Ik zal mijn mening hierover er ook maar even leuk tussen pletteren.
Ik ben langzamerhand een zeer negatief oordeel over SE aan het ontwikkelen. De producten die ze leveren zijn vergeleken hun ex-koning der telefoons de K750 echt gewoon slecht. Ze gooien de meeste toestellen veel te snel op de markt waardoor er grote en zeer irritante fouten in de firmware te vinden zijn. Ze hebben voor de C902 wel heel leuk de firmware geheel opnieuw geschreven, maar nog steeds is het naad (voor zover ik weet

).
Ik vond het zelf tijd om eens wat geheel anders te proberen. Een Samsung telefoon. Ik had eerst echt een hekel aan Samsung telefoons (nog steeds aan vele), maar ik wou ze toch maar een kans geven. En ja hoor. Ik ben zeer te spreken over dit toestel. Zitten alleen een paar kleine firmware foutjes in, maar die zijn niets vergeleken die ik had met de K850.
Mijn negatieve punten over de i8510 zijn:
Navigeren door het toestel gaat slomer dan ik had gehoopt.
SMS functies zijn beperkt
Batterijduur kon beter, kan misschien verbeterd worden door update
Lelijke flits, maar die is amper nodig. (behalve bij snel bewegende objecten uiteraard)
Overigens, over die flits gesproken. Want komt daar een partij een bak licht uit zeg! Als ik een flashlight programma zou installeren en de ledjes op volle capaciteit zou gebruiken dan belicht ik gemakkelijk een hele ruimte.