[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 13:00
Maranno schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:31:
had alleen een zip met 2 cab files die unpackte naar de "documents\downloads" diredctory ;) kan niet goed zijn.
Er moet nog meer dan dat in die zip file staan :p, onder andere een setup.exe. Zo niet, dan is er ergens iets fout gegaan denk ik XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Maranno schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:31:
had alleen een zip met 2 cab files die unpackte naar de "documents\downloads" diredctory ;) kan niet goed zijn.
Dat is idd niet goed, er hoort ook een installer en nog een paar files in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
3 files, 2 cab files en een .hdr bestand, dat is alles en het is bijna 3.2Gb zou goed moeten zijn ^^ 2x gedownload en zelfde resultaat (is de link van de aion website voor het updaten van de beta client).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Waarom moeilijk doen met torrents, je kan hem ook downloaden via nieuwsgroepen. :P
http://www.nzbindex.nl/re...5.0.1.zip.001-1003-GB.nzb

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

3,4MB/sec :X Ok dat gaat echt snel :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De downloader van NcSoft is nog steeds brak. Langzaam, af en toe verbinding kwijt, alsof hun server overbelast is. Daar word ik niet echt happy van, en stoort ook tijdens Wow, doordat downloader opeens Wow minimaliseert en downloader naar voren springt. Het zeurt ook al.

Toch maar torrent zoeken. Welke zal ik maar nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is al jaren zo, lijkt alsof al hun games vanaf dezelfde patch server komt, zeker nu net nieuwe beta van start is gegaan bij CoH gaat alles gewoon traag.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NCsoft launcher is echt belachelijk. Ik heb geen idee waarom ik AION via STEAM heb aangeschaft, de snelheid winst van downloaden heb je toch niet met patches.(geen patches via STEAM...) Als ze nou eens die patch via STEAM los laten...

Ik ga echt niet via een andere weg de patch ophalen, blijf bezig zo. Heb dalijk 10 acounts/manieren nodig om de game vlot up to date te houden. ;)

Zit nu op 9 KBs/sec... :X

edit: voor degene die de patch al hebben kunnen installeren:
Is "North America" verdwenen naast AION?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Heb maar de gehele OB client via torrent gedownload en die was zo binnen met bijn 10mb/sec :S

iig hoop dat ze de snelheid van die NC-soft client fixen want dit is nogal belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Denk niet dat je echt op een snelheid fix op die patch server van ze hoeft te wachten, zal wss een jaar of 10 duren ofzo voordat die er is :p. Maakt niet zo veel uit verder zou ik zeggen, denk dat het verstandiger is als ze in de patch client ook een torrent client inbouwen waarmee dezelfde torrents gepakt worden; houden we de keuze om of hun client te gebruiken of onze eigen torrent client, en het gaat tenminste wat sneller :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'snachts gaan het anders nog best rappie, veelal bij updates laat ik hem gewoon nachtje draaien en alles is weer bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 02:03:
[...]

Wacht even.. aion open beta keys.. ok.. Zoals ik het hier lees krijgen alleen betalende leden van FilePlanet dus open beta keys? Wat is hier dan open aan, als je alsnog moet betalen?
Ik zou het netter vinden als er gewoon via de hoofdsite een gratis key gekregen kan worden voor deze OPEN beta. Ik ga weer niet moeilijk lopen doen om een key te krijgen in ieder geval..

[edit]

Ik had dus gelijk.. http://www.rockpapershotg...beta-takes-flight-nearly/
Ik ben het hier mee eens. Ik had gehoopt een OPEN beta key te kunnen bemachtigen, maar lijkt er op dat het weer moeilijk gaat worden. Ik ga echt geen MMO pre-orderen als ik hem nog niet gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 14:48
Bij Fileplanet komt het heel vaak voor dat ze eerst een aantal dagen alle subscribers eerst die OB keys geven om vervolgens na deze dagen de resterende keys aan niet betalende leden te geven.

Als ik die site zou runnen zou ik het precies op dezelfde manier doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Was bij Champions Online ook zo. Dus ipv de 6e speel je misschien pas de 10e, het is jammer maar fileplanet koopt dat waarschijnlijk gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb de 28e een uitnodiging gehad voor een closed beta:

You are invited to the Aion (Europe) closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion (Europe).

Maar zijn niet alle CB's al geweest? :?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
FragNeck schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:50:
Ik heb de 28e een uitnodiging gehad voor een closed beta:

You are invited to the Aion (Europe) closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion (Europe).

Maar zijn niet alle CB's al geweest? :?
Ja, alle CB's zijn al geweest, maar volgens mij kan iedereen die een CB key heeft meedoen aan de OB zonder een nieuwe key aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de patch is binnen, en geinstalled.
Als ik de game opstart krijg ik een internet scherm voor me geschoten terwijl AION laad.

http://www.gameguard.co.k...faq/eng/FAQ_reinstall.htm

Krijgen jullie dit scherm ook als je AION 1.5 opstart? Ik zie nergens dat GG een error geeft.
Ik kom de game gewoon in, maar na invoeren van wachtwoord staat er dat ik geen contact kan maken met hun server. Iig niet meer het bericht dat er met dat acount momenteel niet in gelogd kan worden. (pre1.5)
Zal wel veranderd zijn.

edit: Kzie opeens steeds meer berichten over het GG scherm op AIONsource verschijnen dat het een bug is. Al hoor je ook weer andere berichten in hetzelfde forum, afwachten maar weer. :)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Bij mij is patch alsnog toch opeens compleet binnen.
Bij opstarten van Aion krijg ik zomaar "herinstallatie" instructies van GG. Ik negeer dat omdat programma wel loopt.
En als je Aion opstart voor het eerst, kun je nog even genieten van korte drama filmpje. Hoe de bevolking wordt bestormd door evul beesten en de aarde in twee stukken breekt.

Inloggen zal nog niet lukken, de loginserver gaat pas aan op 6 september. We zijn gewoon te vroeg bij. :)
In elk geval zijn de load en close plaatjes wat mooier gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Lees net op twitter dat er nog een GameGuard update komt voordat de open beta van start gaat.
Mensen die problemen hebben met GameGuard hoeven (nog) niet in paniek te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Jegorex schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:33:
Lees net op twitter dat er nog een GameGuard update komt voordat de open beta van start gaat.
Mensen die problemen hebben met GameGuard hoeven (nog) niet in paniek te raken.
De enige 'update' welk ik vertrouw met betrekking tot GameGuard is deletion. Als na launch applicaties als google chrome en media player classic nog steeds niet werken worden het dagelijks heel wat tickets tot het eindelijk eens tot die debielen bij NC doordringt dat dit gewoon niet hoort. Is van de gekken dat je vanwege een spel ineens gedwongen wordt om alternatieven te zoeken, enkel omdat ze een flut programma als GameGuard willen draaien welk toch nergens tegen helpt.

Bots ignoren gameguard gewoon en bypassen het, plus ook is het voor diegene welk met trial accounts zouden spelen ofzo en hacks willen toepassen al lang mogelijk om gameguard gewoon te disablen. De enigen welk met het gezeik van gameguard blijven zitten zijn de legit spelers >_>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het houd nog altijd het grut van de wannabe's buiten, daar heeft gg zich al lang in bewezen (rose, cabal, noem ze maar op). Toch raar btw, ik kan WMP gewoon blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
GameGuard schakelt hier Speedfan uit, laat het nou net zo zijn dat ik de case en cpu fans hiermee automatisch laat regelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:18:
Het houd nog altijd het grut van de wannabe's buiten, daar heeft gg zich al lang in bewezen (rose, cabal, noem ze maar op). Toch raar btw, ik kan WMP gewoon blijven gebruiken.
Niet WMP, maar media player classic; onderdeel van het CCCP. Op het moment zo'n beetje de keus als je de maximale kwaliteit uit je matroska / hd rips wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Voor L2 heb ik lange tijd GG uitgeschakeld gehad omdat GG me elke keer een mooie blue screen gaf. :( (XP was toe aan een format, maar ik was er te lui voor)
Sinds ik een nieuwe pc heb is het enige probleem dat ik geen nieuwe tabs kan openen in Chrome tijdens het spelen van spellen die GG gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een key kunnen krijgen? Op fileplanet krijg ik een foutmelding "Your access to the closed beta event has been denied due to Country restrictions." ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:07

g0tanks

Moderator CSA
Misschien dat FilePlanet alleen keys heeft voor de US beta?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:30:
Iemand al een key kunnen krijgen? Op fileplanet krijg ik een foutmelding "Your access to the closed beta event has been denied due to Country restrictions." ???
Keys van fileplanet zijn alleen voor US niet voor EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
http://www.buffed.de/news...unterportal-auf-buffed-de
Deze site vergeeft EU keys.

De keys van FilePlanet zijn alleen US keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Mocten er meer mensen zijn die weten waar een open beta key te scoren is post het even :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Nowa schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:06:
Mocten er meer mensen zijn die weten waar een open beta key te scoren is post het even :)
Ik heb gewoon pre-order gehaald bij Dynabyte voor E 8.99, net zo makkelijk. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Nowa schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:06:
Is de definitie van een open beta niet dat iedereen hier aan mee zou mogen doen? Lijkt me niet dat je daarvoor een key moet aanschaffen, de closed beta's zitten er op.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Eurogamer Aion beta key giveaway!

4750 keys nog. Dat wordt gamen zondag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig Aion verwijderd (1.0) en de 1.5 versie geinstaleerd die Lord Salo had gepost van de nieuwsgroepen?

Dit heb ik namelijk gedaan, na het zoveelste gezeik van de game patcher (kan geen server vinden op te updaten, timed out, of heel traag). Sindsdien staat Aion aangemerkt als "US" in de NCSoftLauncher, net eens "NA" meer. Als ik bij de regio settings ga kijken staat dit gewoon op Europe. Het testen gaat dus niet, want de beta is nog niet begonnen.

Als ik nu NCSoftLauncher start, wil het Aion updaten (maar het is al 1.5?), waarna weer geen patching server gevonden kan worden. Gameguard is gisteren toevallig wel geupdate bij mij, waarna ik wel naar het Aion login scherm ging (zonder patch error meldingen). Vandaag is dat weer helemaal opgeschort en blijf ik weer hangen bij het patch process.

Moet ik me zorgen gaan maken over de installatie van Aion of zou dit een vies spelletje van NCSoft zijn? Heb er namelijk niet echt zin in om net voor de launch alsnog deze installatie eraf te halen, en het met trage speed (via ncsoft) naar binnen te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe de subscription cijfers van Aion zullen zijn binnen 1-2 maanden. Als ik kijk naar afwerking, dan staan ze alvast een pak verder dan Age of Conan of Warhammer Online toen die lanceerden, dus dat is alvast positief.

Ik hoop dat ze 1 miljoen Westerse gamers kunnen krijgen en vasthouden, hebben we terug een grote MMORPG erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net even een key gekregen yay! vnaaf gelijk eens installen die zooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
waar heb je die key vandaan ? want die eurogamer site kan ik niet een account aanmaken, pagina lijkt het niet te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=86949

momenteel nog 4422 :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verderf op 02-09-2009 15:04 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:42:
Heeft iemand toevallig Aion verwijderd (1.0) en de 1.5 versie geinstaleerd die Lord Salo had gepost van de nieuwsgroepen?

Dit heb ik namelijk gedaan, na het zoveelste gezeik van de game patcher (kan geen server vinden op te updaten, timed out, of heel traag). Sindsdien staat Aion aangemerkt als "US" in de NCSoftLauncher, net eens "NA" meer. Als ik bij de regio settings ga kijken staat dit gewoon op Europe. Het testen gaat dus niet, want de beta is nog niet begonnen.

Als ik nu NCSoftLauncher start, wil het Aion updaten (maar het is al 1.5?), waarna weer geen patching server gevonden kan worden. Gameguard is gisteren toevallig wel geupdate bij mij, waarna ik wel naar het Aion login scherm ging (zonder patch error meldingen). Vandaag is dat weer helemaal opgeschort en blijf ik weer hangen bij het patch process.

Moet ik me zorgen gaan maken over de installatie van Aion of zou dit een vies spelletje van NCSoft zijn? Heb er namelijk niet echt zin in om net voor de launch alsnog deze installatie eraf te halen, en het met trage speed (via ncsoft) naar binnen te trekken.
dat US komt erachter te staan als je je regio hebt veranderd, de client is hetzelfde dus dat maakt niet echt iets uit.

Ik heb overigens hetzelfde probleem gehad, probeer eens een consistency check te doen :)

als je het zeker wil weten kan je ook hier de full installer downloaden: http://www.fileplanet.com...fileinfo/Aion-Game-Client

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 02-09-2009 15:14 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIGER79 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:02:
waar heb je die key vandaan ? want die eurogamer site kan ik niet een account aanmaken, pagina lijkt het niet te doen :(
Zelfde probleem hier, de registratie pagina doet gewoon niks. Zal wel uitschakeld zijn, zodat bestaande members voorrang krijgen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het goed is krijg ik gewoon automatisch toegang, dus maak me nog niet zo druk. (buiten dat mijn client dus nog steeds niet naar 1.5 wil :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:24:
[...]

Zelfde probleem hier, de registratie pagina doet gewoon niks. Zal wel uitschakeld zijn, zodat bestaande members voorrang krijgen :(.
Raar, heb net 3 keys geregeld met verschillende emails. (voor mijn kameraden) :9
Zal wel aan jullie liggen. 8)7

Ik heb zelf vanmiddag preorder gekocht. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regel er voor mij ook één :), zal het thuis maar moeten proberen dan. Zal je zien dat ik net te laat ben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
.

[ Voor 99% gewijzigd door Lord_Salo op 02-09-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik kan nu ook geen nieuw account meer aanmaken, maar rond half 3 lukte het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hmm, ik kan niet meer op het register venster komen van eurogamer. Je krijgt een lege pagina te zien. Heb het met chrome, firefox en IE geprobeerd. No luck, zal het straks nog maar eens gebeuren.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je in nl een pre order voor de game plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde net nog snel een nieuwe key halen door ander email aan te maken maar ik krijg nu ook geen inlog kansen meer. blanke pagina met wat gegevens over inloggen wat niet werkt. maargoed ik heb gelukkig nog een key want er zijn er nu nog maar 2000+ te krijgen het gaat heel hard nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
hehe ligt het toch niet aan ons zoals eerder werd gesuggereerd :P
maarre als iemand wel accounts kan aanmaken mag ie best wel een spoof-account voor mij aanmaken hoor :P en mij de gegevens mailen, gaat me toch alleen ff om die key :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net via eurogamer weer een account kunnen maken, helaas komt er alleen geen activatie mail binnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay 2e account kunnen maken maar nog geen key ontvangen :(

Er zijn er nog maar 450 keys!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:09:
waar kan je in nl een pre order voor de game plaatsen?
Bij Bol.com en bij Gamemania, persoonlijk zou ik voor gamemania gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperdepop alle 5000 keys vergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:23:
[...]

Ok thnx maar eens doen vanaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er bij jullie in de NCsoft launcher, boven "PLAY NOW" ook; "Error during last operation"?
Het stipje naast AION is rood, en ook al doe ik Check For Updates, het geeft de zelfde melding na het zoeken. De launcher herstarten helpt ook niet.

Bug, of weer nieuw ge****** met de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:10:
Staat er bij jullie in de NCsoft launcher, boven "PLAY NOW" ook; "Error during last operation"?
Het stipje naast AION is rood, en ook al doe ik Check For Updates, het geeft de zelfde melding na het zoeken. De launcher herstarten helpt ook niet.

De patch servers zouden offline zijn, daarmee dat je niet kan kijken welke versie uw spel is en daarmee een error geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:10:

Dat had ik eerst ook maar toen de patch weer even opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah eurogamer gemist zijn nu geen keys meer. Heeft iemand er nog eentje over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:11
damn... wilde ook zo graag een key :(

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
http://eu.aiononline.com/...a-keys-now-available.html
Hier is een lijst met sites die keys zouden moeten vergeven.

Je kunt ook hier op twitter kijken.

[ Voor 34% gewijzigd door Jegorex op 03-09-2009 02:45 ]

Verwijderd

Tsja, ik heb em ook net gemist <<werk>> doh hehe.

Als iemand er ook nog een over hebt, ik zou deze erg op prijs stellen, ben best benieuwd!

Greetz

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:34:
Regel er voor mij ook één :), zal het thuis maar moeten proberen dan. Zal je zien dat ik net te laat ben.....
Muskus, heb je gisteren proberen te mailen, about u know what. :P , maar krijg telkens respons dat je je mailadres niet bestaat. :( dus als je nog steeds geen key hebt, mail ik je alsnog, zoniet, dan wil ik graag iemand anders blij maken. ;)

*edit
Weet iemand waar die Aiondownaloader.exe de bijna 15gig data neerzet. is me niet gelukt om het te installeren.
En die waardeloze NCSoftlauncher is helemaal een drama. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Lord_Salo op 03-09-2009 08:19 ]

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Mocht er iemand nog een key over hebben voor deze OPEN beta... O-)

Verwijderd

Lord_Salo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:10:
[...]

Muskus, heb je gisteren proberen te mailen, about u know what. :P , maar krijg telkens respons dat je je mailadres niet bestaat. :( dus als je nog steeds geen key hebt, mail ik je alsnog, zoniet, dan wil ik graag iemand anders blij maken. ;)
Vreemd dat mijn mail adres niet werkt, maar goed ik was gelukkig op tijd thuis van het werk om zelf een key te regelen. Maar erg tof dat je een key voor me had geregeld. Maak iemand anders er dus maar blij mee, genoeg mensen die nog een key willen op het forum. Nogmaals bedankt!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Ik heb hem gisteren ook maar gekocht. Online op de officiele website en heb de client ook via daar gedownload. De zaak is nu binnen alleen zit ik te dubben of ik hem onder WinXP of Win7 ga installeren. (dual boot)
Iemand ervaring met AION op windows7?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aion draait hier probleemloos onder Windows 7, enkel dat er vage vertraging zit bij laadscherm->login scherm, ook bij het afsluiten. Maar daar schijnen veel meer games last van te hebben.

• Eindhoven657
SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:55:
Aion draait hier probleemloos onder Windows 7, enkel dat er vage vertraging zit bij laadscherm->login scherm, ook bij het afsluiten. Maar daar schijnen veel meer games last van te hebben.
Ok, tnx, dan wordt het dus onder win7.

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Dat heb ik dus ook onder windows7 dat het afsluiten "vreemd" doet. Zal er eerdaags eens op googlen of dat niet te verhelpen is.
Ga me nu maar eens verdiepen in de classes etc aangezien ik een preorder bij bol.com heb geplaatst.
Hopen dat de keys een beetje vlot komen.

43% of all statistics are worthless.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:23:
[...]

Op 12game.com kost Aion €40 en je krijgt de steelbook-versie.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Herzeleid
  • Laatst online: 15-09 13:33
Als je aion pre-ordered op steam, heb je dan toegang tot de open beta?
m.a.w. krijg je daar een key bij?

[ Voor 20% gewijzigd door Herzeleid op 03-09-2009 14:59 ]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Als het goed is krijg je dan een beta key, maar waarom zou je het van Steam halen? Het kost daar een stuk duurder en je krijgt er geen doosje bij. :P

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Ja
Je krijgt je key nadat je de game hebt geinstalleerd via steam (right-click -> view game key)
En je hebt toegang tot de "open beta"
Je retail key is je key voor de beta (voor zover ik weet)

[ Voor 17% gewijzigd door Thesulac op 03-09-2009 15:03 ]

• Herzeleid
  • Laatst online: 15-09 13:33
g0tanks schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:59:
Als het goed is krijg je dan een beta key, maar waarom zou je het van Steam halen? Het kost daar een stuk duurder en je krijgt er geen doosje bij. :P
Heb de game zojuist besteld bij 12game.com :Y)
Krijg als het goed is de key via email toegestuurd.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ik heb hem na 4 dagen ook eindelijk binnen:s
Maar ik moet hem nu eerst nog uitpakken en installeren.
Kan ik hem daarna gewoon spelen of heb ik daar nou een key voor nodig?
En als dat zo is, kan ik hem dan zondag pas spelen? (omdat ik geen key heb)

Mvg, Niels

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Je hebt een key nodig, juist om zondag in de open beta te kunnen spelen.

• giganielsie
Maar er zijn mensen die hem nu toch ook al spelen? Hebben die dan een aparte key? En is die niet te hacken ofzo?

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nee, er zijn geen mensen die hem nu ook al spelen. In het verleden zijn er wel beta's geweest maar die zijn nu weer voorbij. Voor die beta's had je gewoon dezelfde key nodig die je nu ook nodig hebt voor de open beta. En nee, die zijn niet te hacken, als dat wel het geval was zouden we dat er hier niet over hebben.

• giganielsie
Dat is waar:p

Maar ik zag dat het spel de 22e officieel uitkomt. Heb je dan ook nog een key nodig? Zoja, Kan je die ook gewoon ergens in de winkel kopen?

• Jegorex
giganielsie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:49:
Dat is waar:p

Maar ik zag dat het spel de 22e officieel uitkomt. Heb je dan ook nog een key nodig? Zoja, Kan je die ook gewoon ergens in de winkel kopen?
Ook dan heb je een key nodig.
Aion zal dan gewoon in de winkels naast WoW liggen verwacht/hoop ik.

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb net een "open" beta key gekregen via clubic.com. Erg eenvoudig.

[ Voor 12% gewijzigd door Mozin op 03-09-2009 16:59 ]

Verwijderd

Huh, ik begrijp niks van Frans enige tips?:p

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Volgens mij zijn de keys op, eerst kon je nog je email invullen op die pagina waardoor je een mailtje kreeg met de key.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Oh mannn keys nu al op :(
Iemand nog een key over voor mij? Heb inmiddels al die website al afgelopen voor een key maar kennelijk ben ik niet de enigste die een key wil :P

[ Voor 48% gewijzigd door Woohooo op 03-09-2009 22:33 ]

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
ik had om 6 uur nog geluk bij :D
http://www.9lives.be/game...oor-de-open-beta-van-aion

Zal nu wel op zijn maar is het proberen waard, 1 simpel emailtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Als het goed is, is beta key geldig in open beta en in headstart deel voordat officiele start begint. Dan moet je wel de key pakken uit je Aion doos (of digitaal via email) om verder te mogen spelen...

Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over de OBT en 1.5 patch: http://www.aionbox.eu/ind...-brian-knox-on-open-beta/

van twitter: aion_liv Key Update!! Anyone who ever :: activated :: any CBT code will get into OBT (this includes single event keys).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79

*edit
Weet iemand waar die Aiondownaloader.exe de bijna 15gig data neerzet. is me niet gelukt om het te installeren.
En die waardeloze NCSoftlauncher is helemaal een drama. :(
nou als muskus al iets heeft en jij die key nog over hebt dan wil ik er hierbij om vragen :P aangezien het mij nu al dus niet is gelukt bij 3 verschillende sites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt reuze benieuwd naar het spel!
Met name de assasin spreekt mij enorm aan.

Ik hoop echt dat het een enorme populairiteit gaat verkrijgen en dat cheaters continue de pan in worden gehakt.

Want ik zoek echt een wow vervanger. Ik trek wow gewoon niet meer, de graphics beginnen nu echt parten te spelen bij mij. Daarnaast het epic gear/ archievements of je gaat niet mee verhaal komt me ook de strot uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Aion heeft zich vanmorgen weer geupdated naar 1.5.0.2 met een bestand van 25MB groot, nu heb ik wel weer "This program is not available in your country", wat ik dus voor de update niet had. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:31:
Ik ben echt reuze benieuwd naar het spel!
Met name de assasin spreekt mij enorm aan.

Ik hoop echt dat het een enorme populairiteit gaat verkrijgen en dat cheaters continue de pan in worden gehakt.

Want ik zoek echt een wow vervanger. Ik trek wow gewoon niet meer, de graphics beginnen nu echt parten te spelen bij mij. Daarnaast het epic gear/ archievements of je gaat niet mee verhaal komt me ook de strot uit :(
Denk dat het met de populariteit bij Aion wel goed zal komen, het is gewoon 1 van de weinige MMO's welk bij launch al gewoon stabiel en redelijk bug-free draait zoals het hoort; plus ze blijven al continu nieuwe content toevoegen, ipv af te maken wat er bij launch al had moeten zijn.

Het enige wat wel een groot nadeel is is dat timecards vooralsnog zeer slecht verkrijgbaar zijn en waar je ze wel kunt vinden ze erg duur zijn ivm timecards voor andere games. Voor diegene welk niet via credit card kunnen of niet via paypal willen betalen betekend dit een beetje dat resubben door NC onmogelijk gemaakt wordt, en aangezien timecards toch nog veel gebruikt worden kan dat nog wel een probleem worden.

As for epic gear enz, denk dat je dat ook wel soort van in Aion zal gaan zien. Maar dat is juist zo'n beeteje waarmee de wat meer traditionele MMO's zich onderscheiden van andere genres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
TIGER79 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:12:
[...]

nou als muskus al iets heeft en jij die key nog over hebt dan wil ik er hierbij om vragen :P aangezien het mij nu al dus niet is gelukt bij 3 verschillende sites :(
Je hebt een PM :)
g0tanks schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:08:
Aion heeft zich vanmorgen weer geupdated naar 1.5.0.2 met een bestand van 25MB groot, nu heb ik wel weer "This program is not available in your country", wat ik dus voor de update niet had. :/
Van Aion_Liv:
GameGuard servers are being updated. U may see diff GG errors or "Game is not available in your country" while the servers are down.
Once the update to the GameGuard server is complete the error should go away if you have the full Open Beta 1.5.0.3 update installed.
Where do you get 1.5.0.3? This will be available via the launcher very shortly.
Hopelijk lost 1.5.0.3 de problemen op, ik heb nu ook de melding dat GG niet beschikbaar is.

[ Voor 58% gewijzigd door Jegorex op 04-09-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
BTW, hoe laat kunnen we zondag los gaan met de open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindhoven657 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:09:
6 uur in de avond als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De vorige betas begonnen altijd om 9 uur 's avonds.
Voor de open beta weet ik het niet, maar ik ga van dezelfde tijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:35
psychodude schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:31:
[...]
Het enige wat wel een groot nadeel is is dat timecards vooralsnog zeer slecht verkrijgbaar zijn en waar je ze wel kunt vinden ze erg duur zijn ivm timecards voor andere games. Voor diegene welk niet via credit card kunnen of niet via paypal willen betalen betekend dit een beetje dat resubben door NC onmogelijk gemaakt wordt, en aangezien timecards toch nog veel gebruikt worden kan dat nog wel een probleem worden.
Ik bestel mijn timecards altijd bij http://gamecardwinkel.nl/, en ze bieden ook netjes NCSoft Cards aan voor een redelijke prijs. Ze hebben gewoon iDeal, dus ik zie niet hoe ze slecht verkrijgbaar zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Je hebt een PM :)
harstikke bedankt ! Net de key ingevoerd en hij doet het ! Heb ik toch nog de kans om het spel in zijn volle glorie te mogen aanschouwen ;) nogmaals bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:09

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

dutchminator schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:25:
[...]

Ik bestel mijn timecards altijd bij http://gamecardwinkel.nl/, en ze bieden ook netjes NCSoft Cards aan voor een redelijke prijs. Ze hebben gewoon iDeal, dus ik zie niet hoe ze slecht verkrijgbaar zouden zijn.
Geven die Timecards speeltijd in Uren, of kan je bijvoorbeeld 15 dagen onbeperkt spelen vanaf het moment van activiatie? Ik meende dat ik ergens een joubuis filmpje zag waarin men beschreef dat het hier om uren speeltijd gaat... (handig voor een student met niet al te veel gametijd :))

PS. Ik heb nu de client aan de gang, ik heb alleen nog geen account aangemaakt :) Kep al wel een Beta Key.
Ik zie er naar uit om te beginnen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bensjero op 04-09-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
JensinatoR schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:53:
[...]

Geven die Timecards speeltijd in Uren, of kan je bijvoorbeeld 15 dagen onbeperkt spelen vanaf het moment van activiatie? Ik meende dat ik ergens een joubuis filmpje zag waarin men beschreef dat het hier om uren speeltijd gaat... (handig voor een student met niet al te veel gametijd :))
uren timecard wordt alleen in korea/china gebruikt hier is het gewoon 30/60/90 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een key nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open Beta starts 9 a.m. PDT (5 p.m. BST, 6 p.m. CEST) on Sunday, September 6th.

Dat is dus 18:00 uur in Nederland. Wel jammer dat het pas zo laat begint.
Pagina: 1 ... 13 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.