De Elyos kan op Telemachus heeft trouwens ook een NL legion genaamd Dutch Daevas ofzo.
Ik zit daar niet bij trouwens.
Ik zit daar niet bij trouwens.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Er zijn ook enorm veel voorbeelden van andere aziatische MMO's waarbij private shops zijn. Ik lees nu overal discussies over "BAN AFK private stores" terwijl die shops juist bedoeld zijn als AFK stores, of denken jullie echt dat het de bedoeling dat je 10 uur naar je shop gaat staren en hoopt iets te verkopen?DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:40:
[...]
Zucht... wat een toepasselijke opmerking voor een discussie over een aziatische hardcore mmo. Ik wil alleen zeggen dat het intro gebied niet erg boeiend is omdat classes pas later in de game genoeg skills hebben om de speelstijl interessant te maken. Zodoende maak je ook niet snel een alt aan puur om bijv meer op de AH te kunnen gooien.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 15:51 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Maar waarom zou het interessant moeten zijn als je alleen maar een alt wilt voor extra bag/broker space? Je investeert wat tijd en je hebt de alt die je wilt. Ik vind mijn werk ook niet altijd even boeiend, maar de beloning is goed. Zoals je zelf al zegt, het is een "hardcore" RPG, geen WoW waarin je even met je level 1 alt naar ogrimar rent voor extra ruimte.DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:40:
[...]
Zucht... wat een toepasselijke opmerking voor een discussie over een aziatische hardcore mmo. Ik wil alleen zeggen dat het intro gebied niet erg boeiend is omdat classes pas later in de game genoeg skills hebben om de speelstijl interessant te maken. Zodoende maak je ook niet snel een alt aan puur om bijv meer op de AH te kunnen gooien.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Er komt 1 server bij voor zover ik begrepen heb.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:21:
Ik heb trouwens gehoord dat er morgen(?) nieuwe servers worden toegevoegd ivm de public release vanavond. Klopt dit? Want dan zou die update voor Stores echt nutteloos worden.
Je weet toch waarom mensen klagen? Meer dan de helft gebruikt de store niet voor de store, maar om permanent ingelogd te blijven, zodat ze niet met een inlogqueue te maken hebben. Het idee zelf van stores is prima natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:45:
[...]
Er zijn ook enorm veel voorbeelden van andere aziatische MMO's waarbij private shops zijn. Ik lees nu overal discussies over "BAN AFK private stores" terwijl die shops juist bedoeld zijn als AFK stores, of denken jullie echt dat het de bedoeling dat je 10 uur naar je shop gaat staren en hoopt iets te verkopen?
De discussie ging niet over de private stores. Maar daar over, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Private stores worden nu misbruikt, wat resulteert in belemmering van de gametime van andere. Tuurlijk zou je ze als afk stores mogen gebruiken als er geen queue's zijn, maar niet om ingelogt te blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:45:
[...]
Er zijn ook enorm veel voorbeelden van andere aziatische MMO's waarbij private shops zijn. Ik lees nu overal discussies over "BAN AFK private stores" terwijl die shops juist bedoeld zijn als AFK stores, of denken jullie echt dat het de bedoeling dat je 10 uur naar je shop gaat staren en hoopt iets te verkopen?
edit: Hopelijk krijgen we niet dat dit dadelijk long-term blijkt en dat ze de beperking van de broker erafhalen, want dan krijg je dat de AH-bots die alles opkopen en er voor hogere prijs opgooien weer de kop opsteken. Dit kan je gewoon voorkomen door weinig-broker items en afk-shops. Iets wat ik persoonlijk beter vind dan het systeem van WoW.
Als je een alt moet maken voor iets wat eigenlijk standaard moet kunnen, is dat gewoon een slechte gameplay beperking. Niet iedereen kan hier 24/7 gamen.Zer0 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:49:
[...]
Maar waarom zou het interessant moeten zijn als je alleen maar een alt wilt voor extra bag/broker space? Je investeert wat tijd en je hebt de alt die je wilt. Ik vind mijn werk ook niet altijd even boeiend, maar de beloning is goed. Zoals je zelf al zegt, het is een "hardcore" RPG, geen WoW waarin je even met je level 1 alt naar ogrimar rent voor extra ruimte.
[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 25-09-2009 16:09 ]
Ok tof =D en welke race moet ik dan zijn om met de meeste tweakers te kunnen spelen ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:19:
[...]
Meeste Tweakers zitten op Gorgos. Verschillende fora uit Belgie en Nederland hadden Gorgos als onofficieel NL server gekozen. Blijkt goed te werken
Verwijderd
Zeer verspreid moet ik zeggen. Zover ik weet zijn er flink wat Asmodians, maar de Elyos zitten ook vol met NLers. Enige guild die ik ken van de Elyos op Gorgos is OM NOM NOM.Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:08:
[...]
Ok tof =D en welke race moet ik dan zijn om met de meeste tweakers te kunnen spelen ?of is dat een beetje verspreid ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 16:23 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Gamecard / creditcard gebruiken en wachten tot 9u vanavond, dan kan je spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:38:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen bij de payment options? Ik wil gewoon m'n 30 dagen gratis spelen, en ik heb geen creditcard of paypal account. Moet ik nu meteen een gamecard gaan aanschaffen om mijn gratis tijd te kunnen spelen? Wat een slecht systeem zeg...
Verwijderd
net hetzelfde langs mijn kantVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:44:
ik heb een vraag ik heb net mijn aion account gemaakt en geactiveerd met een 15 dagen time card
nu geeft hij het volgende aan:
Created On: Sep 25, 2009
Account Type: Standard
Account Status: Not playable
Subscription: none
Total Paid Time: 0 Years, 0 Months
Verder zegt hij dit als ik inlog:
Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment.
Iemand die mij kan helpen? Thanks
Iedereen die geen pre-order / CE spell heeft, kan pas vanaf VANAVOND 21:00 INLOGGENVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:54:
[...]
net hetzelfde langs mijn kant
met het vershil dat ik ipv
Total Paid Time: 0 Years, 0 Months bij mij er staat Total Paid Time: 0 Years, 2 Months,
dit omwille van het toevoegen in paymont method van een 60 day game time card
als ik probeer in te loggen dito
Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment.
.... ook gekeken naar server status in europe en deze lijken wel online te zijn
http://www.aionserverstatus.com/
ten einde raad , alles geprobeerd , zonder succes , .... moet ik nu echt terug naar wow na dit 5 jaar te hebben gespeeld
Verwijderd
Om het payment systeem van Aion gelijk als slecht te bestempelen is nogal krom. Bijna bij elke P2P MMO's moet je eerst een gamecard activeren voordat de gratis dagen ingaan. Het is ook mogelijk om 15 dagen speeltijd te kopen voor Aion. De schade is zo'n 7 euro + de 30 dagen, lijkt me cheap.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:38:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen bij de payment options? Ik wil gewoon m'n 30 dagen gratis spelen, en ik heb geen creditcard of paypal account. Moet ik nu meteen een gamecard gaan aanschaffen om mijn gratis tijd te kunnen spelen? Wat een slecht systeem zeg...
Leuk he MekthebMektheb schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:55:
[...]
Iedereen die geen pre-order / CE spell heeft, kan pas vanaf VANAVOND 21:00 INLOGGEN
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 16:58 ]
Gister na even wat zoeken naar alle Guilds kwam ik inderdaad uit op Feral Order, meteen even een apply gemaakt en ingame een message gestuurd, bleek dat net de apply open is gegaan en kon ik er vrijwel direct in
[ Voor 22% gewijzigd door MrOizo2005 op 25-09-2009 16:58 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Op de hoes staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn. Het feit dat bij veel MMO's je eerst een gamecard moet activeren heeft hier niks mee te maken. Dit hadden ze dan op de hoes moeten vermelden. Nu ben ik dus verplicht extra geld uit te gaan geven om mijn 30 gratis dagen te claimen en dat is gewoon slecht.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:55:
[...]
Om het payment systeem van Aion gelijk als slecht te bestempelen is nogal krom. Bijna bij elke P2P MMO's moet je eerst een gamecard activeren voordat de gratis dagen ingaan. Het is ook mogelijk om 15 dagen speeltijd te kopen voor Aion. De schade is zo'n 7 euro + de 30 dagen, lijkt me cheap.
[...]
Leuk he Mektheb, mensen vinden het forum nalezen voor meer info moeilijk
Verwijderd
Als je een beetje bekend bent met andere MMO's zoals WOW had je dit kunnen verwachten. Daar moet je nog eens 25 euro neerleggen voor een 60 dagen kaart bovenop de aankoop prijs. En dan kan je ook de 30 dagen for free krijgen. P2P MMO's kosten geld boven op de aankoop prijs, simple as that.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:01:
[...]
Op de hoes staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn. Het feit dat bij veel MMO's je eerst een gamecard moet activeren heeft hier niks mee te maken. Dit hadden ze dan op de hoes moeten vermelden. Nu ben ik dus verplicht extra geld uit te gaan geven om mijn 30 gratis dagen te claimen en dat is gewoon slecht.
Verwijderd
Feit blijft dat ze dit moeten vermelden. Iemand koopt nu een spel in de verwachting dat hij kan spelen, niet dat hij dadelijk weer terug kan naar de winkel om nog meer geld neer te leggen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:07:
[...]
Als je een beetje bekend bent met andere MMO's zoals WOW had je dit kunnen verwachten. Daar moet je nog eens 25 euro neerleggen voor een 60 dagen kaart bovenop de aankoop prijs. En dan kan je ook de 30 dagen for free krijgen. P2P MMO's kosten geld boven op de aankoop prijs, simple as that.
Ik voerde een gamecard in bij het maken van mn account, kreeg een mail dat ik een serial had gekoppeld, en mijn status is ook playable. Ik krijg alleen maar geen mail dat mn aion account is gemaaktAPriem schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:11:
Hmm, nu is mijn account status ineens veranderd van "not playable" naar "playable". Zal mij benieuwen...
Verwijderd
Vanmiddag ook geupgrade eerst naar retail en toen naar CE.APriem schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:11:
Hmm, nu is mijn account status ineens veranderd van "not playable" naar "playable". Zal mij benieuwen...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 17:23 ]
Verwijderd
Lees dat iedereen zo z'n account weet te activeren met een Creditcard of Gamecard, maar ik krijg maar geen mail dat het gelukt is, en er word nu wel aangegeven dat mn gamecard gebruikt is als ik het nogmaals probeerNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:23:
Klopt het dat het een poos duurt tot je account gemaakt is? Ik heb nou met de Game activation card een account geactiveerd, daarna voor gamecard payment option gekozen, en toen de code ingevuld. Ik heb echter nog geen email dat mn game account gemaakt is en ik kan ook niet inloggen in het spel (id / password incorrect).
Wel zegt mn account status page dat het playable is
Verwijderd
Ik hoop inderdaad dat een hoop nieuwe spelers die vandaag starten ook op lege servers starten.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:24:
Aion™ (Europe)
Created On: Sep 25, 2009
Account Type: Standard
Account Status: Playable
Playable Until: Dec 24, 2009
Subscription: none
Total Paid Time: 0 Years, 2 Months
yay , na enkele witte schermkes dan tpch veranderd nu nog dat stom kaderken in game wegkrijgen dat zecht dak suspended ben en moe betalen en dan uitkijken naar een que
Verwijderd
wishfull thinkingVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:31:
[...]
Ik hoop inderdaad dat een hoop nieuwe spelers die vandaag starten ook op lege servers starten.
De que's zijn verschrikkelijk komt je thuis pakt een biertje start aion op voila 1600 mensen in de rij
En dit was alleen maar headstart... wordt nog wel erger de komende dagen.
En nu met de account problemen kan ik pas om 21.00 inloggen vermoed ik zou graag de drukte voor geweest zijn
Wat is "ma" =)Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:38:
[...]
@ nipje , .... ikzelf geregistreerd gistren met een game activation card en 60 day game card toegevoegd enkele uren nadien ma pas de mails gekregen dus indien je nu ma hebt gebruikt kan het waarschijnlijk wel effe duren
oh sorry haha, zat naar een of ander moeilijk woord te zoeken waar de afkorting voor stond
Verwijderd
Verwijderd
heb ik ook gehad blijven proberen , .....DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:26:
Sinds de update start Aion niet meer op, hij checked voor updates en dan niks meer. Iemand een zelfde probleem?
Oeh mn account is activated, om 9 uur roll ik Asmo, spreek je danVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:20:
[...]
Ben zelf geswitched naar Asmodians. Die vind ik toch een stukje toffer. Mocht je Asmo rollen, stuur me dan een DM
[ Voor 16% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 18:48 ]
WoW, LotR en Warhammer Online heb ik allemaal gekocht en gespeeld zonder een kaart te hoeven kopen of CC gegevens op te geven voor de eerste periode...Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:07:
[...]
Als je een beetje bekend bent met andere MMO's zoals WOW had je dit kunnen verwachten. Daar moet je nog eens 25 euro neerleggen voor een 60 dagen kaart bovenop de aankoop prijs. En dan kan je ook de 30 dagen for free krijgen. P2P MMO's kosten geld boven op de aankoop prijs, simple as that.
[ Voor 16% gewijzigd door seph32 op 25-09-2009 19:27 ]
Er zijn geen US/EU versies, beide zijn exact hetzelfde, je speelt alleen op andere servers. Zolang de regio instelling in de launcher goed staat is er niks aan de hand als er staat dat je de US versie hebt.
[ Voor 14% gewijzigd door seph32 op 25-09-2009 19:29 ]
Wat wil je weten? Ben zelf nu Gladiator op bijna level 18.Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:16:
aaa kan geen class kiezen. Denk dat ik warrior pakIemand er ervaring mee ?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Heb zelf ook gladiator genomen. Kan ik je in game toevoegen als je Asmo ben en op Gor zit ?, zo ja weet ik alleen niet hoe het werkt =XFanatix schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:29:
[...]
Wat wil je weten? Ben zelf nu Gladiator op bijna level 18.
Elyos @ GorgosNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:45:
[...]
Heb zelf ook gladiator genomen. Kan ik je in game toevoegen als je Asmo ben en op Gor zit ?, zo ja weet ik alleen niet hoe het werkt =X
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
Het zou dus niet uitmaken als je de veel goedkopere US versie zou kopen hier:Zer0 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:27:
[...]
Er zijn geen US/EU versies, beide zijn exact hetzelfde, je speelt alleen op andere servers. Zolang de regio instelling in de launcher goed staat is er niks aan de hand als er staat dat je de US versie hebt.
Doet het wel, met de EU versie heb je toegang tot EU servers, niet tot de US servers. Met de US versie vice versa.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:55:
[...]
Het zou dus niet uitmaken als je de veel goedkopere US versie zou kopen hier:
http://www.g2play.net/store/Aion/
Standard:
EU: 37,-
US: 19,-
Collector's:
EU: 55,-
US: 25,-
?
Ikzelf zit ook op gor en ben gladiator op de Asmo side. Je kan me altijd vragen stellen, ben nu level 14. Weet niet of ik je genoeg kan helpen dan, maar je kan het altijd proberen.Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:45:
[...]
Heb zelf ook gladiator genomen. Kan ik je in game toevoegen als je Asmo ben en op Gor zit ?, zo ja weet ik alleen niet hoe het werkt =X
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
[ Voor 17% gewijzigd door Jegorex op 25-09-2009 21:26 ]
Ik wil wel graag joinen....lijkt me gezellig om samen alles te ontdekkenNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:59:
Ducar, Dosed en ik (Nipje), hebben op Gorgos al een Legion op gezet, met als doel een gezellig clubje te creëren (Nederlanders).
Als je op Gorgos speeld en je bent Asmodian, geef een van ons dan een whisper! :
-Ducor
-Dosed
-Nipje
Maken we er een gezellig clubje van.
[ Voor 21% gewijzigd door MetalPool op 25-09-2009 22:22 ]
Dan ben je bij deze ge-invite =)Donnas-A schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:01:
[...]
Ik wil wel graag joinen....lijkt me gezellig om samen alles te ontdekken
Maar dan moet ik wel kunnen inloggen
Nipje hou mij invite even vast wil je? Kan vanavond ben ik bang jullie niet joinen....morgen delete ik mijn Elvyos char wel....kan ik vanavond even de game zelf testenNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:21:
[...]
Dan ben je bij deze ge-invite =)
Whisper me maar even ingame
Vet! Kan niet wachten om zo iets mee te maken, heheWoohooo schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:20:
hehe asmo raid op elyos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu al ? Wtf!Gorion3 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:49:
[...]
Vet! Kan niet wachten om zo iets mee te maken, heheEn vooral om zoiets met een grote groep te doen!
Verwijderd
ach daarna is het ook grinden:Hurtebise schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:03:
De eerste lvls zijn zo saai vind ik. Vanaf lvl 10 begint het pas. Maar daarvoor is het vnl grinden imo.
Doe ik, zie je wel verschijnen! ben wel sporten morgen tot een uur of 1 smiddagsDonnas-A schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:24:
[...]
Nipje hou mij invite even vast wil je? Kan vanavond ben ik bang jullie niet joinen....morgen delete ik mijn Elvyos char wel....kan ik vanavond even de game zelf testen
Verwijderd
Bij mij kan je ook altijd terecht voor een inviteDonnas-A schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:24:
[...]
Nipje hou mij invite even vast wil je? Kan vanavond ben ik bang jullie niet joinen....morgen delete ik mijn Elvyos char wel....kan ik vanavond even de game zelf testen
Verwijderd
Zelfde melding krijg ik ook, vorige week pre-order aangeschaft en gespeeld. Ik heb Aion donderdag gekocht, nu wil ik mijn account upgraden/activeren , maar lukt me niet. Ik moet telkens een betalingwijze selecteren. ??Jegorex schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:51:
Crash ik dus net en krijg ik vervolgens deze melding bij het inloggen:
Ik heb mijn key dus nog niet ontvangen.
[ Voor 47% gewijzigd door Lord_Salo op 26-09-2009 10:07 ]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Verwijderd
Controleer of je de goede URL gebruikt, de oude EU site geeft inderdaad deze error maar de huidige UK site werkt wel. http://uk.aiononline.com/ , eventueel dan helemaal bovenin 'my account' kiezen voor accoutn management.Lord_Salo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:19:
[...]
...
AION site is ook offline
*Http/1.1 Service Unavailable*
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Tsja, volgens sommigen zijn vrouwen nog steeds tot niet meer in staat dan deeg te kneden en taarten te bakkenVerwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:03:
Ik ging net mijn account ook activeren en geen problemen met de betalingsmethode of website gehad...
Trouwens nu al whispers of ik geen geld of powerlevel service wil kopen, die dingen die ik hoe dan ook al niet maar ik snap de mensen die het wel doen ook niet helemaal, wat heb je nou aan een spel als je het door een ander laat spelen.
Ik was trouwens net met een andere nederlander bezig aan dezelfde quest en die vroeg of ik in het echt ook een vrouw was (in aion heb ik gewoon mijn echte naam) en ik bevestigde dat, kreeg ik meteen een heel verhaal dat het spel te moeilijk (?!) was voor vrouweneeeuhm ik heb veel opmerkingen gehoord maar die nog nooit
Verwijderd
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Achja, we zijn niet allemaal zo slim als jijg0tanks schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:03:
Het verbaast me dat sommige mensen nog steeds niet doorhadden dat je eerst game time moet kopen voordat je die gratis 30 dagen krijgt.
Blijkbaar is bij NCsoft niet zo. Heb net op de markt met een Lineage freak gesproken.Mektheb schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:07:
Inderdaad dat is toch standaard ? is bij WoW bv toch niet anders ?
Maar zoiezo heb je een Pre-order key of je normale game, als je een Pre-order key heb hoor je gewoon te kunnen blijven spelen..
Pre-order > activatie key > 30 dagen spelen toch ?
Bedoel ik heb nog niks geactiveerd of wat speel nog steeds met me Pre-order key, en heb ook me orginele spel nog niet eens uitgepakt
[ Voor 46% gewijzigd door Lord_Salo op 26-09-2009 11:22 ]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Toch is het gek, ik heb een PRE-Order key, waarmee ik me account heb gemaakt en via de mail heb geactiveerd, dus ik heb meegedaan aan de BETA en Headstart, heb gistere me game van Bol.com binnengehad die heb ik nog niet opengemaakt en ik kan gewoon spelen ?..dat klopt dan toch niet ?Lord_Salo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:19:
[...]
Achja, we zijn niet allemaal zo slim als jij![]()
Ik koop voornamelijk games via/van Steam. Dit is de 2de keer dat ik een game koop "van" NCSoft.
Je kan blijkbaar ook met paysafecard betalen. Dat ga ik maar doen.
[...]
Blijkbaar is bij NCsoft niet zo. Heb net op de markt met een Lineage freak gesproken.![]()
Hij zegt dat AION "vervolg" van Lineage II is.. Dus dat word grinden.....heel veel grinden.
Ook moet je een NCsoft gamecard hebben om je gekochte te activeren. dus het is niet zoals bij WoW
Heb je ook een gamecard dan ? anders kan je weer niksdenyos schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:29:
Gisteravond heb ik dit spel dan ook maar gekocht via de NCStore... Ik netjes europese versie gekocht gedownload via de aangeboden link en vanochtend dacht ik te gaan spelen (mijn internet gaat met max 400kb/s dus dan duurt 6,8gb downloaden wel even). Maar ik kwam maar niet ingelogd, blijkt dat de link mij doodleuk de USA versie gegeven heeft. Nu via de NCsoft Launcher alsnog de europese versie aan het installeren, maar dat is gewoon weer 6,8gb downloaden......Dus kan over een uurtje of 6 eindelijk ook gaan beginnen.
Heb je wel je region in de launcher op Europe gezet? Want volgens mij maakt het niet zoveel uit welke versie je hebt, de region bepaald naar welke servers je connect.denyos schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:29:
Gisteravond heb ik dit spel dan ook maar gekocht via de NCStore... Ik netjes europese versie gekocht gedownload via de aangeboden link en vanochtend dacht ik te gaan spelen (mijn internet gaat met max 400kb/s dus dan duurt 6,8gb downloaden wel even). Maar ik kwam maar niet ingelogd, blijkt dat de link mij doodleuk de USA versie gegeven heeft. Nu via de NCsoft Launcher alsnog de europese versie aan het installeren, maar dat is gewoon weer 6,8gb downloaden......Dus kan over een uurtje of 6 eindelijk ook gaan beginnen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nog erger:denyos schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:29:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq