En de pagina laadt niet meerpixon schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:58:
er zijn nu bij de http://betaboards.aiononline.com/ nu 4401 mensen online
Ehhh wat?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En de pagina laadt niet meerpixon schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:58:
er zijn nu bij de http://betaboards.aiononline.com/ nu 4401 mensen online
Ehhh wat?
[ Voor 34% gewijzigd door rgarretsen op 06-09-2009 18:11 ]
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ehhh wat?
[ Voor 49% gewijzigd door Bensjero op 06-09-2009 18:13 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Swindle op 06-09-2009 18:18 ]
Ehhh wat?
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Verwijderd
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
[ Voor 64% gewijzigd door Nowa op 06-09-2009 18:24 ]
43% of all statistics are worthless.
lees bij Kindred...blouweKip schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:21:
hmm, ik kan eindelijk connecten, krijgt een of andere melding dat mn account suspended is vanwege een openstaande betaling...begint al goed
43% of all statistics are worthless.
Ik ga geen betaling doen voor een open beta, sterker nog, als dat wel moet dan cancel ik mn pre-orderCheck je status online bij Ncsoft. Als je een prepurchase hebt gedaan moet je nog wel een maand erbij kopen om te kunnen spelen. Zelfde idee als bij de WoW launch, maar je kon dat toen faken.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Komt me een beetje vreemd over, geef dan een melding die iets met het probleem te maken heeft ipv een random foutmelding, ncsoft heeft toch immers al weer wat jaren ervaring in deze markt.Je hoeft heus niet te gaan betalen. Ze gebruiken gewoon deze melding om niet iedereen tegenlijk te laten inloggen. Ze kunnen niet zomaar een nieuwe error erinpleuren met die reden erin.
Als je terug had gelezen in dit topic had je gezien dat dit waarschijnlijk wel gaat, je moet dan in de instellingen van NCSoft launcher je gebied op Europa zetten....Pranger schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:32:
Hmm bij mij staat in de NCsoft launcher AION (North America) kan ik wel gewoon op EU servers hiermee connecten?
Je kan bij preferences je region wijzigen naar EU.Pranger schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:32:
Hmm bij mij staat in de NCsoft launcher AION (North America) kan ik wel gewoon op EU servers hiermee connecten?
[ Voor 5% gewijzigd door Bensjero op 06-09-2009 18:35 ]
@carribus Suggestion: Don't worry about it. Set Launcher Options/Settings to Europe.Pranger schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:32:
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 18:43 ]
Volgens mij europese server lijst, ik heb deze op twitter gevonden, maar een vriend van mij is het gelukt heel even de server lijst te zien en die noemde ook deze namen opVerwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:41:
Dats volgens mij de amerikaanse of niet?
[ Voor 22% gewijzigd door xPhantom op 06-09-2009 18:59 ]
Usenet ftw ^^maikelstraub schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:51:
dus tweakers @ aion in Kromede?
ik kan nog niet joinen omdat ik via fileplanet niet kan downloaden, en na een half uur wachten maar op ~175kb , en op gamershell gaat het maar met ~150 kb, dus torrent, en daar wisselt het tussen ~100 en ~300 kb. *sigh*
[ Voor 25% gewijzigd door Shikaka op 06-09-2009 19:16 ]
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door MrDummy op 06-09-2009 19:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
heb je je wachtwoord veranderd? dat moet.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:17:
kan niet inloggen, naam en wachtwoord klopt niet, kom dat omdat de site van aion plat ligt?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Zelfde probleem hier.... en al ga ik naar de site:kaluro2 schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:27:
[...]
heb je je wachtwoord veranderd? dat moet.
Aion gamer,
In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple:
1. Log in to your NCsoft Master Account
2. Click Game Accounts.
3. Select your Aion game account.
4. Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.
If desired, you can use the same password as before.
Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009.
See you in Atreia!
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 20:55 ]
Je wilt dus zeggen dat beta keys, ontvangen bij CE box order (niet een digitale versie, maar normaal) ook gewoon is zoals alle andere beta keys? Bevestig dat even.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:13:
elke beta key geeft toegang tot de open beta (ook single beta key "keys")
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Nou, Open Beta loopt tot volgende weekend. Je hebt dus dik een week tijd om eentje te kunnen bemachtigen.Forn schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:23:
Ik heb helaas ook naast het net gevist wat betreft de keys. Hopelijk kan ik er ergens nog een bemachtigen, anders moet ik maar tot 20 september wachten.
Verwijderd
100% zeker kan ik het je niet vertellen, ik weet alleen dat ik met een 6th closed beta key nu gewoon acces heb. plus:MrDummy schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:58:
[...]
Je wilt dus zeggen dat beta keys, ontvangen bij CE box order (niet een digitale versie, maar normaal) ook gewoon is zoals alle andere beta keys? Bevestig dat even.
Ik sta klaar om één vrije key aan iemand te geven, maar nu even zekerheid maken.
Virusscanner uitzetten en nog eens proberenSwindle schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:28:
Helaas is het voor mij nog onmogelijk om te spelen, krijg constant te zelfde gameguard error. "The Game of Game Guard was modified"
Vreemd dat andere mensen totaal geen problemen hebben, ik ga maar eens uninstall proberen. Repair heeft niks opgeleverd.
Wat versta je onder een aziatische sfeer?Zamoraak schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:58:
Na wat uurtjes Aion te hebben gedaan ben ik erachter gekomen dat dit totaal niet mijn spel is. Ik vind de sfeer gewoon veel te Aziatisch. En Guild Wars was nog wel mijn favorite game ever. (Maar die is ook gemaakt door het Amerikaanse team van NCsoft.
[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 06-09-2009 23:06 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Jep, wist dat het head start was met een pre-order. Ik wacht nog even wat berichten af, als het zo positief blijf ga ik hem gewoon pre-orderen zodat ik 20 september kan gaan spelen. Hoop natuurlijk wel nog wat Open Beta te kunnen spelen. Heb de laatste tijd wat meer games gekocht die na een week hun geld echt niet waard bleken te zijn.MrDummy schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:00:
[...]
Nou, Open Beta loopt tot volgende weekend. Je hebt dus dik een week tijd om eentje te kunnen bemachtigen.
En 20 september kan niet als EU. Je hebt ook weer beta key nodig voor headstart van 5 dagen, omdat de boxen pas binnenkomen op 24/25 september.
Dus zonder beta key: 25 september pas.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Hebben jullie deze exclusieve items ook of niet? Dit is laatste controle op tweede beta key.Bij deze ontvangt u de Aion pre-order code. Deze code geeft toegang tot de Aion beta events en andere voordelen:
* Toegang tot alle beschikbare Aion Beta weekenden
* Toegang tot Server en Character voorselectie
* Toegang tot de Headstart
* Exclusieve digitale items:
o Talisman of Lodas (1 uur XP + 20%)
o Dark Cloud Hat (Attribute booster)
o Ancient Ring elemental effect
[ Voor 64% gewijzigd door MrDummy op 07-09-2009 01:09 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq