[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.269 views

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Het spel is niet in onderhoud momenteel hoor.. alleen wel erg laggie, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn verbinding.

Waar ik het wel mee eens ben is dat het inderdaad erg lang duurt om op te starten. Erg storend.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd

Ok logisch voor jou maar ik kreeg nergens een melding van onderhoud, maar dan maar ff geduld hebben ^^

Nog steeds geen mogelijkheid tot login.

Edit 1:

Het is toch met je NCsoft Master Account of?

Edit 2:

Moet je een beta key gehad hebben of?

Want dan zou "open beta" wel heel gesloten zijn voor een "open beta".

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 22:12 . Reden: Probleem blijft ]

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

[ENG] Spatalos
[ENG] Telemachus
[ENG] Castor
[ENG] Perento
[ENG] Gorgos

[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder

[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
Zitten velen op Duitse server.... Kromede!
En ik ook al op Balder.
Straks maar even kijken bij 1 van de Engelse of het klopt, maar de taal is niet te zien bij server lijst. Dat zorgt voor misverstanden. Zo ben ik dus zonder te weten op Duitse server gekomen.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ze zijn ook nog niet duits, nu is alles gewoon internationaal. Bij retail worden ze pas op die manier ingedeeld.

• MrDummy

MrDummy

DeepSeven schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:49:
Ze zijn ook nog niet duits, nu is alles gewoon internationaal. Bij retail worden ze pas op die manier ingedeeld.
Dan pas???

Nu mag ik allerlei talen voorbij zien schieten in chat kanaal /1 .... Niet leuk.
Dat maakt praten niet lekker.

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
krvabo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:46:
Vrij logisch aangezien aion in onderhoud is.
Althans, dat kreeg ik zo'n anderhalf uur geleden voor mijn neus dat het in 2 minuten '1 and 2 uur offline zou zijn'.
Die melding zag ik ook, maar de server is nooit offline gegaan ;)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Erikie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:33:
klopt, maar ik zag ook dat gw 2 ooit een keer uitkomt :) .ik vond gw wel echt heel vet eruit zien, en ik heb echt maar een weekje trial gespeeld. En helaas kun je dan niet meedoen met pvp :(.
Als je slechts een weekje PVE hebt gespeeld kun je er dus niet over oordelen. Het PVP gedeelte van GW wordt vrijwel unaniem gezien als het beste van welke CO-/MMORPG dan ook. Overigens, met een trial key voor Factions (als je die nog ergens kunt regelen) kan je wel PVP'en. Inclusief GvG, HA en 12 vs. 12 Alliance Battles. Ben het trouwens wel eens dat het PVE gebeuren een beetje singleplayer-achtig aanvoelt door de instances*. Maar ook dat heeft zijn voordelen, geen last van killstealers en gankers bijvoorbeeld. ;)

*Het grappige is dan weer wel dat raids in WoW ook vaak instances zijn. :o

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zijn er meer mensen die het probleem hebben wanneer je AION afsluit dat het superlang duurt (meestal 3 tot 5min) voordat het tray icoontje weg gaat.. mn pc wordt dan ook rete sloom totdat deze weg is. Afsluiten via taakbeheer kan ook niet :/

Verwijderd

Woohooo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:22:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben wanneer je AION afsluit dat het superlang duurt (meestal 3 tot 5min) voordat het tray icoontje weg gaat.. mn pc wordt dan ook rete sloom totdat deze weg is. Afsluiten via taakbeheer kan ook niet :/
Ga er dan eens met je muis over ;) wil nog wel eens blijven hangen zo'n icoontje, is voor developers blijkbaar teveel om even te fixen :X

• Jegorex
Jegorex schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:17:
[...]

Die melding zag ik ook, maar de server is nooit offline gegaan ;)
Het kan trouwens zijn dat die melding eigenlijk voor de US servers bedoelt was, ik zie nu dat alle US servers offline zijn. http://kindred.aion.tv/status/
Ongeveer een uur geleden was er trouwens ook een GM creatief bezig op Telemachus, iedereen kreeg een bericht in beeld met de tekst "Test" en 10 seconden later "Ignore this" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:41:
Hier nog zo'n gelukkige kom wel op de website maar niet in het spel?

Kan inloggen op de site.
Europe in de launcher.
PC herstart.
...
Ten einde raad?

[...]

Misschien is dat het?

@ hier onder:

[...]

Die melding
Aion gamer,
In preparation for the launch of Aion, we have improved the system that handles passwords. Due to this change, you need to reset your password to access the Aion open beta. Resetting your password is simple:

1. Log in to your NCsoft Master Account
2. Click Game Accounts.
3. Select your Aion game account.
4. Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.

If desired, you can use the same password as before.
Once you reset your password, you will be able to log in to the open beta on September 6, 2009.
See you in Atreia!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:50
Ze zijn wel lekker daar bij NC, verwijdert gameguard bestanden van je systeem ook al zeg je dat niet te doen en maak je daar een ticket van, zeggen ze doodleuk "We do not support running any other applications at the same time as the game". In wat voor tijd leven die gasten, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Welke bestanden verwijderd GG zoal? Dat wil ik wel weten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen op de Launcher.

Ik heb nu mijn password gereset en ik had vanochtend niet genoeg tijd gehad om verder uit te vogelen. Zit nu op school. Maar ik denk dat het dan wel moet werken. Ik heb ook Aion gedownload via de e-mail die ik kreeg van mijn beta-account.

Ik denk dat het nu wel gaat werken :) Welke realm zitten jullie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Zo gisteravond voor het eerst gespeeld, lekker de hele avond lang . Ben nu level 7. Misschien niet zo heel snel geleveld, maar ik probeer me ook enigszins te verdiepen in de wereld en ben alles lekker rustig aan het uitzoeken. Uiteraard ben ik ook weer zo iemand die hiervoor alleen WoW heeft gespeeld, dus ik zal proberen de vergelijkingen daarmee tot een minimum te beperken!

Eerste indruk van de spelwereld is ok. Het ziet er redelijk goed uit vooral de character models en de wezens in het spel zelf. Ik denk dat het redelijk vergelijkbaar is met de graphics van warhammer online (heb ik 10 dagen trial van gedaan). Ik heb al meerdere malen gelezen dat het beginnersgebied nog niet zo heel veel voorstelt dus ik ben nog vol verwachting van wat het spel meer te bieden heeft. Het lopen en vechten in de wereld is den kik prima. Het enige waar ik zelf wat problemen mee had is wennen aan het rondkijken. Je hebt (voor zover ik weet) 2 mogelijkheden kwa instellingen. Left click to look around aan of uit. Als deze uit is gaat het lopen prima! Je kan dan de 2 muisknoppen ingedrukt houden en dan kan je sturen met de muis. Echter je kan dan niet terwijl je automatisch loopt rondkijken. Zet je left click to look around aan zet kan je dit wel! Echter dan kan je niet meer sturen met de muis terwijl je met de 2 muisknoppen ingedrukt vooruit loopt, aangezien je dan alleen rond kijkt! Geen big deal maar hier komt mijn gewenning van WoW om de hoek kijken.

Het zoeken van quest locaties e.d. gaat heel makkelijk. Dit is voor mensen die gewoon lekker snel willen levelen ideaal! Echter als je wat meer zelf wil uitzoeken en vinden, dan is het een beetje te makkelijk. Natuurlijk kan je ook beslissen het gewoon niet te gebruiken, maarja de verleiding is toch erg groot ;-)
Wat ik verder al veel gelezen heb is dat de geluiden zouden tegenvallen. Ik heb me niet gestoord aan de geluiden, maar moet wel zeggen dat veel geluiden iets te veel aanwezig zijn en daarmee bedoel ik het volgende. Bijvoorbeeld beestjes of andere spelers die voorbij rennen klinken alsof er iemand ergens hard op staat te schuren /kloppen o.i.d. Ook als andere poppetjes aan het vechten zijn (melee) klinken alle aanvallen alsof ze met een moker op een gigantische muur staan in te hakken! Dit is vooral vreemd als iemand met een zwaardje een libelle-achtig wezen kapot aan het maken is. Het had allemaal wel wat zachter / subtieler gemogen. Ook is het zo dat de fade-out wat plots is. Ene moment hoor je iemand keihard hakken en 2 stappen later hoor je niks meer. Ik hoop dat ze hier nog wat aan gaan doen, want het kan best storend zijn, maar uiteindelijk went het denk ik wel (je kan altijd het geluid zachter zetten).
Dan de stemmen. Als je iemand aanspreekt (NPC) dan spreken ze in keurig engels terug, maar zelf loop je altijd vage koreaans/japans achtige zinnetjes te roepen bij spreuken. Nu heb ik niks tegen japans/koreaans, integendeel! Maar het combineert niet als je eerst engels hoort en daarna Aziatische spreuken. Als alles in het japans/koreaans was, klonk het denk ik beter, of Engels en dan een wat meer bekend fantasy-taaltje voor de spreuken. Maar goed dit zijn gewoon wat punten van kritiek.
Ik ben zeer benieuwd hoe het verder gaat, vanavond weer lekker spelen! Dan wordt ik waarschijnlijk 10 en begint het (zo lees ik) pas echt!

Nog even een vraag over de campain. Is het zo dat je de campain moet uitspelen om naar het volgende gebied te gaan? Of is het gewoon een losstaande class-quest chain die je in je eigen tijd kan spelen?

Ik speel trouwens een sorcerer op Telemachus, naam is Volyova dus spreek me gerust ingame aan wie daar ook speelt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:40
Shodan schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:54:
=Wat ik verder al veel gelezen heb is dat de geluiden zouden tegenvallen. Ik heb me niet gestoord aan de geluiden, maar moet wel zeggen dat veel geluiden iets te veel aanwezig zijn en daarmee bedoel ik het volgende. Bijvoorbeeld beestjes of andere spelers die voorbij rennen klinken alsof er iemand ergens hard op staat te schuren /kloppen o.i.d. Ook als andere poppetjes aan het vechten zijn (melee) klinken alle aanvallen alsof ze met een moker op een gigantische muur staan in te hakken! Dit is vooral vreemd als iemand met een zwaardje een libelle-achtig wezen kapot aan het maken is.
Dit gebons is een critical hit ;)
Shodan schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:54:

Nog even een vraag over de campain. Is het zo dat je de campain moet uitspelen om naar het volgende gebied te gaan? Of is het gewoon een losstaande class-quest chain die je in je eigen tijd kan spelen?

Ik speel trouwens een sorcerer op Telemachus, naam is Volyova dus spreek me gerust ingame aan wie daar ook speelt ;-)
Zodra je level 9 word, krijg je de class quest, deze geeft (@ asmodian) 73k EXP. (net niet lvl 10)
Nadat je deze quest klaar hebt, kan je geteleporteerd worden naar de volgende stad (waar je nieuwe skills enzo kan kopen) hiernaast heb je daar in de buurt een praat/loop questje (hierbij word je lvl 10)

plus je kan je wings dan ook gebruiken in die stad erop :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren gespeeld zoals gemeld, ben er niet van onder de indruk. Daarnaast is het ook niet mijn tekenstijl. het heeft (duh) teveel van het oosterse RPG genre weg, zowel de gevechten als de omgeving.

Een maat van me vind het wel leuk, maar die houdt daar ook meer van.
Ben tot lvl 5 gekomen met een scout en met een warrior?

Met alle graphics op max zien de models er wel leuk uit en de omgeving ook wel, maar niet voor een mmo die net is uitgebracht (ik verwacht geen shoter graphics, maar wel graphics anno 2009 voor mmo's)

Combat systeem werkt wel vloeiender dan bv een lineage, echter vind ik het daarnaast storend dat de aanvallen wel VEEL damage doen, maar dat er een cooldown op zit. Ze hadden beter de damage kunnen verlagen en de cooldown eraf halen. Zo krijg je meer directe actie.

Al met al kan ik me voorstellen dat mensen het een erg leuk spel vinden, maar voor mij bied het niets nieuws.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar noem eens een 'anno 2009' MMO? Dragonica? Neuh. Ether? Nope. CO? cellshaded. Of anders, wat is 'anno 2009' graphics?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Feit is gewoon dat het nogal wat jaren kost voordat een MMO klaar is, De graphics van WoW waren ook een stuk minder toen dat uit kwam.

Daarnaast wil je geen next gen graphics in een MMO omdat je dan gewoon een groot deel van je markt buiten spel zet omdat ze het niet kunnen draaien.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
mvandervelde schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:29:
[...]

Dit gebons is een critical hit ;)

[...]

Zodra je level 9 word, krijg je de class quest, deze geeft (@ asmodian) 73k EXP. (net niet lvl 10)
Nadat je deze quest klaar hebt, kan je geteleporteerd worden naar de volgende stad (waar je nieuwe skills enzo kan kopen) hiernaast heb je daar in de buurt een praat/loop questje (hierbij word je lvl 10)

plus je kan je wings dan ook gebruiken in die stad erop :d
Cool! Dus eigenlijk nog 2 levels en ik ben er al bijna :D Dat moet lukken vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:48:
Maar noem eens een 'anno 2009' MMO? Dragonica? Neuh. Ether? Nope. CO? cellshaded. Of anders, wat is 'anno 2009' graphics?
Op die MMO zitten we dus nog steeds te wachten. Hoewel Aion mij geen verpletterende indruk geeft, begin ik toch steeds positiever te worden. Nog even tot zondag doorspelen. Ik had alleen de tab quest over het hoofd gezien. 8)7 Was puur campaigns aan het doen. :9 Denk al, wat moet ik toch steeds ver lopen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tis geen flame richting het spel hoor :) Ik had gewoon wat meer ervan verwacht, ik vind de textures nog wat saai ogen van de omgeving. Het water ziet er wel leuk uit daarentegen.

Kan ook gewoon zijn omdat de tekenstijl niet echt mijn ding is.

Volgens mij zijn deze graphics te vergelijken met die van Guildwars, en die doet ook al eventjes mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 11-09-2009 10:21 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ook ik heb de beta gechecked ( speel nu WoW, heb voorheen Lineage2 gespeeld) en ik vind het spel lekker wegspelen, moet alleen nog veel leren (sneltoetsen ect.) maar dat gaat wel komen denk ik.

Heb een mage aangemaakt op Telemarchus (oid?) die is nu level 5, dus echt veel ervaring heb ik er nog niet mee, maar de lvls die ik gespeeld heb waren leuk om te doen. Afwisselingen qua quests zijn ook behoorlijk goed. en dan het mooiste wat ik tot nog toe ben tegengekomen: combo moves !!! wow echt een hele vette toevoeging :)
Vanavond eens proberen lvl 10 te worden :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Komt omdat de makers van Guildwars ook de makers van Aion zijn ? teminste zelfde company..

Verder mja het had beter gekunt maar ik verwachte zoiezo al geen hyperblitz..
Puur kunnen ze het niet zo gruwelijk mooi maken vanwege, lagg / servers / en dan wordt het gefixeerd op 1 doelgroep die een high end pc hebben

Of er moeten meerdere soorten grafic settings inkomen dan?..verder best tevreden behalve ik het al niet meer speel totdat het uit komt, die errors in de big city is erg irritant waardoor je niet eens je ding kan doen.
Wel al besloten hem te kopen en te spelen :), maar verder dan lvl 15 hoeft niet van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18
Mektheb schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:24:
Komt omdat de makers van Guildwars ook de makers van Aion zijn ? teminste zelfde company..
Nee. Makers van Guild Wars zijn van het bedrijf Arena.Net. AION kan ik niet zo snel vinden, maar zo te zien NC interactive.
Wel zelfde uitgever ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Wat de graphics betreft kan het tegenwoordig gewoon beter.
Ik bedoel een beetje gamer heeft tegenwoordig een pc waar je redelijk alle games mee kan spelen.
Het is geen 2004 meer waar nog geen dual core ect bestond.
Daarnaast kosten de oude highend videokaarten van nvidia en ATi bijna niks (nvidia 88xx ati 47xx)

Voor mij persoonlijk zijn de graphics een gedeelte van de gameplay maar uiteraard moet een MMO op zoveel mogelijk systemen speelbaar zijn. tjah keuzes...

Wat de gameplay betreft krijg ik wel steeds meer het gevoel dat ik verder "wil" spelen zoals ik dat bij WoW ook had.
Wat me wel wat stoort zijn sommige questen waar totaal onduidelijk is wat je moet doen ( en de locate button die grijs is :X )
Het locate systeem is wel goed bedacht though, dat scheelt weer een alt-tabje :P

Vraag me alleen af in hoeverre de pvp interessant wordt aangezien dit mijn voornaamste doel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Adames schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:28:
Nee. Makers van Guild Wars zijn van het bedrijf Arena.Net. AION kan ik niet zo snel vinden, maar zo te zien NC interactive.
Wel zelfde uitgever ja.
NCkorea, NC's eigen dev team (LA1/2, Blade&Soul, initieel Dragonica etc). Al zitten er diverse mensen van A.net ook bij NC(vroeger NorCal). NCsoft US heeft ook Paragon Studio, eigen dev team voor City of Heroes, aantal daarvan werken nu mee aan Aion.
SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:20:
Tis geen flame richting het spel hoor :) Ik had gewoon wat meer ervan verwacht, ik vind de textures nog wat saai ogen van de omgeving. Het water ziet er wel leuk uit daarentegen.
Zo bedoelde ik het absoluut niet :) Als ik bv kijk wat WoW of GW nog heeft kunnen doen met hun engine (zeker EotN heeft echt mooie sceneries) denk ik dat er nog aardig wat rek in het spel zit. Je moet ergens beginnen bij schaalbaarheid en mogelijk dat de 1.5 dungeons of end-content een stuk mooier is vorm gegeven. (zet bv Barrens tegen Icecrown/Basin)

Ik vind de graphics 'goed'. Ziet er allemaal netjes verzorgt uit, hier en daar wat minpuntjes maar genoeg pluspuntjes om het te compenseren. Uiteindelijk draait het mij om de totale gameplay, net zoals ik me nog steeds erg kan vermaken in '2d oldskool' Maplestory. Als ik bv kijk hoe ze GW of CoH hebben omgebouwd met de jaren, heb ik wel goed gevoel over de graphics in z'n geheel bij Aion. (ok.. of Blade&Soul komt naar europa).

Guildwars kon flink doorduwen, omdat je daar buiten steden of arena's niet meer dan 10 man tegenkom. Veelal zelf niet meer dan 8 man en dan enkel nog mobs. Kijk eens naar Dalaran op drukke dagen, succes voor de mensen die daar nog steeds een stabiele fps houden op hoogste settings, en dat is juist wat de schaalbaarheid moet waarborgen. (zoals de F9 om andere spelers te verbergen in steden - goed gekeken naar Perfect World :P).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2009 11:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

biggydeen2 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:57:
[...]

Wat de graphics betreft kan het tegenwoordig gewoon beter.
Ik bedoel een beetje gamer heeft tegenwoordig een pc waar je redelijk alle games mee kan spelen.
Het is geen 2004 meer waar nog geen dual core ect bestond.
Daarnaast kosten de oude highend videokaarten van nvidia en ATi bijna niks (nvidia 88xx ati 47xx)

Voor mij persoonlijk zijn de graphics een gedeelte van de gameplay maar uiteraard moet een MMO op zoveel mogelijk systemen speelbaar zijn. tjah keuzes...

Wat de gameplay betreft krijg ik wel steeds meer het gevoel dat ik verder "wil" spelen zoals ik dat bij WoW ook had.
Wat me wel wat stoort zijn sommige questen waar totaal onduidelijk is wat je moet doen ( en de locate button die grijs is :X )
Het locate systeem is wel goed bedacht though, dat scheelt weer een alt-tabje :P

Vraag me alleen af in hoeverre de pvp interessant wordt aangezien dit mijn voornaamste doel is.
Denk dat Thrace Grumble in "[MMORPG] AION" er ook mee te maken kan hebben: de graphics moeten ook kunnen scalen tijdens grote PvP gevechten, en met de huidige stand van graphics kan dat nog WEL :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens een idee hoe het 'tagging' mechanisme in elkaar zit? Ik heb al meer dan eens dat ik een fight start, de mob van me afgetrokken wordt door een andere speler en ik neit de kill of de loot krijg, maar wel een deel XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat degene die meer dan 50% damage aan de mob doet de loot krijgt. De experience wordt verdeeld ookal doe je 1 damage (weinig damage=weinig experience)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Wootlock schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:24:
Heb een mage aangemaakt op Telemarchus (oid?) die is nu level 5, dus echt veel ervaring heb ik er nog niet mee, maar de lvls die ik gespeeld heb waren leuk om te doen.
Wat is je naam op Telemachus?
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:59:
Heeft iemand trouwens een idee hoe het 'tagging' mechanisme in elkaar zit? Ik heb al meer dan eens dat ik een fight start, de mob van me afgetrokken wordt door een andere speler en ik neit de kill of de loot krijg, maar wel een deel XP.
De XP wordt gedeelt naar hoeveel damage je doet.
Wie de loot krijgt weet ik niet exact, ik ga er tot nu toe van uit dat degene die de meeste damage doet de loot krijgt.
Dat is natuurlijk als je niet in een groep zit met elkaar.

@iedereen die de graphics niet goed genoeg vinden:
Denk er wel aan dat je ook wil dat het spel vloeiend loopt als je 300+ man in beeld hebt, en niet alleen met hardware die in 2009 uit is gekomen.
MMO's moeten speelbaar zijn voor een zo groot mogelijk publiek, daar horen ook mensen bij met een wat mindere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jegorex schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:07:
[...]

[...]

De XP wordt gedeelt naar hoeveel damage je doet.
Wie de loot krijgt weet ik niet exact, ik ga er tot nu toe van uit dat degene die de meeste damage doet de loot krijgt.
Dat is natuurlijk als je niet in een groep zit met elkaar.

@iedereen die de graphics niet goed genoeg vinden:
Denk er wel aan dat je ook wil dat het spel vloeiend loopt als je 300+ man in beeld hebt, en niet alleen met hardware die in 2009 uit is gekomen.
MMO's moeten speelbaar zijn voor een zo groot mogelijk publiek, daar horen ook mensen bij met een wat mindere pc.
Graphics van het spel zijn prima, alleen voldoen ze niet aan mijn eisen om voor deze MMO te kiezen :)

Zulke graphics zijn in mijn ogen achterhaald en kwa game-play vind ik het ook niet vernieuwend, dus voor mij dan geen reden om te switchen van mmo.

Even ernaast gelegt dat wow er ook bagger uit ziet en dat AION wel "iets" mooier is.

( Ik draai alles op max, zowel wow als AION, 1920x1200 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:55:
[...]

Graphics van het spel zijn prima, alleen voldoen ze niet aan mijn eisen om voor deze MMO te kiezen :)

Zulke graphics zijn in mijn ogen achterhaald en kwa game-play vind ik het ook niet vernieuwend, dus voor mij dan geen reden om te switchen van mmo.

Even ernaast gelegt dat wow er ook bagger uit ziet en dat AION wel "iets" mooier is.

( Ik draai alles op max, zowel wow als AION, 1920x1200 )
Het is inderdaad wel iets mooier dan WoW, maar het scheelt niet veel. Ik ben het met je eens dat we in 5 jaar tijd niet veel vooruit zijn gegaan. Wat me vooral opvalt in Aion is dat de characters en monsters niet echt in het landschap passen. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het lijkt gewoon niet te kloppen.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:40:
Gisteren gespeeld zoals gemeld, ben er niet van onder de indruk. Daarnaast is het ook niet mijn tekenstijl. het heeft (duh) teveel van het oosterse RPG genre weg, zowel de gevechten als de omgeving.

Een maat van me vind het wel leuk, maar die houdt daar ook meer van.
Ben tot lvl 5 gekomen met een scout en met een warrior?

Met alle graphics op max zien de models er wel leuk uit en de omgeving ook wel, maar niet voor een mmo die net is uitgebracht (ik verwacht geen shoter graphics, maar wel graphics anno 2009 voor mmo's)

Combat systeem werkt wel vloeiender dan bv een lineage, echter vind ik het daarnaast storend dat de aanvallen wel VEEL damage doen, maar dat er een cooldown op zit. Ze hadden beter de damage kunnen verlagen en de cooldown eraf halen. Zo krijg je meer directe actie.

Al met al kan ik me voorstellen dat mensen het een erg leuk spel vinden, maar voor mij bied het niets nieuws.
Sommig gebieden zien er best triest uit, klopt.. vanaf level 18 zoiets kom je al veeeel mooiere gebieden tegen en vanaf level 25 kan je naar the abyss, en dat is echt een prachtplaatje.

die weinige skills van jou, komt omdat je level 5 bent.

Vanaf level 16 zoiets krijg je echte chainskills zodat je eigenlijk nooit alleen aan het auto-attacken bent.

In vele MMO's is het zo dat je op low level alleen wat mini skills krijgt zodat je je class kan leren kennen etc.
naarmate het spel vordert krijg je langzaam maar zeker meer skills zodat je je class geleidelijk leert kennen.

Dus doe jezelf en ons even een plezier en level wat door, zodat je het spel goed kan zien.

En als je een spel afwijst vanwege de graphics, dan ben je pas triest.
Ik neem aan dat je ook andere mmorpgs hebt gespeeld of nog steeds speelt? op AoC na heeft deze MMORPG echt een van de betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik had er in de eerste instantie mijn twijfels over. Ik ben eerst begonnen met de asmodians of hoe ze ook heten. De wereld was echt enorm karig, en simpel. Helemaal niets wat me er in aantrok.

Vervolgens mijn char toch maar tot level 6 geleveld of zo, om toch proberen de smaak te krijgen. Dit is niet gelukt. Daarna heb ik toch maar een dag later een elyos character gemaakt, om eens te kijken hoe dat er uit ziet...

Dat is een enorm verschil zeg!!! De wereld vcan de elyos ziet er factor 20 beter uit! Het lijkt wel of ze eerst elyos gemaakt hebben, en daarna even snel asmodians!!

Ik ben inmiddels level 10, een spiritmaster, en wat een uitbreiding geeft dat zeg aan het spel.

Het disenchanten van groene items is ook een heel apart iets, je kunt dan je eigen groene armor verbeteren met bijvoorbeeld +1 of +2, waardoor jouw stats weer beter worden.

Het vliegen geeft ook een heel aparte dimensie aan het spel.

Toch heb ik een hoop nadelen, waar van ik hoop dat ze die nog gaan aanpassen inde volle versie.

- Het geluid is echt bijzonder brak, dan bedeol ik niet de muziek, maar de effects, van de mobs, de attackmoves, de spellpower moves, de irritante zwaardvecht geluiden overal die veel te hard staan.

- Je zinkt als een baksteen... :?

- soms ligt er een tak ergens waar je amper overheen kan

- de stemmen van de npc's ten opzichte van je eigen stem....

- het levelen gaat erg snel (tot nu toe)

- mage is erg sterk!!!

- zijn er nog instances? is er ook end game content voor solo players?

En ik vind echt dat ze moeten werken aan de environment van de asmodians doen, anders gaat niemand daar spelen vrees ik 8)7

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:20:
[...]

Dus doe jezelf en ons even een plezier en level wat door, zodat je het spel goed kan zien.

En als je een spel afwijst vanwege de graphics, dan ben je pas triest.
Ik neem aan dat je ook andere mmorpgs hebt gespeeld of nog steeds speelt? op AoC na heeft deze MMORPG echt een van de betere graphics.
Even opsomming, ik moet dus lvlen tot 16+ omdat het dan pas intressant word? Fout, een spel moet je vanaf lvl1 boeien.

Ik heb AoC gespeeld, warhammer en WoW.. Warhammer heeft betere graphics dan deze game iig, AoC zeker en Wow niet.

Maar ik ben dus triest omdat de graphics mij niet aan staan? lekkere onderbouwde opmerking :)

Gameplay+Graphics = spelplezier, dit moet dus 1 pakketje zijn. Uiteraard weegt de gameplay meer mee.. maar in mijn ogen heeft dit spel dat voor mij niet. Dus dat is al 1 min.

De graphics halen mij zeker niet over om dit spel te gaan spelen.. dus dat is 2 min.

2x min is dus geen spelplezier voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Jegorex schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:07:
[...]

Chasing, speel de Elyos :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 01:08:
1. Log in to your NCsoft Master Account
2. Click Game Accounts.
3. Select your Aion game account.
4. Click Change Password link in the Actions section, and follow directions.
Ik ben geen ex-closed beta speler hè ;)

En kan nog steeds niet inloggen. :( best jammer want zou dit wel even willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:02:
[...]

Ik ben geen ex-closed beta speler hè ;)

En kan nog steeds niet inloggen. :( best jammer want zou dit wel even willen spelen.
Wat je ff moet doen is bij de Launcher de region op Europe zetten. Toen ik dit deed werkte het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:08:
[...]

Wat je ff moet doen is bij de Launcher de region op Europe zetten. Toen ik dit deed werkte het ook.
Al gedaan maakt geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:36:
[...]

Even opsomming, ik moet dus lvlen tot 16+ omdat het dan pas intressant word? Fout, een spel moet je vanaf lvl1 boeien.
Wat een arrogante onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mweh,

Graphics kan me niet zoveel schelen met een MMORPG. Age of Conan en Warhammer Online speelde gewoon niet lekker en ziet er mooier uit dan WoW en ZEKER dan Kal-Online. En die laatste twee games heb ik zo'n 4 jaar gespeeld.

Nog een uurtje dan kan ik weer naar huis :) Sta te popelen om in te loggen en een Sorcerer aan te maken. Heb mezelf ook al even bij een PVP guild een application gemaakt.

Edit: Als je niet kan inloggen dan kun je ook proberen je password te veranderen. Desnoods in hetzelfde password. NCsoft zei dat hun password server ofzo nog niet de account passwords had opgeslagen en pas de eerste password als je hem veranderd hebt krijgt.

ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:35:
[...]

Lol Dus je moet eerst door een zure appel bijten als je plezier wilt hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol Dus je moet eerst door een zure appel bijten als je plezier wilt hebben? :+
Ja eigenlijk wel.

Als je een nieuwe TV wilt kopen moet je eerst werken om het geld bij elkaar te verdienen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:46:
[...]

Ja eigenlijk wel.

Als je een nieuwe TV wilt kopen moet je eerst werken om het geld bij elkaar te verdienen :9
de aanschaf zou dan de zure appel zijn, en niet het werken ervoor ;-)
FragNeck schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:35:
[...]

zoek jij even de betekenis van arrogantie is op .. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:50:
[...]

de aanschaf zou dan de zure appel zijn, en niet het werken ervoor ;-)

[...]

zoek jij even de betekenis van arrogantie is op .. pfff
Dan zou elke FPS ook niets zijn, je begint immers altijd met NIETS of een simpele crowbar of zo.

Of je eerste vriendin, of duik je daar ook meteen mee je nest in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:55:
[...]

Dan zou elke FPS ook niets zijn, je begint immers altijd met NIETS of een simpele crowbar of zo.

Was het maar zo'n feest dat is eigenlijk ook door de zure appel heen bijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
[...]

Klopt, maar neem bijvoorbeeld dan eens Halflife. Daar begon je inderdaad met niets, maar het was wel al gelijk super boeiend! Ik zal het Aion zeker een kans geven en nog even lekker doorlevelen (lv8 priest nu). Maar als het zo blijft dan is het geen game voor mij in ieder geval.

En ik neem aan dat je je vriendin wel leuk vond voordat je ermee begon? :S

[ Voor 6% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 11-09-2009 15:02 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Ik snap niet welke snaar ik van je heb geraakt.. maar eum.. het gaat me niet om het feit dat je met niets begint.. maar gewoon dat het hele spel niet voor mij is. Daarnaast geef ik een goed onderbouwde "mini review" van mijn ervaring. En om dit dan zo te beantwoorden is erg onvolwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:01:
[...]

Klopt, maar neem bijvoorbeeld dan eens Halflife. Daar begon je inderdaad met niets, maar het was wel al gelijk super boeiend! Ik zal het Aion zeker een kans geven en nog even lekker doorlevelen (lv8 priest nu). Maar als het zo blijft dan is het geen game voor mij in ieder geval.

En ik neem aan dat je je vriendin wel leuk vond voordat je ermee begon? :S
Het gaat om zijn uitspraak...
Ik vind dat je iets nieuws een kans moet kunnen geven.. WoW (ja weer die vergelijking) is tot level 10 ook niets aan, je hunter heeft nog geen pet, je rogue kan nog geen dual wielden etc, je begint in een kleine omgeving...

Ik heb, zoals ik al eerder schreef, ook echt twijfels gehad over de game, totdat ik zelf level 10 werd, en werd ik ontzettend aangenaam verrast.

En HL1 was misschien boeiend omdat het vrij nieuw was allemaal... Tegenwoordig is het voor iedere FPS standaard dat je met niets begon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik speel op Telemachus als Elyos, mijn naam is Bluespirit
Whispers zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hirad en Ilkar, respectievelijk Gladiator en Chanter op Telemachus-Elyos.

Misschien weer eens tijd voor een Poll welke servert de tweakert servert wordt?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 15:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:07

g0tanks

Moderator CSA
Is het al bekend om hoe laat de pre-selection en headstart is? Ik zit stiekem te hopen dat het niet om 6 uur begint omdat ik dan niet kan spelen. :P

Poll: Op welke server ga jij spelen?
[ENG] Spatalos
[ENG] Telemachus
[ENG] Castor
[ENG] Perento
[ENG] Gorgos
[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder
[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=342424&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wer geht dan auf den Deutsche server spielen ja? (forgive me the grammer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ik moet zeggen dat tot lvl 10 het spel me echt niet boeide, nu ben ik in de stad en de eerste mappen daarna (geen idee, ik heb gisteren even een uurtje rondgelopen alvorens ik in slaap viel) en ik moet zeggen dat het nu wel iets interessanter is. 't voelt ook wat groter aan.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
In het begin is er niet heel veel te doen, dat is beter ook omdat je anders als nieuwe speler wordt overspoeld door allemaal content.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
MrDummy schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 07:48:
Welke bestanden verwijderd GG zoal? Dat wil ik wel weten :o
In de Raptr client verwijdert het een bestand, GameGuard zegt dat het een keylogger is en vraagt of je wilt dat het het weg haalt. Geeft je de optie met ja en nee, klik je vervolgens op nee kan je Raptr echter nog steeds niet opnieuw opstarten omdat er plotseling een bestand ontrbeekt.

Weet niet of er meer applicaties zijn waarmee dit het geval is, maar echt uitermate irritant om Raptr iedere keer opnieuw te moeten installeren nadat gameguard debiel begint te doen en vervolgens NC doodleuk te hebben zeggen dat ze het niet ondersteunen om iets naast Aion te hebben draaien... Kom op zeg, breng het dan niet op de PC uit, dat is gewoon vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:36:
[...]

Ik heb AoC gespeeld, warhammer en WoW.. Warhammer heeft betere graphics dan deze game iig, AoC zeker en Wow niet.
Droom verder lieve schat ;)

Ik vond aion ook maar wazig op de eerdere levels, kleine skillchains en 90% van de tijd gewoon auto attacken etc. het voelde gewoon niet vloeiend aan, maar toen ik tot 20+ kwam met mn gladiator begon ik pas de echte skillchains die elkaar opvolgen te zien en van auto-attacken was bijna geen sprake meer.

Level 20 ben je in principe in een dag of 3-5 dus zo erg is het nou ook weer niet als de eerdere levels je niet zoveel boeiends geven; regressie heb je sowieso niet, je zult alleeen maar vooruit gaan.

En als je met iemand partied (op de lagere levels) dan krijg je samen een mob dood met de minimale skillchains, dus dan zit je ook niet non stop te auto attacken; voelt ook heel wat lekkerder aan.

warhammer voelde qua beweging en hoe je over de omgeving kon lopen/springen zeer stroef aan vond ik zelf, en het attacken(melee vooral) van je stand ten opzichte van je tegenstander voelde ook maar stroefjes, ja het wende wel maar echt soepel speelde het niet.

Ik vind qua beweging, omgeving en attacks aion wel vloeiend dus dat is al een groot pluspunt.

[ Voor 66% gewijzigd door kaluro2 op 11-09-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Zo verder gespeeld vandaag en eindelijk lvl 10 gehaald!

Het beginnersgebied vond ik wat karig, maar vanaf het moment dat ik naar de grote stad ben gekomen ging er toch een heel andere wereld open. Je krijgt echt het idee... Ok, tutorial is voorbij nu begint het spel pas! Wat ziet die stad er fantastisch en groots uit! Heel erg gaaf...

Jammer dat er zo veel commentaar is op de graphics van het spel, ik vind het erg mee vallen. En de graphics doen zeker niet onder aan die van warhammer!

Ik denk er echt aan het spel te gaan aanschaffen als de beta voorbij is. Tot wanneer kunnen we precies spelen? Tot of tot en met zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Shodan schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:29:
Zo verder gespeeld vandaag en eindelijk lvl 10 gehaald!

Het beginnersgebied vond ik wat karig, maar vanaf het moment dat ik naar de grote stad ben gekomen ging er toch een heel andere wereld open. Je krijgt echt het idee... Ok, tutorial is voorbij nu begint het spel pas! Wat ziet die stad er fantastisch en groots uit! Heel erg gaaf...

Jammer dat er zo veel commentaar is op de graphics van het spel, ik vind het erg mee vallen. En de graphics doen zeker niet onder aan die van warhammer!

Ik denk er echt aan het spel te gaan aanschaffen als de beta voorbij is. Tot wanneer kunnen we precies spelen? Tot of tot en met zondag?
Warhammer graphics zijn uitermate matig, het enige waarin warhammer voorloopt op Aion is high res textures van terrain. Verder dan dat is WAR bagger qua graphics, de gehele environment is uitermate monotoon en het detail ontbreekt gewoon.

En hehe, ja, vanaf lvl 10 begint het spel pas echt ;). Die tutorial zone is iets waar je snel door moet komen wil de fun beginnen :). Na lvl 20/25 wordt het nog een heel stuk beter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Warhammer op high (en zeker met spell effects op high en op andere spelers) ziet er echt wel beter uit als Aion, alleen is het dan bij castle/fort sieges compleet niet vooruit te branden :P . Maargoed persoonlijk boeien graphics me niet tot op een zekere hoogte in MMO's, en spots kennelijk wel wat meer, maakt verder niet uit toch.

Valt me trouwens wel op dat de omgevingen als de Elyos vele malen mooier zijn als die van de Asmodian.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

psychodude schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:37:
[...]

Warhammer graphics zijn uitermate matig, het enige waarin warhammer voorloopt op Aion is high res textures van terrain. Verder dan dat is WAR bagger qua graphics, de gehele environment is uitermate monotoon en het detail ontbreekt gewoon.

En hehe, ja, vanaf lvl 10 begint het spel pas echt ;). Die tutorial zone is iets waar je snel door moet komen wil de fun beginnen :). Na lvl 20/25 wordt het nog een heel stuk beter ;).
idd op level 25 begint het spel pas echt!

En de terrain textures worden nog verbeterd in de toekomst, dat is toegezegd op Aionsource; ik zou even moeten graven om de post te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
pica schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:47:
Warhammer op high (en zeker met spell effects op high en op andere spelers) ziet er echt wel beter uit als Aion, alleen is het dan bij castle/fort sieges compleet niet vooruit te branden :P . Maargoed persoonlijk boeien graphics me niet tot op een zekere hoogte in MMO's, en spots kennelijk wel wat meer, maakt verder niet uit toch.

Valt me trouwens wel op dat de omgevingen als de Elyos vele malen mooier zijn als die van de Asmodian.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen, want ik vind de WAR spell effects echt zo'n beetje behoren tot de slechtste welk ik maar in een MMO of RPG gezien heb :p. En is iets wat ik in WAR ook meermaal in feedback heb aangegeven.

@Kaluro2: Goed om te horen, weet wel dat er aanvankelijk een client 'hack' was gemaakt om textures iets beter eruit te laten zien door tiling aan te passen, maar dat ze higher res textures zullen introduceren is iig mooi mee genomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Aion ziet er prima uit en op deze manier kunnen ook mensen met een mindere PC het spel spelen.
Ook vind ik de gameplay altijd nog belangrijker dan het grafische gedeelte, en qua gameplay zit Aion goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Lees net op Twitter dat de OB sluit in de nacht van zondag op maandag om 1 uur 's nachts Nederlandse tijd.

Mijn legion gaat trouwens waarschijnlijk naar Castor.

[ Voor 21% gewijzigd door Jegorex op 11-09-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ok ik lees zojuist op eu.aionline.com dat de preorder maar een 48 hour headstart geeft.

En dat is de europese aion preorder.

Ik dacht dat wij 5 dagen headstart kregen om zo tegelijkertijd met US te beginnen?

Is het nu 5 of 2? Ik heb nu mjin twijfels.
pica schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:47:
Inderdaad.. maar ik blijf toch bij asmodian. staat me meer aan :)

[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 11-09-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De headstart begint op 20 september en duurt twee dagen.

http://na.aiononline.com/...d-headstart-programs.html

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Je hebt me een link gestuurd naar een nieuwsbericht van de US site, dus dit heeft betrekking op het US gedeelte. in de US wordt Aion gereleased op 22 september, terwijl het in europa op 25 september pas is.

Ik doelde meer op de europese, alsnog bedankt ;)

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Wij hebben iig 5 dagen head start, van 20 tot 25 september. :)

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

superbassie schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 00:13:
Wij hebben iig 5 dagen head start, van 20 tot 25 september. :)
Dat was eerst zo ja, maar de admin van Aionsource durfde dat niet met zekerheid te zeggen, en nu doet het verhaal de ronde dat wij pas de 23e headstart krijgen; en ik kan nergens confirmatie vinden of het nou wel of niet zo is. >< ik hoop de 20e.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Overigens voor de geïnteresseerde, FilePlanet geeft beta keys weg. http://www.fileplanet.com/promotions/aion/beta/?_cmpid=fp197

(Overigens als je een image moet overtypen om te verifieren dat je geen bot bent en er staat INVALID CODE dan moet je de image url kopieren en los in een window plakken. Dan krijg je de juiste code).

[ Voor 44% gewijzigd door AvanCade op 12-09-2009 02:02 ]

Verwijderd

Heb het spel ook kunnen spelen op me nieuwe computer alles high++
Ging super, graphics staan me redelijk aan het is niet slecht en niet goed.
Eerste 10 levels vond ik zelfs al aardig te doen, gewoon gequest en verdiept in het verhaal (wat opzich wel goed is).
Nu level 13 assasin, heb inderdaad gezien in skill lists dat het minder auto word (yes!).
Ik ga hem alleen helaas niet kopen, aangezien je (bij alle mmo's bijna) heel wat uurtjes erin moet steken wil je echt een beetje meelopen met de top.
En dat zie ik niet zitten (sociaale dingen, school, sport).

Maar wie weet denk ik over aan maandje er wel anders over.
(Vind het ook wel goed om ff de ontwikkelingen kwa bots, pvp, end-content te zien voordat ik 50+ euro en heel veel uur erin steek)

• psychodude
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 02:06:
Ik ga hem alleen helaas niet kopen, aangezien je (bij alle mmo's bijna) heel wat uurtjes erin moet steken wil je echt een beetje meelopen met de top.
Is zo'n beetje hetzelfde bij regular multiplayer games ook, wil je meespelen aan de top moet je er heel wat uurtjes insteken. Je kunt ipv het zo te bekijken ook gewoon spelen voor de fun en op je eigen tempo :p. Je zal echt niet de enige zijn welk dat doet ;).

Verwijderd

Uiteindelijk word je vanzelf het maximum level. Of je nou per dag 10 uur speelt of 1 uur.

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
psychodude schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:24:
[...]

Is zo'n beetje hetzelfde bij regular multiplayer games ook, wil je meespelen aan de top moet je er heel wat uurtjes insteken. Je kunt ipv het zo te bekijken ook gewoon spelen voor de fun en op je eigen tempo :p. Je zal echt niet de enige zijn welk dat doet ;).
Precies, doe t al jaren zo :) Dan voelt het ook niet aan als werk :o

• MrDummy

MrDummy

Een tip: Ga niet van blijdschap springen in de grote lift van Sanctum waar je naar boven kan naar ene koning van de city en andere exclusieve trainers. Ik deed dat even en al snel is de liftplaat snel weg en val je dan als baksteen naar beneden. *splut*

Aantal spelers maken er echt komiek van van character generator... Misvormde figuren zijn mogelijk.

Mag ik jullie wat plaatjes tonen? Klik op een plaatje voor 1080px originele shot.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0425_resize.jpg
Klein en Groot. Let op de achtergrond. Daar is net hoge gebergte te zien. Eigenlijk is dat een groot bitmap plaat, maar wel slim aangepakt om indruk te maken dat het van ver komt. In WoW zie je gewoon einde waar dingen opdoemt en ineens verdwijnt. De omgeving oogt in Aion veel rustiger in de verte.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0452_resize.jpg
Iemand kiest hier een grote stoere warrior van te maken... :) Steekt boven iedereen uit!

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0458_resize.jpg
Figuren met extreme haarstijlen zie je ook rondlopen. En natuurlijk ook mannen kunnen niet tegen regen...

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0486_resize.jpg
Let goed op hoe de figuur staat op de schuine oppervlakte. Dat heb ik niet eerder gezien. Normaal zou figuur domweg erop staan zodat beide benen even hoog staan, zoals in WoW. Hier is te zien dat figuur toch wel zich past aan de helling. Een goede afwerking voorbeeld van de game. (Behalve de mob past zich niet geheel aan in actie, maar de mob ligt gelukkig wel schuin op de helling en niet horizontaal.)

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0494_resize.jpg
Een mooi voorbeeld hoe het moet als je mooie uitzicht wil maken. Zo blijft de landschap goed "doorlopen".

Dan komen we op paar shots extreme voorbeelden (van character generator). :+
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0512_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0516_resize.jpg
Erg dunne benen, zowat anorexia lijf, extreme haardos, misvormde gezicht en ook opzettelijk groot. Leuke humor.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0555_resize.jpg
Of rechts met een "apenkop", dus een lelijk gezicht. Dat kun je maken.
Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0529_resize.jpg
Een mooie roze gewaad, zeker zelf ingekleurd.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0566_resize.jpg
De animaties bij professions zijn leuk om te zien. Hier is iemand zowat letterlijk aan het koken met de kookpan.

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0585_resize.jpg
Als je denkt dat je hier vanaf kunt springen, heb je wellicht mis. Ik merk op dat er onzichtbare muren zijn aangebracht zodat je niet zomaar eraf kan springen. Wie niet?

Ik ga verder spelen met warrior. Op Baldor als Ukyou.

Nog een vraag: hoeveel professions mag ik leren? Zijn er primaire en secundaire zoals met Wow? Ik merk op dat je bij iedereen quest kan afnemen maar hoe zit het met leren?

Verwijderd

Leuke screenshots,
Jaa ik heb een kleine mage gemaakt voor de grap eventjes snel.
Wel grappig om een duel aan te gaan zonder dat ze weten waar ik ben!
En het spel op eigen tempo spelen zit er mischien wel in ja.. maar toch even eerst een maandje aan kijke hoe het spel zich ontwikkelt.

• psychodude
@MrDummy: Je kunt alle professions leren, kan ze allemaal omhoog levelen tot ik geloof 399 en daarna kun je er 2 masteren tot 450 ofzo.

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
MrDummy schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:22:

http://mrdummy.net/zooi/got/aion/aion0555.jpg
Of rechts met een "apenkop", dus een lelijk gezicht. Dat kun je maken.
Naruto :)

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik speel dit spel nu een kleine dag en ik vind het een enorm goed spel. Enige nadeel is, zoals bij alle MMORPG's is de maandprijs die je moet betalen. Ik kan meestal alleen in het weekend spelen en dan vind ik dat zonde geld. En ook nog eens de aanschafprijs van 30 euro.

In vergelijking met WoW merk je dat deze game toch een stuk volwassener is en ook op volwassenere personen gericht is (denk ik?). Naast de mooie graphics speelt het lekker en is het voor beginners makkelijk om te begrijpen. Super game.

• Woohooo
  • Laatst online: 11:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heb Micheal Jackson ook al gezien :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 02:06:
Ligt er maar net aan hoe gevoelig jij bent voor massa hysterie. Tsja en dat is 99% van de bevolking he. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 17:26 ]

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Een groot pluspunt vind ik dat je vaak gear van boven je level vind op mobs van jouw level.

Dat geeft gelijk goede motivatie om eens flink door te levelen zodat je die speer over 3 levels kan gebruiken, of dat ene stuk armor kan equippen.

En dan is het gelijk nuttig.

Bij WoW(ja weer WoW ) is het zo dat je op mobs jouw level, gear van 5 levels lager vindt ofzo.. wat echt nutteloos is.

• MrDummy

MrDummy

kaluro2 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:08:
Een groot pluspunt vind ik dat je vaak gear van boven je level vind op mobs van jouw level.
Zeker positief voorbeeld ja. Kun je bewaren voor later. Ik krijg een groene L14 ding terwijl ik nog L12 ben.

Ik zit op level 13 Templar, en ik merk dat als ik beetje verder ben gekomen in quests, toch nog niet meer lekker speelt ondanks juiste mobs. Na twee mobs moet ik alweer mezelf rusten. De cooldowns maken me moeilijk. De volgende goede wapen en gear is pas op level 14. In dit kleine gat moet ik dus eerst levelen (dat gaat sloom zo) naar level 14 voordat ik weer beter kan scoren. Vooral in die Dukaki mine wordt het te moeilijk met al die mobs. Vervelend.

Ga even terug naar mage en die even vooruit levelen, kijken of ie ook ergens een dip heeft.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

kaluro2 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:08:

Dat geeft gelijk goede motivatie om eens flink door te levelen zodat je die speer over 3 levels kan gebruiken, of dat ene stuk armor kan equippen.

En dan is het gelijk nuttig.

Bij WoW(ja weer WoW ) is het zo dat je op mobs jouw level, gear van 5 levels lager vindt ofzo.. wat echt nutteloos is.
Dat is inderdaad een goed punt :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

MrDummy schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:12:
[...]

Zeker positief voorbeeld ja. Kun je bewaren voor later. Ik krijg een groene L14 ding terwijl ik nog L12 ben.

Ik zit op level 13 Templar, en ik merk dat als ik beetje verder ben gekomen in quests, toch nog niet meer lekker speelt ondanks juiste mobs. Na twee mobs moet ik alweer mezelf rusten. De cooldowns maken me moeilijk. De volgende goede wapen en gear is pas op level 14. In dit kleine gat moet ik dus eerst levelen (dat gaat sloom zo) naar level 14 voordat ik weer beter kan scoren. Vooral in die Dukaki mine wordt het te moeilijk met al die mobs. Vervelend.

Ga even terug naar mage en die even vooruit levelen, kijken of ie ook ergens een dip heeft.
Gewoon een enchant erop gooien, ik ben op dit moment lvl 22, ren rond met een lvl 18 wapen met een +8 enchant wat resulteert in een base dmg van een lvl 26 wapen :)
hetzelfde met armor als je een beetje enchants erop gooit kun je met gemak de bruikbaarheid 4 tot 5 levels rekken

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En natuurlijk met shards vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

MrDummy schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:12:
[...]

Meer in partys/groups gaan spelen. Werkt goed en is ook nog veel gezelliger ook :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ze hebben een enorme patch gemaakt in een week tijd :o
Hier zijn de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Jegorex schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:50:
Ze hebben een enorme patch gemaakt in een week tijd :o
Hier zijn de patch notes.
Ze willen graag nog even snel resultaten van patch zien, en voegen daarom 6 uur extra speeltijd toe. Dat wil zeggen, nog tot maandag vroeg te spelen.

Leuk om te zien hoeveel dev team meeleeft in de succesbeeld van Aion. Om beeld dus zo positief mogelijk te maken.

Hiermee kunnen ze nieuwe problemen nog even fixen kort voor live start, denk ik. Hoe beter de live van start gaat, hoe minder snel ze nieuwe patch kunnen maken en kan iedereen langer doorspelen zonder lastig te vallen door server down vanwege nieuwe patches.

Mage gaat nog steeds lekker met hun magische kracht. Ik denk dat er daardoor veel mages te zien zijn in OB naast Gladiators en Priests.

Maar nu even slapen, patch 630 MB moet ik kunnen binnentrekken 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Our language filter is now fully operational. ******in’s can now freely talk about their cl***
Leuk neergezet :D

Al ben ik niet zo blij met die localized language zooi, in CoH is dat al 4 jaar een grote puinhoop. Maarja, GW ging het wel atlijd goed, dus hopelijk hier ook.
21. Spiritmaster commands can now be used continuously. Effect now properly applies to Spiritmaster characters. Conflicting effects with “Spirit Detonation Claw” resolved.
Yeeey! Goeie buffs voor de spiritmasters, heb ik toch de juiste class gekozen :P

[ Voor 69% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2009 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Als het blijkt dat patch direct vanaf patchserver vervelend loopt:

http://www.torrentdownloa...+1.5.0.4+to+1.5.0.5+Patch
Toevallig nog wel torrent tegengekomen. En goed snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Vanaf 18 september kunnen de definitieve character-namen worden aangemaakt.
Is het mogelijk om 's ochtens in te loggen, snel een character maken met de naam om deze 's avonds te verwijderen om de chacternaam te hergebruiken met een character die je naar smaak kan modelleren ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Is het dan al bekend dat je het 's ochtends kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
geen idee,

Als het mogelijk zou zijn en je kan je eigen character aanmaken, deleten en weer opnieuw aanmaken onder dezelfde naam ga ik het in iig proberen.
Ik zou het jammer vinden als de naam die ik in gedachten heb al ingenomen is omdat ik naar mijn werk moet.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Waarschijnlijk zal de pre-selection niet 's morgens beginnen, maar ergens in de middag zoals het geval was met de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Patchnotes:

The mouse will now turn the character (not the camera) when holding down both mouse buttons.

Dat was mijn eerste puntje van kritiek op het spel :P.. Een klein puntje, maar toch wel een irritante. Nu kan ik left click to look around weer aanvinken! En kan ik van de scenery om mij heen genieten terwijl ik automatisch vooruit loop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Shodan schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:24:
Patchnotes:

The mouse will now turn the character (not the camera) when holding down both mouse buttons.

Dat was mijn eerste puntje van kritiek op het spel :P.. Een klein puntje, maar toch wel een irritante. Nu kan ik left click to look around weer aanvinken! En kan ik van de scenery om mij heen genieten terwijl ik automatisch vooruit loop ;-)
Oh dank God, dit was inderdaad strontvervelend, blij dat dat gefixt is!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Je moet ook geen grijze loot aan willen doen in wow ;)
Tot nu toe vind ik t publiek in de OB zeker niet beter dan in wow, het lijkt me net zoveel kleuters te trekken als wow, als de pve tegenvalt (ik hoor er helemaal niets over van ncsoft dus het voelt AOC all over) dan lijkt me de pvp straks ook niet echt interessant, bovendien mis ik in pvp zoiets als city sieges in aion (kon niets vinden over rifts die openen in de stad van de "vijand")

Overigens denk ik dat t spel best levensvatbaar zal zijn op de westerse markt omdat het best lekker speelt, het concurreert alleen niet echt met wow (wat ik jammer vind omdat ik denk dat er heel wat ruimte is in de markt voor een concurrent)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het max lvl van het spel dan, en wat is de verwachte speeltijd om dat te behalen?
Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.