[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Dus dat betekend geen Gankers meer! yay!
Die hebben iets nieuws gevonden: killstealen, iets wat imho veel te makkelijk is in aion (zeker als je zelf geen Op dps class speelt)

Persoonlijk begin ik van dat opnieuw beginnen wel moe te worden, de eerste 20 levels heb ik nu aan beide kanten gezien en nu het nieuwe eraf is wil ik graag eens zien wat ze met pvpve bedoelen, ook vind ik de beperkte addon mogelijkheden een zeer groot minpunt (ik kan me niet voorstellen dat met de huidige UI echt end game pve te spelen is - en dan heb ik t niet over bossmods of de addons waar de pvp-kids zo opgewonden over kunnen raken maar gewoon usability mogelijkheden die nu ontbreken)

[ Voor 12% gewijzigd door blouweKip op 08-09-2009 13:13 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
blouweKip schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:12:
[...]

Die hebben iets nieuws gevonden: killstealen, iets wat imho veel te makkelijk is in aion (zeker als je zelf geen Op dps class speelt)

Persoonlijk begin ik van dat opnieuw beginnen wel moe te worden, de eerste 20 levels heb ik nu aan beide kanten gezien en nu het nieuwe eraf is wil ik graag eens zien wat ze met pvpve bedoelen, ook vind ik de beperkte addon mogelijkheden een zeer groot minpunt (ik kan me niet voorstellen dat met de huidige UI echt end game pve te spelen is - en dan heb ik t niet over bossmods of de addons waar de pvp-kids zo opgewonden over kunnen raken maar gewoon usability mogelijkheden die nu ontbreken)
Komen toch wel addons voor ? of laat me raden GG staat dat niet toe >.>

Verder kill stealen is irritant, ganken is ook irritant iemand ownen is leuk :) en verder is het al geweldig om rond te kunnen lopen in je eigen armor met eigen kleuren combi met je eigen char in een dikke stad je e-peen te showen en dan nog kunnen pvpe ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat ergens in een blog maand of wat terug iets over geschreven, an sich blijft de UI is en zal er geen addon komen, beetje 'back to basic' principe :P Maar ze zouden met de updates ook de UI steeds aandacht geven, omdat 1.5 nog redelijk vers is hebben ze nog weinig feedback over de usability. Andere kant, Azie kan het schijnbaar al, waarom wij dan niet?

grappig dat die kritiek enkel vanuit de wow spelers komt :P

Ik heb echt amper problemen met GG op het moment, mediaplayer werkt gewoon, zelfs mijn roccat software werkt. Goed, mijn G15 macro knoppen dan weer niet, naja single-key wel maar sequence niet.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 13:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Haha xD

mja ik zit zelf alleen met het probleem zodra je in een city ben crashed het spel, maar er buiten loopt het prima en schijnen nog 1000e mensen last van te hebben afain..

Ben gewoon benieuwd waar dit naar toe gaat het spel ziet er leuk uit en ben nieuwschierig om te weten te komen hoe het is om high lvl te zijn met die combo's nice gear en asian playstyle <3
Hoop niet ik zoals met WoW zoiets heb van Endgame Ulduar 25man hardmode is dit alles ?...sigh

Verder zien we het vanzelf zoiezo wat weken genieten met maatjes lvlen en dingen uit vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
ixl85 schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:44:
Mhh ik heb even snel tot lvl 5 (en een half) gespeeld met mn ranger, ik heb ook dual-wielding gekocht en twee daggers mee in de strijd genomen.
Wat ik echter raar vind:
Met 1 dagger haal ik ~12 dmg per hit, en met 2 haal ik maar 1-4dmg... hoort dit zo?

Verder zag ik dat je skills mee lvl'en, is dit alleen maar als ze in je balk zitten of is dit altijd? (ik vind het wel vreemd dat ze niet geowon gebonden zijn aan je eigen lvl.
^^
Iemand een idee?

Hoe duur zijn rangers btw op hogere levels aangezien ej steeds pijlen moet kopen? Heb hier al veel andere vragen over gezien op verschillende fora's maar nergens is een antwoord te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:53:
PvP heb ik nog wel steeds mijn twijfels over, op chinese server zie ik vaak duels en het draait bijna altijd om rooten/stunnen, nonstop van elkaar wegrennen en de eerste die zonder mana zit is dood. Wel handig dat je gewoon potjes kan gebruiken, maar weet niet of it echt mijn ding is.
Het gaat dan ook meer om mass-pvp dan 1on1, maar je hebt wel gelijk wat 1on1 betreft.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Netzoals met alle nieuwe MMO's zal deze uiteindelijk ook wel weer gaan tegenvallen. Ik heb mezelf erin laten trappen met Age of Conan en Warhammer Online ook wel een beetje. Valt gewoon tegen.

Met AION ga ik lekker een jaar wachten, als men dan nog steeds zo enthousiast is dan ga ik is kijken.. mits Diablo 3 uitkomt voor die tijd :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Craften is best wel cheap en makkelijk :o

Die armorsmith gozer bijvoorbeeld, die heeft repeatable quests, waarbij hij je alle supplies geeft ( of je moet goedkope dingen erbij kopen van 20 each ofzo ) waarmee je je armor crafting kan levelen, en je krijgt nog eens rewards ook.
SpoTs schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:12:
Netzoals met alle nieuwe MMO's zal deze uiteindelijk ook wel weer gaan tegenvallen. Ik heb mezelf erin laten trappen met Age of Conan en Warhammer Online ook wel een beetje. Valt gewoon tegen.

Met AION ga ik lekker een jaar wachten, als men dan nog steeds zo enthousiast is dan ga ik is kijken.. mits Diablo 3 uitkomt voor die tijd :)
En waarom valt het tegen? Dat iets tegen valt kan iedereen zeggen maar wat is je motivatie?

Ik vind het tot nu toe een top spel, het speelt soepel, het craften is uitgebreid, pvp ben ik nog niet echt aan toegekomen; de characters zien er gedetailleerd uit, de quests zijn uitgebreid, mooie omgevingen en het voelt gewoon aan als een afgewerkt product.

[ Voor 59% gewijzigd door kaluro2 op 08-09-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:23:
Craften is best wel cheap en makkelijk :o

Die armorsmith gozer bijvoorbeeld, die heeft repeatable quests, waarbij hij je alle supplies geeft ( of je moet goedkope dingen erbij kopen van 20 each ofzo ) waarmee je je armor crafting kan levelen, en je krijgt nog eens rewards ook.

[...]

En waarom valt het tegen? Dat iets tegen valt kan iedereen zeggen maar wat is je motivatie?

Ik vind het tot nu toe een top spel, het speelt soepel, het craften is uitgebreid, pvp ben ik nog niet echt aan toegekomen; de characters zien er gedetailleerd uit, de quests zijn uitgebreid, mooie omgevingen en het voelt gewoon aan als een afgewerkt product.
Als je goed hebt gelezen dan weet je dat ik de "valt tegen " bedoelde op de manier dat ik wat teleurgesteld bent met de MMO's van tegenwoordig :) Ik ben dus gewoon voorzichtig met geld uitgeven aan iets wat mogelijk weer gaat tegenvallen. Daarom wacht ik een jaartje.. als het echt zo leuk is.. dan is dat over een jaar ook nog.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Staat ergens in een blog maand of wat terug iets over geschreven, an sich blijft de UI is en zal er geen addon komen, beetje 'back to basic' principe Maar ze zouden met de updates ook de UI steeds aandacht geven, omdat 1.5 nog redelijk vers is hebben ze nog weinig feedback over de usability. Andere kant, Azie kan het schijnbaar al, waarom wij dan niet?

grappig dat die kritiek enkel vanuit de wow spelers komt
Wow is toch voornamelijk pve gericht, door het ontbreken van concurrentie (alleen lotro en dat kan kwa pve nog niet bij wow komen) zul je bij iedere mmo die aangeeft pve te hebben nu eenmaal redelijk wat wow spelers hebben rondlopen, en addon flexibiliteit is toch een van de sterke kanten van wow (je hoeft daar geen genoegen te nemen met de gebreken van de standaard UI)
Wat betreft de UI, in principe zal je nooit de flexibiliteit kunnen behalen zoals je met addons wel kunt dus als aion wil concurreren met wow dan moeten ze wel (let op: ik zelf ben ook geen fan van bossmods of pvp-addons, al gebruik ik de eerste wel omdat dat nu eenmaal ingeburgerd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:26:
[...]

Als je goed hebt gelezen dan weet je dat ik de "valt tegen " bedoelde op de manier dat ik wat teleurgesteld bent met de MMO's van tegenwoordig :) Ik ben dus gewoon voorzichtig met geld uitgeven aan iets wat mogelijk weer gaat tegenvallen. Daarom wacht ik een jaartje.. als het echt zo leuk is.. dan is dat over een jaar ook nog.
Warhamemr online en age of conan waren van bedrijven die (naar mijn weten) Nog nooit eerder een MMO op de markt hebben gebracht, NCsoft staat erom bekend zeer goede mmorpgs neer te zetten en met hun ervaring denk ik dat je toch wel redelijk veilig zit met je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:45:
[...]

Warhamemr online en age of conan waren van bedrijven die (naar mijn weten) Nog nooit eerder een MMO op de markt hebben gebracht, NCsoft staat erom bekend zeer goede mmorpgs neer te zetten en met hun ervaring denk ik dat je toch wel redelijk veilig zit met je aankoop.
Toch grappig om te bedenken dat Blizzard's eerste mmo WoW is, het kan dus ook de eerste keer goed gaan ;)

Het voordeel van Blizzard die tijd was het gebrek aan serieuze concurentie. Dus zij hebben rustig een aantal jaren aan WoW kunnen schaven om het beter te maken, terwijl het geld maar binnen bleef stromen.

NCsoft heeft wel veel meer ervaring op mmo gebied, da's waar, maar ik heb er gewoon iets minder vertrouwen in moet ik zeggen : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:57:
[...]

Toch grappig om te bedenken dat Blizzard's eerste mmo WoW is, het kan dus ook de eerste keer goed gaan ;)
Het duurde jaren aan patches voordat het ook maar enigszins fatsoenlijk werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Sorry, maar dat is echt onzin. Ik ben geen World of Warcraft fan boy, maar het spel was vanaf de release boeiend. Dat is het voornaamste wat ze goed hebben gedaan. Meteen een goed spel vanaf de release neerzetten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Warhammer, Tabula Rasa en Conan.

Wat bij dit spel helpt natuurlijk is dat het al een tijd uit is in de Aziatische landen, zal wel compleet zijn al :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook in de beta en ja het speelt leuk, loopt soepel en veel dingen pak je gewoon snel op maar of ik er meteen helemaal in duik weet ik nog niet, ik wil eerst eens zien wat mensen op de langere termijn er van vinden denk ik of ik moet zo vreselijk verslaafd raken in de komende tijd dat ik het wel moet kopen, we zien wel even maar het begin lijkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Mektheb schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:43:
Andere vraag wat kost een legion ? en hoe krijg je het ? we willen gewoon een 3man legion hebben :)
Kan nu al niet wachten tot ik thuis ben uit me werk tbh :)
zodra je in main city bent op lvl 10 kan je naar legion recruiter(ofzo) en moet je voor een lvl 1 legion 10k kinah betalen.

voor een lvl 2 legion moet je 30k kinah betalen en je lvl 1 legion moet 20k contribution points en je moet minimaal 10 of 20 members hebben..

lvl 3 legion kost je 60k kinah(dacht ik) en je lvl 2 legion moet 40k contribution points hebben en minimaal 30 members

en dan heb je ook nog lvl 4 legion, dat was 60k contribution points en 50 of 60 members.

van lvl 4 weet ik het niet zeker 1 en 2 wel, en 3 kan mischien wat minder members nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Forn schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:03:
Sorry, maar dat is echt onzin. Ik ben geen World of Warcraft fan boy, maar het spel was vanaf de release boeiend. Dat is het voornaamste wat ze goed hebben gedaan. Meteen een goed spel vanaf de release neerzetten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Warhammer, Tabula Rasa en Conan.

Wat bij dit spel helpt natuurlijk is dat het al een tijd uit is in de Aziatische landen, zal wel compleet zijn al :P
hahahaha.. jij hebt world of warcraft dus echt niet gespeeld toen hij net uit was hè....

toen hij hier in europe uitkwam was hij al een 4 tal maanden uit in amerika en hadden ze er al de nodige patches tegenaan gegooit; het was een groot fiasco, de game kraakte aan alle kanten en er viel geen zinnig woord over te zeggen, de enige reden dat de game niet compleet faalde is omdat het warcraft universem centraal stond en de warcraft fanboys gewoon bleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
kaluro2 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:59:
[...]

Het duurde jaren aan patches voordat het ook maar enigszins fatsoenlijk werd.
Kheb vanaf het begin WoW gespeeld maar het heeft altijd prima gewerkt zonder enige bugs or whatever.
Af en toe eens een quest oid wat niet helemaal goed ging maar over het algemeen verliep het vlekkenloos.

Als je WoW hebt gespeeld maak je al snel voor jezelf een "MMO standaard" aan.
En dan voelen andere MMO's zoals Warhammer en Age of Conan gewoon minder aan.

Kheb ze beiden geprobeerd maar kon mij niet boeien omdat ik WoW gewend was.
Nu moet ik Aion nog proberen ( krijg maar geen key te pakken :X )

Belangrijkste van een MMO is de community eromheen, zoals ook al eerder gezegt bv Mods voor aanpassingen aan de UI.

Maargoed kweet nog steeds niet of ik Aion ga aanschaffen zonder eerst een rondje in de wereld gemaakt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
kaluro2 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:09:
[...]

hahahaha.. jij hebt world of warcraft dus echt niet gespeeld toen hij net uit was hè....

toen hij hier in europe uitkwam was hij al een 4 tal maanden uit in amerika en hadden ze er al de nodige patches tegenaan gegooit; het was een groot fiasco, de game kraakte aan alle kanten en er viel geen zinnig woord over te zeggen, de enige reden dat de game niet compleet faalde is omdat het warcraft universem centraal stond en de warcraft fanboys gewoon bleven.
Ik heb het vanaf het begin gespeeld, in de Open Beta gezeten van de US en het meteen daar gaan spelen toen het in november 2004 uitkwam. Dus ik weet zeker waar ik het over heb. Natuurlijk waren er wat verbeterpunten, maar het was vanaf het begin leuk en hartstikke goed speelbaar.

Dit is het laatste wat ik erover schrijf trouwens, namelijk een AION topic en geen World of Warcraft topic..

Bedankt trouwens degene die de Duitse site heeft gelinked. Meteen met twee e-mail adressen een account daar aangemaakt. Nu maar afwachten of ik een van de duizend keys te pakken krijg.. Als ik wonder boven wonder 2 keys krijg zal ik het wel doorgeven hier, en kan ik een andere wachtende blij maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Sorry hoor Kaluro2 maar volgens mij ben je een beetje in de war.
Ik heb vanaf de open beta wow gespeeld. Zelfs toen voelde het voor een niet MMO speler (ik destijds) goed aan en was een compleet nieuwe ervaring.
Dus wat Forn zegt is waar.
Het feit dat mensen tegenwoordig zeggen dat iets wel/niet af is is omdat het vergeleken word met wow.
Blijf dan lekker wow spelen.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

blouweKip schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:44:
Wow is toch voornamelijk pve gericht, door het ontbreken van concurrentie (alleen lotro en dat kan kwa pve nog niet bij wow komen) zul je bij iedere mmo die aangeeft pve te hebben nu eenmaal redelijk wat wow spelers hebben rondlopen, en addon flexibiliteit is toch een van de sterke kanten van wow (je hoeft daar geen genoegen te nemen met de gebreken van de standaard UI)
Wat betreft de UI, in principe zal je nooit de flexibiliteit kunnen behalen zoals je met addons wel kunt dus als aion wil concurreren met wow dan moeten ze wel (let op: ik zelf ben ook geen fan van bossmods of pvp-addons, al gebruik ik de eerste wel omdat dat nu eenmaal ingeburgerd is)
Het spel is ook orgineel gemaakt vanuit NCkorea, voor een werelddeel waar WoW helemaal niet zo bijzonder groot is. Ze hebben enkel getracht het ook 'westers' waardig te maken, imho hebben ze dat nog aardig goed gedaan ook. Dat er nog geen grote UI costumisation in zit, betekend niet dat het nooit gaat komen.

Het heeft Guildwars, City of Heroes en later Tabula ook even wat tijd gekost voordat de UI aan te passen was, zeker Guildwars heeft het goed in elkaar zitten (zonder addons, maar alles is bijna aan te passen).

Daarbij, mensen hier op GoT zijn hoofdzakelijk vanuit WoW, 1 van de weinige topics die al jaren lang groot loopt. De overige zijn er wel, maar hebben elders betere alternatieven. Maar wat ik dus absoluut niet doe, is de 'algemene' indruk hier gelijk trekken aan 'wereldwijde' mening over dit spel.

Kom je vanuit WoW, nofi, dan heb je een standaard. Het betekent gelukkig niet dat de overige MMO's (wat totaal meer spelers heeft dan WoW zelf) diezelfde standaard moet volgen, gelukkig niet. En dan is het je volste recht niet te willen afwijken van deze 'standaard', maar dit is gewoon 'de andere kant' van de MMO wereld. Features en/of flexibiliteit, vergeet niet dat WoW niet overal de eerste of de beste in is geweest.

Natuurlijk gaan er nog aanpassingen komen, NCsoft heeft hopelijk al genoeg geleerd van de 'blunders' uit het verleden, zeker met het luisteren naar de community. Echter doen ze het niet 'omdat WoW het ook heeft', maar omdat het de gameplay van Aion spelers verhoogt. (buiten WoW, welke andere MMO heeft zo'n vorm van addons/costumization?) En dat was deels het falen van AoC, ze hebben amper geluisterd in de eerste maanden (naja, of konden niets).

En dan heeft het enkel wat tijd nodig voordat de 'WoW spelers' weer terug gaan naar hun plekje en net als de andere MMO topics het weer terug gaat naar enkel praten over de game, en niet zozeer meer vergelijken.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 15:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:45:
[...]

Age of Conan, ja! maar Warhammer Online is van Mythic en die hebben toch echt wel een vrij bekend spel neergezet. Dark age of Camelot. Dit was al uit voordat WoW begonnen was.

Los daarvan heb ik dat ook niet gespeeld.

Daarnaast nog even over het bericht dat WoW door onmogelijke hoeveelheid bugs niet te spelen was..
Dat is niet waar, er zaten een hoop bugs in maar het spel was prima te spelen. Elk spel heeft bij de launch zijn nukken.

Ik wacht het rustig af, kheb ook geen haast aangezien geen van mijn vrienden intresse heeft in AION :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 14:48
Wow is ook wel een goed spel. Maar alles is tegenwoordig zo makkelijk te verkrijgen in dat spel dat ik er weinig voldoening meer uit krijg..

Levelen is tegenwoordig zo makkelijk geworden doordat ze het benodigde xp verlaagd hebben/ quest xp verhoogt. Raid instances zijn de 1e 2/3 weken moeilijk... Vervolgens worden somige bosses generfed zodat de mindere spelers ook de instance kunnen clearen...

Dat is ook waar het bij wow vanuit mijn oogpunt is misgegaan. Zo goed als alles is gericht op de casual player. Geef mij maar lekker een MMO waar je eeuwig over doet om te levelen, veel mindless mob gegrind :9~ (heerlijk om met een groep te doen, muziek aan en maar raggen :P). Equipment waar je echt trots op bent als je het eenmaal verkregen hebt(Vanilla WoW had je dat nog) Dit hoop ik allemaal bij Aion terug te vinden.

En nog ff een updatje van me glad omdat er meer in het leven is dan WoW met Aion te vergelijken :+

Level 13 inmiddels, skill chains beginnen nu te komen en het hakt lekker weg :D. Vliegen en gliden ook inmiddels goed onder handen dus het gaat lekker. Moet alleen even zien te fixen hoe ik wat meer cube space krijg, ik pak alles op wat er te pakken valt ivm proffesions dus ik zit nogal gauw constant(<3 return skill van 20 minuten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
Ik heb twee en een half jaar besteed aan WoW. En daarna enkele maanden aan Warhammer. En nu Aion

WoW heeft voor mij wel de standaard gezet voor MMORPG's, al was het alleen maar omdat het mijn eerste MMORPG was die ik zelf speelde.
Uiteindelijk vond ik dat WoW te veel "for the masses" is geworden. Steek je veel tijd in het maximizen van +healing is er een patch die alles omzet in spell power.... Wat wel erg leuk was: de verschillende beroepen. Naar mijn mening zijn de crafting en gathering beroepen goed uitgebalanceerd. Bijvoorbeeld koken, als je dat levelt kun je met gelijke tred je fishing (ik had max. fishing skill en max. cooking skill) omhoog krijgen. Hartstikke handig voor raiding!
Maar...Pre-TBC was het erg leuk, lekker nooben en de wereld ontdekken. Verschillende facties en classes uitvogelen. Met TBC was het al minder, levellen ging erg snel grote en delen van Pre-TBC kon je overslaan omdat je simpelweg te snel levelde.

Warhammer Online viel me tegen. Grafisch was het wel iets beter, maar te buggy. Ik speelde Warhammer Online vanaf de beta testing, daarna nog enkele maanden na de officiele release. Warhammer was aardig, maar gewoon niet bijzonder genoeg.
De PVP leek erg leuk, maar evolueerde niet. Een keep aanvallen is leuk, maar de "flesh wall" van tegenstanders gaat na een aantal keer wel vervelen. En voor de rewards heb ik het nog nooit gedaan (ook in WoW niet)
Uitzoeken hoe de facties in elkaar zaten was wat ingewikkeldder dan bij wow. Hoewel bijvoorbeeld het systeem van Influence en Public Quests wel mooi was!
Wat meespeelt: tijdens WoW zat ik in een aardige guild en bij Warhammer kon ik die niet echt vinden.
En bijvoorbeeld de professions die klopten gewoon niet. Je gathering skill ging als een raket, maar je crafting skill kon dat lang niet bijhouden, die bleef verhoudingsgewijs veel lager.

Nu Aion.
Ik was wel nieuwsgierig. Ruim een half jaar zonder MMORPG leek het me leuk om toch weer een poging te wagen. Niet weer WoW, kan me niet meer boeien om naar leven 85 te gaan. twee jaar was het een leuk spel, toen nog ween half jaar vanwege de gezellige guild maar nu niet meer.
Aion ziet er grafisch veel beter uit, de Crytek engine is gebruikt met resultaat. Weesrpiegelingen in het water van iemand die over je heen vliegt en mooier dan WoW. Zeker ook mooier dan Warhammer Online waar de wereld (mijns inziens) erg donker was.
Professions weet ik nog niet, daarvoor ben ik nog niet lang genoeg aan het spelen. (al lijkt je meerdere gathering en crafting profs te kunnen doen)
Ook qua facties moet de wereld nog voor me opengaan.
Maar Aion lijkt me wel boeiend, ook al zijn de class mechanics erg veel a la WoW (Priest heeft speel: smite. Mage heeft fireball etc..). Het verhaal is wel grappig, de questing heeft een dubbele laag (campaign questing met een chainquests en "losse quests": kill 20 dit, verzamel 5 dat etc...)

Nu hopen dat de community wat beter wordt dan ie nu is. Gisteren heb ik me zitten ergeren aan de stupide taal oorlog die gevoerd wordt. Engels vs Frans vs Duits. En maar flamen naar elkaar.
/leave 1

Een ding weet ik al wel: Fishing a la WoW zit er niet in. Je kunt gewoon een school vissen extracten. Jammer.
Ik heb echt uren virtueel zitten vissen, om Golden Fishsticks te maken. Ondertussen een beetje slap lullen met de guild.

Moet nog maar even zien of Aion echt leuk is, maar nu al denk ik dat ie beter is dan Warhammer Online. Of ie zo goed wordt als WoW ooit was.... Ik denk het niet (maar nogmaals dat kwam omdat het mijn eerste MMORPG was en er erg veel te ontdekken viel. In Aion ben ik al te bewust bezig met levellen, class mechanics en chain spells).

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
SpoTs schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:12:
In Korea is Aion al bijna een jaar uit en daar is het een groot succes, dus dan is nu ongeveer de tijd om met Aion te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ben ook zeker niet bang Aion gaat floppen, het spel is niet nieuw alleen voor ons in EU / USA

Kan al niet wachten om opnieuw tebeginnen op de 23e ! ( headstart )

Welke kant gaan jullie spelen ? Fantasy of Evil

Btw bij de "evil side" als je gaat knokken die music, is echt pro xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:59

g0tanks

Moderator CSA
Begint die headstart niet op de 20e?

http://na.aiononline.com/...d-headstart-programs.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Op de Duitse site twee keys gewonnen. Omdat niemand van mijn vrienden MMOs spelen heb ik nog 1 key over. De eerste die hier reageert krijgt een code.

Nu moet ik nog het spel downloaden, zal dus wel even duren voordat ik kan spelen :P.

EDIT - Code gegeven aan SPoTS

[ Voor 6% gewijzigd door Forn op 08-09-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
gief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ze zullen vast blij worden bij Bol.com met mij :)

Heb er nu al 6 gepre-ordered...voor mezelf en vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiit, net weer te laat met reageren, he balen, maar wat vind iedereen er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Censoring kan overigens nog wel wat werk gebruiken :P

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2lnic0w.png

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hmm, ik probeer al sinds zondagavond een NCsoft master account aan te maken. Krijg elke keer na het invoeren van het eerste formuliertje (naam, mail, password) een "General error has occurred".

Ticket inschieten bij NCsoft gaat retesnel, maar de afhandeling :S

Iemand die na zondagavond een Master account heeft gemaakt en waarbij dit ook daadwerkelijk gelukt is?

EDIT: Wat de hell! Blijkbaar support men geen underscore in een password, hoewel het vinkje gewoon groen blijft :S

[ Voor 13% gewijzigd door Pathogen op 08-09-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:06

Poekie McPurrr

Mreoww~

Mnstrspeed schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:04:
Censoring kan overigens nog wel wat werk gebruiken :P

[afbeelding]
hehe, language-filters bedacht voor engels werken nooit goed bij nederlandse taal :P
Gewoon uitzetten dus

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Ben ondertussen lvl15 met mijn assassin en ik ben erg tevreden met het spel. Voorlopig voor mij lagvrij, bugvrij...... Het ziet er schitterend uit. Wat wil je nog meer? Ehh nou, een instance/dungeon dus ;)
Kan iemand mij vertellen waar ik info kan vinden over de dungeons en wanneer kan ik de eerste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:06

Poekie McPurrr

Mreoww~

Eindhoven657 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:24:
Ben ondertussen lvl15 met mijn assassin en ik ben erg tevreden met het spel. Voorlopig voor mij lagvrij, bugvrij...... Het ziet er schitterend uit. Wat wil je nog meer? Ehh nou, een instance/dungeon dus ;)
Kan iemand mij vertellen waar ik info kan vinden over de dungeons en wanneer kan ik de eerste doen?
Allakhazam heeft al vrij veel info: http://www.allakhazam.com/wiki/Category:Aion
En als Allak net zo omspringt als met FFxi dan word het een mooie bron van informatie (niet altijd even correct maar toch veeeel op terug te vinden).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:34:
[...]

Allakhazam heeft al vrij veel info: http://www.allakhazam.com/wiki/Category:Aion
En als Allak net zo omspringt als met FFxi dan word het een mooie bron van informatie (niet altijd even correct maar toch veeeel op terug te vinden).
Nog een goeie is: http://www.aionarmory.com
Soort van wowhead voor Aion :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke Europeese servers zitten de meeste tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik speel WoW nu, maar ik weet niet hoe dit spel is en ik ga niet blind iets kopen zonder dat ik weet hoe het is, kan ik een trial uitproberen als dit spel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:54:
Even een vraagje. Ik speel WoW nu, maar ik weet niet hoe dit spel is en ik ga niet blind iets kopen zonder dat ik weet hoe het is, kan ik een trial uitproberen als dit spel uitkomt?
Dusver is tot nu toe geloof ik nog niets bekend van een trial. Zal waarschijnlijk wel enkele maanden minimaal duren voordat er eentje komt, beetje de standaard met MMO's sinds o.a. WoW daarmee begon.

Je kunt evt ook enkele uren/dagen gratis spelen op C-Aion en daar proberen, alhoewel er dan vrij weinig mensen zijn om mee te spelen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch besloten om in Retail de Amerikaanse versie te spelen. Iedereen spreekt engels en geen oostblokkers meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:23:
Heb toch besloten om in Retail de Amerikaanse versie te spelen. Iedereen spreekt engels en geen oostblokkers meer
Er komt nog wel een dag dat ze talen uit elkaar kunnen houden, maar in (Zuid)Amerika lopen er veel Spaans sprekende mensen rond. Dus het kan nog wel misgaan.

Ik heb geduld en maak gewoon aparte kanaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:32:
[...]

Er komt nog wel een dag dat ze talen uit elkaar kunnen houden, maar in (Zuid)Amerika lopen er veel Spaans sprekende mensen rond. Dus het kan nog wel misgaan.

Ik heb geduld en maak gewoon aparte kanaal aan.
En die hebben echt geen geld om een MMORPG te spelen. En met Amerikaanse versie bedoelde ik VS en canada

Edit:Ik heb trouwens nu een Noord-Amerikaanse beta account weten te bemachtigen dus mocht iemand mijn Europeese willen hebben (Alleen als je er zelf nog geen hebt) Laat het dan even weten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Ik heb de hele client gedownload, en geïnstalleerd maar aangezien ik het erg druk heb gehad de laatste tijd kom ik er nu dus pas achter dat je een beta key nodig hebt -.-

Als iemand er nog een over heeft en weg wil doen houd ik me aanbevolen.

@Dayuum ik zou je Eu beta account wel willen overnemen :).

[ Voor 11% gewijzigd door 2020Media op 08-09-2009 21:38 ]

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:02:
Shiit, net weer te laat met reageren, he balen, maar wat vind iedereen er van?
Heb je er al 1? Ik heb er ook nog 1 van die duitse site gemailed gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:49:
Op welke Europeese servers zitten de meeste tweakers?
Eerder is er gestemd op Kromede, dus ik denk daar :).

Heeft een t.net aion speler al een legion (guild?) zelf gemaakt?
Stuur me dan een PM aub , xphantom is mijn mage :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

maikelstraub schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:48:
[...]

Eerder is er gestemd op Kromede, dus ik denk daar :).

Heeft een t.net aion speler al een legion (guild?) zelf gemaakt?
Stuur me dan een PM aub , xphantom is mijn mage :).
Er is al een Gathering of Tweakers legion @ castor :)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zijn er ook al plannen voor een retail legion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mnstrspeed schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:50:
[...]

Er is al een Gathering of Tweakers legion @ castor :)
Meld me even xD

Zijn jullie de goeie of badguys ? ( mektheb op castor @ elyos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik vraag me eigenlijk af of de Elyos wel echt de 'good-guys' zijn, zoals iedereen denkt, want op de Aion site staat het volgende bij Elyos:
The splendor of the Elyos physical form and the colorful, fertile land the Elyos live in has also led them to become arrogant. The Elyos believe that they are blessed by Aion, while the Asmodians, cast into darkness by the Cataclysm, are seen by the Elyos as twisted and cursed creatures.
En bij Asmodians staat dit:
Asmodians are generous and fiercely loyal to their own. Asmodians would sooner give their lives in battle than see the life of a comrade taken away. They do not think twice before fighting ferociously against outsiders, showing little or no mercy against Elyos especially.
De Elyos zijn dus blijkbaar erg arrogant en de Asmodians zijn vrijgevig en loyaal aan hun kameraden. Als ik dat zo lees lijkt me juist dat de Asmodians de goede zijn, alleen pech hebben dat ze aan de verkeerde kant wonen, en de Elyos juist slecht en corrupt zijn. Maar dat kan natuurlijk ook mis hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Zijn er nog meer mensen hier de op Telemachus spelen als Elyos?
Mijn naam daar is Bluespirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Zo eindelijk een key weten te krijgen en ben gelijk begonnen met spelen.
Speel nu als asmodian.

Wat me wel opvalt ( in het begin gebied ) dat de graphics zwaar tegenvallen, ik hoop dat het er beter uit gaat zien nadat ik me wat opwerk...
(speel op 1980x1200 + alles maximaal dus dat kan het niet zijn.)

Ik hoop dat voor het einde van de beta Aion ook mij overtuigd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Conquerer schreef op woensdag 09 september 2009 @ 07:11:
De Elyos zijn dus blijkbaar erg arrogant en de Asmodians zijn vrijgevig en loyaal aan hun kameraden. Als ik dat zo lees lijkt me juist dat de Asmodians de goede zijn, alleen pech hebben dat ze aan de verkeerde kant wonen, en de Elyos juist slecht en corrupt zijn. Maar dat kan natuurlijk ook mis hebben :P
In de quests merk je dat iets anders, asmodians werken 'middeleeuws', hard werken of je krijgt klappen. Maar wel dus voor een 'groter doel'. Ook het pad naar deava worden is bij asmodians heel anders, imho veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Conquerer schreef op woensdag 09 september 2009 @ 07:11:
Ik vraag me eigenlijk af of de Elyos wel echt de 'good-guys' zijn, zoals iedereen denkt, want op de Aion site staat het volgende bij Elyos:

[...]

En bij Asmodians staat dit:

[...]

Geen van beide is "slecht" het feit dat Asmo aan de donkere zijde zit heeft niets met slecht te maken maar is dikke pech :) Ze zien er hierdoor minder fris uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cannot Connect to Aut. Server.

Helaas... Weet alleen niet of de servers down zijn, of dat ik last heb van een bug.
En het ging allemaal nog zo soepel met CB.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:36:
Cannot Connect to Aut. Server.

Helaas... Weet alleen niet of de servers down zijn, of dat ik last heb van een bug.
En het ging allemaal nog zo soepel met CB.
Inplaats van op Enter drukken op OK klikken met je muis vaak na 2x doet hij het dan wel :) ( is een bug )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kom er nu niet in (offline? bug?), client 4x herstart en met de muis op OK klikken, blijf authorization server melding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, zijn de closed beta characters nog aanwezig ?
anders sla ik deze open beta mooi even over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:35:
btw, zijn de closed beta characters nog aanwezig ?
anders sla ik deze open beta mooi even over
Je mag lekker opnieuw beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Iemand enige idee hoe het taggen van mobs werkt, ik verlies vaak nog mobs aan killstealers die ik al op 60-70% had voordat de killstealer zn eerste dmg doet (vaak sorcs).

Tot nu toe valt het publiek in de OB me wat tegen, enorm veel opzettelijk killstealen en samenwerken voor quests is al helemaal iets engs lijkt het wel, misschien dat dat beter wordt als het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Waarom maken ze van die dp skills niet gewone skills? Het duurt super lang voordat je 2000 dp hebt en zo sterk zijn ze niet eens. Lvl 13 glad nu, erg coole class maar het is wel continue hetzelfde rijtje skills afwerken, erg veel variatie kent die (nog) niet. En aangezien je pas om de 3 lvls nieuwe skills krijgt, zal dat ook nog wel even duren. Vanavond de sorc of assassin proberen :).

@blouweKip: zelf nog amper last van kill stealers gehad, maar je kan het beste gewoon van channel veranderen waar het rustiger is.

[ Voor 14% gewijzigd door DeepSeven op 09-09-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich gaat die DP toch best snel? Die eerste DP skill van spiritmaster kan ik ik nagenoeg weer casten als die buff op de pet afloopt. (of pet gaat dood). Wel groot verschil inderdaad met die DP skills, maar mogelijk dat de latere DP skills weer beter zijn. (die van gladiator en templar vind ik echt matig, chanter en spiritmaster zijn juist weer erg interessant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Heb nog een OB key over als iemand dat wilt.
Eerste die er om vraagt krijg hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Het idee erachter is wel cool, een soort van Final Fantasy ultimate skill (hoe heette die ook al weer in FFVII?), waar je langzaam naar opbouwt. Alleen doet die van de gladiator maar 2x zoveel dmg als een normale skill, niet echt boeiend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:49
kowapanga schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:31:
Heb nog een OB key over als iemand dat wilt.
Eerste die er om vraagt krijg hem :)
me plz :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bschnitz op 09-09-2009 10:38 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Gisteren ook maar even Scout geprobeerd. Wat een verschil in DPS zeg vergeleken met mijn Cleric. Vond het levelen al erg langzaam gaan maar met een scout vliegen de levels voorbij.
Iemand met een hogere lvl cleric dan ik (lvl13) die kan bevestigen of het nog beter wordt op latere levels?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel geintreseerd om AION te gaan spelen, als iemand nog een OB key over heeft houd ik me graag aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Mensen wie nog geen key hebben:

Maak een account op gamona.de
Reageer op het Aion nieuws bericht ( extra 1000 keys )
en ontvangen instant een key in je mail XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
biggydeen2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:03:

Thx man!!! echt top! werkt :D

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Zodra ik erachter ben hoe ik kan PMen krijg je hem :P

edit:

Woops laat maar , zijn nog keys te scoren zie ik

[ Voor 15% gewijzigd door kowapanga op 09-09-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,

Net even een accountje gemaakt om hierin mee te lullen :)

Ik speel WoW vanaf het begin en ik speel nogsteeds. Ik vind het een leuk game (alhoewel WotLK mij niet zo bevalt) en ik ga ook zeker AioN proberen. Ik heb nog geen beta gespeeld (geen key ontvangen helaas) maar ik ga het wel kopen en uitproberen.

Weten jullie of er een soort van Questhelper is voor Aion? Quests logs lezen om uit te vinden waar een quest vind vind ik nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
kowapanga schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:13:
[...]

Zodra ik erachter ben hoe ik kan PMen krijg je hem :P

edit:

Woops laat maar , zijn nog keys te scoren zie ik
yup thx anyway ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:03:

I got one, I got one, I... you get the picture.. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:14:
Zo,

Net even een accountje gemaakt om hierin mee te lullen :)

Ik speel WoW vanaf het begin en ik speel nogsteeds. Ik vind het een leuk game (alhoewel WotLK mij niet zo bevalt) en ik ga ook zeker AioN proberen. Ik heb nog geen beta gespeeld (geen key ontvangen helaas) maar ik ga het wel kopen en uitproberen.

Weten jullie of er een soort van Questhelper is voor Aion? Quests logs lezen om uit te vinden waar een quest vind vind ik nogal irritant.
Je hebt wel een locater zodat je op de kaart kan zien waar bepaalde dingen voor een quest zijn ja... Je moet alleen geen gigantische pijl in je scherm verwachten die je met je handje meevoert dan is dit denk ik totaal niet jouw game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
blouweKip schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:55:
Iemand enige idee hoe het taggen van mobs werkt, ik verlies vaak nog mobs aan killstealers die ik al op 60-70% had voordat de killstealer zn eerste dmg doet (vaak sorcs).

Tot nu toe valt het publiek in de OB me wat tegen, enorm veel opzettelijk killstealen en samenwerken voor quests is al helemaal iets engs lijkt het wel, misschien dat dat beter wordt als het spel uit is.
Ik heb hier zelf niet zo veel last van gehad, maar ik weet alleen dat je kan switchen met tab naar andere targets. Ik denk dat het onvriendelijke gedoe vooral komt doordat mensen nu kunnen zeggen wat ze willen zeggen, op een naam die over een paar dagen toch weer gedelete wordt. Het is wss een stuk minder zodra het live gaat en er betaald moet worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat iedereen op de zelfde server spelen zodat er een GoT-achtige groep kan worden gemaakt met de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Questen is makkelijker dan in wow, je hebt die functionaliteit niet echt nodig (op enkele quests na die een slechte beschrijving bevatten maar dat is mn. een vertaal probleem neem ik aan), dan ben je dus als healer meteen het haasje (wat dat betreft zou worldpvp wel een uitkomst bieden, jammer dat dat niet mogelijk is)
Ik heb hier zelf niet zo veel last van gehad [..]
Opzich valt het wel mee als het rustig is, maar ik vind t niet echt logisch dat het zo makkelijk is om te killstealen, schijnbaar heeft iemand bij aion gedacht dat het wel leuk was om kill weg te geven aan degene die de meeste dps op een target doet (dps, niet schade want dat schijnt niet echt een relatie te hebben).

[ Voor 44% gewijzigd door blouweKip op 09-09-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties :)

Ja ik vind het niet zo erg maar soms is het wel irritant. Mijn engels is ook niet slecht, ben gewoon lui. Ik heb ook op een duitse website net een comment gezet, hopelijk sturen zij mij ook een key :D

Komt Aion op 23 September of 20 September uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
25 september. Met een pre-order kan je de 20e beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaan we dus mooi voor de pre-order :D

Ik ga denk ik voor een mage, ook in WoW mage gespeeld op vanilla, was erg leuk.

Ook nog even kijken of het te multiboxen valt, dan roll ik 5 shamans of een pve team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik blijf maar de foutmelding 'can't connect to authorization server' krijgen. Ik heb echt alles geprobeerd.. en de servers zijn gewoon up. Het is me een keer gelukt om in het spel te komen, werd ik na 5 minuten er ook weer uit gegooid.

Weet iemand nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, Zo'n soort error had ik ook bij Silkroad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
http://www.aionsource.com...ement-18.html#post1123296
There ist a workaround. You may enter the ip to the authorization server manually. From the EU official forums:

1. Start the NCsoft Launcher
2. Under installed games right click on Aion
3. Properties
4. Under additional command line parameters enter the following: -ip:206.127.147.26 -port:2106 -cc:1

This is the current ip for the European authorization servers. It will most likely change in the future. If this ip does not work, try this one: -ip:206.127.147.28 -port:2106 -cc:1

Haven't tried it myself but a friend of mine says the second one worked for him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[quote]blouweKip schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:32:
Questen is makkelijker dan in wow, je hebt die functionaliteit niet echt nodig (op enkele quests na die een slechte beschrijving bevatten maar dat is mn. een vertaal probleem neem ik aan), dan ben je dus als healer meteen het haasje (wat dat betreft zou worldpvp wel een uitkomst bieden, jammer dat dat niet mogelijk is)
makkelijker in welk opzicht?

[...]
Opzich valt het wel mee als het rustig is, maar ik vind t niet echt logisch dat het zo makkelijk is om te killstealen, schijnbaar heeft iemand bij aion gedacht dat het wel leuk was om kill weg te geven aan degene die de meeste dps op een target doet (dps, niet schade want dat schijnt niet echt een relatie te hebben).
Het gaat wel om het aantal damage dat aan een mob is gegeven, degene die boven de 50% zit die krijgt de loot. Wel is het zo dat de exp verdeeld wordt. Dit is geen "mainstream" MMO waarbij een monster getagged wordt zodra je hem raakt (a la wow); dit is een semi hardcore aziatische mmo waarbij de beste speler ook daadwerkelijk het meest kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol gaat iedereen nu zijn inlog problemen hier droppen?

anyway ik heb zoveel zin om definitief aan het spel te gaan beginnen. Maar ik hoop echt zo ontzettend dat men de algemene sfeer nog even goed onder de schop nemen. Want die mis ik nog wel ontzettend in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar weken terug gaven we al honderd codes weg voor de bèta van de MMORPG Aion. Momenteel is er weer een open bèta gaande en daar gaan we wederom codes voor weggeven. Dit keer geen actie, geen prijsvraag, iedereen die een code wil kan er één krijgen. Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is een reactie onder dit bericht plaatsen en zorgen dat je PMs kan ontvangen. Wij sturen je dan een code toe. Zorg wel dat je er snel bij bent, niet omdat we er zo weinig hebben, maar omdat de bèta na zondag is afgelopen.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=34202

Weet niet of dit al oud nieuws is?
Maar ik heb dit dus geprobeerd en al een key ontvangen :P
Alleen jammer van die 9,zoveel GB die ik moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ik heb nog een extra key over. DM even als je hem wil hebben. Geen antwoord=al weg.

Edit:
Key =Weg
Krirby heeft hem.

[ Voor 18% gewijzigd door Nowa op 09-09-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:54
iemand nog een key over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:46:
[...]

http://games.fok.nl/news.php?newsid=34202

Weet niet of dit al oud nieuws is?
Maar ik heb dit dus geprobeerd en al een key ontvangen :P
Alleen jammer van die 9,zoveel GB die ik moet downloaden.
Nieuwsgroepen gaat lekker snel :) Had de full client in 2.5 uurtjes binnen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:38:
Lol gaat iedereen nu zijn inlog problemen hier droppen?

anyway ik heb zoveel zin om definitief aan het spel te gaan beginnen. Maar ik hoop echt zo ontzettend dat men de algemene sfeer nog even goed onder de schop nemen. Want die mis ik nog wel ontzettend in het spel.
Wat bedoel je precies met de algemene sfeer? Vind het zoals nu is wel lekker :) Gewoon met wat maten in een groep en grinden/questen/pvpve'en. Skills zien er mooi uit, characters zien er mooi uit. Omgevingen vind ik ook mooi en sfeervol. Is helemaal top zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:00:
[...]

Nieuwsgroepen gaat lekker snel :) Had de full client in 2.5 uurtjes binnen :)
heb je toevallig een bestandsnaam, nzb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:54
voor mensen die nog een key zoeken -->

http://boomtown.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
'can't connect to authorization server' betekent dat de login server overbelast is.
Gewoon blijven proberen in te loggen dus totdat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Jegorex schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:29:
'can't connect to authorization server' betekent dat de login server overbelast is.
Gewoon blijven proberen in te loggen dus totdat het lukt.
Is er niet iets meer aande hand ?

alle servers zijn online en zo ook de login server maar de melding 'can't connect to authorization server'
blijft maar verschijnen.
Het lompe is dat de game daarna ook gelijk helemaal afsluit en moet je de boel weer opnieuw starten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:15
Wat DeepSeven zei werkt perfect voor mij.

-ip:206.127.147.28 -port:2106 -cc:1

Kon gelijk inloggen, daarvoor had ik ook auth problemen

[ Voor 26% gewijzigd door michaeltb op 09-09-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
biggydeen2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:34:
[...]

Is er niet iets meer aande hand ?

alle servers zijn online en zo ook de login server maar de melding 'can't connect to authorization server'
blijft maar verschijnen.
Het lompe is dat de game daarna ook gelijk helemaal afsluit en moet je de boel weer opnieuw starten :X
Is nu al 100x gezegt :P google maar is erna en probeer de oplossing die gepost was een paar posts terug
en zoals ik ook al zei niet met ENTER erin gaan maar op het woord OK klikken, schijnt ook te helpen vertelde ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Beste meneer, mag ik u bedanken? Ik registreer mezelf @ boomtown en ik ontvang warempel meteen een key :P

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hartstikke bedankt DeepSeven! De 2de werkte meteen. Kan nu eindelijk spelen!! Inmiddels een level 4 mage. Later als ik wat meer gespeeld heb zal ik wat meer schrijven!

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.