Hier vind je een kleine camera battle tussen de i8510 en de Nokia N96:
http://dailymobile.se/200...510-innov8-photo-samples/
Verwijderd
Damn.. Ik vind eigenlijk alle foto's van N96 veel mooierPoeh schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:20:
Hier vind je een kleine camera battle tussen de i8510 en de Nokia N96:
[ Voor 40% gewijzigd door Oli4 Hokke op 11-10-2008 10:54 ]
kwaliteit is inderdaad heel mooi, maar hij gebruikt nog steeds een vage audio codec volgens mij...Dethroned schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:26:
Hier nog 2 filmpjes gemaakt door de Samsung.
I'm impressed
Filmpje 1
Filmpje 2
Leven en laten leven!
Verwijderd
Mochten de onderstaande foto's inderdaad met de i8510 gemaakt zijn, dan is het een hele opluchting! De kleuren zijn namelijk geweldig imho.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:48:
[...]
Damn.. Ik vind eigenlijk alle foto's van N96 veel mooierDe kleuren zijn echt vele malen realistischer bij de N96. Kijk vooral naar de lucht, die kleuren van de i8510 kloppen naar mijn idee echt niet wat dat betreft. Vooral die foto met het water. Het water vind ik op die foto mooier, maar je ziet de wolken gewoon niet omdat de lucht zo ontzettend licht is.. Wat is jullie mening?
Verwijderd
Die zwarte balken zul je altijd hebben als je een filmpje kijkt van een andere verhouding dan het scherm. Het scherm heeft een verhouding van 4:3. dus om geen zwarte balken te krijgen, moet je een 4:3 bestand afspelen. Maar als het origineel 16:9 was heb je een probleem. Want hoe ga je hem converteren naar 4:3? Daar zijn 2 manieren voor. Het filmpje versmallen, maar daardoor is alles bijzonder smal ineens. 2e optie is het croppen van je filmpje. Dat houdt in dat je een stukje van je filmpje neemt. wat je doet is je knipt aan beide kanten een stukje weg zodat je weer een 4:3 verhouding krijgt terwijl alle objecten en mensen er gewoon normaal uitzien. Probleem hierbij is echter wel dat je stukken niet zal kunnen zien. Persoonlijk ga ik voor de zwarte balken. vind ik geen probleemVerwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:58:
Sinds kort heb ik ook een innov8, ik heb alleen nog wat problemen met de realplayer. Namelijk in welk formaat moet het divx bestand geconverteerd, zodat je geen zwarte balken krijgt aan de boven en onderkant in full screen. Kun je niet gewoon het bestand zo converteren dat het scherm volledig in beslag genomen wordt en de verhoudingen nog kloppen, de testmovies op het toestel zelf waren trouwens ook met de balken. De n96 zelfde filmpje en display had dit niet, met transformers werd gewoon het gehele scherm gebruikt.
Moet het daarnaast in h.264 (is ook mp4) of gewoon mpeg4 geconverteerd worden, ik gebruik het programma SUPER.
Kan iemand me helpen?
BvD,
[ Voor 25% gewijzigd door Oli4 Hokke op 12-10-2008 03:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgensmij ligt het verschil aan de foto's van de n96 en de innov8 compleet aan de witbalans. Maak maar eens een foto met je witbalans op auto of je witbalans op dachtligt en zie het verschil! Ik zal zo even een testje postenOli4 Hokke schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:52:
Ja ik vind die van de n96 ook veel mooier. Maar ik moet zeggen, ik vertrouw het niet helemaal. Want je kunt zo waanzinnig veel instellen op de i8510. Je kunt zelfs dingen als contrast en saturation instellen. De verschillen zijn wel duidelijk te zien in kleuren, maar zoals ik al zei, is zoiets heel moeilijk om te vergelijken.
Het kan ook zijn dat de batterijmeter niet helemaal lekker is. Gaat ie ook daadwerkelijk snel leeg, of lijkt het dat ie snel leeg gaat en doe je em vervolgens aan de lader? In dat laatste geval zou je eens moeten kijken hoe lang ie het echt uithoudt.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:09:
Hij heeft gister aan de oplader gelegen, daarna gaan slapen en vanmorgen had ik nog maar 2 streepjes... (nu trouwens nog.
Maar eigenlijk zou het gewoon vol moeten zijn na een nacht niks doen. Zeker als ik daarvoor zeker 5 dagen op een batterij gedaan heb
Verwijderd
Laat hem een paar keer helemaal op en leeg laten lopen. Zoals ook al in de voorafgaande pagina`s werd gezegd. Het is een lipo accu en die heeft pas na een paar cyclussen zijn "echte sterkte". De telefoon gaat zeker geen 5 dagen mee. Daarvoor zou je toch echt je 3310 uit de kast moeten halen. Maar vergeet niet dat het een kleine computer is. En een laptop gaat toch ook maar anderhalf uur mee met een batterij?. Verder let erop je wifi, bleutooth en 3g uitgeschakeld is. En hoelang het licht blijft branden. Geen onnodige programma`s laten draaien. (kun je zien door de menu knop langer in te drukken. Ze zijn af te sluiten door dan de C knop in te drukken).Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:09:
Hij heeft gister aan de oplader gelegen, daarna gaan slapen en vanmorgen had ik nog maar 2 streepjes... (nu trouwens nog.
Maar eigenlijk zou het gewoon vol moeten zijn na een nacht niks doen. Zeker als ik daarvoor zeker 5 dagen op een batterij gedaan heb
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 19:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Die laatste 2 streepjes doet ie verdacht lang over inderdaad. Nu gebruik ik een telefoon ook niet zo heel intensief (af en toe wat smsen en bellen). Maar op dit moment heb ik nog 1 streepje over...RoD schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 17:54:
[...]
Het kan ook zijn dat de batterijmeter niet helemaal lekker is. Gaat ie ook daadwerkelijk snel leeg, of lijkt het dat ie snel leeg gaat en doe je em vervolgens aan de lader? In dat laatste geval zou je eens moeten kijken hoe lang ie het echt uithoudt.
Verwijderd
De eerste keer ging ie bij mij toch echt 5 dagen mee...Laat hem een paar keer helemaal op en leeg laten lopen. Zoals ook al in de voorafgaande pagina`s werd gezegd. Het is een lipo accu en die heeft pas na een paar cyclussen zijn "echte sterkte". De telefoon gaat zeker geen 5 dagen mee. Daarvoor zou je toch echt je 3310 uit de kast moeten halen. Maar vergeet niet dat het een kleine computer is. En een laptop gaat toch ook maar anderhalf uur mee met een batterij?. Verder let erop je wifi, bleutooth en 3g uitgeschakeld is. En hoelang het licht blijft branden. Geen onnodige programma`s laten draaien. (kun je zien door de menu knop langer in te drukken. Ze zijn af te sluiten door dan de C knop in te drukken).
Ik heb nu na een dag gebruiken nog gewoon alle streepjes. Over die batterij moet je je geen zorgen maken. Thierry had hetzelfde probleem.
Verder zit ik nog wel met het stof achter het scherm. En ik kan op de samsung site geen mail adres vinden. Weet iemand die toevallig?
Ja wat ook leuk is, is night shot!Nedra schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:15:
Zojuist de verschillende witbalans settings getest. Helaas is de lucht geheel wit/grijs flets dus kan ik daar weinig verschillen in laten zien dus ik heb snel even een paar foto'tjes genomen om de verschillen in wit balans aan te tonen. Alle andere settings staan op standaard.
Witbalans testje (klik op de foto's voor een grotere versie)
Auto Wit Balans:
[afbeelding]
Daglicht setting:
[afbeelding]
Bewolkt setting:
[afbeelding]
Ik denk dat de witbalans in veel gevallen op automatisch iets te koud is, door te veranderen naar daglicht of bewolkt verhelp je een hele hoop en geef je wat meer warmte aan je foto's. Ik denk daarom ook niet dat de innov8 onderdoet voor de nokia N96.
Wat me overigens wel opvalt is dat de camera vrij langzaam is. Het beeld wat je ziet zodra je de sluiterknop in hebt gedrukt is niet hetzelfde als de uiteindelijke foto. Net vloog er een vogel precies voor het beeld langs toen ik de sluiterknop indrukte. Op het stilstaande beeld wat eventjes verschijnt was de vogel te zien maar in de uiteindelijke foto niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Oli4 Hokke op 12-10-2008 22:46 ]
ah nice, dus da's het zeker waard! welke WB setting heb je gebruikt voor het nightshot? ben benieuwd wat voor plaatjes de nightshot+ witbalans op gloeilamp setting voor effect zullen krijgen. Denk dat die combo wel mooi wit licht zal geven!Oli4 Hokke schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:39:
[...]
Ja wat ook leuk is, is night shot!
Check het verschil:
Automatisch:
[afbeelding]
Night shot
[afbeelding]
Dat is toch fantastisch!?![]()
Zonder flits.
Met flits leverde dit op: (in automatic mode)
[afbeelding]
@Nedra, vind je het ok als ik je foto's in de TS zet? Ga ik ook met deze doen
Verwijderd
Wat voor email probeer je in te stellen?Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:35:
Ik heb de I8510 een weekje in huis.
Goede telefoon, batterij is wel ok.
Ik heb hi eindeloos online maar heb wel problemen met internet.
Ik kan mijn email niet instellen, ik kan geen youtube bekijken en foto's op hyves kunnn niet worden weergeven. heeft iemand tips of ervaringen?
Streaming media werkt alleen via de speciale KPN Streaming verbinding, en daar moet je extra voor betalen.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:35:
Ik heb de I8510 een weekje in huis.
Goede telefoon, batterij is wel ok.
Ik heb hi eindeloos online maar heb wel problemen met internet.
Ik kan mijn email niet instellen, ik kan geen youtube bekijken en foto's op hyves kunnn niet worden weergeven. heeft iemand tips of ervaringen?
Verwijderd
Laat de telefoon even een kwartiertje buiten liggen met instumenten --> gps gegevens. En mcguider zal hem zien. Eerst even wachten tot hij een fix heeft.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:52:
Ik heb de navigatie software van Sygic 760 geinstalleerd op mijn samsung innov8. Heb echter een probleem met de detectie van de GPS ontvanger. Deze wordt niet automatisch gevonden. Kan iemand mij helpen hoe ik deze ontvanger handmatig kan toekennen?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Oli4 Hokke schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:44:
[...]
Wat voor email probeer je in te stellen?
En ik denk (maar ik weet niet geheel zeker) dat je misschien geen streaming video kunt bekijken. Al geprobeerd op andere websites? O en ik bedenk me nu, misschien is dat wel omdat youtube flash gebruikt en ik weet niet zeker of de i8510 dat support. Wat je in ieder geval wel kunt doen is de browser Opera Mini installeren. Die werkt op vele gebieden veel beter dan de standaard geleverde browser. Ik zal t later ook wel in de TS zetten. Misschien dat hyves en youtube dan wel werken. Want hyves gebruikt erg veel javascript en misschien dat het standaard browsertje dat niet zo leuk vind.
Verwijderd
Thierry schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:10:
[...]
Streaming media werkt alleen via de speciale KPN Streaming verbinding, en daar moet je extra voor betalen.
Van Hyves is ook een mobiele versie die je kunt proberen. Die om een of andere reden nu niet werkt, maar goed
Opera is inderdaad een goede browser, alleen heb je hier geen muispointer in
Heb je al je smsjes uit de inbox van je Sim verwijderd? Dit loste het probleem bij mij op.supersincap schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:00:
Heb gisteren mijn i8510 ontvangen, mooi toestel.
Helaas heb ik wel steeds een knipperende sms icoontje. Ik heb al mijn smsjes verwijderd, maar hij gaat niet weg. Heeft iemand nog andere tips voor mij?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. sms'jes verwijderen helpt niet...Thierry schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:36:
[...]
Heb je al je smsjes uit de inbox van je Sim verwijderd? Dit loste het probleem bij mij op.
Je verwijderd wel de smsjes van je simkaart?Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:27:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. sms'jes verwijderen helpt niet...
Je kan onder berichten > opties > SIM berichten dacht ik de smsjes op je sim zien.supersincap schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:20:
Hoe kan ik dat via i8510 leeg maken? Ik heb namelijk niks in mijn inbox staan..
Verwijderd
Bedankt! Daar stonden er nog 4! Raar dat die niet gewoon in je inbox komen te staan.Thierry schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:38:
[...]
Je kan onder berichten > opties > SIM berichten dacht ik de smsjes op je sim zien.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 21:22 ]
Ja je kan filmpjes doorspoelen! Gewoon de linker of rechter knop van de 4 punts toets ingedrukt houden. Naar links is terugspoelen en naar rechts is vooruit. Als je een filmpje fullscreen draaid en je dus je telefoon horizontaal moet houden, dan geld het zelfde. Dat draait mee als het ware.Thierry schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:48:
- Is het mogelijk om een filmpje in realplayer voor- of achteruit te spoelen? Zo niet: wat heeft het voor nut om een telefoon om >8GB geheugen te hebben als dit niet kan?
Dit vind ik ook erg raar en ben ik volkomen met je eens
Tom Tom is volgens mij nog niet geschikt voor ons toestel. Verder gebruik ik Sygic McGuider 7.6. Ik heb het nog niet uitgebreid kunnen testen, maar hij werkt wel in ieder geval.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:12:
Vraagje,
Ik heb vanmiddag tomtom geinstalleerd op mijn samsung i8510. Het installeren ging goed, echter krijg ik de applicatie niet opgestart. Hij blijft in zijn opstartscherm hangen (schermpje met draaiende wereldbolletje.
Iemand enig idee?
Verder de vraag of er al iemand navigatie software op heeft staan welke werkt middels de interne gps ontvanger, zo ja welke ?
Txh! Groeten Marc
[ Voor 39% gewijzigd door Oli4 Hokke op 14-10-2008 23:41 ]
Verwijderd
Naar mijn idee doet het woordenboek dat wel. Misschien niet zo snel als je dat wilt (pas na 3 keer dat woord gebruiken ofzo) maar hij doet het wel.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:21:
Ik bedoel juist dat het woordenboek juist NIET de woorden voorop zet die je het meest gebruikt.. (tenminste, dat is hoe ik het ervaar).
Toch raar dat de 2e camera niet gewoon in het menu 'camera' kan worden gekozen vind ik. Al was het maar voor de grap.
De slide-show op de N82 vind ik persoonlijk wel ERG mooi hoor (In- en uitzoomen). Maarja het 'persoonlijk' in die zin geeft al aan hoe subjectief dat is!
Ik stel me toch voor dat er wel iets mogelijk moet zijn wat betreft het snel intoetsen van combinaties voor 'simpele' bewerkingen. Je ziet dat dit bijvoorbeeld bij Windows zelfs mogelijk is (alvast 'vooruit' typen op langzame computers die het even zwaar hebben).
Iemand al enig idee wanneer de eerste firmware-update uit komt?
[ Voor 13% gewijzigd door Thierry op 15-10-2008 09:01 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Nedra op 15-10-2008 12:33 ]
Ik heb mijn toestel nu in een 'tasje' zitten van Nokia en het wordt nu in iedergeval niet erger! Heb geen contact met Samsung hierover gehad. Op het allaboutsymbian forum zijn mensen die gewoon een nieuw toestel hebben gekregen.Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:30:
Heb nu ook stof onder m'n beeldscherm..iemand daarover al bericht gehad van Samsung?
edit: ff opsommen wie er last heeft van stof onder het beeldscherm:
- Thierry
- Oli4 Hokk
- Speedy consales
- Ghostface
- 00.5
- Nedra
Ik heb nog niets met samsung gecommuniceerd, ik wil deze week nog even langs t-mobile gaan want ik heb bij hun de telefoon gehaald.Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:30:
Heb nu ook stof onder m'n beeldscherm..iemand daarover al bericht gehad van Samsung?
- Thierry
- Oli4 Hokk
- Speedy consales
- Ghostface
- 00.5
- Nedra
00.5 moreevolved
Verwijderd
Je kunt mij ook aan het lijstje toevoegen..Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:30:
- Thierry
- Oli4 Hokk
- Speedy consales
- Ghostface
- 00.5
- Nedra
Als je tijdens het typen van een sms 2x achter elkaar de punt typt dan krijg jeVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:02:
[...]
Je kunt mij ook aan het lijstje toevoegen..![]()
Nog twee kleine dingen die ik mis:
- Smileys in sms/mms
- Bij de verjaardagen in de agenda kun je de leeftijd van een persoon niet opgeven
Fijn dat je de filmpjes wel door kunt spoelen. Hier word in de gebruiksaanwijzing niet over gesproken.
Verwijderd
Ik bedoel dat de telefoon er zelf plaatjes van van maakt, zoals in jou zin hierboven door het forum gedaan isThierry schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:45:
[...]
Als je tijdens het typen van een sms 2x achter elkaar de punt typt dan krijg jeen bij 3x krijg je :-)
Voor zover ik weet heeft geen een Symbian toestel dat. Zeker niet als je een sms (platte tekst) verstuurd.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Ik bedoel dat de telefoon er zelf plaatjes van van maakt, zoals in jou zin hierboven door het forum gedaan is
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het zijn kleine ergenissenVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:02:
Ik zit er ook over te denken om dit toestel te kopen, maar heb wat argwaan na de verhalen over stof achter het scherm, de korte batterijduur en bugs die er nog in zitten.
Kunnen de huidige eigenaren wat zaken toelichten voor mij?
Hebben jullie veel last van bovenstaande zaken, of zijn het meer kleine ergenissen?
En hoe is het synchroniseren in windows met outlook, worden alle agenda items en contacten goed overgenomen, dit is met mijn Nokia N95 echt ideaal..
En hoe is het menu, een beetje vergelijkbaar met Symbian in Nokia? Want in de winkel heb ik even ermee kunnen spelen, maar ik vond het in tegenstelling tot het symbian in de Nokia nogal onoverzichtelijk/ flink wennen..
( over de smileys kan ik trouwens melden dat mijn Nokia 6300 met een min of meer vergelijkbaar menu met de Nokia N95 deze wel laat zien, waar dat in de N95 (en N95 8gb) niet zo is.. )
Verwijderd
Niet echt tevreden dus met het antwoord. En Rijswijk is voor iemand uit het oosten van het land nog een behoorlijk eind. Denk dat ik het dus toch maar ga proberen bij een van de samsung premium points als deze dichterbij zitten. Of via de dealer.U kunt natuurlijk ook onze helpdesk bereiken op 0900-SAMSUNG.
Onze reactie op uw vraag/opmerking is de volgende:
Uw klantnummer: -----------
Geachteheer/mevrouw -----------,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung SGH-I8510.
Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij niet in staat u
onmiddelijk een oplossing te bieden. Het is dan ook raadzaam uw I8510 te
laten onderzoeken door ons reparatie centrum.
Om ervoor te zorgen dat uw mobiele telefoon voor onderzoek wordt
ingezonden naar ons reparatiecentrum, raden wij u aan langs te gaan bij
de dealer waar u het apparaat heeft aangeschaft.
Mocht uw eigen dealer u geen oplossing kunnen bieden of lost u het
probleem liever zonder tussenkomst van uw dealer op, dan is het ook
mogelijk om zelf langs te gaan bij ons
reparatie centrum Solid Vision,
Solid Vision
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk (Z.H.)
Tel: 070-3073107
Het valt aan te bevelen in ieder geval uw aankoopbewijs mee te nemen en
van tevoren te bellen voor een afspraak.
Daarnaast is het ook mogelijk om een van de Samsung ;Premium Points 1; te
bezoeken. Mochten zij uw klacht niet kunnen verhelpen, dan zullen zij uw
toestel naar een van onze reparatie centra doorsturen. Voor de
dichtstbijzijnde premium point raden wij u aan om contact op te nemen
met onze klantenservice op 0900-SAMSUNG (0900-7267864).
In hoeverre eventueleproblemen met, of schade aan uw mobiele telefoon
binnen de garantievoorwaarden vallen, zal worden bepaald door ons
reparatiecentrum.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Samantha Schnitzler
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
www.samsung.com
Teletools Kinkerstraat 6 1053 DT Amsterdam NL
The Phone House Amsterdam Van Baerlestraat 9 1071 AM Amsterdam NL
KPN Mobile business Center Amsterdam Spaklerweg 59 1099 BB Amsterdam NL
Majoor Mobiltronics De Peppels 32 1402 KV Bussum NL
Anjema & Schneiders Auto-Electro (KPN) Einsteinstraat 43 1446 VE Purmerend NL
The Phone House Hoorn Nieuwsteeg 18 1621 ED Hoorn NL
KPN Mobile business Center Alkmaar Koelmalaan 350 1812 PS Alkmaar NL
Reitsma Alkmaar / TBA BV Robbenkoog 3a 1822 BA Alkmaar NL
The Phone House Haarlem Grote Houtstraat 14 2011 SN Haarlem NL
V.O.F. Barning Communicatie (KPN) De Roysloot 2 2231 NZ Rijnsburg NL
KPN Mobile business Center Rijswijk Madame Curielaan 1 2289 CA Rijswijk NL
DB Telecom (KPN) Stoelmatter 40 2292 JL Wateringen NL
The Phone House Leiden Haarlemmerstraat 144 2312 GE Leiden NL
Phoneshop BV Korte Poten 5 2511 EB Den Haag NL
GSM Shop Den Haag Wagenstraat 54 2512 AX Den Haag NL
Romeijn Inbouwstation A66 2975 BC Ottoland NL
KPN Mobile business Center Barendrecht Donk 1 2991 LE Barendrecht NL
Ricom Repairs Lorentzlaan 6 3112 KJ Schiedam NL
V.T.M. Telecommunicatie (KPN) Lange Boonestraat 20 3142 CC Maassluis NL
KPN Mobile business Center Amersfoort Maanlander 9 3824MN Amersfoort NL
Reitsma Telecom Ambachtsstraat 11C 3861 RH Nijkerk NL
Bos Telecom Service Kelnarijstraat 10 3881 CB Putten NL
KPN Mobile business Center Goes Livingstoneweg 11 4462 GL Goes NL
The Phone House Bergen op Zoom Fruiteniersdreef 8 4614 HH Bergen op Zoom NL
Next Telecommunicatie BV Belder 44 4704 RK Roosendaal NL
KPN Mobile business Center Breda Takkebijsters 5 4817 BL Breda NL
Maas Electronics Burg. Loeffplein 64 5211 RX Den Bosch NL
KPN Mobile business Center Den Bosch Utopialaan 22 5232 CE Den Bosch NL
V.T.U. Telecom (KPN) Vluchtoord 10 5406 XP Uden NL
PHC Telecom Flightforum 1700 5657 EZ Eindhoven NL
KPN Mobile business Center Eindhoven Ekkersrijt 4092 5692 DB Son NL
Rocom Acaciastraat 17 5802 EK Venray NL
The Phone House Venlo Lomstraat 20 5911 GN Venlo NL
Monticar Roermond Prins Bernhardstraat 40a 6043 BH Roermond NL
Petit Telecom Stationstraat 59 6361 BH Nuth NL
KPN Mobile business Center Nuth Handelstraat 8 6361 KC Nuth NL
KPN Mobile business Center Arnhem Vlamoven 2c 6826 TN Arnhem NL
Gami Telecom Overmaat 42 6831 AJ Arnhem NL
Decom Mercuriusstraat 48 7006 RL Doetinchem NL
De Ruijter Businesscenter (KPN) Misterstraat 85-89 7101ET Winterswijk NL
Blom en Bosselaar Steenbokstraat 45 7324 AZ Apeldoorn NL
Kruitbosch en de Weerd Dortmundstraat 10 7418 BH Deventer NL
Teunis Automotive BV Galvanisstraat 3 7461 JC Rijssen NL
KPN Mobile business Center Hengelo Amarilstraat 6-12 7554 TV Hengelo NL
The Phone House Emmen Picasso Passage 78 7811 DP Emmen NL
KPN Mobile business Center Emmen Westerbracht 18 7821CH Emmen NL
KPN Mobile business Center Zwolle Grote Voort 15 8041AM Zwolle NL
Liditel Communicatie Windas 2 8441 RC Heerenveen NL
KPN Mobile business Center Leeuwarden Van der Nootstraat 12 8913 HV Leeuwarden NL
KPN Mobile business Center Groningen Atoomweg 9 9743 AJ Groningen NL
All Communications NV Brusselsesteenweg 339 B 9050 Gent B
RJ Telecom Louizalaan 362 B-1050 Brussel B
Cartronics Chauss�e de Louvain 473 B-1300 Waver B
Peetermans Telecom Adolf Mortelmansstr. 4 B-2160 Wommelgem B
Lauryssen Electronics Minderhoutdorp 29c B-2322 Hoogstraten B
Mobistarcenter Mol ( RURO B.V.B.A.) Laar 32 B-2400 Mol B
CMC Turnhoutsebaan 151 B-2480 Dessel B
Caraudio Tiensestraat 224 B-3000 Leuven B
Essec Telecom Paal Schoebroekstraat 48 B-3583 Paal B
Solutions Mobiles rue Richard Heintz 1 B-4020 Luik B
Auto Alarm Service Avenue de Philippeville 244 B-6001 Marcinelle B
Centre Electronique(salon de la radio S.A.) Avenue de Philippeville 229 B-6001 Marcinelle B
Auto + Hifi Avenue de Longwy 350 B-6700 Arlon B
Audioscope Moerkerksesteenweg 4 B-8310 Brugge St-Kruis B
Vandenabeele Kortrijkstraat 174 B-8770 Ingelmunster B
VDV Electro Oude Vest 67 B-9200 Dendermonde B
Gramat Guido Gezellelaan 16 B-9800 Deinze B
Sogel Dernier Sol 1 L-2543 Luxembourg L
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 16:56 ]
Zullen we dat soort meningen voor andere topics of de shopsurvey bewaren? Anders komen straks alle shops/punten uit het mailtje langs.W00fer schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:31:
PHC Telecom in Eindhoven schijnt niet zo heel best te zijn...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Inderdaad voornamelijk kleine ergenissen. Het syncen met Outlook is heerlijk en is inderdaad echt een verademing vergelijken met de k850i die ik hiervoor had.Alles wordt netjes gechecked zonder dat je contacten dubbel komen te staan, etc. dus alleen maar goeie dingen daarover!Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:02:
Ik zit er ook over te denken om dit toestel te kopen, maar heb wat argwaan na de verhalen over stof achter het scherm, de korte batterijduur en bugs die er nog in zitten.
Kunnen de huidige eigenaren wat zaken toelichten voor mij?
Hebben jullie veel last van bovenstaande zaken, of zijn het meer kleine ergenissen?
En hoe is het synchroniseren in windows met outlook, worden alle agenda items en contacten goed overgenomen, dit is met mijn Nokia N95 echt ideaal..
En hoe is het menu, een beetje vergelijkbaar met Symbian in Nokia? Want in de winkel heb ik even ermee kunnen spelen, maar ik vond het in tegenstelling tot het symbian in de Nokia nogal onoverzichtelijk/ flink wennen..
( over de smileys kan ik trouwens melden dat mijn Nokia 6300 met een min of meer vergelijkbaar menu met de Nokia N95 deze wel laat zien, waar dat in de N95 (en N95 8gb) niet zo is.. )
Ja precies, ik heb sinds mijn eerste telefoon (een van die oude siemens telefoons) alleen sony ericssons gehad. Daarom is dit een beetje wennen, maar dat is goed te doenNedra schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:06:
[...]
Ik kan em niet vergelijken met een Nokia omdat ik er geen meer heb sinds de 3310. Wat ik wel kan zeggen is dat ie voor mij iets minder intuïtief werkte in het begin omdat ik al een paar jaar sony ericssons gewend ben!
Verwijderd
Volgens mij moet telfort je gewoon de instellingen toesturen. Kijk anders op de website, misschien dat daar iets over staat. Toen ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon stopte kreeg ik gelijk 4 (of 3? ben het vergeten) berichten waar mij werd gevraagd of ik bepaalde instellingen wou installeren, zoals internet, streaming en mmsVerwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 09:36:
Ik heb nu sinds gister onbeperkt internet van Telfort op m'n mobiel. Maar waar moet ik alles instellen? Bij de webtoepassing kan ik hiervan namelijk niks instellen.
Of is het zo dat ie dit automatisch overneemt op de normale wapinstellingen?
Verwijderd
Dag allemaal,Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 00:03:
[...]
Naar mijn idee doet het woordenboek dat wel. Misschien niet zo snel als je dat wilt (pas na 3 keer dat woord gebruiken ofzo) maar hij doet het wel.
Over de 2e camera vind ik ook niet. Hij zit er puur voor videobellen. Ze hebben het scherm extra spiegelend gemaakt, dus daarvoor zul je hem ook niet nodig hebben, en verder heb je nog een veeeel betere camera achterop. De voorste is namelijk toch van rotkwaliteit. Het kon trouwens bij mij vorige Sony Ericsson K850i ook niet.
Dan nog over die navigatie. Ook ik gebruik McGuider (zelfde versie als Oli4), en die werkt fantastisch. GPS signaal vinden kan even duren (ook na de eerste keer), maar daarna zijn er super veel mogelijkheden. Ontzettend veel points of interest etc. Ik heb hier ook een Garmin liggen van 900 euro, en ik vind deze in opzichten beter.
Verwijderd
Oké klinkt allemaal positief, dat is goed om te horen, bedankt daarvoor. Is het OS op de i8510 echter ook niet gewoon Symbian trouwens? Alleen met een andere indeling misschien dan de Nokia's? En hebben mensen al andere thema's geinstalleerd, want vond de standaard nogal somber ogen in de winkel.. (en op de phone zelf zaten ook niet echt veel vrolijke andere thema's voor wat ik heb gezien en gelezen)Oli4 Hokke schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:46:
[...]
Ja precies, ik heb sinds mijn eerste telefoon (een van die oude siemens telefoons) alleen sony ericssons gehad. Daarom is dit een beetje wennen, maar dat is goed te doen![]()
overigens, mensen met een SE + Symbian OS moeten ook heel erg wennen. Het is simpelweg een ander operating system dus dan moet je logischerwijs ook gewoon wennen. Niets aan te doen. Als ik nu ineens Linux zou gaan gebruiken op mijn PC, moet ik ook wel even op me kop krabben, maar je leert het gauw genoeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 17:14 ]
Verwijderd
Count me inNedra schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:30:
- Thierry
- Oli4 Hokk
- Speedy consales
- Ghostface
- 00.5
- Nedra
Verwijderd
Leven en laten leven!
Ik vraag me af of ik het erg genoeg vind om er iets aan te doen, en of dat uberhaupt zin heeft. Ben bang dat als ik een nwe krijg, het gewoon weer gebeurd, ben nl. geen fan van hoesjes, etc.Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:30:
- Thierry
- Oli4 Hokk
- Speedy consales
- Ghostface
- 00.5
- Nedra
- Harry087
- ZorBix
Verwijderd
Vrij zeker van niet. Heb geen idee of je de 'cover' eraf kunt halen, maar zelfs als dat zou kunnen.. Ik heb het idee dat het stof in 2 lagen onder mijn schermpje zit, dus ook onder de cover.Poeh schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:24:
Betreffende het 'stof-probleem' (dat zo langzamerhand dezelfde vormen begint aan te nemen als het 'slider-probleem' van de N95): is dit niet zelf op te lossen? Zit het stof niet tussen het plastic van de cover en voor het scherm zelf? Kun je dan niet de cover losmaken en vervolgens zelf het stof verwijderen?
Ik vind het op dit moment niet storend genoeg om wat aan te laten doen. Ik gebruik een soort tasje van Nokia waardoor het op dit moment niet erger lijkt te worden!Nedra schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:05:
[...]
Ik vraag me af of ik het erg genoeg vind om er iets aan te doen, en of dat uberhaupt zin heeft. Ben bang dat als ik een nwe krijg, het gewoon weer gebeurd, ben nl. geen fan van hoesjes, etc.
Verwijderd
Zo juist alle themas, bestemd voor de Nokia N95 geïnstalleerd. Ze werken allen!tomhster schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:04:
Je kunt vrijwel elk thema wat voor de N96 geschikt is ook gebruiken voor de Innov8. Het is hetzelfde OS (S60) en de indeling van de menu's is aan eigen smaak aan te passen.
Verwijderd
Kijk! dat is nog eens handig om te weten. Ik heb het ook geprobeerd en inderdaad het werkt!Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:47:
[...]
Zo juist alle themas, bestemd voor de Nokia N95 geïnstalleerd. Ze werken allen!
Trouwens; ik heb nog steeds geen hinder van stof achter het scherm! Misschien omdat ik hem niet in mijn broekzak opberg, maar in de zak van mijn jas of colbert.
Ik ben nu aan het rondneuzen op http://www.mmcforums.net/Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:36:
Oh wacht, nog een 5e korteWaar halen jullie thema's vandaan?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Dat van die knop tonen, dat komt doordat als je geen muziek of wat dan ook afspeelt en je drukt op het knopje naar boven aan de linker zijkant van de telefoon, dan verhoogt 'ie het volume van het toetsen signaal. best irritantVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:18:
Mijn agenda items en alarm wel. Maar af en toe staan de knoppen plotseling weer op signaal niveau 1 in plaats van uit. Of dat je een ringtone hebt ingesteld maar dat hij een gewone samsung ringtone afspeelt.
[ Voor 44% gewijzigd door Oli4 Hokke op 21-10-2008 11:55 ]
Ik heb het probleem al eens eerder gehad en dat loste zich vanzelf ook weer op. Maar om onverklaarbare redenen is het nu weer terug. Ik snap er geen bal van. Alles staat gewoon op aan in mijn alarm instellingen. Mijn agenda items staan ook op alarm! Ik synchroniseer ook met outlook (via roadsync) en als ik outlook open staan al mijn agenda punten nog gewoon open.Oli4 Hokke schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
Dat van die knop tonen, dat komt doordat als je geen muziek of wat dan ook afspeelt en je drukt op het knopje naar boven aan de linker zijkant van de telefoon, dan verhoogt 'ie het volume van het toetsen signaal. best irritant
En nee, bij mij werken alle alarmen gewoon verder. Ik heb al mijn agenda punten erop gezet via synchronisatie met outlook, misschien dat het daardoor komt.
Als je kijkt in je agenda en je opent een agenda punt, staat er dan Alarm aan/uit? Je kunt bij een agendapunt namelijk apart instellen of je daar een alarm voor wilt of niet. Maar dat wist je waarschijnlijk al
[ Voor 10% gewijzigd door Thierry op 21-10-2008 11:56 ]
Ik heb ook een edit gemaakt in mijn vorige post. Lees dieThierry schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:53:
[...]
*edit*
Ik denk dat het niet werken van die tonen samen kan hangen met het snel leeglopen van mijn batterij. Deze is nu weer in een dag leeg... Ik hoop op een snelle firmware update!
[ Voor 5% gewijzigd door Oli4 Hokke op 21-10-2008 12:08 ]
Had net ergens anders op GOT iets gevonden over de etiquette stand waardoor alles gemute wordt als je toestel omgedraaid is ofzo. Maar deze stond niet aan bij mijOli4 Hokke schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:07:
[...]
Ik heb ook een edit gemaakt in mijn vorige post. Lees dieen ik heb het ook in de TS gezet onder het kopje Troubleshooting
edit: o wacht, je had het niet over je ringtones ^_^ nvm
Moet alleen nog een aantal dingen van de vorige pagina's in de TS zetten.. ik vergeet het steedsik zal het vandaag ergens doen
![]()
Verwijderd
Stond niet aan bij jou? Heeft deze telefoon dat dan? Kan't nergens vinden.. En misschien trilt hij alleen doordat je telefoon op 'stil' staat, of iets anders dat je in een profiel hebt ingesteld?Thierry schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:17:
[...]
Had net ergens anders op GOT iets gevonden over de etiquette stand waardoor alles gemute wordt als je toestel omgedraaid is ofzo. Maar deze stond niet aan bij mij
Vraag me toch echt af wat het nou kan zijn.
Nee hij doet helemaal niets, hij trilt zelfs niet! En ja deze telefoon heeft dat. Staat bij instellingen onder tonen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:53:
[...]
Stond niet aan bij jou? Heeft deze telefoon dat dan? Kan't nergens vinden.. En misschien trilt hij alleen doordat je telefoon op 'stil' staat, of iets anders dat je in een profiel hebt ingesteld?
[ Voor 16% gewijzigd door Thierry op 21-10-2008 14:03 ]
Ik denk dat die codes kloppen. Ik had de codes gewoon van dit forum.Thierry schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:58:
[...]
Nee hij doet helemaal niets, hij trilt zelfs niet! En ja deze telefoon heeft dat. Staat bij instellingen onder tonen.
Ben ik bij een Soft reset alles kwijt? Bij een Hard reset wel toch?
Op deze site staan de codes anders om
http://wiki.forum.nokia.c...w_to_format_an_S60_device
Hmm er wordt om een blokkeringscode gevraagd, 12345 werkt niet en 0000 ook nietOli4 Hokke schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:24:
[...]
Ik denk dat die codes kloppen. Ik had de codes gewoon van dit forum.
Maar toch wel even een goed idee om dat toch even te controleren ergens ofzo. Staat er niets over op de website van symbian?
Verwijderd
Daar had ik ook last van. Opgelost door m'n telefoon in't Engels te zetten, en vervolgens naar de naam van de gevraagde code (in het Engels) te zoeken in de handleiding. Als ik me niet vergis was dat 00000000, dus 8 keer 0Thierry schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
Hmm er wordt om een blokkeringscode gevraagd, 12345 werkt niet en 0000 ook niet
Ik twijfel of ik het wel moet doen, heb geen zin om alles opnieuw in te stellen. Misschien lost het zichzelf wel weer op.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:12:
[...]
Daar had ik ook last van. Opgelost door m'n telefoon in't Engels te zetten, en vervolgens naar de naam van de gevraagde code (in het Engels) te zoeken in de handleiding. Als ik me niet vergis was dat 00000000, dus 8 keer 0Idee voor de startpost Oli4? Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Thierry op 21-10-2008 15:14 ]
ohw echt!?Thierry schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:14:
[...]
Ik wacht liever tot een firmware update. Aangezien je dan ook alles opnieuw moet instellen.
Verwijderd
Verwijderd
GekVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:34:
Hmm... net mijn phone binnen....
1. Samsung phone studio instaleert niet. (ook niet de gedownloade versie)
2. Bij aansluiten van USB en massa opslag modus krijg ik 2 virussen voor mijn kiezen
- W32-sillyFDC
- W32.gammima.AG
Detectie door Norton met laatste defs.
...
Tjah, het enige wat ik je kan adviseren is je PC opnieuw installeren (of als je dat nog niet hebt gedaan, een compete Norton virus scan over je PC halen). Want dit is echt heel vreemd. Ik heb het idee dat je al een virus hebt geinstalleerd staan die wordt geactiveerd als je je telefoon aansluit ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:34:
2. Bij aansluiten van USB en massa opslag modus krijg ik 2 virussen voor mijn kiezen
- W32-sillyFDC
- W32.gammima.AG
...
[ Voor 6% gewijzigd door Oli4 Hokke op 21-10-2008 19:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Update:Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:34:
- W32-sillyFDC
- W32.gammima.AG
...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq