Voor wie nog een key nodig heeft. (registratie vereist)
- Klik -
Wees er snel bij!
- Klik -
Wees er snel bij!
[ Voor 15% gewijzigd door PredNL op 09-09-2009 17:42 ]
Asus N551JK-CN157H
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Na het inloggen krijg je deze te zien met een Accept/Reject knop.shoombak schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:15:
Oke, eindelijk de game geinstalleerd, account aangemaakt, Aion key ingevoerd, en als ik nu probeer in te loggen in het spel krijg ik
You must agree to the Aion game service agreement to proceed
Maar waar vind ik die?
Held! Ik heb een key ontvangen! Ga zodirect spelen, eerst even die agreement afwachten as stated abovemvandervelde schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:16:
voor mensen die nog een key zoeken -->
http://boomtown.net
Mag ik u ook hartelijk bedanken : ) beta key is binnen. Newsleecher staat nog 1 uur een 50 minuten te pruttelen. Ben erg benieuwd. Hopelijk vind ik het niet zo tof als WoW om mijn privé leven een beetje te besparen haha.mvandervelde schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:16:
voor mensen die nog een key zoeken -->
http://boomtown.net
traktor scratch!
Verwijderd
Ik vind aion grafisch gezien ook flink tegenvallen. Voor de rest kan ik er nog weinig over zeggen. Daarvoor moet ik nog een paar dagen langer spelen.Erikie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:42:
Enneh, ik dacht dat je met de cryengine wel wat mooiers tevoorschijn kon renderen.
excuse me? Aion ziet er PRACHTIG uit, de armors, de omgevingen, het detail van de monsters en characters. de hoofdsteden zijn ook pracht plaatjes.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 00:26:
[...]
Ik vind aion grafisch gezien ook flink tegenvallen. Voor de rest kan ik er nog weinig over zeggen. Daarvoor moet ik nog een paar dagen langer spelen.
Beginnende MMOSpelers? Aion is hardcore, zowel met craften als met PvP.. in tegenstelling tot WoW kan je al je crafts failen en kun je bijvoorbeeld je manastones kwijtraken als je er meer dan 1 socket.Erikie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:42:
Ik ben niet negatief, maar het lijkt mij een game voor beginnende mmo players. Enneh, ik dacht dat je met de cryengine wel wat mooiers tevoorschijn kon renderen.
LOTRO is een PVE game, geen PVP game; net zoals WoW een PVE game is.Ik ben laatste tijd een beetje op zoek naar een nieuwe pvp MMO en heb er een paar geprobeerd zoals lotro en guildwars. Lotro vind ik echt heel erg mooi, de muziek, sfeer en scenery is goed uitgewerkt, maar ik mis de pvp elementen
Vertel mij eens, beste vriend; in welk opzicht lijkt het op WoW?Mijn mening : het is net wow, maar dan ietsje mooier.
[ Voor 73% gewijzigd door kaluro2 op 10-09-2009 00:57 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
traktor scratch!
level 8 en een mening over een mmo hebbenErikie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 01:37:
maargoed, ik ben dan ook nog maar level 8en ok, ik probeer dan ook maar even naar lvl 20 te levellen.
Wat een onzin. Iemand die eve online een dag speelt ziet gelijk dat het geen standaard mmo is zoals wow , lotro, war etc. Nee, die worden gelijk de zandbak ingesmeten en komen er vanzelf achter hoeveel vrijheid ze hebben. Op je eerste dag kun je zelfs al pvpen als je wil, ja en ook met mensen die al vanaf t begin spelen. Ze ook gelijk toegang tot alles, al kan je dat niet binnen een dag bevatten natuurlijk. Waarom zou je in aion (en alle soortgelijke mmo's) bijvoorbeeld ooit nog in hogere levels terug gaan naar je noobplek? Waarom zou je je lvl 20 dagger nog gebruiken als je lvl 50 bent? Dat heeft toch geen nut meer? Maargoed, we zullen zien of het spel aanslaat, ik denk van wel voor een grote groep die graag in een fantasy wereld wil lopen. Maar vernieuwend qua concept is het zeker niet. (ja en ook na het bekijken van al die youtube filmpjes). Maargoed, ik ga wel proberen om over de lvl 20 heen te komen, maar zelfs als ik het spel zou kopen, dan denk ik dat ik het na 2 maanden alweer zat ben.Whoohoo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 02:21:
[...]
level 8 en een mening over een mmo hebben![]()
dit is hetzelfde als iemand die eve online 1 dag gespeeld heeft en alleen de tutorial heeft gedaan zijn mening laten geven, niks waard!
traktor scratch!
Hoe kan PvP statisch en door developers gemaakt zijn?Erikie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 01:37:
Verder ben ik bang dat in aion pvp ook weer redelijk statisch wordt zoals in WAR: de developers maken voor jou de pvp werelden en de targets, bij eve online wordt dat gedaan door de spelers zelf.
statisch omdat men bijvoorbeeld een doel moet halen om een kasteel te cappen. Dat kasteel staat altijd (denk ik) op dezelfde plek. De manier hoe er gepvp'd wordt is natuurlijk wel dynamisch maar volgens mij zul je altijd met dezelfde omgevingen en omstandigheden te maken hebben die door de devs zijn ontworpen.. op die fietsJegorex schreef op donderdag 10 september 2009 @ 04:51:
[...]
Hoe kan PvP statisch en door developers gemaakt zijn?
PvE is idd door de developers gemaakt, maar verwar een raid nu niet met PvP aub.
traktor scratch!
bron[ENG] Spatalos
[ENG] Telemachus
[ENG] Castor
[ENG] Perento
[ENG] Gorgos
[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder
[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
Mijn 1e dag EVE online was anders niet veel meer dan 'wat een bagger game, ziet er niet uit en geen reet te doen van interesse'. Pas na een paar weekjes begon het wat interessanter te worden, echter voor mij nog steeds niet genoeg om te blijven spelen.Erikie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 04:50:
[...]Wat een onzin. Iemand die eve online een dag speelt ziet gelijk dat het geen standaard mmo is zoals wow , lotro, war etc.
Gelukkig, want die fransen begonnen me toch te irriterenJegorex schreef op donderdag 10 september 2009 @ 05:43:
Er zijn verschillende servers voor Engels, Duits en Frans
[...]
bron
Ik speel nu tijdens de OB op Telemachus en ik denk dat ik daar ook weer zal gaan spelen vanaf de 20ste
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
wacht maar tot ze in de pvp zones komenkrvabo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:42:
[...]
Gelukkig, want die fransen begonnen me toch te irriteren
<frans gepraat>
User: there is a channel specifically for french speaking players
Franse: We can zpeak french in zhere all we want
Irritante mensen zijn het. De fransen en duitsers zullen echt niet snel conformeren aan de grotere groep (engelssprekenden) terwijl alle andere landen dat bijna èn masse doen.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Verwijderd
1)kaluro2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 00:44:
[...]
excuse me? Aion ziet er PRACHTIG uit, de armors, de omgevingen, het detail van de monsters en characters. de hoofdsteden zijn ook pracht plaatjes.
Speel je op laagste settings ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=NqLHWa3pYg4
http://www.youtube.com/watch?v=pjkzjRPQxpQ
http://www.youtube.com/watch?v=cOGP7z0Rym0
Hier bijvoorbeeld 3 filmpjes.. dan vraag ik me af, wat is er lelijk aan? wat valt er tegen?
Of waren je verwachtingen dat het eruit zou zien als crysis of iets dergelijks?
[...]
Beginnende MMOSpelers? Aion is hardcore, zowel met craften als met PvP.. in tegenstelling tot WoW kan je al je crafts failen en kun je bijvoorbeeld je manastones kwijtraken als je er meer dan 1 socket.
Ook moet je bij PvP zeer veel nadenken, wil je als de winnaar uit de bus komen.. het is niet maar wat button bashen en 2 skills gebruiken zoals bij vele andere MMO's.. hier gebruik je letterlijk 10 tallen skills, 15tallen.. en je moet goed timen en weten wat je tegenstander doet, en de kleinste fout kan het verschil tussen winnen en verliezne maken.
hier bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=OLH6Mn0iaSU
of hier: http://www.youtube.com/watch?v=pjkzjRPQxpQ
Er staat ook detail uitgelegd van wat er misging etc.
en als je hier kijkt: http://www.aionsource.com...ased-beta-experience.html
dan zie je een hele uitgebreide uitleg over hoe je moet pvpen tegen verschillende classes, misschien dat daar je mond toch wel even van openvalt.
"Beginnende MMO speler" <-- hoe kom je daarop?
Vanaf level 20 wordt het alleen nog maar hardcoreder(is dat een woord?) en, fouten worden ZWAAR afgestraft, ze zijn niet mild hier, zelfs xp loss ( en level reductie geloof ik?). en als je zuigt in de game, zul je niks bereiken. Dus nee, dit is niet een game voor beginnende MMO spelers.
[...]
LOTRO is een PVE game, geen PVP game; net zoals WoW een PVE game is.
Ja ze hebben PVP elementen maar ze staan als een huis om hun PVE, PVP is een beetje de underdog.
Aion is puur PVP met wat PVE elementen, vanaf level 20 zul je constant in de hitte van PVPzitten t/m level 50, en dan begint de pret pas net.
[...]
Vertel mij eens, beste vriend; in welk opzicht lijkt het op WoW?
WoW is voor casuals, is zeer mild met alles en alle content is makkelijk te bereiken en het is grotendeels PVE gericht, er is geen world PVP. PVP gaat redelijk makkelijk, ja je moet wel wat timen etc. maar het komt bij lange na niet in de buurt van Aion.
Aion heeft 'the rift' en 'the abyss' waar echt heel veel achter zit, zowel pvp als pve; world PVP waar heel veel mmorpgs alleen maar van zouden kunnen dromen. Je hebt blijkbaar nog niet echt veel gespeeld, wel? Vanaf level 20 kan je de rift in; vanaf level 25 the abyss.
Aion heeft een heel ander skill systeem en de classes lijken vrijwel in geen een opzicht op de wow classes omdat ze simpelweg andere mechanics en standaarden hebben.
Ik treedt niet verder in detail erover aangezien ik richting bed ga maar opzoeken is een kleine moeite.
Mag ik alsnog weten waarom je het een WoW kloon vind? bij voorbaat dank.
[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 10-09-2009 09:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik speel 1980x1200 op alles hoog.kaluro2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 00:44:
[...]
excuse me? Aion ziet er PRACHTIG uit, de armors, de omgevingen, het detail van de monsters en characters. de hoofdsteden zijn ook pracht plaatjes.
Speel je op laagste settings ofzo?
Bijvoorbeeld het filmpje in de sneeuw. Zet er eens een filmpje van wow in de sneeuw naast. Verwijder de karakters en ui en je ziet bijna geen verschil. Ik mag na 5 jaar toch wel beter graphics verwachten? Of zijn mijn verwachtingen te hoog?kaluro2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 00:44:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=NqLHWa3pYg4
http://www.youtube.com/watch?v=pjkzjRPQxpQ
http://www.youtube.com/watch?v=cOGP7z0Rym0
Hier bijvoorbeeld 3 filmpjes.. dan vraag ik me af, wat is er lelijk aan? wat valt er tegen?
[...]
drogreden 26.- Gameplay is leuk tot zover omdat het allemaal nieuw is, maar vertoont veel overeenkomsten met andere MMO's.
Het gaat om schaalbaarheid. Dit is geen nieuwe shooter oid, MMO's moeten compatible blijven met bizar veel systemen en dan ook nog eens 10x meer op het scherm kunnen toveren dan mening andere game. (hoeveel shooters zie je 80+ mensen op 1 scherm?).Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:43:
Bijvoorbeeld het filmpje in de sneeuw. Zet er eens een filmpje van wow in de sneeuw naast. Verwijder de karakters en ui en je ziet bijna geen verschil. Ik mag na 5 jaar toch wel beter graphics verwachten? Of zijn mijn verwachtingen te hoog?
[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2009 09:48 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
AmenSinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:45:
Het gaat om schaalbaarheid. Dit is geen nieuwe shooter oid, MMO's moeten compatible blijven met bizar veel systemen en dan ook nog eens 10x meer op het scherm kunnen toveren dan mening andere game. (hoeveel shooters zie je 80+ mensen op 1 scherm?).
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Dat ben ik absoluut met je eens. Ik verwacht ook niet het graphics niveau van een shooter. Ik had gehoopt dat het beter zou zijn dan de huidige mmo's. (Hoewel het uiteindelijk toch gaat om de gameplay, dus wat zeur ikSinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:45:
[Het gaat om schaalbaarheid. Dit is geen nieuwe shooter oid, MMO's moeten compatible blijven met bizar veel systemen en dan ook nog eens 10x meer op het scherm kunnen toveren dan mening andere game. (hoeveel shooters zie je 80+ mensen op 1 scherm?).
De doosjes zijn al lang op zover ik weet. Voor de in-game goodies kan je ook de online CE versie kopen.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:48:
iemand een idee waar de collectors edition nog voor een schappelijke prijs te koop is?
[ Voor 98% gewijzigd door Mektheb op 10-09-2009 10:12 ]
Natuurlijk mag je 'eisen' stellen aan graphics, ik had echter gehoopt dat de hele mythe 'graphics = ubergame' al een tijdje over zou zijn, maar niets is minder waar. Nog steeds blijven veel mensen timmeren op principe als de graphics klote zijn (naar hun mening) is het ook meteen bagger spel, en andersom als met 'ubergraphics' ziet dan zal het ook wel een enorm vette goeie game zijn. AoC was perfect voorbeeld in de MMO wereld, spel werd geprezen om zijn graphics (de eerste freaking 20 lvls) totdat mensen dus voorbij de 'graphics hype' waren en het schilletje erachter eigelijk verre van af was (juist, de gameplay).Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:57:
Dat ben ik absoluut met je eens. Ik verwacht ook niet het graphics niveau van een shooter. Ik had gehoopt dat het beter zou zijn dan de huidige mmo's. (Hoewel het uiteindelijk toch gaat om de gameplay, dus wat zeur ik)
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2009 10:15 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Voor solo zou ik inderdaad geen Spiritmaster nemenVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:51:
Ik heb echt zin om dit spel te gaan spelen. Ik hoop dat het niet een fail wordt zoals Age of Conan of Warhammer Online of Archlord.
WoW is leuk maar gaat vervelen, zelfde dingen keer op keer. Ik weet nog niet welke class ik ga nemen ik zit te denken aan een mage (AoE levelen, ranged dps) of warlock of rogue.
Spiritmaster lijkt me ook wel vet maar ze sucken hard in PVP heb ik gehoord.
Warhammer is geen fail, de rest wel though.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:51:
Ik heb echt zin om dit spel te gaan spelen. Ik hoop dat het niet een fail wordt zoals Age of Conan of Warhammer Online of Archlord.
WoW is leuk maar gaat vervelen, zelfde dingen keer op keer. Ik weet nog niet welke class ik ga nemen ik zit te denken aan een mage (AoE levelen, ranged dps) of warlock of rogue.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ehh....warlock, rogue? Beiden zitten niet in Aion..Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:51:
Ik weet nog niet welke class ik ga nemen ik zit te denken aan een mage (AoE levelen, ranged dps) of warlock of rogue.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
9,50 per maandbla bla jackerdie smackerdie bla bla
( ff quote inkorte )
[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 10-09-2009 11:41 ]
Verwijderd
Mierenneuker, een assassin is een kopie van de rogue.Thrace Grumble schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:38:
[...]
Ehh....warlock, rogue? Beiden zitten niet in Aion..
Verwijderd
LoL, meen je dit serieus?Mektheb schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:40:
[...]
Verder zeg ik laat Aion maar komen, heb me 2e pc al klaar staan zodat ik kan slapen met raiden in WoW en ondertussen lekker Questen xD
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 11:45 ]
Dan heb je het PVP gebeuren in Guild Wars niet veel aandacht gegeven denk ik, laat staan op een beetje niveau gespeeld. PVP in GW is serious business: $100,000 Tournament Series. En eh, met singleplayer kom je er niet, alles draait niet alleen om skills, maar ook om tactiek en teamplay.Erikie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:42:
Ik ben laatste tijd een beetje op zoek naar een nieuwe pvp MMO(...) Guildwars heb ik maar heel kort gespeeld want dat kon mij niet echt boeien, en voelde meer als singleplayer aan.
En de warlock die hij noemt?Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:42:
[...]
Mierenneuker, een assassin is een kopie van de rogue.![]()
Anyywaayyys ik wil aan die headstart gaan beginnen!!
Mja, pvp zie ik vooral als iets casual, wat ik er in aion nu van gezien heb vind ik te beperkt, zeker op lagere levels, grote inbalans tussen classes, geen free roaming world alleen maar rifts en abyss (al geef ik toe, ik ben nog niet in de abyss geweest), de term hardcore zou ik iig niet voor aion will gebruiken iig.Aion is puur PVP met wat PVE elementen, vanaf level 20 zul je constant in de hitte van PVPzitten t/m level 50, en dan begint de pret pas net.
Wow end-game (hoezeer makkelijker gemaakt ook) is nog steeds niet de ez mode die de napraters ervan weten te maken, het is onder commerciele druk inderdaad makkelijker geworden om gear te krijgen maar gear is imho bijzaak.Vertel mij eens, beste vriend; in welk opzicht lijkt het op WoW?
WoW is voor casuals, is zeer mild met alles en alle content is makkelijk te bereiken en het is grotendeels PVE gericht, er is geen world PVP. PVP gaat redelijk makkelijk, ja je moet wel wat timen etc. maar het komt bij lange na niet in de buurt van Aion.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Hahaha ok je hebt me!Thrace Grumble schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:54:
[...]
En de warlock die hij noemt?Maareh, ik wil ook aan de HS beginnen!
Maar eerst verder met OB
Ik denk dat wat hij bedoeld is dat het geen "volwaardig" MMO is, namelijk dat het geen 1 grote wereld is waar iedereen door heen loopt, maar je hebt gewoon een aantal hubs waar je een team kan spelen om samen een stuk van de wereld te betreden. Dit is ook het gevoel wat ik had bij guild wars. Maarja dat is ook niet eerlijk, je hoeft namelijk geen maandelijkse kosten voor servers te betalen. Ik heb helaas maar weinig GW gespeeld, maar in het begin voelde het voor mij ook meer als single player aan. Ik heb snel de overstap naar WoW gemaakt. Nu ben ik echter wel heel benieuwd naar GW2, dit ziet er in de trailer echt fantastisch uit. Bovendien hoef ik niet meer perse in 1 wereld met iedereen te zitten.warp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:51:
[...]
Dan heb je het PVP gebeuren in Guild Wars niet veel aandacht gegeven denk ik, laat staan op een beetje niveau gespeeld. PVP in GW is serious business: $100,000 Tournament Series. En eh, met singleplayer kom je er niet, alles draait niet alleen om skills, maar ook om tactiek en teamplay.
Alsof je moeite moet doen om te raiden ?...ik kijk altijd films tijdens ik zit te raiden en nee ik ben geen persoon die 2k dps doet op een fight zoals hodirVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:43:
[...]
LoL, meen je dit serieus?lekker voor je guildies dan, zit jij een ander spel te spelen tijdens een raid
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 10-09-2009 12:34 ]
Verwijderd
Deze kan je bij de key mappings aangeven, zelf heb ik het op me extra mouseknop gezet. miste het ook al vanaf het begin dus was meteen wezen zoekenVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:47:
Ik mis alleen wel de auto-run knop in Aion. Het kan natuurlijk zijn dat ik hem gewoon nog niet heb gevonden, maar ik word wel wat suf van de hele tijd mijn 'w' inhouden
Verder prachtig spel hoor, even wennen aan de gameplay na al dat WoW spelen.. maar goed te doen.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
NumlockVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:47:
Ik mis alleen wel de auto-run knop in Aion. Het kan natuurlijk zijn dat ik hem gewoon nog niet heb gevonden, maar ik word wel wat suf van de hele tijd mijn 'w' inhouden
Verder prachtig spel hoor, even wennen aan de gameplay na al dat WoW spelen.. maar goed te doen.
[ Voor 6% gewijzigd door shoombak op 10-09-2009 12:59 ]
Gister hadden we ook zo een persoon mee met deze attitude. Die zat op 1100 dps met tier 9. Die heb ik maar gekicked. Als je geen zin hebt ga dan gewoon niet meeMektheb schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:32:
[...]
Alsof je moeite moet doen om te raiden ?...ik kijk altijd films tijdens ik zit te raiden en nee ik ben geen persoon die 2k dps doet op een fight zoals hodir![]()
Volgens mij het laatst waar ik me helemaal op ingezet is was Yoghurt +1 en Muru pre-nerf
Dus nee valt niks lekkers aan te zijn, tis simpel je weet wat je moet doen en je hoeft maar 1 hand te gebruiken om alles te doen ( als mage zijn de ) dus hou je ruimte voor wat anders..
En op numlock drukken voor auto run is niet echt time consuming imho, en verder heb je auto attacks in Aion wat het lvle dus makkelijk maakt behalve als je quest items moet grinden ofzo
Moet er ook wel bij zeggen dat raiden op het moment met WoW 2 avonden per week is en 5dagen vervelen, en daar komt aion dus voor
setup : 1 scherm series , scherm 2 WoW , sherm 3 Aion ( momenteel msn ) werkt al jaren zo
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
*kuch* zelfde toets,Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:47:
En grappig genoeg zijn dit mensen die in hun MMO carriere niet veel anders hebben gedaan dan WoW, iemand die een blauwe maandag WoW heeft gespeeld zal dit niet kunnen zeggen.biggydeen2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:08:
Dit zijn allemaal mmo RPG's dus vergelijkbaar.
Trouwens veel meer mensen geven aan dat het op WoW lijkt.
Dus wat bedoel je daar mee ? dat ik dus zo'n persoon ben ?..SpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:59:
[...]
Gister hadden we ook zo een persoon mee met deze attitude. Die zat op 1100 dps met tier 9. Die heb ik maar gekicked. Als je geen zin hebt ga dan gewoon niet mee
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 10-09-2009 13:06 ]
* SinergyX trapt Mektheb ander hoekje in.. daar is het wow topic
Sorry ill shut up >.>SinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:05:
[...]
* SinergyX trapt Mektheb ander hoekje in.. daar is het wow topic
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik Numlock nooit. Ik heb hem gemapped op ExtraMousebutton1; Ik heb gezocht in de keybinding bij Aion, maar kon hem niet vinden. Blijkbaar is hij er dus, ik zal het vanavond eens met mijn ogen open proberenmvandervelde schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:02:
[...]
*kuch* zelfde toets,
mja dit is mogelijk met numlock
Blijft persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het geluid/muziek juist erg goed. Goede afwisseling tussen de gebieden, asmo battle muziek klinkt erg cool en heb helemaal geen last van geschreeuw/gekreun bij elke skill, misschien geld dat alleen als je een female assassin speeltVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:30:
Speel WOW al vanaf de release en natuurlijk ga ik Aion ook daarmee vergelijken. Speel nu de open beta vanaf afgelopen zondag maar vind het geluid zo beroerd dat dat nu permanent uitstaat, verder vind ik de graphics wel goed. Heb de CE maar weet nog niet of ik die wel ga gebruiken. Tot nu spreekt het spel me niet zo aan. Waarschynlijk leuk voor de daluurtjes als ik niet hoef te raiden
[ Voor 48% gewijzigd door DeepSeven op 10-09-2009 13:48 ]
Voor final, ja. Daarna komt er een headstart en dan is het livemvandervelde schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:40:
np, weet iemand btw of er nog een character wipe komt? (ik zie namelijk overal wat anders staan)
Verwijderd
Tuurlijk is dat persoonlijk, heb n sorcerer naar lvl 24 gespeeld, maar by elke attack lijkt t wel of ie n harry potter spreuk schreeuwt.DeepSeven schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:46:
[...]
Blijft persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het geluid/muziek juist erg goed. Goede afwisseling tussen de gebieden, asmo battle muziek klinkt erg cool en heb helemaal geen last van geschreeuw/gekreun bij elke skill, misschien geld dat alleen als je een female assassin speelt.
En ja, er komt een wipe.
Verwijderd
4 verschillende stemmen zijn ook echt verschillendVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:56:
Tuurlijk is dat persoonlijk, heb n sorcerer naar lvl 24 gespeeld, maar by elke attack lijkt t wel of ie n harry potter spreuk schreeuwt.
Verwijderd
klinkt beter dan wat t nu isSinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:17:
[...]
4 verschillende stemmen zijn ook echt verschillendDaarbij dacht ik dat ze diverse skill-uitspraken ook wilde gaan vertalen. In plaats van iets "kiho sira!" krijg je dan "frrrrrost bolt!"
Bedoel je zo iets?ixl85 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:01:
Ik ben de effecten van poison in aion aan het zoeken, maar ik kan niks nuttigs vinden.
Er is geen lijstje met speciale effecten (zoals stun, sleep, poison, enz enz)
Hoeveel de-gen geeft het en wat doet bijv silence?!
(en genoeg over de wow - Aion crap, Battlefield is ook geen COD)
Verwijderd
Mensen geven een oordeel op basis van ervaringen uit andere games. Dat is vrij logisch.ixl85 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:01:
(en genoeg over de wow - Aion crap, Battlefield is ook geen COD)
Logisch mischien, maar op bepaald moment is het wel duidelijk. Ik zie hier enkel WoW vergelijkingen, op een uitzondering op een GW/AoC/lotro/WAR na, we snappen het inmiddels wel.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:26:
Mensen geven een oordeel op basis van ervaringen uit andere games. Dat is vrij logisch.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2009 15:30 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Zet je NCsoft launcher op "Europe"Moortn schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:30:
het is weer zover, ik heb weer een probleem met m'n account bij een MMORPG. Gister heb ik een beta account gemaakt, en ik kan gewoon inloggen op de website, maar niet bij het spel zelf. "ID or password does not match". Zal nog een ander wachtwoord proberen en anders houd ik het snel voor gezien met aion.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Gewoon lekker overheen lezenSinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:29:
[...]
Logisch mischien, maar op bepaald moment is het wel duidelijk. Ik zie hier enkel WoW vergelijkingen, op een uitzondering op een GW/AoC/lotro/WAR na, we snappen het inmiddels wel.
(maarja, de GT5 vs Forza loopt ook flink storm op t.net).
[ Voor 103% gewijzigd door Moortn op 10-09-2009 15:50 ]
Doe ik ook wel, maar het verhaal is nu wel duidelijk. Moet je voor de grap zo'n 'loze' discussie aangaan in het wow topic, wordt je ook niet in dank afgenomen.SpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:38:
Gewoon lekker overheen lezenIk ga vanvaond met een maat ff de Openbeta proberen van AION, ik zie het allemaal wel. De uitgever( NCsoft) heeft iig 1 goed spel op z'n naam staan in mijn ogen. En dat is Guildwars!
Nope, ik bedoel zoiets alleen dan voor Aion:pica schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:17:
[...]
Bedoel je zo iets?
http://www.aionarmory.com/search.aspx?browse=6.7
Want als er bij een skill "poison" staat weet ik nog niks.Burning, also known as on fire, is a Condition that causes 7 pips Health Degeneration to a character.
/
Poison is a condition that causes 4 pips of health degeneration on a character.
/
Bleeding is a condition that causes 3 pips of health degeneration on a character.
/
enz
Je hoeft hem niet opnieuw te downloaden.Moortn schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:40:
Ow ffs heb US versie
EDIT: Ik heb weer de torrent gedownload (vanaf de EU site) en dat is dezelfde file
Gewoon de skills uitproberen in duels met een vriend.ixl85 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:42:
[...]
Nope, ik bedoel zoiets alleen dan voor Aion:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Condition#List_of_conditions
[...]
Want als er bij een skill "poison" staat weet ik nog niks.
AutoAssault was idd wel leuk, LA series =SinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:40:
[...]
Doe ik ook wel, maar het verhaal is nu wel duidelijk. Moet je voor de grap zo'n 'loze' discussie aangaan in het wow topic, wordt je ook niet in dank afgenomen.
NCsoft heeft imho wel meer leuke zut, LA series, Tabula, CoH en zelfs auto assault
[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 10-09-2009 16:30 ]
CoH = toch Company of Heroes? Uitraard was tabula rasha wel een MMO, maar die is volgens mij nooit ver gekomen.SinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:31:
En dat waren geen MMO's?(ok.. AA was meer een erm.. MMORTS racegame
)
Qua effecten, het is niet zo bijzonder hier. Poison doet een bepaalde DoT, stun en root lijken me duidelijk, verder zijn er geen 'generale' effecten zoals in Guildwars, maar zijn ze allemaal skill afhankelijk. Je hebt geen 'pips' ofzo.
City of HeroesSpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:34:
[...]
CoH = toch Company of Heroes? Uitraard was tabula rasha wel een MMO, maar die is volgens mij nooit ver gekomen.
Ben wel benieuwd wat ik van dit spel vind.. op zich heb ik niets met dergelijke tekenstijlen..maar we zullen het zien
Zoals gezegt, City of Heroes. Vaak als ik CoH schrijf denken ze Company of Heroes, terwijl City of Heroes al langer op de markt is dan zelfs WoWSpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:34:
CoH = toch Company of Heroes? Uitraard was tabula rasha wel een MMO, maar die is volgens mij nooit ver gekomen.
Aaah.. City of Heroes ken ik ook welSinergyX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:46:
[...]
Zoals gezegt, City of Heroes. Vaak als ik CoH schrijf denken ze Company of Heroes, terwijl City of Heroes al langer op de markt is dan zelfs WoW(april 2004). Zeker als je die 2 naast elkaar zet, die je opeens opmerkelijke dingen mbt 'kopie van'
Tabula was de AoC van NCsoft, echter hebben zij later in het jaar het spel heel goed speelbaar gemaakt. Maar omdat die Garriot weer zo moeilijk deed, hebben ze toch het zooitje laten stoppen (mede omdat Aion er ook aan kwam).
klopt, maar ik zag ook dat gw 2 ooit een keer uitkomtwarp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:51:
[...]
Dan heb je het PVP gebeuren in Guild Wars niet veel aandacht gegeven denk ik, laat staan op een beetje niveau gespeeld. PVP in GW is serious business: $100,000 Tournament Series. En eh, met singleplayer kom je er niet, alles draait niet alleen om skills, maar ook om tactiek en teamplay.
traktor scratch!
Verwijderd
Misschien is dat het?The second issue we are addressing is the authentication server, which from a player point of view, is the login process. We are investigating the issues with its behavior during today and this evening to search for errors in our setups and to try a few different ideas we have that will allow us to understand the player reports and improve its behavior. We will let you know ahead of time if this will impact service in anyway.
Die meldingID or Password does not match
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 20:46 . Reden: Melding + nieuws ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq