Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.345 views

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
gewoon decimal lijkt me :)
hexadecimal kan nooit de bedoeling zijn, krijg je een heel andere waarde

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 20:18
Ik zit nu met de touch pro te spelen en het bevalt goed, wat me wel opvalt is dat de standaard browser anders is dan van de diamond? Deze browser kan tot noch toe geen een pagina correct weergeven (nu.nl, tweakers.net en nog wat zut).. Missxhien dat ik iets fout doe maar ik vind het wel apart, verder lijkt hij ook traag met de browser (niet vloeiend scroollen e.d.), ligt dat ook aan mij? :p Verder is het tobo wel fijn (hoewel even wennen) en valt de snelheid mij helemaal niet tegen, lekker responsief in het menu!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand al ervaring met deze vloeibare screenprotector ?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 20:18
Domme ik had IE gestart en niet de browser van HTC zelf die ook bedoeld is voor TF3D! Tsja dan werkt dit toch een stuk beter hoor! Ik denk dat ik dan toch liever voor de pro dan de diamond ga, het qwerty tobo is natuurlijk erg handig en het uitbreiden van het geheugen ook! Aan de andere kant is de diamond wat mooier en vooral kleiner.. De Nokia E71 wordt het iig niet denk ik, internet daarop is gewoon veel minder fijn dan op de pro/diamond (maar de E71 wint wel van de diamond qua toetsen en is goedkoper, moeilijk moeilijk..) Ach, ik zie wel wat ik ga doeb, eerst wachten op bericht van Orange en daarna kiezen! :9

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 13:18

Twan V

...en er stralend uitzien

Op mijn SonyEricsson K750i zit een zaklampfunctie. Echt superhandig!

Hierbij kun je het flitser-ledje aanzetten om als zaklamp te gebruiken. (Licht aan, Licht 1 minuut aan, SOS). Ik weet dat meer SE's dit hebben waaronder ook de W810i.

Kan dit met de TouchPro ook?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Je kan handmatig je flitslampje (ledje) aanzetten.. dus ja, het kan :)

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-05 14:15
Dacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:23:
Je kan handmatig je flitslampje (ledje) aanzetten.. dus ja, het kan :)
Nog niet gevonden... waar kan je dat doen???

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

LockTar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:38:
[...]

Nog niet gevonden... waar kan je dat doen???
als je camera start en dan op scherm klikt en dan op dat configuratie icoontje (soort van tandwiel)

Multimonitor is relax :P

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

MeIsTwisted schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:46:
[...]

als je camera start en dan op scherm klikt en dan op dat configuratie icoontje (soort van tandwiel)
Hij bedoelt denk ik een makkelijkere manier, op m'n tytn had ik hier een programmatje voor om hem als zaklamp te gebruiken, die deed niks op m'n TP. Komt vast nog wel wat voor, hij is nog maar net uit, alle mooie dingen moeten nog komen.

Overigens is er nu ook wat om je een scrollwieltje te geven:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=406206

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• trion75

trion75

Pascal H.

ohw en nog een handige tip die ik las.

Je stylus is magnetisch, dus als je hem even niet wil vasthouden, dan hoef je hem niet terug te stoppen, leg hem op de bovenkant van je telefoon en hij kleeft vanzelf vast door z'n magneetje :-)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Dacide
Misschien een domme vraag.. Maar ik vind het altijd fijn om een ontvangstbevestiging te krijgen als ik een sms verstuur..

hoe kan ik dit nu instellen? (dus dat élk bericht een bevestiging krijgt)

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 22:42
Dat kan je instellen met Advanced Configuration Tool te vinden op www.touchxperience.com .
Opties bij messaging zijn o.a. "SMS sent notification" en "SMS delivery notification".

• Dacide
ah ok.. dus dit soort instellingen zijn dus geen standaard optie bij deze telefoon/WM 6.1 ?

Nou, dan gaan we dat tooltje toch ff downloaden :)

• trion75

trion75

Pascal H.

Je kan dat ook bij opties instellen als bij de smsje bent.

Als je de naam wil zien in je deliveryreport ipv het nummer moet je smsdrfix even installeren.

http://www.saman-cz.com/ppc/SMSDRFixWM5.CAB

Dit had allang in WM zelf moeten zitten, maar ik installeer bovenstaande dus altijd meteen op een nieuwe telefoon.

• LockTar
Ik heb het voor elkaar gekregen dat hij de oude (verwijderde nummers) niet meer laat zien in de touch flo 3d... Ik snap alleen niet echt hoe hij nu de albums bij elkaar zoekt... ik heb iets van 5 albums met 2 nummers ofzo... samen is het dan 1 ECHT album... Iemand???

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39

WoutF

Hoofdredacteur
Is er iemand die GSEN al aan de praat heeft gekregen? Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd, maar hij reageert alleen maar op het Programs menu.

Ik heb alle window entries uit mijn config weggehaald, en ook gewoon met een verse config geprobeerd, maar niks, behalve het programs menu dus, draait.

[ Voor 11% gewijzigd door WoutF op 21-08-2008 14:42 ]

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:10
Ik lees hier over het programma Nodata. Hoe werkt dit dan met het weer bijvoorbeeld. Hoevaak update de weerfunctie? Ik neem aan dat dit met nodata niet meer werkt?

Anoniem: 271808

wiene schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:32:
Ik lees hier over het programma Nodata. Hoe werkt dit dan met het weer bijvoorbeeld. Hoevaak update de weerfunctie? Ik neem aan dat dit met nodata niet meer werkt?
Dit werkt inderdaad niet meer met NoData. Hoe vaak het weer update weet ik niet precies maar ik denk elke keer als je het aanklikt/opent. Ik heb nu NoData aanstaan en elke keer als ik (per ongeluk) op Weer klik krijg ik een melding dat hij niet kan updaten.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

NuKeM schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:03:
Dat kan je instellen met Advanced Configuration Tool te vinden op www.touchxperience.com .
Opties bij messaging zijn o.a. "SMS sent notification" en "SMS delivery notification".
kan ook gewoon ergens bij de instellingen van je sms.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
Heb hem vandaag ontvangen! super toestel :D

2 vragen:
- Tijd 24uurs notatie (UK versie) hoe krijg ik dit? (regional settings staan op dutch)
- Hoe zet ik T9 uit? (Autocompletion heb ik al uitgevinkt?)

• LockTar
MeIsTwisted schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:45:
[...]

kan ook gewoon ergens bij de instellingen van je sms.
Ga met touch flo 3d naar MAIL druk op menu, accounts, accounts..., je krijgt nu de optie om een account te selecteren. Kies weer menu en dan options. Daar staat: tap an account to change settings. selecteer sms\mms. Bovenste checkbox aanvinken en je krijgt een sms terug dat hij geleverd is...

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Stomme vraag misschien, maar weet iemand hoe ik meerdere smsjes in een bericht (die nog op mn ouwe simkaart staan) ook als 1 bericht kan laten weergeven op de pro? Nu wordt 1 oud smsje uitgesmeerd over 3 berichten in mn tel. Heel onhandig.

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Sinds net ook een trotse bezitter van een touch pro,

Alleen heb ik ook het ring a å probleem bij de invoer met het hardware-toetsenbord
bij elke invoer die ik doe voegt ie een aantal "å" toe.
Iemand die dit probleem al heeft kunnen oplossen?

• LockTar
DaYwaLkUr schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:52:
Heb hem vandaag ontvangen! super toestel :D

2 vragen:
- Tijd 24uurs notatie (UK versie) hoe krijg ik dit? (regional settings staan op dutch)
- Hoe zet ik T9 uit? (Autocompletion heb ik al uitgevinkt?)
regional settings... dan tabblad time... dan veranderen tijd in HH:mm:ss

settings, input, options en dan alles uitvinken behalve "word completion in abc mode"

• LockTar
BrokenRules schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:57:
Sinds net ook een trotse bezitter van een touch pro,

Alleen heb ik ook het ring a å probleem bij de invoer met het hardware-toetsenbord
bij elke invoer die ik doe voegt ie een aantal "å" toe.
Iemand die dit probleem al heeft kunnen oplossen?
Dat probleem is toch alleen bij tom tom of is het nu ook al bij mails en smsjes??? ik heb het alleen bij tomtom als ik hardware toetsenbord gebruik...

• BrokenRules
Het het gelukkig alleen nog in tomtom, maar zou het daar ook graag uit hebben. Ik zag in voorgaande post dat het probleem al bekend was. Maar kon geen opgelost antwoord vinden.

Anoniem: 262543

Ik heb vandaag even met de Touch Pro gespeeld terwijl ik eigenlijk al voor de Experia gekozen had. Maar de Touch Pro heeft me aardig verrast.Hij ligt echt heerlijk in de hand en ziet er toch ook mooi uit. Alleen zijn de toetsen echt veel te klein (en ik heb echt maar dunne vingertjes) dus dat is wel een zwaar minpunt. Ik wacht even op de X1 en daarna zal ik mijn keuze maken...

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Anoniem: 262543 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
Ik heb vandaag even met de Touch Pro gespeeld terwijl ik eigenlijk al voor de Experia gekozen had. Maar de Touch Pro heeft me aardig verrast.Hij ligt echt heerlijk in de hand en ziet er toch ook mooi uit. Alleen zijn de toetsen echt veel te klein (en ik heb echt maar dunne vingertjes) dus dat is wel een zwaar minpunt. Ik wacht even op de X1 en daarna zal ik mijn keuze maken...
ik had de X1 in mijn handen gehad op CeBit en vond het niet echt iets. Terwijl het mij echt een relaxte telefoon leek. Touch Pro komt iig beter op mij over.

• LockTar
Anoniem: 262543 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:
Ik heb echt grote vingers en ik heb geen last van de toetsen... heb nu de TP een aantal dagen en kan al snel typen op dat toetsenbord. het is gewoon even wennen vind ik...

Maarja ieder zo zijn smaak...

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 10:12
Paar vraagjes:

In Opera, als ik naar Gmail ga, en inlog, krijg ik na het inloggen een witte pagina met daarin enkel in de linkerbovenhoek ''Google'' (tekst). Na een tijdje wachten gebeurd er niets.
De Mobile versie doet het niet, als ik daarheen ga zegt Google dat ik de webversie gewoon moet gebruiken. Hoe komt dat? Kan ik niet gewoon in Gmail kijken? Heb Vodafone, maar de proxy staat al uit.

2. Ik heb soms dat ActiveSync gewoon automatisch aangaat, zonder dat ik zelf wat doe. Dan kijk ik bij taakbeheer en staat ie weer aan :?

3. BIj Contacten in TF3D zie je natuurlijk alleen je favoriete contacten, die je zelf in moet stellen. Maar waar kan je alle telefoonnummers zien? Want als ik Alle Personen kies, krijg ik óók al mijn Windows Live contacten erbij, en dat zijn alleen maar email adressen!

4. Hoe kan je zien hoeveel MB je al verbruikt hebt met het internetten? En dan bedoel ik HSDPA, en niet Wi-Fi

5. Is het normaal dat ie (de eerste keer) al na 24 uur op is? 3G staat aan en GPS heeft 10 minuutjes aangestaan om te testen.

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

Hoi

Ik krijg alles aan de praat behalve de gps... lijkt wel of ie niet gevonden wordt of zo...
Reinstall misschien ??? Zit me suf te zoeken... maar gmaps en nav4all vind niets...
raarr.....

DaKnowledge

• BrokenRules
Heb hem vandaag binnen gehad en ben er nog niet echt kapot.
Laat ik mijn negatieve ervaringen even opsommen;
Diverse vastlopers al gehad, zit je in bepaald gedeelte kun je er niet meer weg.
Zelfs al een harde reset nodig gehad omdat de touchscreen niet meer werkte.
Verder voorkant erg snel vies.
Contact personen van de sim kaart al na 10 karakters afgekapt. Zodat ik ze allemaal opnieuw zal moeten instellen.
Het automatisch kantelen gaat te langzaam.
Bij de invoer met het hardware matige keyboard in tomtom komen er steeds vreemde tekens bij (misschien de fout van tomtom)

voorlopige meevaller: hij is iets korter en dunner dan mijn k800i

210667

PolluxDKB schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:30:
Paar vraagjes:

I[...]
2. Ik heb soms dat ActiveSync gewoon automatisch aangaat, zonder dat ik zelf wat doe. Dan kijk ik bij taakbeheer en staat ie weer aan :?
Deze had ik ook gepost in het Diamond topic. Best wel de moeite waard om daar ook eens een blik op de FAQ te werpen.. :+

Ook dat vond ik erg irritant en na lang zoeken heb ik daar via xda de oplossing voor gevonden. In het kort komt het er op neer, dat activesync als het afgesloten is, dan ook af gesloten blijft tot je het nodig hebt. [hier getest en het werkt prima]

When I start up the Touch, ActiveSync is running. I stop it, but sooner or later it will show up in the Tasks running again.
I did the ActiveSync Fake server Trick(Fake IP, Set schedules to Manual, etc..), but that didn't help.

Here is the Fix:
In the windows/activesync directory there is a file called “CtrlLog” file, in the file I noticed that at certain times it would say “KeepAwake” so I knew there had to be something trying to keep ActiveSync running.

I download an app called “Task Manager by FdcSoft”, cool little app for Free, it showed me all the processes running in the background. The one that caught my eye is a process called “repllog.exe”, because it had an ActiveSync icon next to it.

So just messing around with “Task Manager” I went to “Notifications” and noticed there were three “repllog.exe” in the notifications list towards the bottom. After disabling and enabling “repllog.exe” one by one, I believe the one that is causing ActiveSync to keep restarting itself is the “repllog.exe” that has an Argument named AppRunAfterTimeChange(must scroll to the right to see it). So I disabled that particular “repllog.exe” and did a Soft Reset.

I no longer see ActiveSync in the Task Manager list unless I connect to the PC using a USB cable.

Anoniem: 271756

BrokenRules schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:49:
Heb hem vandaag binnen gehad en ben er nog niet echt kapot van.
....
Contact personen van de sim kaart al na 10 karakters afgekapt. Zodat ik ze allemaal opnieuw zal moeten instellen.
Bij de invoer met het hardware matige keyboard in tomtom komen er steeds vreemde tekens bij (misschien de fout van tomtom)

*vingerafdrukken wegpoetsen zal een dagelijkse bezigheid worden...erg mooi zo'n glad voorkantje maar grrrrr die afdrukken |:(

*Simkaart contacten worden altijd al na 10karakters afgekapt, dat is nl de beperking v/d simkaart, ligt niet aan je telefoon. je oude telefoon syncen met je pc en die vervolgens weer syncen met je TP voorkomt dat je alles opnieuw moet gaan invoeren..

*Kantel vertraging komt door Touchflo3D..maar erg irri idd!

*TT en vreemde tekens was bij de oude Vario/Wizard/9100 ook al zo, vervelend en bij mijn weten nog geen oplossing voor :(

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
BrokenRules schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:49:
Heb hem vandaag binnen gehad en ben er nog niet echt kapot.
Laat ik mijn negatieve ervaringen even opsommen;
Diverse vastlopers al gehad, zit je in bepaald gedeelte kun je er niet meer weg.
Zelfs al een harde reset nodig gehad omdat de touchscreen niet meer werkte.

Tomtom tekens is net nog besproken. Welke versie heb je? Contact personen op een sim gaan toch ook niet verder dan 10? Waarschijnlijk wanneer je ze kopieerd naar de touch geheugen zelf, dat het wel uitgebreider kan?

Edit:
T1mo was me voor...

• Mau_Maus
  • Niet online
Paar vraagjes:

In Opera, als ik naar Gmail ga, en inlog, krijg ik na het inloggen een witte pagina met daarin enkel in de linkerbovenhoek ''Google'' (tekst). Na een tijdje wachten gebeurd er niets.
De Mobile versie doet het niet, als ik daarheen ga zegt Google dat ik de webversie gewoon moet gebruiken. Hoe komt dat? Kan ik niet gewoon in Gmail kijken? Heb Vodafone, maar de proxy staat al uit.
Dit kan ik alleen gokken... maar is er bij de browser ergens een optie van: Automatisch verversen? Soms kan je redirecten uitzetten, en Google werkt daar veel mee..

Anoniem: 271756

210667 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:01:
[...]

I no longer see ActiveSync in the Task Manager list unless I connect to the PC using a USB cable.

[/b][/i]
euhm...wat nu als je Activesync via Bluetooth wilt syncen..? volgens mij komtie dan niet meer op 8)7

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

al die negatieve dingen die ik hierboven zie zoals het traag zijn heb ik geen last van.

@PolluxDKB je kan instellen bij live of je die contacten bij je contacten in je mobiel wilt. Ik heb iig niet gedaan

• bóòbó
Anoniem: 271756 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:02:
[...]

*Kantel vertraging komt door Touchflo3D..maar erg irri idd!
Nadat ik de 2 fixes heb gedaan van dat XPA forum, die link met handige tweaks in de TS, duurt het nooit langer meer dan 1 seconde.
Ik had er eerst wel last van, nu merk ik het niet eens meer.
Soms wel natuurlijk, maar dat is alleen als ik (meerdere) zware programma's draai.

Die fix is geweldig, je vraagt je er eigenlijk door af waarom HTC daar niet op is gekomen.

• BamSlam_
  • Niet online
LockTar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:15:
[...]
Ik heb echt grote vingers en ik heb geen last van de toetsen... heb nu de TP een aantal dagen en kan al snel typen op dat toetsenbord. het is gewoon even wennen vind ik...
Mijn vingers zijn ook niet de kleinsten en ook ik kan aardig uit de voeten met het TP-toetsenbord. Tip: veil je nagels in (afgeronde) :D punten, dan gaat het nog beter.

• BamSlam_
  • Niet online
PolluxDKB schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:09:
[...]
Nadat ik de 2 fixes heb gedaan van dat XPA forum, die link met handige tweaks in de TS, duurt het nooit langer meer dan 1 seconde.
Ik had er eerst wel last van, nu merk ik het niet eens meer.
Soms wel natuurlijk, maar dat is alleen als ik (meerdere) zware programma's draai.

Die fix is geweldig, je vraagt je er eigenlijk door af waarom HTC daar niet op is gekomen.
Tsja, onbegrijpelijk dat HTC dat niet af-fabriek op die manier ingesteld levert. Maar ja, 't zal wel weer een rush-release zijn geweest, de concurrentie is nou eenmaal moordend.

210667

Anoniem: 271756 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:06:
[...]

euhm...wat nu als je Activesync via Bluetooth wilt syncen..? volgens mij komtie dan niet meer op 8)7
Test het eens?! Wie weet..try before you die. Je kan het altijd weer enablen.

Anoniem: 192831

Ik begin toch wel erg veel interesse te krijgen in dit toestel. Het wordt in ieder geval deze of de i900. Maar ik heb even twee vragen voor de eerste Touch Pro bezitters

De accu is bij de Diamond wel erg snel leeg vind ik , hoe zit dit met de Touch Pro? En ik las in het Diamond topic dat die telefoon erg heet werd tijdens het gebruik van GPS. Is dit bij de Touch Pro opgelost? Van de rest lijkt dit me een prima toestel, mits hij snel genoeg is maar dat is zo, als ik de reviews mag geloven. TouchFlo3D lijkt me wel beter werken (en het is mooier) als de Touchwiz van de i900.

• Dacide
mijn touch pro start niet meer op... Hij bleef hangen... zodoende soft reset... maar geen oplossing helaas.

Wat nu? Hij blijft hangen bij het groene windows mobile scherm..

Ik heb trouwens nog niet tot amper getweaked.. dus de foon is behoorlijk standaard nog.

Is een harde reset de enige oplossing voor mij?

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:47
Anoniem: 192831 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:23:
Ik begin toch wel erg veel interesse te krijgen in dit toestel. Het wordt in ieder geval deze of de i900. Maar ik heb even twee vragen voor de eerste Touch Pro bezitters

De accu is bij de Diamond wel erg snel leeg vind ik , hoe zit dit met de Touch Pro? En ik las in het Diamond topic dat die telefoon erg heet werd tijdens het gebruik van GPS. Is dit bij de Touch Pro opgelost? Van de rest lijkt dit me een prima toestel, mits hij snel genoeg is maar dat is zo, als ik de reviews mag geloven. TouchFlo3D lijkt me wel beter werken (en het is mooier) als de Touchwiz van de i900.
Accu is beter ja.. Absoluut.

Warmte weet ik niet, maar wat is het probleem van een warm toestel? Zolang ie niet ontploft heb ik er geen moeite mee.

• bóòbó
Gamepie56 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:31:
[...]

Accu is beter ja.. Absoluut.

Warmte weet ik niet, maar wat is het probleem van een warm toestel? Zolang ie niet ontploft heb ik er geen moeite mee.
Ik vind het wel lekker, zo'n warm toestel :$

Nee hoor, ik heb er geen last van gehad. Gisteren toen ik hem uitpakte was die warm toen ik hem neerlegde, maar dat was omdat ik hem 3 uur nonstop vast had gehouden om ermee te spelen/klooien :+ . Naar mijn ervaring wordt ie alleen warm door de warmte van je handen.

En Teeter is verslavend, level 13 *O*

• Dacide
Dacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:30:
mijn touch pro start niet meer op... Hij bleef hangen... zodoende soft reset... maar geen oplossing helaas.

Wat nu? Hij blijft hangen bij het groene windows mobile scherm..

Ik heb trouwens nog niet tot amper getweaked.. dus de foon is behoorlijk standaard nog.

Is een harde reset de enige oplossing voor mij?
zucht, zelfs een harde reset doet t niet :S

[edit]
toch wel... ik moest op enter en vol-down drukken terwijl ik hem resette.. ik gebruikte de entertoets van het toetsenbord...

nu dus ge-reset... harde reset.

[ Voor 15% gewijzigd door Dacide op 21-08-2008 18:51 ]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:47
Dacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:50:
[...]

zucht, zelfs een harde reset doet t niet :S
HTC even bellen, misschien hebben zij nog suggesties..
En wat heb je allemaal veranderd qua register/instellingen/etc?

En anders ben ik bang dat je je toestel moet terug sturen:(

• Dacide
harde reset heet ie dus goed uitgeoverd... moet nu weer de allereerste installatiewizard uitvoeren.

Is het aan te raden om mijn touch pro direct te laten windows-updaten?

210667

Dacide schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:53:
harde reset heet ie dus goed uitgeoverd... moet nu weer de allereerste installatiewizard uitvoeren.

Is het aan te raden om mijn touch pro direct te laten windows-updaten?
Windows update? Is het al eerste dinsdag van de maand dan?! Zelf zou ik eerst de 322 pagina's tellende handleiding doorlezen

sorry mods..off topic.. >:)

Anoniem: 111759

vandaag ook gekocht. Sync met Mac gaat prima (onverwachts). Mooie stevige cradle wordt erbij geleverd. Die is best zwaar, staat de TP stevig in zijn schoentje

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08-2024
misschien heb ik gewoon niet goed gelezen, maar kan nergens hier iets over vinden:

ik heb mijn htc touch pro nu sinds gisteren.
bij instellen van de Exchange server kon ik in "schema" aangeven dat ik wou synchroniseren tijdens roamen ("deze instellingen tijdens roamen gebruiken" oid)
dit heb ik toen aangezet.

vandaag werdt ik onaangenaam verrast door het feit dat het vinkje niet alleen uit staat, maar ook grijs is geworden!
ik kan dus niet meer aankiezen dat ik mijn sync schema wil gebruiken bij het roamen.

aangezien ik helaas op telfort zit is dit wel absoluut noodzakelijk om pushmail te kunnen gebruiken.

heeft iemand dit eerder gezien en/of hier een oplossing voor?

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:51
Aangezien we tweakers hier zijn, heb ik even de disk drive-modus getest die de TP heeft. mijn conclusie tot nu toe: het is mogelijk om er een persistent linux op te zetten zodat je vanaf usb (disk drive-modus) kunt booten.

DUS NIET LINUX BOOTEN OP JE TP, MAAR DE TP ALS HARDE SCHIJF GEBRUIKEN (ff in caps om overbodige vragen op te vangen)

Ik heb ook even getest met bartpe, maar die wilde zo 123 niet booten. Heb daar ook verder geen aandacht aanbesteedt en meteen een linux distro gepakt toen het niet wilde lukken. De linux distro werkte meteen.

Voor Vista of XP is me huidige microSD te klein.

Ik heb ook nog niet getest of t mogelijk is om vanaf de TP het OS in het geheugen te laden en dan via de TP GPRS/HSDPA te krijgen, maar hiervoor zal waarschijnlijk Windows nodig zijn vanwege activesync.

210667

HellRaver schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:43:
Zo heb hem vanmiddag bij Algebeld.nl besteld aangezien 2call.nl wat slechte reviews had qua service. Heeft iemand enig idee wanneer ik hem mag verwachten? (Iemand die ervaring met Algebeld.nl heeft?)
Blauw is een mooie duidelijke/heldere/opvallende kleur.

Nogmaals, het is dus niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!

• Freich
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Na 3 avonden telefoons, providers en abbo's uitpluizen gisteravond de Touch Pro besteld bij Smartphonestunts. Krijg er een vette officiële bureaulader 'gratis' bij!
Voor Vodafone gekozen omdat die het beste internet levert imo.

Ben nu opzoek naar een leuke bescherming voor het hele toestel, maar ik wil geen zakelijk leren tasje aan mijn riem oid. Zal hem gewoon in mijn broekzak doen.

Voor de Iphone/Ipod weet ik dat je doorzichtige siliconen beschermhoesjes hebt. Zoiets zou ideaal zijn.
Alleen een screenprotector lijkt me niet veilig genoeg in mn broekzak, en dan slijt het er toch weer snel af.
Tips welkom maar ik zoek zelf ook lekker door en kan niet wachten om mij in m'n eerste smartphone te storten :)

Ben ook nog aan t kijken welke classe sd micro kaart word aanbevolen voor dit toestel. Zag zelf een 8 GB klasse 4 van Sandisk die wel betaalbaar is...

3 Inches of Bloodsport!

Anoniem: 270885

Kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen hoe ik Google Maps moet installeren? Ik heb het er per ongeluk vanaf gegooid en probeer het nu er weer op te zetten. Het enige wat mij lukt is die download van google maar welk bestandje ik ook aanklik, niets werkt. Ook het kopieren naar de root van de telefoon werkt niet, en met activesync lukt mij ook niets.
Iemand tips?????
Thanx!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 10:29
Holy shit, iets mafs zojuist!
Ik had mn touch pro op een usb poort aangesloten en ingesteld dat ie niet moest opladen met usb aangesloten. Word ik gebeld, en ik neem op terwijl die nog in de usb zit. Gaat de flitser opeens flitsen en staat het ding gewoon onder stroom. Ik kreeg schokjes via het toestel. Niet even, maar ruim vijf seconden. Na disconnecten van usb ging het weg. Ik hoop niet dat meerdere mensen dit gaan meemaken en/of dat ik dit vaker ga meemaken, ik vind dit nou niet echt een leuk teken van mijn nieuwe toestel.

Anoniem: 147093

Hm, beetje n00bish 8)7 maar hoe kom ik in TC ok alweer bij HKLM uit?

Ben met Boost TFL3D Performance bezig en wil de camera instellingen aanpassen...

Heb dus even blind vlekje :X

• trion75

trion75

Pascal H.

three2five schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:26:
Holy shit, iets mafs zojuist!
Ik had mn touch pro op een usb poort aangesloten en ingesteld dat ie niet moest opladen met usb aangesloten. Word ik gebeld, en ik neem op terwijl die nog in de usb zit. Gaat de flitser opeens flitsen en staat het ding gewoon onder stroom. Ik kreeg schokjes via het toestel. Niet even, maar ruim vijf seconden. Na disconnecten van usb ging het weg. Ik hoop niet dat meerdere mensen dit gaan meemaken en/of dat ik dit vaker ga meemaken, ik vind dit nou niet echt een leuk teken van mijn nieuwe toestel.
Hmm groffe fout, maar waaarom zou je hem niet opladen via USB, hoe voller de accu is hoe langer de levensduur van moderne batterijen.

Anoniem: 238257

Ik heb sinds vrijdag de HTC pro en wil een autoradio met bluetooth kopen die ook nog mijn ipod photo (3,5 jaar oud) aan kan.
De sony BT 3600 zou dat moeten kunnen en nu in de aanbieding bij halfords. Vandaag halfords gesproken via telefoon en zij zeiden dat er veel problemen waren met HTC telefoon en bluetooth en dan metname met sony. wat zijn jullie ervaringen? met welke merken/types gaat het goed? Je zou verwachten dat als dat probleem met bluetooth bekend is dat dat ondertussen toch opgelost is? Ik wil zaterdag gaan testen

oops

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 238257 op 21-08-2008 22:05 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Anoniem: 147093 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:35:
Hm, beetje n00bish 8)7 maar hoe kom ik in TC ok alweer bij HKLM uit?

Ben met Boost TFL3D Performance bezig en wil de camera instellingen aanpassen...

Heb dus even blind vlekje :X
Klik op pluginss of 2 x // dan zit je in register.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 10:29
trion75 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:37:
[...]

Hmm groffe fout, maar waaarom zou je hem niet opladen via USB, hoe voller de accu is hoe langer de levensduur van moderne batterijen.
Omdat ik veel mijn mobiele telefoons voor korte tijd aansluit op usb, wat niet goed is voor de batterij.

NeoMe schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:59:
[...]

Klik op pluginss of 2 x // dan zit je in register.
Had 2x // al geprobeerd...wilde niet vandaar dat ik even op zoek moest naar m'n kluts :+

Thnx, intussen gelukt... :)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

three2five schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:17:
[...]

Omdat ik veel mijn mobiele telefoons voor korte tijd aansluit op usb, wat niet goed is voor de batterij.
Maakt niet meer uit geloof ik, er zijn een hoop batterij fabeltjes. Maar de nieuwe batterijen kunnen de heletijd aan de lader ook voor korte periode. Het leeg laten lopen van de batterijen hoeft dus niet meer want je kunt bijvoorbeeld 300 x opladen, laad je slechts 40% op dan hou je 299,6 x over. Batterijen die je voor een langere tijd weglegd kunnen het beste op 80% geloof ik.

Er is genoeg info te vinden over hoe om te gaan met batterijen en verschillende soorten. Er is zelfs een draadje op GOT over batterijen.

Ikzelf gooi mijn Touch Dual elke avond in de lader ongeacht het niveau, zo heb ik sowieso de volgende dag een volle batterij en ik heb om het jaar toch een nieuwe telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 21-08-2008 21:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-01 23:50
Anoniem: 238257 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:55:
In welke folder zet ik de kaarten om tomtom 7 te laten werken? hij zegt nu dat er geen kaarten geinstalleerd zijn
Is er geen handleiding geleverd met de TomTom die je gekocht hebt?

Indien je het niet gekocht hebt (zoals ik vermoed), dan moet je hier geen hulp vragen voor een warez-programma (zie de policy van GoT).

[ Voor 3% gewijzigd door needless to say op 21-08-2008 21:54 ]

210667

LockTar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:09:
Ik heb het voor elkaar gekregen dat hij de oude (verwijderde nummers) niet meer laat zien in de touch flo 3d... Ik snap alleen niet echt hoe hij nu de albums bij elkaar zoekt... ik heb iets van 5 albums met 2 nummers ofzo... samen is het dan 1 ECHT album... Iemand???
Ja HTC en Touchflo3D en Albumart..het blijft allemaal maar een gedrocht.. O-)

probeer onderstaande eens!

Voor mensen met MP3 problemen is dit misschien een uitkomst (overgenomen van XDA)

1. Go to start > settings > today > item > and uncheck touch3d!!!
2. Use a file explorer
3. Go to My device > Application data > HTC > Audiomanager_ENG
4. Here you will find a file named audiomanager_ENG.vol
5. Rename it to audimanager.bak
6. Restart your device
7. Go to start > settings > today > item > and check touch3d
8. Go to your today screen and then to the music tab. It will search your device and must find your music.
Anoniem: 270885 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:24:
Kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen hoe ik Google Maps moet installeren? [...knip]

Iemand tips
Volgens mij kan dat niet zo n probleem zijn. Het cab bestand op je interne geheugen plaatsen en installeren maar...

Kijk ook gewoon eens hier

[ Voor 17% gewijzigd door 210667 op 21-08-2008 22:09 ]

• bóòbó
Hoe kan je zien hoeveel MB je al verbruikt hebt met het internetten? En dan bedoel ik HSDPA, en niet Wi-Fi.

Iemand zei mij namelijk voordat ik het mobiel kocht dat er een tooltje ingebouwd voor zat...

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb die tweaks van boost touchFLO 3D gedaan, merk eik geen verschil (ik vond hem ook al snel voor de tweaks). Waar merken jullie vooral de snelheidsverbetering in?

MeIsTwisted schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:33:
ik heb die tweaks van boost touchFLO 3D gedaan, merk eik geen verschil (ik vond hem ook al snel voor de tweaks). Waar merken jullie vooral de snelheidsverbetering in?
Hij is iets sneller...

Vooral als je een paar keer vrij kort achter elkaar je scherm uit en inschuift...als je bijv. met iets bezig bent...

• Freich
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Dit schijnt heel erg goed te werken:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Nu dus nog even wachten op de touch pro uitvoering.

Echt veeeeel beter dan zo'n screen protector stickertje. Wel wat duurder als je full body wilt.
Alleen laten vallen is nog steeds stuk met zoiets :(

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-02 07:05
Tip voor de mensen die TouchFlo3D zat zijn (zoals ik na 1 dag al): probeer eens SPB Mobile Shell. Wat een verademing!

Toegegeven, misschien niet zo gelikt, maar wel veelproduktiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Upquark schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:12:
Tip voor de mensen die TouchFlo3D zat zijn (zoals ik na 1 dag al): probeer eens SPB Mobile Shell. Wat een verademing!

wat heeft iedereen tegen dat touchFLO? ik vind wel relax werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

Vandaag heb ik mijn Touch Pro NL binnengekregen van 2call.nl.

Alles werkt opzich, maar hij knalt er vaak na een paar minuten uit (reboot).
Het heeft ook niet met een bepaalde applicatie te maken.
Ik heb heb al gehad tijdens het bellen, toen ik wat in de settings zat te rommelen, met tomtom, etc

Ik heb al een harde reset gedaan, maar dat loste het probleem helaas niet op. :(

Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Kan het aan de batterij liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 11:46

fly

Live Is Just.........

Paar vraagjes:

3. BIj Contacten in TF3D zie je natuurlijk alleen je favoriete contacten, die je zelf in moet stellen. Maar waar kan je alle telefoonnummers zien? Want als ik Alle Personen kies, krijg ik óók al mijn Windows Live contacten erbij, en dat zijn alleen maar email adressen!
Ik heb dus ook hetzelfde probleem, eerst netjes al mijn contacten bijgewerkt op outlook en netjes gesynced. En toen een keer gemsned en nu zit al mijn msn contacten tussen mijn telefoonnummer contacten.. Uiterst irritant als je mensen wilt bellen en je moet eerst goed kijken of het een msn of een telefooncontact is.. dus als iemand me of beter gezegd ons kan helpen met dit euvel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-03 23:58
Dat kan wel, maar dan moet je eerst heel je Windows Live-account 'deleten' (Messenger -> Menu -> Windows Live -> Menu -> Account options -> Switch Windows Live ID -> Yes), en daarna opnieuw inloggen.

Bij de wizard krijg je eerst de ToU, dan je e-mailadres en wachtwoord, gevolgd door wat je op het today screen wilt, in het scherm daarna heb je deze opties:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MvuQnjqOzbBId56mRJGVCYma/full.png

Zet deze allemaal uit, voltooi de wizard, en je kunt inloggen zónder dat je contacts bij je adresboek komen.

offtopic:
Screenshot is níet van een Touch Pro, maar van mijn X500

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:26

Dat ziet er inderdaad wel netjes uit, ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met software van SPB, ik vraag me alleen af of het echt soepeler werkt. Door minder eyecandy zou dat wel moeten, maar het ik zou er niet zomaar vanuit gaan. Verder is de integratie misschien ook minder goed dan TouchFLO? Ik zie in de filmpjes van SPB Mobile Shell overal Internet Explorer staan, terwijl ik veel liever Opera zou gebruiken. Kan je er misschien nog wat meer over vertellen? (Ik neem aan dat jij het nu gewoon in gebruik hebt)

[ Voor 3% gewijzigd door jbvo op 22-08-2008 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Misschien een hele domme vraag, maar waarom koop je dan een toestel waarvan het TouchFlo3D juist kenmerkend is? En na één dag concluderen dat het allemaal maar niets is..tja, lijkt me een beetje snel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds een week de HTC pro en wil een autoradio met bluetooth kopen die ook nog mijn ipod photo (3,5 jaar oud) aan kan.
De sony BT 3600 zou dat moeten kunnen (ipod via usb) en nu in de aanbieding bij halfords. Gisteren halfords gesproken via telefoon en zij zeiden dat er veel problemen waren met HTC telefoon en bluetooth en dan metname met sony. wat zijn jullie ervaringen? met welke merken/types gaat het goed? Je zou verwachten dat als dat probleem met bluetooth bekend is dat dat ondertussen toch opgelost is? Ik wil zaterdag gaan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

Ik gebruik Pocket Informant. Ik vind het een heel fijn programma, maar op de Touch zijn de letters zo klein dat ik het bijna niet kan lezen. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen ? Zowel op de Touch zelf als in het programma kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Anoniem: 238257 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:55:
Ik heb sinds vrijdag de HTC pro en wil een autoradio met bluetooth kopen die ook nog mijn ipod photo (3,5 jaar oud) aan kan.
De sony BT 3600 zou dat moeten kunnen en nu in de aanbieding bij halfords. Vandaag halfords gesproken via telefoon en zij zeiden dat er veel problemen waren met HTC telefoon en bluetooth en dan metname met sony. wat zijn jullie ervaringen? met welke merken/types gaat het goed? Je zou verwachten dat als dat probleem met bluetooth bekend is dat dat ondertussen toch opgelost is? Ik wil zaterdag gaan testen
Ik heb goed ervaringen met Kenwood KDC-BT8041U. Is een cd-receiver met parrot carkit geiintegreerd in de radio. Heb weliswaar (nog) niet de TP maar een voorganger, de wizard. En deze werkt uitstekend samen met de kenwood. Ook audio streamen over bluetooth werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
210667 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:02:
[...]

Ja HTC en Touchflo3D en Albumart..het blijft allemaal maar een gedrocht.. O-)

probeer onderstaande eens!

Voor mensen met MP3 problemen is dit misschien een uitkomst (overgenomen van XDA)

1. Go to start > settings > today > item > and uncheck touch3d!!!
2. Use a file explorer
3. Go to My device > Application data > HTC > Audiomanager_ENG
4. Here you will find a file named audiomanager_ENG.vol
5. Rename it to audimanager.bak
6. Restart your device
7. Go to start > settings > today > item > and check touch3d
8. Go to your today screen and then to the music tab. It will search your device and must find your music.
toon volledige bericht
Bedankt voor je reply.
Ik heb gedaan wat je zei. ik zie idd search staan en na een seconde heeft hij volgensmij alle muziek geplaatst in de touch flo 3d muziek tab. Het staat helaas nog precies hetzelfde... dus helemaal door elkaar... als ik het weer open en ga naar album zie ik nog steeds iets van 7 albums staan terwijl het er maar 3 zijn. Dan lijkt mij dat het eerder door de muziek op de SD kaart komt. Waarmee doet hij de albums samenstellen met zoeken??? Misschien staan er bij die eigenschap gewoon een andere naam zodat hij het als een nieuw album ziet.

Ik heb die instelling nu wel van je gedaan... Maar wat is het verschil??? wat heb ik nu eigenlijk gedaan :P. Ik ben erg nieuwschierig naar dat soort dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

hier nog een mooie review voor de gene die hem nog niet gelezen hebben

http://mobilearsenal.com/..._enough/introduction.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Ik heb problemen met activesync.
Ik heb hier al een apart topic over geopend een aantal dagen geleden maar krijg eigenlijk geen reactie erop behalve van een modje...

De situatie:
Telefoon: Touch pro natuurlijk
Thuis pc: Vista Business met die synccenter
Werk pc: XP Pro met activesync 4.5 (als het goed is laatste toch?)

Ik heb mijn telefoon vorige week, einde van de week gehaald. meteen aan mijn thuis pc gehangen om contacten erin te krijgen. Ik sync thuis: taken, agenda en contactpersonen.
Dit ging allemaal prima en super snel. Echt 2 seconde (behalve natuurlijk de eerste keer) en zonder errors.

Nu ging ik dus maandag weer aan de slag na 2 heerlijke weken vakantie en ging ik dus een partner relatie aanleggen met mijn computer van mijn werk. Wij hebben exchange server draaien dus daar wilde ik (net als met mijn vario 2) gebruik van maken.
Ik vulde de gegevens in van de exchange server en zei dat hij de mail, taken en agenda via exchange moest doen. Contactpersonen liet ik gewoon via de pc doen want anders haalt hij heel de Active Directory van contactpersonen leeg.

Ik kwam dus thuis en (weet niet meer of het dus maandagavond of dinsdagavond was) wou dus syncen met mijn thuis computer. ik kreeg dus een error (zonder errorcode) "ActiveSync encountered a problem on the desktop". meerdere keren geprobeerd, telefoon opnieuw opgestart, pc opnieuw... niets hielp. Toen dacht ik van komt vast door de exchange server want contactpersonen deed hij wel...(die deed ik niet via exchange). Dus ik de volgende dag op me werk relatie weer verwijderd. opnieuw ingesteld en alleen de mail via exchange laten syncen...
gisteravond dus weer geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde fout thuis.

Ik weet niet meer wat ik kan doen... ik kan alleen proberen om heel de relatie met mijn werk pc te verwijderen en dan kijken of het thuis weer werkt...

Zoeken op google heeft ook niet veel zin want ik heb geen errorcode... zonder die code geeft hij duizenden hits terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 16:49

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

ik heb nog een vraagje ik heb mijn mircoSD geheugenkaartje in me touch pro gedaan, deze werkte gewoon normaal ik miste alleen 1 gig aan ruimte. zonder dat er mappen op stonden.
dus ik heb het diskje nu via windows geformateerd, met als gevolg dat mijn touchpro deze kaart niet meer herkend.
echt als ik hem als disk space aansluit op mijn laptop, zie ik wel het hele kaartje en kan ik er ook gewoon gegevens opgooien.
hoe krijg ik mijn SD weer zichtbaar voor me telefoon, ik heb FAT FAT32 FATex en NTFS al geprobeerd geen van de indelingen herkent me telefoon.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:03

Erik80

Sinds 1980

Hangt ie nog aan de pc? Dan moet je em ff loskoppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik krijg advanced config maar niet gestart.
Ik download hem van touchexperience.com

Installeren gaat prima. Maar als ik hem opstart dan krijg ik de typische windows melding (error bla bla... verzenden of niet verzenden)

Is dit een bekend probleem? Mijn touch pro is zo goed als standaard. Heb hem gister een harde reset moeten geven (ook nadat ik advanced config installeerde)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 22:42
Voor Advanced Configuration Tool v3.0 heb je .NET Compact Framework 3.5 nodig, deze is te vinden op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 23:13
Een collega van mij heeft vandeweek de HTC Touch Pro ontvangen, met als netwerk Vodafone.
Nu wilt hij hotmail installeren, maar elke keer wanneer hij alle info invoegt, krijgt hij een foutmelding en wordt hij uit het gehele proces gekicked. Het lukt hem niet om verbinding te maken (synchronisatie mislukt), en daarna heeft het weer te maken met cookies (die hij wel ingeschakeld heeft) etc.
Kortom, het lukt hem niet.
Ligt dit aan het Vodafone/msn (en dus hotmail) probleem, of doen we gewoon iets fout?
Is het iemand anders hier al wel gelukt te installeren, die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik email van hotmail op de Touch Pro kan installeren?

Zelf gebruik ik gmail op de Touch Cruise, en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee gehad, dus er moet een verschil zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
NuKeM schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:29:
Voor Advanced Configuration Tool v3.0 heb je .NET Compact Framework 3.5 nodig, deze is te vinden op:
och ja.. stom.. ik had het ook nog gelezen een keer.. was ik helemaal vergeten.. dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

brrrt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:32:
Een collega van mij heeft vandeweek de HTC Touch Pro ontvangen, met als netwerk Vodafone.
Nu wilt hij hotmail installeren, maar elke keer wanneer hij alle info invoegt, krijgt hij een foutmelding en wordt hij uit het gehele proces gekicked. Het lukt hem niet om verbinding te maken (synchronisatie mislukt), en daarna heeft het weer te maken met cookies (die hij wel ingeschakeld heeft) etc.
Kortom, het lukt hem niet.
Ligt dit aan het Vodafone/msn (en dus hotmail) probleem, of doen we gewoon iets fout?
Is het iemand anders hier al wel gelukt te installeren, die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik email van hotmail op de Touch Pro kan installeren?

Zelf gebruik ik gmail op de Touch Cruise, en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee gehad, dus er moet een verschil zijn...
ik heb eens gelezen dat je hotmail account je mail niet doorstuurd naar je htc

wat je kan doen is al je hotmail mail door sturen naar je gmail account en dat dan weer naar je htc sturen dit werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
lag toch aan het protocal van vodafone??? over vodafone internet en msn/hotmail hebbben ze het hier eerder over gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 18:31
NuKeM schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:29:
klop maar hoe krijg ik deze 33MB applicatie op mijn HTC?
activesync doet er ook niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
huh, je moet een rar file van ongeveer 5mb downloaden.. deze unrar je en het .cab bestand zet je op je foon en dan openen via je htc verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 20:32
Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:42:
[...]

ik heb eens gelezen dat je hotmail account je mail niet doorstuurd naar je htc

wat je kan doen is al je hotmail mail door sturen naar je gmail account en dat dan weer naar je htc sturen dit werkt wel
Hoe zou hotmail weten dat jij een HTC hebt. Ik heb Hotmail ingesteld (Touch Pro NL versie) en dat werkt prima. Alles in gesynchroniseerd en je kan zelfs hotmail als een soort "push-mail" instellen. Werkt prima hier in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-02 07:05
SneakyViper schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:52:
[...]

Dat ziet er inderdaad wel netjes uit, ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met software van SPB, ik vraag me alleen af of het echt soepeler werkt. Door minder eyecandy zou dat wel moeten, maar het ik zou er niet zomaar vanuit gaan. Verder is de integratie misschien ook minder goed dan TouchFLO? Ik zie in de filmpjes van SPB Mobile Shell overal Internet Explorer staan, terwijl ik veel liever Opera zou gebruiken. Kan je er misschien nog wat meer over vertellen? (Ik neem aan dat jij het nu gewoon in gebruik hebt)
Je kunt alle icoontjes, snelkoppelingen, tabs, schermen etc. precies aanpassen naar je wensen. Internet Explorer staat er inderdaad standaard in, maar die heb ik al weggehaald. Verder is de integratie wat mij betreft prima; je kunt instellen dat de telefoon bij het 'ontwaken' uit standby standaard Mobile Shell opent. Alle telefoonfuncties zijn verder goed toegankelijk.
210667 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 05:15:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar waarom koop je dan een toestel waarvan het TouchFlo3D juist kenmerkend is? En na één dag concluderen dat het allemaal maar niets is..tja, lijkt me een beetje snel.. :+
Tja, ik heb 'm dan ook niet voor de schil gekocht, maar pas 'm liever aan naar m'n eigen wensen. Een WM-telefoon is wat mij betreft ook meer 'hardware' dan 'software' om het zo te zeggen. Dat geldt dan weer niet voor b.v. een Nokia, waar je toch vastzit aan een GUI die je wordt opgelegd.

Verder is 'na één dag' een beetje figuurlijk gesproken, ik heb er toch een flinke poos mee gerommeld, maar het kon me eenvoudigweg niet bekoren. IMO: veel eyecandy, weinig produktiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padavelaar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-02 13:57
Ik heb zojuist een mail verzonden met mijn pro. zag ik dat er onder mijn tekst automatisch de tekst "sent from my htpc touch pro" is geplakt.

Hebben jullie dit ook? En weten jullie misschien hoe ik dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

iemand als VOIP aan de praat?

ik heb WM6VoIP.CAB gedownload, voipbuster ingesteld en hij maakt er ook verbinding mee, maar kan niet gebeld worden en kom er ook niet uit hoe ik iemand moet bellen.

linkje naar xda thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299950

edit:
eerst dit nog maar eens proberen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=415262

het werkt half met voipbuster. Soms lukt het niet om te bellen en vaak valt hij weg. Nog niet echt zoals het moet dus.
sjek hierzo en je kan VOIP bellen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=415262

[ Voor 37% gewijzigd door MeIsTwisted op 22-08-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
padavelaar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:40:
Ik heb zojuist een mail verzonden met mijn pro. zag ik dat er onder mijn tekst automatisch de tekst "sent from my htpc touch pro" is geplakt.

In handleiding gekeken? Daar staat een stuk over mail met automatische voetnoothandtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
padavelaar schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:40:

Je handtekening staat aan in de opties van je outlook email...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.