Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #14

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.947 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:45:
Zou iemand de suppliers van C1 kunnen posten? Ik las dat daar uit 7 engines gekozen kan worden?
Afbeeldingslocatie: http://img29.picoodle.com/data/img29/3/9/19/t_c1supsm_5a4951a.gif
*klikbaar, met wat banners :P *

@hierboven: de pagina helemaal uit laten laden voordat je op een volgende link klikt... bekend probleem met F1Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Geld gaat in C1 een grote rol spelen zie ik al wel. Bmw heeft dit jaar een interessante motor in de aanbieding dat zelfde kan gezegd worden van Toyota. Lijkt me sterk dat er iemand voor Ferrari gaat dit seizoen.

Vreemd dat men Ford niet beschikbaar heeft gemaakt voor C2. Die motor is voor C1 niet echt interessant maar kan een sterke keus zijn in C2.

Die Ferrari gearbox ziet er goed uit, maar ook vrij prijzig. Zal dit jaar wel duidelijk worden wat een goede gearbox aan snelheidswinst geeft. Weet iemand wat er gebeurd als je onder de 0 ms test? Krijg je dan een versnelling erbij of is er een streep bij 10 ms getrokken (wat een reallife F1 bak ongeveer heeft)?

Vind het zelf een beetje vreemd dat de Goodyear band beter is gemaakt, dat was al een hele goede band voor C2 en C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder de 0? :P
Of er een grens is, geen idee. Niemand die daar echt zn tests aan wil besteden denk ik om dat uit te vinden. :P
Over goodyear, het is nu wel zo dat de verschillen tussen de compounds groter is geworden. Dus als je band meer wear heeft is dat nu schadelijker (omdat je een compound harder zit op dezelfde strategie). Dus je moet die band meer testen (of het is belangrijker hem te testen) en dat zou het wat kunnen rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:11:
Ai, je levert bij die reset wel lekker in op je design zeg...
Ik zie anders niet echt veel verschil? Nog beter, mijn brandstof tank is gewoon hetzelfde gebleven (de rest weet ik niet precies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is ook alles zelfde gebleven......

maar ik heb nu al 4 seizoenen dat ik een drp van onder de 60% ( ja echt !!! ) ik nog maar 1 keer 85% gehaald . ik krijg gewoon niet hoger wat ik ook doe,

kan iemand een kleine tip geven ( heb de 1st pagina gelezen van dit forum en handleiding of f1time.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Jopster schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:50:
Zowaar een vlotte reset. Wellicht komt het allemaal nog goed dan. :)

André... je hebt een offer. :)
en jij een teammaat... :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
bleeegh, Wou vandaag eigenlijk wel eens zien hoe dat nou allemaal ging. Heb ik geen driver vanwege bug -.- :p

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Toevallig iemand van GoT naar C3G1? :P Heb een teamgenootje nodig nog :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:52:
bij mij is ook alles zelfde gebleven......

maar ik heb nu al 4 seizoenen dat ik een drp van onder de 60% ( ja echt !!! ) ik nog maar 1 keer 85% gehaald . ik krijg gewoon niet hoger wat ik ook doe,

kan iemand een kleine tip geven ( heb de 1st pagina gelezen van dit forum en handleiding of f1time.com )
Okee, dit is echt héél ernstig, 4 seizoen onder de 60??? Ik kan het haast niet geloven? Maar goed, dit is de manier waarop iedereen minimaal rond de 85-90 kan komen:

Neem 30% van je totale DRP. Als je coureur bijvoorbeelt 200 DRP heeft, neem je dus 60 punten, die je gelijk verdeeld over de parameters. Je rijdt een rondje, kijkt wat je DRP is, en begint bij parameter 1 er 10 DRP punten bij te doen, je rijdt weer een rondje en kijkt of je DRP nu hoger is. Dit blijf je doen totdat je DRP niet meer hoger wordt, of zelfs daalt.

Herhaal deze stap voor alle anderen parameters en je moet echt makkelijk 80-90 halen. Die laatste 10% is verreweg het moeilijkste.

Verwijderd

ik heb wel betere tijden nu en iets hoger drp maar ik kom egt niet bij 80 % ( helaas :( )
toch bedankt ;)

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Angeloonie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:08:
Toevallig iemand van GoT naar C3G1? :P Heb een teamgenootje nodig nog :P
Ik ben er nog...
ik ben best tevreden over vorig seizoen, dus wat mij betreft vormen we weer een team.

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

kieknwatwort schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:41:
[...]

Ik ben er nog...
ik ben best tevreden over vorig seizoen, dus wat mij betreft vormen we weer een team.
Ok :) M'n team kan je weer joinen, heb de license vernieuwd.

Doelstellingen seizoen 33:

- Klassering: top 7
- Cup: 1/2 finale
- Team championship: top 3
- Minstens 6 podiums
- Minstens 13 top 10 finishes
- Financieel plussen (seizoenstart is €18,5M)
- Iedere race testen en doorontwikkelen
- Parts verbeteren, maar kosten omlaag brengen (volledige wagen is nu 58,9 eff, 312 kg en €3,819,381)
- Betere sponsordeals afsluiten (450K+)

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-09-2008 10:51 ]

Verwijderd

Met 3%. Bij 1% of 2% hoeft het niet perse slechter te zijn. Dat is waarschijnlijk het probleem.
Hopelijk wist je wel al dat je DRP een bereik van 3% heeft als je dezelfde distributie gebruikt. :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sowieso zit de helft van je DRP meestal op Speed :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, bij mij echt niet hoor :)
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:46:
[...]

Met 3%. Bij 1% of 2% hoeft het niet perse slechter te zijn. Dat is waarschijnlijk het probleem.
Hopelijk wist je wel al dat je DRP een bereik van 3% heeft als je dezelfde distributie gebruikt. :)
Naja, als je zelden >80% haalt hoef je je over die 3% afronding nog niet zo druk te maken imo. Heel grof haal je meestal wel 90% als je gewoon stopt zodra het daalt en voor die laatste paar procent heb je dan wat nauwkeuriger "onderzoek" nodig :)

[ Voor 90% gewijzigd door Grrrrrene op 20-09-2008 10:58 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Vaak iets minder ja. :P
Maar het is vrijwel altijd de parameter met de meeste punten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 10:58 ]

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:57:
Naja, als je zelden >80% haalt hoef je je over die 3% afronding nog niet zo druk te maken imo. Heel grof haal je meestal wel 90% als je gewoon stopt zodra het daalt en voor die laatste paar procent heb je dan wat nauwkeuriger "onderzoek" nodig :)
Als je meteen stopt als je van 60% naar 58% gaat, dan kom je nooit boven de 80%. :P
Maakt niet uit op welk percentage DRP je zit, als je te vroeg stopt kom je er niet.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, OK, je hebt gelijk, maar je snapt wel wat ik bedoel: als je de afronding even verwaarloost kom je best richting de 90%. Dat je niet moet stoppen als je bij stap1 al daalt lijkt me redelijk logisch :P

• Joss
Om de 3% random te overwinnen kan je natuurlijk altijd méér dan 3% van je totale DRP aan veranderingen toepassen :P Ok, dat klinkt wellicht een beetje vaag als je niet weet wat ik bedoel:

Je totale DRP is 290. 3% van 290 is 8,7. Als je nu in plaats van 5 toevoegen of aftrekken (:') kinderachtig) 9 (of liever 10) doet, dan overwin je de 3% random die er in zit. Daarmee kan je wellicht makkelijker tot de 80% komen, waarna je echt moet gaan verfijnen en dus weer wel die random in de gaten moet houden.

• kieknwatwort
Mijn doelstellingen voor S33, C3G1:

- klassering: top 3 (en dus promotie :9~ )
- cup: 1/2 finale
- team championship: top 3 (gelukkig gelijk aan de doelstelling van mijn teammaat ;) )
- minstens 3 races winnen,
- minstens 9 podiums
- financieel max. 10 miljoen interen (exclusief bonussen)
- iedere race testen en doorontwikkelen

Verwijderd

zou iemand bij de volgende race die goed is in drp en alles, alleen mijn practise willen doen, zodat ik effe kan kijken wat ik nou steeds fout doe bij me drp enzo

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:15:
zou iemand bij de volgende race die goed is in drp en alles, alleen mijn practise willen doen, zodat ik effe kan kijken wat ik nou steeds fout doe bij me drp enzo
Nee, dat kan niet. Tenzij je een halve dag op vakantie gaat, maar dat zal niet toegestaan worden denk ik ;)

• kieknwatwort
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:15:
Dat gaat wat ver...
maar met de tips hierboven moet je boven de 90% kunnen komen.
edit: met een dergelijke methode ben ik nog nooit onder de 90% gekomen...

[ Voor 9% gewijzigd door kieknwatwort op 20-09-2008 12:38 ]

• kieknwatwort
ik heb hem als voorbeeld het verslag mijn allereerste practice in S30 gestuurd. Ik haalde toen 92%.
Ik denk dat hij het daarmee zelf moet kunnen uitvogelen...

Verwijderd

ik heb het gehad ik ga er na kijken , tnx

• Requiem19
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:57:
ik heb het gehad ik ga er na kijken , tnx
Ik zie op je profiel dat je nog maar 13 bent, de eerste wiskunde les zal je dus nog maar net gehad hebben. Let goed op bij F1Time, je kan er nog wat wijze lessen opdoen! :)

Verwijderd

nou ja zit nu in de 2de niet egty gek dat ik bijna nog niks weet maar vind hetwel leuk spel

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Requiem19 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:41:
[...]
Ik zie op je profiel dat je nog maar 13 bent, de eerste wiskunde les zal je dus nog maar net gehad hebben. Let goed op bij F1Time, je kan er nog wat wijze lessen opdoen! :)
En opeens heb je het...! Je wordt leraar! :+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Verwijderd

ik zit nu met shaun keates in mijn team ( hij zat in class 1 pas )

dus daarmee kan ik ook wat informatie krijgen,

wat me ook opviel er staan op youtube 0 filmpies van f1tim, best wel raar eigenlijk als er 12000 mensen meedoen, der zou toch iemand iets van maken

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 14:14 ]

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de huidige testtracks zijn?

Verwijderd

Ik heb al getest, dus kan niet precies kijken. Maar voor zover ik kan:
Spa heeft engine eff. 4 en aero 5, en ik geloof ook gearbox eff. 4, maar kan ook preformance zijn. Verder is er Barcelona die 3 op alles heeft, en ik dacht Magny Cours met 2 als hoogste op een aantal tests. Dus goedkope tests kunnen altijd, en de dure eigenlijk alleen aero op Spa (want als je engine eff. doet op Spa betaal je voor de 5 sterren die het op aero heeft.
Tenzij je op een van de test tracks racet. :)
Iemand moet maar een screenie maken voordat hij gaat testen.
En als het goed is veranderen de tracks steeds tijdens de races van vrijdag. Heeft Neil laten doorschemeren ergens op het forum ofzo. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 15:17 ]

Verwijderd

Als ik het zo lees zijn het de testtracks die we vorig seizoen hadden de laatste paar races. Oke bedankt kan mijn bandenkeus nu ook maken.

Edit/ Ik vind de Toyota gearbox vreemde specs hebben, het is een 300k duurdere Ford gearbox. Verder had de Ford engine best beschikbaar mogen zijn in C2.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 16:23 ]

Verwijderd

Zo meld me nu ook maar weer eens aan het begin van het nieuwe seizoen. Morgen een "belangerijke" F1timebiermeeting :9 om eens te bomen over de suppliers. Als je goed bij kas zit is het geen moeilijke keuze, maar als je op je centen moet letten valt het nog wel tegen. achteraf gezien had ik afgelopen seizoen gewoon op michellins moeten gaan rijden, dat was per saldo gelijk geweest aan de goodyears i.c.m. de testen die nodig waren om ze op een acceptabel niveau te krijgen. Nog 1 seizoen door zien te komen met m'n D/CD en dan daar maar eens op bezuinigen....

Nog tweakers die een team willen vormen hier?(C2G3) Ben voor het eerst in 3 jaar m'n teammaat kwijt door degradatie(David Fraser), dus ik heb een leeg plekkie :P

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:54:
Zo meld me nu ook maar weer eens aan het begin van het nieuwe seizoen. Morgen een "belangerijke" F1timebiermeeting :9 om eens te bomen over de suppliers. Als je goed bij kas zit is het geen moeilijke keuze, maar als je op je centen moet letten valt het nog wel tegen. achteraf gezien had ik afgelopen seizoen gewoon op michellins moeten gaan rijden, dat was per saldo gelijk geweest aan de goodyears i.c.m. de testen die nodig waren om ze op een acceptabel niveau te krijgen. Nog 1 seizoen door zien te komen met m'n D/CD en dan daar maar eens op bezuinigen....

Nog tweakers die een team willen vormen hier?(C2G3) Ben voor het eerst in 3 jaar m'n teammaat kwijt door degradatie(David Fraser), dus ik heb een leeg plekkie :P
Zeg ehh lulhannes, sinds wanneer is m'n verjaardag een F1timebiermeeting? :( Een biermeeting zal het wel worden, maar denk niet dat de rest op F1time discussies zit te wachten _O-

oh en ehh, je koelkast wordt bij deze geconfisceerd, of je krijgt lauw bier :Y

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

• Requiem19
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:09:
[...]

En opeens heb je het...! Je wordt leraar! :+
:D Leraar? Nooit doen, chronisch onderbetaald! :)

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 11:04

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:13:
ik zit nu met shaun keates in mijn team ( hij zat in class 1 pas )

dus daarmee kan ik ook wat informatie krijgen,

wat me ook opviel er staan op youtube 0 filmpies van f1tim, best wel raar eigenlijk als er 12000 mensen meedoen, der zou toch iemand iets van maken
Mjah, een filmpje van f1time..... enige wat je dan kunt doen is een video tutorial geven van de informatie die je hebt op bepaalde gebieden en dat gaat dus niemand expliciet weggeven. Daarbij is een filmpje met alleen maar stilstaande beelden van een live race ook geen filmpje maar meer een slideshow... of daar iemand op zit te wachten.....

Na een colombiaan, een litouwer en een beginnende nederlander als teammie gehad te hebben is dit keer een Fin aan de beurt...... veel ervaring gezien zijn geschiedenis maar ook een beetje een aanklooiend geval vrees ik.... maar eens zien wat dat gaat worden :P

[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 20-09-2008 22:18 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

Blijkbaar heb ik toen niet zoveel indruk gemaakt als teamgenoot. :P Wij hebben 5 seizoenen geleden ook een team gevormd. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 22:41 ]

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59
Omdat mijn teamie gepromoveerd is, heb ik een plekkie vrij in C3G6.

Mijn doelstellingen:
- Promotie (moet toch echt lukken nu)
- Minimaal halve finale in de cup
- Zoals altijd, financieel (redelijk) gezond blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:05:
Omdat mijn teamie gepromoveerd is, heb ik een plekkie vrij in C3G6.

Mijn doelstellingen:
- Promotie (moet toch echt lukken nu)
Go go go!
Wil volgend seizoen weer teamen ;)

Ben bezig om een teamgenootje te regelen voor dit seizoen. Gaat wel goedkomen denk ik :)
Morgen eens suppliers kiezen, en gelijk maar P/W/Q doen. Ben er nog niet uit welke keuze de beste zou zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:08:
[...]

Go go go!
Wil volgend seizoen weer teamen ;)
Tsja, als die gearbox heel wil blijven ... en ik geen domme dingen doe, moet t wel lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Paar vraagjes over de market. Weet iemand wanneer de vrijkomende Designers en CD's op de markt komen? Wat is de status van het onderbieden op zulk personeel? Is dat erkent als bug, of is het erkent als normaal? Of kan het misschien al niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:42:
Paar vraagjes over de market. Weet iemand wanneer de vrijkomende Designers en CD's op de markt komen? Wat is de status van het onderbieden op zulk personeel? Is dat erkent als bug, of is het erkent als normaal? Of kan het misschien al niet meer
Komen die niet op de markt wanneer jij kunt bieden (13 races voor einde contract)? En het onderbieden wordt (momenteel iig) niet als bug gezien, maar als "gewone" mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou elke race weer checken of je kan bieden, je weet maar nooit. Ik kreeg eerder namelijk de foutmelding bij het bieden dat mijn CD/D <17 races in zn contract moet hebben. Dus na race 1 zou je dan al kunnen bieden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Even een vraagje over teams.

Ik heb een team op mijn naam staan (Racing for GoT).
Stel nu dat ik een ander team join (omdat de ander ook een team op zijn naam heeft). Ben ik mijn eigen team dan kwijt ... en mag ik volgende keer weer 5M dokken om dat opnieuw op te richten ?
Of blijft het gewoon (inactief ofzo) bestaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft bestaan. Ik heb dit seizoen voor het eerst sinds S26 weer mn eigen team geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kost je alleen 500.000 als je je team weer wil opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
OK, duidelijk. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Nou ook maar eens een team gestart. Morgen geloof ik de eerste match dus ben benieuwd. Heb van alles bekeken en al wat zaken gedaan maar even kijken wat dat gaat opleveren en of ik het goed doet natuurlijk :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey mensen, ik heb op youtube het eerste F1time filmpie erop gezet
ik laat gewoon zien hoe alles er een beetje uit ziet
kwaliteit niet egt top maar toch 1st filmpie
film staat op mijn hoofdpagina dus gewoon klikken op het eerste film :

http://nl.youtube.com/user/moviemaster723

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nog even mijn overzicht van de doelstellingen.

Mijn doelstelling voor S32 waren:
Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/yes.png Weer zelfde teammaat als afgelopen seizoen (Zenit ;) )
Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/yes.png Meer dan 10 punten scoren
Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/yes.png In C2 blijven om het jaar erop voor podia te kunnen vechten

Redelijk goed seizoen gehad, ik had erg goedkope suppliers wat me een beter resultaat heeft genekt. In totaal 21 punten gescoord en op plaats 10 in het kampioenschap geëindigd. Het team heeft in totaal 32 punten bij elkaar weten te scoren en is op plaats 8 geëindigd.

Doelstellingen voor S33:
- Top 8 kampioenschap finish
- Een aantal keer op het podium finishen
- Leuk mee kunnen doen iedere race

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Hmmm Alle Gemiddelde Snelheden van alle circuits zijn significant veranderd.

Dat is volgens mij niet eens gemeld door Tadas, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de middelste kolom wordt af en toe erg belangrijke informatie medegedeeld:

Tyre Manufacturers Aim to Slow Cars
F1T reporter 2008-09-19 19:41:47
F1T race officials, concerned about safety in light of the speeds of the cars and looking to improve the on track racing, met with the tyre manufacturer association during the off season. The manufacturers all agreed to alter their rubber to comply with the new regulations. The outcome of the new regulations means that:

1. Tyre wear has NOT changed. Wear rates are all the same.
2. Tyre performance gaps between the dry compounds increased a bit.
3. Lap times will increase, in some case quite a lot, as the times are slowed to approximate current F1 and add realism.
4. Tyres will lose speed more drastically as the rain gets heavier. You will see a bigger time difference between 10 and 20 mm then last season for example.
5. When the tyres are most effective for the particular weather may have shifted slightly.

Edit/ De C1 race is erg interessant qua weer, geeft ook meteen een hoop informatie over de veranderingen van Tadas.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mja, had zelf niet verwacht dat het zoveel trager zou gaan :)

Verschil tussen vorig seizoen, en dit seizoen is zo'n 12/13 seconden. Vind ik wel erg veel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dauthi schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:40:
Hmmm Alle Gemiddelde Snelheden van alle circuits zijn significant veranderd.

Dat is volgens mij niet eens gemeld door Tadas, of ligt dat aan mij?
Officieel niet gemeld nee, maar dit is ook weer iets wat ik in het forum al tegen gekomen ben. Zal Neil wel weer eventjes gezegd hebben. :/

EDIT: oh het staat daar wel. Hehehe. :P

Oh en Marnix, had je niet een rondje of 2 meer benzine erin kunnen doen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:45:
In de middelste kolom wordt af en toe erg belangrijke informatie medegedeeld:

Tyre Manufacturers Aim to Slow Cars
F1T reporter 2008-09-19 19:41:47
F1T race officials, concerned about safety in light of the speeds of the cars and looking to improve the on track racing, met with the tyre manufacturer association during the off season. The manufacturers all agreed to alter their rubber to comply with the new regulations. The outcome of the new regulations means that:

1. Tyre wear has NOT changed. Wear rates are all the same.
2. Tyre performance gaps between the dry compounds increased a bit.
3. Lap times will increase, in some case quite a lot, as the times are slowed to approximate current F1 and add realism.
4. Tyres will lose speed more drastically as the rain gets heavier. You will see a bigger time difference between 10 and 20 mm then last season for example.
5. When the tyres are most effective for the particular weather may have shifted slightly.

Edit/ De C1 race is erg interessant qua weer, geeft ook meteen een hoop informatie over de veranderingen van Tadas.
Ik word er echt heel moe van dat het nieuws tegenwoordig verspreid wordt over de hele site.
ik ben gvd geen zoekmachine. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat binnenkort het underbidden op staff afgelopen is, er wordt op het moment geprobeerd de economie in het spel te verbeteren. Maar zoiets wat de economie erg verziekt en naar mijn mening erg makkelijk te verhelpen is wordt niet aangepakt.

Een optie tot het dumpen van je designer en cd zou ik ook een goede feature vinden, in combinatie met een open d/cd market zou al een hoop economie problemen oplossen. Het verhelpt tevens dat sommigen managers gewoon weg pech hebben in een bepaalde groep te zitten waardoor er veel meer voor goede staff betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57
- Niet degraderen
- Niet failliet gaan

Doelstellingen eenvoudig behaald, met 11 punten 13e in de eindstand. Balans is rond de 30 miljoen blijven hangen. :)

Doelstellingen voor dit seizoen zijn wat ambitieuzer:
- Top 10 finish in het kampioenschap
- Winst maken
- Podium scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Mijn doelstellingen voor S33:

- handhaving
- minimaal 10 punten pakken
- eff verder verbeteren richting de 70

Hoe ik het ga doen, maakt me niet uit. Ik weet totaal niet waar ik sta nu, maar ik wil gewoon niet degraderen. :) Maar goed, ik neem aan dat ik daar niet de enige in ben. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Doelstelling voor S33 :)

- In C2 blijven.
- Enkele punten pakken
- Efficiency omhoog, gewicht ongeveer gelijk houden, en kosten als het ff kan beetje naar beneden krijgen.
- 2e ronde cup

We zullen over enkele races zien of het enigszins realistische doelstellingen zijn :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
* * * DE STARTPOST IS WEER GEUPDATE * * *
  • Sta jij, als tweaker, (nog) niet in de lijst en wil je er wel op? Meld dan je (F1Time)NAAM (niet username) en CLASS/GROUP!
  • Wellicht overbodig maar bij deze ook het verzoek een doelstelling te posten voor seizoen 33. Lijkt me leuk om dat van 'iedereen' weer in de startpost te zetten.
  • Foutjes, verbeteringen en/of toevoegingen in het topic of per DM melden.
  • Uiteraard veel succes en plezier in SEIZOEN 33!

* * * SEIZOEN 32 TWEAKING MANAGERS STATS * * *

statistieken seizoen 31
Gepromoveerd (17 - 30% van totaal) > t.o.v. S31
  • C2->C1: 2 <
  • C3->C2: 9 >
  • C4->C3: 6 -
Handhaving (26 - 46% van totaal) > t.o.v. S31
  • C1: 2 >
  • C2: 11 >
  • C3: 12 <
  • C4: 1 <
Gedegradeerd (7 - 12% van totaal) > t.o.v. S31
  • C1->C2: 2 >
  • C2->C3: 1 <
  • C3->C4: 4 >
Gestopt (7 - 12% van totaal) < t.o.v. S31
  • C1: 0 -
  • C2: 0 <
  • C3: 4 <
  • C4: 3 <
Bijgekomen ( 8 ) > t.o.v. S31
  • Tijdens seizoen: 8 >
  • Na reset: 0 <
Totaal
57 > (+3) Known Tweaking Managers

* * * HELLO / GOODBYE * * *

Hello
• JPS Racing - Marc de Boer
• Justin2000 - H. Iedema
• ritsjert - Richard wierenga
• ouwehandracing - Jeroen Ouwehand
• Kroketje - Randy Ruiterkamp
• michaeltb - M de Lange
• henknap - Henk Nap
• SanderF1 - Sander Adams

Goodbye
• michaeltb - Michael de Lange
• floffert - Tom Leene
• _avalanche_ - Jasper Thien
• odan - Patrick Schuring
• ritsjert - Richard wierenga
• Gizmo4ever - Thary Drienhuizen
• gerbennn - Gerben van der Stouwe

* * * SEIZOEN 33 VERWACHTINGSPOLL * * *

verwachtingen seizoen 32

Poll: Waar verwacht jij dit seizoen (S33) te eindigen?
Kampioenen! (1e)
Promotie (2-3e)
Vechten voor promotie (4-6e)
Middenveld (7-12e)
Vechten voor handhaving (13-18e)
Degradatie (19-30e)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=307760&layout=6&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Mijn antwoord staat een paar posts hierboven. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik mik op p1-p3, dus kampioen of promotie, maar mijn budget laat top-suppliers niet toe. Vorig seizoen hebben Koen de Vuyst en Jim Kiohos de duurste suppliers gepakt, waardoor met hun bijna niet te concurreren was aan het begin van het seizoen. Koen was sowieso idioot snel en Jim had gewoon geld teveel. Ondanks dat ik flink wat verlies heb gedraaid, had ik geen dure suppliers (ik had m'n staff eerder moeten ditchen). Hoe dan ook: dit seizoen mik ik dus op p1-p3, maar het hangt totaal af van wat de rest doet. Als er wat rijke ex-C3'ers tussen zitten die hele dure drivers combineren met de beste suppliers, wordt dat misschien wel heel erg lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middenmoot, hoewel ik in het begin misschien sneller ben. Maar ik ga me vooral op volgend seizoen richten, dus ik zal wel langzamer worden gedurende het seizoen t.o.v. de rest. Hopelijk hou ik het met mn financiën, want mn suppliers zijn toch wel iets duurder dan ik van te voren in gedachte had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 21:15

_Z3

Nieuw in de C3 met de volgende doelstellingen:

- handhaving
- eff verder verbeteren richting de 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk 7de tot 12de

mijn doelstellingen voor S33 zijn :
- een podium
- 20 punten of meer
- een goeie teammaat hebben

dat is het zo'n beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zal mijn doelstellingen ook maar weer eens melden voor S33:

- Top 5 (jaja, ik ga me ook in dat gedrang melden in C2G3)
- TC winnen (met een ex-C1 teammate die wil promoveren moet dat haalbaar zijn)
- Financieel gezond blijven

@Grrrrene:
Wordt dus nog een mooie bedoeling bovenin: Realdea (ex-C1), Binette, Kiohos (2x), jij willen P1-3 en ik wil top5 en er zullen er nog wel een paar zijn die dat willen... Vanavond maar eens zien waar ik sta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik heb me Q al gedaan en sta op dit moment 2e van de 7. Ik begin dus mn eerste wedstrijd in C1 niet achteraan :P Ik ga er wel vanuit dat er nog flink wat onderdoor zullen gaan maar in de buurt van de top 10 moet wel haalbaar zijn.

Het zou mooi wezen als ik morgen gelijk mijn eerste punten kan pakken. :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:43:
Ik heb me Q al gedaan en sta op dit moment 2e van de 7. Ik begin dus mn eerste wedstrijd in C1 niet achteraan :P Ik ga er wel vanuit dat er nog flink wat onderdoor zullen gaan maar in de buurt van de top 10 moet wel haalbaar zijn.

Het zou mooi wezen als ik morgen gelijk mijn eerste punten kan pakken. :)
Niet te ver op de zaak vooruit lopen he! ;) Tenzij je natuurlijk FER/FER/BRI als suppliers hebt, dan zou het een schande zijn als je geen punt haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Doelstellingen voor Season 33:
  • Kampioenschap: Top 12
  • Teamkampioenschap: P4
  • Cup kampioenschap: Kwartfinale
  • Overwinningen: 1
  • Podias: 2
  • Iedere race finishen
  • Snelste ronden in Q: 1
  • Snelste ronden in R: 1
  • Auto doorontwikkelen: Parts: 292,52 kg - Eff. 61.4 - Costs: 3 027 680
  • Sponsorpakket verbeteren: 3,564,430 - 2,131,401 - 169,117
  • Balans terug naar 60M krijgen
  • Gemiddelde DRP: +96 %
  • Goede designer en marketeer signen voor max. 2 mln. samen

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:44:
[...]

Niet te ver op de zaak vooruit lopen he! ;) Tenzij je natuurlijk FER/FER/BRI als suppliers hebt, dan zou het een schande zijn als je geen punt haalt :P
We zullen zien he morgen :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 4mm regen veel regenval en zou je daar je banden keuze op aan moeten passen, zo ja, welke dan?

Time: Start - 00:20:00
Temp.: 24°C
Rain: 0 mm.

Time: 00:20:00 - 01:10:00
Temp.: 30°C
Rain 4 mm.

Time: 01:10:00 - End
Temp.: 37°C
Rain: 1 mm.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:37:
Is 4mm regen veel regenval en zou je daar je banden keuze op aan moeten passen, zo ja, welke dan?

Time: Start - 00:20:00
Temp.: 24°C
Rain: 0 mm.

Time: 00:20:00 - 01:10:00
Temp.: 30°C
Rain 4 mm.

Time: 01:10:00 - End
Temp.: 37°C
Rain: 1 mm.
Dat is een goede vraag, maar eentje die niemand hier voor je kan (en al zouden we het kunnen, dan "mogen" we het niet) beantwoorden. Dit seizoen zijn namelijk de waarden aangepast, die bepalen wanneer je naar intermediates danwel full wets moet gaan. Nouja, een kleine tip, aangezien we toch Nederlanders onder elkaar zijn: vorig seizoen was 4mm het "switch" punt tussen dry en intermediates.

offtopic:
ok, wie gaat mij op m'n donder geven? :P

Suppliers zijn gekozen, zometeen nog even alles indexeren en dan kom ik vandaag nog wel met mijn doelstelling(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Joss, apreciate it!

Nog 1 vraag.
Voorafgaande aan de kwalificatie moet je opgeven hoeveel benzine je in de wagen wil hebben alvorens je van start gaat.
Mijn ronde tijd in de kwalificatie was 1 seconden langzamer ten opzichte van de tijd in de vrije training en warmup. Is het zo dat je met een veel zwaardere auto rijd in de kwalificatie?

Ik vind het vreemd dat andere nagenoeg dezelfde tijd of zelfs sneller rijden in de kwalificatie als in de trainingen terwijl dit bij mij andersom is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:45:
[...]

Dat is een goede vraag, maar eentje die niemand hier voor je kan (en al zouden we het kunnen, dan "mogen" we het niet) beantwoorden. Dit seizoen zijn namelijk de waarden aangepast, die bepalen wanneer je naar intermediates danwel full wets moet gaan. Nouja, een kleine tip, aangezien we toch Nederlanders onder elkaar zijn: vorig seizoen was 4mm het "switch" punt tussen dry en intermediates.

offtopic:
ok, wie gaat mij op m'n donder geven? :P

Suppliers zijn gekozen, zometeen nog even alles indexeren en dan kom ik vandaag nog wel met mijn doelstelling(en).
Ehm, volgens mij lag het switchpunt tussen de 3 en 4mm ;) (en dan hebben we het over softs...)
En voor dit seizoen moet ik er nog achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:51:
[...]

Ehm, volgens mij lag het switchpunt tussen de 3 en 4mm ;) (en dan hebben we het over softs...)
En voor dit seizoen moet ik er nog achter komen...
ik wilde net zeggen, volgens mij geef je verkeerde data weg joss :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nee hoor, met softs is het niet te vergelijken, tenzij het weer/je tactiek daar zeer gunstig voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Na een teleurstellend seizoen in C3 (door vakantie en ik had er niet aan gedacht om vervanging te regelen, dus eigen schuld) ben ik terug in C4G21.

*Ik verwacht gezien mijn auto weer voor promotie te kunnen gaan.
*Ik moet weer op positief saldo komen en reserves opbouwen.
*Wil volgend seizoen weer in C3 zitten.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
zoals gezegd na 2 seizoenen afwezig te zijn geweest ook weer opnieuw begonnen in C4G1. Net P en Q gedaan.

Sta op het moment 2de in de Q.

Doelstellingen dit seizoen:

*top 3 eindklassering
*promotie naar C3
* +50milj $$$
*minimaal halve finale cup.

Ben benieuwd of ik dit ga halen. Vrij in-active groepje heb ik. Nog maar 10 man Q gedaan met nog een half uur te gaan. Heb nog flink wat data van een paar seizoenen geleden. Wat dat betreft heb ik denk ik wel een kleine voorsprong op de andere mensen in mijn groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:50:
Bedankt Joss, apreciate it!

Nog 1 vraag.
Voorafgaande aan de kwalificatie moet je opgeven hoeveel benzine je in de wagen wil hebben alvorens je van start gaat.
Mijn ronde tijd in de kwalificatie was 1 seconden langzamer ten opzichte van de tijd in de vrije training en warmup. Is het zo dat je met een veel zwaardere auto rijd in de kwalificatie?

Ik vind het vreemd dat andere nagenoeg dezelfde tijd of zelfs sneller rijden in de kwalificatie als in de trainingen terwijl dit bij mij andersom is...
Normaal gesproken ben je in de kwalificatie sneller dan in de practice, zelfs als je met meer fuel de baan op gaat in de kwalificatie (uitzonderingen zijn weersveranderingen en hard tyres+150l fuel t.o.v. 10l en softs in de practice).

Waar ik dan eigenlijk meteen aan denk is dat je je practice voluit rijdt (100% revs). Dat is niet verstandig. In de practice vallen geen punten of geld te verdienen, zelfs geen fuelverbruik. Andere mogelijkheid is dat je beide sessies juist op 90% revs rijdt, en dat is voor de kwalificatie weer niet zo handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:53:
Andere mogelijkheid is dat je beide sessies juist op 90% revs rijdt, en dat is voor de kwalificatie weer niet zo handig ;)
Dat is het! ik ben vergeten om de revs aan te passen DOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwalificatie achter de rug tweede voorlopig, niet geheel ontevreden. Mijn coureur wist een goede laatste ronde uit te persen. Eerste op de grid voorlopig is die arrogante griek, hij rijdt voor het kampioenschap dus er zal ongetwijfeld een Toyota achter in de auto liggen. Tevens heeft hij een beetje laten doorschemeren dat hij op Goodyear rijdt dan zou hij ook nog op een stop meer moeten staan als mij. We zullen zien wat het wordt in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Mijn doelstelling staat hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme actie van mij. Ik ben in de eerste race uitgevallen door te weinig brandstof toe te voegen.
Ik zou toch zweren dat ik genoeg bij had maar blijkbaar heeft het in de regen rijden er voor gezorgd dat het benzine verbruik toe nam op de 1 of andere manier.

Wel balen want ik lag 6de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook maar eens een account gemaakt in C4G2.

Doelstellingen:
Het spel een beetje leren en met een top 10 is het een geslaagd seizoen.
Gewicht van de auto verlagen en aerodynamica ontwikkelen,

Eerste race van P,W en Q met een DRP van 30% gereden omdat ik zo maar wat gedaan heb en me alleen heb gericht op de afstelling van de auto. Stom natuurlijk maar goed ik wist niet beter, Uiteindelijk 11e over de finish maar wel met 4 ronden achterstand.
Gelukkig niet out of fuel zoals 4 anderen voor elkaar hebben gekregen.

edit:
Even Race report doorgenomen, ging lekker maar ik stond met een 3 stop pirelli mediums op de baan. Dat was niet erg realistisch, tyre wear van 5 menen ze ook want 5 keer een lekke band 8)7
Misschien toch maar overstappen naar dunlops als dat nog mag of heeeel erg goed op temperatuur en letten en standaard voor hards kiezen.

Op naar de volgende test en Q waar ik verwacht veel dichter bij de snelle jongens te rijden omdat ik dan wel een degelijke DRP verwacht :P

[ Voor 20% gewijzigd door Frietzegger op 22-09-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:45:
Kwalificatie achter de rug tweede voorlopig, niet geheel ontevreden. Mijn coureur wist een goede laatste ronde uit te persen. Eerste op de grid voorlopig is die arrogante griek, hij rijdt voor het kampioenschap dus er zal ongetwijfeld een Toyota achter in de auto liggen. Tevens heeft hij een beetje laten doorschemeren dat hij op Goodyear rijdt dan zou hij ook nog op een stop meer moeten staan als mij. We zullen zien wat het wordt in de race.
Als je doelt op Thomas Pappaioannou, dan kan ik je uit de droom helpen. Die staat niet op Goodyears. :)
Hij wil echt direct door naar C1, en heeft daar ook de suppliers naar gekozen.

Hij stuurde me een berichtje met de vraag wat voor suppliers ik gekozen heb, en daarin stond gelijk wat hij heeft. Geef 'm nog best een kans om het waar te maken ook. Hij was vorig seizoen al erg snel, en zo te zien doet ie dat dit jaar gewoon nog een keer.
Sta zelf momenteel 9e van de 15 so far gekwalificeerd. Valt me nog niet tegen, al zullen er zeker mensen achter me staan die een stop minder doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Tja, doelstellingen... In ieder geval m'n balans wat opkrikken, en proberen niet te degraderen. Daarnaast het vinden van een goeie designer/C Director voor weinig. Voor de rest maak ik me geen illusies, dit wordt moeilijk zat ben ik bang.

Oh ja, nog een doelstelling, het volhouden van *O* Hoppatee, Racingday!! *O* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee klopt ik heb zijn suppliers inmiddels ook doorgekregen. Met zijn suppliers vind ik zijn pace nogal tegenvallen, verwacht ook niet dat hij kampioen gaat worden. Hij vertelde mij ook dat zijn coureur maar 1.2 miljoen per race kost, ja dan kan ik ook wel de beste suppliers kiezen en promoveren. Maar hij zal dan waarschijnlijk meteen weer terug degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck ook uitgevallen, net als mijn teamgenoot !!
oorzaak : lost control :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes !!!!
bedankt kieknwatwort ( weet niet hoe je egt heet maar ja )
ik heb voor het eerst een drp van 84% in plaats van 7% of 40% ofso, TNX !!! :)

helpt egt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:30:
yes !!!!

helpt egt goed !
Zozo nu al weer bezig met race 2? Fanatieke speler :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik ;) maar toch blij met me betere drp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:30:
yes !!!!

helpt egt goed !
Kijk, dat gaat de goede kant op, volgende keer boven de 90% ;)

Ikzelf heb me ook maar gekwalificeerd, sta voorlopig 2e van de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
Vandaag 5e geworden, eerste race ooit.

Net even vrije training etc. sta momenteel 1ste van de 4 die hebben gereden.
Class4 Group6

Best moeilijk toch nog :p

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, gekwalificeerd voor de 2e race. Sta 5e van de 7 maar met een keurige 94% drp dus ik hoop dat de jongens voor mij op een 3 stops medium staan terwijl ik ga kijken of een 2 stops hard mogelijk is.

Vorige race was een 3 stops hard mogelijk in de brandende zon dus ik moet duimen dat mijn banden het houden met 2 stops aangezien de temperatuur een stuk aangenamer is. De dunlop jongens gaan zowiezo voor een stop minder maar die leveren wel veel tijd per ronde in.

Ik hoop van harte dat het verschil in snelheid aan de gekozen strategie ligt want mijn driver is zeker na de laatste race veruit de mindere en de andere teams hebben waarschijnlijk ook een verder ontwikkelde wagen.

Mijn marketing director is druk bezig om een nieuwe sponsor binnen te halen en de ontwerper legt de laatste hand aan de nieuwe monocoque die na volgende week in productie gaat. Een efficienter aerodynamisch pakket en verbeterde vleugels zijn al in productie en zullen klaar zijn voor de volgende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Voorlopig 2/14 in Q, ziet er goed uit dus.
Wel meteen 3mm regen en met de gewijzigde banden dus een beetje een gok welke bandjes je daarvoor t best kunt gebruiken. Ik denk dat er flinke verschillen in de race zullen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57
Pfff wat een klote start van het seizoen. Heb voor het eerst sinds seizoenen een nieuwe driver, hierdoor is de DRP een drama. Hij rijdt vervolgens in de Q ook als een natte krant, P13 vd 20 op het moment.... :(

Nu maar hopen dat iedereen op een andere strategie staat ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 19:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Na lang overleg met mijn teamie dan eindelijk suppliers gekozen en mijn voorbereidingen getroffen voor de eerste race.
En ik moet zeggen dat de Q mij een beetje verbaasd ik sta namelijk 2e van de 19, veel beter dan ik verwacht had.
Dan hier mijn doelstelling voor Seizoen 33.
Omdat dit nu de derde keer is dat ik C2 zit en het ge-jojo wel zat ben is mijn doelstelling.
1. In C2 blijven.
2. Top 15 eindigen. (Maar top 5 is ook goed) :)
3. Financieel zal ik er wel wat op achteruit gaan maar met een buffer van 60M hoef ik me geen zorgen te maken. Toch wil ik het seizoen eindigen met 40M
4. Team cup Top 8 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sjongejonge, klotebegin van het seizoen :( Q ging waardeloos: bijna perfecte ronde in rondje 1, terwijl 2-4 allemaal vol fouten zaten :/ Resultaat: voorlopige p12 (van de 19 :')). Oh well, laten we hopen dat er een hoop 2- of meerstoppers voor me staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
hoppa eerste overwinning is binnen. Was een spannende race. Betere rentree in f1time had ik me niet kunnen wensen :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kwalificatie voor race 1 zit er op! Voorlopig 7e van de 17 op iets minder dan 6 tienden van mijn teamgenoot M.Bunby. De Q. was niet perfect, maar als ik zo voor mij kijk dan staan er wat Ferrari's op de grid. Eerlijk gezegd denk ik dat Wesley er ook één heeft, of hij gaat me heel positief verassen, dat kan ook :P

Tijd voor mijn Doelstellingen voor seizoen 33:
Kampioenschap: Top 10 (en ik hoop op top 8)
Teamkampioenschap: Top 3

Neven doelstellingen
Cup: Kwartfinale
Podia: 4 stuks
Snelste ronden: 1
Design: Meer focus op eff. en weight
Director: Niet opgescheept raken met <75 skill :P

Ben benieuwd, zal een heel apart seizoen worden denk ik :+
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.