gewoon decimal lijkt me 
hexadecimal kan nooit de bedoeling zijn, krijg je een heel andere waarde
hexadecimal kan nooit de bedoeling zijn, krijg je een heel andere waarde
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Nog niet gevonden... waar kan je dat doen???Dacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:23:
Je kan handmatig je flitslampje (ledje) aanzetten.. dus ja, het kan
als je camera start en dan op scherm klikt en dan op dat configuratie icoontje (soort van tandwiel)LockTar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:38:
[...]
Nog niet gevonden... waar kan je dat doen???
Multimonitor is relax :P
Hij bedoelt denk ik een makkelijkere manier, op m'n tytn had ik hier een programmatje voor om hem als zaklamp te gebruiken, die deed niks op m'n TP. Komt vast nog wel wat voor, hij is nog maar net uit, alle mooie dingen moeten nog komen.MeIsTwisted schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:46:
[...]
als je camera start en dan op scherm klikt en dan op dat configuratie icoontje (soort van tandwiel)
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
[ Voor 11% gewijzigd door WoutF op 21-08-2008 14:42 ]
Anoniem: 271808
Dit werkt inderdaad niet meer met NoData. Hoe vaak het weer update weet ik niet precies maar ik denk elke keer als je het aanklikt/opent. Ik heb nu NoData aanstaan en elke keer als ik (per ongeluk) op Weer klik krijg ik een melding dat hij niet kan updaten.wiene schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:32:
Ik lees hier over het programma Nodata. Hoe werkt dit dan met het weer bijvoorbeeld. Hoevaak update de weerfunctie? Ik neem aan dat dit met nodata niet meer werkt?
kan ook gewoon ergens bij de instellingen van je sms.NuKeM schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:03:
Dat kan je instellen met Advanced Configuration Tool te vinden op www.touchxperience.com .
Opties bij messaging zijn o.a. "SMS sent notification" en "SMS delivery notification".
Ga met touch flo 3d naar MAIL druk op menu, accounts, accounts..., je krijgt nu de optie om een account te selecteren. Kies weer menu en dan options. Daar staat: tap an account to change settings. selecteer sms\mms. Bovenste checkbox aanvinken en je krijgt een sms terug dat hij geleverd is...MeIsTwisted schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:45:
[...]
kan ook gewoon ergens bij de instellingen van je sms.
regional settings... dan tabblad time... dan veranderen tijd in HH:mm:ssDaYwaLkUr schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:52:
Heb hem vandaag ontvangen! super toestel
2 vragen:
- Tijd 24uurs notatie (UK versie) hoe krijg ik dit? (regional settings staan op dutch)
- Hoe zet ik T9 uit? (Autocompletion heb ik al uitgevinkt?)
Dat probleem is toch alleen bij tom tom of is het nu ook al bij mails en smsjes??? ik heb het alleen bij tomtom als ik hardware toetsenbord gebruik...BrokenRules schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:57:
Sinds net ook een trotse bezitter van een touch pro,
Alleen heb ik ook het ring a å probleem bij de invoer met het hardware-toetsenbord
bij elke invoer die ik doe voegt ie een aantal "å" toe.
Iemand die dit probleem al heeft kunnen oplossen?
Anoniem: 262543
ik had de X1 in mijn handen gehad op CeBit en vond het niet echt iets. Terwijl het mij echt een relaxte telefoon leek. Touch Pro komt iig beter op mij over.Anoniem: 262543 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
Ik heb vandaag even met de Touch Pro gespeeld terwijl ik eigenlijk al voor de Experia gekozen had. Maar de Touch Pro heeft me aardig verrast.Hij ligt echt heerlijk in de hand en ziet er toch ook mooi uit. Alleen zijn de toetsen echt veel te klein (en ik heb echt maar dunne vingertjes) dus dat is wel een zwaar minpunt. Ik wacht even op de X1 en daarna zal ik mijn keuze maken...
Ik heb echt grote vingers en ik heb geen last van de toetsen... heb nu de TP een aantal dagen en kan al snel typen op dat toetsenbord. het is gewoon even wennen vind ik...Anoniem: 262543 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
Ik heb vandaag even met de Touch Pro gespeeld terwijl ik eigenlijk al voor de Experia gekozen had. Maar de Touch Pro heeft me aardig verrast.Hij ligt echt heerlijk in de hand en ziet er toch ook mooi uit. Alleen zijn de toetsen echt veel te klein (en ik heb echt maar dunne vingertjes) dus dat is wel een zwaar minpunt. Ik wacht even op de X1 en daarna zal ik mijn keuze maken...
DaKnowledge
210667
Deze had ik ook gepost in het Diamond topic. Best wel de moeite waard om daar ook eens een blik op de FAQ te werpen..PolluxDKB schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:30:
Paar vraagjes:
I[...]
2. Ik heb soms dat ActiveSync gewoon automatisch aangaat, zonder dat ik zelf wat doe. Dan kijk ik bij taakbeheer en staat ie weer aan
Anoniem: 271756
*vingerafdrukken wegpoetsen zal een dagelijkse bezigheid worden...erg mooi zo'n glad voorkantje maar grrrrr die afdrukkenBrokenRules schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:49:
Heb hem vandaag binnen gehad en ben er nog niet echt kapot van.
....
Verder voorkant erg snel vies.
Contact personen van de sim kaart al na 10 karakters afgekapt. Zodat ik ze allemaal opnieuw zal moeten instellen.
Het automatisch kantelen gaat te langzaam.
Bij de invoer met het hardware matige keyboard in tomtom komen er steeds vreemde tekens bij (misschien de fout van tomtom)
voorlopige meevaller: hij is iets korter en dunner dan mijn k800i
Tomtom tekens is net nog besproken. Welke versie heb je? Contact personen op een sim gaan toch ook niet verder dan 10? Waarschijnlijk wanneer je ze kopieerd naar de touch geheugen zelf, dat het wel uitgebreider kan?BrokenRules schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:49:
Heb hem vandaag binnen gehad en ben er nog niet echt kapot.
Laat ik mijn negatieve ervaringen even opsommen;
Diverse vastlopers al gehad, zit je in bepaald gedeelte kun je er niet meer weg.
Zelfs al een harde reset nodig gehad omdat de touchscreen niet meer werkte.
Verder voorkant erg snel vies.
Contact personen van de sim kaart al na 10 karakters afgekapt. Zodat ik ze allemaal opnieuw zal moeten instellen.
Het automatisch kantelen gaat te langzaam.
Bij de invoer met het hardware matige keyboard in tomtom komen er steeds vreemde tekens bij (misschien de fout van tomtom)
voorlopige meevaller: hij is iets korter en dunner dan mijn k800i
Dit kan ik alleen gokken... maar is er bij de browser ergens een optie van: Automatisch verversen? Soms kan je redirecten uitzetten, en Google werkt daar veel mee..PolluxDKB schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:30:
Paar vraagjes:
In Opera, als ik naar Gmail ga, en inlog, krijg ik na het inloggen een witte pagina met daarin enkel in de linkerbovenhoek ''Google'' (tekst). Na een tijdje wachten gebeurd er niets.
De Mobile versie doet het niet, als ik daarheen ga zegt Google dat ik de webversie gewoon moet gebruiken. Hoe komt dat? Kan ik niet gewoon in Gmail kijken? Heb Vodafone, maar de proxy staat al uit.
Anoniem: 271756
euhm...wat nu als je Activesync via Bluetooth wilt syncen..? volgens mij komtie dan niet meer op210667 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:01:
[...]
I no longer see ActiveSync in the Task Manager list unless I connect to the PC using a USB cable.
[/b][/i]
Nadat ik de 2 fixes heb gedaan van dat XPA forum, die link met handige tweaks in de TS, duurt het nooit langer meer dan 1 seconde.Anoniem: 271756 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:02:
[...]
*Kantel vertraging komt door Touchflo3D..maar erg irri idd!
Mijn vingers zijn ook niet de kleinsten en ook ik kan aardig uit de voeten met het TP-toetsenbord. Tip: veil je nagels in (afgeronde)LockTar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:15:
[...]
Ik heb echt grote vingers en ik heb geen last van de toetsen... heb nu de TP een aantal dagen en kan al snel typen op dat toetsenbord. het is gewoon even wennen vind ik...
Tsja, onbegrijpelijk dat HTC dat niet af-fabriek op die manier ingesteld levert. Maar ja, 't zal wel weer een rush-release zijn geweest, de concurrentie is nou eenmaal moordend.PolluxDKB schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:09:
[...]
Nadat ik de 2 fixes heb gedaan van dat XPA forum, die link met handige tweaks in de TS, duurt het nooit langer meer dan 1 seconde.
Ik had er eerst wel last van, nu merk ik het niet eens meer.
Soms wel natuurlijk, maar dat is alleen als ik (meerdere) zware programma's draai.
Die fix is geweldig, je vraagt je er eigenlijk door af waarom HTC daar niet op is gekomen.
210667
Test het eens?! Wie weet..try before you die. Je kan het altijd weer enablen.Anoniem: 271756 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:06:
[...]
euhm...wat nu als je Activesync via Bluetooth wilt syncen..? volgens mij komtie dan niet meer op
Anoniem: 192831
Accu is beter ja.. Absoluut.Anoniem: 192831 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:23:
Ik begin toch wel erg veel interesse te krijgen in dit toestel. Het wordt in ieder geval deze of de i900. Maar ik heb even twee vragen voor de eerste Touch Pro bezitters
De accu is bij de Diamond wel erg snel leeg vind ik , hoe zit dit met de Touch Pro? En ik las in het Diamond topic dat die telefoon erg heet werd tijdens het gebruik van GPS. Is dit bij de Touch Pro opgelost? Van de rest lijkt dit me een prima toestel, mits hij snel genoeg is maar dat is zo, als ik de reviews mag geloven. TouchFlo3D lijkt me wel beter werken (en het is mooier) als de Touchwiz van de i900.
Ik vind het wel lekker, zo'n warm toestelGamepie56 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:31:
[...]
Accu is beter ja.. Absoluut.
Warmte weet ik niet, maar wat is het probleem van een warm toestel? Zolang ie niet ontploft heb ik er geen moeite mee.
zucht, zelfs een harde reset doet t nietDacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:30:
mijn touch pro start niet meer op... Hij bleef hangen... zodoende soft reset... maar geen oplossing helaas.
Wat nu? Hij blijft hangen bij het groene windows mobile scherm..
Ik heb trouwens nog niet tot amper getweaked.. dus de foon is behoorlijk standaard nog.
Is een harde reset de enige oplossing voor mij?
[ Voor 15% gewijzigd door Dacide op 21-08-2008 18:51 ]
HTC even bellen, misschien hebben zij nog suggesties..Dacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:50:
[...]
zucht, zelfs een harde reset doet t niet
210667
Windows update? Is het al eerste dinsdag van de maand dan?! Zelf zou ik eerst de 322 pagina's tellende handleiding doorlezenDacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:53:
harde reset heet ie dus goed uitgeoverd... moet nu weer de allereerste installatiewizard uitvoeren.
Is het aan te raden om mijn touch pro direct te laten windows-updaten?
Anoniem: 111759
210667
Blauw is een mooie duidelijke/heldere/opvallende kleur.HellRaver schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:43:
Zo heb hem vanmiddag bij Algebeld.nl besteld aangezien 2call.nl wat slechte reviews had qua service. Heeft iemand enig idee wanneer ik hem mag verwachten? (Iemand die ervaring met Algebeld.nl heeft?)
Anoniem: 270885
Anoniem: 147093
Hmm groffe fout, maar waaarom zou je hem niet opladen via USB, hoe voller de accu is hoe langer de levensduur van moderne batterijen.three2five schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:26:
Holy shit, iets mafs zojuist!
Ik had mn touch pro op een usb poort aangesloten en ingesteld dat ie niet moest opladen met usb aangesloten. Word ik gebeld, en ik neem op terwijl die nog in de usb zit. Gaat de flitser opeens flitsen en staat het ding gewoon onder stroom. Ik kreeg schokjes via het toestel. Niet even, maar ruim vijf seconden. Na disconnecten van usb ging het weg. Ik hoop niet dat meerdere mensen dit gaan meemaken en/of dat ik dit vaker ga meemaken, ik vind dit nou niet echt een leuk teken van mijn nieuwe toestel.
Anoniem: 238257
Klik op pluginss of 2 x // dan zit je in register.Anoniem: 147093 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:35:
Hm, beetje n00bishmaar hoe kom ik in TC ok alweer bij HKLM uit?
Ben met Boost TFL3D Performance bezig en wil de camera instellingen aanpassen...
Heb dus even blind vlekje
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Omdat ik veel mijn mobiele telefoons voor korte tijd aansluit op usb, wat niet goed is voor de batterij.trion75 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:37:
[...]
Hmm groffe fout, maar waaarom zou je hem niet opladen via USB, hoe voller de accu is hoe langer de levensduur van moderne batterijen.
Had 2x // al geprobeerd...wilde niet vandaar dat ik even op zoek moest naar m'n klutsNeoMe schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:59:
[...]
Klik op pluginss of 2 x // dan zit je in register.
Maakt niet meer uit geloof ik, er zijn een hoop batterij fabeltjes. Maar de nieuwe batterijen kunnen de heletijd aan de lader ook voor korte periode. Het leeg laten lopen van de batterijen hoeft dus niet meer want je kunt bijvoorbeeld 300 x opladen, laad je slechts 40% op dan hou je 299,6 x over. Batterijen die je voor een langere tijd weglegd kunnen het beste op 80% geloof ik.three2five schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:17:
[...]
Omdat ik veel mijn mobiele telefoons voor korte tijd aansluit op usb, wat niet goed is voor de batterij.
[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 21-08-2008 21:21 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Is er geen handleiding geleverd met de TomTom die je gekocht hebt?Anoniem: 238257 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:55:
In welke folder zet ik de kaarten om tomtom 7 te laten werken? hij zegt nu dat er geen kaarten geinstalleerd zijn
[ Voor 3% gewijzigd door needless to say op 21-08-2008 21:54 ]
210667
Ja HTC en Touchflo3D en Albumart..het blijft allemaal maar een gedrocht..LockTar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:09:
Ik heb het voor elkaar gekregen dat hij de oude (verwijderde nummers) niet meer laat zien in de touch flo 3d... Ik snap alleen niet echt hoe hij nu de albums bij elkaar zoekt... ik heb iets van 5 albums met 2 nummers ofzo... samen is het dan 1 ECHT album... Iemand???
Volgens mij kan dat niet zo n probleem zijn. Het cab bestand op je interne geheugen plaatsen en installeren maar...Anoniem: 270885 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:24:
Kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen hoe ik Google Maps moet installeren? [...knip]
Iemand tips
[ Voor 17% gewijzigd door 210667 op 21-08-2008 22:09 ]
Hij is iets sneller...MeIsTwisted schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:33:
ik heb die tweaks van boost touchFLO 3D gedaan, merk eik geen verschil (ik vond hem ook al snel voor de tweaks). Waar merken jullie vooral de snelheidsverbetering in?
Dit schijnt heel erg goed te werken:
wat heeft iedereen tegen dat touchFLO? ik vind wel relax werkenUpquark schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:12:
Tip voor de mensen die TouchFlo3D zat zijn (zoals ik na 1 dag al): probeer eens SPB Mobile Shell. Wat een verademing!
Toegegeven, misschien niet zo gelikt, maar wel veelproduktiever.
Ik heb dus ook hetzelfde probleem, eerst netjes al mijn contacten bijgewerkt op outlook en netjes gesynced. En toen een keer gemsned en nu zit al mijn msn contacten tussen mijn telefoonnummer contacten.. Uiterst irritant als je mensen wilt bellen en je moet eerst goed kijken of het een msn of een telefooncontact is.. dus als iemand me of beter gezegd ons kan helpen met dit euvelPolluxDKB schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:30:
Paar vraagjes:
3. BIj Contacten in TF3D zie je natuurlijk alleen je favoriete contacten, die je zelf in moet stellen. Maar waar kan je alle telefoonnummers zien? Want als ik Alle Personen kies, krijg ik óók al mijn Windows Live contacten erbij, en dat zijn alleen maar email adressen!
We are shaping the future
Dat ziet er inderdaad wel netjes uit, ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met software van SPB, ik vraag me alleen af of het echt soepeler werkt. Door minder eyecandy zou dat wel moeten, maar het ik zou er niet zomaar vanuit gaan. Verder is de integratie misschien ook minder goed dan TouchFLO? Ik zie in de filmpjes van SPB Mobile Shell overal Internet Explorer staan, terwijl ik veel liever Opera zou gebruiken. Kan je er misschien nog wat meer over vertellen? (Ik neem aan dat jij het nu gewoon in gebruik hebt)Upquark schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:12:
Tip voor de mensen die TouchFlo3D zat zijn (zoals ik na 1 dag al): probeer eens SPB Mobile Shell. Wat een verademing!
[ Voor 3% gewijzigd door jbvo op 22-08-2008 01:53 ]
210667
Misschien een hele domme vraag, maar waarom koop je dan een toestel waarvan het TouchFlo3D juist kenmerkend is? En na één dag concluderen dat het allemaal maar niets is..tja, lijkt me een beetje snel..Upquark schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:12:
Anoniem: 238257
Anoniem: 234627
Ik heb goed ervaringen met Kenwood KDC-BT8041U. Is een cd-receiver met parrot carkit geiintegreerd in de radio. Heb weliswaar (nog) niet de TP maar een voorganger, de wizard. En deze werkt uitstekend samen met de kenwood. Ook audio streamen over bluetooth werkt perfectAnoniem: 238257 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:55:
Ik heb sinds vrijdag de HTC pro en wil een autoradio met bluetooth kopen die ook nog mijn ipod photo (3,5 jaar oud) aan kan.
De sony BT 3600 zou dat moeten kunnen en nu in de aanbieding bij halfords. Vandaag halfords gesproken via telefoon en zij zeiden dat er veel problemen waren met HTC telefoon en bluetooth en dan metname met sony. wat zijn jullie ervaringen? met welke merken/types gaat het goed? Je zou verwachten dat als dat probleem met bluetooth bekend is dat dat ondertussen toch opgelost is? Ik wil zaterdag gaan testen
Bedankt voor je reply.210667 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:02:toon volledige bericht
[...]
Ja HTC en Touchflo3D en Albumart..het blijft allemaal maar een gedrocht..![]()
probeer onderstaande eens!
Voor mensen met MP3 problemen is dit misschien een uitkomst (overgenomen van XDA)
1. Go to start > settings > today > item > and uncheck touch3d!!!
2. Use a file explorer
3. Go to My device > Application data > HTC > Audiomanager_ENG
4. Here you will find a file named audiomanager_ENG.vol
5. Rename it to audimanager.bak
6. Restart your device
7. Go to start > settings > today > item > and check touch3d
8. Go to your today screen and then to the music tab. It will search your device and must find your music.
Anoniem: 268916
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
och ja.. stom.. ik had het ook nog gelezen een keer.. was ik helemaal vergeten.. dankNuKeM schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:29:
Voor Advanced Configuration Tool v3.0 heb je .NET Compact Framework 3.5 nodig, deze is te vinden op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347537
Anoniem: 268916
ik heb eens gelezen dat je hotmail account je mail niet doorstuurd naar je htcbrrrt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:32:
Een collega van mij heeft vandeweek de HTC Touch Pro ontvangen, met als netwerk Vodafone.
Nu wilt hij hotmail installeren, maar elke keer wanneer hij alle info invoegt, krijgt hij een foutmelding en wordt hij uit het gehele proces gekicked. Het lukt hem niet om verbinding te maken (synchronisatie mislukt), en daarna heeft het weer te maken met cookies (die hij wel ingeschakeld heeft) etc.
Kortom, het lukt hem niet.
Ligt dit aan het Vodafone/msn (en dus hotmail) probleem, of doen we gewoon iets fout?
Is het iemand anders hier al wel gelukt te installeren, die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik email van hotmail op de Touch Pro kan installeren?
Zelf gebruik ik gmail op de Touch Cruise, en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee gehad, dus er moet een verschil zijn...
klop maar hoe krijg ik deze 33MB applicatie op mijn HTC?NuKeM schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:29:
Voor Advanced Configuration Tool v3.0 heb je .NET Compact Framework 3.5 nodig, deze is te vinden op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347537
Hoe zou hotmail weten dat jij een HTC hebt. Ik heb Hotmail ingesteld (Touch Pro NL versie) en dat werkt prima. Alles in gesynchroniseerd en je kan zelfs hotmail als een soort "push-mail" instellen. Werkt prima hier in ieder geval.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:42:
[...]
ik heb eens gelezen dat je hotmail account je mail niet doorstuurd naar je htc
wat je kan doen is al je hotmail mail door sturen naar je gmail account en dat dan weer naar je htc sturen dit werkt wel
Je kunt alle icoontjes, snelkoppelingen, tabs, schermen etc. precies aanpassen naar je wensen. Internet Explorer staat er inderdaad standaard in, maar die heb ik al weggehaald. Verder is de integratie wat mij betreft prima; je kunt instellen dat de telefoon bij het 'ontwaken' uit standby standaard Mobile Shell opent. Alle telefoonfuncties zijn verder goed toegankelijk.SneakyViper schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:52:
[...]
Dat ziet er inderdaad wel netjes uit, ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met software van SPB, ik vraag me alleen af of het echt soepeler werkt. Door minder eyecandy zou dat wel moeten, maar het ik zou er niet zomaar vanuit gaan. Verder is de integratie misschien ook minder goed dan TouchFLO? Ik zie in de filmpjes van SPB Mobile Shell overal Internet Explorer staan, terwijl ik veel liever Opera zou gebruiken. Kan je er misschien nog wat meer over vertellen? (Ik neem aan dat jij het nu gewoon in gebruik hebt)
Tja, ik heb 'm dan ook niet voor de schil gekocht, maar pas 'm liever aan naar m'n eigen wensen. Een WM-telefoon is wat mij betreft ook meer 'hardware' dan 'software' om het zo te zeggen. Dat geldt dan weer niet voor b.v. een Nokia, waar je toch vastzit aan een GUI die je wordt opgelegd.210667 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 05:15:
[...]
Misschien een hele domme vraag, maar waarom koop je dan een toestel waarvan het TouchFlo3D juist kenmerkend is? En na één dag concluderen dat het allemaal maar niets is..tja, lijkt me een beetje snel..
[ Voor 37% gewijzigd door MeIsTwisted op 22-08-2008 14:37 ]
In handleiding gekeken? Daar staat een stuk over mail met automatische voetnoothandtekening.padavelaar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:40:
Ik heb zojuist een mail verzonden met mijn pro. zag ik dat er onder mijn tekst automatisch de tekst "sent from my htpc touch pro" is geplakt.
Hebben jullie dit ook? En weten jullie misschien hoe ik dit kan voorkomen?
Je handtekening staat aan in de opties van je outlook email...padavelaar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:40:
Ik heb zojuist een mail verzonden met mijn pro. zag ik dat er onder mijn tekst automatisch de tekst "sent from my htpc touch pro" is geplakt.
Hebben jullie dit ook? En weten jullie misschien hoe ik dit kan voorkomen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq