Ik heb nu mijn I8510 sinds 22-10-2008 en het toestel bevalt me uitstekend!
Mijn mening over het toestel
Pluspunten:
• GEEN WINDOWS MOBILE;
• Geen ruis tijdens het bellen;
• Eenvoudige menu structuur;
• Batterijprestatie: Eerste 3 dagen moest ik m elke dag opladen en nu kan ik als ik alleen wat bel en sms kan ik er een goed week;
• Internet werkt subliem door de ‘scroll muispad’;
• Grafisch beeld;
• Handige verticale balk in het hoofdscherm;
• Scherp beeldscherm;
• Gemakkelijk applicatie installatie;
• Goed video geluid;
• Fijne toetsen;
• Ligt lekker in de hand;
• Prachtige foto’s (geen digitale camera, maar toch)
• 3.5 mm audio jack;
• Strakke uitstraling;
• En het beste: geen enkel stofje te bekennen achter mn scherm: Ik heb op fabrixcases.com een mooi custom hoesje laten maken (zie foto)
Minpunten:
• Soms een beetje traag (is niks in vergelijking met de omnia);
• Smsjes kan je sorteren op afzender maar na afsluiten wordt dit weer terug gezet naar datum.
Sinds kort had ik een probleem met het smsverzend icoontje:
Ik had een sms gemaakt, klikte op verzenden en ik klapte mn mobiel dicht. Later bleek dat het smsje niet was aangekomen bij ‘Send’ stond. Het smsje was inmiddels al niet meer van toepassing dus ik verwijderde de sms. Nu zag ik rechts bovenin het icoontje dat ie een sms aan het verzenden is. Terwijl er niks in ‘Send’ of ’Draft’ staat.
Mee dat ik dit aan het typen ben zag ik nog een folder in ‘Message’ staan: ‘Outbox’ en ja hoor, daar stond een melding dat het hierboven genoemde smsje ‘failed’ was. En zo voel ik me nu dus ook xD
Contactpersonen probleem:
In tegenstelling tot de replys boven me, heb ik geen problemen met contactpersonen. Misschien omdat ik al mn nummers opsla op mn SIMkaart. SIM vind ik handiger, maar dan jammer is dat ik dan geen extra features aan mn contactpersonen kan toevoegen. (logisch)
Verder:
Geen problemen met het toestel, werkt gewoon heerlijk, zeker de agenda functie in het hoofdscherm. Navigatie wilt me nog niet lukken, maar dat is niet aan de orde voor dit forum. (jaja, ik weet, ik ben al geld aan het sparen

) Office gebruik in niet op het toestel, voor aantekeningen gebruik ik die notepad dinges, dus ik heb geen ervaring met aanschaffen licentie voor office.
Final:
Geweldig ding imo!