Welke server raden jullie me aan? Goros of Asmodian? Ik heb em net in huis gehaald
Asmodian is geen server, dat is een ras.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Oh whateverg0tanks schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:31:
Asmodian is geen server, dat is een ras.
Goros word het dus?
edit
Wil serial aan mn account koppelen maar hij zegt:
Serial not yet active
wtf ?

[ Voor 30% gewijzigd door Nipje op 24-09-2009 22:51 ]
Bij pre-orders krijg je (bij de meeste winkels) een pre-order key toegestuurd waarmee je de game al kunt spelen sinds 20 september ('headstart'). Aangezien jij die niet hebt gehad, zul je tot morgen moeten wachten voordat je de game kunt spelen (9 uur 's avonds is de EU launch)Nipje schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:33:
[...]
Oh whatever
Goros word het dus?
edit
Serial not yet active
wtf ?wachten tot 25 september i guess? hoe kunnen jullie wel al spelen
Ehhh wat?
Verwijderd
Je moet een pre-order key hebben om aan de headstart mee te doen, jij moet wachten met jou serial tot de echte release (25e zoals je aangeeft).Nipje schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:33:
[...]
Oh whatever
Goros word het dus?
edit
Serial not yet active
wtf ?wachten tot 25 september i guess? hoe kunnen jullie wel al spelen
(Mnstrspeed was me net voor)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 22:57 ]
bwaaaa kutjes.Mnstrspeed schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:55:
[...]
Bij pre-orders krijg je (bij de meeste winkels) een pre-order key toegestuurd waarmee je de game al kunt spelen sinds 20 september ('headstart'). Aangezien jij die niet hebt gehad, zul je tot morgen moeten wachten voordat je de game kunt spelen (9 uur 's avonds is de EU launch)
9 uur pas =X ik dacht 00:00, over een uurtje
Ik start op krijg ik full koreaanse login scherm, heb nochtans versie van tijdens beta. Full updated. Settings staan English en Europe.
Edit: opgelost.
Edit: opgelost.
[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 25-09-2009 00:25 ]
Ter correctie: Vliegende Hollanders. Maar door Aion eigen beperking is 'ders' afgekapt, terwijl legion lijst ingame wel volledige naam toont. Rare beperking.Woohooo schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:15:
Vliegende Hollander guild
http://uk.aiononline.com/...&serverID=35&guildID=1411
Ja, is een bug die mogelijk nog gefixed word. Met de beta hadden wij het ook met Gathering of Twe(akers), dus we zijn een nieuwe naam gaan bedenken. Gister is OM NOM NOM level 2 geworden en sinds vanavond ook eindelijk niet meer met de standaard cape rond aan het lopen. Nu wordt het even flink door sparen voor level 3. Denk dat de abyss points moeilijker gaan worden als de 1.118.000 kinah.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Abstract? in welk opzicht?biggydeen2 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:56:
Voor mijn is Aion te abstract te lineair en loopt gewoon niet lekker.
Lineair? ik betwijfel ten zeerste of je al in de abyss bent geweest.. en of je end-game hebt meegemaakt.
Jij denkt dat je in 10 seconden even je mening over een game kan vormen en het kan vergelijken met iets wat je al jaren speelt.
Loopt niet lekker? Ligt eerder aan je PC dan aan aion.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Laat me raden... WoW was je eerste MMO? Aion is helemaal niet Linear. Quest zijn net zoals in WoW, recht toe recht aan. Hoe hoger je level hoe meer het teamplay word. WoW was Solo lvl'en naar lvl 80 en dan free epics krijgen.biggydeen2 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:56:
komt niet veel info uit inderdaad.
WoW is oud met gameplay die gewoon goed is en blijft boeien.
Aion is nieuw en moet zich waarmaken.
Voor mijn is Aion te abstract te lineair en loopt gewoon niet lekker.
Hoewel ik WoW afgezworen heb ben ik toch nog maar even gaan kijken wat het tegenwoordig nog is.
En ik kwam gelijk weer helemaal in mn element, oftewel ik speel weer xD
De enige MMO waar ik nog naar uitkijk is de nieuwe MMO van blizzard, zal nog wel een aantal jaar duren maar dan heb je ook wat.
Aion moet je voor werken om je spullen te krijgen. En het is niet zo gemakkelijk als met WoW, Crit chance met craften. PvP in de Abyss of lvl'en in de andere gebieden. Gathering moet op niveau blijven voor je quest om te zorgen dat je je gathering quests kan halen.
Anyway, Vandaag aan het grinden geweest op de Iceclaw elites in Morheim, en dit was mijn reward: Piercing Bow en dat op mijn lvl 27 ranger Pilgrim. Aion bevalt me zeer goed en als je het slim speelt hou je quests over. Maar goed, dit weekend wss Fire Temple en die gaan farmen voor mijn lvl 35 bow.
Abyss points zijn erg makkelijk te verdienen.GonzoNL schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:25:
Ja, is een bug die mogelijk nog gefixed word. Met de beta hadden wij het ook met Gathering of Twe(akers), dus we zijn een nieuwe naam gaan bedenken. Gister is OM NOM NOM level 2 geworden en sinds vanavond ook eindelijk niet meer met de standaard cape rond aan het lopen. Nu wordt het even flink door sparen voor level 3. Denk dat de abyss points moeilijker gaan worden als de 1.118.000 kinah.
Wij hadden in CB4 een legion opgericht, aan het einde van CB6 hadden we ruim 200.000 Abyss points.
Dat zijn dus 3 weekenden van 3 of 4 dagen
Welke race raden jullie me aan, waar zitten de meeste nederlanders op en waar zit een eventuele tweakers guild? Lijkt me gezellig =)
Net level 14 aangetikt met mijn assassin op Spatholos, moet zeggen dat het me best bevalt alleen behoorlijk veel rubber banding 's avonds, vraag me af hoe dat na vanavond gaat zijn 
Aion lijkt toch meer op EQ dan op WoW imo maar beide spellen hebben wel wat, ik was ongeveer 6 maanden gestopt met wow spelen maar door verveling en omdat Aion nog niet uit was 2 maanden terug account toch maar weer geactiveerd dus speel nu allebij
(en ook nog Eve ... damn en ik had al zo weinig tijd 's avonds ...)

Aion lijkt toch meer op EQ dan op WoW imo maar beide spellen hebben wel wat, ik was ongeveer 6 maanden gestopt met wow spelen maar door verveling en omdat Aion nog niet uit was 2 maanden terug account toch maar weer geactiveerd dus speel nu allebij
Ehm nee niet mijn eerste MMO.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:53:
[...]
Laat me raden... WoW was je eerste MMO? Aion is helemaal niet Linear. Quest zijn net zoals in WoW, recht toe recht aan. Hoe hoger je level hoe meer het teamplay word. WoW was Solo lvl'en naar lvl 80 en dan free epics krijgen.
Aion moet je voor werken om je spullen te krijgen. En het is niet zo gemakkelijk als met WoW, Crit chance met craften. PvP in de Abyss of lvl'en in de andere gebieden. Gathering moet op niveau blijven voor je quest om te zorgen dat je je gathering quests kan halen.
Aion heeft dezelfde trekjes die Guild Wars ook heeft, oftewel niet volledig vrij rondlopen ( tenminste dat heb ik ondervonden, kan zijn dat dat een beta questie was )
Als ik over een stukje berg oid wil lopen gaat dit al moeilijk en krijg ik gelijk glitches te zien.
Oftewel lineair ( je wordt geforceerd sommige wegen langs te lopen )
Lopen voelt gewoon houterig aan en vechten gaat niet lekker ( spells moeten volledig worden gecast icm de animatie waardoor je 0.5sec vast staat in de grond zonder iets te kunnen doen bij sommige instant spells.. )
Goed ik zal zeggen dat ik uiteraard niet alles heb gezien in Aion maar alleen het begin ( tot een lvl of 20 )
Ik ben iemand die speelt voor PvP.
Duals voelen niet goed aan ( vaak out of range berichten terwijl ik toch zeker dichtbij sta )
Mage's met absurde spells..
En ik weet niet in hoeverre jij teamplay in lvlen belangrijk vind maar ik vind het zeer irritant om afhakelijk te zijn van andere mensen. ( vooral mensen die er niks van bakken )
Als je dat endgame doet prima, maar niet als je moet lvlen.
WoW is daarnaast niet meer gebaseerd op "epics" maar op item lvl.
Elk item is tegenwoordig paars gekleurd, wil niet zeggen dat er enorme verschillen inzitten.
en nee makkelijk is het ook niet, wat een onzin..
Daarnaast vind ik het ook vreemd dat iedereen roept dat het zo "moeilijk" is.
Aion vond ik in de tijd dat ik het gespeeld heb ( tot lvl 20 ) net zo makkelijk als WoW.
Echter het vast staan in de grond, out of range berichten en het belabberde vliegen hebben mij belemmerd om het spel te kopen.
De eerste indruk zegt gewoon genoeg voor mij.kaluro2 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:39:
[...]
Jij denkt dat je in 10 seconden even je mening over een game kan vormen en het kan vergelijken met iets wat je al jaren speelt.
Loopt niet lekker? Ligt eerder aan je PC dan aan aion.
En jah ik moet toegeven nadat ik WoW gespeeld heeft zijn de eisen gewoon hoog
Loopt niet lekker heeft niks te maken met FPS, ik speel op 1980x1200 en alles loopt prima.
Met loopt niet lekker bedoel ik dat het houterig loopt en het gevoel geeft dat ik "gevangen" zit in de acties die ik doe.
Ik heb voor de grap WoW nog eens opgestart om te kijken wat het verschil is en dat is gelijk duidelijk.
Maargoed ik wil geen WoW vs Aion discussies oplaaien, dit is gewoon mijn mening.
Voor mij wint WoW vs Aion en aangezien je geen 2 mmo's kan spelen lijkt me duidelijk wat ik verder ga doen
biggydeen2 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:28:
Maargoed ik wil geen WoW vs Aion discussies oplaaien.
anyway, 2 verschillende spellen, ga ze zoiezo ns niet vergelijken
[ Voor 22% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 09:33 ]
Verwijderd
Laat maar heb gwn me paypal gedaan en zal pas worden afgeschreven als mijn 30 dagen van CE al afgelopen zijn.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 09:44 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:43:
je moet sowieso een maand kopen

Pas op hoor.. als je zelf een negatief gevoel hebt over AION dan word dat meteen de grond in gestampt, dat mag namelijk niet zelfs als je je goed onderbouwt!biggydeen2 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:28:
[...]
Ehm nee niet mijn eerste MMO.
Aion heeft dezelfde trekjes die Guild Wars ook heeft, oftewel niet volledig vrij rondlopen ( tenminste dat heb ik ondervonden, kan zijn dat dat een beta questie was )
Als ik over een stukje berg oid wil lopen gaat dit al moeilijk en krijg ik gelijk glitches te zien.
Oftewel lineair ( je wordt geforceerd sommige wegen langs te lopen )
Lopen voelt gewoon houterig aan en vechten gaat niet lekker ( spells moeten volledig worden gecast icm de animatie waardoor je 0.5sec vast staat in de grond zonder iets te kunnen doen bij sommige instant spells.. )
Goed ik zal zeggen dat ik uiteraard niet alles heb gezien in Aion maar alleen het begin ( tot een lvl of 20 )
Ik ben iemand die speelt voor PvP.
Duals voelen niet goed aan ( vaak out of range berichten terwijl ik toch zeker dichtbij sta )
Mage's met absurde spells..
En ik weet niet in hoeverre jij teamplay in lvlen belangrijk vind maar ik vind het zeer irritant om afhakelijk te zijn van andere mensen. ( vooral mensen die er niks van bakken )
Als je dat endgame doet prima, maar niet als je moet lvlen.
WoW is daarnaast niet meer gebaseerd op "epics" maar op item lvl.
Elk item is tegenwoordig paars gekleurd, wil niet zeggen dat er enorme verschillen inzitten.
en nee makkelijk is het ook niet, wat een onzin..
Daarnaast vind ik het ook vreemd dat iedereen roept dat het zo "moeilijk" is.
Aion vond ik in de tijd dat ik het gespeeld heb ( tot lvl 20 ) net zo makkelijk als WoW.
Echter het vast staan in de grond, out of range berichten en het belabberde vliegen hebben mij belemmerd om het spel te kopen.
[...]
De eerste indruk zegt gewoon genoeg voor mij.
En jah ik moet toegeven nadat ik WoW gespeeld heeft zijn de eisen gewoon hoog
Loopt niet lekker heeft niks te maken met FPS, ik speel op 1980x1200 en alles loopt prima.
Met loopt niet lekker bedoel ik dat het houterig loopt en het gevoel geeft dat ik "gevangen" zit in de acties die ik doe.
Ik heb voor de grap WoW nog eens opgestart om te kijken wat het verschil is en dat is gelijk duidelijk.
Maargoed ik wil geen WoW vs Aion discussies oplaaien, dit is gewoon mijn mening.
Voor mij wint WoW vs Aion en aangezien je geen 2 mmo's kan spelen lijkt me duidelijk wat ik verder ga doen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de global cooldown (1.5 seconde ofzo?) gebeurt NA het casten van een spel / actie. Dit is anders dan bij WoW. WoW speelt wat dat betreft sneller / soepeler.biggydeen2 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:28:
[...]
Er zijn in previews sowieso inderdaad opmerkingen geweest over wat jij noemt "gevangen zitten" in je acties. Dit klopt. Bijvoorbeeld als je zit en je wilt opstaan om een spel te doen, moet je wachten tot de animatie van het opstaan inderdaad over is voordat je werkelijk iets kan casten. Iets realistischer, maar kan vervelend zijn.
Ik vind het zelf na een tijdje meevallen en ben er al helemaal aan gewend, maar ik kan me voorstellen dat je dit als een negatief punt ziet
[ Voor 3% gewijzigd door Shodan op 25-09-2009 10:07 ]
Helaas. Je hebt een creditcard / paypal account of gamecard nodig om van de 30 dagen gebruik te kunnen maken!Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:45:
[...]
, ik heb gewoon een game activation key er bij gekregen en als het goed is zit daar ook gratis 30 dagen bij zonder dat ik meteen weer een gamecard moet gaan kopen, of heb ik het verkeerd?
Verdomme, al weer reden genoeg om het terug te brengen naar de winkel strakjes. Wil het toch gewoon eerst proberen zonder meteen zo'n shitkaart te moeten kopenShodan schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:09:
[...]
Helaas. Je hebt een creditcard / paypal account of gamecard nodig om van de 30 dagen gebruik te kunnen maken!
edit
Weet je zeker dat het moet ?
[ Voor 5% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 10:15 ]
Helaas wel. Al had je het kunnen weten:
"•1 month of game time. Activation with a valid credit card or game time card is required. "
"•1 month of game time. Activation with a valid credit card or game time card is required. "
Je kan betaling via paypal doen, daarna gewoon annuleren. Kan je gewoon tot 1 November spelen
Mja mijn fout dan, maar blijf het verschrikkelijk vinden, bah._H_G_ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:18:
Helaas wel. Al had je het kunnen weten:
Edit,
Is dit verstandig om te doen, veilig en werkt het om mijn account mee te activeren? :
http://www.gamecards.nu/p...t_time_card_15_dagen.html
[ Voor 21% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 10:20 ]
Je krijgt toch een 30 dagen game card bij in je Aion verpakking? Dan moet die winkel die kaart eruit gehaald hebben...
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Ik heb alleen een Game Activation Pass gekregen ! :O:OPotame schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:20:
Je krijgt toch een 30 dagen game card bij in je Aion verpakking? Dan moet die winkel die kaart eruit gehaald hebben...
in.. is een niet afgemaakte inbegrepen of?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:25:
die zit bij je activation pass in..
Dan zou ik idd even terug gaan. Weet niet of het te maken heeft dat ik een pre-order heb (geen CE trouwens), maar ik kreeg er gewoon 30 dagen speeltijd bij... mooi kras kaartje op een apart velletje papierNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:21:
[...]
Ik heb alleen een Game Activation Pass gekregen ! :O:O
Verwijderd
mjaNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:25:
[...]
in.. is een niet afgemaakte inbegrepen of?
ja dit komt omdat je een CE hebtPotame schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:26:
[...]
Dan zou ik idd even terug gaan. Weet niet of het te maken heeft dat ik een pre-order heb (geen CE trouwens), maar ik kreeg er gewoon 30 dagen speeltijd bij... mooi kras kaartje op een apart velletje papier
bij de CE is je kraskaart je CE authkey.. en daar zit je game time inbegrepen
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 10:28 ]
Dus ik hoef niet terug en het zit inbegrepen bij mn activation key?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:27:
[...]
mja
[...]
ja dit komt omdat je een CE hebt
ik heb GEEN CE, maar ik neem aan dat je pre-order bedoeltVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:27:
[...]
mja
[...]
ja dit komt omdat je een CE hebt
Het is trouwens gewoon een kraskaart, AION game card, geen authentication key waar jij 't over hebt.
Om maar weer even over wat anders te praten:
Gisteren lvl16 geworden en m'n armorsmithing naar 104/199 getild
Nog ff en ik kan wat brute armor voor mezelf craften.
Mijn 2e profession is Alchemy maar daar zie ik nog niet echt wat in... denk dat ik overstap naar Handicrafting. Alchemy is iets dat echt IEDEREEN heeft en totaal niets origineels biedt imo.
Gisteren lvl16 geworden en m'n armorsmithing naar 104/199 getild
Mijn 2e profession is Alchemy maar daar zie ik nog niet echt wat in... denk dat ik overstap naar Handicrafting. Alchemy is iets dat echt IEDEREEN heeft en totaal niets origineels biedt imo.
Verwijderd
ja sorry verkeerde post gequotePotame schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:30:
[...]
ik heb GEEN CE, maar ik neem aan dat je pre-order bedoelt
Het is trouwens gewoon een kraskaart, AION game card, geen authentication key waar jij 't over hebt.
het was een insteek op een quote die jij had in je post
je hoeft aleen ff een paypal of CC te gebruiken om je account te activerenNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:30:
[...]
Dus ik hoef niet terug en het zit inbegrepen bij mn activation key?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 10:41 ]
In vind het eerlijk gezegd ook wel een stom systeem hoor. Waarom kunnen mensen het niet gewoon eerst 30 dagen proberen zonder dat ze meteen extra moeten betalen?
Verwijderd
lees je niet wat er gezegd word ?
enige wat zij willen is een bevestiging van evt vervolg betaling.. je betaald NIETS de eerste 30 dagen.. heb je dan je account nog niet gecanceled dan gaat hun betalingsplan wat je toen hebt opgezet gewoon door..
hang er een lege paypal aan en het werkt dus gewoon..
enige wat zij willen is een bevestiging van evt vervolg betaling.. je betaald NIETS de eerste 30 dagen.. heb je dan je account nog niet gecanceled dan gaat hun betalingsplan wat je toen hebt opgezet gewoon door..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 10:47 ]
Het is gewoon onzin dat je je CC gegevens vrij moet geven of helemaal paypal moet aanmaken om je 30 dagen te gebruiken, onzin.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:43:
Maar ik las hier boven dat die 30 dagen gewoon bij je activation card zitten, dan moet je het toch gewoon kunnen gebruiken
Verwijderd
sorry hoor maar ik vind het een vrij logisch verhaal.. je koopt het spel met de verwachting dat je een CC on een evt andere betaalwijze nodig hebt.
enige wat zij doen is het al "werkend" krijgen voordat het nodig is..
Liever dit dan op de laatste dag er achter komen dat ik niet kan betalen voor mijn vervolg van aion..
enige wat zij doen is het al "werkend" krijgen voordat het nodig is..
Liever dit dan op de laatste dag er achter komen dat ik niet kan betalen voor mijn vervolg van aion..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 10:54 ]
Daar heb je gelijk in, maar dan nog vind ik het vreemd dat je voordat je kan beginnen wel al betaling-gegevens moet ingeven! Jij vindt dat misschien logisch, maar het is totaal onnodig. Geef gewoon die 30 dagen en daarna moet je betalen / je betaalgegevens invullen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:43:
In het begin van WoW was dat ook al zo stom! Dan moest je om alleen de trial al te kunnen doen je betalingsgegevens al invullen! Aangezien dat toen alleen met creditcard kon (tenzij je al meteen een prepaid kaart kocht) en ik die niet had, heb ik een random creditcard nummer generator gebruikt en dat werkte gelukkig, anders kon ik niet eens de trial doen. Dit hebben ze daarna (terecht!) veranderd en kon je het spel gewoon downloaden en spelen voor 10 dagen.
trouwens:
We are bringing the servers down at 6:00AM PST (more), September 25th, for maintenance. The purpose of this downtime is to tweak the way Private Stores work. A timer of 30 minutes will be implemented to prevent these shops from being abused as a means to prevent disconnection and alleviate queues.
Netjes! Laat zien dat ze in ieder geval naar de gebruikers luisteren!
Ik vind dan eigenlijk dat ze de gewone AFK timer ook op 30 minuten mogen zetten. Als je heel even iets moet doen, wordt je niet meteen disconnected. Bovendien, als ze dit niet doen zet iedereen toch gewoon een shop op als ze afk gaan...
Beetje jammer is het wel, begrijpelijk voor servers als Spatalos; maar ik speel zelf op Castor op het moment en daar zijn zelden queue times, en als ze er zijn is het max een minuutje of 10.
Private stores daardoor worden zelden gebruikt om online te blijven, maar gewoon om dingen te verkopen als je toch weg bent van je PC. Nu zal dat grotendeels verloren gaan omdat je na 30 minuten zonder echt reden van betekenis in dit geval gekicked gaat worden.
Het had beter geweest als ze een systeem hadden opgezet waarbij in geval van een queue het spel de oudste store een kick zou geven, eventueel met een check of deze store al 30 minuten staat of niet. In dat geval kan de store net zo goed 10 uur blijven staan als de server toch niet vol zit.
Ik had gisteren maarliefst een queue van 8 MINUTEN! Mijn eerste queue
Ik had het spel bijna weggedaan!
Wat is het nu het nut van een store van 30m? Ik wil die een nacht laten opstaan zoals in andere games.
Waarom steken ze niet gewoon servers bij want dit gaat niet veel oplossen.
Verwijderd
het nut word een stuk Duidelijker als jouw store niet tussen 1000 andere stores staat de hele dag staan ingelogt.Cpt-Cholo schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:27:
[...]
Wat is het nu het nut van een store van 30m? Ik wil die een nacht laten opstaan zoals in andere games.
Ik kijk nu niet eens naar die stores omdat ze hoogstwaarschijnlijk aleen absurd dure items hebben die ze met opzet niet willen verkopen om ingelogt te blijven..
en je hebt altijd nog de Broker voor items die je niet "direct" kwijt wilt maar wat duurder over een lange tijd wilt verkopen..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 11:32 ]
Dat noem je : BROKER. (Auction house)Cpt-Cholo schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:27:
[...]
De stores zijn compleet nutteloos, en worden misbruikt om queues te omzeilen. Als je iets wilt verkopen, kun je het net zo goed doen via de Broker.
Verwijderd
Zeer domme opmerking, met WoW moet je ook eerst een payment methode invoeren om te kunnen spelen.Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:10:
[...]
Verdomme, al weer reden genoeg om het terug te brengen naar de winkel strakjes. Wil het toch gewoon eerst proberen zonder meteen zo'n shitkaart te moeten kopen
edit
Weet je zeker dat het moet ?
Het staat overigens vast ook op de verpakking dat je eerst time moet kopen voordat je je gratis time krijgt. Dat staat namelijk op alle MMO's die pay2play zijn.
Stores zijn om snel even zooi te verkopen tussen quests door, AH is om echt spullen te kopen. Sowieso kijk ik niet in stores, broker is zoveel makkelijker.
Stores zijn om snel even zooi te verkopen tussen quests door, AH is om echt spullen te kopen. Sowieso kijk ik niet in stores, broker is zoveel makkelijker.
[ Voor 34% gewijzigd door GonzoNL op 25-09-2009 11:37 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Enige nadeel nu van de broker vind ik dat je relatief weinig kwijt kan. Na een avondje spelen heb ik altijd meer zooi die ik wil verkopen dan dat mogelijk is
Welke server raden jullie me aan om op te gaan spelen? zodat ik ook nog een aantal van jullie tegen kom =)
Edit
kan ik mn account dan activeren met zo'n 15 day NCSOFT kaart? of MOET het 60 zijn?
Edit
kan ik mn account dan activeren met zo'n 15 day NCSOFT kaart? of MOET het 60 zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 11:53 ]
Vraag ik me ook af! Ik ga ook de overstap naar Aion maken, want een heel nieuw spel kan niet verkeerd zijn!
StarCraft II: Serial
Spel + Timecard ( 15 of 30 maakt niet uit valt beide onder het motto gamecard)
www.randyrun.nl ( gold farmer site maar verkopen wel gamecards ook en je kan er betalen met ideal )
Voor de luie mensen onder ons
www.randyrun.nl ( gold farmer site maar verkopen wel gamecards ook en je kan er betalen met ideal )
Voor de luie mensen onder ons
Geen age of conan gespeeld zekerLollial schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:05:
Vraag ik me ook af! Ik ga ook de overstap naar Aion maken, want een heel nieuw spel kan niet verkeerd zijn!
Nee, want dit leek me van begin af aan al een faal. Het Aion topic heb ik gevolgd, en tot nu toe weinig negative feedback gezien na de eerste speelmomenten
StarCraft II: Serial
Nutteloos =/= niet fun. Ik ga graag op jacht achter deals. Op Flyff/Ragnarok/Rose, heb ik fortuinen gemaakt met mijn shoppingrondetjes. Vond het leuk dat ze het ook weer in Aion gestoken hadden.Killion schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:33:
[...]
Dat noem je : BROKER. (Auction house)
De stores zijn compleet nutteloos, en worden misbruikt om queues te omzeilen. Als je iets wilt verkopen, kun je het net zo goed doen via de Broker.
Als ze die queueproblemen zouden oplossen met meer servers, zou je ook de "valse" winkels wegnemen...
Verwijderd
er zit een limiet van 30 minuten op Private shops nu...las ik
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 12:42 ]
Verwijderd
Ik heb net het spel gekocht, alleen kan ik niet inloggen. Heb wel al een acc gemaakt op NCsoft's site. zelfs mijn wachtwoord paar keer gereset. Hij werkt alleen niet. Iemand anders dit probleem?
Verwijderd
ik heb een vraag ik heb net mijn aion account gemaakt en geactiveerd met een 15 dagen time card
nu geeft hij het volgende aan:
Created On: Sep 25, 2009
Account Type: Standard
Account Status: Not playable
Subscription: none
Total Paid Time: 0 Years, 0 Months
Verder zegt hij dit als ik inlog:
Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment.
Iemand die mij kan helpen? Thanks
Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment.
Verwijderd
Zet de NClauncher eens op region: EUROPE.. in de settingsVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:43:
Ik heb net het spel gekocht, alleen kan ik niet inloggen. Heb wel al een acc gemaakt op NCsoft's site. zelfs mijn wachtwoord paar keer gereset. Hij werkt alleen niet. Iemand anders dit probleem?
Verwijderd
W00t! koreanse text nuVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:44:
[...]
Zet de NClauncher eens op region: EUROPE.. in de settings
Verwijderd
Als het goed is gaan de servers vanavond voor je open.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:44:
ik heb een vraag ik heb net mijn aion account gemaakt en geactiveerd met een 15 dagen time card
Precies hetzelfde probleem. Hoe komt ditVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:44:

Edit.
Lees hier boven de reactie dat de servers vanavond open gaan, maar dan zou de melding "Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment." toch niet tevoorschijn moeten komen =\
[ Voor 24% gewijzigd door Nipje op 25-09-2009 12:52 ]
Verwijderd
Sinds gisteren zelf met Aion gestart, inmiddels lvl 10 Gladiator Asmodean op Gorgos.
Zijn er al wat bekende nederlandse Legions aanwezig?
Zijn er al wat bekende nederlandse Legions aanwezig?
Bij Tjompy zijn Account status word namelijk ook vermeld: Not Playable. Waarschijnlijk is dit de melding die je zou moeten krijgen als je idd geen subscription card heb gekocht/geactiveerd. Probeer het vanavond iig nog een keerNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:50:
[...]
Precies hetzelfde probleem. Hoe komt dit
Edit.
Lees hier boven de reactie dat de servers vanavond open gaan, maar dan zou de melding "Your account has been suspende temporarely because you have not made a recent payment." toch niet tevoorschijn moeten komen =\
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 12:57 ]
Zijn acccount geeft aan not playable, maar als hij inlogd krijgt hij ook de melding dat er nog betaald moet worden, terwijl hij wel al een 15 day gamecard heeft toegeveogd ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:52:
Bij Tjompy zijn Account status word namelijk ook vermeld: Not Playable. Waarschijnlijk is dit de melding die je zou moeten krijgen als je idd geen subscription card heb gekocht/geactiveerd. Probeer het vanavond iig nog een keer
Verwijderd
Klopt, maar zijn account heeft nog geen mogelijkheid om met de server een connectie te maken. Het feit dat de status Not Playable is heeft te maken met de servers (omdat ze rond 9 uur vanavond pas open gaan). Hoogstwaarschijnlijk word de status van je account na geen betaling ook op Not Playable gezet, en krijg je dezelfde melding als je probeer in te loggen. Niet echt handig van NCsoft, maar vanavond moet alles in orde zijn.Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:59:
[...]
Zijn acccount geeft aan not playable, maar als hij inlogd krijgt hij ook de melding dat er nog betaald moet worden, terwijl hij wel al een 15 day gamecard heeft toegeveogd ?
Edit: Betaling zal doorgekomen zijn. Maar nog niet te zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 13:06 ]
Verwijderd
Trouwens net geinstalled weer. Hoort er Aion(North America) bij te staan? of doe ik het echt helemaal fout?
Verwijderd
Woops... dat is niet goed. In de NCsoft Launcher bij options zoeken naar Region.. deze zetten op Europe. Daarna opnieuw installerenVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:09:
Trouwens net geinstalled weer. Hoort er Aion(North America) bij te staan? of doe ik het echt helemaal fout?

Zet in de launcher je region op Europe.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:09:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Jammer dat shops op 30 min staan. Dat zou rond 1 uur zijn als fair time. 30 minuten betekent namelijk snel douchen of snel eten. Geen tijd om te relaxen.
Je kunt inderdaad shit op Broker zetten, maar Broker heeft limited opslag voor je verkoop. Dat is jammer. Bij Wow is dat geen beperking aanwezig.
Zouden ze dat beperking wegdoen, dan neemt aantal shops aanzienlijk af!
Vreemd dat email nog geen beperking heeft.
Je kunt inderdaad shit op Broker zetten, maar Broker heeft limited opslag voor je verkoop. Dat is jammer. Bij Wow is dat geen beperking aanwezig.
Zouden ze dat beperking wegdoen, dan neemt aantal shops aanzienlijk af!
Vreemd dat email nog geen beperking heeft.
Verwijderd
Ik heb trouwens gehoord dat er morgen(?) nieuwe servers worden toegevoegd ivm de public release vanavond. Klopt dit? Want dan zou die update voor Stores echt nutteloos worden.
Ik snap die limiet ook niet. Er kunnen maar 11 items op ofzo, en je wilt natuurlijk je grote packs splitsen omdat packs van 2/5/10 gewoon aantrekkelijker zijn om te kopen. Dus zit je al snel aan de limiet.Shodan schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:44:
Enige nadeel nu van de broker vind ik dat je relatief weinig kwijt kan. Na een avondje spelen heb ik altijd meer zooi die ik wil verkopen dan dat mogelijk is
De 30 min timer op de private store is trouwens maar een tijdelijke oplossing. Zodra de queue's vermindert/weg zijn wordt de timer waarschijnlijk weer verwijderd.
Verwijderd
Hoelaat is die release eigenlijk? Ik moet dan iig ervoor zijn ingelogged 
Gaat er nog iemand een zwaar monster lokken naar de begin spawn net voor de release tijd?
Gaat er nog iemand een zwaar monster lokken naar de begin spawn net voor de release tijd?
21:00Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:29:
Hoelaat is die release eigenlijk? Ik moet dan iig ervoor zijn ingelogged
Dus ik sta in het stadje zooi te verkopen xD ( win win )
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:13:
[...]
Woops... dat is niet goed. In de NCsoft Launcher bij options zoeken naar Region.. deze zetten op Europe. Daarna opnieuw installeren
Dat is wel goed hoor, Kishii. Als je de Amerikaanse client hebt en je Region op "Europe" instelt, krijg je automatisch "Aion (North America)" in je launcher te zien. Dat is geen probleem.
Verwijderd
Fijn krijgen de whiners hun zin, hoe kom ik nou van al die drops af die ik wil verkopen? 10 items bij brokers is beetje weinig. Nouja dan maar met normale items /trade spammen. please whine more !
Even tussendoor
We are bringing the servers down at 14:00 BST (15.00 Amsterdam), September 25th, for maintenance. The purpose of this downtime is to tweak the way Private Stores work. A timer of 30 minutes will be implemented to prevent these shops from being abused as a means to prevent disconnection and alleviate queues.
The maintenance is expected to run no longer than 1 hour.
Thank you for your patience!
Verwijderd
Ik vind het ook lame. Degene die hun shop wel goed gebruiken zijn weer de lulVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:54:
Fijn krijgen de whiners hun zin, hoe kom ik nou van al die drops af die ik wil verkopen? 10 items bij brokers is beetje weinig. Nouja dan maar met normale items /trade spammen. please whine more !
Alsof je zoveel drops krijgt op een avondje spelen? Expand je cube en gebruik je warehouse om al je crafting spul in op te slaan. Vendor elke keer alle rotzooi, broker dingen die geld op kunnen leveren en ik heb echt nooit problemen...Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:54:
Kan heel goed zijn dat ze dit terugdraaien als de servers wat meer capaciteit hebben, maar nu is 't gewoon niet leuk meer dat je in elk stadje 150 van die private stores ziet die allemaal troep verkopen
Verwijderd
Ik houd hetzelfde proces als jou aan. Vind dat hele Store gedoe veel te Oosters tbh. Misschien dat ik er later nog gebruik van gaat maken, maar voorlopig staat dat niet in de planning.Potame schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:20:
[...]
Alsof je zoveel drops krijgt op een avondje spelen? Expand je cube en gebruik je warehouse om al je crafting spul in op te slaan. Vendor elke keer alle rotzooi, broker dingen die geld op kunnen leveren en ik heb echt nooit problemen...
Kan heel goed zijn dat ze dit terugdraaien als de servers wat meer capaciteit hebben, maar nu is 't gewoon niet leuk meer dat je in elk stadje 150 van die private stores ziet die allemaal troep verkopen
Nou moet zeggen mijn baggs aardig vol zitte en me warehouse ook en ik krijg gemiddeld 3/4 greens en 4/5 white items in 1 avond van vinden, en dan heb ik het niet eens over me gatherings en quest itemsPotame schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:20:
[...]
Alsof je zoveel drops krijgt op een avondje spelen? Expand je cube en gebruik je warehouse om al je crafting spul in op te slaan. Vendor elke keer alle rotzooi, broker dingen die geld op kunnen leveren en ik heb echt nooit problemen...
Stores ben ik zelf ook geen fan van maja je moet wat
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 25-09-2009 14:29 ]
Verwijderd
Dus jij gaat me vertellen dat er bij jou maar 10 dingen per avond droppen die je kunt verkopen ? Mijn hele warehouse zit vol met spullen om te verkopen maar de broker accepteert maar 10 items. En ik heb mijn cube al maxed en mijn warehouse ook al 2x vergroot.Potame schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:20:
[...]
Verwijderd
Just luckVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:38:
[...]
Dus jij gaat me vertellen dat er bij jou maar 10 dingen per avond droppen die je kunt verkopen ? Mijn hele warehouse zit vol met spullen om te verkopen maar de broker accepteert maar 10 items. En ik heb mijn cube al maxed en mijn warehouse ook al 2x vergroot.

Ja... er zijn ook een hoop dingen die totaal geen geld opleveren bij de broker. Je moet eens zien hoeveel kinah ik al verdiend heb met opkopen van green/white items en die weer te verkopen aan een vendor! Mensen gooien echt alles op de broker zonder eerst te kijken of de vendor niet veel meer er voor geeft.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:38:
[...]
Dus jij gaat me vertellen dat er bij jou maar 10 dingen per avond droppen die je kunt verkopen ? Mijn hele warehouse zit vol met spullen om te verkopen maar de broker accepteert maar 10 items. En ik heb mijn cube al maxed en mijn warehouse ook al 2x vergroot.
Eindelijk!We are bringing the servers down at 14:00 BST (15.00 Amsterdam), September 25th, for maintenance. The purpose of this downtime is to tweak the way Private Stores work. A timer of 30 minutes will be implemented to prevent these shops from being abused as a means to prevent disconnection and alleviate queues.
The maintenance is expected to run no longer than 1 hour.
Thank you for your patience!
Welke stats zijn voor een Chanter "meest" belangrijk? Kan 1-2-3 niet vinden op de AION site.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Maak een alt aan, level die tot level 10 en stuur dingen naar je alt en huppa.. 10 extra broker slots.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:38:
[...]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ja want dat wil je doen, dat saaie intro gebied nog een keer doorlopen
.

Ik ben dat gebied al een stuk of 6x doorlopen.DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:59:
Ja want dat wil je doen, dat saaie intro gebied nog een keer doorlopen.
Met verschillende classes tijdens de CB, OB en prestart.
@Nipje:
Ik speel Elyos op Telemachus.
Eerst zat ik op Spatalos, maar daar waren wachtrijen van meer dan 6 uur.
[ Voor 16% gewijzigd door Jegorex op 25-09-2009 15:12 ]
Boehoe... ik wil wat en nu moet ik er nog wat voor doen ook....DeepSeven schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:59:
Ja want dat wil je doen, dat saaie intro gebied nog een keer doorlopen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pff dat is ook niet normaal.Jegorex schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:11:
[...]
Ik speel Elyos op Telemachus.
Eerst zat ik op Spatalos, maar daar waren wachtrijen van meer dan 6 uur.
Maar ik las dat er een server was met veel nederlanders enzo. Ik weet niet echt wat ik moet kiezen, geen zin om opnieuw te moeten beginnen
Is er geen server aan te raden waar een hoop van jullie / nederlanders spelen ?
Verwijderd
Meeste Tweakers zitten op Gorgos. Verschillende fora uit Belgie en Nederland hadden Gorgos als onofficieel NL server gekozen. Blijkt goed te werkenNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:15:
[...]
Pff dat is ook niet normaal.
Maar ik las dat er een server was met veel nederlanders enzo. Ik weet niet echt wat ik moet kiezen, geen zin om opnieuw te moeten beginnen
Gorgos is de server die je bedoelt: www.legionsofaion.com/forumNipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:15:
[...]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nederlanders "zitten" overal. We hebben goede aanpassingsvermogen.Nipje schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:15:
[...]
Mijn kameraad en ik zitten op Telamachus.. In General chat word 99% Engels gechat.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Zucht... wat een toepasselijke opmerking voor een discussie over een aziatische hardcore mmo. Ik wil alleen zeggen dat het intro gebied niet erg boeiend is omdat classes pas later in de game genoeg skills hebben om de speelstijl interessant te maken. Zodoende maak je ook niet snel een alt aan puur om bijv meer op de AH te kunnen gooien.Zer0 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:15:
[...]
Boehoe... ik wil wat en nu moet ik er nog wat voor doen ook....
Die limiet op de ah is gewoon onzin.
[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 25-09-2009 15:45 ]
Dit topic is gesloten.