[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:
  • 144.251 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
De Elyos kan op Telemachus heeft trouwens ook een NL legion genaamd Dutch Daevas ofzo.
Ik zit daar niet bij trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:40:
[...]

Zucht... wat een toepasselijke opmerking voor een discussie over een aziatische hardcore mmo. Ik wil alleen zeggen dat het intro gebied niet erg boeiend is omdat classes pas later in de game genoeg skills hebben om de speelstijl interessant te maken. Zodoende maak je ook niet snel een alt aan puur om bijv meer op de AH te kunnen gooien.
Er zijn ook enorm veel voorbeelden van andere aziatische MMO's waarbij private shops zijn. Ik lees nu overal discussies over "BAN AFK private stores" terwijl die shops juist bedoeld zijn als AFK stores, of denken jullie echt dat het de bedoeling dat je 10 uur naar je shop gaat staren en hoopt iets te verkopen?

edit: Hopelijk krijgen we niet dat dit dadelijk long-term blijkt en dat ze de beperking van de broker erafhalen, want dan krijg je dat de AH-bots die alles opkopen en er voor hogere prijs opgooien weer de kop opsteken. Dit kan je gewoon voorkomen door weinig-broker items en afk-shops. Iets wat ik persoonlijk beter vind dan het systeem van WoW.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35

MetalPool

Boe!

Toch vind ik het moeilijk om een beslissing te maken om daadwerkelijk deze game aan te schaffen....mede omdat AOC mij totaal niet is bevallen. Wow heb ik 3 jaar gespeeld en ook daar was ik een beetje klaar mee tot op de dag van vandaag. Ik hou erg van het genre en het maakt me ook niet uit dat ik p/m moet betalen maar is AION echt een hele goeie en leuke game? Omdat er een aantal mensen zijn op dit forum die m al een aantal dagen spelen is dan ook mijn vraag: Is het de moeite waard om voor deze game te gaan?!?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:40:
[...]

Zucht... wat een toepasselijke opmerking voor een discussie over een aziatische hardcore mmo. Ik wil alleen zeggen dat het intro gebied niet erg boeiend is omdat classes pas later in de game genoeg skills hebben om de speelstijl interessant te maken. Zodoende maak je ook niet snel een alt aan puur om bijv meer op de AH te kunnen gooien.
Maar waarom zou het interessant moeten zijn als je alleen maar een alt wilt voor extra bag/broker space? Je investeert wat tijd en je hebt de alt die je wilt. Ik vind mijn werk ook niet altijd even boeiend, maar de beloning is goed. Zoals je zelf al zegt, het is een "hardcore" RPG, geen WoW waarin je even met je level 1 alt naar ogrimar rent voor extra ruimte.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:21:
Ik heb trouwens gehoord dat er morgen(?) nieuwe servers worden toegevoegd ivm de public release vanavond. Klopt dit? Want dan zou die update voor Stores echt nutteloos worden.
Er komt 1 server bij voor zover ik begrepen heb.

Ik vind het eigelijk wel jammer die Broker, vond het altijd wel wat hebben om op koopjes jacht te gaan rond 1000 shops. Nu staat alles in zon saaie lijst.. daar word ik niet enthousiast van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:45:
[...]
Er zijn ook enorm veel voorbeelden van andere aziatische MMO's waarbij private shops zijn. Ik lees nu overal discussies over "BAN AFK private stores" terwijl die shops juist bedoeld zijn als AFK stores, of denken jullie echt dat het de bedoeling dat je 10 uur naar je shop gaat staren en hoopt iets te verkopen?
Je weet toch waarom mensen klagen? Meer dan de helft gebruikt de store niet voor de store, maar om permanent ingelogd te blijven, zodat ze niet met een inlogqueue te maken hebben. Het idee zelf van stores is prima natuurlijk :)
Het hele private store gebeuren was al kapot aan het gaan. Iedereen liep de stores voorbij omdat het "waarschijnlijk toch een avoid-queue-store" is.
Hopelijk komen ze permanent terug, maar dan als npc stores die je als gilde kan gebruiken, ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:45:
[...]

edit: Hopelijk krijgen we niet dat dit dadelijk long-term blijkt en dat ze de beperking van de broker erafhalen, want dan krijg je dat de AH-bots die alles opkopen en er voor hogere prijs opgooien weer de kop opsteken. Dit kan je gewoon voorkomen door weinig-broker items en afk-shops. Iets wat ik persoonlijk beter vind dan het systeem van WoW.
De discussie ging niet over de private stores. Maar daar over, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. Private stores worden nu misbruikt, wat resulteert in belemmering van de gametime van andere. Tuurlijk zou je ze als afk stores mogen gebruiken als er geen queue's zijn, maar niet om ingelogt te blijven.
Zer0 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:49:
[...]

Maar waarom zou het interessant moeten zijn als je alleen maar een alt wilt voor extra bag/broker space? Je investeert wat tijd en je hebt de alt die je wilt. Ik vind mijn werk ook niet altijd even boeiend, maar de beloning is goed. Zoals je zelf al zegt, het is een "hardcore" RPG, geen WoW waarin je even met je level 1 alt naar ogrimar rent voor extra ruimte.
Als je een alt moet maken voor iets wat eigenlijk standaard moet kunnen, is dat gewoon een slechte gameplay beperking. Niet iedereen kan hier 24/7 gamen.

[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 25-09-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:19:
[...]

Meeste Tweakers zitten op Gorgos. Verschillende fora uit Belgie en Nederland hadden Gorgos als onofficieel NL server gekozen. Blijkt goed te werken ;)
Ok tof =D en welke race moet ik dan zijn om met de meeste tweakers te kunnen spelen ? :+ of is dat een beetje verspreid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:08:
[...]

Ok tof =D en welke race moet ik dan zijn om met de meeste tweakers te kunnen spelen ? :+ of is dat een beetje verspreid ?
Zeer verspreid moet ik zeggen. Zover ik weet zijn er flink wat Asmodians, maar de Elyos zitten ook vol met NLers. Enige guild die ik ken van de Elyos op Gorgos is OM NOM NOM.

Ben zelf geswitched naar Asmodians. Die vind ik toch een stukje toffer. Mocht je Asmo rollen, stuur me dan een DM :)

Edit: BTW over de AH / Store discussie - Ze hadden beter een keuze kunnen maken toen ze de game hebben gelaunched hier. Store of AH... een van de twee. Vind twee een beetje overkill tbh.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Het is echt een ramp om nu een game account te maken. Zeker als er op de doos staat 30 days of gameplay included maar je die pas vrij kan krijgen met cc of gamecard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
Ik heb het spel zelf ook besteld nu. Even wachten tot die binnenkomt maar ben erg benieuwd moet ik zeggen! Hou dit topic wel in de gaten misschien zie ik nog handige info voor bij komen.

Stap over van WoW naar deze toe, ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden! Vraag me af hoe de sfeer is en hoe het allemaal speelt, ik verwacht geen WoW-like, meer iets Guild Wars eigenlijk maar dan hopelijk zonder die gekke server dingen!

Ben erg benieuwd!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APriem
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 08:03
Ik heb Aion (standard versie, steelcase) ge-pre-ordered, meegedaan met een aantal beta's, ook al gespeeld in de head-start, en destijds geen enkel probleem ondervonden.

Echter...

Nu heb ik vanmorgen mijn activatie-serial ingevoerd in mijn account, inclusief creditcard gegevens.

Sindsdien kan ik het spel niet meer in (ik krijg een melding dat mijn account "temporarily suspended" is, aangezien ik niet heb betaald. Tevens zie ik in mijn account gegevens dat mijn account status momenteel "Not playable" is.

Iemand met tips ? Wat voor account status hebben andere mensen die in de headstart hebben gespeeld, en onlangs de activatie-serial hebben ingevoerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen wat ik moet doen bij de payment options? Ik wil gewoon m'n 30 dagen gratis spelen, en ik heb geen creditcard of paypal account. Moet ik nu meteen een gamecard gaan aanschaffen om mijn gratis tijd te kunnen spelen? Wat een slecht systeem zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
lexeh ik heb hetzelfde probleem. Heb wel CC alleen die secure server reageert helemaal niet. Slechte launch......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:38:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen bij de payment options? Ik wil gewoon m'n 30 dagen gratis spelen, en ik heb geen creditcard of paypal account. Moet ik nu meteen een gamecard gaan aanschaffen om mijn gratis tijd te kunnen spelen? Wat een slecht systeem zeg...
Gamecard / creditcard gebruiken en wachten tot 9u vanavond, dan kan je spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:44:
ik heb een vraag ik heb net mijn aion account gemaakt en geactiveerd met een 15 dagen time card
nu geeft hij het volgende aan:
Created On: Sep 25, 2009
Account Type: Standard

Account Status: Not playable

Subscription: none

Total Paid Time: 0 Years, 0 Months

Verder zegt hij dit als ik inlog:
Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment.

Iemand die mij kan helpen? Thanks
net hetzelfde langs mijn kant
met het vershil dat ik ipv
Total Paid Time: 0 Years, 0 Months bij mij er staat Total Paid Time: 0 Years, 2 Months,
dit omwille van het toevoegen in paymont method van een 60 day game time card

als ik probeer in te loggen dito

Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment.

.... ook gekeken naar server status in europe en deze lijken wel online te zijn

http://www.aionserverstatus.com/

ten einde raad , alles geprobeerd , zonder succes , .... moet ik nu echt terug naar wow na dit 5 jaar te hebben gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:54:
[...]

net hetzelfde langs mijn kant
met het vershil dat ik ipv
Total Paid Time: 0 Years, 0 Months bij mij er staat Total Paid Time: 0 Years, 2 Months,
dit omwille van het toevoegen in paymont method van een 60 day game time card

als ik probeer in te loggen dito

.... ook gekeken naar server status in europe en deze lijken wel online te zijn

http://www.aionserverstatus.com/

ten einde raad , alles geprobeerd , zonder succes , .... moet ik nu echt terug naar wow na dit 5 jaar te hebben gespeeld
Iedereen die geen pre-order / CE spell heeft, kan pas vanaf VANAVOND 21:00 INLOGGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:38:
Om het payment systeem van Aion gelijk als slecht te bestempelen is nogal krom. Bijna bij elke P2P MMO's moet je eerst een gamecard activeren voordat de gratis dagen ingaan. Het is ook mogelijk om 15 dagen speeltijd te kopen voor Aion. De schade is zo'n 7 euro + de 30 dagen, lijkt me cheap.
Mektheb schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:55:
[...]

Iedereen die geen pre-order / CE spell heeft, kan pas vanaf VANAVOND 21:00 INLOGGEN
Leuk he Mektheb :P, mensen vinden het forum nalezen voor meer info moeilijk ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb CC wel erin gevoerd en het is goedgekeurd... klaar voor de start :)
40 seconden vliegtijd is nuttig voor in de lucht gatheren. 60 sec is amper 2x looten waarbij in het begin fail kans is. Dat wordt bijna 1x per keer.
Het beeldje in de CE doos is wel oke qua kwaliteit tegenover vele modellen die ik al in huis heb.

De volgende vliegzone heeft rond 25 punten nodig voor de lucht gathering, dus dit gaat wel lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 15:58
Gister na even wat zoeken naar alle Guilds kwam ik inderdaad uit op Feral Order, meteen even een apply gemaakt en ingame een message gestuurd, bleek dat net de apply open is gegaan en kon ik er vrijwel direct in :D

Vandaag maar even zo'n paysavecard gekocht bij de primera aangezien geen enkele winkel in alkmaar die TimeCards meer heeft en ik geen CC of PayPal heb. Hierna kon ik netjes me account activeren en upgraden naar CE

[ Voor 22% gewijzigd door MrOizo2005 op 25-09-2009 16:58 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:55:
[...]

Om het payment systeem van Aion gelijk als slecht te bestempelen is nogal krom. Bijna bij elke P2P MMO's moet je eerst een gamecard activeren voordat de gratis dagen ingaan. Het is ook mogelijk om 15 dagen speeltijd te kopen voor Aion. De schade is zo'n 7 euro + de 30 dagen, lijkt me cheap.

[...]

Leuk he Mektheb :P, mensen vinden het forum nalezen voor meer info moeilijk ;)
Op de hoes staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn. Het feit dat bij veel MMO's je eerst een gamecard moet activeren heeft hier niks mee te maken. Dit hadden ze dan op de hoes moeten vermelden. Nu ben ik dus verplicht extra geld uit te gaan geven om mijn 30 gratis dagen te claimen en dat is gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APriem
Voor de duidelijkheid : ik heb een PRE-ORDER versie van Aion, gewoon in retail-box, dus niet digitaal aangeschaft. Meespelen met beta en headstart ging perfect. Pas sinds het invoeren van de activatie-serial (vanmorgen) en (geldige) creditcard-gegevens, kan ik niet meer spelen.

Bij inloggen krijg ik de melding dat mijn account tempoorarily suspended is ("because you have noot made a recent payment"). In mijn account zie ik dat mijn account status "Not playable" is.

Hebben anderen die een pre-order versie hebben (retail, in doos) dezelfde problemen ? Of krijjgen jullie wel een geldige account status ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ok whatever, net zo'n gamecard toegevoegd, krijg ik een mail dat mn account gemaakt is. Wil ik inloggen bij aion, zegt ie: your id or password doesn't match.

Ging terug naar account management, geeft ie dit aan:

"The game account creation has not yet completed. It is currently queued for creation. Please come back in the near future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:01:
[...]

Op de hoes staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn. Het feit dat bij veel MMO's je eerst een gamecard moet activeren heeft hier niks mee te maken. Dit hadden ze dan op de hoes moeten vermelden. Nu ben ik dus verplicht extra geld uit te gaan geven om mijn 30 gratis dagen te claimen en dat is gewoon slecht.
Als je een beetje bekend bent met andere MMO's zoals WOW had je dit kunnen verwachten. Daar moet je nog eens 25 euro neerleggen voor een 60 dagen kaart bovenop de aankoop prijs. En dan kan je ook de 30 dagen for free krijgen. P2P MMO's kosten geld boven op de aankoop prijs, simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:07:
[...]

Als je een beetje bekend bent met andere MMO's zoals WOW had je dit kunnen verwachten. Daar moet je nog eens 25 euro neerleggen voor een 60 dagen kaart bovenop de aankoop prijs. En dan kan je ook de 30 dagen for free krijgen. P2P MMO's kosten geld boven op de aankoop prijs, simple as that.
Feit blijft dat ze dit moeten vermelden. Iemand koopt nu een spel in de verwachting dat hij kan spelen, niet dat hij dadelijk weer terug kan naar de winkel om nog meer geld neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APriem
Hmm, nu is mijn account status ineens veranderd van "not playable" naar "playable". Zal mij benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
APriem schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:11:
Hmm, nu is mijn account status ineens veranderd van "not playable" naar "playable". Zal mij benieuwen...
Ik voerde een gamecard in bij het maken van mn account, kreeg een mail dat ik een serial had gekoppeld, en mijn status is ook playable. Ik krijg alleen maar geen mail dat mn aion account is gemaakt :S spel geeft nu ook daan id / password incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APriem schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:11:
Vanmiddag ook geupgrade eerst naar retail en toen naar CE.
Zelfde probleem.
Echter of de status nu gewijzigd is dat durf ik niet te zeggen :).
Blank page heaven is de ncsoft pagina :D

Baal er wel van heerlijk headstart gespeeld en nu deze onzin.

Edit:

geen witte pagina dit keer :)
Playtime tot 1 december... yay! en playable :D

Edit2:

Maar nog steeds dezelfde error bij inloggen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij word NCSoft website helemaal plat gebombardeerd met aanmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Klopt het dat het een poos duurt tot je account gemaakt is? Ik heb nou met de Game activation card een account geactiveerd, daarna voor gamecard payment option gekozen, en toen de code ingevuld. Ik heb echter nog geen email dat mn game account gemaakt is en ik kan ook niet inloggen in het spel (id / password incorrect).

Wel zegt mn account status page dat het playable is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aion™ (Europe)

Account Status: Playable
Playable Until: Dec 24, 2009
Total Paid Time: 0 Years, 2 Months

yay , na enkele witte schermkes dan tpch veranderd nu nog dat stom kaderken in game wegkrijgen dat zecht dak suspended ben en moe betalen en dan uitkijken naar een que :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:23:
Klopt het dat het een poos duurt tot je account gemaakt is? Ik heb nou met de Game activation card een account geactiveerd, daarna voor gamecard payment option gekozen, en toen de code ingevuld. Ik heb echter nog geen email dat mn game account gemaakt is en ik kan ook niet inloggen in het spel (id / password incorrect).

Wel zegt mn account status page dat het playable is :S
Lees dat iedereen zo z'n account weet te activeren met een Creditcard of Gamecard, maar ik krijg maar geen mail dat het gelukt is, en er word nu wel aangegeven dat mn gamecard gebruikt is als ik het nogmaals probeer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:24:
Aion™ (Europe)

Account Status: Playable
Playable Until: Dec 24, 2009
Total Paid Time: 0 Years, 2 Months

yay , na enkele witte schermkes dan tpch veranderd nu nog dat stom kaderken in game wegkrijgen dat zecht dak suspended ben en moe betalen en dan uitkijken naar een que :)
Ik hoop inderdaad dat een hoop nieuwe spelers die vandaag starten ook op lege servers starten.
De que's zijn verschrikkelijk komt je thuis pakt een biertje start aion op voila 1600 mensen in de rij :(
En dit was alleen maar headstart... wordt nog wel erger de komende dagen.
En nu met de account problemen kan ik pas om 21.00 inloggen vermoed ik zou graag de drukte voor geweest zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:31:
[...]

Ik hoop inderdaad dat een hoop nieuwe spelers die vandaag starten ook op lege servers starten.
De que's zijn verschrikkelijk komt je thuis pakt een biertje start aion op voila 1600 mensen in de rij :(
En dit was alleen maar headstart... wordt nog wel erger de komende dagen.
En nu met de account problemen kan ik pas om 21.00 inloggen vermoed ik zou graag de drukte voor geweest zijn :)
wishfull thinking :) , ..... ikzelf ga naar castor , ..... helft van men guild op wow die de prerelease hadden zitten daar al op nice to be playing with people you know

@ nipje , .... ikzelf geregistreerd gistren met een game activation card en 60 day game card toegevoegd enkele uren nadien ma pas de mails gekregen dus indien je nu ma hebt gebruikt kan het waarschijnlijk wel effe duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:38:
[...]

@ nipje , .... ikzelf geregistreerd gistren met een game activation card en 60 day game card toegevoegd enkele uren nadien ma pas de mails gekregen dus indien je nu ma hebt gebruikt kan het waarschijnlijk wel effe duren
Wat is "ma" =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar pas :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
oh sorry haha, zat naar een of ander moeilijk woord te zoeken waar de afkorting voor stond |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zelf ook bijna niet er doorheen. Krijg steeds een lege website in beeld :p. Verwacht vanavond wat extra drukte omdat de release plaatsvind. Na het weekend zullen de meeste Q's wel weer minderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APriem
Ik kan er inderdaad ook nog steeds niet in. Status is nu wel playable, maar ondanks dat ik een preorder heb, kan ik er niet meer in.

Ik vermoed dat na het activeren de pre-order status is weggevallen (knullig), zodat we waarschijnlijk pas om 21:00 kunnen inloggen, net als degenen die geen pre-order hebben.

Kortom... ik had waarschijnlijk niet moeten activeren tot 21:00 vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Sinds de update start Aion niet meer op, hij checked voor updates en dan niks meer. Iemand een zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:26:
Sinds de update start Aion niet meer op, hij checked voor updates en dan niks meer. Iemand een zelfde probleem?
heb ik ook gehad blijven proberen , .....

Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError): Patch server communication error while performing operation: Getting Current Version

uiteindelijk geraak je er door om dan nadien voor de volgende gesloten deur te staan en laat ons dan hopen da dat maar tot 21.00 is , ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik kreeg niet eens een error. Maar volgens mij had mijn antivir enkele update files tegengehouden, antivir guard disabled en repair gedaan, nu launched die weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:20:
[...]

Ben zelf geswitched naar Asmodians. Die vind ik toch een stukje toffer. Mocht je Asmo rollen, stuur me dan een DM :)
Oeh mn account is activated, om 9 uur roll ik Asmo, spreek je dan :+

Edit

Dikke que op Gorgos :O, maar ik sta iig in de que. Lijkt alsof ik kan spelen :O

Ik maak een asmodian for sure =)

[ Voor 16% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:07:
[...]

WoW, LotR en Warhammer Online heb ik allemaal gekocht en gespeeld zonder een kaart te hoeven kopen of CC gegevens op te geven voor de eerste periode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
aaa kan geen class kiezen. Denk dat ik warrior pak :O Iemand er ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seph32
  • Laatst online: 00:24
Ik heb mijn spel bij FreeRecordShop gekocht, wat een gelul allemaal. Ik installeerde dus mn game en blijkt dat gewoon de amerikaanse versie pakt dat vind ik dus belachelijk als je een game koopt neem je aan dat hij de EU versie installeerd dus uren zitten kloten voordat ik de EU versie geinstalleerd krijg. Ik heb ook andere MMO gespeeld zoals WoW waar dit niet het geval is... maar we hebben het hier over een "speciaal geval" dus. En dan moet ik nog niet beginnen over het account aanmaken dat deed ook een uur voordat ik er doorheen kwam, elke keer een witte pagina en moet je blijf je refresh 3-4x refresh spammen om de pagina gelaadt te krijgen. En nu zit ik in que te wachten nou maar te hopen dat dit spel al de moeite waard was. Ik vind het nogsteeds belachelijk dat ik niet gewoon de CD versie kan installeren en ik ben klaar ik moet helemaal moeilijk doen met EU patch enz. Op de doos staan ook op UK EU versie.

[ Voor 16% gewijzigd door seph32 op 25-09-2009 19:27 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Eh je kunt simelweg in de NCSoft launcher je regio op EU zetten, de client is voor de rest hetzelfde... dus je hoeft helemaal geen 'EU patch' te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zit nu al weer wachtrij op van 800 mensen en de eu launch moet nog beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Er zijn geen US/EU versies, beide zijn exact hetzelfde, je speelt alleen op andere servers. Zolang de regio instelling in de launcher goed staat is er niks aan de hand als er staat dat je de US versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seph32
  • Laatst online: 00:24
Nee, niet waar, want als je na het installeren van de 2 DVDtjes je regio op EU zet krijg je je spel in het Koreaans te zien... En geloof me ik heb alles geprobeerd voordat ik begon te googlen met een patch oplossing.

Edit: Er is wel dus een EU versie anders zou ik niet kunnen inloggen.

[ Voor 14% gewijzigd door seph32 op 25-09-2009 19:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nou ja ik ga m zo ook maar halen dan :) Probeerde alleen een simpele account aan te maken op NCSOFT en zelfs dat lukt niet eens...hahaha dat wordt wat vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:11
Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:16:
aaa kan geen class kiezen. Denk dat ik warrior pak :O Iemand er ervaring mee ?
Wat wil je weten? Ben zelf nu Gladiator op bijna level 18.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 13-09 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik heb het spel geinstalleerd via de DVD's en heb daarna niets hoeven veranderen, het stond al goed bij mij en kon na het updaten meteen spelen op Gorgos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Fanatix schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:29:
[...]

Wat wil je weten? Ben zelf nu Gladiator op bijna level 18.
Heb zelf ook gladiator genomen. Kan ik je in game toevoegen als je Asmo ben en op Gor zit ?, zo ja weet ik alleen niet hoe het werkt =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 20:11
Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:45:
[...]

Heb zelf ook gladiator genomen. Kan ik je in game toevoegen als je Asmo ben en op Gor zit ?, zo ja weet ik alleen niet hoe het werkt =X
Elyos @ Gorgos :) helaas

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:27:
[...]

Er zijn geen US/EU versies, beide zijn exact hetzelfde, je speelt alleen op andere servers. Zolang de regio instelling in de launcher goed staat is er niks aan de hand als er staat dat je de US versie hebt.
Het zou dus niet uitmaken als je de veel goedkopere US versie zou kopen hier:
http://www.g2play.net/store/Aion/

Standard:
EU: 37,-
US: 19,-

Collector's:
EU: 55,-
US: 25,-

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:55:
[...]

Het zou dus niet uitmaken als je de veel goedkopere US versie zou kopen hier:
http://www.g2play.net/store/Aion/

Standard:
EU: 37,-
US: 19,-

Collector's:
EU: 55,-
US: 25,-

?
Doet het wel, met de EU versie heb je toegang tot EU servers, niet tot de US servers. Met de US versie vice versa.

Het maakt alleen qua launcher verder niet uit wat de launcher aangeeft wat je geinstalled zou hebben, zolang je de region in de launcher maar goed zet. Je logged namelijk in op wat de region als ingesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Zo, doe m net in mn DVD drive en maar ff installeren :) Mooi doosje doen ze er trouwens bij zeg...zie je niet vaak meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:45:
[...]

Ikzelf zit ook op gor en ben gladiator op de Asmo side. Je kan me altijd vragen stellen, ben nu level 14. Weet niet of ik je genoeg kan helpen dan, maar je kan het altijd proberen.

Charactername is dosed, zit nu alleen in de queue helaas. Maar dat hoort er nu even bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar even proberen voor 21.00 en ja hoor :) nummertje 1400 in de rij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

jeetje die update downloaden van 500+ mb duurt ook eeuwen :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

hehe asmo raid op elyos :)

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/53x0ea.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/zw0tv5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/cp2j4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
75 minuten queue op Gorgos momenteel, het is te doen.

Hoe kun je trouwens van continent wisselen, is dat gewoon een kwestie van zo'n rift opzoeken en doorheen lopen? Ik ben namelijk nu al drie keer geganked door een groepje ??s, dus heb nog een rekening te vereffenen :P Maar dan moet ik er natuurlijk wel eerst komen...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Gister kreeg ik een mail van Bol dat ze mijn CE verstuurd hadden, vandaag echter niks ontvangen :(
Gelukkig kan ik nog wel inloggen met mijn preorder :)

50 min queue op tele, de eerste keer dat ik daar in de rij sta.

[ Voor 17% gewijzigd door Jegorex op 25-09-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

uhm misschien een noob vraag maar ik heb alles correct ingevuld, geinstalleerd, geactiveerd (paypall) en nu ik in wil loggen zegt ie { u must agree to the aion game service agreement to proceede} op ncsoft zegt ie dat ik ready to go ben maar ik kan dus niet inloggen :s hoe kan dit? mijn launcher staat trouwens wel op Europe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ducar, Dosed en ik (Nipje), hebben op Gorgos al een Legion op gezet, met als doel een gezellig clubje te creëren (Nederlanders).

Als je op Gorgos speeld en je bent Asmodian, geef een van ons dan een whisper! :

-Ducor
-Dosed
-Nipje

Maken we er een gezellig clubje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:59:
Ducar, Dosed en ik (Nipje), hebben op Gorgos al een Legion op gezet, met als doel een gezellig clubje te creëren (Nederlanders).

Als je op Gorgos speeld en je bent Asmodian, geef een van ons dan een whisper! :

-Ducor
-Dosed
-Nipje

Maken we er een gezellig clubje van.
Ik wil wel graag joinen....lijkt me gezellig om samen alles te ontdekken :)
Maar dan moet ik wel kunnen inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
De eerste lvls zijn zo saai vind ik. Vanaf lvl 10 begint het pas. Maar daarvoor is het vnl grinden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:56
Inloggen duurt zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Tot 10 kan je ook beter grinden ja, en een paar belangrijke quests. Dat is sowieso sneller dan alle quests gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Has my password been updated for Aion™ launch?
Yes! You're ready!

Dit betekend toch dat ik zou moeten en kunnen spelen???
Snap echt niet waarom ik niet kan inloggen!
Please some help want ik w8 al zo lang op deze game :'( :*)

Edit: Zit er inmiddels in kan alleen niet als asmodian spelen :P queue duurt een uur hahahhaa
Nou ja dan maar even Elvyos proberen :D

[ Voor 21% gewijzigd door MetalPool op 25-09-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Donnas-A schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:01:
[...]

Ik wil wel graag joinen....lijkt me gezellig om samen alles te ontdekken :)
Maar dan moet ik wel kunnen inloggen :)
Dan ben je bij deze ge-invite =)

Whisper me maar even ingame :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:21:
[...]

Dan ben je bij deze ge-invite =)

Whisper me maar even ingame :9
Nipje hou mij invite even vast wil je? Kan vanavond ben ik bang jullie niet joinen....morgen delete ik mijn Elvyos char wel....kan ik vanavond even de game zelf testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Mmm. Op alle servers is een queue van minstens een uur, ik probeer morgen wel weer. Ik dacht dat de pre-order key wel afgelopen was en het retail nummer moest ingeven, maar blijkbaar kon je er deze avond nog mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

ja je kon er nog mee spelen...zat ik net te lezen op aion forum...maar goed ik wacht die 49 minuten nog wel ff hoor! ik MOET gewoon spelen....tot waarschijnlijk uurtje of 6 in de morgen hahaha....

Altijd wel leuk dat [Thank you for your patience] lijkt verdomme de NS wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Vet! Kan niet wachten om zo iets mee te maken, hehe :) En vooral om zoiets met een grote groep te doen!

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Gorion3 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:49:
[...]

Vet! Kan niet wachten om zo iets mee te maken, hehe :) En vooral om zoiets met een grote groep te doen!
Nu al ? Wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:03:
De eerste lvls zijn zo saai vind ik. Vanaf lvl 10 begint het pas. Maar daarvoor is het vnl grinden imo.
ach daarna is het ook grinden:
aether grinden
materials grinden
mobs grinden voor mobs

etc, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Donnas-A schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:24:
[...]

Nipje hou mij invite even vast wil je? Kan vanavond ben ik bang jullie niet joinen....morgen delete ik mijn Elvyos char wel....kan ik vanavond even de game zelf testen :D
Doe ik, zie je wel verschijnen! ben wel sporten morgen tot een uur of 1 smiddags

Verwijderd

Tja, ik zei bij de beta dat ik het spel niet meteen zou kopen als het uit zou komen maar wat denk je, toch maar gedaan en tot nu toe bevalt het nog steeds goed. ik ben een Elyos mage op de Gorgos server, nu nog even een leuk legion vinden die me ook toe wil laten als ik niet iedere dag uren speel en waarbij het niet uitmaakt dat het voor mij niet zo belangrijk is om meteen maar naar het hoogste level te rushen. Ik vind questen, alles ontdekken en gewoon gezellig met anderen spelen net zo belangrijk dan maar meteen de beste van de besten te willen zijn.

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Donnas-A schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:24:
[...]

Bij mij kan je ook altijd terecht voor een invite :)

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 14:23
Ik zit er nu aan te denken om Aion te kopen, maar hoe loopt het spel nu, geen technische problemen zoals lag(aanvallen die te laat worden uitgevoerd) en mobs die zomaar door de grond heen vallen zoals in warhammer het geval was, en nog steeds is?

Verwijderd

ik weet niet hoe het bij anderen is maar ik heb nog nergens last van gehad, loopt allemaal lekker

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Loopt allemaal erg soepel! Ben eerlijk gezegd nog geen 1 bug tegen gekomen dus dat heeft NCSOFT wel netjes voor elkaar moet ik zeggen :)

• Jegorex
Crash ik dus net en krijg ik vervolgens deze melding bij het inloggen:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_YG7RTKwUHz0/Sr2ApV_pp0I/AAAAAAAAC8o/HysXywAk13U/s800/Aion0104.jpg

Ik heb mijn key dus nog niet ontvangen. ;(

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Jegorex schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:51:
Crash ik dus net en krijg ik vervolgens deze melding bij het inloggen:

Ik heb mijn key dus nog niet ontvangen. ;(
Zelfde melding krijg ik ook, vorige week pre-order aangeschaft en gespeeld. Ik heb Aion donderdag gekocht, nu wil ik mijn account upgraden/activeren , maar lukt me niet. Ik moet telkens een betalingwijze selecteren. ??

Your options for applying code XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-NWXX are:

Aion™ (Europe): xxxx Activate Account
Create a new account. Create Account

Komt er op neer, dat we een paymentoptie moeten doen. Je krijgt 30 dagen boven op je 30 dagen van je gekochte game. Het is dus niet zo dat je met je gekochte spel kan spelen voor 30 dagen.

edit
--------
Dit is inderdaad *****.
Ik kom of diverse forumsite dat men problemen heeft met upgraden/activeren van hun pre-order account.
een b.v. link
http://uk.aiononline.com/...icleID=211&commentID=1#c1
sommige links (over deze probleem) op de Aionforumsite hebben ze al "verwijderd".

AION site is ook offline
*Http/1.1 Service Unavailable*

[ Voor 47% gewijzigd door Lord_Salo op 26-09-2009 10:07 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Verwijderd

Ik ging net mijn account ook activeren en geen problemen met de betalingsmethode of website gehad...
Trouwens nu al whispers of ik geen geld of powerlevel service wil kopen, die dingen die ik hoe dan ook al niet maar ik snap de mensen die het wel doen ook niet helemaal, wat heb je nou aan een spel als je het door een ander laat spelen.
Ik was trouwens net met een andere nederlander bezig aan dezelfde quest en die vroeg of ik in het echt ook een vrouw was (in aion heb ik gewoon mijn echte naam) en ik bevestigde dat, kreeg ik meteen een heel verhaal dat het spel te moeilijk (?!) was voor vrouwen :? eeeuhm ik heb veel opmerkingen gehoord maar die nog nooit :+

• Brainstorm
Lord_Salo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:19:
[...]
...
AION site is ook offline
*Http/1.1 Service Unavailable*
Controleer of je de goede URL gebruikt, de oude EU site geeft inderdaad deze error maar de huidige UK site werkt wel. http://uk.aiononline.com/ , eventueel dan helemaal bovenin 'my account' kiezen voor accoutn management.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:03:
Ik ging net mijn account ook activeren en geen problemen met de betalingsmethode of website gehad...
Trouwens nu al whispers of ik geen geld of powerlevel service wil kopen, die dingen die ik hoe dan ook al niet maar ik snap de mensen die het wel doen ook niet helemaal, wat heb je nou aan een spel als je het door een ander laat spelen.
Ik was trouwens net met een andere nederlander bezig aan dezelfde quest en die vroeg of ik in het echt ook een vrouw was (in aion heb ik gewoon mijn echte naam) en ik bevestigde dat, kreeg ik meteen een heel verhaal dat het spel te moeilijk (?!) was voor vrouwen :? eeeuhm ik heb veel opmerkingen gehoord maar die nog nooit :+
Tsja, volgens sommigen zijn vrouwen nog steeds tot niet meer in staat dan deeg te kneden en taarten te bakken :+

Powerleveling en gold selling is een lucratieve business voor games als Aion; zat geld nodig en eigenlijk altijd wel noodzaak voor meer. Niet echt een verrassing dat daar op ingespeeld wordt. Er is altijd toch nog wel een ignore functie neem ik aan, dus probleem snel genoeg opgelost in dit geval.

Verwijderd

Oh ja het was ook maar een keer verder, ik reageerde niet dus was natuurlijk niet boeiend genoeg en tuurlijk zien mensen altijd geld in die dingen maar verbaasde me wel dat ze (de goldsellers) er nu al waren.

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

wat grappig, kreeg net ook de eerste bericht door, lvl 1 bots die aan het whisperen zijn. Gelukkig moet je lvl5 zijn voor het spammen van general chat :). Denk dat de admins het wel redelijk snel moeten opmerken als ze alleen aan het whisperen zijn..

Het spel draait ook verrassend goed op me laptop.. (9400M GS en een Intel 8200P, 4GB ram)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• g0tanks
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Het verbaast me dat sommige mensen nog steeds niet doorhadden dat je eerst game time moet kopen voordat je die gratis 30 dagen krijgt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Mektheb
Inderdaad dat is toch standaard ? is bij WoW bv toch niet anders ?

Maar zoiezo heb je een Pre-order key of je normale game, als je een Pre-order key heb hoor je gewoon te kunnen blijven spelen..

Pre-order > activatie key > 30 dagen spelen toch ?

Bedoel ik heb nog niks geactiveerd of wat speel nog steeds met me Pre-order key, en heb ook me orginele spel nog niet eens uitgepakt :)

• Lord_Salo
g0tanks schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:03:
Het verbaast me dat sommige mensen nog steeds niet doorhadden dat je eerst game time moet kopen voordat je die gratis 30 dagen krijgt.
Achja, we zijn niet allemaal zo slim als jij :9
Ik koop voornamelijk games via/van Steam. Dit is de 2de keer dat ik een game koop "van" NCSoft.

Je kan blijkbaar ook met paysafecard betalen. Dat ga ik maar doen.
Mektheb schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:07:
Inderdaad dat is toch standaard ? is bij WoW bv toch niet anders ?

Maar zoiezo heb je een Pre-order key of je normale game, als je een Pre-order key heb hoor je gewoon te kunnen blijven spelen..

Pre-order > activatie key > 30 dagen spelen toch ?

Bedoel ik heb nog niks geactiveerd of wat speel nog steeds met me Pre-order key, en heb ook me orginele spel nog niet eens uitgepakt :)
Blijkbaar is bij NCsoft niet zo. Heb net op de markt met een Lineage freak gesproken. :9
Hij zegt dat AION "vervolg" van Lineage II is.. Dus dat word grinden.....heel veel grinden. :P
Ook moet je een NCsoft gamecard hebben om je gekochte te activeren. dus het is niet zoals bij WoW :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Lord_Salo op 26-09-2009 11:22 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• Mektheb
Lord_Salo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:19:
[...]

Achja, we zijn niet allemaal zo slim als jij :9
Ik koop voornamelijk games via/van Steam. Dit is de 2de keer dat ik een game koop "van" NCSoft.

Je kan blijkbaar ook met paysafecard betalen. Dat ga ik maar doen.

[...]
Blijkbaar is bij NCsoft niet zo. Heb net op de markt met een Lineage freak gesproken. :9
Hij zegt dat AION "vervolg" van Lineage II is.. Dus dat word grinden.....heel veel grinden. :P
Ook moet je een NCsoft gamecard hebben om je gekochte te activeren. dus het is niet zoals bij WoW :'(
Toch is het gek, ik heb een PRE-Order key, waarmee ik me account heb gemaakt en via de mail heb geactiveerd, dus ik heb meegedaan aan de BETA en Headstart, heb gistere me game van Bol.com binnengehad die heb ik nog niet opengemaakt en ik kan gewoon spelen ?..dat klopt dan toch niet ?

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09
Gisteravond heb ik dit spel dan ook maar gekocht via de NCStore... Ik netjes europese versie gekocht gedownload via de aangeboden link en vanochtend dacht ik te gaan spelen (mijn internet gaat met max 400kb/s dus dan duurt 6,8gb downloaden wel even). Maar ik kwam maar niet ingelogd, blijkt dat de link mij doodleuk de USA versie gegeven heeft. Nu via de NCsoft Launcher alsnog de europese versie aan het installeren, maar dat is gewoon weer 6,8gb downloaden......Dus kan over een uurtje of 6 eindelijk ook gaan beginnen.

Strava

• Mektheb
denyos schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:29:
Gisteravond heb ik dit spel dan ook maar gekocht via de NCStore... Ik netjes europese versie gekocht gedownload via de aangeboden link en vanochtend dacht ik te gaan spelen (mijn internet gaat met max 400kb/s dus dan duurt 6,8gb downloaden wel even). Maar ik kwam maar niet ingelogd, blijkt dat de link mij doodleuk de USA versie gegeven heeft. Nu via de NCsoft Launcher alsnog de europese versie aan het installeren, maar dat is gewoon weer 6,8gb downloaden......Dus kan over een uurtje of 6 eindelijk ook gaan beginnen.
Heb je ook een gamecard dan ? anders kan je weer niks :P

• g0tanks
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Heb je wel je region in de launcher op Europe gezet? Want volgens mij maakt het niet zoveel uit welke versie je hebt, de region bepaald naar welke servers je connect.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Brainstorm
Inderdaad, als het goed is zou het volgende moeten werken:
* Je ontdekt dat je de NA versie hebt
* De launcher zet je op Europe
* Vervolgens rechtklik je op het spel en kiest voor een repair
* Het spel werkt, ondanks dat het nog steeds als NA aangegeven wordt.

• Lord_Salo
Nog erger:
Had Aion paar weken geleden binnen gehaald (vanwege beta en prestart) en geisntalleerd op mijn computer.
Gisteravond installeerde ik de gekochte game alvast ook opmijn laptop. Installeerd ie domweg versie van Noord Amerika 8)7 Dus kon ik hem weer gaan dowloaden. :(
Nee je hebt geen optie in je instalscherm om van region te veranderen.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.