http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Volgens mij is dat standaard bij de Collectors Edition.. ga ik wel vanuitFragNeck schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:49:
[...]
yes please!
Heb de Collectors editie. Maar helaas geen open beta key
Hoop dat mijn Closed Beta karakter nog bestaat!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Als je een closed beta key hebt kun je gewoon in de open beta.FragNeck schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:49:
[...]
yes please!
Heb de Collectors editie. Maar helaas geen open beta key
IkVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:43:
Iemand nog een key nodig?
Met je eigen credentials?Jegorex schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:23:
[...]
Als je een closed beta key hebt kun je gewoon in de open beta.
Ja, een handje vol online webshops. Maar als je gewoon naar de winkel gaat of wat dan ook zijn die timecards zelden te vinden, heb er een paar maanden geleden nog in Media Markt r'dam bijv. naar gevraagd gewoon om eens te kijken en vroeg zo'n gozer daar of ze nog wat NC Soft 60 dagen timecards hadden liggen. Hij neemt me mee, pakt een wow timecard box en zegt "bedoel je deze?". En zelfde geldt een beetje voor meeste (grotere) winkels in de buurt, de timecards zijn niet te vinden.dutchminator schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:25:
[...]
Ik bestel mijn timecards altijd bij http://gamecardwinkel.nl/, en ze bieden ook netjes NCSoft Cards aan voor een redelijke prijs. Ze hebben gewoon iDeal, dus ik zie niet hoe ze slecht verkrijgbaar zouden zijn.
En qua webshops is het aantal wat voor < 27 Eur (consumenten advies prijs) verkoopt een stuk kleiner dan voor bijvoorbeeld WoW. Je moet er voor zoeken, terwijl het eigenlijk gewoon in de schappen dient te liggen. Dingen verkopen tenslotte beter als ze binnen handbereik liggen
@Muskus: Tsja, maar aan de andere kant wel beter dan om 8 uur 's ochtends beginnen en daarna ook weer om 8 uur 's ochtends stoppen te volgende week
Iedereen die ooit in de closed beta heeft gespeeld, op welke manier dan ook, kan met hetzelfde account in de open beta spelen.
Je hebt geen nieuwe key nodig en je hoeft ook niks aan te passen aan je account.
Je zult alleen de client moeten updaten zodat je op zondag kunt inloggen.
Ook het volgende:
Exclusief recht op digitale voorwerpen waar onder ‘Talisman of lodas’, ‘Dark Cloud Hat’ en Ancient Ring Elemental effect.
Dat laatste wist ik dus niet. Mooi meegenomen dus.
43% of all statistics are worthless.
Ik heb dus nooit mee gedaan met de closed beta's.Jegorex schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:55:
Om onduidelijkheid uit de wereld te helpen:
Iedereen die ooit in de closed beta heeft gespeeld, op welke manier dan ook, kan met hetzelfde account in de open beta spelen.
Je hebt geen nieuwe key nodig en je hoeft ook niks aan te passen aan je account.
Je zult alleen de client moeten updaten zodat je op zondag kunt inloggen.
Maar ja, ik kijk wel, mocht ik kunnen inloggen met mijn account, dat is dan mooi.
Anders moet ik wachten op de pre-launch.
Ben benieuwd
Verwijderd
Order geplaatst bij bol! altijd handig die extra items. zouden die 1 hour boosts ook los te verkrijgen zijn? lijkt me erg fijn om wat sneller te levelen
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 16:25 ]
op www.9lives.be zijn er nog keys over. Ze verspreiden enkel naar BE en NL dus ik zou ervan verschieten moesten die 1000 al weg zijnmaikelstraub schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:34:
iemand nog een code over?
aion lijkt mij best wreed
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
dankje!Paterpor schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:38:
[...]
op www.9lives.be zijn er nog keys over. Ze verspreiden enkel naar BE en NL dus ik zou ervan verschieten moesten die 1000 al weg zijn.
binnen 5 minuten had ik al een mailtje met een key
mooi dat het weekend is Open beta is pas vanaf 6 september :[ , zijn er nog speciale servers waar de rest van t.net zich bevind?
[ Voor 5% gewijzigd door xPhantom op 04-09-2009 17:06 . Reden: OB vanaf 6 sept ]
Poll: Op welke beta server ga je spelen?
• Ariel
• Azphel
• Mesramtaeda
• Fregion
• Ereshkigal
• Beritra
• Een US server
• Anders ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Mensen die willen zijn welkom.
In de laatste beta weekend zaten we in de top 3 van de beste Elyos legions op Mesramtaeda.
Ik zit zelf te denken aan die donkere race, de naam is mij even ontgaan, ik ga er ook van uit, dat een hoop jong volk zal kiezen voor de 'goede', net als in wow, wat mij een stuk minder aanstaat.
Verwijderd
Meeste jongeren in wow kiezen voor een blood elfFragNeck schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:36:
Hmm, ik denk dat het interessanter is om te weten welke race iedereen gaat spelen.
Ik zit zelf te denken aan die donkere race, de naam is mij even ontgaan, ik ga er ook van uit, dat een hoop jong volk zal kiezen voor de 'goede', net als in wow, wat mij een stuk minder aanstaat.
Gemiddeld gezien kiezen voor 26+ mensen voor allieance heb ik gemerkt.
Ik ga denk voor de goeie kant aangezien ik niet van donkere depresieve level area`s hou
Ook omdat ik liever de lichtere kleuren heb, verder zijn er veel sneeuw gebieden in de Asmodian kant en ik ben een kou kleum.
Er zijn trouwens wel een paar unieke skills aan beide kanten, maar 95+% van de skills is gelijk.
Verwijderd
Edit: *pling* 1 nieuw bericht, ik snel kijken: 'Maak het verschil! | Serie masterclasses Business IT Alignment | start: 28 oktober' Blah! stomme IT spam!
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 18:07 ]
AsmodiansFragNeck schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:36:
Hmm, ik denk dat het interessanter is om te weten welke race iedereen gaat spelen.
Alhoewel as for WoW, heb ik altijd bevonden dat beide sides zo'n beetje 50-50 waren qua onvolwassen gedrag; of alliance daarbij meer jongeren heeft weet ik niet, maar in dat geval zouden er meer onvolwassen volwassenen zitten bij horde
Over het algemeen genomen maakt het weinig uit welke faction je ook kiest, je hebt het er altijd wel bij.
Verwijderd
Vreemd, ik had eerder al een mail gestuurd en nog niets ontvangen.Woohooo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:54:
Yay, nog via 9lives een key kunnen bemachtigen
Ook hier niet hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:14:
[...]
Vreemd, ik had eerder al een mail gestuurd en nog niets ontvangen.
Ik heb vanochtend om half 8 een mailtje gestuurd (vanuit een .net-domein), en ongeveer een kwartier-half uur geleden nog een vanuit gmail (.com).
Hoewel in beiden mailtjes wel netjes nederlands stond, heb ik nog niets ontvangen. Ook mijn mailtje naar een duitse website op 2 september (die hier in het topic is gepost) heeft niets opgeleverd.
Ik vind het allemaal maar een hoop gedoe..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Als class wil ik of iets met magic of iets met zwaardjes.
Ik ga voor Mage en dan als een Asmodian
Jij zuigt wel veel uit je duim is 't niet? je gooit maar wat in het rond, wat totaal niet onderbouwt is.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:40:
[...]
Meeste jongeren in wow kiezen voor een blood elf
Gemiddeld gezien kiezen voor 26+ mensen voor allieance.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Lekker zuigen uit me duim! NOMNOMNOM...... anyway er staat bij ´Merk ik` dus dat zou kunnen opgevat worden als een persoonlijke ervaring.kaluro2 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:37:
[...]
Jij zuigt wel veel uit je duim is 't niet? je gooit maar wat in het rond, wat totaal niet onderbouwt is.
Anyway net die download binnen gehaald blijkt ie corrupt te zijn grrr nogmaals proberen dan maar!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Raar dat ik juist heb gezien op de 6 servers ik speel de meeste mature people horde zijnVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:40:
[...]
Meeste jongeren in wow kiezen voor een blood elf
Gemiddeld gezien kiezen voor 26+ mensen voor allieance heb ik gemerkt.
Ik ga denk voor de goeie kant aangezien ik niet van donkere depresieve level area`s hou
maar ach xD aion aant downloaden en installeren ben beniewd mensen
Hier is nog een Nederlandse verdeler die keys stuurt. Nouja ik heb hen ook maar een mailtje gestuurd
Verwijderd
Omdat de beta mischien pas zondag start?Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:23:
Heeft niemand het probleem met "could nog connect to the authorisartion server?" of heeft niemand nog geprobeerd in te loggen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
SinergyX schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:30:
[...]
Omdat de beta mischien pas zondag start?
Noemen ze het een "open" beta terwijl je wel een key moet gaan halen ( waar ik dus net achterkom )
Naar verschillende websites wat slijm mailtjes gestuurd om alsnog maar een key te bemachtigen maar wat een drama.
Daarnaast is het vreemd aangezien je voor de chinese beta gewoon een account kon maken en inloggen.
( lees zonder key dus )
Ik wacht het even af maar ga deze game niet aanschaffen voordat ik het echt geprobeerd heb.
Ben benieuwd jullie zeggen morgen de beta begint ? ben hem nu nog aant downloaden ( 8000mb )
Heb echt geen idee hoe het allemaal werkt en wanneer wat dus ik kan 1 ding zeggen ga het probleren
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Idd, hier zijn die meldingen nu ook weg.g0tanks schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:46:
Zo te zien heeft patch 1.5.0.3 alles gefixed, geen "This program is unavailable in your country" of GameGuard foutmeldingen meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Eindhoven657 op 05-09-2009 13:59 ]
Denk dat ik hem er af gooi en opnieuw installeer...

/edit
Ow na de 3e keer is ie klaar
Heb vandaag op Ibood btw een AMBX starterskit gekocht voor maar 30 euro... Als iemand geruchten hoort dat aion ondersteunt word, laat het maar horen!
[ Voor 46% gewijzigd door ixl85 op 05-09-2009 16:07 ]
Heb ook net even alle classes goed bekeken, en ik denk dat ik voor de spiritmaster ga. Ben altijd fijn van pet classes geweest. Bovendien is de spiritmaster wat zwakker nu, wat ik ervan lees, dus het kan alleen maar beter worden.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Open beta keys are available at:Forn schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 17:05:
Als iemand nog een site weet waar ze keys over hebben, hou ik me van harte aanbevolen.
UK
www.eurogamer.net
Nordic
www.GameReactor.net
Italy
www.multiplayer.it
www.gamesource.it
www.aionitalia.it
www.born2play.it (beginning September 4th)
Germany
www.buffed.de
www.gamestar.de
www.pcgames.de
www.onlinewelten.com
www.gamona.de
www.gamers.at
www.spieletipps.de
www.eurogamer.de
www.4xp.de
www.allvatar.com
www.playmassive.de
Netherlands
www.pu.nl
Belgium
www.9lives.be
France
www.clubic.com
Spain
www.hardgame2.com
Bron: http://eu.aiononline.com/...a-keys-now-available.html
Weet niet of ze ergens over zijn, maar misschien heb je er wat aan.
Ik heb zelf (nog) geen geluk gehad

[ Voor 23% gewijzigd door nemo55 op 05-09-2009 17:55 ]
Ook kan je een beetje de Aion forums in de gaten houden als bijvoorbeeld aionsource, er zijn nog wel eens keys welk weggegeven worden door mensen welk een key extra hebben ontvangen.
[ Voor 57% gewijzigd door psychodude op 05-09-2009 17:57 ]
Fileplanet en Gamershell bieden downloads aan. Je kan de client ook via torrent binnenhalen.Mektheb schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:31:
Is er ook een manier het te updaten zonder die launcher ? want 200kb voor 8000mb schiet niet echt op ?, ( en ja ik begin net dus ik moet alle patches nog )
http://eu.aiononline.com/uk/about/download/
hoelaat?SinergyX schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:30:
[...]
Omdat de beta mischien pas zondag start?
Verwijderd
Paar dagen geen tijd, en nu blijken de beta keys door verschillende sites weg te worden gegeven?
Natuurlijk veelste laat nu en heb geen key
Als iemand nog een site (of een key) weet hoor ik het graag!
Via gamershell zit ik op 50% kijken welke eerder is, moet ik na die 9,12gb nog meer patches ? hoop et niet anders mis ik morgen me kans
Ja je moet nog een patch 16mb ofzo dacht ik, tenminste ik wel. Morgen middag rond een uur of 4 nog es de client opstarten misschien voor een last minute patch, maar dat zal wel niet..Mektheb schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:09:
Ik heb alles via gamershell gedownload gaat alsnog maar met 300kb...erg traag zit op 74% en dat sinds vanacht al met aion launcher zelf
Via gamershell zit ik op 50% kijken welke eerder is, moet ik na die 9,12gb nog meer patches ? hoop et niet anders mis ik morgen me kans
5 uur in GMT/hoe je het ook noemt in Engeland, 6 CET
Je kunt de volledia open beta client hier downloaden of de closed beta naar open beta patch hier.
Heb al een nzb gepakt, de launcher begon in eens weer opnieuw >.>Conquerer schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:42:
Gamershell was bij mij ook heel traag, maar ik heb het via fileplanet gedownload, dat is wel eerst 20-30 min wachten, maar daarna ging het redelijk snel met ongeveer 1MB/s.
Je kunt de volledia open beta client hier downloaden of de closed beta naar open beta patch hier.
gaat nu lekker met 2mb
Weet iemand of dit correct is? of moet ik voor morgen nog proberen de Aion versie bij "uninstalled" te binnenhalen. Snel even een aantal pagina's terug te zocht, maar kan het zo snel niet vinden.
Aion[us] start in ieder geval perfect op, krijg natuurlijk de melding van authenticate servers..die zijn natuurlijk nog down.
In de closed beta kon je altijd gewoon op de EU servers spelen als je de US client had.Swindle schreef op zondag 06 september 2009 @ 00:45:
De NCsoft Launcher geeft me nu ook een optie om Aion te installeren. Hij staat nu bij het "uninstalled" gedeelte van de launcher. De open beta client van Fileplanet staat nu keurig geinstalleerd als Aion[us].
Weet iemand of dit correct is? of moet ik voor morgen nog proberen de Aion versie bij "uninstalled" te binnenhalen. Snel even een aantal pagina's terug te zocht, maar kan het zo snel niet vinden.
Aion[us] start in ieder geval perfect op, krijg natuurlijk de melding van authenticate servers..die zijn natuurlijk nog down.
Je moet er alleen voor zorgen dat de settings in de launcher op Europe staat.
we zitten momenteel in GMT +2 ( engeland in GMT +1 );psychodude schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:24:
[...]
5 uur in GMT/hoe je het ook noemt in Engeland, 6 CET. Het komt in ieder geval dichterbij
.
GMT heeft geen zomertijd.. dus is het 7u dan?
Volgens mij was het 6pm CETkaluro2 schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:32:
[...]
we zitten momenteel in GMT +2 ( engeland in GMT +1 );
GMT heeft geen zomertijd.. dus is het 7u dan?
Ik dacht dat daar wel zomertijd werd meegerekend.
CEST (Central European Summer Time) is UTC+2, dus Nederlandse tijdOpen Beta starts 9 a.m. PDT (5 p.m. BST, 6 p.m. CEST) on Sunday, September 6th.
Ehhh wat?
Dit noem ik toch niet echt een open beta.
Met dit soort dingen moet je er gewoon op tijd bij zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Nowa op 06-09-2009 11:45 ]
Begin met een sorcerer. Speelde in andere mmo's ook altijd ranged dps dus ben erg benieuwd.
Ook heb ik de andere beta's niet gedaan dus alles is nog lekker nieuw.

Toch wel handig dat ik de client al gedownload en geinstalleerd had voor het geval ik dus toch een key zou krijgen. Ready to go! Nu de servers nog
Dank Nowa!
Ik heb:Verxx schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:17:
Iedereen heeft toch de kans gekregen om in de Beta te raken, is wel degelijk Open Beta tbh. Met de Closed Beta moest je de game pre orderen of heel veel mazzel hebben. Daarnaast kunnen ze natuurlijk niet miljoenen keys weggeven omdat de servers dat niet gaan trekken dus het wel een keertje op.
Met dit soort dingen moet je er gewoon op tijd bij zijn.
2 September (half 8) naar een duitse website gemailed (eerste website die het na Fileplanet aanbood)
4 September naar 9lives gemailed (ochtend, .net-domein van mezelf)
4 September naar 9lives gemailed (avond, GMail)
4 September naar Power Unlimited gemailed (avond, .net-domein)
5 September naar Power Unlimited gemailed (middag, GMail)
Nou, vertel me nou eens precies hoe je hier GEEN mazzel moet hebben om een key te krijgen?
Bij ALLE websites die ik heb gemailed was ik er vroeg bij, maar GEENEEN heeft me teruggemailed met een key.
Ik heb hem gewoon gekocht bij bol.com en toen kreeg ik hem gemaildkrvabo schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:51:
[...]
Ik heb:
2 September (half 8) naar een duitse website gemailed (eerste website die het na Fileplanet aanbood)
Nou, vertel me nou eens precies hoe je hier GEEN mazzel moet hebben om een key te krijgen?
Bij ALLE websites die ik heb gemailed was ik er vroeg bij, maar GEENEEN heeft me teruggemailed met een key.
Ik en al mijn maten hebben via 9lives een beta key gekregen. Gewoon mailen en duidelijk maken dat je nederlands bent (stond ook op die pagina) en binnen 5 min. een key in je mailbox, zal ondertussen al op zijn.krvabo schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:51:
[...]
Ik heb:
Maar nu moet ik maar eens nadenken wat ik vanavond ga maken. Een Warrior/Templar spreekt mij wel aan, alleen weet ik niet hoe het levelen daarmee gaat. (In dungeons lijkt het me een tank wat ik ook in WoW een leuke taak vond). Anders mischien een Mage/sorc die schijnen vrij OP op het moment te zijn en in volle overvloed er te zijn maarja.
[ Voor 16% gewijzigd door Zamoraak op 06-09-2009 13:07 ]
Templar is idd een tank, in zowel instances als PvP functioneerd het als tank. Levelen gaat er zo slecht nog niet mee, natuurlijk indien je solo't kill je wel wat langzamer dan bijv sorc maar als je gewoon teamed gaat het goed. Pak de damage terwijl iemand anders killed, dan even een pot na een aantal kills om te healen en gaat vlug.Zamoraak schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:03:
[...]
Ik en al mijn maten hebben via 9lives een beta key gekregen. Gewoon mailen en duidelijk maken dat je nederlands bent (stond ook op die pagina) en binnen 5 min. een key in je mailbox, zal ondertussen al op zijn.
Maar nu moet ik maar eens nadenken wat ik vanavond ga maken. Een Warrior/Templar spreekt mij wel aan, alleen weet ik niet hoe het levelen daarmee gaat. (In dungeons lijkt het me een tank wat ik ook in WoW een leuke taak vond). Anders mischien een Mage/sorc die schijnen vrij OP op het moment te zijn en in volle overvloed er te zijn maarja.
Sorc is er niet zozeer in overvloed als je kijkt naar Koreaanse servers. Ze lijken OP als je damage bekijkt, maar relatief lage def en health compenseert daarvoor aardig
Verwijderd
Ik ben wel blij dat ik een key heb kunnen bemachtigen, dacht dat er ontzettend veel vergeven werden.
Verwijderd
this page automatically refreshes
Login Servers
EU Login down
NA Login down
Game Servers
EU 1) Ariel 1) Ariel down
EU 2) Azphel 2) Azphel down
EU 3) Mesramtaeda 3) Mesramtaeda down
EU 4) Fregion 4) Fregion down
EU 5) Ereshkigal 5) Ereshkigal down
EU 6) Beritra 6) Beritra down
NA 1) Siel 1) Siel up
NA 2) Israphel 2) Israphel up
NA 3) Nezekan 3) Nezekan down
NA 4) Zikel 4) Zikel down
NA 5) Vaizel 5) Vaizel down
NA 6) Triniel 6) Triniel down
Events
Open Beta 0d 1h 34m 55s
Pre-Select 12d 4h 34m 55s
Head Start 14d 4h 34m 55s
OB Start Time Confirmed @ http://www.aiononline.com
Notes
* The server list is from last beta, and may change. The login servers are currently accurate.
* When the login servers come up, you may still not be able to login - NCsoft can further control which accounts are active (you can try and login, but it will probably say your account is not allowed to play, until they officially open)
[Click to see how many people are online]
deze pagina bekijken op
alle servers nog steeds down dat wordt wat om 18.00 als iedereen tegelijk gaat inloggen en spelen.
Verwijderd
Waarom? Omdat heel de nederlandse aion community van http://www.legionsofaion.com/ daar gaat spelen.
niks ergs hoop ik want nu doet hij het weer welUnable to contact game patch server.
Please check your internet connection or try again later.
If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button.
Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError):
Patch server communication error while performing operation:
Getting Current Version
Iemand al een idee?
PS.
Hoeveelheid pageviews neemt drastisch toe http://whos.amung.us/stats/itoyaufna3u6/
Steeds meer zenuwachtige spelers die aan de gang willen
Ehhh wat?
Dit topic is gesloten.