Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzl01
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 19:22
Thierry schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:11:
Ik heb het probleem met McGuider dat de stem wordt afgekapt opgelost. Ik heb er een nieuwere versie opgezet en dit lost het probleem bij mij op.

Ook heb ik mijn Push mail probleem opgelost. Ik had ergens gelezen dat Roadsync bij het toestel zou moeten zitten maar kon dit nergens vinden en de Sync van het toestel zelf bood ook geen soelaas.
Nadat ik Y-Browser had geinstalleerd ben ik eens gaan rondneuzen op de Z schijf en vond hier in een install directory de .sis file van Roadsync. Deze heb ik geinstalleerd en geregistreerd en nu kan ik zonder problemen push e-mail ontvangen.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe super tevreden ben met het toestel. Het toestel doet alles wat ik er van had verwacht en nog meer :D
Hi Thierry, waar vond je die Roadsync sis file? ik zoek me suf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
Franzl01 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:04:
[...]

Hi Thierry, waar vond je die Roadsync sis file? ik zoek me suf
Zie mijn post :) De install dir op de Z schijf.
Nadat ik Y-Browser had geinstalleerd ben ik eens gaan rondneuzen op de Z schijf en vond hier in een install directory de .sis file van Roadsync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzl01
Thierry schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:19:
[...]

Zie mijn post :) De install dir op de Z schijf.

[...]
Gevonden en werkt?
Weliswaar versie 3.0 en niet 4.0. Das dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

dafmay schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:15:
Heeft iemand al eens WDR (wide dynamic range) functie van de camera geprobeerd? Is dit een setting om ook standaard te gebruiken of alleen maar bij plaatjes-schieten met fel licht op de achtergrond? Ik ga het uiteraard zelf eens uittesten, maar wellicht hebben andere gebruikers hier dat ook al gedaan...
Als jij vertelt hoe ik er kom :P Op wat voor ISO schiet je? Eerst liet ik hem op automatisch staan maar na een tijdje merkte ik dat ISO 200 voor het minste ruis en de beste resultaten is te gebruiken.

Ik heb nu ook stof onder het scherm. Echter alleen storend wanneer het backlight uit staat.

Heeft iemand al ervaringen met het jailbreaken/certificaat-controle-verwijderen van hun telefoon?

Ik heb de laatste tijd problemen een goed GPS signaal te krijgen. Zowel via GPS-GVNNS, McGuider, als 'Places'/'Plaatsen' krijg ik niet makkelijk verbinding. Heeft iemand tips?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Sebazzz schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:17:
[...]
Als jij vertelt hoe ik er kom :P Op wat voor ISO schiet je? Eerst liet ik hem op automatisch staan maar na een tijdje merkte ik dat ISO 200 voor het minste ruis en de beste resultaten is te gebruiken.
WDR is te vinden onder Menu > Settings > Applications > Camera. Ik maak foto's op de standaard setting, maar dank alvast voor de ISO 200 tip..ga ik ook eens proberen. Welke ISO wordt eigenlijk standaard gebruikt?

Ps Is er toevallig al nieuws over een Innov8 software upgrade?

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 17-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een losse firmware kan vinden met de nederlandse taal?

Ik heb de mijne gekocht in Thailand, en zoek een losse nederlandse firmware.

Ik heb er al een aantal geprobeerd maar nergens is de NL taal te vinden. (voor sms'en enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben sinds paar uur int bezit van deze top telefoon. Alleen had ik even een klein vraagje. Mn batterij is bijna leeg en zodra ik hem van toetsblokkering afhaal dan is mn licht niet zo fel. Ik heb spaarstand uitgezet. en als ik de helderheid verander dan ist weer goed maar zodra ie op toetsenbord blokkering gaat dan is tweer een stuk donkerder. Komt dit doordat mn batterij bijna leeg is? En hoe kan ik dat veranderen zodat mn helderheid altijd hetzelfde blijft.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Heb sinds paar dagen de innov8 en vandaag heb ik de route 66 mobile 8 voor symbian S60 v3 aangekregen.
Ik ben eigenlijk een totale leek om deze dingen geïnstalleerd te krijgen en ik had gehoopt dat ik hier iets zou terugvinden om me te helpen bij het installeren, maar op het eerste zicht ben ik niets tegengekomen.

Ik heb de inhoud van de cd op een micro sd kaartje geïnstalleerd. heb toen het kaartje in mijn toestel gestoken en ben ik naar applicaties gegaan en de route 66 opgestart. heb de 16 karakters van de voucher code ingegeven en verstuurd via tekstbericht. dan kwam er op het scherm 'positie opzoeken', maar na een half uur kwam er nog geen verandering in. normaal gezien zou er ook 'activation complete' moeten verschijnen, maar dat is niet gebeurd.
Doe ik iets fout? of moet ik gewoon nog langer wachten?

Alle hulp is welkom, want ik kan de GPS-functie wel goed gebruiken.

Voor de rest ben ik zeer tevreden van het toestel :)

Alvast bedankt!

Er mag altijd een PM gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

dafmay schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:14:
[...]

WDR is te vinden onder Menu > Settings > Applications > Camera. Ik maak foto's op de standaard setting, maar dank alvast voor de ISO 200 tip..ga ik ook eens proberen.
Ik vind hem niet :$ Hoe zou dat in het Nederlands heten, Breed Dynamisch Bereik?
Welke ISO wordt eigenlijk standaard gebruikt?
Automatische ISO. Deze is afhankelijk van de foto, voornamelijk helderheid en contrast.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze phone ook net een paar dagen en lekker mee zitten spelen en heb toch nog wat vragen die ik zo 123 niet in de handleiding kan terug vinden.

1*Hoe kan je nou het beste je muziek erop zetten qua map structuur?
2*Is er een manier om direct in het Home-screen te komen zonder telkens terug, terug en terug te moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:38:
Ik heb deze phone ook net een paar dagen en lekker mee zitten spelen en heb toch nog wat vragen die ik zo 123 niet in de handleiding kan terug vinden.

1*Hoe kan je nou het beste je muziek erop zetten qua map structuur?
2*Is er een manier om direct in het Home-screen te komen zonder telkens terug, terug en terug te moeten doen?
1: Gewoon in X:/Sounds waarbij X de schijfletter van je massageheugen of je SD kaart is. Als je de muziekbibliotheek laat vernieuwen sorteert ie je nummers automatisch bij artiest, album, genre etc. Zorg dus wel dat je ID tags van je muziekbestanden goed staan. Je kan ook ID tags in de telefoon bewerken, maar met een PC met volwaardig toetsenbord is het wat makkelijker :Y)
2: De bel-afbreek-knop-met-hoorntje-erop ding ;) Rechtsonderin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:24:
[...]

1: Gewoon in X:/Sounds waarbij X de schijfletter van je massageheugen of je SD kaart is. Als je de muziekbibliotheek laat vernieuwen sorteert ie je nummers automatisch bij artiest, album, genre etc. Zorg dus wel dat je ID tags van je muziekbestanden goed staan. Je kan ook ID tags in de telefoon bewerken, maar met een PC met volwaardig toetsenbord is het wat makkelijker :Y)
2: De bel-afbreek-knop-met-hoorntje-erop ding ;) Rechtsonderin dus.
Thanks. Zo moeilijk en soms zo makkelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzl01
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:08:
Ik ben ook heel tevreden over het toestel, behalve met 1 ding.
Hij werkt namelijk niet goed samen met mijn bluetooth carkit.
Met mijn vorige gsm kon ik mijn contacten synchroniseren, maar dit werk niet meer. Wat erg vervelend is, want ik kan nu niet handsfree bellen vanuit de auto. Wat toch wel een beetje de bedoeling is.
Ik heb al op verschillende fora gekeken, maar die verwijzen naar een update voor de Nokia.
Lijkt mij dat ik die niet kan gebruiken? Of juist wel ? het is een update voor Symbian S60, maar dit zal wel specifiek zijn per toestel. Heeft nog iemand deze problemen...en nog veel mooier...heeft iemand misschien een oplossing ?
Hi Vincent,

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met de carkit maar ook met de bluetooth headset. Op een of andere manier moet je bij de headset koppelen vanaf de phone anders disconnect het direct weer na het koppelen. Bij mijn Bluetooth carkit (Pioneer) kan ik geen namen overzetten. De phone krijgt dan geen verbinding tijdens de overdracht sessie en daarna koppelt die wel weer maar dan is er geen overdracht status meer op de Pioneer. :'(
Heb jij het, of misschien iemand anders, al werkend gekregen.
En voor de volledigheid: ik heb alles al gereset (soft, hard, phone, carkit).
In de compatibility guide van Pioneer wordt de Samsung INOV8 niet genoemd, wel de n95, die werkt toch min of meer hetzelfde dacht ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Franzl01 op 22-01-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franzl01 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Hi Vincent,

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met de carkit maar ook met de bluetooth headset. Op een of andere manier moet je bij de headset koppelen vanaf de phone anders disconnect het direct weer na het koppelen. Bij mijn Bluetooth carkit (Pioneer) kan ik geen namen overzetten. De phone krijgt dan geen verbinding tijdens de overdracht sessie en daarna koppelt die wel weer maar dan is er geen overdracht status meer op de Pioneer. :'(
Heb jij het, of misschien iemand anders, al werkend gekregen.
En voor de volledigheid: ik heb alles al gereset (soft, hard, phone, carkit).
In de compatibility guide van Pioneer wordt de Samsung INOV8 niet genoemd, wel de n95, die werkt toch min of meer hetzelfde dacht ik.
Heb geen ervaring met die handsfree setjes voor in de auto, hoewel ik wel van plan was er binnenkort een te kopen. Wat compatibiliteit betreft, kan je beter op N96 zoeken dan N95. De laatste heeft een oudere software dan de INNOV8, de N96 dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog met 1 ding. Ik zoek me gek in die PDF maar ik zie het niet. Wat is het geval. Ik heb een mailbox aangemaakt maar niet goed dus ik wil hem verwijderen. Maar hoe? Ik krijg geen optie mailbox verwijderen te zien. Iemand het ei van Columbus misschien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:42:
[...]

Thanks. Zo moeilijk en soms zo makkelijk. ;)
Let er op dat je app rustig open blijft staan en niet zelf afsluit. Ook 'native' apps zoals Realplayer of Muziekplayer niet. Ook kunnen sommige (Java) applicaties niet tegen multitasking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Iemand toevallig recent een autohouder aangeschaft waarbij de lader past aan de zijkant? Ik ben op zoek naar een geschikte houder voor ventilatierooster van de auto, maar ik heb nog geen goede kunnen vinden. Voor mijn N95 had ik de Brodit passieve houder, echter Brodit heeft helaas geen type beschikbaar voor de Innvo8. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje betreffende muziek op de telefoon. Hoe zorg ik ervoor dat die album art ook geshowd word? Ik krijg nu alleen zo'n cdtje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:13:
[...]

Let er op dat je app rustig open blijft staan en niet zelf afsluit. Ook 'native' apps zoals Realplayer of Muziekplayer niet. Ook kunnen sommige (Java) applicaties niet tegen multitasking.
Hoe kan je de apps dan afsluiten? Moet je dan echt eerst "afsluiten" kiezen en dan terug naar het "Home" screen?

@mempienmdb

Het beste kan je de covers direct in de MP3's plaatsen met bvb TagRename. Met dat programma kan je dan ook gelijk je ID's goed zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:51:
[...]

Hoe kan je de apps dan afsluiten? Moet je dan echt eerst "afsluiten" kiezen en dan terug naar het "Home" [b]screen?
Gewoon terug of afsluiten kiezen ;) Als je eenmaal in een menu zit kan je direct terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
http://nl.youtube.com/watch?v=nKhm9FlWgFw

Ik heb even wat gespeeld met de slowmotion (1/8) functie :) het enige wat ik in dit filmpje bewerkt heb is het zwart/wit maken en het contrast een klein beetje aanpassen. De kwaliteit was al niet zo hoog, maar youtube heeft het wel ietsjes slechter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb een zestal sneltoetsen gedefinieerd. Al geruime tijd ging het bellen mbv de sneltoetsen prima. Sinds een aantal dagen doen ze het niet meer. Kent iemand dit probleem en weet een oplossing? In het keuzemenu staat "Sneltoetsen aan" keurig aangevinkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ben nu enige dagen in het bezit van de Samsung Innov8 en tot nu toe bevalt het toestal me erg goed. Vergeleken met de N96 van een kennis van mij, even de bevindingen:

N96
- DVB-H is prachtig tv-kijken.
- De interface is vaak net iets inventiever.
- Stevigere slider.

Innov8
- Camera is een stuk beter, is ook een stuk lichtsterker.
- Voelt steviger en beter gebouwd.
- Interface laadt sneller door.
- Trackpad maakt internetten veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzl01
hoefniks schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:53:
Ik heb een zestal sneltoetsen gedefinieerd. Al geruime tijd ging het bellen mbv de sneltoetsen prima. Sinds een aantal dagen doen ze het niet meer. Kent iemand dit probleem en weet een oplossing? In het keuzemenu staat "Sneltoetsen aan" keurig aangevinkt. ;)
Ik herken het probleem. Bij mij doet het zich SOMS voor na synchroniseren. Waarschijnlijk als er data wordt gewijzigd in je Outlook bijvoorbeeld. Je moet ze dan gewoon opnieuw instellen. Ik weet echter niet hoe je het kunt vermijden. Zal wel een of andere bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Laatst online: 05-01-2022
Franzl01 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Ik herken het probleem. Bij mij doet het zich SOMS voor na synchroniseren. Waarschijnlijk als er data wordt gewijzigd in je Outlook bijvoorbeeld. Je moet ze dan gewoon opnieuw instellen. Ik weet echter niet hoe je het kunt vermijden. Zal wel een of andere bug zijn.
Is een goede tip. Ik zal het eens in de gaten houden wat er gebeurd na een synchronisatie. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag allen
ik heb gistere een Innov8 aangeschaft door middel via een abo, ben er tot nu erg tevreden over
Maar er is 1 probleem. Heb de sim kaart van mijn oude tel in de innov8 gedaan, hem op GSM mode gezet. Nu kan ik wel bellen, maar de Smsjes komen niet aan :?
Moet ik wat instellingen verandere of iets activeren?
Als probleem zegt hij: Ongeldige telefoon of berichten centrale nummer. erg raar aan gezien ik wel kan bellen

iig ik hoop dat iemand een antwoord heeft
mvg

Dion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet nu dat ik het SMSC moet invoeren, maar ik heb op samsung.nl de handleiding door genomen maar ik zie nergens staan hoe ik dat moet doen.
Iemand:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde laatst iets over de extra kosten die er bijkomen bovenop een internet-abo als je Youtube afspeeld op de telefoon. Klopt daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Dat is compleet afhankelijk van welk internet abonnement je hebt. Van Vodafone weet ik zeker dat bij onbeperkt internet ook streaming (dus o.a. youtube) inbegrepen is. Bij andere providers weet ik het niet precies maar er zijn wel providers die streaming apart in rekening brengen, ondanks een onbeperkt internet abonnement.

Verder zit ik zelf nog met een vraag, momenteel maak ik gebruik van de volgende firmware versie: I8510XXHH9. En bij het gebruiken van GPS stopt de mobiel er soms spontaan mee, hij loopt niet vast maar herstart zichzelf meteen. Ik heb geen aangepaste thema's of iets dergelijks, en buiten de standaard programma's heb ik enkel 'Opera Mini' en 'Ebuddy' geïnstalleerd. Iemand enig idee waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:44:
Goededag allen
ik heb gistere een Innov8 aangeschaft door middel via een abo, ben er tot nu erg tevreden over
Maar er is 1 probleem. Heb de sim kaart van mijn oude tel in de innov8 gedaan, hem op GSM mode gezet. Nu kan ik wel bellen, maar de Smsjes komen niet aan :?
Moet ik wat instellingen verandere of iets activeren?
Als probleem zegt hij: Ongeldige telefoon of berichten centrale nummer. erg raar aan gezien ik wel kan bellen

iig ik hoop dat iemand een antwoord heeft
mvg

Dion
Bij de Innov8 hoort een UMTS sim-kaart, die kreeg ik netjes van mijn provider (KPN) toegestuurd, werkend onder mijn oude gsm nummer uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:01

charrel

Cortisol4life..

Zo, gister dit toestel ook binnen gekregen in combo met een vodafone abbo.
Gelijk even mee wezen spelen, bevalt tot op heden erg goed. Batterijduur valt me nu al mee, als dat nog beter wordt heb ik geen klagen. Heb wel umts uit en bluetooth uit.
Toestel is wel wat aan de grote kant, qua opties moet ik nog even puzzelen. Ik weet wel dat het er op zit maar moet me nog even eigen maken in de menu's
Gelijk even mcguider erop gezet, kostte wat moeite om gps ontvangt te krijgen maar na de "update" van GPS+ werkte het meteen. Hopelijk hoeft dat maar 1x :+
Komen ook mooie plaatjes uit, kwaliteit is iets beter dan onze digitale camera van 4 jaar oud.
Al met al tot op heden best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels 2 weken in bezit van dit toestel, en ZEER trots. Absoluut geen spijt van m'n keuze.

Ik het begin ging de batterij heel snel leeg, zelfs na al gelezen te hebben begon ik em te knijpen na een week. Inmiddels gaat de batterij echt heel erg lang mee! Bedenk is, 3G, bluetooth, wifi, 8 mp camera, muziek, dat heeft aardig wat energy nodig. Toch houdt de innov8 het 3 dagen vol, en nog geen rare dingen gemerkt zoals hier wel word beschreven.

In de 2 weken dat ik dit toestel dus heb, geen een slechte ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Wacht maar totdat je 'Screencapturer' uitzet. Dan gaat je batterij nóg langer mee. Met JB of JM task manager kan je dit programma beëindigen. Bovendien iedere nacht in offline modus laten zetten. Dan kan je wel even door met je 1,2 Ah accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Laatst online: 11-09 09:53
Ook ik heb de Innov8 een week of vier in gebruik. Ik heb een Vodafone abbo met onbeperkt internet. Het was behoorlijk wennen aan Symbian maar ik snap nu (bijna) alles.
Heb de pdf-handleiding doorgenomen en o.a. dit topic doorgelezen. Ik ben tevreden met het toestel. Batterijduur is w.m.b. goed genoeg.
Menustructuur en individuele aanpasbaarheid (shortcuts) maken het toestel efficiënt te gebruiken. Ik kan er zelfs mee bellen!
Ik gebruik het toestel met name voor de volgende 'activiteiten'
- Bellen
- Navigeren (McGuider)
- Emailen
- Internetten
- Foto's maken

Paar dingen waar ik nog een vraag over heb;
1) TouTube; via de mobile YouTube-site. Ik krijg netjes de voorpagina te zien, kan zoeken, maar krijg geen filmpjes te zien via de RealPlayer. Over Wifi; Realplayer start, filmpje laadt niet in... Over 3G; vraagt het toestel om een Wifi netwerk te selecteren (terwijl ik niet voor niets op 3G zit)... Werkt e.e.a beter met dedicated YouTube cliënt zoals Mobitubia? Andere ideeën?

2) Wifi; Hoe weet ik zeker dat ik thuis over wifi aan het internetten ben en niet via 3G? Ja, ik heb prioriteiten voor internet ingesteld, maar ik wil ergens kunnen zien of het toestel over Wifi of over 3G gegevens uitwisselt.

3) Bij het internetten (standaard browser) wordt je vaak automatisch naar de mobiele versie van een site gestuurd. Soms kan je naar de 'volledige' versie maar niet altijd. Kan ik ergens instellen dat de browser geen gegevens meestuurt die de site vertelt dat ik internet op mijn mobiel? Is er anders een alternatieve browser die dit oplost? Wil wel graag de muisaanwijzer kunnen blijven gebruiken...

4) Widgets... Ik weet dat de vraag al eerder gesteld is maar er is geen passend antwoord op gekomen. Op de officiële Samsung Innov8 site zie je dat er widgets gebruikt kunnen worden. Wel afhankelijk van je provider. Iemand die het weerbericht of een mooie grote 'analoge' klok op zijn 'idle' scherm heeft zitten?

5) Hoe krijg ik de album-hoesjes getoond tijdens het afspelen van mp3-tjes? Moet ik ze soort van 'inbakken' in elk individueel mp3-tje met een speciaal programma?

Nou, degene die een antwoord heeft op één of enkele vragen is direct door naar de finale!
Mensen, bij voorbaat dank!

[ Voor 3% gewijzigd door no113 op 09-02-2009 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

no113 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 07:15:
1) TouTube; via de mobile YouTube-site. Ik krijg netjes de voorpagina te zien, kan zoeken, maar krijg geen filmpjes te zien via de RealPlayer. Over Wifi; Realplayer start, filmpje laadt niet in... Over 3G; vraagt het toestel om een Wifi netwerk te selecteren (terwijl ik niet voor niets op 3G zit)... Werkt e.e.a beter met dedicated YouTube cliënt zoals Mobitubia? Andere ideeën?
Provider blokkade? Gebeurt wel eens.
2) Wifi; Hoe weet ik zeker dat ik thuis over wifi aan het internetten ben en niet via 3G? Ja, ik heb prioriteiten voor internet ingesteld, maar ik wil ergens kunnen zien of het toestel over Wifi of over 3G gegevens uitwisselt.
Niet. Maar als het goed is vraagt ie het iedere keer als hij wilt connecten naar een niet-wifi netwerk. Dus als hij problemen ondervindt met het connecten naar de je wifi, dan vraagt hij of hij via mobiele services mag connecten.
3) Bij het internetten (standaard browser) wordt je vaak automatisch naar de mobiele versie van een site gestuurd. Soms kan je naar de 'volledige' versie maar niet altijd. Kan ik ergens instellen dat de browser geen gegevens meestuurt die de site vertelt dat ik internet op mijn mobiel? Is er anders een alternatieve browser die dit oplost? Wil wel graag de muisaanwijzer kunnen blijven gebruiken...
Opera Mini (de kleinste en de gratis versie) heeft ook muisaanwijzer support, ontdekte ik.
4) Widgets... Ik weet dat de vraag al eerder gesteld is maar er is geen passend antwoord op gekomen. Op de officiële Samsung Innov8 site zie je dat er widgets gebruikt kunnen worden. Wel afhankelijk van je provider. Iemand die het weerbericht of een mooie grote 'analoge' klok op zijn 'idle' scherm heeft zitten?
Volgens mij kan je dat bij de je persoonlijke instellingen instellen.
5) Hoe krijg ik de album-hoesjes getoond tijdens het afspelen van mp3-tjes? Moet ik ze soort van 'inbakken' in elk individueel mp3-tje met een speciaal programma?
Ja, die kan je bij je ID tags doen. Maar ik geloof dat ie bij mij gewoon de jpg bestand uit dezelfde map neemt, want ik zie dat er geen cover art is ingebakken in bij een aantal MP3's waarbij ik op de Innov8 wél cover art heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik kan geen verbinding krijgen met internet via PC Studio 7 in Windows Vista. Hij klaagt erover dat er geen modem is ingesteld, heb wel netjes de laatste versie geinstalleerd van drivers + software. Gaat er iets mis, of moet ik iets aanmaken/instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renejonk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb het toestel sinds zaterdag binnen en ben er best wel tevreden over maar heb één probleem. Volgens mij is de interne GPS kapot. Deze staat aan bij Instrumenten > GPS-ggvns > Instell. positiebepaling > Methoden pos.bepaling > Geintegreerde GPS. Echter, bij zowel McGuider kan ie de interne GPS niet vinden en bij Nav4All gaat het toestel zichzelf zelfs resetten! Met een externe GPS muis werkt het wel. Middels de al geinstalleerde Google Maps werkt ook de GPS niet. Is er een manier om zelf te achterhalen of de interne GPS kapot is? Of kan ik beter direct naar een officieel erkende Samsung reperateur langs gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ik moest eerst updaten via gps+ voordat de interne gps werkte, nu doet ie het uber snel. Daarvoor heb ik soms wel 30min gewacht maar geen ontvangst.
Gebruik ook mcguider maar google maps werkt ook gewoon prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Laatst online: 11-09 09:53
renejonk schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:03:
Ik heb het toestel sinds zaterdag binnen en ben er best wel tevreden over maar heb één probleem. Volgens mij is de interne GPS kapot. Deze staat aan bij Instrumenten > GPS-ggvns > Instell. positiebepaling > Methoden pos.bepaling > Geintegreerde GPS. Echter, bij zowel McGuider kan ie de interne GPS niet vinden en bij Nav4All gaat het toestel zichzelf zelfs resetten! Met een externe GPS muis werkt het wel. Middels de al geinstalleerde Google Maps werkt ook de GPS niet. Is er een manier om zelf te achterhalen of de interne GPS kapot is? Of kan ik beter direct naar een officieel erkende Samsung reperateur langs gaan?
Wellicht ten overvloede; ik had ook mijn twijfels over de werking van de gps functie. Probeerde hem steeds binnenshuis 8)7. Wel de gps+ gedownload, en eenmaal buiten in no-time een fix! Probeer jij hem binnen of buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renejonk
  • Laatst online: 17-07-2024
Wazig, wazig, wazig... Had de GPS+ update al doorgevoerd. Getest buitenshuis. Echter, alles zonder resultaat. Vanochtend eens weer google Maps opgestart en opeens kwam er leven in de brouwerij! Vervolgens McGuider opgestart en ja hoor, ook deze werkt nu opeens met de interne GPS. Daarna toestel eens uitgezet en weer aangezet. McGuider weer opgestart en GEEN GPS verbinding. Vervolgens Google maps opgestart en WEL GPS verbinding .Daarna McGuider weer opgestart en deze had toen ook GPS verbinding. Wel raar natuurlijk maar valt mee te leven. Weet iig dat de GPS niet kapot is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevins1982
  • Laatst online: 30-09-2022
Heeft iemand enig idee of deze telefoon rSAP (Remote Sim Access Profilel) ondersteund? Dit ivm Volkswagen's premium bluetooth carkit.

[ Voor 3% gewijzigd door kevins1982 op 11-02-2009 21:19 ]

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Niemand?
Ettepet schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:34:
Ik kan geen verbinding krijgen met internet via PC Studio 7 in Windows Vista. Hij klaagt erover dat er geen modem is ingesteld, heb wel netjes de laatste versie geinstalleerd van drivers + software. Gaat er iets mis, of moet ik iets aanmaken/instellen?
Ik heb gemerkt dat de Innov8 zeer slordig omgaat met zijn batterij. Als je bijvoorbeeld een mp3 pauzeert en eventueel verder gaat met andere functies dan blijft de Samsung vol stroom gebruiken net alsof je de mp3 verder afspeelt. Mijn vermoeden is dat de software de Symbian-processor niet meer uitschakelt of op standby zet. Mijn firmware is nog van augustus 2008. Ik ben benieuwd of dit soort slordigheden bij latere firmware versies verholpen zijn.

Het is me ook nu ik dit weet nog nooit gelukt om de batterij langer dan 1 dag mee te laten gaan (zonder opladen).

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Batterij doet het na 1x opladen nu 3-4 dagen, dan staat wel bluetooth/wifi/interne gps uit. Die zet ik alleen aan als ik 'm nodig heb.

Ik heb nog een universele sigaretten-usb adapter voor in de auto. Ding levert dacht ik 1000mA, is het veilig om evt. in de auto gewoon met dit ding op te laden via de usb kabel?

Ga morgen op vakantie en het zou fijn als ik niet nog een aparte lader ergens vandaar met halen, too much too do, too little time ;)

• dafmay
charrel schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:42:
Batterij doet het na 1x opladen nu 3-4 dagen, dan staat wel bluetooth/wifi/interne gps uit. Die zet ik alleen aan als ik 'm nodig heb.

Ik heb nog een universele sigaretten-usb adapter voor in de auto. Ding levert dacht ik 1000mA, is het veilig om evt. in de auto gewoon met dit ding op te laden via de usb kabel?
Ik denk dat dat prima zou moeten kunnen. Ik heb onlangs ook een autolader aangeschaft en die heeft uit m'n hoofd ook 1000mA.

• Velga
  • Laatst online: 23-10-2021
GPS werkt met macGuider leuk.
Deze week naar Glasgow geweest en in het vliegtuig gaf hij mooi de positie aan.
Ook de snelheid van wel 950 km wat bij het volgen van een weg meteen de overschrijdings tune liet horen.
Ook bij positiebepaling gaf hij de hoogte van zo'n 12 km aan.
erg grappig. Het enige was dat hij op deze manier niet overschakelde van land.
Maar goed het is dan ook wel extreem .

[ Voor 15% gewijzigd door Velga op 12-02-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een goeie messenger voor op me innov. Heb me al rot gegoogled maar tot nu toe ben ik er niet in geslaagd er eentje te vinden. Ebuddy is er helaas nog niet voor de innov maar zoiets zoek ik wel. Nu moet ik inloggen bij bijv msn.com om te kunnen msn. Zwaar irritant. Ik zoek dus een los progje. Wie helpt me op weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

kevins1982 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:28:
Heeft iemand enig idee of deze telefoon rSAP (Remote Sim Access Profilel) ondersteund? Dit ivm Volkswagen's premium bluetooth carkit.
Ja, de i8510 ondersteunt dit profiel. Zie hier je bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu een paardagen en ben er zeer tevreden over.

iemand enig idee hoe ik de zaklamp aan kan zetten?

Ik zoek ook een Honda CBR 600RR thema, iemand?

Hoe kan ik verder een legale firmware update doen? Bij de pc studio geeft hij aan dat mijn type niet ondersteunt word. Ik kon dit zo verder ook snel vinden in dit topic.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

http://samsungi8510.com/i8510-innov8-firmware/

Dat is hier wel te vinden, iemand al is geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het wel proberen maar ik kan dat bestand niet downloaden. Er hangt geen extensie aan en wanneer je hem opslaat dan is hij 0kb en is binnen een seconde klaar. Dat kan niet. Iemand wel gelukt te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet spammen aub.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 23-02-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow sorry ik dacht mensen juist alleen maar zo te helpen.
Mag je we alles kopieren en plakken hoe je moet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag er niet uitgelegd worden hoe ik moet update? Dat is toch geen spammen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:44:
Mag er niet uitgelegd worden hoe ik moet update? Dat is toch geen spammen????
Lijkt mij niet hoor. Iemand plamt hier een download-link neer en dan mag je niets vragen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was niet eens een download link maar gewoon een link naar een nederland forum waar het staat uitgelegd.
(Gsm Helpdesk Nederland)
Ik snap natuurlijk wel waarom ze het ook niet willen.
Zo gaan meer mensen naar andere forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzl01
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:06:
ik ben op zoek naar een goeie messenger voor op me innov. Heb me al rot gegoogled maar tot nu toe ben ik er niet in geslaagd er eentje te vinden. Ebuddy is er helaas nog niet voor de innov maar zoiets zoek ik wel. Nu moet ik inloggen bij bijv msn.com om te kunnen msn. Zwaar irritant. Ik zoek dus een los progje. Wie helpt me op weg
Surf even op internet naar www.lonelycatgames.com en dan naar Slick. Dat werkt gewoon prima. Ik draai versie 0.45 build 11 dec 2008. Zag toevallig dat 0.46 uit is.

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:06:
Standaard zit er een programma op dat Fring heet, daar mee kun je MSN, AOL, ICQ, en nog een paar andere dingen volgens mij. En je kunt uiteraad wel Ebuddy op je telefoon installeren, heb ik ook gedaan. Gewoon naar de ebuddy website gaan op je telefoon, daar op de download voor mobiel knop drukken en dan kun je volgens mij Ebuddy downloaden voor Symbian S60 featurepack 3. Die moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindanoot schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:11:
[...]

Standaard zit er een programma op dat Fring heet, daar mee kun je MSN, AOL, ICQ, en nog een paar andere dingen volgens mij. En je kunt uiteraad wel Ebuddy op je telefoon installeren, heb ik ook gedaan. Gewoon naar de ebuddy website gaan op je telefoon, daar op de download voor mobiel knop drukken en dan kun je volgens mij Ebuddy downloaden voor Symbian S60 featurepack 3. Die moet je hebben.
Ja ik heb fring ook al gebruikt maar was ebuddy gewend dus vandaar. Maar uhhh als ik ebuddy wil installeren op mijn gsm moet ik brand en model invoeren maar de 8510 van samsung staat er niet tussen. Welke kies jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Volgens mij heb ik gewoon de N95 8GB versie gepakt, aangezien die N95 ook S60 3rd edition heeft, en dan zal ie gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
Ik ben van plan dit toestel te nemen bij mijn nieuwe abonnement, wat ik vragen wil aan de bezitters:

zijn jullie tevreden op de aankom en zouden jullie nu nog steeds dit toestel kopen, of zijn er betere alternatieven in het verschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Nog steeds zou ik het kopen. Het enige nadeel is dat door de feature pack (zie het als een Windows Service Pack) niet alle S60 apps werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Sebazzz schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 21:47:
Nog steeds zou ik het kopen. Het enige nadeel is dat door de feature pack (zie het als een Windows Service Pack) niet alle S60 apps werken.
Oke dus er komt niet binnenkort een nieuw model uit van deze telefoon? aangezien ie al 4 maanden oud is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt over 3/4 maanden een nieuw model uit Samsung Omnia HD ook op symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:01:
Komt over 3/4 maanden een nieuw model uit Samsung Omnia HD ook op symbian.
Wat bedoel je met 'ook op symbian' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Outlandos schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:08:
[...]

Wat bedoel je met 'ook op symbian' ?
De omnia draait op software van samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnia draait op Windos Mobile.
Omnia HD draait op Symbian.

Beiden toestellen hebben de Bureaublad van de Samsung Pixon.
Dus het komt erop neer dat Samsung ook hun widgets erin heeft gezet.

Dus Samsungs software zit erop.
Maar ook Symbian zit erop.

Samsung voor de multimedia. Symbian voor de prestaties van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Aha oke! Maar ik denk toch voor dit toestel liever te gaan.

Ik heb nu een iPod Touch 2gen. en hiermee kan ik makkelijk internetten op hotspots en het geluid is ook behoorlijk goed (ik heb hele dure oordopjes).

Nu heb ik hier 2 vraagjes over:

1) gaat het internetten makkelijk/soepel op deze mobiel?
2) hoe is het geluid als je um gebruikt als mp3 speler?

Want als beiden goed zijn kan ik mijn iPod Touch de verkoop in doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een orginele innov8 batterij kan kopen van een officiele samsung batterij distrubutor?
Heb mijn mobiel al godverdomme meer dan twee maanden niet kunnen gebruiken. :( (had gelukkig een reserve)

De medewerkers in de KPN winkel wisten het niet,
zelfs de klantenservice van samsung weet het niet,
en na een brief sturen naar de manager van samsung mobile nederland,
geen verdere reactie.

Batterij doet het niet omdat hij blijkbaar in contact is gekomen met water volgens zo'n stickertje :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb de HJ3 nederlandse versie erop gezet met Apollo. Werkt prima maar zie ik niet zo heel veel verbeteringen. Ook worden nog steeds niet de camerasettings bewaard. GPS lijkt nog sneller te zijn met z'n fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe nieuw is die versie HJ3 Firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Stel ik bestel morgen deze telefoon, moet ik de firmware dan nog upgraden? Zo ja naar welke versie en hoe doe ik dit.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:31:
Batterij doet het niet omdat hij blijkbaar in contact is gekomen met water volgens zo'n stickertje :S
Als daar vocht is gekomen heb je kans dat er wel wat meer kapot is. Of haal jij je batterij er iedere dag uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Outlandos.

Als je hem bestel en binnen heb kan je altijd even kijken welke firmware je heb.
Als het de oude is kan je hem iid gelijk updaten wel zo makkelijk voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Zit er trouwens een plugin op voor je oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:36:
@ Outlandos.

Als je hem bestel en binnen heb kan je altijd even kijken welke firmware je heb.
Als het de oude is kan je hem iid gelijk updaten wel zo makkelijk voor je.
Wat is op dit moment de laatste versie als ik het vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit gewoon een 3.5 plug-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren,

goed telefoontje. Echter paar vragen:

1. stel steeds mijn eigen homepage in (http://www.nu.nl), maar hij weigert hier dan ook naar toe te gaan de eerst volgende keer dat ik dan internet op ga, iemand ideeen?
2. hoe kan ik switchen tussen internetpagina's als ik er meerdere open heb staan? En hoe kan je één pagina sluiten?
3. hoe zet je internet uit? Gewoon afsluiten en dan de uit-knop van de telefoon even inhouden waarmee de vraag in beeld komt: 'verbinding met '.....' beeindigen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:35:
[...]

Ja, ik heb de HJ3 nederlandse versie erop gezet met Apollo. Werkt prima maar zie ik niet zo heel veel verbeteringen. Ook worden nog steeds niet de camerasettings bewaard. GPS lijkt nog sneller te zijn met z'n fix.
Heb je toevallig een link van die nederlandse? versie, ik kan alleen maar de hongaarse vinden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb mijn abonnement na 5 jaar veranderd naar een 2-jarig abonnement en betaal nu 40 euro per maand, 2 jaar lang; hierbij heb ik lekker veel bel minuten, dubbel zoveel smsjes, onbeperkt internet en het mooiste van allemaal:

dit toestel gratis! :D

Goodbye Samsung E-730, hello moto.. ik bedoel INNOV8 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie : http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=21&t=14674
I8510 versie - XEHI5 Sep 2008
I8510 versie - I8510XXHJ3 Okt 2008
I8510 versie - I8510XXHK1 Nov 2008

Oderste 2 Nederlands.
Zie in hun topic helemaal onderaan ongeveer hoe het werkt daar staan ook de firmwares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:43:
Zie : http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=21&t=14674
I8510 versie - XEHI5 Sep 2008
I8510 versie - I8510XXHK1 Nov 2008

Oderste 2 Nederlands.
Zie in hun topic helemaal onderaan ongeveer hoe het werkt daar staan ook de firmwares
Dank voor de info!

Mijn FW versie is : I8510XXHH9

Daaruit leid ik af:
landcode : Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
datum : Augustus 2008
Versie : 9 (?!)

Vanavond maar eens een nieuwere FW versie (feb 2009) flashen....

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 03-03-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Is dit een SD kaart die deze telefoon ondersteunt:

http://www.cameranu.nl/artikel/9551

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dat is niet een micro SD kaartje, tenzij de afbeelding de adapter laat zien. In de Innov8 past slechts een micro SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Nee, er gaat een micro sd-kaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:55:
[...]

Dank voor de info!

Mijn FW versie is : I8510XXHH9

Daaruit leid ik af:
landcode : Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
datum : Augustus 2008
Versie : 9 (?!)

Vanavond maar eens een nieuwere FW versie (feb 2009) flashen....
Hoe heet deze Frimware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:16:
[...]

Hoe heet deze Frimware versie?
Versie: XXJ3/I1 Feb http://www.megaupload.com/?d=ZNNKEMSO Bevat wel NEDERLANDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat is geen nieuwe ;)
Kijk maar verder op de site van Samsungi8510.com
Die gast heeft dat gewoon neergezet.

Het gaat hier namelijk over de XXHJ3

Ik heb namelijk ook die versie die jij nu net gad aan mij op mijn telefoon.
Nieuwste is I8510 versie - I8510XXHK1 Nov 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:30:
haha dat is geen nieuwe ;)
Kijk maar verder op de site van Samsungi8510.com
Die gast heeft dat gewoon neergezet.

Het gaat hier namelijk over de XXHJ3

Ik heb namelijk ook die versie die jij nu net gad aan mij op mijn telefoon.
Nieuwste is I8510 versie - I8510XXHK1 Nov 2008
:) Aha..dus mijn Fw versie is zo "oud" dus nog niet...laat ik het lekker zo totdat een veel nieuwere versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Hoi, weet iemand hoe ik de italiaanse taal in de samsung Innov8 kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een nogal vreemd verschijnsel :

- Hard reset uitgevoerd.
- Daarna (standaard Symbian Innov8 apps) Asphalt3, Fifa en YahooGo gedeinstalleerd.
- Nu worden bij iedere restart van de telefoon deze 3 apps toch weer automatisch geinstalleerd.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

(de installatie files staan niet bij App manager > installation files...)

[ Voor 57% gewijzigd door dafmay op 05-03-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:11:
Dames en heren,

goed telefoontje. Echter paar vragen:

1. stel steeds mijn eigen homepage in (http://www.nu.nl), maar hij weigert hier dan ook naar toe te gaan de eerst volgende keer dat ik dan internet op ga, iemand ideeen?
2. hoe kan ik switchen tussen internetpagina's als ik er meerdere open heb staan? En hoe kan je één pagina sluiten?
3. hoe zet je internet uit? Gewoon afsluiten en dan de uit-knop van de telefoon even inhouden waarmee de vraag in beeld komt: 'verbinding met '.....' beeindigen'?
Je moet je snelkoppeling van Internet omzetten in Web... die kan je ook selecteren uit je programmalijst.
Dan pakt ie wel gewoon je startpagina. Heeft ook een tijd geduurd voordat ik dat geprobeerd had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
wat is er eigenlijk veranderd in laatste fw versie? ik heb de xxhj3 versie momenteel wou weten waarom ik zou moeten updaten het probleem is de batterij is snel leeg na 1 dag al zonder wifi of bleutooth aan en 3g uitgeschakelt ik ga 20min op het net (system 7 emails en widsets) halfuurtje bellen en 2 fotos is dit normaal?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat na de update de batterij sterker is geworden.
Ook de snelheid is erop veruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Komt de nieuwste fw uit Nov? Nou die mag ook wel is vernieuwd worden dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucknopfler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Wat zijn die twee gestreepte pijltjes linksboven onder mijn netwerk balkje?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lucknopfler schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:10:
Wat zijn die twee gestreepte pijltjes linksboven onder mijn netwerk balkje?

Bedankt.
Icoon voor data verbinding. Uit mijn hoofd...wanneer er daadwerkelijk een verbinding is dan zie je een doorgetrokken lijn ipv gestippeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dafmay schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:58:
Een nogal vreemd verschijnsel :

- Hard reset uitgevoerd.
- Daarna (standaard Symbian Innov8 apps) Asphalt3, Fifa en YahooGo gedeinstalleerd.
- Nu worden bij iedere restart van de telefoon deze 3 apps toch weer automatisch geinstalleerd.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

(de installatie files staan niet bij App manager > installation files...)
bump...heeft niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb de telefoon net een uur, maar kan iemand mij vertellen waarom er de hele tijd een envelop rechtsboven knippert?

Als ik in Inbox kijk staan daar geen (nieuwe) smsjes! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oproepinfo checken.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste