2 Toyota's weg. Dus toch kans op een puntje. Plek 4/5 zit er wel in nu.
In ronde 1 al motor problemen (2x op rij al) die me meer dan 1 sec per ronde kost, mn race was dus bij de start al verknald. Uiteindelijk P15 geworden, maar punten hadden een zekerheid geweest (ik zit ruim 20 sec achter P8).
Op naar de volgende race dan maar ...
Erhard in trouble, wellicht P2 joh...The_DoubleU schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:05:
En mijn wens is in vervulling gegaan!
2 Toyota's weg. Dus toch kans op een puntje. Plek 4/5 zit er wel in nu.
Edit:
kan er ook nog wel bij.....
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik vind dit wel zo'n K** spelLuuk_Luchtloper schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:32:
[...]
Erhard in trouble, wellicht P2 joh...
Edit:
Maar toch nog vierde geworden
In totaal 9 uitvallers. Maar wat wil je, als het 46 graden is in Montreal....
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Om nog even meer gewicht te geven aan de engine discussie: Mn teamgenoot met 5% slechter design, zelfde gewicht, 60DRP slechtere coureur, 2% slechtere race DRP en enkel betere engine/gearbox wint 0.5-0.6s/ronde op mij. Nouja, hij heeft iig de race gewonnen, dus 11 punten voor het team
Ja, zonde inderdaad.andrestouwe schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:09:
Zoals verwacht, gloeiendegloeiende: "car leaves the track rolls and crashes into the wall, your driver is hurt."
kan er ook nog wel bij.....
Ach, ik kreeg ergens in ronde 41 problemen met de motor, waardoor ik geen snelle tijden meer kon rijden. Ik heb de race toen verder niet meer gevolgd. Uiteindelijk 11e geworden. Toch zonde van de 99% drp, maar gezien het verdere verloop moet ik reëel zijn en inzien dat er anders toch niet meer in had gezeten dan een 10e plek.
Gelukkig goede test tracks nu. Dat heelt de wonden een beetje... Kijk al uit naar volgend seizoen.
Ik heb de race niet gezien, zie nu dat ik slechts 6 seconden voorsprong op m'n teamgenoot (nummer 2 dus) heb en alle anderen daaronder zitten qua snelste en laatst gereden laptime minimaal een seconde boven mij, ziet er goed uit dus!
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hoogstwaarschijnlijk heb je te weinig benzine (default is 10 liter) voor de rondjes (default is 3 rondjes).Salv schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:19:
Mijn driver heeft met de warmup voor aankomende race steeds "Just cruising." ik krijg ook geen tijden en stats te zien, waar kan dit zo aan liggen?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 18-10-2008 00:02 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Proficiat aan iedereen die won of punten pakte. Ook voor Grrrrrene want die verdiend de puntjes. Zeker na deze mooi uitgedokterde tactic. Nu ben je ook safe voor de rest van het seizoen dus das toppieGrrrrrene schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:01:
Wow, volkomen onverwacht 2e geworden. Goed, 'k heb een engine upgrade gedaan, maar de ~25pk die ik heb gewonnen compenseren misschien net het extra gewicht van m'n motorGevolg is dat ik een enorme stap maak in de ranglijst: van p15 naar p7...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Ik sta nu 4e, met 13 punten achterstand op nr. 3. De top 3 rijdt echter zeer solide races dankzij hun Ford motoren. Na de volgende race upgrade ik mijn motor en kan ik er misschien een of twee verslaan, maar of ik daarmee 13 punten kan inhalen...
Minstens 3 races winnen zit er dus ook niet in, en 9 podiums... er zijn nog 9 races te gaan, en ik heb al 1 podium
Financieel wordt ook moeilijk: na 2 crashes heb ik wat onverwacht moeten interen. Ik heb nu 9 M minder dan aan de start van het seizoen
ik ben net een nieuw team gestart, en wou toch even jullie mening over mijn prestaties..
ik heb de Practice, Warmup en Qualy al doorlopen, tevens heb ik ook al wat staff aangekocht..
5 Mechanics, 10 Engineers en 8 Pit crew members

er hebben momenteel 11 mensen zich gekwalificeerd, en ik sta momenteel 5de.
Tip1: Lees de OP eens door en de guide op F1TimeMikeVM schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:44:
Hey iedereen.
ik ben net een nieuw team gestart, en wou toch even jullie mening over mijn prestaties..
ik heb de Practice, Warmup en Qualy al doorlopen, tevens heb ik ook al wat staff aangekocht..
Tip2: Vooral geen exacte data hier neergooien. Wat helpen doen we elkaar allemaal, maar exacte data geven zeker niet...
Je moet sowieso volle bak gaan met Mechanics, Engineers en Pitcrew...MikeVM schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:44:
Hey iedereen.
er hebben momenteel 11 mensen zich gekwalificeerd, en ik sta momenteel 5de.
En je moet je DRP op orde krijgen/onder de knie krijgen... lees daarvoor de faq van F1Time zelf hoe je het moet doen. Dat scheelt echt 5 seconden per rondje als je 90% drp hebt ipv 0%. Het zorgt er ook voor dat je bandjes niet plof doen tijdens de race binnen 5 ronden.
Niet vergeten je race orders te setten (alhoewel het redelijk pointless is zonder 70%+ DRP omdat je bandjes bijna gegarandeerd plof gaan doen)
Maar je moet de FAQ eens goed doornemen, kost wat tijd maar je wordt er veel wijzer van.
(owja exacte data worden idd niet besproken)
Niet de FAQ (nouja, ook wel, maar je doelt er niet op), maar de Rules en de Guide zijn van "levensbelang" op F1Time. Zoals gezegd, ook de openingspost van dit topic is een goede start (in de FAQ van de OP staat een uitgebreide beschrijving hoe je een goede DRP kan krijgen).itsgreen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 02:39:
[...]
Maar je moet de FAQ eens goed doornemen, kost wat tijd maar je wordt er veel wijzer van.
(owja exacte data worden idd niet besproken)
en nu ik niets meer aan men race orders kan veranderen, ben ik gedoemd om te kijken naar mijn mislukte weekend
is het normaal dat je in het begin geen sponsor contracten kunt bespreken?
bij Office > marketing kan ik wel een aantal sponsors zien, maar kan ik niets kiezen of beslissen.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
je CD zal dit 'weekend' aan de slag gaan om een nieuwe sponsor te zoeken. Na deze race zal er wel wat te doen zijn denk ik zo:)MikeVM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:10:
Spijtig, bij men eerste race, is het een Regenrace, en ik heb maar 1 pitstop ingelast. dus nu zal ik wsl geplofte bandjes krijgen,
en nu ik niets meer aan men race orders kan veranderen, ben ik gedoemd om te kijken naar mijn mislukte weekend
is het normaal dat je in het begin geen sponsor contracten kunt bespreken?
bij Office > marketing kan ik wel een aantal sponsors zien, maar kan ik niets kiezen of beslissen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
For the record... groene vinkje (of nog gele vinkje) rechts bovenaanSanderF1 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:55:
Je kunt je race orders nog aanpassen, je rijdt dan wel met teveen brandstof aan boord maar kunt evt een extra bandenstop inplannen.
Bedoelde trouwens idd Game Rules... erg handig!
Tis maandag en de meeste C4 offices zijn gesloten / races zijn/gaan beginnen. Ik weet niet in welke groep hij zit, maar grote kans dat hij het écht niet meer kan veranderenSanderF1 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:55:
Je kunt je race orders nog aanpassen, je rijdt dan wel met teveen brandstof aan boord maar kunt evt een extra bandenstop inplannen.
Heb de afgelopen races wel bewezen dat ik constant in de punten kan rijden. De doelstellingen voor dit seizoen (top 10 notering in het klassement en de basis een beetje onder de knie krijgen) beschouw ik halverwege het seizoen als geslaagd. Sta momenteel nog 11e in het klassement maar ik denk wel op plek 8 te kunnen eindigen.
Als ik zo om me heen kijk is dat in de C4 wel eens genoeg geweest voor promotie naar de C3 maar laten we daar maar niet vanuit gaan. Met de ontwikkeling van de auto richt ik me dan ook volledig op volgend seizoen. De onderhandelingen met een talentvolle jonge piloot lopen en ik hoop daarmee dan ook promotie af te kunnen dwingen.
Financieel gaat het ook allemaal voor de wind en het doel is om genoeg reserves op te bouwen zodat ik, wat er ook gebeurd, het komende seizoen elke race kan testen.
en hoe lang duurt zo een seizoen op F1TIme? (want er worden 2/3 races per week gereden.)
"F1Time.com is momenteel niet beschikbaar.."
tevens, zou ik voor de Dunlops gaan, daar deze minder snel verslijten, en minder kosten.
ik kan dit seizoen toch niets meer winnen, alleen maar leren.
Pirelli
Slijtage : Erg hoog
Dunlop
Slijtage: Laag
'ik veronderstel, dat de Dunlops langer meegaan als de Pirelli's
[ Voor 52% gewijzigd door MikeVM op 20-10-2008 19:15 ]
het bedrag waar je mee eindigde het vorige (dit) seizoenMikeVM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:02:
Welk kapitaal krijg ik ter beschikking bij het begin van volgend seizoen?
en hoe lang duurt zo een seizoen op F1TIme? (want er worden 2/3 races per week gereden.)
"F1Time.com is momenteel niet beschikbaar.."
9 weken... 17 races, 2 races per week
Heb je de rules al doorgelezen?
Als dat zo is dan is het zoMikeVM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:02:
tevens, zou ik voor de Dunlops gaan, daar deze minder snel verslijten, en minder kosten.
ik kan dit seizoen toch niets meer winnen, alleen maar leren.
Pirelli
Slijtage : Erg hoog
Dunlop
Slijtage: Laag
'ik veronderstel, dat de Dunlops langer meegaan als de Pirelli's
Belangrijk om te weten is dat je slijtage ook van de temperatuur afhangt en je DRP
nope, en dat ga ik nu doen dan :-)itsgreen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:15:
Heb je de rules al doorgelezen?
Je kon toch signen/resignen in de laatste 10 races van een lopend contract?
(naast dat je een rijder kan dumpen natuurlijk)
Zo, na de kleun in de muur doen we maar weer eens een poging.. Op dit moment 14e op de grid. Helaas 14e van de 17, dus dat wordt nog wel een stuk lager. Teamy doet het een stuk beter met een 7e stek tot nu toe. Die blijft wel in de top 10 verwacht ik...
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Behalve als een ander hem al getekend heeft op de marktitsgreen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:
em ben ik een retard of?
Ik hoop het, maar anders zal ik in de race wel weer plekken verliezen...andrestouwe schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:41:
Hoppatee, Racingday!!
![]()
Zo, na de kleun in de muur doen we maar weer eens een poging.. Op dit moment 14e op de grid. Helaas 14e van de 17, dus dat wordt nog wel een stuk lager. Teamy doet het een stuk beter met een 7e stek tot nu toe. Die blijft wel in de top 10 verwacht ik...
Good luck to you all!!
Of zou het nu eens meezitten?
Resignen, oftewel verlengen kan vanaf race 1 in zijn laatste seizoen. Signen, het via de markt opnieuw vastleggen kan met nog 13 races te gaan. Maar dan is ie wel op de markt en zul je niet de enige zijn die achter hem aan zit...itsgreen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:12:
em ben ik een retard of?
En over dat retarded....tja...
Ok, maar:andrestouwe schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:54:
[...]
Resignen, oftewel verlengen kan vanaf race 1 in zijn laatste seizoen. Signen, het via de markt opnieuw vastleggen kan met nog 13 races te gaan. Maar dan is ie wel op de markt en zul je niet de enige zijn die achter hem aan zit...
En over dat retarded....tja...

dit was race 2... (kan race 1 even niet vinden)
En het overleg met m'n Roemeense teamgenootje gaat ook soepel, nml geen antwoord
Heb je een kans op pole? dan zou ik daar voor gaan... ik race altijd lekkerder vanaf poleLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:14:
Hmmm, moet de Q nog doen, maar twijfel zeer tussen 2 strategieën... 1tje volgens mij op het randje van haalbaar en een iets langzamere, maar meer op zeker.
En het overleg met m'n Roemeense teamgenootje gaat ook soepel, nml geen antwoord
ja... en wat is er mee? ook vanaf race 1 staat er extend contract...Het komt er op neer dat je vanaf race 1 tot race 4 in zijn laatste seizoen exclusief zijn contract kan verlengen, tegen een hoger salaris dan dat hij op de vrije markt zal vragen. Maar je hebt de zekerheid dat je je coureur houd. Verlengen kan echter maar per seizoen, hij zal dus elk seizoen(verlenging) meer vragen. Na race 4 verschijnt je rijder ook op de markt, je hebt dan de keus, extend contract, of via de markt een nieuw contract aanbieden. Via de markt zal hij iets minder vragen, en je kan hem weer voor 3 seizoenen vastleggen. Maar dan kan het dus voorkomen dat iemand anders meer bied, en je dus op zoek moet naar een nieuwe rijder....itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:16:
[...]
Ok, maar:
[afbeelding]
dit was race 2... (kan race 1 even niet vinden)
tja.. goeie vraag, zijn meerdere strategieen mogelijk, hopelijk zijn er wat foutjes gemaakt met de zakjappen en komen er een berg langs de kant te staan met kapotte auto'tjes (wishfull thinkingJopster schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:51:
[...]
Ik hoop het, maar anders zal ik in de race wel weer plekken verliezen...
Of zou het nu eens meezitten?
Kans op pole....soft 30L?...itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:18:
[...]
Heb je een kans op pole? dan zou ik daar voor gaan... ik race altijd lekkerder vanaf pole
[ Voor 34% gewijzigd door andrestouwe op 21-10-2008 12:37 ]
Ja maar die staat er nu nog steeds en de boxes zijn grayed out..Grrrrrene schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:32:
Ik mis het probleem ook ff geloof ik@itsgreen: er staat toch gewoon een non-greyed out submitknop onder?
Of kan je daar niets aan veranderen? (bijv termijn van het nieuwe contract)
Verlengen is standaard 1 seizoen en een bepaald percentage bovenop het huidige salaris/bonussen. Je hoeft/had dus alleen op submit te/moeten drukken.itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:37:
[...]
Ja maar die staat er nu nog steeds en de boxes zijn grayed out..
Ok dat deed ik netJoss schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:40:
[...]
Verlengen is standaard 1 seizoen en een bepaald percentage bovenop het huidige salaris/bonussen. Je hoeft/had dus alleen op submit te/moeten drukken.
Dan heb je een mooie bug veroorzaakt... Waarom probeer je het überhaupt nog, als je weet dat iemand anders hem al heeft?itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:43:
[...]
Ok dat deed ik netalsnog toen kreeg ik te zien dat hij algesigned was, maar toch dat ik em alsnog had... in de box er onder...?
Waarom niet?Joss schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:45:
[...]
Dan heb je een mooie bug veroorzaakt... Waarom probeer je het überhaupt nog, als je weet dat iemand anders hem al heeft?
btw F1time ook down bij jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door itsgreen op 21-10-2008 13:52 ]
Grrr, want ik wil m'n Q gaan doen...
Inmiddels weer upLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:02:
Jup, is down...
Grrr, want ik wil m'n Q gaan doen...
Waarom niet? Lijkt me logisch! Je weet dat iemand anders hem al heeft gecontracteerd, dus er kunnen 2 dingen gebeuren:itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:52:
[...]
Waarom niet?
btw F1time ook down bij jullie?
- Niets
- Je veroorzaakt een bug, die weer opgelost moet worden, wat weer tijd kost...
Hah, datzelfde was mij een tijdje geleden ook niet duidelijk, zie http://www.f1time.com/for...ead_id=9154&post_offset=0itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:37:
[...]
Ja maar die staat er nu nog steeds en de boxes zijn grayed out..
Hij veroorzaakt geen bug, hij vindt een bug die Tadas heeft veroorzaakt...Joss schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:21:
[...]
Waarom niet? Lijkt me logisch! Je weet dat iemand anders hem al heeft gecontracteerd, dus er kunnen 2 dingen gebeuren:
- Niets
En volgens mij is het vinden van bugs nooit verkeerd. (het wordt pas vervelend als mensen dit expres gaan doen: weten dat de bug erin zit, maar toch op die knop duwen).
Nou wat ik eigenlijk dacht was, die knop ziet er altijd zo uit (overigens ziet hij er niet erg actief uit) kan ik er op klikken...Joss schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:21:
[...]
Waarom niet? Lijkt me logisch! Je weet dat iemand anders hem al heeft gecontracteerd, dus er kunnen 2 dingen gebeuren:
- Niets
Het is moeilijk/raar om mij verantwoordelijk te houden voor een bug...
Vond het al zo eentonig worden (maar bleek dezelfde ronde te blijven hangen...Grrrrrene schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:28:
Argh, nee he?Zit je net lekker in de race (naja, niet echt lekker, klemvast voorin de Christean Realdea-trein), vliegt F1Time eruit
Je had idd lekker in mijn treintje moeten zittenGrrrrrene schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:28:
Argh, nee he?Zit je net lekker in de race (naja, niet echt lekker, klemvast voorin de Christean Realdea-trein), vliegt F1Time eruit
Gaat een race eindelijk een keer lekker, ligt f1time plat ipv m'n auto
Hey, de lokomotief wordt door Christian gevormd ja?The_DoubleU schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:30:
Inderdaad! Zit je lekker in de race (naja, niet echt lekker, klemvast voorin de Grrrrrene trein) ;P
* Grrrrrene geeft Willem een brilletje
Nouja, normaal, het gebeurde iets te vaak tijdens grandprixweekenden, das waarandrestouwe schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:36:
ruk, denk ik dat wireless bij de![]()
nukken heeft, ligt F1time er uit.... Dat is weer ff wennen, "vroegah" was dat wel normaal namelijk.......... Nou ja, back to work......
Overigens is de server gewoon online, dat maakt het wel ietswat dubieus... Maargoed, het duurt mij te lang, ik ben er weg van!
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2008 17:42 ]
grrr net m'n vriendin laten beginnen aan het klaar maken van de prak voor vanavond.
ahhhhhhhhhhhhh fucking hell achter vleugel aan gort. 30 ronden met soft banden met regen gaat hem niet worden
[ Voor 76% gewijzigd door brid op 21-10-2008 17:52 ]
Dammit brid
Overigens rij ik nog steeds op P6, valt me alles mee deze race
[ Voor 73% gewijzigd door Zenit op 21-10-2008 17:49 ]
Uiteindelijk in ieder geval 3 waardevolle punten gepakt in het kampioenschap, 6e dus, beste resultaat van het seizoen. Kan ik weer een beetje ademhalen, want ik gleed de laatste weken iets te snel richting #18 in de stand
zijn F1competition, GPRSO,F1competitie even goed als F1Time??
makkelijker? moeilijker? simpeler? uitgebreider?
wat zijn jouw bevindingen?
__
Wanneer zal ik pitstops krijgen lager dan 15 seconden.
ik heb inmiddels al 20 pitleden, en 10 daarvan hebben al een training ondergaan.
hoeveel punten hebben de pitleden nodig voor een snelle pitstop (15s).
__
wat brengt meer effectiviteit van het chassis of ophanging of Monocoque mee.
een monocoque zal toch niet rechtreeks resulteren in snellere laptijden, Owel?
[ Voor 56% gewijzigd door MikeVM op 21-10-2008 20:48 ]
Ten eerste... Laat die training van je staff achterwege! Ze zullen tijdens de race vanzelf beter worden, training is voor te rijke mensen die niks beters voor hun geld weten.MikeVM schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:55:
Wanneer zal ik pitstops krijgen lager dan 15 seconden.
ik heb inmiddels al 20 pitleden, en 10 daarvan hebben al een training ondergaan.
hoeveel punten hebben de pitleden nodig voor een snelle pitstop (15s).
__
wat brengt meer effectiviteit van het chassis of ophanging of Monocoque mee.
een monocoque zal toch niet rechtreeks resulteren in snellere laptijden, Owel?
15s is een lange stop, zelfs voor 20 pitcrew met het laagste niveau moet je rond de 10s kunnen zitten. Of moest er soms 150 liter in?
Een meer efficiente monocoque brengt inderdaad (ookal lijkt het misschien onlogisch) gewoon een snellere wagen. Niet teveel bij nadenken. Hoeveel snelheid je ermee wint... dat weet niemand
De berekening was bijna perfectGrrrrrene schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:30:
Ik weet niet wat je strategie was, PB, maar je bent behoorlijk naar voren geklommenZeker softs genomen in je 2e stint?
(had 1 rondje langer op m'n softs moeten doen in de 2e stint met regen en was zelfs 5e geweest ipv de plof in de laatste ronde...)
Komende race lijkt een mooie Goodyear race te worden, gezien de temperaturen. M'n motor is 8kg lichter en 2% betrouwbaarder en bovendien zuipt hij minder (high --> medium), dus ik denk dat ik al snel een kg of 10-12 lichter zal zijn in de race
Overigens erg jammer dat brid een ongeluk kreeg in de race. Daardoor ging alles mis met de banden en heeft hij nog steeds geen punten kunnen pakken. Dat terwijl hij er erg goed voor stond op de grid...
Komende race(s) zal het voor mij moeten gaan gebeuren. Heb een heel aardige (kuch) upgrade doorgevoerd, van zowel motor als auto, met als gevolgd dat ik er zowel op gewicht (fors lager) als pk (fors hoger) en efficiency (paar punten hoger) op vooruit ga.
Ben erg benieuwd wat me dit gaat brengen, mocht het niet voldoende zijn is het jammer, ik ga niet nog meer proberen om in C2 te blijven
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
F1Competion en F1Competie hebben dezelfde engine zijn redelijk simpel.MikeVM schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:55:
@Brid,
zijn F1competition, GPRSO,F1competitie even goed als F1Time??
makkelijker? moeilijker? simpeler? uitgebreider?
wat zijn jouw bevindingen?
Fuel en tyre wear krijg je gewoon in de practice te zien, regensysteem is gewoon piep.
Wel bouwt hij langzaam op in het begin is het erg simple, maar gaande weg krijg je steeds meer opties.
Gpro is leuk, veel opties en het optimaal krijgen van je auto en je financiële balanse is erg lastig.
Sponsors werken ook op een leuke manier. Datamining is redelijk makelijk, is namelijk een standaard programma voor
Verwijderd
Heb lange tijd op 20/20 gereden, maar sinds een akkefietje dit seizoen staat ie op 0/0, merk er eigenlijk niet zoveel van.
Xbox
Maar het is inderdaad zoals BM al zegt altijd de combinatie met wat de ander heeft. Kom jij als lompe boer (sorry andrestouwe
Als iedereen met 0/0 rijdt, kun je veilig met 100/100 rondrijden en ik verwacht dat bijna niemand je voorbij zal komen (tenzij het snelheidsverschil groot is) en jij zult de rest goed in kunnen halen. Helaas is er altijd wel zo'n 100/100-idioot op de baan, dus je zult alleen met 0/0 100% veilig zijn voor aanrijdingen. En ach, je haalt dan nog altijd makkelijk zat in, vind ik.
En dan hebben we ook nog F1RM (f1-race-manager.nl), dat is redelijk eenvoudig in de lagere levels en wordt wat lastiger in de hogere levels. (ik moet dit even promoten, want ik ben daar forum moderatorbrid schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:38:
[...]
F1Competion en F1Competie hebben dezelfde engine zijn redelijk simpel.
Fuel en tyre wear krijg je gewoon in de practice te zien, regensysteem is gewoon piep.
Wel bouwt hij langzaam op in het begin is het erg simple, maar gaande weg krijg je steeds meer opties.
Gpro is leuk, veel opties en het optimaal krijgen van je auto en je financiële balanse is erg lastig.
Sponsors werken ook op een leuke manier. Datamining is redelijk makelijk, is namelijk een standaard programma voor
F1 competitie heb ik een paar seizoenen gespeeld, maar dat werd me uiteindelijk te saai.
Gpro heb ik ook 10 seizoenen gedaan, dat is toch wel lastig als je goed wilt meekomen (ik heb Elite gehaald, maar ben hier al weer snel uitgedonderd). GPRO heeft een leuke community, en als je van data mining houdt en in een aktief team zit kan je je helemaal uitleven.
Laat me raden, je denkt zeker ook dat alle boeren in een Mercedes 200D rijden, gekleed in een smerige overall en klompen, en uiteraard met een dikke sigaar tussen de lippen.....Grrrrrene schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:17:
.... Kom jij als lompe boer (sorry andrestouwe) de bocht inzetten en tref je iemand die juist ieder contact probeert te vermijden, dan gaat het prima, maar kom je een andere lompe boer tegen, dan is de kans op schade groot.
Je kan de zin beter veranderen in: kom jij als Felipe Massa met stront in de ogen de bocht in zetten en Bourdais gooit de rooie loper niet uit.........
Tja, je moet wat op een dood moment van de dag....
maar voor mijn qualy ben ik vergeten mijn voor en achtervleugel te vervangen, ze staan nu op iets meer dan 30%. zal ik de race kunnen finishen?
Voorvleugel is vervangbaar veronderstel ik, in de pits, maar dan moet ik een voorvleugel in voorraad hebben?
en die heb ik nu besteld, maar die is pas na de race klaar..,
kan iemand uit mij vertellen wat mij te wachten staat..
ps: hoe werkt die CUP?
Heb je nou die openingspost al een keer doorgelezen? Daar staat:MikeVM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:55:
morgen is mijn 2de race, ik sta op de 11ste plaats, en heb een 3 stopper ingelast.
maar voor mijn qualy ben ik vergeten mijn voor en achtervleugel te vervangen, ze staan nu op iets meer dan 30%. zal ik de race kunnen finishen?
Voorvleugel is vervangbaar veronderstel ik, in de pits, maar dan moet ik een voorvleugel in voorraad hebben?
kan iemand uit mij vertellen wat mij te wachten staat..
ps: hoe werkt die CUP?
Hoe zit het precies met die cup?
Dat werkt pas als een groep vanaf het begin van een seizoen meedraait.
Na de eerste twee races wordt de stand gebruikt om een speelschema te maken (1v30, 2v29, 3v28 etc). Daarna krijg je rondes van 3 races, waarbij diegene die 2 keer boven de ander weet te eindigen, doorgaat naar de volgende ronde. Uiteindelijk hangt er een mooi prijskaartje aan, 700.000 tot 1.000.000 (resp. c4 tot c1) per ronde die je gewonnen hebt.
Finishen zul je 'm wel doen, of dat met of zonder vervangen van vleugels is, is de vraagMikeVM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:55:
morgen is mijn 2de race, ik sta op de 11ste plaats, en heb een 3 stopper ingelast.
Heb afgelopen race ook met een behoorlijk brakke auto gereden, en die is ook gewoon gefinished. Beetje geluk hebben, maar het kan.
Als je vleugel (voor of achter) stuk gaat tijdens de race krijg je een vervangend onderdeel van het spel. Deze is na de race echter altijd 0%. Dit heeft ook geen invloed op je onderdelen welke je in bestelling hebt. Je hoeft dus geen vleugel op voorraad te hebben tijdens de race, die vervanging krijg je toch wel. Of die vleugel net zo goed is als je eigen, dat weet ik echter niet.Voorvleugel is vervangbaar veronderstel ik, in de pits, maar dan moet ik een voorvleugel in voorraad hebben?
Succeskan iemand uit mij vertellen wat mij te wachten staat..
Xbox
Even hierop terug komende... Voor iemand die zich onschuldig verklaart doe je er wel verdomd lang over om de bug te melden!itsgreen schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:30:
[...]
Nou wat ik eigenlijk dacht was, die knop ziet er altijd zo uit (overigens ziet hij er niet erg actief uit) kan ik er op klikken...
Het is moeilijk/raar om mij verantwoordelijk te houden voor een bug...
Om de aftrap te geven, ik zit op 65,5
Ik verwacht dat ik daar vrij hoog mee scoor eigenlijk, ben benieuwd of dat mee of tegenvalt
[ Voor 19% gewijzigd door Requiem19 op 23-10-2008 18:45 ]
Verwijderd
Ik zit nu op 64,8 en heb nooit het idee gehad dat ik hoog zat, met die <60 designers die ik steeds heb.
Wel al wat aero tests achter de rug.
Aero parts dus niet meetellen, dat is het hele idee schoonheidVerwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:04:
Zou goed kunnen dat het tegenvalt.
Ik zit nu op 64,8 en heb nooit het idee gehad dat ik hoog zat, met die <60 designers die ik steeds heb.
Wel al wat aero tests achter de rug.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Logisch logisch... dat is een delicate balans die iedereen voor zichzelf moet vinden. Om het volledig te maken zouden we die data er ook bij kunnen geven, maar dan wordt het te inzichtelijk hoe ik m'n design doe.Grrrrrene schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:25:
@Casper en Requiem19: Ligt er ook aan hoeveel je de kosten in de gaten houdt en hoe zwaar je je auto laat worden
Dit topic is gesloten.
![]()