Zo, ik heb dan ook eindelijk na een beetje wikken en wegen mijn m1530 besteld
2 verkoopsters aan de lijn gehad, de eerste heb ik aan de telefoon opgehangen (ze was heel erg onaardig) en de tweede was gewoon subliem!
Ik heb hem met de volgende specificaties besteld:
Intel Core 2 Duo T8300
Windows Vista Home Premium
15,4" WXGA+ met de 1.440 x 900 resolutie
4GB Dual Channel (2x2GB)
250GB Free Fall Sensor (7200RPM)
nVidia 8600GT 256MG geheugen
Vast Blu-raydisk station
6-cel hoofdbatterij
Met de €100 standaard korting + de 10% korting coupon ben ik uitgekomen op €1310,61
Zelf was ik zeer te spreken over de service! Alleen meer korting is niet meer gelukt, maar de mevrouw legde mij uit dat ze een ander systeem hebben. Nouja, of ik het nou wel of niet moet geloven, ik ben tevreden, vooral over het blu-ray station (helaas geen brander, maar speler).
Ik hou jullie op de hoogte van alle vorderingen
2 verkoopsters aan de lijn gehad, de eerste heb ik aan de telefoon opgehangen (ze was heel erg onaardig) en de tweede was gewoon subliem!
Ik heb hem met de volgende specificaties besteld:
Intel Core 2 Duo T8300
Windows Vista Home Premium
15,4" WXGA+ met de 1.440 x 900 resolutie
4GB Dual Channel (2x2GB)
250GB Free Fall Sensor (7200RPM)
nVidia 8600GT 256MG geheugen
Vast Blu-raydisk station
6-cel hoofdbatterij
Met de €100 standaard korting + de 10% korting coupon ben ik uitgekomen op €1310,61
Zelf was ik zeer te spreken over de service! Alleen meer korting is niet meer gelukt, maar de mevrouw legde mij uit dat ze een ander systeem hebben. Nouja, of ik het nou wel of niet moet geloven, ik ben tevreden, vooral over het blu-ray station (helaas geen brander, maar speler).
Ik hou jullie op de hoogte van alle vorderingen