Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
Heeft iemand trouwens al het Widgetmenu gevonden wat Samsung beschrijft in hun productdemo video op samsungmobile.com?
Ik kan met Y-Browser wel vinden dat hij is geinstalleerd maar ik kan niet vinden hoe je hem moet starten :(

Net als de flashlight applicatie, deze zou er ook op moeten staan en ik kan ook bestanden vinden, maar helaas nergens in het menu.

[ Voor 22% gewijzigd door Thierry op 29-09-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*We zijn hier geen TNT Track & Trace*

[ Voor 86% gewijzigd door Ginz op 30-09-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
got werkt ook vanaf de i8510. Hoe kom je trouwens in de verborgen directories? Zoals z:\sys\bin\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Met Ybrowser. Zo'n symbian browser waarmee je ook in hidden directories kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
W00fer schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:39:
Met Ybrowser. Zo'n symbian browser waarmee je ook in hidden directories kan.
die heb ik er op staan, maar dan kan je nog niet in de hidden dirs maar wel op de verborgen schijven. Met fexplorer kan je ook een hoop maar die is niet gesigned. Ik wil verborgen maar wel geïnstalleerde apps kunnen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Hier nog 2 filmpjes gemaakt door de Samsung.
I'm impressed

Filmpje 1

Filmpje 2

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Erg goed vind ik die filmpjes niet in vergelijking met mijn nokia n serie, deze maakt toch een stuk betere filmpjes buiten overdag, en dat is nog niet eens een 8mp camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Heb em net binnen gehad. Had em gister besteld, dus heb niet erg lang hoeven wachten.

Eerste indrukken:
slider ok.
vorm / afmeting ok
snelheid ok
browser ok

Ben nog uiteraard bezig met instellen, verkennen enz maar ik ben er tot nu toe zeer blij mee. Had iedereen er ook van die trailers op ? Ik heb zelfs een 166 MB (!) film op staan van een of ander breakdance contest.
Daarnaast trailers van Transformers en Kung Fu Panda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Dethroned schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:33:
Heb em net binnen gehad. Had em gister besteld, dus heb niet erg lang hoeven wachten.

Eerste indrukken:
slider ok.
vorm / afmeting ok
snelheid ok
browser ok

Ben nog uiteraard bezig met instellen, verkennen enz maar ik ben er tot nu toe zeer blij mee. Had iedereen er ook van die trailers op ? Ik heb zelfs een 166 MB (!) film op staan van een of ander breakdance contest.
Ik heb er inderdaad dezelfde trailers opstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja ik ook, kun je even met de beeldkwaliteit showen bij je vrienden/familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo.

heeft iemand al een msn live versie kunnen traceren , ik heb de versie van de nokia n serie geprobeerd

echter installeert hij wel , en geeft aan dat hij succesvol erop staat , alleen komt er nergens een een snelkoppeling te staan !

iemand ervaring of al een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dethroned schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:33:

Eerste indrukken:
slider ok.
vorm / afmeting ok
snelheid ok
browser ok

kun je me misschien vertellen waar je hem heb besteld en voor hoeveel, aangezien je hem zo snel binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:35
jaapbrandhof schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:10:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 22:30:
Hebben meer mensen het toestel al?

Gisteren heb ik gebeld met Vodafone. Die man die ik sprak wist nog niet te vertellen wanneer de innov8 bij hun te koop is en ook niet voor welke prijs. Hij had zelfs geen indicatie voor de levering. Nog even wachten dus.
Zojuist de bestelling geplaatst bij vodafone via de website. Week 43 wordt hij daar verwacht. Ik heb geduld :z

Cool, maar hier hebben we niets aan dus dit mag je voortaan laten :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 30-09-2008 22:46 ]

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
In de Saturn in Groningen heb ik hem al zien liggen :D . Heb hem ook maar gelijk aangeraakt :$

Cool, maar hier hebben we niets aan dus dit mag je voortaan laten :)

[ Voor 32% gewijzigd door DaannO op 30-09-2008 22:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Kan iemand nog een keer een paar foto's posten die gemaakt zijn in het donker (met de flits) met dit toestel?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:00:
[...]

kun je me misschien vertellen waar je hem heb besteld en voor hoeveel, aangezien je hem zo snel binnen hebt?
PDAshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Ik moet zeggen dat ik toch erg ontevreden ben over het batterij gebruik. Ik heb de telefoon vannacht volgeladen en heb vandaag echt niet bijzonder veel gedaan, maar heb nu al weer maar 2 streepjes. Ik hoop dat dit beter wordt met een software update, want 2 keer per dag de batterij opladen is niet fijn...

*edit*

Zojuist is mijn telefoon uitgegaan na hem vanochtend om 7 uur van de lader te hebben gehaald. Ik heb echt niets bijzonders gedaan. Heel wazig.

[ Voor 20% gewijzigd door Thierry op 01-10-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van KPN staat bij de specificaties van de i8510 dat deze 16Gb heeft.
Ik heb er een mailtje naar KPN aan gewaagd en heb bevestigd gekregen dat KPN de 16gb versie levert.

> Bedankt voor uw e-mail.
De Samsung Innov8 wordt bij KPN standaard geleverd met 16 Gb intern geheugen. <

Natuurlijk wel eerst zien en dan geloven .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thierry ik heb hem er ook vanochtend om half 7 afgehaald maar ik heb nu nog 5 streepjes, heb hem zelfs nog een half uur gebruikt met gps aan, en nog wat gebeld en gesmsd. Dus dat vind ik vreemd van jou batterij. Hoelang blijft jou verlichting aanstaan? bij mij gaat hij na 10 seconden uit. En de streepjes gaan geleidelijk naar beneden dus niet de hele tijd 6 strepen en dan in een uur tijd 0 maar gewoon, zoals je ook bij een laptop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Thierry schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:28:
Ik moet zeggen dat ik toch erg ontevreden ben over het batterij gebruik. Ik heb de telefoon vannacht volgeladen en heb vandaag echt niet bijzonder veel gedaan, maar heb nu al weer maar 2 streepjes. Ik hoop dat dit beter wordt met een software update, want 2 keer per dag de batterij opladen is niet fijn...

*edit*

Zojuist is mijn telefoon uitgegaan na hem vanochtend om 7 uur van de lader te hebben gehaald. Ik heb echt niets bijzonders gedaan. Heel wazig.
De telefoon van mijn baas (N73) had daar ook last van. Ik heb het bij hem opgelost door de verbinding i.p.v. Dual Mode op GSM te zetten (hij gebruikt toch geen data). Het kan ook zijn dat openstaande bluetooth- of wlan-verbindingen je batterij leegroven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Heb mijn time-out verlichting en dimtijd nu allebei op 10 seconden gezet, overigens zag ik gelijk dat spaarstand uit stond :S Dit heb ik nooit uitgezet, maar nu maar gauw aangezet.

Als ik de verbinding op GSM zet, verbind de telefoon dan nog wel op 3G met internet en kan ik dan nog wel videobellen?

*edit* dan kun je dus niet video bellen en internet je ook niet op 3G, dat is niet handig.

[ Voor 13% gewijzigd door Thierry op 01-10-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik heb gewoon 3g aanstaan hoor. Maar constant verbinding met mail of bleutooth is dodelijk voor de batterij volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:19:
Oh ik heb gewoon 3g aanstaan hoor. Maar constant verbinding met mail of bleutooth is dodelijk voor de batterij volgens mij.
Heb Bluetooth uitgezet en Roadsync ( wat overigens bij de telefoon zat ) heb ik op syncen om het uur gezet. Ben erg benieuwd wat de batterij nu doet nu ik ook powersave aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
Thierry schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:28:

*edit*

Heb je wel al je applicaties afgesloten?
Ik heb m vandaag net binnen en ik merkte al gauw dat ik de applicaties niet sluit met de "ophang" knop en dat die vrolijk bleven draaien. Ik heb ook nog geen snelle weg gevonden om die allemaal te sluiten. Tot nu toe is mijn enige oplossing: iets openen zoals Berichten, en dan naar Opties en klikken op "Open toepassingen" en dan die zooi sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,

Ik zit te twijfelen tussen de Samsung i900 omnia en de Samsung i8510 INNOV8.
Mijn voorkeur ging eerder uit naar de Samsung i8510 INNOV8, maar ik zie dat deze een iets nieuwere software versie heeft dan de N95..

Nu ben ik benieuwd of de Samsung i8510 INNOV8 sneller en een makkelijker toestel is dan de N serie..?
Is Internet een beetje snel of hetzelfde? en ik vraag me af of deze telefoon ook z'n programma's open laat staan, als je het weg klikt, zoals bij de N serie.. Dat je naast je Contacten een rondje ziet staan zodat die onthoud waar je was?
Dat vind ik namelijk nogal irritant en volgensmij gaat daar je batterij ook een stuk sneller van leeg..

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Oli4 Hokke schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:21:
[...]

Heb je wel al je applicaties afgesloten?
Ik heb m vandaag net binnen en ik merkte al gauw dat ik de applicaties niet sluit met de "ophang" knop en dat die vrolijk bleven draaien. Ik heb ook nog geen snelle weg gevonden om die allemaal te sluiten. Tot nu toe is mijn enige oplossing: iets openen zoals Berichten, en dan naar Opties en klikken op "Open toepassingen" en dan die zooi sluiten.
Bij mijn N95 krijg ik een overzicht van openstaande programma's als ik de 'menu' knop even ingedrukt houd. Misschien is dat bij de Samsung ook zo, aangezien het beide een Symbian besturingssysteem betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:32:
Hej,

Ik zit te twijfelen tussen de Samsung i900 omnia en de Samsung i8510 INNOV8.
Mijn voorkeur ging eerder uit naar de Samsung i8510 INNOV8, maar ik zie dat deze een iets nieuwere software versie heeft dan de N95..

Nu ben ik benieuwd of de Samsung i8510 INNOV8 sneller en een makkelijker toestel is dan de N serie..?
Is Internet een beetje snel of hetzelfde? en ik vraag me af of deze telefoon ook z'n programma's open laat staan, als je het weg klikt, zoals bij de N serie.. Dat je naast je Contacten een rondje ziet staan zodat die onthoud waar je was?
Dat vind ik namelijk nogal irritant en volgensmij gaat daar je batterij ook een stuk sneller van leeg..

alvast bedankt
Deze telefoon heeft dezelfde software als de N96 maar dan iets gewijzigd door Samsung. Schermen vloeien mooi weg als je ze weg klikt etc. Maar helaas houdt ook deze telefoon zijn apps open, je moet ze dus echt afsluiten en niet weg klikken. Persoonlijk vind ik het rondje naast het programma wat nog open is erg handig, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Je kan bij deze telefoon net als bij de N serie de menuknop ingedrukt houden om je open apps te zien, maar hier zijn ook nog veel betere apps voor. Heb er zelf nog niet een opgezet maar ze zijn er wel. Je open apps kan je ook gewoon afsluiten als je de menuknop ingedrukt houdt, de app kiest en daarna de app afsluit.

De keuze tussen de Omnia en de Innov zul je zelf moeten maken, maar ik vind dat je ze niet met elkaar kan vergelijken. De Omnia is een touchscreen toestel gebaseerd op Windows mobile en de Innov is een slider zonder touchscreen gebaseerd op Symbian, niet met elkaar te vergelijken dus.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar de Innov (Ik hou niet van touchscreen telefoons), deze telefoon vind ik persoonlijk nog steeds snel, het touchpadje is echt geweldig en de 8Mpix camera is echt super :)

Heeft iemand trouwens al het Widget scherm draaien? In de presentatie video van Samsung op hun website vertellen ze over widgets, maar ik kan dit nergens vinden. Ik kan wel via Y-Browser widget bestanden vinden maar het werkt niet als Thema.

Ook kan ik de zaklamp applicatie niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Thierry schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:39:
[...]
Heeft iemand trouwens al het Widget scherm draaien? In de presentatie video van Samsung op hun website vertellen ze over widgets, maar ik kan dit nergens vinden. Ik kan wel via Y-Browser widget bestanden vinden maar het werkt niet als Thema.

Hoe komen jullie echt aan al die software voor GPS e.d. en y-browser? waar vind ik dat dan weer? Ik snap er echt nog geen snars van. Ben echt totaal niet bekend met smartphones..

die GPS software kopen/downloaden jullie neem ik aan?
Ik dacht dat er sofware kaarten voorgeinstalleerd waren, maar dat had ik dus mis?

[ Voor 10% gewijzigd door Oli4 Hokke op 02-10-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, is wat voor type GPS-ontvanger er in de i8510 zit. De GPS-ontvanger van mijn N95 is namelijk niet veel soeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Oli4 Hokke schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:02:
[...]
Wauw :D prachtige foto's :D thanks
Kan ik die link in te Ts zetten?
Natuurlijk.

Is de RoadSync die meegeleverd wordt een trial versie of de volledige?
Ik ben hem namelijk kwijt na een harde reset (*#7370#). Als het een trial is, kan ik natuurlijk zo een nieuwe downloaden. Als het de volledige versie is, ga ik Samsung eens vragen hoe ik hem dan weer terug kan krijgen.

Andere vraag. Het is mij opgevallen dat geotagging niet ideaal werkt. Als je het aan zet dan wordt bij iedere foto de locatieinformatie in de EXIF data van de foto toegevoegd. Als je deze foto dan upload naar fotosites zoals bijvoorbeeld Flickr.com of Picasa dan wordt de locatieinformatie getoond. Echter... Bij de meeste gevallen is deze informatie bij de innov8 gevuld met allemaal nullen. De reden hiervoor is dat de GPS module nog geen plaatsbepaling heeft kunnen maken voor de maximaal verstreken tijd dat het toestel hier op wacht. Een truukje is om vooraf even een plaatsbepaling te doen zodat de GPS module nog "warm" is, locatiebepaling is dan binnen enkele seconden beschikbaar maar echt ideaal is dit niet.
Andere Samsung toestellen die op S60 draaien hadden dit probleem ook al dus ik hoop maar dat Samsung snel met een oplossing komt. Bij de Nokia's werkt het wel prima dus het is mogelijk om een oplossing te vinden.

[ Voor 91% gewijzigd door robertwebbe op 02-10-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
robertwebbe schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

Natuurlijk.

Is de RoadSync die meegeleverd wordt een trial versie of de volledige?

Ik ben hem namelijk kwijt na een harde reset (*#7370#). Als het een trial is, kan ik natuurlijk zo een nieuwe downloaden. Als het de volledige versie is, ga ik Samsung eens vragen hoe ik hem dan weer terug kan krijgen.
Waar stond t dan?
Jullie hebben het steeds over mappen met installatie bestanden ofzo, maar waar vind ik die?
Of ben ik nu heel raar aan het praten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Bij mij staat de Roadsync.sis op het ROM geheugen in Z:\System\Install. Ik heb hem voor de zekerheid gekopieerd naar mijn PC. Bij about geeft Roadsync aan dat hij gewoon geregistreerd is.

Y-Browser is gewoon te downloaden op internet :)

Overigens heb ik nog steeds problemen met de batterij. Vannacht weer volledig opgeladen en vanochtend maar alle slapende apps uitgezet en heb nu weer maar 3 streepjes, er is echt iets mis mee volgens mij. Ze hebben in onze winkel maar even een nieuwe batterij besteld om even te testen, ik hoop dat hij er snel is.

[ Voor 4% gewijzigd door Thierry op 02-10-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej.

Bedankt voor je reactie, ik vroeg me gewoon af hoe de software was.. heb van horen zeggen gehoord dat de windows mobile phones op den duur traag worden.. ik vind persoonlijk touch ook vreemd maar dat zal van zelf ook wel wennen.. ik vermoed dat ik ook voor de i8510 ga..

Hoe is het internet erop een beetje snel of hetzelfde als de n95 enzo? bij de omnia zag dat er heel mooi uit
en idd dat muispadje lijkt me ook echt relaxed
Thierry schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:39:
[...]

Deze telefoon heeft dezelfde software als de N96 maar dan iets gewijzigd door Samsung. Schermen vloeien mooi weg als je ze weg klikt etc. Maar helaas houdt ook deze telefoon zijn apps open, je moet ze dus echt afsluiten en niet weg klikken. Persoonlijk vind ik het rondje naast het programma wat nog open is erg handig, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Je kan bij deze telefoon net als bij de N serie de menuknop ingedrukt houden om je open apps te zien, maar hier zijn ook nog veel betere apps voor. Heb er zelf nog niet een opgezet maar ze zijn er wel. Je open apps kan je ook gewoon afsluiten als je de menuknop ingedrukt houdt, de app kiest en daarna de app afsluit.

De keuze tussen de Omnia en de Innov zul je zelf moeten maken, maar ik vind dat je ze niet met elkaar kan vergelijken. De Omnia is een touchscreen toestel gebaseerd op Windows mobile en de Innov is een slider zonder touchscreen gebaseerd op Symbian, niet met elkaar te vergelijken dus.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar de Innov (Ik hou niet van touchscreen telefoons), deze telefoon vind ik persoonlijk nog steeds snel, het touchpadje is echt geweldig en de 8Mpix camera is echt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Hmm, iemand enig idee hoe ik met dit toestel in vredes naam met een EAP-PEAP connectie connect?
Ze maken hier gebruik van op TUDelft. Zie link: draadloos netwerk TUDelft

Als ik via de connection manager kijk naar available WLAN netwerken dan zie ik wel het draadloos netwerk genaamd eduroam, maar als ik wil connecten is het enige wat ik in kan vullen een WEP key. Maar ik moet veeeel meet instellen. En ik heb geeeen idee hoe.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@iedereen die vragen heeft over het snel afsluiten:

Houdt de menu toets langer ingedrukt je ziet nu welke er open staan, Je kunt ze snel afsluiten door even op de C toets te drukken.

@Oli4Hokke Ik heb hier ergens een stukje over gelezen over hoe online te komen op de TUDelft. en dan met een symbian toestel. Ik dacht dat het in het symbian topic stond. (ik weet niet of dit werkt.
Loenhoet schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:58:
[...]

Ik had toevallig ook net gezien dat de TU Delft binnenkort overstapt op Eduroam (net als vele andere onderwijsinstellingen). Authenticatie kan hier nu ook met EAP-PEAP.

De door mij gebruikte settings zijn hieronder beschreven. Nu kan ik tenminste weer mijn mail ed checken. De meeste settings liggen voor de hand, maar toch ff voor de volledigheid. :P

> Connection name: verzin maar wat hierzo
> Data bearer: Wireless Lan
> WLAN netw. name: eduroam (zo heet het iig bij ons op de TU)
> Network status: Public
> WLAN netw. mode: Infrastructure
> WLAN security mode: 802.1X
> WLAN security settings
>> WPA mode: EAP
>> EAP plug-in settings
>>> EAP-PEAP enablen en bovenaan zetten, de rest disablen
>>> Options -> Configure
>>> User certificate: (not defined)
>>> CA certificate: SURFNET-PCA-Root-CA …
>>> User name in use: User-configured
>>> User name: NetID (zonder @tudelft oid)
>>> Realm in use: User-configured
>>> Realm: tudelft.nl
>>> Allow PEAPv0: Yes
>>> Allow PEAPv1: No
>>> Allow PEAPv2: No
>> Ga nu een tabblad naar rechts, naar EAP
>> EAP-MSCHAPv2 enablen en bovenaan zetten, de rest disablen
>> Options -> Configure
>>> User name: NetID@tudelft.nl
>>> Promt password: No
>>> Password: je NetID-wachtwoord (net als op BlackBoard)

Het certificaat is te vinden op (oa) onderstaande link:
http://ca.surfnet.nl:4470/SURFnet-PCA-Root-CA.der
Deze kan je op je SD-kaartje zetten en dan gewoon installeren. Bij mij vroeg hij als wat ik het certificaat wilde installeren, ik heb gewoon alletwee de keuzes aangeklikt (weet ff niet meer wat ze waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:59:
@iedereen die vragen heeft over het snel afsluiten:

Houdt de menu toets langer ingedrukt je ziet nu welke er open staan, Je kunt ze snel afsluiten door even op de C toets te drukken.

@Oli4Hokke Ik heb hier ergens een stukje over gelezen over hoe online te komen op de TUDelft. en dan met een symbian toestel. Ik dacht dat het in het symbian topic stond. (ik weet niet of dit werkt.

[...]
Ok tanks :)
Ik ga het morgen uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Hmm overigens, mijn batterijen gaan ook ziekelijk snel leeg! Maar misschien komt dat omdat ik er veel mee speel:
House aflevering kijken en foto's maken.

Maar het lijkt eerder alsof er nog een klein foutje in de firmware zit ofzo, want dit is echt raar snel hoe snel dat ding leeg loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Oli4 Hokke schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:48:
Hmm overigens, mijn batterijen gaan ook ziekelijk snel leeg! Maar misschien komt dat omdat ik er veel mee speel:

Maar het lijkt eerder alsof er nog een klein foutje in de firmware zit ofzo, want dit is echt raar snel hoe snel dat ding leeg loopt
Ik ben dan ook erg benieuwd of ik hetzelfde probleem heb met een nieuwe batterij, ik hoop dat die vandaag binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oli4 Hokke schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:48:

Video kijken slurpt batterijen. Dat geldt min of meer voor elke telefoon. Maar wat is dan precies "ziekelijk snel" bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik vind het batterij verbruik wel meevallen, gisteren toch intensief gebruikt. Bij twente stade rennes nog veel fotos gemaakt maar toch nog niet leeg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Net Samsung maar even gebeld en zij gaven aan dat de verwachting is dat er eind van de maand een eerste software update komt. Misschien dat dat wat aan het batterij verbruik doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
RoD schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:53:
[...]

Video kijken slurpt batterijen. Dat geldt min of meer voor elke telefoon. Maar wat is dan precies "ziekelijk snel" bij jou?
Nou vanochtend om half 8 haalde ik me telefoon van de lader. Toen had hij nog het volle aantal streepjes. (dat zijn er 7) Inmiddels is het half 3 en zit ik op 3 streepjes. Ik heb een kwartier space invaders gespeelt, 5 minuten fifa en toen had ik nog 5 streepjes. Dat was rond half 12. Inmiddels heb ik 5 minuten in DivX formaat heroes gekeken, nog 10 foto's gemaakt en een half uurtje muziek geluisterd.

En nu zit ik dus op 3 streepjes. (om half 3)

Dus vinden we dat ik hem intensief heb gebruikt? Zó intensief dat hij nu al op 3 streepjes zit?
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik vind dit erg slecht. Mijn vorige telefoon (SE k850) was daar veeeel beter in. Daar kon ik stapels foto's mee maken en muziek luisteren. Ik denk dat ik met die telefoon er minstens 4 keer langer mee deed dan dat ik nu doe met de i8510 :'(

Trouwens, nu we toch aan het klagen zijn over dit toetsel, even een leuk betoog over het SMSen:

Het smsen vind ik minder relaxt dan mijn vorige telefoon. Op dat ding (de SE k850 dus) was T9 wat beter. Je kon gewoon in het smsje zelf een woord maken, er overheen gaan en zeggen: Spell (NL: Woord invoegen)
Ennnnn als je een woord wou schrijven zoals "Doeg" dan kreeg je - als je het niet eens was met wat T9 suggereerde - netjes een lijstje met mogelijke andere woorden waar je dus makkelijk uit kon kiezen. Met de i8510 moet je de hele tijd op sterretje drukken om de volgende suggestie te bekijken, maar als je daar dus per ongeluk te snel voorbij ben gegaan, moet je dat rijtje weer helemaal af.

Verder kon je met de SE k850 een woord selecteren en met 'hekje' kon je dan zeggen of het woord klein geschreven moest worden, groot of alleen het eerste letter groot. Bij de i8510 moet je dus het hele woord opnieuw schrijven wil je de eerste letter groot maken.

Ook onthield de SE k850 wat je de vorige keer na een bepaald woord had geschreven. Dus stel ik schrijf "Ga je mee naar de Bios?" dan kreeg ik de volgende keer, als ik "Ga" schreef, de suggestie om er automatisch "je" achter te plakken, en vervolgens om "mee" erachter te plakken en vervolgens..... etc etc

En nog een klein dingetje, als ik naar mijn inbox ga, kan ik nergens vinden hoe laat ik een bepaald smsje heb ontvangen. Wel welke dag (via Details) maar verder... misschien ben ik wel blind, dat kan ook.

Conclusie: de SMS functie vind ik nog wat beperkt.

Even weer wat positiefs: Ik ben verder erg tevreden met dit ding. Ze hebben verder overal goed over na gedacht. Echt heeel relaxt. Je kan ook heel veel zelf instellen, zoals shortcuts enzo. De ondersteuning voor themes vind ik nog beperkt, maar dat komt omdat je die gewoon (nog) nergens kunt downloaden/maken. Ook als ik druk op "themes downloaden", dan kom ik nergens.

En ohwwwja. Ja sorry hoor jongens maar er moet nog even iets kleins bij.
Het WLAN support. Werkt prima bij mij thuis. Ik gebruik gewoon een simpele beveiliging met een WEP key. Maar bij sterk beveiligde netwerken zoals op de TU kun je gewoon niets instellen. Je kan alleen een WEP key geven, maar dat is gewoon niet genoeg voor TUDelft. Op Windows Mobile kun je echt vanALLES instellen, maar hier gaat dat gewoon niet. (tenminste ik heb nog niet gevonden hoe) Ook secure W2 (waarmee het dus wel zou moeten kunnen) is niet voor Symbian, dus dat is ook erg fijn..

O-)

[ Voor 54% gewijzigd door Oli4 Hokke op 03-10-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat betreft je batterij.. ja, dat is toch wel heel snel. Als ik dat zo lees maak je eigenlijk maar relatief weinig gebruik van de features van de telefoon, en toch is die batterij al bijna leeg. Dat zou toch eigenlijk niet mogen... maar of er echt iets stuk is? Ik weet het niet. Aangezien je telefoon nog vrij nieuw is zou je kunnen proberen enkele malen de batterij leeg te laten lopen en weer op te laden, om de batterij zo aan zijn volledige capaciteit te laten komen.
Overigens is het niet verstandig om daar een gewoonte van te maken, aangezien dit niet goed is voor de levensduur van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
RoD schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:15:
Wat betreft je batterij.. ja, dat is toch wel heel snel. Als ik dat zo lees maak je eigenlijk maar relatief weinig gebruik van de features van de telefoon, en toch is die batterij al bijna leeg. Dat zou toch eigenlijk niet mogen... maar of er echt iets stuk is? Ik weet het niet. Aangezien je telefoon nog vrij nieuw is zou je kunnen proberen enkele malen de batterij leeg te laten lopen en weer op te laden, om de batterij zo aan zijn volledige capaciteit te laten komen.
Overigens is het niet verstandig om daar een gewoonte van te maken, aangezien dit niet goed is voor de levensduur van de batterij.
Helaas ondervind ik het zelfde probleem met de batterij en heb op internet toch al wat meer mensen gezien die het zelfde probleem ondervinden. Ik ben erg benieuwd of met een andere batterij het probleem nog bestaat. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat een firmware update het probleem kan oplossen...

Misschien zit het wel in de theme die je gebruikt? Ik gebruik Samsung, welke themes gebruiken jullie? Ik zal hem eens op Elegance Noire zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Thierry op 03-10-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Thierry schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Helaas ondervind ik het zelfde probleem met de batterij en heb op internet toch al wat meer mensen gezien die het zelfde probleem ondervinden. Ik ben erg benieuwd of met een andere batterij het probleem nog bestaat. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat een firmware update het probleem kan oplossen...

Misschien zit het wel in de theme die je gebruikt? Ik gebruik Samsung, welke themes gebruiken jullie? Ik zal hem eens op Elegance Noire zetten.
Lijkt me eerlijk gezegd heel vreemd als het daar aan ligt. Het kan best zijn dat in de firmware de algoritmes gewoon veel beter kunnen en dat die momenteel gewoon veel energie slurpen. Als ik niet met de telefoon doe houdt hij het prima uit, maar volgens mij is de camera de boosdoener. Eveneens het afspelen van films. Wat ik wel vet vind is dat als hij niet genoeg stroom heeft voor bijvoorbeeld de camera, dat hij dat gewoon zegt en de camera afsluit.

Mijn theme is: Elegance Noire
dus ja lijkt me niet aan de theme te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zou eens moeten kijken hoelang je elke activiteit kunt doen voordat de batterij op is. Dan kom je er meteen achter wat er nou precies het meeste stroom kost en hoeveel dat ongeveer kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ja precies, dat zat ik me ook te bedenken inderdaad :) prima plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
nieuws: Drie topsmartphones bereiken nog deze maand de winkel
O.. Mijn.. G*d..
What the hell echt.

Binnen 2 weken!! :@

edit
O wacht eens, hij heeft geen WLAN >:)
Of hadden we dat nou al eerder geconstateerd?
En de foto's zijn minder >:)
O en de batterijen zijn minder >:)
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=2535&idPhone2=2471

[ Voor 35% gewijzigd door Oli4 Hokke op 03-10-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Oli4 Hokke schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:17:

O wacht eens, hij heeft geen WLAN >:)
Of hadden we dat nou al eerder geconstateerd?
En de foto's zijn minder >:)
O en de batterijen zijn minder >:)
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=2535&idPhone2=2471
Ja dat had je al eerder geconstateerd, zoek maar eens op pixon in dit topic ;) Blijft overigens bijzonder snel. Samsung zal het wel doen zodat ze hun smartphone-arsenaal wat uit kunnen breiden. Een ruime keuze in smartphones (net als bij HTC) zal wel een soort bedrijfsstrategie zijn. Een andere reden kan ik niet bedenken om zo'n gelijksoortige telefoon zo snel na de vorige uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Ik heb de telefoon nu 3x opgeladen sinds dinsdag. Nou heb ik em niet echt misschien heel intensief gebruikt. Ik luister de werkdag van 8-17 continu radio via de normale zenders, dus geen stream. Daarnaast heb ik iedere dag ongeveer een half uur gebeld, 10 minuten gemsn't en heb ik 4 8megapixel foto's a 2,5 mb gemaild a 12 minuten uploaden. Ook heb ik iedere dag zekers 20 minuten geinternet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel last heb van de batterijduur, maar zo heel erg intensief ben ik er ook niet mee bezig. De meeste stroom gaat op aan die foto MET flits volgens mij. Voor de rest loopt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanochtend gehaald bij de bovenbuurman en de eerste indruk is erg goed. Reageer redelijk snel, lekker groot (duidelijk) scherm.

Nu ben ik gelukkig weer van m'n Samsung C140 af (tijdelijk gekocht om vast aan de Samsung -spatietoets- te wennen; op het hekje). Nu blijkt alleen dat die verplaatst is naar de 0.
Weer even omschakelen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Het kan niet anders of er is duidelijk wat mis met mijn toestel of met de batterij. Gisteravond was mijn toestel echt compleet leeg. Toen ik hem aan de lader legde kwam er alleen een icoontje van een batterij op het display, het toestel wilde met geen mogelijkheid meer aan. Na ongeveer een uur gaf mijn telefoon een piepje en was het icoontje veranderd in een opladende batterij, het toestel wilde toen ook weer aan. Vervolgens heb ik het toestel de hele nacht laten opladen en vanochtend rond half 9 van de lader gehaald. Ik heb vanochtend een stuk of 6 foto's genomen zonder flits en de rest van de dag heb ik er niks mee gedaan. Het is nu iets na drie uur en ik heb nog maar 2!! streepjes. Ik hoop echt dat ze gauw die andere batterij in de winkel hebben zodat ik kan testen of het daar aan ligt.
Overigens staan er geen programma's open of draait er iets anders, ik heb alles uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook deze telefoon gekocht :) Eerste indruk is zeer positief. Echter een paar vraagjes. Ik kan Google Maps wel met GPS gebruiken, maar dat kost data, en ik heb pas vanaf volgende maand onbeperkt internet. Welke andere navigatie software raden jullie aan? En er staat geen andere op dan Google Maps toch? Want op veel andere engelse fora staat staat dat Route 66 er standaard op zou moeten staan.

Dan mijn tweede vraag.. Ik heb Y-browser gedownload en geïnstalleerd om die 'verstopte' software te installeren, maar kan na installatie Y-browser nergens terug vinden :/ Waar kan ik die applicatie starten? Gevonden. Nieuwe map bij 't hoofdmenu :)

Derde vraag (jaja): Heeft 1 van jullie een idee hoe ik al m'n contacten van mijn SE K850i naar deze telefoon kan zetten, zonder het via m'n simkaart te doen (dan komen de huis en mobiele nummers ed los te staan)?

En hebben jullie al andere leuke applicaties voor de telefoon gevonden? Of anders een site waar leuke apps staan? Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:34:
Ik heb vanmiddag ook deze telefoon gekocht :) Eerste indruk is zeer positief. Echter een paar vraagjes. Ik kan Google Maps wel met GPS gebruiken, maar dat kost data, en ik heb pas vanaf volgende maand onbeperkt internet. Welke andere navigatie software raden jullie aan? En er staat geen andere op dan Google Maps toch? Want op veel andere engelse fora staat staat dat Route 66 er standaard op zou moeten staan.

Dan mijn tweede vraag.. Ik heb Y-browser gedownload en geïnstalleerd om die 'verstopte' software te installeren, maar kan na installatie Y-browser nergens terug vinden :/ Waar kan ik die applicatie starten? Gevonden. Nieuwe map bij 't hoofdmenu :)

Derde vraag (jaja): Heeft 1 van jullie een idee hoe ik al m'n contacten van mijn SE K850i naar deze telefoon kan zetten, zonder het via m'n simkaart te doen (dan komen de huis en mobiele nummers ed los te staan)?

En hebben jullie al andere leuke applicaties voor de telefoon gevonden? Of anders een site waar leuke apps staan? Alvast bedankt!
Vraag 2: Eerst moet je met de PC Suite van SE je contacten synchroniseren naar je PC
Dat kun je doen naar Oulook of naar Outlook express geloof ik.
Vervolgens synchroniseer je je contacten weer naar je i8510 mbv PC Studio van samsung.

Heb ik ook gedaan. Anders - als je jouw contacten overzet mbv je SIM-kaart - krijg je namelijk allemaal lelijke namen met slashes en getallen erachter. Het enige wat een beetje naar is, is dat de achternamen en voornamen ineens zijn omgedraaid bij een aantal mensen. Heel vreemd, omdat ik nooit iets van een voor of achternaam heb ingevuld. Slechts een naam.

Vraag 3: Ik heb wel een leuk programmaatje genaamd SMS Diary gevonden. Je kan er je smsjes mee opslaan in 3 HTML pagina's.
Pagina 1: Statistieken. Je kan bijvoorbeeld zien hoe veel smsjes naar bijvoorbeeld Peter hebt verstuurd en hoeveel je er van hem hebt ontvangen. Ook kun je zien hoe lang je smsjes gemiddeld en totaal zijn die je naar die gene hebt verstuurd of van hebt ontvangen.
Pagina 2: Al je ontvangen en verstuurde smsjes gesorteerd op datum.
Pagina 3: Al je ontvangen en verstuurde smsjes gesorteerd op contactpersoon en dan op datum.

Ik heb zoiets dergelijks ooit geprobeerd te maken voor mijn SE k850, maar dat werkte niet. (t was webbased) ik liep tegen wat irritante problemen aan en ik had het geduld er niet voor om het af te maken, dus zelf ben ik erg blij met dit progje.

SMS Diary

weet je wat? Ik zet t gewoon in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Thierry schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:09:
Het kan niet anders of er is duidelijk wat mis met mijn toestel of met de batterij. Gisteravond was mijn toestel echt compleet leeg. Toen ik hem aan de lader legde kwam er alleen een icoontje van een batterij op het display, het toestel wilde met geen mogelijkheid meer aan. Na ongeveer een uur gaf mijn telefoon een piepje en was het icoontje veranderd in een opladende batterij, het toestel wilde toen ook weer aan. Vervolgens heb ik het toestel de hele nacht laten opladen en vanochtend rond half 9 van de lader gehaald. Ik heb vanochtend een stuk of 6 foto's genomen zonder flits en de rest van de dag heb ik er niks mee gedaan. Het is nu iets na drie uur en ik heb nog maar 2!! streepjes. Ik hoop echt dat ze gauw die andere batterij in de winkel hebben zodat ik kan testen of het daar aan ligt.
Overigens staan er geen programma's open of draait er iets anders, ik heb alles uitgezet.
Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat er iets niet goed is. Een batterij die snel leegloopt... dat kan nog, maar een telefoon die niet meer aan wil is niet goed. Je hebt dan gewoon recht op garantie, lijkt mij. Het is dan ook wel handig om dat gewoon te claimen, want het is waarschijnlijk dat de batterij alleen maar slechter wordt na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
RoD schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:14:
[...]

Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat er iets niet goed is. Een batterij die snel leegloopt... dat kan nog, maar een telefoon die niet meer aan wil is niet goed. Je hebt dan gewoon recht op garantie, lijkt mij. Het is dan ook wel handig om dat gewoon te claimen, want het is waarschijnlijk dat de batterij alleen maar slechter wordt na verloop van tijd.
En dan nog de vraag of het wel de batterij is. Misschien zit er iets in je telefoon niet helemaal lekker dat voor een kleine kortsluiting zorgt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:08:
[...]

Vraag 2: Eerst moet je met de PC Suite van SE je contacten synchroniseren naar je PC
Dat kun je doen naar Oulook of naar Outlook express geloof ik.
Vervolgens synchroniseer je je contacten weer naar je i8510 mbv PC Studio van samsung.

Heb ik ook gedaan. Anders - als je jouw contacten overzet mbv je SIM-kaart - krijg je namelijk allemaal lelijke namen met slashes en getallen erachter. Het enige wat een beetje naar is, is dat de achternamen en voornamen ineens zijn omgedraaid bij een aantal mensen. Heel vreemd, omdat ik nooit iets van een voor of achternaam heb ingevuld. Slechts een naam.

Vraag 3: Ik heb wel een leuk programmaatje genaamd SMS Diary gevonden. Je kan er je smsjes mee opslaan in 3 HTML pagina's.
Pagina 1: Statistieken. Je kan bijvoorbeeld zien hoe veel smsjes naar bijvoorbeeld Peter hebt verstuurd en hoeveel je er van hem hebt ontvangen. Ook kun je zien hoe lang je smsjes gemiddeld en totaal zijn die je naar die gene hebt verstuurd of van hebt ontvangen.
Pagina 2: Al je ontvangen en verstuurde smsjes gesorteerd op datum.
Pagina 3: Al je ontvangen en verstuurde smsjes gesorteerd op contactpersoon en dan op datum.

Ik heb zoiets dergelijks ooit geprobeerd te maken voor mijn SE k850, maar dat werkte niet. (t was webbased) ik liep tegen wat irritante problemen aan en ik had het geduld er niet voor om het af te maken, dus zelf ben ik erg blij met dit progje.

SMS Diary

weet je wat? Ik zet t gewoon in de TS :)
Dat van via SIM wist ik, daarom stond er ook bij dat'k dat niet wilde :) En dat van via die PC Suite is ook een laatste optie, gezien ik hier thuis alleen maar macjes heb, en ik op windows (voor gamen) verder helemaal geen software geïnstalleerd heb als outlook. Ben nu contact voor contact via bluetooth aan 't oversturen. Gaat niet erg sneller, maar minder foutgevoelig en sneller dan alles overtypen, dus gaat wel lukken zo :)

En die SMS Diary klinkt leuk! Ga'k vanavond ook nog wel ff proberen, eerst contacten of maken :P

Ik ken je trouwens nog van't K850i forum op GoT ^^ Leuk te zien dat je voor dezelfde telefoon hebt gekozen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:06:
[...]

Dat van via SIM wist ik, daarom stond er ook bij dat'k dat niet wilde :) En dat van via die PC Suite is ook een laatste optie, gezien ik hier thuis alleen maar macjes heb, en ik op windows (voor gamen) verder helemaal geen software geïnstalleerd heb als outlook. Ben nu contact voor contact via bluetooth aan 't oversturen. Gaat niet erg sneller, maar minder foutgevoelig en sneller dan alles overtypen, dus gaat wel lukken zo :)

En die SMS Diary klinkt leuk! Ga'k vanavond ook nog wel ff proberen, eerst contacten of maken :P

Ik ken je trouwens nog van't K850i forum op GoT ^^ Leuk te zien dat je voor dezelfde telefoon hebt gekozen nu :)
Ja inderdaad :) insgelijks :)

Als je windows hebt, dan heb je overigens ook Outlook express! Die is namelijk voorgeinstalleerd. Dus ik raad je echt aan dat via het synchroniseren te doen. Scheelt een hoop. (ligt er ook wel aan hoeveel contactpersonen je hebt, maar toch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:09:
[...]

Ja inderdaad :) insgelijks :)

Als je windows hebt, dan heb je overigens ook Outlook express! Die is namelijk voorgeinstalleerd. Dus ik raad je echt aan dat via het synchroniseren te doen. Scheelt een hoop. (ligt er ook wel aan hoeveel contactpersonen je hebt, maar toch :P )
Tis al klaar ;) Heb ongeveer 150 contactpersonen.

Ben nog steeds nieuwsgierig wat ik 't best als navigatie op m'n telefoon kan gebruiken. Ik weet in ieder geval van het bestaan van McGuider, en van Route66 dat ze zouden moeten werken, maar heb geen idee wat het verschil ertussen is. Is er ook (al) een TomTom voor dit 'os'? En heeft 1 van deze of mogelijk een andere ook nog Poi's? (ingeprogrammeerde points of interests zoals auto garage's, mc donalds, bioscopen, etc.)

Ook zoek ik trouwens een redelijk browser.. Vind de standaard wel aardig, alleen vind het jammer dat je niet een overzicht van de gehele pagina kunt krijgen zoals dat op veel andere telefoons kon met Opera Mini.. Ik weet dat de 8 toets enigszins een overzicht geeft, maar lang niet zo mooi en compleet als Opera dat deed..

En waar moet ik op zoeken als ik apps voor die OS zoek? Want ik weet dat het S60 is, maar als ik daarop zoek vind ik zelfs posts uit 2005 volgens mij, en als ik i8510 erbij zet vind ik helemaal geen applicaties omdat de telefoon te nieuw is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) Had er schijnbaar compleet overheen gekeken. Wel betaald helaas :( Mini is gratis. Gebruikt niemand van jullie navigaite? (behalve Google Maps dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Mcguider en moet zeggen dat het fantastisch werkt. Duidelijk en mooi overzichtelijk. TomTom bied geen ondersteuning meer aan S60 volgens mij dus. Route66 heb ik geen ervaring mee, Garmin wel maar kwam een beetje rommelig over op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:55:
Ik gebruik Mcguider en moet zeggen dat het fantastisch werkt. Duidelijk en mooi overzichtelijk. TomTom bied geen ondersteuning meer aan S60 volgens mij dus. Route66 heb ik geen ervaring mee, Garmin wel maar kwam een beetje rommelig over op mij.
TomTom 6 werkt nog wel op S60, maar versie 6 kaarten zijn behoorlijk verouderd.

Route66 heeft inmiddels versie 8, daar heb ik nog geen ervaring mee. Versie 7 van Route66 werkt wel prima, al komt het allemaal wat Spartaans over.

De afgelopen week heb ik Navigon 6 getest. Op zich een leuk modern programma, al laat de keuze van de routes nogal te wensen over (onlogisch). TomTom heeft wat de gekozen routes betreft mijn voorkeur, maar helaas zijn daarvan dus de kaarten verouderd.

Vanmiddag ga ik Sygic McGuider proberen en ook Garmin staat nog op mijn to-do lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:37:
[...]

TomTom 6 werkt nog wel op S60, maar versie 6 kaarten zijn behoorlijk verouderd.

Route66 heeft inmiddels versie 8, daar heb ik nog geen ervaring mee. Versie 7 van Route66 werkt wel prima, al komt het allemaal wat Spartaans over.

De afgelopen week heb ik Navigon 6 getest. Op zich een leuk modern programma, al laat de keuze van de routes nogal te wensen over (onlogisch). TomTom heeft wat de gekozen routes betreft mijn voorkeur, maar helaas zijn daarvan dus de kaarten verouderd.

Vanmiddag ga ik Sygic McGuider proberen en ook Garmin staat nog op mijn to-do lijst!
Hoe komen jullie aan al die dingen om uit te proberen? Ik heb al naar trials gezocht, maar kan die nergens vinden.. En welke versie van McGuider gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Hoe komen jullie aan al die dingen om uit te proberen? Ik heb al naar trials gezocht, maar kan die nergens vinden.. En welke versie van McGuider gebruiken jullie?
Van elders :)

Ik ga namelijk niet betalen voor een programma waarvan ik absoluut niet weet hoe het me bevalt. Bevalt het me niet, dan deïnstalleer ik het. Bevalt het me wel, dan schaf ik het aan. Sim-pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:15:
[...]

Van elders :)

Ik ga namelijk niet betalen voor een programma waarvan ik absoluut niet weet hoe het me bevalt. Bevalt het me niet, dan deïnstalleer ik het. Bevalt het me wel, dan schaf ik het aan. Sim-pel.
Kan je hier niet PM'n? En kan je anders mailtje sturen? Ben namelijk wel nieuwsgierig naar dat elders :) En wat bevalt je tot nu toe het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:34:
[...]

Kan je hier niet PM'n? En kan je anders mailtje sturen? Ben namelijk wel nieuwsgierig naar dat elders :) En wat bevalt je tot nu toe het best?
Tot nu toe bevalt Route66 versie 7 mij het best, maar daar kan heel binnenkort verandering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Welke McGuider gebruiken jullie, want als ik m installeer krijg ik als ik m opstart "Unexpected Error"
Ik heb McGuider 7.52.409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:51:
[...]

Tot nu toe bevalt Route66 versie 7 mij het best, maar daar kan heel binnenkort verandering in komen.
Kan je vertellen waar je die Route 66 Mobile 7 vandaan hebt die op je i8510 werkt? Ik heb namelijk al enkele torretjes binnen gehaald zeg maar, echter de helft heeft geen maps, de andere helft krijg ik niet geïnstalleerd en de laatste mysterieuze helft werkt niet ^^
't Zou fijn zijn als je een mailtje kan sturen, m'n e-mail staat in m'n profiel (MSN e-mail). Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ok, Wie heeft er al TV-out geprobeerd?
Ik heb dat dus net een paar keer geprobeerd. Ik heb hem aan mijn TV aangesloten, ik kreeg alleen maar hele rare ruis. Je zag opzich een beeld, maar heeeeel scheef en je zag het ook niet altijd. Het geluid was ook alleen maar ruis.
Toen ik dus dit ding op de wat modernere (maar nog steeds CRT) TV aansloot beneden, toen had ik het zelfde probleem. En onze beamer detecteert niet eens iets.

Echter werkt de kabel die ik gebruik wel, want de Video camera die we hebben (waar de kabel van is) daar werkt het mee als een trein.

Iemand een idee?
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:14:
[...]
Kan je vertellen waar je die Route 66 Mobile 6 vandaan hebt (..)
Je bedoelt Route 66 Mobile 7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:12:
Welke McGuider gebruiken jullie, want als ik m installeer krijg ik als ik m opstart "Unexpected Error"
Ik heb McGuider 7.52.409
7.60 staat wel op de "elders" die heeft ook geen afgekapte stemmen, ja dat had ik ook. Alles verwijderen en even opnieuw installeren. Dan moet het als het goed is werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Wat betreft de batterij; uit de praktijk blijkt dat Li-ion en Li-Poly accu's gewoon eerst een stuk of 10 tot 20 keer gebruikt moeten worden voordat ze hun maximale capaciteit bereiken. Bij iedere topic over een nieuw model zie je deze discussie telkens weer terug komen en steevast wordt deze altijd geconcludeerd met "heb gewoon even geduld als je hem net hebt aangeschaft".

Daarnaast is het ook wennen en leren welke applicaties veel energieverbruiken. Bij Symbian is video kijken iets wat veel energie verbruikt. De processor heeft het druk met decoderen, de video accelerator doet ook nog mee en als je ook de display op maximale helderheid zet, dan is je accu snel leeg. Ook applicaties die veel data gebruiken (bijvoorbeeld pushmail of foto's uploaden) verbruiken in Symbian veel energie.

Het aantal streepjes is bovendien ook maar een indicatie. De indicatie is meestal pas enigszins betrouwbaar als het apparaat een tijdje statisch heeft gelegen. Als je hem net aanzet of de applicatie uitzet die je net hebt gebruikt, geeft hij meestal per definitie te weinig aan. Pas als die begint te piepen, dan is die echt leeg aan het raken.

Vergeet niet dat het eigenlijk al multimedia computertjes geworden zijn en dat de tijd dat we alleen belden en smste allang voorbij is. Een vergelijking met een Nokia 3310 is dus gewoon appels en peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McGuider 7.6 inmiddels succesvol geïnstalleerd :) Vandaag een beetje geprobeerd en bevalt aardig. Vind'm alleen wat traag, en vergeleken met Google Maps onnauwekeurig. Jammer dat Google Maps de kaarten niet gewoon op je telefoon op kan slaan.
Heeft 1 van jullie al zowel McGuider als Route 66 Mobile 7 geprobeerd? Zoja, welke beviel het beste? En hebben jullie al andere leuke apps gevonden? Ik zoek o.a. nog een fijne voor MSN. Agile Messenger is niet gratis (na de trial) en Fring laat voor een 'MSN Client' te wensen over. Zo kan je zelfs je status niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
@iedereen !!!

Als je dit toestel wil bestellen via KPN LET DAN OP.

KPN ADVERTEERD HIER MET EEN 16GB versie op de foto linksboven zie je duidelijk staan 16gb
Klik je op specificaties...dan zie je duidelijk 16GB intern geheugen.

Dit klopt niet want men levert de 8 GB versie!!!BRON; KPN medewerker gaf dit zelf aan na info over ddit toestel.
oftewel je bent gewaarschuwd......bij deze.

[ Voor 10% gewijzigd door Tanakiam op 07-10-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tanakiam schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:01:
@iedereen !!!

Als je dit toestel wil bestellen via KPN LET DAN OP.

KPN ADVERTEERD HIER MET EEN 16GB versie op de foto linksboven zie je duidelijk staan 16gb
Klik je op specificaties...dan zie je duidelijk 16GB intern geheugen.

Dit klopt niet want men levert de 8 GB versie!!!BRON; KPN medewerker gaf dit zelf aan na info over ddit toestel.
oftewel je bent gewaarschuwd......bij deze.
Verwijderd in "Het Samsung i8510 INNOV8 Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
De batterij zal voor mij een wazig iets blijven. Gisteravond de telefoon aan de lader gelegd omdat deze leeg was. Vanochtend de telefoon om iets over half 8 van de lader gehaald en niet veel gedaan met de telefoon vandaag. Het is nu 14.47uur en ik de telefoon geeft nog volle streepjes aan.

Even ter vergelijking. Ik heb de telefoon nadat deze compleet leeg was zaterdag avond rond 7 uur aan de lader gelegd en zondag morgen om 11 uur er afgehaald. 's avonds om 10 uur was de telefoon weer compleet leeg, en ik heb die dag niets anders dan vandaag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Dat is wel vreemd inderdaad. Die van mij is vandaag ook bijzonder rustig wat betreft batterij gebruik. Hij heeft bij mij slechts 1 streepje opgeslurpt sinds kwart voor tien vanochtend.

edit: tis nu 22:26 en batterij heeft nog steeds 1 streepje minder dan een volle batterij

[ Voor 21% gewijzigd door Oli4 Hokke op 07-10-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Heeft een van jullie last van stof onder het scherm?
Ik heb op het allaboutsymbian forum gelezen van mensen die last krijgen van stof in het lcd schermpje. Ik zie nu bij mezelf dat er ook heel licht iets stof onder het scherm zit. Het lijkt wel alsof het in het lcd schermpje zit in verschillende lagen. Er zit als je de telefoon openschuift een soort gaatje aan de achterkant van de lcd in de telefoon. Deze kan je zien als het scherm aan staat. Overigens heb je hier alleen last van in daglicht en als de lcd uit staat. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen, mijn telefoon is net geen 3 weken oud. Er zijn mensen op het allaboutsymbian forum die een nieuw toestel hebben gekregen.

Ps. Mijn batterij heeft nu nog steeds 4 streepjes sinds het opladen eergisteren. Het gaat de goede kant op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu sinds een paar dagen in mijn bezit maar snap een paar dingen nog niet helemaal,

Er blijft constant rechtsboven bij de batterij een tekentje knipperen van nieuw-bericht terwijl ik helemaal geen nieuwe berichten heb... hoe krijg ik dit weg?

zie hier diverse berichten over het installeren van navigatiesoftware, zit dit er nog niet op dan ? heeft toch een ingebouwde gps antenne ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:33:
Ik heb het toestel nu sinds een paar dagen in mijn bezit maar snap een paar dingen nog niet helemaal,

Er blijft constant rechtsboven bij de batterij een tekentje knipperen van nieuw-bericht terwijl ik helemaal geen nieuwe berichten heb... hoe krijg ik dit weg?

zie hier diverse berichten over het installeren van navigatiesoftware, zit dit er nog niet op dan ? heeft toch een ingebouwde gps antenne ?
Dat van dat knipperende enevelopje had ik ook. Bij mij was het opgelost door alle sms berichten in de inbox van mijn simkaart weg te gooien, die was vol.

Er zit standaard geen navigatie software op te telefoon, wel zit er google maps op. Mocht je er toch navigatie software op willen hebben dan zul je deze moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thierry schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:29:
[...]

Dat van dat knipperende enevelopje had ik ook. Bij mij was het opgelost door alle sms berichten in de inbox van mijn simkaart weg te gooien, die was vol.

Er zit standaard geen navigatie software op te telefoon, wel zit er google maps op. Mocht je er toch navigatie software op willen hebben dan zul je deze moeten aanschaffen.
slaat het toestel daarna alle berichten op de telefoon op? of als ik hem leeg heb gegooit weer op de sim en heb ik dat envelopje over 2 dagen weer ?

van de navigatie was ik al bang voor, maar het is er gelukkig zo opgezet.

Kan aan mij liggen maar ik vind de quick guide die er bij zit niks zeggend, heeft er iemand een "normale" handleiding ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

slaat het toestel daarna alle berichten op de telefoon op? of als ik hem leeg heb gegooit weer op de sim en heb ik dat envelopje over 2 dagen weer ?

van de navigatie was ik al bang voor, maar het is er gelukkig zo opgezet.

Kan aan mij liggen maar ik vind de quick guide die er bij zit niks zeggend, heeft er iemand een "normale" handleiding ergens?
kijk eens op pagina 1

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok die engelse heb ik gevonden maar is hij er ook ergens in nederlands te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
nog niet eens via de samsungmobile site. staat hij toevallig niet op de cd?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Het is me nu eindelijk gelukt om McGuider te installeren. Dat heb ik gedaan door de inhoud van wat er op je geheugenstick (Micro SD) hoort te komen, op het ingebouwde geheugen te gooien.

Misschien een handige tip voor mensen die dus ook een unexpected error krijgen als ze dit programma installeren.

Verder heb ik met McGuider dat hij steeds zegt "Geen GPS-poort gevonden" Dit zegt hij nadat ik via Hardware, op automatisch zoeken druk. Ook als ik kijk naar de kaart staat er "Geen GPS signaal, Hardware-intsellingen controleren" of er staat (na opnieuw automatisch te zoeken): "Gesloten GPS-verbinding, Hardware-intsellingen controleren". Verder zie ik rechtsonder een soort grafiekje waarin niets gebeurd en waaronder staat "Integrated GPS4800"

Wie weet mij hiermee te helpen? :)
Thierry schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:25:
Heeft een van jullie last van stof onder het scherm?
Ik heb op het allaboutsymbian forum gelezen van mensen die last krijgen van stof in het lcd schermpje. Ik zie nu bij mezelf dat er ook heel licht iets stof onder het scherm zit. Het lijkt wel alsof het in het lcd schermpje zit in verschillende lagen. Er zit als je de telefoon openschuift een soort gaatje aan de achterkant van de lcd in de telefoon. Deze kan je zien als het scherm aan staat. Overigens heb je hier alleen last van in daglicht en als de lcd uit staat. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen, mijn telefoon is net geen 3 weken oud. Er zijn mensen op het allaboutsymbian forum die een nieuw toestel hebben gekregen.

Ps. Mijn batterij heeft nu nog steeds 4 streepjes sinds het opladen eergisteren. Het gaat de goede kant op :D
Ik heb ook stof achter me scherm. Niet zo heel veel, maar wel al veel te veel voor de korte tijd dat ik hem heb.. Mensen kregen een nieuw toestel dus.. ik vraag me af hoeveel stof er achter je scherm moet zitten om dat voor elkaar te krijgen

[ Voor 42% gewijzigd door Oli4 Hokke op 08-10-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:48:
Het is me nu eindelijk gelukt om McGuider te installeren. Dat heb ik gedaan door de inhoud van wat er op je geheugenstick (Micro SD) hoort te komen, op het ingebouwde geheugen te gooien.

Misschien een handige tip voor mensen die dus ook een unexpected error krijgen als ze dit programma installeren.

Verder heb ik met McGuider dat hij steeds zegt "Geen GPS-poort gevonden" Dit zegt hij nadat ik via Hardware, op automatisch zoeken druk. Ook als ik kijk naar de kaart staat er "Geen GPS signaal, Hardware-intsellingen controleren" of er staat (na opnieuw automatisch te zoeken): "Gesloten GPS-verbinding, Hardware-intsellingen controleren". Verder zie ik rechtsonder een soort grafiekje waarin niets gebeurd en waaronder staat "Integrated GPS4800"

Wie weet mij hiermee te helpen? :)

[...]

Ik heb ook stof achter me scherm. Niet zo heel veel, maar wel al veel te veel voor de korte tijd dat ik hem heb.. Mensen kregen een nieuw toestel dus.. ik vraag me af hoeveel stof er achter je scherm moet zitten om dat voor elkaar te krijgen
Toevallig zeg. Het viel mij ook al op van de stof wou er net een vraag over posten. Ik vind het inderdaad heel snel gaan. Anderhalve week heb ik hem nu en heb op 2 plekken al duidelijk zichtbare stof zitten. Ik hoop dat dit makkelijk te verwijderen is. Vind het namelijk storend op het verder strakke design van de innov8. Misschien is een mailtje aan samsung wagen?

Verder hebben jullie ook af en toe het probleem dat hij plotseling opnieuw opstart?. En dat als je een beltoon hebt ingesteld je deze soms niet te horen krijgt maar gewoon een samsung beltoon?. Kleine firmware foutjes maar het viel me wel op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Ik heb nog geen last van stof onder mijn scherm (heb hem ook pas 2 dagen),

Het is een super fijne telefoon. Maar de batterij is bij mij al binnen 1 dag leeg :? , en ik krijg de Accelerometer niet aan de praat :? .

Weet iemand hoe je die aan kan zetten?

00.5 moreevolved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Laatst online: 21-01-2023
Weet iemand wanneer Vodafone hem gaat leveren? Ik heb gevraagd aan de medewerker betreft welke hoeveelheid intern geheugen. Hij zei dat voorlopig alleen de 8 gig variant geleverd gaat worden.

Das wel jammer, 8 gig lijkt veel, maar het is nooit genoeg :+

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ja opzich jammer dat 16 gig niet ook al beschikbaar is. Maar momenteel heb ik een heel seizoen van mythbusters op mijn telefoon staan en hij heeft nog ruimte zat. dus Ik zal je maar niet zo druk maken ;]

overigens zijn er ook al bijna 16 gig micro SD kaartjes te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij misschien vertellen waar je de mcguider software kan verkrijgen? wil het namelijk installeren maar kan nergens vinden hoe ik er aan kom

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb de i8510 nu bijna 2 weken , ik heb ook last van stof onder me scherm ... als het te erg wordt dan stuur ik hem op ..

kan wel zeggen wil een andere , maar de winkel kan hier niks aan doen dit is een product van samsung
dus de volgende zal het ook hebben :( ben ik bang

wel even een vraagje , hiervoor had ik een n95 en zowel de classic als de 8gb kon ik een videoringtone instellen

echter kan ik dat nu nergens vinden , kijk ik verkeerd of is het eruit gehaald in deze versie van symbian ?

iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
00.5 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:23:
Ik heb nog geen last van stof onder mijn scherm (heb hem ook pas 2 dagen),

Het is een super fijne telefoon. Maar de batterij is bij mij al binnen 1 dag leeg :? , en ik krijg de Accelerometer niet aan de praat :? .

Weet iemand hoe je die aan kan zetten?
In het menu onder instellingen > algemeen > persoonlijk > weergave > Autom. draaien kun je de accelerometer aanzetten.

Ik had hetzelfde probleem met de batterij. We zijn nu 2 weken verder en heel wat keer opladen en de batterij gaat nu 3 dagen mee bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 00.5

00.5

Round and round

Thierry schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:40:
[...]

In het menu onder instellingen > algemeen > persoonlijk > weergave > Autom. draaien kun je de accelerometer aanzetten.

Ik had hetzelfde probleem met de batterij. We zijn nu 2 weken verder en heel wat keer opladen en de batterij gaat nu 3 dagen mee bij mij.
Oke bedankt! Het is ook fijn te horen dat de batterij beter wordt na verloop van tijd.

00.5 moreevolved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heerlijke telefoon, krijg alleen Goosync icm T-Mobile maar niet aan de gang, heeft iemand hier ervaring mee?
Het enige dat ik krijg is Connecting...Disconnecting...Server not responding.

Kan nu m'n Last.fm stations streamen via Mobbler, ik heb die 8GB niet nodig voor muziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
ander probleem:

Hoe kun je met een i8510 sip calls maken? Een profiel naar je toestel laten sms'en door voipbuster is allemaal niet zo'n probleem maar zover ik weet (n95) krijg je bij een geldig sip profiel de extra optie 'internet call' naast de 'voice call' en 'video call' die je normaal hebt. Firmware probleem?

Fring lijkt te werken - aanmelding is ok, maar hoe krijg je een dialpad in fring? nummers uit m'n telefoonboek kun je wel bellen maar krijg vooralsnog geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 00.5

00.5

Round and round

Na even met de telefoon gespeed te hebben, zijn er een aantal dingen die mij opvallen:

1) Wanneer je foto's in je gallerij draait worden deze niet zo opgeslagen (Iemand een idee om dit op te lossen?).
2) Zoals veel mensen al melden stof onder het "scherm" (Tussen de beschermming van het scherm en het scherm)
3) Ik vind persoonlijk de menu structuur van de instellingen niet erg duidelijk.
4) Ik vind dat de radio slecht ontvangst heeft.

Verder werk te de telefoon goed, de muziek speler werkt goed. De camera maakt goede foto's. Ik vind de software voor op de pc goed. Is een van de eerste samsung telefoon waarvan de bluetooth ondersteuning goed werkt (Naar mijn idee). De browser werkt goed (Ook voor telebankieren).

00.5 moreevolved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net nog een firmware foutje ontdekt telkens als ik gebeld heb en ik wil de tijd bekijken staat er 9 seconden.

@ 00.5 dit went snel genoeg. Ik weet niet of je symbian bekend bent? Maar je kunt anders ook je eigen mappen maken en het zelf maken zoals je wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 00.5

00.5

Round and round

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:08:
Ik heb net nog een firmware foutje ontdekt telkens als ik gebeld heb en ik wil de tijd bekijken staat er 9 seconden.

@ 00.5 dit went snel genoeg. Ik weet niet of je symbian bekend bent? Maar je kunt anders ook je eigen mappen maken en het zelf maken zoals je wenst.
Ik ben niet bekend met symbian, is mijn eerste symbian telefoon eerder windows mobile en SE telefoons gehad.

00.5 moreevolved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:08:

Ofwel ik begrijp niet wat je bedoeld, of ik heb er geen last van.

Nog een vraagje: weet 1 van jullie misschien een goeie RSS reader? Gek dat d'r niet standaard 1 in zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:53:
[...]

Ofwel ik begrijp niet wat je bedoeld, of ik heb er geen last van.

Nog een vraagje: weet 1 van jullie misschien een goeie RSS reader? Gek dat d'r niet standaard 1 in zit :/
Ik maak vrolijk gebruik van RSS Feeds hoor. Ik volg deze topic al een tijdje vanaf me telefoon :)
Je kunt hem vinden als je met je telefoon gaat naar "Web" vanuit het main menu en dan gaat naar bookmarks (opent bij mij automatisch) en dan staat er bovenaan "Web feeds" :)

Je kunt ze ook automatisch laten updaten. Daarvoor moet je naar settings > Web feeds en dan zet je "automatic updates" op "on", vervolgens kun je zeggen over welk interval hij moet updaten (15 minuten, 1 uur, 2 uur .... 1 week) en welke default accesspoint je wilt gebruiken

[ Voor 36% gewijzigd door Oli4 Hokke op 11-10-2008 09:24 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste