Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:40
Hmm...dan wordt het denk ik toch maar puntjes stoppen in de Clay/Golem Mastery. In alle andere noodzakelijke skills zit al een puntje. Extra punten stoppen in curses vind ik zelf een beetje overdreven.
Ik zag ook dat de slow van de Clay Golem ook toeneemt naarmate je er meer punten in stopt, hetzij slechts met enkele procenten per punt.

Mijn spel op dit moment is gewoon 10 skellies en een Clay Golem casten die gezamelijk vechten met de Might merc van Act2 NM. Ik revive soms monsters, maar zorg ervoor dat ik dat alleen doe bij open velden en eindbazen. Mages cast ik nu alleen nog maar in early Normal/NM games omdat ze te snel doodgaan. Zodra mijn beestjes de strijd aangaan sta ik gereed met 2 spells: Decripify en CE. Daarnaast draag ik een bone armour (1 puntje + 4 van gear) om sporadische klappen op te vangen zonder dat mijn health er aan gaat.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:58:
[...]

Mwah maar je moet sowieso weer 2 punten extra erin stoppen voordat je fire golem hebt en hij heeft minder def / minder health dan clay golem. Ook geen slow welke toch wel imo iets belangrijker is dan de aura. Uiteraard moet je het zelf weten natuurlijk maar ik weet uit ervaring dat de clay golem >> fire golem :)
Het scheelt maar 1 puntje, tenminste als je ook 1 punt in revive wilde. Prerequisites ;)

En begrijp me niet verkeerd, ik vind de clay golem ook beter (gebruik hem zelf ook), maar nu wordt altijd net gedaan alsof die Fire Golem compleet nutteloos is. Maar voor crowd control is hij misschien wel beter dan de Clay Golem.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:26:
Hmm...dan wordt het denk ik toch maar puntjes stoppen in de Clay/Golem Mastery. In alle andere noodzakelijke skills zit al een puntje. Extra punten stoppen in curses vind ik zelf een beetje overdreven.
Ik zag ook dat de slow van de Clay Golem ook toeneemt naarmate je er meer punten in stopt, hetzij slechts met enkele procenten per punt.

Mijn spel op dit moment is gewoon 10 skellies en een Clay Golem casten die gezamelijk vechten met de Might merc van Act2 NM. Ik revive soms monsters, maar zorg ervoor dat ik dat alleen doe bij open velden en eindbazen. Mages cast ik nu alleen nog maar in early Normal/NM games omdat ze te snel doodgaan. Zodra mijn beestjes de strijd aangaan sta ik gereed met 2 spells: Decripify en CE. Daarnaast draag ik een bone armour (1 puntje + 4 van gear) om sporadische klappen op te vangen zonder dat mijn health er aan gaat.
Waarom Decrip en niet Amp. Damage? Decripify gebruik ik alleen bij bosses zodat ze mijn skeletten niet slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Vicarious schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:44:
[...]

Waarom Decrip en niet Amp. Damage? Decripify gebruik ik alleen bij bosses zodat ze mijn skeletten niet slopen.
Gemak denk ik :P
Ik meen dat -correct me if i'm wrong- dat decripfy ook de resist van monsters halveert, wat in feite dus erop neer komt dat AD (amp phys dmg) + CE (phys + fire dmg) hetzelfde is als DE (-50% resist) + CE (phys + fire dmg).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
Is der atm een HC speler online die me door HCL Normal kan rushen?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:58:
[...]

Waarom zoeken naar een boog? manald heal (ring uit classic), valt bij de vleet bij andy normal, cheapere leech bestaat er niet :)

[...]

Best handig zoals je ziet. Volgens mij kan andy normal die al droppen, dus daar zou ikw at runs op doen. of voor een pgem of wat traden. Supercheap, en leechen tot je er bij neervalt. let wel op: er zit een penalty op manaleech in nightmare en hell. Dacht dat 6% op normal, 3% op nm en 1,5% op hell werd.
Een paar Andy NM runs is best goed te doen inderdaad. Ik ga eens naar deze zoeken, Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:50:
[...]

Gemak denk ik :P
Ik meen dat -correct me if i'm wrong- dat decripfy ook de resist van monsters halveert, wat in feite dus erop neer komt dat AD (amp phys dmg) + CE (phys + fire dmg) hetzelfde is als DE (-50% resist) + CE (phys + fire dmg).
*drukt zoemer in, need to correct :P
Decrep heeft last van de nm en hell bonussen, amp niet :)
Amp is dus altijd 100% res af, decrep is altijd 50% van de res er af.
MAAR:

Stel, monster heeft phys resistance:
normal: 0%
nm: 30%
hell: 60%

je snapt dat de decrep hier last van gaat krijgen. Dat is ook de reden dat Decrep phys immunes meestal niet kan breken, amp wel, die is altijd 100%.

Dus op normal maakt het niet uit wat je gebruikt, maar vanaf nm: amp >> decrep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Pheno79 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:38:
[...]

*drukt zoemer in, need to correct :P
Decrep heeft last van de nm en hell bonussen, amp niet :)
Amp is dus altijd 100% damage, decrep is altijd 50% van de res er af.
MAAR:

Stel, monster heeft phys resistance:
normal: 0%
nm: 30%
hell: 60%

je snapt dat de decrep hier last van gaat krijgen. Dat is ook de reden dat Decrep phys immunes meestal niet kan breken, amp wel, die is altijd 100%.

Dus op normal maakt het niet uit wat je gebruikt, maar vanaf nm: amp >> decrep :)
Argh...dus toch een befaamd addertje onder het gras! Die NM & Hell bonussen!
Nou, dat wordt dus vanmiddag de snelkoppelingen onder de F-toetsen reorganiseren. Oh ja...erg fijn zo'n logitech G11 toetsenbord, maar Diablo laat je alleen maar F1 t/m F8 configureren. (was ook de hoofdreden waarom opeens mijn radar "raar" deed en ik geen medespelers zag -> had per abuis op F10 of F11 geramd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je wel instellen als het goed is want bij controls staan ze gewoon uit.
Ligt trouwens niet aan je G11 tobo, ongeacht welk ramplank je gebruikt de default controls van D2 blijven default ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:31
AD of decrep hant ook een beetje af van wat je wilt, nee?
decrep, dacht ik, vertraagt ook? en heeft misschien nog wel meer effecten dan enkel +damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:46:
[...]

Argh...dus toch een befaamd addertje onder het gras! Die NM & Hell bonussen!
Nou, dat wordt dus vanmiddag de snelkoppelingen onder de F-toetsen reorganiseren. Oh ja...erg fijn zo'n logitech G11 toetsenbord, maar Diablo laat je alleen maar F1 t/m F8 configureren. (was ook de hoofdreden waarom opeens mijn radar "raar" deed en ik geen medespelers zag -> had per abuis op F10 of F11 geramd)
Je kan bij de controls skills 1tm9 bijvoorbeeld configgen op qweasdzxc ofzo. Vervolgens kun je deze sneltoetsen toewijzen door er met de muis op te gaan staan en je sneltoets in te drukken.

Doe ik standaard, dan ben ik een stuk sneller met die sneltoetsen. Vooral bij een assassin is dat hard nodig :P Bij mijn meteorb sorc ook trouwens...
Kwakkel schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:53:
AD of decrep hant ook een beetje af van wat je wilt, nee?
decrep, dacht ik, vertraagt ook? en heeft misschien nog wel meer effecten dan enkel +damage?
Vertraagt, lower resists ook. Handige spell, maar voor normale monsters is Amp. Damage vaak beter vanwege de grotere range en omdat het meer damage levert.

[ Voor 19% gewijzigd door Vicarious op 03-09-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
En daar ging mijn HC tijd, vrienden gingen allemaal dood.. Willen nu SC spelen, dus ben er op SCL met een Amazon. Beetje standaard, maar kan iemand wat missen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Burnedphoenix schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:10:
En daar ging mijn HC tijd, vrienden gingen allemaal dood.. Willen nu SC spelen, dus ben er op SCL met een Amazon. Beetje standaard, maar kan iemand wat missen? :p
Kheb nog wel een afwasmachine, een magnetron en een kookstel staan die ik kan missen :P

@Vicarious
Ik ga je tip meteen gebruiken vanmiddag. Ik dacht dat je de skills alleen kon vastzetten op de F-toetsen...blijkbaar verkeerde aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:18:
[...]

Kheb nog wel een afwasmachine, een magnetron en een kookstel staan die ik kan missen :P

...
Hehe, kan je geven. ;) Heb der niet veel aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:18:

Die afwasmachine kom ik wel halen. Geef je adres maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
voor de nieuwe d2 players onder ons check ook onze andere website/forum: http://gotdiablo.forum2go.nl/

En voor hcl spelers: ben nu baal runs aan het doen en vanavond doe ik er een aantal, mijn account is *mrboomblasterhc dus wisp me maar als je mee wilt doen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:08:
[...]

Vertraagt, lower resists ook. Handige spell, maar voor normale monsters is Amp. Damage vaak beter vanwege de grotere range en omdat het meer damage levert.
lower resist? ik denk het toch niet. Het doet physical res -50%, monsters damage = 50% en slow.
Het is dus een combi van weaken en amp, maar dan slechter. De slow is daarnaast nog eens nuttiger.

Anders zou de lower res curse echt voor niets zijn, die nog eens hoger in de tree staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:34:
[...]

lower resist? ik denk het toch niet. Het doet physical res -50%, monsters damage = 50% en slow.
Het is dus een combi van weaken en amp, maar dan slechter. De slow is daarnaast nog eens nuttiger.

Anders zou de lower res curse echt voor niets zijn, die nog eens hoger in de tree staat ;)
Je hebt gelijk. Ik zei het uit mijn hoofd.

En decrip gaat mij vooral om de slow. In combinatie met je golem wordt een boss dan zo langzaam dat ie je skellies amper kan raken. Dan is het slechts een kwestie van tijd voor ie dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdomme, krijg ik Gul bij hellforge wil niemand hem kopen x(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:40:
verdomme, krijg ik Gul bij hellforge wil niemand hem kopen x(
Geduld is een schone zaak zeg ik maar altijd ;)
Mijn verse sc die jij net bumpte kreeg ik net ook geen bods op maar opeens liep het.
Je moet maar net goede tijd te pakken hebben dan loopt het zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Wees blij met je gul :)
Ik heb gisteren nog een char naar hell gerusht en slechts een hel en een lum gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:22:
Wees blij met je gul :)
Ik heb gisteren nog een char naar hell gerusht en slechts een hel en een lum gekregen :(
Ja das balen, vaak genoeg gehad en als ik dan iemand anders rushte (danwel voor hf of gewoon vrienden/gotters/maten) en dropte er een ist of gul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Pheno: was t trouwens deze dat je bedoelde?
Buriza-Do Kyanon
Ballista
Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg)
Required Level: 41
Required Strength: 110
Required Dexterity: 80
Base Weapon Speed: [10]
+150-200% Enhanced Damage (varies)
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Piercing Attack (100)
Freezes Target +3
+75-150 Defense(varies)
+35 to Dexterity
80% Increased Attack Speed
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

Daar ga k nog lang achter moeten zoeken denk k :p

En dit runeword, juist?
Ice 4 Socket Missile Weapons Amn + Shael + Jah + Lo 100% Chance To Cast Level 40 Blizzard When You Level-up
25% Chance To Cast Level 22 Frost Nova On Striking
Level 18 Holy Freeze Aura When Equipped
+20% Increased Attack Speed
+140-210% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
+25-30% To Cold Skill Damage (varies)
-20% To Enemy Cold Resistance
7% Life Stolen Per Hit
20% Deadly Strike
3.125-309.375 Extra Gold From Monsters (Based on Character Level)

Zijn die runes zowat te vinden/maken (in Single Player)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah + Lo geef ik weinig kans dus schrijf die maar af ;)
Zijn 2 highrunes dus kans dat je die vindt is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:56:
Jah + Lo geef ik weinig kans dus schrijf die maar af ;)
Zijn 2 highrunes dus kans dat je die vindt is nihil.
Yep. Buriza is te doen, die heb ik al 1x gevonden (en aan mn broertje gegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:34:
[...]

Ja das balen, vaak genoeg gehad en als ik dan iemand anders rushte (danwel voor hf of gewoon vrienden/gotters/maten) en dropte er een ist of gul :P
Joarie kreeg toen ik net die quest met hem deed maar een io :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:10:
[...]

Zei ook niet dat het altijd gebeurt he maar had het best vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:23:
Pheno: was t trouwens deze dat je bedoelde?
Buriza-Do Kyanon
Ballista
Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg)
Required Level: 41
Required Strength: 110
Required Dexterity: 80
Base Weapon Speed: [10]
+150-200% Enhanced Damage (varies)
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Piercing Attack (100)
Freezes Target +3
+75-150 Defense(varies)
+35 to Dexterity
80% Increased Attack Speed
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

Daar ga k nog lang achter moeten zoeken denk k :p

En dit runeword, juist?
Ice 4 Socket Missile Weapons Amn + Shael + Jah + Lo 100% Chance To Cast Level 40 Blizzard When You Level-up
25% Chance To Cast Level 22 Frost Nova On Striking
Level 18 Holy Freeze Aura When Equipped
+20% Increased Attack Speed
+140-210% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
+25-30% To Cold Skill Damage (varies)
-20% To Enemy Cold Resistance
7% Life Stolen Per Hit
20% Deadly Strike
3.125-309.375 Extra Gold From Monsters (Based on Character Level)

Zijn die runes zowat te vinden/maken (in Single Player)? :)
De runes zijn haast niet te vinden. Buri is bv wel te vinden als je flink cowgames op nm doet.
Tenminste, op elke ladder heb ik een abo op buri in een nm cowgame :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Vicarious schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:10:
[...]

Maar we hadden wel een Gheed's Fortune als een drop bij een willekeurige monster in Hell...het kan soms raar lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Al zou je de runes vinden in single player dan nog zou je de ice runeword niet kunnen maken, die is namelijk alleen voor ladder only. je zou als je ze gevonden heb ooit met een item creator er in kunnen gooien.

Overigens: waarom singleplayer?
Geen i-net, geen zin of geen interesse in het echte hardcore Ladder werk? (<- pun intended)

• Kwakkel
Tuurlijk heb ik wel inet :D
Maar speel toch alleen, dus heb nooit naar online gekeken (buiten helemaal in t begin, om te mulen).
Is het online echt moeilijker (no pun intended :p)? Ik veronderstel dat je dan bedoelt in een party, en dat de monsters sterker worden omdat je met meer speelt? Maar ik speel ook met /players 8 :) Dus dat is even moeilijk :D Of bedoelde je iets helemaal anders?

mrboomblaster: daar begin ik niet aan ... dat is zo goed als cheaten in mijn ogen ... niet dat single player daar iemand last van heeft, maar toch :p

Jammer voor de runes dus :( ... Tenzij ik helemaal opnieuw begin online ... maar dat is wat veel gevraagd ;p
En op die Bow zal t dan ook nog effe wachten zijn ... NM cowruns: vermits ik daarvoor eerst NM moet uitspelen, en dat is iets wat ik nog nooit deed :P En dan moet ik nog geluk hebben: ofwel moet ik de bow vinden, ofwel mag de cow-king niet doodgaan :p

Kan misschien proberen met een Bow waar ik een paar sapphires in steek? Of zijn er andere runewords beschikbaar, die een soortgelijk effect hebben? Heb ook een recept gezien voor een body armor met cold damage (weet niet meer welk en wat de runes waren).
Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:22:
Tuurlijk heb ik wel inet :D
Maar speel toch alleen, dus heb nooit naar online gekeken (buiten helemaal in t begin, om te mulen).
Is het online echt moeilijker (no pun intended :p)? Ik veronderstel dat je dan bedoelt in een party, en dat de monsters sterker worden omdat je met meer speelt? Maar ik speel ook met /players 8 :) Dus dat is even moeilijk :D Of bedoelde je iets helemaal anders?

mrboomblaster: daar begin ik niet aan ... dat is zo goed als cheaten in mijn ogen ... niet dat single player daar iemand last van heeft, maar toch :p

Jammer voor de runes dus :( ... Tenzij ik helemaal opnieuw begin online ... maar dat is wat veel gevraagd ;p
En op die Bow zal t dan ook nog effe wachten zijn ... NM cowruns: vermits ik daarvoor eerst NM moet uitspelen, en dat is iets wat ik nog nooit deed :P En dan moet ik nog geluk hebben: ofwel moet ik de bow vinden, ofwel mag de cow-king niet doodgaan :p

Kan misschien proberen met een Bow waar ik een paar sapphires in steek? Of zijn er andere runewords beschikbaar, die een soortgelijk effect hebben? Heb ook een recept gezien voor een body armor met cold damage (weet niet meer welk en wat de runes waren).
Het is niet moeilijker, het is leuker. Ondertussen wat kleppen, items kunnen traden.
De pun was overigens op het hardcore gebeuren gericht, er zijn wat mensen hier die er leuk op happen ;)

• Kwakkel
Ahzo :)
Tja, ken niemand die D2 speelt (buiten 1 iemand, maar die speelt nu WoW :p) ... en heb niet voldoende tijd om te zitten afspreken om met 4 man in een clan te stappen (helaas) :p
Dusja, ALS ik dan online zou spelen, zou t vooral meelopen zijn met de rest ... en dan speel ik net zo lief alleen: dan is de drop tenminste allemaal voor mij :p

• Xerox
Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:13:
Tja, ken niemand die D2 speelt (buiten 1 iemand, maar die speelt nu WoW :p) ... en heb niet voldoende tijd om te zitten afspreken om met 4 man in een clan te stappen (helaas) :p
Dusja, ALS ik dan online zou spelen, zou t vooral meelopen zijn met de rest ... en dan speel ik net zo lief alleen: dan is de drop tenminste allemaal voor mij :p
Toch, als je online eens wat nodig hebt, zijn er altijd mensen die je kunnen helpen. Het is dan wel dat je nu even weer door normal moet, maar als je daar geen zin in hebt om te spelen, dan gerusht worden en vanaf NM weer zelf te spelen.

Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:13:
Je kunt rustig met deze gasten meelopen, ik heb nog nooit ruzie om drops gehad. Er gaan wat meer builds voor je open, omdat er runewords beschikbaar komen die normaal niet te doen zijn.

Maar dat is een eigen keuze. Het zooitje ongeregeld hier helpt elkaar iig, je char is zo weer in nm :)

• Joarie
Pheno79 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:23:
[...]

Je kunt rustig met deze gasten meelopen, ik heb nog nooit ruzie om drops gehad. Er gaan wat meer builds voor je open, omdat er runewords beschikbaar komen die normaal niet te doen zijn.

Maar dat is een eigen keuze. Het zooitje ongeregeld hier helpt elkaar iig, je char is zo weer in nm :)
Als je games speelt waar niet alleen GoT'ers in meedoen, kun je je ergeren en verbazen tegelijkertijd. Zo hadden we deze week iemand die het nodig vond om een paar keer een TP te openen op het moment dat de ancients bijna dood waren. Een andere klassieker was op Hell: je maakt een game met de titel "Act 1" en vervolgens gaat een hogere lvl char (>70) roepen vanuit Act 5 dat ie een TP wil en zich erover opwindt dat hij er geen ziet verschijnen 8)7

Al met al, de games met GoT'ers en aanverwante zijn vaak prettiger en verlopen ook erg sociaal. Drops delen is helemaal geen probleem....je moet soms zelfs mensen een Io-rune opdringen ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja, ongelofelijk wat voor mongolen je soms tegenkomt. Net als die gasten dat als je VOOR HUN gaat teleporten in een baalrun (op normal of nightmare) dat ze gelijk TPTPTPTPTPTPTPTP gaan lopen gillen als je niet binnen 0.375 seconden in de Throne Room zit. Dan ben ik er ook gauw klaar mee en start ik met degene waarmee ik run wel een nieuwe reeks.

• Kwakkel
Ach, zal er eens over denken ;)
En neenee, geen rushes :p ... zal misschien weer eens een summon-necro maken om t mezelf makkelijk te maken :p en dan snel door normal lopen om dan HCL te kunnen beginnen :)
Kan k ook gaan lopen bedelen voor items })
Joarie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:51:
[...]

Als je games speelt waar niet alleen GoT'ers in meedoen, kun je je ergeren en verbazen tegelijkertijd. Zo hadden we deze week iemand die het nodig vond om een paar keer een TP te openen op het moment dat de ancients bijna dood waren. Een andere klassieker was op Hell: je maakt een game met de titel "Act 1" en vervolgens gaat een hogere lvl char (>70) roepen vanuit Act 5 dat ie een TP wil en zich erover opwindt dat hij er geen ziet verschijnen 8)7

Al met al, de games met GoT'ers en aanverwante zijn vaak prettiger en verlopen ook erg sociaal. Drops delen is helemaal geen probleem....je moet soms zelfs mensen een Io-rune opdringen ;)
Ik heb jaren op bnet gespeeld. Ik verbaas me nergens meer over.
het meest briljant vond ik wel dat iemand bij ancients hell achter een hydra van mij ging schuilen :')
Hardcore, dus dat was snel afgelopen voor diegene. Mijn broer en ik kwamen niet meer bij :')
Wel handig, mijn broer gerushed, die gast had de risicos :7

Of zo'n gast die steeds om free items begon te huilen. Ik bood hem een holy dick aan. En doorvragen wat het was, want hij kon die niet vinden op arraet :')

Echt, ik vind het niet erg om de meest simpele basics uit te leggen, maar soms heb je gewoon een offday met dat soort knurften in een pub game :')

• Kwakkel
Holy dick ... die zou ik zelfs doorhebben :p

Maar waarom helpt schuilen achter jou hydra niet? Heb nog nooit met eentje gespeeld (en zal ook niet meteen voorvallen), maar mij lijkt t ook niet onmogelijk dat die hydra dan effe de aandacht trekt, zodat je zelf wat veiliger bent?
Een hydra zal nooit een ww van een van de ancients tegenhouden, daar vloog die ancient doorheen.
Hydras trekken geen aandacht naar hen toe, wel de aandacht naar jou.

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik ben geen d2 expert, maar Hydra is geen target en daarom als je erachter gaat schuilen ben jij de sjaak. Ik heb in ieder geval nooit een Hydra zien aangevallen worden :P

• Kwakkel
Ahzo, weer iets geleerd :)
Zal t wel nooit gebruiken, want speel niet met sorcs (duurt te lang voor ik deftige damage doe, vind ikzelf altijd), maar wie weet :D

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:44:
Ahzo, weer iets geleerd :)
Zal t wel nooit gebruiken, want speel niet met sorcs (duurt te lang voor ik deftige damage doe, vind ikzelf altijd), maar wie weet :D
Damage doen is met een sorc juist het makkelijkste van allemaal :| Zelf een meteorb sorc gemaakt maar zodra je fireball hebt (lvl12) is het easy as pie. Vanaf 30 heb je je Frozen Orb en zolang je daar elk level een skillpoint indropt loop je lachend heel nightmare door. Daarna ga je je meteor en fire mastery maxen en klaar is kees :)

deTwisj schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:39:
Ik ben geen d2 expert, maar Hydra is geen target en daarom als je erachter gaat schuilen ben jij de sjaak. Ik heb in ieder geval nooit een Hydra zien aangevallen worden :P
Nouja, die dude kwam daar ook achter. Maar dan op een lullige manier, hij rent naar voren waar ik ze gecast had, en denkt veilig te zijn. Bij de ancients hell als level 10 zou ik niet eens in hun buurt willen zijn, als zit er een veld bonewall/prison om ze heen, maar goed.

Priceless :D

• Kwakkel
Vicarious schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:34:
[...]

Damage doen is met een sorc juist het makkelijkste van allemaal :| Zelf een meteorb sorc gemaakt maar zodra je fireball hebt (lvl12) is het easy as pie. Vanaf 30 heb je je Frozen Orb en zolang je daar elk level een skillpoint indropt loop je lachend heel nightmare door. Daarna ga je je meteor en fire mastery maxen en klaar is kees :)
Ja, misschien, maar persoonlijk vind ik dat (in de eerste levels) je met een barb bvb veel sneller door de blood moor e.d. gaat, dan met een sorc. Verder dan die eerste lvls ben ik nog niet geraakt, want tegen dat ik aan de Underground Passage begin ben ik het meestal zo beu dat alles zo traag gaat, dat ik ermee stop en een ander char kies :p

• Joarie
Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:05:
[...]

Ja, misschien, maar persoonlijk vind ik dat (in de eerste levels) je met een barb bvb veel sneller door de blood moor e.d. gaat, dan met een sorc. Verder dan die eerste lvls ben ik nog niet geraakt, want tegen dat ik aan de Underground Passage begin ben ik het meestal zo beu dat alles zo traag gaat, dat ik ermee stop en een ander char kies :p
Ik heb zelf liever een char die rustiger te spelen is dan een "ik-click-me-het-leplazarus-op-mijn-muis" chars. Das ook de hoofdreden waarom ik geen barb of paladin speel. Dan maar wat langzamer door de eerste levels...en bosses op NM/Hell...

• Kwakkel
Ja, maar t speelt niet rustiger.
Nuja: IK zit me toch nog steeds het leplazarus te klikken op mijn muis om mijn fireball of whatever te casten, potions te drinken, en klappen uit te delen als potions op zijn :)
Misschien doe ik t gewoon verkeerd :p

• Rene59
Probeer eens een enchanted raven claw. Daarmee vlieg je als een idioot door normal en zelfs nm heen, ongeacht je char type :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rene59 op 04-09-2008 15:35 ]

• Joarie
Kwakkel schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:27:
Ja, maar t speelt niet rustiger.
Nuja: IK zit me toch nog steeds het leplazarus te klikken op mijn muis om mijn fireball of whatever te casten, potions te drinken, en klappen uit te delen als potions op zijn :)
Misschien doe ik t gewoon verkeerd :p
Op een dag heb je het, je wordt skelliemancer

• Kwakkel
Die heb k al gemaakt, om door SC normal te gaan (zodat ik aan HC kon beginnen :p)
Rene59 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:34:
Probeer eens een enchanted raven claw. Daarmee vlieg je als een idioot door normal en zelfs nm heen, ongeacht je char type :)
Hm, geen idee wat dat is. Zal thuis eens kijken :) Vrees alleen dat dat weer iets is wat je (bijna) nooit vindt :p

• Rene59
Nee joh, is makkelijk te vinden. En anders cheap te krijgen :)

Afbeeldingslocatie: http://idisk.mac.com/rvanmil-Public/raven.png

[ Voor 32% gewijzigd door Rene59 op 04-09-2008 16:11 ]

Verwijderd

weet iemand of eth cv te vinden is in cow nm?

Moet em namelijk hebben want men mp gaat wel heel snel op en men merc is ook niet al te geweldig zonder :(.

• Kwakkel
Rene59 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:58:
Nee joh, is makkelijk te vinden. En anders cheap te krijgen :)
Ah, kreeg de afbeelding ok niet te zien op t werk :p
Maar ik moet vooral iets hebben met cold damage/freeze :) ... en dat zit daar precies niet in :(

• Xerox
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:09:

Moet em namelijk hebben want men mp gaat wel heel snel op en men merc is ook niet al te geweldig zonder :(.
Voor zover ik kon vinden Cow King op NM wel, 1:3000 kans..

• mrboomblaster
mja als het om mana regen gaat neem je intussen tijd toch een andere polearm met daar in insight tot dat je een eth cv vind lekker cheap runes en je kan weer even vooruit.

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:09:

Wat voor build heb je dat je zoveel mana vreet?
Echt, iedereen rent naar insight, terwijl een mana pot, rejuv of full rejuv om de seconde vallen in hell :')

• mrboomblaster
Naja insight is best wel een lekker wapen voor de meeste situatie alleen als op je end game komt dan heb je meestal genoeg mana + mana regen dat je eigenlijk zonder insight kan.

Mijn hammerdingus heeft nu een act 3 merc zo dat ik cs runs kan doen zonder dat merc dood gaat. met bo van barb heb ik iets van 1k mana 657 zonder. met wizz en mages aan heb je 40% mana regen en misschien eens kijken dat ik een mooie amu kan craften met mana regen dan heb je zowat helemaal geen pots meer nodig ^^

Verwijderd

als ik rond tele kost dat nogal wat mana, vooral alsk verdwaal in act3 bij mephis, ben nu ook maar weer es rondgestapt naar met necro op hcl, beetje afwisselen anders gaat et te snel vervelen.

Blizz sorc kan trouwens weinig mf'en x( de helft is cold immune, hoeren

edit: voor zover mijn necro, word net ff gekilled door een lvl 92. FFS. waarom mag ik niet normaal lvle x(. back to scl danmaar

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 21:12 ]

Pheno79 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:10:
[...]

Wat voor build heb je dat je zoveel mana vreet?
Echt, iedereen rent naar insight, terwijl een mana pot, rejuv of full rejuv om de seconde vallen in hell :')
Waarom zou je niet? :)
Tenzij je een andere merc dan a2 hebt is insight zeker voor casters de beste goedkoopste optie.
Een ander merc weapon zoals bijv. Obedience is ook niet gek maar iets meer dmg en geen medi is voor casters beetje zinloos.
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:03:
als ik rond tele kost dat nogal wat mana, vooral alsk verdwaal in act3 bij mephis, ben nu ook maar weer es rondgestapt naar met necro op hcl, beetje afwisselen anders gaat et te snel vervelen.

Blizz sorc kan trouwens weinig mf'en x( de helft is cold immune, hoeren
Mwah durance2 map is zo simpel als wat enige wat je, buiten je geheugen om, nodig hebt is een beetje gevoel/ervaring met dur2. Heb volgens mij nog wel mijn 'mephi-trick' in een bestandje staan omdat ik laatst al naar paar andere mensen heb gestuurd...

Simpel uitgelegd en je moet het paar keer doen voordat je 'de feeling' kan krijgen.
So here's how it works:

Positions of the wp:

A: Top of the map "opening" facing downwards
B: Left side of the map "opening" facing to the right
C: Right side of the map "opening" facing to the left
D: Bottom of the map "opening" facing upwards

When the wp is at position A the Durance 3 entrance is always on the right side, like its facing to the right, so it can also be on the left side of the wp.

When the wp is at position B the Durance 3 entrance is always at the top of the map, like its facing upwards, so it can also be on the under or on the left side of the wp.

When the wp is at position C the Durance 3 entrance is always at the botton of the map, like its facing downwards, so it can also be on the right side of the wp.

When the wp is at position D the Durance 3 entrance is always on the left side, like its facing to the leftt, so it can also be on the right side of the wp.

Note that the Durance 3 entrance could also be behind or under the wp this is something you can notice early on but its something you cant explain, you'll have to try this method a while and then you'll understand. Not always super fast but certainly the fastest method I know of without using mh + selffound method :)

Have fun ;)

Verwijderd

thnx :) zal kijken ofk et krijg geleerd ;p.

kan trouwens iemand alle spots geven waar je als Bliz sorc goed voor stuff kan huten

Andy-
Durance-
Pindle-

...??

thnx in advance ;)
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:14:
thnx :) zal kijken ofk et krijg geleerd ;p.

kan trouwens iemand alle spots geven waar je als Bliz sorc goed voor stuff kan huten

Andy-
Durance-
Pindle-

...??

thnx in advance ;)
Np, je moet het even door hebben maar als je dat eenmaal hebt is het reteeasy. Tuurlijk zijn er nog wel lelijke maplayouts met bijv. de dur3 in het midden ipv aan de rand maar dat komt gelukkig maar 1 op de 30-40runs voor :)

Nja zelf vaak blizzsorcs als begin char gemaakt en liep vaak andy en mephi als enige.
Countess wil ook wel als je beetje leuke mercgear hebt anders niet aan beginnen door cold immune. Pindle is bijna niet te doen door cold immune wat ook geldt voor Shenk. Summoner kan je ook lopen maar droprate is niet heel hoog. Tijdje geleden was ik bijna klaar met de maplayout te ontcijferen maar toen had ik er genoeg van :P. Voor AS zou ik het op moeten schrijven / turven maarja die loop ik nu dus niet meer :)

Verwijderd

Pindle vind ik noujuist goed te doen, bijna nooit cold immune. Nadeel is alleen dat dat beest geen kut dropt.

• Kwakkel
Pindle? Wie is dat?

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pindleskin in act 5. opweg naat Nilathak voor je de tempel in gaat staat er binnen voor de doorgang altijd een special te campen genaamd Pindle :o

Ik run Pindle ook wel op Hell Pindle en de groep om pindle heen izjn geen cold immunes namelijk. Wel moet je haast maken voor de rest op staat en je komt vervelen die wel cold immunes zijn.
Op night mare run ik travi, meph, dia, pindle, shenk, baal. Maar op hell ben ik iets minder dapper omdat het toch HCL is. Andi, Mephi, Pindle zijn goed te doen. Soms poog ik er een dia bij maar duurt erg lang. Verder koetjes, maar dat zijn ook een stel hollanders meestal :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:54:
Pindle vind ik noujuist goed te doen, bijna nooit cold immune. Nadeel is alleen dat dat beest geen kut dropt.
Owja dacht even verkeerd, Eld is idd bijna niet te doen door cold immunes om zich heen.

• Rene59
Vandaag mijn heaven's light vervangen door een War Axe met Crescent Moon erin. Whohoho wat is dat lekker icm die 2x dream zeg. Ik knal overal doorheen en iron maiden is ook een stuk minder akelig dan het was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:50:
Vandaag mijn heaven's light vervangen door een War Axe met Crescent Moon erin. Whohoho wat is dat lekker icm die 2x dream zeg. Ik knal overal doorheen en iron maiden is ook een stuk minder akelig dan het was :)
Lekker lekker, moet je maar gauw even laten zien dan ;)

Heb trouwens ook nog steeds die horn (organ) van je...
Aan keys heb ik nog 6 terrors en 4 hates als het goed is :)

Mijn sorctwinken mede door jou donation verder gezet. Een maat van me had een lightsk 6str gevonden en die van hem gekocht nou nog een clean vervangen voor 6str en kan ik voor me amu een vervanger gaan zoeken. Mis de 29str niet heel hard maar opzich leuk als ik ook me str res ring kan switchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
daves2hd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:11:
[...]

Pindleskin in act 5. opweg naat Nilathak voor je de tempel in gaat staat er binnen voor de doorgang altijd een special te campen genaamd Pindle :o
hah, nooit op z'n naam gelet :)
thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
psychoclown schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 01:59:
[...]

Lekker lekker, moet je maar gauw even laten zien dan ;)

Heb trouwens ook nog steeds die horn (organ) van je...
Aan keys heb ik nog 6 terrors en 4 hates als het goed is :)

Mijn sorctwinken mede door jou donation verder gezet. Een maat van me had een lightsk 6str gevonden en die van hem gekocht nou nog een clean vervangen voor 6str en kan ik voor me amu een vervanger gaan zoeken. Mis de 29str niet heel hard maar opzich leuk als ik ook me str res ring kan switchen ;)
Nice. Ik ben vanavond weer online waarschijnlijk, misschien dan ff die organ traden en de ubers nog eens proberen? Ik zal eerst nog wel ff keys verzamelen dan.

Heb je nog een Griffon's Eye nodig? Heb volgens mij nog een redelijke liggen met een ummetje erin.

Btw gisteren nog een 10 fcr 3 dex 7 str ring gevonden. Is dat nog wat waard?

[ Voor 4% gewijzigd door Rene59 op 05-09-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:07:
[...]

Nice. Ik ben vanavond weer online waarschijnlijk, misschien dan ff die organ traden en de ubers nog eens proberen? Ik zal eerst nog wel ff keys verzamelen dan.

Heb je nog een Griffon's Eye nodig? Heb volgens mij nog een redelijke liggen met een ummetje erin.

Btw gisteren nog een 10 fcr 3 dex 7 str ring gevonden. Is dat nog wat waard?
Ja is goed joh moet met je pala erbij wel stuk makkelijker gaan ;)

Griffons heb ik niet echt nodig blijf denk ik bij shako 'ptopazed'. Wil niet teveel mf missen en mijn intentie is ook niet om een zo hoog mogelijke dmg te halen of tenminste niet zodanig dat ik het mf gedeelte moet afstaan. Wel leuke taak vind ik twinken met een handicap :*)

Zitten er nog andere mods op? Zonee is die vrij weinig waard. Dual stats fcr ring is zeker wat waard maar zonder andere noemenswaardige mods moeten ze sowieso 10+ stats hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heeft er trouwens nog iemand items van de Tal Rasha set over? De amulet, belt en mask heb ik, dus ik moet nog het wapen (swirling crystal) en de armor hebben. Ik wil er ook wel wat voor terug geven voor zover ik nog boeiende items heb. Kheb wel (via mn broertje) items van het niveau Ali Baba enzo beschikbaar, maar geen super dure zooi als high runes, Breath of the Dying etc.

En ook voor items voor de Natalya set hou ik me aanbevolen. Daarvan heb ik de armor en de boots al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:28:
Heeft er trouwens nog iemand items van de Tal Rasha set over? De amulet, belt en mask heb ik, dus ik moet nog het wapen (swirling crystal) en de armor hebben. Ik wil er ook wel wat voor terug geven voor zover ik nog boeiende items heb. Kheb wel (via mn broertje) items van het niveau Ali Baba enzo beschikbaar, maar geen super dure zooi als high runes, Breath of the Dying etc.

En ook voor items voor de Natalya set hou ik me aanbevolen. Daarvan heb ik de armor en de boots al.
Armor heb ik gisteravond nog verkocht helaas en volgens mij geen tal orb meer. Van Nat heb ik volgens mij alleen de boots maar zal het iig even in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Tal orb heb ik nog wel voor je liggen. Nat's wapen ook trouwens geloof ik. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Rene59 op 05-09-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rene59 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:56:
Tal orb heb ik nog wel voor je liggen. Nat's wapen ook trouwens geloof ik. :)
Dat zou fijn zijn. Zelf nog dingen waar je naar op zoek bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik zoek nog een hoop fhr/res charms, maar die zijn wel erg duur om weg te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:35:
Ik zoek nog een hoop fhr/res charms, maar die zijn wel erg duur om weg te geven ;)
Voor wat set spul best wel ja ;)
Heb geen gecombineerde fhr/res scs maar zal me ogen open houden natuurlijk.
Als iemand een 7mf/10+res of 7mf/4+@ tegenkomt moet je een gil geven want daar weet ik wel een plaatsje voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, gisteren mijn gevonden sacred targe 45% all resist geruild voor een mal. Check net d2jsp. Had ik beter niet of voor de ruil kunnen doen. ik ben ook zo niet op de hoogte wat wat waard is.

Koopjes, haal ze bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene ook 5 fhr 3-5 cold dmg sc nodig? Ligt anders toch maar te rotten in men storage.

Is et trouwens waar dat je beter 350 mf kan hebben als 450 als je voor regular goeie spullen wilt mf'e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:59:
hmmm, gisteren mijn gevonden sacred targe 45% all resist geruild voor een mal. Check net d2jsp. Had ik beter niet of voor de ruil kunnen doen. ik ben ook zo niet op de hoogte wat wat waard is.

Koopjes, haal ze bij mij.
Ouch dat is een klap want een mal is meer dan een koopje :)
Ben altijd bereid om een pricecheck te doen / prijs op te zoeken, sowieso weet ik ernorm veel prijzen uit mijn hoofd (tja blijft plakken als pindakaas) dus vraag me gerust als je niet weet of iets waard is en of hoeveel iets waard is :)

Kom je gelijk bij een nadeel bij het traden ingame, je kan geen andere offers afwachten zeker als je de prijzen niet kent is dat lastig inschatten. Als een Mal veel is denk je al gauw snel die Mal grijpen voordat er alleen maar lagere offers komen. Voor de prijzenkenners is het soms makkelijk verdienen, ingame koopjes hunten en zelf duurder door verkopen zo heeft een maat laatst een griffons getrade voor een ist met best leuke stats liet die aan mij zien... leuke deal want die was toch wel minstens 3-4 ist waard :)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:12:
Rene ook 5 fhr 3-5 cold dmg sc nodig? Ligt anders toch maar te rotten in men storage.

Is et trouwens waar dat je beter 350 mf kan hebben als 450 als je voor regular goeie spullen wilt mf'e?
Nog nooit van gehoord maar wat wel zo is dat killspeed >> mf.
10 runs maken met 650mf of 20 runs met 300mf in dezelfde tijd is een behoorlijk verschil.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 05-09-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens gister een Martial Arts skiller gevonden met 37 life, Hopen datk em vandaag op jsp verkocht krijg. wil wel weer wat inkopen voor men sorc/Necro. Hoeveel kank er ongeveer voor vangen :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:25:
trouwens gister een Martial Arts skiller gevonden met 37 life, Hopen datk em vandaag op jsp verkocht krijg. wil wel weer wat inkopen voor men sorc/Necro. Hoeveel kank er ongeveer voor vangen :o?
Helaas is het een Martial skiller, die zijn vrijwel niks waard. Voor die 37lifer kan je denk ik max 40-50fg vangen maar verwacht niet dat je het snel verkocht krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd jmmr, al vind ik 40~50 fg al heel wat.
Zit momenteel op 3 fg dusja ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Boe! tempban :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha je ging ook veels te hard jong ;)
Zie je zometeen wel weer verschijnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Sorry, was op de bank in slaap gevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
oeh ladder reset EN d3 in aantocht :D

ik begin weer ;) wil eerst maar een mf sorc bouwen, wat is daar een goede build voor? ik weet dat er heel wat builds zijn, maar vond het altijd wel fijn als gotters hun ervaringen deelden over een bepaalde build die ze zelf hadden gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Persoonlijk vind ik de meteorb sorc wel prettig. Geen originele, maar wel een beproefde build. En er zijn guides voor te vinden, mocht je dat willen. Als je net als ik met niks begint (dus zonder uberitems), dan kan het wel even duren voor je echt lekker kunt killen. Zit met mijn meteorb nu in nm, en dat gaat vrij gemakkelijk. Zelf vond ik Duriel op normal redelijk klote en ook in nm de 'onzichtbare wolkjes' in de Pandemonium Fortress die bakken lightning op je afschieten (kom ff niet op de naam van die dingen) deden auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HetBiggie schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:38:
Persoonlijk vind ik de meteorb sorc wel prettig. Geen originele, maar wel een beproefde build. En er zijn guides voor te vinden, mocht je dat willen. Als je net als ik met niks begint (dus zonder uberitems), dan kan het wel even duren voor je echt lekker kunt killen. Zit met mijn meteorb nu in nm, en dat gaat vrij gemakkelijk. Zelf vond ik Duriel op normal redelijk klote en ook in nm de 'onzichtbare wolkjes' in de Pandemonium Fortress die bakken lightning op je afschieten (kom ff niet op de naam van die dingen) deden auw.
Gloams ;)

Voor puur MF-en kun je imo beter een build maken die zich focust op 1 tree. Dan krijg je namelijk een stuk hogere damage en kun je meer runs in kortere tijd doen. Meer runs -> meer items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Die ja! Bij die monsters komt lightning absorb errug goed van pas!
Vicarious schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:19:
[...]

Voor puur MF-en kun je imo beter een build maken die zich focust op 1 tree. Dan krijg je namelijk een stuk hogere damage en kun je meer runs in kortere tijd doen. Meer runs -> meer items ;)
Heb je weer gelijk! ;)
Maar dan ben je volgens mij wel wat beperkter in de plaatsen waar je kunt mf'en, vanwege de immunes die soms om zo'n superunique heen hangen. Dus dan zou meneer_brinkman eerst moeten kijken waar/welke superunique hij het liefste wil mf'en, om daar de build op af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:57:
Sorry, was op de bank in slaap gevallen :P
Haha geeft niet was iets daarna gestopt en een serie gaan kijken :)
Zometeen weer eens even mfen, koekeloeren of ik iets kan vinden (gister geen hates gevonden :'( ).
meneer_brinkman schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:22:
oeh ladder reset EN d3 in aantocht :D

ik begin weer ;) wil eerst maar een mf sorc bouwen, wat is daar een goede build voor? ik weet dat er heel wat builds zijn, maar vond het altijd wel fijn als gotters hun ervaringen deelden over een bepaalde build die ze zelf hadden gemaakt ;)
Vicarious schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:19:
[...]

Gloams ;)

Mja deels mee eens maar gaat bijv. niet op voor Lightning daarvoor moet je echt veel lekker spul hebben voordat die echt lekker werkt. Een Blizz sorc altijd als eerste begonnen en die is met goedkoop spul al erg lekker 4k blizz dmg moet je wel kunnen halen enig nadeel is dat je veel cold immunes als bazen hebt op hell maar goed te doen.
Heb sowieso nog wel wat items voor je om te starten alleen niet meer zoveel als eerst, bijna geen items meer op me mules alles is verkocht of weggegeven :)
HetBiggie schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:58:
Heb je weer gelijk! ;)
Maar dan ben je volgens mij wel wat beperkter in de plaatsen waar je kunt mf'en, vanwege de immunes die soms om zo'n superunique heen hangen. Dus dan zou meneer_brinkman eerst moeten kijken waar/welke superunique hij het liefste wil mf'en, om daar de build op af te stemmen.
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke afweging de gangbaarste en een van de meest gerunde zijn mephi en andi en die zijn beide nergens immune voor.

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 06-09-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Hah, Pheno: nu weet ik weer waarom ik geen ladder (of online) speel: als je even weg bent, sluit je game ... kan je opnieuw beginnen alles te cleanen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
psychoclown schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:58:
[...]

Haha geeft niet was iets daarna gestopt en een serie gaan kijken :)
Zometeen weer eens even mfen, koekeloeren of ik iets kan vinden (gister geen hates gevonden :'( ).

[...]

[...]

Mja deels mee eens maar gaat bijv. niet op voor Lightning daarvoor moet je echt veel lekker spul hebben voordat die echt lekker werkt. Een Blizz sorc altijd als eerste begonnen en die is met goedkoop spul al erg lekker 4k blizz dmg moet je wel kunnen halen enig nadeel is dat je veel cold immunes als bazen hebt op hell maar goed te doen.
Heb sowieso nog wel wat items voor je om te starten alleen niet meer zoveel als eerst, bijna geen items meer op me mules alles is verkocht of weggegeven :)
[...]

Dat lijkt me niet zo'n moeilijke afweging de gangbaarste en een van de meest gerunde zijn mephi en andi en die zijn beide nergens immune voor.
zou fijn zijn, ik heb helaas niks meer om te ruilen of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meneer_brinkman schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:25:
[...]

zou fijn zijn, ik heb helaas niks meer om te ruilen of zo ;)
Wilde net vragen om je player gegevens zodat ik je in de playertable kan toevoegen maar zie het al staan. Jij hebt mij al toegevoegd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
psychoclown schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 23:04:
[...]

Wilde net vragen om je player gegevens zodat ik je in de playertable kan toevoegen maar zie het al staan. Jij hebt mij al toegevoegd neem ik aan?
nee nog niet ,zal het zo ff doen, al mn oude accounts ben ik nu even kwijt omdat ik de login niet kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:52:
Hah, Pheno: nu weet ik weer waarom ik geen ladder (of online) speel: als je even weg bent, sluit je game ... kan je opnieuw beginnen alles te cleanen :p
Nog nooit meegemaakt. Ja, 4 uur stilstaan met een mule om te permen, heel soms. Misschien dat je provider of firewall de idle connection sluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:31
Voor de mensen die een Mac hebben en Leopard draaien, hier is een instant fix te vinden voor de constante opstart-crash. Het heeft te maken met dat Diablo 2 256 kleuren support nodig heeft en de videokaart driver dat niet meer ondersteunt. De fix is dus een downgrade van de videokaart driver.

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Hm, zou kunnen.
Maar was gisteren half uurtje weg, honden uitlaten, en was uit de game.
En daarna, etenstijd, zelfde verhaal.
Enig idee hoe ik die connectie 'live' kan houden als ik even (of langer) weg ben? :)

Nuja, heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een post van hier ergens een beetje te volgen, en nogmaals een sorceress te proberen. Eerst online, en dat viel wel mee. Na die twee 'uitvallen' dan maar weer offline, en gaat vlot. '/players 8', heb net Tristam gedaan (lousy drop, maar goed) en ben lvl15 =). Build: klassieke meteorb (fire/cold), waarbij ik de cold-tree leuker vind, maar momenteel vooral fireball gebruik :)
Dat pemanente tekort aan mana blijf ik wel hoogst irritant vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:11:
[...]

Nog nooit meegemaakt. Ja, 4 uur stilstaan met een mule om te permen, heel soms. Misschien dat je provider of firewall de idle connection sluit?
Dat is sinds 1.12, als je afk bent in je game wil die nog wel eens disconnecten. Kan in een half uur zijn maar je kan er soms ook 2 uur zonder problemen in zitten.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.