Vergeet niet dat Aion op grafisch gebied ook wat beter uitziet in vergelijking met Wow.
Dynamische shadows werken prima zonder fps drops. Alle characters zien er scherp uit op detail, glimmende armors waar je ogen van verblinden, grote steden in de lucht, en natuurlijk het unieke is vliegen. Je mag vliegen - overal! - terwijl Wow je alleen op bepaalde gebieden toelaat (dus niet in instances) en dat kan vervelend zijn.
Wow blinkt goed uit door enorme quests, veel items en zeker programmeerbare GUI. Je blijft dus bezig houden.
Aion moet het doen met betere combo systemen, andere pvp systemen (vliegen in combat zal dus apart voelen) zodat je game skillz kunt gebruiken. Vergeet niet dat je bewegingen ook benut worden in combat, zoals beter aanvallen, beter ontwijken etc. Het wordt dus meer actiever geheel.
En natuurlijk de uitgebreide character generator waardoor bijna iedereen uniek is. Dus bijna geen dubbelgangers meer. Zo kun je bijna in het spel iemand herkennen aan zijn gezicht "hee daar is hij" of zo in plaats van steeds op de naam kijken. Kleine meisjes zien er "kawaii" uit, en emotes maken het nog mooier.
De wereld is zoveel mogelijk levendig gemaakt zodat veel npc ook bewegingen doen. En wat dacht je van verkoophoek? Daar zit je niet gelijmd op de stoel of verborgen in een huisje, maar sta je letterlijk op en maakt uitnodigende bewegingen naar de publiek. Het maakt allemaal dus minder saai.
Aion wordt zeker steeds verbeterd en wordt groter. Als NcSoft merkt dat Aion veel mensen aantrekt, zullen ze zeker alles doen om Aion nog beter te maken.
Kijk anders op Youtube, daar worden genoeg combat voorbeelden getoond.
Je kunt de key maar 1x gebruiken.
Ik weet niet of de key gekoppeld is aan je pre order, maar er staat wel bij dat het een pre order key is als ik mijn game account check:
Ja, maar de key is nog niet in de game gezet. Het is nog ongebruikte key. Ik wil daarom weten of de toegestuurde key een beta key is zoals andere keys of dat het speciale key is met extra's vanwege mijn CE box aankoop. Dat wil ik weten!
[
Voor 11% gewijzigd door
MrDummy op 13-08-2009 13:46
]