PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
of moet ik dan nog apart GTRe kopen?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Jij moet dan gewoon http://store.steampowered.com/sub/958/ die hebbenMikeVM schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:52:
als ik GTRevolution wil legaal hebben, moet ik dan alleen Race07 kopen?
of moet ik dan nog apart GTRe kopen?
En als je het leuk vindt kan je STCC ook nog kopen (kies dan wel voor de expansie, aangezien je race07 al hebt.) http://store.steampowered.com/app/8690/
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 16-03-2009 14:58 ]
ik hoop dat dit gewoon in de winkel gekocht kan worden ipv alleen als download op steam..
want ik lees ook dat dit "RACE-ON" ook de STCC zal bevatten , wat nu alleen als download te verkrijgen is via steam..
Ik heb dus Race 07 gekocht en daarna de komplete Evo en nu koop ik ook maar Race-on als hij uit komt.
Nee, Race On heeft geen GTR Evo included.triskele10 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:49:
Ik heb zelf de dvd van Evo gekocht in de winkel maar als je nog kunt wachten op Race-on daar zit dan alles in. Want de add-on's kun je in Nederland niet in de winkel kopen maar wel via Steam.
Ik heb dus Race 07 gekocht en daarna de komplete Evo en nu koop ik ook maar Race-on als hij uit komt.
Race On full package is:
Race07+STCC+Race On
Ik hoop dat Race On ook los verkrijgbaar is via steam
En dan komt er hierna nog een add-on uit, vermoedelijk de codenaam Natrix..
STCC = frog
Race On = toad
GTR Evo = Mamba
frog en toad zijn beide een soort padden/kikkers, en gaan beide idd over toerwagens
Mamba is een slang, en had evo content
Natrix is ook een slang..
En ik denk dat Natrix de veelgevraagde serie wordt.. mogelijk ALMS
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 16-03-2009 16:57 ]
volgens simbin zelf http://www.simbin.se/news.php?newsid=151
"For current owners of GTR Evolution RACE On is designed to merge and fully integrate with the existing GTR Evolution
RACE On is scheduled for release in Q2 2009"
ik wacht dus wel even
dan heb ik STCC + WTCC2008 + detroit muscle + formule masters gewoon op dvd en is het rondje compleet
[ Voor 3% gewijzigd door murky123 op 16-03-2009 16:59 ]
maar als ik Race07 koop, dan heb ik GTRe niet erbij..?
Edit; Thx voor de uitleg hieronder. kopen op steam dan maar, want GTRe is hier niet te vinden in de winkels.
[ Voor 40% gewijzigd door MikeVM op 16-03-2009 17:13 ]
STCC is los te downloaden op steam ( tot nu toe )
RACE-ON bevat RACE07 + STCC + WTCC2008 + detroit muscle + formule masters
dus als je GTR-evo hebt en je koopt straks RACE-ON ben je compleet
"RACE On will be available as a stand alone game including all RACE 07 content and an expansion pack for existing owners of RACE 07 will also be available"
[ Voor 32% gewijzigd door murky123 op 16-03-2009 17:07 ]
dan koop je hem toch online bij bol.com of een andere webwinkel oid..MikeVM schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:59:
dus in GTRe zit race07.
maar als ik Race07 koop, dan heb ik GTRe niet erbij..?
Edit; Thx voor de uitleg hieronder. kopen op steam dan maar, want GTRe is hier niet te vinden in de winkels.
dimplus http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=750383&z=86
[ Voor 7% gewijzigd door murky123 op 16-03-2009 17:51 ]
Let op er komt weer een nieuwe variant en ik begreep dat ze dan STCC er gratis bijdoen! STCC dus niet aanschaffen!murky123 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:50:
[...]
dan koop je hem toch online bij bol.com of een andere webwinkel oid..
dimplus http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=750383&z=86
Basement Bios ---- Exo-S
en ze doen STCC gratis bij Race-on om toch die verkoopprijs ervan te rechtvaardigen
STCC is ouwe meuk
RACE07 is ouwe meuk
WTCC 2008 is alleen een nieuwe skin over de zelfde auto en 1 a 2 circuits veranderingen
Detroit muscle is weer omgezet vanaf RACE-pro ( xbox )
dus zoveel moeite hoeft simbin niet te doen om een nieuwe variant voor 45 euro neer te zetten..
Detroit muscle zit nog niet eens in Race pro.murky123 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:01:
die jongen wil gewoon GRT-evo kopen, heeft niets te doen met STCC
en ze doen STCC gratis bij Race-on om toch die verkoopprijs ervan te rechtvaardigen
STCC is ouwe meuk
RACE07 is ouwe meuk
WTCC 2008 is alleen een nieuwe skin over de zelfde auto en 1 a 2 circuits veranderingen
Detroit muscle is weer omgezet vanaf RACE-pro ( xbox )
dus zoveel moeite hoeft simbin niet te doen om een nieuwe variant voor 45 euro neer te zetten..
WTCC2008 heeft wss ook nog wat physics aanpassingen en zit volgens mij ook niet in race pro
Formula masters, nieuwe openwheelserie voor Simbin, ook niet in race pro
5 nieuwe circuits waarvan 2 in race pro zitten
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 18-03-2009 13:07 ]
er zit wel een wtcc in racepro, welk jaar , geen idee
ik dacht alleen dat die detroit muscle wel in racepro zat.. ik kan me versgissen natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door murky123 op 18-03-2009 14:22 ]
Ik dacht zoiets te begrijpen van het racedepartment forum? Maar een link heb ik niet voor jemurky123 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:21:
wie zegt dan dat wtcc2008 + formula masters wel in racepro zit?
Basement Bios ---- Exo-S
http://www.race-game.org/raceon/index.htm
Paar extra autotjes (weinig boeiends imo) en Laguna Seca / Road America
Plus Okoyama en een paar bijgewerkte circuits en veel extra auto'sTortelli schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:03:
Website van WTCC update raceon is ook online:
http://www.race-game.org/raceon/index.htm
Paar extra autotjes (weinig boeiends imo) en Laguna Seca / Road America.
Ik ben van plan te minderen met CoD4 en dit weer eens op te pakken en ben erg benieuwd of er meerdere tweakers rijden? En zo ja onder welke naam?
Basement Bios ---- Exo-S
Momenteel zijn we bezig met een GTR Evolution seizoen met GT Pro en Sport, maar WTCC wordt ook gereden en zo af en toe ook wat rFactor/LFS/iRacing toestanden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Moet je in GTR Evolution ook cars unlocken? Kan er in R-Cade nu maar 4 kiezen.
Rcade heeft maar 4 omdat dat WTCC Extreme is. Alle andere modi kan je uit andere klassen kiezen behalve in Rcade mode.Olaf van der Spek schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:24:
12 ronden Zandvoort is nog best lastig zeg, ben er al een paar keer in de laatste ronde afgevlogen...
Moet je in GTR Evolution ook cars unlocken? Kan er in R-Cade nu maar 4 kiezen.
Oh en Rcade heeft vereenvoudigde physics geloof ik
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2009 16:39 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Rcade is alleen maar om snel een race tedoen of zo.GAIAjohan schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:38:
[...]
Rcade heeft maar 4 omdat dat WTCC Extreme is. Alle andere modi kan je uit andere klassen kiezen behalve in Rcade mode.
Oh en Rcade heeft vereenvoudigde physics geloof ik
Ah...boesOne schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:39:
Je kan toch in single race (of hoe heet die optie), gewoon een circuitje + auto kiezen.. rijden maar!
De UI werkt niet lekker, alles kost zoveel klikken.
Ik mis ook de wagens uit GTR2, waarom zijn die GT wagens er niet meer? Ferrari 550 en 575 enzo. Is GTR2 echt nergens meer te koop?
Er is geloof ik wel wat geconverteerd van de een naar de ander dus check even nogrip en andere mod sites.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Precies op Nogrip. Ik rij alleen nog maar GTR2, F1-2009 en de DTM modnero355 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:33:
Licenties/duur/enz... enz...
Er is geloof ik wel wat geconverteerd van de een naar de ander dus check even nogrip en andere mod sites.
www.nogripracing.com
[ Voor 3% gewijzigd door triskele10 op 18-05-2009 17:39 ]
Imo beste spellen van Simbin:
1. GTL
2. STCC
3. Race07
4. GTR Evo
5. GTR2
6. GTR1
7. Race
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2009 18:06 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 19-05-2009 22:28 ]
En maak in steam ook een backup van je spel bestanden dan hoef je de volgende keer niks meer te downloaden.
en race07demo.gcf te verwijderen. Dan heb je die ruimte weer vrij
Nee, als het goed is kun je tijdens het remmen de remdruk vergroten omdat het gewicht naar je voorwielen verschuift. In je normale auto blokkeren de wielen ook als je het rempedaal volledig intrapt (met abs uitgeschakeldOlaf van der Spek schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:29:
De rembalans staat gewoon op de default. Als je het rempedaal niet volledig in kan trappen, is de remdruk toch gewoon te hoog?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dus zet de rembalans zover naar achteren dat je aan het einde van het rechte stuk vol in de remmen kan, maar dat je auto niet uitbreekt. Breekt je auto dan op een gegeven moment wel uit, 2 clicks meer naar de voorrem en je hebt de optimale remverdeling.GAIAjohan schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:20:
rembalans op default betekent ongeveer dat de balans te ver naar voren zit. Wel veilig, maar erg snel blokkerende voorwielen. En dan schuif je door. Met blokkerende achterwielen ga je 180 graden in de rondte
Basement Bios ---- Exo-S
replay + live actie in sync http://www.youtube.com/watch?v=1ED2BxHKVKU&fmt=18
live actie only --> http://www.youtube.com/watch?v=GwoNUJrDAAc&fmt18
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
als ik de goede marzman heb
[ Voor 33% gewijzigd door Bart© op 13-06-2009 15:14 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Om dit te kunnen doen heb je een legale online versie nodig van dit spel.
(anders kan je je tijden niet aan de online ranking toevoegen) dan zou je gewoon je tijd moeten posten en er een screenshot van maken
Ga naar Time attack en vergeet niet Pro mode te kiezen deze heeft alle hulpjes uit dus geen TC ABS en Stabilety Controll en standaard 100% schade.
Jaja ik sta 1e dus ik ben de snelste van de aardbol met deze wagens :twisted:
BMW e30 WTCC 87 7:12.059

Catherham CSR320 7:10.148
en ook met de caterham ben ik het snelste van iedereen

Relaxte tijden, doe je goed!BruceLee schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:56:
GTR-Evolution Time Attack Nordschleife BMW E30(wtcc87) & Catherham 320
Om dit te kunnen doen heb je een legale online versie nodig van dit spel.
(anders kan je je tijden niet aan de online ranking toevoegen) dan zou je gewoon je tijd moeten posten en er een screenshot van maken
Ga naar Time attack en vergeet niet Pro mode te kiezen deze heeft alle hulpjes uit dus geen TC ABS en Stabilety Controll en standaard 100% schade.
Jaja ik sta 1e dus ik ben de snelste van de aardbol met deze wagens :twisted:
BMW e30 WTCC 87 7:12.059
[afbeelding]
en ook met de caterham ben ik het snelste van iedereen.
[afbeelding]
Ik heb laatst nog via Racedepartmental een dubbel race gereden (tegen 24 anderen van deze aardbol) daar met de mini's. Ik had mijn handen al vol met die wagen, zeker omdat ik niet alle bochten al kende en dus eigenlijk bleef leren. In de race me goed vermaakt en vanuit een (verwachte) 22e start positie opgerukt naar 10e plek in race 2.
Zit je ook op Racedepartment of niet?
Basement Bios ---- Exo-S
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
nee daar zit ik niet op helaas, maar als er iemand wil racen met me geen probleemMystikal schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:59:
[...]
Relaxte tijden, doe je goed!
Ik heb laatst nog via Racedepartmental een dubbel race gereden (tegen 24 anderen van deze aardbol) daar met de mini's. Ik had mijn handen al vol met die wagen, zeker omdat ik niet alle bochten al kende en dus eigenlijk bleef leren. In de race me goed vermaakt en vanuit een (verwachte) 22e start positie opgerukt naar 10e plek in race 2.. Het blijft een mooi spel eigenlijk, maar ik ben altijd voorstander van de minder moeilijke wagens (WTCC, Mini, Radical180).
Zit je ook op Racedepartment of niet?
hmm, dat helaas begrijp ik niet. Het is gratis lid worden hoor en dan kun je racen tegen mensen die op een eerlijke manier willen racen zonder dat je van de baan af gerost wordt..BruceLee schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:30:
[...]
nee daar zit ik niet op helaas, maar als er iemand wil racen met me geen probleem
Basement Bios ---- Exo-S
ow ik bedoel gewoon dat ik het niet ken en nog nooit heb bekeken of de moeite genomen het te joinen. maar dat zou wel mooi zijn als je niet van de baan gerost wordtMystikal schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:43:
[...]
hmm, dat helaas begrijp ik niet. Het is gratis lid worden hoor en dan kun je racen tegen mensen die op een eerlijke manier willen racen zonder dat je van de baan af gerost wordt..
ik heb gewoon een g25
Ik heb het zojuist ff geprobeerd even 3 rondjes gereden en ik kwam op 7:22.710. Was zeker niet perfect en kan dus wel sneller, maar jou tijd is wel erg goed.BruceLee schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:56:
GTR-Evolution Time Attack Nordschleife BMW E30(wtcc87) & Catherham 320
en ook met de caterham ben ik het snelste van iedereen.
De R8 is wel een extreem stabiele auto om te rijden, heerlijk om daarmee over de Groene Hel te scheuren
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Moet zeggen dat ik het een magere uitbreiding vind als je het vergelijkt met een game zoals GTR Evolution.
Allemaal wel leuk en aardig die nieuwe content, maar heb eigenlijk liever dat ze dan weer eens de gfx updaten en gewoon echt een nieuw spel uitbrengen.
Mag ik vragen waar je hem nu al vandaan hebt, hij is nu alleen uit in Amerika.Crusher77 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:35:
Zojuist Race On geïnstalleerd en gespeeld.
Moet zeggen dat ik het een magere uitbreiding vind als je het vergelijkt met een game zoals GTR Evolution.
Allemaal wel leuk en aardig die nieuwe content, maar heb eigenlijk liever dat ze dan weer eens de gfx updaten en gewoon echt een nieuw spel uitbrengen.
idd. Denk dus een pirated copytriskele10 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:06:
[...]
Mag ik vragen waar je hem nu al vandaan hebt, hij is nu alleen uit in Amerika.

Dan wacht ik nog even tot 22 okt. ( hopelijk )
Ik wou er eigenlijk niet over beginnen hier, maar jah, hij is al cracked en al. Heb ook alleen de Offline versie geïnstalleerd.
Ze vragen er imo ook gewoon zelf om met zo'n verschil qua releasedatum dat mensen de minder legale versie gaan proberen (om er vervolgens achter te komen dat het weinig nieuws is).....
[ Voor 9% gewijzigd door Tortelli op 06-10-2009 19:23 ]
Mooie filmpjes, goeie tijden!
Ik heb natuurlijk ook ff geprobeerd om met de straat koenigsegg ccx 800pk op de nordschleife een tijd te rijden maar valt me op dat er geen setups voor deze auto in GTRevo zitten, en met de standaard setup stijgt de voorkant op op 2 punten van de baan, lol
Mag ik die van jou hebben, scheelt me een hoop proberen.
Daarna wil ik je challenge van 6.44min wel aangaan ;-)
ik heb het spul nu draaien op XP en zou het graag overwillen zetten naar Vista.
ik heb toendertijd een online installatie gedaan en het maakt me verders niet zo veel uit dat ik mijn replaydata kwijt ben ofzo.
toegevoegde tracks dat gaat me ook wel weer opnieuw lukken..
maar zijn er misschien valkuilen bij het steam gedeelte?
Daar staat normaal de data voor Race 07 (en alle addons). Inprincipe kun je die hele map gewoon copy/pasten naar nieuwe installatie en dan zou je alles gewoon moeten behouden. Je kunt ook een backu van je files maken met steam. Alleen neemt hij de gedownloade tracks etc etc niet mee volgens mij.
En de Simbin map in mijn documenten moet je natuurlijk ook naar documenten in Vista.
[ Voor 22% gewijzigd door triskele10 op 17-10-2009 12:07 ]
De uitbreiding kost: €24,99
Wil je Race On inclusief Race 07, STCC dan kost die: €29,99
Klik
Sinds gisteravond.Dutch3men schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:22:
Sinds vandaag is Race On te bestellen bij steam.
De uitbreiding kost: €24,99
Wil je Race On inclusief Race 07, STCC dan kost die: €29,99
Klik
ik wil namelijk graag de cd-rom
ik ben altijd bang dat als je iets betaald/gedonwload hebt via steam oid. dat het een lastig iets kan worden bij een pc-crash en je moet de boel opnieuw installeren. dan heb je geen content op een cr-rom
Als je iets via steam gekocht heb kun je het altijd opnieuw downloaden. Alleen even steam installeren. game aanklikken en klaar. De kans is groter dat je een cdtje kwijt raakt...murky123 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:36:
wat zal de cd-rom in de winkel gaan kosten..
ik ben altijd bang dat als je iets betaald/gedonwload hebt via steam oid. dat het een lastig iets kan worden bij een pc-crash en je moet de boel opnieuw installeren. dan heb je geen content op een cr-rom
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Sowieso is Steam erg relax bij herinstalleren van je OS. Als je het de 1ste keer opstart wordt gecheckt of Steam geinstalleerd is en zo niet dan wordt dat effe snel gedaan en kan je weer verder met alle games die nog op je "Games partitie" zatentriskele10 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:05:
Ik heb een gedeelde steammap voor XP en Win7. Je kunt dus gewoon de hele Steammap kopieren naar vista en daar starten dan hoef je ook niks te instaleren.
Het is niet altijd huilen geblazen ondanks het feit dat we er stiekem allemaal zo over denken
dan download je toch ergens een image die je op dvd brand...of nog handiger...laat de image gewoon op hdd staan, en installeer daemon tools...murky123 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:36:
wat zal de cd-rom in de winkel gaan kosten..
ik denk dat ze hem hier binnenkort ook hebben voor 15-20 euro oid
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 17-10-2009 16:35 ]
InderdaadPhydomir schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:47:
[...]
Als je iets via steam gekocht heb kun je het altijd opnieuw downloaden. Alleen even steam installeren. game aanklikken en klaar. De kans is groter dat je een cdtje kwijt raakt...
Bij een herinstall gewoon steam opnieuw installeren, en je kan de games weer downloaden. Wordt allemaal bijgheouden wat er aan je account zit. Net als met XBOX DLC's
Tegenwoordig zet ik steam gewoon op een aparte partitie, bij reinstall gewoon steam eroverheen en voila alles geinstalleerd. Bij gta bijvoorbeeld download die dan alleen nog een rockstar managerGAIAjohan schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:13:
[...]
Inderdaad. Ik vond STeam eerst maar niks, maar ben het steeds meer gaan waarderen
.
Bij een herinstall gewoon steam opnieuw installeren, en je kan de games weer downloaden. Wordt allemaal bijgheouden wat er aan je account zit. Net als met XBOX DLC's
Asus Zenbook i7 256gb
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
buiten het feit dat je dit via steam kan kopen en dat het via steam ook best handig is.
ik wil de cd-rom
bol.com niet
cd-wow niet
dimplus niet
mediamarkt niet
dynabite niet
bart smit niet
free recordshop niet
waar zou ik nog kunnen kijken
Na een paar dagen offline te zitten spelen (onofficiele versie) kwam mijn bestelling binnen bestaand uit GTR2 Evolutions en een Logitech G25.
Met de G25 kon ik mijn rondetijd bij de eerste poging gelijk verbeteren met een ruime 10 sec (zandvoort, Leon, newb mode
Na nog wat oefenpotjes te hebben gedaan maar eens online gaan kijken, werd er behoorlijk uit gereden op Pro. Miste mijn ABS, TC en stabilisation control behoorlijk.
Het moge duidelijk zijn dat ik nog stevig moet gaan oefenen. Nog bepaalde tips voor een beginneling om zich op te richten naast banen goed bestuderen en zoveel mogelijk in Pro oefenen?
Edit: Ik probeer zo veel mogelijk op IRC rond te hangen in #race07 op de (hopelijk) welbekende t.net irc server
[ Voor 5% gewijzigd door sPENKMAN op 27-10-2009 23:08 ]
Eve char: Warock <TEST>
Laat sPENKMAN nou eerst maar is flink oefenen met GTR Evolution voordat die met mods etc aan de gang gaat. Want hij heeft met het stuurtje misschien 10sec van zijn vorige tijd gehaald, maar ik durf te wedden dat daar nog flink wat secondes vanaf kunnen.triskele10 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:50:
http://www.nogripracing.com
Hier vind je tips en mods.
Retailversie komt pas 13 nov. Of via Amazon.com natuurlijk.murky123 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:02:
iemand al Race on ergens in de winkel gezien? of webshop?
buiten het feit dat je dit via steam kan kopen en dat het via steam ook best handig is.
ik wil de cd-rom
bol.com niet
cd-wow niet
dimplus niet
mediamarkt niet
dynabite niet
bart smit niet
free recordshop niet
waar zou ik nog kunnen kijken
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 28-10-2009 00:19 ]
Ik heb ooit de tip gelezen dat je het best kon beginnen met rijden in een Viper (dit was nog met de originele GTR2) in Sim mode, dus zonder hulpjes.sPENKMAN schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:04:
Het moge duidelijk zijn dat ik nog stevig moet gaan oefenen. Nog bepaalde tips voor een beginneling om zich op te richten naast banen goed bestuderen en zoveel mogelijk in Pro oefenen?
Edit: Ik probeer zo veel mogelijk op IRC rond te hangen in #race07 op de (hopelijk) welbekende t.net irc server
Als je een redelijke tijd neer kan zetten in die boot dan kan je andere auto's ook besturen.. Dit klopt wel inderdaad. De viper is echt een slagschip.
Dus leer lijnen rijden. Voel wat er bebeurd met de achterkant in bochten. Vind de rode lijn: het punt dat je nog net niet uitbreekt. Leer de rempunten vinden. Oefenen..oefenen..
6:40 heb ik gehaald met de ViperGTS-R op de nordschleife.. wel pas na 400 rondjes ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door boesOne op 28-10-2009 09:39 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
13 november.. overal lees ik 22 0ktober. ook op simbin.seGAIAjohan schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:19:
[...]
Retailversie komt pas 13 nov. Of via Amazon.com natuurlijk.
waar haal je 13 november vandaan?
22 okt zou Steam zijn, wat op 't laatste moment is gewijzigd naar 16 okt.murky123 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:14:
[...]
13 november.. overal lees ik 22 0ktober. ook op simbin.se
waar haal je 13 november vandaan?
Ik zal eens kijken wat er te vinden is, bedankt voor de tip iig
@boesOne
Ik kan me wel voorstellen dat de Viper wordt aangeraden als auto. Ding heeft flink wat power, af en toe erg lastig om hem in de bochten recht te houden
Vanavond ga ik even een leuke tijd proberen neer te zetten op Zandvoort welk ik inmiddels redelijk onder de knie heb. Momenteel 1:53 in de Leon van Coronel in Sim mode, als ik dit online vergelijk is dat nog niet zo heel slecht geloof ik
De nordschleife had ik ook even geprobeerd, dat wordt nog een aardige studie op het bochtenwerk
Gewoon blijven oefenen oefenen etc. Zelf weet ik dat een tijd van 1.46/47 mogelijk is op Zandvoort, dus je hebt nog wat werk te doensPENKMAN schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 07:17:
@triskele
@boesOne
Ik kan me wel voorstellen dat de Viper wordt aangeraden als auto. Ding heeft flink wat power, af en toe erg lastig om hem in de bochten recht te houden
Vanavond ga ik even een leuke tijd proberen neer te zetten op Zandvoort welk ik inmiddels redelijk onder de knie heb. Momenteel 1:53 in de Leon van Coronel in Sim mode, als ik dit online vergelijk is dat nog niet zo heel slecht geloof ik![]()
De nordschleife had ik ook even geprobeerd, dat wordt nog een aardige studie op het bochtenwerk
Ik zelf zit op 1.51, maar het kan zo laag als 1.46 als ik me niet vergis. Maar normaal gesproken rij ik een rondje van 1:53 - 1:54 in race trim. Maar het blijft een mooi circuit! Ik heb daar al heel wat rondjes gereden mijn mijn custom designed Leon!sPENKMAN schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 07:17:
@triskele
@boesOne
Vanavond ga ik even een leuke tijd proberen neer te zetten op Zandvoort welk ik inmiddels redelijk onder de knie heb. Momenteel 1:53 in de Leon van Coronel in Sim mode, als ik dit online vergelijk is dat nog niet zo heel slecht geloof ik![]()
Basement Bios ---- Exo-S
weten jou contacten binnen simbin je te vertellen dat de retail versie pas 13 november in de winkel ligt?GAIAjohan schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:47:
[...]
22 okt zou Steam zijn, wat op 't laatste moment is gewijzigd naar 16 okt.. En ik heb contacten binnen Simbin
.
een maand later dan via steam?
overal op simbin staat : release 22-10-2009
weet jou contact binnen simbin dan ook bij welke winkel ik het beste kan gaan staan op 13 november?
alvast bedankt..
Hehe ik zit nu op 1:51:78, de derde bocht na de finish blijf ik maar niet lekker nemen, met dat heuveltje ervoor is het lastig de auto er snel en stabiel doorheen te krijgen maar het zal me lukkenMystikal schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:42:
Ik zelf zit op 1.51, maar het kan zo laag als 1.46 als ik me niet vergis. Maar normaal gesproken rij ik een rondje van 1:53 - 1:54 in race trim. Maar het blijft een mooi circuit! Ik heb daar al heel wat rondjes gereden mijn mijn custom designed Leon!
Ik denk dat ik de 1:50 wel moet kunnen halen, heb hier en daar in mijn huidige record wat steekjes laten vallen. Het is erg uitdagend om alles perfect uit te voeren, richting de 1:46 zie ik me voorlopig echt niet gaan, dat is wel heel erg snel imho
Moeten elkaar maar eens online opzoeken als je tijd hebt? Volgens mij kan dat wel een leuke race gaan worden als ik naar de tijden kijk
BTW, custom design? pics or it didn't happen
De contact zei op 15 oktober(!) dat 22 okt voor Steam de bedoeling was, en 13 nov voor retail.murky123 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:29:
[...]
weten jou contacten binnen simbin je te vertellen dat de retail versie pas 13 november in de winkel ligt?
een maand later dan via steam?
overal op simbin staat : release 22-10-2009
weet jou contact binnen simbin dan ook bij welke winkel ik het beste kan gaan staan op 13 november?
alvast bedankt..
De winkel waar je het best kan gaan staan is neem ik aan de normale punten. Mediamarkt, Free Record Shop, Dynabyte. De winkels waar de vorige expansies ook te koop waren.
(gewoon race07, geen addons)