Er moet nog meer dan dat in die zip file staanMaranno schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:31:
had alleen een zip met 2 cab files die unpackte naar de "documents\downloads" diredctorykan niet goed zijn.
Dat is idd niet goed, er hoort ook een installer en nog een paar files in te zitten.Maranno schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:31:
had alleen een zip met 2 cab files die unpackte naar de "documents\downloads" diredctorykan niet goed zijn.
3 files, 2 cab files en een .hdr bestand, dat is alles en het is bijna 3.2Gb zou goed moeten zijn ^^ 2x gedownload en zelfde resultaat (is de link van de aion website voor het updaten van de beta client).
Waarom moeilijk doen met torrents, je kan hem ook downloaden via nieuwsgroepen.
http://www.nzbindex.nl/re...5.0.1.zip.001-1003-GB.nzb
http://www.nzbindex.nl/re...5.0.1.zip.001-1003-GB.nzb
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
3,4MB/sec
Ok dat gaat echt snel

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De downloader van NcSoft is nog steeds brak. Langzaam, af en toe verbinding kwijt, alsof hun server overbelast is. Daar word ik niet echt happy van, en stoort ook tijdens Wow, doordat downloader opeens Wow minimaliseert en downloader naar voren springt. Het zeurt ook al.
Toch maar torrent zoeken. Welke zal ik maar nemen?
Toch maar torrent zoeken. Welke zal ik maar nemen?
Is al jaren zo, lijkt alsof al hun games vanaf dezelfde patch server komt, zeker nu net nieuwe beta van start is gegaan bij CoH gaat alles gewoon traag.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
De NCsoft launcher is echt belachelijk. Ik heb geen idee waarom ik AION via STEAM heb aangeschaft, de snelheid winst van downloaden heb je toch niet met patches.(geen patches via STEAM...) Als ze nou eens die patch via STEAM los laten...
Ik ga echt niet via een andere weg de patch ophalen, blijf bezig zo. Heb dalijk 10 acounts/manieren nodig om de game vlot up to date te houden.
Zit nu op 9 KBs/sec...
edit: voor degene die de patch al hebben kunnen installeren:
Is "North America" verdwenen naast AION?
Ik ga echt niet via een andere weg de patch ophalen, blijf bezig zo. Heb dalijk 10 acounts/manieren nodig om de game vlot up to date te houden.
Zit nu op 9 KBs/sec...

edit: voor degene die de patch al hebben kunnen installeren:
Is "North America" verdwenen naast AION?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 09:58 ]
Heb maar de gehele OB client via torrent gedownload en die was zo binnen met bijn 10mb/sec 
iig hoop dat ze de snelheid van die NC-soft client fixen want dit is nogal belabberd.
iig hoop dat ze de snelheid van die NC-soft client fixen want dit is nogal belabberd.
Denk niet dat je echt op een snelheid fix op die patch server van ze hoeft te wachten, zal wss een jaar of 10 duren ofzo voordat die er is
. Maakt niet zo veel uit verder zou ik zeggen, denk dat het verstandiger is als ze in de patch client ook een torrent client inbouwen waarmee dezelfde torrents gepakt worden; houden we de keuze om of hun client te gebruiken of onze eigen torrent client, en het gaat tenminste wat sneller
.
'snachts gaan het anders nog best rappie, veelal bij updates laat ik hem gewoon nachtje draaien en alles is weer bijgewerkt.
Verwijderd
Ik ben het hier mee eens. Ik had gehoopt een OPEN beta key te kunnen bemachtigen, maar lijkt er op dat het weer moeilijk gaat worden. Ik ga echt geen MMO pre-orderen als ik hem nog niet gespeeld heb!krvabo schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 02:03:
[...]
Wacht even.. aion open beta keys.. ok.. Zoals ik het hier lees krijgen alleen betalende leden van FilePlanet dus open beta keys? Wat is hier dan open aan, als je alsnog moet betalen?
Ik zou het netter vinden als er gewoon via de hoofdsite een gratis key gekregen kan worden voor deze OPEN beta. Ik ga weer niet moeilijk lopen doen om een key te krijgen in ieder geval..
[edit]
Ik had dus gelijk.. http://www.rockpapershotg...beta-takes-flight-nearly/
Bij Fileplanet komt het heel vaak voor dat ze eerst een aantal dagen alle subscribers eerst die OB keys geven om vervolgens na deze dagen de resterende keys aan niet betalende leden te geven.
Als ik die site zou runnen zou ik het precies op dezelfde manier doen
Als ik die site zou runnen zou ik het precies op dezelfde manier doen
Was bij Champions Online ook zo. Dus ipv de 6e speel je misschien pas de 10e, het is jammer maar fileplanet koopt dat waarschijnlijk gewoon af.
Ik heb de 28e een uitnodiging gehad voor een closed beta:
You are invited to the Aion (Europe) closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion (Europe).
Maar zijn niet alle CB's al geweest?
You are invited to the Aion (Europe) closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion (Europe).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ja, alle CB's zijn al geweest, maar volgens mij kan iedereen die een CB key heeft meedoen aan de OB zonder een nieuwe key aan te vragen.FragNeck schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:50:
Ik heb de 28e een uitnodiging gehad voor een closed beta:
Verwijderd
Zo de patch is binnen, en geinstalled.
Als ik de game opstart krijg ik een internet scherm voor me geschoten terwijl AION laad.
http://www.gameguard.co.k...faq/eng/FAQ_reinstall.htm
Krijgen jullie dit scherm ook als je AION 1.5 opstart? Ik zie nergens dat GG een error geeft.
Ik kom de game gewoon in, maar na invoeren van wachtwoord staat er dat ik geen contact kan maken met hun server. Iig niet meer het bericht dat er met dat acount momenteel niet in gelogd kan worden. (pre1.5)
Zal wel veranderd zijn.
edit: Kzie opeens steeds meer berichten over het GG scherm op AIONsource verschijnen dat het een bug is. Al hoor je ook weer andere berichten in hetzelfde forum, afwachten maar weer.
Als ik de game opstart krijg ik een internet scherm voor me geschoten terwijl AION laad.
http://www.gameguard.co.k...faq/eng/FAQ_reinstall.htm
Krijgen jullie dit scherm ook als je AION 1.5 opstart? Ik zie nergens dat GG een error geeft.
Ik kom de game gewoon in, maar na invoeren van wachtwoord staat er dat ik geen contact kan maken met hun server. Iig niet meer het bericht dat er met dat acount momenteel niet in gelogd kan worden. (pre1.5)
Zal wel veranderd zijn.
edit: Kzie opeens steeds meer berichten over het GG scherm op AIONsource verschijnen dat het een bug is. Al hoor je ook weer andere berichten in hetzelfde forum, afwachten maar weer.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 21:03 ]
Bij mij is patch alsnog toch opeens compleet binnen.
Bij opstarten van Aion krijg ik zomaar "herinstallatie" instructies van GG. Ik negeer dat omdat programma wel loopt.
En als je Aion opstart voor het eerst, kun je nog even genieten van korte drama filmpje. Hoe de bevolking wordt bestormd door evul beesten en de aarde in twee stukken breekt.
Inloggen zal nog niet lukken, de loginserver gaat pas aan op 6 september. We zijn gewoon te vroeg bij.
In elk geval zijn de load en close plaatjes wat mooier gemaakt.
Bij opstarten van Aion krijg ik zomaar "herinstallatie" instructies van GG. Ik negeer dat omdat programma wel loopt.
En als je Aion opstart voor het eerst, kun je nog even genieten van korte drama filmpje. Hoe de bevolking wordt bestormd door evul beesten en de aarde in twee stukken breekt.
Inloggen zal nog niet lukken, de loginserver gaat pas aan op 6 september. We zijn gewoon te vroeg bij.
In elk geval zijn de load en close plaatjes wat mooier gemaakt.
Lees net op twitter dat er nog een GameGuard update komt voordat de open beta van start gaat.
Mensen die problemen hebben met GameGuard hoeven (nog) niet in paniek te raken.
De enige 'update' welk ik vertrouw met betrekking tot GameGuard is deletion. Als na launch applicaties als google chrome en media player classic nog steeds niet werken worden het dagelijks heel wat tickets tot het eindelijk eens tot die debielen bij NC doordringt dat dit gewoon niet hoort. Is van de gekken dat je vanwege een spel ineens gedwongen wordt om alternatieven te zoeken, enkel omdat ze een flut programma als GameGuard willen draaien welk toch nergens tegen helpt.Jegorex schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:33:
Lees net op twitter dat er nog een GameGuard update komt voordat de open beta van start gaat.
Bots ignoren gameguard gewoon en bypassen het, plus ook is het voor diegene welk met trial accounts zouden spelen ofzo en hacks willen toepassen al lang mogelijk om gameguard gewoon te disablen. De enigen welk met het gezeik van gameguard blijven zitten zijn de legit spelers >_>.
Het houd nog altijd het grut van de wannabe's buiten, daar heeft gg zich al lang in bewezen (rose, cabal, noem ze maar op). Toch raar btw, ik kan WMP gewoon blijven gebruiken.
GameGuard schakelt hier Speedfan uit, laat het nou net zo zijn dat ik de case en cpu fans hiermee automatisch laat regelen
Niet WMP, maar media player classic; onderdeel van het CCCP. Op het moment zo'n beetje de keus als je de maximale kwaliteit uit je matroska / hd rips wilt halen.SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:18:
Het houd nog altijd het grut van de wannabe's buiten, daar heeft gg zich al lang in bewezen (rose, cabal, noem ze maar op). Toch raar btw, ik kan WMP gewoon blijven gebruiken.
Voor L2 heb ik lange tijd GG uitgeschakeld gehad omdat GG me elke keer een mooie blue screen gaf.
(XP was toe aan een format, maar ik was er te lui voor)
Sinds ik een nieuwe pc heb is het enige probleem dat ik geen nieuwe tabs kan openen in Chrome tijdens het spelen van spellen die GG gebruiken.
Sinds ik een nieuwe pc heb is het enige probleem dat ik geen nieuwe tabs kan openen in Chrome tijdens het spelen van spellen die GG gebruiken.
Verwijderd
Iemand al een key kunnen krijgen? Op fileplanet krijg ik een foutmelding "Your access to the closed beta event has been denied due to Country restrictions." ???
Misschien dat FilePlanet alleen keys heeft voor de US beta?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Keys van fileplanet zijn alleen voor US niet voor EUVerwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:30:
Iemand al een key kunnen krijgen? Op fileplanet krijg ik een foutmelding "Your access to the closed beta event has been denied due to Country restrictions." ???
http://www.buffed.de/news...unterportal-auf-buffed-de
Deze site vergeeft EU keys.
De keys van FilePlanet zijn alleen US keys.
Deze site vergeeft EU keys.
De keys van FilePlanet zijn alleen US keys.
Mocten er meer mensen zijn die weten waar een open beta key te scoren is post het even
43% of all statistics are worthless.
Ik heb gewoon pre-order gehaald bij Dynabyte voor E 8.99, net zo makkelijk.Nowa schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:06:
Mocten er meer mensen zijn die weten waar een open beta key te scoren is post het even
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Is de definitie van een open beta niet dat iedereen hier aan mee zou mogen doen? Lijkt me niet dat je daarvoor een key moet aanschaffen, de closed beta's zitten er op.Nowa schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:06:
Verwijderd
Heeft iemand toevallig Aion verwijderd (1.0) en de 1.5 versie geinstaleerd die Lord Salo had gepost van de nieuwsgroepen?
Dit heb ik namelijk gedaan, na het zoveelste gezeik van de game patcher (kan geen server vinden op te updaten, timed out, of heel traag). Sindsdien staat Aion aangemerkt als "US" in de NCSoftLauncher, net eens "NA" meer. Als ik bij de regio settings ga kijken staat dit gewoon op Europe. Het testen gaat dus niet, want de beta is nog niet begonnen.
Als ik nu NCSoftLauncher start, wil het Aion updaten (maar het is al 1.5?), waarna weer geen patching server gevonden kan worden. Gameguard is gisteren toevallig wel geupdate bij mij, waarna ik wel naar het Aion login scherm ging (zonder patch error meldingen). Vandaag is dat weer helemaal opgeschort en blijf ik weer hangen bij het patch process.
Moet ik me zorgen gaan maken over de installatie van Aion of zou dit een vies spelletje van NCSoft zijn? Heb er namelijk niet echt zin in om net voor de launch alsnog deze installatie eraf te halen, en het met trage speed (via ncsoft) naar binnen te trekken.
Dit heb ik namelijk gedaan, na het zoveelste gezeik van de game patcher (kan geen server vinden op te updaten, timed out, of heel traag). Sindsdien staat Aion aangemerkt als "US" in de NCSoftLauncher, net eens "NA" meer. Als ik bij de regio settings ga kijken staat dit gewoon op Europe. Het testen gaat dus niet, want de beta is nog niet begonnen.
Als ik nu NCSoftLauncher start, wil het Aion updaten (maar het is al 1.5?), waarna weer geen patching server gevonden kan worden. Gameguard is gisteren toevallig wel geupdate bij mij, waarna ik wel naar het Aion login scherm ging (zonder patch error meldingen). Vandaag is dat weer helemaal opgeschort en blijf ik weer hangen bij het patch process.
Moet ik me zorgen gaan maken over de installatie van Aion of zou dit een vies spelletje van NCSoft zijn? Heb er namelijk niet echt zin in om net voor de launch alsnog deze installatie eraf te halen, en het met trage speed (via ncsoft) naar binnen te trekken.
Verwijderd
Ben benieuwd hoe de subscription cijfers van Aion zullen zijn binnen 1-2 maanden. Als ik kijk naar afwerking, dan staan ze alvast een pak verder dan Age of Conan of Warhammer Online toen die lanceerden, dus dat is alvast positief.
Ik hoop dat ze 1 miljoen Westerse gamers kunnen krijgen en vasthouden, hebben we terug een grote MMORPG erbij
Ik hoop dat ze 1 miljoen Westerse gamers kunnen krijgen en vasthouden, hebben we terug een grote MMORPG erbij
waar heb je die key vandaan ? want die eurogamer site kan ik niet een account aanmaken, pagina lijkt het niet te doen
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=86949
momenteel nog 4422
momenteel nog 4422
[ Voor 30% gewijzigd door Verderf op 02-09-2009 15:04 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
dat US komt erachter te staan als je je regio hebt veranderd, de client is hetzelfde dus dat maakt niet echt iets uit.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:42:
Heeft iemand toevallig Aion verwijderd (1.0) en de 1.5 versie geinstaleerd die Lord Salo had gepost van de nieuwsgroepen?
Ik heb overigens hetzelfde probleem gehad, probeer eens een consistency check te doen
als je het zeker wil weten kan je ook hier de full installer downloaden: http://www.fileplanet.com...fileinfo/Aion-Game-Client
[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 02-09-2009 15:14 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Zelfde probleem hier, de registratie pagina doet gewoon niks. Zal wel uitschakeld zijn, zodat bestaande members voorrang krijgenTIGER79 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:02:
waar heb je die key vandaan ? want die eurogamer site kan ik niet een account aanmaken, pagina lijkt het niet te doen
Als het goed is krijg ik gewoon automatisch toegang, dus maak me nog niet zo druk. (buiten dat mijn client dus nog steeds niet naar 1.5 wil
).
Raar, heb net 3 keys geregeld met verschillende emails. (voor mijn kameraden)Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:24:
[...]
Zelfde probleem hier, de registratie pagina doet gewoon niks. Zal wel uitschakeld zijn, zodat bestaande members voorrang krijgen.
Zal wel aan jullie liggen.

Ik heb zelf vanmiddag preorder gekocht.

Verwijderd
Regel er voor mij ook één
, zal het thuis maar moeten proberen dan. Zal je zien dat ik net te laat ben.....
.
[ Voor 99% gewijzigd door Lord_Salo op 02-09-2009 15:53 ]
Ik kan nu ook geen nieuw account meer aanmaken, maar rond half 3 lukte het nog prima.
Hmm, ik kan niet meer op het register venster komen van eurogamer. Je krijgt een lege pagina te zien. Heb het met chrome, firefox en IE geprobeerd. No luck, zal het straks nog maar eens gebeuren.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
hehe ligt het toch niet aan ons zoals eerder werd gesuggereerd 
maarre als iemand wel accounts kan aanmaken mag ie best wel een spoof-account voor mij aanmaken hoor
en mij de gegevens mailen, gaat me toch alleen ff om die key
maarre als iemand wel accounts kan aanmaken mag ie best wel een spoof-account voor mij aanmaken hoor
Verwijderd
Net via eurogamer weer een account kunnen maken, helaas komt er alleen geen activatie mail binnen
Verwijderd
Bij Bol.com en bij Gamemania, persoonlijk zou ik voor gamemania gaanVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:09:
waar kan je in nl een pre order voor de game plaatsen?
Verwijderd
Ok thnx maar eens doen vanaaf!Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:23:
[...]
Bij Bol.com en bij Gamemania, persoonlijk zou ik voor gamemania gaan
Verwijderd
Staat er bij jullie in de NCsoft launcher, boven "PLAY NOW" ook; "Error during last operation"?
Het stipje naast AION is rood, en ook al doe ik Check For Updates, het geeft de zelfde melding na het zoeken. De launcher herstarten helpt ook niet.
Bug, of weer nieuw ge****** met de game?
Het stipje naast AION is rood, en ook al doe ik Check For Updates, het geeft de zelfde melding na het zoeken. De launcher herstarten helpt ook niet.
De patch servers zouden offline zijn, daarmee dat je niet kan kijken welke versie uw spel is en daarmee een error geeft.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:10:
Staat er bij jullie in de NCsoft launcher, boven "PLAY NOW" ook; "Error during last operation"?
Verwijderd
Dat had ik eerst ook maar toen de patch weer even opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het perfect.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:10:
damn... wilde ook zo graag een key
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
http://eu.aiononline.com/...a-keys-now-available.html
Hier is een lijst met sites die keys zouden moeten vergeven.
Je kunt ook hier op twitter kijken.
Hier is een lijst met sites die keys zouden moeten vergeven.
Je kunt ook hier op twitter kijken.
[ Voor 34% gewijzigd door Jegorex op 03-09-2009 02:45 ]
Verwijderd
Tsja, ik heb em ook net gemist <<werk>> doh hehe.
Als iemand er ook nog een over hebt, ik zou deze erg op prijs stellen, ben best benieuwd!
Greetz
Als iemand er ook nog een over hebt, ik zou deze erg op prijs stellen, ben best benieuwd!
Greetz
Muskus, heb je gisteren proberen te mailen, about u know what.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:34:
Regel er voor mij ook één, zal het thuis maar moeten proberen dan. Zal je zien dat ik net te laat ben.....
*edit
Weet iemand waar die Aiondownaloader.exe de bijna 15gig data neerzet. is me niet gelukt om het te installeren.
En die waardeloze NCSoftlauncher is helemaal een drama.
[ Voor 16% gewijzigd door Lord_Salo op 03-09-2009 08:19 ]
Mocht er iemand nog een key over hebben voor deze OPEN beta...

Verwijderd
Vreemd dat mijn mail adres niet werkt, maar goed ik was gelukkig op tijd thuis van het werk om zelf een key te regelen. Maar erg tof dat je een key voor me had geregeld. Maak iemand anders er dus maar blij mee, genoeg mensen die nog een key willen op het forum. Nogmaals bedankt!Lord_Salo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:10:
[...]
Muskus, heb je gisteren proberen te mailen, about u know what., maar krijg telkens respons dat je je mailadres niet bestaat.
dus als je nog steeds geen key hebt, mail ik je alsnog, zoniet, dan wil ik graag iemand anders blij maken.
Ik heb hem gisteren ook maar gekocht. Online op de officiele website en heb de client ook via daar gedownload. De zaak is nu binnen alleen zit ik te dubben of ik hem onder WinXP of Win7 ga installeren. (dual boot)
Iemand ervaring met AION op windows7?
Iemand ervaring met AION op windows7?
Aion draait hier probleemloos onder Windows 7, enkel dat er vage vertraging zit bij laadscherm->login scherm, ook bij het afsluiten. Maar daar schijnen veel meer games last van te hebben.
Ok, tnx, dan wordt het dus onder win7.SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:55:
Aion draait hier probleemloos onder Windows 7, enkel dat er vage vertraging zit bij laadscherm->login scherm, ook bij het afsluiten. Maar daar schijnen veel meer games last van te hebben.
Dat heb ik dus ook onder windows7 dat het afsluiten "vreemd" doet. Zal er eerdaags eens op googlen of dat niet te verhelpen is.
Ga me nu maar eens verdiepen in de classes etc aangezien ik een preorder bij bol.com heb geplaatst.
Hopen dat de keys een beetje vlot komen.
Ga me nu maar eens verdiepen in de classes etc aangezien ik een preorder bij bol.com heb geplaatst.
Hopen dat de keys een beetje vlot komen.
43% of all statistics are worthless.
Op 12game.com kost Aion €40 en je krijgt de steelbook-versie.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:23:
[...]
Bij Bol.com en bij Gamemania, persoonlijk zou ik voor gamemania gaan
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Als je aion pre-ordered op steam, heb je dan toegang tot de open beta?
m.a.w. krijg je daar een key bij?
m.a.w. krijg je daar een key bij?
[ Voor 20% gewijzigd door Herzeleid op 03-09-2009 14:59 ]
Als het goed is krijg je dan een beta key, maar waarom zou je het van Steam halen? Het kost daar een stuk duurder en je krijgt er geen doosje bij.
Ja
Je krijgt je key nadat je de game hebt geinstalleerd via steam (right-click -> view game key)
En je hebt toegang tot de "open beta"
Je retail key is je key voor de beta (voor zover ik weet)
Je krijgt je key nadat je de game hebt geinstalleerd via steam (right-click -> view game key)
En je hebt toegang tot de "open beta"
Je retail key is je key voor de beta (voor zover ik weet)
[ Voor 17% gewijzigd door Thesulac op 03-09-2009 15:03 ]
Heb de game zojuist besteld bij 12game.comg0tanks schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:59:
Als het goed is krijg je dan een beta key, maar waarom zou je het van Steam halen? Het kost daar een stuk duurder en je krijgt er geen doosje bij.
Krijg als het goed is de key via email toegestuurd.
Ik heb hem na 4 dagen ook eindelijk binnen:s
Maar ik moet hem nu eerst nog uitpakken en installeren.
Kan ik hem daarna gewoon spelen of heb ik daar nou een key voor nodig?
En als dat zo is, kan ik hem dan zondag pas spelen? (omdat ik geen key heb)
Mvg, Niels
Maar ik moet hem nu eerst nog uitpakken en installeren.
Kan ik hem daarna gewoon spelen of heb ik daar nou een key voor nodig?
En als dat zo is, kan ik hem dan zondag pas spelen? (omdat ik geen key heb)
Mvg, Niels
Je hebt een key nodig, juist om zondag in de open beta te kunnen spelen.
Maar er zijn mensen die hem nu toch ook al spelen? Hebben die dan een aparte key? En is die niet te hacken ofzo?
Nee, er zijn geen mensen die hem nu ook al spelen. In het verleden zijn er wel beta's geweest maar die zijn nu weer voorbij. Voor die beta's had je gewoon dezelfde key nodig die je nu ook nodig hebt voor de open beta. En nee, die zijn niet te hacken, als dat wel het geval was zouden we dat er hier niet over hebben.
Dat is waar:p
Maar ik zag dat het spel de 22e officieel uitkomt. Heb je dan ook nog een key nodig? Zoja, Kan je die ook gewoon ergens in de winkel kopen?
Maar ik zag dat het spel de 22e officieel uitkomt. Heb je dan ook nog een key nodig? Zoja, Kan je die ook gewoon ergens in de winkel kopen?
Ook dan heb je een key nodig.giganielsie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:49:
Dat is waar:p
Aion zal dan gewoon in de winkels naast WoW liggen verwacht/hoop ik.
Ik heb net een "open" beta key gekregen via clubic.com. Erg eenvoudig.
[ Voor 12% gewijzigd door Mozin op 03-09-2009 16:59 ]
Volgens mij zijn de keys op, eerst kon je nog je email invullen op die pagina waardoor je een mailtje kreeg met de key.
Oh mannn keys nu al op 
Iemand nog een key over voor mij? Heb inmiddels al die website al afgelopen voor een key maar kennelijk ben ik niet de enigste die een key wil
Iemand nog een key over voor mij? Heb inmiddels al die website al afgelopen voor een key maar kennelijk ben ik niet de enigste die een key wil
[ Voor 48% gewijzigd door Woohooo op 03-09-2009 22:33 ]
ik had om 6 uur nog geluk bij 
http://www.9lives.be/game...oor-de-open-beta-van-aion
Zal nu wel op zijn maar is het proberen waard, 1 simpel emailtje...
http://www.9lives.be/game...oor-de-open-beta-van-aion
Zal nu wel op zijn maar is het proberen waard, 1 simpel emailtje...
Als het goed is, is beta key geldig in open beta en in headstart deel voordat officiele start begint. Dan moet je wel de key pakken uit je Aion doos (of digitaal via email) om verder te mogen spelen...
Klopt dat?
Klopt dat?
Verwijderd
Meer info over de OBT en 1.5 patch: http://www.aionbox.eu/ind...-brian-knox-on-open-beta/
van twitter: aion_liv Key Update!! Anyone who ever :: activated :: any CBT code will get into OBT (this includes single event keys).
van twitter: aion_liv Key Update!! Anyone who ever :: activated :: any CBT code will get into OBT (this includes single event keys).
nou als muskus al iets heeft en jij die key nog over hebt dan wil ik er hierbij om vragenMuskus, heb je gisteren proberen te mailen, about u know what., maar krijg telkens respons dat je je mailadres niet bestaat.
dus als je nog steeds geen key hebt, mail ik je alsnog, zoniet, dan wil ik graag iemand anders blij maken.
*edit
Weet iemand waar die Aiondownaloader.exe de bijna 15gig data neerzet. is me niet gelukt om het te installeren.
En die waardeloze NCSoftlauncher is helemaal een drama.
Verwijderd
Ik ben echt reuze benieuwd naar het spel!
Met name de assasin spreekt mij enorm aan.
Ik hoop echt dat het een enorme populairiteit gaat verkrijgen en dat cheaters continue de pan in worden gehakt.
Want ik zoek echt een wow vervanger. Ik trek wow gewoon niet meer, de graphics beginnen nu echt parten te spelen bij mij. Daarnaast het epic gear/ archievements of je gaat niet mee verhaal komt me ook de strot uit
Ik hoop echt dat het een enorme populairiteit gaat verkrijgen en dat cheaters continue de pan in worden gehakt.
Want ik zoek echt een wow vervanger. Ik trek wow gewoon niet meer, de graphics beginnen nu echt parten te spelen bij mij. Daarnaast het epic gear/ archievements of je gaat niet mee verhaal komt me ook de strot uit
Aion heeft zich vanmorgen weer geupdated naar 1.5.0.2 met een bestand van 25MB groot, nu heb ik wel weer "This program is not available in your country", wat ik dus voor de update niet had.

Denk dat het met de populariteit bij Aion wel goed zal komen, het is gewoon 1 van de weinige MMO's welk bij launch al gewoon stabiel en redelijk bug-free draait zoals het hoort; plus ze blijven al continu nieuwe content toevoegen, ipv af te maken wat er bij launch al had moeten zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:31:
Ik ben echt reuze benieuwd naar het spel!
Het enige wat wel een groot nadeel is is dat timecards vooralsnog zeer slecht verkrijgbaar zijn en waar je ze wel kunt vinden ze erg duur zijn ivm timecards voor andere games. Voor diegene welk niet via credit card kunnen of niet via paypal willen betalen betekend dit een beetje dat resubben door NC onmogelijk gemaakt wordt, en aangezien timecards toch nog veel gebruikt worden kan dat nog wel een probleem worden.
As for epic gear enz, denk dat je dat ook wel soort van in Aion zal gaan zien. Maar dat is juist zo'n beeteje waarmee de wat meer traditionele MMO's zich onderscheiden van andere genres.
Je hebt een PMTIGER79 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:12:
[...]
nou als muskus al iets heeft en jij die key nog over hebt dan wil ik er hierbij om vragenaangezien het mij nu al dus niet is gelukt bij 3 verschillende sites
Van Aion_Liv:g0tanks schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:08:
Aion heeft zich vanmorgen weer geupdated naar 1.5.0.2 met een bestand van 25MB groot, nu heb ik wel weer "This program is not available in your country", wat ik dus voor de update niet had.
GameGuard servers are being updated. U may see diff GG errors or "Game is not available in your country" while the servers are down.
Once the update to the GameGuard server is complete the error should go away if you have the full Open Beta 1.5.0.3 update installed.
Hopelijk lost 1.5.0.3 de problemen op, ik heb nu ook de melding dat GG niet beschikbaar is.Where do you get 1.5.0.3? This will be available via the launcher very shortly.
[ Voor 58% gewijzigd door Jegorex op 04-09-2009 12:50 ]
BTW, hoe laat kunnen we zondag los gaan met de open beta?
Verwijderd
6 uur in de avond als ik het goed hebEindhoven657 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:09:
De vorige betas begonnen altijd om 9 uur 's avonds.Eindhoven657 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:09:
Voor de open beta weet ik het niet, maar ik ga van dezelfde tijd uit.
Ik bestel mijn timecards altijd bij http://gamecardwinkel.nl/, en ze bieden ook netjes NCSoft Cards aan voor een redelijke prijs. Ze hebben gewoon iDeal, dus ik zie niet hoe ze slecht verkrijgbaar zouden zijn.psychodude schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:31:
[...]
Het enige wat wel een groot nadeel is is dat timecards vooralsnog zeer slecht verkrijgbaar zijn en waar je ze wel kunt vinden ze erg duur zijn ivm timecards voor andere games. Voor diegene welk niet via credit card kunnen of niet via paypal willen betalen betekend dit een beetje dat resubben door NC onmogelijk gemaakt wordt, en aangezien timecards toch nog veel gebruikt worden kan dat nog wel een probleem worden.
harstikke bedankt ! Net de key ingevoerd en hij doet het ! Heb ik toch nog de kans om het spel in zijn volle glorie te mogen aanschouwenJe hebt een PM
Geven die Timecards speeltijd in Uren, of kan je bijvoorbeeld 15 dagen onbeperkt spelen vanaf het moment van activiatie? Ik meende dat ik ergens een joubuis filmpje zag waarin men beschreef dat het hier om uren speeltijd gaat... (handig voor een student met niet al te veel gametijddutchminator schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:25:
[...]
Ik bestel mijn timecards altijd bij http://gamecardwinkel.nl/, en ze bieden ook netjes NCSoft Cards aan voor een redelijke prijs. Ze hebben gewoon iDeal, dus ik zie niet hoe ze slecht verkrijgbaar zouden zijn.
PS. Ik heb nu de client aan de gang, ik heb alleen nog geen account aangemaakt
Ik zie er naar uit om te beginnen
[ Voor 10% gewijzigd door Bensjero op 04-09-2009 14:02 ]
uren timecard wordt alleen in korea/china gebruikt hier is het gewoon 30/60/90 dagenJensinatoR schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:53:
[...]
Geven die Timecards speeltijd in Uren, of kan je bijvoorbeeld 15 dagen onbeperkt spelen vanaf het moment van activiatie? Ik meende dat ik ergens een joubuis filmpje zag waarin men beschreef dat het hier om uren speeltijd gaat... (handig voor een student met niet al te veel gametijd)
Verwijderd
Open Beta starts 9 a.m. PDT (5 p.m. BST, 6 p.m. CEST) on Sunday, September 6th.Eindhoven657 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:09:
Dat is dus 18:00 uur in Nederland. Wel jammer dat het pas zo laat begint.
Dit topic is gesloten.