Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
Voor wat het waard is: heb de i8510 nu ongeveer 2 maanden in gebruik (I8510XXHH9/8+8gb) en heb besloten 'terug' te keren naar mn oude vertrouwde n95.

Grootste ergenissen blijven de incompatibiliteit met gangbare s60 applics zoals joiku/walking hotspot, de niet geintergreerde sip functionaliteit (moet toch niet zo zijn de je telkens fring moet opstarten), de tergend trage camera werking (erg leuk die face detect, antishake etc) maar duurt soms tot wel 10 sec totdat je ueberhaupt een foto _kan_ nemen laat staan de tijd tussen de 'ontspan' knop en het maken van de opname. Fotokwaliteit was een van de redenen om dit toestel te kiezen, in de praktijk doet het niet of nauwelijks onder aan de kwaliteit van de n95.
Als enige pluspunt moet ik de gps module aanmerken. Afgezien vh feit dat het een stroomvreter is, werkt het zoals een poweruser dit zou verwachten; geen gezeur, snelle fix en dus direct kunnen navigeren (Sygic)
Voor mij persoonlijk nog een praktisch manko: de bt-module van mn bmw werkt niet met de samsung en wel met de n95.

Probleem met het uitzoeken van een nieuw toestel is dat je je meestal blindstaard op de specs zonder het toestel ooit in handen te hebben gehad en puur moet afgaan op de doorgaans positieve reviews van early adaptors. Mij niet meer gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
walsumhof schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 10:13:
Fotokwaliteit was een van de redenen om dit toestel te kiezen, in de praktijk doet het niet of nauwelijks onder aan de kwaliteit van de n95.
Haha, daar moest ik even om lachen :9

Ook omdat ik wou gaan melden:

Ik wordt steeds en steeds meer tevreden met dit toestel. Je kan zo ontzettend veel, en ik dacht dat het sliden irritant zou zijn, maar integendeel! Ik vind het sliden juist heel leuk om te doen :P Heeft iets stoers als je ophangt door je telefoon dicht te laten glijden en hem met een mooie draai en een vloeiende beweging in je zak te stoppen.

Ik moet toegeven dat het camera traag is, maar de kwaliteeiiitt!!! whoooohh.. Geweldig! _/-\o_
Dat dat kan met een telefoon.. Soms zijn de foto's wat bewogen omdat de camera wat traag is ofzo. Maar geen probleem verder. Ik gebruikte laatst een programma om foto's te verbeteren (niet Photoshop, maar WinJPG) en dat programmaatje maakt slecht gekleurde foto's altijd weer helemaal goed. Maar als ik de foto's van mijn samsung erin gooi, dan veranderd er zowat niets. Dat zegt wel iets!

Ik heb ook een nieuwe versie van SMS Diary. Prachtig programma! Werkt heerlijk en je kan nu ook heel vloeiend door al je smsjes heen scrollen. Werkt perfect.

Een aanrader is overigens ook Onbeperkt Internet . Dat maakt dit toestel gewoon af.

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat er wel eens programmaatjes crashen.
Maar ik ben met een telefoon amper zo blij geweest. O+

Hebben jullie al de Copy Paste functie gevonden? :D :D :9~
Heilig! Als je bezig bent met een stukje tekst, houd dan # ingedrukt en je kunt text selecteren om te kopieren en plakken of wissen. Heerlijk! Ook vroeg ik mij af hoe ik mijn invoertaal kon wijzigen als ik bijvoorbeeld in Fring of Opera Mini text zat te bewerken. Maar dat is heel simpel: druk op * (zo kun je ook symbolen invoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
IK vind het erg jammer dat ze na de introductie van de Omnia en de Innov8, komen met de Pixon....Dat is gewoon de samengesmolten versie van eerder genoemde..... (afgezien van WM)

Zouden jullie die in overweging nemen, mocht eerder bekend zijn dat de Pixon uit zou komen?!

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:22:
Ik heb McGuider erop staan. Vooraf de GPS quick fix gedaan. Installeren is een fluitje van een cent. Gewoon het kaartje in de vrije gleuf duwen en via bestandsbeheer de installatieprocedure voor Symbian S60 dubbelklikken. Programma installeerd zich zonder problemen. Ik had binnen enkele minuten een fix. Hij werkt als een tierelier. Volume is uitstekend en de stem is heel goed te verstaan. Invoeren van de route is een peuleschil. Route wordt duidelijk weergegeven op het scherm Ik vind het programma beter dan TomTom. Ik heb wel de orginele versie besteld via internet. 2 dagen later werd het thuisbezorgd met UPS. Echt een aanrader. Is zijn 85 euro meer dan waard. :*)
en was deze voor 85 euro met euro of alleen benelux???
is niet echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:33:
[...]

Alle mapjes van sygic in de root van je massageheugen plaatsen, de betsaande mapjes niet overschrijven, maar de inhoud ervan aanvullen.

Dan installeren op telefoongeheugen. Dan moet je bij sommige versies nog activeren, maar daar kan ik je helaas niet bij helpen. Google misschien wel.

Succes
met activeren kan zelfs googl me niet helpen haha, of is er iemand slimmer dan mij(duh)
toestel doet alles naar wens vind ik alleen duurt het even voor je alles gevonden hebt aangezien er allleen maar een beknopte handleiding is

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de klok groot krijg in het scherm???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Opera Mini als browser, maar de muis bewegen met de touchpad gaat echt veel langzamer dan de standaard browser.
Kan ik dit ergens instellen dat de muis net zo snel beweegt als de standaardbrowser en dat ik niet 20x heen en weer moet gaan voor 3 regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Is heel West Europa. Nee is echt niet veel voor een dergelijk programma. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
is er een mogelijkheid om 1 stap terug te gaan in het menu als ipv steeds weer overnieuw in een menu iets te selecteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:52:
Ja ik vind die van de n96 ook veel mooier. Maar ik moet zeggen, ik vertrouw het niet helemaal. Want je kunt zo waanzinnig veel instellen op de i8510. Je kunt zelfs dingen als contrast en saturation instellen. De verschillen zijn wel duidelijk te zien in kleuren, maar zoals ik al zei, is zoiets heel moeilijk om te vergelijken.

edit
Overigens heb ik eerder iets gepost over het feit dat me GPS niet werkte. Ik heb hem nu een uur lang bij het open raam gelegd en hij weet nu zelfs niet alleen mijn straatnaam, maar ook op welk huisnummer is mij momenteel bevindt!

Dus heb je dezelfde symptomen als ik met McGuider, vrees niet. Want na een lange tijd geduld te hebben werkt hij prima.
hee ik heb mc guider ook aan de praat , nu nog ff wachten tot gesloten gps verbinding ,hardware controleren weg valt(hoe doe ik opnieuw automaties zoeken trouwens?) en dat Integrated GPS4800" staat bij mij niet
maar ben niet egt ongeduldig dus wacht nog maar ff
moet ik eerst met benelux kaarten instaleren ???hij ziet bij mij alleen west europa,of is dat ook goed???
grts(ken nie wachte tot ie ut doet
Bart

heb nu ook geintegreerde gps4800 staan
dus volop hoop nu dat het goed komt
alleen met die benelux kaart die heb ik nie

heb wa angeknoemeld(limburgs haha) en nu staat er gps 9600 en ie doet het volledig
als ik in de kamer omdraai geeft ie al een andere route aan zo precies is ie
thx oli4 hokke voor de hulp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben in het bezit van de I8510.
Super toestel met erg veel mogelijkheden, de camera is ook perfect.
Wel enige nadelen die hier al eerder besproken zijn.

Lichtelijk stof onder het scherm, wat m'n E900 na 2 jaar nog niks had.
Hij heeft 1 week elke dag zijn accu leeg gehad, nu gelukkig geen last meer van.

Na heel dit topic eens nagelezen te hebben ben ik ook Mc Guider gaan installeren voor de navigatie.
Echter wil dit nog niet echt lukken. Aangezien ik ook een leek ben op het gebied van gsm software stel ik hier mijn vraag.
Het bestand om de navigatie te starten is een .exe bestand welke hij niet kan openen? Hoe krijg ik het nu dus werkende?
Hij heeft wel een Sygic drive erop gezet welke nu onder Extra's staat. Als ik dit open geeft hij echter een error, ik heb ook geen idee wat ik hiermee zou kunnen.
Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Dat stof onder het scherm zou toch met een rubberen afdichting of een druppeltje kit wel voorkomen kunnen worden?
Zou samsiung hier nog wat aan gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:18:

Na heel dit topic eens nagelezen te hebben ben ik ook Mc Guider gaan installeren voor de navigatie.
Echter wil dit nog niet echt lukken. Aangezien ik ook een leek ben op het gebied van gsm software stel ik hier mijn vraag.
Het bestand om de navigatie te starten is een .exe bestand welke hij niet kan openen? Hoe krijg ik het nu dus werkende?
Hij heeft wel een Sygic drive erop gezet welke nu onder Extra's staat. Als ik dit open geeft hij echter een error, ik heb ook geen idee wat ik hiermee zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Heb je de orginele software? Ik heb eenmaal de illegale geprobeerd te installeren. Kreeg toe ook de melding "Onverwachte error" Ik heb nu de legale software, MiniSd kaartje in toestel plaatsen en binnen 5 minuten een Fix. Werkt perfect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wow, dacht ik de N85 leuk te vinden... stuiter ik op dit juweeltje, moet ik WEER gaan kiezen!:(

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Van het een op een op het andere moment doet wekker het niet meer en aangezien ik die veel gebruik is dat knap lastig. Ik heb van alles geprobeerd, hij doet het gewoon niet. Ik heb alle instellingen nagelopen, alles staat goed maar hij gaat gewoon niet meer af, niet op trillen, niet met geluid..... helemaal niets. Kent iemand dit probleem en weet iemand een oplossing? Ik heb getracht om de fabrieksinstellingen terug te zetten maar hij vraagt dan om een code die ik niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit eerder gehad van gehoord. Misschien dat je een verkeerd profiel actief hebt? Mocht dat het ook niet zijn, en wil je dus resetten, dan is de code die je niet hebt "00000000".

Verwijderd

hoi,

ik wil ook een innov8 gaan halen, maar weet iemand of je op deze telefoon ook de sms toon kan veranderen?
of heb je alleen die saaie standaard tonen.

grtz geelhoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Je kunt alle toontjes veranderen, dus ook de sms toon. Je kunt ze downloaden, op de Innov8 zetten en gebruiken daar waar je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:18:

ik heb em ook en ik hoef geen exe bestand te gebruiken of zo
bij mij draait ie geweldig
via nieuwsgroepen is proberen andere handleiding voor instaleren zoeken (is mij hierna ook gelukt)
succes
en geloof me ik ben meer leek dan jou dus moet jou ook lukken
groeten
Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:06:
[...]

ik heb em ook en ik hoef geen exe bestand te gebruiken of zo
bij mij draait ie geweldig
via nieuwsgroepen is proberen andere handleiding voor instaleren zoeken (is mij hierna ook gelukt)
succes
en geloof me ik ben meer leek dan jou dus moet jou ook lukken
groeten
Bart
.exe bestand is voor windows mobile ik vrees dat je de verkeerde hebt aangeschaft je zult hem moeten aanschaffen voor symbian s60

vraagje: Hoe kun je een item in je calender nadat hij verloopt automatisch laten verwijderen want hij blijft er namelijk inzitten en dat is vrij vervelend vind ik dus iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Nieuwe PC Suite kun je de firmware updaten.
Denk alleen dat wij Nederlanders later aan de beurt zijn want hij geeft bij mij aan dat het model niet geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
mregeling2005 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:52:
Nieuwe PC Suite kun je de firmware updaten.
Denk alleen dat wij Nederlanders later aan de beurt zijn want hij geeft bij mij aan dat het model niet geschikt is.
Bij mij ook.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op deze site kijkt

http://nl.samsungmobile.com/tutorial/flash/i8510/i8510.do

zou de innov8 widgets moeten hebben bij aplicatie's
als ik deze bij mij open doet staat er helemaal geen widgets bij
iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Buitenshuis maakt de i8510 mijns inziens prachtige foto's. Je hoeft dan ook eigenlijk maar weinig in te stellen, op de automaat gaat het al prima.

Binnenshuis vallen de foto's me wat tegen. Niet echt scherp en meestal bewogen (mensen maar ook stilstaande objecten). Ik heb al wat met de instellingen geprutst, maar het wil niet echt lukken. Met welke instellingen maken jullie binnenshuis foto's en hoe beoordelen jullie die foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Weet iemand of er al een houder voor de telefoon is voor in de auto om te kunnen navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige wat samsung nog had moeten toevoegen aan de innov8 is een xenonflash
heb de innov8 en de SE K850i en die laatste neemt in het donker vele beter foto's dan mijn innov8
en zelfs van bewegende objecten.
dit is voor mij dan toch een nadeeltje aan de samsung
op dat vlak staan sony ericsson en nu lg renoir een stapje verder qua flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb paar dagen gelden die Samsung innov8 binnen,

maar ik kan der niks op zetten omdat als ik mijn mobiel aansluit dan slaat mijn computer in een keer vast :S,
iemand enig idee wat ik hieer aan kan doen ? :| ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 02:14:
het enige wat samsung nog had moeten toevoegen aan de innov8 is een xenonflash
heb de innov8 en de SE K850i en die laatste neemt in het donker vele beter foto's dan mijn innov8
en zelfs van bewegende objecten.
dit is voor mij dan toch een nadeeltje aan de samsung
op dat vlak staan sony ericsson en nu lg renoir een stapje verder qua flash
Die flash van de k850i is een van de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Hij is sterk. Maar veeeel te sterk. Van dichtbij kun je gewoon geen foto's nemen, en van verder weg is alles veeel te wit. Echt een shit flash.Ik heb de telefoon zelf ook gehad. Ik ben blij dat ik er vanaf ben.
Het enige wat ik wel relaxt vond aan de k850i was de sms functionaliteit.

Die night mode van de i8510 is echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:35
Velga schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:03:
Weet iemand of er al een houder voor de telefoon is voor in de auto om te kunnen navigeren.
Deze houder heb ik.

http://www.pdashop.nl/product/16480/57151/3353/veripart-universal-carholder.html

Het is een prima houder. Enig nadeel is dat je de telefoon er omgekeerd in moet doen aangezien anders de auto oplader niet past. De autohouder is ook om te draaien dus beeld is wel gewoon overeind.

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:55:
[...]

Die flash van de k850i is een van de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Hij is sterk. Maar veeeel te sterk. Van dichtbij kun je gewoon geen foto's nemen, en van verder weg is alles veeel te wit. Echt een shit flash.Ik heb de telefoon zelf ook gehad. Ik ben blij dat ik er vanaf ben.
Het enige wat ik wel relaxt vond aan de k850i was de sms functionaliteit.

Die night mode van de i8510 is echt geweldig!
heb ik eigenlijk nooit last van
heb beide al vergeleken
naast elkaar de zelfde foto's nemen
buiten in het daglicht is de innov8 niet te kloppen
maar als het donker of schemerig is
doe mij maar de K850i
een paar led's kunnen nooit zo goed zijn als een xenonflash
en als je een foto neemt van iets dat beweegt heb je eigenlijk met de samsung altijd vage foto's
met de K850i dan weer niet
nee ik blijf bij men mening op vlak van foto's :S

• Velga
jaapbrandhof schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:03:
[...]

Deze houder heb ik.

http://www.pdashop.nl/product/16480/57151/3353/veripart-universal-carholder.html

Het is een prima houder. Enig nadeel is dat je de telefoon er omgekeerd in moet doen aangezien anders de auto oplader niet past. De autohouder is ook om te draaien dus beeld is wel gewoon overeind.
ik zie op de afbeelding dat er een paar voetjes zitten aan de onderkant lun je die niet met wat stevig schuimrubber /neopreen ophogen zodat je laadsnoer er wel op past als hij in de houder zor.
of in het klemgedeelte een gat boren?
verder lijkt het me een mooie houder.

Ik heb nog een andere vraag.
Wie weet hoe je een ontvangstbevestiging voor een sms instelt want volgens het boekje kan dat net bvoor verzenden of zo maar ik kan het niet ontdekken.

Verwijderd

Velga schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:39:
[...]

ik zie op de afbeelding dat er een paar voetjes zitten aan de onderkant lun je die niet met wat stevig schuimrubber /neopreen ophogen zodat je laadsnoer er wel op past als hij in de houder zor.

Wie weet hoe je een ontvangstbevestiging voor een sms instelt want volgens het boekje kan dat net bvoor verzenden of zo maar ik kan het niet ontdekken.
je gaat naar menu/berichten/dan ga je op outbox staan en druk op optie's/instellingen/sms/rapport ontvangen=ja. ;)

• Velga
gelukt. ik zat in het menu als ik het bericht maakte vandaar.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Iemand anders al geprobeerd zijn firmware te upgraden via de nieuwe Samsung PC Studio?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
julianus schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:40:
Iemand anders al geprobeerd zijn firmware te upgraden via de nieuwe Samsung PC Studio?
Dat gaat niet. Ik krijg de melding dat mijn telefoon nog niet geschikt is voor een update. Ik denk dat de update die al wel in Engeland beschikbaar is eerst nog geschikt gemaakt moet worden.

Verwijderd

Thierry schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:51:
[...]

Dat gaat niet. Ik krijg de melding dat mijn telefoon nog niet geschikt is voor een update. Ik denk dat de update die al wel in Engeland beschikbaar is eerst nog geschikt gemaakt moet worden.
iemandal een idee wat de nieuwe aanpassingen zouden zijn in de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
kun je ook bewegende screensavers of zo installeren.
ik heb er namelijk een aantal en in de galery doen ze het wel en als ik ze als afbeelding neerzet niet.

weet iemand of je ook een soort woordenboek kunt krijgen met eigen veelgebruikte woorden en namen bij de sms functie .
Mijn vorige toestel sony ericsson had dat wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Velga op 19-12-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Ik heb de laatste tijd vaker dat het toestel blijft hangen op het moment dat ik naar mijn contacten ga. Ik krijg dan de melding dat hij geen contacten kan vinden. Als ik echt haast heb dan is de enige oplossing het toestel uit en aan te zetten, als ik 5 minuten wacht dan krijg ik met een beetje geluk wel mijn contacten te zien. Bekend probleem? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
hoefniks schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 09:44:
Ik heb de laatste tijd vaker dat het toestel blijft hangen op het moment dat ik naar mijn contacten ga. Ik krijg dan de melding dat hij geen contacten kan vinden. Als ik echt haast heb dan is de enige oplossing het toestel uit en aan te zetten, als ik 5 minuten wacht dan krijg ik met een beetje geluk wel mijn contacten te zien. Bekend probleem? :z
Heb je al de memory patch uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

Heb hem nu ook :) Ben er heel blij mee, maar:

Heeft iemand een guide met tips en info over verschillende camera settings? Aan die manual heb je ook niets.

Bijvoorbeeld snap ik niet alle opties in het focus menu. En kan er ook handmatig gefocussed worden (hij focussed niet altijd goed) En wat is de bedoeling van text modus?

Bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sebazzz op 20-12-2008 16:57 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Oli4 Hokke schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:41:
[...]

Heb je al de memory patch uitgevoerd?
Ja, had ik al gedaan maar bedankt voor de tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
Velga schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:39:
[...]

Van het weekend heb ik de houder in combinatie met de telefoon veel gebruikt. Met Sygic Drive.
Het zelfde als bij de foto stand draait het scherm automatisch. De houder kan 360 graden gedraaid worden. Ik had de telefoon dus ook in de breedte in plaats van de hoogte.

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
Mijn samsung innov8 heeft opeens geen beeld meer als ik een foto/video wil nemen mijn camera toont alleen zwart :s ik heb deze morgen nog 1 foto genomen maar vond hem niet goed en wou een ander nemen opeens heel mijn beeld was zwart :s gsm reset batterij eruit gehaald niets werkt iemand enig idee?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Salentino schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:16:
Mijn samsung innov8 heeft opeens geen beeld meer als ik een foto/video wil nemen mijn camera toont alleen zwart :s ik heb deze morgen nog 1 foto genomen maar vond hem niet goed en wou een ander nemen opeens heel mijn beeld was zwart :s gsm reset batterij eruit gehaald niets werkt iemand enig idee?? :(
Heb je gecontroleerd of hij wel het klepje (automatisch) kan openen? Misschien dat'ie zijn lenscover niet open krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Staat het schuifje waarmee je kunt kiezen wel op de "Foto" stand. Bij mij stond hij een keer op de stand om foto's te kijken terwijl ik een foto wilde maken. Had ik ook zwart beeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
Hij krijgt zijn klepje automatisch open dat heb ik inderdaad gecontroleerd en ik heb hem op fotostand gezet en op videostand ook maar dan krijg ik alleen zwart met wat strepen dus geen beeld :s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
blijkbaar heeft de samsung innov8 2 klepjes en die 2de gaat niet open iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Salentino schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:
blijkbaar heeft de samsung innov8 2 klepjes en die 2de gaat niet open iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Waarschijnlijk is er dan iets van een zandkorreltje tussengekomen (uit je broekzak ofzo). Met een beetje mazzel kun je het zelf wegkrijgen door een krachtig te blazen bij het schuifje. Anders wordt het denk ik toch een reparatie, die schuifjes zijn kwestbare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

kan iemand mij vertellen welk navigatie programma nu wel op de innov8 draait, ik kan met google er niet echt wijs uit komen
ik lees van de ene dat route66 er goed op draait en de ander zegt weer dat het niet draait bij hem

ik wil eentje hebben die de interne gps ondersteunt dus dan valt tomtom al af heb ik begrepen omdat die geen symbian meer ondersteunen?

For we are many

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Sygic MCguider doet het perfect en ook de nieuwe versie is al verkrijgbaar via de niet offic kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Ik kan je McGuider van harte aanraden. Ik heb het er nu een maand opstaan en ben er dik tevreden over. Via de site de versie van 2009 aangeschaft. Je krijgt hem met een 2 gig. kaartje erbij. Kaartje in je toestel stoppen, installeren en binnen 5 minuten rijden. Ik heb voorheen op andere toestellen TomTom en Route66 gehad. Ik prefereer deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
Camera werkt weer op magische wijze ik heb niets eraan gedaan en hem werkt weer rare dingens allemaal maar ik ben blij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

Route66 hoort op de CD te staan volgens de tutorial video, maar ik vind niets?

Heeft iemand trouwens ervaring met het jailbreaken van zijn i8510? Ik moet iets in een C:\sys map zetten maar ik heb geen 'sys' map (instructies @ http://www.symbian-freak...._hacking_new_solution.htm gevolgd)

[ Voor 8% gewijzigd door Sebazzz op 28-12-2008 18:45 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
Sebazzz schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:44:
Route66 hoort op de CD te staan volgens de tutorial video, maar ik vind niets?

Heeft iemand trouwens ervaring met het jailbreaken van zijn i8510? Ik moet iets in een C:\sys map zetten maar ik heb geen 'sys' map (instructies @ http://www.symbian-freak...._hacking_new_solution.htm gevolgd)
route 66 heb ik tussen mijn apps staan maar ik heb er geen maps voor en vind ook niet waar ik ze moet plaatsen weet alleen dat ik ze via mijn gsm kan aankopen

maar ik heb sygic mcguider draaien nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Mc Guider
is dat zo'n betalende navigatie die je moet gebruiken via WAP???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 00:05:
Die Mc Guider
is dat zo'n betalende navigatie die je moet gebruiken via WAP???
Nee hoor, het is een volwaardig navigatiesysteem. Werkt middels gebruikmaking van de interne GPS van je GSM. Het programma betaal je en verders niets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel_habets schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:14:
kan iemand mij vertellen welk navigatie programma nu wel op de innov8 draait, ik kan met google er niet echt wijs uit komen
ik lees van de ene dat route66 er goed op draait en de ander zegt weer dat het niet draait bij hem

ik wil eentje hebben die de interne gps ondersteunt dus dan valt tomtom al af heb ik begrepen omdat die geen symbian meer ondersteunen?
Ik heb Route66 op mijn i8510 gehad, dit werkte niet goed. De toetsen reageerden niet goed op de menu's van Route66 en het programma liep snel vast. Ik heb inmiddels McGuider aangeschaft (http://www.mcguider.com/nl/) en die werkt prima. McGuider heeft me vorige week netjes tot de gewenste parkeerplaats in het centrum van Keulen afgezet. Je moet misschien wel even wennen omdat de gesproken aanwijzingen niet altijd even logisch zijn, maar het programma voldoet - voor mij - prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
de volgende vraag stuurde ik naar samsung via hun homepage.
de innov8 staat niet eens in hun productlijst dus neem je maar een ander toestel

Mijn probleem is het volgende.
Als ik een sms met t9 ingeef dan wil ik het woord "we "intypen en krijg ik het woord "ze "ik kan dat ook niet veranderen en moet dan terug gaan naar handmatig het woord intypen zonder t9. dit is met heel veel woorden zo. kan ik dat ergens instellen?
Is het ook mogelijk om een soort woordenboek te hebben die veel gebruikte woorden aanvult en je daaruit kunt kiezen?
Hoe kun je in sommige menu's 1 stap terug zonder weer van voor af aan naar een optie te moeten?

antwoord....

Geachteheer/mevrouw......,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-C100.
U kunt woorden toevoegen aan uw woordenboek of naar een van onze service
centers te gaan voor een nieuwe update.
Indien U nog vragen heeft, kunt U altijd contact opnemen met onze
Customer Service op het nummer 0900 - SAMSUNG. Vergeet U dan niet uw
klantnummer te vermelden, zodat wij U beter en sneller van dienst kunnen
zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
.
Met vriendelijke groet,
Reginald Ramkhelawan
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.

goede service en ook goed gelezen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Innov8 sinds twee maanden, een prachtig aparaat, kan niet anders zeggen, zeer robust.

Alleen sinds een week geleden begon die af en toe vast te lopen, en hij reageerde dan nergens meer. De enige manier om hem aan de praat te krijgen is de accu eruit en weer in, dan gaat weer een tijdje werken!

Maar de laatste twee dagen loopt hij constant vast. Ook als de Accu eruit weer in doe, houd hij het niet meer dan 30 seconden vol dan loopt weer vast. Ik kan hem praktisch niet meer gebruiken door deze crashes.

Ik heb S60 versie I8510XXHH9 van augustus

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?? Ik wilde de nieuwste versie van Firmware er opzetten, maar weet niet of die al uit is! iemand een idee hoe ik uit deze allende kom>??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:54:
Ik heb een Innov8 sinds twee maanden, een prachtig aparaat, kan niet anders zeggen, zeer robust.

Alleen sinds een week geleden begon die af en toe vast te lopen, en hij reageerde dan nergens meer. De enige manier om hem aan de praat te krijgen is de accu eruit en weer in, dan gaat weer een tijdje werken!

Maar de laatste twee dagen loopt hij constant vast. Ook als de Accu eruit weer in doe, houd hij het niet meer dan 30 seconden vol dan loopt weer vast. Ik kan hem praktisch niet meer gebruiken door deze crashes.

Ik heb S60 versie I8510XXHH9 van augustus

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?? Ik wilde de nieuwste versie van Firmware er opzetten, maar weet niet of die al uit is! iemand een idee hoe ik uit deze allende kom>??
Kijk eens in de startpost, daar staan een aantal reset-codes in. Die moeten denk ik wel soelaas bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:50:
Er is één functie die ik echt nog niet begrijp. Namelijk, het GPS Tagging. Als ik een foto maak gebeurd er naar mijn idee niks, dan als ik de camera weer sluit, zegt hij: "GPS instellen - GPS uitschakelen?". Hier selecteer ik meestal "Nee", maar als ik dan bij mijn foto's kijk, kan ik nergens vinden waar ik die foto nou gemaakt heb. Ook als ik ze buiten maak en ik GPS signaal heb.

Iemand een idee?
Dit snap ik ook nog niet. Ik heb foto's gemaakt met de gps tagging functie aan. Deze liet ik dan aanstaan, dus gps locatie moet bekend zijn lijkt mij. Heb nu de foto's op picasaweb gezet, maar geen gps locatie te zien.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Ik hoop dat er gauw een update komt voor deze telefoon, ik heb al redelijk wat bugs ervaren.

- Foto's die ineens op de C: worden opgeslagen terwijl de E: ingesteld stond.
- Anti tril functie die ineens weer uitstaat.
- GPS functie die niet goed werkt met de camera.

Ik wel ontdenkt wat er bij mij voor zorgde dat de batterij zo snel leeg was. Ik heb automatisch verbinden met internet uitgezet en nou wordt de verbinding niet op de achtergrond actief gehouden. De batterij houdt het nu gemiddeld 2 á 3 dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Thierry schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:49:
- Foto's die ineens op de C: worden opgeslagen terwijl de E: ingesteld stond.
Dat gebeurd als je je telefoon aansluit aan je PC terwijl het camera programma aan staat. :) Heb ik ook. Redelijk irritant. Maar verder niet een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
- Anti tril functie die ineens weer uitstaat.
- GPS functie die niet goed werkt met de camera.
Anti tril functie? Wat is dat dan? Of heb je het over de camera?
Als je andere shooting modes en/of scene modes instelt, dan vervang je jouw settings met die van de shooting mode en/of scene mode.

En heb je voor dat GPS gebeuren toevallig die gps+ shit gedownload?
Misschien dat dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Velga schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:36:
Hoe kun je in sommige menu's 1 stap terug zonder weer van voor af aan naar een optie te moeten?
Heb je het over SMS?
Ik heb namelijk net ontdekt dat als je met sterretje als het ware naar het volgende woord/letter gaat, dat je dan met de meest rechtsboven gelegen knop terug kunt. Er staat ook "Previous" bij op het scherm (ja ik heb m engels staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

jaapbrandhof schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:45:
[...]
Dit snap ik ook nog niet. Ik heb foto's gemaakt met de gps tagging functie aan. Deze liet ik dan aanstaan, dus gps locatie moet bekend zijn lijkt mij. Heb nu de foto's op picasaweb gezet, maar geen gps locatie te zien. Iemand een idee?
Zodra je de camera aanzet, wordt ook de GPS ontvanger geactiveerd. Het duurt dan even voordat er een exacte plaatsbepaling heeft plaatsgevonden. Als je dus de camera activeert, direct een foto maakt en de camera weer deactiveert, dan is de tijd te kort geweest om een exacte plaatsbepaling te krijgen.

De Nokia N95 had hier in het begin ook last van maar na enige finetuning in de software hebben ze het bij Nokia weten te verbeteren. Ten eerste krijgt dat toestel nu veel sneller een fix en ten tweede blijft de GPS ontvanger nog even door proberen als de camera al is afgesloten. Op het moment dat er binnen een minuut toch nog een plaatsbepaling plaatsgevonden heeft, wordt de foto opnieuw opgeslagen maar dan met de GPS informatie in de EXIF data van de foto. Ik hoop dat de enigeneers van Samsung dit ook zo gaan maken.

Daarnaast vind ik het nogal ergerlijk dat de i8510 dan toch EXIF data in de foto zet (gevuld met 0,0), ondanks dat er geen plaatsbepaling heeft plaatsgevonden. Picasa heeft hier inmiddels een filter voor gemaakt maar Flickr (nog) niet.

Als je nu een ergens een foto wilt maken waarin je perse wilt dat de GPS info staat, open dan de camera, wacht gewoon een minuut ofzo vooraf, en maak dan de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Ik bedoel in gewone menus zoals het maken van een instelling of zo.
verder met sms heb ik geen idee hoe ik met t9 het woord WE kan krijgen omdat het toestel dan meteen ZE neerzet en dit bij veel woorden .
Ik kan ook geen woorden ergens in een boek zetten die ik veel gebruik voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Velga schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:05:
Ik bedoel in gewone menus zoals het maken van een instelling of zo.
verder met sms heb ik geen idee hoe ik met t9 het woord WE kan krijgen omdat het toestel dan meteen ZE neerzet en dit bij veel woorden .
Ik kan ook geen woorden ergens in een boek zetten die ik veel gebruik voor zover ik weet.
met sterretje kun je naar het volgende woord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:54:
[...]

Zou je me misschien ook kunnen vertellen hoe het komt dat Realplayer alleen via WLAN wil streamen en niet via 3G indien je een link opent vanaf een website? Ik heb ook gedaan wat je hierboven zegt maar dan met 3G, er zijn niet eens WLAN netwerken gedefinieerd bij mij. Of kan dat gewoon niet veranderd worden?
Heb de Samsung nu een dag en heb alles al doorgespit maar ik kan de Realplayer met geen mogelijkheid laten verbinden met 3G.
Hij blijft maar zoeken naar Wlan.
Op bovenstaande is nog geen duidelijk antwoord gekomen.. Ik word gek, heb geen idee meer waar ik moet zoeken! 8)7

Wie kan me helpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen

Ten eerste, de beste wensen.

Ik heb een probleempje met de samsung qua smsen. Ik sms veel met iemand en in eerste instantie kon ik gewoon de berichten beantwoorden. Nu kan ik de berichten niet beantwoorden. Dat mislukt dan. Dat soort melding krijg ik dan ook.

Als ik die persoon gewoon aanvink uit de telefoonlijst en een nieuwe sms maak dan werkt het wel.

Het verschil met andere persoon in mijn contactlijst is dat ik bij deze persoon als enigste niet meer het nummer onder de naam zie staan maar de teks: Antwoord centrum gedefineerd (Ant. Cntr. Gedef.)

Weet iemand hoe dit kan, wat de oorzaak is en miss ook nog wat de oplossing is?

Mijn dank is grooooooot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:29:
Hallo mensen

Ik heb een probleempje met de samsung qua smsen. Ik sms veel met iemand en in eerste instantie kon ik gewoon de berichten beantwoorden. Nu kan ik de berichten niet beantwoorden. Dat mislukt dan. Dat soort melding krijg ik dan ook.

Als ik die persoon gewoon aanvink uit de telefoonlijst en een nieuwe sms maak dan werkt het wel.

Het verschil met andere persoon in mijn contactlijst is dat ik bij deze persoon als enigste niet meer het nummer onder de naam zie staan maar de teks: Antwoord centrum gedefineerd (Ant. Cntr. Gedef.)

Ook de beste wensen O-)
Misschien kun je proberen die gene uit je contacten lijst te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
Dus verwijder hem uit je contacten lijst, open vervolgens een van de smsjes van die gene, zorg dat het nummer of de naam is geselecteerd bij "from:" en zeg opslaan als nieuw contact (als dat dan nog kan)

Anders kun je ook op Copy drukken, dan kopieer je het nummer, en maak vervolgens handmatig een nieuw contact aan en Paste het nummer in het gewenste veld.

TIP: Als je hekje ingedrukt houdt kun je tekst selecteren (als de tekst te bewerken is), kopieren en plakken

Misschien dat het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ill try

Ander probleem..

Als ik sms dan stuur ik meerdere smsjes in 1 keer.. Zoals jullie allen wel bekend kun je zo door typen tot je een stuk of 6 smsjes hebt ofzo..

Nu gaat mijn telefoon ineens de smsjes omzetten in een multimediabericht (mms) ofzo.. Eerst bij 5 smsjes en nu al bij 3 smsjes.. Wil ik elemaal niet lol

Iemand een idee of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:14:
Thanks, ill try

Ander probleem..

Als ik sms dan stuur ik meerdere smsjes in 1 keer.. Zoals jullie allen wel bekend kun je zo door typen tot je een stuk of 6 smsjes hebt ofzo..

Nu gaat mijn telefoon ineens de smsjes omzetten in een multimediabericht (mms) ofzo.. Eerst bij 5 smsjes en nu al bij 3 smsjes.. Wil ik elemaal niet lol

Iemand een idee of oplossing?
Ik heb even zelf een sms gemaakt (ik ken je probleem)
ik heb daar zoveel tekst in gezet tot ik de melding kreeg dat het een multimedia bericht was geworden.
Ik heb opties gedrukt en vervolgens "Sending options" waarbij "Message type" stond op "Automatic"
Dit heb ik veranderd naar "Text" en nu is het een sms bericht :)

(dit onthoudt hij niet, als je later weer zo'n lang smsje maakt, dan moet je dit opnieuw doen. Ik heb gezocht maar ik kan niet vinden waar je dat standaard kan instellen)

[ Voor 10% gewijzigd door Oli4 Hokke op 05-01-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
robertwebbe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:02:
[...]

Zodra je de camera aanzet, wordt ook de GPS ontvanger geactiveerd. Het duurt dan even voordat er een exacte plaatsbepaling heeft plaatsgevonden. Als je dus de camera activeert, direct een foto maakt en de camera weer deactiveert, dan is de tijd te kort geweest om een exacte plaatsbepaling te krijgen.

De Nokia N95 had hier in het begin ook last van maar na enige finetuning in de software hebben ze het bij Nokia weten te verbeteren. Ten eerste krijgt dat toestel nu veel sneller een fix en ten tweede blijft de GPS ontvanger nog even door proberen als de camera al is afgesloten. Op het moment dat er binnen een minuut toch nog een plaatsbepaling plaatsgevonden heeft, wordt de foto opnieuw opgeslagen maar dan met de GPS informatie in de EXIF data van de foto. Ik hoop dat de enigeneers van Samsung dit ook zo gaan maken.

Daarnaast vind ik het nogal ergerlijk dat de i8510 dan toch EXIF data in de foto zet (gevuld met 0,0), ondanks dat er geen plaatsbepaling heeft plaatsgevonden. Picasa heeft hier inmiddels een filter voor gemaakt maar Flickr (nog) niet.

Als je nu een ergens een foto wilt maken waarin je perse wilt dat de GPS info staat, open dan de camera, wacht gewoon een minuut ofzo vooraf, en maak dan de foto.
Bedankt voor deze info. Ik kreeg echter elke keer als ik de telefoon camera uit zette de vraag of gps aan of uit moest. Dit liet ik steeds op aan staan. GPS locatie was dus bekend. Nu net kwam ik in een ander topic het progje GeoSetter tegen. Daarmee haalde hij meteen de GPS locatie uit de foto's. Dat werkt dus heel mooi.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Oli4!!

Nu het eerste probleem nogmaals want de oplossing was niet blijvend helaas.. Iemand wat anders?
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:29:
Hallo mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand last van de losse slider van de Innov8, ik hoorde dat de slider een minpuntje was. is dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:56:
Heeft iemand last van de losse slider van de Innov8, ik hoorde dat de slider een minpuntje was. is dat ook zo?
Mijn Innov8 heeft een superstrakke slider. Dit is de hoofdreden waarom ik ben overgestapt van een N85 naar de Innov8. Bouwkwaliteit van de Innov8 is geweldig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik zie dat na een herstart een proces draait genaamd "Screencapturer". Nu doet mij dit vermoeden een app om een screen capture te maken. Klopt dit? En aangezien ik er geen gebruik van ga maken, en het intern geheugen gebruikt...is het op een of andere manier uit te schakelen zodat het niet meer automatisch opstart? Ik kan het proces wel killen dmv Handy Taskman, maar dat is een beetje omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
...
Ik wel ontdenkt wat er bij mij voor zorgde dat de batterij zo snel leeg was. Ik heb automatisch verbinden met internet uitgezet en nou wordt de verbinding niet op de achtergrond actief gehouden. De batterij houdt het nu gemiddeld 2 á 3 dagen uit.
Ik moet helaas meedelen dat het probleem met het snel leeglopen van de batterij weer terug is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Thierry schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:42:
[...]

Ik moet helaas meedelen dat het probleem met het snel leeglopen van de batterij weer terug is...
Draait bij jou op de achtergrond het proces "screencapture" toevallig? Op het All About Symbian forum lees ik veel reacties van gebruikers die na het killen van dit proces (start automatisch op) een verbeterde batterijduur hadden. Ik kill het proces handmatig na een herstart van de telefoon. Mijn telefoon is echter nog te nieuw, pas een paar dagen in gebruik, om de batterijduur optimaal te kunnen waarderenn. Dat duurt nog een week of 2 vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hallo :P

Ik heb op verschillende sites gezien dat er van deze telefoon alleen een 8GB versie is (uitbreidbaar tot 16GB) en andere sites zeggen 16GB (uitbreidbaar tot 32GB). Nu heb ik nergens online de 16GB versie kunnen vinden :?

Weet iemand of er een 16GB versie is, en zo ja waar kan ik deze bestellen (alleen de telefoon, geen abonnement)?

Sorry als het al gevraagd is, had geen zin om de hele thread door te lezen O-)

Edit: inmiddels toch een antwoord van een bedrijf, had de hoop al bijna opgegeven! De 16GB versie is niet officieel uit in Nederland. Hij valt wel te bestellen, maar er zit dan geen Nederlandse taal op. Dit bedrijf gaf aan dat het 100 euro meer kostte dan hun 8GB versie.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
@Robertwebbe :

Robert,

Heb jij toevallig sip/voip al aan de praat gekregen op de Innov8 middels jouw handleiding :

robertwebbe in "Nokia N85"

Ik heb de app geinstalleerd en een sip profiel aangemaakt, echter ik heb nergens in het menu de "Net instellingen" staan....ook zie ik nu (nog) niet het extra tabblad in Contacts. Het is mij eerder prima gelukt op de N85...zou het misschien niet werken op de Innov8?

Iemand anders misschien die het is gelukt?

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 08-01-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee even een weetje
mijn optische knop deed het naar mijn idee niet zo goed
hahaha na een serieuze blik op het ding bleek er nog een plastikje over te zitten en nu doet ie ut toppie
grts

ps iemand een idee of en hoe navigon werkt op i8510 , heb testversie gedownload maar krijg em niet aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:05:
[...]

Ik heb Route66 op mijn i8510 gehad, dit werkte niet goed. De toetsen reageerden niet goed op de menu's van Route66 en het programma liep snel vast. Ik heb inmiddels McGuider aangeschaft (http://www.mcguider.com/nl/) en die werkt prima. McGuider heeft me vorige week netjes tot de gewenste parkeerplaats in het centrum van Keulen afgezet. Je moet misschien wel even wennen omdat de gesproken aanwijzingen niet altijd even logisch zijn, maar het programma voldoet - voor mij - prima.
ik heb mc guider ook draaien en zelfs met frank de boer en nog een stuk of 5 stemmen LOL
mcguider krijgt van mij een vette 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Leuk! waar heb je die stemmen gedownload? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:03:
Ik heb op verschillende sites gezien dat er van deze telefoon alleen een 8GB versie is (uitbreidbaar tot 16GB) en andere sites zeggen 16GB (uitbreidbaar tot 32GB). Nu heb ik nergens online de 16GB versie kunnen vinden :? Weet iemand of er een 16GB versie is, en zo ja waar kan ik deze bestellen (alleen de telefoon, geen abonnement)?

Edit: inmiddels toch een antwoord van een bedrijf, had de hoop al bijna opgegeven! De 16GB versie is niet officieel uit in Nederland. Hij valt wel te bestellen, maar er zit dan geen Nederlandse taal op. Dit bedrijf gaf aan dat het 100 euro meer kostte dan hun 8GB versie.
Geef het nog even tijd, ik vermoed dat hij nog wel gaat komen...

dafmay schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:05:
@Robertwebbe :

Robert,

Heb jij toevallig sip/voip al aan de praat gekregen op de Innov8 middels jouw handleiding :

robertwebbe in "Nokia N85"

Ik heb de app geinstalleerd en een sip profiel aangemaakt, echter ik heb nergens in het menu de "Net instellingen" staan....ook zie ik nu (nog) niet het extra tabblad in Contacts. Het is mij eerder prima gelukt op de N85...zou het misschien niet werken op de Innov8?

Iemand anders misschien die het is gelukt?
Nee ik ook niet, heb het wel geprobeerd. Vermoedelijk heeft Samsung de hele SIP stack niet geïmplementeerd.
dafmay schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:17:
[...]
Mijn Innov8 heeft een superstrakke slider. Dit is de hoofdreden waarom ik ben overgestapt van een N85 naar de Innov8. Bouwkwaliteit van de Innov8 is geweldig imo.
Ieder voordeel heb ze nadeel ;)

[ Voor 45% gewijzigd door robertwebbe op 09-01-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
robertwebbe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:54:
[...]
Nee ik ook niet, heb het wel geprobeerd. Vermoedelijk heeft Samsung de hele SIP stack niet geïmplementeerd.
Dat is jammer. Gelukkig werkt Fring verder prima, dus doe ik het daar maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die een nieuwe innov8 hebben gekregen vanwege het stof onder het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
nevermind

[ Voor 97% gewijzigd door dafmay op 14-01-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Is er voor deze telefoon ook een lijst met telefoon codes in omloop. Net zoals nokia verschillende rm versie heeft, en bv een euro toestel of een benelux etc etc......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:30:
Zijn er al mensen die een nieuwe innov8 hebben gekregen vanwege het stof onder het scherm?
Ik kan de mijne morgen weer ophalen bij Vodafone.
Ze hebben hem opgestuurd voor het stof onder het scherm en de zwakke accu.

Hetgeen ze gedaan hebben:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Cosmetische reparatie
Servicehandeling: Accu vervangen
Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: XEN XEB I8510XXHI1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:03:
[...]

Ik kan de mijne morgen weer ophalen bij Vodafone.
Ze hebben hem opgestuurd voor het stof onder het scherm en de zwakke accu.

Hetgeen ze gedaan hebben:
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Cosmetische reparatie
Servicehandeling: Accu vervangen
Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: XEN XEB I8510XXHI1
Hoe lang heeft dit alles totaal voor jou geduurd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, mijne zit ook behoorlijk onder het stof en is al een beetje beschadigd... Sinds mijn macbook wil ik toch liever een iPhone, dat synched lekker makkelijk :D. Dus ik verwacht eigenlijk wel een nieuwe van vodafone, zodat ik m kan ruilen met een iPhonetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft 12 dagen geduurd.
Maar tot mijn verbazing heb ik nu een nieuwe telefoon ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:06:
Dit heeft 12 dagen geduurd.
Maar tot mijn verbazing heb ik nu een nieuwe telefoon ontvangen.
Dat heb je zelf geconstateerd? Of hebben ze dat gezegd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf, m'n beschadiging is weg en er is geen enkel krasje te bekennen. RoadSync zit er nu ook op wat eerst niet opzat en bij Asphalt 4 heb ik nu een andere afbeelding.
Nu alleen weer alle instellingen terug zetten.
Fring wil alleen nog niet echt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
nevermind, sorry voor de empty post

[ Voor 79% gewijzigd door dafmay op 14-01-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je m via Vodafone gekocht?? Ik via bestelmaar.nl, hoop dat ik daar ook een nieuwe kan krijgen... Provider is overigens gewoon vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Heeft iemand al eens WDR (wide dynamic range) functie van de camera geprobeerd? Is dit een setting om ook standaard te gebruiken of alleen maar bij plaatjes-schieten met fel licht op de achtergrond? Ik ga het uiteraard zelf eens uittesten, maar wellicht hebben andere gebruikers hier dat ook al gedaan...

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 15-01-2009 15:16 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste