precies, mijn levering staat voor 4-9-2008. Ik denk niet dat ze de verzending nog uit gaan stellen tot eind september. Zij krijgen de 4e namelijk van de leverancier de telefoons binnen en ik kan me niet voorstellen dat de leverancier nu nog die telefoons gaat uitstellen tot eind september.
ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de Omnia. Ik ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen met de Innov8! Succes met het (nog even) wachten.
Je hebt hem ook echt gekocht al? Vind ik toch wel erg jammer. Ben verder wel benieuwd naar jouw ervaringen wat betreft die telefoon. Heb je nog een goede motivatie voor je aankoop?
edit: OK, er is nu een officiele data sheet in excel bestandsformaat gepubliceerd met de officiele specs. (zie links/bronnen in de topic start)
En ik had eigenlijk wel een klein klein beetje meer verwacht, het lijkt allemaal minder bijzonder dan ik dacht op de een of andere manier. Ook dit begrijp ik niet:
Resolution : QVGA/VGA/QCIF
Frame Rate : 15 fps
Waarvan is die framerate?! Toch niet als je een freekin filmpje opneemt hoop ik.. Het staat onder video. Ik hoop dat ze óf een foutje hebben gemaakt óf dat het slaat op een grotere film resolutie? Echter staat hier dat de grootste resolutie is VGA en dat zou oorspronkelijk 30 fps moeten zijn.
(VGA = 640 × 480)
(QVGA = 320 x 240)
(QCIF = 176 × 144)
Verder mis ik simpele dingen als Stopwatch, Countdown timer en FM Radio recording. Terwijl ik FM Radio Recording wel zag op een youtube filmpje dacht ik.
edit 2: Ik zie dat er meerdere telefoons zijn van samsung die maar 15 fps kunnen filmen volgens die specs. Maar dat kan ik echt niet geloven. Heeft iemand hiervoor een uitleg voor mij?
edit3: OK lol.. misschien dat jij dan toch gelijk gaat krijgen, Jellyneck... mijn levering is uitgesteld tot 18-9
edit: OK, er is nu een officiele data sheet in excel bestandsformaat gepubliceerd met de officiele specs. (zie links/bronnen in de topic start)
En ik had eigenlijk wel een klein klein beetje meer verwacht, het lijkt allemaal minder bijzonder dan ik dacht op de een of andere manier. Ook dit begrijp ik niet:
Resolution : QVGA/VGA/QCIF
Frame Rate : 15 fps
Waarvan is die framerate?! Toch niet als je een freekin filmpje opneemt hoop ik.. Het staat onder video. Ik hoop dat ze óf een foutje hebben gemaakt óf dat het slaat op een grotere film resolutie? Echter staat hier dat de grootste resolutie is VGA en dat zou oorspronkelijk 30 fps moeten zijn.
(VGA = 640 × 480)
(QVGA = 320 x 240)
(QCIF = 176 × 144)
Verder mis ik simpele dingen als Stopwatch, Countdown timer en FM Radio recording. Terwijl ik FM Radio Recording wel zag op een youtube filmpje dacht ik.
edit 2: Ik zie dat er meerdere telefoons zijn van samsung die maar 15 fps kunnen filmen volgens die specs. Maar dat kan ik echt niet geloven. Heeft iemand hiervoor een uitleg voor mij?
edit3: OK lol.. misschien dat jij dan toch gelijk gaat krijgen, Jellyneck... mijn levering is uitgesteld tot 18-9
[ Voor 86% gewijzigd door Oli4 Hokke op 03-09-2008 22:20 ]
Verwijderd
Bij bestelmaar zeiden ze hem zelf niet op voorraad te hebben, maar de leverancier wel. Als ik hem daar zou bestellen zouden ze hem na 4 werkdagen opsturen. Die zijn helaas ook al verstreken...
Klote, want ik heb mijn Nokia N81 verkocht en tijdelijk een goedkoop telefoontje gekocht
Klote, want ik heb mijn Nokia N81 verkocht en tijdelijk een goedkoop telefoontje gekocht
Verwijderd
Bij algebeld staat dat deze pas 22-9 geleverd wordt. En bij belnu.nl nog steeds vorige week. Maar vorige week is er nog geen postbode bij mij aan de deur geweest. Dus ik denk eerder dat ik hem aan het eind van de maand pas binnen krijg.
Gelukkig heb ik er geen haast mee, mijn huidige abonnement loopt pas af rond half november.
Maar Oli4 Hokke
Die programma`s die je mist zijn vast wel los te installeren, dus. En die 15fps is hopelijk een schrijf foutje.
Maar Oli4 Hokke
Die programma`s die je mist zijn vast wel los te installeren, dus. En die 15fps is hopelijk een schrijf foutje.
Verwijderd
Het ergste vind ik dat het steeds uitgesteld word. Als ze nou direct hadden gezegt dat ie eind september pas kwam 
Met de Samsung i780 al precies hetzelfde gelazer gehad
Met de Samsung i780 al precies hetzelfde gelazer gehad
@oli4 hokke,
Ik heb idd de Omnia afgelopen zaterdag gekocht. Hij bevalt super, in het begin wat gewenning, maar het is een erg mooi apparaat. Werkt na behoren (kost wel tijd om alles uit te vogelen, zeker voor mij, want het is mijn eerste WM device).
Wat de doorslag gaf is het feit dat ik een groot scherm wou, gezien ik veel series/films kijk in de trein. De INNOV8 heeft ook wel een redelijk groot scherm, maar de functionaliteit schatte ik lager in dan die van de Omnia. Daarbij vind ik persoonlijk het touchscreen wel wat hebben. Daarnaast een kleine persoonlijke bijkomstige perk is dat mijn broertje de iPhone 3G heeft gekocht, en nu jaloers is op mijn en mijn vaders Omnia
In het omnia topic wordt erg actief gepost, daar kan je de bevindingen lezen.
Groeten Jos
Ik heb idd de Omnia afgelopen zaterdag gekocht. Hij bevalt super, in het begin wat gewenning, maar het is een erg mooi apparaat. Werkt na behoren (kost wel tijd om alles uit te vogelen, zeker voor mij, want het is mijn eerste WM device).
Wat de doorslag gaf is het feit dat ik een groot scherm wou, gezien ik veel series/films kijk in de trein. De INNOV8 heeft ook wel een redelijk groot scherm, maar de functionaliteit schatte ik lager in dan die van de Omnia. Daarbij vind ik persoonlijk het touchscreen wel wat hebben. Daarnaast een kleine persoonlijke bijkomstige perk is dat mijn broertje de iPhone 3G heeft gekocht, en nu jaloers is op mijn en mijn vaders Omnia
In het omnia topic wordt erg actief gepost, daar kan je de bevindingen lezen.
Groeten Jos
Jos, heb je een Omnia Millionaire Pack ? Of een "gewone" (voor zover je een Omnia gewoon kunt noemen
)
Ik heb de Millionaire pack
Het toestel bevalt uitstekend
Verwijderd
De eerste echte, maar kleine, review is een feit. Hoewel de onderbouwing wat mij betreft beter kan, komt de Samsung er niet echt geweldig slecht uit 
http://www.t3.com/telecom/mobile-phones/samsung-innov8-i8510-mobile-phone-review-review
http://www.t3.com/telecom/mobile-phones/samsung-innov8-i8510-mobile-phone-review-review
Verwijderd
Eerste echte goede review: , enne.......Nokia ;"EAT YOUR HEART OUT "!!!!!!!!Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:53:
De eerste echte, maar kleine, review is een feit. Hoewel de onderbouwing wat mij betreft beter kan, komt de Samsung er niet echt geweldig slecht uit
http://www.mobile-review.com/review/samsung-i8510-en.shtml
Verwijderd
Ja heel serieus, met het dikke 320x240 schermRoD schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:28:
Goede codecsupport, ondersteuning voor geheugenkaartjes, scherm met veel kleuren, en.. een 3,5mm jackEindelijk een fabrikant die het afspelen van media serieus lijkt te nemen. Het valt of staat natuurlijk wel bij de software, maar de specs zijn in ieder geval veelbelovend.
Foto's van de camera zijn best goed. Niet echt wat je verwacht van een 8Mp camera, maar dat soort specs zeggen tegenwoordig natuurlijk niks meer.
@hierboven: voor ervaringen met Hi moet je niet hier zijn. Kijk eens rond in TP.
2,8" met 320x240 is vrij gemiddeld. Daar kun je prima een filmpje op kijken. Het is niet denderend, maar zeker niet beperkend. Een beetje uitleg in plaats van een loze kreet zou niet misstaan.
Verwijderd
Als ze het echt serieus zouden nemen (zoals bij bv een Omnia) had er een hogere resolutie scherm ingezeten.
Waarom? Waarom zou een 320x240 scherm niet goed genoeg zijn? Ook op een 2,8" scherm is zo'n resolutie redelijk scherp. Prima om video mee te bekijken. Er zijn wellicht concurrenten die een scherm hebben met een hogere resolutie, maar het is niet echt een primaire factor wat zorgt voor een goede PMD-functionaliteit. Ik denk niet dat je het verschil gaat merken tussen de resoluties. De kwaliteit van het scherm, kleurweergave ed, is belangrijker dan meer pixels op het scherm.
Bovendien heeft de audio er niet onder te lijden. Dat staat er nog eens los van.
Bovendien heeft de audio er niet onder te lijden. Dat staat er nog eens los van.
Verwijderd
Voor video is het idd niet zo spannend, maar er is veel meer dan dat. Je documenten, webpagina's, foto's etc hebben allemaal voordeel van een goeie resolutie.
Volgens mij noemde ik specifiek de PMD-functionaliteit van het apparaat. Dus niet qua documenten, webpagina's en apps die er eventueel voordeel bij zouden hebben. Voor foto's zal het trouwens evengoed scherp genoeg zijn, imo.
Hogere resolutie is natuurlijk altijd beter, maar om multimedia af te spelen zit het wel goed. Zeker met de codec support, 3,5mm jack, ondersteuning voor geheugenkaartjes, etc.
Hogere resolutie is natuurlijk altijd beter, maar om multimedia af te spelen zit het wel goed. Zeker met de codec support, 3,5mm jack, ondersteuning voor geheugenkaartjes, etc.
Gelukkig een geruststellende comment:Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:53:
By Bob Nugget
9|09|2008 04:41
Sounds like a case of faulty handset/firmware or cack-handed user given that very few of the concerns mentioned have been noted by other, more technical reviewers nor experienced on my own retail 16GB unit.
Readers, be wary of taking this amateurish 'review' as gospel, please.
Ik heb het topic een beetje doorgezocht en gelezen maar kan niet direct een antwoord vinden. Ik lees dat de telefoon al via diverse internetwinkels te bestellen is, maar ik kan nog niet echt iets vinden over een abonnement af te sluiten via T-Mobile en/of KPN/Hi. Weet iemand wanneer de telefoon officieel leverbaar is via hun?
Verwijderd
Ik heb wat verschillende leuke dingen gevonden
Quick Start quide (pdf-->doel opslaan als)
User Manual (pdf-->doel opslaan als)
Doel opslaan als i.v.m. de snelheid.
PC Software voor de I8510
Wat ik hoop is dat de telefoon gewoon werkt met nokia's pc suite, want dat werkt gewoon fijn. Maar de tijd zal het leren
Quick Start quide (pdf-->doel opslaan als)
User Manual (pdf-->doel opslaan als)
Doel opslaan als i.v.m. de snelheid.
PC Software voor de I8510
Wat ik hoop is dat de telefoon gewoon werkt met nokia's pc suite, want dat werkt gewoon fijn. Maar de tijd zal het leren
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 15:52 ]
Als jullie zouden moeten kiezen tussen een N96 en de i8510 en je geen gebruik zou maken van DVB-H, welk toestel zouden jullie dan kiezen?
Ik kan er maar niet over uit
Zelf kiezen, want hier gaan we de keuze niet voor je maken. Zie ook het beleid. 
Daarbij meteen een algemeen verzoek om het hier niet over de levertijden van het toestel te hebben.
Daarbij meteen een algemeen verzoek om het hier niet over de levertijden van het toestel te hebben.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik zou naar het design kijken!, en de revieuw van mobile-review was toch echt duidelijk!. Gewoon een goed toestel, al dan niet het beste wat er in dit segment te krijgen is tegenwoordig.Thierry schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:07:
Als jullie zouden moeten kiezen tussen een N96 en de i8510 en je geen gebruik zou maken van DVB-H, welk toestel zouden jullie dan kiezen?
http://www.mobile-review.com/review/samsung-i8510-en.shtml
En sbs6 en net5 (er zijn er nog meerdere) met die eindeloze reclames wordt toch ook geen mens warm van?
Daarbij geld wel dat geen van beide toestellen überhaupt al uit is. Dus ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt. Waarschijnlijk weet ik het binnen enkele weken
Maar het is al heel wat dat samsung de user quide`s op het net heeft staan!
Niet zo moeilijk: i8510.Thierry schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:07:
Degelijker gebouwd, betere camera en beter geluid.
Mijn collega van onze mobile afdeling vertelde me dat ze het toestel in bestelling hebben staan maar dat hij op backorder staat. Hij kon me geen leverdatum geven, maar het toestel is al te bestellen sinds augustus.
Ben benieuwd wanneer ze hem krijgen, ik denk dat ik deze verkies boven de N96
Maar eerst maar eens even allebei in mijn handen hebben.
Ben benieuwd wanneer ze hem krijgen, ik denk dat ik deze verkies boven de N96
[ Voor 36% gewijzigd door Thierry op 19-09-2008 11:12 ]
Ik weet bijna zeker dat ik voor de Samsung ga. Heb de N96 even vast gehad, maar vond de voorkant echt niets.
[ Voor 198% gewijzigd door Thierry op 19-09-2008 11:13 ]
Ah das leuk om te horen 
Ik wordt overigens helemaal knetter gek van de levering er van.
Ik had dus bij algebeld een maand geleden de bestelling gedaan, hij zou 2 weken geleden binnen zijn, maar de verzenddatum werd verplaatst naar gister.. en gister hebben ze hem ook al niet ontvangen van de leverancier. Verwachte verzenddatum is vervolgens verplaatst naar vandaag. Maar ik dus even bellen: De leverancier zelf geeft aan hem pas de 26e te hebben (terwijl dat eerder nog 22 was ofzo). Allemaal heel vaag. En uitermate vervelend... ik wil m verdomme hebben! NU!
Ik zat overigens net even die N96 te bekijken op gsmarena.. maar ik zie echt totaal geen voordelen in vergelijking met de i8510. Ik vind de batterij van die telefoon bijvoorbeeld diep teleurstellend..
Stand-by Up to 220 h
Talk time Up to 3 h 40 min
De batterij van de XPERIA is overigens echt ziekelijk goed.
(mede door de zuinigheid van het toestel)
Stand-by Up to 833 h
Talk time Up to 10 h
Bizar gewoon..
Ik wordt overigens helemaal knetter gek van de levering er van.
Ik had dus bij algebeld een maand geleden de bestelling gedaan, hij zou 2 weken geleden binnen zijn, maar de verzenddatum werd verplaatst naar gister.. en gister hebben ze hem ook al niet ontvangen van de leverancier. Verwachte verzenddatum is vervolgens verplaatst naar vandaag. Maar ik dus even bellen: De leverancier zelf geeft aan hem pas de 26e te hebben (terwijl dat eerder nog 22 was ofzo). Allemaal heel vaag. En uitermate vervelend... ik wil m verdomme hebben! NU!
Ik zat overigens net even die N96 te bekijken op gsmarena.. maar ik zie echt totaal geen voordelen in vergelijking met de i8510. Ik vind de batterij van die telefoon bijvoorbeeld diep teleurstellend..
Stand-by Up to 220 h
Talk time Up to 3 h 40 min
De batterij van de XPERIA is overigens echt ziekelijk goed.

Stand-by Up to 833 h
Talk time Up to 10 h
Bizar gewoon..
[ Voor 26% gewijzigd door Oli4 Hokke op 19-09-2008 13:11 ]
Verwijderd
Dat zijn wel hele leuke batterij tijden, hopen dat het waar is. Maar nokia stelt weer teleur zo te zien, ben bij dat ik niet voor die heb gekozen
.
Maar bij belnu.nl is hij volgens mij binnen aangezien ik geen verwachte leverdatum zie staan op hun site. Dus ik hoop dat ik hem begin volgende week binnen krijg. Ik zal ze is een mailtje sturen of hij daadwerkelijk binnen is. Wacht al een ruime maand nu.
Maar bij belnu.nl is hij volgens mij binnen aangezien ik geen verwachte leverdatum zie staan op hun site. Dus ik hoop dat ik hem begin volgende week binnen krijg. Ik zal ze is een mailtje sturen of hij daadwerkelijk binnen is. Wacht al een ruime maand nu.
Verwijderd
Mijn levering bij Algebeld staat momenteel gepland op 27 sept.
Duurt wel lang, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt...
Duurt wel lang, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt...
nee inderdaad. Maar goed. Ik zou algebeld er de schuld van willen geven, maar zij hebben hier niets mee te maken. Het is de leverancier.. (althans.. als we algebeld kunnen geloven wat dat betreft, maar ik neem aan van wel)
Verwijderd
Dat zal het ook niet zijn inderdaad. Waarschijnlijk komt het doordat Samsung em nog niet vrijgeeft...
Misschien doen ze nog wel last minute adjustments zoals Xenon flash en optische zoomVerwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:50:
Dat zal het ook niet zijn inderdaad. Waarschijnlijk komt het doordat Samsung em nog niet vrijgeeft...
Ik zie net dat de I8510 niet meer tussen de te verwachten telefoons staat op samsungmobile.com maar gewoon tussen de telefoons. Dat zou betekenen dat hij vanaf vandaag beschikbaar is? 
http://nl.samsungmobile.com/mobile/Innov8i8510
http://nl.samsungmobile.com/mobile/Innov8i8510
Nice! Ik kan niet wachten tot ze hem hier in de winkel binnen krijgenW00fer schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:12:
Hij staat ook in de nieuwe Belcompany folder !
[afbeelding]
Ik heb net even gesproken met de man bij BelCompany die gaat over distribtie, zeer waarschijnlijk wordt hij morgenmiddag geleverd aan de Nederlandse winkels. Maar hij is de afgelopen week al een paar keer verschoven dus het is geen harde belofte. Hij staat ook al op de website voor bestelling dus de kans is heel groot dat hij er morgen is. Als hij er is ga ik hem meteen halen en zal ik mijn bevindingen hier posten.
Bij de weg, de 16GB uit de folder is fout. Samsung Benelux levert voorlopig alleen de 8GB versie. De winkels die 16GB uitleveren zijn dus per definitie grijze import versies.
Bij de weg, de 16GB uit de folder is fout. Samsung Benelux levert voorlopig alleen de 8GB versie. De winkels die 16GB uitleveren zijn dus per definitie grijze import versies.
[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 23-09-2008 11:49 ]
Heeft er al iemand nagedacht over het extern geheugen? Ik zat zo eens te kijken naar 8GB SDHC micro kaartjes en er zijn er op dit moment twee te koop van SanDisk, de normale en de ultra:
http://tweakers.net/price...in=0&scoreMax=5&x=10&y=10
Heeft iemand enig idee of class 4 voldoende is (omdat de telefoon de bottleneck is) of toch maar gaan voor class 6 (de Ultra)?
Owja en voel me wel een klein beetje genaaid. Bij algebeld.nl al vier weken geleden besteld, en de aankoopprijs met hetzelfde abonnement (en acties/kortingen) is nu al met 50 euro gezakt....
Heeft iemand enig idee of class 4 voldoende is (omdat de telefoon de bottleneck is) of toch maar gaan voor class 6 (de Ultra)?
Owja en voel me wel een klein beetje genaaid. Bij algebeld.nl al vier weken geleden besteld, en de aankoopprijs met hetzelfde abonnement (en acties/kortingen) is nu al met 50 euro gezakt....
[ Voor 17% gewijzigd door Elimination op 23-09-2008 15:53 ]
Ik ben erg benieuwd. Dan zou onze winkel hem morgen ook moeten hebben en kan ik er naar alle waarschijnlijkheid morgen ook mee spelen, en heb ik hem ook in mijn bezit, fingers crossed.robertwebbe schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:47:
Ik heb net even gesproken met de man bij BelCompany die gaat over distribtie, zeer waarschijnlijk wordt hij morgenmiddag geleverd aan de Nederlandse winkels. Maar hij is de afgelopen week al een paar keer verschoven dus het is geen harde belofte. Hij staat ook al op de website voor bestelling dus de kans is heel groot dat hij er morgen is. Als hij er is ga ik hem meteen halen en zal ik mijn bevindingen hier posten.
Overigens maakt het mij niet uit of het nou 8GB of 16GB is. als je er een 8GB kaartje instopt zit je ook op 16GB, bovendien krijg je het toch niet zo snel vol
Robbert en/of anderen:
Wat is het prijsverschil tussen de 8 en 16 gb ?
Aan 8 gieg heb ik in principe zat. Lijkt mij namelijk niet fair om voor de 8 gieg het volle pond te betalen, zoals in het foldertje van BC stond.
Wat is het prijsverschil tussen de 8 en 16 gb ?
Aan 8 gieg heb ik in principe zat. Lijkt mij namelijk niet fair om voor de 8 gieg het volle pond te betalen, zoals in het foldertje van BC stond.
[ Voor 73% gewijzigd door W00fer op 23-09-2008 16:37 ]
Verwijderd
@w00fer: robertwebbe heeft net uitgelegd dat alleen de 8gb versie in de benelux gaat verschijnen, Ik denk dat het een simpele fout is in de folder, er staan tegenwoordig zoveel fouten in reclame materiaal. Winkels weten zelf niet eens wat ze verkopen, en folders zijn ook meestal gemaakt door mensen die grafisch goed zijn.
Zoals vandaag ook in de Dag (gratis krant) stond dat komende maand LG de eerste 8mp telefoon uit gaat brengen in Nederland. Volgens mij is toch echt samsung (hopelijk) morgen de eerste die dat doet... Allemaal fouten door slechte communicatie cq te weinig research.
Zoals vandaag ook in de Dag (gratis krant) stond dat komende maand LG de eerste 8mp telefoon uit gaat brengen in Nederland. Volgens mij is toch echt samsung (hopelijk) morgen de eerste die dat doet... Allemaal fouten door slechte communicatie cq te weinig research.
Het maakt niet geheel veel uit welk type je neemt. Ik heb zojuist de ultra gekocht, maar ik had die andere versie al en ik moet zeggen dat die al heerlijk en snel genoeg is. Het grootste verschil is volgens mij de leessnelheid van het kaartje, misschien dat het laden van een bestand sneller gaat met de Ultra, maar dat hangt natuurlijk ook geheel van het toestel zelf af.Johan Hurkmans schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:05:
Heeft er al iemand nagedacht over het extern geheugen? Ik zat zo eens te kijken naar 8GB SDHC micro kaartjes en er zijn er op dit moment twee te koop van SanDisk, de normale en de ultra:
En ik had laatst ook gekeken op algebeld.nl en mijn bestelling is momenteel 30 euro goedkoper geworden. Ik denk dat ik dat wel gaan verhalen, want ik heb anderhalve maand gewacht op het toestel. (en de teller loopt nog steeds)
Ja precies, het is 4MB/sec schrijven en lezen voor class 4 en 6MB/sec schrijven en lezen voor class 6. Nu de vraag nog hoe snel de INNOV8 leest en schrijft?? Misschien heeft iemand een idee van hoe vergelijkbare telefoons het doen?Oli4 Hokke schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:37:
[...]
Het maakt niet geheel veel uit welk type je neemt. Ik heb zojuist de ultra gekocht, maar ik had die andere versie al en ik moet zeggen dat die al heerlijk en snel genoeg is. Het grootste verschil is volgens mij de leessnelheid van het kaartje, misschien dat het laden van een bestand sneller gaat met de Ultra, maar dat hangt natuurlijk ook geheel van het toestel zelf af.
Inderdaad. Kijk, ik vind het niet erg dat je extra betaalt voor een product omdat je als eerste wil zijn.. Maar nu hij waarschijnlijk tegelijk geleverd wordt aan mij en aan mensen die op de release datum bestellen, vind ik het anders.En ik had laatst ook gekeken op algebeld.nl en mijn bestelling is momenteel 30 euro goedkoper geworden. Ik denk dat ik dat wel gaan verhalen, want ik heb anderhalve maand gewacht op het toestel. (en de teller loopt nog steeds)
Ik vroeg niet om de fout, maar om het algehele prijsverschil tussen de 8 en 16 gieg versies.
Niet wat de aanbieding in het Belcompany foldertje is.
Niet wat de aanbieding in het Belcompany foldertje is.
Even een vraagje over het interne geheugen van de i8510 (8 of 16 Gb): het is toch niet zo'n traag mini-harddiskje toch? Volgens mij zat er ook zoiets in de Nokia N93 o.i.d. (N95-8Gb weet ik zo niet).
Officieel kan in Nederland alleen de 8GB bestellen en alleen daarvan is er een prijs bekend. Samsung gaat geen prijzen communiceren van producten die ze niet leveren.
Betreffende de geheugenkaartjes; de toestellen kunnen meestal de hogere snelheden niet aan (lezen en schrijven gaat niet sneller dan 3 MB/s). De Ultra 2 kan daar in tegen tot maximaal 15 MB/s (mits de lezer deze snelheid ondersteunt) en daar heb je dus niets aan in je mobiel.
Het voordeel zit ergens anders. Als je een grote kaart koopt en "even" al je content over wilt zetten naar je geheugenkaartje, dan kan dat even duren.
Aangezien het prijsverschil niet meer zo enorm is, zou ik gaan voor de snellere kaart.
Betreffende de geheugenkaartjes; de toestellen kunnen meestal de hogere snelheden niet aan (lezen en schrijven gaat niet sneller dan 3 MB/s). De Ultra 2 kan daar in tegen tot maximaal 15 MB/s (mits de lezer deze snelheid ondersteunt) en daar heb je dus niets aan in je mobiel.
Het voordeel zit ergens anders. Als je een grote kaart koopt en "even" al je content over wilt zetten naar je geheugenkaartje, dan kan dat even duren.
Grootte | Standaard | Ultra 2 |
1 GB | 6 min | 1 min |
2 GB | 11 min | 2 min |
4 GB | 23 min | 5 min |
8 GB | 46 min | 9 min |
Aangezien het prijsverschil niet meer zo enorm is, zou ik gaan voor de snellere kaart.
En weer uitgesteld naar 1 oktober.....Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:38:
Raar, want mn levering staat ineens op de 28ste ipv de 27ste
Ok wow, nice! Wat een verschil. Ik heb gister een Ultra gekocht, maar dat is geen Ultra 2. Ik wist niet dat die er was joh. Keb m nu net binnenrobertwebbe schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:00:
Officieel kan in Nederland alleen de 8GB bestellen en alleen daarvan is er een prijs bekend. Samsung gaat geen prijzen communiceren van producten die ze niet leveren.
Grootte Standaard Ultra 2 1 GB 6 min 1 min 2 GB 11 min 2 min 4 GB 23 min 5 min 8 GB 46 min 9 min
En die micro SDHC dingen zijn echt snel
Ja echt he! Ik heb ze gister gemailt om te zeggen dat ik het niet vind kunnen, zeker niet nu met die prijsverschil, en dat ik het verschil erug wil. Nog geen antwoord gehad.Johan Hurkmans schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:35:
[...]
En weer uitgesteld naar 1 oktober.....
Zou joikuspot ook op de Samsung werken ?
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
Heren geloof het of niet maar ik denk dat ik 1 van de eersten ben in nederland die hem heeft:D
De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 25 september 2008 17:31 uur gewijzigd naar:
Uw bestelling is verzonden.
YES!!!
Het is uiteraard leuk voor je dat je het toestel binnenkort krijgt, maar laten we er geen 'ik heb hem al / bijna / is onderweg'-topic van maken. Dat voegt niets toe.
De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 25 september 2008 17:31 uur gewijzigd naar:
Uw bestelling is verzonden.
YES!!!
Het is uiteraard leuk voor je dat je het toestel binnenkort krijgt, maar laten we er geen 'ik heb hem al / bijna / is onderweg'-topic van maken. Dat voegt niets toe.
[ Voor 27% gewijzigd door pven op 25-09-2008 17:42 ]
Vandaag worden ze ook for sure aan de winkels uitgeleverd, in ieder geval aan BelCompany. Het distributiecentrum heeft vandaag de verzendingen bevestigd.
robertwebbe schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:00:
Ok, bedankt voor de info. Echter in micro formaat is geen "Ultra II" leverbaar, alleen de "Ultra". De "gewone" is class 4 en de Ultra is class 6.Oli4 Hokke schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:01:
Ok wow, nice! Wat een verschil. Ik heb gister een Ultra gekocht, maar dat is geen Ultra 2. Ik wist niet dat die er was joh. Keb m nu net binnen
Zo te zien durft niemand je te quoten vanwege de modbreak, maar ik ben in ieder geval -samen met de rest van de wachtenden- zeer benieuwd naar je ervaringen!Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:37:
Heren geloof het of niet maar ik denk dat ik 1 van de eersten ben in nederland die hem heeft:D
Heb trouwens een Brando Ultra Clear Screenprotector gekocht voor de N95 8GB, een auto-oplader (voor 2 euro

Verwijderd
Ik zal als ik hem binnen heb zo snel mogelijk een korte ervaring hier plaatsen, ik heb op het moment weinig tijd voor een grote review . Ben namelijk druk met mijn studie die uiteraard voor gaat.Zo te zien durft niemand je te quoten vanwege de modbreak, maar ik ben in ieder geval -samen met de rest van de wachtenden- zeer benieuwd naar je ervaringen!
Wow.. Ik heb zojuist bij ons in de winkel even gespeeld met het toestel. Mijn eerste bevinding vergeleken met de N96 die ik vast heb gehad. Wat is dit toestel snel in de menu's. De bediening is erg fijn, vooral het touchpadje is erg handig!
Vergeleken met de N73 die ik nu heb is het toestel niet heel veel groter en zelfs iets dunner. Het batterijklepje is niet van plastic maar van metaal, dat is dus al een plus punt!
Vanmiddag ga ik even mijn Hi abonnement verlengen en krijg ik het toestel mee.
Vergeleken met de N73 die ik nu heb is het toestel niet heel veel groter en zelfs iets dunner. Het batterijklepje is niet van plastic maar van metaal, dat is dus al een plus punt!
Oh wow, relaxt! Dat is fijn om te horenThierry schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:24:
Wow.. Ik heb zojuist bij ons in de winkel even gespeeld met het toestel. Mijn eerste bevinding vergeleken met de N96 die ik vast heb gehad. Wat is dit toestel snel in de menu's. De bediening is erg fijn, vooral het touchpadje is erg handig!
Ik vind trouwens echt gaar dat samsung nu al weer een nieuw toestel gaat introduceren, die nog beter zou moeten zijn dan onze i8510
nieuws: Samsung komt met tweede smartphone met 8-megapixelcamera
Tja dat ben ik wel met je eens, maar dat toestel is een touchscreen toestel en dus eigenlijk niet te vergelijken met de INNOV8. Persoonlijk ben ik niet van de touchscreen telefoons dus vind het niet zo heel erg.Oli4 Hokke schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:31:
[...]
Oh wow, relaxt! Dat is fijn om te horen
Ik vind trouwens echt gaar dat samsung nu al weer een nieuw toestel gaat introduceren, die nog beter zou moeten zijn dan onze i8510hadden ze wel even óf mee mogen wachten óf meteen uit kunnen brengen..
nieuws: Samsung komt met tweede smartphone met 8-megapixelcamera
Daarnaast heeft dat ding een wat groter scherm en resolutie. Lijkt mij persoonlijk wel de moeite waard. Ook omdat er naast een touchscreen ook gewone knoppen op zitten. Zelf vind ik dat altijd wel het fijnst qua bediening. Prijs valt ook mee.
Oftewel, een goede concurrent voor hun eigen toestel
Beetje gek, maargoed, ik snap sowieso de telefoonmarkt niet helemaal. HTC lijkt dit ook een beetje te doen met de snelle introductie van de HD.
Oftewel, een goede concurrent voor hun eigen toestel

Ja, maar gelukkig* heeft de nieuwe Samsung telefoon (de M8800 aka Pixon) geen WiFi
en een eigen OS en ik vraag me af of dat positief zal uitpakken.
* gelukkig in de zin van dat de i8510 (die ik nu dus al anderhalve maand geleden besteld heb en nog steeds niet binnen is), naar mijn mening nog steeds de betere telefoon is. (naar mijn mening)
* gelukkig in de zin van dat de i8510 (die ik nu dus al anderhalve maand geleden besteld heb en nog steeds niet binnen is), naar mijn mening nog steeds de betere telefoon is. (naar mijn mening)
Heb het toestel en moet zeggen werkt erg fijn!
Alles is erg snel en ook het draaien van het scherm gaat snel etc. Ga straks de GPS even proberen!
Alles is erg snel en ook het draaien van het scherm gaat snel etc. Ga straks de GPS even proberen!
Je hebt geen last van laggy bewegingen? Schokt het wel eens? Of gaan de bewegingen altijd vloeiend?Thierry schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:05:
Heb het toestel en moet zeggen werkt erg fijn!![]()
Hoe zit het met de themes? zijn het er maar 3? Enig idee al of je custom themes kunt maken?
Tot nu toe nog geen last van schokken oid gehad. Maar heb er ook nog niets opstaanOli4 Hokke schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:36:
[...]
Je hebt geen last van laggy bewegingen? Schokt het wel eens? Of gaan de bewegingen altijd vloeiend?
Hoe zit het met de themes? zijn het er maar 3? Enig idee al of je custom themes kunt maken?
http://dailymobile.se/200...pixel-race-photo-samples/
Oh wow, een vergelijking van de i8510 met de m8800. zou dit echt zijn? Hij is amper nog officieel aangekondigd..
Ik weet overigens nou niet wat ik beter vind. Ik heb het idee de m8800
edit: neh dat valt eigenlijk misschien nog best mee. Ik weet het niet zo goed.
Oh wow, een vergelijking van de i8510 met de m8800. zou dit echt zijn? Hij is amper nog officieel aangekondigd..
Ik weet overigens nou niet wat ik beter vind. Ik heb het idee de m8800
edit: neh dat valt eigenlijk misschien nog best mee. Ik weet het niet zo goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Oli4 Hokke op 26-09-2008 19:55 ]
Weten jullie toevallig hoe je Push mail moet instellen op de i8510?
Ligt er ook totaal aan wat je op de foto wilt hebben. Aan de ene kant vind ik die van de m8800 beter, omdat je de kraa goed ziet, maar het is verder wel overbelicht. Wat dat betreft is die van de i8510 beter. Maar die i8510 foto lijkt wat vaag genomen, misschien dat dat het is.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:16:
Als ik de laatste foto van die kraan bekijk vind ik de i8510 beter...
Verwijderd
Hebben meer mensen het toestel al?
Ik ben benieuwd naar meerdere ervaringen over de snelheid van het toestel
Ik ben benieuwd naar meerdere ervaringen over de snelheid van het toestel
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 22:30:
Gisteren heb ik gebeld met Vodafone. Die man die ik sprak wist nog niet te vertellen wanneer de innov8 bij hun te koop is en ook niet voor welke prijs. Hij had zelfs geen indicatie voor de levering. Nog even wachten dus.
Gisteren heb ik gebeld met Vodafone. Die man die ik sprak wist nog niet te vertellen wanneer de innov8 bij hun te koop is en ook niet voor welke prijs. Hij had zelfs geen indicatie voor de levering. Nog even wachten dus.
Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.
Klopt, ik heb hen een aantal weken geleden ook al gebeld daarvoor. De medewerkers daar schijnen ook alleen maar te weten wat er op hun website staat.jaapbrandhof schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:10:
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 22:30:
Vodafone is altijd trager met het uitbrengen van smartphones, aangezien zij daar eerst hun software (firmware) voor moeten ontwikkelen en testen. Je krijgt bij Vodafone dan meestal ook een branded telefoon.
Ik ben echt blij dat ik hem via mijn wekr heb kunnen krijgen, anders had ik nog veel langer moeten wachten.Poeh schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:21:
[...]
Klopt, ik heb hen een aantal weken geleden ook al gebeld daarvoor. De medewerkers daar schijnen ook alleen maar te weten wat er op hun website staat.
Vodafone is altijd trager met het uitbrengen van smartphones, aangezien zij daar eerst hun software (firmware) voor moeten ontwikkelen en testen. Je krijgt bij Vodafone dan meestal ook een branded telefoon.
Overigens ben ik erg tevreden met de telefoon, maar heb de batterij nu al 2 keer opgeladen sinds ik hem heb (vrijdag). De batterij was half vol toen ik de telefoon kreeg en heb hem eerst leeg gebruikt en toen opgeladen.
Maar ik moet zeggen dat ik de telefoon wel intensief heb gebruikt.
Verwijderd
Oke hier dan een korte ervaring van mijn kant.
Vrijdag toen ik thuis kwam lag er een pakketje. Nadat ik de doos open heb gemaakt zag ik er een nette samsung i8510 oftewel innov8 in liggen keurig in een schuimpje. In de doos zit: De telefoon, lader, usb kabel, oortelefoon, microfoon, quick start guide en wat overgie software. Wat ik direct miste was de uitgebreide handleiding. Deze kan men zelf vinden op de samsung site.
Batterij geplaatst en sim kaart. Telefoon helemaal opgeladen en daarna kwam de telefoon tot leven. Het opstarten ging snel tenminste in vergelijking met een n70 en n95. Na het opstarten als eerste maar is de internet instellingen veranderen naar w-lan. In plaats van de standaard provider services (ik heb geen eindeloos online). Wat ik een nadeel vind is dat je dit telkens weer moet instellen als je van sim kaart bent veranderd... De telefoon werkt redelijk snel. Ik heb het idee dat er wat aan de firmware gesleuteld moet worden. Af en toe blijft hij namelijk even "hangen". Hierna de galerij maar is ingedoken en ik moet eerlijk zeggen de kwaliteit van het scherm is gewoon uitstekend. Evenals de geluidskwaliteit als je hem via de 3,5 inch plug doorlinkt naar een stereo of hoofdtelefoon. De bijgeleverde hoofdtelefoon heb ik tot nu toe nog niet gebruikt. De camera maakt ook zeer mooie foto`s. Hoef ik eindelijk mijn digitale camera niet meer mee te nemen.
Het internetten gaat zeer gemakkelijk met behulp van de optische joystick, in het gewone menu was de gevoeligheid van het ding standaard te laag ingesteld vond ik, De gevoeligheid heb ik naar 7 gezet. Nu werkt het fijn ook om door het menu te scrollen.
Dan de gps, dit is een aardig spul geworden om dit werkend te krijgen. Ik had hem ingeschakeld de geïntegreerde gps. Maar bij de gps positie zei hij steeds "geen verbinding" en verder was er niks in te stellen. Ik heb mcguider erop gezet aangezien mijn vader hier goede ervaringen mee heeft op de n95. Hier werkte de gps ook niet, wel met bluetooth maar ik wil toch niet telkens zo`n aparte muis meeslepen als ik het ingebouwd heb zitten. Na het uitspitten van wat fora`s. Erachter gekomen dat weinig mensen zo`n toestel hebben. Schoot ook nog niet echt op dus.Maar nu de oplossing! Leg hem een tijdje buiten kan wel een minuut a 5 tot 10 duren, En dan wel in de modus dat hij naar satellieten zoekt. En je raad het waarschijnlijk al het werkt naar behoren. Vanochtend even een autoritje gemaakt en hij is niet weggevallen. Wel kan ik merken dat de mcguider voor de n95 is gemaakt. Het laatste stukje van de zin hoor je niet. Ze zegt "rechts afsla" in plaats van "rechts afslaan" dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de hogere processor snelheid. Tenminste hier ga ik vanuit want ze heeft het bij elke zin. Even afwachten dus op een update.
Als je nog iets mist of wat wilt weten. Zeg het gerust
Vrijdag toen ik thuis kwam lag er een pakketje. Nadat ik de doos open heb gemaakt zag ik er een nette samsung i8510 oftewel innov8 in liggen keurig in een schuimpje. In de doos zit: De telefoon, lader, usb kabel, oortelefoon, microfoon, quick start guide en wat overgie software. Wat ik direct miste was de uitgebreide handleiding. Deze kan men zelf vinden op de samsung site.
Batterij geplaatst en sim kaart. Telefoon helemaal opgeladen en daarna kwam de telefoon tot leven. Het opstarten ging snel tenminste in vergelijking met een n70 en n95. Na het opstarten als eerste maar is de internet instellingen veranderen naar w-lan. In plaats van de standaard provider services (ik heb geen eindeloos online). Wat ik een nadeel vind is dat je dit telkens weer moet instellen als je van sim kaart bent veranderd... De telefoon werkt redelijk snel. Ik heb het idee dat er wat aan de firmware gesleuteld moet worden. Af en toe blijft hij namelijk even "hangen". Hierna de galerij maar is ingedoken en ik moet eerlijk zeggen de kwaliteit van het scherm is gewoon uitstekend. Evenals de geluidskwaliteit als je hem via de 3,5 inch plug doorlinkt naar een stereo of hoofdtelefoon. De bijgeleverde hoofdtelefoon heb ik tot nu toe nog niet gebruikt. De camera maakt ook zeer mooie foto`s. Hoef ik eindelijk mijn digitale camera niet meer mee te nemen.
Het internetten gaat zeer gemakkelijk met behulp van de optische joystick, in het gewone menu was de gevoeligheid van het ding standaard te laag ingesteld vond ik, De gevoeligheid heb ik naar 7 gezet. Nu werkt het fijn ook om door het menu te scrollen.
Dan de gps, dit is een aardig spul geworden om dit werkend te krijgen. Ik had hem ingeschakeld de geïntegreerde gps. Maar bij de gps positie zei hij steeds "geen verbinding" en verder was er niks in te stellen. Ik heb mcguider erop gezet aangezien mijn vader hier goede ervaringen mee heeft op de n95. Hier werkte de gps ook niet, wel met bluetooth maar ik wil toch niet telkens zo`n aparte muis meeslepen als ik het ingebouwd heb zitten. Na het uitspitten van wat fora`s. Erachter gekomen dat weinig mensen zo`n toestel hebben. Schoot ook nog niet echt op dus.Maar nu de oplossing! Leg hem een tijdje buiten kan wel een minuut a 5 tot 10 duren, En dan wel in de modus dat hij naar satellieten zoekt. En je raad het waarschijnlijk al het werkt naar behoren. Vanochtend even een autoritje gemaakt en hij is niet weggevallen. Wel kan ik merken dat de mcguider voor de n95 is gemaakt. Het laatste stukje van de zin hoor je niet. Ze zegt "rechts afsla" in plaats van "rechts afslaan" dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de hogere processor snelheid. Tenminste hier ga ik vanuit want ze heeft het bij elke zin. Even afwachten dus op een update.
Het probleem wat jij beschrijft met de GPS heb ik nog niet gehad. Nadat ik het toestel uit de doos haalde werkte deze in google maps vrijwel direct. Ook na het installeren van McGuider werkt deze vrijwel direct. Wat ik wel opgemerkt heb is dat je in McGuider niet de satelliet status kan zien.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:58:
Wel heb ik ook in McGuider dat de zinnen worden afgekapt.
Ik blijf nog steeds problemen hebben met het configureren van "push e-mail". De telefoon blijft als foutmelding telkens aangeven dat het host adres verkeerd is. Ook kan ik nergens een sync schedule instellen oid. Misschien gebruik ik wel totaal het verkeerde pakket. Ik had op nieuwemobiel.nl gelezen dat de telefoon push e-mail ondersteunt en heb ook op verschillende sites gelezen dat roadsync meegeleverd zou zijn. Helaas heb ik het dus nog niet aan de praat gekregen, en heb ook roadsync nog niet gevonden.
Nice review
Ik kan echt NIET wachten tot ik hem heb.. overmogen (zogenaamd) ik sta te springen. 
Ik ben ook erg benieuwd naar foto's met flits (aantal meter afstand en een meter afstand)

Zou je misschien wat voorbeeld foto's kunnen posten?Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:58:
Ik ben ook erg benieuwd naar foto's met flits (aantal meter afstand en een meter afstand)
enige tijd geleden meldde Speedy consales iets over PC software voor de i8510. Toen ik dat downloadde bleek het ActiveSync 4.5 software te zijn. Misschien kun je daar iets mee? Ik weet het niet.. (misschien gebruik je het zelfs al)Thierry schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:26:
[...]
Het probleem wat jij beschrijft met de GPS heb ik nog niet gehad. Nadat ik het toestel uit de doos haalde werkte deze in google maps vrijwel direct. Ook na het installeren van McGuider werkt deze vrijwel direct. Wat ik wel opgemerkt heb is dat je in McGuider niet de satelliet status kan zien.
Ik blijf nog steeds problemen hebben met het configureren van "push e-mail". De telefoon blijft als foutmelding telkens aangeven dat het host adres verkeerd is. Ook kan ik nergens een sync schedule instellen oid. Misschien gebruik ik wel totaal het verkeerde pakket. Ik had op nieuwemobiel.nl gelezen dat de telefoon push e-mail ondersteunt en heb ook op verschillende sites gelezen dat roadsync meegeleverd zou zijn. Helaas heb ik het dus nog niet aan de praat gekregen, en heb ook roadsync nog niet gevonden.
Verwijderd
@thierry, Dat probleem heb ik ook met McGuider, maar dat maakt verder tot nu toe niet uit. Ik kom op de plaats van bestemming en daar gaat het mij om:)
@Oli4Hokke
Ik zal vanavond wat foto`s maken met flits. Straks wat zonder flits;)
Ja die active sync kwam ik tegen in het download centrum van samsung maar je hebt de volgende 2 nodig:
http://www.samsung.com/nl...Type=L&disp_nm=GT-I8510/8
de software komt sterk overeen met de nokia pc suite. Is hetzelfde alleen ander thema.
@Oli4Hokke
Ja die active sync kwam ik tegen in het download centrum van samsung maar je hebt de volgende 2 nodig:
http://www.samsung.com/nl...Type=L&disp_nm=GT-I8510/8
de software komt sterk overeen met de nokia pc suite. Is hetzelfde alleen ander thema.
ik begreep eerst niet geheel hoe je daar was gekomen op die pagina. Via samsungmobile.nl kun je ook naar een download pagina, maar daar is niets te downloaden. Hier kennelijk wel, maar ik zocht hier dus naar. Maar kennelijk moet het gewoon via de downloadcentrum
logisch. Ik probeerde het toestel te zoeken onder "consumenten", echter staat daar het toestel nog niet tussen..
Verwijderd
nee je kunt hem alleen vinden via de zoek balk. Ik vind het wel raar dat hij nog niet bij toestellen staat terwijl hij wel uit is. Misschien zodat de eerste reviews er zijn als er reclame voor wordt gemaakt. En ik denk dat ze eerst de omnia als verkoophit willen hebben
Denk t ook, want je hoort ook zoo weinig van dit toestel. Hij is 1 keer verschenen in een reclame blaadje toch? En tweakers refereert er wel eens naar. Maar verder hoor ik er nooit wat over.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:17:
nee je kunt hem alleen vinden via de zoek balk. Ik vind het wel raar dat hij nog niet bij toestellen staat terwijl hij wel uit is. Misschien zodat de eerste reviews er zijn als er reclame voor wordt gemaakt. En ik denk dat ze eerst de omnia als verkoophit willen hebben
Ik heb het probleem met McGuider dat de stem wordt afgekapt opgelost. Ik heb er een nieuwere versie opgezet en dit lost het probleem bij mij op.
Ook heb ik mijn Push mail probleem opgelost. Ik had ergens gelezen dat Roadsync bij het toestel zou moeten zitten maar kon dit nergens vinden en de Sync van het toestel zelf bood ook geen soelaas.
Nadat ik Y-Browser had geinstalleerd ben ik eens gaan rondneuzen op de Z schijf en vond hier in een install directory de .sis file van Roadsync. Deze heb ik geinstalleerd en geregistreerd en nu kan ik zonder problemen push e-mail ontvangen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe super tevreden ben met het toestel. Het toestel doet alles wat ik er van had verwacht en nog meer
Ook heb ik mijn Push mail probleem opgelost. Ik had ergens gelezen dat Roadsync bij het toestel zou moeten zitten maar kon dit nergens vinden en de Sync van het toestel zelf bood ook geen soelaas.
Nadat ik Y-Browser had geinstalleerd ben ik eens gaan rondneuzen op de Z schijf en vond hier in een install directory de .sis file van Roadsync. Deze heb ik geinstalleerd en geregistreerd en nu kan ik zonder problemen push e-mail ontvangen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe super tevreden ben met het toestel. Het toestel doet alles wat ik er van had verwacht en nog meer
Hoe staat het met de foto's?Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:18:
Ik kan echt niet wachten tot dinsdag!! Dan krijg ik m eindelijk. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat, maar het wachten op dit toestel duuurt zooo lang. Dan lijkt de tijd ineens toch heeel langzaam te gaan. Een vreemd contrast.
Ik sta echt te springen om dat ding in ontvangst te nemen

en zeker met wat ik van jullie hoor. Over hoe super dat ding is.
[ Voor 6% gewijzigd door Oli4 Hokke op 28-09-2008 23:23 ]
Ik heb hem nu in mijn handen en zal een paar foto's en video's uploaden naar mijn Flickr account (http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/sets/72157607570501289/).
[ Voor 31% gewijzigd door robertwebbe op 29-09-2008 10:41 ]
Wat ik nu vooral merk met Roadsync aan en dus constant 3G aan dat mijn telefoon erg warm wordt. Zijn er al meer mensen met dit probleem?
Wauwrobertwebbe schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:22:
[...]
Ik heb hem nu in mijn handen en zal een paar foto's en video's uploaden naar mijn Flickr account (http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/sets/72157607570501289/).
Kan ik die link in te Ts zetten?
Ik merk ook dat ik geen geluidje krijg als ik een agenda item heb. Heel vervelend.
bronM8800 vs INNOV8
All thanks to its superior camera module, the INNOV8 takes more detailed and smoother shots
Dus die M8800 is minder qua camera.
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
Zijn de foto`s nog nodig? aangezien ik wat probleempjes heb met het uploaden.
@ thierry, mijn telefoon wordt handwarm. Vooral met intensief gebruik. Maar echt erg nee. mijn laptop wordt warmer;)
Dat van McGuider ga ik ook maar eens proberen.
@ thierry, mijn telefoon wordt handwarm. Vooral met intensief gebruik. Maar echt erg nee. mijn laptop wordt warmer;)
Nee is niet geheel van belang, maar leuk om te zien. Flits foto's bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:20:
Zijn de foto`s nog nodig? aangezien ik wat probleempjes heb met het uploaden.
Overigens mooie foto's die andere
O dat is minder! Weet je hoe je de software (lees: firmware) moet updaten? Ik vraag me namelijk af of er niet al een update isThierry schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:14:
Ik merk ook dat ik geen geluidje krijg als ik een agenda item heb. Heel vervelend.
[ Voor 25% gewijzigd door Oli4 Hokke op 29-09-2008 14:32 ]
Verwijderd
Ik heb gisteren ook al naar firmware zitten zoeken maar nog niks kunnen vinden
Als ik een agenda item heb dan geeft hij wel signaal, trillend in stil en geluid bij algemeen profiel. Je moet wel het alarm dan activeren.
Als ik een agenda item heb dan geeft hij wel signaal, trillend in stil en geluid bij algemeen profiel. Je moet wel het alarm dan activeren.
Ja dit heb ik gedaan, maar ik krijg maar geen herinnering. Geen geluidje en geen tril signaal. Ik heb zojuist even een test ingesteld en ook die werkte niet.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:53:
Ik heb gisteren ook al naar firmware zitten zoeken maar nog niks kunnen vinden
Overigens wordt het toestel ook niet extreem heet maar meer handwarm. Vooral als pushmail constant aanstaat, en dan loopt de batterij ook erg snel leeg.
Verwijderd
Maar wat doe je dan een vergadering? memo? verjaardag of taak? bij mij geeft hij bij vergadering gewoon een signaal. Misschien heb je ergens iets uit staan?
Ik gebruik vergadering, dat doe ik eigenlijk altijd en deed het ook zo op mijn N73. Volgens mij heeft het heel even gewerkt toen ik de telefoon net had. En als ik iets uit heb staan zou ik niet weten watVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:46:
Maar wat doe je dan een vergadering? memo? verjaardag of taak? bij mij geeft hij bij vergadering gewoon een signaal. Misschien heb je ergens iets uit staan?
Alles staat gewoon ingesteld zoals het hoort en ook de herinnering staat aan, het profiel staat op algemeen etc etc. Alleen het toetsengeluid heb ik uitgezet. Heb dit nu aangezet maar dat helpt niet. Ook heb ik het geprobeerd met een memo maar dat maakte geen verschil.
Ik snap het niet, misschien komt het doordat ik iets heb geïnstalleerd. Maar ik zou niet weten wat.
Edit, welke software versie heb jij? ik heb HH9.
Verwijderd
Pff ik heb zelf agile mobile en mcguider erop gezet en ook de toetsgeluiden uit. Maar misschien even een mailtje wagen aan samsung? of de handleiding raadplegen?
@thierry vraagje welke versie van Mcguider is het die bij jou goed werkt?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 16:07 ]
Ik denk dat ik er maar een mailtje aan ga wagen dan. Ik krijg gewoon geen geluid uit dat ding. Ik heb ook het idee dat mijn alarm (klok) ook niet werkt.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:04:
Pff ik heb zelf agile mobile en mcguider erop gezet en ook de toetsgeluiden uit. Maar misschien even een mailtje wagen aan samsung? of de handleiding raadplegen?
Misschien heeft het met elkaar te maken ofzoiets.
Ik gebruik Sygic Drive Traffic GPS Versie 7.60731 Build 0/1398 D Kaart versie 7.54
Maar welke software versie van je telefoon heb jij?
Verwijderd
handig voor in de startpost:
Codes:
*#06#: Toont het unieke IMEI-nummer
*#0000#: Firmwareversie
*#2820#: Bluetooth (BT) adres
ik heb softwareversie:
i8510XXHH9
Datum: 29/08/08
Aangepaste versie:
i8510L04XENHHC
Codes:
ik heb softwareversie:
i8510XXHH9
Aangepaste versie:
i8510L04XENHHC
Hmm vaag ik heb dezelfde. Ik zal als het antwoord van Samsung niet bevredigend is er even een harde reset aan wagen. Ik krijg met geen mogelijkheid een notificatie uit het toestel, zucht.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:58:
handig voor in de startpost:
Codes:
ik heb softwareversie:
i8510XXHH9
Aangepaste versie:
i8510L04XENHHC
Overigens werken deze codes volgens mij ook allemaal (In iedergeval die van het wireless MAC adres):
Nokia Code : *#06#
NOKIA IMEI nummer (International Mobile Equipment Identity)
Nokia Code : *#0000#
NOKIA Firmware versie en datum, Telefoon Model en Operator info
Nokia Code : *#92702689#
Life timer (W A R 0 A N T Y) - Gesprekstimer
Nokia Code : *#62209526#
Wireless MAC Adres (M A C _ W L A N)
Nokia Code : *#2820#
Bluetooth MAC adres (B T A 0?)
Nokia Code : *#7370#
NOKIA Format (Soft Reset)
Nokia Code : *#7780#
NOKIA Factory Reset (Hard Reset)
Probeer dat eensThierry schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:02:
[...]
Nokia Code : *#7370#
NOKIA Format (Soft Reset)
Nokia Code : *#7780#
NOKIA Factory Reset (Hard Reset)
[ Voor 5% gewijzigd door Oli4 Hokke op 29-09-2008 18:18 ]
Heel apart ik snap er echt niets van. Ik zat daarstraks in de auto en ik had al een agenda item staan om 18.00uur met een herinnering om 17.45uur. Deze deed het gewoon. Als ik nu test dan werken mijn agenda items en zelfs mijn alarm klok. Maar vandaag de hele dag kwam er geen kik uit het toestel. Ik ben erg benieuwd of ik morgen weer hetzelfde probleem heb, dan weet ik dat ik in iedergeval ergens naar moet kijken waar een dagteller ofzoiets ingesteld staat. En misschien doet hij het morgen zowiezo ook welOli4 Hokke schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:18:
[...]
Probeer dat eensMisschien dat het dan ineens wel werkt (het probleem met je geluidjes)