[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Mijn mededelingen so far:
- de character generator is iets meer uitgebreid. ER LOPEN NU OOK AL DWERGEN ROND :)
De spelend volk is in allerlei soorten maten, van heel groot naar heel klein. Blijft apart beeld tegenover aantal mmo's waar characters allemaal even groot zijn. Wel komisch beeld.
- Ik heb geen crashes (standaard firewall / mcafee) gezien tijdens spelen
- echter de volgende dag, nu als ik pc scherm aanzet meldt mcafee opeens een trojan, een arthemis of zo, in de ncsoft map???? Dat is niet zo mooi. Misschien toevallig vingerafdruk voor GG tool.
- ben opnieuw gaan spelen met dezelfde char en naam Xenosaga op B server. Maar nu wat sneller doordat ik beter weet waar ik moet zijn.

Ze hebben video tuto's toegevoegd zodat spelers weet hoe het werkt. Een positief bijdrage voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog wel irritant dat ik perongeluk de camera op een rare hoek lock. en dit weer moet aanpassen met de rechter muisknop.

Verder na het resten (wat trouwens super snel gaat) wilt me char niet meer rennen maar blijft super langzaam lopen totdat ik mijn dolk pak.

Verder zijn de menu`s een beetje karig en voelen goedkoop aan. Ik hoop dat ze dit nog kunnen herdesignen.
Verder mis ik sfeer in de huisjes waar je kan resten etc het zijn nu lege kale kavels.

Maargoed dit zijn dingen die ik persoonlijk minder vond. voor de rest erg leuk spel. vooral private verkoop van je rotzooi op straat. reuzen, dwergen en chars met enorme hoofden. een aangename drukte kwa mobs in het begin area :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:30

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:44:
gister een level 5 ehrm naamkwijt* ranged? nogwat met een dolk. komt hieruit de subclasse assasin? want ik kan nog niet onzichbaar worden? en blijf je je behaalde level houden nadat je de retail code hebt ingevoerd? of worden beta chars gedeleted?
Je kan onzichtbaar worden met de skill hide, die je dus op level 5 kan kopen van de Scout Trainer.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik wacht nog steeds op een key.
Kan iemand vertellen hoe het zit met de graphics ?

Ik heb even de chinese beta gespeeld tijd terug maar dat zag er zo vreemd uit ( graphics waren ver beneden maat )
Alle filmpjes tot zo ver zien er wel leuk uit en ik wil ook graag ff spelen voordat ik overga tot aanschaf.
Kheb WoW gespeeld sinds het uit was in 2004 (inmiddels gestopt) dus de verwachtingen zijn wat matig atm.

Andere WoW spelers die me wat kunnen vertellen over de ervaringen en graphics ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:44:
en blijf je je behaalde level houden nadat je de retail code hebt ingevoerd? of worden beta chars gedeleted?
Net als meeste mmo's in beta: ja, ze gaan weer weg na Open beta.
Alleen bij Headstart blijven de chars behouden omdat je vooraf mag levelen voor de officiele release.
Het heeft dus niet met de key te maken waar characters aan gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Hoe werkt de rested XP moet je ergens uitloggen of bouw je het automatisch op?

Verder heb ik me goed vermaakt gister. Mage op lvl7 nu.
Het spel voelt goed aan. Kan mooi overzicht houden met waar ik mee bezig ben. Quest log is super.
Grafisch zit het goed. Ik speel nog even lekker door.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf de quest helper functie een beetje jammer. ivm je maar 1 quest per keer kan locaten. het zo fijn zijn om er gelijk een stuk of 5 te pakken en die af te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
*Update

Ik had dus ook even een mail gestuurd naar NCsoft betreffende serial key ect.

Krijg ik het antwoord dat ik een key kan halen bij Fileplanet, waar je ten eerste een subscriber moet zijn en ten tweede krijg ik een link van de NA beta ( terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat ik in teh NETHERLANDS woon )

Mocht dat niet voldoende zijn moest ik de game maar gaan aanschaffen via hun store lol

Niet echt behulpzaam dus...

Iemand toevallig nog een key over of nog een site weet waar ik het kan proberen ? ( kheb alle sites tot zover gehad )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb me gisteravond heerlijk vermaakt in de 2 uurtjes playtime. Momenteel lvl 4 Ranger. Ik doe niet aan powerlevellen. :9 . Ik heb eerst de UI uitgebruid gechecked qua instellingen, de gameplay van mijn character, de bewegingen van mijn character etc. Ik moet zeggen....pfff...ze hebben alles vrij goed in elkaar gezet. Omgeving ziet leuk en verfrissend uit. questgiver is goed te traceren, questboek is vrij uitgebreid. MAAR wat ik echt mooi en geslaagd vind is die tutorialgebeuren, laat zien in een klein "filmpje" hoe een handeling e.d. werkt..
Wat ook echt mooi was (ik logde om 19.00u in) inloggen, server kiezen en spelen. Tig spelers in de begin area en geen enkel frikking lag. Ik had ect zooi lag verwacht zoals bij andere MMO's. maar niks..noppes..nada lag.

Ennu ga ik weer aan het werk.. :9 :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd moet toegeven geen enkele lag of fps drops ondanks het super druk is. en ik alles op highspeel op mijn laptopje met een 8600m kaartje echt nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:39:
Ik vind zelf de quest helper functie een beetje jammer. ivm je maar 1 quest per keer kan locaten. het zo fijn zijn om er gelijk een stuk of 5 te pakken en die af te gaan. :)
Die miste ik inderdaad ook al, maar ik merk wel dat je daar door geforceerd wordt de quests te lezen ipv blindelings pijltjes te volgen ;).

Ik heb gisteren gespeeld tot een level 8 warrior, game bevalt erg goed. Ziet er grafisch ook super uit al had ik iets hogere verwachtingen door dat het de cryengine is. Ben erg benieuwd naar lvl 10 en hoger vanavond. Het enigste wat me persoonlijk stoort is dat je zo'n kleine characters kunt maken, en dat komt vooral omdat het gewoon de normale modellen zijn maar dan verkleind. Die zien er gewoon belachelijk uit als je ze ziet rond rennen in een verder mooie wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de kleine chars vraag ik me af. of je met pvp geen voordeel zal hebben? ivm grotere chars je mindergoed kunnen raken?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:33:
bij de kleine chars vraag ik me af. of je met pvp geen voordeel zal hebben? ivm grotere chars je mindergoed kunnen raken?:P
Voor de game zal er geen verschil zijn denk ik. Het is tenminste geen FIRST PERSON shooter zoals CS waar schade wordt bepaald op body. Monsters zullen je evenveel raken welke lichaam je ook hebt.

Maar klein zijn heeft wel visueel voordeel en nadeel.
Voordeel: De tegenstanders (players!) zien je minder goed en je wordt minder snel getroffen omdat ze je moet selecteren met muis. Je bent minder snel te selecteren op het scherm. Een klein tactisch voordeel.
Nadeel: Lastig voor healer, je bent minder snel te zien en te selecteren, maar misschien valt dat mee bij de party omdat je venster ook links op het scherm staat.

Dus alleen voor players heb je visueel voordeel en nadeel. Je zou zeggen dat rogues/scouts klein moeten zijn zodat anderen je niet snel zien aankomen :P En dat warriors groot moeten zijn om lekker patserig uit te laten komen: hit me! :)

Edit: ik ontdek een online shop met nog aantal beschikbare Beta EU keys: http://www.onlinekeystore...ty-EU-Pre-Order-Code.html De andere shop g2gplay is op.

[ Voor 7% gewijzigd door MrDummy op 07-09-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben er bijna zeker van ,ik ga spiritmaster :P Ze blijven wat benedenmaats dus kan het met die class enkel beter worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil idd ook nog een ranged class proberen vandaag. ben benieuwd maar het backstabben van je enemy blijft lekker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Het enige waar ik me nog aan erger is de enorme hoeveelheid franse onzin op publieke channels. Misschien net pech met de server, en komen er misschien nog frans-talige servers na de launch. Ik dacht dat het min of meer wel een ongeschreven regel was om engels te praten over public channels. Kon ik me ook zo aan ergeren in WoW public chat.

Ziet er schitterend uit, speelt als een trein en het oogt behoorlijk af. Ik kan niet wachten tot de headtstart op de 20ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze zullen met de tijd wel op bepaalde servers settlen, zodat er wat meer onderscheid komt. Ik heb er an sich geen bezwaar tegen, zolang ze het maar niet in party doen of baggerlange gesprekken op de publics gaan houden. En inderdaad, WoW is daar heel erg in :P (niet alleen frans, maar ook nederlands en scaninavisch).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48
Warrior gaat ook hard :P. Op level 4 gelijk een green mace mogen looten waardoor alle aanvallen 2 keer zo hard aankwamen :D Nu inmiddels level 8 dus wordt wel tijd voor een vervanging O-)

Af en toe wel een ramp om bepaalde mobs te pakken te krijgen terwijl er 30 man op staat te wachten, vervolgens naar ander channel gegaan om te kijken hoe het daar was en wat kom ik tegen... een geheel leeg veld voor mij alleen om die mobs te killen voor me quest :*)

Inmiddels ook al 30k goud/geld(hoe heet dat eigenlijk?) dus gaat ook wel lekker.

Kan niet wachten tot level 10 om een stukje te vliegen, maar dat wordt pas vanavond helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

ja dat frans praten viel me ook af, beetje jammer. Het spel verder is erg interresant tot nu toe, als ik na 2 dagen nog steeds zin heb om het te spelen dan ga ik hem kopen :) Ik speel nu een priest lvl7, lekker iedereen die ik tegen kom wat boosts geven :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Gorion3 schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:08:
Ik speel nu een priest lvl7, lekker iedereen die ik tegen kom wat boosts geven :)
Dan ben je goedhartig persoon. Niet elke priest zit met boost buffs te strooien naar anderen. :)
Vliegen is vanaf level 10, en het vliegt best wel goed maar bediening is even wennen. Het lijkt wel een lift, op / neer, die kant op vliegen. Met muis kun je niet op en neer gaan tot nu toe zoals met wow.

Doordat iedereen vleugels kan krijgen zal levelen al beter gaan maar je kan ook makkelijker uit moeilijke situaties weglopen en je leven redden. Of als warrior kun je tactisch attack doen (al vliegend van boven aanvallen) maar denk erom, je hebt beperkte vliegtijd. Je kan naar beneden vallen.
Gebeurt dat toch, dan verlies je wat exp. Ga naar soulhealer ernaast en betaal ervoor om je verloren exp terug te halen. Zo kun je weer verder gaan alsof er niks gebeurd is, hooguit minder geld. Niet vergeten dus.

Je moet ook weten dat gathering items ook in de lucht te vinden zijn. Kijk dus af en toe omhoog.

Speltips:
- koop niet te snel nieuwe armor of wapens bij lagere levels. Je krijgt ze bijna altijd als upgrade bij aantal quests. Wacht dus zoveel mogelijk met kopen van extra dingen.
- Je kan wel je bestaande armor verbeteren met stones, gebruik ze gerust.
- Druk niet te snel op toets B. De shards blijven werken zolang je speelt. Als je dat doet, vergooit je al een shard mee. (Ik maar denken dat B voor Bags staat ivm wow.....)
- Bewaar de items zoveel mogelijk voor professions, want na level 10 ben je in een stad waar je ze kunt gebruiken voor je skills training. De trainers zijn achterin de stad.
- Koop zo snel mogelijk bag space in de dorp. Het is makkelijk dat je bag space al snel op is tijdens spelen doordat je meer en meer items verzamelt.
- Gray items zijn snel te verkopen met 'Sell Misc' knopje links. Dit is voor overige items die je gerust meteen kan verkopen. (een Misc knop dus)
- Ga niet zwemmen in diepe delen, dat heeft geen zin. Water steek je dus al vliegend over. (als ze dat niet hebben aangepast sinds CB)
- Vliegen in steden mag niet, maar je mag wel zweven voor sneller verplaatsen.
- Je kunt speciale eten kopen die je wat buffs geven voor b.v. meer mana regeneratie.
- Het heeft niet zoveel zin om als mechant spullen te verkopen onder level 10, want meesten levelen snel door tot level 10. Vanaf level 10 heeft het wel meer zin, vooral in de steden en drukke plaatsen.

[ Voor 38% gewijzigd door MrDummy op 07-09-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 00:10
Ben ik de enige waarbij het spel eruit blijft klappen of vastloopt ?

Fresh install van me PC
nieuwe install van Aion
Geen 8gb ram maar 4 Gb ram
Geen Raid meer
Nieuwste drivers
Aion alles laten repaire en update

Nog steeds blijft hij eruit knallen en vaak dus na ong 10min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Mektheb schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:29:
Ben ik de enige waarbij het spel eruit blijft klappen of vastloopt ?

Fresh install van me PC
nieuwe install van Aion
Geen 8gb ram maar 4 Gb ram
Geen Raid meer
Nieuwste drivers
Aion alles laten repaire en update

Nog steeds blijft hij eruit knallen en vaak dus na ong 10min
Vreemd, ik heb ook 8GB ram en raid0 array draaien.. maar vandaag geen enkele problemen itt gisteren..

Specs:
Q9550 (2.53 ghz ofzo)
Gigabyte X38-DS4
8GB ram op 800mhz
HD3870 512MB
Raid0 (2x160gb)

Draai alles op max met 4x AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik in godsnaam die patch kan installeren, Heb al closed beta gespeeld maar krijg het niet voor elkaar de patch te installeren.... Net terug van vakantie dacht ff lekker AION te kunnen spellen... Dus als iemand de stappen kan neerzetten voor me bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Iemand enig idee hoe je wat betere gear kunt krijgen?
Gisteren 4,5 uur gespeeld en ondertussen een lvl8 priest, die na vanavond een cleric moet worden. Maar het gearen gaat niet echt hard. Heb wel af en toe wat geloot van verschillende enemy's maar dat was hoofdzakelijk chain of shields.
Wel een erg lekker spel en een heel erg welkome vervanging voor WoW :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gorion3 schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:44:
[...]

Vreemd, ik heb ook 8GB ram en raid0 array draaien.. maar vandaag geen enkele problemen itt gisteren..

Specs:
Q9550 (2.53 ghz ofzo)
Gigabyte X38-DS4
8GB ram op 800mhz
HD3870 512MB
Raid0 (2x160gb)

Draai alles op max met 4x AA
Naja ik dacht dus ook zo van het ligt niet aan me pc ( maar dat kan altijd dus verandermaar wat)
Maar vaak als ik bv ren met lopen en klik tegelijk ( dus 3 toetsen tegelijk) knalt het spel eruit..
En dat is heel erg irritant,ben je net bezig bam klapt hij eruit..

Ik kom dan ook in windows en de launcher vraagt of ik de error will sturen, maar de game blijft doorlopen volgens taskmanager en moet het procces dus ook killen voor ik opnieuw kan opstarten

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 07-09-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gear aan het begin komt hoofdzakelijk uit quests, al zijn die soms vreemd genoeg een stuk hoger lvl dan wat je uiteindelijk aan gear krijgt. (Als 13 krijg je een 16 quest, maar gear is dan bv 11 of 12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Een tip:
Koop je een key via http://www.onlinekeystore.com/product.php?productid=250, wacht even een poosje, dan verschijnt boven een stukje veld "you're watching this page?" en dan kun je binnen 60 minuten 5% korting toepassen met de speciale key op de aankoop key. Aan je de keus of je korting wilt of niet.
De 5% korting is ongeveer 25 cent korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pica schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:29:
[...]

Zelfde probleem hier.... en al ga ik naar de site:

This site is temporarily unavailable due to scheduled maintenance.
Please check back again soon.

Zucht, zal ook eens niet.
Het probleem zat het hem in de config, hij stond op NA ipv EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18
Nu een paar uurtjes AION gespeeld. Leuk spel, dat wel. Alleen lijkt het me het verhaal totaal niet te interesseren. Quests zijn ga naar A, sla 10 monsters neer, ga naar B, sla er nog 5 neer en kom weer terug.
De namen vind ik een beetje achterlijk. Zelf namen verzinnen is moeilijk, maar lijkt alsof de makers de namen hebben bedacht terwijl ze op de wc zaten.
En daarbij vind ik de quests een beetje verwarrend volgen. Voor zover ik weet zijn er totaal geen quest markers om te weten waar je naar toe moet. Schiet ook niet echt op. Als dat wel zo is, kan iemand me vertellen welke dat dan moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand idee hoe ik de patch makkelijk installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Adames schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:01:
Voor zover ik weet zijn er totaal geen quest markers om te weten waar je naar toe moet. Schiet ook niet echt op. Als dat wel zo is, kan iemand me vertellen welke dat dan moeten zijn?
Sorry hoor, maar dan heb jij de hele spel verkeerd begrepen. Als je ff de tijd neemt voor Aion word met kleine tutorialfilmpjes haarfijn uitgelegd hoe alles werkt, dus ook met quest/questgiver en locatie waar je natoe moet enzo. Probeer eerst het spel te begrijpen, bekijk de instellingen , check je UI, neem de tijd ervoor hoe alles in elkaar klikt, wat/waar alles staat. Tegenwoordig moet alles voor iedereen voorgekauwd zijn. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Inderdaad,

Questmarkers is wel makkelijker, maar zeker niet noodzakelijk. Als je alles voorgekauwd wil hebben moet je tegenwoordig WoW gaan spelen met addons :)

Ik speel zelf priest/mage om te testen, denk dat ik voor spiritmaster ga in live. Grafisch ziet alles er ok uit, het speelt ook lekker. En het is weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Lord_Salo schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:26:
[...]

Sorry hoor, maar dan heb jij de hele spel verkeerd begrepen. Als je ff de tijd neemt voor Aion word met kleine tutorialfilmpjes haarfijn uitgelegd hoe alles werkt, dus ook met quest/questgiver en locatie waar je natoe moet enzo. Probeer eerst het spel te begrijpen, bekijk de instellingen , check je UI, neem de tijd ervoor hoe alles in elkaar klikt, wat/waar alles staat. Tegenwoordig moet alles voor iedereen voorgekauwd zijn. :9
Valt mee. Quests aannemen ed is ook niet echt het moeilijkste. En ja er staan mooie pijltjes in de je kompas om de richting aan te geven. Maar vaak heb je wel 6 quests en 3 campaign dingen in je lijstje staan. Behalve dat je dan absurd veel pijltjes hebt zie je ook geen verschil erin. Niet tussen quest en campaign. Niet hoe ver die quests eigenlijk zijn (op de map zie je niks van sterretjes oid) en ook geen verschil tussen bijvoorbeeld de geselecteerde quest en andere.
Zo hebben die vinkjes meen ik alleen zin om ze rechts op het scherm te toveren.
Ik heb zeker die filmpjes gekeken en support nagelezen. Hoef echt niks voorgekauwd te krijgen. Maar volgens mij zie ik nog steeds iets over het hoofd, vandaar deze vraag. Lijkt me sterk dat ze het zo vaag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Adames schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:41:
[...]

Valt mee. Quests aannemen ed is ook niet echt het moeilijkste. En ja er staan mooie pijltjes in de je kompas om de richting aan te geven. Maar vaak heb je wel 6 quests en 3 campaign dingen in je lijstje staan. Behalve dat je dan absurd veel pijltjes hebt zie je ook geen verschil erin. Niet tussen quest en campaign. Niet hoe ver die quests eigenlijk zijn (op de map zie je niks van sterretjes oid) en ook geen verschil tussen bijvoorbeeld de geselecteerde quest en andere.
Zo hebben die vinkjes meen ik alleen zin om ze rechts op het scherm te toveren.
Ik heb zeker die filmpjes gekeken en support nagelezen. Hoef echt niks voorgekauwd te krijgen. Maar volgens mij zie ik nog steeds iets over het hoofd, vandaar deze vraag. Lijkt me sterk dat ze het zo vaag doen.
Als je vinkje heb aangezet en je kan het nog steeds niet vinden op je minimap., klik ff op "M" (Map) je ziet dat een kruisje waar je moet zijn, makkelijk kan het niet :9
Ook hebben sommige quest extra options, op locate aan te zetten, komen ze ook op je Map te staan.

Als je hem nog steeds niet kan vinden, ga zoeken / travellen / exploreren....je zal hem geheid vinden, zoniet, doe lekker een andere quest. :9

Ik hoef echt niet in de betafase te gaan powerlevellen. Beta fase is voor mij uitzoeken/genieten/ondervinden hoe de hele spel in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Adames schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:01:
Nu een paar uurtjes AION gespeeld. Leuk spel, dat wel. Alleen lijkt het me het verhaal totaal niet te interesseren. Quests zijn ga naar A, sla 10 monsters neer, ga naar B, sla er nog 5 neer en kom weer terug.
Dit geld voor elke MMO.. dus lekkere whine.. maar gelukkig ben je nooit verplicht een MMO te spelen :) geld voor elk spel btw.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
SpoTs schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:57:
[...]

Dit geld voor elke MMO.. dus lekkere whine.. maar gelukkig ben je nooit verplicht een MMO te spelen :) geld voor elk spel btw.
Het valt me nu alleen iets meer op. Heb jaren guild wars gespeeld. Gold het imo ook minder bij. Missies boeide me, goed verhaal
Misschien is AION dan gewoon niks voor me .. (iemand interesse in een CE die nog in pre-order staat :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Weet niet of het mag hier, maar dat heb ik wel, mits er een Open Beta code bijzit, zodat ik het deze week kan spelen. Stuur me maar een PM.

[ Voor 8% gewijzigd door Forn op 07-09-2009 14:30 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Adames schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:21:
[...]

Het valt me nu alleen iets meer op. Heb jaren guild wars gespeeld. Gold het imo ook minder bij. Missies boeide me, goed verhaal
Misschien is AION dan gewoon niks voor me .. (iemand interesse in een CE die nog in pre-order staat :/)
LoL... Guildwars zit er VOL mee met deze onzin :p Ik heb AION niet gespeeld.. maar wel een hoop andere. Als je dit irritant vind bij het questen moet je gewoon lekker een Strategie spel gaan spelen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die voor mij nog een Key over heeft? Graag ontvang ik een DM'tje van een gulle gever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:38:
Niemand die voor mij nog een Key over heeft? Graag ontvang ik een DM'tje van een gulle gever :)
Liever gratis dan 5 Euro ervoor betalen? Het is tenminste beter dan boxje voor niks kopen die meer kost dan 5 euro. Ik heb al elders link gepost stukje terug.
De OB duurt een week lang, ruime tijd om alles goed te bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik heb AION ook ge-pre ordered maar kon het niet spelen.
Ik heb wel een account aangemaakt

Eerst moest het een 5GB patch downloaden, daarna een 3,5GB en halverwege kreeg ik een foutmelding waardoor hij onderbroken werd.
Het blijkt ook dat hij in de lijst van installed games zowel AION als AION (NA) staat.
Tijdens het downloaden van de eerste patch kwam ik er achter dat hij nog op NA stond, dus heb deze gewijzigd naar Europe. Kan dit switchen gevolgen hebben gehad voor mijn install en hoe kan ik dit nu het snelst oplossen. Ik zit namelijk niet weer te wachten om met 12kb/s te downloaden terwijl ik normaal met gemaak 1Mb+/s kan halen met gewone torrents.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ligt het nu aan mij of ben ik de enigste die eruit gedonderd wordt na 5min / 10 min / 30 min ?

ik zie het internet er vol me staan, maar hoor hier niemand erover ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 14:48
Denk dat de meesten die hier zitten momenteel op school/werk zitten en er dus waarschijnlijk geen last van hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Mektheb schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:22:
Ligt het nu aan mij of ben ik de enigste die eruit gedonderd wordt na 5min / 10 min / 30 min ?

van mij staat nu bijna 6 uur non-stop op. geen idee welke server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:10:
Ik heb AION ook ge-pre ordered maar kon het niet spelen.
Ik heb wel een account aangemaakt

Eerst moest het een 5GB patch downloaden, daarna een 3,5GB en halverwege kreeg ik een foutmelding waardoor hij onderbroken werd.
Het blijkt ook dat hij in de lijst van installed games zowel AION als AION (NA) staat.
Tijdens het downloaden van de eerste patch kwam ik er achter dat hij nog op NA stond, dus heb deze gewijzigd naar Europe. Kan dit switchen gevolgen hebben gehad voor mijn install en hoe kan ik dit nu het snelst oplossen. Ik zit namelijk niet weer te wachten om met 12kb/s te downloaden terwijl ik normaal met gemaak 1Mb+/s kan halen met gewone torrents.
De inhoud van Aion NA kopiëren naar de Aion map ;) Ten minste als NA al volledig gedownload was...

Werkte bij mij iig heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ben verslaafd aan me mage! wat een super classe vanaf level 1 al veel damage doen. Mana verbruik is best netjes ben niet vaak MB s aan het houden 1 keer ice stunnen 2 firebolts and down. Daarnaast kan je best ranged pew pewen. Daarnaast gaat het levelen ook erg snel als een mage merk ik

Oftewel ik heb mijn classe gevonden 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesulac
  • Laatst online: 25-08-2024
Mektheb schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:22:

Ik heb inderdaad nergens last van. Alle drivers up-to-date?
Heb wel op aionsource veel reacties gezien van mensen die ook problemen hadden met het spelen van Aion waar ook geen duidelijke oorzaak aan te wijzen was. Zelf in ieder geval nergens problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
er is een Gathering of Tweakers guild op Castor ( geloof ik ) server.

add Nmx aan je friendlist als je toevallig hier ook speelt en een guild zoekt, kan ik je adden als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Of add Gonzo :) al twee keer zoveel kans dat er iemand online is :)

edit: ben ik de enige die nu niet kan inloggen?

[ Voor 27% gewijzigd door GonzoNL op 07-09-2009 17:22 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
GonzoNL schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:12:
Of add Gonzo :) al twee keer zoveel kans dat er iemand online is :)

edit: ben ik de enige die nu niet kan inloggen?
Ik krijg de melding "Cannot connect to the authorization server"

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53
Hier ook auth server problemen, 2 uur geleden was het nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Tja word weer druk denk ik :P vandaag heel de dag gespeeld en niks aan de hand.. Heb nu asomodian naar lvl10 gegooid (me priest/cleric) en nu op kromele een warrior naar lvl10 bezig. Dat vliegen is echt goed gedaan vind ik, ookal is het nu nog maar een minuut, ik weet zeker dat het straks langer word :D

Op Kromele heet mijn character: Gorion, voeg me maar toe als je wilt.

-Edit: Nog steeds authorization server down :(

[ Voor 6% gewijzigd door Gorion3 op 07-09-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53
Werkt bij mij nu weer.

Weet iemand trouwens hoe je die irritante popup box wegkrijgt, die elke keer maar zegt dat je een untradeable item gaat oppaken, en of je dat dan wel zeker weet :/ . Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Het bevalt me echt! Ik ben nu een lvl 14 Gladiator, en het moment dat je naar lvl 10 gaat en voor het eerst de nieuwe gebieden kan verkennen is echt geweldig!

Ik voel me als Gladiator echter best beperkt in Skills, en de damage is me ook niet zo geweldig. Iemand een idee hoe ik meer damage kan doen?

En dan nog een beetje een suf vraagje: hoe kan ik in godsnaam iets typen? Is dat nou echt zo moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit een beetje apart, maar ik zit al te denken wanneer dit spel officieel uitkomt.
Stel dat ik op een of andere manier de installatiefiles kan bemachtigen, kan ik dan voor een lagere prijs dan de packs op de website een Key kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
Glopes schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:20:
Het bevalt me echt! Ik ben nu een lvl 14 Gladiator, en het moment dat je naar lvl 10 gaat en voor het eerst de nieuwe gebieden kan verkennen is echt geweldig!

Ik voel me als Gladiator echter best beperkt in Skills, en de damage is me ook niet zo geweldig. Iemand een idee hoe ik meer damage kan doen?

En dan nog een beetje een suf vraagje: hoe kan ik in godsnaam iets typen? Is dat nou echt zo moeilijk :D
Damage kan je goed omhoog krijgen met betere equip, en nieuwere skills natuurlijk met de levels. Het komt wel ;). De equip welk je krijgt hangt een beetje af van waar je op focused, level of gear. Als je gewoon flink voor de gear gaat en elites e.d. killed waar mogelijk kan je best aardige equip oppakken waarmee je flinke stappen vooruit gaat in damage, defense, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh ik heb even snel tot lvl 5 (en een half) gespeeld met mn ranger, ik heb ook dual-wielding gekocht en twee daggers mee in de strijd genomen.
Wat ik echter raar vind:
Met 1 dagger haal ik ~12 dmg per hit, en met 2 haal ik maar 1-4dmg... hoort dit zo?

Verder zag ik dat je skills mee lvl'en, is dit alleen maar als ze in je balk zitten of is dit altijd? (ik vind het wel vreemd dat ze niet geowon gebonden zijn aan je eigen lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:24:
Misschien is dit een beetje apart, maar ik zit al te denken wanneer dit spel officieel uitkomt.
Stel dat ik op een of andere manier de installatiefiles kan bemachtigen, kan ik dan voor een lagere prijs dan de packs op de website een Key kopen?
Meestal gooit zelfs de uitgever die op het internet bij een MMO en bij NCsoft games kan je ze downloaden via dat NCsoft programma.

Maar Aion is niks voor mij, ben er uit. De hele Aziatische stijl spreekt mij niet aan en ik vind het juist irritant. Ik snap niet dat mensen deze graphics zo mooi vinden (en ja, ik heb alles op high staan). Ik vind zelf de Guild Wars graphics beter dan deze.

[ Voor 28% gewijzigd door Zamoraak op 07-09-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
''Cannot connect to the authorization server.''

Servers off, of is er iets met mijn client verkeerd?

Edit:
NA servers will be brought down for maintenance at approximately 12.30 p.m. PDT (2.30 p.m. CDT, 8.30 p.m. BST). http://bit.ly/2Jmit2

Half 9 engelse tijd, is dus half 10 onze tijd (correct me if wrong), daarom kan je er dus niet in :X

[ Voor 54% gewijzigd door xPhantom op 07-09-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

maikelstraub schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:16:
''Cannot connect to the authorization server.''

Servers off, of is er iets met mijn client verkeerd?
the latter.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:15:
[...]

Meestal gooit zelfs de uitgever die op het internet bij een MMO en bij NCsoft games kan je ze downloaden via dat NCsoft programma.

Maar Aion is niks voor mij, ben er uit. De hele Aziatische stijl spreekt mij niet aan en ik vind het juist irritant. Ik snap niet dat mensen deze graphics zo mooi vinden (en ja, ik heb alles op high staan). Ik vind zelf de Guild Wars graphics beter dan deze.
Kan ik dan misschien je account overnemen, het lijkt mij wel een tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Als iemand mij uit kan leggen hoe je PM'ed? Ik kan het maar niet vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:35:
Als iemand mij uit kan leggen hoe je PM'ed? Ik kan het maar niet vinden :p
Tabje forum > Direct Messages, en dan op 'nieuwe discussie' klikken. Alvast bedankt man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:38:
[...]

Tabje forum > Direct Messages, en dan op 'nieuwe discussie' klikken. Alvast bedankt man :D
Ik kan het echt nog steeds niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:12

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Zo, dat was weer 6 uur Aion :P Eindelijk lvl10 nu, alleen nu nog even dat vliegen onder de knie krijgen :) Morgen ook eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor het verdienen van geld, want met 5 uitstapjes via teleporteren ben ik al blut :+

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zamoraak schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:47:
[...]

klikje

Je moet het wel hebben aan staan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:47:
[...]

Hehe ok. Bovenaan het scherm zie je het woord Forum in die rode balk staan, tussen pricewatch en community in. Da's het menu :D. Dan houdt u de muis op het woordje Forum waarna het linkje Direct Messages in de zwarte balk eronder verschijnt. U klikke daarop et voila: het berichtenscherm. Dan ziet u rechts boven de berichten de link 'nieuwe discussie' staan. Daar klikt u op en plots kunt u een nieuw bericht versturen! Hoop dat het zo lukt :)

Edit: Bericht ontvangen, hartelijke dank aan Zamoraak!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nou dat was weer lekker 4 uur furbolgs farmen, hoop dat ze wel wat variatie in de vijanden gaan brengen want dit is nou ongeveer het 4e kamp van die klere beesten die ik plat moet branden.

Ben nou lvl 13 ranger, gaat wel stukken langzamer met levelen dan gister moet ik zeggen :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
lvl 12 cleric nu :) Echt een heerlijk spel
En dat over geld verdienen wil ik ook graag wel weten :D Moest ff een paar keer flinke afstanden afleggen en nieuwe skill manuals kopen, weg geld :S
Meer mensen die op "Spatalos" spelen? Loopt perfect daar, echt 0,0 lag en niet al te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Potame schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:18:
En dat over geld verdienen wil ik ook graag wel weten :D .
Wat ik heb gedaan dusver is zo snel mogelijk cube upgrade gehaald, daarna gewoon letterlijk alles oppakken wat ik tegenkom, en bij de 1e de beste merchant de random en waardeloze zooi verkopen. Zat ook nog over na te denken over armor dat ik niet kan gebruiken op het AH te zetten ipv bij de merchant.
Heb tot dusver nog niet echt geld problemen gehad, en ik heb alle class- en craftskills die beschikbaar zijn, bij mijn weten in elk geval.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:30

g0tanks

Moderator CSA
En dat over geld verdienen wil ik ook graag wel weten :D Moest ff een paar keer flinke afstanden afleggen en nieuwe skill manuals kopen, weg geld :S
Meer mensen die op "Spatalos" spelen? Loopt perfect daar, echt 0,0 lag en niet al te druk.
Nouja, ik denk dat alle servers wel lag-free zijn, anders kan je nog altijd van channels switchen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

vandaag zeker 12 uur gespeeld (echt niet goed eigenlijk), morgen nog eens kijken hoelang het mij blijft boeien, als het ze morgen weer lukt dan koop ik hem en speel ik de beta niet meer :P (wil niet ALLES weten van te voren :P)

Mijn ping is trouwens altijd onder de 50.. volgens mij staan de server in de UK of nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gorion3 schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:54:
vandaag zeker 12 uur gespeeld (echt niet goed eigenlijk), morgen nog eens kijken hoelang het mij blijft boeien, als het ze morgen weer lukt dan koop ik hem en speel ik de beta niet meer :P (wil niet ALLES weten van te voren :P)

Mijn ping is trouwens altijd onder de 50.. volgens mij staan de server in de UK of nederland..
Duistland volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Hoe maak je op goede manier private kanaal? Ik heb geprobeerd eentje te maken, maar het gaat niet lekker. Het blijkt dat mensen die kanaal joinen niks kunnen zeggen! Ze kunnen mijn posts wel lezen, maar dat is ook alles. Zo eenzijdig.

Is dat een bug of niet afgemaakte onderdeel in de spel? Vreemd dat veel kanalen wel werken, maar private kanalen functioneren niet goed.

[ Voor 6% gewijzigd door MrDummy op 08-09-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Vanaf 20 september ga ik gewoon weer een Cleric spelen net zoals tijdens alle closed beta's, maar tijdens de open beta ben ik een Sorcerer aan het uitproberen.
Ik will wel eens zien of Sorcs echt zo snel dood gaan als ik zag tijdens het healen.

Op dit moment ben ik lvl16 en het valt me enorm mee, ik moet wel opletten dat ik niet onverwacht aangevallen word, maar met mijn root, ice chain en sleep kan ik de meeste lastige mobs wel op afstand houden.
De damage is ook prima, als ik start met een ice chain (slow) dan zijn mobs van mijn eigen lvl al dood voordat ze me bereiken :)

PvP heb ik nog niet getest, dat zal wel iets moeilijker worden denk ik.

Ik speel trouwens op Telemachus.
MrDummy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:09:
Hoe maak je op goede manier private kanaal? Ik heb geprobeerd eentje te maken, maar het gaat niet lekker. Het blijkt dat mensen die kanaal joinen niks kunnen zeggen! Ze kunnen mijn posts wel lezen, maar dat is ook alles. Zo eenzijdig.

Is dat een bug of niet afgemaakte onderdeel in de spel? Vreemd dat veel kanalen wel werken, maar private kanalen functioneren niet goed.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien zijn die kanalen bedoelt voor raids.
Op die manier kan alleen de leader praten en je hebt geen last van anderen die erdoorheen spammen.

[ Voor 34% gewijzigd door Jegorex op 08-09-2009 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Jegorex schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 01:37:
Vanaf 20 september ga ik gewoon weer een Cleric spelen net zoals tijdens alle closed beta's, maar tijdens de open beta ben ik een Sorcerer aan het uitproberen.
PvP heb ik nog niet getest, dat zal wel iets moeilijker worden denk ik.
Ik speel trouwens op Telemachus.

[...]

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien zijn die kanalen bedoelt voor raids.
Op die manier kan alleen de leader praten en je hebt geen last van anderen die erdoorheen spammen.
Hahaha. dat is wel DE oplossing voor het gespam in raid chat. :P

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Yup, ik speel ook op Spatalos, onder de naam Naeblish. Voeg me maar toe als je wilt.

Lvl 10 gladiator nu, nog even wennen aan het vliegen al vind ik wel dat je meteen beperkt bent in waar het kan. Die grote stad niet, beginners gebied niet en in het 2de gebied heb je ook weer delen waar je niet kunt vliegen.
Levelen gaat nu al een stuk trager en ik heb gelezen dat het midden 20 helemaal drastich hard naar beneden gaat. Persoonlijk vind ik grinden niet erg zolang je een gezellige guild hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Waar kun je die "professions" leren dan?
Ben gisteren wel in die grote stad geweest (pandemonium ofzo) maar niet echt iets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Als je crafting bedoeld, de groene gebieden in Pandaemonium zijn crafting districts, daar heb je trainers. Persoonlijk vind ik crafting niet de moeite waard om in een beta aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Mensen die nog een beta key willen bemachtigen; ga snel naar gamona.de, registreer en klik onderaan op teilnehmen. 1000 keys worden gratis weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DeepSeven schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:26:
Als je crafting bedoeld, de groene gebieden in Pandaemonium zijn crafting districts, daar heb je trainers. Persoonlijk vind ik crafting niet de moeite waard om in een beta aan te beginnen.
Het scheelt je wel later uren inhaal werk. Als je nu al wat tijd oppikt om wat te trainen, kan je bv al mana potjes maken wat weer best handig is :) Armor heb ik ook geprobeerd, maar je moet aardig hoge skill hebben wil je gear maken van 15-20, en je moet mats hebben waar je op lagere lvl nog niet graag wil komen.

edit, ik zit nu ook Spatalos, maar kijk nog even hoe de andere servers zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
DeepSeven schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:26:
Nee natuurlijk niet, maar het is wel handig om je een beetje te verdiepen daarin lijkt me.
De gear stats zijn me ook nog wat onduidelijk, zo kan ik als cleric ook chain dragen, maar hier zit geen MP op en lijkt me meer gemaakt voor melee classes. Al met al ben ik blij dat ik de beta eerst kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Yeps, Duitsland is correct :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Flinke afstanden afleggen? Van het level 10-15 gebiedje ofzo? naar pandemonium teleporten kost 600, en weer teurg ook 600. dat is 1200 totaal, of had je het over hoe duur de skill manuals zijn? daar heb je wel gelijk in.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Erg vermakelijk het spel, speeld lekker weg je kan goed je questjes doen enzo alles is duidelijk overzichtelijk, en niet te vergeten mooi :)
Ik ga vanavond er weer tegen aan en hopen de problemen waar de forums mee volstaan en ik zelf ook last van had verholpen zijn ( elke x als je een stad in of uit loopt loopt je client vast)

Ik heb al 3 WoW vrienden van me overgehaald het ook te kopen :) nadat ze het gezein hebben bij me thuis, dus we gaan dan met ze 3e van start als

Warrior / Gladiator
Priest / Cleric
Mage / Sorcerer

Is er nog een Server op dit moment met een Tweaker guild? en welke kant zijn jullie dan ? dan kom ik vanavond een nieuwe class even lvl ( speel ze tot lvl 15 en dan kap ik wil niet alles al spoile voor het uit komt :D)

En geld heb je zo gemaakt ik zat op 30k op lvl 10 zo'n beetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom levelt iedereen zo hard? :P de chars worden toch gewipped na deze beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:08:
Hard ? :P ik was in een paar uur tijd lvl 15 zo moeilijk is het toch niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:06

Poekie McPurrr

Mreoww~

Dat idee had ik ook inderdaad, dat na de OB alles gewist word.

Enige craft die ik deed was dat plukken van fruit/bloemetjes en eather omdat je dat bij enkele quests nodig hebt en het dan nogal flauw is als je iets moet plukken wat te hoog is voor je (hoewel het "raar" aandoet dat je niet genoeg skill hebt om een sinaasappel te plukken :P )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:14:
[...]

Hard ? :P ik was in een paar uur tijd lvl 15 zo moeilijk is het toch niet :D
\\Hahaha nee dat bedoel ik ook niet, maar ik zelf besteed bewust nietzoveel tijd aan het levelen. maar meer aan het bekijken van verschillende classes. Game infrastructuur etc. Aangezien ik most likely toch van scrats moet beginnen en dan doe ik dat liever zonder voorkennis van de quests en de area`s :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:24:
[...]

\\Hahaha nee dat bedoel ik ook niet, maar ik zelf besteed bewust nietzoveel tijd aan het levelen. maar meer aan het bekijken van verschillende classes. Game infrastructuur etc. Aangezien ik most likely toch van scrats moet beginnen en dan doe ik dat liever zonder voorkennis van de quests en de area`s :+
inderdaad maar het maakt niet zo erg uit voor mij, ben begonnen met de "good" guys, en ga als het spel start toch naar Evil :P

Maar even een vraagje hoe zit dat nou met dat PvP is het echt alleen maar in de Abys? of kan je ook mekaar afmaken in andere gebieden zoals bv bij WoW je zomaar iemand tegenkomt die je ff kan woope ?
Dat is toch wel het grootste vraagstuk ik heb wat me dwars zit, dan ben je straks high lvl heb je dikke armor enzo en dan ? ja PvE maar dat wil ik nu is juist niet :) en alleen in de Abyss lijkt me ook niets, maak liever me vijand af in ze Fairyland landschapje xD

of ik droom weer is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na aantal CB's kan je al vrij snel bepaalde questchains in 1 x afmaken, lvl9 halen is dan ook in no time gedaan. Meeste tijd was ik nog wel kwijt aan het rondrennen :P Je kan op voorhand al wat werk doen voor komende quests als je net begint, zoals die plant oppikken en meteen je gathering beetje trainen, die buffalo's in het water blijven meppen tot er een quest item dropt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:24:
[...]

Om te zien hoe de game infrastructuur en classes op een hoger lvl zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Vanaf wanneer is het mogelijk om pvp te doen? zelfs als ik 1x dood word gemaakt, wil graag weten hoe dat gaat.. Want tja zonder PvP zal ik het spel na een tijdje behoorlijke saai gaan vinden.. Tot nu toe vind het allemaal erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gorion3 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:23:
Vanaf wanneer is het mogelijk om pvp te doen? zelfs als ik 1x dood word gemaakt, wil graag weten hoe dat gaat.. Want tja zonder PvP zal ik het spel na een tijdje behoorlijke saai gaan vinden.. Tot nu toe vind het allemaal erg leuk :)
Mja ik heb zoiets van is het nu World PvP zodat ik dus ook mensen kan aanvallen in gewoon quest gebieden als je hoog bent ? dus bv naar de gebieden van de goeite gasten etc ?,

Of is het zoals een BG alleen in de Abyss of Arena achtig iets ? ( dat hoop ik dus niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb gisteravond m'n warrior tot lvl7 gespeeld en ik moet zeggen, 't spel loopt lekker en oogt compleet. Ik ben benieuwd naar het lvl10 moment en omgevingen. Het feit dat je dan kan vliegen lijkt me erg cool, dan hebben we ook geen mounts meer nodig :P.

Het verschil tussen de rassen (good/evil) is me echter nog niet helemaal duidelijk, verschillen de stats van de classes? Of is het enige verschil dat ze er verschillend uitzien?

En ik lijk wat campaign quests (lvl2 en lvl4) gemist te hebben, maar ja, 't is de beta maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Mektheb schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:28:
[...]

Mja ik heb zoiets van is het nu World PvP zodat ik dus ook mensen kan aanvallen in gewoon quest gebieden als je hoog bent ? dus bv naar de gebieden van de goeite gasten etc ?,

Of is het zoals een BG alleen in de Abyss of Arena achtig iets ? ( dat hoop ik dus niet..)
in sommige gebieden(weet niet zo uit m'n hoofd welk) verschijnen rifts, deze transporteren je naar het gebied van de andere factie en kan je dus lekker gaan world pvpen.

de rifts kan je al vanaf 20-24 tegenkomen.

en dan heb je de abyss waar je vanaf 25(?) heen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat betekend geen Gankers meer! yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Savageone schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:39:
[...]

in sommige gebieden(weet niet zo uit m'n hoofd welk) verschijnen rifts, deze transporteren je naar het gebied van de andere factie en kan je dus lekker gaan world pvpen.

de rifts kan je al vanaf 20-24 tegenkomen.

en dan heb je de abyss waar je vanaf 25(?) heen kan.
Kijk jij maakt me dag helemaal goed xD
Gladiator / Cleric / Sorcerer gaan met ze 3e op stap om te world pvpe xD

Bedoeling is nameljk gewoon echt keihard te gaan spelen ( dus WoW hardcore achtig maar dan Aion )
En met ze 3e zoveel mogelijk te doen om gear te krijgen etc en skills te leren en door middel van met ze 3e de prof's te verdelen om mekaar zo veel mogelijk te ondersteunen..

Andere vraag wat kost een legion ? en hoe krijg je het ? we willen gewoon een 3man legion hebben :)
Kan nu al niet wachten tot ik thuis ben uit me werk tbh :)

@ spunker dat is nou juist het toffe en weet niet wat je onder ganken verstaat, maar als ik een hoog lvl tegen kom moet hij netzoveel kans maken om me te killen als ik hem dus tis meer ik versla hem :P ganken is onnodig iemand hele tijd in mekaar trappen aka Lvl 30 vs lvl 10..

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 08-09-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PvP heb ik nog wel steeds mijn twijfels over, op chinese server zie ik vaak duels en het draait bijna altijd om rooten/stunnen, nonstop van elkaar wegrennen en de eerste die zonder mana zit is dood. Wel handig dat je gewoon potjes kan gebruiken, maar weet niet of it echt mijn ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:53:
PvP heb ik nog wel steeds mijn twijfels over, op chinese server zie ik vaak duels en het draait bijna altijd om rooten/stunnen, nonstop van elkaar wegrennen en de eerste die zonder mana zit is dood. Wel handig dat je gewoon potjes kan gebruiken, maar weet niet of it echt mijn ding is.
Huhm, naja het lijkt me toch wel badass als good guy of bad guy in een gebied van de ander iemand af te slachten xD

Zodat er andere hoog lvle's van de tegenpartij komen om mij weg te jagen :P, Questen enzo is leuk maar heb je wel gezien zodra je wat bereikt heb, Raiden lijkt me met dit spel toch echt helemaal niks

Ik zie het echt als een hack en slash spel waardoor mensen eindeloos gefrustreerd worden omdat de 1 ze combo net wat meer doet als de ander ze combo en dus verliest en moet resse
Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.