-NMe- schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:40:
[...]
Nee, het is iets dat de redactie zelf heeft verzonnen en waar ik al langer tegen ageer. Het ziet er niet uit, niemand neemt het over en de helft van de tijd heb je twee seconden langer nodig om te bedenken waar het over gaat. Maar goed, mijn mening is bekend bij de redactie, ik zal ze verder niet pesten.

offtopic:
je bent niet voor niets een admin/devver

verder zijn er al moeilijk veel posts in het GR gedeelte gepost mbt het t.net hoofdletterbeleid.
Het is inderdaad dan eigennamen die compleet met hoofdlettersgeschreven worden schreeuwerig overkomen, maar dan heb je in dat geval alleen NVIDIA te pakken die ik zo snel even kan bedenken.
Verder is het ook zo dat in meukposts ik me ontzettend stoor aan het
ge-misbruik van het t.net hoofdletterbeleid. Dit omdat het programma FileZilla nou eenmaal zo heet. WinSCP idem dito en zo kan ik nog wel even door blijven gaan, maar zolang de kwaliteit van de artikelen er niet onder leidt vind ik het wel best.
Ook zou bij 'bekend veronderstelde' afgekorte eigennamen met kleine letters af en toe wel eens een [abbr] of [acronym] tag geplaatst mogen worden. Niet iedereen is een biljoen jaar tweaker en kan net beginnen met het nieuw te volgen op tweakers en om nou elke moeilijke afkorting door google te trekken is ook zo omslachtig, en als hij dan ook nog eens met kleine letters geschreven is valt hij niet eens op! Zo zijn
cpu,
ddr,
gpu igp allemaal met kleine letters op de FP terwijl deze in woordenboeken, wikipedia internet etc allemaal met hoofdletters geschreven worden.
zo, mijn statement ook weer duidelijk gemaakt, ik kan slapen
@ Exirion: de Tweakers Redactie, onder andere Wilbert de Vries, en René Wichers (op GoT Rataplan) en kornuiten

Don't blaim them, it's just their job.