Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat meen je niet :D
Echt, ze willen geen fatsoenlijke mulesysteem maken, maar je mag geen half uur meer idlen om alleen dat al te permen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Daar zijn een paar trucjes voor. Worden met name gebruikt in "Clone-hunt" games. Lees maar eens een guide over Clone-hunten. Wordt daar uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:21
Heeft iemand hier per toeval misschien een mooie 4socketed Polearm? Kan ik mijn Insight weer maken, scheelt me wel een pleurus aan gold aan mana potten. :) Of iemand die met me Cows NM SCL kan doen voor een Polearm?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op zondag 07 september 2008 @ 19:07:
Daar zijn een paar trucjes voor. Worden met name gebruikt in "Clone-hunt" games. Lees maar eens een guide over Clone-hunten. Wordt daar uitgelegd.
Daar gaat het niet om, ik ken de truukjes wel, maar ik kon hiervoor echt wel 4 uur aan een stuk permen. Alleen op zondag was het te druk op de servers, dus door lag klapte je er wel eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Zijn de runes voor het runewoord "bone" goed te verkrijgen? Die +2 nec skills lijkt mij wel een hele fijne.

Trouwens, vond gisteren nog een Frostwind. Alleen jammer dat voor een druide de Artic Blast bonus is gelimiteerd tot +3.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bone is Dol + io toch? Die heb ik wel voor je... maar zijn de wands die ik je heb gegeven niet beter?

edit: laat maar, dat is white.

Bone is sol + um + um. Um runes heb ik zelf ook nog nodig... die socket ik meestal in items om meer resists te krijgen, en die zijn erg handig op Hell. Maar op zich is het te doen.

[ Voor 52% gewijzigd door Vicarious op 08-09-2008 10:50 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Bij nader inzien is inderdaad een armour met meer resist veel fijner op Hell. Ik meen dat ik nog steeds met een zeer slechte resists rondloop in Hell.

Die wand is echt fijn. Inmiddels al een CE van lvl 26 waardoor Baalruns voorbij zijn in een mum van tijd (als ik met andere lui speel...in mijn eentje hebben mijn merc, skells & golem toch moeite om bij de laatste groep een corpse te maken).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:56:
Heeft iemand hier per toeval misschien een mooie 4socketed Polearm? Kan ik mijn Insight weer maken, scheelt me wel een pleurus aan gold aan mana potten. :) Of iemand die met me Cows NM SCL kan doen voor een Polearm?
Kan je vanavond wel even helpen, polearm of ander insight wapentje is zo gevonden imo :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik hou mijn ogen open voor een sock4 polearm wapentje. Alleen als het een colossus voulge is hou ik hem zelf ff ;)

Joarie: heb je je merc al een fatsoenlijk wapentje gegeven? Maargoed, dan nog is het voor een skelliemancer best lastig om die minions of destruction dood te krijgen hoor... Die healen vaak net zo snel als dat je stomme skeletten eraf kunnen halen. Het lukt wel, maar veel geduld nodig. Maar da's geen schande hoor... veel characters kunnen in hun eentje weinig beginnen tegen die gasten. Met een party is het altijd makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik heb inmiddels een leuke pole gekregen van Vincemeister waardoor mijn Merc meer damage kan doen dan ooit en ook Prevent Heal heeft. Het algemene probleem van je minions is dat je ze niet allemaal kunt laten concentreren op 1 monster in een groep. Ze stonden te verspreid waardoor ze langzaam 1 voor 1 doodgemept werden.

Het is nu zaak dat ik mijn merc nog een goed armour geef waarmee zijn overleefkansen aanzienlijk zullen toenemen. Helaas droppen er niet vaak leuke armours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Prevent monster heal werkt voor zover ik weet niet op een merc.

Wat je wel kunt doen is attract op 1 monster casten. Dan wordt hij naast enkele skeletten ook nog door zijn eigen vriendjes aangevallen. Wel natuurlijk ook die Amp. Damage daarna er nog overheen gooien ;) Attract is namelijk stackable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Attract...ik geloof niet dat ik daar een punt in gedouwd heb...eens kijken of ik nog een paar punten kan verzamelen vanavond.

Ik ben trouwens vanavond ook wel in voor een paar Cowruns. Ben ook erg benieuwd of de build het houdt op Cow Hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:05:
Attract...ik geloof niet dat ik daar een punt in gedouwd heb...eens kijken of ik nog een paar punten kan verzamelen vanavond.

Ik ben trouwens vanavond ook wel in voor een paar Cowruns. Ben ook erg benieuwd of de build het houdt op Cow Hell.
Ik ben ook benieuwd of het je lukt inderdaad ;) Zelf ga ik waarschijnlijk mijn assassin even tot lvl 75 levelen. Moet alleen nog Natalya's wapen en helmpje hebben, dan kan ik de full natalya set dragen. Wat me wel opvalt is dat ik op lvl 50 al in mn eentje door de Worldstone Keep heen kan walsen zonder dood te gaan. Killen gaat ook redelijk soepel. Tot nu toe ben ik wel enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 14:17
Vicarious schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:14:
veel characters kunnen in hun eentje weinig beginnen tegen die gasten. Met een party is het altijd makkelijker.
Valt wel mee, eens je het een beetje door hebt :)
Anders zou er niemand single player kunnen spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Kwakkel schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:03:
[...]

Valt wel mee, eens je het een beetje door hebt :)
Anders zou er niemand single player kunnen spelen :p
Ik denk dat Vicarious doelt op de talloze Sorcs die alleen maar een bepaalde elemental skill hebben voor zeer hoge dmg en die dan stranden in Hell ;)

Het is een beetje zoals de Heisenberg relatie: veel dmg gaat niet samen met veel verschillende soorten dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou mijn ogen open voor een sock4 polearm wapentje. Alleen als het een colossus voulge is hou ik hem zelf ff ;)

Joarie: heb je je merc al een fatsoenlijk wapentje gegeven? Maargoed, dan nog is het voor een skelliemancer best lastig om die minions of destruction dood te krijgen hoor... Die healen vaak net zo snel als dat je stomme skeletten eraf kunnen halen. Het lukt wel, maar veel geduld nodig. Maar da's geen schande hoor... veel characters kunnen in hun eentje weinig beginnen tegen die gasten. Met een party is het altijd makkelijker.
Healen die lui? Dat wist ik niet eens, ze liggen sneller dan dat je het alfabet kan opzeggen. Je hebt denk ik wat meer +skills nodig. Of het andere probleem: Baal. Die gooit decrep op je ventjes, dus dan gaan zij ook zo traag als dikke ..... Oplossing, loop wat terug, ze zullen je volgen en je bent buiten bereik van de curse. Of nog luier: gooi een golem bij baal op de troon zelf en boneprison/wall hem vast. Hij zal altijd de dichtstbijzijnde van je cursen, lees golem. Wat ik zelf altijd deed was bij het laatste rondje zelf op de troon gaan staan als de minions afgeleid zijn door de skeletten, dan word jij gecursed, maar spells (curses) zijn toch niet trager als je gedecreped bent. Dus niet meteen naar de troon lopen, voor hetzelfde geld spawnen die gasten ook wat op de trone, dan zit je vast en gaat het pijn doen. Of Alt -F4 iig :') Je skellies zouden geen last moeten hebben om ze aan te kunnen, zeker niet als je decrep er op gooit, dan worden ze bijna niet geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Huh? Ik wist niet dat Baal op die troon ook nog deelnam aan het gevecht doormiddel van curses. Ik dacht dat die altijd afkomstig waren van de bosses van die groepen. Weer wat geleerd vandaag.

Dan is inderdaad het terugtrekken naar die gangen (die toch al leeggemaakt zijn) een beter idee. Dan kan ik ook mijn minions beter laten concentreren op individuele monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
psychoclown schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:30:
[...]

Kan je vanavond wel even helpen, polearm of ander insight wapentje is zo gevonden imo :)

...
@ Psycho: Zou mooi zijn, als ik samen met een vriend nog geen NM Pole heb gevonden. :)
@ Vic: Hehe, Colossus zou mooi zijn, though die niet vereist is. Wel heb ik al eis een Except of Elite Polearm te hebben, de Normal zijn te brak voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:37:
[...]

Healen die lui? Dat wist ik niet eens, ze liggen sneller dan dat je het alfabet kan opzeggen. Je hebt denk ik wat meer +skills nodig. Of het andere probleem: Baal. Die gooit decrep op je ventjes, dus dan gaan zij ook zo traag als dikke ..... Oplossing, loop wat terug, ze zullen je volgen en je bent buiten bereik van de curse. Of nog luier: gooi een golem bij baal op de troon zelf en boneprison/wall hem vast. Hij zal altijd de dichtstbijzijnde van je cursen, lees golem. Wat ik zelf altijd deed was bij het laatste rondje zelf op de troon gaan staan als de minions afgeleid zijn door de skeletten, dan word jij gecursed, maar spells (curses) zijn toch niet trager als je gedecreped bent. Dus niet meteen naar de troon lopen, voor hetzelfde geld spawnen die gasten ook wat op de trone, dan zit je vast en gaat het pijn doen. Of Alt -F4 iig :') Je skellies zouden geen last moeten hebben om ze aan te kunnen, zeker niet als je decrep er op gooit, dan worden ze bijna niet geraakt.
Mjah ze healen inderdaad :P Waarschijnlijk is zijn merc nog geen hoog lvl waardoor die might minder is, en hij heeft iets te weinig +skills inderdaad, dat is doordat hij een beperkte gear heeft. Tegen die minions of destruction nekt je dat aardig. Dat van die curse wist ik niet. Ik had altijd het idee dat het bereik van die curse zo'n beetje het halve scherm is, en dat jouw afleidingsmanoevre dus weinig zin had. Ik zal het eens proberen.

edit: phoenix, wat is je ingame account eigenlijk? Ik zie je niet bij de active players staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 08-09-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Vicarious schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:54:
[...]

Mjah ze healen inderdaad :P Waarschijnlijk is zijn merc nog geen hoog lvl waardoor die might minder is, en hij heeft iets te weinig +skills inderdaad, dat is doordat hij een beperkte gear heeft. Tegen die minions of destruction nekt je dat aardig. Dat van die curse wist ik niet. Ik had altijd het idee dat het bereik van die curse zo'n beetje het halve scherm is, en dat jouw afleidingsmanoevre dus weinig zin had. Ik zal het eens proberen.

edit: phoenix, wat is je ingame account eigenlijk? Ik zie je niet bij de active players staan.
Burnedphoenix als ingame account. En nee, klopt, voorheen (jaar geleden) wel actief geweest maar nooit echt op't forum, alleen ingame met mensen (ook van GoT).

Oh btw, vorig jaar hoorde ik ook over een ingame Chat kanaal, iets als .GoT oid? Bestaat deze nog of is er een ander? Misschien wel leuk om daar ook makkelijk contact te houden. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 08-09-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

OMG! BNET LIGT ERUIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Euh, nee. :D Ik speel nu, of net.. Nu ga ik eten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:56:
[...]

Burnedphoenix als ingame account. En nee, klopt, voorheen (jaar geleden) wel actief geweest maar nooit echt op't forum, alleen ingame met mensen (ook van GoT).

Oh btw, vorig jaar hoorde ik ook over een ingame Chat kanaal, iets als .GoT oid? Bestaat deze nog of is er een ander? Misschien wel leuk om daar ook makkelijk contact te houden. :)
Zal je ook even aan de playertable toevoegen.
Nog hulp nodig met cowen? Wie doen er allemaal mee?
Heb sowieso wel even zin om wat cowruns te maken met een paar gotters, wel lache :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
psychoclown schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:44:
[...]

Zal je ook even aan de playertable toevoegen.
Nog hulp nodig met cowen? Wie doen er allemaal mee?
Heb sowieso wel even zin om wat cowruns te maken met een paar gotters, wel lache :)
Ja ik zou wel een NM Cow runnetje of wat willen. :) Leuke items zijn altijd welkom en de (hoeveel dan ook op lvl 52) exp dan ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Mooi dagje tot nu toe :)

Net soj gevonden, eerder vandaag al GUL van hf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:16:
Mooi dagje tot nu toe :)

Net soj gevonden, eerder vandaag al GUL van hf :)
Gratz goed bezig! Gister een leuk item packje gekocht voor 500fg, Nu al deels verkocht voor 480 ofzo.
Heb nog een Coh en een erg lekkere eschutas dus die winst komt er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Was lachen die cowgames... morgen maar ff op hell proberen nu die gasten ook door nightmare heen zijn. Ben benieuwd of het gaat. Ik neem mijn sorc met insight merc wel mee. Niet de beste damage, maar insight is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Heeft iemand misschien een Monarch schildje voor me? Kan ik Spirit maken. :) SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238744

Net weer eens begonnen met wat collega's na een aantal jaren geleden 24/7 gespeeld te hebben! :)
Blijft een leuke game.

Iemand toevallig Arctic Horn en/of Artic Mitts over/te ruil? :)
Op Hardcore / Expansion / Ladder trouwens..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 238744 op 09-09-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:22:
Was lachen die cowgames... morgen maar ff op hell proberen nu die gasten ook door nightmare heen zijn. Ben benieuwd of het gaat. Ik neem mijn sorc met insight merc wel mee. Niet de beste damage, maar insight is altijd leuk.
Ja was idd erg leuk :)
Vanavond hell cows moet idd erg lache worden. Als je je sorc meeneemt zou erg tof zijn dan kan ik wat meer aaneenstuk knallen ;) Trouwens zal je toch wel iets meer dmg doen want me infy zal de resists leuk verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Eens kijken of we dan vanavond bij de koeien weer zoveel runes vinden ;)
Hopelijk dan wel wat hogere runes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:14:
Eens kijken of we dan vanavond bij de koeien weer zoveel runes vinden ;)
Hopelijk dan wel wat hogere runes :)
Dat zou zeker niet gek zijn :D
Kan wel een Lo gebruiken voor me merc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:40:
[...]

Ja was idd erg leuk :)
Vanavond hell cows moet idd erg lache worden. Als je je sorc meeneemt zou erg tof zijn dan kan ik wat meer aaneenstuk knallen ;) Trouwens zal je toch wel iets meer dmg doen want me infy zal de resists leuk verlagen.
Boh, ik 8 player games heb ik altijd het idee dat ik helemaal niks aan dmg doe. Ik zit nu op 400-450 dmg per shard frozen orb geloof ik (Cold mastery met items staat op 15 ofzo?), en 12k meteor dmg. Fireball zit op 4000-4500 ofzo. Ik ben benieuwd...

edit: ik ben trouwens alleen voor 20.45 online, daarna moet ik trainen. Weet niet hoe laat jullie van plan waren te starten?

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 09-09-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owja dat zei je gister al idd.
Mja ik vind het best even voor die tijd wat runs met jou erbij te doen.
Vanavond ben ik iig gewoon thuis dus ben dan wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik denk dat ik tussen 18:30 en 20:30 wel weer online te vinden ben voor een Cow Hell game.

Je doet voor je gevoel altijd te weinig dmg in een 8-player game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:52:
Ik denk dat ik tussen 18:30 en 20:30 wel weer online te vinden ben voor een Cow Hell game.

Je doet voor je gevoel altijd te weinig dmg in een 8-player game ;)
Doen we dat! :)

Hehe moet zeggen dat ik voor mijn gevoel met mijn lightsorc nooit onder doe voor een goede hammer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:06:
[...]

Doen we dat! :)

Hehe moet zeggen dat ik voor mijn gevoel met mijn lightsorc nooit onder doe voor een goede hammer O-)
Jouw lightsorc doet dan ook 32k lightning damage, wat op een gemiddelde van 16k komt. Dat gecombineerd met je infinity en het verbaast me niets ;)

Nadeel vind ik dat je volgens mij weinig doet tegen lightning immunes, maar je sorc zal vooral voor MF bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:12:
[...]

Jouw lightsorc doet dan ook 32k lightning damage, wat op een gemiddelde van 16k komt. Dat gecombineerd met je infinity en het verbaast me niets ;)

Nadeel vind ik dat je volgens mij weinig doet tegen lightning immunes, maar je sorc zal vooral voor MF bedoeld zijn.
Mja cows en zombies kan mijn ventje het minst tegen idd.
Ben half dmg half mf, kan nog wel veel hoger komen maar dan heb ik nauwelijks mf mogelijkheden.
Geen Gheeds ed. me mf scs weer vervangen voor res scs maar dat wil ik niet ;)
Sowieso schoot ik gister steeds met chain lightning dus die doet maar 11k dmg (12 shots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vanavond zou ik gewoon lightning gebruiken. Beter om er eerst een paar weg te werken dan de damage te verdelen waardoor we geswarmed worden lijkt me. Op nightmare kom je nog wel weg met CL omdat daar die koeien gewoon een stuk minder sterk zijn.

En hoger komen heeft weinig zin lijkt me. Je doet al bruut veel dmg en dan zou je MF moeten inleveren. Ik zou het ook niet doen als ik jou was. Alleen maar zodat je mephisto in 8 seconden dood hebt ipv 10? Lijkt me niet echt rendabel. Bovendien heb je met lightning dat je, als je je dmg met 3000 ophoogt, je dat eigenlijk maar met 1500 doet omdat je minimum dmg 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:39:
[...]

Boh, ik 8 player games heb ik altijd het idee dat ik helemaal niks aan dmg doe. Ik zit nu op 400-450 dmg per shard frozen orb geloof ik (Cold mastery met items staat op 15 ofzo?), en 12k meteor dmg. Fireball zit op 4000-4500 ofzo. Ik ben benieuwd...

edit: ik ben trouwens alleen voor 20.45 online, daarna moet ik trainen. Weet niet hoe laat jullie van plan waren te starten?
Op mijn orb sorc 1.10, deden mijn orbs 1200 damage per shard ( dit was met Shako helm )

Maar ik lees hier dat het jou offspec skill is, dus dat is op zich best wel nice kerel. :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:56:
[...]

Op mijn orb sorc 1.10, deden mijn orbs 1200 damage per shard ( dit was met Shako helm )

Maar ik lees hier dat het jou offspec skill is, dus dat is op zich best wel nice kerel. :)
Hoe haal je in godsnaam 1200 dan? Die synergy geeft toch maar 2% per skill? Dus 20x is 40% bonus... ik begrijp er niks van :P Of reken je de -resists van Cold mastery ook mee als damage? Dat doe ik namelijk niet...

Btw... heeft iemand hier nog IAS jewels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

plain 15% IAS heb ik nog wel liggen (HCL).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:54:
Vanavond zou ik gewoon lightning gebruiken. Beter om er eerst een paar weg te werken dan de damage te verdelen waardoor we geswarmed worden lijkt me. Op nightmare kom je nog wel weg met CL omdat daar die koeien gewoon een stuk minder sterk zijn.

En hoger komen heeft weinig zin lijkt me. Je doet al bruut veel dmg en dan zou je MF moeten inleveren. Ik zou het ook niet doen als ik jou was. Alleen maar zodat je mephisto in 8 seconden dood hebt ipv 10? Lijkt me niet echt rendabel. Bovendien heb je met lightning dat je, als je je dmg met 3000 ophoogt, je dat eigenlijk maar met 1500 doet omdat je minimum dmg 1 is.
Ja moet even zien of ik er bij kan zijn trouwens was vergeten dat ik daarvoor nog iets ging doen weet niet hoe lang dat duurt..
Maar goed ja op hell doe ik sowieso lightning, deed gister CL omdat ze toch niet zo heel sterk zijn en ik met CL meer rendement had zeg maar.

Ja doe ik via twinken, me dmg is laatst dus al met 3k omhoog gegaan en inmiddels alweer dik de mf terug. 321MF om precies te zijn door wat andere items ed. te nemen.
Kan nog meer dmg krijgen als ik nog meer items verbeter wat ik dus al tijdje aan het doen ben :)
Dit dus alles zonder MF verlies maar zolang ik rond de 300 zit vind ik het best.
Trouwens is Mephi hell al in 5-6sec neer :+
Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:08:
[...]

Hoe haal je in godsnaam 1200 dan? Die synergy geeft toch maar 2% per skill? Dus 20x is 40% bonus... ik begrijp er niks van :P Of reken je de -resists van Cold mastery ook mee als damage? Dat doe ik namelijk niet...

Btw... heeft iemand hier nog IAS jewels?
Volgens mij heb ik nog wel een IAS jewel voor je maar zou ik vanavond moeten kijken en dan of vanavond (als ik het haal) of morgen moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik denk dat jullie beter met een lightning/fire bolt kunnen focussen op een paar individuele koeien. Zodra de eerste corpses vallen kan ik de lvl 25 CE eroverheen knallen met een bereik van >10. Met 3 of meer corpses en AD moet een groep koeien dan wel snel omvallen.

M'n minions moeten er dan voor zorgen dat we wat veiliger staan. De Clay Golem redt zich makkelijk, alleen mijn merc legt wel helaas snel het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Let wel op de Cow King, lightning imuun, maar kan met CE ook zo omvallen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:10:
Ik denk dat jullie beter met een lightning/fire bolt kunnen focussen op een paar individuele koeien. Zodra de eerste corpses vallen kan ik de lvl 25 CE eroverheen knallen met een bereik van >10. Met 3 of meer corpses en AD moet een groep koeien dan wel snel omvallen.

M'n minions moeten er dan voor zorgen dat we wat veiliger staan. De Clay Golem redt zich makkelijk, alleen mijn merc legt wel helaas snel het loodje.
Met lightning gaat het wel makkelijk lukken. Ligt er alleen beetje aan met hoeveel we in de cowsgame zijn. Me merc is ook aardig sterk dus gaat goed komen.

Helaas net mijn coh dusk gescammed :( zeg maar dag 205fg maarja niks aan te doen straks ff een reportje schrijven. Wel balen want had daarvan een Lo willen kopen voor eth Forti....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dames... ik ga het vanavond niet of maar heel kort (half uurtje) halen. Kom net terug van overwerk. Ben nu koken, ga straks met mn vriendin nog een aflevering van een serie kijken en moet 20.45 de deur uit. Jammer maar helaas, morgen een nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:48:
Dames... ik ga het vanavond niet of maar heel kort (half uurtje) halen. Kom net terug van overwerk. Ben nu koken, ga straks met mn vriendin nog een aflevering van een serie kijken en moet 20.45 de deur uit. Jammer maar helaas, morgen een nieuwe kans.
Geen probleem joh, bij mij is het uiteindelijk verschoven maar doen we het andere dag van de week (morgen kan ik wrs niet :)).
Reporttopic is trouwens net gemaakt hopelijk wordt die bastard gelocked.. 07 en zag er wel trusted uit imo maar had blijkbaar nog iemand gepakt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh well... we beginnen gewoon zodra er een keer genoeg mensen online zijn. We kunnen vast toch niet allemaal tegelijk. Mannetje of 4 is in ieder geval voldoende, de rest joint dan misschien later wel ;) Ben nu nog ff een half uurtje online, maar er is nu niemand :D Ga ik wel ff baalrunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Hehe, ik en die vriend (Skelomar) zijn zometeen online, wel low lvl alleen.
Btw, keb me Titan's (8pgm) en een Thunderstroke +3 skills voor 3pgm.
Nu nog een Monarch, Shako/Valkery helm, mooie armor en amulet. Moeilijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Nou dat viel net 100% mee. Samen met Vicarious net een Cowrun gedaan op Hell zonder enige problemen. Wat een mooie crowcontrol zijn CE en meteor. De Necro build was zelfs in zijn eentje niet eens levensmoe met koeien om zich heen. Als toetje kregen we een Trang armour :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ging inderdaad wel erg makkelijk. We hebben allebei niet bepaald de meest getweakte characters maar we hebben totaal geen enkele moeite gehad. Strategie was simpel: ik gooi bij een groepje cows eerst 1 of 2 orbs naar binnen. Doen weinig damage, maar wel cold, dus de koetjes worden langzamer. Vervolgens komen daar nog een attract (zodat de koetjes worden afgeleid en hun eigen vriendje aanvallen ipv de skeletten en ons) en paar decripifies van Joarie overheen (nog langzamer!) en de koetjes zijn vrij hulpeloos. 1 meteor en wat fireballs maken simpel het eerste corpse (of meer) en dan maar Corpses exploderen. Easy as pie!

En die trang armor was wel leuk voor Joarie inderdaad :P

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik wil ook ff D2 weer installen, maar als ik bij de Expansion ben, blijft die zeggen dat ik de play disc erin moet doen, terwijl die er allang inzit
Lijkt vast te lopen/niet te willen installen bij d2music.mpq, bovenste balkjes gaan tot 3, onderste tot 5/6, hoe kan dat?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Cthulhu schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:24:
Ik wil ook ff D2 weer installen, maar als ik bij de Expansion ben, blijft die zeggen dat ik de play disc erin moet doen, terwijl die er allang inzit
Lijkt vast te lopen/niet te willen installen bij d2music.mpq, bovenste balkjes gaan tot 3, onderste tot 5/6, hoe kan dat?
Hmm dat is vreemd, cd nog helemaal gaaf? Geen stof op oid?
Wel raar, anders een LoD isotje downloaden en die installeren met jou key..

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja,is nog helemaal gaaf, snap het ook niet
Normale D2 installed die zonder problemen, maar LoD dus niet, zal eens een iso proberen

Probeer eens die music.mpq handmatig te kopieren, als dat niet lukt dan weet je iig dat het aan die cd ligt.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb hetzelfde probleem gehad, en na 30x proberen deed hij het ineens wel? :S Snapte er niks van..

Wie waren er vanavond allemaal van plan om te spelen?

Vicarious schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:04:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, en na 30x proberen deed hij het ineens wel? :S Snapte er niks van..

Ben er vanavond niet bij, morgenavond daarentegen wel weer heel de avond vrij :)

• Joarie
  • Nu online
Vicarious schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:04:

Ik ben wat later op de avond wel online denk ik. Ik moet eerst nog even een fotoalbum in elkaar zetten van ca 200 foto's.

Daarna ben ik wel in voor wat MF runs op Cow Hell :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kopieren werkt niet, krijg een cyclische redunantiecontrole fout

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

denk dus dat de cd toch stuk is, vaag

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:51
Cthulhu schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:28:
denk dus dat de cd toch stuk is, vaag
www.blizzard.com een account aanmaken in de store
dan inloggen en naar je accountgegevens gaan, daar kan je op "my games" klikken.

je kan daar je cd keys invoeren en VOILAAAAAAHAHAA je kan legaal d2 en lod downloaden :9
meneer_brinkman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:12:
[...]

dan inloggen en naar je accountgegevens gaan, daar kan je op "my games" klikken.

je kan daar je cd keys invoeren en VOILAAAAAAHAHAA je kan legaal d2 en lod downloaden :9
Ja joh? Das wel eens even leuk zeg, is die het dan wel een beetje snel of ga je max 250kb/s? :)

• gotfurrr
psychoclown schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:31:
[...]

Ja joh? Das wel eens even leuk zeg, is die het dan wel een beetje snel of ga je max 250kb/s? :)
ik heb em een paar dagen geleden met 500k gedownload (mijn max) weet niet wat hun max is, maar het ging soepel en is superhandig (imho)

• gotfurrr
toevallig nog iemand die iets van tal rasha over heeft op scl? (heb wapen en mask met dank aan clown;) )
meneer_brinkman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:56:
[...]

ik heb em een paar dagen geleden met 500k gedownload (mijn max) weet niet wat hun max is, maar het ging soepel en is superhandig (imho)
Ok dat is wel mooie feature/service :)
meneer_brinkman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:01:
toevallig nog iemand die iets van tal rasha over heeft op scl? (heb wapen en mask met dank aan clown;) )
Toevallig geen belt voor je, tal armor en amu zijn nog redelijk prijzig om zomaar weg te geven.
Maarja als mijn coh niet gestolen was.. had ik natuurlijk liever wat leuke meuk voor medegotters gekocht en uitgedeeld.. maarja weet niet je nooit vantevoren :)
Zal iig me ogen open houden voor een tal belt.

Mss iets om de edit functie te gebruiken de volgende keer ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe... van Tal Rasha zoek ik ook nog steeds de armor (die moet ik als enige nog).

Wel cool dat Blizzard nu de CD online aanbiedt. Wist ik helemaal niet. Wel een leuke optie mocht ik ooit nog moeten re-installen.

• gotfurrr
psychoclown schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:10:
[...]

Ok dat is wel mooie feature/service :)

[...]

Toevallig geen belt voor je, tal armor en amu zijn nog redelijk prijzig om zomaar weg te geven.
Maarja als mijn coh niet gestolen was.. had ik natuurlijk liever wat leuke meuk voor medegotters gekocht en uitgedeeld.. maarja weet niet je nooit vantevoren :)
Zal iig me ogen open houden voor een tal belt.

Mss iets om de edit functie te gebruiken de volgende keer ;)
ahh wist niet dat dat nu nog wat waard was, heb het nu ook niet perse nodig, thx dat je ff kijkt naar de belt ;)
meneer_brinkman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:27:
[...]

ahh wist niet dat dat nu nog wat waard was, heb het nu ook niet perse nodig, thx dat je ff kijkt naar de belt ;)
Ja amu valt nog wel mee (en zou ik wel moeten kunnen missen eigenlijk O-) ) zit zo rond de pul nog maar. Armor zit nog tegen de Mal maar goed heb me ogen altijd open voor dingen die wat waard zijn/zelf nodig heb en wat collegagotters nog zoeken :)

• Joarie
  • Nu online
Blegh....de MF hunt van gisteren was niet zo'n denderend succes. Enige lichtpuntje was het vinden van een Telling of Beads-amulet van de Disciple set.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

meneer_brinkman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:12:
[...]

Hey thx, is bezig met downen :*)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:47:
Blegh....de MF hunt van gisteren was niet zo'n denderend succes. Enige lichtpuntje was het vinden van een Telling of Beads-amulet van de Disciple set.
Hehe van die set vind ik ongeveer elke 10 mf-runs de boots. Misschien kunnen we die met GoT wel even sparen. Ik heb de armor en de boots zijn zo gevonden. Amuletje heb jij dus, en ik dacht dat Psycho Credendum had. Blijft alleen de Laying of Hands (gloves over).

Setje geeft +2 skills en een zooi resists (vooral Fire), en de individuele items zijn best aardig. Bovendien blijf je vrij in je wapen, schild- en helmkeuze. Lijkt me best leuk voor een wolf- of beardruid.

Vicarious schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:33:
[...]

Hehe van die set vind ik ongeveer elke 10 mf-runs de boots. Misschien kunnen we die met GoT wel even sparen. Ik heb de armor en de boots zijn zo gevonden. Amuletje heb jij dus, en ik dacht dat Psycho Credendum had. Blijft alleen de Laying of Hands (gloves over).

Setje geeft +2 skills en een zooi resists (vooral Fire), en de individuele items zijn best aardig. Bovendien blijf je vrij in je wapen, schild- en helmkeuze. Lijkt me best leuk voor een wolf- of beardruid.
Ja is echt een enorm easy set voor midlvls bijv. Heb sowieso nog 2 credendums en volgens mij ook 2 laying of hands (zijn de enige 2 parts die ik bewaar eigenlijk). Als iemand een van elk wil hebben pm me vanavond even :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Werkt het nog niet :{
Zegt die dat ik 26 character cd key in moet voeren, maar mijn cd key heeft geen 26 characters, pakt herm dus niet

edit - laat maar werkt al

[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 11-09-2008 11:58 ]

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-04 13:26
hmm.. het begint toch weer te kriebelen om weer te gaan spelen. een lange tijd geleden met patch 1.08 en .09 gespeeld, en begin toch weer zin te krijgen om dit weer te doen. vanavond zal het er niet van komen, maar wellicht dat ik morgen weer ga installeren. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Hmm midlvl sets... ik vendor dat spul altijd.
Heb 't hier al eerder gezegd, een raven claw + enchant en je knalt als een dolle door normal en nm heen :) Maar da's natuurlijk alleen leuk als je snel wilt zijn.

Al een week niet gespeeld trouwens, ik kom er maar niet aan toe. Misschien zaterdag weer :)

[ Voor 18% gewijzigd door Rene59 op 11-09-2008 13:23 ]

Rene59 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:22:
Hmm midlvl sets... ik vendor dat spul altijd.
Heb 't hier al eerder gezegd, een raven claw + enchant en je knalt als een dolle door normal en nm heen :) Maar da's natuurlijk alleen leuk als je snel wilt zijn.

Al een week niet gespeeld trouwens, ik kom er maar niet aan toe. Misschien zaterdag weer :)
Ja ik ook altijd hoor maar zoals loh kan je nog wel verkopen.
Maar goed als iemand een request heeft hier kan ik er altijd op letten :)

• Joarie
  • Nu online
Ik probeer eerst maar even de Trang set compleet te krijgen. Het is alweer jaren geleden dat ik als vampier rondzwierf in D2.

Oh ja, helemaal vergeten...gisteren ook nog een +1 necro summoning charm gevonden. Hmm...misschien toch niet helemaal een slechte avond.

Joarie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:39:
Ik probeer eerst maar even de Trang set compleet te krijgen. Het is alweer jaren geleden dat ik als vampier rondzwierf in D2.

Oh ja, helemaal vergeten...gisteren ook nog een +1 necro summoning charm gevonden. Hmm...misschien toch niet helemaal een slechte avond.
Wat mis je nog dan van TO set? Dan kan ik dat apart houden voor je..
Dat is idd wel lekker, sowieso zijn die niet zo duur maar kan je wel gebruiken natuurlijk.

• Joarie
  • Nu online
psychoclown schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:45:
[...]

Wat mis je nog dan van TO set? Dan kan ik dat apart houden voor je..
Dat is idd wel lekker, sowieso zijn die niet zo duur maar kan je wel gebruiken natuurlijk.
uhmm...alles behalve armour en trophy :9

Als vicarious niet snel genoeg is, heb ik wel een frostwind voor je die je op de markt kunt verhandelen ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ghehe dan sparen we samen de Trang Ouls set :P Ik heb alleen nog de gloves en armor, net als Joarie, maar dat zijn dan ook direct de items die easy te vinden zijn.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:54:
[...]

uhmm...alles behalve armour en trophy :9

Als vicarious niet snel genoeg is, heb ik wel een frostwind voor je die je op de markt kunt verhandelen ;)
Ik heb die Frostwind niet nodig hoor ;)

als we es een lijstje maken van wat mensen willen hebben, dan zal ik wat minder vende. Vend ook gemiddeld een IK set per dag, past niet in men storage ;x Alleen tal armor+amu blijven bewaard en de rest gaat weg, wel zonde als er mensen set items willen. Misschien ff idee om Te zeggen welke items je wilt zodat iemand erna kan quote en lijstje bijvullen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ok, wat ik zoek:

IAS jewels
4x Shael rune
UM runes
2x Jalals Mane
Trang Oul Helm, Shield, belt
Eschuta's temper 15% lightning
Tal Rasha armor
Disciple set bende

Uiteraard hoeft het niet allemaal gratis, heb zelf ook wel wat items om te traden/weg te geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 12-09-2008 08:55 ]

• Joarie
  • Nu online
Vicarious schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:20:
Ok, wat ik zoek:

IAS jewels
4x Shael rune
UM runes
2x Jalals Mane
2x Trang Oul Helm
1x Trang Oul Shield
2x Trang Oul Belt
2x Trang Oul Gloves
Eschuta's temper 15% lightning
Tal Rasha armor
Disciple set bende

Uiteraard hoeft het niet allemaal gratis, heb zelf ook wel wat items om te traden/weg te geven.
edit...zo even erbij gezet in het lijstje

[ Voor 85% gewijzigd door Joarie op 11-09-2008 15:29 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:24:
[...]

edit...zo even erbij gezet in het lijstje
erm.. is dit handig? Zo weet straks toch niemand meer wat jij zoekt en wat ik zoek?

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 20:34
volgens mij is hiet zoiezo niet handig om hier een trade topic in te verwerken. Daarvoor hebben we D2jsp.

als je incidenteel iets nodig hebt dan is het geen probleem, maar anders wordt het een beetje offtopic denk ik.

als ik online ben en iets vind, dan gooi ik meestal even een group message eruit om te kijken of iemand iets nodig heeft. (volgens mij staat iedereen wel zo'n beetje in mijn friends list)

Bij geen reactie -> Charsi

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Vicarious schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:47:
[...]

erm.. is dit handig? Zo weet straks toch niemand meer wat jij zoekt en wat ik zoek?
Hehe opzich niet maar ik roep wel wat ik gevonden heb ;)
Heb sowieso dus 2x loh / 2x credendum / 1x IAS Jewel (had ik laatst al gezegd) / 4x Shael en een eschuta 20light 19fire met 13@ jewel maar die is ~ist waard :)
ZTeeVeR schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:57:
volgens mij is hiet zoiezo niet handig om hier een trade topic in te verwerken. Daarvoor hebben we D2jsp.

als je incidenteel iets nodig hebt dan is het geen probleem, maar anders wordt het een beetje offtopic denk ik.

als ik online ben en iets vind, dan gooi ik meestal even een group message eruit om te kijken of iemand iets nodig heeft. (volgens mij staat iedereen wel zo'n beetje in mijn friends list)

Bij geen reactie -> Charsi
Vergeet niet dat niet iedereen d2jsp gebruikt he ;)
Daarbij is het niet heel storend als je eens in de tijd een grote lijst plaatst, dm sturen is ook goed..

[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 11-09-2008 16:03 ]

en als je bij die lijst gewoon ff je naam erachter zet, anders blijfk meeste stuff selle, en op d2jsp komk de helft van de mensen hier niet tegen ;p

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:00:
Heb sowieso dus 2x loh / 2x credendum / 1x IAS Jewel (had ik laatst al gezegd) / 4x Shael en een eschuta 20light 19fire met 13@ jewel maar die is ~ist waard :)
We gaan vanavond wel ff samen een private gamepje in, kunnen we wat zooi uitwisselen. Die eschuta zou ik inderdaad niet gratis wegdoen.

Anoniem: 184982 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:18:
en als je bij die lijst gewoon ff je naam erachter zet, anders blijfk meeste stuff selle, en op d2jsp komk de helft van de mensen hier niet tegen ;p
Inderdaad, moet lukken maar zolang er niet elke pagina een paar keer een updated lijst rond gaat moet het gewoon kunnen.. :)
Vicarious schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:19:
[...]

We gaan vanavond wel ff samen een private gamepje in, kunnen we wat zooi uitwisselen. Die eschuta zou ik inderdaad niet gratis wegdoen.
Zeker, gaat helemaal goed komen, vanavond sowieso even ontspannen wordt helemaal gaar van die lange colleges + Matlab/Simulink (meest irritante programma ooit).

• Joarie
  • Nu online
Matlab...jeez, dat is ergens in het grijze verleden geweest.

Ik ben vanavond wel eventjes online na het eten. Dan gooi ik ook wel wat items in de groep die wellicht interessant kunnen zijn.

• Rene59
Heeft er niemand een servertje staan waar we dan een perma-got-mule-game op open houden? Dan kunnen we al onze "crap" daar gewoon neergooien en kan iemand die wat nodig heeft er wat uit grabbelen :)
Dat gaat sowieso niet lekker werken.. iets met 1.12 patch ofzo.. :P

kwou net gaan klagen dat men mf vandaag zo bagger verliep, krijg ik net Mara 27 :) yeuy...!
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:04:
kwou net gaan klagen dat men mf vandaag zo bagger verliep, krijg ik net Mara 27 :) yeuy...!
Gratz, zo meteen maar eens aan de slag hopelijk vind ik nog wat moois :)
Zal ongeveer over een half uurtje zijn want moet eerst nog wat afwassen .

• Rene59
Zow, mijn mules zijn weer leeg. :) Stelletje graaiers hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:00:
[...]

[...]

Vergeet niet dat niet iedereen d2jsp gebruikt he ;)
Daarbij is het niet heel storend als je eens in de tijd een grote lijst plaatst, dm sturen is ook goed..
t
Daarvoor is ooit het "andere" GoT-diablo forum in het leven geroepen, weet je nog? gotdiablo.forum2go.nl

Wie van de "old-skool" HCL-players is nog actief? Kwakke? MrBoomblaster? Pheno weer? DonHolio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:04:
Heeft er niemand een servertje staan waar we dan een perma-got-mule-game op open houden? Dan kunnen we al onze "crap" daar gewoon neergooien en kan iemand die wat nodig heeft er wat uit grabbelen :)
Items gaan na een bepaalde tijd weg van d egrond, dus dat gaat mis. Gooi maar eens wat gold op d egrond en kom na zo'n 10 minuten terug, het zal weg zijn. Ik weet de tijdsperiodes niet meer, maar uniques e.d. duren wat langer, maar ook die verdwijnen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.