• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 18:55
volgens mij is hiet zoiezo niet handig om hier een trade topic in te verwerken. Daarvoor hebben we D2jsp.

als je incidenteel iets nodig hebt dan is het geen probleem, maar anders wordt het een beetje offtopic denk ik.

als ik online ben en iets vind, dan gooi ik meestal even een group message eruit om te kijken of iemand iets nodig heeft. (volgens mij staat iedereen wel zo'n beetje in mijn friends list)

Bij geen reactie -> Charsi

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Vicarious schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:47:
[...]

erm.. is dit handig? Zo weet straks toch niemand meer wat jij zoekt en wat ik zoek?
Hehe opzich niet maar ik roep wel wat ik gevonden heb ;)
Heb sowieso dus 2x loh / 2x credendum / 1x IAS Jewel (had ik laatst al gezegd) / 4x Shael en een eschuta 20light 19fire met 13@ jewel maar die is ~ist waard :)
ZTeeVeR schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:57:
volgens mij is hiet zoiezo niet handig om hier een trade topic in te verwerken. Daarvoor hebben we D2jsp.

als je incidenteel iets nodig hebt dan is het geen probleem, maar anders wordt het een beetje offtopic denk ik.

als ik online ben en iets vind, dan gooi ik meestal even een group message eruit om te kijken of iemand iets nodig heeft. (volgens mij staat iedereen wel zo'n beetje in mijn friends list)

Bij geen reactie -> Charsi
Vergeet niet dat niet iedereen d2jsp gebruikt he ;)
Daarbij is het niet heel storend als je eens in de tijd een grote lijst plaatst, dm sturen is ook goed..

[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 11-09-2008 16:03 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Anoniem: 184982

en als je bij die lijst gewoon ff je naam erachter zet, anders blijfk meeste stuff selle, en op d2jsp komk de helft van de mensen hier niet tegen ;p

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:00:
Heb sowieso dus 2x loh / 2x credendum / 1x IAS Jewel (had ik laatst al gezegd) / 4x Shael en een eschuta 20light 19fire met 13@ jewel maar die is ~ist waard :)
We gaan vanavond wel ff samen een private gamepje in, kunnen we wat zooi uitwisselen. Die eschuta zou ik inderdaad niet gratis wegdoen.

Vicariously I live while the whole world dies

Anoniem: 184982 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:18:
en als je bij die lijst gewoon ff je naam erachter zet, anders blijfk meeste stuff selle, en op d2jsp komk de helft van de mensen hier niet tegen ;p
Inderdaad, moet lukken maar zolang er niet elke pagina een paar keer een updated lijst rond gaat moet het gewoon kunnen.. :)
Vicarious schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:19:
[...]

We gaan vanavond wel ff samen een private gamepje in, kunnen we wat zooi uitwisselen. Die eschuta zou ik inderdaad niet gratis wegdoen.
Zeker, gaat helemaal goed komen, vanavond sowieso even ontspannen wordt helemaal gaar van die lange colleges + Matlab/Simulink (meest irritante programma ooit).

• Joarie
  • Laatst online: 23:08
Matlab...jeez, dat is ergens in het grijze verleden geweest.

Ik ben vanavond wel eventjes online na het eten. Dan gooi ik ook wel wat items in de groep die wellicht interessant kunnen zijn.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Heeft er niemand een servertje staan waar we dan een perma-got-mule-game op open houden? Dan kunnen we al onze "crap" daar gewoon neergooien en kan iemand die wat nodig heeft er wat uit grabbelen :)
Dat gaat sowieso niet lekker werken.. iets met 1.12 patch ofzo.. :P

kwou net gaan klagen dat men mf vandaag zo bagger verliep, krijg ik net Mara 27 :) yeuy...!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:04:
kwou net gaan klagen dat men mf vandaag zo bagger verliep, krijg ik net Mara 27 :) yeuy...!
Gratz, zo meteen maar eens aan de slag hopelijk vind ik nog wat moois :)
Zal ongeveer over een half uurtje zijn want moet eerst nog wat afwassen .

• Rene59
Zow, mijn mules zijn weer leeg. :) Stelletje graaiers hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:00:
[...]

[...]

Vergeet niet dat niet iedereen d2jsp gebruikt he ;)
Daarbij is het niet heel storend als je eens in de tijd een grote lijst plaatst, dm sturen is ook goed..
t
Daarvoor is ooit het "andere" GoT-diablo forum in het leven geroepen, weet je nog? gotdiablo.forum2go.nl

Wie van de "old-skool" HCL-players is nog actief? Kwakke? MrBoomblaster? Pheno weer? DonHolio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:04:
Heeft er niemand een servertje staan waar we dan een perma-got-mule-game op open houden? Dan kunnen we al onze "crap" daar gewoon neergooien en kan iemand die wat nodig heeft er wat uit grabbelen :)
Items gaan na een bepaalde tijd weg van d egrond, dus dat gaat mis. Gooi maar eens wat gold op d egrond en kom na zo'n 10 minuten terug, het zal weg zijn. Ik weet de tijdsperiodes niet meer, maar uniques e.d. duren wat langer, maar ook die verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 06:22:
[...]

t
Daarvoor is ooit het "andere" GoT-diablo forum in het leven geroepen, weet je nog? gotdiablo.forum2go.nl

Wie van de "old-skool" HCL-players is nog actief? Kwakke? MrBoomblaster? Pheno weer? DonHolio?
Ik ben druk bezig met andere dingen tollo. Qua games speel ik alleen nog even Final Fantasy : CC op de psp, maar Diablo dus nog niet. Diablo I cd he ik nog gezocht, maar ook die is verdwenen in de verhuischaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 07:10:
[...]

Ik ben druk bezig met andere dingen tollo. Qua games speel ik alleen nog even Final Fantasy : CC op de psp, maar Diablo dus nog niet. Diablo I cd he ik nog gezocht, maar ook die is verdwenen in de verhuischaos.
Hopelijk niet nog steeds met zware behandelingen in het ZH :/

Zin om over een maandje samen alle acts eens grondig uit te kammen, als Tac-team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rene59 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:23:
Zow, mijn mules zijn weer leeg. :) Stelletje graaiers hier :P
Ghehe mijn broertje heeft aardig lopen graaien heb ik begrepen inderdaad. Ik was vlak na het openen van de game weg, dus ik ben onschuldig O-)

Ben vanavond niet online trouwens, vanavond is het tijd voor bier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 07:57:
[...]

Hopelijk niet nog steeds met zware behandelingen in het ZH :/

Zin om over een maandje samen alle acts eens grondig uit te kammen, als Tac-team?
Op een zondagje moet dat wel lukken :7
Moet ik zeker wel de hc unlock tip gebruiken, want softcore weiger ik gewoonweg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@Pheno: haha dat wist ik niet van die verdwijnende items. Dan wordt dat idd geen succes zo'n mule game.

@Vic: ik ook niet, bier > diablo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Vicarious schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:59:
[...]

Ghehe mijn broertje heeft aardig lopen graaien heb ik begrepen inderdaad. Ik was vlak na het openen van de game weg, dus ik ben onschuldig O-)

Ben vanavond niet online trouwens, vanavond is het tijd voor bier 8)
jaja...een beetje hard lopen ontkennen en de vinger wijzen naar een ander :P

Maarre, thx guys voor de Trang gloves en Bonehew

oh ja, ik ben er vanavond ook niet: Monza > Diablo

[ Voor 5% gewijzigd door Joarie op 12-09-2008 09:21 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:19:
[...]

jaja...een beetje hard lopen ontkennen en de vinger wijzen naar een ander :P

Maarre, thx guys voor de Trang gloves en Bonehew

oh ja, ik ben er vanavond ook niet: Monza > Diablo
Bier > Monza > Diablo

Of kan ik dat beter niet posten in een Diablo topic? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:25:
[...]

Bier > Monza > Diablo

Of kan ik dat beter niet posten in een Diablo topic? :o
Ach, je hebt hier altijd mensen die verkeerde prioriteiten stellen ;)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:18:
@Pheno: haha dat wist ik niet van die verdwijnende items. Dan wordt dat idd geen succes zo'n mule game.

Ja dat ook nog eens, beste is gewoon roepen als je iets nodig hebt en dan reageert wel iemand en anders kijken ze er wel naar uit. Die disciple crap verkoop ik altijd (of laat het tussen de drops liggen) maar nu weet ik dat iemand er naar zoekt dus kan ik het bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:01:
[...]

Op een zondagje moet dat wel lukken :7
Moet ik zeker wel de hc unlock tip gebruiken, want softcore weiger ik gewoonweg :7
Softcore :X :X :X

Ammenevernooitnie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Rene59 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:18:

Oplossing is om een GoT account aan te maken, waarvoor iedereen het password krijgt, en daar alles op te proppen (= 8 mules).
Wel een account voor HC en een voor SC.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Is er iemand hier door D2loader gebruikt?

Ik hoor er steeds van alles over, maar weet niet zo goed wat de voordelen hiervan zijn.
Ik geloof dat je dan oa in windowed mode kan spelen, zonder fps cap ofzo?

Is er ergen een plek waar ik dit kan downloaden, enne wat is de kant dat je gebanned wordt?

Thanks
charles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik gebruik d2loader. Altijd al gebruikt, nog nooit een ban gehad.
Hoofdreden is inderdaad windowed mode. Da's makkelijk mulen met mijn 2 accounts en ook makkelijk HF runs doen.
De plugins die je ervoor hebt zijn ook handig. Ik gebruik zelf autoteleport en maphack. Dat maakt HF runs een stuk sneller en ook MFen gaat een stuk vlotter. Maar tis wel cheaten eigenlijk, dus dat moet je willen...

Linkje durf ik niet te posten, vrees dat dit niet mag volgens de GoT policy.

[ Voor 9% gewijzigd door Rene59 op 12-09-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen diablo spelen om alleen te runnen. En dus MH gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik zeg niet dat ik alléén run toch :) Het maakt het alleen wat makkelijker als ik ff wat snelle runs wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:50
Simpel (denk ik toch) vraagje: hoeveel puntjes in "warmth" is aan te raden voor een meteorb sorc (zonder speciale gear)?
Momenteel steekt er 1 punt in, en wil niet teveel punten verspillen (uiteraard), maar mijn manaregeneratie gaat VEEL te traag ^^

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Wat voor lvl ben je nu en wat voor gear heb je? Met 1 punt erin en een beetje leuke gear zou mana geen issue moeten zijn.
Volgens mij heb je bij een meteorb al je andere punten hard nodig voor je damage skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
1 punt is meer dan genoeg, later ga je echt wel genoeg mana hebben, met de + skill items. Anders pak je er ff een insight bij op je merc, dan is je probleem ook snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Kwakkel schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:10:
Simpel (denk ik toch) vraagje: hoeveel puntjes in "warmth" is aan te raden voor een meteorb sorc (zonder speciale gear)?
Momenteel steekt er 1 punt in, en wil niet teveel punten verspillen (uiteraard), maar mijn manaregeneratie gaat VEEL te traag ^^

Ik heb zelf ook een meteorb sorc. Ik heb er 1 punt in gedaan. Op zich kan dat wel, maar in het begin slik je veel potjes. tip: regel een insight voor je merc. De runes zijn goedkoop er kun je zelf wel vinden.

Ik heb zelf een insight en in totaal 10 to skills met items, en een en ander aan "regenerate mana". En dit alles zonder ubergear, maar door gewoon een beetje te mf-en.

Occu
spirit in schield/lidless
vipermagi skin
+1 to skill amu
2 to skills circlet
magefists

dat maakt +10 to fire skills. ringetjes met + to mana zijn ook zeer prettig. Ik zal eens kijken of ik er nog een paar heb. Hoe hoger je mana, hoe beter je regeneration namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Ok, dan hou ik t wel bij 1 puntje :)
Thx allemaal :)

Rene59: lvl 17, gear (zoals gezegd) niets speciaals ... wat gele en blauwe spullen ... meestal met redelijk wat MF op, en wat resists (vooral lighting en fire)

ZTeeVeR: thx voor het aanbod, maar speel single player/offline. Dus tenzij jij ook een SP/offline character hebt (dan kunnen we via open B.NET wel effe een game maken :) ), zal het niet lukken vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Yep, regeneration is procentueel, dus als je veel mana hebt regenerate je ook meer mana. Ik heb er zelf ook 1 punt inzitten en kom zelden mana tekort. Je moet wel af en toe een potion slikken, maar da's niet erg toch? Het is tenslotte geen PvP ;)

edit: als iemand nog een cheapass insight zoekt, die heb ik waarschijnlijk nog wel ergens liggen (gratiesj!). Zit dan wel in een slecht wapen (Bill ofzo) dus je merc zal niet veel killen, maar kan zeker in de midlvls best een aardige hulp zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Vicarious op 12-09-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Hm, en hoeveel punten steken jullie dan in Energy?
Want als ik de guides zo lees, dan bevelen ze zelden aan (veel) punten in Energy te steken. Veelal wordt de term 'base' gebruikt. Ik leid daar alleszins uit af: geen punten bij steken. Of interpreteer ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen energy geen dex, en str zou ik max 70 doen. De rest vit, mana generate gaat inderdaad snel met insight, wel aan te rade om te zorgen dat je merc wel meteen normale gear heeft anders gaat die toch meteen dood.

En vanavond inderdaad Feest//Bier > Diablo.
Morge voetbalkantine//bier > Diablo + Terassen//bier > Diablo
Zondag vanaf 12 uur Impact//Bier > Diablo

Ben dit weekend dus niet zo heel veel aanwezig ^^ hoop vandaag alleen men pala nog lvl 50 te halen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:29:
Is er iemand hier door D2loader gebruikt?

Ik hoor er steeds van alles over, maar weet niet zo goed wat de voordelen hiervan zijn.
Ik geloof dat je dan oa in windowed mode kan spelen, zonder fps cap ofzo?

Is er ergen een plek waar ik dit kan downloaden, enne wat is de kant dat je gebanned wordt?

Thanks
charles
Ja gebruik het ook sinds ik 2 setjes hebt (half jaartje) sowieso is windowed mode erg lekker, al moest ik wel eerst flink wennen aan het kleine scherm.. Ook was het eerder meteen een no/cd exe :) Kans dat je gebanned wordt is enorm klein want al die jaren wordt het zeg maar gedoogd.
Kwakkel schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:10:

Warmth moet je echt geen bakken met punten in steken 1 is voldoende. Je zult echt geen manaproblemen krijgen en anders zijn pots zo gevonden :)
Kwakkel schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:23:
Hm, en hoeveel punten steken jullie dan in Energy?
Want als ik de guides zo lees, dan bevelen ze zelden aan (veel) punten in Energy te steken. Veelal wordt de term 'base' gebruikt. Ik leid daar alleszins uit af: geen punten bij steken. Of interpreteer ik dat verkeerd?
Die laat je mooi base ;) punten in ene steken is echt een waste of points tenzij je een es sorc bent maar daar ga ik even niet vanuit.
Zelfde geldt voor dex, alleen wat instoppen voor items maar als je er meer dan 50 in moet stoppen ben je echt verkeerd bezig (of je moet een max block sorc willen maken..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:24
Vicarious schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:25:
Yep, regeneration is procentueel, dus als je veel mana hebt regenerate je ook meer mana. Ik heb er zelf ook 1 punt inzitten en kom zelden mana tekort. Je moet wel af en toe een potion slikken, maar da's niet erg toch? Het is tenslotte geen PvP ;)

edit: als iemand nog een cheapass insight zoekt, die heb ik waarschijnlijk nog wel ergens liggen (gratiesj!). Zit dan wel in een slecht wapen (Bill ofzo) dus je merc zal niet veel killen, maar kan zeker in de midlvls best een aardige hulp zijn.
die insight wil ik wel hebben als jem nog hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48
Vicarious schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:25:
...

Ksst! Ik zocht er lange tijd naar en niets! Eindelijk gister gevonden na dagen! Pfoe! :D

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
thx voor alle info weer iedereen :)

• Ruyven
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50
Nog een Diablo speler hier.

Speel zowel HCL als SC.

Accountname: Ruyven

[ Voor 39% gewijzigd door Ruyven op 14-09-2008 17:09 ]

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gister ook weer begonnen, nu lvl70 :P

Demanto
Acc: demolen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Meneer_brinkman, voor die insight moet je me ingame maar ff pm-en.

Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:44:
Geen energy geen dex, en str zou ik max 70 doen. De rest vit, mana generate gaat inderdaad snel met insight, wel aan te rade om te zorgen dat je merc wel meteen normale gear heeft anders gaat die toch meteen dood.

En vanavond inderdaad Feest//Bier > Diablo.
Morge voetbalkantine//bier > Diablo + Terassen//bier > Diablo
Zondag vanaf 12 uur Impact//Bier > Diablo

Ben dit weekend dus niet zo heel veel aanwezig ^^ hoop vandaag alleen men pala nog lvl 50 te halen ofzo
ben wel veel aanwezig, tering sooi. sleutelbeen gebroke eb pols zwaar gekneust. word dus met 1 hand diablo spelen :( tyfuszoooi

ps. voetbal is niet goed voor je lichaam, zware leuges

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 13-09-2008 19:25 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm dat zuigt wel ernstig... hoe doe je dat met voetbal dan? Zware overtreding van de tegenstander?

Succes met het herstel...

Ruyven schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:50:
Nog een Diablo speler hier.

Speel zowel HCL als SC.

Accountname: Ruyven
Cthulhu schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:27:
Gister ook weer begonnen, nu lvl70 :P

Demanto
Acc: demolen
Beide geadd aan de playertable.
Anoniem: 184982 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:24:
[...]

ben wel veel aanwezig, tering sooi. sleutelbeen gebroke eb pols zwaar gekneust. word dus met 1 hand diablo spelen :( tyfuszoooi

ps. voetbal is niet goed voor je lichaam, zware leuges
Flink bezig geweest zo te horen.. beterschap :)

Gisteravond een Bk5 gevonden! Mijn allereerste Bk in mijn D2 carriere, uitgezonderd van de keer dat ik rene rushte want hij mocht uiteraard de drops hebben :D

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bk is dan Bul-Kathos wedding ring ofzo? Die met +1 skills?

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 13:29

dommerick

is domm

jup en 5% betekent dat hij de 5% life leach heeft. Dat kan varieren van 3% tot 5% op een bk :)

dus heb je bk3, bk4 en bk5 ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dommerick op 13-09-2008 21:32 ]

Heeft geen signature.

Vicarious schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:22:
Bk is dan Bul-Kathos wedding ring ofzo? Die met +1 skills?
dommerick schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:31:
jup en 5% betekent dat hij de 5% life leach heeft. Dat kan varieren van 3% tot 5% op een bk :)

dus heb je bk3, bk4 en bk5 ;)
Nja, je hoort het.. hoef het zelf al niet eens meer uit te leggen ;)
Rick!, hoe is die nou? Vroeg me daarstraks (toen ik weer even bezig was in de playertable) al af waar is die opeens gebleven joh! ;)
Welcome back of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dommerick heb ik wel een paar keer online gezien hoor...

En gefeliciteerd met je ring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
psychoclown schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:48:
Gisteravond een Bk5 gevonden! Mijn allereerste Bk in mijn D2 carriere, uitgezonderd van de keer dat ik rene rushte want hij mocht uiteraard de drops hebben :D
Grats, eindelijk! :) Ik begon me al bijna schuldig te voelen :P

Weer eens een vraagje. Hoe lang duurt het voordat characters verdwijnen? Ik heb de komende 2 maanden geen tijd meer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Rene59 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:19:
[...]

Weer eens een vraagje. Hoe lang duurt het voordat characters verdwijnen? Ik heb de komende 2 maanden geen tijd meer om te spelen.
Als je characters lang genoeg zijn bespeeld, dan staat er in het character selection screen geen "expires in 10 days", dan zouden ze 90 dagen op de server moeten blijven staan voor ze verwijderd worden. Als dit gebeurd is kan je alsnog proberen je character te kiezen, als niemand anders de naam heeft van jou character, dan kan je alsnog ermee spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

90 dagen was al gezegd idd.. en anders laat je na een maandje iemand op jouw account(s) inloggen en alle chars even een gamepje maken. Kost je 2 a 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:21:
Dommerick heb ik wel een paar keer online gezien hoor...

En gefeliciteerd met je ring :D
Hmm zeker steeds als ik er niet was :'(
En thanks! :D
[...]

Hehe thanks man, ach vond het enigszins wel komisch dat we er een vonden toen ik jou rushte ;)
Zelfde gebeurde me deze ladder ook met een shako, weet niet precies meer wie ik toen rushte maar toen dropte me eerste shako deze ladder. Die gotter zei nog, jij mag hem wel hebben maar een medegotter rush ik graag voor niets en ook de drops mag diegene houden :)

90dagen als ze permed zijn en anders wil ik best wel een keertje inloggen om ze even te prikkelen! :)
Vicarious schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:36:
[...]

90 dagen was al gezegd idd.. en anders laat je na een maandje iemand op jouw account(s) inloggen en alle chars even een gamepje maken. Kost je 2 a 3 minuten.
Sterker nog je hoeft niet eens een game met ze in :)
Zou het niet te snel doen ook anders heb je weer een temp ban maarja ik kan ondertussen wel d2jsp bekijken of got/tweakers ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 15:10
ik heb een vraagje over het runeword "insight".

stel ik geef dit wapen aan mijn merc (act 2)

stacked deze aura dan met de aura die de merc zelf al heeft of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
THE_CR0SS schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:20:
ik heb een vraagje over het runeword "insight".

stel ik geef dit wapen aan mijn merc (act 2)

stacked deze aura dan met de aura die de merc zelf al heeft of niet?
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 15:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 13:29

dommerick

is domm

psychoclown schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:02:
[...]

[...]

Nja, je hoort het.. hoef het zelf al niet eens meer uit te leggen ;)
Rick!, hoe is die nou? Vroeg me daarstraks (toen ik weer even bezig was in de playertable) al af waar is die opeens gebleven joh! ;)
Welcome back of..?
Hehe nou nog niet echt back, want ben eventjes druk bezig met school en wat andere games. Nadat ik een hammerdin had gemaakt was de lol er wel weer ff af :P Zo simpel ging alles down behalve dan t richten misschien. Dus zoek nu een iets uitdagendere build waarbij mijn enigma van pas gaat komen. :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Owow, ik begin toch weer drang te krijgen om diablo 2 te gaan spelen zeg :X. Must resist the temptation of the dark side.

Zie dat ik nog 260fg heb. Kan iemand een indicatie geven van huidige prijzen (SCL)?
Anni 20 stats (rest boeit niet)
Hellfire torch 20 stats necro (res boeit niet)
Mageplate enigma
SoJ's
CtA

En wat meer standaard neco meuk :)

edit: zie de prijzen...ladder niet zo lang geleden gereset?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 14-09-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon doen! Het is leuk :P

Oh.. en ik denk dat ik een tempban heb.. was aan het zoeken naar die insight voor Meneer_brinkman en ging denk ik iets te snel games in en uit.. Sorry meneer_brinkman :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
np ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:27:
[...]

Hehe nou nog niet echt back, want ben eventjes druk bezig met school en wat andere games. Nadat ik een hammerdin had gemaakt was de lol er wel weer ff af :P Zo simpel ging alles down behalve dan t richten misschien. Dus zoek nu een iets uitdagendere build waarbij mijn enigma van pas gaat komen. :P
Hehe nou hope to see you soon :D
Anoniem: 159816 schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:02:
Owow, ik begin toch weer drang te krijgen om diablo 2 te gaan spelen zeg :X. Must resist the temptation of the dark side.

Zie dat ik nog 260fg heb. Kan iemand een indicatie geven van huidige prijzen (SCL)?
Anni 20 stats (rest boeit niet)
Hellfire torch 20 stats necro (res boeit niet)
Mageplate enigma
SoJ's
CtA

En wat meer standaard neco meuk :)

edit: zie de prijzen...ladder niet zo lang geleden gereset?
Prijzen van hrs beginnen weer flink te zakken dus de rws zakken mee.
Soj ~ 35fg
Nec Torch 20 stats ~ 10-20fg
Anni 20 stats ~ rond de 30-40fg wel te krijgen
Eni ~ Niet meer zoveel gezien nu dat de dupers met hrs komen ipv rws dus uitgaande van de normale hrprijzen ongeveer 240fg
Cta - ligt eraan Cta1-3 zijn nog zo rond de 120fgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben m'n nu weer aan het installen. D2 acc post ik zo wel even. Ga iig SCL spelen. Ga een naakte necro maken. Normaal begin ik altijd met een soso, maar dat is zo standaard :P

*Koeitje

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 14-09-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Naakte necro? Je hebt dus geen cheapy-cheapy spullen nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

realm dooown :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:26:
Als je er vanaf moet: graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 05:14

Flapmo

and back is gigi!

@Tollo, mijn chars op nieuwe ladder staan rock'n ready maar door gebrek aan speelvriendjes staan ze stof te happen. Fully geared etc. Roep en ik sta klaar :d.

*got-flapmo nieuwe account!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:57:
Ben m'n nu weer aan het installen. D2 acc post ik zo wel even. Ga iig SCL spelen. Ga een naakte necro maken. Normaal begin ik altijd met een soso, maar dat is zo standaard :P

*Koeitje

:)
Zal je even aan de list toevoegen!
Heb nog wel een TO armor als je wilt..
Flapmo schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:57:
@Tollo, mijn chars op nieuwe ladder staan rock'n ready maar door gebrek aan speelvriendjes staan ze stof te happen. Fully geared etc. Roep en ik sta klaar :d.

Zal het even veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Flapmo schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:57:

Ah, komt goed Flap. Over paar weekjes begin ik weer. Wellicht dat er weer meer terugkomen (Maldred, Pheno?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:26:
Naakte characters spelen is tof O+
Necro is ook op HCL te doen, maar dat ligt meer aan zijn meatshield dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op maandag 15 september 2008 @ 07:39:
[...]

Naakte characters spelen is tof O+
Necro is ook op HCL te doen, maar dat ligt meer aan zijn meatshield dan wat anders.
Ik ga met mijn necro zeeeeeer zelden dood (1 of 2x tot nu toe), maar HCL zou ik toch niet aanraden... Die gloams kunnen al op je schieten voordat je ze ziet, en met 1 a 2 schoten ben je dood. Het eerste groepje gloams op hell dat je tegenkomt is dus gelijk het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 15 september 2008 @ 08:18:
[...]

Ik ga met mijn necro zeeeeeer zelden dood (1 of 2x tot nu toe), maar HCL zou ik toch niet aanraden... Die gloams kunnen al op je schieten voordat je ze ziet, en met 1 a 2 schoten ben je dood. Het eerste groepje gloams op hell dat je tegenkomt is dus gelijk het laatste.
Daar heeft een Necro zijn curses voor: met name Dim Vision is erg geschikt tegen Gloams. Maar dat leer je dus pas als je HC speelt. Geloof me, er is echt een heel groot verschil tussen HCL en SCL. Voor mij persoonlijk ook qua beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dim Vision moet je toch richten? Je kan toch niet op iets richten als je het niet kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:05:
Dim Vision moet je toch richten? Je kan toch niet op iets richten als je het niet kan zien?
Nope, je hoeft niet te richten. Shit-klik en alles binnen een screen of 2 "slaapt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

tollo71 schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:22:
[...]

Nope, je hoeft niet te richten. Shit-klik en alles binnen een screen of 2 "slaapt".
Shift-klick neem ik aan, maar oke, dus dim vision maxen voor groot bereik is voor een HCL necro (summoner) het beste om je skillpoints die over zijn te dumpen (CE ook maxed, AD 1 + +skills).
Ben nu lvl 79 HCL, en zit in Hell Act 2 (die tunnels voor de staf te krijgen zijn lastig voor een pure summoner).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
De Maggot Lair...ja daar word je niet vrolijk van als Summoner. Dat is het enige moment dat ik rustig de boel afwacht en niet met mijn neus vooraan bij de actie wil staan.

Goedenmorgen trouwens heren! (ja, ik heb de regen overleefd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:50:
De Maggot Lair...ja daar word je niet vrolijk van als Summoner. Dat is het enige moment dat ik rustig de boel afwacht en niet met mijn neus vooraan bij de actie wil staan.

Goedenmorgen trouwens heren! (ja, ik heb de regen overleefd)
Haha idd, die irritante kleine gangetjes zijn zeer vervelend met elke char behalve de sorc!

Goedemorgen! Spoelt het daaro dan zo erg? Gelukkig geen regen gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:22:
[...]

Ah, dat wist ik niet... dacht dat het net als bij Amp. Damage was dat je hem echt moest richten. Heb hem dan ook nog nooit nodig gehad, behalve dan toen ik werd afgeschoten door gloams voor ik ze kon zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Vond net een leuke Necro amu, is die wat waard?

+2 Summon skill
10% FCR
Prismatic (Cold 28%, rest 18% resist)

edit - te dragen vanaf lvl 31 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 15-09-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:33:
[...]

Shift-klick neem ik aan, maar oke, dus dim vision maxen voor groot bereik is voor een HCL necro (summoner) het beste om je skillpoints die over zijn te dumpen (CE ook maxed, AD 1 + +skills).
Ben nu lvl 79 HCL, en zit in Hell Act 2 (die tunnels voor de staf te krijgen zijn lastig voor een pure summoner).
Nee? Dim hoef je niet te richten. Ik heb het level 40+ gehad op mijn cursemancer, 2 schermen die slapen als roosjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Had ik ff eerder moeten weten voor ik mijn Clay Golem naar de 10k life pompte :P Nouja, thanx voor de tip alsnog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:51:
Had ik ff eerder moeten weten voor ik mijn Clay Golem naar de 10k life pompte :P Nouja, thanx voor de tip alsnog ;)
Dat soort details zijn juist het verschil tussen HCL en SCL. De enige manier om als Summoner (uiteindelijk) niet dood te gaan door een 1-hit kill (Cursed/Amped/Fanatic/Might Archer/Gloam pack anyone?) is het gebruik van curses.

Clay is de ultieme re-castable tank. Werkt al prima met 1 puntje, meer is onnodig. Overige punten zijn veel beter in Dim Vision en/of andere Curses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand op SCL pomped een claygolem 8)7 . Ik max mastery, skellies, 1 in alle curses, max CE (prob) em max denk ik ook mages. Dan ben ik wel vrij hoog kwa level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cthulhu schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:39:
Vond net een leuke Necro amu, is die wat waard?

+2 Summon skill
10% FCR
Prismatic (Cold 28%, rest 18% resist)
Als het +2 necro was wel echt iets, deze is wel leuk tho maar om iets waard te zijn moet het bijna wel +2 necro zijn. Zou hem schatten ~Pul tot ~Mal. (lekker laat maar me internet knalde eruit toen ik schreef en vergat daarna te posten)
Anoniem: 159816 schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:47:
Niemand op SCL pomped een claygolem 8)7 . Ik max mastery, skellies, 1 in alle curses, max CE (prob) em max denk ik ook mages. Dan ben ik wel vrij hoog kwa level :)
Mss waar maar ook niemand maxed mages ;)
Die doen toch geen fluit op hell dus maxen van mages is echt zonde. Claygolem is nog enigzins te begrijpen als flinke tank.

[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:52:
[...]

Als het +2 necro was wel echt iets, deze is wel leuk tho maar om iets waard te zijn moet het bijna wel +2 necro zijn. Zou hem schatten ~Pul tot ~Mal. (lekker laat maar me internet knalde eruit toen ik schreef en vergat daarna te posten)

[...]

Mss waar maar ook niemand maxed mages ;)
Die doen toch geen fluit op hell dus maxen van mages is echt zonde. Claygolem is nog enigzins te begrijpen als flinke tank.
Nou ja, claygolem is met 1 puntje op hell met wat decent stuff aan nog goed te doen :)
Recastable tank O+ En zijn life gaat per difficulty ook flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zijn life was voor mij (met meer dan +10 summon skills) niet voldoende: hij ging mij te vaak dood. Bovendien wist ik niet waar ik de punten dan in moest droppen: Amp. Damage is zinloos, vergroot alleen de range. Decripify kan, maar gebruik ik eigenlijk alleen op boss monsters en was met 1 punt prima te doen en Skeletal Mages vind ik toch wel zo kansloos. Die dingen doen veel te weinig damage, lopen in de weg en de cold mages verneuken mijn corpses ook nog eens.

Dim Vision was wellicht een beter alternatief geweest, maar mijn Clay Golem is nu wel volledig onkwetsbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ben dus pas opnieuw begonnen

char1 : FO/CL sorc, killed alles supersnel, behalve in hell :D dan gaat ze zelfs bij andy tering snel dood.
char2 : lightning, lvl 82 nu, damage 1-10k, res is redelijk ok en hell andy + meph gaan wel redelijk ok, maar blijft tricky. (vooral door de lage min damage denk ik, waardoor ik soms 20 keer 1dmg doe of zoiets :D)

heb betere gear nodig, maar dan moet ik wel supersnel andy + meph kunnen runnen om iets redelijks te vinden...

iemand nog tips voor mn light sorc?

edit: heb 20 in lightn. bolt (? de eerste optie iig)
20 in lightning
20 in cl
20 in light. mast.
en de rest ben ik in nova aan het stoppen

gear:
que haegans (of zoiets) armour met pftopaz
ocu
warden shield met pfd=60 res
shako met open socket
magefists
+1 skill amu

[ Voor 29% gewijzigd door gotfurrr op 15-09-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:17:
Zijn life was voor mij (met meer dan +10 summon skills) niet voldoende: hij ging mij te vaak dood. Bovendien wist ik niet waar ik de punten dan in moest droppen: Amp. Damage is zinloos, vergroot alleen de range. Decripify kan, maar gebruik ik eigenlijk alleen op boss monsters en was met 1 punt prima te doen en Skeletal Mages vind ik toch wel zo kansloos. Die dingen doen veel te weinig damage, lopen in de weg en de cold mages verneuken mijn corpses ook nog eens.

Dim Vision was wellicht een beter alternatief geweest, maar mijn Clay Golem is nu wel volledig onkwetsbaar :D
Oh, dood gaat ie wel, maar omdat hij cheap om te casten is, niet zo spanend. Sowieso recast je een clay golem best vaak, om hem beter te positioneren tov je skellies, merc en vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:13:
[...]

Nou ja, claygolem is met 1 puntje op hell met wat decent stuff aan nog goed te doen :)
Recastable tank O+ En zijn life gaat per difficulty ook flink omhoog.
Ja dat weet ik en tuurlijk kan je recasten maar zelf zou ik iig niet stoppen met lvlen wanneer ik de benodigde points heb. Dan vind ik meer punten in clay golem nuttiger dan in mages want dat is een waste :) Maarja ieder zijn mening natuurlijk alleen natuurlijk stop je de laatste punten in skills die nog nuttig kunnen zijn of wat handig is om punten in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dim vision onder andere. Maar scl spelers zullen dat nooit snappen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn pala is ook 82, merc ff gelevled, is nu lvl 80
Moet alleen een beter wapen hebben voor mn merc, net wel een 5sock pike gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 05:14

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:11:
_/-\o_

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Tssss, Pheno......

Net of jij wel ervaring hebt met Necro's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:32:
[...]

Tssss, Pheno......

Net of jij wel ervaring hebt met Necro's >:)
Rondje HC nonladder Hell diff met een 1.11 cursemancer lopen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mages zijn vrij nuttig. Bieden bescherming tegen archers, en daarnaast bied poison ook iets tegen monster heal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 159816 schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:16:
Mages zijn vrij nuttig. Bieden bescherming tegen archers, en daarnaast bied poison ook iets tegen monster heal :P
Niet als je een keer gelezen hebt hoe weinig die poison damage is. Echt om te huilen. De Poison mages zijn het meest waardeloos van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mwah, ik zou het wel snappen op het moment dat ik hardcore zou gaan spelen. Na 2 of 3 dode characters zal er vast een lampje gaan branden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gaf een voorbeeld, tuurlijk zijn er ook andere "nuttige" skills om te maxen naast de nodige...
Cthulhu schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:47:
Mijn pala is ook 82, merc ff gelevled, is nu lvl 80
Moet alleen een beter wapen hebben voor mn merc, net wel een 5sock pike gevonden
Je weet dat je de merc allang niet meer hoeft te lvlen? Je kan ze kant en klaar kopen op max 1 lvl onder je clvl :)

-Edit-

Ben trouwens zo vrij geweest deeltje 48 te starten aangezien deze bijna vol zit.
Diablo2/LoD Deel 48

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:16:
Mages staan vaak achter je, dus die bescherming tegen archers zie ik niet zo.Hun def is slecht, ze vallen met bosjes. Alleen icm eni ofzo zie ik er wel nut in, omdat je ze dan op een target kan laten focussen. Poison dam is idd om te huilen, misschien net genoeg om wat regeneration terug te pakken van de monsters.

Al met al hadden ze die mages wel wat kunnen boosten bij de nieuwe patch, nu is het cannonfodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

psychoclown schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:38:
Ben trouwens zo vrij geweest deeltje 48 te starten aangezien deze bijna vol zit.
Diablo2/LoD Deel 48
Daar dus verder :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.