Ehhh wat?
Edit:
Wel irritant dat elke keer de game wordt afgesloten

[ Voor 34% gewijzigd door rgarretsen op 06-09-2009 18:11 ]
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ehhh wat?
Er staat nu bij de status van de inlog servers: 11 min remaining...
Hij telt op...
[ Voor 49% gewijzigd door Bensjero op 06-09-2009 18:13 ]
Het is net pakjes avond bij Sinterklaas.. Elke minuut wachten is er 1 te lang, maar als je dan eenmaal je cadeau hebt..!!
US login is up
[ Voor 8% gewijzigd door Swindle op 06-09-2009 18:18 ]
Ehhh wat?
Is dit dezelfde error als jullie krijgen? Update server werkte ondertussen weer
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Verwijderd
http://209.85.129.132/sea...//kindred.aion.tv/status/
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ah op de status pagina:
•When the login servers come up, you may still not be able to login - NCsoft can further control which accounts are active (you can try and login, but it will probably say your account is not allowed to play, until they officially open)
[ Voor 64% gewijzigd door Nowa op 06-09-2009 18:24 ]
43% of all statistics are worthless.
Check je status online bij Ncsoft. Als je een prepurchase hebt gedaan moet je nog wel een maand erbij kopen om te kunnen spelen. Zelfde idee als bij de WoW launch, maar je kon dat toen faken.
lees bij Kindred...blouweKip schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:21:
hmm, ik kan eindelijk connecten, krijgt een of andere melding dat mn account suspended is vanwege een openstaande betaling...begint al goed
When the login servers come up, you may still not be able to login - NCsoft can further control which accounts are active (you can try and login, but it will probably say your account is not allowed to play, until they officially open)
je kan natuurlijk ook zelf wel bedenken dat ze op een of andere manier de hoeveelheid logins proberen te beperken...
Op zich wel slim. Hoop dat t niet al te lang gaat duren.
43% of all statistics are worthless.
Ik ga geen betaling doen voor een open beta, sterker nog, als dat wel moet dan cancel ik mn pre-orderCheck je status online bij Ncsoft. Als je een prepurchase hebt gedaan moet je nog wel een maand erbij kopen om te kunnen spelen. Zelfde idee als bij de WoW launch, maar je kon dat toen faken.
Ik snap dat men probeert het aantal accounts te beperken wat meteen kan inloggen, maar die melding geeft iets anders aan.
Ik krijg ook die account suspended melding, hopelijk is dat snel over...
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Komt me een beetje vreemd over, geef dan een melding die iets met het probleem te maken heeft ipv een random foutmelding, ncsoft heeft toch immers al weer wat jaren ervaring in deze markt.Je hoeft heus niet te gaan betalen. Ze gebruiken gewoon deze melding om niet iedereen tegenlijk te laten inloggen. Ze kunnen niet zomaar een nieuwe error erinpleuren met die reden erin.
Pre-Select 12d 2h 29m 17s
Head Start 14d 2h 29m 17s
hehe
Als je terug had gelezen in dit topic had je gezien dat dit waarschijnlijk wel gaat, je moet dan in de instellingen van NCSoft launcher je gebied op Europa zetten....Pranger schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:32:
Hmm bij mij staat in de NCsoft launcher AION (North America) kan ik wel gewoon op EU servers hiermee connecten?
Je kan bij preferences je region wijzigen naar EU.Pranger schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:32:
Hmm bij mij staat in de NCsoft launcher AION (North America) kan ik wel gewoon op EU servers hiermee connecten?
Ik was niet de eerste
[ Voor 5% gewijzigd door Bensjero op 06-09-2009 18:35 ]
@carribus Suggestion: Don't worry about it. Set Launcher Options/Settings to Europe.Pranger schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:32:
stond at twitter
Verwijderd
Nope het is de EU versie zie ik nu
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 18:43 ]
Volgens mij europese server lijst, ik heb deze op twitter gevonden, maar een vriend van mij is het gelukt heel even de server lijst te zien en die noemde ook deze namen opVerwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:41:
Dats volgens mij de amerikaanse of niet?
ik kan nog niet joinen omdat ik via fileplanet niet kan downloaden, en na een half uur wachten maar op ~175kb , en op gamershell gaat het maar met ~150 kb, dus torrent, en daar wisselt het tussen ~100 en ~300 kb. *sigh*
--------------
mooi zo
over mijn nick zit ik nog te denken , waarschijnlijk xViperNL ofzo , in elk geval begint het met een x en eindigt het op NL
[ Voor 22% gewijzigd door xPhantom op 06-09-2009 18:59 ]
Usenet ftw ^^maikelstraub schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:51:
dus tweakers @ aion in Kromede?
ik kan nog niet joinen omdat ik via fileplanet niet kan downloaden, en na een half uur wachten maar op ~175kb , en op gamershell gaat het maar met ~150 kb, dus torrent, en daar wisselt het tussen ~100 en ~300 kb. *sigh*
Kunnen jullie er allemaal al in?
 had veel eerder moeten doen natuurlijk
 had veel eerder moeten doen natuurlijk
                    Edit:
en weer een crash -.-'
Edit 2:
en nog één... hoe doe je btw zon repair?
[ Voor 25% gewijzigd door Shikaka op 06-09-2009 19:16 ]
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
De vraag is dus: bestaan er exclusieve beta keys of zijn alle beta keys nagenoeg gelijk?
Meso uit CB is er niet, dus dan maar ook Kromede nemen.
[ Voor 12% gewijzigd door MrDummy op 06-09-2009 19:10 ]
Net zijn die stemmen beetje irritant aan het worden bij het aanvallen, lijkt net of ik naar vrouwen tennis luisteren.
Zit op Kromede, naam Quad.. zwaai ff als je me ziet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga er nog een tijdje insteken om te kijken of het echt iets voor me is anders blijf het bij wow
heb je je wachtwoord veranderd? dat moet.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:17:
kan niet inloggen, naam en wachtwoord klopt niet, kom dat omdat de site van aion plat ligt?
Aion gamer,
In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple:
1. Log in to your NCsoft Master Account
2. Click Game Accounts.
3. Select your Aion game account.
4. Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.
If desired, you can use the same password as before.
Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009.
See you in Atreia!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Zelfde probleem hier.... en al ga ik naar de site:kaluro2 schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:27:
[...]
heb je je wachtwoord veranderd? dat moet.
Aion gamer,
In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple:
1. Log in to your NCsoft Master Account
2. Click Game Accounts.
3. Select your Aion game account.
4. Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.
If desired, you can use the same password as before.
Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009.
See you in Atreia!
This site is temporarily unavailable due to scheduled maintenance.
Please check back again soon.
Zucht, zal ook eens niet.
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
Heb een warrior aangemaakt, zit nu op level 5. Tot nu toe erg leuk om te spelen
Vreemd dat andere mensen totaal geen problemen hebben, ik ga maar eens uninstall proberen. Repair heeft niks opgeleverd.
Verwijderd
Leuk dat ze de camera keuzen hebben toegevoegd, maar de camera voelt wel beetje "gammel" atm. Ik gebruik regelmatig de 2 muis knoppen om mee te lopen en sturen, dit gaat niet met de nieuwe optie aan.
En wat zien die mini chars er toch nog steeds raar uit tussen de rest.
Fijn om weer te kunnen AIONen ook al is het een beetje té druk tijdens het questen. En het blijft jammer dat het weer beta is, wil de retail!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 20:55 ]
Misschien is ie er wel niet, maar in guildwars had je een icoontje die van kleur veranderde en een mouse-over had die je lag aangaf... Heeft aion dat ook?
Je wilt dus zeggen dat beta keys, ontvangen bij CE box order (niet een digitale versie, maar normaal) ook gewoon is zoals alle andere beta keys? Bevestig dat even.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:13:
elke beta key geeft toegang tot de open beta (ook single beta key "keys")
Ik sta klaar om één vrije key aan iemand te geven, maar nu even zekerheid maken.
Ik heb helaas ook naast het net gevist wat betreft de keys. Hopelijk kan ik er ergens nog een bemachtigen, anders moet ik maar tot 20 september wachten.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Nou, Open Beta loopt tot volgende weekend. Je hebt dus dik een week tijd om eentje te kunnen bemachtigen.Forn schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:23:
Ik heb helaas ook naast het net gevist wat betreft de keys. Hopelijk kan ik er ergens nog een bemachtigen, anders moet ik maar tot 20 september wachten.
En 20 september kan niet als EU. Je hebt ook weer beta key nodig voor headstart van 5 dagen, omdat de boxen pas binnenkomen op 24/25 september.
Dus zonder beta key: 25 september pas.
Verwijderd
100% zeker kan ik het je niet vertellen, ik weet alleen dat ik met een 6th closed beta key nu gewoon acces heb. plus:MrDummy schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:58:
[...]
Je wilt dus zeggen dat beta keys, ontvangen bij CE box order (niet een digitale versie, maar normaal) ook gewoon is zoals alle andere beta keys? Bevestig dat even.
Ik sta klaar om één vrije key aan iemand te geven, maar nu even zekerheid maken.
As added extra spice, FilePlanet will--in addition to distributing the client--be giving away a load of open beta keys starting on Tuesday, September 1, 2009. Get on the starting line if you do not have an eligible Aion account already! Eligible accounts include any previous closed beta participants and those who have preordered or prepurchased Aion.
Hierin staat duidelijk wat een "eligible account" is, en is van de officiele Aion site
Virusscanner uitzetten en nog eens proberenSwindle schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:28:
Helaas is het voor mij nog onmogelijk om te spelen, krijg constant te zelfde gameguard error. "The Game of Game Guard was modified"
Vreemd dat andere mensen totaal geen problemen hebben, ik ga maar eens uninstall proberen. Repair heeft niks opgeleverd.
Wat versta je onder een aziatische sfeer?Zamoraak schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:58:
Na wat uurtjes Aion te hebben gedaan ben ik erachter gekomen dat dit totaal niet mijn spel is. Ik vind de sfeer gewoon veel te Aziatisch. En Guild Wars was nog wel mijn favorite game ever. (Maar die is ook gemaakt door het Amerikaanse team van NCsoft.
en tot welk level ben je gekomen?
[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 06-09-2009 23:06 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Jep, wist dat het head start was met een pre-order. Ik wacht nog even wat berichten af, als het zo positief blijf ga ik hem gewoon pre-orderen zodat ik 20 september kan gaan spelen. Hoop natuurlijk wel nog wat Open Beta te kunnen spelen. Heb de laatste tijd wat meer games gekocht die na een week hun geld echt niet waard bleken te zijn.MrDummy schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:00:
[...]
Nou, Open Beta loopt tot volgende weekend. Je hebt dus dik een week tijd om eentje te kunnen bemachtigen.
En 20 september kan niet als EU. Je hebt ook weer beta key nodig voor headstart van 5 dagen, omdat de boxen pas binnenkomen op 24/25 september.
Dus zonder beta key: 25 september pas.
Eigenlijk elke MMO na World of Warcraft, behalve Lord of the Rings Online.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Ze proberen dus te balanceren tussen beide stammen.
Ik ga spelen op Balder, ook op High bezetting, maar die kan nog wel Elyos accepteren.
En nog iets bij mijn beta key toewijzing staat er extra's bij mijn tweede beta key:
Hebben jullie deze exclusieve items ook of niet? Dit is laatste controle op tweede beta key.Bij deze ontvangt u de Aion pre-order code. Deze code geeft toegang tot de Aion beta events en andere voordelen:
* Toegang tot alle beschikbare Aion Beta weekenden
* Toegang tot Server en Character voorselectie
* Toegang tot de Headstart
* Exclusieve digitale items:
o Talisman of Lodas (1 uur XP + 20%)
o Dark Cloud Hat (Attribute booster)
o Ancient Ring elemental effect
Of zijn deze exclusieve items alleen bij officiele key?
Hoe kom ik achter?
[ Voor 64% gewijzigd door MrDummy op 07-09-2009 01:09 ]
Misschien hij niet helemaal lekker omgaat met me systeem ofzo, morgen maar is wat ram plankjes verwijderen en met 4gb proberen inplaats van 8 en ff ander raid config erin..
Tot nu toe best impressed net in de stad aangekomen op level 10 en moet zeggen als WoW fan amuseer ik me prima denk ik dit nog wel vol hou aangezien ik morgen vrij ben ga ik er even tege aan..
Wennen is het zeker maar de manier waarop alles op je af komt bevalt me goed
Deze voordelen gelden dus ook alleen bij je officiele key van aion. (niet voor de beta key)
Inmiddels half lvl11 chanter, wel geinige class...
Verwijderd
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

:fill(white):strip_exif()/i/1253529732.jpeg?f=thumbmini)
/u/238095/crop5c6abd7d0d664.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/21691/007.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/226051/crop57b6e1fb74d41.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/243347/avatar.jpg?f=community) 
            /u/255418/usericon.png?f=community) 
            /u/104970/tchantchux-icon.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1100/crop5a1c5df8066e1_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/217658/tweak.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/163189/crop5e623e52048c9_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/154974/Jelly_avatar01_small.png?f=community) 
            /u/271796/crop5db14e85c5229_cropped.png?f=community) 

:strip_exif()/u/284461/Untitled-1.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/8072/70px-SHODAN.jpg?f=community) 
            /u/34819/avatar60x60.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/41138/reverse.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)