Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:54:
Vanavond zou ik gewoon lightning gebruiken. Beter om er eerst een paar weg te werken dan de damage te verdelen waardoor we geswarmed worden lijkt me. Op nightmare kom je nog wel weg met CL omdat daar die koeien gewoon een stuk minder sterk zijn.
En hoger komen heeft weinig zin lijkt me. Je doet al bruut veel dmg en dan zou je MF moeten inleveren. Ik zou het ook niet doen als ik jou was. Alleen maar zodat je mephisto in 8 seconden dood hebt ipv 10? Lijkt me niet echt rendabel. Bovendien heb je met lightning dat je, als je je dmg met 3000 ophoogt, je dat eigenlijk maar met 1500 doet omdat je minimum dmg 1 is.
Ja moet even zien of ik er bij kan zijn trouwens was vergeten dat ik daarvoor nog iets ging doen weet niet hoe lang dat duurt..
Maar goed ja op hell doe ik sowieso lightning, deed gister CL omdat ze toch niet zo heel sterk zijn en ik met CL meer rendement had zeg maar.
Ja doe ik via twinken, me dmg is laatst dus al met 3k omhoog gegaan en inmiddels alweer dik de mf terug. 321MF om precies te zijn door wat andere items ed. te nemen.
Kan nog meer dmg krijgen als ik nog meer items verbeter wat ik dus al tijdje aan het doen ben

Dit dus alles zonder MF verlies maar zolang ik rond de 300 zit vind ik het best.
Trouwens is Mephi hell al in 5-6sec neer

Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:08:
[...]
Hoe haal je in godsnaam 1200 dan? Die synergy geeft toch maar 2% per skill? Dus 20x is 40% bonus... ik begrijp er niks van

Of reken je de -resists van Cold mastery ook mee als damage? Dat doe ik namelijk niet...
Btw... heeft iemand hier nog IAS jewels?
Volgens mij heb ik nog wel een IAS jewel voor je maar zou ik vanavond moeten kijken en dan of vanavond (als ik het haal) of morgen moeten geven.