[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/8776/bannedygn.jpg

Ik snap niet hoe ik dit nou weer voorelkaar gekregen heb, leek me wel een leuk spelletje. :'(

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

woei :D dat is snel :P Maar even ticket sturen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Heb je iets gedaan dat tegen de regels is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

:o Heb je nu al gebot? :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

ROFL!! Wat heb je gedaan dan?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
LOL :D
Wat heb je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Ik heb de game op steam als een gift gekregen. Netjes gedownload ect. Nu wil ik hem dus linken aan mijn ncoft account die ik al gebruikt heb bij de closed beta 6. Als ik dan de key invul klik ik mooi op "Activate account". Dan redirect ie mij naar "Payment Method"

Moet ik hier dan al voor een maand of langer betalen? Aangezien ik geen creditcard of paypal account heb kom ik dus niet voorbij dit scherm. Ik wil gaan betalen met Time cards.

Mijn account blijft ook nog gewoon als Account type: Beta

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

ToasterxD schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:05:
Moet ik hier dan al voor een maand of langer betalen? [knip]
Mijn account blijft ook nog gewoon als Account type: Beta
Misschien dat je alleen een beta-account hebt, ik geloof dat de laatste trial is geweest, dus ik vrees dat je er niet al te veel meer mee kan.. maar dit weet ik dus niet zeker... Als je voor "annual payment" kiest wordt het pas later van je rekening gehaald, maar je kan dus in de tussentijd annuleren, heb ik ook gedaan.

Ik heb met een GM gesproken en er ging iets mis met de betaling. Heb toch een paar dagen gratis kunnen spelen. :+

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Is er al een release date bekend? (kon zo snel niks vinden op google)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Gorion3 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:20:
Is er al een release date bekend? (kon zo snel niks vinden op google)
Pas honderden keren herhaald, en je vraag rechtstreeks in google gooien levert ettelijke honderdduizenden hits.
Aion will hit North American shores on September 22, while European gamers will have to find something to distract themselves with for three more days until they can get their copies on September 25.
En als je wil weten wanneer je als pre-orderer eerder kunt beginnen moet je maar een paar posts naar boven lezen.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar net te laat :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:34:
Daar liepen mensen bij meerdere nieuwe games over te miepen, dat je geen mods en add-ons had...doe toch normaal zeg. Waar is dat voor nodig? Dat is echt over het algemeen een manier om ook de meest luie speler blij te houden.
onzin, ik wil graag addons en mods omdat ik mijn ui mooier wil maken of meer naar mijn smaak wil aanpassen. bij aion heb je nu aan de zijkant van je AB van die lelijke spiraal achtige dingen zitten, wil ik niet hebben omdat het veels te veel ruimte in neemt. maar je kunt het niet weg halen.

of andere informatie makkelijk op het beeldscherm weergegeven (denk aan bars waarin fps/ms/etc staat) ok niet mogelijk. Heeft niks met luie spelers te maken maar alles met mensen die graag custimizen of informatie snel ter beschikking hebben. En daarom mis ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Het aanpassen van de UI heeft niks met mods of addons te maken.
In Lineage 2 kun je bijna alles in de UI aanpassen zonder een enkele mod.

Ik vind het jammer dat er in Aion maar 2 themes zijn en dat het verder niet mogelijk is je knoppen en hp/mp bars te verplaatsen.

Maar wat betreft de mods en addons ben ik het met NCsoft eens dat dat verboden moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Maar wat betreft de mods en addons ben ik het met NCsoft eens dat dat verboden moet blijven.
Dan hoop ik dat ze de UI nog flink gaan restylen, want hij loopt nog kwa bruikbaarheid (iig voor healers) nog flink achter.

Persoonlijk begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat het geen pvpve wordt (wat ncsoft daar dan ook mee bedoeld) maar dat het primair pvp is met een pve sausje om meer mensen te trekken (de kleuter taal op de (beta) boards van pvp-ers doet heeft veel van mn "zin" om dit spel t spelen verminderd), dat zou ook verklaren waarom ze geen moeite doen om de Ui beter te maken (en ja, addons helpen daarbij, iig in pve)
Ook hoop ik dat ze afstappen van die instance crap en de wereld open maken (die kunstmatig rifts lijken me een slecht idee)

[ Voor 8% gewijzigd door blouweKip op 23-08-2009 17:43 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
In Lineage en in Aion ben ik hoofdzakelijk healer, maar ik zie daar geen problemen mee in Aion.
Alleen dat het aantal personen onoverzichtelijk kan worden als je in een volle alliance zit en soms zie ik niet welke debuff de mensen in mijn groep hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:08
blouweKip schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:42:
[...]

Dan hoop ik dat ze de UI nog flink gaan restylen, want hij loopt nog kwa bruikbaarheid (iig voor healers) nog flink achter.

Persoonlijk begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat het geen pvpve wordt (wat ncsoft daar dan ook mee bedoeld) maar dat het primair pvp is met een pve sausje om meer mensen te trekken (de kleuter taal op de (beta) boards van pvp-ers doet heeft veel van mn "zin" om dit spel t spelen verminderd), dat zou ook verklaren waarom ze geen moeite doen om de Ui beter te maken (en ja, addons helpen daarbij, iig in pve)
Ook hoop ik dat ze afstappen van die instance crap en de wereld open maken (die kunstmatig rifts lijken me een slecht idee)
PvPvE = Elyos vs Asmodian vs Baluar, die 3 geven al de basis voor PvPvE :p. Daarnaast is er nog wel wat meer, en zal in toekomstige updates denk ik nog wel toenemen. Ook het riften introduceerd wat PvP binnen je PvE.

As for UI beter maken, het probleem is dat voor PvP dit veel imbalance geeft. Je wordt eigenlijk snel verplicht om ook een reeks addons te gebruiken om een beetje mee te kunnen gaan, want ze geven namelijk gewoon te veel informatie vrij. Bijvoorbeeld wat gecast wordt tijdens het casten, eventueel warnings welk aangeven welke skill je moet doen om te counteren; of target rings om spelers welk achter een muur staan en dus uit je LoS, etc.

Addons zorgen op die manier voor een hoop gekloot in PvP en liggen vaak toch redelijk dicht op wat je cheaten zou kunnen noemen, die LoS brekers bijvoorbeeld zijn gewoon eigenlijk praktisch wallhacks.

En welke instance crap bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gok dat hij doelt op dat max xx spelers per 'channel'. Menig game heeft dit, ik heb er absoluut geen bezwaar tegen. Je kan ingame wisselen tussen channels en spawn je op dezelfde plek, je kan party members naar jou channel sturen etc. Werkt goed, iig 100x beter dan met 100 man op 1 mob gaan rammen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
As for UI beter maken, het probleem is dat voor PvP dit veel imbalance geeft. Je wordt eigenlijk snel verplicht om ook een reeks addons te gebruiken om een beetje mee te kunnen gaan, want ze geven namelijk gewoon te veel informatie vrij. Bijvoorbeeld wat gecast wordt tijdens het casten, eventueel warnings welk aangeven welke skill je moet doen om te counteren; of target rings om spelers welk achter een muur staan en dus uit je LoS, etc.
Addons zorgen op die manier voor een hoop gekloot in PvP en liggen vaak toch redelijk dicht op wat je cheaten zou kunnen noemen, die LoS brekers bijvoorbeeld zijn gewoon eigenlijk praktisch wallhacks.
Dat is nu precies wat ik bedoel, het is echt niet moeilijk om addons te beperken, maar om ze helemaal weg te halen zorgt ervoor dat een andere groep benadeeld wordt, iig zolang de standaard UI nog zo beperkt is.
En welke instance crap bedoel je?
Het feit dat de aparte gebieden instances zijn ipv free roaming, dat ze iets instancen om overbevolking tegen te gaan snap ik wel, maar door geen vrije wereld te hebben doe je imho afbreuk aan het mmo gevoel.

Wat niet is kan nog komen, de graphics zijn alvast beter dan de meeste mmo's en questen gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
blouweKip schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:17:
[...]

Dat is nu precies wat ik bedoel, het is echt niet moeilijk om addons te beperken, maar om ze helemaal weg te halen zorgt ervoor dat een andere groep benadeeld wordt, iig zolang de standaard UI nog zo beperkt is.
Ik zie niet wat het probleem dan is, iedereen heeft dezelfde UI en dus ook dezelfde beperkingen.
Alleen de mensen die in WoW mods/addons/hacks/cheats gewend zijn zullen hier dus in het nadeel zijn omdat ze hun wallhacks of dps meters niet kunnen gebruiken.
[...]

Het feit dat de aparte gebieden instances zijn ipv free roaming, dat ze iets instancen om overbevolking tegen te gaan snap ik wel, maar door geen vrije wereld te hebben doe je imho afbreuk aan het mmo gevoel.

Wat niet is kan nog komen, de graphics zijn alvast beter dan de meeste mmo's en questen gaat ook prima.
Na de begin zones (lvl1-20) en in de abyss heb je geen channels.
Iedereen die naar de abyss gaat zit dus in dezelfde channel/"instance" en kan elkaar daar dus ontmoeten.

Volgens mij komen er in 1.5 wel instanced bosses, maar ik heb nog nooit een MMO met instances gespeeld dus ik weet niet hoe dat gaat.

Heb nog een kleine video online gegooid van de laatste event op Mesramtaeda.

[ Voor 30% gewijzigd door Jegorex op 24-08-2009 06:31 . Reden: video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoef zelf ook niet al te veel addons te hebben qua dps/threat meters etc. maar bijvoorbeeld een addon zoals in warhammer (wow naam kwijt) squared maakt het voor vooral healers makkelijker om hun taak beter te doen omdat je sneller bewust ben van wat er gebeurd. dit heeft verder niks met hacking/cheating te maken maar meer de normale informatie die er al word weergegeven op een snel te lezen manier weergeven.

maarja ik zie wel, ga lekker aan de slag als chanter dus waarschijnlijk toch alleen maar back-up healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Het probleem is een beetje, je kunt het niet beperken. Addons worden over het algemeen in gebruik genomen omdat het efficienter is, met enige uitzondering her en der uiteraard. En aangezien het efficienter is benadeel je juist een grote groep welk eigenlijk helemaal niet op addons zit te wachten. Laat je ze niet toe, dan benadeel je eigenlijk niemand want iedereen zit met dezelfde UI.

Mmm, ik weet dat de starter zone idd is afgeschermd en de capital ook. Maar voor de overige zones ben ik niet helemaal zeker. Kijk je bijvoorbeeld naar wat maps:
http://www.l2-apoc.com/images/aion/verteron.jpg
http://www.l2-apoc.com/images/aion/eltnenix.jpg

Dan zie je in verteron een pad naar het zuiden en in eltenix een pad naar het noorden en een naar het oosten. Ik heb nooit geprobeerd er ook daadwerkelijk doorheen te lopen en kijken waar je uitkomt, maar zou mij niet verbazen als je gewoon zonder loading screen in de volgende zone komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Het probleem is een beetje, je kunt het niet beperken. Addons worden over het algemeen in gebruik genomen omdat het efficienter is, met enige uitzondering her en der uiteraard. En aangezien het efficienter is benadeel je juist een grote groep welk eigenlijk helemaal niet op addons zit te wachten. Laat je ze niet toe, dan benadeel je eigenlijk niemand want iedereen zit met dezelfde UI.
Het kan prima worden beperkt, blizzard doet dat prima in world of warcraft, het zou echt een zwaktebod zijn als ze mensen gaan beperken om een specifieke groep te pleasen (en dan vinden ze het gek dat er geen concurrentie voor wow is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 14:48
Ik speel ook WoW en zoals daar add ons worden gebruikt is gewoon te ziek. Je krijgt zo veel meldingen in je beeld door middel van deadly boss mods dat me kleine nichtje het nog kan doen als ze engels kon lezen.

Alles wordt door die add ons zo voor je uitgekauwd dat elke noob mee kan doen, zonder door te hebben wat er nou precies gebeurt. Ze reageren alleen maar op die 10 duizend meldingen die in je scherm gespammed worden ipv op te letten wat er in de omgeving gebeurt.

Laat voor mij Aion maar lekker add-on loos op misschien een paar grafische ui tweaks na. Zo kan je echt zien wie de goede spelers zijn. En ja ik weet dat er in WoW met die add-ons alsnog genoeg mensen keihard failen op dingen, maar wat wil je met 12 miljoen subscribers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
blouweKip schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:21:
[...]

Het kan prima worden beperkt, blizzard doet dat prima in world of warcraft, het zou echt een zwaktebod zijn als ze mensen gaan beperken om een specifieke groep te pleasen (en dan vinden ze het gek dat er geen concurrentie voor wow is)
Blizzard beperkt het in WoW? Laat me niet lachen man, dingen als DBM en omen maken van PvE een lachertje en zaken als enemy cast bars etc maken WoW PvP nog een triestere zaak dan het al is. Het zou inderdaad een zwaktebod zijn als ze dit soort troep zouden toelaten in Aion om een groepje WoW'ers te pleasen.

Wil je dit soort troep, speel dan WoW. Maar probeer dat soort zaken welk in menig MMO als cheaten beschouwd zal worden niet mee te nemen naar Aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Een vraag aan de mensen die al een prepurchase hebben gedaan: Ik heb de game nu ook aangeschaft via de Aion Eu Site. Keurig een e-mail met code / betaling gekregen. Nu zit ik alleen met het probleem dat een game account aanmaken alleen kan door direct weer een maand te betalen.

Is dit normaal? Net betaald voor een maand spelen met de game, maar dit kan ik pas gaan gebruiken als ik direct weer een maand aanschaf? Ik heb de FAQ/Forums van Aion bekeken en kan inderdaad enkele referenties hiernaar vinden.

Is dit een normale manier van werken? In plaats van 50 euro, betaal ik dus nu minimaal 64..en krijg ik 2 maanden speeltijd. Verder niet een groot probleem, maar ik vind het persoonlijk nogal grof om mensen direct te dwingen te betalen.

Misschien doe ik iets fout, en is er een betere manier om dit te regelen. Iemand ervaring mee of een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
Swindle schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:02:
Een vraag aan de mensen die al een prepurchase hebben gedaan: Ik heb de game nu ook aangeschaft via de Aion Eu Site. Keurig een e-mail met code / betaling gekregen. Nu zit ik alleen met het probleem dat een game account aanmaken alleen kan door direct weer een maand te betalen.

Is dit normaal? Net betaald voor een maand spelen met de game, maar dit kan ik pas gaan gebruiken als ik direct weer een maand aanschaf? Ik heb de FAQ/Forums van Aion bekeken en kan inderdaad enkele referenties hiernaar vinden.

Is dit een normale manier van werken? In plaats van 50 euro, betaal ik dus nu minimaal 64..en krijg ik 2 maanden speeltijd. Verder niet een groot probleem, maar ik vind het persoonlijk nogal grof om mensen direct te dwingen te betalen.

Misschien doe ik iets fout, en is er een betere manier om dit te regelen. Iemand ervaring mee of een oplossing voor?
Klopt inderdaad. Of in ieder geval: ik heb ook meteen een subscription moeten betalen voordat ik die gratis maand kreeg. Beetje flauw misschien, maar zo werkt het wel (of wij doen allebei iets verkeerd? 8)7)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Vreemd, ik heb voor de zekerheid maar een ticket aangemaakt voor support. Vreemd dat ik dus blijkbaar niet de optie heb op te stoppen na 1 maand.

Misschien doe ik iets heel erg fout, als iemand een idee heeft..of dit ook is tegengekomen, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
psychodude schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:11:
[...]

[...]

Mmm, ik weet dat de starter zone idd is afgeschermd en de capital ook. Maar voor de overige zones ben ik niet helemaal zeker. Kijk je bijvoorbeeld naar wat maps:
http://www.l2-apoc.com/images/aion/verteron.jpg
http://www.l2-apoc.com/images/aion/eltnenix.jpg

Dan zie je in verteron een pad naar het zuiden en in eltenix een pad naar het noorden en een naar het oosten. Ik heb nooit geprobeerd er ook daadwerkelijk doorheen te lopen en kijken waar je uitkomt, maar zou mij niet verbazen als je gewoon zonder loading screen in de volgende zone komt.
Ik heb het 1x uitgeprobeerd, je krijgt dan een loading screen en je beland in het naastliggende gebied.
Op de map in het spel kun je zien wat het naastliggende gebied is.

Ik weet niet of bijvoorbeeld Asmodeans op die manier ook Verteron binnen kunnen komen.
Maar tijdens de open beta zal ik eens kijken of mijn Elyos char de Asmodean zones binnen kan komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

psychodude schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:55:
[...]
Wil je dit soort troep, speel dan WoW. Maar probeer dat soort zaken welk in menig MMO als cheaten beschouwd zal worden niet mee te nemen naar Aion.
Mensen die dit willen kunnen gewoon bij WoW blijven inderdaad. Als je niet klaar bent met WoW, lekker daar blijven dan.

Laat de ontwikkelaars lekker ontwikkelen wat ze willen, als ze teveel overnemen van andere games krijg je meteen weer mensen die zeggen dat het weer gejat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Het blijft grappig dat WoW de enige MMO is waar tegen geschopt wordt met elke release van een nieuwe MMO.. WoW wordt voor alles uitgemaakt.. En een paar maanden na release vaak een select groepje weer opnieuw start met WoW ;).. Zag al een paar switchers er weer tussen staan in dit forum.. Speel zelf MMO's voor het sociale aspect dus als er een leuke communitie ontstaat zal ik dit spel zeker proberen.. Dat gezegd te hebben lijkt deze game niet veel anders dan andere MMO's (gelukkig maar).. Het is weer een opstapeling van andere MMO ideeen in een nieuw jasje.. De verschillen zitten in de details..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bechown schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:58:
Het blijft grappig dat WoW de enige MMO is waar tegen geschopt wordt met elke release van een nieuwe MMO.. WoW wordt voor alles uitgemaakt.. En een paar maanden na release vaak een select groepje weer opnieuw start met WoW ;).. Zag al een paar switchers er weer tussen staan in dit forum.. Speel zelf MMO's voor het sociale aspect dus als er een leuke communitie ontstaat zal ik dit spel zeker proberen.. Dat gezegd te hebben lijkt deze game niet veel anders dan andere MMO's (gelukkig maar).. Het is weer een opstapeling van andere MMO ideeen in een nieuw jasje.. De verschillen zitten in de details..
Iedereen... tweakers in dit geval. 90% van de MMO spelers hier zijn WoW spelers, pak een paar andere sites en het verhaal is compleet anders. Dan is het vrij logisch dat WoW bij zo'n beetje elke MMO wordt genoemd, maar dat het absoluut niet de 'holy grail' is van MMO's.

En dan wordt het al vrij snel als 'standaard' gezien, alles wat er van afwijkt (in welk opzicht dan ook) is dan minder, anders of same ol' grinding in een ander jasje. Voor mij is t.net dan ook absoluut geen 'gemiddelde' voor wat betreft meningen over MMO's.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:28:
[...]

Ik heb het 1x uitgeprobeerd, je krijgt dan een loading screen en je beland in het naastliggende gebied.
Op de map in het spel kun je zien wat het naastliggende gebied is.

Ik weet niet of bijvoorbeeld Asmodeans op die manier ook Verteron binnen kunnen komen.
Maar tijdens de open beta zal ik eens kijken of mijn Elyos char de Asmodean zones binnen kan komen. >:)
Er zijn wel rifts waardoor je van Asmodea naar de kant van de Elyos kan gaan. Maar deze rifts zijn niet altijd open en gaan soms maar naar 1 kant open. In de laatste closed beta waren deze rifts er constant en kwamen er asmodians binnen bij elyos. Alleen zijn ze beetje moeilijk te vinden(heb ze zelf niet gevonden namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:12:
[...]

Er zijn wel rifts waardoor je van Asmodea naar de kant van de Elyos kan gaan. Maar deze rifts zijn niet altijd open en gaan soms maar naar 1 kant open. In de laatste closed beta waren deze rifts er constant en kwamen er asmodians binnen bij elyos. Alleen zijn ze beetje moeilijk te vinden(heb ze zelf niet gevonden namelijk).
Dat weet ik ook wel, maar het is bijvoorbeeld voor Asmodians onmogelijk om naar Verteron te riften omdat daar nooit rifts zijn.
Nu vraag ik mij af of het voor een Asmo die via een rift in Eltnen beland is mogelijk is om naar Verteron te gaan. ;)

Ik zat regelmatig met mijn Elyos char in Asmodian gebied door middel van rifts en als je dan ook nog een voorraad kisks meeneemt kun je daar bijna oneindig blijven.

[ Voor 10% gewijzigd door Jegorex op 24-08-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

CaptainCharisma schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:05:
[...]

Klopt inderdaad. Of in ieder geval: ik heb ook meteen een subscription moeten betalen voordat ik die gratis maand kreeg. Beetje flauw misschien, maar zo werkt het wel (of wij doen allebei iets verkeerd? 8)7)
Voorzover ik weet, wordt het geld pas afgeschreven NADAT je je maand gratis spelen 'op' hebt. Volgens mij staat dit er zelfs expliciet bij. Dit was/is trouwens bij WoW precies hetzelfde, je account was/is pas geldig NADAT je je creditcard of bankgegevens hebt ingevuld. Wat destijds bij WoW werkte, was gewoon een random, niet bestaande creditcard in vullen, misschien dat dat bij Aion ook werkt ^^

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Er zijn een aantal servernamen aangekondigd: klik!
>1 Siel
>2 Israphel
>3 Nezekan
>4 Zikel
>5 Vaizel
>6 Triniel

>11 Ariel
>12 Azphel
>13 Fregion
>14 Mesramtaeda
>15 Ereshkigal
>16 Beritra
Servers 7 tot 10 zijn nog niet bekendgemaakt. Het is ook niet duidelijk welke namen nou in EU gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Falconey schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:38:
Er zijn een aantal servernamen aangekondigd: klik!

[...]

Servers 7 tot 10 zijn nog niet bekendgemaakt. Het is ook niet duidelijk welke namen nou in EU gebruikt gaan worden.
Response (GM Spam)
Ik kan me nog herinneren dat hij ook Head GM van L2 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zijn er al berichten voor Open Beta of is het nog stil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
MrDummy schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:30:
Zijn er al berichten voor Open Beta of is het nog stil? :)
Since everyone keeps asking...No announcement on OB yet. It will be sometime this week and I promise I'll post it here as soon as I know!
twitter
just to clarify...the announcement will be sometime this week (thank you, @Nazarielle).
twitter

Lani/Liv is de community manager van Aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
bechown schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:58:
Veel mensen kennen WoW nou eenmaal, geloof dat ongeveer 60~70% van alle MMO spelers op een moment wel eens WoW geprobeerd heeft als je polls een beetje bekijkt op gemiddelde fora. Daarentegen is het bij andere MMO's meer rond 20~25% voor de wat meer gespeelde en voor de rest minder dan 5% ofzo.

Kan je wel een reeks zwaar zuigende MMO's opnoemen, maar als toch niemand ze ooit gespeeld heeft kunnen mensen het gewoon zo slecht vergelijken.

Is een beetje hetzelfde als met regular games, vergelijk je ook met een aantal grote namen en niet met de duizenden andere games welk er zijn. En zeker met MMO's zijn de getalen groot qua nieuwe games binnen het genre, iedere dag komt er wel minimaal 1 uit in Azie 8)7. En tja, zodra iedereen en hun moeder een eigen MMO maakt, is een groot gedeelte daarvan trash; maar die benoemen en meerderheid van de mensen zal met vraagtekens staan :p. WoW is dan gemakkelijker ;).

Edit: Nog steeds geen OB announcement trouwens? Ze laten er wel op wachten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Thrace Grumble schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:39:
[...]

Voorzover ik weet, wordt het geld pas afgeschreven NADAT je je maand gratis spelen 'op' hebt. Volgens mij staat dit er zelfs expliciet bij. Dit was/is trouwens bij WoW precies hetzelfde, je account was/is pas geldig NADAT je je creditcard of bankgegevens hebt ingevuld. Wat destijds bij WoW werkte, was gewoon een random, niet bestaande creditcard in vullen, misschien dat dat bij Aion ook werkt ^^
Nou hier niet. Ik heb de digitale CE gekocht met drie maanden speeltijd (ongeveer 34 euro extra) en al het geld is al van m'n rekening gehaald (zo'n 95 euro). Bij m'n account staat wel dat ik speeltijd heb tot 1 februari 2010, maar wel een beetje raar dat je eerst je subscription moet betalen voordat je die free month kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
psychodude schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:35:
[...]

Veel mensen kennen WoW nou eenmaal, geloof dat ongeveer 60~70% van alle MMO spelers op een moment wel eens WoW geprobeerd heeft als je polls een beetje bekijkt op gemiddelde fora. Daarentegen is het bij andere MMO's meer rond 20~25% voor de wat meer gespeelde en voor de rest minder dan 5% ofzo.
Tel je ook mee als wow speler als je het ooit 2 uur geprobeerd hebt en besloten hebt dat het zuigt? ;)
Edit: Nog steeds geen OB announcement trouwens? Ze laten er wel op wachten :(.
Stay patient peoples
bron

• Jegorex
Ik verwacht morgen een announcement over de OB.
Ze beginnen steeds meer te kwebbelen op twitter dat er nog geen announcements zijn, maar dat die er binnenkort aankomen :D
No official announcements regarding OB yet! I know you guys are anxious! Please standby just a little bit longer...
Nochmal: Vorbesteller und alle Teilnehmer der CB erhalten Zugang zur OB sowie alle, die sich einen OB Key holen. Details folgen noch.

Verwijderd

beetje schaamteloze promotie maaaarr..........:

als er nog mensen opzoek zijn naar een asmodian europese guild....... the unnamed
The Unnamed is comming to Aion.
currently we are stationed in Warhammer: Age of Reckoning as an ORvR Raiding guild.
we maintain a semi-hardcore filosofie in our guild. We will play hard and expect to get good results - Therefore a good level of activity and contribution to the guild will be expected from our members.
However we also accept that this is a game, not a second job and no member will be expected to attend every night, or to put themselves out unnecessarily.
Work, Family, and that game we call 'Real life' come first in all respects.

We have roughly 25-30 people going into Aion, Our members have gamed with each other for a very long time but new people slip into our community very quickly and new friends are always being made.

in Aion we are rolling Asmodians and we're planning on taking on a mix of both sides of the game (PvP and PvE). but we will focus mainly on PvP in the Abyss.
however when we go for something we go all out for it and dont stop till we have either won or have been wiped out of existance

click here to apply: apply here
zijn nog steeds aan het recruiten (ook voor warhammer) dus als je interesse hebt in een semi-hardcore guild, apply zou ik zeggen! er zitten al een groep Nederlanders in maar meer is nooit erg.

en ik hoorde iets over OB volgende week maar zeker is het dus nog niet.
nog andere mensen hier die chanter gaan spelen? ik zie er wel naar uit, combi van dmg en healing, zal vast wel gewild worden op hogere lv's

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 08:34 . Reden: niet volledig ]

• blouweKip
Blizzard beperkt het in WoW? Laat me niet lachen man, dingen als DBM en omen maken van PvE een lachertje en zaken als enemy cast bars etc maken WoW PvP nog een triestere zaak dan het al is. Het zou inderdaad een zwaktebod zijn als ze dit soort troep zouden toelaten in Aion om een groepje WoW'ers te pleasen.

De mogelijkheden voor lua scripting zijn behoorlijk beperkt sinds de start, dat blizzard ervoor kiest om dit niet extreem te beperken wil niet zeggen dat het niet mogelijk is (zoals hier in het topic meerdere malen gesuggereerd), daarnaast: kijk eens naar het bredere perspectief, niet iedereen is een ganker/pvp-er die geen rekening houd met andere spelers en speelstijlen, de standaard UI van aion is te beperkt voor raiden bijvoorbeeld en dus is het noodzakelijk om deze aan te passen.
Je kunt prima de UI modbaar maken zonder dbm of omen achtige mods en de spartaanse UI voor pvp-ers behouden zodat ze zich l33t kunnen voelen.

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-08 10:55
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:12:
[...]

Jegorex schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:16:
[...]

Dat weet ik ook wel, maar het is bijvoorbeeld voor Asmodians onmogelijk om naar Verteron te riften omdat daar nooit rifts zijn.
Nu vraag ik mij af of het voor een Asmo die via een rift in Eltnen beland is mogelijk is om naar Verteron te gaan. ;)
Voor elyos zijn de rifts overdag (game tijd) te vinden of in eltnen of die andere locatie (waar ik de naam niet op kan komen nu) die NA veteron komen...
als het goed is moet je in hostile gebied ook naar de andere zone's kunnen komen... in mijn legion zijn er nl een paar mensen met een dergelijke quest geweest...

Voor Asmo's spawnen de rifts 's nachts (game tijd)....

als het goed is ong 1x ieder "uur"....

Failure is the mother of success

• Jegorex
Mijn uiteindelijke main class zal healer worden, maar tijdens de OB ga ik denk ik een paar classes uittesten zodat ik ongeveer weet hoe de classes spelen, wat hun zwakke punten zijn.
Ik ben met name geinteresseerd in de glass canons en de tank, omdat ik daar tijdens het healen het meest mee te maken heb.

Heb besloten om tijdens de OB in elk geval een sorc te maken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist mailtje van NCsoft, mijn account is automatisch omgezet naar presales account :)

Retail wordt ook automatisch gedaan, best handig :D

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
De OB is van 6 tot 13 september!

• Jegorex
bron? :9~

• psychodude
Jegorex schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:07:
[...]

Tel je ook mee als wow speler als je het ooit 2 uur geprobeerd hebt en besloten hebt dat het zuigt? ;)
Lol, naja, iig weet je dan wat WoW "is", soort van :p. Maakt het nog steeds makkelijker dan als je een game helemaal niet kent :p.
blouweKip schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:47:
[...]

De mogelijkheden voor lua scripting zijn behoorlijk beperkt sinds de start, dat blizzard ervoor kiest om dit niet extreem te beperken wil niet zeggen dat het niet mogelijk is (zoals hier in het topic meerdere malen gesuggereerd), daarnaast: kijk eens naar het bredere perspectief, niet iedereen is een ganker/pvp-er die geen rekening houd met andere spelers en speelstijlen, de standaard UI van aion is te beperkt voor raiden bijvoorbeeld en dus is het noodzakelijk om deze aan te passen.
Je kunt prima de UI modbaar maken zonder dbm of omen achtige mods en de spartaanse UI voor pvp-ers behouden zodat ze zich l33t kunnen voelen.
I know, in vanilla wow kon je zo goed als legaal botten als je een beetje kon scripten met LUA.

Wat betreft standaard UI van AION te beperkt voor raiden, mwuah, niet zo mee eens. Ik raid al jaren in MMO's en heb er zat gespeeld waarbij de UI echt op en top beroerd was, maar het raiden gewoon goed af gaat. Ik zie de schuld afschuiven op UI bij zoiets om eerlijk te zijn niet als veel meer dan mensen welk klagen dat ze dood gaan door lag tbh.

En natuurlijk kun je mods inperken zodat DBM, omen, whatever niet mogelijk is; maar nog blijft de eerstvolgende dichtstbijzijnde stap mogelijk waardoor mensen alsnog in zekere mate verplicht worden om daarin mee te gaan, zeker in PvP.

• Jegorex
Voor de mensen die graag mods willen om te zien wat voor skills je tegenstander gebruikt heb ik goed nieuws.
Dat is zichtbaar in de chat.

Hier zijn trouwens PvP guides voor (bijna) alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Er zijn 2 officiële torrents online gekomen waarmee je de client kunt download/updaten.

Iedereen die de closed beta client nog geinstalleerd heeft en de client alleen wil updaten kan hier de torrent vinden, of ze kunnen hier de patch op FilePlanet vinden.
De mensen die nog geen client hebben kunnen de torrent voor de complete client hier downloaden, of ze kunnen hem hier op FilePlanet downloaden.

Dit is versie 1.5.0.1 oftewel de open beta versie :)
De downloads werken zowel voor de EU als de US versie.

Op dit moment ben ik de update aan het downloaden via de torrent, dit is een 3GB zip file.

[ Voor 41% gewijzigd door Jegorex op 28-08-2009 02:46 . Reden: fileplanet info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Jegorex schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:36:
Er zijn 2 officiële torrents online gekomen waarmee je de client kunt download/updaten.

Iedereen die de closed beta client nog geinstalleerd heeft en de client alleen wil updaten kan hier de torrent vinden, of ze kunnen hier de patch op FilePlanet vinden.
De mensen die nog geen client hebben kunnen de torrent voor de complete client hier downloaden, of ze kunnen hem hier op FilePlanet downloaden.

Op dit moment ben ik de update aan het downloaden via de torrent, dit is een 3GB zip file.
wut? ncsoft launcher update aion niet automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 14:48
Kan ook ;), 180 KB per seconde .... Maar goed begint toch pas 6 september dus alle tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
SinergyX schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:22:
Zojuist mailtje van NCsoft, mijn account is automatisch omgezet naar presales account :)

Retail wordt ook automatisch gedaan, best handig :D
Ik kreeg ook de volgende mail:

"Thank you for creating your presales game account! Once you are approved for beta testing, or you activate the game with the serial code from your final product, you will be able to log in."

Ben benieuwd :-)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Savageone schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:08:
[...]

wut? ncsoft launcher update aion niet automatisch?
Kan ook, maar ik denk niet dat de update servers het aan kunnen als 100.000en mensen tegelijk willen updaten, dit was al goed te zien tijdens de laatste closed beta's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Jegorex schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:47:
[...]

Kan ook, maar ik denk niet dat de update servers het aan kunnen als 100.000en mensen tegelijk willen updaten, dit was al goed te zien tijdens de laatste closed beta's ;)
niks van gemerkt tijdens de laatste cb's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
FragNeck schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:07:
[...]

"Thank you for creating your presales game account! Once you are approved for beta testing, or you activate the game with the serial code from your final product, you will be able to log in."

Ik ook. :) Maar betekent dit dat we de game nog moeten activeren met een of andere serial code? Kun je niet gewoon inloggen straks met je account? Daarnet logde ik trouwens even in op de ncsoft site, en kreeg ik een melding dat ik voor de launch van AION m'n wachtwoord moet veranderen ofzo. Heb ik maar gedaan (gewoon zelfde wachtwoord aangehouden als dat ik reeds had) en toen stond er "Yes, you are now ready for AION!" oid. Voordat ik dit deed stond er iets als: "No, you need to change your password to be ready for the AION launch!". Vaag. Hebben jullie dit ook gezien/gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
FragNeck schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:07:
[...]

Zie:
http://www.aionsource.com...nt-creation-complete.html

Conclusie:
"I just got word that this mail was sent out erroneously. We are working on getting infrastructure set up for open beta, and you may ignore this mail."

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Savageone schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:52:
[...]

niks van gemerkt tijdens de laatste cb's :P
De patch voor CB5 kwam bij mij binnen met maar 20Kb/s en ik heb hier mensen gezien die hele CB's gemist hebben omdat het downloaden van de client zo traag was.

Ik heb net mijn patch "geinstalleerd". Er staat nu een patch file van 3GB in mijn Aion folder, maar die zal niet geinstalleerd worden voor 1 september.
Zal wel gedaan zijn zodat mensen zo weinig mogelijk tijd hebben om GameGuard hacks te maken. (voor de CB had ik al een crack gevonden die GG uitschakelt)
CaptainCharisma schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:56:
[...]

Ik ook. :) Maar betekent dit dat we de game nog moeten activeren met een of andere serial code? Kun je niet gewoon inloggen straks met je account? Daarnet logde ik trouwens even in op de ncsoft site, en kreeg ik een melding dat ik voor de launch van AION m'n wachtwoord moet veranderen ofzo. Heb ik maar gedaan (gewoon zelfde wachtwoord aangehouden als dat ik reeds had) en toen stond er "Yes, you are now ready for AION!" oid. Voordat ik dit deed stond er iets als: "No, you need to change your password to be ready for the AION launch!". Vaag. Hebben jullie dit ook gezien/gedaan?
Die mail mag je negeren, het is nooit de bedoeling geweest dat die mail verzonden werd.
http://twitter.com/aion_ayase/status/3583966799
Did you get an e-mail from us regarding account creation? A glitch occurred in our work to set up OB infrastructure; you may disregard it :)
Je kunt gewoon met je normale account inloggen en je hoeft niks speciaals te doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Jegorex op 28-08-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar dat ze het bericht over het negeren van die mail op twitter zetten. :S Ik persoonlijk heb een hekel aan twitter en zou er dus ook nooit gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
4 mensen van het Aion team hebben twitter en ze gebruiken het regelmatig voor nieuwtjes die nog niet op de site staan.
En het is een makkelijke en open manier om te communiceren met het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Jegorex schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:28:
4 mensen van het Aion team hebben twitter en ze gebruiken het regelmatig voor nieuwtjes die nog niet op de site staan.
En het is een makkelijke en open manier om te communiceren met het team.
Nee, het is een belachelijke manier van communiceren.
Of je zet het op de main site van Aion, of je stuurt alsnog een mail dat de laatste mail een fout was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:14:
[...]

Nee, het is een belachelijke manier van communiceren.
Of je zet het op de main site van Aion, of je stuurt alsnog een mail dat de laatste mail een fout was.
Precies...op deze manier wordt er maar van die klant die dat nutteloze mailtje heeft gehad, verwacht dat ie op twitter gaat kijken...ik WIL geen twitter, er is al genoeg van die hersenloze onzin...en ik hoef mijn tijd daar niet in te stoppen, dus ga ik zeker geen twitter nemen om Aion berichten te kunnen zien...dat hoor ik gewoon als rectificatie of iets dergelijks op dezelfde plek te krijgen als waar hij in de eerste plaats al kwam...in mijn mailbox dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jij vind het een belachelijke manier :)

Het zijn gewoon tussendoor nieuwtjes, imho niet bepaald website waardig. Bij CoH doen ze het ook en vind het best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:42:
Jij vind het een belachelijke manier :)

Het zijn gewoon tussendoor nieuwtjes, imho niet bepaald website waardig. Bij CoH doen ze het ook en vind het best handig.
In dit geval vind ik het zeker niet handig...ze sturen mail naar mensen die niet bedoeld was, maar het bericht dat dit een foutje was wordt op twitter gezet en niet naar die mensen gestuurd. Dat is toch raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik denk dat het niemand wat boeit inderdaad, niet echt voorpaginanieuws waardig dat er per ongeluk een mailtje de deur uit ging

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

826/3038 MB (2700:30 remaining) en 13 KB/s
Langzaam, maar idd alle tijd voor 6 september.

Torrents zijn eigenlijk wel sneller met veel users. :)

Is er ook bericht wat er allemaal verbeterd is in de volgende patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FvtqWYFUKLivZipmniXifMPY/full.png
Ik vind het anders heel erg tegenvallen qua snelheid ;)
Heb hem al sinds vannacht aanstaan, maar hij is nog niet boven de 300kB/s uitgekomen..
Maargoed, zoals je al zei: tijd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Vanacht schommelde de snelheid voor mij tussen 90 en 650KB/s. 650KB/s is ongeveer de maximum snelheid die ik kan halen hier.
Ik zag toen een aantal mensen die met meer dan 1MB/s downloadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:01:
In dit geval vind ik het zeker niet handig...ze sturen mail naar mensen die niet bedoeld was, maar het bericht dat dit een foutje was wordt op twitter gezet en niet naar die mensen gestuurd. Dat is toch raar?
Nouja, als je de huidige communicatie ziet binnen City of Heroes naar de EU mensen, vind ik zo'n twitter bericht eigelijk nog netjes. Dus laat ik het zo zeggen: ik ben erger gewend van NCsoft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week me password veranderd zoals de site me vroeg, en nu kan ik enkel inloggen met me oude password. Ik kom de site niet op met het nieuwe password...erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:25:
Ik heb vorige week me password veranderd zoals de site me vroeg, en nu kan ik enkel inloggen met me oude password. Ik kom de site niet op met het nieuwe password...erg vaag.
Je hebt waarschijnlijk het wachtwoord voor je Aion account aangepast zoals nodig was.
Het wachtwoord van je NCsoft website account is een andere dan je Aion account, daardoor moet je op de website nog gewoon inloggen met je oude wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok apart. Thnx iig. :)

edit: Dat ze die 1.5 niet ff via STEAM doen he.... heb ik STEAM, zit ik met de NCsoft launcher op 11 KB/s atm...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 18:10

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Hele downloaden via de NCsoft launcher viel me eigenlijk nog best mee. Ik had erop gerekend minimaal vijf dagen bezig te zijn, maar na een nachtje downloaden @ ~1100kbps (helaas niet al te lang, downloader crashte rond een uur of 3-4) en vanochtend 250kbps had ik alles al binnen :) Baal er alleen een beetje van dat hij 17GB inneemt, ruimte blijft schaars met een SSD :/

Iemand trouwens enig idee hoelaat we 6 september aan de slag kunnen? 02:00 GMT+2:00?

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:07

g0tanks

Moderator CSA
Jegorex schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:36:

Ik heb de full client gedownload via FilePlanet, nu heb ik hem geïnstalleerd maar krijg tijdens het opstarten de foutmelding: "This program is unavailable in your country". :/

Iemand een oplossing?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hmm sinds de laatste patch geeft gameguard me een foutboodschap als ik een testrunnetje wil doen, Gameguard error: 320 en dan een hoop onleesbare tekens....

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 18:10

Mnstrspeed

Aw, Snap!

pica schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:11:
Hmm sinds de laatste patch geeft gameguard me een foutboodschap als ik een testrunnetje wil doen, Gameguard error: 320 en dan een hoop onleesbare tekens....
Hier ook, ik was al bang dat het aan mij lag :P

Bovendien heeft hij de North American versie geinstalleerd ofzo?:/ Ik was door de settings van de NCsoft launcher aan het bladeren en daar stond NA als region en toen ik hem naar EU veranderde, stond er "North American" achter Aion @ installed games 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Mnstrspeed op 28-08-2009 19:26 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Voor mensen met trage downloads via de torrents: http://games.on.net/file/...y_CBT_to_OBT_Client_Patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnstrspeed schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:24:
[...]

Hier ook, ik was al bang dat het aan mij lag :P

Bovendien heeft hij de North American versie geinstalleerd ofzo?:/ Ik was door de settings van de NCsoft launcher aan het bladeren en daar stond NA als region en toen ik hem naar EU veranderde, stond er "North American" achter Aion @ installed games 8)7
Klopt, als je EU instelt staat er North America naast. Zolang je m op EU instelt is het goed en maakt het dus niet uit dat er North American naast AION staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb mijn installatie van FilePlanet, en daar staat juist als ik region op NA heb ingesteld EU achter Aion, als ik mijn region op EU zet staat er niks achter Aion. Verder heet mijn installatie map ook AionEU i.p.v gewoon Aion, toch krijg ik "This program is not available in your country" tijdens het opstarten. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
g0tanks schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:01:
Ik heb mijn installatie van FilePlanet, en daar staat juist als ik region op NA heb ingesteld EU achter Aion, als ik mijn region op EU zet staat er niks achter Aion. Verder heet mijn installatie map ook AionEU i.p.v gewoon Aion, toch krijg ik "This program is not available in your country" tijdens het opstarten. :/
Als je de nieuwste volledige versie gedownload hebt kan het zijn dat ze een timer op het spel hebben gezet.
Ik heb de patch gedownload en die gaf als melding dat hij niet geinstalleerd kan worden voor 1 september ofzoiets.

edit:
Wou ik net even mijn Aion folder hernoemen en installeren als een echte EU versie gaat GG zeuren dat ik Aion moet herinstalleren :(
Blijkbaar vindt GG het niet echt leuk als je de US versie copieerd naar de EU versie.
Ben nu de 9GB client maar aan het downloaden, gaat lekker snel met 80kB/s :z

Tijdens de CB heb ik de hele tijd gespeeld op de EU servers met de US client, maar ik vond de tekst (North America) achter mijn client niet zo mooi lijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Jegorex op 28-08-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Post wel even of hij het doet als je het eenmaal hebt geïnstalleerd. :)

edit: Het probleem heeft zich blijkbaar zelf opgelost, ik probeerde het net opnieuw en toen downloade GameGuard een nieuw bestand waardoor het ineens wel werkte.

[ Voor 53% gewijzigd door g0tanks op 28-08-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:52:
Post wel even of hij het doet als je het eenmaal hebt geïnstalleerd. :)

edit: Het probleem heeft zich blijkbaar zelf opgelost, ik probeerde het net opnieuw en toen downloade GameGuard een nieuw bestand waardoor het ineens wel werkte.
Ik krijg dezelfde foutmelding, ook van FP. 'This program is unavailable in your country'. Herstarten helpt niet bij mij =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Afbeeldingslocatie: http://web3.twitpic.com/img/26238186-59dcca8b51e80ad172b41267346f79e8.4a986676-full.jpg
As you know we're in the middle of #Aion launch preparations. This is the machine making sure the boxes get made!
bron

Afbeeldingslocatie: http://web12.twitpic.com/img/26240015-6da8eba697b73bc3ce17277940d5aaf4.4a986683-full.jpg
This would be the happy team responsible for telling the aforementioned machine to get the #Aion boxes made!
bron

Altijd leuk om een paar pics te zien van het proces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:22:
[...]

Ik krijg dezelfde foutmelding, ook van FP. 'This program is unavailable in your country'. Herstarten helpt niet bij mij =/
Probeer eens eerst je antivirus soft te stoppen en dan het spel te starten. Ik kan zelfs zonder niet spelen. Lijkt dat die games guard iets wil downloaden dat soms niet lukt.

[ Voor 26% gewijzigd door Vortexmerc op 29-08-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn jullie die client opnieuw aan het downloaden, je kan toch gewoon een update draaien straks als de beta weer begint? Of zijn jullie nieuw? :-)

Ik zal mijn installatie en setup zo direct wel even zippen en online gooien op een 100mbit verbinding voor de liefhebbers, mocht er interesse zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Check even of bij je NCsoft Launcher je Region op Europe staat en niet op North America (File>Settings>Advanced).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Waar je region op staat in de launcher heeft volgens mij niets te maken met die error, alhoewel je dat wel zou denken.

Wat je kan proberen is cc.ini verwijderen in je Aion folder en dan in de NCsoft launcher een consistency check doen (rechtsklik op Aion). Voor sommige mensen werkt dat, maar het zou ook zoals Vortexmerc zegt een of andere virusscanner zijn die Gameguard in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het lag aan avast blijkbaar. Uitschakelen hielp niet, deinstalleren wel.

cc.ini wissen en consistency check werkte ook niet. Wat ook raar was, is dat na een mislukte poging om Aion op te starten, heel men Windows 7 vastzat, en ik niets anders kon doen dan een harde reboot. Avast nam dan veel geheugen in.

Dusja, dat weten we nu ook weer. Thanks!

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb een hack gevonden om GG uit te schakelen, maar ik weet niet of het toegestaan is de link hier te posten.

Zelf heb ik het niet getest, maar dezelfde persoon had ook een hack om GG in Lineage 2 uit te schakelen en daar werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:01:
Inderdaad, het lag aan avast blijkbaar. Uitschakelen hielp niet, deinstalleren wel.

cc.ini wissen en consistency check werkte ook niet. Wat ook raar was, is dat na een mislukte poging om Aion op te starten, heel men Windows 7 vastzat, en ik niets anders kon doen dan een harde reboot. Avast nam dan veel geheugen in.

Dusja, dat weten we nu ook weer. Thanks!
Ik draai ook avast en aion werkt hoor, je moet gewoon het standaard schild pauseren voor je aion opstart. Dan heb je geen problemen. (rechts klikke op avast onder in de takenbalk en pauseer dienst > standaard schild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vaag gedoe zeg die NCsoft launcher... Gisteren ging die (heel langzaam) de 3gig patch downloaden, en vandaag istie ready to play, terwijl ik gister op 28mb ben gestopt.
Rommelig gedoe atm (emails die verstuurd worden die niet gestuurd hadden moeten worden etc.) bij NCsoft.

Zal wel goed komen tegen de tijd dat de OB er is. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:12:
Wat een vaag gedoe zeg die NCsoft launcher... Gisteren ging die (heel langzaam) de 3gig patch downloaden, en vandaag istie ready to play, terwijl ik gister op 28mb ben gestopt.
Rommelig gedoe atm (emails die verstuurd worden die niet gestuurd hadden moeten worden etc.) bij NCsoft.

Zal wel goed komen tegen de tijd dat de OB er is. ;)
Zolang het spel maar goed draait zal ik tevreden zijn :)

Heb net de client opnieuw geinstalleerd nadat ik hem gister verkloot had en de nieuwste client start nu zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

As added extra spice, FilePlanet will--in addition to distributing the client--be giving away a load of open beta keys starting on Tuesday, September 1, 2009. Get on the starting line if you do not have an eligible Aion account already! Eligible accounts include any previous closed beta participants and those who have preordered or prepurchased Aion.
Wacht even.. aion open beta keys.. ok.. Zoals ik het hier lees krijgen alleen betalende leden van FilePlanet dus open beta keys? Wat is hier dan open aan, als je alsnog moet betalen?
Ik zou het netter vinden als er gewoon via de hoofdsite een gratis key gekregen kan worden voor deze OPEN beta. Ik ga weer niet moeilijk lopen doen om een key te krijgen in ieder geval..

[edit]

Ik had dus gelijk.. http://www.rockpapershotg...beta-takes-flight-nearly/

[ Voor 7% gewijzigd door krvabo op 30-08-2009 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Als je al een CBT client hebt kan je deze patchen naar de OBT versie (patch 1.5) dmv. deze torrent. Bij mij was de torrent na ~2 uur binnen, je kan meerdere pc's patchen hiermee.

Wel vaag dat de patch pas applied wordt door de patcher op of na 31 augustus.

[ Voor 13% gewijzigd door Falconey op 30-08-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 12-09 01:36
Als je de torrent download waar moet je de bestanden dan opslaan zodat de launcher/updater ze vanzelf oppakt?

Had de torrent in uurtje binnen maar de autopatcher is ........... traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Met de torrent download je een .zip bestand, daarin zit een aparte installer.

Volgens mij zet de installer alleen het bestand welke de patcher zelf ook download in de Aion map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 12-09 01:36
had alleen een zip met 2 cab files die unpackte naar de "documents\downloads" diredctory ;) kan niet goed zijn.
Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.