[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm..ik kan nog steeds hier niet de ncsoft launcher laden?
Ik heb al zitten te prutsen met m'n router instellingen (aantal poortjes geforward...)..nog niks :(

-edit-
Het werkt weer..maar nu moet ik aion terug opnieuw downen...en met deze trage snelheid...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poortjes forwarden? Dat heb niet gedaan voor Aion of de Launcher zelf, het werkt perfect. Ik denk dat er gewoon heel veel mensen zijn die CBT6 nog willen proberen en dat daarom de bandwith een beetje vol zit.Is helaas weinig aan te doen.

Helaas begin ik zelf al tegen een aantal flinke ergernissen aan te lopen. Ik speel een Asmodian Assassin. Het battle muziekje begint zwaar irritant te worden, dus ik speel weer met mijn eigen muziek aan. Ik wil niet teveel spoilen voordat het echte spel uit is, en speel dus maar een kant van het verhaal. Je kan natuurlijk beide spelen om alvast flink wat info te winnen voor de quests, om er later doorheen te racen. Maar dit is niet echt mijn bedoeling.

Waarom vind ik het irritant worden? Het battle muziekje zoals al aangegeven. De quests zijn redelijk linear, besluit je een quest over te slaan van je level mis je er zo 5 omdat het een chain is (maar wel heel ongelukkige chain, meeste heeft niets met elkaar te maken). Te weinig goede quests vind ik ook een nadeel, heb vanaf level 14 tot 15 moeten grinden omdat ik alleen maar level 16 quests had. Erg nadelig. Vanaf level 15 ging het niet veel beter, tevens zit ik nu weer vast op level 16 zonder goede quests. Tevens ga ik echt super snel dood (level 15 mob sla ik neer met 90% van mn HP over, level 16 mob sla ik neer met 20% van mn HP over??), terwijl ik toch flink wat goede groene drops heb gehad. Kinah is gelukkig geen probleem, dus altijd stuk of 20 elixirs of life mee.

Normaal vind ik het niet erg, maar een stemmetje in mijn hoofd blijft roepen het is beta, waarom zoveel tijd in stoppen? Naarmate je verder komt hoe langer het duurt voor je levelt. Voor mij is het wel een beetje einde oefening voor de CBT's. Had eigenlijk gehoopt dat deze beta pre-set level 30 chars zou krijgen voor leuke PVP, maar helaas. Ik vind het nu teveel werk om verder te gaan, terwijl je char over een maandje verwijderd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
als je lvl15 bent kun je ook gewoon lvl 16 en hogere quests doen hoor :)
ik doe altijd gewoon alle quests die ik zie en ik trek me niet veel aan van de lvl limiet, alleen als de mobs te moeilijk zijn doe ik het later.

Ik weet niet hoe het bij de Asmo kant zit, maar rond lvl 16-20 aan de Elyos kant krijg je quests met elite mobs, die zijn niet te doden zonder een groep. (volgens mij hebben beide kanten ongeveer dezelfde quests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
MrDummy schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:25:
Mesramtaeda was ook niet vol tijdens begin vrijdag open, en vandaag ga ik weer eventjes spelen, met als speler Xenosaga. Doe me maar de groetjes :)
Speel je Elyos?
Het is zover ik weet onmogelijk om tussen de verschillende rassen met elkaar te praten.
Als ik Asmodians onderling zie praten ziet de tekst er ongeveer zo uit: "ahd maw bwog alw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:34:

Helaas begin ik zelf al tegen een aantal flinke ergernissen aan te lopen. Ik speel een Asmodian Assassin. Het battle muziekje begint zwaar irritant te worden, dus ik speel weer met mijn eigen muziek aan. Ik wil niet teveel spoilen voordat het echte spel uit is, en speel dus maar een kant van het verhaal. Je kan natuurlijk beide spelen om alvast flink wat info te winnen voor de quests, om er later doorheen te racen. Maar dit is niet echt mijn bedoeling.

Waarom vind ik het irritant worden? Het battle muziekje zoals al aangegeven. De quests zijn redelijk linear, besluit je een quest over te slaan van je level mis je er zo 5 omdat het een chain is (maar wel heel ongelukkige chain, meeste heeft niets met elkaar te maken). Te weinig goede quests vind ik ook een nadeel, heb vanaf level 14 tot 15 moeten grinden omdat ik alleen maar level 16 quests had. Erg nadelig. Vanaf level 15 ging het niet veel beter, tevens zit ik nu weer vast op level 16 zonder goede quests. Tevens ga ik echt super snel dood (level 15 mob sla ik neer met 90% van mn HP over, level 16 mob sla ik neer met 20% van mn HP over??), terwijl ik toch flink wat goede groene drops heb gehad. Kinah is gelukkig geen probleem, dus altijd stuk of 20 elixirs of life mee.

Normaal vind ik het niet erg, maar een stemmetje in mijn hoofd blijft roepen het is beta, waarom zoveel tijd in stoppen? Naarmate je verder komt hoe langer het duurt voor je levelt. Voor mij is het wel een beetje einde oefening voor de CBT's. Had eigenlijk gehoopt dat deze beta pre-set level 30 chars zou krijgen voor leuke PVP, maar helaas. Ik vind het nu teveel werk om verder te gaan, terwijl je char over een maandje verwijderd word :)
Je vind het battlemuziekje irritant, die feature is optioneel en kan uitgezet worden dus heb je er geen last meer van.

Je vind quests Lineair, Lineair betekend lijnvormig, dat je geen speling hebt in hoe je de quest voltooid.
Als je grindquests hebt dan ga je naar een gebied waar dat monster zit, als je tegen iemand moet praten dan ga je naar die persoon; als je iets moet vernietigen of deactiveren, ga je ook naar die locatie.

Dus TUURLIJK is het lineair.. alle quests lijn lineair.. omdat de locaties van tevoren zijn bepaald.
Hoe je bij die locatie komt is dan wel weer alles behalve lineair.

Hoe wil je een quest niet lineair maken? Ik ben wel benieuwd.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

kaluro2 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:58:
Hoe wil je een quest niet lineair maken? Ik ben wel benieuwd.
NPC 'Mister X' heeft een item. Jouw opdrachtgever wilt dat itempje hebben. Hoe doe je dat?
  • Sla Mr. X op zijn hoofd totdat je het itempje van zijn levenloze lichaam kunt looten.
  • Koop Mr. X om; jij doet zijn vuile werk, en krijgt de item als reward.
  • Steel het item uit de zakken van Mr. X wanneer hij even niet kijkt.
  • Verleid zijn geliefde, en haal haar over jou het item te geven.
  • Saboteer zijn favoriete jachtgeweer; volgende keer als hij olifanten gaat schieten, staat hem een explosieve verrassing te wachten...
Natuurlijk, diepgang als dit zal je in een MMORPG niet tegenkomen. Voor zoiets moet je toch wel een Bethesda game hebben. Maar het laat wel zien dat quests helemaal niet linear hoeven te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spread your wings and dive into battle in this final blowout Aion closed beta event! The Aion team members will be hosting several special community events, so be sure to join us as we say farewell to the closed betas
Er komen dus nog ingame events om de beta periode af te sluiten :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:08
Duroth schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:11:
[...]

NPC 'Mister X' heeft een item. Jouw opdrachtgever wilt dat itempje hebben. Hoe doe je dat?
  • Sla Mr. X op zijn hoofd totdat je het itempje van zijn levenloze lichaam kunt looten.
  • Saboteer zijn favoriete jachtgeweer; volgende keer als hij olifanten gaat schieten, staat hem een explosieve verrassing te wachten...
Natuurlijk, diepgang als dit zal je in een MMORPG niet tegenkomen. Voor zoiets moet je toch wel een Bethesda game hebben. Maar het laat wel zien dat quests helemaal niet linear hoeven te zijn.
In de aankomende bethesda MMO misschien ;). Ook in The Old Republic zie ik het nog wel verschijnen, BioWare is ook altijd wel goed met de non-lineare quests.

Maar de vraag is uiteindelijk wel, doet het er toe? MMO spelers en RPG spelers verschillen toch wel steeds meer, zeker nu MMO's langzaam aan het RPG aspect meer en meer kwijt raken en inruilen voor meer action oriented gameplay.

Ben benieuwd wat voor een ingame events we zullen gaan zien om de CBT af te sluiten, en ook wanneer ze een beetje ermee gaan beginnen? Dusver nog vrij weinig van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Iets wat ik dus totaal niet zoek in een mmo, ik heb geen zin om me te veel in de qen te moeten verdiepen. Ik wil gewoon lekker samen spelen met vrienden, instance/PvP/party grinden is wat ik wil in een mmo. En zo te zien zit dat wel goed in AION. :) (na "kennismakings levels") Ik merk nu ook al dat ik vanaf lvl 10 amper de qen lees, ik pak ze allemaal en ga als een gek mobs slopen buiten t stadje. En pas als qen geen vooruitgang maken ga ik opzoeken wat ik moet hebben. Ieder z'n manier. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op level 10 merk ik stijging van DP level, en terwijl ik vecht neemt DP toe en mijn lichaam gloeit meer en meer.
Wat moet ik eigenlijk doen als DP op level 3 is, dus 4000?

Die onderdeel ken ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:29

Poekie McPurrr

Mreoww~

In je skill-lijst zou iets van een DP move moeten staan. als je geneog DP heb, gebruik die move en je tegenstander krijgt een dreun. Erg handig bij "bosses" die je normaal solo niet aan zou kunnen, met die DP move kun je ze mss wel net aan.
Vergeet ook niet je shards aan te zetten.. simpelweg ze in die slots plaatsen is niet voldoende :P

Vind die repeatable quests wel humor, beetje grinden en dan reward oppikken. quests waarbij ik naar Sanctum moet spaar ik een beetje op zodat ik niet continue aan het porten ben.

En MMO's zijn altijd grinden.. hetzij haal je exp door nonstop beestjes te meppen of je doet in de verkapte vorm door quests te doen. Principe blijft gelijk, je steekt veel tijd erin en je gaat lvl up.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrDummy schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:18:
Op level 10 merk ik stijging van DP level, en terwijl ik vecht neemt DP toe en mijn lichaam gloeit meer en meer.
Wat moet ik eigenlijk doen als DP op level 3 is, dus 4000?

Die onderdeel ken ik nog niet.
Elke class krijgt een speciale skill, nadat je je wings hebt gekregen moet je met je classtrainer praten, hij stuurt je dan naar eerst volgende zone. Quest reward is dus die skill. Warrior is attack, chanter is 30sec dacht 50% extra dmg, spiritmaster geeft megaboost aan je pet, rest weet ik zo 123 niet.

Die skill verbruikt dus 1 lvl aan DP, maar dacht dat je later ook DP moet gebruiken om te craften.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2009 01:10 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
[...]

Dingen van gathering quests kun je ook gewoon kopen van andere spelers als bijvoorbeeld je gather skill niet hoog genoeg is.
Je hebt daar dus al de keuze om het of zelf te verzamelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evain
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06-2022
Ook maar eens een andere class aan het proberen. Een Asmodian Priest, moet wel zeggen dat dit tot nu toe veel makkelijker is als met men Scout/Ranger. Maar ben nog maar lvl 6.

"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
MrDummy schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:25:
Mesramtaeda was ook niet vol tijdens begin vrijdag open, en vandaag ga ik weer eventjes spelen, met als speler Xenosaga. Doe me maar de groetjes :)
Ik kwam vrijdag ok probleemloos op de server binnen, zelfs al iets voor 21:00 uur. Population inderdaad 'low'.
Wilde met Fraps even wat video's maken voor vrienden die overwegen de game te gaan spelen, dus na een beetje rondrennen weer uitgelogd om te monteren en te uploaden naar Youtube.

Vervolgens weer de game opstarten, toen was er een queue van 172 !
Wachtijd ongeveer 5 minuutjes, iets langer.

Wat ik van Aion heb gezien tot nu toe bevalt me. Moet alleen nog even de sound instellingen bekijken, dat loopt niet helemaal lekker, lijkt een beetje versnipperd.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Na beetje rond te hebben gelopen merk ik al dat ik vleugels heb gekregen sinds de ascension quest.
Het geheel bevalt me wel, vooral vliegen is goede opsteker om beetje sneller te verplaatsen, maar ook in combat kun je wat doen.
Waar vliegen niet mag, mag je wel zweven. Sommigen maken zelfs goed gebruik van zweven om "zo lang mogelijk" in lucht te houden :)
Ik moet wel zeggen dat zweven niet erg makkelijk te bedienen is. Ik zou graag willen zweven op mouse zoals in Wow, nu moet ik aparte up/down indrukken om hoger of lager te doen.

De mouse functies zijn:
Knop L+R ingedrukt = je loopt vooruit (net als Wow)
Cursor knop vooruit, rechterknop ingedrukt en dan bewegen met muis = je kan om je heen kijken terwijl je vooruit loopt.
Middenknop indrukken = snel achter je kijken (180 graden camera) maar laat de cursor knop niet los, of je draait meteen ook om.

Point and click kun je uitschakelen zoals ik doe. Het is niet nuttig in de combat en kan soms storend werken met beide controls. Het kent ook knopje waar je gewoon blijft lopen, soort locked run.
De spirit is wel irritant. Gaat ie zo voor mij staan, kan ik moeilijk op de corpse klikken. In Wow gaat je pet netjes naast je staan na actie. Aion moet maar dat fixen. Het lijkt nu beetje te dom over.

Even alvast mooie kanten van Aion:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot5.jpg
Groot foto
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot8.jpg
Groot foto
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot9.jpg
Groot foto Is dit een voorgerenderd schilderij? Nee, het is echt ingame 3D. Zo mooi en fantasievol.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot10.jpg
Groot foto

De funny kant van char generator:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot1.jpg
Groot, klein, middel. Echt apart.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot2.jpg
Idem, klein groot, standaard.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot3.jpg
Soms wordt er echt aan generator getrokken dat de lichaam nogal bizar of grappig wordt...
Groot lijf, klein koppie. Hier tussen lelijk en mooi :) Ik heb aantal skinheads gezien.

En door game heen:
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot4.jpg
Kennelijk hebben de characters geen zwemdiploma. Best wel heel sneu, niet eens minuut adempje voor over. Gelijk damage op je lijf. :'( Als ze konden zwemmen, geef ik Aion nog meer schouderklopje! Maar water is hier toch nog dodelijk!
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot6.jpg
Daar kan Wow niet tegenop, super-glimmende gouden armor... (1 van de wachters van de city) :9~
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/shot7.jpg
Daar zit ik dus, met opgloeiende lijf. Merk op dat bijna geen spelers daadwerkelijk met opgloeiende lijf rondlopen. Kennelijk gebruiken ze DP meteen, of ze hebben geen shards aan.

De humor van spelers die met char generator graag mishandelen zul je paar keer tegenkomen, maar velen maken toch kunstwerk van; mooi uitziende dames of heren. De smaak is goed te zien hoe de spelers hun chars willen aanpassen. Daardoor is bijna iedereen uniek. Groot en klein, het is echt leuk.

De uitzicht hebben ze goed geregeld, er popt bijna niets uit het verte op. Het gaat dus verder dan bij Wow. De detail overtreft zeker alles. Op grafische gebied is het bijna om te kwijlen. Alles op max op HD4870 is mooi om naar te kijken.

Aion heeft ervoor gezorgd dat drempel voor beginners laag blijft. Je wordt veel geholpen waar questgivers zijn (punten op radar / map) en via ingame encyclopedie wordt je de plaatsen aangewezen. Maar geen sparkles rond quest items, alleen bij mouseover glow. Je moet dus wel beetje zoeken.

Er zijn wel kleine fouten gezien; zoals niet kunnen looten van corpses, en nog steeds kleine drempels in de grond zorgen ervoor dat je niet normaal doorheen kan lopen.
Ik zou graag willen dat spirit op auto attack staat zoals met Wow. Er zit auto en manual mode in, maar ik heb verschil nog niet gezien.

De ingame cinematics zijn mooi. In plaats van voorgemaakte films zoals in Wow krijg je ingame films. Dat zorgt ervoor dat je in hoge kwaliteit kan bekijken, maar je kan niet meer terugkijken. Kleine cutscenes zijn er ook bij sommige belangrijke momenten.

Ik heb nog geen "bank" tegengekomen. Ik heb aantal mmo's gespeeld en ze beschikken over een bank, maar hier niet. Alleen auction house is wel gezien. Waar kun je spullen even neerdroppen die je niet kwijt wilt? Enige wat ik wel weet is de bag space groter maken. Wie o wie kan me vertellen waar de banken zijn?

Ik zal niet veel spelen ivm voorbereidingen voor mijn eigen lanparty, dus misschien wel einde beta voor mij. Internet is nog onzeker / traag voor mij. Maar goed, ik kom zeker meteen terug in headstart en speel live verder.
Hopelijk tot ziens onder dezelfde naam (pak niet mijn spelnaam af aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
MrDummy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:28:
Daar zit ik dus, met opgloeiende lijf. Merk op dat bijna geen spelers daadwerkelijk met opgloeiende lijf rondlopen. Kennelijk gebruiken ze DP meteen, of ze hebben geen shards aan.
DP shine zie je niet op andere spelers, enkel op je eigen character. Zijn er wss dus een stuk meer welk er mee rondlopen dan wat je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik heb dit http://www.youtube.com/watch?v=wMhmMnXG57A eens bekeken, een video review van Aion.. Dit kon wel eens de volgende MMO gaan worden die ik ga spelen.. Klopt het een beetje wat die kerel allemaal zegt op de video?

Is er trouwens al bekend hoeveel en welke servers er allemaal komen? Lijkt me namelijk wel leuk om met mede tweakers op dezelfde server te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets gevonden wat ik echt bagger vindt in de game! Het is me gelukt! ;)

Zo erg is het niet maar wel storend imo ;) :

Heel veel worden kun je niet in de chat typen omdat het iets ergs betekend blijkbaar..zoals

damage: ***age
boots : **ots

Belachelijk, maakt de chat soms wel verwarrend als je nog geen eens normaal worden kunt typen. Hebben andere mmo's uiteraard ook, maar deze is wel drastisch.

Voor de rest, geweldige game van wat ik tot nu toe gespeeld heb. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

PROT: en als je de profanity filter uitzet?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:12:
PROT: en als je de profanity filter uitzet?
Dat ga ik dalijk gelijk proberen, thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

maniak schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:53:
Ik heb dit http://www.youtube.com/watch?v=wMhmMnXG57A eens bekeken, een video review van Aion.. Dit kon wel eens de volgende MMO gaan worden die ik ga spelen.. Klopt het een beetje wat die kerel allemaal zegt op de video?
Hij zit inderdaad goed op de punten, enkel, maar dat geeft hij ook aan, het betaalsysteem van China krijgen wij dus niet, wij krijgen gewoon maandelijks betalen.
MrDummy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:28:
Ik heb nog geen "bank" tegengekomen. Ik heb aantal mmo's gespeeld en ze beschikken over een bank, maar hier niet. Alleen auction house is wel gezien. Waar kun je spullen even neerdroppen die je niet kwijt wilt? Enige wat ik wel weet is de bag space groter maken. Wie o wie kan me vertellen waar de banken zijn?
In de grote steden staan die meestal in dezelfde hal als de auction mensen.
Leuk is dat je meteen een prive en een shared storage hebt, dus makkelijk items/spul tussen je characters wisselen.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
DP kun je wel degelijk zien op andere mensen, als ik in een groep zit zie ik regelmatig de shine.
Die shine wordt trouwens groter naarmate de DP level hoger wordt :)

Met banken bedoel je waarschijnlijk warehouses, die zitten wel in het spel.
Als je bijvoorbeeld in Velteron (Elyos lvl10-20 stad) richting de uitgang loopt en dan voor de uitgang links de trap op gaat kom je bij je warehouse.
In Sancum (Sanctum?) bent en vanaf de teleporter de stad in loopt dan rechtsaf en direct weer rechts. (op de map heeft dat gebouw een oranje kleur)
Je warehouse kun je ook uitbreiden net zoals je normale inventory.
Onder je normale warehouse ruimte is extra ruimte. Alles wat je daar plaatst zal eruit te halen zijn door al je characters.

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/SogfZNwxgUI/AAAAAAAACq8/feX61JZGpu0/s800/Aion0169.jpg
Links een clannie in lvl30 Abyss gear, rechts ben ik met mijn random drop gear :P

Hij is een lvl30 templar in plate, ik ben een lvl24 cleric in chain.

[ Voor 15% gewijzigd door Jegorex op 16-08-2009 17:07 . Reden: Screenshot toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
Damn nu al lvl30? wauw
De Beta loopt zonder problemen, hier en daar een bugged quest (lijkt het)
Wat me verder opvalt:
Zodra ik de Client opstart om te spelen kan ik niks meer met CPUID HWmonitor en mijn EVGA Precision om de temperaturen van CPU en Grafische Kaart te monitoren.
Lijkt net of het uitlezen van de sensoren geblokt wordt.
Als ik tijdens de Game ALT+TAB dan kan ik CHUID HWmonitor wel opstarten, maar komt er behalve mijn computernaam niks in beeld uit sensoren e.d.

EDIT:
Ik merk dat heel mijn Logitch G15 LCD applicatie niet werkt. Zodra ik de Client opstart staat de LCD clock bijvoorbeeld stil. Ik vermoed dat het te maken heeft met de nProtect Gamemon Rev 1351 applicatie....

Iemand die dit herkent / opgelost heeft?

[ Voor 17% gewijzigd door TheMe op 16-08-2009 23:41 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
JA! Ik kon ook mn CCC niet opstarten (catalyst controle center).

Ik ben echt nog enorm aan het twijfelen. Ga de beta niet doen (heb wel een key). Maar ik twijfel tussen de Asmo en Elyo. 2 vrienden gaan Asmo doen en ik wil eigenlijk samen met mn girly Elyo doen.
Maar we willen wel allemaal samen questen :+
Heeft de Asmo ook lichte gebieden, ik kan dat nm nergens echt goed vinden.
Heeft iemand wat random screenie's van de Asmo wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
ixl85 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:34:
Heeft de Asmo ook lichte gebieden, ik kan dat nm nergens echt goed vinden.
Heeft iemand wat random screenie's van de Asmo wereld?
Ik kan je aanraden om Elyos te kiezen (voornamelijk omdat ik dat ook gekozen heb ;) )
Het is trouwens niet zo dat het echt donker is in Asmodian gebieden
Deze screens heb ik genomen terwijl ik met mijn char in vijandig gebied was (ze zijn klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/Soh-tukwmQI/AAAAAAAACrY/1Kr61p67oSA/s400/Aion0185.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/SoiADIIFTmI/AAAAAAAACrc/Jfc_3fYFvYw/s400/Aion0186.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/SoiAD1ic0kI/AAAAAAAACrg/ZbZnnV7m2FE/s400/Aion0188.jpg

En nog een random screenshot van vergelijkbaar gebied in Elyos:
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/SoiAHYoDM1I/AAAAAAAACrk/0_2JDKpQAgI/s400/Aion0166.jpg

GameGuard (GG) is een bitch, ze zeggen dat het is om bots tegen te houden, maar Lineage2 bewijst dat het niks helpt.
In Vista 64bit werkt mijn G15 toetsenbord trouwens gewoon, maar ik heb idd gehoord dat meer mensen met een 32bit systeem last hadden.
Mijn G15 werkte trouwens wel altijd in Lineage die ook GG gebruikt, maar toen had ik nog antieke drivers die waarschijnlijk niet door GG herkent werden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Asmodian heeft wel een veel mooiere hoofdstad en eerste lvl gebied (dat sneeuwgebied). Enkel daarom zou ik al asmodians gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Hier is trouwens nog een video van Morheim (Asmodian)
En hier is er een van Eltnen (de Elyos equivalent)

Ze zijn gister gemaakt tijdens een paar clan raids.

Morheim en Eltnen zijn de gebieden waar je veel bent vanaf lvl20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMe schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:25:
Damn nu al lvl30? wauw
De Beta loopt zonder problemen, hier en daar een bugged quest (lijkt het)
Wat me verder opvalt:
Zodra ik de Client opstart om te spelen kan ik niks meer met CPUID HWmonitor en mijn EVGA Precision om de temperaturen van CPU en Grafische Kaart te monitoren.
Lijkt net of het uitlezen van de sensoren geblokt wordt.
Als ik tijdens de Game ALT+TAB dan kan ik CHUID HWmonitor wel opstarten, maar komt er behalve mijn computernaam niks in beeld uit sensoren e.d.

EDIT:
Ik merk dat heel mijn Logitch G15 LCD applicatie niet werkt. Zodra ik de Client opstart staat de LCD clock bijvoorbeeld stil. Ik vermoed dat het te maken heeft met de nProtect Gamemon Rev 1351 applicatie....

Iemand die dit herkent / opgelost heeft?
Idem met Google Chrome...ik kan wel gewoon blijven klikken op schermen die ik al open had staan, maar een nieuw tabblad, dat doet het ineens niet meer dan...best wel irritant..

Alles wat al open is..geen probleem, alles wat nog moet worden gestart doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Bij de buurman reset de router (oude linksys router zonder wireless) nadat de logingegevens zijn ingevoerd. Nu heb ik een WRT54G met tomato firmware geprobeerd waarmee het wel gewoon werkt. Andere games hebben nergens last van.

Buiten het hele gedoe met GameGuard (werkt dit eigenlijk wel? :X) is het een mooie game. Ik heb een level 16 Elyos Templar (Asmo @ release) wat wel bevalt, vergeleken met anderen is de damage wel erg laag, maar het blijft natuurlijk een tank class. Op deze levels is het tanken veel te makkelijk (ik speel samen met een assassin en een chanter), hoop wel dat het moeilijker wordt na level 20.

Het is me overigens nog nooit opgevallen dat je kan gaan gloeien, ik speel met een ATI HD4870 met alles op het hoogste en bloom op 3, is dit een nVidia-only feature oid?

Ik vind het wel jammer dat de beta maar de 1.0 versie van Aion draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gameguard werkt wel zeker, het houd het gros van wannabe's buiten de deur, schijnt nu ook flink wat info achter de schermen mee te draaien (link naar acount etc). Tja, helaas wordt er flink wat uitgeschakeld, zelf heb ik er amper problemen mee, dit is nog wel de meest 'makkelijke' gameguard. G15 blijft deels werken, media werkt dan niet meer maar volume en key-binds werken ook gewoon (single stroke).

Die van bv Cabal online is 10x erger, waar zelfs mijn Roccat deels wordt uitgeschakeld.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet trouwens of het probleem in mijn (momenteel crappy) verbinding lag, of bij Aion, maar ik werd er eens in de zoveel tijd gewoon uitgekickt.. Best irritant als je net een gevecht begonnen bent, want in Aion betekend dat dus gewoon standaard dat je dat gevecht verliest en terug gemieterd wordt naar je plek waar gebind hebt..

Aangezien me dat een keer of 5 a 6 de kop heeft gekost...was dat dan weer wat minder. ;)

Ik heb mezelf wel zien gloeien, maar ik heb nog niet de kans gehad om de skill die erbij hoorde uit te proberen, iedere keer als ik gloeide werd ik er niet al te lang erna uit gemieterd.. ;)

Voorlopig ben ik wel overtuigd dat ik het spel iets vind hebben, ben er alleen nog niet 100% van overtuigd dat ik dit heel lang ga spelen. Maar goed, ik ben ook nog niet in de hele hoge level gebieden gekomen. Wat ik overigens een dik minpunt vind...het duurt echt ACHTERLIJK lang voor je eens een keer op je inlogscherm komt...en Aion in combinatie met GameGuard trekt dan mijn processor voor een tijdje op 100%..pas als ik weer kan inloggen gaat dat terug naar 10 a 20%...nogal een verschil me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falconey schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:38:

Het is me overigens nog nooit opgevallen dat je kan gaan gloeien, ik speel met een ATI HD4870 met alles op het hoogste en bloom op 3, is dit een nVidia-only feature oid?
het gloeien waar men op duidt is de DP status

0 - 2000 = geen glow
2001 - 3000 = lichte glow
3001 - 4000 = sterke glow ( zoals in een van de screenshots eerder )

deze glows kunnen door iedereen gezien worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Blijkbaar had ik nog niet lang genoeg gespeeld om tot 2000 DP te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:49:
Voorlopig ben ik wel overtuigd dat ik het spel iets vind hebben, ben er alleen nog niet 100% van overtuigd dat ik dit heel lang ga spelen. Maar goed, ik ben ook nog niet in de hele hoge level gebieden gekomen. Wat ik overigens een dik minpunt vind...het duurt echt ACHTERLIJK lang voor je eens een keer op je inlogscherm komt...en Aion in combinatie met GameGuard trekt dan mijn processor voor een tijdje op 100%..pas als ik weer kan inloggen gaat dat terug naar 10 a 20%...nogal een verschil me dunkt.
Ik heb wel even een zwart scherm, maar niet echt bijzonder lang. Zal mischien erg systeem afhankelijk zijn, gaat hier eigelijk allemaal best rap :) (goed, ik draai SSD in raid, niet echt representatief :P).

Vind trouwens die spiritmaster DP skill echt heerlijk, je pet gaat bijna 2x zoveel damage doen en healed een beetje per xx seconde, kan dan vrij makkelijk 2 mobs of zelfs 3 aan (nr1 rooten, nr2 met pet, nr3 zelf neermaaien). Als je dan nog snel genoeg doormept kan je zelfs de skill opnieuw casten als die is afgelopen. Nadeel blijft enorme mana usage van spiritmasters, maar compenseert aardig met de kosten die ik normaal heb aan shards. Blijft alleen erg onduidelijk welke stat nu invloed heeft op je pet's stats.

Wel scheef dat de eerste mana pots die je kan maken met alchemie je mats nodig heb die je niet direct kan krijgen, zeker tov andere crafting waar je al makkelijk met je basic gathering al flink wat kan craften.

Blijft nog steeds de vraag, welke class ga ik nu spelen? Templar vind ik leuk spelen, chanter vind ik ook niet onaardig, asmodian asssasin is stoer en spiritmaster is ook leuk te spelen al is het maar puur voor de pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iozay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Naja als je dood gaat verlies je ook al je DP :) Naja het is niet meer dan redelijk dat DP attack overpowered(vergeleken met andere ability's) zijn gezien je er heel lang bezig bent voor een enkele aanval.

Ben ook een tijd bezig geweest om de Beta aan de praat te krijgen. Blijkbaar slikte het systeem een wachtwoord dat langer was dan toegestaan was. Daardoor slikte de database het niet meer hun systeem gaf geen error aan. Best genant. Daarnaast vond gameguard de aanwezigheid van mijn anti-virus/spyware etc. ook niet bepaald leuk dus kreeg ik crash op login. Waardeloze zooi de gameguard.

Het spel zelf vind ik erg goed! Ik hou in mijn achterhoofd dat de Beta niet de laatste versie is(1.0 dacht ik) en release 1.5 dus ik verwacht veel van de Gold Version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wel 1 crafting quest..iets met drie leather ofzo, maar die heb ik nog niet gedaan. Simpelweg niet aan toe gekomen..

Maakt ook niks uit, karakters is straks toch wiped, dus kan net zo goed gewoon van alles proberen en dat heb ik dus ook gedaan.

@SinergyX, ik weet niet waar het door komt. Ik draai Windows 7 RC1 64 bits, maar dat maakt ook verder niet zo veel uit...wachten is goed voor eens mens ofzo.. ;) Alleen wel lichtelijk irri op het moment dat je net er uit gemieterd bent. Het duurt dan ook even voor de client echt goed is afgesloten, dat kun je merken, want dan doen de browsers en dergelijke ook nog raar...probeer je dan weer opnieuw te starten krijg je de mogelijkheid om te switchen...wat mij vervolgens een foutmelding gaf in het chinees ofzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat traag afsluiten is trouwens een Windows 7 ding, ik heb dat bij nagenoeg elk spel. Naja, enkele niet, maar die draaide bv weer niet met de standaard videodrivers. Wel grappig, als je afsluit (die 10 sec cooldown) en dat naar je buroblad gaat, sluit het spel nooit af. Je moet het nog 1x openen met het eind Aion scherm langs te laten komen, dan pas sluit die echt af.

Die 3x leather zijn 'level' quests, daar kan je makkelijk je skill mee trainen. Later krijg je meer quests om te helpen, waar je ook mats voor moet kopen of zelfs moet verzamelen. Elke keer als je die inlevert krijg je een random mat of recipe.

Er is ook een japanse wiki, eens kijken of daar wat leuk nieuws te vinden is. Zo merkte is bv dat die magic boost dingen die je op je gear kan gooien, je damage met echt dat aantal verhoogt. Zo deed ik 229 dmg met fire bolt (of hoe dat heet), daarna 241. (+12 boost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh oh, log net in en ze hebben ingame survey om in te vullen :) Bevalt me wel, zo'n playerfeedback :)

Je krijgt 1000 shards (roze) om het in te vullen, het gaat over instances. (steelrake, schijnbaar de eerste instance in 1.5).

edit: zijn zelfs meerdere.
1. Over steelrake instance in 1.5
2. Over een paralelle wereld van Balduar, wat je daar zou doen.
3. Bij release komen er nog meer features die niet in de beta zitten, welke vind je het leukste
-100den nieuwe quests
-14 story-based instances
-advanced stigma slotting, 90 nieuwe stenen
-PvP penalties en rewards (slayer system)
-Nieuwe Character creation opties
-duizende nieuwe items
-meer dan 50 profession unieke recipes
Dit is mischien interessant voor de TS?
4. Hoe hoorde je van Aion (lomp dat ze niet NCKorea website erbij vermelden, dat was mijn bron :P)

Je krijgt per survey wat spulletjes, red dye en blauwe dye, wat crystals, shards.

Ziet er meteen mooier uit dan dat foute wit :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xcnm6shKx0YT49FP7EZvHtfL/thumb.jpg

En rood:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/reIVe7gHMrxSu5X742VqDrV0/thumb.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:49:
Ik weet niet trouwens of het probleem in mijn (momenteel crappy) verbinding lag, of bij Aion, maar ik werd er eens in de zoveel tijd gewoon uitgekickt.. Best irritant als je net een gevecht begonnen bent, want in Aion betekend dat dus gewoon standaard dat je dat gevecht verliest en terug gemieterd wordt naar je plek waar gebind hebt.
UPC? :p

Aion kicked idd erg snel, heb er met UPC best nog wel eens wat issues mee aangezien ze tegenwoordig flink vaak zitten te kloten heb ik het idee; maar Aion valt er dan op sommige dagen echt heel erg snel uit. Meeste applicaties blijven gewoon online zonder issues omdat de verbinding slechts voor een split second als het ware verloren is terwijl Aion zich al weer disconnect.

Zeker nog al irritant, en hoop dat dat iets is wat ze in de toekomst iets kunnen verbeteren. Het standaard dood gaan en respawnen is al iets om aan te werken, maar ook gewoon zo'n "lagspike" toestaan zal al een hele goede zijn.
SinergyX schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:37:
Ziet er meteen mooier uit dan dat foute wit :P
[afbeelding]

En rood:
[afbeelding]
Zeker weten :P

Staat op die dyes trouwens in de description legion rewards, zijn ze enkel voor legions verkrijgbaar of kan je ze ook elders kopen ofzo dat je misschien weet? De survey is eigenlijk het 1e waarbij ik die dyes binnen Aion naar voren zie komen.

[ Voor 22% gewijzigd door psychodude op 17-08-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen met UPC. Alleen als ik opstart, maar dat is logisch want je moet dan alles nog laden. Maar voor de rest geen problemen met mijn internetverbinding of lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

psychodude schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:15:

Staat op die dyes trouwens in de description legion rewards, zijn ze enkel voor legions verkrijgbaar of kan je ze ook elders kopen ofzo dat je misschien weet? De survey is eigenlijk het 1e waarbij ik die dyes binnen Aion naar voren zie komen.
Je kan ze ook kopen. In sanctum bijv zit een shop die dyes verkoopt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Creepy schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:34:
[...]

Jeps, ik had daar dyes gekocht om mijn armor bij de clan kleur te laten passen.
Maar paarse armor ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Wanneer gaat hij eigenlijk gold? Ik heb hem al een maand via STEAM, maar ik doe expres niets met de Beta, omdat ik graag wat nieuws wil proberen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is gold.

De game mag nu wel uitgebracht worden btw, weet nog niet of ik de open beta ga spelen. Te ver door levelen is zonde, en iedere keer een nieuwe char aanmaken verpest ook de fun om dalijk echt te starten in de retail versie.

Dam you NCsoft. ;)
Voordeel van september is wel dat we dan alweer wat mooi weer gehad hebben. Gamen met slecht weer is nog steeds ftw imo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:33:
Hij is gold.

De game mag nu wel uitgebracht worden btw, weet nog niet of ik de open beta ga spelen. Te ver door levelen is zonde, en iedere keer een nieuwe char aanmaken verpest ook de fun om dalijk echt te starten in de retail versie.

Dam you NCsoft. ;)
Voordeel van september is wel dat we dan alweer wat mooi weer gehad hebben. Gamen met slecht weer is nog steeds ftw imo. ;)
Andere vraag dan, wanneer is de exacte release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
FragNeck schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:36:
[...]

Andere vraag dan, wanneer is de exacte release datum.
25 september. Als je een preorder hebt bij een winkel die hieraan meedoet heb je toegang vanaf 20 september (speelbaar) en nog eerder om alvast je characters aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Falconey schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:38:
[...]

25 september. Als je een preorder hebt bij een winkel die hieraan meedoet heb je toegang vanaf 20 september (speelbaar) en nog eerder om alvast je characters aan te maken.
Ik heb de Pre-Order via STEAM. Ik krijg nog wat in game spullen, en kan geloof ik wat eerder beginnen ja.
Tevens ben ik benieuwd of het slim is om het al te installeren, het staat nog op 0% bij 'my games'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Als je 'm nu installeert loop je niet het risico dat de servers plat liggen omdat iedereen dan de client aan het grabbelen is. Hoef je bij launch enkel nog even de patch erover te laten gaan.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Creepy schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:34:
[...]

Awesome :), altijd goed om te weten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/263evq1.jpg

mn lvl 30 glad :D

veel pvp gedaan de laatste beta
was erg goed te doen met abyss gear

laatste uurtje nog even naar eltnen geweest om wat elyosjes met de grond gelijk te maken

was erg vermakelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Strak outfit :D Begreep dat abyss gear echt wereld van verschil is met de gear waarmee je ervoor rondhuppelt.

Ik ben weer verder gegaan op de chinese server, ik moet en zal die lvl2 spiritpet hebben gezien voordat hij hier released :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Mensen, ik heb gisteren de client geïnstalleerd, en het spel gestart.
Echter krijg ik de melding dat username and password niet matched.

Ik heb het spel via STEAM, en de account creatie is met succes voltooid, tevens heb ik meteen maar tot 1 december speeltijd aangeschaft dmv 1 maand via PayPal te kopen.

Ik heb de client geinstalleerd via de steam methode. De settings zeggen Europe, en in de lijst staat AION (North America).

Moet ik nog een EU client downloaden? Of moet ik het account beschikbaar maken voor de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de gear:

Vind female chain/plate armor echt belachelijk. Een warrior op hoge hakken: lmao

Ik had een female cleric en templar in de beta, maar door de belachelijke looks van chain en plate armor worden dat straks toch echt male chars.

Heeft iedereen al een id welke server en welke side het gaat worden?

Ohja, komt er nog een open beta?

@hierboven. zoek ff in dit topic. staat een monkeyproof guide hoe je dat zonder nog een keer downloaden kunt omzetten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:21:
Over de gear:

Vind female chain/plate armor echt belachelijk. Een warrior op hoge hakken: lmao

Ik had een female cleric en templar in de beta, maar door de belachelijke looks van chain en plate armor worden dat straks toch echt male chars.

Heeft iedereen al een id welke server en welke side het gaat worden?

Ohja, komt er nog een open beta?

@hierboven. zoek ff in dit topic. staat een monkeyproof guide hoe je dat zonder nog een keer downloaden kunt omzetten
Heb ik gezien, maar er staan ook alternatieven, dat een setting al voldoende is.
Ik wil dus zekerheid, voordat ik allerlei folders ga zitten renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan uit eigen ervaring bevestigen dat de folderrename truc werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FragNeck schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:17:
Ik heb de client geinstalleerd via de steam methode. De settings zeggen Europe, en in de lijst staat AION (North America).
Dat is genoeg, settings bepalen de server dus gewoon die NA versie opstarten en je gaat automatisch naar de Europe servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:32:
[...]

Dat is genoeg, settings bepalen de server dus gewoon die NA versie opstarten en je gaat automatisch naar de Europe servers.
Kijk, dat is prettig om te horen ;)
Maar dan rest mijn vraag, moet ik mezelf aanmelden op de beta met mijn huidige account?
Ik heb de Collectors Edition van Aion.

[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 19-08-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt aan de versie, digitale uit de NCstore wordt automatisch verwerkt, bij shop versies heb je een pre-order key gekregen die alles doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:42:
Ligt aan de versie, digitale uit de NCstore wordt automatisch verwerkt, bij shop versies heb je een pre-order key gekregen die alles doet.
Ja, ik heb de STEAM versie. Altijd handig.
Volgens steam zou ik ook toegang hebben tot de beta's.
Ik heb verder ook geen serial key hoeven in te vullen, dat ging allemaal automatisch.

Ik zal vanavond nog eens inloggen, kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Als je zeker weet dat je alles goed hebt gedaan en dat je de instellingen op EU hebt gezet dan is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat je op de een of andere manier een US key hebt gekocht.
Voor de zekerheid zal ik nog even proberen in te loggen met de instellingen op US.

PS: Ik ga ervan uit dat je weet dat de servers op dit moment niet toegankelijk zijn, maar als je account en wachtwoord goed is zul je een melding moeten krijgen dat je account inactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Jegorex schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:52:
Als je zeker weet dat je alles goed hebt gedaan en dat je de instellingen op EU hebt gezet dan is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat je op de een of andere manier een US key hebt gekocht.
Voor de zekerheid zal ik nog even proberen in te loggen met de instellingen op US.

PS: Ik ga ervan uit dat je weet dat de servers op dit moment niet toegankelijk zijn, maar als je account en wachtwoord goed is zul je een melding moeten krijgen dat je account inactief is.
Ik heb volgens mij de EU versie:

You have successfully applied the following serial code to NCsoft account '............':

Date : Aug 18 2009
Game : Aion (Europe)
Account: ............
Serial : XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
Type : Collector

Please keep this email for future reference as the serial code may be required to obtain customer service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:09:
Strak outfit :D Begreep dat abyss gear echt wereld van verschil is met de gear waarmee je ervoor rondhuppelt.

Ik ben weer verder gegaan op de chinese server, ik moet en zal die lvl2 spiritpet hebben gezien voordat hij hier released :P
Kun je op de chinese server een beetje gemakkelijk komen? En hoe? Wil graag nog wat classes proberen voordat we hier voor de real deal gaan :) Thanks alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Leuk, zo'n beta, log ik in:

'you have been disconnected from the server'.

Baf, terug naar de desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erm, volgens mij is er geen beta nu bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:25:
Erm, volgens mij is er geen beta nu bezig :)
Oh, ik dacht van de 19e tot de 23e augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
FragNeck schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:21:
Leuk, zo'n beta, log ik in:

'you have been disconnected from the server'.

Baf, terug naar de desktop...
Op dit moment is er geen beta.
De laatste gesloten beta is maandag afgelopen.

Er komt nog wel een open beta, maar het is nog niet bekend gemaakt wanneer dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ah nou ja goed :) Bedankt voor de info maar weer..
Dan maar wachten tot Available: 25 September 2009
This game will unlock in approximately 1 month, 1 week, 2 days and 2 hours :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
FragNeck schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:34:
Je hebt wss een pre-order, neem aan dat die steam versies nog als dat verkopen. Kan je dus spelen vanaf 20 september 2009 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
FragNeck schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:34:
Als je een pre-order hebt krijg je als het goed is early access, spelen vanaf 20 september dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Hier is de video die ik gemaakt heb van het afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Heeft iemand ervaring met het spelen op een chinese server? Wil wel even spelen totdat hij hier launched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jegorex schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:38:
Hier is de video die ik gemaakt heb van het afgelopen weekend.
Rond 2:10 vind ik toch echt een domper, gewoon 2 of 3 man outhealen? Interupt kans lijkt me echt bizar klein.

Maar 1 ding zeker, priest ga ik echt dus niet :P Healing light healing light healing light flash of recovery healing light etc etc etc En ik dacht dat WoW healen saai was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:42:
[...]

Rond 2:10 vind ik toch echt een domper, gewoon 2 of 3 man outhealen? Interupt kans lijkt me echt bizar klein.

Maar 1 ding zeker, priest ga ik echt dus niet :P Healing light healing light healing light flash of recovery healing light etc etc etc En ik dacht dat WoW healen saai was? :P
Ik heb het er niet bij vertelt maar we waren lowbies aan het ganken daar :$
Zelf was ik 25 en er zat zelfs een lvl30 tank in onze groep, terwijl de meeste tegenstanders rond de 20-22 waren denk ik.
1vs1 tegen classes van mijn eigen lvl gaat redelijk gelijk op. Veel classes hebben wel een stun of interrupt skill.

Verder is het bekend dat healers over powered zijn in 1.0 dit zal gefixed zijn tijdens de release in 1.5.

Over de skills: healing light is idd de meest gebruikte skill, verder gebruik ik nog een HoT skill, flash heal en een soort major heal.
Ten slotte gebruik ik nog 2 skills om debuffs te verwijderen en een skill om mp te krijgen.

[edit]
Interrupts zijn volgens mij idd vrij klein als de tegenstander geen skills gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jegorex op 19-08-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Splendid schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:35:
Heeft iemand ervaring met het spelen op een chinese server? Wil wel even spelen totdat hij hier launched :)
Ik heb zojuist AION gespeeld op de Chinese server(s). Het was wel even een gepriegel om het aan het werk te krijgen, maar niet echt extreem moeilijk.
Volg deze guide: http://forums.f13.net/index.php?topic=16646.0 en met een beetje eigen inzicht lukt het wel. Je kunt iig binnen no-time wat gratis spelen om even game experience op te doen. Je moet in ieder geval je currency locale (windows start > control panel > regional settings, eerste tab @ vista) zetten op English (US), en na het spelen weer terug.. Gelukkig hoef je er niet voor te rebooten onder vista.

Ik moet zeggen dat ik aion in het begin vrij onoverzichtelijk vind. Het ziet er mooi uit, niet _extreem_ mooi, maar zeker vrij aardig, maar voordat je eenmaal een beetje doorhebt welke npc welke richting in is ben je weer wel een half uur verder. Er is jammer genoeg geen auto-loot, of althans: nog niet kunnen vinden, waardoor je alsnog steeds op 'loot all' moet klikken.

Private servers hoef je trouwens nog niet naar te zoeken. Alle servers verkeren nog in alpha stage, waarin je alleen kunt rondlopen en praten. Geen enkele server die ik ben tegengekomen beschikt over het aanvallen van mobs bijvoorbeeld.

Ik ga expres even de chinese trial spelen, omdat je er donder op kunt zeggen dat de open beta straks zorgt voor een compleet gehammer van de servers. Ik denk niet dat je er inkomt namelijk..

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

shift rechtermuis ;)

• Jegorex
of de auto loot skill die automatisch op je skillbar staat als je een karakter maakt ;)

NPC's die je voor quests nodig hebt staan vaak wel aangegeven op de map en anders kun je in je questopdracht op de blauwe namen klikken en vervolgens op "locate" klikken.

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Jegorex schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 02:34:
of de auto loot skill die automatisch op je skillbar staat als je een karakter maakt ;)

NPC's die je voor quests nodig hebt staan vaak wel aangegeven op de map en anders kun je in je questopdracht op de blauwe namen klikken en vervolgens op "locate" klikken.
Ah ik dacht dat dat gewoon een 'loot' skill was en niet dat je automatisch alles oppakte.

Ja, ik weet dat ze op de map staan en dat je kunt locaten. Als je echter net begint (level 1 en 2) is dat echt nog niet zo duidelijk. Ik kon die Fruits baskets ook niet vinden toen ik begon, bleek het dat het farmable items waren in een camp van die mobs. Ik was echter heel dat veld aan het doorzoeken en mobs aan het killen :P

Die locatefunctie zou eigenlijk ook een pijl moeten geven tijdens het lopen, zoals in pwi. Dan is het meteen lekker duidelijk. Maargoed, het werkt wel, met 1 persoon of item tegelijk.

Ik vind aion otnogtoe best goed, maar zeker niet zo goed als gehyped is op alle websites en fora. Iedereen die zo gefascineerd was door de char creator moet eens kijken naar Perfect World, een gratis mmorpg met net zo veel char customization als in aion, met uitzondering van de hoogte. En daar heb je dan nog fox mode en tiger mode voor bepaalde rassen.

Het is zeker wel een mooie game, maar 40 euro EN een maandelijks bedrag van 10+ euro vind ik het echt niet waard. Een van beiden misschien, maar beiden? nein.

Verwijderd

krvabo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:46:
[...]
Ik vind aion otnogtoe best goed, maar zeker niet zo goed als gehyped is op alle websites en fora. Iedereen die zo gefascineerd was door de char creator moet eens kijken naar Perfect World, een gratis mmorpg met net zo veel char customization als in aion, met uitzondering van de hoogte. En daar heb je dan nog fox mode en tiger mode voor bepaalde rassen.

Het is zeker wel een mooie game, maar 40 euro EN een maandelijks bedrag van 10+ euro vind ik het echt niet waard. Een van beiden misschien, maar beiden? nein.
Nou, ik ken iemand die PW speelt en ik kijk wel eens mee over zijn schouder, maar hoe leuk het ook is dat dat spel gratis is, daar zou ik toch echt mijn tijd niet aan willen spenderen. Er zijn teveel zaken waar ik me aan stoor, zoals het lopen..klinkt misschien als iets heel triviaals, maar als ik over gras ren, verwacht ik niet het geluid van een stenen pad...om maar een voorbeeld te noemen. Ieder zijn ding natuurlijk, maar dat spel is niks voor mij, Aion daarentegen ga ik in ieder geval proberen. De laatste closed beta heb ik meegedaan en dat beviel me best goed, denk wel dat ik dit niet continue ga zitten spelen, er zit meer grinden in dan bijvoorbeeld in LOTRO, waar ik in ieder geval niet het GEVOEL heb, dat ik zit te grinden. Maar Aion heeft weer hele leuke features die je dan helaas weer niet hebt in LOTRO, zoals het vliegen en zweven, heerlijk is dat.

Ben het er overigens wel mee eens dat je aan de hand van het lezen van de quests niet direct veel verder komt. Toch kun je het er wel uithalen. Bovendien vind ik het eigenlijk jammer dat je met behulp van Locate alles en iedereen kunt vinden, dat maakt het erg makkelijk. Tegenwoordig zit iets dergelijks ook in LOTRO en dat schakel ik doorgaans ook gewoon uit, veel leuker om het zelf te ontdekken.

Wat ik jammer vind is dat als je aangevallen wordt door een mob met pre-emptive strike, dat je dan een uitroepteken boven diens hoofd ziet en ook een waarschuwend geluid hoort. Nergens voor nodig, als mijn health bar naar beneden gaat, dan weet ik ook wel dat ik word aangevallen en dat zorgt er voor dat je zelf eens moet opletten in plaats van afgaan op indicatoren.

Maar overall zijn er meer positieve eigenschappen dan negatieve.

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:11:
Ben het er overigens wel mee eens dat je aan de hand van het lezen van de quests niet direct veel verder komt. Toch kun je het er wel uithalen. Bovendien vind ik het eigenlijk jammer dat je met behulp van Locate alles en iedereen kunt vinden, dat maakt het erg makkelijk. Tegenwoordig zit iets dergelijks ook in LOTRO en dat schakel ik doorgaans ook gewoon uit, veel leuker om het zelf te ontdekken.

Maar overall zijn er meer positieve eigenschappen dan negatieve.
Quests zijn inderdaad na het lezen niet allemaal even duidelijk, al helemaal niet als je in je log een soort samenvatting hebt. Daar kon ik meestal weinig wijs uit halen.
Dan vond ik juist de "locate" functie verdraaid handig. Ik kon alleen meedoen met de laatste beta op alleen de zaterdag en zondag avond. Dus vond het wel lekker dat ik niet alles moest afzoeken om mn doel te bereiken :). Maar waarschijnlijk maak ik er zometeen ook wel gebruik van bij de release.. "gemakzucht siert de mens" was die uitspraak toch ;) ?

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Oh ja, PW heeft zeker z'n nadelen, maar het leent zich wel voor casual gaming.
Net flinke rage omdat aion een bepaalde level 5 mob aggro + buddy aggro heeft.. 3 mobs op een mage.. yeah, right :P
Het healen van jezelf werkt echt verschrikkelijk! Ik meen het serieus, als je op 10% van je hp zit hoef je in de lagere levels niet proberen te healen, want het is way te weinig. Bandage heal kost 4 seconden cast, maar die tijd heb je niet als je aangevallen wordt..

Ik ben er nog niet over uit in ieder geval. :)

Verwijderd

rieshjart schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:12:
[...]

Quests zijn inderdaad na het lezen niet allemaal even duidelijk, al helemaal niet als je in je log een soort samenvatting hebt. Daar kon ik meestal weinig wijs uit halen.
Dan vond ik juist de "locate" functie verdraaid handig. Ik kon alleen meedoen met de laatste beta op alleen de zaterdag en zondag avond. Dus vond het wel lekker dat ik niet alles moest afzoeken om mn doel te bereiken :). Maar waarschijnlijk maak ik er zometeen ook wel gebruik van bij de release.. "gemakzucht siert de mens" was die uitspraak toch ;) ?
Zoiets.. :) Maar goed, voor het serieuze exploren blijf ik lekker LOTRO houden :) Zo handig dat lifetime abonnement.. :) Ik heb het nu in de afgelopen Beta uiteraard ook gebruikt, weinig tijd en zeker als je door het lezen van de quest er niet meteen uit bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De release date is de 25e toch?
En mensen die gepre-orderd hebben kunnen toch 48u eerder beginnen, dat zou morgen zijn?

Als dat zo is, ga ik snel nog een pre-order key bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

25 september toch?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 16-09 14:48
Ja, 25 september. En mensen met een pre-order kunnen 5 dagen eerder beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

# Toegang tot headstart (48 uur voor release)
En de release is de 25e.
Dan lijkt mij dat de mensen al op de 23e kunnen beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 16-09 14:48
Voor Amerika is de headstart 2 dagen ja, maar heb ergens gelezen dat ze mensen met een pre-order uit Europa ze op het zelfde moment willen laten starten. Deze kunnen dus 5 dagen eerder starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:46:
# Toegang tot headstart (48 uur voor release)
En de release is de 25e.
Dan lijkt mij dat de mensen al op de 23e kunnen beginnen?
Wel van September en het is Augustus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verxx schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:55:
Voor Amerika is de headstart 2 dagen ja, maar heb ergens gelezen dat ze mensen met een pre-order uit Europa ze op het zelfde moment willen laten starten. Deze kunnen dus 5 dagen eerder starten :)
Klopt helemaal, Europa heeft headstart 20 september. Bovendien kunnen de mensen met preorder ook nog eens een aantal weken (precieze datum is niet bekend) alvast een char aanmaken op een server naar keuze!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
krvabo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:46:
[...]

Die locatefunctie zou eigenlijk ook een pijl moeten geven tijdens het lopen, zoals in pwi. Dan is het meteen lekker duidelijk.
OMG Zijn jullie vergeten wat voor een game jullie spelen?
Zou je het liefste een "TomTom" in je game willen hebben?
Wil de dat ze Aion net zo verknallen als blizzard heft gedaan?
"Quest", hmm wat zou dat woord betekenen?

Sorry, niet naar bedoeld, maar laat Aion zoals de makers het bedoeld hebben.
We praten hier over AION en niet over "hoe kunnen we Aion in WOW veranderen, zodat we wow met betere graphics hebben. Als je nog niet klaar bent met Wow (je account niet durft te op te zeggen) blijf dan voor al WoW spelen en geniet ervan. Want het is (was) een geweldige game.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Rochette schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:55:
[...]

We praten hier over AION en niet over "hoe kunnen we Aion in WOW veranderen, zodat we wow met betere graphics hebben. Als je nog niet klaar bent met Wow (je account niet durft te op te zeggen) blijf dan voor al WoW spelen en geniet ervan. Want het is (was) een geweldige game.
True, vooral die laatste 2 zinnen.
Verder ben ik het er helemaal mee eens dat je voor een quest (queeste/zoektocht) wel zelf enigszins mag zoeken en moeite voor mag doen. Wat dat betreft ben ik superblij dat NCSoft een policy heeft die addons/mods tegenhoudt, laat het lekker vanilla Aion blijven, zonder al die dmg meters en aggro/enmity meters!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar liepen mensen bij meerdere nieuwe games over te miepen, dat je geen mods en add-ons had...doe toch normaal zeg. Waar is dat voor nodig? Dat is echt over het algemeen een manier om ook de meest luie speler blij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Rochette schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:55:
[...]

Je kunt natuurlijk in plaats van "niet naar bedoeld" ook gewoon normaal discussieren.
Ik heb nog nooit WoW gespeeld dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar mijn punt is echt niet zo raar. Ze hebben nu een locate button die verstopt zit achter 3 linkjes en een knop. Als je er op klikt dan komt er een paarse marker op je (mini)map en kun je er naartoe. Zou het dan zoveel -ten nadele- schelen als er een pijl in je scherm zou komen? Nee, want die marker is er toch al, heb hebt het alleen wat makkelijker als je een andere kant uitkijkt of loopt.

Mensen die graag willen exploren (heb je niets beters met je tijd te doen?) kunnen het alsnog, en mensen die gewoon binnen normale tijd de mob willen vinden kunnen de locate-button indrukken.
Ik, persoonlijk, haat het als niet duidelijk is waar ik moet zijn, zeker als de locatie een eind verderop ligt. Nu heb ik in aion CH een quest waar ik "meer moet uitvinden over het piratenschip". Ik heb persoonlijk geen flauw idee wat ik moet doen omdat de quest daarvoor te onduidelijk is en er geen location voor is waar ik naartoe kan gaan met de locator. Dus ja; die locator is weldegelijk erg handig.

AION CH is overigens nu helemaal gepatched naar 1.2, en mensen hebben dus een nieuwe engelse patch nodig, welke er al wel is. Ik heb hem iig ondertussen weer werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
krvabo schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:37:
[...]

Je kunt natuurlijk in plaats van "niet naar bedoeld" ook gewoon normaal discussieren.
Ik heb nog nooit WoW gespeeld dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar mijn punt is echt niet zo raar. Ze hebben nu een locate button die verstopt zit achter 3 linkjes en een knop. Als je er op klikt dan komt er een paarse marker op je (mini)map en kun je er naartoe. Zou het dan zoveel -ten nadele- schelen als er een pijl in je scherm zou komen? Nee, want die marker is er toch al, heb hebt het alleen wat makkelijker als je een andere kant uitkijkt of loopt.

Mensen die graag willen exploren (heb je niets beters met je tijd te doen?) kunnen het alsnog, en mensen die gewoon binnen normale tijd de mob willen vinden kunnen de locate-button indrukken.
Ik, persoonlijk, haat het als niet duidelijk is waar ik moet zijn, zeker als de locatie een eind verderop ligt. Nu heb ik in aion CH een quest waar ik "meer moet uitvinden over het piratenschip". Ik heb persoonlijk geen flauw idee wat ik moet doen omdat de quest daarvoor te onduidelijk is en er geen location voor is waar ik naartoe kan gaan met de locator. Dus ja; die locator is weldegelijk erg handig.

AION CH is overigens nu helemaal gepatched naar 1.2, en mensen hebben dus een nieuwe engelse patch nodig, welke er al wel is. Ik heb hem iig ondertussen weer werken. :)
Ik moet zeggen dat ik het ook met je eens bent. In het begin vond ik de manier van de questslog en de indicators niet heel duidelijk (Maar bij welke game is dat in het begin niet). Na een poosje spelen was ik er aan gewent en vond ik het wel wat hebben op deze manier. Als dit in elke game hetzelfde was dan was de smoel er ook meteen af.

Ik heb Aion Ch nu ook helemaal gepatched (Wat duurde dat lang zeg!) ik heb alleen nog niet de nieuwe language patch gevonden. Kun je misschien het linkje ervan PM'en, bedankt alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ik zal hem hier plaatsen, omdat een language pack geenszins illegaal is. Aangezien je gewoon kunt betalen voor de chinese versie, of gratis een trial spelen, en dit gewoon een L10n-language file is kan dit gewoon.

http://www.megaupload.com/?d=0TP55BSP Dit is overigens niet mijn upload, maar ergens op een forum gevonden. (En ja, ik heb hem zef ook gebruikt, virusvrij)

Eigenlijk wel raar dat China nu pas 1.2 heeft en dat de internationale aion meteen naar 1.5 gaat eind september..

Even een korte how-to:

- Eerst aion installeren en een account maken zoals op mijn eerdere guide stond aangegeven.
- Dan download je deze 1.2 patch van de chinese uitgever: http://mini-patch.sdo.com...ION_Patch_V1.2All.torrent (BT, ~300kB/s) welke sneller gaat dan de auto-patcher.
Klik de blauwgekleurde knoppen, en als je een region moet kiezen: altijd gewoon de bovenste kiezen.
- Als je eerder hebt gespeeld heb je in je versionInfo_AION.ini wat dingen veranderd van waarde naar "3, 3, 3", dat moet je nu zetten op 17, 0, 0 :)
- Dan de patch installeren en eenmalig aion starten. Je krijgt dan een chinees inlogscherm. Kies de meest rechtse knop om hem weer te starten.
- Gebruik dan bovenstaande engelse patch. :)

[ Voor 49% gewijzigd door krvabo op 21-08-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
krvabo schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:37:
[...]
Ik ga ervanuit dat je Elyos bent en rond lvl18-20?
Het enige piratenschip dat ik ken is in Verteron.

spoiler:
Hier is een quest waarbij je dat schip moet bezoeken.

Edit:
Op de live stream zeiden ze een minuut geleden dat de open beta volgende week bekend gemaakt word.

[ Voor 9% gewijzigd door Jegorex op 21-08-2009 15:20 . Reden: open beta nieuws ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de het interresant vinden.. zojuist op de livestream ook vermeld dat de open beta 1.5 wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Jegorex schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:04:
[...]

Ik ga ervanuit dat je Elyos bent en rond lvl18-20?
Het enige piratenschip dat ik ken is in Verteron.
Edit:
Op de live stream zeiden ze een minuut geleden dat de open beta volgende week bekend gemaakt word.
Nee, Asmo en rond level 7 was ik toen, maar het is al gelukt.
spoiler:
Er lag een stuk papier met een mes erdoor op een tafel op het schip.. even voorzichtig de mobs killen en dan snel farmen en wegrennen :P

Nice, open beta :)

Door de upgrade van de chinese aion gisteren ben ik (omdat ik nog ingelogd was) zo'n 18-20 gratis uren speeltijd verloren. Ben ik eindelijk bijna klaar met de ascension quest waar het eigenlijk allemaal pas begint.. tijd op :X
Nja binnenkort maar even een nieuwe account maken dan. Ik weet namelijk niet zeker of die 24 uur nou speeltijd is, of dat je bijvoorbeeld 48 uur (doorlopend) kan spelen.. Of heb ik het helemaal bij het verkeerde eind en krijg je maar 6 uur speeltijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
Verxx schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:55:
Any preorder will grant you 48 hours of Head Start. Since Europe and North America are seeing Aion's release on different dates, however (25th and 22nd respectively), we want to do what we can to balance this out. Europe's Head Start will therefore be stretched to begin on the same day as the North American Head Start. Hope that makes sense.
Bron:

http://www.aionsource.com/forum/897294-post.html

[ Voor 33% gewijzigd door ph4nt0m op 21-08-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
krvabo schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:28:
[...]

Nee, Asmo en rond level 7 was ik toen, maar het is al gelukt.
spoiler:
Er lag een stuk papier met een mes erdoor op een tafel op het schip.. even voorzichtig de mobs killen en dan snel farmen en wegrennen :P

Nice, open beta :)

Door de upgrade van de chinese aion gisteren ben ik (omdat ik nog ingelogd was) zo'n 18-20 gratis uren speeltijd verloren. Ben ik eindelijk bijna klaar met de ascension quest waar het eigenlijk allemaal pas begint.. tijd op :X
Nja binnenkort maar even een nieuwe account maken dan. Ik weet namelijk niet zeker of die 24 uur nou speeltijd is, of dat je bijvoorbeeld 48 uur (doorlopend) kan spelen.. Of heb ik het helemaal bij het verkeerde eind en krijg je maar 6 uur speeltijd?
Ik heb op die allerlaatste China server ruwweg 70 uur kunnen spelen verspreid over een periode van 3~4 weken voor het begon te blaten dat mijn tijd op is. Volgens mij zit er helemaal geen echt vaste tijd aan vast, maar wachten ze ook een beetje tot een server enigzins een spelersaantal opbouwd voor ze geld beginnen te vragen.
Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.