Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 10:08
GAIAjohan schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:45:
De Nordschleife zit in GTR Evolution :). Dus dan zou je die Add-on moeten kopen.
Klopt, wellicht een tip: http://www.onlinekeystore.com/STCC-GTR/ kost je maar € 7,40 (afhankelijk van de koers) en je hebt je key met een minuut in de mailbox staan welke je zo op steam kan activeren.

Ik heb mijn 1:50 doelstelling al behaald, heb net een rond van 1:50:211 op zandvoort gereden met de leon. Op naar de 1:49 :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:45
Jammer, ik heb echt geen cent te makken op 't moment.... Tenzij iemand een Saitek R660 van me wilt kopen :9

Met de leon heb ik zandvoort ik meen op 1:51,30 balen :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:54

duderuud

Sliden is koel

Slightly offtopic: Anderen hier die meedoen aan de beta van Real Time Racing?

Vandaag heb ik een beta-key ontvangen dus vanavond kan ik real time gaan racen! ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:10
duderuud schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:29:

Vandaag heb ik een beta-key ontvangen dus vanavond kan ik real time gaan racen! ;)
Yep, vorige week al wat mogen rijden. Nog niet "live" gereden, maar wel met "stored" races gereden.
Wat mij betreft niet verkeerd.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256269

.Sjoerd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:15:
Als ik multiplayer wil spelen krijg ik bijna altijd een melding dat ik de betreffende baan niet heb. Kan ik via steam die gratis downloaden? Want de norschleife zou ik toch wel erg graag willen...
(gewoon race07, geen addons)
http://www.weissbierbude.de/
Hier kan je extra tracks, wagens, ... downloaden. Ze hebben zelfs een auto-update script dat met een torrentclient werkt. Ook leuke servers met sportieve tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-06 20:25
Anoniem: 256269 schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:45:
[...]

http://www.weissbierbude.de/
Hier kan je extra tracks, wagens, ... downloaden. Ze hebben zelfs een auto-update script dat met een torrentclient werkt. Ook leuke servers met sportieve tegenstanders.
Daar vind je niet die Nordscheife dan moet hij toch gtr-evolution bij kopen als add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Jawel, maar hij is wel 93MB... :|

Thnx voor de link.

Nu is mijn duits nogal brak.
De nordschleife is binnen, maar wat moet ik met dat 7z bestand?

[ Voor 92% gewijzigd door .Sjoerd op 02-11-2009 21:44 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 10:54

duderuud

Sliden is koel

Installeer 7-zip en pak het bestand uit :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:06
duderuud schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:29:

huh? simbin's real time racing?? ik heb slightly iets gemist.
heb me zojuist wel geregistreerd maar geen idee wat het inhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
murky123 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:36:
[...]

huh? simbin's real time racing?? ik heb slightly iets gemist.
heb me zojuist wel geregistreerd maar geen idee wat het inhoud
Het idee erachter is dat je uiteindelijk live in een echte race virtueel meeraced.
Dus, de echte racewagens hebben GPS o.i.d. aan boord en de data word realtime in je game geplemt.

Ik heb zelf alleen nog maar stored events gereden, dus dan download je een race waarin je meerijdt.

Volgens mij is er volgende week weer een race waarin je live kan meerijden. (mits je Beta tester bent natuurlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door peeth op 03-11-2009 12:43 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
hoe werkt dat dan? moet ik iets installeren?
ik heb me wel opgegeven voor beta tester dus met mazzel zal er een keer een key naar mij toe komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

peeth schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:40:
[...]

Het idee erachter is dat je uiteindelijk live in een echte race virtueel meeraced.
Dus, de echte racewagens hebben GPS o.i.d. aan boord en de data word realtime in je game geplemt.

Ik heb zelf alleen nog maar stored events gereden, dus dan download je een race waarin je meerijdt.

Volgens mij is er volgende week weer een race waarin je live kan meerijden. (mits je Beta tester bent natuurlijk)
Daar kan ik me niks bij voorstellen omdat je virtuele aanwezigheid de virtuele race beinvloed. Tenzij de andere drivers een soort ghostcars zijn waar je doorheen kan rijden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
murky123 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:45:
hoe werkt dat dan? moet ik iets installeren?
ik heb me wel opgegeven voor beta tester dus met mazzel zal er een keer een key naar mij toe komen
Als je een mailtje krijgt waarin je word uitgenodigd om mee te doen als beta tester dan kan je real time racing downloaden, en via de site start je dan een sessie op. Dus een live race of een stored event, of gewoon practice......

Op youtube kan je filmpjes checken van hoe het er uitziet...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zijn er mensen hier die zin hebben om vanavond een stukje te rijden online? Ik kan wel hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Jawel, Maar Ik heb alleen nog maar de standaard race07 tracks en barcelona gp (en de nordschleife, maar die werkt online blijkbaar niet, nog steeds: "Cliënt is missing track: Nordschleife)"

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
.Sjoerd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:29:
Jawel, Maar Ik heb alleen nog maar de standaard race07 tracks en barcelona gp (en de nordschleife, maar die werkt online blijkbaar niet, nog steeds: "Cliënt is missing track: Nordschleife)"
Voor de Nordschleife moet je de game GTR Evolution hebben van Simbin dan zal het wel werken.
Verder ben ik gewoon van plan om de WTCC wagens van 2007 te gebruiken en dan te rijden op bijvoorbeeld Zandvoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Jaaa zandvoort :)
Rond 'n uur of 8? (na etens tijd)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ja is prima, de server zal waarschijnlijk een naam hebben iets in de richting van: [GOT] Zandvoort
Met als wachtwoord: racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Helaas, ga zo richting de schaatsbaan maar vindt het wel een puik plan ;) Naar aanleiding van gisteren er toch maar een wachtwoord op gezet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 14:09

neanderthaler

Are friends electric?

Mijn zoontje van 6 is helemaal gek van arcade racespellen, bijv. Trackmania, Flatout 2, Colin McCrae etc.

Is dit ook een spel wat geen eindeloze optie-invoer heeft alvorens werkelijk te gaan racen? Het is voor hem echt noodzakelijk dat de menu's niet te ingewikkeld zijn, ook heeft ie niks aan een of andere carriere te beginnen. Hij wil gewoon knallen. Is dit dan een spel voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:23

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

neanderthaler schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:47:
Mijn zoontje van 6 is helemaal gek van arcade racespellen, bijv. Trackmania, Flatout 2, Colin McCrae etc.

Is dit ook een spel wat geen eindeloze optie-invoer heeft alvorens werkelijk te gaan racen? Het is voor hem echt noodzakelijk dat de menu's niet te ingewikkeld zijn, ook heeft ie niks aan een of andere carriere te beginnen. Hij wil gewoon knallen. Is dit dan een spel voor hem?
Dit spel is geen arcade racer, ik denk dat het eerder een vervelend dan leuk spel zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
neanderthaler schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:47:

Nee als die alleen wat rond wil rijden zal dit niks voor hem zijn, dit is toch meer het moeilijkere werk.
De Need For Speed reeks is meer voor je zoontje, tenzij je zoontje dit soort spellen te makkelijk vind worden zou je naar dit spel kunnen kijken. Maar ik raad hem dan wel aan om eerst rustig te proberen met zoveel mogelijk hulpmiddelen aan en probeer hem langzaam gewend te raken, je zoontje zal dus ook niet in de eerste meters direct volgas moeten gaan, aangezien hij dan om de 10sec 180graden de andere kant op zal staan, maar laat hem langzaam aan per ronde iets harder gaan. Gaan vervolgens zijn rij tijden constanter worden en minder fouten schakel een volgend hulpmiddel uit en ga zo door.

Op een gegeven moment zal je zoontje vast zitten en zal die met de setups bezig moeten gaan maar dit is toch wel het lastigste om te gaan begrijpen voor een 6 jarige. Hier zal denk zeker weten jou hulp ingeroepen gaan worden om het je zoontje duidelijk te maken wat alles doet.

Verder mocht je zoontje dit spel willen gaan spelen, schaf wel een stuur aan als je dit nog niet hebt want zonder een stuurtje is het een no-go voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
`wat is de precieze naam van de host? ik kan 'm niet vinden tussen al die anderen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 14:09

neanderthaler

Are friends electric?

SgtH3nry3 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:53:
[...]
Dit spel is geen arcade racer, ik denk dat het eerder een vervelend dan leuk spel zal zijn.
Dutch3men schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:01:
[...]

Nee als die alleen wat rond wil rijden zal dit niks voor hem zijn, dit is toch meer het moeilijkere werk.
De Need For Speed reeks is meer voor je zoontje, tenzij je zoontje dit soort spellen te makkelijk vind worden zou je naar dit spel kunnen kijken. Maar ik raad hem dan wel aan om eerst rustig te proberen met zoveel mogelijk hulpmiddelen aan en probeer hem langzaam gewend te raken, je zoontje zal dus ook niet in de eerste meters direct volgas moeten gaan, aangezien hij dan om de 10sec 180graden de andere kant op zal staan, maar laat hem langzaam aan per ronde iets harder gaan. Gaan vervolgens zijn rij tijden constanter worden en minder fouten schakel een volgend hulpmiddel uit en ga zo door.

Op een gegeven moment zal je zoontje vast zitten en zal die met de setups bezig moeten gaan maar dit is toch wel het lastigste om te gaan begrijpen voor een 6 jarige. Hier zal denk zeker weten jou hulp ingeroepen gaan worden om het je zoontje duidelijk te maken wat alles doet.

Verder mocht je zoontje dit spel willen gaan spelen, schaf wel een stuur aan als je dit nog niet hebt want zonder een stuurtje is het een no-go voor dit spel.
Heren, bedankt voor uw reactie. Ik denk dat ik deze voorlopig even links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
.Sjoerd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:10:
`wat is de precieze naam van de host? ik kan 'm niet vinden tussen al die anderen...
Hij is net online, servernaam is: [GOT] Zandvoort
Pass: racen

En weer offline.

[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 04-11-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Aangezien ik aankomende zondag weer mijn eerste league race heb van een nieuwe seizoen ben ik druk aan het oefenen op Barcelona met de DBR9. En heb eens een filmpje gemaakt, hoe een rondje Barcelona gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

echt barslecht die scrub geluiden in EVO :+

ik zet ze uit en dan skid sounds op 100, veel beter!

• FabiandJ
  • Niet online
Shva schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:03:
echt barslecht die scrub geluiden in EVO :+

ik zet ze uit en dan skid sounds op 100, veel beter!
Ik heb er weinig last van eerlijk gezegd.

Verder ik heb de 22e weer een race maar dan op Istanbul, en hier een rondje over de baan :)

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 17:30
Afgelopen weekend ben ik begonnen met een poging tot het leren van de Nordschleife, na al een paar eerdere mislukte pogingen. Inmiddels heb ik het circuit redelijk door en heb zojuist m'n eerste race gewonnen tegen de AI op 95 % (3 rondjes). Het tweede deel van het circuit gaat nog wat moeizaam en ga ik wel een stukje langzamer dan de AI, maar dat komt vast nog wel :)
Erg gaaf circuit om te rijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo aankomende zondag weer mijn 3e race op Imola en al even wezen testen, hier een filmpje van een rondje van mij op Imola.

Inclusief een foutje bijna aan het einde van een rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 22:01

boesOne

meuh

Boktor schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:32:
Afgelopen weekend ben ik begonnen met een poging tot het leren van de Nordschleife, na al een paar eerdere mislukte pogingen. Inmiddels heb ik het circuit redelijk door en heb zojuist m'n eerste race gewonnen tegen de AI op 95 % (3 rondjes). Het tweede deel van het circuit gaat nog wat moeizaam en ga ik wel een stukje langzamer dan de AI, maar dat komt vast nog wel :)
Erg gaaf circuit om te rijden _/-\o_
Echt een fantastisch ciruit! :)
Ik heb hem ook uit mijn hoofd geleerd.. duurde wel even voordat ik de echt lastige bochten kende.
Maar vind je ook niet dat de AI op sommige stukken overdreven langzaam is.. Bijvoorbeeld in het begin, een snel stuk vol gas over een bruggetje, dan vol gas een heuvel op en daarna een blinde flauwe bocht naar rechts. Die pak ik vol gas of met heel even gas los. De AI houdt duidelijk in daar. Meestal loop ik zo'n 2,5 a 3 sec uit daar op de AI. En zo zijn er nog wel wat punten, zoals vlak voor de tv mast, daar houdt de AI ook zomaar ineens een beetje in..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Met AL op 90 procent houd ik het meestal lekker uit. waar al op dat soort punten in houd, kan ie in sommige bochten erg snel er door heen waar ik dan crash...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Begrijp ik het goed als ik zeg dat het niet mogelijk is om een bundel te kopen met GTR Evolution, STCC en Race On? Dat zou ik een beetje jammer vinden eigenlijk, gezien de kleine uitbreiding die Race On biedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-07 21:43

Erw

MikeyMan schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:17:
Begrijp ik het goed als ik zeg dat het niet mogelijk is om een bundel te kopen met GTR Evolution, STCC en Race On? Dat zou ik een beetje jammer vinden eigenlijk, gezien de kleine uitbreiding die Race On biedt...
Volgens mij kan je alles zo via Steam aanschaffen,

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:23
Ik zou de bundle:
Race On, Race07, STCC kopen
En dan GTR Evo los als add-on.

En trouwens Race On biedt de Formula Master die imo verreweg de beste openwheel is van de franchise.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
inmiddels nu ook de raceON retail versie in mijn bezit.
ik ben nu dus compleet : race07 + GTR-evo + raceON.

voorheen speelde ik race07 e.d. op een windows XP machine met een Logitech® MOMO® Racing Force Feedback Wheel . alles perfect.

gisteravond de boel incl steam overgezet naar Vista 32-bit maar nu werkt de FFB niet meer.
wel de logitech profiler gedownload , versie 5.0.8 maar dat helpt ook niet. http://www.logitech.com/i...n?softwareid=6298&osid=13
op XP had ik versie 5.0.2 en die zag er zo uit http://www.accelenation.c...ntent/tom.g25setup.13.jpg

bij vista heb ik nu 5.0.8 en dan krijg ink niet eens dat scherm zo te zien ??

hier vind ik ook niet echt wat ik zoek : http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30

iemand misschien hetzelfde meegemaakt, die me ergens op kan wijzen?

edit: na een avondje stoeien werkt het.. gelukkig maar

[ Voor 8% gewijzigd door murky123 op 03-12-2009 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
Waar kan je Race On legaal kopen of heb je hem van Steam gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb m op cdwow gevonden. www.cdwow.nl
http://www.cdwow.nl/games...PC/dp/pc/10761257#bc=4881

Mijn eigen variant heb ik van Steam trouwens :P

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
een vriendelijke collega van mij heeft het op amazon gekocht ( 2 stuks ) we waren omgerekend 22 euro per stuk kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
net ff gereden.. mooi hoor ! formula masters is echt super.. en ook al die knakkerbrud circuits en laguna seca..

alleen zie je die nieuwe circuits nog weinig online...

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:06
murky123 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:39:
edit: na een avondje stoeien werkt het.. gelukkig maar
Zou je misschien kunnen aangeven hoe je dit aan het lopen hebt gekregen? Zit zelf met het probleem dat ik het G25 stuur onder Windows 7 niet fatsoenlijk aan de praat krijg. De knoppen in de software komen niet overheen met de knoppen die ik indruk. Daarnaast werkt de koppeling helemaal niet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• murky123
hoe het me precies is gelukt dat weet ik niet.
ik ging mijn pc rebooten en ondertussen ff een bakkei koffie drinken
daarna weer de laatste profiler geinstalleerd van logitech. en toen werkte het ineens.

ik had wel dat de instellingen doorelkaar stonden. zoiets als : niet het gaspedaal indrukken maar dat er toch vol gas is.
dat heb ik opgelost dmv ingame te instellingen aan te passen

edit: vind het wel jammer dat je nog maar weinig van de nieuwe circuits online ziet, zelf een server opzetten is me nog nooit gelukt

[ Voor 14% gewijzigd door murky123 op 17-12-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
GTR evolution gehad voor kerst. Maar wat zijn de meeste auto's daarvan bokke moeilijk. Klein tikkie teveel gas als je de bocht uit komt en je staat meteen dwars op de baan.
Na veel oefenen kan ik toch het beste overweg met de wtcc X-treme BMW 320 (jorg müller) en met de DB9 uit de grand touring club. (die is even wat langzamer op het rechte stuk, maar makkelijker door de bochten)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dan moet je eens GTR2 of GTR1 proberen :+ Of doe anders een de Arcade mode aan in plaats van Simulatie als het te moeilijk is ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram H
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05-2021
Gewoon de eerste dagen heel heel heel veel rondjes maken, ergenissen opzij zetten en focussen. Je zult vanzelf zien dat je vaardigheid met simulation racegames vanzelf heel snel groeit.

Succes en veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:01:
Dan moet je eens GTR2 of GTR1 proberen :+ Of doe anders een de Arcade mode aan in plaats van Simulatie als het te moeilijk is ;)
GTR1 is de moeilijkste >:) Daar hoef je alleen maar aan het gaspedaal te denken en je staat al andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nieuwe patch is uit :) Met enkele leuke fixes en nieuwigheden.

Cars

Artifacts in driver arms corrections in Muscle Cars

Missing needles in cockpit gauges in Muscle Cars

Formula Masters hit the rev limit on fast tracks such as Monza

New rev HUD system, that follows car specs, with visible rev limit.

STCC Volvo C30 : +25 kg

DBR9: + 30 kg

Adjusted suspension on BMS - STCC

Fixes Audi R8 driver disappearing at certain angles

Missing Volvo logo in manufacturer selection for WTCC 08

Fixed brake disks for the Volvo C30 that were constantly glowing

Fixed wrong logo in J. Gene's Seat cockpit

Fixed incorrect flag shown on Ibrahim Okyay's BMW

Fixed issue where no Seat TDI were present in a WTCC 08 championship

Tracks

Timer started at the exit of the pitlane in Monza 07 & 08

Code

Changeable weather wasn't changing when race was too long or set on a time length.

Reload custom skins (CTRL-F5) didn't work when team folder had subfolders

Blue flags now appear even if the rules are set on black only. The blue flag then doesn't bring a penalty if not respected

Pit preset menu doesn't make you think a lost wheel in a Formula Master will be repairable in the pits.

Enter Setup files browsing optimized (time reduced to 1/3)

AI didn't stop to change tyres in case of a change in weather conditions.

Pitwindow didn't show in certain cases (no practice or qual session)

Fixed issue where if you don't own STCC, you couldn't join a server equipped with STCC with WTCC'08 Volvo.

Fixed screen that could turn black when loading cars in a multiplayer session

Fixed FFB issue with the G27 when FPS hit a certain number

Fixed Fanatec Porsche Wheel being shown as selectable when you didn't own one

Fixed issue where certain FOV values could make the helmet view texture disappear in 16/9 resolutions

Fixed customskins not selectable in a championship

Fixed an unrealistic grid start order in WTCC races.

Fixed "Music in cockpit" feature that didn't work any more

Fixed behaviour of cursor in setup notes page when using tripplehead display

Fixed a case where you couldn't join a Race On equipped server with WTCC'87 if you hadn't Race On yourself

En zoals ik al op RD heb laten zien de nieuwe HUD waarbij de toerenteller zich aanpast aan de auto:
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-DE9B_4B567069.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-0CC5_4B567069.jpg

[ Voor 100% gewijzigd door GAIAjohan op 20-01-2010 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het mogelijk de (min) framerate weer te geven? Zit een beetje te stoeien met de settings en wil graag wat objectieve feedback van de game.

Is er een mogelijkheid feature requests naar Simbin te sturen? Zie wel de Atari hotline maar verder niks.

Hoe skip je standaard de intro movie?

[ Voor 34% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-04-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Spatie of Escape dacht ik. Met een van die knoppen kon ik het wel in ieder geval.

Min Framerate? Ik zeg doe een Frapsje of een MSI Afterburner, zit het bij ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jejking schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:35:
Spatie of Escape dacht ik. Met een van die knoppen kon ik het wel in ieder geval.
Ik bedoel zonder ergens op te hoeven drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:46:
[...]

Ik bedoel zonder ergens op te hoeven drukken.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=13796
probeer dat eens.

Min framrate moet idd met fraps. Er zit niet meer zoals in GTL en GTR2 dat ctrl+f de framerate gaf.

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe zet je die toerenteller in het midden van je scherm in plaats van rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ben ik overigens zo ongelofelijk dom of... hoe begin je nu alle auto's en tracks vrij te spelen? Ik kom het spel binnen en ik word getrakteerd op 3 auto's plus iets van 9 baantjes. Toen had ik zoiets van, rrrrrrright... klopt dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:58:
Hoe zet je die toerenteller in het midden van je scherm in plaats van rechts?
Kan niet.
Jejking schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:12:
Ben ik overigens zo ongelofelijk dom of... hoe begin je nu alle auto's en tracks vrij te spelen? Ik kom het spel binnen en ik word getrakteerd op 3 auto's plus iets van 9 baantjes. Toen had ik zoiets van, rrrrrrright... klopt dit wel.
Car filter?

je hoeft nml niks vrij te spelen. het is geen Race Pro :P

//edit
9 baantjes?
Daar klopt dan echt iets niet.
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-6069_4BE84F2E.jpg
Hier alleen add-on en v8 supercars die vreemd zijn

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/thumb-D12D_4BE84F2E.jpg
De laatste 3 klassen zijn add-on klassen maar de rest is origineel simbin

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ben ik de enige die dat maar irritant vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:34:
[...]

Ben ik de enige die dat maar irritant vindt?
Jij bent de eerste die ik daarover hoor klagen. De meesten die ik ken hebben die HUD uitstaan en rijden in cockpit-view met de MOTEC aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:43:
[...]

Jij bent de eerste die ik daarover hoor klagen. De meesten die ik ken hebben die HUD uitstaan en rijden in cockpit-view met de MOTEC aan.
In de cockpit zelf? Of op een tweede monitor?
Ik rij altijd met nose view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:25:
[...]

In de cockpit zelf? Of op een tweede monitor?
Ik rij altijd met nose view.
Motec zie je standaard in de cockpit. Dat is gewoon het infoscherm achter of op het stuur.
Afbeeldingslocatie: http://www.e85viper.com/e85viper/WindowsLiveWriter/FinalTouches_FECF/motec%20dash%5B2%5D_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

GAIAjohan schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:14:
Car filter?

je hoeft nml niks vrij te spelen. het is geen Race Pro :P

//edit
9 baantjes?
Daar klopt dan echt iets niet.
[afbeelding]
Hier alleen add-on en v8 supercars die vreemd zijn

[afbeelding]
De laatste 3 klassen zijn add-on klassen maar de rest is origineel simbin
Ik ben er inmiddels achter wat het is en laten we zeggen... human error :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 06-07 19:01

charrel

Cortisol4life..

Zijn er toevallig nog mensen die zin hebben om ergens een datum te plannen om een uurs race te gaan rijden of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32021

Zeker ik ben van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
charrel schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:52:
Zijn er toevallig nog mensen die zin hebben om ergens een datum te plannen om een uurs race te gaan rijden of iets dergelijks?
Hoe lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 06-07 19:01

charrel

Cortisol4life..

Een uurtje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Welk track & welke cars? Lijkt me leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05

KillerB

______

Ik rij al een tijdje illegaal met GTR Evolution :$ , en daarvoor met GTR2. Ik wil alleen lekker online rijden en de makers sponsoren en het spel kopen.

Wat is nou wijsheid? Op steam kan ik de race on bundle kopen en dan los de evolution expansion pack, maar dat kost samen bijna € 50, vrij prijzig voor zo'n relatief oud spel, en dan krijg je ook nog geen disc.

Op Amazon.de kan ik Race on voor nog geen 11 euro vinden, ik werk alleen nooit met Amazon en gebruik geen paypal. Daarbij kan ik daar weer niet de GTR expansion pack krijgen, maar wel de volledige versie voor 20 euro, maar dan zijn de spellen weer niet samen te voegen lijkt me?
Iemand een idee voor meer plekken om het krijgen? Op zich is een download versie van het spel prima, een disc versie is leuk, maar niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Gewoon op Steam kopen, lekker makkelijk alleen wel je username en pass blijven onthouden anders kan het zijn dat je het kwijt raakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Heb het al via Steam gedaan, kan ik tenminste vandaag nog beginnen :P.
Via amazon uk is het wel goedkoper overigens, maar dan moet je wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
KillerB schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:15:
Ik rij al een tijdje illegaal met GTR Evolution :$ , en daarvoor met GTR2. Ik wil alleen lekker online rijden en de makers sponsoren en het spel kopen.

Wat is nou wijsheid? Op steam kan ik de race on bundle kopen en dan los de evolution expansion pack, maar dat kost samen bijna € 50, vrij prijzig voor zo'n relatief oud spel, en dan krijg je ook nog geen disc.

Op Amazon.de kan ik Race on voor nog geen 11 euro vinden, ik werk alleen nooit met Amazon en gebruik geen paypal. Daarbij kan ik daar weer niet de GTR expansion pack krijgen, maar wel de volledige versie voor 20 euro, maar dan zijn de spellen weer niet samen te voegen lijkt me?
Iemand een idee voor meer plekken om het krijgen? Op zich is een download versie van het spel prima, een disc versie is leuk, maar niet nodig.
De spellen zijn wel samen te voegen. Je moest die Race On bundle kopen voor 11 euro
Dan activeren op Steam. Dan heb je Race On, STCC en Race07.
Dan nog GTR Evo compleet activeren./ hij activeert dan wel dat je ook Race07 wéér gekocht hebt, maar die ziet hij al als geregistreerd, en je krijgt dan alleen GTR Evo nog extra erbij.

Heb zelf een volledige Race On geregistreerd toen ik al de rest allemaal had ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

KillerB schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:15:

Dixons webshop : Voor 10 € heb je RaceON + Race 07 + STCC :)

https://dixons.nl/artikel/SW08836c811/Race_On_%28PC%29

GTR Evolution en GTR2 moet je zelf effe uitvogelen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, leuk... Niet op voorraad :/

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 22-08-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Duurde bij mij ook een week tot ik het binnen had, maar liever wachten dan teveel betalen voor iets dat bij release niet meer dan 15 € had mogen kosten. Race 07/STCC/GTR Evolution had ik al namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Ik heb hem bij dixons in de winkel gehaald voor 10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dan heb je GTR Evo nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Nee helaas. Die moet ik nog ergens zien te halen. Helaas is die nergens voor een tientje te krijgen volgens mij...

Race 07, STCC en Race On heb ik dan wel. Daar kan ik me op zich ook prima mee vermaken de eerste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Waffle schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:45:
Nee helaas. Die moet ik nog ergens zien te halen. Helaas is die nergens voor een tientje te krijgen volgens mij...

Race 07, STCC en Race On heb ik dan wel. Daar kan ik me op zich ook prima mee vermaken de eerste tijd.
Jawel hoor:
http://www.onlinekeystore...lution-inkl.-Race-07.html €8.99

Heb daar inmiddels een stuk of 10 games aangeschaft, allemaal prima voor elkaar, zelfs de support :)

Ze hebben momenteel geen keys op voorraad overigens maar ik zou zeggen stuur een mailtje en informeer even wanneer ze weer worden verwacht :)

[ Voor 12% gewijzigd door sPENKMAN op 24-08-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 12:40

Bio

Voor de liefhebbers: Er zijn nu ook goede deals op amazon.de voor zowel GTR evo als Race on.

Ik heb ze net samen besteld :)

http://www.amazon.de/NAMC...TF8&qid=1296035534&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Vandaag komt dus de RaceRoom add-on voor Race07 uit. deze is gratis, en bevat de Formula Race Room en Hockenheim.

verder komt over een paar dagen (deze maand nog) STCC2 uit, welke STCC 2010 bevat. Deze add-on kost €9,99 Daarnaast zit hier ook nog een Deense track bij, Jyllandsringen. En een paar nieuwe wagens, Opel Astra, VW Scirocco, nieuwe Volvo C30, Chevy Cruze
Info http://www.virtualr.net/stcc-the-game-2-announced/

Verder moeten er binnenkort nog 3 expansies uitkomen voordat GTR3 in het najaar uitkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 17-03-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De eerste add-on is al uitgesteld tot morgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Is hij er inmiddels al? Waar kan je hem eigenlijk krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Waffle schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:02:
Is hij er inmiddels al? Waar kan je hem eigenlijk krijgen?
Ja hij is er, je kan hem krijgen door je je aan te melden bij http://www.raceroom.net/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Er blijkt ook een Corolla in de STCC addon te zitten wegens het STC, scandinavian touring championship, waar ze samen werken met de DTC, en die Corolla rijdt in het DTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
STCC2 is gisteren gereleased :) verkrijgbaar op www.raceroom.net

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 25-03-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 14:27
Die Volvo 850 Estate is een erg leuke auto om te rijden, rolt alleen wel makkelijk op zijn dak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 08-06 12:33
race07 is nu 4.99 :) gelijk maar gekocht + de gratis addon erbij (Formula Raceroom)

race07 is als ik het goed heb begrepen RaceOn + STCC ?

edit: ah gevonden : is de "foundation" van alles. binnenkort de rest er bij kopen dan :)

[ Voor 25% gewijzigd door DJrDJ666 op 04-04-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Je had dus beter de RaceOn bundle kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
ja idd :S ach maakt gelukkig niet zoveel uit. +- 5euro
heb gelijk Evolution en raceOn als single addon erbij gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
STCC biedt hele leuke extra circuits. Echt rollercoaster tracks :) Daarnaast gewoon interessante kampioenschapjes :) Maar mijn favoriete STCC1 circuit zit niet meer in STCC2. Sturup Raceway _O_ en Våler vind ik ook niet gek,, al is die vrij simpel
verder van Steam nog even de gratis Crowne plaza speedway add-on pakken..
Levert een vauxhall vectra op in seizoen 2007 en het Crowne Plaza fictioneel circuit.

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 04-04-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

DJrDJ666 schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:50:
race07 is nu 4.99 :) gelijk maar gekocht + de gratis addon erbij (Formula Raceroom)

race07 is als ik het goed heb begrepen RaceOn + STCC ?

edit: ah gevonden : is de "foundation" van alles. binnenkort de rest er bij kopen dan :)
4.99? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
RACE 07
€ 4.99 Amount: 1
Item price: € 4.99
Product ID: 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
http://www.raceroom.net/shop/

beste volgorde van aankoop is:
http://www.raceroom.net/shop/item/11/race-on/ - de bundel van €19,99
http://www.raceroom.net/shop/item/4/gtr-evolution/ - uitbreiding à €14,99
http://www.raceroom.net/shop/item/30/stcc-the-game-2/ - uitbreiding à €9,99
Dan heb je alles

ik vind zelf Race On een beetje erg prijzig (had 9,99 moeten zijn voor de uitbreiding), en GTR Evo mocht van mij wel naar €9,99. Dus gewoon in totaal had t imo 35 euro moeten zijn ipv 45..

[ Voor 64% gewijzigd door GAIAjohan op 04-04-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik weet niet meer precies hoe ik erbij kwam maar ik ging dus op Steam zoeken naar Race07 voor 4.99 8)7

Race07 + RaceOn + STCC voor 20 euro vind ik nog redelijk te doen gezien de populariteit online, eens overwegen.

Edit: idd jammer van die GTR Evo, aan de dure kant.

[ Voor 11% gewijzigd door Jejking op 04-04-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Misschien ook eens langs de dixons of zo gaan. Die hebben Race On ook wel eens in het rekje staan. Een paar maanden terug heb ik hem daar namelijk gekocht voor 10 euro.

Dat was dan incl. Race 07 en STCC. Ik heb alleen GTR Evolution niet, maar vermaak me nog wel met die andere 3 en de gratis add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Waffle schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:05:
Misschien ook eens langs de dixons of zo gaan. Die hebben Race On ook wel eens in het rekje staan. Een paar maanden terug heb ik hem daar namelijk gekocht voor 10 euro.
+1 :)

Toen gewoon online bij Dixons besteld zonder verzendkosten zelfs voor 10 € :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-04-2024
is die stcc 2 hetzelfde als gtr2 ?
of hoe zit dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
moeskoetie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:59:
is die stcc 2 hetzelfde als gtr2 ?
of hoe zit dat nu?
Nee
STCC2 is Zweeds toerwagen kampioenschap 2010.
Dat zijn dus gewoon S2000-wagens net als bv het WTCC.
GTR Evolution komt het meest in de buurt van GTR2. Maar voor een echte opvolger meot je wachten op GTR3 die wss in de herfst ofzo komt.

voor rac07 schijnt dit er nog aan te komen:
Afbeeldingslocatie: http://h-2.abload.de/img/simbinnewuz6r.png

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 05-04-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
waarom moet je die race-on hebben, als je die gtr evolution al hebt waar race 07 bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Je hoeft m niet te hebben, maar Race On heeft leuke circuits en dito auto's.
Denk aan Okayama, Imola (nieuw), Formula masters. Enkele leuke WTCC08 wagen zoals de Lada 110..
Race On expansion is:
http://www.race-game.org/raceon/carsandtracks.htm
Maar dan zonder STCC-wagens en circuits. Ook zonder de Camaro Cup. (Deze zijn van STCC)

Echter een losse STCC en een losse Race On zijn net zo duur als de Race On bundel. Mijn reeks was dan ook bedoeld voor mensen die nog geen enkele game hadden ;). Daarom is de bundel kopen de beste investering (imo) En dan GTR Evo en STCC2 los erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
oke, dank je wel voor je uitleg.
dus die stcc2 is wel de moeite waard om te kopen?
qua beeld en rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
moeskoetie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:23:
oke, dank je wel voor je uitleg.
dus die stcc2 is wel de moeite waard om te kopen?
qua beeld en rijden?
Ik vind STCC2 heerlijk, maar STCC1 heeft Sturup raceway en Vålerbanen O+ + dat STCC natuurlijk nog een paar 'aparte' auto's heeft, zoals de BMS C200 en de Audi A4.
STCC2 heeft natuurlijk de Scirocco, Corolla etc. En natuurlijk de nieuwe camaro cup, de wagens van de Volvo game S40, 850, 240. :P

Qua beeld zal er geen verschil zijn denk k zo..

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 05-04-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik heb nu een tijdje het totale pakket via Steam gekocht. Dat bestaat uit GTR evo, Race 07, Race on en STCC. Ondanks dat, zie ik dat ik online heel vaak niet kan connecten omdat er een "custom" game gehost wordt.

Zijn er ergens nog veel voorkomende uitbreidingen te downloaden zodat je wel de meeste games kunt joinen? Ik kom het toch best vaak tegen en wat je dan precies mist wordt niet duidelijk uit de melding.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste