XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
-kuch zei ik toch kuch-Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:48:
Europeanen moeten wel de Europeese versie spelen =/ Die siege times zijn allemaal s'nachts of s'ochtends in Nederland
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
ben er alleen nog steeds niet over uit voor welke faction ik ga. is er iets bekend over hoe de balance Eylos/asmodean er op gorgos uit gaan zien?
ow en wat is een goeie combo voor 2 personen om zamen te spelen van lvl 1 tot endgame
de andere persoon wil zowiezo een caster spelen. zat zelf te denken aan:
- sorc/sorc
- clerc/sorc
- clerc/glad
- chant/glad (weet alleen ff niet hoe erg ranged een chanter is)
iemand hier nog een idee over ?
Heb jammergenoeg niet zo veel gePvPd dus geen pvp video.
Wat is trouwens een goede plaats voor informatie over de verschillende servers?
Ik hoor allemaal verschillende dingen over welke nationaliteiten naar welke servers gaan.
[ Voor 33% gewijzigd door Jegorex op 15-09-2009 15:20 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Er wordt op elke server een goed ratio (denk zo rond de 50:50) afgedwongen door Aion: als er teveel Asmodeans of Elyos zijn aangemaakt, is het simpelweg (tijdelijk) niet mogelijk om een dergelijk char aan te maken.estrion schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:12:
na wat meer gelezen te hebben over de realms, denk ik dat ik toch ook maar op gorgos ga rollen.
ben er alleen nog steeds niet over uit voor welke faction ik ga. is er iets bekend over hoe de balance Eylos/asmodean er op gorgos uit gaan zien?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
ik kijk zelf voornamelijk op aion source. dat is iig de grootste site die ik weet.Jegorex schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:15:
Wat is trouwens een goede plaats voor informatie over de verschillende servers?
Ik hoor allemaal verschillende dingen over welke nationaliteiten naar welke servers gaan.
waar er andere goede plekken zijn om te kijken zou ik zo ff niet weten.
ok, denk dat het dan clerc/glad of clerc/sorc wordt. alleen gaat het dan wel lastig lvlen voor hem worden op het moment dat ie alleen isGonzoNL schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:16:
Chanter is front line in principe. Ik denk dat Chant/Temp een mooi combi is. Al is Chant meer combat als caster imo. Dus als hij perse caster wil, cleric/glad of cler/temp?
edit:
dat is eigenlijk wel beter, een goede faction balance is erg belangrijk voor een goede gameplay in mijn opinieThrace Grumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:24:
[...]
Er wordt op elke server een goed ratio (denk zo rond de 50:50) afgedwongen door Aion: als er teveel Asmodeans of Elyos zijn aangemaakt, is het simpelweg (tijdelijk) niet mogelijk om een dergelijk char aan te maken.
[ Voor 18% gewijzigd door estrion op 15-09-2009 15:32 ]
Verwijderd
Hoe groot is die http://www.legionsofaion.com/ ? Als ik kijk naar de regelmaat van hun nieuws en forum gebruik, zie ik geen actieve community. En ik ga niet naar een "onofficiele NL server" waar een paar kleine guilds zitten, maar voor de rest relatieve lege server. (kortom, als die guilds stoppen zitten er net zoveel NLers op als andere server)
Lees tevens dat Gorgos de onofficiele RP server wordt, wat waarschijnlijk wel meer echte game/mmorpg liefhebbers brengt. (nooit op een RP server gezeten th) Jullie ervaring met RP server, terwijl jezelf niet RP?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 16:45 ]
Verwijderd
Dan had je zeker een dukaki flagrunner gelured, want die waarschuwt iedereen in de omgeving en die lopen dan een tijdje achter je aanpsychodude schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 06:22:
[...]
En dan toevallig langs iemand lopen welk aan het vechten is met een mob waardoor ze allemaal op hem springen eh?![]()
Soms buggen ze trouwens een beetje, hoef je ze niet eens te blijven slaan en blijven ze je nog volgen. Had zo een keer voor een minuut of 2 een stuk of 12 dukaki achter me rennen zonder dat ze er mee op wilde houden, was pas veilig toen ik in een stadje kwam en de guards het overnamen, hehe.
Verwijderd
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gorion3 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:50:
Op dit moment is de server Gorgos waar de meeste NLers op gaan zitten? Nog een vraagje, sinds wanneer kunnen we een character maken want de headstart begint over 5 dagen al![]()
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:56:
Voor als er nog onduidelijkheden zijn over de launch dates:
Please mark the following dates down in your calendar:
September 18 - Pre-selection
September 20 - Preorder Headstart (NA + EU)
September 22 - Release North America
September 25 - Release Europe We have more in store for you; the journey that is Aion is just about to begin.
Verwijderd

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
LoA is zeker wel actief!Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:43:
Als Gorgos de onofficiele nl server wordt, wil ik daar ook wel naar toe. Maar... hebben we het hier over vele nl polls/sites/guilds berichten etc. die deze uitslag laat zien, of enkel legionsofaion?
Hoe groot is die http://www.legionsofaion.com/ ? Als ik kijk naar de regelmaat van hun nieuws en forum gebruik, zie ik geen actieve community. En ik ga niet naar een "onofficiele NL server" waar een paar kleine guilds zitten, maar voor de rest relatieve lege server. (kortom, als die guilds stoppen zitten er net zoveel NLers op als andere server)
Lees tevens dat Gorgos de onofficiele RP server wordt, wat waarschijnlijk wel meer echte game/mmorpg liefhebbers brengt. (nooit op een RP server gezeten th) Jullie ervaring met RP server, terwijl jezelf niet RP?
Ook hebben ze twee legions voor de Asmo kant en de Elyos kant. Beide zitten vol atm (90 members per legion) en er is een wachtrij.
Zelf zit ik er niet bij omdat ze voor mij te casual zijn, maar het is zeker een goede community.
Verwijderd
More Details on Preselection
September 14, 2009 1:56 PM
Aion's release is right around the corner, and our anticipation is running high! The beards and hairstyles of the character creator are groomed and lined up, jostling against each other in eagerness to be picked for your characters in this coming weekend's Preselection and Head Start Programs.
Preselection is a benefit available to anyone who preordered Aion. If you are not sure whether or not you are eligible, simply log in to your NCsoft Master Account to verify that your game account is listed and your account type is not designated as "Beta".
Starting 20:00 p.m. BST (more) on September 18, 2009, eligible players will be able to start their game clients and log in to create a total of two characters ahead of everyone else. You can name and create these two characters through the standard character creator and be ready to play with these characters right when the game Head Start Program begins (but not beforehand). Preselection will end 17:00 p.m. BST on September 20, 2009 (more).
Don't miss this great opportunity to claim your character's name before anyone else does. It isn't too late to preorder, even if you have been holding out.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Dus voor de asmodian kant komt er ook nog eentje bij. Maarja, als je de meerderheid beslit elyios is dat misschien toch wel het leukst..
Misschien tijd voor een poll?
Ik zit daar in de TOG (niet got) Asmo Legion die de potentie heeft erg groot te worden.
Onze wow guild op Deathwing had op een bepaald moment 250+ members als het er niet meer waren.
Ben erg beniewd TOG en GOT
43% of all statistics are worthless.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verder 78 full hd shots in Open Beta: omgeving en characters beelden.
En ook soms actie.
Omdat het er veel zijn, kan ik niet allemaal hier posten
Je kunt kijken op
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=192 voor normale beelden
en
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=193 voor mooie panorama beelden
Kleine greep: (ook extreme characters)

Wat panorama's:

Ik heb zelf commentaar ook erbij gedaan. Alle shots zijn in full HD gemaakt, en bij panorama zoveel mogelijk alle beeld behouden. Je moet dus maar zelf kijken vanwege veel shots. Trek alleen niet beetje veel van mijn server
Later zal ik nog van CB shots toevoegen om completer beeld te maken.
(Uiteraad is indeling en namen van de servers nog niet 100% devinitief al zullen we het wel weten over 3 dagen)
[ENG] Spatalos (
[ENG] Telemachus
[ENG] Castor
[ENG] Perento
[ENG] Gorgos
[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder
[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
Alle servers krijgen de gtm 1+ tijd zone
[ Voor 5% gewijzigd door robj28 op 15-09-2009 22:03 ]
Leuk gedaan!MrDummy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:58:
Ik heb 22 panorama shots gemaakt aan Elyos zijde inclusief Sanctum.
Verder 78 full hd shots in Open Beta: omgeving en characters beelden.
En ook soms actie.
Omdat het er veel zijn, kan ik niet allemaal hier posten
Je kunt kijken op
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=192 voor normale beelden
en
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=193 voor mooie panorama beelden
Kleine greep: (ook extreme characters)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat panorama's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zelf commentaar ook erbij gedaan. Alle shots zijn in full HD gemaakt, en bij panorama zoveel mogelijk alle beeld behouden. Je moet dus maar zelf kijken vanwege veel shots. Trek alleen niet beetje veel van mijn server
Later zal ik nog van CB shots toevoegen om completer beeld te maken.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
LoA niet actief? Dan moet je toch het forum beter in de gaten houden, ben dagelijks 2 uur bezig met alles bijwerkenVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:43:
Als Gorgos de onofficiele nl server wordt, wil ik daar ook wel naar toe. Maar... hebben we het hier over vele nl polls/sites/guilds berichten etc. die deze uitslag laat zien, of enkel legionsofaion?
[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-09-2009 22:52 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Mnstrspeed op 15-09-2009 23:30 ]
Ehhh wat?
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Verwijderd
Nee, Is wat aangepast (Meer quests en minder exp per level volgens mij) voor de westernse marktBlackR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:29:
Ik vraag me af of de grind nog steeds zo erg is, als toen ik de beta speelde op de chinese server?
BronSpatalos
Danish Community: Aiondanmark.dk
Italian Community:
Turk Community: Aiontr.com
English Aionsource Community: Aionsource
Hungary: (Not confirmed, need source)
6v6 Community: Aionsource link
Elyos Legions: futilez, epidemic, N.I.N.J.A., Eschelon, apex,
Asmodian Legions: Xen of Onslaught, Semper Danica, Afternoon Delight,
Perento
Swedish Community: Aion Online Sweden
Norway (Rumors only, need source)
Castor
Spanish Community: Aion-esp.com
Portugal: aion.pt.vu
Elyos Legions: Little Sisters (spanish), Dragons of Legend (spanish), Russian Mafia (might change)
Asmodian Legions: Dark Slayers (spanish)
Telemachus
Greek Community: Aionworld.gr
Italian Community
Romania: aiononline.ro
Gorgos
Dutch Community: Legions of Aion
AIon RP community: Aion Roleplayers
Elyos Legions: Divine Order (dutch, LoA)
Asmodian Legions (dutch, LoA)
Unknown
Russian Community: Goha.ru
UK community
Kijk eens hierVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 01:09:
Iemand die een legion begint aan de asmodian side op gorgos?
Verwijderd
Verwijderd
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Meen dat ik hier een keer iets over las maar kan er nu niets meer over vinden
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
alleen jammer dat jullie Elyos gaan spelenVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:43:
Zoals hierboven staat vermeld zijn daar een aantal legions te vinden. We zoeken zelf ook nog members en je kan ons vinden op http://www.legion-disconnected.net
Soort van, je kunt dyes gebruiken voor andere kleuren en je kunt armor looks geven van een ander item (zelfs van de andere faction); dat laatste kost best wel wat geld en tijd echter.Potame schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:54:
Klopt het trouwens dat je je armor compleet kunt aanpassen (looks & stats)?
En je kunt items upgraden, +1, +2, +3 etc maken; waardoor ze wat bonus stats krijgen.
Daarnaast kun je sockets gebruiken om ze nog verder aan te passen.
Niets wat al niet eerder gedaan is in andere spelen echter
Niet helemaal, voor zover ik heb begrepen is het mogelijk om je armor een andere kleur te geven met behulp van Dye's. (niet op elk armor mogelijk) Als de look van een item je niet bevalt. dan kan je via een vendor het item model van een ander item in je bezit er overheen kopieeren. de stats blijven dan echter hetzelfde als het item was voor de verandering.Potame schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:54:
Klopt het trouwens dat je je armor compleet kunt aanpassen (looks & stats)?
het is allemaal puur cosmetisch dus.
edit:
Zoals psychodude al zegt, gewone enchants en gems zijn natuurlijk wel opties om de item's te verbeteren
@ psychodude:
hoe is het mogelijk om de look van de andere faction over te nemen. aangezien voor zover ik weet je alleen looks kan kopieeren als je een target en source in je cube hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door estrion op 16-09-2009 16:05 ]
daar heb je wel een punt opzich. maar tegelijk heeft het ook wel weer watDeepSeven schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:02:
Pff, als ik asmo ga op Gorgos vecht ik alleen maar tegen nl'ers denk ik. Die nl/nl-eu legions zijn bijna allemaal Elyos.
3/5 willen Elyos inplaats van Asmodian, dus mja
Het is beperkt tot een aantal sets, maar zie hier:estrion schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:00:
tevens een vraagje aan psychodude:
hoe is het mogelijk om de look van de andere faction over te nemen. aangezien voor zover ik weet je alleen looks kan kopieeren als je een target en source in je cube hebt.
http://act.aion.sdo.com/p...x.asp?newstype=1002&id=57
De shugo (welk op map staan aangegeven met rode text als ik me niet vergis), verkopen gear voor Asmodian als je met Elyos speelt. Zelfde geldt voor asmos' ook, hebben ook wat shugo's welk elyos gear verkopen.
Jammer inderdaad dat GoT Elyos gaat spelen
"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams
Ik heb mijn CE nog niet ontvangen, maar ik dacht dat de versie op de DVD versie 1.5.0.0 is terwijl aan het einde van de OB de versie al 1.5.0.5 was.Evain schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:09:
Zojuist de CE ontvangen. Wat ik me nou afvraag: komt er nog een grote patch voor de release of blijft het bij deze versie? Heeft het dus zin om de game te verwijderen en via CD te installeren of is het handiger om gewoon te patchen.
Jammer inderdaad dat GoT Elyos gaat spelenDan ga ik dat ook maar doen.
Het is dus makkelijker om gewoon je huidige client te patchen.
En nog wat andere dingen ( andere stemmen please ! please ! )
xD
Ik haal hem gewoon eraf en install hem wel opnieuw zodra die binnen is
Verwijderd
Och anders zie ik je wel aan de andere kantestrion schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:55:
[...]
alleen jammer dat jullie Elyos gaan spelen
Verwijderd
dat is niet helemaal waar. De meeste NL Legions zijn asmodian. Juist daarom kiezen wij voor de andere kantDeepSeven schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:02:
Pff, als ik asmo ga op Gorgos vecht ik alleen maar tegen nl'ers denk ik. Die nl/nl-eu legions zijn bijna allemaal Elyos.
Verwijderd
Ik ben toch wel redelijk Pvp gericht (ook al vind ik laatste tijd pve ook erg leuk).
Dus ik ga dan denk ik toch voor andere server helaas
Verwijderd
Kan ook een plus punt zijn. Kheb liever RPers dan van die rushers die niet kunnen genieten van de game, en enkel het 50 doel in ogen hebben. Het woord RP schrikt iig wel de mensen af die ik niet ga missen.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:47:
Maar Gorgos is helaas een RP doelgroup voor zover ik begrepen heb?
Ik ben toch wel redelijk Pvp gericht (ook al vind ik laatste tijd pve ook erg leuk).
Dus ik ga dan denk ik toch voor andere server helaas
Ik ga overigens niet voor RP persoonlijk. In feite is iedere speler RP, maar we hebben het hier over meer of mindere mate he.
Will see... Spatalos of Gorgos.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 17:59 ]
Heeft geen zin. De open beta client is gelijk als die op DVD, maar dan versie lager. Er is geen unieke release client en ook geen unieke OB client. Het wordt zeker geen haar beter van.Mektheb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:23:
Zou je dat doen, dan mag je weer doodleuk patch 1.5.0.0 -> 1.5.0.5 binnentrekken die 640 MB groot is, of misschien nog groter.
Ik ga gewoon niets weghalen. Ik verwacht wel een tussenpatch kort voor release, omdat de fouten nog in zitten die gemeld zijn tijdens OB.
Die DVD is voor mensen die niet hoeven wachten op 9 GB downloaden van internet. Hiermee zijn ze al meteen verder en blijven er kleinere patches over.
Enige wat je moet doen is inloggen op Aion account, en de release gamekey toevoegen aan je account. Dan ben je klaar voor officiele start. Die zit in de doos of zit bij je digitale versie.
De headstart is mogelijk als je een Pre-Order key reeds in hebt staan. Dan mag je alvast twee characters aanmaken op 18 tot 20 september en vanaf 20 september begint het spel zodat je alvast kan levelen.
Verwijderd
Spatalos gaat wss een groot Russian party worden ( aangezien de russen de EU spelers willen laten zien hoe je moet gamen ) lees: zerg feest.
Er is een poll op Goha.ru en daar wordt ook Castor vermeld.
just a FYI
hoe kom je daarbij?Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:27:
Als advies voor de mensen die twijfelen
Spatalos gaat wss een groot Russian party worden ( aangezien de russen de EU spelers willen laten zien hoe je moet gamen ) lees: zerg feest.
Er is een poll op Goha.ru en daar wordt ook Castor vermeld.
just a FYI
Verwijderd
Misschien leuk voor diegene welk nog niet zeker zijn over wat Aion precies is
[ Voor 56% gewijzigd door een moderator op 16-09-2009 20:43 ]
Ik zoek een engelstalige server met een grote meerderheid engelstalige spelers
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Goed punt had ik nog niet over na gedacht nee..Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:19:
meestal zijn de Rp'ers een stuk relaxter als echte die-hards.
Als je vanuit dat oogpunt kijkt hebben we wel luck dat het Gorgos wordt en dat dat algemeen bekend is!

Verwijderd
legions zal ik hier niet posten omdat het op dit moment zeer moeilijk is. Als men wilt kan ik daar een post voor maken maar op dit moment liever niet.
Best wel zielig, polen op 2 servers. Waarom niet allemaal op 1 server, dan hou je taal ook netjes bij elkaar.Second thing, there has been a break in the Polish community, so 7 guilds are going to Gorgos, other 3 - to Spatalos.
Ook taal communicatie speelt wel een rol, niet omdat je andere guildies haat of pvp oorlog wil vermijden XD
Zo blijven de chat kanalen al meer schoner van vreemde talen. Hoe minder talen door elkaar, hoe beter.
Verwijderd
Probleem is, wat ik zelf ook gezien heb op de open beta is dat nationaliteiten in hun eigen taal de general chat vervuilen. Het is niet verboden maar gewoon erg lastig.Woohooo schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:19:
Wat een oneindig geleuter over wie welke nationaliteit krijgt op welke server...
Ik vertel jou toch ook niet op welke server te gaan omdat daar alle nederlanders zitten? de servers zijn gewoon open voor iedereen en daar is niks mis mee.MrDummy schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:25:
[...]
Best wel zielig, polen op 2 servers. Waarom niet allemaal op 1 server, dan hou je taal ook netjes bij elkaar.
Ook taal communicatie speelt wel een rol, niet omdat je andere guildies haat of pvp oorlog wil vermijden XD
Zo blijven de chat kanalen al meer schoner van vreemde talen. Hoe minder talen door elkaar, hoe beter.
natuurlijk is daar niks mis mee, zolang die mensen maar de server taal in de general chat respecterenkaluro2 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:40:
[...]
Ik vertel jou toch ook niet op welke server te gaan omdat daar alle nederlanders zitten? de servers zijn gewoon open voor iedereen en daar is niks mis mee.
en niet in hun eigen taal gaan lopen praten, in party/legion/private is het natuurlijk een ander verhaal.
Verwijderd
Pakweg 30% van de spelers leest die forums/news items over die community/nationaliteit verdeling op servers.
De overige 70% kiest gewoon een random server.
Sowieso moet je hiervoor bij je NCSoft pagina zijn, althans, ik ga ervanuit dat het net zo gaat als bij CoHg0tanks schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:26:
Is het al mogelijk om game time te kopen voor Aion (behalve via time cards)? Ik kan het namelijk nergens vinden op de site, of moet ik wachten totdat het spel uitkomt voordat ik dat kan doen?
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Je kunt de Japanse stemmen installeren als je wilt.Mektheb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:23:
Ik hoop het wel er nog patches komen, want hij loopt nog steeds vastin big cities waar veel mensen last van hadden.
En nog wat andere dingen ( andere stemmen please ! please ! )
xD
Verwijderd
idd.. de headstart begint tegelijkertijd met de amerikaanse headstart.DeepSeven schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:11:
Ugh, head start begint pas om 21:00 zondag, wat een bagger tijd.
De amerikaanse headstart begint om 12:00 hun tijd (Ben tijdzone benaming even vergeten), dus krijgen wij 9:00 PM CET.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij kunnen we Zondag gewoon spelen, met misschien half uurtje vertraging omdat ze wat sloom zijn met het opstarten van login servers enzo
Verwijderd
Nou dan kan je alvast de US versie preorderen. Er is niks officieels aan dat Gorgos Nederlands is. Er komen gewoon mensen op van heel europa.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:02:
Het zou veel makkelijker zijn als er gewoon een Oostblok server was. Als er op Gorgos polen komen dan ga ik mooi de US versie spelen
Natuurlijk kun je zondag gewoon spelen. Het is niet een of andere gratis MMORPGVolgens mij kunnen we Zondag gewoon spelen, met misschien half uurtje vertraging omdat ze wat sloom zijn met het opstarten van login servers enzo
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 14:50 ]
Nooit eerder MMO launches meegemaakt? Zo vanzelfsprekend is dit niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:49:
Natuurlijk kun je zondag gewoon spelen. Het is niet een of andere gratis MMORPG
het is de headstartCaptainCharisma schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:17:
[...]
Nooit eerder MMO launches meegemaakt? Zo vanzelfsprekend is dit niet.
Tijdens de CB's en OB konden we ook gewoon spelen, dit zal niet anders zijn verwacht ik.CaptainCharisma schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:17:
[...]
Nooit eerder MMO launches meegemaakt? Zo vanzelfsprekend is dit niet.
In het begin was de login server soms overbelast, maar tijdens de laatste CB en de OB had ik daar geen last van.
Ah dat is goed om te horen, vond Aion een zeer sfeervolle game maar de grind in de chinese beta was gewoon echt te ernstig voor woorden, na level 15 had ik al geen zin meer door het gebrek aan quests waardoor je gedwongen was uren te mobben om te levelen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:50:
[...]
Nee, Is wat aangepast (Meer quests en minder exp per level volgens mij) voor de westernse markt
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Verwijderd
Kan mij vergissen maar moest je voor de open beta ook niet een pre-order hebbenVerxx schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:07:
Ik denk dat tijdens de Open Beta er meer mensen probeerden in te loggen dan dat dalijk met de headstart gaat gebeuren, je hebt er ten slotte een pre-order voor nodig. Met de OB kwam iedereen er massaal op af omdat ze het gratis konden spelen.
Volgens mij kunnen we Zondag gewoon spelen, met misschien half uurtje vertraging omdat ze wat sloom zijn met het opstarten van login servers enzo
Verwijderd
Ik heb wel begrepen dat je echt alle questen moet doen en niets overslaan. Dan schijnt het te kunnen om via Pve naar lvl 50 te stijgenBlackR schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:26:
[...]
Ah dat is goed om te horen, vond Aion een zeer sfeervolle game maar de grind in de chinese beta was gewoon echt te ernstig voor woorden, na level 15 had ik al geen zin meer door het gebrek aan quests waardoor je gedwongen was uren te mobben om te levelen.
nee sommige websites gaven 1000 keys soms meer wegVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:50:
[...]
Kan mij vergissen maar moest je voor de open beta ook niet een pre-order hebben
Verwijderd
oja dat was waar. Maargoed het was niet helemaal open om te spelen.Savageone schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:55:
[...]
nee sommige websites gaven 1000 keys soms meer weg
Nou... het was redelijk wel open. Er waren inderdaad een aantal (lees veel) sites die 1500+ keys hadden. Zelf heb ik ook 2 keys zonder enige vorm van moeite (als je een account aanmaken op een site geen moeite vindt iigVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:57:
[...]
oja dat was waar. Maargoed het was niet helemaal open om te spelen.
Nope. Login servers lopen al op 18 september. Dat is nodig voor aanmaken 2 characters die bij je login horen.Verxx schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:07:
Alleen je zal geen toegang krijgen tot game servers omdat het nog gelockt is tot 20 september.
De game servers zelf zullen ook al online moeten zijn omdat de characters op de servers aangemaakt worden, alleen zal het betreden van de gamewereld idd nog gelockt zijn.MrDummy schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:25:
[...]
Nope. Login servers lopen al op 18 september. Dat is nodig voor aanmaken 2 characters die bij je login horen.
Alleen je zal geen toegang krijgen tot game servers omdat het nog gelockt is tot 20 september.
Volgens mij sluit de pre-creation 1 uur voordat de servers op zondag open gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Jegorex op 17-09-2009 18:23 ]
Verwijderd
pre-creation stopt om 18 uur onze tijd, headstart is om 21 uur.Jegorex schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:21:
[...]
De game servers zelf zullen ook al online moeten zijn omdat de characters op de servers aangemaakt worden, alleen zal het betreden van de gamewereld idd nog gelockt zijn.
Volgens mij sluit de pre-creation 1 uur voordat de servers op zondag open gaan.
Verwijderd
Als de login servers de requests kunnen behappenVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:58:
[...]
pre-creation stopt om 18 uur onze tijd, headstart is om 21 uur.
Dit topic is gesloten.