Ow lol, repair had genoeg geweest? Dat is vervelend... had nu de USA versie al verwijderd en ben de EU versie aan het installeren. Gamecard heb ik niet omdat ik gewoon creditcard heb ingesteld.
Je moet je region ook veranderen in de NCSoft launcher.Lord_Salo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:34:
[...]
Nog erger:
Had Aion paar weken geleden binnen gehaald (vanwege beta en prestart) en geisntalleerd op mijn computer.
Gisteravond installeerde ik de gekochte game alvast ook opmijn laptop. Installeerd ie domweg versie van Noord AmerikaDus kon ik hem weer gaan dowloaden.
Nee je hebt geen optie in je instalscherm om van region te veranderen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Mijn vriendin wilt dit spel graag spelen, nu weten we echter niet of haar PC dit zal trekken... Het is een oudje, zelfs nog met een AGP kaart maar het boeit haar niet zo om niet alle grafische pracht te zien.
Is er al een soort trial of iig een system test?
Ook gedaan. Ik heb alles geprobeerd, niks mocht baten helaas. Hoop opgegeven, dus weer lekker aan het downloaden.g0tanks schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:41:
[...]
Je moet je region ook veranderen in de NCSoft launcher.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Anoniem: 272691
Trial zal zkr wel komen maar nu nog niet. En het is je vriendin, installeer het spel op haar computer en kijk met jouw account of het werkt. Ik neem aan dat je een account hebt?Glopes schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:49:
Mijn vriendin wilt dit spel graag spelen, nu weten we echter niet of haar PC dit zal trekken... Het is een oudje, zelfs nog met een AGP kaart maar het boeit haar niet zo om niet alle grafische pracht te zien.
Anoniem: 319716
Ik heb een probleem met inloggen op aion?
Als ik probeer in te loggen staat er : ID or Password does not mach??
Weet iemand mischien het probleem ?
En op de ncsoft site staat dat me account payble is,
Ik heb betaald met credit card
Kan Iemand me helpen???
Gr mark
Als ik probeer in te loggen staat er : ID or Password does not mach??
Kan Iemand me helpen???
Gr mark
Blackdevilll, als je de laatste 5 berichten van dit topic leest zal je zien dat je zeer waarschijnlijk het zelfde probleempje als Lord_Solo en mij hebt. Namelijk dat je NCsoft Launcher op USA staat ipv op Europe. Bij File->Settings->Advanced kan je dit veranderen. Vervolgens in de launcher rechter muis op Aion en repair kiezen (iets wat ik dus niet deed waardoor ik compleet opnieuw moet downloaden) en dan zal Aion voortaan connecten met de EU servers waarop je account geldig is.
[ Voor 3% gewijzigd door denyos op 26-09-2009 12:11 ]
Anoniem: 272691
Heb je megedaan aan de closed beta? Zo ja heb je je password geupdate?Anoniem: 319716 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:05:
Ik heb een probleem met inloggen op aion?
Als ik probeer in te loggen staat er : ID or Password does not mach??![]()
Kan Iemand me helpen???
Gr mark
En weet je zkr dat je alles goed intikt?
Als alles klopt zou ik gewoon weer proberen je password te veranderen en dan weer proberen
Daar ging me speeltijd moet toch echt een Aion gametime card kopen nu 
huhm, E-plaza / Musicstore / Free records shop hebben niks..
Randyrun.nl uitverkocht
Iemand een site waar ik ze nog wel kan kopen met Ideal ? ( geen paypall of CC )
huhm, E-plaza / Musicstore / Free records shop hebben niks..
Randyrun.nl uitverkocht
Iemand een site waar ik ze nog wel kan kopen met Ideal ? ( geen paypall of CC )
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
ook niet meer op voorraad..als je account maakt en wilt afrekenen, staat er dat op dat moment niet aanwezig zijn en zullen binnen bepaalde tijd terug zijn
Verveelde me en wou eigenlijk dit spelen even kopen tot ik dit zag:
The Aion Collector's Edition gives you these additional in-game items:
Black Cloud Wings (gives 40 seconds of additional flight time)
Black Cloud Earring (gives an HP and an MP boost)
Daar begin ik dus niet aan....ga ik me de hele tijd aan irriteren.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Die hebben CE spelers pas tot hun beschikking op lvl 30 volgens mij? Merk je niet zoveel van denk ik.evilpin0 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:46:
Anoniem: 303104
Verklaar je nader?evilpin0 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:46:
Anoniem: 319716
Ik werd net geholpen
Ik kon niet inloggen en er stond ID or password not does mach
maar nu heb ik een volgend probleem hij is nu japans geworden en ik krijg hem niet terug naar engels ?
kan iemand me meschien helpen?
maar nu heb ik een volgend probleem hij is nu japans geworden en ik krijg hem niet terug naar engels ?

Probeer in NCsoft launcher -> rechtermuisknop op AION klikken -> repair AION.Anoniem: 319716 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:01:
Ik werd net geholpen
maar nu heb ik een volgend probleem hij is nu japans geworden en ik krijg hem niet terug naar engels ?![]()
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/Glopes schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:49:
selecteer Aion, en klik op "Can you run it"
Omdat als ik de filmpjes kijk je een gigantishe voordeel hebt...zie het nu al gebeuren, ik als warrior doe me wings uit en ga achter een mage aan die de CE heeft. Na 1 min stort ik neer en de mage nuked me vanuit de lucht.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Alle lvl 30 wings hebben +30 seconden flight time en alle lvl 40 wings +60 seconden. Voor vrijwel alle pre-order en CE items geldt dat ze maar een minimale boost geven (en alleen op lagere levels).
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Anoniem: 286018
Ok, net Aion gekocht, twee problemen.
Allereerst krijg ik wanneer ik de launcher opstart deze error:
System.Configuration.ConfigurationErrorsException: An error occurred creating the configuration section handler for settings/LauncherSettings: External component has thrown an exception. (C:\Program Files\NCsoft\Launcher\Config\Default\NCLauncher.config line 17)
System.Runtime.InteropServices.SEHException: External component has thrown an exception.
o.O
Verder komt het spel natuurlijk met een GameCard, maar als ik die invul krijg ik een error dat deze niet gebruikt kan worden:
This serial can't be used as payment.
Iemand enig idee wat er aan de hand is, en hoe ik het kan fixen?
Allereerst krijg ik wanneer ik de launcher opstart deze error:
System.Configuration.ConfigurationErrorsException: An error occurred creating the configuration section handler for settings/LauncherSettings: External component has thrown an exception. (C:\Program Files\NCsoft\Launcher\Config\Default\NCLauncher.config line 17)
System.Runtime.InteropServices.SEHException: External component has thrown an exception.
o.O
Verder komt het spel natuurlijk met een GameCard, maar als ik die invul krijg ik een error dat deze niet gebruikt kan worden:
This serial can't be used as payment.
Iemand enig idee wat er aan de hand is, en hoe ik het kan fixen?
Als je de koreaanse taalbug (want dat is t, het heeft niets met je instellingen te maken) heb dan kun je het onderstaande proberen (dit werkte iig bij mij, herownloaden/installerenheeft geen zin omdat de bug in een van de laatste upgrades zit)
Dit heeft bij mij geholpen op het koreaanse taal probleem op te lossen:
1) Closed NCSoft launcher and renamed Aion into something else, like AionTest
2) Ran NCSoft launcher and clicked on Aion (which doesn't have North America) and chose the directory as AionTest (via rechter muis en dan properties).
3) NCSoft Launcher downloaded a 300MB patch and patched the game, I checked it, it works.
4) Closed NCsoft Launcher and Steam and renamed the AionTest back to Aion, with this, Aion shows as north america again on Launcher
5) Double clicked on "normal" Aion again and selected the Aion folder as install directory. Now it only shows "normal" Aion on launcher.
Nu start Aion op in het Engels
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Was deze aan mij gericht?blouweKip schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:30:
Als je de koreaanse taalbug (want dat is t, het heeft niets met je instellingen te maken) heb dan kun je het onderstaande proberen (dit werkte iig bij mij, herownloaden/installerenheeft geen zin omdat de bug in een van de laatste upgrades zit)
[...]
Want het lijkt niet niet op een taalprobleem..
Nee was niet aan je gericht maar dit wel : je hebt geen gamecard bij je spel gekregen dat is een activation card je hebt dus nodigAnoniem: 286018 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:36:
[...]
Was deze aan mij gericht?
Want het lijkt niet niet op een taalprobleem..
SPEL
Activation card
15 of 30 dagen timecard ( om te spelen )
en dan pas krijg jij je 30 dagen GRATIS ( je moet dus eerst tijd kopen )
Daar was ik intussen achter inderdaad.Mektheb schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:48:
[...]
Nee was niet aan je gericht maar dit wel : je hebt geen gamecard bij je spel gekregen dat is een activation card je hebt dus nodig
SPEL
Activation card
15 of 30 dagen timecard ( om te spelen )
en dan pas krijg jij je 30 dagen GRATIS ( je moet dus eerst tijd kopen )
Maar nu de !#%*()_!#*()!# launcher nog *grom*
Gelukkig is het ingame een stuk soepelerAnoniem: 286018 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:50:
[...]
Daar was ik intussen achter inderdaad.
Maar nu de !#%*()_!#*()!# launcher nog *grom*
Laten we het hopen, maar ik kan nergens iets vinden van die error.Mektheb schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:00:
[...]
Gelukkig is het ingame een stuk soepeler
Nogal crappy
Ik installeer de game in c:\games
maar de launcher installeert in c:\program files
is dat nog een probleem?
Net een paysafecard gekocht en aan toegevoegd. Krijg ik bij loginscherm nog steeds de melding datm ijn acocunt verlopen is.
Aionâ„¢ (Europe)
Created On: Sep 2, 2009
Account Type: Standard
Account Status: Playable
Playable Until: Nov 26, 2009
Ik blijf nog rustig....ying...yang....
Aionâ„¢ (Europe)
Created On: Sep 2, 2009
Account Type: Standard
Account Status: Playable
Playable Until: Nov 26, 2009
Ik blijf nog rustig....ying...yang....
Yap, same here. Net mijn account met CC gegevens geupgrade naar retail en er staat gewoon dat hij playable is, maar dat issie dus niet. Niet dat de launch van WoW soepel ging, maar dit is ook wat..
In de headstart tot lvl 11 gekomen. Hoop toch wel dat ik snel kan spelen, anders verdwijnt het spel weer snel in de kast denk ik.
Hopelijk fixen ze het snel.
Edit, geduld is een schone zaak merk ik al, nu net een mailtje binnen dat mijn account upgraded is. stom dat je in je account management wel ziet dat het werkt, maar dat het stiekem dan nog niet werkt..
Login succeeded, 390 queue, 20min wachttijd..
Edit hieronder: Check!
In de headstart tot lvl 11 gekomen. Hoop toch wel dat ik snel kan spelen, anders verdwijnt het spel weer snel in de kast denk ik.
Edit, geduld is een schone zaak merk ik al, nu net een mailtje binnen dat mijn account upgraded is. stom dat je in je account management wel ziet dat het werkt, maar dat het stiekem dan nog niet werkt..
Login succeeded, 390 queue, 20min wachttijd..
Edit hieronder: Check!
[ Voor 28% gewijzigd door enira op 26-09-2009 15:26 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Meer mensen hebben er last van, maakt trouwens niet uit hoe je hebt betaald.jarnotjuh schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:20:
Yap, same here. Net mijn account met CC gegevens geupgrade naar retail en er staat gewoon dat hij playable is, maar dat issie dus niet. Niet dat de launch van WoW soepel ging, maar dit is ook wat..
In de headstart tot lvl 11 gekomen. Hoop toch wel dat ik snel kan spelen, anders verdwijnt het spel weer snel in de kast denk ik.Hopelijk fixen ze het snel.
Je moet ook wel realiseren dat hun login/betalingsserver vandaag flink te verduren heeft.
http://uk.aiononline.com/...ategory=101&commentPage=2
Min kameraad zit er nu wel in, te gamen, yarrrrrr
*****UPDATE
zit er nu in, alleen een que van 20 minuten
telkens proberen in te loggen, vroeg of laat moet het lukken...
[ Voor 7% gewijzigd door Lord_Salo op 26-09-2009 15:26 ]
Vanochtend ook een tijd lopen stoeien. Zeker het feit dat je eerst een maand moet "kopen" en niet gebilled worden, duurde bij mij een tijd. Echter toen ik mijn CC gegevens had ingevoerd kon ik meteen weer spelen.
Nog andere mensen hier die op gorgos spelen en willen joinen ?Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:59:
Ducar, Dosed en ik (Nipje), hebben op Gorgos al een Legion op gezet, met als doel een gezellig clubje te creëren (Nederlanders).
Als je op Gorgos speeld en je bent Asmodian, geef een van ons dan een whisper! :
-Ducor
-Dosed
-Nipje
Maken we er een gezellig clubje van.
Ik sliep dus nog toen de postbode mijn pakketje kwam brengen, nu moet ik tot maandag wachten voordat ik mijn activatie key krijg
Kan het niet op het postkantoor ophalen?Jegorex schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:56:
Ik sliep dus nog toen de postbode mijn pakketje kwam brengen, nu moet ik tot maandag wachten voordat ik mijn activatie key krijg
Ik had in eerste instantie ook het probleem dat ik niet kon inloggen, ookal had ik mijn wachtwoord al op de site gereset.
Het bleek dat mijn regional settings in de NCSoft Launcher nog op North America stonden.
Toen ik die omzette naar Europe, veranderde de titel van mijn game ook ineens van Aion naar Aion (North America).
Ik kon wel inloggen, maar kwam toen het inmiddels bekende "Japans/Koreaanse" taal probleem tegen.
Ik heb besloten om gewoon via de launcher de game te deïnstalleren.
Vervolgens heb ik even gecheckt of mijn regional settings nog op Europe stonden, en ben toen opnieuw begonnen het het downloaden / installeren van de game.
Resultaat: 100% gelukt,ook al duurde download wat langer dan eerst.
Ik kan gewoon inloggen en spelen in het engels, geen oosterse karakters meer te bekennen.
Het bleek dat mijn regional settings in de NCSoft Launcher nog op North America stonden.
Toen ik die omzette naar Europe, veranderde de titel van mijn game ook ineens van Aion naar Aion (North America).
Ik kon wel inloggen, maar kwam toen het inmiddels bekende "Japans/Koreaanse" taal probleem tegen.
Ik heb besloten om gewoon via de launcher de game te deïnstalleren.
Vervolgens heb ik even gecheckt of mijn regional settings nog op Europe stonden, en ben toen opnieuw begonnen het het downloaden / installeren van de game.
Resultaat: 100% gelukt,ook al duurde download wat langer dan eerst.
Ik kan gewoon inloggen en spelen in het engels, geen oosterse karakters meer te bekennen.
post het niet door de brievenbus ? Oo ik kreeg er 4 door de bus heen geduwdJegorex schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:56:
misschien was TnT lief voor me.
Anoniem: 319608
Ja invite me maar ^^Nipje schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:37:
[...]
Nog andere mensen hier die op gorgos spelen en willen joinen ?
Ingamenaam: Arrasari
Jullie hebben geen problemen met de update?
Error Code: 5 (RepairPatchNotFound):
There is not a repair patch for version : '1.5.0.7'.
The patch servers are most likely in the process of being updated.
Please try again in a few minutes.
Error Code: 5 (RepairPatchNotFound):
There is not a repair patch for version : '1.5.0.7'.
The patch servers are most likely in the process of being updated.
Please try again in a few minutes.
Gewoon Force start doen.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Patch moet ik altijd een paar keer proberen. Moet eerlijk zeggen dat die queue me inmiddels wel de strot uit begint te komen. Wil ik ff spelen, 45min queue. Tegen de tijd dat ik erin kan, heb ik geen tijd meer om te spelen.
Tijdens de headstart snapte ik het allemaal wel, was eigenlijk niet meer dan nog een beta. Nu mag er wel wat aan gedaan worden.
Tijdens de headstart snapte ik het allemaal wel, was eigenlijk niet meer dan nog een beta. Nu mag er wel wat aan gedaan worden.
Howdy!
Dus basically zeg je dat ik de game moet herinstallen en dan moet zorgen dat mijn pc op Europe staat?Mektheb schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:17:
[...]
post het niet door de brievenbus ? Oo ik kreeg er 4 door de bus heen geduwd
Waar vind ik dat dan precies?
(na lang gemekker zit ik nu ook op het Japans/Koreaanse taalprobleem)
Het is de CE versie, die zit in een box.Mektheb schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:17:
[...]
post het niet door de brievenbus ? Oo ik kreeg er 4 door de bus heen geduwd
Het postkantoor hier is trouwens op zaterdag al om 1 uur gesloten.
Ik wacht wel tot maandag, nu kan ik dit weekend eindelijk eens een paar klusjes doen die al te lang zijn blijven liggen.
Je mist sowieso de wachttijden van 50 minutenJegorex schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:24:
[...]
Het is de CE versie, die zit in een box.
Het postkantoor hier is trouwens op zaterdag al om 1 uur gesloten.
Ik wacht wel tot maandag, nu kan ik dit weekend eindelijk eens een paar klusjes doen die al te lang zijn blijven liggen.

Je kan hem downloaden van de AION site. Dan moet je een account aanmaken met die serial en activeren, als je dat gedaan heb krijg je een link naar een torrent voor client.AldoRaine schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:24:
Waar haal ik de EU Aion client?
[ Voor 13% gewijzigd door Soepstengel op 26-09-2009 17:39 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Ik heb net het spel gekocht en alles geactiveerd.. moet echter wachten .. ik krijg nog steeds een melding bij de inlog scherm dat mijn account verlopen is .
Heb je ook een gamecard geactiveerd ?Zasa schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:40:
Ik heb net het spel gekocht en alles geactiveerd.. moet echter wachten .. ik krijg nog steeds een melding bij de inlog scherm dat mijn account verlopen is .
Is er iemand die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik het probleem kan fixen waarbij ik alleen maar Japanse tekens te zien krijg?
Ik heb het spel geinstalleerd en met veel moeite een gamecard geactiveerd, toen ik het spel opstartte deed de ID/Pass combinatie het niet, maar toen ik in de launcher, region naar Europe had gezet, deed dat het WEL, maar was alles in het Japans.
Tevens, erg vreemd dat ik, NA het instellen van de region, in de Launcher juist te zien kreeg dat het North American was
Ik heb het spel geinstalleerd en met veel moeite een gamecard geactiveerd, toen ik het spel opstartte deed de ID/Pass combinatie het niet, maar toen ik in de launcher, region naar Europe had gezet, deed dat het WEL, maar was alles in het Japans.
Tevens, erg vreemd dat ik, NA het instellen van de region, in de Launcher juist te zien kreeg dat het North American was
Top ! veel plezierZasa schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:10:
[...]
Ja, inmiddels ben ik al ingelogd moet nog 35 min wachten
Makkelijkste manier is de launcher te downloaden, daar heb je geen werkend account voor nodig. Niet vergeten de launcher op Europe te zetten voordat je games gaat downloaden: http://us.ncsoft.com/en/launcher/ncsoft-launcher.htmlAldoRaine schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:24:
Waar haal ik de EU Aion client?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Lekker een 1220 mensen voor u Q op Gorgos >.<! Dacht nog effe snel wat Quests te completen maar helaas.
Ik begrijp dat de meeste mensen hier op Gorgos spelen? Dacht daar zelf ook mijn character te gaan maken als zo eindelijk alles weer gedownload en geinstalleerd is maar een queue van 1220 mensen wordt ik toch niet heel erg vrolijk van...
Damn.... Sta je al 3 kwartier in de que valt de server uit
Bah... Heb het spel niet eens gespeeld maar wat een drama...

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
ah servers er uit? verklaard iig waarom er na op inloggen te klikken niks lijkt te gebeuren...
Many of you are reporting EU disconnects. Looking into it.
Van twitterNew server [GER]Nerthus is going live in a bit. NA East Coast, English European and French servers are coming.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Is er misschien iemand die eventueel al bezig is met een nieuw Aion topic?
Anders maak ik een nieuw topic met een normale topicstart aan met wat
extra info.
En ik wil gelijk even een lichte frustratie kwijt over de mensen die steeds weer
beginnen over de wachtrijen. Wij hebben het allemaal en op iedere server hebben
ze rijen. Iedereen weet dit ondertussen en de meeste mensen weten ook dat dit
zo is bij de meeste MMO`s. Iedereen vind dit vervelend maar het is nu eenmaal zo.
Ik ga er zelf vanuit dat het naar verloop van tijd zelf minder wordt, is dus een kwestie van
geduld
Voor de mensen met inlog/account problemen wil ik wel een apart topic maken. Zodat we de
zaken een beetje gescheiden kunnen houden. Ik zal dan proberen een topic start te maken met
wat extra informatie om dusdanige dingen te kunnen oplossen
Geduld is eens schone zaak, zoals in de post bovenmij vermeld worden er nieuwe servers geplaatst
Anders maak ik een nieuw topic met een normale topicstart aan met wat
extra info.
En ik wil gelijk even een lichte frustratie kwijt over de mensen die steeds weer
beginnen over de wachtrijen. Wij hebben het allemaal en op iedere server hebben
ze rijen. Iedereen weet dit ondertussen en de meeste mensen weten ook dat dit
zo is bij de meeste MMO`s. Iedereen vind dit vervelend maar het is nu eenmaal zo.
Ik ga er zelf vanuit dat het naar verloop van tijd zelf minder wordt, is dus een kwestie van
geduld
Voor de mensen met inlog/account problemen wil ik wel een apart topic maken. Zodat we de
zaken een beetje gescheiden kunnen houden. Ik zal dan proberen een topic start te maken met
wat extra informatie om dusdanige dingen te kunnen oplossen
Geduld is eens schone zaak, zoals in de post bovenmij vermeld worden er nieuwe servers geplaatst
[ Voor 5% gewijzigd door Ducar op 26-09-2009 19:05 . Reden: Nieuwe servers ]
leuk..een duitse server erbij...man
iedereen krijgt dc's en uk.aiononline.com is in ieder geval sinds vanmiddag ook al niet meer bereikbaar...prutsers
iedereen krijgt dc's en uk.aiononline.com is in ieder geval sinds vanmiddag ook al niet meer bereikbaar...prutsers
nou maar hopen dat de servers snel weer up komen.... stond 10e in queu (na 2 uur wachten) toen ik eruit gegooid werd
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Anoniem: 229334
Ben de afgelopen al veel op dit forum gebotst
Dus, ik vraag het maar direct
Zijn er ook tweakers die als Elyos op Castor spelen?
Ik ben nu een level 10 Sorceres die een vriendelijk nederlandstalig legion zoekt
Dus, ik vraag het maar direct
Zijn er ook tweakers die als Elyos op Castor spelen?
Ik ben nu een level 10 Sorceres die een vriendelijk nederlandstalig legion zoekt
Servers zijn weer up.
There is no place like 127.0.0.1
Argh, en gelijk weer in queue
. Gelukkig maar enkele minuutjes, hehe. Loopt wel snel vol, zijn iig geen AFK shops welk de servers vol zetten dus
.
Servers zelf waren helemaal niet down, het ging alleen om de login server.
Damn na een uur in de queue gezeten te hebben, crash ik bij het selecteren van mijn char. Relog ik zit ik in een queue van 2h. Echt debiel dat je dan niet weer kan loggen zonder een queue.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Normaal gesproken is dit ook het geval, mits je niet te lang wacht met opnieuw inloggen.BlackR schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:27:
Damn na een uur in de queue gezeten te hebben, crash ik bij het selecteren van mijn char. Relog ik zit ik in een queue van 2h. Echt debiel dat je dan niet weer kan loggen zonder een queue.
Ik heb een nieuw topic geopent met wat nieuwe links en iets extra informatie 
Welkom in het grote GoT Aion topic deel 1
Welkom in het grote GoT Aion topic deel 1
Ehh.... waarom een nieuw topic? En waarom noem je die weer deel 1? Dit is al deel 1.....
Dat nieuwe topic zou dan deel 2 moeten zijn toch?
Binnen een minuut weer gerelogged, maar mocht niet bate.vexanthrope schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:31:
[...]
Normaal gesproken is dit ook het geval, mits je niet te lang wacht met opnieuw inloggen.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Ik speelde op Perento maar dat is gewoon niet te doen daar. Je komt er alleen in als 's morgens vroeg inlogt.Anoniem: 145261 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:45:
Speelt er iemand op Perento? Zo ja, hoe lang is de que?
Het is idd ook kut dat je gelijk weer achter aan de rij staat als je die 'disconnected' message krijgt...
Ehh.... waarom een nieuw topic? En waarom noem je die weer deel 1? Dit is al deel 1....
Om het wat overzichtelijker te houden en daar staat wat meer info in de topicstart, en de legions vermeld als er
iemand wil joinen? Zodat men daar niet over hoeft te spammen. En ja, dit is deel 1......het is zaterdagavond
Om het wat overzichtelijker te houden en daar staat wat meer info in de topicstart, en de legions vermeld als er
iemand wil joinen? Zodat men daar niet over hoeft te spammen. En ja, dit is deel 1......het is zaterdagavond
Dat is waar zal het even aanpassenJegorex schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:55:
Dat nieuwe topic zou dan deel 2 moeten zijn toch?
[ Voor 43% gewijzigd door Ducar op 26-09-2009 21:33 ]
Die queue is nog maar iets van 1k nu, uurtje wachten.superbassie schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:08:
[...]
Ik speelde op Perento maar dat is gewoon niet te doen daar. Je komt er alleen in als 's morgens vroeg inlogt.
Het is idd ook kut dat je gelijk weer achter aan de rij staat als je die 'disconnected' message krijgt...
En als je game crashed en je weer inlogt, en in de queue terecht komt ( wat dus niet zou moeten ), even naar "select server" gaan en je server opnieuw selecteren, dan kom je er zo in, als het goed is. (binnen 15 tal minuten)
[ Voor 21% gewijzigd door kaluro2 op 26-09-2009 21:40 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
heeft iemand al zoiets in The Abyss meegemaakt? Lijkt me wel kickass
http://www.youtube.com/watch?v=sTykErkUMZE
Hehe, nog even en ik kan ook weer naar abyssOmnyakom1 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:41:
heeft iemand al zoiets in The Abyss meegemaakt? Lijkt me wel kickass
Had geprobeerd vanavond iemand van om nom nom online te vinden maar dat is niet gelukt. Wil graag bij jullie legion om te kijken of het wat is 
lvl17 Sorc - Gorion (Gorgos / Elyos)
[ Voor 12% gewijzigd door Gorion3 op 26-09-2009 22:59 ]
Degenen in onze clan die mensen kunnen inviten waren vandaag naar de TF2-meeting, dus vandaar dat er niemand online was.Gorion3 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:59:
Had geprobeerd vanavond iemand van om nom nom online te vinden maar dat is niet gelukt. Wil graag bij jullie legion om te kijken of het wat is
Geweldig spel enzo hoor, maar wel erg rommelig.
Krijg nu een Critical Error als ik een instance wil starten:
CryGeometryInfo::Load: Texture vertex idices out of range
Enig idee wat dit betekent en hoe het te fixen is?
Je hebt ook Vliegende Hollanders legion naast Om Nom Nom. Denk niet dat ONN het enige legion isGorion3 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:59:
Beter rondkijken, Gorgos heeft zeker al paar NL legions.
Als iemand de topicstart een beetje wil updaten en een tweede deel van dit topic wil openen: Stuur mij even een DM en we zorgen dat er niet twee mensen tegelijk hetzelfde aan het doen zijn
Welke instance probeer je te starten?Anoniem: 286018 schreef op zondag 27 september 2009 @ 08:20:
Geweldig spel enzo hoor, maar wel erg rommelig.
Daarnaast denk ik niet dat de error iets is wat jij zo gauw even kunt fixen aan jouw kant. Je kunt proberen de graphics settings wat omlaag te gooien, of mogelijk een andere grafische kaart proberen. Maar uiteindelijk is het een ding wat je even naar NC door moet geven en wat ze gewoon aan hun kant aan moeten passen.
Heerlijk uurtje wachten
Nahja komt stiekem wel goed uit
Argh, was 1 uur aan het wachten, nummer 89 van de 1581 en rarara, You are disconnected from the gameserver.
Relog 1,5 uur wachten!!!
Relog 1,5 uur wachten!!!
Deel 2 is klaar
Verder in [MMORPG] AION Deel 2 met een verse topicstart
.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.