Na reparatie bij solid visions van kapot beeldscherm en stof kreeg ik toestel terug maar bij daglicht zijn alle foto's overbelicht. Dusssss nu weer teruggestuurd
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad!Velga schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:21:
Na reparatie bij solid visions van kapot beeldscherm en stof kreeg ik toestel terug maar bij daglicht zijn alle foto's overbelicht. Dusssss nu weer teruggestuurd
Verder vond ik deze telefoon de slechtste die ik ooit heb gehad en was de overstap naar de iPhone 3GS een verademing.
Ook ik sluit me hierbij aan. Vind het echt een waardeloze actie van Samsung. Als de 1e firmware nou perfect was zou het zo erg nog niet zijn maar gebreken genoeg zou ik zeggen. Ook nooit meer een Samsung voor mij, stap volgende maand lekker over naar een Nokia E72.
Ik heb ook een beetje spijt van deze telefoon. Niet dat ik hem echt slecht vind, maar hij heeft idd zijn gebreken. Belangerijkste is dat die realplayer zo belachelijk slecht werkt.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Verwijderd
nou , eindelijk een topic over de innov8 gevonden....De mijne heb ik nu al 1 jaar en is van de 12 maanden totaal 8 maanden ter reperatie geweest, toch niet normaal???....verstuurd de helft van mn smsjes maar, gooit alles in de outbox, loopt geregeld vast, nu 5 x opgestuurd geweest en 2 x zelf naar kpn einhoven geweest, word helemaal gestoord van dat ding, sinds gisteren wèèr vastgelopen....vanmorgen zelfs hoofdkantoor van KPN gebeld, ja schiet je ook geen zak mee op......Hoop dat ik onderhand een andere krijg en nee geen samsung meer voor mij, mn vertrouwen is weg....eigen schuld pfff
Bij Solid Vision kun je echt je lol op , check mijn verhaal.Outlandos schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:45:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad!
Verder vond ik deze telefoon de slechtste die ik ooit heb gehad en was de overstap naar de iPhone 3GS een verademing.
Beste allemaal,
Heb mijn samsung inno8 inmiddels al érg vaak geflasht, en heb een aantal goede, stabiele versies gehad. Echter was er altijd de nieuwgierigheid naar verbeteringen in nieuwe versies en nu zit dus met een versie waar WiFi/3g/Umts en Gps niet meer werken. Daarom zou ik heel graag van een van bovenstaande succesverhalen willen horen welke bestanden jullie nou precies gebruikt hebben. En waar jullie ze vandaan hebben gehaald.
Ik denk dat je héél veel mensen blij kunt maken als je een zipje met de goede bestanden op megaupload.com o.i.d. kunt plaatsen. Mij in iedergeval wel.
Zou iemand voor mij die moeite willen doen?
Indien ja, 1000 maal dank!
Edit:
Ondertussen zelf al (genoeg) research gedaan. Om andere users maar even te helpen, op http://www.samsung-firmware.tk/ vind je een zéér uitgebreide database van Samsung firmwares. waaronder ook firmwares voor de Innov8. Op dit moment bestaande uit:
Daarnaast worden ook de meest up-to-date Apollo versies beschikbaar gesteld op bovenstaande website. Momenteel spreken we over v.6.0.5
Alle XX'jes zijn met nederlandse taal
Heb mijn samsung inno8 inmiddels al érg vaak geflasht, en heb een aantal goede, stabiele versies gehad. Echter was er altijd de nieuwgierigheid naar verbeteringen in nieuwe versies en nu zit dus met een versie waar WiFi/3g/Umts en Gps niet meer werken. Daarom zou ik heel graag van een van bovenstaande succesverhalen willen horen welke bestanden jullie nou precies gebruikt hebben. En waar jullie ze vandaan hebben gehaald.
Ik denk dat je héél veel mensen blij kunt maken als je een zipje met de goede bestanden op megaupload.com o.i.d. kunt plaatsen. Mij in iedergeval wel.
Edit:
Ondertussen zelf al (genoeg) research gedaan. Om andere users maar even te helpen, op http://www.samsung-firmware.tk/ vind je een zéér uitgebreide database van Samsung firmwares. waaronder ook firmwares voor de Innov8. Op dit moment bestaande uit:
code:
1
2
3
4
5
6
| I8510XEHI5 2008 September I8510XXHJ3 2008 October I8510XXHK1 2008 November I8510XXIB2 2009 February I8510XXIC1 2009 March I8510ZXIE1 2009 May |
Daarnaast worden ook de meest up-to-date Apollo versies beschikbaar gesteld op bovenstaande website. Momenteel spreken we over v.6.0.5
[ Voor 42% gewijzigd door Torrentus op 11-12-2009 15:34 . Reden: edit ]
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Samsung Innov8.
Hij is inmiddels ruim een jaar oud, maar hij is gisteren (leuk op oudjaarsdag) kapot gegaan.
Ik kan hem nog wel aanzetten, maar zodra ik hem omhoog slide gaat ie op zwart scherm en doet hij niks meer.
Als ik mijn sim eruit haalt komt ie wel op het scherm waar hij moet zijn, maar ook dan is het probleem hetzelfde. Zodra ik hem omhoog beweeg is het over.
Iemand zelfde probleem (gehad) of een oplossing?
Groetjes
Ik heb een probleem met mijn Samsung Innov8.
Hij is inmiddels ruim een jaar oud, maar hij is gisteren (leuk op oudjaarsdag) kapot gegaan.
Ik kan hem nog wel aanzetten, maar zodra ik hem omhoog slide gaat ie op zwart scherm en doet hij niks meer.
Als ik mijn sim eruit haalt komt ie wel op het scherm waar hij moet zijn, maar ook dan is het probleem hetzelfde. Zodra ik hem omhoog beweeg is het over.
Iemand zelfde probleem (gehad) of een oplossing?
Groetjes
Losse connector?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Ik heb geen idee, weet ook niet hoe ik het zelf zou moeten kunnen oplossen...Sebazzz schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:56:
Losse connector?
Zijn hier nog geen klachten over geweest?
Wie gebruikt nu welke firmware?
Heb inmiddel ook weer een innov8 en wilde eigenlijk niet meer flashen nadt ik mijn vorige innov8 had gebricked met een verkeerde flash. Maar die ik nu heb gaat de batterij nog niet 1 dag van mee. Ding is 2e hands en de eerste week dat ik hem had ging de batterij 2-3 dagen mee. Intussen heb ik alleen Sygic mobile erop gezet, telefoon gister avond helemaal opgeladen wordt ik vanmoregn wakker ( wekker wel 4 of 5 keer af laten gaan met snooze) mis ik al 2 streepjes.
Het lijkt ook net alsof de teleoon langer meegaat als ik hem oplaad via pc/usb kabel dan als met de bijgeleverde orginele lader.....
Heb inmiddel ook weer een innov8 en wilde eigenlijk niet meer flashen nadt ik mijn vorige innov8 had gebricked met een verkeerde flash. Maar die ik nu heb gaat de batterij nog niet 1 dag van mee. Ding is 2e hands en de eerste week dat ik hem had ging de batterij 2-3 dagen mee. Intussen heb ik alleen Sygic mobile erop gezet, telefoon gister avond helemaal opgeladen wordt ik vanmoregn wakker ( wekker wel 4 of 5 keer af laten gaan met snooze) mis ik al 2 streepjes.
Het lijkt ook net alsof de teleoon langer meegaat als ik hem oplaad via pc/usb kabel dan als met de bijgeleverde orginele lader.....
Probeer eens het 'screencapturer' proces te killen met een taskmanager.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Is daar ergens een signed versie van?
edit:
Hardreset gedaan en daarna backup teruggezet van toen er nog geen "mcguider"op mijn phone stond en batterij is nu na 1,5 dag nog steeds vol. Toch nog eens uitzoeken waar het hem nu precies inzit.
edit:
Hardreset gedaan en daarna backup teruggezet van toen er nog geen "mcguider"op mijn phone stond en batterij is nu na 1,5 dag nog steeds vol. Toch nog eens uitzoeken waar het hem nu precies inzit.
[ Voor 73% gewijzigd door Twanjo op 07-01-2010 21:05 ]
Wat is nu de best werkende up to date firmware?Torrentus schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:59:
Beste allemaal,
Edit:
code:
1 2 3 4 5 6 I8510XEHI5 2008 September I8510XXHJ3 2008 October I8510XXHK1 2008 November I8510XXIB2 2009 February I8510XXIC1 2009 March I8510ZXIE1 2009 May
Oke ik heb mijn "probleem" gevonden.
Telefoon gaat normaal 3-4 dagen mee. Maar zodra ik Sygic Mobile erop zet , en daar 2 x mee navigeer, doe ik er nog geen dag meer mee. Als ik dan alles afsluit en telefoon helemaal oplaad loopt hij daarna gewoon leeg, gaat nog geen 12 uur mee (zonder bellen of iets anders aan etc). Het lijkt net of er door het gebruik van Sygic iets "open"blijft staan maar ik kan niet vinden wat. Ook niet in jbtaskamnager.
Iemand een idee?
Of toch andere firmware?
Telefoon gaat normaal 3-4 dagen mee. Maar zodra ik Sygic Mobile erop zet , en daar 2 x mee navigeer, doe ik er nog geen dag meer mee. Als ik dan alles afsluit en telefoon helemaal oplaad loopt hij daarna gewoon leeg, gaat nog geen 12 uur mee (zonder bellen of iets anders aan etc). Het lijkt net of er door het gebruik van Sygic iets "open"blijft staan maar ik kan niet vinden wat. Ook niet in jbtaskamnager.
Iemand een idee?
Of toch andere firmware?
ik heb even een vraagje dat ik eigenlijk al heb sinds ik in het bezit was van een nokia n73 een tijdje terug.
is het mogelijk om met de i8510 een specifiek mapje op je telefoon af te spelen met de (evt ingebouwde) mediaplayer?
mensen zeggen heel vaak dat je beter het library systeem kunt gebruiken maar dat vind ik zo'n oost indisch debiel systeem en kan daar maar niet aan wennen.
wat ik gewoon wil, is browsen naar een mapje, en dat mapje afspelen en niets anders. net zoals op de pc kan eigenlijk. is dit mogelijk?...
(het is ook niet echt een optie om voor elk mapje een playlist aan te maken, dan kan ik dat bijna dagelijks gaan aanpassen.)
is het mogelijk om met de i8510 een specifiek mapje op je telefoon af te spelen met de (evt ingebouwde) mediaplayer?
mensen zeggen heel vaak dat je beter het library systeem kunt gebruiken maar dat vind ik zo'n oost indisch debiel systeem en kan daar maar niet aan wennen.
wat ik gewoon wil, is browsen naar een mapje, en dat mapje afspelen en niets anders. net zoals op de pc kan eigenlijk. is dit mogelijk?...
(het is ook niet echt een optie om voor elk mapje een playlist aan te maken, dan kan ik dat bijna dagelijks gaan aanpassen.)
Zet je daarna wel de gps functie weer uit dan?Twanjo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:32:
Oke ik heb mijn "probleem" gevonden.
Iemand een idee?
Of toch andere firmware?
Dat gaat automatisch. Er staat niks meer open zoals ik al zeicharrel schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:26:
[...]
Zet je daarna wel de gps functie weer uit dan?
Gaat bij mij niet automatisch uit hoor, ook niet aan trouwens....
En die zie je niet in de "task manager".
En die zie je niet in de "task manager".
@ charrel
Ik start gewoon sygic op en na een paar minuten heb ik een fix. Daarvoor hoef ik voor ik het programma start niets appart aan te zetten. Dan sluit ik sygic weer netjes af......
Ik start gewoon sygic op en na een paar minuten heb ik een fix. Daarvoor hoef ik voor ik het programma start niets appart aan te zetten. Dan sluit ik sygic weer netjes af......
m'n vrouw heeft deze telefoon.
Nu is het probleem dat als je de oplader aansluit je een batterij in het display ziet met een zandloper erbij, verder gebeurd er helemaal niets.
Er is vandaag een nieuwe batterij ingekomen, het heeft heel even gewerkt maar nu is er weer hetzelfde probleem.
Iemand bekend en hoe dit op te lossen is?
Nu is het probleem dat als je de oplader aansluit je een batterij in het display ziet met een zandloper erbij, verder gebeurd er helemaal niets.
Er is vandaag een nieuwe batterij ingekomen, het heeft heel even gewerkt maar nu is er weer hetzelfde probleem.
Iemand bekend en hoe dit op te lossen is?
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Hebben er toevallig nog meer mensen het probleem dat als je lekker op google maps bezig bent dat de telefoon soms spontaan reset?
Ik heb dat probleem wel.
Ik heb dat probleem wel.
Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.
Verwijderd
Ja, dat probleem heb ik ook, bij zoeken.
Ik denk - zo veel gebruik ik het niet - dat het mis gaat als je zoekt tijdens het opstarten van de GPS.
Ik denk - zo veel gebruik ik het niet - dat het mis gaat als je zoekt tijdens het opstarten van de GPS.
Verwijderd
Aan o.a. EJVL:
Ik heb hetzelfde probleem na erg veel ellende met de trage i8510. Veel mooie specs maar in werkelijk helaas een spijtig toestel. Heb het wel 8 keer ter reparatie gehad waaronder 3X bij Dynafix via de Phonehouse.
Nu had ik als laatst dus dat de batterij niet meer oplade en kreeg dus een zandloper te zien. Als je geluk had kon je hem wel weer even aan krijgen door een tijdje te wachten. Het laden begint dan soms weer even. Maar echt opladen doet ie niet meer. Je hebt dan wel even genoeg tijd om het aan te zetten.
Het probleem lag hem niet aan de batterij. Een nieuwe batterij had namelijk hetzelfde probleem.
Het probleem zat hem namelijk bij het contact punt. Deze was een beetje los geworden.
Gelukkig heb je 2 jaar volledig garantie van Samsung. Dynafix kon hem niet meer repareren. Ze hebben deze dus naar Samsung gestuurd voor een credit of omruiling. Ik denk niet dat ze weer een nieuwe exemplaar aan me gaan leveren aangezien de telefoon al weer een tijd uit de markt is. Volgens een Samsung medewerker krijg ik de volledige nieuwwaarde vergoed. Ik hoop dat dat waar is want dan hebben we het wel over zo'n €600,-
Maar het komt er op neer dat je telefoon dus eigenlijk defect is.
Om je een idee te geven van hoe het bij mij gegaan is hier de reparatie weg die gelopen is bij Dynafix:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM
Order - Volledig ingevoerd 9-4-2010
Order - Bevestigd 9-4-2010
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 13-4-2010
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 14-4-2010
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 14-4-2010
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 14-4-2010
Reparatie repair center - In behandeling 15-4-2010
Logistiek - Product verstuurd van interne
reparatiedienst naar logistieke afdeling 16-4-2010
Reparatie repair center - Afgebroken 16-4-2010
Reparatie doorgegeven voor credit of omruiling door Fabrikant 19-4-2010
Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center 19-4-2010
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Het toestel is ongerepareerd retour gestuurd. (Naar Samsung dus)
Het is dus nu even afwachten wat Samsung gaat zeggen aan de Phonehouse die het weer uiteraard aan mij vertellen.
En aan Jaapbrandhof:
Ja, dat probleem had ik ook. Bij 3 verschillende firmware versies!
Ik heb hetzelfde probleem na erg veel ellende met de trage i8510. Veel mooie specs maar in werkelijk helaas een spijtig toestel. Heb het wel 8 keer ter reparatie gehad waaronder 3X bij Dynafix via de Phonehouse.
Nu had ik als laatst dus dat de batterij niet meer oplade en kreeg dus een zandloper te zien. Als je geluk had kon je hem wel weer even aan krijgen door een tijdje te wachten. Het laden begint dan soms weer even. Maar echt opladen doet ie niet meer. Je hebt dan wel even genoeg tijd om het aan te zetten.
Het probleem lag hem niet aan de batterij. Een nieuwe batterij had namelijk hetzelfde probleem.
Het probleem zat hem namelijk bij het contact punt. Deze was een beetje los geworden.
Gelukkig heb je 2 jaar volledig garantie van Samsung. Dynafix kon hem niet meer repareren. Ze hebben deze dus naar Samsung gestuurd voor een credit of omruiling. Ik denk niet dat ze weer een nieuwe exemplaar aan me gaan leveren aangezien de telefoon al weer een tijd uit de markt is. Volgens een Samsung medewerker krijg ik de volledige nieuwwaarde vergoed. Ik hoop dat dat waar is want dan hebben we het wel over zo'n €600,-

Om je een idee te geven van hoe het bij mij gegaan is hier de reparatie weg die gelopen is bij Dynafix:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM
Order - Volledig ingevoerd 9-4-2010
Order - Bevestigd 9-4-2010
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 13-4-2010
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 14-4-2010
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 14-4-2010
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 14-4-2010
Reparatie repair center - In behandeling 15-4-2010
Logistiek - Product verstuurd van interne
reparatiedienst naar logistieke afdeling 16-4-2010
Reparatie repair center - Afgebroken 16-4-2010
Reparatie doorgegeven voor credit of omruiling door Fabrikant 19-4-2010
Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center 19-4-2010
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Het toestel is ongerepareerd retour gestuurd. (Naar Samsung dus)
Het is dus nu even afwachten wat Samsung gaat zeggen aan de Phonehouse die het weer uiteraard aan mij vertellen.
En aan Jaapbrandhof:
Ja, dat probleem had ik ook. Bij 3 verschillende firmware versies!

Telefoon zat nog net een dag garantie op, opgestuurd en nu doet hij het wel weer, opladen.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:30:
Aan o.a. EJVL:
Alleen de huidige batterij was binnen een dag leeg, nieuwe batterij heeft hetzelfde probleem als eerst, zandlopertje en niet opladen...
Nu werkt de telefoon wel weer alleen met een brakke batterij.
Ik zou graag mijn firmware upgraden.
Ik heb nu deze eropstaan:
Testmode
SW Version
[BP]I8510XXHH9
BP Compile Date: Aug 28 2008
BP Compile Time: 07:50:34
[AP CODE] I8510XXHH9
[AP CSC] I8510L04XENHH9
Heb dit bestand gevonden:
http://www.share4gsm.com/index.php?strona=files&act=/Samsung/GT-I8510/BELGIUM%28XEB%29
Maar weet niet goed hoe ik het erop zet. Ik weet wel dat het updaten uit 3 delen bestaat: CSC, PDA en PHONE bestand.
Ook weet ik dat je er talen enzo kan bijzetten en deleten.
Ik wil gewoon de manier van correct updaten vinden of mensen met ervaringen voor een betere firmware
EDIT: Heb m'n firmware geupgraded en had het beter niet gedaan. Krijg nu geen internet meer op m'n toestel
Ik heb nu deze eropstaan:
Testmode
SW Version
[BP]I8510XXHH9
BP Compile Date: Aug 28 2008
BP Compile Time: 07:50:34
[AP CODE] I8510XXHH9
[AP CSC] I8510L04XENHH9
Heb dit bestand gevonden:
http://www.share4gsm.com/index.php?strona=files&act=/Samsung/GT-I8510/BELGIUM%28XEB%29
Maar weet niet goed hoe ik het erop zet. Ik weet wel dat het updaten uit 3 delen bestaat: CSC, PDA en PHONE bestand.
Ook weet ik dat je er talen enzo kan bijzetten en deleten.
Ik wil gewoon de manier van correct updaten vinden of mensen met ervaringen voor een betere firmware
EDIT: Heb m'n firmware geupgraded en had het beter niet gedaan. Krijg nu geen internet meer op m'n toestel
[ Voor 7% gewijzigd door Kingskawn op 14-05-2010 14:28 ]
Iemand wil de Samsung van mij ruilen tegen een Qtek 9100 + 50 euro.
Samsung van mij is in redelijke staat, alleen batterij is redelijk snel leeg en een nieuwe batterij wil de telefoon niet opladen.
Is dit redelijk en wel/niet aan te raden?
Samsung van mij is in redelijke staat, alleen batterij is redelijk snel leeg en een nieuwe batterij wil de telefoon niet opladen.
Is dit redelijk en wel/niet aan te raden?
Ok nou ik ga naar menu>kantoor>bestand beheer>en dan zie je de geheugens. dan heb je de telefoon geheugen de massa geheugen en de kaart. klik ik op massageheugen dus de 8 gig dan krijg ik geheugen beschadig. doe ik formatteren dan lukt dat niet. en dan geeft ie aan massageheugen formatteren? alle gegevens op de massageheugen worden dan leeg gehaald. ik ja. daarna krijg ik massageheugen wordt gebruik door een andere toepassing toch doorgaan? dan ja.en dan fout bewerking afgebroken.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Kan iemand die "i8510XEBIB2" doorsturen aub? Ik vind hem nergens meerFranzl01 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:15:
[...]
Heb per ongeluk een marokkaanse versie erover heen gesaved!![]()
Maar hij staat er toch echt hoor. kijk onder GT-8510 en dan Belgium (XEB). Je moet de onderste hebben.
PDA(I8510XXIB2)CSC(I8510XEBIB1)PHONE(I8510XXIB2)
Even install doen met Apollo en geen BT problemene en zo meer.
Gewoon weg gooien dat ding, meest waardeloze telefoon die ik ooit gehad heb!EJVL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:29:
Ok nou ik ga naar menu>kantoor>bestand beheer>en dan zie je de geheugens. dan heb je de telefoon geheugen de massa geheugen en de kaart. klik ik op massageheugen dus de 8 gig dan krijg ik geheugen beschadig. doe ik formatteren dan lukt dat niet. en dan geeft ie aan massageheugen formatteren? alle gegevens op de massageheugen worden dan leeg gehaald. ik ja. daarna krijg ik massageheugen wordt gebruik door een andere toepassing toch doorgaan? dan ja.en dan fout bewerking afgebroken.
Iemand een idee?
Het enige dat echt goed was: de camera, totdat deze onbruikbaar werd vanwege de enorme hoeveelheid stof in het toestel door een fabricagefout 
Waardeloos updatebeleid (lees: geen), veel te duur en S60 is gewoon lachwekkend vergeleken met Android.
Waardeloos updatebeleid (lees: geen), veel te duur en S60 is gewoon lachwekkend vergeleken met Android.
Ik zag hem hier o.a.Kingskawn schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:28:
[...]
Kan iemand die "i8510XEBIB2" doorsturen aub? Ik vind hem nergens meer