30 in de open beta, 50 in de retail versie (hoewel ze het altijd nog kunnen verhogen)Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:10:
Wat is het max lvl van het spel dan, en wat is de verwachte speeltijd om dat te behalen?
Ehhh wat?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
30 in de open beta, 50 in de retail versie (hoewel ze het altijd nog kunnen verhogen)Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:10:
Wat is het max lvl van het spel dan, en wat is de verwachte speeltijd om dat te behalen?
Ehhh wat?
Tijdens de games con in Duitsland hebben ze wel degelijk een hoop over pve gezegd, in 1.5 zijn een hoop nieuwe instances en bosses gekomen, verder zijn er iets van 1000 nieuwe quests bijgekomen. (Ze lieten ook een boss zien tijdens een live demo)blouweKip schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:57:
[...]
Je moet ook geen grijze loot aan willen doen in wow![]()
Tot nu toe vind ik t publiek in de OB zeker niet beter dan in wow, het lijkt me net zoveel kleuters te trekken als wow, als de pve tegenvalt (ik hoor er helemaal niets over van ncsoft dus het voelt AOC all over) dan lijkt me de pvp straks ook niet echt interessant, bovendien mis ik in pvp zoiets als city sieges in aion (kon niets vinden over rifts die openen in de stad van de "vijand")
Verwijderd
Dit vond ik juist enorm mee vallen, 9 van de 10 keer als ik vroeg of iemand me wilde helpen hielpen ze ook!blouweKip schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:57:
[...]
Tot nu toe vind ik t publiek in de OB zeker niet beter dan in wow, het lijkt me net zoveel kleuters te trekken als wow, als de pve
Euh, PayPal is gewoon een werkend betaalmiddel voor AION hoor.Gorion3 schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:28:
Is er al iets bekend over het maandelijks betalen, want in de OP staat alleen dat het rond de 10 euro zou gaan kosten. Dit is allemaal prima, maar ik heb geen creditcard (wel paypal, maar dat zullen ze wel niet accepteren). dus ik moet het wel via een time-card gaan doen. Dus komen er timecards bij de launch?(zal het beta forum ook eens raadplegen)
[ Voor 5% gewijzigd door Woohooo op 13-09-2009 17:39 ]
Verwijderd
In de open beta is de level cap ook al 50.Mnstrspeed schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:23:
[...]
30 in de open beta, 50 in de retail versie (hoewel ze het altijd nog kunnen verhogen)Speeltijd lijkt me lastig te zeggen, aangezien het per speelstijl verschilt
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Aah zeer goed nieuws dus, dan ga ik hem maar even bestellenCaptainCharisma schreef op zondag 13 september 2009 @ 16:38:
[...]
Euh, PayPal is gewoon een werkend betaalmiddel voor AION hoor.Heb zelf met PayPal mijn digitale CE besteld en 3 maanden game-time. Dus dat is geen probleem.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Verwijderd
- Niet iedereen spreekt engels, de helft daar spreekt spaans.Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:28:
Ik zie alleen maar voordelen aan het spelen van de Amerikaanse versie
+Iedereen spreekt Engels
+Minder bots (Geen russen)
+Meer mensen
+Goedkoper als je de monthly fee en het spel zelf omrekent naar euro
+/- Geen lag als je van Europa speelt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je moet in de general goods store, per item dat je wil disenchanten een Extraction Tools kopen.Woohooo schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:19:
Weet er iemand hoe ik een wapen upgrade? Soms kom ik bijvoorbeeld +4 Zwaardje tegen..
Verwijderd
Spaans? Waar heb jij het over?kaluro2 schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:13:
[...]
- Niet iedereen spreekt engels, de helft daar spreekt spaans.
- Wat hebben russen met bots te maken? Je zult overal bots hebben en dat is niet gerelateerd aan land, dus je speculeert hier maar wat; er zullen op de amerikaanse versie net zo goed bots zijn als hier.
Mensen hebben zoiets van "Ik heb weinig tijd, laat ik eens botten" of "Ik ga gold verkopen, laat ik eens botten"; het is niet zo van "Oh ik ben een rus, dus laat ik eens botten".
- meer mensen? Ja en er zijn ook veel meer servers, per server zul je nog steeds evenveel mensen zien.
- 2 euro monthly fee minder, woopdeedoo.
- Er is zat lag als je vanuit europa speelt, en vooral in pvp spelen die 200ms die je extra als vertraging krijgt een grote rol.
- De tijden zijn daar anders, groot deel van amerika zit geloof ik op GMT -8, wij zitten momenteel op GMT +2.. dat is een 10 uur verschil; tot dusver je "meer mensen" conclusie als ¾ daar ligt te slapen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 22:37 ]
Juistnemo55 schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:52:
Ik ben om! Heb ff lekker wat dingen geprobeerd en het voldoet niet alleen, maar Aion overtreft zelfs m'n verwachtingen. Al langere tijd was ik op zoek naar wat anders dan die andere bekende mmo waar ik de naam niet van ga noemen.![]()
De stijl, het vliegen inc gliden, stoere gevechten, soepele besturing, cutscenes, lore, en waar men met Aion heen wil gaan. Het totaalplaatje is een stevige mmo waarin duidelijk geinvesteerd is om door te groeien tot een tijdverslindende levensvernietiger.
Heerlijk!
Groot deel van de mensen in Amerika spreekt spaans?Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:35:
[...]
Spaans? Waar heb jij het over?En ik zie geen lag verschil tussen Europeese en NA versie, Je hebt vast nooit Lineage 2 gespeeld als je denkt dat russen niet de grootste botters zijn
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Vooroordeel #24Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:35:
Spaans? Waar heb jij het over?En ik zie geen lag verschil tussen Europeese en NA versie, Je hebt vast nooit Lineage 2 gespeeld als je denkt dat russen niet de grootste botters zijn
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2009 23:37 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
lol, dat zou idd wel wat voor mij zijn om tijdens een duel dood te vallen in de afgrond.MrDummy schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:14:
3. Open einden waar je op transportmiddelen kan stappen zijn ook niet veilig. Een duel in de buurt van overstapplaats is niet goed idee.
Volgens mij is dat random, net zoals zweefvliegtuigen omhoog kunnen gaan in thermiek.Ik merk dat je tijdens zweven jezelf beetje omhoog kan werpen zodat je langer kan zweven. Hoe gaat dat?
Verwijderd
Ik weet niet wat voor Aardrijkskunde jij hebt gehad maar NA Aion is dus Noord Amerika = VS en Canada en niemand spreekt daar spaans behalve de Mexicaanse immigranten en die spelen echt geen Aion. En Quebec vormt zo'n kleine groep dat je die echt niet gaat tegen komenpsychodude schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:11:
[...]
Groot deel van de mensen in Amerika spreekt spaans?Zoveel dat Nederland er meer dan 2 keer mee gevuld kan worden
. Plus, dat is enkel nog maar de VS. De zuid-Amerikaanse landen daar buiten gelaten met hun talen, en niet te vergeten het Frans talige deel van Canada.
Zitten zat talen in Amerika hoor, en zie je ook genoeg van terug op MMO servers
.
Als je zweeft, geen WASD gebruiken maar puur op de muis sturen. Dan ga je paar keer 'stuiterend' via de grond weer omhoog. In de lucht moet je enkel spatie doen, als je niet vooruit vliegt.Jegorex schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:03:
Volgens mij is dat random, net zoals zweefvliegtuigen omhoog kunnen gaan in thermiek.
Ik weet niet of je kunt zien/voorspellen waar die termiekbellen zijn.
Nog een keer spatie schakelt vliegen weer uit, zo lijkt het. Dat heb ik geprobeerd maar spatie heeft geen invloed om omhoog te jumpen in de lucht. Er is meer voor nodig, dat is zeker. Ik zag iemand gewoon in volle lucht toch nog omhoog gaan, en niet eens stuiteren via de grond.SinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:29:
[...]
Als je zweeft, geen WASD gebruiken maar puur op de muis sturen. Dan ga je paar keer 'stuiterend' via de grond weer omhoog. In de lucht moet je enkel spatie doen, als je niet vooruit vliegt.
Dat klopt.SinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:29:
[...]
Als je zweeft, geen WASD gebruiken maar puur op de muis sturen. Dan ga je paar keer 'stuiterend' via de grond weer omhoog. In de lucht moet je enkel spatie doen, als je niet vooruit vliegt.
[ Voor 13% gewijzigd door Jegorex op 14-09-2009 01:34 ]
Vraag me af wat voor aardrijkskunde jij hebt gehad, maar binnen de VS zijn 35 miljoen met Spaans als primaire taal, met name in de zuiderlijke staten. Oh, en dat zijn echt niet allemaal armoedige Mexicaantjes hoor.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:08:
[...]
Ik weet niet wat voor Aardrijkskunde jij hebt gehad maar NA Aion is dus Noord Amerika = VS en Canada en niemand spreekt daar spaans behalve de Mexicaanse immigranten en die spelen echt geen Aion. En Quebec vormt zo'n kleine groep dat je die echt niet gaat tegen komen
Neem bijvoorbeeld aan van Pangya, de golfsimulator mmo. Daar barst het van de Spaans sprekende mensen. Ik zit op Amerikaanse omdat die veel meer vooruitloopt dan Europese. Ik kan zeggen dat het niet erg fijn is met veel spaans tussendoor.psychodude schreef op maandag 14 september 2009 @ 07:39:
Plus NA-Aion is voor meer dan enkel de VS en Canada, zo wordt de NA variant ook gedistribueerd in Australie. En aangezien er geen region block is, wat het dus mogelijk maakt voor jouw om op de VS servers te spelen, kunnen zuid Amerikanen daar net zo goed genoeg gebruik van maken.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
Verwijderd
Templar is combinatie van shield, pushback en optijd stunnen (shield slam). Ik kon daar vrij makkelijk 5-6 mobs achter elkaar doen met enkel af en toe een potje. Je moet niet nonstop voor skill spam gaan, maar juist rustig de tijd nemen. (die shield verdwijnt als je een skill doet, dus moet je beetje timen).MrDummy schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:26:
Ik heb zelf gezien dat Spiritmaster nog geen dip heeft gehad tijdens levelen. In moeilijke gebieden kan ik nog overleven en ik sloeg zelfs mobs dat 4 levels hoger is dan mij neer. (aka L13 -> L17) en dat is bijzonder want in Wow gaat dat heel moeilijk.
Templar class is aardig veel gekozen in OB. Dat komt omdat het een tank class is en kent wat self-healing mogelijkheden. Maar ik moet wel zeggen dat mijn character vrij poor is ondanks dat ik shield omhoog houdt, krijg ik nog steeds veel damage en veel te weinig blocks. Dat snap ik eigenlijk niet.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Verwijderd
Ach, dat is best jammer dan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 09:45 ]
Dat is nog niet bekend, ik denk ook niet dat die er zal komen in de eerste paar maanden.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:43:
[...]
Komt er bij de release ook een vorm van gratis trial ofzo, zoals je die bij onderandere WoW ook hebt? Of is dit nog niet bekend?
Op een later tijdstip zullen die wel komen, alle andere games van NC hadden invite a buddy systeem. Maar denk dat je dan minimaal richting volgend jaar moet kijken, als alle spelers beetje gesettled zijn en betaalde periode in zijn gegaan.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:43:
Komt er bij de release ook een vorm van gratis trial ofzo, zoals je die bij onderandere WoW ook hebt? Of is dit nog niet bekend?
Wees zuinig met je combo's, dat is beetje basis. Priest class houd relatief weinig combo's over, dus verspreid ze over je attacks. Dus cast -> melee melee -> chain, volgende. Gebruik ook shards voor wat extra melee damage. Ik speel zelf chanter (21), en combo van hierboven kan je het erg lang volhouden.Potame schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:39:
Iemand nog tips voor een Cleric? Ik ben tot lvl16 gekomen in de OB, maar ik merkte toch dat het killen van mobs erg lang duurt. Je doet al je combo moves maar dat resulteert vaak in een mob op 60% health en dan sta ik daar met m'n mace op 'm in te meppen voor ongeveer 30-45 sec. Dan zie je zo'n assassin voorbij rennen die letterlijk binnen 10 sec dezelfde mob neerhakt... ik snap best dat een cleric geen dps monster is maar hoort dit echt zo?
[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2009 10:00 ]
Verwijderd
Afgezien van duels ofc.SinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:52:
- Vanaf welke level kan ik beginnen?[/i]
1 natuurlijk? (duels)
Verwijderd
Sorry dan had ik het foutpsychodude schreef op maandag 14 september 2009 @ 07:39:
[...]
Vraag me af wat voor aardrijkskunde jij hebt gehad, maar binnen de VS zijn 35 miljoen met Spaans als primaire taal, met name in de zuiderlijke staten. Oh, en dat zijn echt niet allemaal armoedige Mexicaantjes hoor.
Plus NA-Aion is voor meer dan enkel de VS en Canada, zo wordt de NA variant ook gedistribueerd in Australie. En aangezien er geen region block is, wat het dus mogelijk maakt voor jouw om op de VS servers te spelen, kunnen zuid Amerikanen daar net zo goed genoeg gebruik van maken.
Oh, en als je het nog niet wist; nee, niet iedereen in landen als Brazilie leeft in sloppenwijken of in de jungle. Zeg het er maar even bij, weet maar nooit wat jij tijdens jouw lessen hebt meegekregen namelijk.
Ik kreeg toch echt xp voor het ganken van wat Elyos hoor
Levelen of exp krijgen, het verschilVerxx schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:44:
Ik kreeg toch echt xp voor het ganken van wat Elyos hoor. Nu is het met 1.5k xp per kill van eens in de paar minuten niet echt aan te raden maar het kan wel
Enorm varierend. Van mob-spawns tot bepaalde pvp-bonus, kan van alles zijn. Weet ik niet of die portals ook op gezette tijden gaan openen, zou beetje jammer zijn achteraf de helft niet mee te kunnen doen. Maarja, ik heb spijt dat ik 4 jaar lang op de EU zat van CoH, terwijl de US server 10x beter is geworden met de jaren.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:25:
Wat zijn eigenlijk die events die zich op een bepaalde servertijd afspelen? Dat zou de enige reden voor mij zijn om op de Europeese servers te spelen
Dat is een kwestie van verhoudingen; Spaans sprekenden in de VS maken tezamen ongeveer 15% van alle inwoners in de VS in. De dominante taal, zelfs met zuid-Amerika en Canada erbij, wordt daarom al snel Engels. Er zijn echter op NA servers trouwens wel degelijk uitzonderingen, Blizzard heeft daarom op een gegeven moment ook enkele Latijns Amerikaanse servers opgezet voor diegene welk enkel in Spaans wilde spelen.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:25:
[...]
Sorry dan had ik het fout
Maar als je ooit de Amerikaanse Beta of Amerikaanse WoW hebt gespeeld weet je dat er niemand spaans praat. Het kan best zijn dat deze wel spelen maar ze spreken het in ieder geval niet.
Verwijderd
Verwijderd
CoH is ook de reden waarom ik waarschijnlijk op de US servers ga spelen. De US servers hadden op alle tijden meer mensen dan de Europeese servers en dat is nu ook met WAR online. Vaak is het zo dat in het begin Europa en NA gelijk aan elkaar zijn maar na een maand of 2 stoppen er al veel mensen en is het vaak zo dat de US versie vaak veel meer mensen heeft na een half jaarSinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:58:
[...]
Levelen of exp krijgen, het verschil![]()
[...]
Enorm varierend. Van mob-spawns tot bepaalde pvp-bonus, kan van alles zijn. Weet ik niet of die portals ook op gezette tijden gaan openen, zou beetje jammer zijn achteraf de helft niet mee te kunnen doen. Maarja, ik heb spijt dat ik 4 jaar lang op de EU zat van CoH, terwijl de US server 10x beter is geworden met de jaren.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 13:19 ]
Ach ja, maakt uiteindelijk toch weinig uit. Zo'n beetje iedereen die het gaat spelen heeft waarschijnlijk toch wel gepreorderedVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:56:
Voor als er nog onduidelijkheden zijn over de launch dates:
Please mark the following dates down in your calendar:
September 18 - Pre-selection
September 20 - Preorder Headstart (NA + EU)
September 22 - Release North America
September 25 - Release Europe We have more in store for you; the journey that is Aion is just about to begin.
EU krijgt dus 5 dagen meer headstart dan NA, raar, maar I dont care
Aion EU WebsiteVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:19:
Weet iemand of de European server names al bekend zijn voor de final launch? Ik kan alleen die van US vinden
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Afaik omdat shards enkel werken op physical hits, je 'hits' met je wapen. Dus is het logischer dat je als melee veel meer gebruikt (ook skills gebruiken ze), maar sta je spells te spammen doe je geen 'white dmg'.MrDummy schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:34:
Over shards gesproken; de verbruik is verschillend per class.
Als warrior class brand je wel heel snel door shard heen, zowat elke slag heb je 1 verbruikt.
Maar bij mage class merk ik op dat shard nog steeds daar staan en bij tig spells tegenaan is er nog geen shard gebruikt. Je verbruikt alleen shard als je het aan/uit zet met B toets.
Ik heb nog niet opgelet of spells wat sterker zijn geworden met shards. Tenzij shards typisch voor melee is bedoeld.
Dat hou ik inderdaad in m'n achterhoofd, echter Tabula was na een jaar nog steeds beide servers redelijk gelijk (ok, die hadden iets van 20-30k mensen). CoH inmiddels praat je over bijna een factor 10 (afaik 15k vs 110k) in verschil met de US servers. Maar dat heeft NC ook compleet aan zich zelf te danken door geen enkele vorm van adverteren te doen. Maarja, Aion heb ik ook amper nog advertenties van zien langskomen.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:58:
CoH is ook de reden waarom ik waarschijnlijk op de US servers ga spelen. De US servers hadden op alle tijden meer mensen dan de Europeese servers en dat is nu ook met WAR online. Vaak is het zo dat in het begin Europa en NA gelijk aan elkaar zijn maar na een maand of 2 stoppen er al veel mensen en is het vaak zo dat de US versie vaak veel meer mensen heeft na een half jaar
hier heb ik eigenlijk ook wel interesse inVerxx schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:52:
.....
Komt er nu eigenlijk een GoT guild of niet? Heb de vraag wel een paar keer voorbij zien komen maar eigenlijk niet echt een antwoord er op gezien.
Verwijderd
Misschien afspreken dat iedereen van GOT die de EU versie heeft, op Castor gaat spelen?GonzoNL schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:43:
Zo, na een weekje beta heb ik toch erg veel zin in de release. We gaan met een groepje GoTers beginnen op Castor als Elyos, daar hebben we in de beta ook een GoT legion gehad.
Oh oke, ik dacht dat er een standaard functie hiervoor was.. kennelijk niet dus.Verxx schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:52:
Wat bedoel je met chain skills automatisch? Dat je 1 keer en knop indrukt en vervolgens een hele chain afwerkt? Volgens mij is dat wel te regelen door middel van macro's maar heb geen idee hoe. Vind het button bashen eigenlijk wel wat hebbenOp 1 knop duwen om vervolgens 3/4 seconden niets te doen is ook maar saai... Heb op deze manier ook meer controle over me character, mocht er iets gebeuren kan je veel sneller reageren.
Ehhh wat?
Verwijderd
Let wel, dat is alleen een pre-order key, niet de totale game.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:41:
Nog een beetje in trans van het spel (wil toch wel graag spelen tegen verwachting in).
Was iik op internet aan het zoeken, kom ik dit tegen:
http://www.dlgamer.eu/buy...367.html?affil=3028531712
€10,- voor Aion? Digitaal welliswaar, maar toch heel goedkoop.
Kan dit ?
Verwijderd
Lijkt me wel ja, een legion is het zelfde als een Guild voor zover ik weet. Ben zelf ook nog maar nieuw in AionMnstrspeed schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:41:
Voor de rest lijkt een GoT legion me erg leuk, maar daarvoor moet iedereen toch bij dezelfde faction zitten?
Ik gebruik ook shards als ik met mijn gladiator skill chains doe voor zover ik weet..Jegorex schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:22:
Ik zal in de laatste paar pagina's een paar vragen staan:
- Je krijgt een beetje xp tijdens PvP, dit is echter wel minder dan tijdens PvE. In theorie zou je dus kunnen lvlen van pvp. (verder zijn er een aantal pvp quests)
- Shards verbruik je alleen als je zonder skills mept ( /attack )
- Hier heb je een lijst met EU servers.
- Ik zag iemand die zei dat mobs nog op 60% hp zitten nadat hij zijn cleric skills had gebruikt, volgens mij zit er maar 2 seconden cooldown op je main skill(s), die kun je dus gewoon hergebruiken. Verder is cleric voornamelijk een groepsclass.
Ik ga trouwens voor 90% zeker op Castor spelen als Elyos.
[ Voor 17% gewijzigd door Shodan op 14-09-2009 22:43 ]
g0tanks.. g - 0 - tanks? Gee, oh thanks?g0tanks schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:56:
Trouwens, welke characters kan je allemaal in je naam gebruiken? Is bijvoorbeeld - mogelijk? Aangezien G0tanks en Gotanks niet mooi staan ben ik nu een andere naam aan het verzinnen.
Dat staat er toch gewoon onder, bij 'Special Features'?Shodan schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:41:
Even een vraagje over pre-order. Ik zou dit bijvoorbeeld bij play.com kunnen doen. Als ik het spel nu gewoon bestel geldt dat dan direct als pre-order? Krijg ik gewoon een code toegestuurd via mail ofzo?
Kost 38.99 dus das zeer goed te doen!
edit: link
Pre-Order from Play.com and receive a unique code to gain access to Aion before everyone else! In order to qualify for this offer you must have the BETA client software*. Codes will be sent 5 days prior to the official release date of the game.
En dan toevallig langs iemand lopen welk aan het vechten is met een mob waardoor ze allemaal op hem springen eh?Woohooo schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:25:
Wel geinig dat je alle beesten ook gewoon oneindig ver mee kan nemen zolang ze jou maar af en toe blijven slaan![]()
[afbeelding]
Dus jij was dat!psychodude schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 06:22:
[...]
En dan toevallig langs iemand lopen welk aan het vechten is met een mob waardoor ze allemaal op hem springen eh?![]()
12Game heeft ook Aion te koop, en doet ook mee aan de pre-order actie. Ik had van hun de pre-order key binnen enkele uren in mn mailboxShodan schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:41:
Even een vraagje over pre-order. Ik zou dit bijvoorbeeld bij play.com kunnen doen. Als ik het spel nu gewoon bestel geldt dat dan direct als pre-order? Krijg ik gewoon een code toegestuurd via mail ofzo?
Kost 38.99 dus das zeer goed te doen!
edit: link
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
same here (zondag besteld) maandag key ;dThrace Grumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:27:
[...]
12Game heeft ook Aion te koop, en doet ook mee aan de pre-order actie. Ik had van hun de pre-order key binnen enkele uren in mn mailbox
i have carawled through most offical / unoffical Fansites and Forums lately to find out which server is best suited for us.
So far i know the following:
Elemachus - unoffical Greek / Russian RP Server
Castor - unoffical Spanish Server
Spatalos - unoffical Scandinavian / Russian Server (with RUScorp moving there, a huge Zerg guild we know from AoC / Eve)
Gorgot - unoffical BG / Romania Server
Perento - so far a good mix of English / German / Scandinavian / Italian / Spanish Players
with that and our past MMO Experiences i tought Perento would be the best Server for us
[ Voor 26% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-09-2009 13:53 ]
Nog nooit een MMO gespeeldThrace Grumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:52:
Eehh...wat is het probleem nu precies? Als je maar een EN server pakt, lijkt mij het dat de mensen op die server gewoon Engels MOETEN praten in regionchat, en anders report je ze toch? Hele probleem opgelost
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq