Het grote Seat topic

Pagina: 1 ... 85 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentochniegek
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-07 12:20
Ik heb een seat Mii electric waarbij de my seat app geen connectie meer heeft met de auto.
Tot voor kort werkte dit prima, maar sinds kort dus niet meer. Het abonnement loopt nog een paar jaar.
De app staat op mijn Android smartphone en op de iPhone van mijn vrouw, beide hetzelfde probleem.
De app verwijderen en opnieuw installeren heeft geen effect.
Toen de auto uit de app gehaald en opnieuw proberen toe te voegen.
Tijdens toevoegen krijg ik de foutmelding "voertuigidentificatienummer niet beschikbaar"
Ik kan pas in augustus in de garage terecht.
De app is eigenlijk onontbeerlijk bij deze auto. Instellingen zoals de laadstroom aanpassen zijn niet in de auto in te stellen, dit kan alleen via de app.
Ik kan ook nergens zien of de auto een internet verbinding heeft.
Ik heb ook de "infotainment" naar fabrieksinstellingen gereset.
Wellicht iemand een idee om te zien of de auto verbonden is?
Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 22:24
txgrl schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 16:54:
[...]

1969
Update automatisch bij mij. Nog nooit een camera update gezien.

Als ik hem naar fabrieksinstellingen zet, ben ik dan alles kwijt qua inleren camera op de trekhaak enzo?
camera update moet met de laptop gedaan worden

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 21:45
Heeft iemand misschien een idee hoe ik de pieptoon uit kan zetten die afgaat wanneer ik een Ibiza (2024) uitschakel?

Deze toon gaat gepaard met een bericht op het infotainment systeem "Telefoon vergeten? Iedereen uitgestapt? Etc."

Het is nitpicky, maar ik vind dit verschrikkelijk irritant. Heel af en toe gaat de pieptoon ook randomly niet af, maar ik heb geen idee waarom. Op het internet en in de handleiding kan ik niks vinden, helaas.

Heeft iemand enig idee misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Chippu op 26-06-2025 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Chippu schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:12:
Heeft iemand misschien een idee hoe ik de pieptoon uit kan zetten die afgaat wanneer ik een Ibiza (2024) uitschakel?

Deze toon gaat gepaard met een bericht op het infotainment systeem "Telefoon vergeten? Iedereen uitgestapt? Etc."

Het is nitpicky, maar ik vind dit verschrikkelijk irritant. Heel af en toe gaat de pieptoon ook randomly niet af, maar ik heb geen idee waarom. Op het internet en in de handleiding kan ik niks vinden, helaas.

Heeft iemand enig idee misschien?
Open jij je deur toevallig terwijl je de auto nog niet van contact cq start/stop gedaan hebt? Dan begint ie id te typen.
Verder even je menu in duiken voor de divere waarschuiwingssignalen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 21:45
The Eagle schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Open jij je deur toevallig terwijl je de auto nog niet van contact cq start/stop gedaan hebt? Dan begint ie id te typen.
Verder even je menu in duiken voor de divere waarschuiwingssignalen.
Thanks voor je reactie. Maar nee: wanneer ik de motor uitdraai, maar vóórdat ik de sleutel eruit trekt geeft het display een luid "PING" geluid. De deuren zijn dan allemaal nog dicht.

In het menu kan ik helaas niks vinden, dus wellicht kan het helaas gewoon niet uitgeschakeld worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Busman
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11-07 10:37
Hi!
Onze Seat Leon PHEV heeft last van een gare actuator op de laadklep. Hij ontgrendelt gelukkig nog zonder problemen, maar wordt niet meer open geduwd.
Is dit een kwestie van een gebroken veertje of duwt ie het laadklepje actief/electrisch open?

En dan de hamvraag, hoe krijg ik de kunstof kap rond de laadstekker los?

Iemand een idee? Bedankt alvast!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kszskE06pY-yFjt_d0zT3pcyd-A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GG0Dd8e0oPGHpS44VOo7o5gN.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Busman op 30-06-2025 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:50
Iemand ervaring met het activeren van full link op een seat arona uit 2021? Via de dealer heb ik die optie aangeschaft en ze hebben de code geprobeerd te activeren, maar krijgen odis error ffp0510e. Ze gingen van een verbindingsprobleem uit, maar de tweede keer lukte het ook niet om te activeren.

Hoe weet ik niet, maar ze denken dat het aan de aftermarket trekhaak ligt (geen vw/seat model). Verder komen ze niet en houdt het op voor ze.

Dit was vroeger een officele pon dealer, maar dit lijkt een stap te ver voor ze.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nous112
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-07 22:07
Busman schreef op maandag 30 juni 2025 @ 21:53:
Hi!
Onze Seat Leon PHEV heeft last van een gare actuator op de laadklep. Hij ontgrendelt gelukkig nog zonder problemen, maar wordt niet meer open geduwd.
Is dit een kwestie van een gebroken veertje of duwt ie het laadklepje actief/electrisch open?

En dan de hamvraag, hoe krijg ik de kunstof kap rond de laadstekker los?

Iemand een idee? Bedankt alvast!

[Afbeelding]
Bij mijn Tarraco is er de mogelijkheid van een noodontgrendeling vanuit de motorruimte. Moet in de handleiding beschreven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nous112
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-07 22:07
ikbentochniegek schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:37:
Ik heb een seat Mii electric waarbij de my seat app geen connectie meer heeft met de auto.
Tot voor kort werkte dit prima, maar sinds kort dus niet meer. Het abonnement loopt nog een paar jaar.
De app staat op mijn Android smartphone en op de iPhone van mijn vrouw, beide hetzelfde probleem.
De app verwijderen en opnieuw installeren heeft geen effect.
Toen de auto uit de app gehaald en opnieuw proberen toe te voegen.
Tijdens toevoegen krijg ik de foutmelding "voertuigidentificatienummer niet beschikbaar"
Ik kan pas in augustus in de garage terecht.
De app is eigenlijk onontbeerlijk bij deze auto. Instellingen zoals de laadstroom aanpassen zijn niet in de auto in te stellen, dit kan alleen via de app.
Ik kan ook nergens zien of de auto een internet verbinding heeft.
Ik heb ook de "infotainment" naar fabrieksinstellingen gereset.
Wellicht iemand een idee om te zien of de auto verbonden is?
Iemand een idee?
Er zijn twee apps, de mySeat en de Connect app. Volgens mij gaat/is de Connect app binnenkort er mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Wimlem schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 19:53:
Iemand ervaring met het activeren van full link op een seat arona uit 2021? Via de dealer heb ik die optie aangeschaft en ze hebben de code geprobeerd te activeren, maar krijgen odis error ffp0510e. Ze gingen van een verbindingsprobleem uit, maar de tweede keer lukte het ook niet om te activeren.

Hoe weet ik niet, maar ze denken dat het aan de aftermarket trekhaak ligt (geen vw/seat model). Verder komen ze niet en houdt het op voor ze.

Dit was vroeger een officele pon dealer, maar dit lijkt een stap te ver voor ze.
trekhaak loshalen, alles eruit coderen en dan vervolgens via de juiste keuze menu de code invoeren.

Welk regio zit je? Heb je de code etc meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:50
Rainesh schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:25:
[...]

trekhaak loshalen, alles eruit coderen en dan vervolgens via de juiste keuze menu de code invoeren.

Welk regio zit je? Heb je de code etc meegekregen?
Regio Westland.

Code kan ik krijgen als het moet...

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Wimlem schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 21:01:
[...]

Regio Westland.

Code kan ik krijgen als het moet...
Als het niet lukt dan kan ik het wel doen voor je. Zit in Leidschenveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentochniegek
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-07 12:20
Er zijn twee apps, de mySeat en de Connect app. Volgens mij gaat/is de Connect app binnenkort er mee stoppen.
Het betreft de my seat app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
1988 firmware update voor de Leon KL is uitgekomen, weer bugfixes en wat sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qroy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-07 16:05
Gaat deze update OTA als je al op 1969 zit?
Pagina: 1 ... 85 86 Laatste