Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke verzie van Mcquider gebruik jij?
Sygic drive 7.60, Drive kun je zien als een Beta versie van McGuider maar het werkt goed. McGuider 7.60 moet nog uitkomen als het goed is.
maar ik heb een ander probleem waar vind ik de bestanden van op mijn sd kaart :s
mijn gsm vind de sd kaart maar ik kan hem nergens vinden :s waar is deze vraag ik mij af iemand die mij kan helpen kword gek
Menu -> Kantoor -> Best.beh. -> geheugenkaart in F:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Weet iemand of het mogelijk is, dat hij meer dan 100 verzonden sms'jes laat zien? Ik vind 100 toch wel karig.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
Stranglem schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:05:
Weet iemand of het mogelijk is, dat hij meer dan 100 verzonden sms'jes laat zien? Ik vind 100 toch wel karig.
Hmm ik heb er momenteel 103 in mijn lijst :P haha
Ik heb volgens mij niets ingesteld. Ik zal even kijken
momentje

Edit
(Ik heb mijn telefoon engels staan)
Ga naar je Messaging menu, dan via Options naar Settings. Dan ga je naar Other waar je kunt vinden:
"number of saved messages"

Die staat bij mij op 999. Dat is zijn max.... ook karig. Ik vraag me af wat hij met die oude doet :(
Je kan via PC studio wel je sms berichten op je PC opslaan. Maar ze gebruiken daar een eigen bestandsformaat voor, die je niet echt duidelijk kunt lezen mbv Notepad ofzo. Misschien bestaan er convertors :D

[ Voor 41% gewijzigd door Oli4 Hokke op 03-11-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:36:
[...]

momentje

Edit
Ga naar je Messaging menu, dan via Options naar Settings. Dan ga je naar Other waar je kunt vinden:

Die staat bij mij op 999. Dat is zijn max.... ook karig. Ik vraag me af wat hij met die oude doet :(
Je kan via PC studio wel je sms berichten op je PC opslaan. Maar ze gebruiken daar een eigen bestandsformaat voor, die je niet echt duidelijk kunt lezen mbv Notepad ofzo. Misschien bestaan er convertors :D
D'r staat een applicatie in de startpost, die samenvattingen van je smsjes kan maken ofzo.. Die heeft ook de functionaliteit al je smsjes netjes op te slaan als html file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
ja weet ik (ik heb m er zelf neergezet ;)), maar die werkt bij mij niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
Was het bij jullie ook da je licentie van quick office die er standaard opstaat moet ingeven :s voor je deze kunt gebruiken? dus je moet die aanschaffen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Oli4 Hokke schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:36:
[...]

momentje

Edit

Bedankt! :) eigenlijk heel logisch, maar ik heb gekeken bij sms options.

Is het eigenlijk zo dat alle accelerometers even goed zijn? Bij de HTC diamond is er zon cool spelletje titer ofzo? waar je een balletje in een gaatje moet krijgen door je toestel te bewegen. Ik had een soort gelijke game gedownload, maar dit ging niet echt soepel.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, ik heb problemen met mijn toetsenbord verlichting. Weet iemand waar ik die kan instellen. Ik kan er niets over vinden in mijn telefoon menu.

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Misschien moet je even uitleggen welke problemen je hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren, jongens en meisjes, ik weet niet of het de eerste is, maar volgens mij wel 1 van de eerste (in Nederland): Ik heb eindelijk m'n MicroSD 16GB kaartje binnen, en hij werkt perfect! :D Ik dacht 'k meld het even, voor't geval meer mensen twijfelen er een te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo STOFFIG nieuws *kuch kuch*

Ben vandaag opnieuw naar het premium point geweest. Met de gedachte mijn telefoon 15 dagen kwijt te zijn. omdat ze hem 2 weken terug niet open durfden te maken. Zegt die meneer tegen mij. U kunt hem vanmiddag weer ophalen als het allemaal goed gaat. Werd 2 uur later netjes gebeld. Top service gewoon. Kijken hoelang het nu goed gaat. Maar hij is weer zo goed als nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:50:
Zo STOFFIG nieuws *kuch kuch*

Ben vandaag opnieuw naar het premium point geweest. Met de gedachte mijn telefoon 15 dagen kwijt te zijn. omdat ze hem 2 weken terug niet open durfden te maken. Zegt die meneer tegen mij. U kunt hem vanmiddag weer ophalen als het allemaal goed gaat. Werd 2 uur later netjes gebeld. Top service gewoon. Kijken hoelang het nu goed gaat. Maar hij is weer zo goed als nieuw :)
Wauw! En waar was dat? Welk adres? :P
Ennn moest je nog iets laten zien? Aankoop bewijs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:20:
[...]

Wauw! En waar was dat? Welk adres? :P
Ennn moest je nog iets laten zien? Aankoop bewijs ofzo?
Het was hier: KPN Mobile business Center Hengelo Amarilstraat 6-12 7554 TV Hengelo NL zie pagina 15 van dit topic voor de overige adressen. Ja je moet een aankoop bewijs meenemen. Maar dat was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Zojuist voor het bedrijf tweemaal de i8510 ontvangen. Waar ik nu nog naar op zoek ben is het volgende:

* Autohouder, maar een actieve wordt lastig met de achterlijke poweraansluiting
* Hoes om de telefoon te beschermen

Heeft iemand van jullie zoiets al kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@poeh
De autohouder die ik gebruik, is dat goedkope ding wat je altijd op markten enzo vind, photoholder. Hij werkt perfect en de stekker voor het aansluiten van de batterij past er ook doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:12:
@poeh
De autohouder die ik gebruik, is dat goedkope ding wat je altijd op markten enzo vind, photoholder. Hij werkt perfect en de stekker voor het aansluiten van de batterij past er ook doorheen.
Misschien is dit iets:
http://www.carrymobile.co...=SSINN8LCFT1BK&pdaid=INN8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ola. Ik heb net een N85 gescoord, maar wil toch liever een i8510. Mocht iemand hier liever een N85 willen, dan kunnen we ruilen. Wellicht vindt iemand hier de i8510 toch te groot, of wil toch een Nokia of een betere GPS. Ik ga uiteindelijk toch liever voor 3 mp meer, en ik vind groot geen enkel bezwaar - ik heb een tijd met veel plezier een N93 gehad =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
is deze camera net zo snel als de c 905? Ik zou er grag foto's mee maken bij concerten waar je geen camera mee mag nemen en waar het vaak wisselend van licht is en snelle bewegingen.
Bij LG is de camera erg langzaam dus snelle bewegingen is daar niet een succes om te fotograferen.
Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Velga schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:23:
is deze camera net zo snel als de c 905? Ik zou er grag foto's mee maken bij concerten waar je geen camera mee mag nemen en waar het vaak wisselend van licht is en snelle bewegingen.
Bij LG is de camera erg langzaam dus snelle bewegingen is daar niet een succes om te fotograferen.
Iemand ervaring hiermee?
Er is een shootout tussen de 8 MP camera's op gsmarena. Daar worden ze vergeleken. Ik dacht dat innov8 als beste uit de test kwam voor kwaliteit van de camera zelf en c905 kwam beste uit de test voor fotobrowsing.

link: 8 MP Shootout

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Help! Een van mijn bazen heeft problemen met zijn i8510! Het is nu al twee keer voorgekomen dat al zijn contactpersonen verdwenen zijn! De oplossing is dan het uit- en weer aanzetten van de telefoon!

Alle contactpersonen zijn in de telefoon gezet m.b.v. synchronisatie met Outlook.

Heeft iemand dezelfde problemen en weet iemand een oplossing? Vandaag kan hij de telefoon namelijk nog retourneren bij Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik heb iemand gevonde, en hele aardige gast die met enige bijbetaling wel wilde ruilen. Ben erg onder de indruk van de i8510, het is veruit het beste Symbian toestel dat ik ooit heb gehad.

Wel typisch dat de meegeleverde themes zo gruwelijk lelijk zijn. En ook wel bijzonder dat als je dan een andere installeert, er blijkbaar toch allemaal prachtig gekleurde icoontjes ingebakken zitten in het OS.

De chipset is echt super. Coreplayer draait ongeconverteerde xvids vrijwel perfect!!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
julianus schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:01:
Ik heb iemand gevonde, en hele aardige gast die met enige bijbetaling wel wilde ruilen. Ben erg onder de indruk van de i8510, het is veruit het beste Symbian toestel dat ik ooit heb gehad.

Wel typisch dat de meegeleverde themes zo gruwelijk lelijk zijn. En ook wel bijzonder dat als je dan een andere installeert, er blijkbaar toch allemaal prachtig gekleurde icoontjes ingebakken zitten in het OS.

De chipset is echt super. Coreplayer draait ongeconverteerde xvids vrijwel perfect!!
Die icoontjes zitten ingebakken in de thema's :) niet het OS

En ik heb echter wel problemen met ongeconverteerde xvids. Het schokt als een malle bij mij. Ik heb het alleen getest als ik mijn mobiel aansluit op mijn TV overigens. En wat, overigens, niet goed werkt met coreplayer: het is echt een shit werk om coreplayer fullscreen op je TV te laten draaien. Iets wat realplayer automatisch voor je doet. Ik weet niet zeker meer of het me nou was gelukt. Ik denk dat ik mbv de accelerometer het scherm 90 graden heb laten draaien en toen het filmpje full screen gezet.
wow, ik vind dat de samsung innov8 er best slecht uit de test komt :( beetje jammer. Had gehoopt dat dit het beste toestel was!! :D maar het beste toestel is er eigenlijk vrijwel niet

[ Voor 14% gewijzigd door Oli4 Hokke op 10-11-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
[...]

wow, ik vind dat de samsung innov8 er best slecht uit de test komt :( beetje jammer. Had gehoopt dat dit het beste toestel was!! :D maar het beste toestel is er eigenlijk vrijwel niet
Nou zoals ik al zei, is de camera juist qua kwaliteit van foto's het beste uit de test gekomen. Dát is wat ik ook zoek vooral in deze camera.

Waar hij minder goed gescoord heeft, is bijv. de gebruiksvriendelijkheid.Dat is jammer, maar ja, je kan niet alles hebben :P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Poeh schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:44:
Help! Een van mijn bazen heeft problemen met zijn i8510! Het is nu al twee keer voorgekomen dat al zijn contactpersonen verdwenen zijn! De oplossing is dan het uit- en weer aanzetten van de telefoon!

Alle contactpersonen zijn in de telefoon gezet m.b.v. synchronisatie met Outlook.

Heeft iemand dezelfde problemen en weet iemand een oplossing? Vandaag kan hij de telefoon namelijk nog retourneren bij Vodafone!
Hallo,

ik heb dit probleem ook , van de kontakt personen , echter valt mij op dat ik het alleen heb als de

lader of de usb kabel erin heeft gezeten ... met herstart dan is het weer allemaal zichtbaar

wordt tijd voor een FW update vanuit Samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Ik las net op een site dat je ook tomtom of route 66 kunt installeren.
is hier ook internet gebruik voo nodaig als je het gebruikt of kun je op dit toestel het net als een gewone tomtom gebruikn die ook geen internet gebruik voor de navigatie.
dit ivm kosten in het buitenland.

Ik ben nog aan het kijken voor een nieuw toestel maar wil graag wat info over dit toestel.
Hoe is het scherm? is dit van kunstof of glas ?

Kun je ook goede fotos maken van concerten met veel licht en snelle beweging, wie heeft daar ervaring mee?

[ Voor 31% gewijzigd door Velga op 11-11-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schulpr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10-2023
Ik heb vandaag mijn I8510 van Telfort ontvangen met een Onbeperkt Internetbundel. Normaliter hoor je na maximaal 2 uur na je eerste gesprek een sms'je met de desbetreffende instellingen te ontvangen, deze heb ik nog niet. Ik heb het nu handmatig geprobeerd maar de I8510 staat nog niet in het lijstje met instructies. Ik heb ook zelf een sms'je verzonden naar telfort om te instelling toegezonden te krijgen en dan krijg ik een antwoord met "Het is voor u helaas niet mogelijk deze instellingen te gebruiken" Kan iemand mij hier mee helpen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ghostface schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:16:
[...]

Hallo,

ik heb dit probleem ook , van de kontakt personen , echter valt mij op dat ik het alleen heb als de

lader of de usb kabel erin heeft gezeten ... met herstart dan is het weer allemaal zichtbaar

Dan sla je waarschijnlijk je contacten niet op op je telefoon geheugen, maar je mass storage of microSD kaart. want die zijn tijdens Mass Strorage mode voor je telefoon niet te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Oli4 Hokke schreef op woensdag 12 november 2008 @ 01:07:
[...]

Dan sla je waarschijnlijk je contacten niet op op je telefoon geheugen, maar je mass storage of microSD kaart. want die zijn tijdens Mass Strorage mode voor je telefoon niet te bereiken.
In het geval van mijn baas staan de contacten toch echt in het telefoongeheugen (dit kun je ergens bij Contactpersonen aanvinken, je hebt dan 3 keuzes en alleen het telefoongeheugen staat aangevinkt). Bij synchronisatie komen de contacten volgens mij ook direct in het telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
schulpr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:42:
Ik heb vandaag mijn I8510 van Telfort ontvangen met een Onbeperkt Internetbundel. Normaliter hoor je na maximaal 2 uur na je eerste gesprek een sms'je met de desbetreffende instellingen te ontvangen, deze heb ik nog niet. Ik heb het nu handmatig geprobeerd maar de I8510 staat nog niet in het lijstje met instructies. Ik heb ook zelf een sms'je verzonden naar telfort om te instelling toegezonden te krijgen en dan krijg ik een antwoord met "Het is voor u helaas niet mogelijk deze instellingen te gebruiken" Kan iemand mij hier mee helpen?

Dank
In het N85 topic staat dat Telfort internet niet werkt met FP2-telefoons van Nokia. Ik hoop van harte dat dat niet geldt voor FP2 telefoons van Samsung. Over 3 maanden ben ik ook over naar Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Oli4 Hokke schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:03:
[...]

Die icoontjes zitten ingebakken in de thema's :) niet het OS
Je zou het denken, maar da's toch niet waar. Ik gebruik nu dit thema:

http://www.softwaremarket...pID=2094&uaid=219&lang=en

Maar de icoontjes komen toch echt niet uit dat thema! Er zijn ook icoontjes bij van mappen die bij Nokia niet voorkomen, zoals de map "google". En als je b.v. een nieuwe map aanmaakt, is hij blauw en meer 3D, ipv geel.

Overigens vind ik die icoontjes erg mooi, dat hebben ze wel goed gedaan bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
er zullen vast wel een aantal icoontjes zijn die standaard zijn voor bepaalde mappen en applicaties en die in het OC gebakken zitten. Maar over het algemeen worden alle icoontjes bepaald door het thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Het ligt maar aan het theme volgens mij. Dit is een mango-theme voor Nokia, voor zover ik weet geheel zonder eigen icoontjes. Theme's zonder eigen icoontjes zijn veel kleiner dan themes met, die laatsten zijn soms wel een mb of 2, terwijl ze zonder icoontjes vaak tussen de 50 en de 300k zijn. Vergelijk maar eens op de site van Pizero.

Het theme dat ik nu gebruik is 246kb. Ik heb ook wel themes met eigen icoontjes (b.v. de popi Flahorn-icoontjes), maar ik vind die vaak minder mooi.

Gelukkig zijn de standaard icoontjes van Samsung mooier dan die van Nokia =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velga schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:14:
Ik las net op een site dat je ook tomtom of route 66 kunt installeren.
is hier ook internet gebruik voo nodaig als je het gebruikt of kun je op dit toestel het net als een gewone tomtom gebruikn die ook geen internet gebruik voor de navigatie.
dit ivm kosten in het buitenland.

Ik ben nog aan het kijken voor een nieuw toestel maar wil graag wat info over dit toestel.
Hoe is het scherm? is dit van kunstof of glas ?

Kun je ook goede fotos maken van concerten met veel licht en snelle beweging, wie heeft daar ervaring mee?
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt.
Tomtom werkt alleen op toestellen met een Windows mobile OS en Route66 loopt vast bij het selecteren van diverse menukeuzes. McGuider is een goed alternatief. Je hebt geen internet nodig om te navigeren.

Ik heb nog geen ervaring met het nemen van foto's bij concerten en snelle beweging maar er zit een 'sport' stand op de camera en je kan de ISO waarde handmatig instellen tot ISO1600, theoretisch zouden beide foto's dus moeten lukken.
Morgen ga ik naar het concert van Joe Bonamassa in Vredenburg dus wie weet ......

• Velga
Ik ben erg benieuwd naar die fotos.
Kun je Mac Guider idd zonder internet gebruik als autonavigatie gebruiken ook in het buitenland?

Ik hoor zoveel andere dingen hierover dat ik voor ik een evt abonnement afsluit zeker wil weten hoe het werkt

[ Voor 15% gewijzigd door Velga op 13-11-2008 09:57 ]

• schulpr
julianus schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:52:
[...]

In het N85 topic staat dat Telfort internet niet werkt met FP2-telefoons van Nokia. Ik hoop van harte dat dat niet geldt voor FP2 telefoons van Samsung. Over 3 maanden ben ik ook over naar Telfort.
Mijn internet werkt inmiddels, ik kreeg gisteren een sms'je met daarin de settings. Die heb ik opgeslagen en na een reboot werkte mijn internet. Ik heb alleen als ik youtube dat ik een file moet opslaan en daarna werkt het nog niet :S. Nu alleen nog het GPS werkend krijgen, als ik naar gypsii gaat werkt het niet en bij GPS gegevens staat er de hele tijd "geen verbinding" Google maps doen het daarentegen wel...

• Julian
schulpr schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:37:
[...]

Mijn internet werkt inmiddels, ik kreeg gisteren een sms'je met daarin de settings. Die heb ik opgeslagen en na een reboot werkte mijn internet. Ik heb alleen als ik youtube dat ik een file moet opslaan en daarna werkt het nog niet :S. Nu alleen nog het GPS werkend krijgen, als ik naar gypsii gaat werkt het niet en bij GPS gegevens staat er de hele tijd "geen verbinding" Google maps doen het daarentegen wel...
Hoe ga je naar youtube? Via de website? En neem je dan de mobiele versie of niet? Je kan ook mobitubia gebruiken, of vTap. Die laatste is beter, maar crasht nog op FP2-telefoons.

Voor GPS heb je ook de GPS+ app, die data binnenhaalt om A-GPS te gebruiken. Dan krijg je sneller een lock. Zie je satellieten in google maps? Rechts bovenin zie je hoe veel je er hebt. Google maps kan ook je positie weergeven op basis van netwerkgegevens.

• Poeh
Het mooie van mijn N95 is (onder andere ;) ), dat ik de firmware ervan zelf kan updaten. Is of wordt zoiets ook mogelijk bij de i8510?

• schulpr
julianus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:44:
[...]

Hoe ga je naar youtube? Via de website? En neem je dan de mobiele versie of niet? Je kan ook mobitubia gebruiken, of vTap. Die laatste is beter, maar crasht nog op FP2-telefoons.

Voor GPS heb je ook de GPS+ app, die data binnenhaalt om A-GPS te gebruiken. Dan krijg je sneller een lock. Zie je satellieten in google maps? Rechts bovenin zie je hoe veel je er hebt. Google maps kan ook je positie weergeven op basis van netwerkgegevens.
Ik zat vandaag in de trein en google maps werkte!, ik kon ook bij mijn GPS gegevens zien hoe snel ik ging en al die andere dingetjes. Erg tof, het lijkt dus allemaal te werken. Nu alleen nog een goed navigatiesoftware pakket vinden en dan is het allemaal goed :D, alleen youtube is dus een issue, ik had laatst geklikt op youtube om naar de desktop versie te gaan alleen dan duurt het laden een eeuw, alleen weet ik niet hoe ik terug ga naar de mobiele versie. Ik zal zo is naar vTap gaan. Ik heb alleen wat problemen met video's afspelen. Ik kies een video uit van mijn pc waar duidelijk bij staat .avi en aangezien de i8510 die accepteerd verwachte ik geen problemen, maar wel dus. Misschien heeft het temaken met de resolutie want southpark doet het op 640x480 dan weer wel. Ik heb nu wel een goed convert programma gevonden alleen duurt het even voordat het is omgezet. Harstikke bedankt in ieder geval.

• Julian
Youtube werkt volgens mij niet in de webbrowser van de i8510, ik heb ergens gelezen dat er geen flash-support is.

Ik krijg als ik erheen surf de vraag of ik de mobiele of de gewone versie wil. Als je die vraag niet krijgt, heb je misschien al eens gekozen voor de desktop-versie. Het legen van je cache en cookies zal dat verhelpen. Maar waarschijnlijk werkt het dan nog niet.

Ik gebruik Coreplayer voor avi's. Niet alle avi's werken, en niet allemaal even goed. Het ligt ook aan de bitrate en de resolutie. Dingen met niet al te veel beweging (zoals The Daily Show) en dingen met grote kleurvlakken als Southpark werken bij mij goed. Niet perfect, maar zeker goed genoeg.

Heb vandaag een TV-out kabel besteld op ebay voor 6E inclusief verzendkosten.

• Oli4 Hokke
julianus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:40:
Youtube werkt volgens mij niet in de webbrowser van de i8510, ik heb ergens gelezen dat er geen flash-support is.

Ik krijg als ik erheen surf de vraag of ik de mobiele of de gewone versie wil. Als je die vraag niet krijgt, heb je misschien al eens gekozen voor de desktop-versie. Het legen van je cache en cookies zal dat verhelpen. Maar waarschijnlijk werkt het dan nog niet.

Ik gebruik Coreplayer voor avi's. Niet alle avi's werken, en niet allemaal even goed. Het ligt ook aan de bitrate en de resolutie. Dingen met niet al te veel beweging (zoals The Daily Show) en dingen met grote kleurvlakken als Southpark werken bij mij goed. Niet perfect, maar zeker goed genoeg.

Heb vandaag een TV-out kabel besteld op ebay voor 6E inclusief verzendkosten.
Dat is best veel geld.
Ik heb 3 kabels besteld op dealextreme.com waarvan elk niet eens 1.5 dollar. Verzendkosten zijn er niet en het wordt vanuit china naar je verzonden. ALS je daar iets besteld, koop er dan wel 2 van. Want alles is daar heel goedkoop, en niet zonder reden. Het wil wel eens voorkomen dat een dingetje dat je daar hebt gekocht, gewoon niet werkt, of niet goed genoeg. Maar meestal werkt alles prima :D

Verzending duurt vaak lang wel. Minstens 2 weken en max een maand

• Julian
Beste veel geld haha. Bedankt voor de tip, ik zal daar de volgende keer zeker kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
qoute door: charlyhe
Ik heb nog geen ervaring met het nemen van foto's bij concerten en snelle beweging maar er zit een 'sport' stand op de camera en je kan de ISO waarde handmatig instellen tot ISO1600, theoretisch zouden beide foto's dus moeten lukken.
Morgen ga ik naar het concert van Joe Bonamassa in Vredenburg dus wie weet ......

Hoe is het heb je nog fotos gemaakt en wat is het resultaat geworden?
Ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schulpr
Ik heb weer eens problemen met mijn internet, als ik het internet opstart wordt er gezegt : Packet-ggvs Ongeldig toeganspunt voor packet-gegevens, ik heb alle dingen wat betreft de settings voor het internet al geprobeerd. Sms ontvangen met de instellingen van telfort, ik heb het zelf gedaan met instructies van de site maar ik blijf dit bericht maar houden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Is er een manier om van meerdere files snel een playlist te maken? Om bijvoorbeeld van een map met audiofiles een playlist te maken in 1x zonder dat ik alle liedjes eerst moet refeshen in de library en dan moet zoeken in de lijst met "all songs". Zou heel veel tijd schelen. Dit moet toch sneller kunnen...

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

schulpr schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:04:
Ik heb weer eens problemen met mijn internet, als ik het internet opstart wordt er gezegt : Packet-ggvs Ongeldig toeganspunt voor packet-gegevens, ik heb alle dingen wat betreft de settings voor het internet al geprobeerd. Sms ontvangen met de instellingen van telfort, ik heb het zelf gedaan met instructies van de site maar ik blijf dit bericht maar houden :S
Als ik jou was zou ik eerst eens alle instellingen verwijderen. Vervolgens even toestel uit en aan en dan weer nieuwe instellingen aanvragen. Zelf doe ik dat altijd via www.bel.nl, daar hebben ze alle instellingen voor alle merken en alle netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Ghostface schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:16:
[...]

Hallo,

Heb je nog een oplossing voor het probleem kunnen vinden? Want het probleem dient zich nu dagelijks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn I8510 sinds 22-10-2008 en het toestel bevalt me uitstekend!
Mijn mening over het toestel

Pluspunten:
• GEEN WINDOWS MOBILE;
• Geen ruis tijdens het bellen;
• Eenvoudige menu structuur;
• Batterijprestatie: Eerste 3 dagen moest ik m elke dag opladen en nu kan ik als ik alleen wat bel en sms kan ik er een goed week;
• Internet werkt subliem door de ‘scroll muispad’;
• Grafisch beeld;
• Handige verticale balk in het hoofdscherm;
• Scherp beeldscherm;
• Gemakkelijk applicatie installatie;
• Goed video geluid;
• Fijne toetsen;
• Ligt lekker in de hand;
• Prachtige foto’s (geen digitale camera, maar toch)
• 3.5 mm audio jack;
• Strakke uitstraling;
• En het beste: geen enkel stofje te bekennen achter mn scherm: Ik heb op fabrixcases.com een mooi custom hoesje laten maken (zie foto)

Minpunten:
• Soms een beetje traag (is niks in vergelijking met de omnia);
• Smsjes kan je sorteren op afzender maar na afsluiten wordt dit weer terug gezet naar datum.

Sinds kort had ik een probleem met het smsverzend icoontje:
Ik had een sms gemaakt, klikte op verzenden en ik klapte mn mobiel dicht. Later bleek dat het smsje niet was aangekomen bij ‘Send’ stond. Het smsje was inmiddels al niet meer van toepassing dus ik verwijderde de sms. Nu zag ik rechts bovenin het icoontje dat ie een sms aan het verzenden is. Terwijl er niks in ‘Send’ of ’Draft’ staat.

Mee dat ik dit aan het typen ben zag ik nog een folder in ‘Message’ staan: ‘Outbox’ en ja hoor, daar stond een melding dat het hierboven genoemde smsje ‘failed’ was. En zo voel ik me nu dus ook xD

Contactpersonen probleem:
In tegenstelling tot de replys boven me, heb ik geen problemen met contactpersonen. Misschien omdat ik al mn nummers opsla op mn SIMkaart. SIM vind ik handiger, maar dan jammer is dat ik dan geen extra features aan mn contactpersonen kan toevoegen. (logisch)

Verder:
Geen problemen met het toestel, werkt gewoon heerlijk, zeker de agenda functie in het hoofdscherm. Navigatie wilt me nog niet lukken, maar dat is niet aan de orde voor dit forum. (jaja, ik weet, ik ben al geld aan het sparen ;)) Office gebruik in niet op het toestel, voor aantekeningen gebruik ik die notepad dinges, dus ik heb geen ervaring met aanschaffen licentie voor office.

Final:
Geweldig ding imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velga schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:03:
qoute door: charlyhe

Hoe is het heb je nog fotos gemaakt en wat is het resultaat geworden?
Ben erg benieuwd
:D Schaam, schaam
Ik was zo onder de indruk van het concert dat ik geen foto's heb gemaakt, sorry, sorry, sorry!!!!
Maar ......... zondag ga ik naar Walter Trout, dan zal ik zeker foto's maken.
Om mezelf er aan te herinneren heb ik dat alvast als taak in mijn i8510 gezet, die gaat dus zondagavond af.

Wel even iets wat in het verlengde ligt:
Ik heb een filmopname gemaakt tijdens de drumles van mijn zoon. De beelden zijn mooi maar het geluid is heel slecht. De i8510 kan niet omgaan met harde volumes. Ik heb eerder tijdens de drumles filmpjes gemaakt met een Casio EX gemaakt (8,1megapixels) en daar is het geluid wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:54:
[...]

Ik heb een filmopname gemaakt tijdens de drumles van mijn zoon. De beelden zijn mooi maar het geluid is heel slecht. De i8510 kan niet omgaan met harde volumes. Ik heb eerder tijdens de drumles filmpjes gemaakt met een Casio EX gemaakt (8,1megapixels) en daar is het geluid wel goed.
En is het geluid wel synchroon met het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:08:
[...]

En is het geluid wel synchroon met het beeld?
Ik heb natuurlijk ook andere filmpjes gemaakt en daar is het geluid inderdaad synchroon met het beeld.

• Velga
Ik heb hem inmiddels besteld bij gsm web en met een vodafone abo met data.
Uiteindelijk heeft de test tussen 4 toestellen de doorslag gegeven.
de c905 is te beperkt in geheugen en navigatie. En de foto's leken me beter

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:54:
[...]

:D Schaam, schaam
Ik was zo onder de indruk van het concert dat ik geen foto's heb gemaakt, sorry, sorry, sorry!!!!
Maar ......... zondag ga ik naar Walter Trout, dan zal ik zeker foto's maken.
Om mezelf er aan te herinneren heb ik dat alvast als taak in mijn i8510 gezet, die gaat dus zondagavond af.

Wel even iets wat in het verlengde ligt:
Dit is mij ook al opgevallen tijdens een voetbal wedstrijd. Hij kon het geluid niet aan. totaal niet. Wel jammer in vergelijking met mijn n70 is dit toch wel een minpuntje.Alhoewel die foto kwaliteit :9~ verbaas me er nog steeds over.

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:05:
[...]

Dit is mij ook al opgevallen tijdens een voetbal wedstrijd. Hij kon het geluid niet aan. totaal niet. Wel jammer in vergelijking met mijn n70 is dit toch wel een minpuntje.Alhoewel die foto kwaliteit :9~ verbaas me er nog steeds over.
Ja, zelfde hier. :D Ik had ook wat filmpjes opgenomen tijdens een voetbal wedstrijd. Dat wat al die spelers naar hun hoofd gegooid krijgen aan woorden... kun je bijna niet horen. Wel jammer.. haha

Maar inderdaad. Die foto's verbaas ik mij ook nog steeds over. Alhoewel ik af en toe wel even een paar foto's maak waarvan ik denk "nou die zijn goed gelukt", en dan zijn ze alle bewogen :P haha. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan het toestel

Ik heb overigens vandaag mijn eindeloos SMS bij hi stopgezet, en eindeloos online geactiveerd.
Prachtig! Overal internet!! Heerlijk. Alleen wel vaak tergend langzaam.. Iemand zei me dat ik UMTS aan moest zetten, want dat moest hij ook met zijn Nokia N95. Dan zou het sneller gaan ofzo. Heeft iemand enig idee of UMTS niet gewoon standaard al aan staat.En of hij uberhaupt wel weet wat hij zegt? :P

Ik had een beetje lopen zoeken naar settings in mijn toestel om UMTS in te schakelen ofzo, maar niet echt op iets uit gekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Oli4 Hokke op 20-11-2008 21:46 ]

• Julian
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:40:
[...]

Ik heb natuurlijk ook andere filmpjes gemaakt en daar is het geluid inderdaad synchroon met het beeld.
Joh, bij mij helemaal niet! Mag ik vragen welke firmware versie je hebt? -> *#0000#. Ik heb:
I8510XXHH9
Aangepaste versie: I8510L04XENHHc

UMTS aan of uit: instellingen -> telefoon -> netwerk -> netwerkmodus

Eerder was er nog de vraag hoe je Coreplayer goed op TV krijgt. Zet in CP bij options -> orientation -> left-handed. Als je dan full screen gaat door dubbel klik op de OK-toets, is het meteen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Hebben jullie ook wel eens last van een ECHO - ECHO - ECHO (dat je jezelf terughoort) tijdens het bellen? Hier hebben we twee telefoons die er regelmatig last van hebben.

En ondersteunt de i8510 spraakherkenning?

En kunnen jullie bij de camera-instellingen de optie 'anti-trillen' ook niet vast AANzetten? Bij mij springt deze optie namelijk telkens terug op UIT.

[ Voor 26% gewijzigd door Poeh op 21-11-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Poeh schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:24:
Hebben jullie ook wel eens last van een ECHO - ECHO - ECHO (dat je jezelf terughoort) tijdens het bellen? Hier hebben we twee telefoons die er regelmatig last van hebben.

En ondersteunt de i8510 spraakherkenning?

En kunnen jullie bij de camera-instellingen de optie 'anti-trillen' ook niet vast AANzetten? Bij mij springt deze optie namelijk telkens terug op UIT.
Ik heb geen last van echo.

Geen spraakherkenning =/

Tis een bekende bug dat hij het anti-trillen vergeet ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ik moet zeggen trouwens. Mobiel Internet maakt het toestel helemaal af. Nu is het voor mijn gevoel echt een smartphone! :D

Echt super! Ik vond eerst dat ik het niet nodig had, maar ik merkte dat ik het toch wel jammer vond dat ik het niet had. Ik er ben zeer blij mee. Wat je allemaal wel niet kunt !! :D Heerlijk.

Google maps werkt ook perfect! En ik heb nu dus dmv Mobiel Internet, die GPS data gedownload waar zogenaamd voor betaald moest worden. Maar dat ligt dus gewoon geheel aan je abonnement of je er inderdaad voor moet betalen. Wat ze gewoon bedoelen is dat je waarschijnlijk moet betalen voor het downloaden de data. Dataverbruik bij je provider dus.

Maar anyway, nu gaat McGuider ook een stuk sneller met het bepalen van mijn locatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvm .. opgelost

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

Oli4 Hokke schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:31:
Ik moet zeggen trouwens. Mobiel Internet maakt het toestel helemaal af. Nu is het voor mijn gevoel echt een smartphone! :D

Echt super! Ik vond eerst dat ik het niet nodig had, maar ik merkte dat ik het toch wel jammer vond dat ik het niet had. Ik er ben zeer blij mee. Wat je allemaal wel niet kunt !! :D Heerlijk.
Zie dit filmpje van 9 jaar geleden. Je kunt vandaag de dag precies zo'n filmpje maken over mobiel internet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:56:
[...]

Joh, bij mij helemaal niet! Mag ik vragen welke firmware versie je hebt? -> *#0000#. Ik heb:
I8510XXHH9
Aangepaste versie: I8510L04XENHHc

UMTS aan of uit: instellingen -> telefoon -> netwerk -> netwerkmodus

Eerder was er nog de vraag hoe je Coreplayer goed op TV krijgt. Zet in CP bij options -> orientation -> left-handed. Als je dan full screen gaat door dubbel klik op de OK-toets, is het meteen goed.
Ik heb dezelfde firmware en aangepaste versie.
Ik heb nog even goed naar de filmpjes gekeken, inderdaad lijkt het toch alsof het geluid soms niet helemaal synchroon loopt. Ik heb wat opnamen gemaakt bij een taekwondo sparringstraining. Je kunt op dat filmpje goed het moment van een trap tegen een pantser zien en dus ook het juiste moment van het geluid bepalen en daarbij viel me het volgende op:
Als er van meer dan 2 meter afstand werd gefilmd dan was het geluid een fractie eerder (ja juist eerder - niet later) dan de trap. Kwamen de taekwondoka's naar mij toe en stonden ze vlak bij mij dan was het geluid (in hetzelfde filmpje) synchroon met de trap.

Overigens heb ik mijn i8510 nu 5 - 6 weken, ik stop 'm altijd in mijn broekzak (macht der gewoonte) en heb nog steeds geen last van stof onder het scherm.

Afgelopen week heb ik nog mail contact gehad met Tele Atlas. De nieuwe versie van McGuider kan elk moment uitkomen, dus als je deze software wil aanschaffen kun je beter nog even wachten.

Voor degenen die op zoek zijn naar een nieuw toestel en alleen de minpuntjes in dit forum lezen (ook ik heb er wel een paar), je moet ze zeker niet negeren maar ik vind het echt een geweldig apparaat waarmee je ook nog eens kan bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
robertwebbe schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:01:
[...]

Zie dit filmpje van 9 jaar geleden. Je kunt vandaag de dag precies zo'n filmpje maken over mobiel internet... ;)
(volledig off-topic, maar goed...)

Heerlijk toch... Zullen we met z'n allen gewoon terug gaan naar de 'goeie ouwe tijd'? Zoals de laatste dame zegt: 'Ik ben gelukkig zonder'. Maakt al die moderne troep ons eigenlijk wel gelukkig?

(en nu weer snel on-topic verder!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff wat doe ik wat anderen niet doen? ik heb alweer een lading stof onder mijn scherm. 2 weken terug is hij schoongemaakt door het samsung premium center. Ik stop hem gewoon in mijn broekzak en dat is alles. Ik ga er komende week wel heen en kijken wat ze zeggen.
Overigens heb ik mijn i8510 nu 5 - 6 weken, ik stop 'm altijd in mijn broekzak (macht der gewoonte) en heb nog steeds geen last van stof onder het scherm.
Heb ik een statisch oor dan ofzo?:P omdat ik alweer stof heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd hierbij een paar foto's van het concert van Walter Trout in Tivoli (Utrecht).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin per ongeluk 'gezichtsdetectie' aan had staan, waardoor een aantal foto's wat onscherp waren en ik het toestel pas later op 'AF' heb gezet.
Ik heb niet geflitst, dat heeft op 15 - 20 meter waar ik stond geen zin. De foto's 1 en 2 zijn een uitsnede van de andere foto's.
Hoewel ik niet helemaal tevreden ben over de reeks foto's die ik heb genomen denk ik dat na wat experimenteren met de instellingen het toch mogelijk moet zijn om tijdens concerten goede foto's te maken.

Hieronder de link naar de foto's:

http://www.flickr.com/photos/i8510pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Aha ja ik denk dat het ook vaak een kwestie van geluk is met de foto's wat beweging betreft hoewel je bij dit toestel toch ook meerdere foto's aaneen kunt maken volgens mij.
op mijn oude w900i was het maken van een scherpe foto met veel beweging al lastig.
Ik heb net een uurtje terug mijn telefoon binnen gekregen.
eerst maar eens laden en dan kijken wat ik allemaal moet installeren en zo want dat is voor mij nog even een raadsel.
Het nieuwe abo gaat woensdag al in bij vodafone en dat rterwijl ik het toestel vorige week heb aangevraagd en mijn nummer nog over moet van Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:35
Ik heb problemen met foto's roteren.

Als ik een foto maak met de camera recht op (portret mode) en hem dan vervolgens bekijk in galery, dan laat hij hem niet goed (rechtop) zien.
Maak ik een foto in landscape mode, dan werkt het wel goed.

Ik wil nu dus een foto die ik in portret mode gemaakt heb als achtergrond gebruiken. Dat is allemaal niet zo'n probleem, alleen wordt de foto dan ook weer op z'n zei weer gegeven.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
jaapbrandhof schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:30:
Ik heb problemen met foto's roteren.

Als ik een foto maak met de camera recht op (portret mode) en hem dan vervolgens bekijk in galery, dan laat hij hem niet goed (rechtop) zien.
Maak ik een foto in landscape mode, dan werkt het wel goed.

Ik wil nu dus een foto die ik in portret mode gemaakt heb als achtergrond gebruiken. Dat is allemaal niet zo'n probleem, alleen wordt de foto dan ook weer op z'n zei weer gegeven.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
gebruik je windows xp? In Windows Picture Viewer (wat standaard opent als je een foto opent):
CTRL+K (draaien met de klok mee)
CTRL+L (draaien tegen de klok in)

En het zou misschien kunnen dat als je je accelerometer aan zet in je telefoon dat hij ze automatisch voor je goed zet. Maar dat weet ik niet zeker.

edit: of bedoel je als achtergrond op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
Oli4 Hokke schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:23:
[...]

gebruik je windows xp? In Windows Picture Viewer (wat standaard opent als je een foto opent):
CTRL+K (draaien met de klok mee)
CTRL+L (draaien tegen de klok in)

En het zou misschien kunnen dat als je je accelerometer aan zet in je telefoon dat hij ze automatisch voor je goed zet. Maar dat weet ik niet zeker.

edit: of bedoel je als achtergrond op je telefoon?
Helaas Oli4 Hokke, zo n00b ben ik niet wel/zo simpel is het niet wel. Het gaat me inderdaad om de achtergrond van de telefoon.

Maar enerzeids wel een goede tip. Ik heb nog niet geprobeerd om een foto naar me computer te zetten om hem daarop vervolgens te roteren en op te slaan en dan vervolgens weer naar me telefoon sturen en testen.

Ga ik meteen doen.

Edit:
Ik heb het nu via mijn computer gedaan. Foto vanaf telefoon naar me computer gekopieerd. Via vista de foto gedraaid en weer terug gekopieerd naar de telefoon. Nu lukt het dus wel.

Bedankt dus voor de hulp.

btw, wel raar dat het in de telefoon zelf niet kan, of ik moet het nog niet gezien hebben. Laat het me dan aub weten. Met de telefoon van me vriendin kan het wel gewoon. Die heeft een Samsung U600.

[ Voor 20% gewijzigd door jaapbrandhof op 25-11-2008 23:08 ]

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Je kan in je gallery een foto openen en dan opties -> wijzigen. Daar zit ook roteren bij.

Ben nog steeds aan het klooien met opties om de batterij langer mee te laten gaan. Er zijn hele discussies over her en der. Sommige mensen hebben fantastische batterij-duur, en anderen (zoals ik) halen net een dag.

Ik merkte vandaag dat "video delen" onder de instellingen voor verbindingen op "aan" stond. Heeft iemand enig idee wat dat video delen precies doet?

Ik vraag me ook af wat de optie "spaarstand" onder de instellingen voor "weergave" doet...

Vandaag ScummVM eens geinstalleerd, met Space Quest I. Loopt perfect. Alleen lastig tiepen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij gaat echt supersnel leeg. Binnen een dag terwijl ik er wienig mee doen.
Wat kunnen jullie mij adviseren? Gewoon een nieuwe kopen en het is verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
Bij mij gaat een accu lading toch zeker wel 2 dagen mee nu. Bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:45:
Mijn batterij gaat echt supersnel leeg. Binnen een dag terwijl ik er wienig mee doen.
Wat kunnen jullie mij adviseren? Gewoon een nieuwe kopen en het is verleden tijd?
Het hele topic doorlezen;) er is al iemand meer met dit probleem geweest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:13:
[...]

Het hele topic doorlezen;) er is al iemand meer met dit probleem geweest.
Bedankt voor jou uiterst zinvolle reactie.

• Julian
Aan je batterij ligt het waarschijnlijk niet, in elk geval heb ik één ander persoon gezien die uit arren moede maar een nieuwe batterij heeft gekocht, maar dat hielp niet. Op allaboutsymbian.com loopt er een flinke discussie over, en ook op howardforums.com. Kijk daar eens. De meest verdachte zaken zijn:

- shozu staat aan
- video delen staat aan
- zelf geinstalleerde theme's vreten batterij
- wifi-scanning staat aan
- een proces genaamd "screensaver" zou batterij vreten
- problemen met Garmin die op de achtergrond deels blijft draaien

Dit zijn allemaal dus verdachten, en er wordt nog aan gewerkt. Ik merkte bij mijzelf dus dat video delen op "altijd" stond. Heb gisteren ook het proces "screensaver" gekilled (met JBak taskman), en heb de indruk dat dat verschil maakt. Moet hem nu een keer volledig opladen om het goed te testen.

Quake III voor Symbian is uit trouwens. Werkt tot en met deelnemen aan multiplayer met andere phones en computers, en zelfs een server draaien op je telefoon =D. Is echter nog niet ondersteund voor de i8510. Heb de auteur gevraagd of hij nog ondersteuning voor de touchpad van de i8510 gaat implementeren. Dat zou wel super gaaf zijn.

Verwijderd

Ok ik heb niet het hele topic doorgelezen dus het kan zijn dat deze vraag al een keer gesteld is.

Ik heb sinds 2 dagen ook deze telefoon, en ik kan er niet mee smsen!
Als ik een smsje probeer te sturen, gaat hij automatisch naar outbox, en dan probeert hij 3 minuten later hem nog een keer te verzenden, en zegt hij daarna 'mislukt'.

Ja, ik heb de berichtencentrale goed gezet. (ik heb een hi abonnement, en dus de berichtencentrale +31653131313) Er staat wel een rood sterretje voor Nr. berichtencentrale (berichten > opties > instellingen > sms > berichtencentrales)
Er is geen storing in mijn gebied, daar heb ik al over gebeld ;)

En nu het raarste, als ik iemand anders zijn SIM-kaart in mijn telefoon doe, kan ik wel smsen. Als ik mijn SIM-kaart, in iemands anders telefoon doe, kan ik ook WEL smsen.
Dus blijkbaar ligt het niet aan de sim-kaart of de telefoon, maar aan een combinatie ervan -_-

Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand de oplossing hiervoor? Bij Hi zelf wisten ze het niet, behalve dat ik mss een nieuwe sim kaart moest aanvragen :P

• Velga
Weet iemand of je bewegende plaatjes kunt installeren die in de tijd voor het blokkeren bewegen.
?
ik had dit op mn sony ericson ook en zou het wel leuk vinden om dit hier ook te hebben.
Kun je de tijd van het automatisch blokkeren ook langer maken?
Welke geheugenkaart kun je er in doen ? ( max aantal GB)

[ Voor 10% gewijzigd door Velga op 27-11-2008 16:54 ]

• Oli4 Hokke
Velga schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:52:
Welke geheugenkaart kun je er in doen ? ( max aantal GB)
MicroSD kaartjes. Max 16 gig. (in theorie geloof ik zelfs 32 gig of misschien wel meer, maar ik weet dat niet zeker meer)
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:10:
Ok ik heb niet het hele topic doorgelezen dus het kan zijn dat deze vraag al een keer gesteld is.

Ik heb sinds 2 dagen ook deze telefoon, en ik kan er niet mee smsen!
Als ik een smsje probeer te sturen, gaat hij automatisch naar outbox, en dan probeert hij 3 minuten later hem nog een keer te verzenden, en zegt hij daarna 'mislukt'.

Ja, ik heb de berichtencentrale goed gezet. (ik heb een hi abonnement, en dus de berichtencentrale +31653131313) Er staat wel een rood sterretje voor Nr. berichtencentrale (berichten > opties > instellingen > sms > berichtencentrales)
Er is geen storing in mijn gebied, daar heb ik al over gebeld ;)

En nu het raarste, als ik iemand anders zijn SIM-kaart in mijn telefoon doe, kan ik wel smsen. Als ik mijn SIM-kaart, in iemands anders telefoon doe, kan ik ook WEL smsen.
Dus blijkbaar ligt het niet aan de sim-kaart of de telefoon, maar aan een combinatie ervan -_-

Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand de oplossing hiervoor? Bij Hi zelf wisten ze het niet, behalve dat ik mss een nieuwe sim kaart moest aanvragen :P
Het kan zijn dat je simkaartje niet voor UMTS is? Voor de nieuwe mobiele telefoons van tegenwoordig heb je speciale UMTS simkaartjes nodig geloof ik. Ennn, die vriend/kennis van je, heeft die een 'modern' telefoontje? (lees: met UMTS?)

Ik heb zelf trouwens ook een klein probleempje met Hi. Ik krijg sinds ik Hi heb (dat is slechts 2 weken) geen ontvangst bewijzen meer van de smsjes die ik stuur. Weet nog niet waarom..

Verwijderd

Ik denk dat je gelijk hebt, want de telefoon van die vriend van me is al een stukje ouder (een SE w960i)
en hij had wél een UMTS simkaart.

Ik ga denk ik een nieuwe simkaart aanvragen en dan kijk ik wel of het werkt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:47:
Ik denk dat je gelijk hebt, want de telefoon van die vriend van me is al een stukje ouder (een SE w960i)
en hij had wél een UMTS simkaart.

Ik ga denk ik een nieuwe simkaart aanvragen en dan kijk ik wel of het werkt, bedankt!
Hmm, maar dat toestel heeft UMTS. dus daar zouden ook speciale UMTS kaartjes in moeten. Maar misschien dat het alleen bij de i8510 een probleem geeft met smsen. We zullen zien :)

Maar dat simkaartje die je nu hebt, kreeg je die nieuw? Of heb je jouw oude er in gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oli4 Hokke schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:36:
[...]

MicroSD kaartjes. Max 16 gig. (in theorie geloof ik zelfs 32 gig of misschien wel meer, maar ik weet dat niet zeker meer)
Om precies te zijn kunnen MicroSDHC-kaartjes tot 32GB. Echter, op dit moment is 16GB het hoogste van wat er nu toe uit is gebracht, maar 32GB kaartjes kun je in de toekomst zeker verwachten. (en dan waarschijnlijk ook in je telefoon gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:16:
[...]

Hmm, maar dat toestel heeft UMTS. dus daar zouden ook speciale UMTS kaartjes in moeten. Maar misschien dat het alleen bij de i8510 een probleem geeft met smsen. We zullen zien :)

Maar dat simkaartje die je nu hebt, kreeg je die nieuw? Of heb je jouw oude er in gestoken?
Ik heb mijn oude er in gestoken, en die is ook echt heel oud. Ik heb hem al 4 jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:35:
[...]

Ik heb mijn oude er in gestoken, en die is ook echt heel oud. Ik heb hem al 4 jaar ofzo.
Ik ben in 1997 begonnen met een HI-abonnement en heb diverse malen geswitcht tussen HI en KPN, daarbij kon ik altijd mijn oorspronkelijke HI-simkaart behouden.
Toen ik ruim een maand geleden bij de aanschaf van de i8510 van HI weer overging op KPN kreeg ik echter een nieuwe simkaart omdat mijn 10 jaar oude (originele) simkaart niet goed met de i8510 zou werken.
Op de enveloppe waar de simkaart in zat staat duidelijk aangegeven 'UMTS SIM-kaart' en onder de streepjeskode staat Usimkaartnr. ...... dus als ik jou was zou ik zeker bij HI vragen om een nieuwe (UMTS-)simkaart
Maar of dat wat te maken heeft met het niet kunnen verzenden van smsjes kan ik natuurlijk niet beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Ik heb gisteren hem telefonisch besteld en hij zit nu op een 4 gb kaartje.
Ik ben benieuwd hoe het gaat werken.
je kunt hem 1 keer kopieren dus ik twijfel nog of ik hem in de telefoon ga installeren of over zet op een 16 gb kaart om toch meer ruimte te hebben voor foto's.
Als je een keer je telefoon voor garantie wegsturd en je geheugen is gewist dan heb je een probleem want ik vraag me af of je het programma via een backup weer terug kunt zetten.
Eerst maar even proberen met het originele kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sygic Mcguider v7.5 met benelux map om de telefoon staan (da applicatie op het telefoon geheugen, de bestanden op de mass storage.
Het werkt volledig, ik kan in mijn kaart rondkijken, steden opzoeken etc maar hij kan maar niet verbinden met de gps module...

Hebben jullie dit probleem of, of werkt het gewoon?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:41:
Ik heb Sygic Mcguider v7.5 met benelux map om de telefoon staan (da applicatie op het telefoon geheugen, de bestanden op de mass storage.
Het werkt volledig, ik kan in mijn kaart rondkijken, steden opzoeken etc maar hij kan maar niet verbinden met de gps module...

Hebben jullie dit probleem of, of werkt het gewoon?!
Het werkt. Gewoon geduld hebben. Het krijgen van een fix duurt heel lang. Ik heb m gewoon een keer een uur bij het raam gelegd en toen werkte hij prima. Later zal het sneller gaan, maar ik raad je wel aan om GPS+ te gebruiken ook. Daar moet je echter wel bestanden voor downloaden, en dat moet via Mobiel Internet.

Dit doe je door naar het menu te gaan > Applicaties > GPS+
En daar zul je de gewenste bestanden kunnen downloaden. Volgens mij kan McGuider daar dan ook mee overweg. Bij mij ging het allemaal iig een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:44:
[...]

Het werkt. Gewoon geduld hebben. Het krijgen van een fix duurt heel lang. Ik heb m gewoon een keer een uur bij het raam gelegd en toen werkte hij prima. Later zal het sneller gaan, maar ik raad je wel aan om GPS+ te gebruiken ook. Daar moet je echter wel bestanden voor downloaden, en dat moet via Mobiel Internet.

En daar zul je de gewenste bestanden kunnen downloaden. Volgens mij kan McGuider daar dan ook mee overweg. Bij mij ging het allemaal iig een stuk sneller.
Hmmm, ik had een fix, maar hij valt de hele tijd weg, komt dan terug etc... als ik in mcguider de gps status bekijk zegt hij geen interne gps gevonden, maar hij toont wel mijn positie op de kaart...
Allemaal zeer vreemd.

open jij voor je mcguider opent eerst instrumenten > gps gegevens ?

De instructies zijn precies ook afgekapt op het einde...

Nog mensen hier ervaring mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Ik heb een probleem dat ik geen andere startpagina kan instellen bij huidige gebruiken.
Kent iemand dit en heeft iemand een oplossing.
Verder Ben ik dus benieuwd hoe je alle internet verbindingen tijdelijk kunt uitschakelen in het buitenland ivm kosten terwijl ik mn navigatie met mcguider ga gebruiken.

en welke verbinding heb je eigenlijk hier in nederland nodig want je hebt dus umts , g3en wap ed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:44:
[...]

Pas je even op dat het gebruik van GPS+ in het buitenland flinke kosten met zich mee kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Die gps~plus die moet je elke 7 dagen downloaden toch.
Dan kun je dat ook in nederland doen als je niet langer als 7 dagen gaat toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Is er al iemand van dit forum die voor de Innov8 een riemtasje gevonden heeft. Normaal zijn ze al vrij snel op de markt maar ik kan er voor dit model maar geen vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Ik had een tasje gewoon op de markt gekocht voor mijjn w900i en deze past ook prima dus gewoon even rondkijken.
universele tasjes met evt magneetsluiting zijn overal te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
ik krijg op internet de melding kan niet openen omdat het maximaal aantal pop up vensters is geopend

?????
internet kan ik daarna gewoon gebruiken.
kan ik deze melding wegkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Mijn vraag ging over een specifiek tasje voor de Samsung I8510 en niet over tasje van andere merken die ook passen. Ik ben er inmiddels al uit via de site van de Pdashop. Tocht bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:24:
[...]

Dat is best veel geld.
Ik heb 3 kabels besteld op dealextreme.com waarvan elk niet eens 1.5 dollar. Verzendkosten zijn er niet en het wordt vanuit china naar je verzonden. ALS je daar iets besteld, koop er dan wel 2 van. Want alles is daar heel goedkoop, en niet zonder reden. Het wil wel eens voorkomen dat een dingetje dat je daar hebt gekocht, gewoon niet werkt, of niet goed genoeg. Maar meestal werkt alles prima :D

Verzending duurt vaak lang wel. Minstens 2 weken en max een maand
Potver, kan het tv-out kabeltje niet vinden wil hem wel graag bestellen.
Kan jij me op weg helpen?

Verder mooi apparaat dit toestel, sinds vanmiddag in bezit en nog geen problemen mee gehad. Deze week proberen eea te installeren. Divx filmpjes kijken gaat prima, alleen wel behoorlijke ghosting in het scherm bij heftigere bewegingen. Maar ach, ben ik dan te kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik nederlandse firmware van de I8510 kan downloaden? Heb nu een engelstalige firmware....
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:38:
[...]

Ja je kan filmpjes doorspoelen! Gewoon de linker of rechter knop van de 4 punts toets ingedrukt houden. Naar links is terugspoelen en naar rechts is vooruit. Als je een filmpje fullscreen draaid en je dus je telefoon horizontaal moet houden, dan geld het zelfde. Dat draait mee als het ware.

[...]

Tom Tom is volgens mij nog niet geschikt voor ons toestel. Verder gebruik ik Sygic McGuider 7.6. Ik heb het nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij werkt wel in ieder geval.
help weet iemand ook hoe ik die sygic moet instaleren
een word doc. of zo.
ik heb em wel maar geen info over hoe te instaleren.
iemand?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Ik heb McGuider erop staan. Vooraf de GPS quick fix gedaan. Installeren is een fluitje van een cent. Gewoon het kaartje in de vrije gleuf duwen en via bestandsbeheer de installatieprocedure voor Symbian S60 dubbelklikken. Programma installeerd zich zonder problemen. Ik had binnen enkele minuten een fix. Hij werkt als een tierelier. Volume is uitstekend en de stem is heel goed te verstaan. Invoeren van de route is een peuleschil. Route wordt duidelijk weergegeven op het scherm Ik vind het programma beter dan TomTom. Ik heb wel de orginele versie besteld via internet. 2 dagen later werd het thuisbezorgd met UPS. Echt een aanrader. Is zijn 85 euro meer dan waard. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:33:
[...]

help weet iemand ook hoe ik die sygic moet instaleren
een word doc. of zo.
ik heb em wel maar geen info over hoe te instaleren.
iemand?????
Alle mapjes van sygic in de root van je massageheugen plaatsen, de betsaande mapjes niet overschrijven, maar de inhoud ervan aanvullen.

Dan installeren op telefoongeheugen. Dan moet je bij sommige versies nog activeren, maar daar kan ik je helaas niet bij helpen. Google misschien wel.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:33:
[...]

Alle mapjes van sygic in de root van je massageheugen plaatsen, de betsaande mapjes niet overschrijven, maar de inhoud ervan aanvullen.

Dan installeren op telefoongeheugen. Dan moet je bij sommige versies nog activeren, maar daar kan ik je helaas niet bij helpen. Google misschien wel.

Succes
thanx (root van massageheugen is gewoon in de E plakken of is dat een mapje?
sorry ben echt een leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcrest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 12:29

Elcrest

format c: /u

Ik weet niet zeker of iemand dit eerder al gemeld heeft (of dat het iemand uberhaupt opgevallen is) maar het is met deze fijne telefoon ook mogelijk om .m3u playlists te gebruiken.

De muziekplayer kan daar gewoon mee overweg. Scheelt een boel gedoe; via WinAmp een playlistje maken gaat makkelijker dan via de foon zelf :*)

You can't fall off the floor

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste