People, ik een vraag aan jullie allemaal!
Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen, maar ik zit hard te twijfelen tussen 2 verschillende... Ik heb al veel op internet gezocht naar verschillen, gebruikerservaringen en ik heb inmiddels ook al dit hele forum door gespit
Mijn twijfel gaat over de Acer 5930G en de Asus x57VC. Zoals eerder in dit forum al gezegd, de specs zijn bijna hetzelfde... Het grote verschil zit em in de videokaart (Asus GeForce 9300GS & Acer GeForce 9600GT) en verder zijn er nog wat kleine zaken; Asus heeft wel numeriek keypad, wel bluetooth, wel firewire, cam van 1,3 en ziet er bovenal gewoon steviger uit! De Acer daarin tegen presteert meer op het grafisch gebied..
Wat ik nou graag van jullie zou willen horen is het volgende: de prijs is bijna hetzelfde, maar is de Acer door zijn grafische vermogens een betere optie? Moet ik dan maar alle voorgeinstalleerde meuk en de vele problemen die Acer-eigenaars nog steeds ondervinden maar op de koop toe nemen?
Of is de Asus kwalitatief inderdaad beter en maakt dat verschil in videokaart eigenlijk helemaal niet zoveel uit?
Ik ga de laptop gebruiken voor school en vrije tijd. Ik speel af en toe een shooter als het uitkomt en ik wil dat graag over 1,5 jaar ook nog kunnen doen zonder dat mijn laptop het helemaal niet meer trekt! Ik heb het dan niet over een game als Crysis, maar meer iets als Call of Duty 4 of iets dergelijks...
Ben benieuwd naar de reacties!!