Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

In de VS is de U123 gewoon een U120 met 9 cell accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptorial schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:05:
U123 komt vanaf volgende week in Nederland.
Mag ik vragen hoe je aan deze info komt?

Betekent dat dat ie vanaf volgende week bij MSI ligt of in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 23:07:
[...]
Betekent dat dat ie vanaf volgende week bij MSI ligt of in de winkel ligt?
Veel webshops zeggen binnen 8 dagen.
http://www.google.nl/sear...eta=lr%3Dlang_nl&aq=f&oq=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus een totaal verkeerde indicatie. Het nadeel van het voorraadsysteem van diverse webshops is dat zij gewoonweg geen indicatie hebben voor levertijd onbekend. In dat geval wordt de langste levertijd aangegeven. Ook deze kan per shop wisselen. Vooralsnog zie ik bij iedere shop die ik bezoek staan dat ie niet op voorraad is en daarbij de langste levertijd die zij kunnen aangeven. Kortom, ik verwacht dat het nog wel even duurt of dat MSI die dingen spontaan gaat uitleveren. Ik hoop op het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar even gebeld met de importeur:
Mystar Computer B.V.
Tel: +31-40-267-6600
De nieuwe Winds U123 zijn vandaag binnen gekomen. Ze worden dus vanaf vandaag/ morgen verstuurd naar de winkels. De witte versie is wellicht een paar dagen (minimaal 1 dag) vertraagd (staat bij de douane).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15

OgWok

U.N.C.L.E.

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:06:
Ik heb maar even gebeld met de importeur:

[...]

De nieuwe Winds U123 zijn vandaag binnen gekomen. Ze worden dus vanaf vandaag/ morgen verstuurd naar de winkels. De witte versie is wellicht een paar dagen (minimaal 1 dag) vertraagd (staat bij de douane).
Wat is nu de echte plus van een U123 tov de U90?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betere proc (N280 ipv N270), ietsje groter scherm, meer geheugen en sterkere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

OgWok schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:45:
[...]
Wat is nu de echte plus van een U123 tov de U90?
Ik denk dat je U100 bedoelt i.p.v. U90 want U90 is 9 inch.

U123 heeft N280, U100 heeft N270. De eerste is marginaal sneller. Verder heeft het design een update gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En minder geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik ga mijn U100 deze week terugsturen. Hopelijk komt ie terug en vertoont ie daarna geen kuren.

Andere vraag: weet iemand waar deze BIOS opties voor dienen?:
-DOC percentage
-AHCI mode ?

[ Voor 4% gewijzigd door ShadyNetworker op 06-07-2009 20:16 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Afbeeldingslocatie: http://super-moem.pointclark.net/GOT/WindU90.png

OSX heeft maar weinig geheugen nodig ;)

[ Voor 20% gewijzigd door OgWok op 06-07-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat er gebeurt als je op software-update klikt; Windows 7 install? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb hier een MSI Wind liggen, die niet meer oplaadt. Ik heb al een RMA aangevraagt, maar vroeg me af waar dit aan zou kunnen liggen. Dacht misschien een kabelbreuk, maar heb geen andere oplader om te testen. Eerst was het een tijdje zo dat hij soms niet oplaadde, maar door een beetje aan de oplader te draaien lukte het soms weer wel. Maar nu laadt hij dus helemaal niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ShadyNetworker schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:41:
Ik ga mijn U100 deze week terugsturen. Hopelijk komt ie terug en vertoont ie daarna geen kuren.

Andere vraag: weet iemand waar deze BIOS opties voor dienen?:
-DOC percentage
-AHCI mode ?
DOC is het percentage overclock dat je krijgt als je fn-f10 drukt in windows..
AHCI is een protocol voor sata waardoor je hdd iets sneller zou moeten werken (NCQ) (en hotswap ondersteunt, maar das euh.. nutteloos in dit geval, maar aanzetten kan gewoon prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:06:
Ik vraag me af wat er gebeurt als je op software-update klikt; Windows 7 install? >:)
nee hoor gewoon osx 10.5.7.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Aldi vanaf woensdag 8 juli: Medion Akoya Mini E1210 XL: € 299.-

- 3 cell accu
- Intel® Atom™ processor N270 (1.6 GHz)
- 10'' (25 cm) TFT widescreen display-HD met 1024 x 600 pixel
- Intel® Graphics Media Accelerator 950 gebaseerd op PCI-Express technologie
- 160 GB harde schijf
- 1 GB werkgeheugen (DDR2 SDRAM)
- geïntegreerde Wireless LAN 802.11 n-draft technologie
- USB Bluetooth® 2.0 mini adapter
- geïntegreerde VGA webcam met microfoon
- geïntegreerde network controller Ethernet LAN (10/100 MBit/s.)
- multi-kaartlezer (SD, MMC & MS)
- wit of zwart

===============================================================================

De BIOS van deze Medion E1210, momenteel iets van 1.0B (productcode MD97750) lijkt redelijk fixed te zijn, d.w.z. je kan nauwelijks de settings veranderen. Zoals ik overal gelezen heb is de orginele MSI BIOS veel uitgebreider en kunnen tal van zaken ingesteld worden. Kan ik zonder meer de laatste MSI Wind U100 erovereen draaien, ondanks dat er kleine hardwareverschillen zijn, zoals bijv. bluetooth? (Ja, ik weet dan dat ik mijn recovery middels F3 kwijtraak, maar heb de orginele BIOS ook nog die ik altijd terug kan zetten). Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me geen goede deal als de nieuwe Wind U123 25 euro meer kost. Dan heb je een 6 cell accu en een N280 processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Pe Nis schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:45:
Aldi vanaf woensdag 8 juli: Medion Akoya Mini E1210 XL: € 299.-
Vandaag bij Primafoon E1210 voor 280,-. Ik weet niet wat het verschil is met de XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Philflow schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:50:
[...]

Vandaag bij Primafoon E1210 voor 280,-. Ik weet niet wat het verschil is met de XL.
Waarschijnlijk het bluetooth USB dongeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de nieuwe U123 is verkrijgbaar:

http://tweakers.net/price...=&i1215=&a1215=&x=18&y=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne binnen en heb er een review over geschreven. Die zal ik dus niet ook nog hier plaatsen ;)

productreview: MSI Wind U123-012EU Wit review door Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:21:
Ik heb de mijne binnen en heb er een review over geschreven. Die zal ik dus niet ook nog hier plaatsen ;)

5.5 uur is het maximale wat je eruit kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen acculading achter elkaar kunnen halen. Ik heb een aantal stukken achter elkaar gewerkt en tussendoor de netbook uitgeschakeld. Zodra ik hem eens in één keer van vol naar leeg krijg laat ik de definitieve tijd wel even weten. Vooralsnog is het een educated guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:21:

Multitouch zit er niet op, maar is dat via andere software te regelen? Ikzelf ben namelijk ook geinteresseerd in het apparaat, en dit is wel een eis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee of dat mogelijk is. Ik heb alleen geen tijd om hiernaar te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:46:
Ik heb geen idee of dat mogelijk is. Ik heb alleen geen tijd om hiernaar te zoeken ;)
Kijk anders eens wat je device manager zegt over de touchpad. Als het een synpatics is lukt multi touch meestal wel. Maar ik denk dat het syntelic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor je gekeken, maar ik zie helemaal geen touchpad info staan in mijn device manager. Alleen een standaard PS2 muis...

Nog even een vraagje over het uitbreiden van het geheugen. Helaas lijkt dit model nog maar één geheugenbank te hebben, waardoor je de 1GB moet vervangen door een 2GB (terwijl ik nog het juiste geheugen had liggen). Op de volgende video zie je duidelijk dat er een schroef onder de garantiesticker zit. Mijn vraag is, kun je zelf het geheugen upgraden onder de garantie en zo niet, hoe zou je met behoud van garantie je geheugen moeten upgraden?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Ik lees veel verhalen over de accuduur. Ja, die van de 3-cells is erg kort (heb ik zelf dus ook), maar zijn er ook mensen die de 5200mAh accu van Medion zelf (59 euries) hebben aangeschaft? Of zijn er goedkopere alternatieven voor de E1210?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MSI Wind U115 gereviewed door Notebookcheck. Extreem lange accu tijden en super scherm.
http://www.notebookcheck....xury-Netbook.18403.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Philflow schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:41:
MSI Wind U115 gereviewed door Notebookcheck. Extreem lange accu tijden en super scherm.
http://www.notebookcheck....xury-Netbook.18403.0.html
Leuk netbookje. Wel 500 euries. Ken ik net zo goed een normale laptop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Pe Nis schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:49:
[...]
Leuk netbookje. Wel 500 euries. Ken ik net zo goed een normale laptop kopen.
Sterker nog: Als gewicht, formaat en accuduur niet belangrijk zijn kun je beter een normale laptop kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
JunkieXP schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:53:
Wel echt jammer dat deze 5200Mah niet bij de Wind werd meegeleverd. Wil eigenlijk stiekem alles er aan doen om in de buurt te komen van de Accu duur EEE 901, maja dan is een 6600Mah accu wel aan te raden =P.

Hoeveel zwaarder is deze eigenlijk dan de 6Cell, 4400MAh
Steekt de orginele Medion accu 5200 mAh voor de E1210 uit, of is deze ondanks de 6 cellen evengraat als de meegeleverde 3-cells variant? Wel leuk dat hij in Duitsland 49 euro kost en hier 59 (vanwege belasting waarschijnlijk) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 08:54
wat kan ik doen aan mijn slak trage USB poorten? De snelheid is niet te harden. Als ik een apparaat aankoppel krijg ik de melding "DIT APPARAAT KAN SNELLER WERKEN OP EEN USB 2.0 POORT.

1 Heb de usb drivers bij apparaten usb al verwijderd XP instaleerd ze automatisch weer op nieuw.
2 Heb de laatste chipset update van intel geïnstalleerd helpt ook niet.

Heb MSI ook al benaderd ja meneer op nieuw uw computer installeren.

Wie weet de tip die mijn usb poorten kan veranderen van een eend naar een Ferari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:19:
Ik heb voor je gekeken, maar ik zie helemaal geen touchpad info staan in mijn device manager. Alleen een standaard PS2 muis...

Nog even een vraagje over het uitbreiden van het geheugen. Helaas lijkt dit model nog maar één geheugenbank te hebben, waardoor je de 1GB moet vervangen door een 2GB (terwijl ik nog het juiste geheugen had liggen). Op de volgende video zie je duidelijk dat er een schroef onder de garantiesticker zit.
Mijn vraag is, kun je zelf het geheugen upgraden onder de garantie en zo niet, hoe zou je met behoud van garantie je geheugen moeten upgraden?

[video]
Tsja, wat denk jezelf? Is natuurlijk een wat oude manier om onder de garantie uit te komen. Terwijl er ondertussen heel wat mensen zijn die qua vaardigheden, geduld en rustig kijken netter werken dan de importeur... dus ook geen reden kunnen zijn om garantie te weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:08

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Pe Nis schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:19:
Ik lees veel verhalen over de accuduur. Ja, die van de 3-cells is erg kort (heb ik zelf dus ook), maar zijn er ook mensen die de 5200mAh accu van Medion zelf (59 euries) hebben aangeschaft? Of zijn er goedkopere alternatieven voor de E1210?
Ik heb via medion de 5200mah aangeschaft, is geen miskoop geweest. Reken op ongeveer 6 uur batterijduur met het scherm op halve kracht. Wifi aan of uit maakt bij mij vreemd genoeg niet meer uit voor de batterijduur sinds ik de grotere accu plaatste.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:41

JME

zeg maar Jamie

Op mijn Windje stond bij aanschaf een trial-versie van Office 2007. Leuk en aardig, maar ik heb Office 2003 erop gezet. Probleem is nu dat mijn netbook bij iedere update toch nog updates voor Office 2007 voorstelt. Kennelijk zitten er nog ergens restanten van 2007 die daarvoor zorgen. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

JME schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:14:
Op mijn Windje stond bij aanschaf een trial-versie van Office 2007. Leuk en aardig, maar ik heb Office 2003 erop gezet. Probleem is nu dat mijn netbook bij iedere update toch nog updates voor Office 2007 voorstelt. Kennelijk zitten er nog ergens restanten van 2007 die daarvoor zorgen. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Kijk eens bij Configuratiescherm en dan Software. In de lijst staan een aantal hulp-apps voor Off2007. Als je die deïnstalleerd is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giszmo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 13:37
Tja, Wind U100. Ik hem al nu inmiddels haast een jaar en ik kan het enthousiasme over dit soort apparaten niet delen en ik gebruik het apparaat nauwelijks nog. Na updates ophalen van XP, virusscanners enz, je mail lezen en even naar je favoriete sites zie je de batterijindicator al weer op of onder de helft staan.Mobiel?
Buiten in de tuin er mee?Vergeet het maar, je zit voortdurend aan het lichtnet en daarmee verdwijnt meteen het voordeel van dit soort apparaten.
Een grotere batterij dan? Heb ik gekocht via Ebay. Is niet goedkoop en ook niet goed. De MSI kan hier niet goed mee overweg qua capaciteitsweergave en geeft verkeerde meldingen en. De laadelectronica van de MSI of de batterij kloppen in ieder geval niet. Lijkt me niet veilig. Conclusie Bezit eer ge begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 22:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Was het een genuine accu of een 6-cell die tegen een leuke prijs werd aangeboden?

Nu weet ik niet hoe je de accu hebt 'ingewerkt' maar een aantal opladen tot 95% en ontladen tot 3% lijkt me geen slecht plan. Via BatteryBar (freeware) kun je de status van je accu bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Giszmo schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:14:
Een grotere batterij dan? Heb ik gekocht via Ebay. Is niet goedkoop en ook niet goed. De MSI kan hier niet goed mee overweg qua capaciteitsweergave en geeft verkeerde meldingen en. De laadelectronica van de MSI of de batterij kloppen in ieder geval niet. Lijkt me niet veilig. Conclusie Bezit eer ge begint
Alleen omdat de accu tijd verkeerd wordt weergegeven is het geen goede accu?
Ik zou eerder de totale accu tijd en de accu health weten om te beoordelen of het een goede accu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:41

JME

zeg maar Jamie

OgWok schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:32:
Kijk eens bij Configuratiescherm en dan Software. In de lijst staan een aantal hulp-apps voor Off2007. Als je die deïnstalleerd is het opgelost.
Top, dat werkt!! Thanx!

En @ Giszmo: de accuduur van de 3-cell had je vantevoren kunnen weten, die staat keurig in de specs. En dat de accuduur van een wokkietokkie-accu van eBay je tegenvalt mag je de Wind niet aanrekenen. Kortom, dat jij iets hebt gekocht wat niet voldoet aan je wensen, hoeft niet meteen aan het product te liggen. Wellicht voortaan je eigen advies ter harte nemen: bezint eer gij begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Voor wie een Wind U90 heeft: bij Medion is de grote accu te koop (voor de U100) en die past prima op de U90. (heb hem zelf; € 59,--, dacht ik)

• LEX63
Giszmo.

hij staat dag en nacht aan voor downloaden en daar is hij prima geschikt voor. Liet ik vroeger hiervoor die grote stroom
verslindende bakbeest dag en nacht aanstaan nu al maanden deze netbook. Heb wel de 160 GB harddisk gekloond en vervang voor een 500GB harddisk.

Zit alleen nog met die slak trage usb poorten. Het over kopieerden duurt wel erg lang nu. meer dan 10 minuten voor 5 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Iemand ondertussen wat reviews van Ebay 7800mah batts? Die van dealextreme schijnt niet te kloppen qua inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT :w , Dit soort vragen zijn echter niet in dergelijke topics toegestaan. Open een los topic over je probleem. Dat hoort echter ergens bij de Telecom sectie van GoT of de Softe goederen-sectie en niet hier in Complete Systemen en Laptops. Waar? Dat hangt af van je probleem. Ik zou eerder denken aan de software op je notebook.

[ Voor 81% gewijzigd door GENETX op 24-08-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OgWok schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:17:
Voor wie een Wind U90 heeft: bij Medion is de grote accu te koop (voor de U100) en die past prima op de U90. (heb hem zelf; € 59,--, dacht ik)
Bevalt die een beetje? Hoe lang kan je met een volle accu doen? Steekt die veel uit?

[ Voor 3% gewijzigd door Roelos op 24-08-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Roelos schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:43:
[...]

Bevalt die een beetje? Hoe lang kan je met een volle accu doen? Steekt die veel uit?
Past in ieder geval niet zo strak als de originele. Qua gebruik kan ik de U90 van 's ochtends tot 's avonds aan laten; zit er niet de hele tijd achter. Steekt wel meer uit, zal er een foto van maken.

• RetroTycoon
Hoe ga je het beste met je accu om? Ik hb 'm eerst een dagje netspanning laten voelen, en maak dat nu op. Windows (7) geeft nog 4 uur aan op 89%. Is dit normaal voor een U123?

• Philflow

Philflow

RetroTycoon schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 06:56:
Hoe ga je het beste met je accu om? Ik hb 'm eerst een dagje netspanning laten voelen, en maak dat nu op. Windows (7) geeft nog 4 uur aan op 89%. Is dit normaal voor een U123?
Met Windows 7 komt het vaak voor dat de accu minder meegaat dan XP.
http://blog.laptopmag.com...-for-netbook-battery-life

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zijn er al mensen die de ubuntu netbook remix erop hebben staan? Ik ben erg benieuwd hoe hun ervaringen zijn namelijk

youtube.com/@hisrep

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Kijk eens een U90 met grote batterij:
Afbeeldingslocatie: http://super-moem.pointclark.net/GOT/U90BAT.jpg

• Roelos
  • Niet online
OgWok schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:50:
Kijk eens een U90 met grote batterij:
[afbeelding]
Bedankt voor de moeite _/-\o_ Valt zo te zien best mee hoeveel die eruitsteekt.
In een eerdere post zei je dat die niet zo strak zit als het origineel. Bedoel je dat die wat losjes zit of dat het uiterlijk er niet meer zo strak uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ik heb in mijn geheugenslot een MS PRO DUO-adapter geplaatst. Die zit echter nu hartstikke vast! Schijnbaar hoor hij daar niet. Heeft iemand een tip om 'm te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetroTycoon schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:26:
Ik heb in mijn geheugenslot een MS PRO DUO-adapter geplaatst. Die zit echter nu hartstikke vast! Schijnbaar hoor hij daar niet. Heeft iemand een tip om 'm te verwijderen?
pro duo past niet wel de oude die lange ms (pro) adapter had je moeten gebruiken.
mensen maken meer fouten ik merk dat heel vaak dat mensen van sony psp kaartjes erin stoppen.
je kan hem eruit halen met een tandarts haakje wel friemel werk of een heel dun naald met een krom punt.

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik heb me al een tijdje niet meer met de wind bezig gehouden dus weet een van jullie of en waar de 6 cell accu's vandaag de dag te krijgen zijn en wat ze een beetje kosten?

Ik heb wel zitten zoeken maar op de medion site staat alleen de 3 cell en op andere sites vind ik wel wat maar nog steeds erg prijzig, boven de 90 eu!

Ik wil voor mijn vriendin graag een andere accu kopen, niet zozeer vanwege de langere accutijd (ook natuurlijk!) maar vooral omdat die Wind zo wankel is, een klein duwtje tegen t scherm en hij kiept om.

Ik heb zelf een NC10 die wel 6 cells accu heeft en die kiept niet zomaar om door die ronde bult aan de onderkant.

• Roelos
  • Niet online
ElayZ schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:00:
Ik heb me al een tijdje niet meer met de wind bezig gehouden dus weet een van jullie of en waar de 6 cell accu's vandaag de dag te krijgen zijn en wat ze een beetje kosten?

Ik heb wel zitten zoeken maar op de medion site staat alleen de 3 cell en op andere sites vind ik wel wat maar nog steeds erg prijzig, boven de 90 eu!

Ik wil voor mijn vriendin graag een andere accu kopen, niet zozeer vanwege de langere accutijd (ook natuurlijk!) maar vooral omdat die Wind zo wankel is, een klein duwtje tegen t scherm en hij kiept om.

Ik heb zelf een NC10 die wel 6 cells accu heeft en die kiept niet zomaar om door die ronde bult aan de onderkant.
Gisteren mijn nieuwe accu binnen gekregen. Ik heb hem we via de medion-shop en het is dezelfde als die op de foto van enkele posts hierboven. (59 euro)
De originele acuu was 2200 mAh en die ik nu heb is 5200 mAh. (weet eigenlijk niet eens hoeveel cells die is :X )
Ik heb hem net voor de tweede keer opgeladen. Ik heb het scherm nu op halve kracht en wifi aan en volgens het icoontje 98% en nog 6 uur te gaan. Gisteren ook uren op school met de laptop aan de gang geweest.
Bevalt prima tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

ElayZ schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:00:
Ebay & Dealextreme.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Thnx mensen! Ik ga er even naar kijken,Roelos, heb jij m bij de duitse shop of gewoon de NL shop van medion?

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

ElayZ schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:38:
Thnx mensen! Ik ga er even naar kijken,Roelos, heb jij m bij de duitse shop of gewoon de NL shop van medion?
Ik heb hem bij de NL shop gekocht. Even duur als bij de Duitse dacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

zo, 9 cel accu (van dealextreme) dr onder en tot nu toe (zit al anderhalf uur te werken en hij staat nog op 75%) ben ik dr erg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

AlexanderB schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:34:
zo, 9 cel accu (van dealextreme) dr onder en tot nu toe (zit al anderhalf uur te werken en hij staat nog op 75%) ben ik dr erg tevreden mee :)
en wat heb je ervoor neergelegd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Laatst online: 28-08 00:10
Roelos schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:35:
[...]

Gisteren mijn nieuwe accu binnen gekregen. Ik heb hem we via de medion-shop en het is dezelfde als die op de foto van enkele posts hierboven. (59 euro)
De originele acuu was 2200 mAh en die ik nu heb is 5200 mAh. (weet eigenlijk niet eens hoeveel cells die is :X )
Ik heb hem net voor de tweede keer opgeladen. Ik heb het scherm nu op halve kracht en wifi aan en volgens het icoontje 98% en nog 6 uur te gaan. Gisteren ook uren op school met de laptop aan de gang geweest.
Bevalt prima tot nu toe!
Noem me gekke henkie, maar ik kan hem totaal niet vinden! Is het deze: https://www.medionshop.nl...anpid=1291750446087750658 (6600 MaH geeft deze aan..)

Of kan iemand anders me een linkje geven? Liefst zo groot mogelijk capaciteit natuurlijk (passend op een MSI Wind u100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Toch schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:19:
[...]

Noem me gekke henkie, maar ik kan hem totaal niet vinden! Is het deze: https://www.medionshop.nl...anpid=1291750446087750658 (6600 MaH geeft deze aan..)

Of kan iemand anders me een linkje geven? Liefst zo groot mogelijk capaciteit natuurlijk (passend op een MSI Wind u100).
Misschien helpt dit: Afbeeldingslocatie: http://super-moem.pointclark.net/GOT/ACCU59.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

iets van 53 dollar? of 57.. weet niet meer, kortom, <40 euro. :)
hij is trouwens wel lomp/groot, maargoed, nu heb ik echt gewoon praktisch gezien geen acculimiet meer, ik ben nooit langer van huis/weg zonder stopcontact dan wat die accu aankan :)

[ Voor 58% gewijzigd door AlexanderB op 05-10-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:46
Is http://forums.msiwind.net down of ligt het bij mij. Probeer er al dagen op te komen, maar zonder resultaat.
Weet iemand wat er mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
accel schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:43:
Is http://forums.msiwind.net down of ligt het bij mij. Probeer er al dagen op te komen, maar zonder resultaat.
Weet iemand wat er mee is?
kom er ook al een tijd niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:13

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik heb inmiddels al bijna een jaar een 9-cells mugen accu eronder hangen, heeft me destijds €120 gekost, maar met de standaard 3-cells haalde ik geen 2 hoorcolleges achter elkaar (4 uur). Heb nu met Win7 ongeveer 8-9 uur op een lading, dit was 9 uur onder XP en tot 10 uur met Fedora 10. Echter Win7 loopt er wel echt het vlotst op

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

BdK9001 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:18:
Ik heb inmiddels al bijna een jaar een 9-cells mugen accu eronder hangen, heeft me destijds €120 gekost, maar met de standaard 3-cells haalde ik geen 2 hoorcolleges achter elkaar (4 uur). Heb nu met Win7 ongeveer 8-9 uur op een lading, dit was 9 uur onder XP en tot 10 uur met Fedora 10. Echter Win7 loopt er wel echt het vlotst op
Heb je toevallig ook ervaring met Ubuntu Netbook Remix? Ik draai die nu namelijk en twijfel of ik over een week de nieuwe versie (9.10) erop zet of overstap naar Windows 7...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:13

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

HetWonder schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:44:
[...]

Heb je toevallig ook ervaring met Ubuntu Netbook Remix? Ik draai die nu namelijk en twijfel of ik over een week de nieuwe versie (9.10) erop zet of overstap naar Windows 7...
Nee helaas, qua snelheid beviel Fedora me wel, en had geen zin om OS's te blijven installeren :P

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een msi wind u100 en heb gisteren 12 november een nieuwe windows update geinstalleerd (automatisch updaten) en dit heeft mijn msi wind min of meer gecrasht... Mijn audio doet het niet meer, alles is geheel in klassiek/windows 95 style (en kan dit niet veranderen), sytem control manager werkt niet meer, kan geen bestanden meer kopieren/plakken (wel kopieren eigenlijk maar niet plakken) etc.

Ik had windows XP home, 1.09 BIOS, service pack 3 installed, 2gb ram....

Zijn er andere met die probleem, hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 15-09 19:47
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 05:21:
Hallo,

Ik heb een msi wind u100 en heb gisteren 12 november een nieuwe windows update geinstalleerd (automatisch updaten) en dit heeft mijn msi wind min of meer gecrasht... Mijn audio doet het niet meer, alles is geheel in klassiek/windows 95 style (en kan dit niet veranderen), sytem control manager werkt niet meer, kan geen bestanden meer kopieren/plakken (wel kopieren eigenlijk maar niet plakken) etc.

Ik had windows XP home, 1.09 BIOS, service pack 3 installed, 2gb ram....

Zijn er andere met die probleem, hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank!
Bij dit soort gebeurtenissen is het bij mij vaak Windows herinstalleren... :|
Blijkbaar is er door een update iets corrupts geraakt. Je zou kunnen proberen om die update te verwijderen (uninstallen). Anders is het toch echt Windows herinstalleren volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik hoop dat de garantie van MSI een beetje oke is, want mijn Wind U100 heeft er zojuist de brui aan gegeven. Gaf een error scherm bij het opstarten, welke mij vertelde te recoveren. Externe cd-rom speler aangesloten en originele recovery cd erin gedaan. Bleef hangen bij het mooi opgemaakte MSI schermpje tijdens het formatteren. Uiteindelijk maar een Windows XP versie gedownload en proberen te installeren (foei ja ja). Die gaf aan dat dmboot.sys beschadigd is. Een snelle google search leerde mij dat het hoogstwaarschijnlijk om een hardware probleem gaat, bij of de harde schijf of het interne geheugen. Vervolgens alsnog proberen te formatteren via windows boot dinges, maar kreeg daar errors dat de harde schijf beschadigd is. Nu heb ik hier nog een 2.5" harde schijf liggen, maar denk dat ik de warrenty sticker toch maar even intact laat en het op de garantie gooi.

Klantenservice is dicht in het weekend, dus bel ze maandag om te vragen of ik er zelf mag testen of het aan de harde schijf ligt. Iemand ervaring met de garantie-afhandeling van MSI? Hoop dat ik hem niet al te lang kwijt ben, maar vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst hartelijk bedankt voor het snelle reageren Vads,

Ik heb gelukkig mijn belangrijke files nog kunnen overzetten op usb (d.m.v. winrar inpakken naar...). Ik heb geprobeerd de update te verwijderen, maar wat zo raar is is dat ik geen update zie van de datum waarop mijn pc crashte, terwijl ik toen wel een update heb geinstalleerd en gelijk daarna begon de ellende.. Ik heb geprobeerd dus de meest recente update te verwijderen maar hij blijf er gewoon tussen staan (in software lijst). Hierna gaf mijn wind wel aan dat ie allerlei dingen opnieuw vond, usb, plug en playmonitoren etc. wat ik allemaal moest installeren...

Om een lang verhaal kort te maken, ik wil nu mijn wind re-setten/opnieuw installeren. Hoe doet ik dit? Ik zit momenteel in Australie voor stage en gebruik mijn wind hiervoor alleen ik heb niet de recovery cd meegenomen (dom, ik weet het maar verwachtte niet dat zoiets zou gebeuren, zeker niet door een WINDOWS UPDATE)...

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 03:17:

Ik heb gelukkig mijn belangrijke files nog kunnen overzetten op usb (d.m.v. winrar inpakken naar...). Ik heb geprobeerd de update te verwijderen, maar wat zo raar is is dat ik geen update zie van de datum waarop mijn pc crashte, terwijl ik toen wel een update heb geinstalleerd en gelijk daarna begon de ellende.. Ik heb geprobeerd dus de meest recente update te verwijderen maar hij blijf er gewoon tussen staan (in software lijst). Hierna gaf mijn wind wel aan dat ie allerlei dingen opnieuw vond, usb, plug en playmonitoren etc. wat ik allemaal moest installeren...

Om een lang verhaal kort te maken, ik wil nu mijn wind re-setten/opnieuw installeren. Hoe doet ik dit? Ik zit momenteel in Australie voor stage en gebruik mijn wind hiervoor alleen ik heb niet de recovery cd meegenomen (dom, ik weet het maar verwachtte niet dat zoiets zou gebeuren, zeker niet door een WINDOWS UPDATE)...

Bij voorbaat dank!
Booten van recovery-cd en HD formateren. Gaat het goed dan XP opnieuw installeren (anders eerst nieuwe HD erin; heb zelf problemen gehad met de Toshiba die erin zat)

[ Voor 3% gewijzigd door OgWok op 14-11-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 03:17:

Bij voorbaat dank!
Ook al had je de recovery-cd bij je, dan had je nog een externe dvd-drive nodig. Nu rest je niets anders dan een kopie van XP (of 7) te scoren en die via USB te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
7 maanden verder en de afbeeldingen boven de leds zijn al weg gesleten? Nu weet ik wat welke led betekend . Toch een aandacht puntje voor MSI om hier toch meer aandacht aan te schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:56:
[...]

Ook al had je de recovery-cd bij je, dan had je nog een externe dvd-drive nodig. Nu rest je niets anders dan een kopie van XP (of 7) te scoren en die via USB te installeren...
Ik heb hier wel een externe dvd-drive. Maar hoe kom ik aan die kopie van windows?...

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 08:41:
[...]

Ik heb hier wel een externe dvd-drive. Maar hoe kom ik aan die kopie van windows?...

Bij voorbaat dank!
Of kopen of online scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Bij mij zijn ook alle afbeeldingen boven de LED's weggesleten, behalve Bluetooth, Wifi en Standby. Daar kom ik dan ook niet met mijn hand overheen. Ziet er wel erg karig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik zou graag willen weten hoeveel mb de video kaart is. ik heb nu namelijk maar 64mb en dat is teweinig
ik ben van plan deze te kopen maar moet wel minimaal 128mb inzitten

wil namelijk wel lichte spellentjes doen :)

en wat vinden julie van de videokaart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:59:
Hallo,

ik zou graag willen weten hoeveel mb de video kaart is. ik heb nu namelijk maar 64mb en dat is teweinig
ik ben van plan deze te kopen maar moet wel minimaal 128mb inzitten

wil namelijk wel lichte spellentjes doen :)

en wat vinden julie van de videokaart??
....Hoeveel MB de videokaart is?
Ik raad je aan om je een beetje te verdiepen in videokaarten en hoe ze werken. De hoeveelheid "MB" zegt niet zoveel namelijk.
Bovendien, welke spelletjes wil je doen? Patience? Crysis? Wolfenstein 3D? Een potje Team Fortress 2 ofzo zal niet lukken. Volgens mij zit er een Intel videochipje in. Google it zou ik zeggen.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
*Knip, daar hebben we T.net V&A voor* ;)

[ Voor 92% gewijzigd door DaMarcus op 28-11-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben op zoek naar een reislader voor de Medion Akoya E1210, maar bestel eigenlijk het liefst niet via Ebay. Is er iemand die een webwinkel weet waar ik zo'n ding tegen een beetje redelijke prijs kan bestellen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

niemand?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus met een gigantisch probleem met mijn Medion Akoya Mini. Ik wil hem terug naar de kooptoestand brengen, maar F3 wilt maar niet werken bij opstarten, hoe snel of hoeveel ik er ook op ram. Ik heb dit reeds gedaan een jaar geleden en had hetzelfde probleem, maar ik zou niet weten hoe ik het uiteindelijk heb opgelost.

Iemand ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

HetWonder schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:48:
Ik ben op zoek naar een reislader voor de Medion Akoya E1210, maar bestel eigenlijk het liefst niet via Ebay. Is er iemand die een webwinkel weet waar ik zo'n ding tegen een beetje redelijke prijs kan bestellen?
Ik weet niet hoe het met de E1210 is maar mijn Wind U90 voeding gaat van 100-240V dus daarvoor heb je alleen een stekker-aanpassing voor nodig. Heb je het over aan laagspannings voeding dan is alles wat 12-24V kan converteren naar 19/20V bij 2A goed genoeg (+ op middenpennetje).

Voorbeeld van Hapé:

http://www.hape.nl/site/?page=2&s=detail&qs=&c=4&p=28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
Ik heb een netbook aangeschaft (is morgen binnen hoop ik), de nieuwe MSI U123. Deze heeft een 6 cell batterij, en das mooi want ik koop zo'n ding speciaal voor de accuduur. Ik heb dan ook een beetje rond zitten kijken naar distro's die goed met de accu omgaan, en toen kwam ik dit tegen:

http://www.phoronix.com/s...blin_benchmarks&num=5

Zoals jullie zien is bij video afspelen ubuntu netbook remix erg goed bezig, en bij de uitgebreide test is opensuse king & queen. Ik was eerst van plan om ubuntu NBR te vergelijken met windows XP om uit te zoeken welke van die 2 beter met de accu omgaat, maar misschien kan ik beter gewoon opensuse installeren?
En heeft iemand enig idee of windows xp beter met de accu omgaat dan opensuse? want XP zit er namelijk standaard op ...

Ohja en mocht iemand anders een suggestie hebben (andere distro) dan is dat altijd welkom, maar ikzelf vind KDE echt heel mooi, dus een fluxbox of xfce distro is niet echt aan mij besteed denk ik :)

Mocht niemand trouwens enig idee hebben hoe de accu zich gedraagd met verschillende OS'en dan zal ik denk ik eens wat metingen verrichten en mijn bevinden hier posten ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben zojuist terug gekomen van mijn stage in het buitenland en wil nu mijn MSI WIND U100 opnieuw installeren via een usb stick omdat ik geen externe driver heb. Ik heb een 4gig usb stick bij de hand en de recovery cd die bij de wind geleverd werd. Is er iemand die mij (in stapjes voor beginners/noobs) kan vertellen hoe ik dit kan doen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:54:
Hallo,

Ik ben zojuist terug gekomen van mijn stage in het buitenland en wil nu mijn MSI WIND U100 opnieuw installeren via een usb stick omdat ik geen externe driver heb. Ik heb een 4gig usb stick bij de hand en de recovery cd die bij de wind geleverd werd. Is er iemand die mij (in stapjes voor beginners/noobs) kan vertellen hoe ik dit kan doen?

Bij voorbaat dank!
Als je het echt makkelijk wilt doen dan pak je er een Windows XP Home bij, zet je die op usb (http://articles.techrepublic.com.com/5100-22_11-5928902.html) en installeer je met de code die onderop je netbook staat. Zo heb ik een virtualbox met Windows gevuld, dus dan moet dit ook werken. Heb je ook direct een frisse installatie. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
ajpeetoom schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:05:
[mbr]*Knip, daar hebben we T.net V&A voor*[/mbr] ;)
waar dan kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suminum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
Hi, Ik wil een 2GB upgrade doen met mijn MSI Wind U123-010EU maar ik krijg met geen mogelijkehid het achterpaneel los. Hij ligt ondersteboven, accu verwijderd, alle 9 schroeven zijn verwijderd, de achterkant en recht komt hij los maar voorkant maar half tot de touchpad toetsen.
Wie heeft ervaring hiermee? zonder gebruik te maken van schroevendraaier of andere breekijzers 8)7 !
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
suminum schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:56:
Hi, Ik wil een 2GB upgrade doen met mijn MSI Wind U123-010EU maar ik krijg met geen mogelijkehid het achterpaneel los. Hij ligt ondersteboven, accu verwijderd, alle 9 schroeven zijn verwijderd, de achterkant en recht komt hij los maar voorkant maar half tot de touchpad toetsen.
Wie heeft ervaring hiermee? zonder gebruik te maken van schroevendraaier of andere breekijzers 8)7 !
Thanks
ook dat schroefje onder de witte sticker met de opdruk Warranty sticker
void if tampered

Kapje gaat er iets geforceerd af scharniert rond de aansluitingen rechter kant lan VGA audio in/uit kaart poort en usb poort.

Vond het toen ook iets tegen vallen heb toen de harddisk van160 GB vervangen door een van 500GB.

Heb nu sinds kort een nieuwe netbook een Acer Ferrari one 200 zie website

reviews: Acer Ferrari One: de bolide onder de mini-notebooks?

[ Voor 11% gewijzigd door LEX63 op 14-12-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Philflow schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:47:
Is dit wat je bedoeld?
[afbeelding]
http://cgi.ebay.com/Trave...0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50#ebayphotohosting
Weet iemand of deze opladers ook ergens bij een nederlandse webshop te vinden zjin?
Ik heb weinig zin om voor een ladertje van 10 euro een paypal én een ebay account aan te maken.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Niemand?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weet iemand waar ik een goedkope 3-cell batterij kan krijgen. Ik heb net een U100 plus gekocht met standaard 6-cell batterij en ik wil graag een kleinere batterij erbij voor onderweg, maar alle batterijen op ebay etc. zijn juist groter/zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Daar ze voor mijn MSI bijna niets meer willen geven "op marktplaats en speurders gehad" Wil ik van mijn MSI Wind U100 een linux computerje maken.

Zelf heb ik op een andere computer goede ervaringen met UBUNTU nu bestaat er hier ook een speciale netbook versie, Welke distributie zal ik installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ik heb vrij goede ervaringen met kubuntu-netbook, alleen is er nog steeds een probleem met de helderheid. Qua batterijduur wint die het van windows xp (en xp won het weer van ubuntu/UNR) en het uiterlijk bevalt mij. Je moet alleen even opletten of het usb-probleem nog steeds bestaat of niet. Mij is het gelukt met de webcam uitgeschakeld en via een sd-kaartje in de kaartlezer en ik ben voorlopig niet van plan om kubuntu-netbook er weer af te gooien. Heb XP er wel op laten staan, dus dualboot, omdat dat soms handig blijkt te zijn en m'n desktop kubuntu singleboot draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Fotogravinnetje schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:01:
Ik heb vrij goede ervaringen met kubuntu-netbook, alleen is er nog steeds een probleem met de helderheid. Qua batterijduur wint die het van windows xp (en xp won het weer van ubuntu/UNR) en het uiterlijk bevalt mij. Je moet alleen even opletten of het usb-probleem nog steeds bestaat of niet. Mij is het gelukt met de webcam uitgeschakeld en via een sd-kaartje in de kaartlezer en ik ben voorlopig niet van plan om kubuntu-netbook er weer af te gooien. Heb XP er wel op laten staan, dus dualboot, omdat dat soms handig blijkt te zijn en m'n desktop kubuntu singleboot draait.
Probleem met de helderheid en USB/webcam is inmiddels opgelost voor 9.10 Ubuntu en UNR. Had eerst UNR erop, maar de kiddy interface ging me steeds meer storen. Heb nu reguliere (9.04) Ubuntu erop en dat bevalt me prima, beter dan XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hoe krijg ik op mn u100 Blutetooth werkend zonder die Toshiba stack zooi?
Ik wil gewoon de boel vanuit windows zelf laten aansturen, kan dit?
De MSI site nogal ondoorzichtig(zoals in mijn ervaring helaas de meeste websites) als het gaat om het vinden van Bluetooth drivers

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:28
Gezien het ook een MSI Wind is, leek het mij een goed idee om jullie te verblijden met mijn review over de MSI Wind12 U230!

Geweldig klein laptopje, zoals je kan lezen in de review:

Klikkie klikkie

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic