Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ander vraagje nog: hoe vinden jullie de geluidskwaliteit?

Ik kom van een Sony af, gebruik Sony in-ear oordopjes van € 40,-, en dit pompte toch altijd wel lekker door. Vooral ook dankzij de ingebouwde EQ. Ik begrijp dat deze op de iPod niet zit, maar wel in iTunes.

Ik vind voornamelijk de low en de high belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-06 15:49
bram1984 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:37:
Ander vraagje nog: hoe vinden jullie de geluidskwaliteit?

Ik kom van een Sony af, gebruik Sony in-ear oordopjes van € 40,-, en dit pompte toch altijd wel lekker door. Vooral ook dankzij de ingebouwde EQ. Ik begrijp dat deze op de iPod niet zit, maar wel in iTunes.

Ik vind voornamelijk de low en de high belangrijk.
EQ zit ook in de touch, onder instellingen.

Waar ga je je iPod voor gebruiken? Fiets, metro, thuis?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mijn oude MP3 speler begint kuren te vertonen, en die gebruikte ik in feite alleen maar op vakanties.

De iPod wil ik nu omdat ik deze dus ook voor games en internet kan gebruiken, en eventueel voor films (ook voor op vakantie/in 't vliegtuig).

Zojuist m'n eigen oordopjes aan een iPhone gehangen, en het is wel te doen geloof ik. Hopelijk kan het dus nog wat zwaarder, zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
In de Topic Start staat een linkje naar m'n review, daarin behandel ik ook de geluidskwaliteit die de Touch (1G) voortbrengt en dat de kwaliteit van de equalizers niks is vergeleken bij bijvoorbeeld de Mega Bass™ van Sony Ericsson.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298248

Hey, ik heb nu bijna het geld voor de iPod Touch 2G 16 GB bij elkaar, maar ik wil er ook een protector bij. Nu wil ik niet zo´n lelijk lomp rubberen hoesje maar het liefst een InvisibleSHIELD of een Bodyguardz. Het enige waar ik bang voor ben is dat de gevoeligheid van het scherm achteruit gaat met zo´n ding eromheen of valt dat mee? Hebben jullie hier ervaring mee, want ik twijfel nu echt of ik wel zo'n protector erbij zal kopen, het zou toch jammer zijn als het scherm niet meer lekker reageert, zoals het nu doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-06 02:41

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Daarom moet je hem ook gewoon zo laten. Het scherm krast niet (tenzij je het echt heel graag wil), dus daarmee zit je goed. Je zou nog kunnen overwegen om de achterkant te beschermen met bijv. IS, maar daar ben ik met mijn touch ook vanaf gestapt. Met mijn iPod video deed ik het ook nog, maar die paar krassen, ach, ik vind het geen ramp meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mijn vriendin heeft Bejeweled 2 gedownload, staat nu in haar applicaties in iTunes. Alleen synct ie niet.

Bestand -> Sync is grijs, en dus niet selecteerbaar. Terwijl het op mijn laptop, met mijn Touch, wel gewoon selecteerbaar is.

Ook gaf ie iets aan van dat ze op die computer niet gemachtigd was, en daarom Bejeweled niet geïnstalleerd kon worden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Inmiddels dus wel selecteerbaar, alleen zie je 'm nu heel snel even syncen, maar er komt niets op haar iPod terecht. Hoe kan dit? Het is van haar rekening afgeschreven, dus betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 12:48
ScottB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:07:
Daarom moet je hem ook gewoon zo laten. Het scherm krast niet (tenzij je het echt heel graag wil), dus daarmee zit je goed. Je zou nog kunnen overwegen om de achterkant te beschermen met bijv. IS, maar daar ben ik met mijn touch ook vanaf gestapt. Met mijn iPod video deed ik het ook nog, maar die paar krassen, ach, ik vind het geen ramp meer.
Same here. Ik vind het eigenlijk ook zonde om je Touch te gaan beschermen met welk hoesje dan ook, want ze maken zo'n prachtding echt allemaal stuk voor stuk lelijk :X Krassen op je scherm krijg je (vrijwel) niet (zie ook die scratch test op YouTube waar die gast met sleutels over zijn scherm gaat). Achterkant krast wel, maar dat is nou eenmaal zo. Ik heb de eerste maanden nog getracht dat te beschermen, maar zelfs in een hoesje komen er om een of andere duistere reden gewoon krassen op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
bram1984 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:11:
Inmiddels dus wel selecteerbaar, alleen zie je 'm nu heel snel even syncen, maar er komt niets op haar iPod terecht. Hoe kan dit? Het is van haar rekening afgeschreven, dus betaald.
Wat als je hem via de App Store app op de Touch zelf probeert te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja dat werkt dus weer wel, das het vreemde.

We hebben net iTunes opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Iets met machtigingen enzo.

Als ze nu Bejeweled nog 'n keer download via wifi, betaalt ze dan dubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
bram1984 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:00:
We hebben net iTunes opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Iets met machtigingen enzo.
Je kunt de machtigingen opnieuw claimen via een menu ergens in iTunes (deze computer machtigen (iets in die trant))
Als ze nu Bejeweled nog 'n keer download via wifi, betaalt ze dan dubbel?
Nee, hij is op haar account geactiveerd, op het moment dat jij nu met haar iTunes account op andermans iPod Touch of iPhone inlogt kan je daar ook Bejeweled op zetten (lees: gratis installeren omdat je de licentie al hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Is er trouwens nog een limiet aan het aantal devices als je een app installeert via de iPhone/iPod Touch zelf?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
g0tanks schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:25:
Is er trouwens nog een limiet aan het aantal devices als je een app installeert via de iPhone/iPod Touch zelf?
Volgens mij was het 5 tot 10, maar vind eerst maar eens zoveel apparaten in de buurt :P

[ Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 08-05-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ze is weer vrolijk, dus volgens mij is een en ander gelukt.. :)

Gebruikt de e-mail applicatie eigenlijk "schijfruimte"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
De applicatie zelf gebruikt zo weinig ruimte dat het te verwaarlozen is. De rest hangt natuurlijk af van je emails.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:21
Ik heb via dealextreme een protector voor het scherm gekkocht en de gevoeligheid is er niet mee achteruit gegaan. Ook heb ik een plastic hoesje om mijn touch gedaan (zelfde site), het is inderdaad niet mooi in vergelijking met de kale ipod maar ik vond dat de ipod erg glad was en makkelijk uit m'n broekzak kon glijden, door gebruik van dit hoesje niet meer.
Aan de andere kant ben ik het met de meeste hier wel eens, het is een gebruiks ding wat erg kras bestendig is (zeker het scherm) daarnaast heeft het een mooie vormgeving die je teniet doet door het gebruik van een of ander hoesje.
Maar zoals gezegd ik gebruik wel een hoesje voor bovengenoemde reden.
Anoniem: 298248 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:41:
Hey, ik heb nu bijna het geld voor de iPod Touch 2G 16 GB bij elkaar, maar ik wil er ook een protector bij. Nu wil ik niet zo´n lelijk lomp rubberen hoesje maar het liefst een InvisibleSHIELD of een Bodyguardz. Het enige waar ik bang voor ben is dat de gevoeligheid van het scherm achteruit gaat met zo´n ding eromheen of valt dat mee? Hebben jullie hier ervaring mee, want ik twijfel nu echt of ik wel zo'n protector erbij zal kopen, het zou toch jammer zijn als het scherm niet meer lekker reageert, zoals het nu doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om te dubbelposten: FlipFlink in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 19".

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 10-05-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoe lang doen jullie met de accu? Als ik 'n uurtje een game speel, met wifi aan weliswaar, krijg ik al 'n waarschuwing dat de accu op 20% zit. Ik vind dit nogal snel eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:41
het is erg afhankelijk van de game; bijvoorbeeld Wolfenstein 3D lijkt bij mij een echte batterijslurper te zijn terwijl ik bij Bejeweled 2 urenlang spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
chippie777 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 09:08:
Ik heb via dealextreme een protector voor het scherm gekkocht en de gevoeligheid is er niet mee achteruit gegaan. Ook heb ik een plastic hoesje om mijn touch gedaan (zelfde site), het is inderdaad niet mooi in vergelijking met de kale ipod maar ik vond dat de ipod erg glad was en makkelijk uit m'n broekzak kon glijden, door gebruik van dit hoesje niet meer.
Aan de andere kant ben ik het met de meeste hier wel eens, het is een gebruiks ding wat erg kras bestendig is (zeker het scherm) daarnaast heeft het een mooie vormgeving die je teniet doet door het gebruik van een of ander hoesje.
Maar zoals gezegd ik gebruik wel een hoesje voor bovengenoemde reden.
Die protectors van DealExtreme heb ik ook, de gevoeligheid is bij mij ook hetzelfde gebleven. Echt goede dingen en nog eens goedkoop ook. Ik had al een hoesje van €20 gekocht (gewoon hier in Nederland) en de screenprotector die erbij kwam zag er gewoon precies hetzelfde uit als die van DealExtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
wheeler schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:05:
het is erg afhankelijk van de game; bijvoorbeeld Wolfenstein 3D lijkt bij mij een echte batterijslurper te zijn terwijl ik bij Bejeweled 2 urenlang spelen.
Het gaat dan om Treasures of Montezuma, lijkt op Bejeweled.

Vraag me af hoe snel hij dan wel niet leeg loopt als je een film aan 't kijken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-06 23:12
bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:18:
[...]

Het gaat dan om Treasures of Montezuma, lijkt op Bejeweled.

Vraag me af hoe snel hij dan wel niet leeg loopt als je een film aan 't kijken bent.
Games belasten de iPod zwaarder dan Films. Als ik een game speel zoals monkeyball krijg ik ook al vaak na een uur melding dat de batterijen op 20% zitten. Als ik film(s) kijk gaat mijn iPod gemakkelijk 5+ uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Schrammy89 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:22:
Games belasten de iPod zwaarder dan Films. Als ik een game speel zoals monkeyball krijg ik ook al vaak na een uur melding dat de batterijen op 20% zitten. Als ik film(s) kijk gaat mijn iPod gemakkelijk 5+ uur mee.
Dat komt gewoon omdat je zelf zorgt dat het beeld veranderd, en omdat je snel moet zijn veranderd je beeld snel dus wordt je scherm intensief gebruikt, ook maak je gebruik van de Accelerometer om te sturen die compleet links wordt gelaten als je een film kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
nou het is gebeurt...

bij het in mijn zak stoppen van de ipod is hij gevallen. In de rechter bovenhoek is het scherm in 3 scheuren gebroken. Gelukkig reageert het nog wel, het is dus alleen het glas wat kapot is gegaan... Maar dit valt natuurlijk no way onder ook maar een garantie, en apple repareert ipod touches buiten de garantie voor de kleine prijs van 150 euro -_-' naja tot zover mijn ipod touch dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:51

Side-Kick

Timmy!

darkpluisje schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:52:
nou het is gebeurt...

bij het in mijn zak stoppen van de ipod is hij gevallen. In de rechter bovenhoek is het scherm in 3 scheuren gebroken. Gelukkig reageert het nog wel, het is dus alleen het glas wat kapot is gegaan... Maar dit valt natuurlijk no way onder ook maar een garantie, en apple repareert ipod touches buiten de garantie voor de kleine prijs van 150 euro -_-' naja tot zover mijn ipod touch dan
Erg om te horen. Ik zou zelf strontchagarijnig zijn wanneer mijn ipod zo erg zou beschadigen. Als ik jou was zou ik die 150 euro mooi in mijn zak houden en wachten op V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
darkpluisje schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:52:
nou het is gebeurt...

Dat is echt balen!! Het is natuurlijk een leuk speeltje maar best kostbaar.
Trouwens als je ff googled dan vind je echt wel wat goedkopere reparatie mogelijkheden. Maar het blijft zonde geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Side-Kick schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:00:
[...]

Erg om te horen. Ik zou zelf strontchagarijnig zijn wanneer mijn ipod zo erg zou beschadigen. Als ik jou was zou ik die 150 euro mooi in mijn zak houden en wachten op V3.
je had me moeten horen reageren toen het gebeurde ;)

en tja vind het niet zo heel degelijk... Maar vond sowieso het scherm al niet geweldig, ondanks dat hij onkrasbaar zou moeten zijn en ik hem nooit met sleutels in mijn zak doe... zaten er bij mij tohc wat kleine krasjes op het scherm (en 1 grotere, maar dat was 1x toen ik mijn sleutels erin deed... haalde ze er meteen weer uit maar het kwaad was al geschied :( )
Maja krasjes waren overkomelijk, dut is gewoonweg kut :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:12

RnB

darkpluisje schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:49:
[...]

je had me moeten horen reageren toen het gebeurde ;)

en tja vind het niet zo heel degelijk... Maar vond sowieso het scherm al niet geweldig, ondanks dat hij onkrasbaar zou moeten zijn en ik hem nooit met sleutels in mijn zak doe... zaten er bij mij tohc wat kleine krasjes op het scherm (en 1 grotere, maar dat was 1x toen ik mijn sleutels erin deed... haalde ze er meteen weer uit maar het kwaad was al geschied :( )
Maja krasjes waren overkomelijk, dut is gewoonweg kut :'(
Ligt het dan niet gewoon aan jou? :P
Of ik heb gewoon een hele degelijke versie te pakken (heb btw de 1G), dat ding is honderden keren gevallen (en 2x erg hard op straat), maar hij is nog geheel intact + een aantal onzichtbare krasjes.
Ben er na 2 jaar nog steeds blij mee, hij doet nog steeds wat ie moet doen en hij kan tegen een stootje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-06 14:15
Zijn er nog mensen die problemen hebben met covers? Ik merk namelijk dat ze nogal vaak door elkaar gehaald worden op m'n iPod Touch 2G. Als ik ze dan controleer op m'n pc staan ze wel degelijk juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
zezke schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:29:
Als ik ze dan controleer op m'n pc staan ze wel degelijk juist!
Waar en hoe controleer je ze op je PC? Als je het via de Extra informatie in de eigenschappen van je mp3'tje doet of via een programma als MP3Tag zal dit nooit overeenkomen aangezien iTunes zelf op een of andere rare manier die cover art doet. Je zult in iTunes zelf alles moeten gaan controleren en vervolgens kopiëren/synchroniseren naar je iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
RnB schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:09:
[...]

Ligt het dan niet gewoon aan jou? :P
Of ik heb gewoon een hele degelijke versie te pakken (heb btw de 1G), dat ding is honderden keren gevallen (en 2x erg hard op straat), maar hij is nog geheel intact + een aantal onzichtbare krasjes.
Ben er na 2 jaar nog steeds blij mee, hij doet nog steeds wat ie moet doen en hij kan tegen een stootje. :)
heb een 2G... enige waar hij mee in mijn zak zit is mijn telefoon (was eerst een f480, nu een 8800GT) ... waren ook al op wonderbaarlijke wijze 2 deukjes in de achterkant gekomen (dus het staal is gewoon iets gedeukt, geen idee hoe) en hij viel nu 1x op de stenen welliswaar, maar op hoogte van mijn broekzak en toen ging dus een deel van hte scherm stuk,.. tja bad-luck denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-06 14:15
Wiethoofd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:59:
[...]

Waar en hoe controleer je ze op je PC? Als je het via de Extra informatie in de eigenschappen van je mp3'tje doet of via een programma als MP3Tag zal dit nooit overeenkomen aangezien iTunes zelf op een of andere rare manier die cover art doet. Je zult in iTunes zelf alles moeten gaan controleren en vervolgens kopiëren/synchroniseren naar je iPod.
Het is wel degelijk in iTunes dat ze correct staan, pas bij het synchroniseren worden ze dooreen gehaald. Maar ik zal dat straks nog eens controleren voor de 100% zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 12:51

Side-Kick

Timmy!

RnB schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:09:
[...]

Ik hoop dat je hier toch wat overdrijft, want anders zou je je iPod (bijna) dagelijks laten vallen. Ik moet zeggen dat ik mijn scherm behoorlijk degelijk vind, ik heb nog geen krasje kunnen ontdekken. Daarbij moet wel worden gezegd dat ik voorzichtig omga met mijn Ipod en dat ik hem altijd met mijn cover in mijn broek- / jaszak doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303289

Hallo ik heb sinds vandaag de ipodtouch. Ik kan er alles mee doen, maar ik kan niet op youtube komen via die begin app. Er komt steeds te staan dat hij geen verbinding kan maken?

Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Anoniem: 303289 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:55:
Hallo ik heb sinds vandaag de ipodtouch. Ik kan er alles mee doen, maar ik kan niet op youtube komen via die begin app. Er komt steeds te staan dat hij geen verbinding kan maken?

Wat is het probleem?
hbe je uberhaubt wel internet verbinding ? (you godda be kidding me als het niet zo is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja want safari doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Je moet wel even je iPod aan je computer en in iTunes hebben geactiveerd om van de youtube app gebruik te kunnen maken, althans dat moest ik hier doen voordat ik Youtube filmpjes kon bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar als ik wil activeren kom ik uiteindelijk bij betalen ofzo. En ik heb geen creditcard ofzo. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel registeren, verder is hij wel aan itunes geweest enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286606

Ik heb een klein probleem met mn iPod touch 32 GB:

Soms werkt de knop voor naar het bureaublad te gaan niet. Moet ik hiervoor terug naar de winkel om beroep te doen op de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 303289 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:16:
Maar als ik wil activeren kom ik uiteindelijk bij betalen ofzo. En ik heb geen creditcard ofzo. :s
Maak een account aan en kies als betalingsoptie geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Anoniem: 286606 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 00:19:
Ik heb een klein probleem met mn iPod touch 32 GB:

Soms werkt de knop voor naar het bureaublad te gaan niet. Moet ik hiervoor terug naar de winkel om beroep te doen op de garantie?
Om het probleem als hardwarematig te bestempelen zou je je Touch eens kunnen herstellen naar de nieuwste firmware, het kan ook gewoon zijn dat hij druk bezig is met andere dingen en het gewoon even duurt voordat hij reageert op je input. Een ander cruciaal punt is het feit of je je Touch jailbroken hebt of niet, zo wel dan zal deze altijd trager reageren, zo nee, de 2.x firmware is sowieso trager qua interface dan de 1.1.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:08

Laguna

Connaisseur

Aangezien ik veel waarde hecht aan de shuffle functie (zodat ik alles op me Touch willekeurig kan afspelen zonder een keer hetzelfde te horen), heb ik toendertijd een USB power adapter gekocht. Vanwege het feit dat als je de Touch direct aan je pc hangt om op te laden, hij zijn shuffle positie kwijtraakt en met gebruik van de USB power adapter deze wel behouden wordt (eigenlijk belachelijk en volgens mij softwarematig wel te verhelpen, maar wordt vast niet gedaan marketing-technisch gezien).

Alleen heb ik het nu regelmatig met afspelen in shuffle mode dat ik ergens in het begin zat met afspelen van de +/- 1000 nummers en plots rond de 600 à 800 zat. Naar aanleiding daarvan ben ik gaan kijken wanneer het precies gebeurd en blijkt dus te maken te hebben met het installeren van apps uit de App Store. Elke keer als er een app wordt geïnstalleerd springt de afspeelpositie van de shuffle functie random ergens anders heen (track blijft wel hetzelfde). Ik heb mijn Touch al een keer helemaal uitgezet en opnieuw aangezet, maar dit verhelpt het probleem niet. Zijn er meer mensen die deze bug kunnen recreëren?

Betreft overigens een 1G iPod Touch zonder jailbreak.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
nooit bij stilgestaan dat het zo werkte. Ik doe het n.l. iets anders. Ik heb een z.g.n. "slimme afspeellijst" gemaakt, deze laat alleen nummers horen welke ik de laatste 2 maanden niet heb afgespeeld. Dan maakt het dus ook niet meer uit dat ik na het aansluiten opnieuw moet beginnen want hij laat de dan reeds afgespeelde nummers niet meer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komt de update van de iPhone ook op de iTouch?

Hoe zit het nu eigenlijk met dat bluetooth gerucht? Blijft het maar een gerucht of gaat dit mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Zodra de 3.0 software uitkomt voor de iPhone komt deze ook betaald uit voor de iPod Touch.

Je zou even in Apple WWDC keynote 8 juni 2009: Wat te verwachten? over wat er te verwachten is in de nieuwe updates en [iPhone OS 3.0 Beta] Ervaringen & Discussie kunnen kijken of iPhone gebruikers ook extra functionaliteiten hebben gekregen mbt bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Telkens als ik mijn ipod touch doe synchroniseren kan ik daarna programma's op de touch niet opstarten. Beginschermpje per programma zie je 2 sec en dan weg en terug naar hoofdscherm. Daarna opnieuw installeren van een programma via wifi...en alle programma's doen het weer...iemand een langdurige oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Tommilio schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:24:
iemand een langdurige oplossing voor dit probleem?
Wel een werkende workaround: niet synchroniseren maar je muziek handmatig beheren :+
Jailbreaken en na synchronisatie met BossPrefs de permissies repareren kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Tja maar wil hem eigenlijk niet jailbreaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackz0r NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-12-2021
Ik heb hier thuis geen WiFi, gewoon bedraad internet. Bestaat er iets (USB-achtig) wat ik gewoon in m'n pc stop en dat ie dan mijn bedrade signaal omzet in WiFi? Ik bedoel niet een router ofzo...
Ik zou namelijk graag WiFi gebruiken met mijn Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Zie de TS, daar staat een uitleg over hoe dat in zijn werk gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
/me Wiethoofd kijkt ScottB aan of er niet een nieuw deeltje moet komen van de TS met nog up to datere info, alleen maar werkende plaatjes en een nog nettere opmaak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackz0r NL
De TS? Sorry maar wat is de TS?

Ik ben net nieuw op Tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
TS = Topic Start = OP = Openings Post = de eerste post van het topic
Welkom :w

En om lui te blijven: ScottB in "[iPod touch 2G] Ervaringen & Discussie -..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06

mjl

Ugh

Blackz0r NL schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 20:39:
De TS? Sorry maar wat is de TS?

TS = Topic Start

Ik kan je aanraden even een FAQ (Ferquently Asked Questions) e.d. te lezen over het posten en lezen op GOT (Gathering Of Tweakers)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
* Scott kijkt Wiethoofd aan en belooft het in het volgende deel gefixt te hebben :* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackz0r NL
Hmm oke. Maar dat gaat over een laptop met Wifi functie... Ik heb gewoon een desktop zonder een Wifi-kaart of iets dergelijks. Zijn er nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ah ja, je moet wel een wifi-kaartje hebben ja. Die zijn afaik ook wel voor PC's te koop, maar ik ben bang dat het zonder zoiets niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blackz0r NL schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:26:
Hmm oke. Maar dat gaat over een laptop met Wifi functie... Ik heb gewoon een desktop zonder een Wifi-kaart of iets dergelijks. Zijn er nog andere oplossingen?
Waarom hang je niet gewoon een draadloos routertje aan je modem? Voor drie tientjes ben je al klaar tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Tommilio schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:24:
Telkens als ik mijn ipod touch doe synchroniseren kan ik daarna programma's op de touch niet opstarten. Beginschermpje per programma zie je 2 sec en dan weg en terug naar hoofdscherm. Daarna opnieuw installeren van een programma via wifi...en alle programma's doen het weer...iemand een langdurige oplossing voor dit probleem?
Ik had dat ook totdat ik er achter kwam dat dit alleen gebeurde als ik de ipod los had gekoppeld voordat itunes aangaf dat dit kon/mocht. Dus ipod synchroniseren met itunes en wachten tot itunes aangeeft dat je je ipod mag loskoppelen. sinds ik dat in de gaten hou gebeurt het bij mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
De 3.0 firmware komt ook naar de Touch, en zal net geen 10 dollar, dus 8 euro kosten.
quote: WWDC
iPhone 3.0 firmware will be free for iPhones, $9.99 for iPod Touches. All on June 17th NEXT WEDNESDAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38

TDB

Ik ben benieuwd hoe lang de jailbreak op zich laat wachten ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
De 3.0 beta 5 voor de iPhone is al te jailbreaken, dus zal niet heel lang duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:08

Laguna

Connaisseur

Niet bepaald coulant van Apple richting de 1G iPod Touch gebruikers, voor de eerste januari update 18 euro vragen vervolgens voor de 2.0 update 8 euro, waarbij gebruikers die de januari update niet hadden gekocht, de januari update vervolgens gratis kregen en nu weer 8 euro voor de 3.0 update, terwijl 1G gebruikers niet eens van dezelfde features gebruik kunnen maken als de 2G gebruikers.

Een lagere prijs voor 1G gebruikers was dan ook wel op zijn plaats geweest.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:23:
Niet bepaald coulant van Apple richting de 1G iPod Touch gebruikers, voor de eerste januari update 18 euro vragen vervolgens voor de 2.0 update 8 euro, waarbij gebruikers die de januari update niet hadden gekocht, de januari update vervolgens gratis kregen en nu weer 8 euro voor de 3.0 update, terwijl 1G gebruikers niet eens van dezelfde features gebruik kunnen maken als de 2G gebruikers.

Een lagere prijs voor 1G gebruikers was dan ook wel op zijn plaats geweest.
Ja, vind ik ook! ;) Ik heb nog geen ene cent betaald voor nieuwe firmware en zit nu gewoon op firmware 2.2.1. :P Er zal ook wel een manier zijn om firmware 3.0 gratis te krijgen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke extra opties brengt de 3.0 met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 09:16

lasharor

7 december 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Anoniem: 286606 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:51:
Welke extra opties brengt de 3.0 met zich mee?
Een kijkje op wikipedia bij de 3.0-versie van het iPhone OS wat op je Touch staat is een hele lijst met veranderingen te vinden: Wikipedia: iPhone OS version history Ook in [iPhone OS 3.0 Beta] Ervaringen & Discussie staan de nodige veranderingen en ervaringen met de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:00:
[...]

Een kijkje op wikipedia bij de 3.0-versie van het iPhone OS wat op je Touch staat is een hele lijst met veranderingen te vinden: Wikipedia: iPhone OS version history Ook in [iPhone OS 3.0 Beta] Ervaringen & Discussie staan de nodige veranderingen en ervaringen met de nieuwe firmware
Thnx, die bluetooth maakt het wel héél interssant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Laatst online: 04-07-2021
hallo,

ik heb sinds kort de touch gekocht en ben nu eigenlijk nog op zoek naar een hoes/case...

is dit echt nodig?
en hebben jullie aanraders?

vond op internet http://www.switcheasy.com...ebelTouch/RebelTouch.php# is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EiSpeed schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:46:
hallo,

ik heb sinds kort de touch gekocht en ben nu eigenlijk nog op zoek naar een hoes/case...

is dit echt nodig?
en hebben jullie aanraders?

vond op internet http://www.switcheasy.com...ebelTouch/RebelTouch.php# is dit wat?
Ik raad het in ieder geval aan. Ik heb er me onmiddellijk een aangeschaft, nadat ik m'n vorig iPod verkocht en merkte hoeveel krassen er wel niet op waren...

Ik heb iets gelijkaardigsgekocht, minder fashion, minder duur. Dat is een keuze dat je voor jezelf moet maken kerel :) Succes met je iTouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306148

Hallo,

Ik ben geinteresseerd in het aanschaffen van een iPod touch (of een andere PMP). Vooral het brede aanbod aan apps trekt me aan. Ik heb al aardig wat informatie opgezocht op het net, alleen zijn er wel enkele dingen waarvan ik graag een persoonlijk oordeel hoor.

Ten eerste, is het het op het moment nog waard een Touch 2g te kopen, of is het verstandiger om te wachten tot de opvolger komt? Ik wil er namelijk wel even mee door. Ik heb wat onderzoek gedaan, en er heeft maar een jaar tijd tussen de Touch 1G & 2G gezeten, september 2007 & september 2008. Hoe waarschijnlijk is het dat eind 2009 weer een nieuwe Touch komt?

Ten tweede, hoe degelijk is het scherm in jullie ervaring (krasbestendig, rijke kleurweergave ook buiten, etc)?
En als laatste, de geluidskwaliteit. Op enkele sites wordt de touch beschreven als een multifunctioneel praaltje met middelmatige geluidskwaliteit (in vergelijking met de cowon s9 en een aantal andere sony spelers). Ook scheen de europese versie een volume limiter te hebben, maar daar was wel omheen te werken meende ik :)

Op het moment neig ik het meest naar de iPod, maar ik wil ook waar voor mijn geld, en niet na 3 maand met een 'oude' touch opgescheept zitten, daar kost het ding helaas te veel voor.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:41
Anoniem: 306148 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 00:48:
[..]
Ten eerste, is het het op het moment nog waard een Touch 2g te kopen, of is het verstandiger om te wachten tot de opvolger komt?[..]Hoe waarschijnlijk is het dat eind 2009 weer een nieuwe Touch komt?
Het zou zomaar kunnen dat Apple met meer opslag komt oid voor minder geld, maar ik gok dat er weinig schokkends zal gebeuren; de iPhone is ook praktisch onveranderd gebleven.
Ten tweede, hoe degelijk is het scherm in jullie ervaring (krasbestendig, rijke kleurweergave ook buiten, etc)?
Daar staan de topics vol mee, probeer de search eens ;)
En als laatste, de geluidskwaliteit. Op enkele sites wordt de touch beschreven als een multifunctioneel praaltje met middelmatige geluidskwaliteit (in vergelijking met de cowon s9 en een aantal andere sony spelers). Ook scheen de europese versie een volume limiter te hebben, maar daar was wel omheen te werken meende ik :)
Ik vind zelf het geluid prima, je hoort (icm in-ear en weinig omgevingsgeluid) wel wat ruis van het apparaat zelf, maar imo. niet direct storend. De volumelimiter heb ik zelfs ingesteld aanzien m'n Creative 830's meer dan voldoende output geven op lagere volumes, verder kun je 't dmv een jailbreak nog verder verhogen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 30-06 14:53
Ik heb de Touch 2G en gebruik hem met Ultimate Ears UE-11 pro's. Ik hoor ruis op een groot aantal spelers, en niet op de Touch. Daarnaast is het geluid uit de headphone uitgang op head-fi behoorlijk gerenommeerd, en dat zijn zoals we allemaal weten toch de meeste kieskeurige mensen op dit gebied. Daarnaast kun je met een portable amp aan de weer gaan, wat de geluidskwaliteit verder verhoogt.

Met mijn oordopjes hoor ik uit portable amps (Fiio E5, iBasso T4) wel wat ruis, maar erger is dat het volume veel te hoog is. De Touch kan door de volume limiter, die helemaal vrij in te stellen is, heel precies worden ingesteld. Da's fijn.

Ik zou eens kijken naar een iPhone als ik jou was. Als je contract bijna ten einde is is dat namelijk een goedkopere optie met meer opties, en als je eenmaal een Touch hebt wil je misschien, zoals ik, de iPhone eigenlijk nog liever :(. Gelukkig ga ik binnenkort proberen over te stappen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306148

Leftblank schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:07:
[...]

Het zou zomaar kunnen dat Apple met meer opslag komt oid voor minder geld, maar ik gok dat er weinig schokkends zal gebeuren; de iPhone is ook praktisch onveranderd gebleven.
Ah, duidelijk! En ik denk dat je daar inderdaad ook wel gelijk in hebt. De Touch is al een behoorlijk compleet apparaat zoals het nu is. Verder heb ik aan 16gig wel genoeg :)

En ExNomenDei, de nieuwe Iphone ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit, maar waarschijnlijk zal de prijs er ook niet om liegen ;(

Beiden bedankt voor jullie inbreng :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38533

kheb sinds 2 dagen ook een touch 2g 16gb.erg leuk ding.

heb alleen 1 vreemd probleem: email (exchange), youtube, safari ed gaan allemaal prima via lokale wifi op werk of thuis.

echter als ik via mijn e71 (die wifi heeft) wil connecten dan werkt alleen safari, mail geeft een fout "server niet gevonden" en ook youtube "kan niet verbinding met youtube" oid. (volgens mij werkt alles niet, behalve safari)

iemand een idee hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 21:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Anoniem: 38533 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:01:
kheb sinds 2 dagen ook een touch 2g 16gb.erg leuk ding.

heb alleen 1 vreemd probleem: email (exchange), youtube, safari ed gaan allemaal prima via lokale wifi op werk of thuis.

echter als ik via mijn e71 (die wifi heeft) wil connecten dan werkt alleen safari, mail geeft een fout "server niet gevonden" en ook youtube "kan niet verbinding met youtube" oid. (volgens mij werkt alles niet, behalve safari)

iemand een idee hoe dit kan ?
Hoe deel jij je internet van de E71 naar de iPod toe? Ikzelf gebruik Joikuspot. Bij mij werkt alles gewoon :) Maar misschien krijg je vandaag/morgen met iPhone OS 3.0 een mogelijkheid om via bluetooth met je telefoon te verbinden, dat zou het stukken makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebastius schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:54:
[...]

Hoe deel jij je internet van de E71 naar de iPod toe? Ikzelf gebruik Joikuspot. Bij mij werkt alles gewoon :) Maar misschien krijg je vandaag/morgen met iPhone OS 3.0 een mogelijkheid om via bluetooth met je telefoon te verbinden, dat zou het stukken makkelijker maken.
ik ook via joiku. heel vaag zeg. safari en weer widget werken. mail en youtube niet. maar die werken op thuis wifi weer wel. ik gebruik trouwens os 3.0 al, maar als ik bluetooth aanzet kan hij mn e71 niet vinden. dat is dus ook geen alternatief.

update: hij kan mn macbook pro ook niet vinden, andersom wel. na koppeling kan ik echter niks mee doen: geen filetransfers of iets. wat wel kan met mn e71.

update2: mijn macbook kan over de joiku verbinding ook geen mail ophalen ed, alleen maar browsen. het lijkt op een instelling op mijn e71 en/of geblokkeerd verkeer op mijn KPN abbo. wellicht dat hij alleen standaard http verkeer toelaat op poort 80 en geen mail en ander speciaal iets als streaming youtube?

wat me opvalt is dat hij op de macbook verschijnt als een WIFI apparaat en niet als een wifi netwerk. apparaten waarmee je kunt connecten verschijnen onder het lijstje netwerken. misschien dat het hiermee te maken heeft ?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 38533 op 17-06-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
Anoniem: 38533 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:54:
ik ook via joiku. heel vaag zeg. safari en weer widget werken. mail en youtube niet. maar die werken op thuis wifi weer wel. ik gebruik trouwens os 3.0 al, maar als ik bluetooth aanzet kan hij mn e71 niet vinden. dat is dus ook geen alternatief.
Als je de gratis joiku gebruikt laat hij alleen poort 80 door, met de betaalde joiku gaan alle poorten open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 17:31
Hallo mensen,
ik heb een vraag ...
We kunnen zodadelijk OS 3.0 Verwachten allemaal heel leuk
alleen je moet 10 Dollar betalen,
Mijn vraag is; hoe kan je betalen... weet iemand dat al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 12:48
BluRay schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:39:
Hallo mensen,
ik heb een vraag ...
We kunnen zodadelijk OS 3.0 Verwachten allemaal heel leuk
alleen je moet 10 Dollar betalen,
Mijn vraag is; hoe kan je betalen... weet iemand dat al ?
Via iTunes. Creditcard of Click & Buy. 8 euro trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 21:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

richard-5 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:18:
[...]

Als je de gratis joiku gebruikt laat hij alleen poort 80 door, met de betaalde joiku gaan alle poorten open.
Oh dat kan het zijn, ik heb zelf de betaalde Joikuspot, weet niet wat de vraagsteller heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Heeft iemand hem al gekocht... ?
ik heb hem net "gekocht" (@jelle. bedankt voor uitleg ik wist niet dat je gebruik kon maken van een soort Paypal..)
hij is nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182115

Nou ik heb de update inmiddels 2 keer gedownload via iTunes, na de eerste keer updaten had hij simpelweg niets gedaan, bij de 2e update crashte m'n iPod en gaf ie een foutmelding, waardoor ik nu dus aan het restoren ben. Hoop dat ik nou eindelijk 3.0 erop heb staan.. En met een beetje pech mag ik ook nog eens al mn muziek, video's en foto's er opnieuw op gaan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Zie dat er best veel dingen zijn weggehaald ....
bijv de Push functie die bij instellingen onder Wifi stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin5210
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-06 21:02
Anoniem: 182115 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:19:
Nou ik heb de update inmiddels 2 keer gedownload via iTunes, na de eerste keer updaten had hij simpelweg niets gedaan, bij de 2e update crashte m'n iPod en gaf ie een foutmelding, waardoor ik nu dus aan het restoren ben. Hoop dat ik nou eindelijk 3.0 erop heb staan.. En met een beetje pech mag ik ook nog eens al mn muziek, video's en foto's er opnieuw op gaan zetten..
Dat mag je idd doen, dat was bij mij toch (heb er niets voor betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
weet iemand de bestandsnaam van de 3.0 software voor de iPod Touch 1G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
Extreme smell schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:34:
weet iemand de bestandsnaam van de 3.0 software voor de iPod Touch 1G?
iPod1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Laatst online: 08:00
*knip*

Post toch maar liever niet deze links, gezien de URL's ziet het er niet helemaal kosjer uit.

[ Voor 119% gewijzigd door Hoedje op 17-06-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

richard-5 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:18:
[...]

thanks! dan moet dat het zijn...ik ga op zoek naar een betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Laatst online: 08:00
Na de 1.0 naar de 2.0 firmware was mijn hele iPod Touch leeg, weet iemand of dat ook gebeurt van de 2.2 naar de 3.0 firmware? Ik gebruik namelijk geen sync om muziek op mijn iPod te zetten, maar gewoon drop-and-drag, dus ik ben niet blij als mijn iPod weer helemaal leeg is na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191622

pipo1000 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:53:
Na de 1.0 naar de 2.0 firmware was mijn hele iPod Touch leeg, weet iemand of dat ook gebeurt van de 2.2 naar de 3.0 firmware? Ik gebruik namelijk geen sync om muziek op mijn iPod te zetten, maar gewoon drop-and-drag, dus ik ben niet blij als mijn iPod weer helemaal leeg is na een update.
Hmmz is het niet handiger om gewoon 1 playlist te maken en daar handmatig alle muziek in te zetten en dan de playlist the syncen. Heb je nooit meer het probleem.

Ik heb mijn touch via de restore methode geupdate en daarmee is je touch gewoon leeg. Ben nu bezig met syncen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 191622 op 17-06-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
pipo1000 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:53:
Ik ben bang voor je dat alles er weer van af is, tenzij je een backup terugzet.
pipo1000 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:51:
Links naar de 3.0 firmware direct van de Apple website; Aangezien het gewoon links naar de Apple website zijn lijkt het me niet illegaal vandaar dat ik het maar post;
Er staat een downloadkey in de url, dus het is niet de directe download van de Apple site, en aangezien het betaalde firmware updates zijn mag je ze niet posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 09:16

lasharor

7 december 2004

Ik vindt de update niets aan.

Serieus, vindt het copy paste gedoe niet veel beter werken dan die uit cydia. Die spotlight feautere vindt ik maar irritant. En bluethoot voegt ook niet veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 08:59

HaTe

haat niet

lasharor schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:07:
Ik vindt de update niets aan.

Serieus, vindt het copy paste gedoe niet veel beter werken dan die uit cydia. Die spotlight feautere vindt ik maar irritant. En bluethoot voegt ook niet veel toe.
Dus bluetooth werkt op de iPod Touch?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook Apple Media Devices Beleid.