Een demo-exemplaar verkopen is niet abnormaal hoor. Dat wordt echt niet alleen bij Paradigit gedaan. Dat zo'n exemplaar dan netjes in de orginele staat gebracht moet worden, is dan niet meer dan logisch. Helaas komt het wel eens voor dat dat niet gebeurd. Niet dat dat goed te praten is.ShadyNetworker schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:27:
Ik was dus vandaag teruggegaan naar Paradigit.
Kreeg ik heel luchtig een of ander verhaal te horen dat "tja, dit kan wel eens voorkomen, we werken met kleine voorraden, dus het niet niet onddenkbaar dat u een exemplaar uit de winkel krijgt hoor.....
Echt. W-T-F, en ook echt glashard volhouden.
Pas toen ik aangaf dat de logfiles van bijna 4 weken terug dateren zei hij van "oh, alright, dan ga ik verder niet meer in discussie".
Serieus, ik ga maandag terug voor een nieuw exemplaar, als hier ook mee geknoeid blijkt te zijn kunnen ze de #%&@#($*#@ krijgen en koop ik NOOIT meer iets bij ze.
Niet eens een excuus ofzo of "logisch dat u dat denkt, kan ik volkomen begrijpen, excuses voor de verwarring".
Heb jij ook al Windows 7 geprobeerd? En draait OSX echt veel beter/soepeler?intraxi schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:24:
Net geupgrade naar OSX Leopard 10.5.7... draait super op de wind...
Je suggereert dat er een relatie is tussen die twee dingen: het goedkoop zijn en het uitleveren van retoursystemen? Dat eerste komt doordat Paradigit een goeie deal heeft gemaakt met MSI. Het tweede komt, zoals ik eerder zei, bij elke winkel voor. Daar is dus niks mis mee, mits in orginele staat teruggebracht.Bij Paradigit lekker stunten met de prijs, maar ja retour systemen gewoon weer uitleveren is niet echt kosjer wel ?
Niet onder vermelding naar een klant toe dat het een nieuw model betreft. Maar als het erbij vermeld wordt, is daar wederom niks mis mee.Philflow schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:06:
Volgens mij mag het totaal niet wat ze doen, een gebruikte als nieuw verkopen.
Ook door Informatique en nog véél meer winkels. Is het niet een echte 6-cells dan?Ps. de 4400 MAh wordt inderdaad als 6 cel verkocht door Paradigit en Computerland.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.