Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben paar daagjes offline geweest (feestje, Beatstad, etc.). Thx. voor het aanbod, is zeker een leuke belt, maar ik zoek er toch eentje met wat meer fire res. Mijn andere resists zijn namelijk redelijk op niveau. Het is met name de fire resist die enorm tekort schiet als ik mijn hotspurs uitdoe.psychoclown schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:57:
[...]
Ja zijn idd paar coins waard
Heb opzich wel een credendum voor je 15@ res mocht je dat willen
Anders een paar small charms 10 a 11 fire resist in je inventory stoppen Of een grand charm met 30 fire resist. Zijn niet zo duur en je bent voor het grootste gedeelte mee geholpen.HetBiggie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:44:
[...]
Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben paar daagjes offline geweest (feestje, Beatstad, etc.). Thx. voor het aanbod, is zeker een leuke belt, maar ik zoek er toch eentje met wat meer fire res. Mijn andere resists zijn namelijk redelijk op niveau. Het is met name de fire resist die enorm tekort schiet als ik mijn hotspurs uitdoe.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
Ben net opnieuw begonnen op HC, ben door de leuke verhalen hierboven ook maar es aan necro begonne ;x. Wat voor stats moetk nemen + welke skills kank et beste als eerst maxxe ;o?
Staat allemaal flink besproken in de 'leuke verhalen hierboven'Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:08:
Ben net opnieuw begonnen op HC, ben door de leuke verhalen hierboven ook maar es aan necro begonne ;x. Wat voor stats moetk nemen + welke skills kank et beste als eerst maxxe ;o?
Oa. op de vorige pagina door Pheno... beetje inzet tonen is nooit verkeerdPheno79 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:51:
[...]
Ik zie geen punt in summon resist. Decrep op Andy en zij (een hij met tieten waar je u tegen zegt??) moet binnen een paar sec liggen. Bone zou ik lekker laten voor wat het is, het zuigt namelijk met te weinig punten. Op level 76 moet je baal hell al kunnen solo'en, dus wat je nu verkeerd doet?
Skellies : max
Mastery: max
summon res: 1
Iron golem: 1
mage: 1
revive: whatever rocks your boat. Ik doe het meestal maar 1. geen mag ook.
Curses: alle twee de buitenste paden ieder: 1 (no need for lower res, IM en lifetap).
CE: max
Klaar, ga baal schoppen
De rest van de punten kun je in golem mastery stoppen, dan is het onoverwinnelijk. Als je lui bent: pak een voulge en doe daar insight in. Genereer dan met iron golem een wandelende manabom die zichzelf niet eens dood kan slaan.
Might merc uit act 2 van nm halen, dat is ook meer damage. Geef die een kelpie snare (upped als je wit) om de slow van clay golem weer terug te krijgen. 75% geloof ik, they love it.
Dan kun je andy of baal gewoon ampen, dat doet meer damage dan decrep uiteindelijk.
Succes.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Dat weet ik ;x maar ik ben benieuwd naar stats die ik moet kiezen en welke skill ik eeerst zal maxxe, mastery of skeleton ding
Yep, dat heb ik nu ook maar gedaan; weliswaar geen 10/11, maar toch eentje van 9 en eentje van 7 gevonden. Samen met een andere ring met wat fire resist kan ik mijn hotspurs eindelijk uitdoen. Thx. voor jullie tips!mrboomblaster schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:04:
[...]
Anders een paar small charms 10 a 11 fire resist in je inventory stoppen Of een grand charm met 30 fire resist. Zijn niet zo duur en je bent voor het grootste gedeelte mee geholpen.
En anders Dwarf Star dragen met fire absorbHetBiggie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:36:
[...]
Yep, dat heb ik nu ook maar gedaan; weliswaar geen 10/11, maar toch eentje van 9 en eentje van 7 gevonden. Samen met een andere ring met wat fire resist kan ik mijn hotspurs eindelijk uitdoen. Thx. voor jullie tips!
Vicariously I live while the whole world dies
Stats: str genoeg voor gear als het lukt base / dex base / vit alles wat overblijft / ene niks.Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:21:
Dat weet ik ;x maar ik ben benieuwd naar stats die ik moet kiezen en welke skill ik eeerst zal maxxe, mastery of skeleton ding
Skeleton mastery 1pt en eerst skeletons maxen zodat je zo snel mogelijk een legertje hebt. Logisch want op normal is skeleton mastery nog niet echt nodig want meer skeletons > sterkere skeletons omdat het toch al makkelijk is.
Die golem is handig vanwege zijn slow ability (clay dus). Zeker een puntje in doen.Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:55:
is et slim op begin ook meten clay golem enzo te nemen of gewoon puur Meer skeletons?
Nier persee nodig zoals Pheno al aankaartte. Merc met kelpie snare en een iron golem ftw! Al kun je beter als je net begint clay golem nemen omdat je vast en zeker geen degelijk wapen voor een iron golem hebtVicarious schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:16:
[...]
Die golem is handig vanwege zijn slow ability (clay dus). Zeker een puntje in doen.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Iron Golem moet je elke game opnieuw maken toch? Dan blijf je goede wapens zoeken voor dat pokke-ding.
Maargoed, het gaat om het begin natuurlijk in dit geval. Dan is zo'n golem rete-handig. Zeker voor Duriel en Andariel bijvoorbeeld...
Maargoed, het gaat om het begin natuurlijk in dit geval. Dan is zo'n golem rete-handig. Zeker voor Duriel en Andariel bijvoorbeeld...
Volgens mij blijft je Iron Golem altijd bij je totdat hij dood is, net als een Merc..Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:23:
Iron Golem moet je elke game opnieuw maken toch? Dan blijf je goede wapens zoeken voor dat pokke-ding.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De Golem blijft inderdaad altijd bij je tot ie dood is, pluspunt.Angeloonie schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:24:
[...]
Volgens mij blijft je Iron Golem altijd bij je totdat hij dood is, net als een Merc..
Of natuurlijk tot jij dood gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Xerox op 01-09-2008 07:04 ]
PSN: Redrafted
Aha, dat maakt hem inderdaad al een stuk nuttiger
Ik dacht dat je iedere game weer een wapen voor hem moest zoeken. Was dat "vroegah" misschien zo?
Dat was "vroegah" inderdaad zo. Alleen Blizzard kwam erachter dat dat wel heel lullig is als je die van een grandfather had gebouwd in classic bvVicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 08:42:
Aha, dat maakt hem inderdaad al een stuk nuttigerIk dacht dat je iedere game weer een wapen voor hem moest zoeken. Was dat "vroegah" misschien zo?
Als je net begint is het even uitzingen met claygolem, totdat je die 4s voulge gaat vinden/ruilen... Cheap wapen, cheap runes, cheap funFlapmo schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:11:
[...]
Nier persee nodig zoals Pheno al aankaartte. Merc met kelpie snare en een iron golem ftw! Al kun je beter als je net begint clay golem nemen omdat je vast en zeker geen degelijk wapen voor een iron golem hebt.
Maar ik heb mijn merc liever uitgerust met iets sterks ipv insight. Met het probleem dat je in de chaos IM tegen je gaat hebben en die merc zich dood gaat slaan. De iron golem moet het niet van zijn aanval hebben, maar van thorns en zijn def/life. Dus die kan prima als auradrager misbruikt worden. Als mijn merc dan toch dood moet door IM, liever met een keihard wapen. Of ik laat zijn wapen even in mijn inventory zitten, zodat hij zich ook niet dood kan slaan aan IM.
Met deze setup heb je dus alle aura's, ook met plaatsen waar IM is. Natuurlijk blijft het oppassen, maar he, het loopt een stuk rustiger dan constant tp om je merc weer te reviven

Hmm...dat wist ik ook niet. Ik was ook nog in de veronderstelling dat je Iron Golem gewoon dood ging op het moment dat je uitlogte. Dit schept opeens nieuwe mogelijkheden.Pheno79 schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:08:
[...]
Dat was "vroegah" inderdaad zo. Alleen Blizzard kwam erachter dat dat wel heel lullig is als je die van een grandfather had gebouwd in classic bv
Trouwens, mijn skellienecro gaat als een trein (thx for the wand!
Alleen die Maggot Lair...grrr...in je eentje als skellienecro is het al een vervelend stukje, maar zeker als er ook nog mensen de (vlucht)paden blokkeren! Ik snap niet dat sommige mensen voor een tank-char kiezen en dan vrolijk achterover leunen.
PS oh ja...ik vond gisteren nog een amu met +2 shapeshift skills...anyone interested?
[ Voor 5% gewijzigd door Joarie op 01-09-2008 10:46 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Om even in te haken op het Skelliemancer verhaal: Ik ben er ook maar mee begonnen, alleen vraag me af hoe het met de AR van skellies zit. Kijkend naar de Skills lijkt het er niet op dat deze echt hoog gaan worden, raken je skellies dan ook maar iets op Hell?
De tijden van de volledige block builds zijn zeker ook verlopen?
Wat ik vroeger altijd deed was ---> str voor gear ( - alle + str op items ) Dex voor max block ( - alle + dex items ) NIETS in energy en de rest in vitality.
Deed het voor mij altijd het beste. Harle + Stormy = 45% reduc. Um's socketed in Armor helm en shield. En dan kwam je aardig richting max res en fijne damage reduct.
Wat ik vroeger altijd deed was ---> str voor gear ( - alle + str op items ) Dex voor max block ( - alle + dex items ) NIETS in energy en de rest in vitality.
Deed het voor mij altijd het beste. Harle + Stormy = 45% reduc. Um's socketed in Armor helm en shield. En dan kwam je aardig richting max res en fijne damage reduct.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ligt eraan wat voor char maar zijn nog steeds maxblock builds, vooral pala.SpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:10:
Sorc bijv met upped mosers en wizzy op switch voor max block voor tpen en natuurlijk zoals gezegd de pala's. Maar met elk char max block zie je niet echt meer, vaak ook niet helemaal nodig behalve dan op hardcore waar je nog de meeste max block build rondlopen volgen mij.
Ah, ik was ook even in de veronderstelling dat iedereen hier HC speeltpsychoclown schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:33:
[...]
Ligt eraan wat voor char maar zijn nog steeds maxblock builds, vooral pala.
Sorc bijv met upped mosers en wizzy op switch voor max block voor tpen en natuurlijk zoals gezegd de pala's. Maar met elk char max block zie je niet echt meer, vaak ook niet helemaal nodig behalve dan op hardcore waar je nog de meeste max block build rondlopen volgen mij.
Vind het nog steeds jammer dat Life/mana leech zo generfed is in 1.10
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
You're welcomeJoarie schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:08:
[...]
Trouwens, mijn skellienecro gaat als een trein (thx for the wand!)
Alleen die Maggot Lair...grrr...in je eentje als skellienecro is het al een vervelend stukje, maar zeker als er ook nog mensen de (vlucht)paden blokkeren! Ik snap niet dat sommige mensen voor een tank-char kiezen en dan vrolijk achterover leunen.
Maggot lair is inderdaad een kansloos stukje. Mijn ervaring is dat die het makkelijkst gaat met 1 of 2 sorceresses en/of Amazons in je party. Die kunnen namelijk over de kneusjes die in de weg lopen heen schieten. Het probleem van de skelliemancer hier is dat je maar 1 of 2 skellies naast elkaar kunt krijgen in die nauwe gangetjes, dus je krijgt die monsters niet echt makkelijk dood.
Als het te lang duurt: waarschijnlijk ben ik vanavond wel online, dan kan ik je met mijn sorc er wel langs trappen. Dit kan namelijk flink irritant en langdradig worden.
Ik ben inmiddels ook in Hell met mijn skelliemancer en tot nu toe gaat dat prima. Heb je Skeleton Mastery wel meegenomen in je berekeningen?MailMan schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:54:
Om even in te haken op het Skelliemancer verhaal: Ik ben er ook maar mee begonnen, alleen vraag me af hoe het met de AR van skellies zit. Kijkend naar de Skills lijkt het er niet op dat deze echt hoog gaan worden, raken je skellies dan ook maar iets op Hell?
Hangt van het character af. Met een sorc wil ik een shield als item gebruiken om meer skills en resists te krijgen, blocken doe ik er vrijwel niet mee. In principe moet je als sorc natuurlijk ook niet geraakt worden door melee characters. Alleen de ranged attacks kunnen je raken, maar die zijn vaak elemental en kun je toch niet blocken.SpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:10:
Met een barb of paladin heb ik vaak wel max-block. Reduceert toch de damage die je krijgt tot 1/4e. Als je er dan ook nog damage reduction bij hebt ben je vrijwel onkwetsbaar voor melee chars. Nadeel is wel dat het je een zooi life kost...
Dat verklaart een hoopSpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:47:
[...]
Ah, ik was ook even in de veronderstelling dat iedereen hier HC speelt
Vind het nog steeds jammer dat Life/mana leech zo generfed is in 1.10
Het gaat op GoT gelijk op zo ongeveer de helft speelt HC en de andere helft SC
Ja same here, mocht je maggot lair wat sneller door willen komen kun je me altijd ingame pm'en of hier posten uiteraard.Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:20:
[...]
Als het te lang duurt: waarschijnlijk ben ik vanavond wel online, dan kan ik je met mijn sorc er wel langs trappen. Dit kan namelijk flink irritant en langdradig worden.
Vicarious probeer aan het dubbelposten te denken he
Ik weet niet hoe ik meerdere quotes in 1 bericht krijgpsychoclown schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:35:
Vicarious probeer aan het dubbelposten te denken he
De welbekende EDIT knop. En je kunt ook gewoon op quote drukken bij een bericht, Copy all en dan de terug pijl op je webbrowser. Daarna edit op je eigen bericht en plakken maarVicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:43:
[...]
Ik weet niet hoe ik meerdere quotes in 1 bericht krijg
Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:43:
[...]
Ik weet niet hoe ik meerdere quotes in 1 bericht krijg
Sterker nog, als je meerdere quotes in je bericht wilt kun je wederom op quote drukken en komt die netjes op de plaats waar de (type)cursor staatSpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:03:
[...]
De welbekende EDIT knop. En je kunt ook gewoon op quote drukken bij een bericht, Copy all en dan de terug pijl op je webbrowser. Daarna edit op je eigen bericht en plakken maar
Ik ben gelukkig al voorbij dat punt, maar bedankt voor het aanbod ... het was meer dat je ongelovelijk veel geduld moet tonen bij sommige spelers en gewoon het stukje uit moet zitten met een paar sorcs/barbs. Ik ben vanavond weer online om Act4 NM door te lopen. Wie doet er mee?Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:20:
[...]
You're welcome
Maggot lair is inderdaad een kansloos stukje. Mijn ervaring is dat die het makkelijkst gaat met 1 of 2 sorceresses en/of Amazons in je party. Die kunnen namelijk over de kneusjes die in de weg lopen heen schieten. Het probleem van de skelliemancer hier is dat je maar 1 of 2 skellies naast elkaar kunt krijgen in die nauwe gangetjes, dus je krijgt die monsters niet echt makkelijk dood.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ff kijken of mn broertje ook online is (dan moet ik hem namelijk helpen), maar anders kan ik wel even meedoen. Heb echter geen chars in nightmare meer zitten, dus een uitdaging wordt het nietJoarie schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:19:
[...]
Ik ben gelukkig al voorbij dat punt, maar bedankt voor het aanbod ... het was meer dat je ongelovelijk veel geduld moet tonen bij sommige spelers en gewoon het stukje uit moet zitten met een paar sorcs/barbs. Ik ben vanavond weer online om Act4 NM door te lopen. Wie doet er mee?
En inderdaad. Thanx!psychoclown schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:13:
[...]
[...]
Sterker nog, als je meerdere quotes in je bericht wilt kun je wederom op quote drukken en komt die netjes op de plaats waar de (type)cursor staat
Mocht het niet lukken, ik ben vanavond ook nog even online (accnt: ZTeeVeR), kan ook nog wel even 15 minuten missen om je door act 4 heen te helpen...Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:27:
[...]
Ff kijken of mn broertje ook online is (dan moet ik hem namelijk helpen), maar anders kan ik wel even meedoen. Heb echter geen chars in nightmare meer zitten, dus een uitdaging wordt het niet![]()
[...]
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Check! Dan zal ik je vanavond even toevoegen op mijn (GOT)friendslist.
Nog even een puntje in Revive stoppen (eentje meer dan genoeg, zeker vanwege de 180 sec timer) en dan kan ik eindelijk CE maxen
Wat een meesterlijke skill is dat. Zelfs al met 1 puntje erin (+3 van gear) is deze magistraal als crowd control in NM. Toch mooi om zo'n barb te zien zwoegen in een grote groep en zodra de eerste corpse komt, verdwijnt die groep als sneeuw voor de zon.
Nog even een puntje in Revive stoppen (eentje meer dan genoeg, zeker vanwege de 180 sec timer) en dan kan ik eindelijk CE maxen
Wat een meesterlijke skill is dat. Zelfs al met 1 puntje erin (+3 van gear) is deze magistraal als crowd control in NM. Toch mooi om zo'n barb te zien zwoegen in een grote groep en zodra de eerste corpse komt, verdwijnt die groep als sneeuw voor de zon.
Ik heb jou al toegevoegd een tijdje geleden, maar jij mij nog niet gok ik. Accountnaam op b.net is nyny83.ZTeeVeR schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:31:
[...]
Mocht het niet lukken, ik ben vanavond ook nog even online (accnt: ZTeeVeR), kan ook nog wel even 15 minuten missen om je door act 4 heen te helpen...
Altijd lachen zo'n GoT vriendenlijstje. Kun je elkaar nog eens een beetje helpen enzo. Tenzij ik toevallig met mn broertje in een game zit ben ik meestal wel beschikbaar om iemand de helpende hand te bieden.
Vroegah had ik ook zo een plofnecro, was echt prachtig.. Eerst even een mooi item zoeken @ charsi, vervolgens Iron golem, daarna Amp damage op koetjes. zodra de eerste zichzelf had doodgeslagen op m'n IG gingen ze met 2 CE's plat. Dat was echt prachtig.Joarie schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:38:
Jazeker mooie skill vooral icm summons omdat je zelf vrij weinig doetJoarie schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:38:
Ben ook beschikbaar mocht dat nodig zijn. Met A5 enzo helpen kan natuurlijk ook mocht dat nodig zijn.
Geen dank
Nu is er ook een leuke best wel actieve groep gotters die D2 spelen.Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:44:
[...]
Ik heb jou al toegevoegd een tijdje geleden, maar jij mij nog niet gok ik. Accountnaam op b.net is nyny83.
Altijd lachen zo'n GoT vriendenlijstje. Kun je elkaar nog eens een beetje helpen enzo. Tenzij ik toevallig met mn broertje in een game zit ben ik meestal wel beschikbaar om iemand de helpende hand te bieden.
Begin van het jaar ook al leuke groep maar die zijn vrijwel allemaal of verdwenen (mainuser?
Totdat D3 uitkomt....
Prima, msg me maar, dan kan ik jou ook toevoegen.Joarie schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:38:
Kweet niet wat voor gear je hebt, maar volgens mij heb ik nog een worsmskull en/of undead crown over voor je.
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Hehe ja dan komt er volgens mij zo'n ongelooflijke stroom gotters bij dat ik toch echt mag hopen dat ze die irritante friendslistcap hebben verhoogd, beter nog oneindig
Dankzij sponsoring van Vicarious ben ik de trotse bezitter van een Grimwand. Afgezien van een Nagelring loopt ik verder helaas nog rond in wat kwalitatief mindere geel en groen spul. Maar ja, ben pas net weer 2 weken aan het spelenZTeeVeR schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:00:
[...]
Prima, msg me maar, dan kan ik jou ook toevoegen.
Kweet niet wat voor gear je hebt, maar volgens mij heb ik nog een worsmskull en/of undead crown over voor je.
Pm me vanavond maar ingame als je me ziet heb denk ik ook nog wel wat items die je kunt gebruikenJoarie schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:20:
[...]
Dankzij sponsoring van Vicarious ben ik de trotse bezitter van een Grimwand. Afgezien van een Nagelring loopt ik verder helaas nog rond in wat kwalitatief mindere geel en groen spul. Maar ja, ben pas net weer 2 weken aan het spelen... maar een wormskull of undead crown zou super zijn!
Heeft trouwens hier iemand nog Trang Ouls spul? Ik heb (eventueel via de account van mijn broertje) ook wel wat ruilmateriaal. De gloves en de armor heb ik al.
Op het moment niet en vind ik ook vrij weinig moet ik zeggen, nog nooit TO helm gevonden en shield/belt 2-3 weken terug voor het eerstVicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:43:
Heeft trouwens hier iemand nog Trang Ouls spul? Ik heb (eventueel via de account van mijn broertje) ook wel wat ruilmateriaal. De gloves en de armor heb ik al.
Het wordt een drukke avond zo te horen 
Zal eens kijken wat ik nog verder aan spul heb liggen in mijn stash wat voor anderen interessant kan zijn.
Zal eens kijken wat ik nog verder aan spul heb liggen in mijn stash wat voor anderen interessant kan zijn.
Voor een lvl25 druid op HCNL (single player), die focust op Armageddon/Volcano, en een grizzly wilt als tank, is het verstandig daar veel punten in dire wolf te steken?
Steken momenteel 5 puntjes in (voor 3 wolven + beetje extra health voor de grizzly).
Ook steekt er 1 puntje in oak sage ... tot hoeveel mag ik daar maximaal gaan?
En 1 in *poison* vine (what a waste
) ... daar blijf ik verder af denk ik 
Thx voor de input!
Steken momenteel 5 puntjes in (voor 3 wolven + beetje extra health voor de grizzly).
En 1 in *poison* vine (what a waste
Thx voor de input!
Hmm... ik ken de build niet echt, maar ik zou niet teveel in je creatures steken. Als het goed is krijg je met +skills en eventueel een oak sage inderdaad wel een redelijk sterk beertje. In ieder geval moet je eerst je Volcano en Armageddon maxen, anders doe je veel te weinig damage tegen de tijd dat je in Hell komt. Daarna kun je aan de hand van wat je tekort komt (te veel close calls? Ga voor Oak Sage met extra life, teveel moeite om creatures van je af te houden? Ga voor de beer).
Ik ben nog maar net begonnen hoorVicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:22:
[...]
Ik ben inmiddels ook in Hell met mijn skelliemancer en tot nu toe gaat dat prima. Heb je Skeleton Mastery wel meegenomen in je berekeningen?
Verwijderd
Vandaag een beetje geluk gehad eindelijk, een cold skiller met 33 life gevonden. Iemand enig idee wat ie waard is op d2jsp hardcore ladder?
Gratz!Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:48:
Vandaag een beetje geluk gehad eindelijk, een cold skiller met 33 life gevonden. Iemand enig idee wat ie waard is op d2jsp hardcore ladder?
Vrijdag had ik een light sk 30life te pakken, helaas weet ik de prijzen van hardcore niet
Trouwens ben je toevallig bladiebla27 op d2jsp? Zie ik net langs komen op hardcore europe trading met een cold skiller 33life
Meteen nog een vraag. Kunnen curses zoals Amplify en Weaken tegelijk werken op een monster? Of slechts 1 tegelijk?MailMan schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:41:
[...]
Ik ben nog maar net begonnen hoormaar met 14 punten in Raise Skel en paar in Skeleton Mastery zit het nog maar op 320 of zo? Terwijl ik me kan herinneren dat je in de duizenden nodig hebt om een beetje fatsoenlijke hit kans te hebben op Hell.
als er nog mensen een ench game zoeken op Hardcore wisp me maar *mrboomblasterhc
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Ze overrulen elkaarMailMan schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:01:
[...]
Meteen nog een vraag. Kunnen curses zoals Amplify en Weaken tegelijk werken op een monster? Of slechts 1 tegelijk?
Verwijderd
ja, maar niemand biedpsychoclown schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:54:
[...]
Gratz!
Vrijdag had ik een light sk 30life te pakken, helaas weet ik de prijzen van hardcore niet
Trouwens ben je toevallig bladiebla27 op d2jsp? Zie ik net langs komen op hardcore europe trading met een cold skiller 33life
Hehe dikke toeval maar wel lacheVerwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:19:
[...]
ja, maar niemand biedAlleen via pm 80 fg maar volgens mij is ie wat meer waard
Ja is idd wel wat meer waard, even kijkend naar softcore ladder zijn de lightsks nog steeds iets duurder dan fire/cold maar zodra er life op zit gaat het weer gelijk op. Gezien jij hardcore doet zal de prijs ~20fg hoger liggen? 120-140fg moet opzich wel een goede prijs zijn lijkt me maar wederom van hardcore prijzen weet ik vrijwel niks als het nou softcore ladder was kon ik je uiteraard een pricecheck geven
ok, thxVicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:39:
Hmm... ik ken de build niet echt, maar ik zou niet teveel in je creatures steken. Als het goed is krijg je met +skills en eventueel een oak sage inderdaad wel een redelijk sterk beertje. In ieder geval moet je eerst je Volcano en Armageddon maxen, anders doe je veel te weinig damage tegen de tijd dat je in Hell komt. Daarna kun je aan de hand van wat je tekort komt (te veel close calls? Ga voor Oak Sage met extra life, teveel moeite om creatures van je af te houden? Ga voor de beer).
dacht t ook, maar ben maar points aan t opsparen
nja, denk dat ik dan maar eerst volcano max, en niet wacht op armageddon
Verwijderd
Na het lezen van alle enthousiaste berichten ben ik onlangs ook weer begonnen met spelen. Dit keer (voor het eerst) een kicksin. Crowd-control is prima, alleen doen mijn kicks te weinig damage in Act-V NM. Mijn schaduw verricht nu het meeste werk. Wordt dus hoog tijd voor CB.
Ik ben van plan om tot clvl 85 ironman&no-rushing te spelen (daarna zie ik wel), dus dat wordt denk ik een uitdaging. Ik kan zowel "Strength" als "Black" maken voor CB. De vraag is alleen: welke zal ik maken en waarin? Met "Strength" kan ik makkelijker zware klompen dragen, met "Black" heb ik meer CB en IAS.
Heeft "claw-block" zin voor ironman? De kans dat ik Jade-talon zal vinden is niet al te groot. Op zich zou ik een claw met 3 resist-jewels kunnen maken, of gokken op een goede imbue bij charsi.
Oh ja, ik speel natuurlijk HCL en heb tot nu toe alleen shadow-master gemaxed (en Dtalon=17). Ik heb veel skillpunten over.
Ik ben van plan om tot clvl 85 ironman&no-rushing te spelen (daarna zie ik wel), dus dat wordt denk ik een uitdaging. Ik kan zowel "Strength" als "Black" maken voor CB. De vraag is alleen: welke zal ik maken en waarin? Met "Strength" kan ik makkelijker zware klompen dragen, met "Black" heb ik meer CB en IAS.
Heeft "claw-block" zin voor ironman? De kans dat ik Jade-talon zal vinden is niet al te groot. Op zich zou ik een claw met 3 resist-jewels kunnen maken, of gokken op een goede imbue bij charsi.
Oh ja, ik speel natuurlijk HCL en heb tot nu toe alleen shadow-master gemaxed (en Dtalon=17). Ik heb veel skillpunten over.
Verwijderd
iemand zin mij door act1 normal te booste op hc ladder ;x ben nu lvl 20 necro maar duurt zo langzaam allemaal. Ben trouwens wel al bij diablo
.
als iemand toeval niks te doen heeft
msg me maar ign = daankes
Alvast bedankt ;x.
Kan wel 0.5 fg geven op d2jsp
als iemand toeval niks te doen heeft

Verwijderd
sorry niet goed gelezen.. ik welVerwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:03:
iemand zin mij door act1 normal te booste op hc ladder ;x ben nu lvl 20 necro maar duurt zo langzaam allemaal. Ben trouwens wel al bij diablo.
als iemand toeval niks te doen heeftmsg me maar ign = daankes
Alvast bedankt ;x.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 22:15 ]
Verwijderd
hmm, probeer Vraatjuh dan maar ;x die zou moeten werken.
Ondertussen diablo ook al gedaan ^^
Ondertussen diablo ook al gedaan ^^
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 22:18 ]
Tis dat je HCL bent maar anders had ik je maar graag gratis rushje willen geven.Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:03:
iemand zin mij door act1 normal te booste op hc ladder ;x ben nu lvl 20 necro maar duurt zo langzaam allemaal. Ben trouwens wel al bij diablo.
als iemand toeval niks te doen heeftmsg me maar ign = daankes
Alvast bedankt ;x.
Verwijderd
kben nog aant denken ofk ook door wil gaan met hc. Halve tijd komt er high lvl die dan ff rondgast en me probeert te killen. Wil alleen necro en ben al lvl 20, is laag ik weet, maar ik dacht kzal es HC proberen omdat ik nog nooit high lvl ben geweest daar ;ppsychoclown schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:18:
[...]
Tis dat je HCL bent maar anders had ik je maar graag gratis rushje willen geven.
Yep. Alleen attract is stackable (gebruiken dus! fantastische curse!)
Mocht je nog switchen add me gerust en laat het uiteraard even weten want dan kan ik je ook toevoegenVerwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:19:
[...]
kben nog aant denken ofk ook door wil gaan met hc. Halve tijd komt er high lvl die dan ff rondgast en me probeert te killen. Wil alleen necro en ben al lvl 20, is laag ik weet, maar ik dacht kzal es HC proberen omdat ik nog nooit high lvl ben geweest daar ;p
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:19:
[...]
kben nog aant denken ofk ook door wil gaan met hc. Halve tijd komt er high lvl die dan ff rondgast en me probeert te killen. Wil alleen necro en ben al lvl 20, is laag ik weet, maar ik dacht kzal es HC proberen omdat ik nog nooit high lvl ben geweest daar ;p
speel atm niet zoveel meer omdat ik weer hooked aan ROSE ben
maar je kan me altijd pmén op IRC opzoeken of via msn/xfire opzoeken voor een boostje HCL.
(wel EU realm ofc)
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Wat doe je tegen de vele (en dan bedoel ik vele) fire immunes?Kwakkel schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:56:
Voor een lvl25 druid op HCNL (single player), die focust op Armageddon/Volcano, en een grizzly wilt als tank, is het verstandig daar veel punten in dire wolf te steken?
En 1 in *poison* vine (what a waste) ... daar blijf ik verder af denk ik
Thx voor de input!
Wel, daar heb ik momenteel nog niet veel last van 
Volcano doet ook physic damage
En verder heb ik m'n act2 merc + 3 dire wolves ... die maken t meeste wel af (samen met mij
) ... Zit momenteel in arcane sanctuary (bijna gedaan), en daar is t idd iets lastiger (lees: duurt het wat langer) ... maar op zich heb ik nog nergens echt moeite gehad om door te geraken 
Denk je dat ik later n probleem ga krijgen? Op lvl30 (nog 5 te gaan), heb ik tenslotte mijn grizzly, die toch ook wel wat moet doen, nee?
Of zou jij t anders doen? Ik hou me aanbevolen uiteraard
En verder heb ik m'n act2 merc + 3 dire wolves ... die maken t meeste wel af (samen met mij
Denk je dat ik later n probleem ga krijgen? Op lvl30 (nog 5 te gaan), heb ik tenslotte mijn grizzly, die toch ook wel wat moet doen, nee?
Daar moet ik inderdaad ook nog even een puntje in stoppen. Lijkt me een fantastische curse met CE.Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:00:
[...]
Het gaat trouwens super dankzij de donaties van GoT'ers
Mijn minions hebben geen enkel probleem met Baal NM solo. Je moet wel even geduld hebben, maar iedereen komt er zonder kleerscheuren vanaf dankzij decripify. Ben alleen wel benieuwd hoe dat dan gaat op Hell....waarschijnlijk moet ik dan veeeel geduld hebben.
je doet wel wat phys damage, maar ik vraag me af of je genoeg punten in je summons gaat krijgen om de fire immunes tegen te kunnen houden op hell. Met level 1 skellies red je het ook niet in nmKwakkel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:54:
Wel, daar heb ik momenteel nog niet veel last van
En verder heb ik m'n act2 merc + 3 dire wolves ... die maken t meeste wel af (samen met mij) ... Zit momenteel in arcane sanctuary (bijna gedaan), en daar is t idd iets lastiger (lees: duurt het wat langer) ... maar op zich heb ik nog nergens echt moeite gehad om door te geraken
Je hebt iig een erg sterke tank nodig (zij het een beer + a2 of a5 merc) om in hell die groepen tegen te houden. Het moet veel phys damage doen zodat jij veilig op een afstandje kan staan.
In de chaos sanctuary zal bv de helft van de monsters al fire immune zijn. Dat icm IM op je tanks en het is snel afgelopen daar.
Je hebt dus crowd control nodig. Buri (ijs= slow) of nog beter , een ice runeword bow. zou ideaal zijn. Frost nova op afstand is natuurlijk een lekkere crowdcontrol. Nadeel, je hebt geen schild.
Armageddon zuigt stierepoep overigens, ik ben met een fire druid ooit begonnen enin nm gekomen, maar armageddon is echt te huilen zo slecht. Het hoeft niet om je heen te vallen, je kunt het dus bv op een rand van een scherm casten. Het beweegt wel grappig met je mee dan. Maar de damage is slecht. Op papier niet, maar het raakt haast nooit alle stenen op 1 ventje, dus jammer.
Volcano is al een stuk beter, maar het is je trage spell, het heeft een cooldown periode. Je zou moeten zorgen dat het wezen op de vulkaanmond blijft. Daar zou Buri of een andere slow ranged weapon voor kunnen zorgen.
Hm, had gehoopt dat t simpeler zou zijn 
Nuja, de A2 merc heb ik, denk dat ik daarbij blijf
... de grizzly komt er uiteraard ook 
Heb ook punten in hurricane om tot armageddon te komen ... misschien dat ik die verder moet uitbouwen? Weet niet van buiten of er op dat deel van de tree een slow op zit
Volcano is wel leuk, maar idd: als ze eraf lopen, is t effect al heel wat minder. Is wel de eerste maal dat ik een elemental druid speel, dus geen idee van het effect van armageddon voorlopig
Was ook al wel aan t denken van over te stappen op een ranged weapon. Of dat nu een bow is, of jav/knife/axe boeit me niet zo. De kans dat ik een buri vind of een ice runeword kan maken, is redelijk minimaal denk ik, aangezien ik single player speel. Ik moet het dus allemaal zelf vinden
Heb misschien meer kans met de grizzly en de wolfjes, die met wat geluk de vijand afleiden terwijl die op de vulkaan staat
Zal zodra ik weer effe speel, eens kijken of ik een ranged weapon met cold damage/freeze kan vinden
Thx voor de tips
Nuja, de A2 merc heb ik, denk dat ik daarbij blijf
Heb ook punten in hurricane om tot armageddon te komen ... misschien dat ik die verder moet uitbouwen? Weet niet van buiten of er op dat deel van de tree een slow op zit
Volcano is wel leuk, maar idd: als ze eraf lopen, is t effect al heel wat minder. Is wel de eerste maal dat ik een elemental druid speel, dus geen idee van het effect van armageddon voorlopig
Was ook al wel aan t denken van over te stappen op een ranged weapon. Of dat nu een bow is, of jav/knife/axe boeit me niet zo. De kans dat ik een buri vind of een ice runeword kan maken, is redelijk minimaal denk ik, aangezien ik single player speel. Ik moet het dus allemaal zelf vinden
Heb misschien meer kans met de grizzly en de wolfjes, die met wat geluk de vijand afleiden terwijl die op de vulkaan staat
Zal zodra ik weer effe speel, eens kijken of ik een ranged weapon met cold damage/freeze kan vinden
Thx voor de tips
Een fire druid wordt zelfs gezien als niet sterk genoeg om hell te solo'en. Maar goed, dat geeft juist de extra motivatie om te bewijzen dat hetw el kanKwakkel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:44:
Hm, had gehoopt dat t simpeler zou zijn
Nuja, de A2 merc heb ik, denk dat ik daarbij blijf... de grizzly komt er uiteraard ook
Thx voor de tips
Er zit geen slow in de tree. Je zou de twisters kunnen gebruiken voor hun minimale stun, maar de firetree heeft 1 probleem: het is kostbaar qua skills, dus heel veel punten in de rest wordt wat lastiger. Zeker armageddon, die tikt nogal aan, zeker voor de enorme slechte practische damage (niet de theoretische). Ik zou me daar eigenlijk ver van weg houden. Volcano is nog te maxxen met synergies.
Kijk maar eens hier
http://diablo3.ingame.de/...s/calc/index.php?char=dru
Haha, dat wordt er eentje voor thuis 
Reason:
The Websense category "Games" is filtered.
--------------------------------------------------------------------------------
URL:
Reason:
--------------------------------------------------------------------------------
URL:
He, nu je het zegt, ik kan opeens op gamesites, youtube en andere dingenKwakkel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:06:
Haha, dat wordt er eentje voor thuis
Reason:
URL:
Volgens mij hebben ze wat uitgezet hier
Je kunt er iig skills mee plannen en zien wat ze (theoretisch doen).
Nuja, als ik het IPadres zou kennen, zou ik er volgens mij wel weer opgeraken 
Maar, skills plannen heeft niet veel zin op t werk, tenzij ik hier effe D2 installeer
Maar, skills plannen heeft niet veel zin op t werk, tenzij ik hier effe D2 installeer
Verwijderd
Je mag me officieel wel helpen vanavond of wanneer je tijd hebt ;p.psychoclown schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:07:
[...]
Mocht je nog switchen add me gerust en laat het uiteraard even weten want dan kan ik je ook toevoegen
Net nog ff HC gedaan maar de helft van de baal games komt er zon lame gast in die meent weer ff iedereen te moeten killen, lol is der dus snel vanaf bij mij. Was toch pas lvl 30 dus was niet zon moeilijke keuze.
Nu dus weer terug naar scl alleen weetk nog niet wat et gaat worden ;x.
Necro skelliestuff zodatk lekker baal kan soloen en alles of mf blizz sorc. Hebk eerder gehad en beviel me zeer goed alleen nadeel is dan weer dat ik veel immunes tegen kom.
Zijn er nog meer builds waarmee je vroeg kan soloen die nearly geen immunes hebben, heb namelijk nog veel builds niet gebruikt alleen vooral pala en sorc ;x.
ps; wat is je ign psycho ;o?
Druid beer/wolf kan het met goede wapens wel redelijk goed, nadeel dat je als melee bijna altijd een might merc nodig gaat hebben op hell en he heel afhankelijk bent van je wapens. Druid elemental (wind) kan het ook omdat orkaan cold damage doet en tornado Physical. Verder heb je een goede bescherming tegen elemental damage met cyclone armor, dat ding is heiligVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:50:
[...]
Je mag me officieel wel helpen vanavond of wanneer je tijd hebt ;p.
Net nog ff HC gedaan maar de helft van de baal games komt er zon lame gast in die meent weer ff iedereen te moeten killen, lol is der dus snel vanaf bij mij. Was toch pas lvl 30 dus was niet zon moeilijke keuze.
Nu dus weer terug naar scl alleen weetk nog niet wat et gaat worden ;x.
Necro skelliestuff zodatk lekker baal kan soloen en alles of mf blizz sorc. Hebk eerder gehad en beviel me zeer goed alleen nadeel is dan weer dat ik veel immunes tegen kom.
Zijn er nog meer builds waarmee je vroeg kan soloen die nearly geen immunes hebben, heb namelijk nog veel builds niet gebruikt alleen vooral pala en sorc ;x.
ps; wat is je ign psycho ;o?
Barbs zijn er ook wel om bekend hell door te lopen, whirlwind, frenzy of concentrate.
Voor pala hebben we hammerdin ofc, holy hammer spammen die doet massive damage VS all en magic immunes kom je weinig tegen
Veel meer zit er zo ff kort denkend niet in, wel legendes gehoord over melee assassins die hell solo doen, nooit gezien, gehad of gedaan.
moulten boulder doet een stuk meer en hardere phys damage. heb je meer aan dan denk ik tegen fire immunesPheno79 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:16:
[...]
je doet wel wat phys damage, maar ik vraag me af of je genoeg punten in je summons gaat krijgen om de fire immunes tegen te kunnen houden op hell. Met level 1 skellies red je het ook niet in nm
Je hebt iig een erg sterke tank nodig (zij het een beer + a2 of a5 merc) om in hell die groepen tegen te houden. Het moet veel phys damage doen zodat jij veilig op een afstandje kan staan.
Veel druids verkiezen (dire) wolfs boven grizzly als tank, Grizzly kan wel wat klappen hebben maar tja een groepje om um hene en hij is echt zo weg, hij is traag en heeft een slome recovery. Wolven gaan veel sneller neer en hebben minder hp, maar je hebt er wel meer en als er 1 weg valt heb je nog andere die het gelijk opvangen en je nieuwe kan casten. Als je summons wil die voor je tanken moet je toch echt naar necro kijken denk ik, druid is actief summons spammen omdat ze snel neer gaan
edit: ik gebruik zelf liever www.d2skills.com voor skill calcs omdat de tree netjes staat zoals je hem ingame tegenkomt
[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 02-09-2008 16:42 ]
Staat ook in de playertable op de eerste pagina zal je er vanavond ook wel even in zetten heb nu nog college enzo..
acc: kyozu2.
Verwijderd
Bedankt avlast, nou nog ff vraagje, welke gaat et snelste ivm AOE of iets dergelijks ;O?Druid beer/wolf kan het met goede wapens wel redelijk goed, nadeel dat je als melee bijna altijd een might merc nodig gaat hebben op hell en he heel afhankelijk bent van je wapens. Druid elemental (wind) kan het ook omdat orkaan cold damage doet en tornado Physical. Verder heb je een goede bescherming tegen elemental damage met cyclone armor, dat ding is heilig
Barbs zijn er ook wel om bekend hell door te lopen, whirlwind, frenzy of concentrate.
Voor pala hebben we hammerdin ofc, holy hammer spammen die doet massive damage VS all en magic immunes kom je weinig tegen
Veel meer zit er zo ff kort denkend niet in, wel legendes gehoord over melee assassins die hell solo doen, nooit gezien, gehad of gedaan.
Ok, maar overall is moulten boulder niet zo schitterend lijkt me: als je vijand niet in z'n lijn staat, heb je er niets aandaves2hd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:30:
moulten boulder doet een stuk meer en hardere phys damage. heb je meer aan dan denk ik tegen fire immunes+ knockback.
Veel druids verkiezen (dire) wolfs boven grizzly als tank, Grizzly kan wel wat klappen hebben maar tja een groepje om um hene en hij is echt zo weg, hij is traag en heeft een slome recovery. Wolven gaan veel sneller neer en hebben minder hp, maar je hebt er wel meer en als er 1 weg valt heb je nog andere die het gelijk opvangen en je nieuwe kan casten. Als je summons wil die voor je tanken moet je toch echt naar necro kijken denk ik, druid is actief summons spammen omdat ze snel neer gaan
Dire wolfs zijn er ook maar 3, niet gek veel dus, maar die heb ik al (uiteraard niet gemaxt
Necro heb ik n lvl 45 ofzo op SC, had geen zin die nog eens op HC na te maken
Gebruik trouwens ook veel 'fissures' als t geen fire immunes zijn ... die kan je onder je grizzly casten om zo extra damage te doen, zodat je grizzly langer heel blijft
ligt vooral veel aan je equipmentVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:40:
[...]
Bedankt avlast, nou nog ff vraagje, welke gaat et snelste ivm AOE of iets dergelijks ;O?
Maar een whirilwind barb met sterke wapens kan het ook, die raast door een groep heen met een might merc zeker meer damage. Druid wolf skill fury bijt ook alles om zich heen
Ik denk dat een druid wind het makkelijkste is omdat je damage van skills komt, maar uiteindelijk is barb het sterkste met de juiste setting, ook qua overleven (in my opinion).
'Boulder is er ook niet om naar de andere kant van het scherm te casten het is een redelijk close combat skill. dan raakt hij snel is hij snel kapot en kun je snel een nieuwe castenKwakkel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:43:
[...]
Ok, maar overall is moulten boulder niet zo schitterend lijkt me: als je vijand niet in z'n lijn staat, heb je er niets aan
een nieuwe
Van de druid builds is de fire druid het lastigst, maar wel het tofst, imho.
Maar ik ben dan ook wel gek van de underdogbuilds
Ja, daarover gesproken: ik ben zelf iemand die daar ook wel van houdt, maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk door hell heen kunnen komen en niet volledig afhankelijk zijn van partymembers. Het leukste vind ik eigenlijk nieuwe characters maken, maar heb jij enig idee hoe een Sorc met Enchant als main skill werkt? Ik zit te denken aan Enchant, Warmth (synergie) en Energy shield maxen, de rest ben ik nog niet helemaal uit... En maak je dan een build met shield of niet?Pheno79 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:59:
Van de druid builds is de fire druid het lastigst, maar wel het tofst, imho.
Werebear sorc is een hele goede bijv. als je rene eens ziet (weet niet of je hem in je lijst hebt) maar hij heeft laatst een erg lekkere in elkaar gedraaid. Weliswaar met dikke gear maar met minder is die ook al erg sterk.Vicarious schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:53:
[...]
Ja, daarover gesproken: ik ben zelf iemand die daar ook wel van houdt, maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk door hell heen kunnen komen en niet volledig afhankelijk zijn van partymembers. Het leukste vind ik eigenlijk nieuwe characters maken, maar heb jij enig idee hoe een Sorc met Enchant als main skill werkt? Ik zit te denken aan Enchant, Warmth (synergie) en Energy shield maxen, de rest ben ik nog niet helemaal uit... En maak je dan een build met shield of niet?
Hmm ik was niet van plan om er een werebear van te maken. Niet omdat ik dat niet wil, maar omdat ik dat runeword voorlopig toch niet kan maken en/of ruilenpsychoclown schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:37:
[...]
Werebear sorc is een hele goede bijv. als je rene eens ziet (weet niet of je hem in je lijst hebt) maar hij heeft laatst een erg lekkere in elkaar gedraaid. Weliswaar met dikke gear maar met minder is die ook al erg sterk.
Rene zit wel in mijn lijst, maar ik nog niet in de zijne gok ik.
Owja hehe niet aan gedachtVicarious schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:36:
[...]
Hmm ik was niet van plan om er een werebear van te maken. Niet omdat ik dat niet wil, maar omdat ik dat runeword voorlopig toch niet kan maken en/of ruilen![]()
Rene zit wel in mijn lijst, maar ik nog niet in de zijne gok ik.
Nja heb sowieso wel een lache meleesorc circ mocht je willen hebben
Afgelopen weekend mijn plan om mijn lightsorc verder te twinken en mijn blizzsorc en smiter weg te doen gestart, blizzsorc en smiter inmiddels deels aan medegotters vergeven en een deel verkocht.
Toen ook maar gelijk een CoH dusk 15/10 gemaakt maar vond de loss van mf best groot tov topazed tal armor dus vandaag maar 4 scs (3 res en 1 5mf) aan de kant gezet voor 4x 7mf scs.
Nu alleen nog een betere wt en me eerste fase is afgerond, meeste mf loss is dan opgevangen door de 4 scs en betere wts plus me res zijn max en nog eens ~3k dmg meer
@Vicarious: Volgens mij heb ik je wel in mijn lijst hoor 
Mijn bearsorc is alweer foetsie
Was wel leuk spelen (soms op Hell andy of meph in 2 meppen dood
) maar ik baalde ervan dat hij erg afhankelijk was van mijn infinity merc. Die mercs gaan steeds zo snel dood... Dus m'n infinity verkocht en wat ander leuks gekocht.
Ik heb de gear gebruikt om een Dreamadin te maken.
- 20 resist lightning aura (dikke boost voor de lvl 30 holy shock aura van 2x dream)
- 20 conviction aura (geen infinity merc meer nodig)
- 20 sacrifice (dmg boost voor zeal)
- 20 holy shield
- de rest in zeal
Jammer genoeg zit 1 van de Dream runewords in een troll nest ipv een paladin schild met +res, dus ik ben genoodzaakt een CoH armor te gebruiken (had liever een eni gewild, maar ach).
Wapen is voorlopig heavens light (komt ie toch nog van pas psychoclown
), totdat ik een Lo vind voor Grief 
Ik heb er een act1 merc bij genomen met een Faith bow voor de Fanaticism aura. Die merc is gelukkig nog niet dood gegaan, zal wel typisch act2 mercs zijn die steeds omvallen
Speelt als een trein, ik kan wellicht niet zo snel MFen, maar ik kan wel zonder problemen van begin tot eind door Hell heen nu. Binnenkort eens kijken hoe hij het doet tegen de mini ubers.
Maar ik heb nu dus een Beast war axe liggen waar ik niets mee doe. Hij heeft weinig dmg en een lage str. req. dus alleen geschikt voor bijv. een bearsorc of summoner. Als iemand 'm tegen de prijs van een Ber over wil nemen, graag
Mijn bearsorc is alweer foetsie
- 20 resist lightning aura (dikke boost voor de lvl 30 holy shock aura van 2x dream)
- 20 holy shield
- de rest in zeal
Jammer genoeg zit 1 van de Dream runewords in een troll nest ipv een paladin schild met +res, dus ik ben genoodzaakt een CoH armor te gebruiken (had liever een eni gewild, maar ach).
Wapen is voorlopig heavens light (komt ie toch nog van pas psychoclown
Ik heb er een act1 merc bij genomen met een Faith bow voor de Fanaticism aura. Die merc is gelukkig nog niet dood gegaan, zal wel typisch act2 mercs zijn die steeds omvallen
Speelt als een trein, ik kan wellicht niet zo snel MFen, maar ik kan wel zonder problemen van begin tot eind door Hell heen nu. Binnenkort eens kijken hoe hij het doet tegen de mini ubers.
Maar ik heb nu dus een Beast war axe liggen waar ik niets mee doe. Hij heeft weinig dmg en een lage str. req. dus alleen geschikt voor bijv. een bearsorc of summoner. Als iemand 'm tegen de prijs van een Ber over wil nemen, graag
[ Voor 13% gewijzigd door Rene59 op 02-09-2008 23:37 ]
Staat alleen wel bij dat die niet mag worden 'overridden'. Dus als laatste casten?Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:00:
[...]
Kan ik jou ook eens helpen, ik heb nog een 50 mf wt liggen waar ik niets meer mee doe.psychoclown schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:13:
[...]
Nu alleen nog een betere wt en me eerste fase is afgerond, meeste mf loss is dan opgevangen door de 4 scs en betere wts plus me res zijn max en nog eens ~3k dmg meer
Nou, met minder is het gaaperdegaap dood hoor. Rene maakt gebruik van dual dream gok ik zo, dan is alles sterk (icm light mastery ook nog eens). Het kost op z'n minst drie high runes, dat zijn erg veel pgemspsychoclown schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:37:
[...]
Werebear sorc is een hele goede bijv. als je rene eens ziet (weet niet of je hem in je lijst hebt) maar hij heeft laatst een erg lekkere in elkaar gedraaid. Weliswaar met dikke gear maar met minder is die ook al erg sterk.
Maar een duidelijk overpowered build die gebruik maakt van een bug. Zonder die bug wordt het toch echt lastiger (tried it in hero editor).
Ja joh, niet echt gemerkt want ben afgelopen dagen niet zoveel on geweest (kan me G5 op een of andere manier niet lekker in de hand krijgen terwijl ik in Arnhem al jaren op een mx518 speelRene59 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:30:
@Vicarious: Volgens mij heb ik je wel in mijn lijst hoor
Mijn bearsorc is alweer foetsieWas wel leuk spelen (soms op Hell andy of meph in 2 meppen dood
) maar ik baalde ervan dat hij erg afhankelijk was van mijn infinity merc. Die mercs gaan steeds zo snel dood... Dus m'n infinity verkocht en wat ander leuks gekocht.
- 20 holy shield
- de rest in zeal
Wapen is voorlopig heavens light (komt ie toch nog van pas psychoclown), totdat ik een Lo vind voor Grief

Maar goed wel tof een auradin, alleen misschien was het alleen jou merc mijn ventje gaat vrijwel nooit neer
Ok nice, als die niet te prijzig is neem ik die wel heb liever wts 49 want die gaat vaak helft goedkoper nja moet je maar even een pm sturen ingame/got/jsp. Ben vanavond wel weer online heb straks college en haal ik me tas thuis op en peer ik hem direct met de trein naar Arnhem.Rene59 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:40:
[...]
Kan ik jou ook eens helpen, ik heb nog een 50 mf wt liggen waar ik niets meer mee doe.
Ja dat zei ik ook nog later tegen viciarious maarja als je beetje rijk bent ga je al gauw makkelijk denken hePheno79 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 07:22:
[...]
Nou, met minder is het gaaperdegaap dood hoor. Rene maakt gebruik van dual dream gok ik zo, dan is alles sterk (icm light mastery ook nog eens). Het kost op z'n minst drie high runes, dat zijn erg veel pgems
Maar een duidelijk overpowered build die gebruik maakt van een bug. Zonder die bug wordt het toch echt lastiger (tried it in hero editor).
Hooray! CE is gemaxed (momenteel lvl 25)!
Het snijdt als een warm mes door boter in Hell.
Ik heb nu alleen wel skillpunten over (skellies max, mastery max, CE max), maar wat is nu verstandig om in te investeren? Moet ik mijn Clay Golem boosten met punten of met mastery? Of kan ik het beter in Bone Armor dumpen?
Btw gisteren Tal's Death Mask gevonden
Nu alleen even wachten op mijn merc dat ie lvl 66 is.
Ik heb nu alleen wel skillpunten over (skellies max, mastery max, CE max), maar wat is nu verstandig om in te investeren? Moet ik mijn Clay Golem boosten met punten of met mastery? Of kan ik het beter in Bone Armor dumpen?
Btw gisteren Tal's Death Mask gevonden
Clay golem zou ik for the time being lekker 1pt laten. Al een puntje in Revive, Summon resist en Golem mastery zitten?Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:12:
Btw gisteren Tal's Death Mask gevondenNu alleen even wachten op mijn merc dat ie lvl 66 is.
Zonee zou ik daarmee starten, bonearmor is op hell pretty useless niet gemaxed (zie bonemancer) en is dus hetzelfde geval als met bonespear ed. zo ik dus geen punten in stoppen hooguit 1pt in bonearmor+bonewall (bij die 2 heb je geen andere prereq geloof ik zo uit het hoofd).
Anders Golem Mastery wat opvullen, tenminste dat is wat ik zou doen
Mijn Necro HCL (lvl 78) is nu ook langs Andy Hell, achteraf viel het allemaal wel mee.
Ook ik zit met het dillema waar mijn skillpunten nu verder in te stoppen, skellies maxed, mastery maxed, CE maxed, 1 punt in clay golem, golem mastery, revive en 3 punten in summon resist.
Verder alle one point wonders uit de curse tree een puntje gegeven, toch nog 12 punten over.
Zit nu te denken aan AD, decripify, dim vision voor groter bereik.
Verder niets meer in de bone tree.
Iemand nog tips en trucs?
Ook ik zit met het dillema waar mijn skillpunten nu verder in te stoppen, skellies maxed, mastery maxed, CE maxed, 1 punt in clay golem, golem mastery, revive en 3 punten in summon resist.
Verder alle one point wonders uit de curse tree een puntje gegeven, toch nog 12 punten over.
Zit nu te denken aan AD, decripify, dim vision voor groter bereik.
Verder niets meer in de bone tree.
Iemand nog tips en trucs?
Cititzen of Ladonia
Ik heb de afgelopen week redelijk laat gespeeld steeds, heb jou een paar keer offline zien gaan toen ik kwam spelen.psychoclown schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:58:
[...]
Ja joh, niet echt gemerkt want ben afgelopen dagen niet zoveel on geweest (kan me G5 op een of andere manier niet lekker in de hand krijgen terwijl ik in Arnhem al jaren op een mx518 speel).
Maar goed wel tof een auradin, alleen misschien was het alleen jou merc mijn ventje gaat vrijwel nooit neer
Ik zal weer wat keys verzamelen, kunnen we 't nog eens proberen
Ies graties natuurlijk[...]
Ok nice, als die niet te prijzig is neem ik die wel heb liever wts 49 want die gaat vaak helft goedkoper nja moet je maar even een pm sturen ingame/got/jsp. Ben vanavond wel weer online heb straks college en haal ik me tas thuis op en peer ik hem direct met de trein naar Arnhem.
Decripify vergroot het bereik niet. De radius is fixed op 4 yards. Je verhoogt wel de duration geloof ik.
Ik zou het als volgt doen: 1 punt in golem, 1 in mastery, 1 in golem, 1 in mastery -> etc.
En anders inderdaad voor AD gaan, daarbij wordt wel de range verhoogd bij meer skillpoints.
Ik zou het als volgt doen: 1 punt in golem, 1 in mastery, 1 in golem, 1 in mastery -> etc.
En anders inderdaad voor AD gaan, daarbij wordt wel de range verhoogd bij meer skillpoints.
Dat ligt eraan hoe je speelt. Dim vision kan handig zijn als je te vaak geraakt wordt door ranged dudes (lees: gloams straks). Alleen de champs en bosses in bosspacks zijn daar immune voor.Joarie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:12:
Btw gisteren Tal's Death Mask gevondenNu alleen even wachten op mijn merc dat ie lvl 66 is.
Terror kun je daar ook voor gebruiken.
AMp als je het haat vaak te casten, maar met 1 punt en straks trang oul gloves etc heb je genoeg punten. ZO ook decrep. Die is echt 1 punt, meer niet.
Bonearmor kan als je vaak melee geraakt denkt te worden (niet of nauwelijks dus): 1 punt bonearmor dan, de rest in de synergies (die zijn beter voor je bonearmor).
Wil je je clay of iron golem langer laten leven: golemmastery en de golem in kwestie. Sneller, meer life, clay meer ar, iron meer def. Can't go wrong with that.
Punten waar je het niet in moet steken:
mages: (zuig, 1 wave van diablo hell is genoeg om botten rond je heen te hebben liggen)
revives: +items. 'nough
fire golem: ik heb die nooit leuk gevonden, die holy fire aura is echt niets
blood golem: mja, alleen als je je golem daanaast nog life wilt geven
Alle bone en posion spells: de damage gaat het niet redden in hell.
Die Holy Fire aura damaget de vijandjes wel een beetje, waardoor ze naar je golem getrokken worden, en jou dus niet meer aanvallen. Ik vind hem een beetje onderschat.
Verwijderd
hallo allemaal
Ik ben ook weer eens begonnen met Diablo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik sinds 1.09 niet meer gespeeld heb en ik merk al dat er veel anders is.
Ik heb besloten om een Amazon te maken met strafe en freezing arrow. Ik heb begrepen dat dit een redelijk stabiele build is. Tot op heden heb ik inderdaad weinig problemen mee en ik moet eerlijk toegeven dat strafe best veel fun is om mee te spelen.
Ik heb echter 1 probleem en dat is mijn mana. Freezing arrow trekt binnen een 6 schoten mijn mana poel leeg en nu zoek ik eigenlijk manieren om wat mana leech te krijgen zodat ik met strafe die poel weer kan aanvullen.
Mana leech is leuk, maar ik kan geen boog vinden waar ik wat mee kan. Het enige wat ik kan bedenken is een boog te maken met een runeword, maar na talloze runs op de countess voor een amn rune heb ik daar de hoop een beetje opgegven. Het alternatief is een perfect skull in een socket te stoppen. Maar dan mis ik weer veel damage.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Is er een boog waar ik naar kan zoeken?
momenteel ben ik level 40 en zit in act 2 NM te spelen (SC). Ik ben net een paar dagen bezig, dus neem het me niet kwalijk als ik nog niet volledig op de hoogte ben.
Ik ben ook weer eens begonnen met Diablo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik sinds 1.09 niet meer gespeeld heb en ik merk al dat er veel anders is.
Ik heb besloten om een Amazon te maken met strafe en freezing arrow. Ik heb begrepen dat dit een redelijk stabiele build is. Tot op heden heb ik inderdaad weinig problemen mee en ik moet eerlijk toegeven dat strafe best veel fun is om mee te spelen.
Ik heb echter 1 probleem en dat is mijn mana. Freezing arrow trekt binnen een 6 schoten mijn mana poel leeg en nu zoek ik eigenlijk manieren om wat mana leech te krijgen zodat ik met strafe die poel weer kan aanvullen.
Mana leech is leuk, maar ik kan geen boog vinden waar ik wat mee kan. Het enige wat ik kan bedenken is een boog te maken met een runeword, maar na talloze runs op de countess voor een amn rune heb ik daar de hoop een beetje opgegven. Het alternatief is een perfect skull in een socket te stoppen. Maar dan mis ik weer veel damage.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Is er een boog waar ik naar kan zoeken?
momenteel ben ik level 40 en zit in act 2 NM te spelen (SC). Ik ben net een paar dagen bezig, dus neem het me niet kwalijk als ik nog niet volledig op de hoogte ben.
Een golem trekt sowieso altijd de aandacht. Kijk maar naar bosses, ze zullen altijd je golem pakken.
Blood golem vind ik ook al zo'n heerlijk nutteloze golem, je zou wel gek zijn om je leven met die gast te delen in hell
Al moet ik zeggen dat ik niet weet of er ondertussen (na 1.10 ) wat aan die gast getweaked is.
Blood golem vind ik ook al zo'n heerlijk nutteloze golem, je zou wel gek zijn om je leven met die gast te delen in hell
Al moet ik zeggen dat ik niet weet of er ondertussen (na 1.10 ) wat aan die gast getweaked is.
Waarom zoeken naar een boog? manald heal (ring uit classic), valt bij de vleet bij andy normal, cheapere leech bestaat er nietVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:53:
hallo allemaal
Best handig zoals je ziet. Volgens mij kan andy normal die al droppen, dus daar zou ikw at runs op doen. of voor een pgem of wat traden. Supercheap, en leechen tot je er bij neervalt. let wel op: er zit een penalty op manaleech in nightmare en hell. Dacht dat 6% op normal, 3% op nm en 1,5% op hell werd.Required Level: 15
4-7% Mana Stolen Per Hit (varies)
Replenish Life +5-8 (varies)
Regenerate Mana 20%
+20 To Life
[ Voor 12% gewijzigd door Pheno79 op 03-09-2008 13:01 ]
Ja dat klopt inderdaad, vanavond ben ik er wel weer gewoon. Pak zo weer de trein naar Arnhem moet nog wat doen etc en heb morgen snijzaalprac in Nijmegen dus scheelt me weer anderhalf uur eerder de trein pakkenRene59 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:22:
[...]
Ik heb de afgelopen week redelijk laat gespeeld steeds, heb jou een paar keer offline zien gaan toen ik kwam spelen.
Ik zal weer wat keys verzamelen, kunnen we 't nog eens proberen
[...]
Ies graties natuurlijkIk heb al zoveel van jou gehad, wordt tijd dat ik wat teruggeef he.
Met een dual dream pala moet het stukken beter gaan idd best weer wat exp erbij maar met je pala voel ik me wel veilig
Cool! Dat is natuurlijk helemaal top
Mwah maar je moet sowieso weer 2 punten extra erin stoppen voordat je fire golem hebt en hij heeft minder def / minder health dan clay golem. Ook geen slow welke toch wel imo iets belangrijker is dan de aura. Uiteraard moet je het zelf weten natuurlijk maar ik weet uit ervaring dat de clay golem >> fire golemVicarious schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:53:
Die Holy Fire aura damaget de vijandjes wel een beetje, waardoor ze naar je golem getrokken worden, en jou dus niet meer aanvallen. Ik vind hem een beetje onderschat.
Dit topic is gesloten.