Toon posts:

[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Ik ben door dit topic heen gespit en tot de conclusie gekomen dat dit mijn nieuwe mmo wordt en hopelijk blijft het wat langer duren dan alle andere games die ik na wow heb geprobeerd vooral War vond ik erg teleurstellend.

Dank aan iedereen die informatie heeft verzorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 08:46
Aion staat 2x in de launcher bij mij, hebben meer mensen dit? De regio staat wel gewoon op Europa ingesteld. Als ik de US versie van Aion uit het menu verwijder komt die gewoon weer terug als ik de launcher opnieuw start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Vsync waarschijnlijk niet zo lekker werkt in deze game?

Zelfs als ik Vsync aan zet in me ati driver, dan nog heb ik die lijnen af en toe door me beeld in deze game. Dat had ik met WAR ook al, dan ziet alles er scherp/hoge fps uit op high maar wordt het verpest door van die lijnen als je snel de camera beweegt, of vooruit loopt. Het is niet ernstig, maar wel jammer als je op hoge reso's speelt met alles op high. Zorgt er voor dat het net niet perfect is. Enkel WoW had daar totaal geen last van, maar daar kon je het in game aanzetten als ik me goed kan herinneren.

Ik haal op rustige plaatsen makkelijk de 200fps, AA en AF staat ook aan. Wat zou ik hier aan kunnen doen? (moet wat he terwijl ik op de game wacht ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is gewoon in te stellen, sync fps of lock framerate heet het dacht ik. Je scherm kan namelijk maar 60hz (LCD neem ik aan) en dus krijg hij hogere input dan dat hij kan weerwegen. Resultaat is dus die tearing, bij het draaien tekent de monitor al het volgende plaatje terwijl de eerste nog niet eens klaar/af was.
Falconey schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:34:
Aion staat 2x in de launcher bij mij, hebben meer mensen dit? De regio staat wel gewoon op Europa ingesteld. Als ik de US versie van Aion uit het menu verwijder komt die gewoon weer terug als ik de launcher opnieuw start.
Jep hier ook, heb er niet zo last van eigelijk :P Je kan wel even kijken of beide dezelfde map gebruiken, anders 1 helemaal weggooien (incl map) en dan komt hij dacht ik weer bij not-installed games te staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat je dat denkt maar ik kan het niet vinden. :)

edit:Ik heb een 4870X2, lees net iets over wachten op nieuwe drivers van ATI. Zou leuk zijn voor dat de game uit komt. Maar ik lees wel meer dingen op internet... ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:49
Falconey schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:34:
Precies net zo hier, kan het eruit gooien wat je wilt maar hij blijft de US versie terug zetten :p. Ach ja, gewoon niet teveel aandacht aan besteden ;).

Nog eventjes en dan de laatste CBT alweer, het wordt tijd voor die release :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 00:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:38:
Leuk dat je dat denkt maar ik kan het niet vinden. :)

edit:Ik heb een 4870X2, lees net iets over wachten op nieuwe drivers van ATI. Zou leuk zijn voor dat de game uit komt. Maar ik lees wel meer dingen op internet... ;)
Staat in het options menu (en dan graphics) van Aion zelf.
psychodude schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:48:
[...]

Precies net zo hier, kan het eruit gooien wat je wilt maar hij blijft de US versie terug zetten :p. Ach ja, gewoon niet teveel aandacht aan besteden ;).

Ik heb het probleem opgelost door de complete game te verwijderen en dan echt de EU versie te downloaden :P Anyway, nu dus 1x Aion in de launcher staan ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Thrace Grumble op 12-08-2009 20:19 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
psychodude schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:48:
[...]

Gefixt, heb de map renamed naar AionEU en de launcher opnieuw gestart. Hierna de goede versie van Aion aanklikken en de map even aangeven.

Edit: opnieuw installeren is niet nodig, er is geen verschil tussen de clients op een .ini bestand na.

[ Voor 9% gewijzigd door Falconey op 12-08-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:18:
[...]

Staat in het options menu (en dan graphics) van Aion zelf.
Zal wel aan mij leggen. :s
Ik vind enkel fixed fps en dat is om je graphics bij te stellen om niet te laag met je fps gaan in zware stukken als ik het goed heb begrepen. (mindere systemen)
Ach, komt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb nooit problemen gehad met de sync in aion, heb alle settings op max en gemiddeld rond de 75-100 fps.

Het maakt trouwens niet uit welke Aion client je hebt, zolang de settings maar op EU staan.
Ik heb zelf de amerikaanse client, maar omdat de settings op EU staan kan ik gewoon op de normale servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:55:
Ik heb nooit problemen gehad met de sync in aion, heb alle settings op max en gemiddeld rond de 75-100 fps.

Het maakt trouwens niet uit welke Aion client je hebt, zolang de settings maar op EU staan.
Ik heb zelf de amerikaanse client, maar omdat de settings op EU staan kan ik gewoon op de normale servers spelen.
Vraag ik me nu wel af of je een GeForce of een Radeon heb?

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb 1 vraag:
Ik heb een pre order key gekregen omdat ik een box pre order. Ik weet niet of:
- de key speciaal bij de box hoort (en moet ik niet uitgeven aan iemand)
- de key de eenmalig te gebruiken beta key is

En ik weet niet of ik bij ontvangst box de nieuwe live-key krijg of dat toegestuurde pre-order key ook geschikt is voor live.

Ik heb al een beta key, en nu ook nog pre-order key. Twee keys voor beta. Maar ik heb maar 1 nodig, en hou andere over. Wat zal ik het doen?
Ik kan wel key aan een vriend geven, maar ik weet niet of het exclusieve key is.
Wie kan me even uit de brand helpen?

• Jegorex
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:37:
[...]

Vraag ik me nu wel af of je een GeForce of een Radeon heb?
Heb een GeForce GTX 260
MrDummy schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:55:
Ik heb 1 vraag:
Ik heb een pre order key gekregen omdat ik een box pre order. Ik weet niet of:
- de key speciaal bij de box hoort (en moet ik niet uitgeven aan iemand)
- de key de eenmalig te gebruiken beta key is

En ik weet niet of ik bij ontvangst box de nieuwe live-key krijg of dat toegestuurde pre-order key ook geschikt is voor live.

Ik heb al een beta key, en nu ook nog pre-order key. Twee keys voor beta. Maar ik heb maar 1 nodig, en hou andere over. Wat zal ik het doen?
Ik kan wel key aan een vriend geven, maar ik weet niet of het exclusieve key is.
Wie kan me even uit de brand helpen?
Je kunt de key maar 1x gebruiken.
Ik weet niet of de key gekoppeld is aan je pre order, maar er staat wel bij dat het een pre order key is als ik mijn game account check:
Serial Codes Used on this Account
Type Date Used Serial Code
Preorder Jul 10, 2009 XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-V7UU
PS: Mensen die op Mesramtaeda nog een Elyos clan zoeken kunnen contact met me opnemen, ben officer in ElyosElite.
Afgelopen beta waren we de nr 6 clan op de server (en de nr 2 van de clans die maar 3 dagen oud waren)
De clan is lvl 2.

Verwijderd

Dan zal het dus idd een ATI of een 4870X2 ding zijn. Dan maar wachten op nieuwe ATI driver. Toch jammer is dat hoor als je lekker systeem heb en je kunt maar niet van de tearing af komen in sommige games., want voor de rest lopen alle games zo :9.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 09:15 ]

• Falconey
Ik heb met een HD4870 nergens last van, framerates met AA/AF zitten tussen 40 en 100. Tearing heb ik ook nog niet gezien.

Verwijderd

Wil niet zeggen dat een X2 dat niet kan hebben helaas. :) Waarom het er is snap ik ook niet (hoop dus driver), al is het niet ernstig of zo hoor. Misschien dat 1.5 ook wel dingen gaat verbeteren voor mij. :) Tis gewoon zoals ik al zei, jammer als het voor de rest geweldig draait op 24"...

Morgen mogen we weer!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 10:05 ]

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Ik heb mijn Pre-Order key binnen gekregen van FRS :) Kan nu aan de slagen met de CB van morgen :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

Ik twijfel nog..wil dit spel zeker wel wat beter proberen dan toen ik het op de chinese client heb gespeeld...dat werkte echt voor geen meter en is dus ook niet echt een eerlijke beoordeling, maar ik kon daardoor ook nog echt niet bepalen of ik dit spel nu wel of niet leuk ga vinden... :S

De lovende verhalen heb ik uiteraard wel gelezen, maar toch..om een game te preorderen voor 40 euro, om dan te merken dat ik hem misschien helemaal niet leuk vind...da's toch best zonde zeg maar.. ;) Iemand die me weet te overtuigen? Dan kan ik hem vanavond nog bestellen eventueel, zodat ook ik morgen aan de beta mee kan doen...al zal ie dan flink mogen gaan stampen qua download, want die was volgens mij behoorlijk groot...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:18:
Ik twijfel nog..wil dit spel zeker wel wat beter proberen dan toen ik het op de chinese client heb gespeeld...dat werkte echt voor geen meter en is dus ook niet echt een eerlijke beoordeling, maar ik kon daardoor ook nog echt niet bepalen of ik dit spel nu wel of niet leuk ga vinden... :S

De lovende verhalen heb ik uiteraard wel gelezen, maar toch..om een game te preorderen voor 40 euro, om dan te merken dat ik hem misschien helemaal niet leuk vind...da's toch best zonde zeg maar.. ;) Iemand die me weet te overtuigen? Dan kan ik hem vanavond nog bestellen eventueel, zodat ook ik morgen aan de beta mee kan doen...al zal ie dan flink mogen gaan stampen qua download, want die was volgens mij behoorlijk groot...
even googlen en je vind ook winkels die online de pre-order key los verkopen.
kost 5 euro ofzo (en die ben je dus kwijt als je toch besluit de game te kopen)

TheS4ndm4n#1919

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:18:
Grootste verschil met Chinese client, de lag. Dat is al een wereld apart als je de beta's bekijkt van europese versie.

Daarbij zit je dus met een 'zwart gat', end content en inhoud. Hopelijk dat we de volgende beta richting grote pvp mogen (premade 30 anyone? :P), dan wordt ook het latere werk wat bekender. Sommige classes komen op hogere lvls pas echt in actie, dat is voor mij al een reden om te gaan spelen (ik wil die lvl4 spirit pet :D).

In de beta's was het ieder voor zich, zo snel mogelijk lvlen en veel leren zodat je een 'voorsprong' hebt bij launch. Dus qua teaming was er bijzonder weinig te vinden, dus weet totaal niet hoe dat gaat lopen. (andere kant, in WoW de eerste pakembeet 40 lvls doe je nu alleen, mijn recente ervaringen zelfs richting 70/75).

Zelf hou ik wel van beetje 'verse' mechanics in een game, het combo systeem, grote variatie van skills en gebruik ervan, trekt me wel. Maargoed, dat klonk in AoC ook erg belovend, maar dat was me even een mega domper.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2009 12:42 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MrDummy

MrDummy

Vergeet niet dat Aion op grafisch gebied ook wat beter uitziet in vergelijking met Wow.
Dynamische shadows werken prima zonder fps drops. Alle characters zien er scherp uit op detail, glimmende armors waar je ogen van verblinden, grote steden in de lucht, en natuurlijk het unieke is vliegen. Je mag vliegen - overal! - terwijl Wow je alleen op bepaalde gebieden toelaat (dus niet in instances) en dat kan vervelend zijn.

Wow blinkt goed uit door enorme quests, veel items en zeker programmeerbare GUI. Je blijft dus bezig houden.
Aion moet het doen met betere combo systemen, andere pvp systemen (vliegen in combat zal dus apart voelen) zodat je game skillz kunt gebruiken. Vergeet niet dat je bewegingen ook benut worden in combat, zoals beter aanvallen, beter ontwijken etc. Het wordt dus meer actiever geheel.

En natuurlijk de uitgebreide character generator waardoor bijna iedereen uniek is. Dus bijna geen dubbelgangers meer. Zo kun je bijna in het spel iemand herkennen aan zijn gezicht "hee daar is hij" of zo in plaats van steeds op de naam kijken. Kleine meisjes zien er "kawaii" uit, en emotes maken het nog mooier.

De wereld is zoveel mogelijk levendig gemaakt zodat veel npc ook bewegingen doen. En wat dacht je van verkoophoek? Daar zit je niet gelijmd op de stoel of verborgen in een huisje, maar sta je letterlijk op en maakt uitnodigende bewegingen naar de publiek. Het maakt allemaal dus minder saai.

Aion wordt zeker steeds verbeterd en wordt groter. Als NcSoft merkt dat Aion veel mensen aantrekt, zullen ze zeker alles doen om Aion nog beter te maken.

Kijk anders op Youtube, daar worden genoeg combat voorbeelden getoond.
Je kunt de key maar 1x gebruiken.
Ik weet niet of de key gekoppeld is aan je pre order, maar er staat wel bij dat het een pre order key is als ik mijn game account check:
Ja, maar de key is nog niet in de game gezet. Het is nog ongebruikte key. Ik wil daarom weten of de toegestuurde key een beta key is zoals andere keys of dat het speciale key is met extra's vanwege mijn CE box aankoop. Dat wil ik weten!

[ Voor 11% gewijzigd door MrDummy op 13-08-2009 13:46 ]

• Jegorex
Dat klopt niet helemaal.
Voor zover ik heb gehoord kun je in de abyss overal vliegen, maar in de normale zones kun je alleen in bepaalde gebieden vliegen.
Zweven kan wel overal en daar wordt ook veel gebruik van gemaakt.

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wtf, ik heb net mn key gekregen van Play, maar ik kan deze nergens invoeren op de NCsoft site.
[quote] Apply the 20-digit serial code provided[/]

Als ik dat doe op de NCsoft site onder het kopje "use serial code", dan is de code te lang :? ?

Ok, nevermind... zag het al, het zijn er 2 zonder spatie aan elkaar.... :z

/edit
Mmhh
Ik ben nu in het bezit van 2 pre-order keys terwijl ik er nu maar 1 "mag" gebruiken..
Het zit zo:
Ik had 2 orders bij play lopen, 1 voor mij 1 voor mn vriendin. Ik dacht dat ik maar 1 key had gekregen omdat het zo onduidelijk was. Op de play site gezocht naar een mail adres voor opheldering, maar dat was er niet.. kon alleen bellen (naar Engeland..). Dus toen had ik maar een game uit mn order gecanceld. Een nieuwe account bij play aan gemaakt voor mn vriendin en hier Aion weer op besteld.
Hierna kwam ik er achter dat ik echter 2 pre-order keys had.

Geen idee wat ik nu moet doen aangezien ik play niet kan bereiken. Denk niet dat ze hier achter komen en/of moeilijk over doen.. Wel?

[ Voor 66% gewijzigd door ixl85 op 13-08-2009 14:54 ]

Verwijderd

Hmm...nog maar eens even heel goed over nadenken voor ik naar huis ga vandaag.. ;) Ik speel momenteel LOTRO, en dat zal ik ook blijven spelen (lifetime rules) maar ik ben altijd wel te vinden voor een spel ernaast... War al geprobeerd, vond ik niks...WoW was ook niet mijn ding, AoC was slecht uitgewerkt..dus ik zoek nog steeds.. ;)

Het vliegen lijkt me inderdaad ook wel erg gaaf. Lijkt me overigens wel raar als je straks de laatste closed beta hebt gehad...en je dan een hele tijd niet meer kan spelen tot de release...

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Er zit nog een open beta tussen (dat was iig het plan).
En vliegen kun je idd niet overal, enkel in de Abyss en sommige plekken op 'aarde' waar genoeg Aether in de lucht zit.

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Stop aub met het vergelijken van WoW.
Aion lijkt niet op WoW. Het is een totaal andere game.
Als je dat doet, ben je nog niet klaar met WoW en moet je geen Aion gaan spelen.
Als je dat toch doet, bederf je de gameplay van andere en van je zelf.

A dead heealer can't heal you.

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Rochette schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:28:
Als je dat doet, ben je nog niet klaar met WoW en moet je geen Aion gaan spelen.
Ik speel al tijden WoW, maar ik kijk zo uit naar deze game. Mede doordat ik wel toe ben aan iets anders en de graphics spreken me enorm aan.

Zoals je al zegt niet vergelijken, maar inderdaad gaan spelen als je klaar bent voor iets anders of als je dit goed gescheiden kan houden.

Verder speel ik ook nog FF XI dus ik vind dit wel weer een welkome afwisseling voor mijn MMORPG's :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thorval op 13-08-2009 15:50 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• MrDummy

MrDummy

superbassie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:26:
Er zit nog een open beta tussen (dat was iig het plan).
En vliegen kun je idd niet overal, enkel in de Abyss en sommige plekken op 'aarde' waar genoeg Aether in de lucht zit.
En volgens mij ook afhankelijk "hoe hoog" je mag vliegen? Elke zone heeft zijn eigen vlieggedrag.
Er zit in elk geval een indicator bij wanneer vliegen wel kan. Rondom is een vliegtimer in groene streepjes.

Maar goed, hopelijk maakt volgende beta wat meer duidelijk :)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Rochette schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:28:
Komt omdat iedereen elke MMORPG vergelijkt met WoW, en denken dat iedere MMORPG alles van WoW heeft 'gejat' zoals de interface, quickbars etc. Maar dit is bijna elke MMORPG op dezelfde plek en ook vaak lijkt het wel een beetje op elkaar.

Anyway, ik kan niet meer wachten tot beta morgen begint, hoewel ik eerst nog een fijn feestje heb ;) Helaas zaterdag dus pas spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 23:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

Thorval schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:42:
[...]

Verder speel ik ook nog FF XI dus ik vind dit wel weer een welkome afwisseling voor mijn MMORPG's :)
2010 word een druk jaar dan met de nieuwe FF mmo ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
NCsoft denkt dat Aion de 2e MMO wordt, na WoW
http://www.mmorpg.com/gam...eId/253/showArticle/14685
"I believe the performance of Aion in the US and European markets will be very successful. ... We are guessing that Aion will be -- could be -- the second [most] successful MMO in the US market next to World of Warcraft"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Van site:
Keep in mind that you will need either an exclusive Aion closed beta 6 access key, a full-access key acquired through fansite program competitions, or have preordered the game in order to partake in the event. A limited number of closed beta 6 access keys will be given away by a few selected gaming web sites over the coming week, so keep those eagle eyes open if you are looking to grab one.
Blijkbaar moet ik toch nieuwe key gebruiken, omdat ik niet meer in kan met reeds gekochte beta key.
Dus ik heb pre-order key nodig als ik erin wil.

Wordt vervolgd.

Edit :
Servers reageren nog niet op mijn login, en ik krijg alleen te zien dat eerste beta key kennelijk nog geldig is.
Vanaf hoe laat zijn de servers online? :)
Volgens mij om 21.00 uur in de avond. Klopt dat?

En beta forums lopen vanaf 19.00 uur, 2 uur eerder.

Hun beta focus is veranderd; dat is nu 1-30 level geworden. Een wijziging in focus. Dat ziet er naar uit dat je verder kan levelen waar je bent gebleven.
Loopt door tot in de maandag 17 aug.
De "tweede fase" beta #6 is nog niet officieel op de site.

[ Voor 30% gewijzigd door MrDummy op 14-08-2009 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 03-10 21:00
The Sixth Aion Closed Beta Event
August 11, 2009 12:17 PM

This upcoming sixth and final closed beta event marks the end of an era. As such, we have decided to make the most out of it. We will not be raising the level limit from that of the previous event. The maximum level will be level 30 for Elyos and Asmodians alike, encouraging you to spend some time to catch up with your friends or explore the vast lands of Atreia.

We want to conclude closed beta testing on a high note, so we are arranging a series of story-driven in-game events, in part hinting at some of the much-anticipated content forthcoming in our massive launch and pre-launch updates. Keep that F5 key handy, since more information on these live events is headed your way later this week!
Blijkbaar gewoon zelf naar level 30 leven, alleen dus ingame events waar nog niks van bekent is.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang zou het moeten duren voor je de key ontvangt als je besteld hebt bij 12game.com? Ik heb gisteren toch maar de knoop doorgehakt namelijk, maar nog geen key tot nu toe...

Ik ben overigens al wel bezig geweest met downloaden. Gisteren de launcher weten binnen te halen a een ruime 6 GB, die heb ik vanmorgen open gezet en die zei alleen maar "Downloading" niet, wat ie download, niet hoe snel hij download en ook niet hoe lang hij nog moet. Geen idee of dat normaal is overigens. Als ik vanmiddag nog geen key heb, dan bel ik ze maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Bij mij gaf de downloader eerst ook niets aan, maar na een korte tijd verscheen zowel de snelheid als de hoeveelheid. Downloader pakte wel mooi de volle bandbreedte en downloadsnelheid van mijn aansluiting.
Trouwens: een ruime 6GB ? Ik had "maar" een ruime 5GB te downloaden. Maar wellicht heeft ie inmiddels al weer meer gedownload.

Wat wel apart is dat de NCsoft launcher steeds aangeeft dat ik de North America versie heb, terwijl bij Settings toch duidelijk staat Europe.
Details, zo lang ik maar kan spelen.

@ Dragonspirit:
[open deur] Heb je al gekeken in je Spam mailbox / Spam map? Toen ik mijn key bij Onlinekeystore bestelde kreeg ik de ene helft van de mails wel in de inbox en de andere helft kwam terecht in mijn Spam box. Inclusief de afbeelding met de key [/open deur]

[ Voor 0% gewijzigd door TheMe op 14-08-2009 10:06 . Reden: typo's ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uit een interne meeting hier op het werk en inmiddels is de key wel binnen...joohoo!! Geen gebel dus, account is al aangemaakt...geen idee hoever de client is met downloaden, maar voor zover ik zag kan er toch niet voor vanavond een uurtje of 21.00 wat gedaan worden. Kan dat ding lekker zijn werk doen terwijl ik ook zit te werken.. :) Hij moet geloof ik een slordige 20 GB downloaden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Client is goeie 6GB :P En beste tijden zijn wanneer US ligt te slapen, vroeg in de ochtend dus. Ga je laat op de avond proberen (zoals ik), moet je met 15kb/sec al blij zijn :P
Wat wel apart is dat de NCsoft launcher steeds aangeeft dat ik de North America versie heb, terwijl bij Settings toch duidelijk staat Europe.
Kwam hier recent nog wat info over tegen, omdat die launcher dus met elke game moet werken van NCsoft, lijkt het niet helemaal correct te draaien. Die NA/EU settings zouden initieel voor CoH zijn, die wel eigen client per regio heeft. Kwam namelijk mijn eerste installatie van die launcher (backup) tegen, welke dus geen EU/NA optie heeft.

Het maakt dus per saldo niets uit welke client je hebt, je region settings bepalen de juiste server.

[ Voor 63% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:38:
Client is goeie 6GB :P En beste tijden zijn wanneer US ligt te slapen, vroeg in de ochtend dus. Ga je laat op de avond proberen (zoals ik), moet je met 15kb/sec al blij zijn :P
Ik heb mijn pc gewoon vannacht laten downloaden en vanochtend dus de rest...dus hopelijk issie klaar als ik thuis kom straks. :) Wil het wel effe lekker gaan proberen zonder die achterlijke lag van China namelijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah, als het weer zo druk is als vorige keer, sta je nog wel tijdje in de queue :P Pak voor de zekerheid 1 van de nieuwe servers dan (de onderste uit de lijst), de eerste 2 zijn vanaf beta 1 aanwezig en je characters worden behouden, iedereen wil dus terug naar die servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:44:
Mwah, als het weer zo druk is als vorige keer, sta je nog wel tijdje in de queue :P Pak voor de zekerheid 1 van de nieuwe servers dan (de onderste uit de lijst), de eerste 2 zijn vanaf beta 1 aanwezig en je characters worden behouden, iedereen wil dus terug naar die servers.
Bedankt voor de tip, had niet gegokt dat de nieuwste servers onderaan zouden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Als de servers die er nu zijn final zijn moeten we even beslissen op welke we gaan zitten. Lijkt me wel tof om met meerdere (alle) gotters op de zelfde server te hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

ixl85 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:26:
Als de servers die er nu zijn final zijn moeten we even beslissen op welke we gaan zitten. Lijkt me wel tof om met meerdere (alle) gotters op de zelfde server te hangen!
Kijk ook eens op www.legionsofain.com (het forum), is een toffe NL Aion community! :) Misschien handig om daar ook ff te kijken of er toffe legions zijn om te joinen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

ixl85 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:26:
Gewoon met meest gevote server nemen, dat is iets met M... Dan hebben aantal gotters ook hun char daar staan en gaat het sneller.

En goed bezette server maakt parties en pvp ook mogelijk, omdat er dan meer mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb een pre relaese collectors edition gekocht via plaync. Kan ik nu vanavond ook de closed beta versie spelen dan?

Gr. Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:27:
Hey allemaal,

Ik heb een pre relaese collectors edition gekocht via plaync. Kan ik nu vanavond ook de closed beta versie spelen dan?

Gr. Alex
Yeps. Als het goed is zie je als je inlogt op de aion website bij je account type 'preorder' staan. Je kunt dan meedoen met de beta vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
De ranger moet pijlen kopen maar ik kan nergens vinden of er ook speciale pijlen zijn. Die bijv meer dmg doen maar duurder zijn. Of dat je bijv 10 giftige kan dragen ofzo.
Of zijn het allemaal de zelfde standaard pijlen (zou jammer zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In principe kan je daar je shards voor gebruiken, die geven extra boost aan je dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh ok... Shards zijn de objecten die je op je wapens drukt toch?
En stigma's geven extra spells? Of kan je daar bijv ook je crit-kans mee boosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

crit kans gaat via die dingen die je in je armor en wapens kan proppen, stigma's geven inderdaad aanvullende skills.

Shards zijn die (in het begin) blauw langwerpige dingen, die kan je in je character/equip screen bovenin equipten. Ik koop altijd setje van 1000, niet zo bijzonder duur maar geeft je wel 10 extra dmg. (wat op lagere lvls best veel is). Later kwam ik erachter dat je dus 2 slots heb voor shards, maar dat wordt erg prijzig:P (je verbruikt er dan 2 per hit, maar wel 20 dmg meer). Later worden ze rood (10+ dacht ik, vanaf 20 kan je zelfs groene kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ahh je verbruikt ze! Dat is nieuw.

Ik vind net deze link, misschien handig voor mensen die er nog niks van weten (like me :))
http://powerwiki.na.aiononline.com/aion/Power+Shards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:31:
[...]

Yeps. Als het goed is zie je als je inlogt op de aion website bij je account type 'preorder' staan. Je kunt dan meedoen met de beta vanavond!
Created On: Aug 10, 2009
Account Type: Standard
ziet er niet positief uit voor vanavond dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Je moet je serial key wel aan je account koppelen he.

Ik heb mijn Aion pre-ordered bij FRS, hierna kreeg ik een e-mail met een beta-key en deze moest ik koppelen aan mijn account. Toen stond er bij account-type: Pre-Order.

[ Voor 62% gewijzigd door DeluxZ op 14-08-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das die code die ik kreeg per mail zeg maar? Wat was/is GW dan toch eenvoudig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dat toch niet bijzonder ingewikkeld...misschien dat het mailtje van 12game gewoon beter was...daar stond precies stap voor stap wat ik moest doen om mijn key te koppelen aan mijn account..piece of cookie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja laten we idd voorop stellen dat plaync nou niet uitblinkt in helderheid van mail... Links uitlijnen blijkt al teveel werk te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, GW had buiten NCsoft accountding ook gelukkig ingame de optie om toe te voegen. Maar daar kon je ook al gewoon CD keys toepassen op je account. In je NCsoft account manager staat een grote link 'use CD key' oid, daarna spreekt het wel voor zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
How to Use:
Once you've got your code, here's what to do next.

Go to www.aiononline.com/playbeta

Follow the instructions for creating an NCsoft Master account, or log in if you already have a master account.

Click "Use a Serial Code" and enter your beta key to create a game account (the key can only be used once).

Once your game account has been created, you will receive an e-mail with instructions for downloading and installing the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor site is unavailable :S van plaync...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Mensen die Lineage2 gespeeld hebben kunnen de shards het beste vergelijken met soulshots en spiritshots :)

Op deze site kun je zien welke beta servers er zijn.
Op dit moment zijn er 6 EU servers, als er nog nieuwe bij komen dan zullen die onder de huidige servers komen te staan.

Zelf speel is Elyos op Mesramtaeda.

Mensen die willen checken of hun Aion instellingen goed zijn kunnen dit doen door Aion te starten en te proberen in te loggen.
Als alles goed is krijg je een melding dat je account inactief is en als er iets fout is krijg je de melding dat je account/wachtwoord verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel apart, serial code is al gebruikt krijg ik weergegeven. Type blijft op standard staan. Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:38:
das die code die ik kreeg per mail zeg maar? Wat was/is GW dan toch eenvoudig ;)
zo gemakkelijk was de GW beta ook weer niet (herinnerd zicht de mails die hij gestuurd heeft voor Prophecies Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat dat mijn account playable is toct nov 1, 2009 snap er geen klap van volgens mij heb ik weer wat gekocht wat weer is nie werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 15:48
bij mij staat er ook standard ik had eerst een pre order key gekocht en dan het spel zelf. Vanonder staat er dan wel:

Preorder 24 Jul 2009
Standard 11 Aug 2009

is dat dan voldoende om vanavond te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Vortexmerc schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:33:
bij mij staat er ook standard ik had eerst een pre order key gekocht en dan het spel zelf. Vanonder staat er dan wel:

Preorder 24 Jul 2009
Standard 11 Aug 2009

is dat dan voldoende om vanavond te spelen?
Mensen die willen checken of hun Aion instellingen goed zijn kunnen dit doen door Aion te starten en te proberen in te loggen.
Als alles goed is krijg je een melding dat je account inactief is en als er iets fout is krijg je de melding dat je account/wachtwoord verkeerd is.
Dat is de makkelijkste manier om het te testen
Als je de melding krijgt dat het account/wachtwoord verkeerd is heb je de instellingen in de launcher op US staan, of je account is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna weekend, bij mij staat in ieder geval wel Preorder. Er staat ook bij als in inlog "Yes! you're ready!"

Welke server zitten de meeste Gotters straks? Ik heb thuis helaas niet meer de gelegenheid hier te posten. Ik weet niet meer wat het wachtwoord van mijn account was, en mijn emailadres is sinds die tijd veranderd..dus ik kan hem ook niet meer opvragen.. :S erg handig...maar niet heus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Hier is een screenshot van het login scherm:
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/15n9j0k.jpg

Tevens wil ik deze afbeelding nog weer even onder de aandacht brengen voor de nieuwe mensen hier :)
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/14jz5ab.jpg
Als je de launcher dus instelt op EU zal hij zeggen dat je de amerikaanse client hebt.
Deze zal echter WEL gewoon werken omdat je de settings op EU hebt staan.
De linker helft is dus verkeerd en de rechter helft is goed.

De mensen die wel de EU client hebben gedownload zullen er ook op moeten letten dat de settings op EU staan, anders zal hij namelijk alsnog niet werken.

De meeste mensen zitten op Mesramtaeda volgens deze poll: Jegorex in "[MMORPG] AION"
Maar daar staan de nieuwste servers die de afgelopen beta erbij kwamen niet in.

[ Voor 99% gewijzigd door Jegorex op 14-08-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:54:
Welke server zitten de meeste Gotters straks?
Jegorex in "[MMORPG] AION"

[ Voor 60% gewijzigd door Teunis op 14-08-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/15n9j0k.jpg

Dit krijg ik ook in beeld dus dat zal positief zijn dan :P

de onderste krijg ik in beeld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekker klote als je dus 2 dezelfde usernames heb op US en EU server :X (ik krijg dus beide gevallen die onderste :P) Mischien toch maar verschillende wachtwoorden gaan gebruiken :)

Oh, nog een tip voor de nieuwe installerende mensen:
Als de NClauncher opstart, vraagt hij meteen of je Aion wil downloaden. Cancel die vraag, zet eerst je regio om naar Europe. Daarna restart hij zelf en vraagt hij het netjes weer. Dan wordt Aion geinstalleerd in de AionEU map en krijg je gewoon Aion zonder tekst in je launcher.
Jegorex schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:32:
Dan kun je het gewoon zien door in de launcher te kijken welke regio je geselecteerd hebt :P
Inderdaad, maar kijk niet elke keer als ik ga spelen welke region ik de vorige gamesessie zat :P

[ Voor 70% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:31:
Lekker klote als je dus 2 dezelfde usernames heb op US en EU server :X (ik krijg dus beide gevallen die onderste :P) Mischien toch maar verschillende wachtwoorden gaan gebruiken :)
Dan kun je het gewoon zien door in de launcher te kijken welke regio je geselecteerd hebt :P

Het beta forum is om 7 uur online gegaan
http://betaboards.aiononline.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Jegorex op 14-08-2009 19:07 . Reden: Beta forum is online. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

En voor noobs die per ongeluk USA versie reeds hebben gepakt omdat launcher toevallig op USA stand staat:
Geen paniek!
Maak eerst install van USA af. De patches mag je dus ook erop zetten.
Daarna ga je naar launcher instellingen bovenaan in de menu, en kies dan Europese kant.
Je ziet dan twee keer:
AION NA
AION

Waarvan NA op groen staat en andere op geel. Je zal merken dat als je AION wil starten, je 6 GB moet installeren. Gelukkig zijn AION NA / EU identiek qua gamecode. Stop de downloader.
Sluit de launcher ook even.
Ga naar de directory waar NCSoft staat. Er zal /AION/ en /AIONEU/ staan.
Gooi nu /AIONEU/ weg, die bevat downloader bestanden die je niet nodig hebt. Hernoem vervolgens /AION/ naar /AIONEU/ precies zoals je voorheen staat (dus "AionEU")
Nu start je launcher op en je ziet dat Aion NA op geel staat en AION op groen! Maar mss is er nu ook alleen maar Aion.
Je kunt opeens wel op spelen, op Europese servers.

Het is wel raar om te zien dat Aion NA en EU identiek is, maar dat launcher alleen maar andere servers aanwees en instellingen doorgeeft. Je zou anders dubbel ingestalleerd hebben... dat is teveel ruimte.

Succes op EU deel, en ik ben op EU Mesramtaeda

edit:
eeps.... die beta forum is uberdruk.... 6000+ mensen zitten er online (vandaar fokking lange namenlijst...) wachtend op de servers online. Het gaat storm lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door MrDummy op 14-08-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys, is er dit weekend een beta? Zo ja, kan ik daar aan mee doen als ik nu pre-order? Kan iemand me de juiste url geven voor de pre-order? (is dat deze: http://eu.aiononline.com/en/?src=hdr ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:25:
Hey guys, is er dit weekend een beta? Zo ja, kan ik daar aan mee doen als ik nu pre-order? Kan iemand me de juiste url geven voor de pre-order? (is dat deze: http://eu.aiononline.com/en/?src=hdr ? )
Je maakt in principe een account aan, maakt niet uit waar op Ncsoft.
Tijdens account aanmaak krijg je een optie om game code toe te voegen. Daar vul je beta key in, en dan zie je vanzelf melding ernaast Pre-Order en welke game erbij hoort. Dan kun je Aion installer voor launcher downloaden. Merk op dat launcher standaard op USA stand komt te staan, wissel die dus eerst voordat je 6GB gaat downloaden. Het is niet fout als je te snel begint, maar dan moet je wel daarna boel even moven zoals in voorgaande post is uitgelegd.
Eerst kijken dus in welke regio de launcher staat.

Beta key krijg je al bij pre-orders, via email. Die kun je dus meteen toepassen. Voor zover is 12game.com vlot genoeg met sturen van beta key, anderen weet ik niet.

Beta begint over half uur, om 21.00 uur. Nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Server is online hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:30:
[...]

Je maakt in principe een account aan, maakt niet uit waar op Ncsoft.
Tijdens account aanmaak krijg je een optie om game code toe te voegen. Daar vul je beta key in, en dan zie je vanzelf melding ernaast Pre-Order en welke game erbij hoort. Dan kun je Aion installer voor launcher downloaden. Merk op dat launcher standaard op USA stand komt te staan, wissel die dus eerst voordat je 6GB gaat downloaden. Het is niet fout als je te snel begint, maar dan moet je wel daarna boel even moven zoals in voorgaande post is uitgelegd.
Eerst kijken dus in welke regio de launcher staat.

Beta key krijg je al bij pre-orders, via email. Die kun je dus meteen toepassen. Voor zover is 12game.com vlot genoeg met sturen van beta key, anderen weet ik niet.

Beta begint over half uur, om 21.00 uur. Nu dus.
Wacht ik snap het niet helemaal, ik heb zojuist de game ge-pre-ordered.

Aion TM (Europe) Collector's Edition Prepurchase EUR 59,99

Moet ik nu nog ergens anders een beta key kopen?

En welke keuze kan ik nu het beste maken op secure.ncsoft.com bij het activeren van mijn account? Ik heb net de game gekocht en nu krijg ik alweer de vraag om te betalen? Ik krijg toch 1 maand gratis?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:42:
[...]

Wacht ik snap het niet helemaal, ik heb zojuist de game ge-pre-ordered.

Aion TM (Europe) Collector's Edition Prepurchase EUR 59,99

Moet ik nu nog ergens anders een beta key kopen?
Nee, als het goed is, komt beta key eraan in je mailbox. Of in je account informatie, soms moet je op informatie van je aankoop klikken. Heb ik gedaan bij ene shop.

Zit bij de order ook "inclusief beta key" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Uitzondering is dacht ik de plaync store, daar wordt automatisch je pre-order kit toegevoegd aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:46:
[...]

Nee, als het goed is, komt beta key eraan in je mailbox. Of in je account informatie, soms moet je op informatie van je aankoop klikken. Heb ik gedaan bij ene shop.

Zit bij de order ook "inclusief beta key" ?
Als ik kijk onder mijn account op ncsoft, heb ik nog geen game account. Als ik een game account wil aanmaken moet ik een abonnement afnemen via creditcard of paypal bijvoorbeeld.

Als ik kijk bij serial codes staat er dit:

Unused Serial Codes Type Date Acquired
Aion™ (Europe) Prepurchase Collector's Edition Collector Aug 14 2009

Als ik die aanklik en ik klik op continue ga ik dus weer naar het scherm waar ik een game account kan aanmaken en moet betalen maandelijks, per CC of Paypal bijvoorbeeld.

Ik heb nog nergens iets zien staan m.b.t. beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
MrDummy schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:10:
[lang verhaal om US clients om te zetten naar EU clients]
Waarom zou je dat zo moeilijk doen.
Je kunt gewoon met de US client op de EU servers als je in de settings instelt dat je in Europa zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meph, waar heb je hem nu precies gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:00:
Meph, waar heb je hem nu precies gekocht?
Hey SinergyX :) Ik heb de game pre-order gekocht op http://eu.aiononline.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De NC store dus, volgens mij krijg je daar geen pre-order key, maar die zit er automatisch in. Mijn eerste account is ook een NCstore key (naja, die ik gratis kreeg), en hoefde ik enkel toe te voegen aan mijn master account.
(plaync.com -> login -> account management -> use serial key, account maken of kopie van masteraccount, klaar). Dit kan je dacht ik vanuit de store direct doen, als je al was ingelogt op je master account.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:12:
De NC store dus, volgens mij krijg je daar geen pre-order key, maar die zit er automatisch in. Mijn eerste account is ook een NCstore key (naja, die ik gratis kreeg), en hoefde ik enkel toe te voegen aan mijn master account.
(plaync.com -> login -> account management -> use serial key, account maken of kopie van masteraccount, klaar).
Ok check, dus ik heb geen beta key nodig maar mijn account werkt al, als het goed is. Mooi.

Alleen wordt je dan nu wel verplicht om een maand gametime af te nemen, ik tenminste hehe.. Maar goed dat kan er dan ook nog wel bij, het moet toch uiteindelijk :-P Ik heb de 2e purchase gedaan.. Jammer dat ze dat niet even van tevoren vertellen. Overigens wordt deze gametime wel weer extra toegevoegd aan mijn eerste 30 dagen gratis.

Mijn account lijkt op NCSOFT nu actief te zijn en ik ben de client aan het downloaden (wat overigens bagger traag gaat, zelfs op mijn 100mbit verbinding :-)

Ik kan me niet aanmelden op https://betaboards.aiononline.com/, mijn gameaccount is not valid krijg ik als melding. Misschien moet ik nog even wachten tot alles ge-provisioned is..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor die boards, let even op US en EU login ;)
Download zal nu inderdaad erg traag zijn, die servers worden weer bestookt door downloadende en login mensen :P Ik moet weer op Ariel zitten, 684 wachtenden :+

Eraski..nogwat is trouwens de rustigste server zie ik nu. (rest staat op high).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb een Beta key gekregen op Fok bij een Aion prijsvraag, maar ik krijg nog steeds de melding van "We are sorry but this account does not have acces to aion at the moment"

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt mogelijk een oude 'beta' key, die hebben geen toegang tot beta 6.
Keep in mind that you will need either an exclusive Aion closed beta 6 access key, a full-access key acquired through fansite program competitions, or have preordered the game in order to partake in the event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup zelfde verhaal met die FOK! serial key , erg raar want ik had al een key in me account maar die doet ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:28:
Je hebt mogelijk een oude 'beta' key, die hebben geen toegang tot beta 6.

[...]
Dat hoop ik toch eigenlijk niet, zou ook raar zijn, want Fok adverteerde er zelf mee dat het voor aankomende Beta event zou zijn: http://games.fok.nl/news.php?newsid=33719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens een manier om makkelijk screenshots te nemen, behalve het Prnt Screen en plakken in paint :-)? Is er bijvoorbeeld een toetsencombinatiie voor zodat het in een map in de installatie dir komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Check even bij je config, het is een default key :P (F12 dacht ik).

Ah nu ik die op fok lees lijkt die inderdaad voor deze beta. Je kan er een support ticket aan wagen, maar dat zal inmiddels de halve wereld doen vanwege die niet beta6 keys :P

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 14-08-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zie niet zo snel een config file in mijn installatie map staan, en in het inlog scherm heb ik alleen opties voor geluid en grafics, maar als ik zo (hopelijk) in kan loggen, staat het dan vast wel bij de keybindings. Dankje alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Laatst online: 30-09 21:28
we are sorry but this account does not currently have access to aion

Fijn, heb ik een beta key gewonnen bij fok.nl. Krijg ik dit :P

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Laatst online: 30-09 21:28
Voor de mensen die deze melding krijgen:
We are sorry but this account does not currently have access to aion

Ga naar:
http://betaboards.aiononline.com/showthread.php?t=19587

Registreer indien nodig

Official post:
As the title says, if you're still getting this message now that the servers are open, can you please post in this thread and list WHERE you got your key from, and if its ment to be one event only or if its a full beta key. Trying to get all the info in one place.

EDIT: Please use this format:

Example:
Key Type: CBT6 only

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 10-09 13:54
Nog meer mensen op de Mesramtaeda server van rond de lvl 6 die samen willen spelen? Ik ben een lvl 6 warrior. Splendidx is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:48:
Hmm, ik zie niet zo snel een config file in mijn installatie map staan, en in het inlog scherm heb ik alleen opties voor geluid en grafics, maar als ik zo (hopelijk) in kan loggen, staat het dan vast wel bij de keybindings. Dankje alvast.
Even getest, prnscrn werkt hier gewoon, krijg netjes een console melding: The current screenshot was saved bla bla. Dus gewoon Printscreen zou moeten werken :P

Ik zit enkel op Ariel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:44:
[...]

Even getest, prnscrn werkt hier gewoon, krijg netjes een console melding: The current screenshot was saved bla bla. Dus gewoon Printscreen zou moeten werken :P

Ik zit enkel op Ariel :P
Thx, als ik dan eindelijk binnenkom, kan ik mooi wat screenshotjes voor mijn vriendin maken ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:49
SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:43:
Check even bij je config, het is een default key :P (F12 dacht ik).

Ah nu ik die op fok lees lijkt die inderdaad voor deze beta. Je kan er een support ticket aan wagen, maar dat zal inmiddels de halve wereld doen vanwege die niet beta6 keys :P
F12 is default om de UI te verbergen, een goede screen kan natuurlijk niet zonder echter :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Ah wat leuk, kreeg net een emailtje van gamefamily (half 4 's nachts !?), leverdatum is een dag vervroegd. altijd mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:18:
Voor die boards, let even op US en EU login ;)
Download zal nu inderdaad erg traag zijn, die servers worden weer bestookt door downloadende en login mensen :P Ik moet weer op Ariel zitten, 684 wachtenden :+

Eraski..nogwat is trouwens de rustigste server zie ik nu. (rest staat op high).
Op Mesramtaeda heb ik echt nog nooit een wachtrij gehad.
Toen ik vandaag/gister om 8:50 inlogde stonden alle servers zelfs op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Mesramtaeda was ook niet vol tijdens begin vrijdag open, en vandaag ga ik weer eventjes spelen, met als speler Xenosaga. Doe me maar de groetjes :)
Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.