[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook erg gecharmeerd van de gear designs :9~ wat ik persoonlijk ook erg gaaf vind is dat alles begint te gloeien zodra je in gevecht bent, geeft een schitterende heroïsche sfeer imo...

Ook voor wat betreft de special summons van de spiritmasters :Y)

Asmodian special summon; Magma Spirit (combi van Fire en Earth spirit)
Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/8089/magmav.jpg

Elyos special summon; Tempest spirit (combi van Water en Wind spirit)
Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/2562/tempestv.jpg

Er is alleen nog niet zoveel informatie over geloof ik, maar goed, het ziet er wel :9~ uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh.... my.. uberkwijl dip me in honey and toss me to the lesbians!

Zie ook hoe groot die pet is.. zeker dat ik spiritmaster ga :D
(als de elementen doorgaan zoals ze initieel zijn, heeft asmodian dus het voordeel voor melee).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 29-07-2009 11:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:36:
(als de elementen doorgaan zoals ze initieel zijn, heeft asmodian dus het voordeel voor melee).
Daar lijkt het inderdaad wel op, maar zoals ik zei, er is nog weinig bekend over deze summons, alleen dat het special summons zijn, die je volgens sommige sites maar voor korte tijd kunt gebruiken en er zal wel een flinke cooldown opzitten...Ben erg benieuwd wat de mogelijkheden en stats etc. zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch erg mooi te zien hoeveel detail er in die hero wapens zitten, zoals deze 'levende' draak als orb.
Afbeeldingslocatie: http://images.mmosite.com/news/2009/07/09/aion/063.jpg

Aion armory zegt erover:
Summon: Magma Spirit I
Summons a magma spirit for 5 minutes.

--------------------------------------------------------------------------------

Target Self
Cast Time 4
Cool-time 3600
Cost DP 2000

3600, neem aan secondes, dus 1 uur cooldown.

Best pittig, maar zo'n voor 5 minuten is het toch wel waard :9

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 29-07-2009 11:56 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Dat vond ik een van de weinige minpunten van de spiritmaster, je kan geen staves gebruiken, en juist die weapondesigns zijn zo gaaf, maar als ik dan die orb zie, valt het ineens wat minder tegen...

Die special summon is dan inderdaad een special skill, die je 1 keer in het uur kunt gebruiken. En 5 minuten vind ik nog best wel ok, alleen nog even afwachten wat de summon precies kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TBFH gimme!
Afbeeldingslocatie: http://images.mmosite.com/news/2009/07/09/aion/073.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.mmosite.com/news/2009/07/09/aion/082.jpg

Echt hoor, zodra Aion gereleased word roll ik meteen Gladiator. Enne vrijdag dus testen. :) Weet iemand hoelaat dat precies vrijdag open gaat? De closed beta?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Veelal rond 8-9uur, maar zal wel weer login queue zijn :P Maar begreep dat ze wel de server capaciteiten weer wat opkrikken, vorige beta was de queue testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
moet zeggen het begint toch te jeuken als ik dit allemaal zo zie en hoor en lees

gief new mmo to replace WoW, alleen heb geen key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
9 uur meestal.
Hier heb je trouwens een site met de servers en een countdown tot wanneer de beta start:
http://kindred.aion.tv/status/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ziet de game er toch heerlijk uit he. :9
Ik ga dit weekend voor het eerst spelen, en de bedoeling is om een paar classes te proberen. Levelen vind ik niet belangrijk (word toch gereset na launch uiteraard), wil meer de game "voelen". Kga ook niet t hele weekend spelen, enkel paar uurtjes of zo.
Tis altijd zo een geweldig moment een mmo voor t eerst opstarten. ^^

Er is wel 1 ding wat ik stuk minder vindt klinken, en dat is al de zooi die je kan eten/slikken. Seed of perception(basic hide shown), health zooi en stenen etc. Heb ergens gelezen dat je een aantal dingen op voorraad moet hebben als je lekker wil spelen in the Abyss. Is maar even afwachten in hoeverre je afhankelijk bent van al die zooi om lekker te kunnen spelen. :)

edit:
Kan iemand misschien een poll maken, met de vraag op welke servers er wordt gespeeld door de tweakers tijdens Beta? En welke classe iedereen voor plan is om te nemen tijdens launch atm.
Geen idee hoe dat werkt, een poll maken. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:24:
9 uur meestal.
Hier heb je trouwens een site met de servers en een countdown tot wanneer de beta start:
http://kindred.aion.tv/status/
Thanks man! Die site meteen ff toegevoegd aan favorieten. Dus vrijdag avond.. hm, hopelijk gaat de queue niet al te lang zijn!

De servers in EU:
EU 1) Ariel
EU 2) Azphel
EU 3) Mesramtaeda
EU 4) Fregion

Gaan we er eentje met zn alle kiezen? Lijkt me wel geinig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa lijkt mij een goed plan, had ik al eerder voorgestelt maargoed (A)
Eventjes me nieuwe pc afwachten (niet dat hij dit niet kan draaien) en kijken hoeveel geld er over blijft en dan na de launch kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:11:
[...]

Thanks man! Die site meteen ff toegevoegd aan favorieten. Dus vrijdag avond.. hm, hopelijk gaat de queue niet al te lang zijn!

De servers in EU:
EU 1) Ariel
EU 2) Azphel
EU 3) Mesramtaeda
EU 4) Fregion

Gaan we er eentje met zn alle kiezen? Lijkt me wel geinig. :+
Die laatste 2 servers zijn sinds de laatste beta toegevoegd.
Ik speel op Mesramnogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga iig verder op Ariel, daar zitten mijn eerste characters. Heb dacht ik 1 character op Azphel, maar wil eerst al mijn characters even naar cap lvl brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Ik kan je wel aanraden om niet op Ariel te gaan. Tijdens de vorige beta-phase had deze server binnen een half uur na de aftrap van de beta-phase al login-queues van over 2 uur. Mesramtaeda daarentegen had absoluut geen queues, en was (in mijn ervaring) 100% stabiel en lag-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De eerste keer dat ik een poll maak, ik hoop dat het goed gaat :)

Poll: Op welke beta server speel jij?
EU Ariel
EU Azphel
EU Mesramtaeda
EU Fregion
US Siel
US Israphel
US Nezekan
US Zikel
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=340182&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dutchminator schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:24:
Ik kan je wel aanraden om niet op Ariel te gaan. Tijdens de vorige beta-phase had deze server binnen een half uur na de aftrap van de beta-phase al login-queues van over 2 uur. Mesramtaeda daarentegen had absoluut geen queues, en was (in mijn ervaring) 100% stabiel en lag-vrij.
Omdat iedereen ook zijn characters daar had. Had er niet zoveel last van, gooi de login op de achtergrond open en ga rustig wat ander zut doen. Eind van de avond is het toch stuk rustiger en later in het weekend kon ik er vrij makkelijk weer op. Heb nu 5 characters boven de 10, weinig zin om het weer allemaal opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dan denk ik zelf ook op Mesramtaeda. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Het kan trouwens zijn dat de login servers crashen zodra ze open gaan.
Volgens mij is de EU login server tot nu toe bij elke beta gecrashed omdat het de vraag niet aankon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet eigenlijk nog niet op welke server ik komende beta ga spelen, zal er een beetje van afhangen wat de stemming hier doet en hoe rl vrienden en oud guildies uit WoW er over denken, dus ik houd de keuze nog even open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:53:
Ik weet eigenlijk nog niet op welke server ik komende beta ga spelen, zal er een beetje van afhangen wat de stemming hier doet en hoe rl vrienden en oud guildies uit WoW er over denken, dus ik houd de keuze nog even open...
Tja, de beta characters zullen toch gewist worden :) Ik vraag me af of er al bekend is welke/hoeveel EU servers er zullen zijn bij de release, zou leuk zijn als we met wat mensen hier op een bepaalde server zouden kunnen starten. :)

* WickedWizard heeft de digitale versie van de CE (€59,99 EUR) besteld en kijkt uit naar AION :D

[ Voor 10% gewijzigd door WickedWizard op 29-07-2009 21:36 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Heb zelf een Gladiator lvl 12 op Mesramtaeda, Jongo heet ie. Ik zal het meredneel van het weekend wel online zijn, dus gooi maar een invite'je als iemand zin heeft om te groupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik uiteindelijk voor een Assassin of een Spiritmaster om mee te beginnen. Als ik deze helemaal heb opgepimpt ga ik de characters van de andere klasses maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het is zeker alleen mogelijk een beta key te verkrijgen d.m.v. pre-ordering?
Jammer, want ik zou het heel graag willen proberen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow wel vette screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
T!m0n schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:23:
Het is zeker alleen mogelijk een beta key te verkrijgen d.m.v. pre-ordering?
Jammer, want ik zou het heel graag willen proberen.
Nee, voor nog geen 5 euro (PayPal) kun je een pre-order key kopen. Je hebt alleen dan wel een paar beta events gemist natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In augustus beginnen volgens mij ook open beta events. Daar kun je ook op wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
Ziet erg echt wel strak uit. Maar ik zie dat de site waar onlinekeystore.com naar verwijst niet meer staan: www.aiononline.com/playbeta

geeft me niet echt een lekker gevoel om het maar te proberen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
TheMe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:10:
Ziet erg echt wel strak uit. Maar ik zie dat de site waar onlinekeystore.com naar verwijst niet meer staan: www.aiononline.com/playbeta

Oké, dan zul je nog even moeten wachten op de open beta. :) Zelf heb ik wel een key gekocht daar overigens en dat ging gewoon prima (kreeg de key in m'n mailbox) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TheMe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:10:

Volgens mij moet je gewoon een PlayNC account aanmaken, erop inloggen en use serialcode doen. Code invullen, applying op nieuw of bestaand account en het zou moeten werken.

(wel lekker geregeld, City of heroes heeft heel het weekend double exp en ze doen Aion beta.. keuze ;()

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook op uk beta version voor dat een key kopen voor 5 euro?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat er bijna totaal geen verschil in rassen zit. Dat deed Lineage 2 nou juist zo goed. Elk Ras had zijn eigen classen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eh? Er zijn maar 2 rassen, Elyos en Asmodians. (naja, en die 3rde in Abyss), en daar zit wel extreem veel verschil in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:48:
Eh? Er zijn maar 2 rassen, Elyos en Asmodians. (naja, en die 3rde in Abyss), en daar zit wel extreem veel verschil in :P
Alleen uiterlijk toch?
Of zijn er ook verschillen in stats?

@Itchy1:
Er is geen UK beta, alleen een US en een EU beta.
Als je in de UK woont zul je dus het beste een EU beta key kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stats weet ik eigelijk niet, nooit op gelet, maar diverse skills zijn asmodian/elyos only. Zie bijvoorbeeld die spiritmaster pets van hierboven. Maar ook de DP skills hebben verschillende werkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Voor de nieuwe beta die morgen begint is er een nieuwe patch van 438.3MB die automatisch gedownload zal worden als je de NCsoft launcher start.

Hier is de lijst met veranderingen:
  • New Sound files have been added
    • NPCs should now have a greet and farewell voice
    • Cutscenes will now have voice
    • Race Prologues are now available when you create a new character for Elyos and Asmodian
    • Tutorial videos are now available in game via the help menu
    • Player voices are now available at character creation
    • System voices are now available
  • New NPC Dialogue/Quest text for Theobomos and Brusthonin
  • Various Localization fixes
    • Broken HTMLs have been fixed
    • Various grammatical errors have been fixed
    • Various Glossary term fixed
  • 2 New servers added for each territory
Er staan vijf stemmen online.
Elk woord is een link :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jegorex op 30-07-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:
Al een dik half jaar niks meer gespeeld van mmorpg en nu surf ik es naar mmorpg.com of er iets deftigs op til is en dan kom ik uit op deze ! Zo impressed dat ik direct collector's edition online gekocht heb en vanop 't werk de download+patching in gang gezet heb thuis op m'n gamepc. Over 2.5uur staat ie speelklaar en dan ben ik nog niet eens thuis van 't werk lol :)

Welke videokaart is vereist om dit spel superfluent te draaien op een nieuwe pc, weet iemand dat ?
ondertussen weet ik het antwoord op mijn eigen vraag want ik heb beta gespeeld. Mijn enkele 8800gt was al voldoende voor minimum 40 tot max 120 frames bij max settings op 1920*1200 :) Het geheel was een perfect vloeiende ervaring met nul lag (ook zero netwerk lag vanaf telenet trouwens) en dat heb ik nog nooit meegemaakt in een andere beta...impressed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen die update servers ook wel ff een upgrade geven, want 2-3 uur wachten voor een update van 500 mb?
Nee dank je. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:44:
Ze mogen die update servers ook wel ff een upgrade geven, want 2-3 uur wachten voor een update van 500 mb?
Nee dank je. XD
Je kunt toch nog niet spelen, ik laat hem lekker op de achtergrond updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een "pain in the ass". Want als je het spel ook gaat downloaden moet je ook 6-7 uur gaan downloaden en als dit straks ook zo blijft bij de uiteindelijke release dan is het helemaal kut want dan moet je 2-3 gaan wachten als er weer een update uit komtXD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Varieert enorm op welk tijdstip je de update binnenhaalt. In de nachtelijke uurtjes of erg vroeg in de ochtend gaat het lekker rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
En ik verwacht dat half europa en amerika de patch op dit moment aan het binnenhalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, die server die ik wou kiezen kan niet.
  • [b]In order to promote newcomers to join these new servers, character creation will be disabled on all other servers during the beginning of the event.[/b]
Word toch maar een van de nieuwe servers dan. :)

Enne..
  • [b]Meanwhile, the much asked for beta forums will open for responsible posting again on Thursday 30th noon PDT (8 PM BST, 9 PM CEST). Don't miss it, as constructive feedback means a lot to us and allows us to make even more accurate improvements to the game before launch. [/b]
Beta forums gaan open!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het er al eerder over en het blijken dus excact dezelfde versies te zijn; EU/NA, maar de update zegt ook weer duidelijk North America. Gewoon even nieuwschierig, is het bij jullie allemaal NA?

Vreemd trouwens dat NCsoft launcher wel een update aangeeft maar Steam niet, Steam is sneller.

edit: Launcher doet het gelukkig. :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:05:
Het is gewoon een "pain in the ass". Want als je het spel ook gaat downloaden moet je ook 6-7 uur gaan downloaden en als dit straks ook zo blijft bij de uiteindelijke release dan is het helemaal kut want dan moet je 2-3 gaan wachten als er weer een update uit komtXD
ik heb het hele spel gedownload op 2.5 uur vanaf mijn telenet expressnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:10:
Ik had het er al eerder over en het blijken dus excact dezelfde versies te zijn; EU/NA, maar de update zegt ook weer duidelijk North America. Gewoon even nieuwschierig, is het bij jullie allemaal NA?

Vreemd trouwens dat NCsoft launcher wel een update aangeeft maar Steam niet, Steam is sneller.

edit: Launcher doet het gelukkig. :)
Het zijn op dit moment inderdaad indentieke versies, enkel het serverlijstje verschil bij de 2 clients :P Als je je settings op Europe hebt gezet zie je bij de US games (US) of North America erachter komen en bij de EU games zie je niets.

Bij City of Heroes zit er wel klein verschil in de clients (taal, currency, updater, nieuws etc), ook vroeger bij Tabula Rasa was er een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:28:
[...]

Het zijn op dit moment inderdaad indentieke versies, enkel het serverlijstje verschil bij de 2 clients :P Als je je settings op Europe hebt gezet zie je bij de US games (US) of North America erachter komen en bij de EU games zie je niets.

Bij City of Heroes zit er wel klein verschil in de clients (taal, currency, updater, nieuws etc), ook vroeger bij Tabula Rasa was er een verschil.
En op het moment dat het geen identieke versies meer zijn (launch ofzo), dan is er dus een kans dat ik heel de game weer kan dowloaden? M'n settings stonden al die tijd op europe (ook me acount op de NCsoft site EU)dus ik snap nog steeds niet waarom ik NA heb, ook al maakt het dus blijkbaar niets uit.

Ik heb gewoon geen zin om met de luanch er achter te komen dat ik AION eerst nog een keer moet dowloaden ipv gelijk spelen, maar ik neem aan dat als de Beta van t weekend werkt, de rest ook wel gaat werken.

Heb(ben) jij/jullie dus ook North America naast AION staan in je launcher?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo ziet mijn lijst eruit
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VGiXbFkvyIPVC19UDfjvFo7r/full.jpg

Onder je NCsoft folder heb je dan ook 2 mappen (aion en aionEU), het kopieren van je volledige client naar de ander zou moeten werken, maar bij bijvoorbeeld CoH moet je eerst 1 bestand verwijderen zodat de updater automatisch alles checked en eventueel aanpast (serverlijst etc). Ik gok dat je dan dat launcherID bestand moet verwijderen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heb jij dus wel de EU versie die nu aan het updaten is. Ook al moeten beide versies gelijk zijn, het blijft vaag allemaal. :s Ik ga iig even kijken naar wat je zegt als oplossing, thnx. :)

AION (North America)

Is de enige versie die ik heb atm.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Aion (North America) is de EU client, als er geen (North America) achter staat dan heb je de US versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal duidelijk nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jegorex schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:20:
Aion (North America) is de EU client, als er geen (North America) achter staat dan heb je de US versie.
Erm.. nee. NA is US, EU = EU.

Zet je launcher maar op US, krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uxaFebR7SE8qj4QJnM3vBtRN/full.jpg
CoH US veranderd naar zonder naam, europe krijgt (EU), Aion (zonder tekst) wordt nu Aion (Europe).

Even getest op m'n andere PC, die had enkel nog NClauncher. Bij start wil hij Aion NA downloaden, annuleren en omzetten naar europa. Restart en hij begint netjes aan de EU aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu snap ik er helemaal geen zak meer van... ik kan maar uit 2 settings kiezen in de NCsoft launcher en dat is Europe of North America. Ik heb eens North America gekozen en restart launcher gedaan, en nu staat er wel netjes AION. (zonder tekst er naast...)

Wie het snapt mag het uitleggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Dit is wat ik zie, links is als ik hem instel op amerika, rechts is europa.
Afgelopen beta werkte het perfect met mijn EU key.

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/14jz5ab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook precies hetzelfde, heel erg onlogisch... :)
Maar goed je zegt dat de beta werkte, dus het zal wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:20:
Dit is wat ik zie, links is als ik hem instel op amerika, rechts is europa.
Afgelopen beta werkte het perfect met mijn EU key.

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde.. ach, als het werkt vind ik 't best.

Nederlands topic op de beta forums:
http://betaboards.aiononline.com/showthread.php?t=1092

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je btw rechtermuis op die regel doet, heb je optie properties, kan je zien welke map die gebruikt. Zie nu bij mn 3rde PC dat die ook gewoon op Aion (north america) staat maar draait de EU versie. Die launcher zal wel beetje brak zijn :P Het is mij bijvoorbeeld tot heden nog steeds niet gelukt de EU test server toe te voegen, terwijl die US Test er opeens tussen stond :)

Mijn US account kan ik echt enkel gebruiken op mijn Aion NA link, niet op de andere.

Zit beta board nu te kijken, weet ik meteen wat we bij CoH gaan krijgen, daar zijn ze nu bezig met board-merge van US en EU. Zie dat ze aparte US en EU login hebben, om dus de account problemen te omzeilen (zelfde username).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De servers zijn nog niet online, maar je kunt al wel testen of je instellingen goed zijn.

Als je Aion start en vervolgens je account en wachtwoord invult dan krijg je als het goed is de melding "We are sorry, but this account does not currently have access to Aion." Dan weet je dat je instellingen goed zijn.
Als je een melding krijgt dat je account of wachtwoord incorrect is dan zit je op de verkeerde server. (of je hebt een typfout gemaakt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net via Steam gekocht. Hoe kan ik nu meedoen met die beta?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 13:09 . Reden: nevermind :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De namen van de nieuwe servers zijn bekend:
(EU) Beritra
(EU) Ereshkigal
(NA) Vaizel
(NA) Triniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:06
Ik denk dat we het beste een van de volgende legions kunnen joinen (Elyos & Asmodian):

http://www.legionsofaion....ntent&view=article&id=103

http://www.legionsofaion....ntent&view=article&id=104

Legions of Aion en de daarbij horende Legions lijken toch wel de nederlandse community te worden/zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is even kijken dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 en een half uurtje nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Grote kans dat de login server om 9:01 al overbelast is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Laatste beta heeft het ongeveer twee uur geduurd voor je er goed en wel op kon. Ofwel, vanavond vroeg gaan slapen en morgen lekker vroeg inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Of gewoon helemaal niet slapen :+

Staan er trouwens nog ergens polls open mbt. de race/class balance, ben wel benieuwd welke kant het meest gespeeld gaat worden en hoe groot dit verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog een andere manier om je game up te daten? met die NCsoft updater gaat het wel erg traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Falconey schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:02:
Of gewoon helemaal niet slapen :+

Staan er trouwens nog ergens polls open mbt. de race/class balance, ben wel benieuwd welke kant het meest gespeeld gaat worden en hoe groot dit verschil is.
Op Aionsource staan wel flink wat polls, met betrekking tot race zijn de resultaten vaak een beetje in de trend van 51~53% asmo en 47~49% elyos dus bijzonder weinig verschil, significant wss niet eens verschillend.

Qua classes zijn gladiator en sorc vaak de populairdere classes met ook cleric een goede 2e/3e plaats. Ranger opvallend genoeg toch over het algemeen een van de weinige classes welk er echt uit springt en laag scored. En dit terwijl ranger toch zeker niet de minste class is, maar dat komt wss meer door het ontbreken van high end pvp momenteel in onze CBT's.

Heb zo snel geen linkjes, maar je komt er met eventjes zoeken gauw genoeg tientallen tegen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Zolang het maar beter is dan ongeveer 60% vs 40% met de rassen vind ik het best ;)

Met de classes zit ik nog te twijfelen tussen Templar, Cleric en Chanter, ik speel in bijna alle MMO's tank/healer als main. Wel opvallend dat cleric zo populair is, komt dit omdat healers wat makkelijker levelen in Aion?

[ Voor 10% gewijzigd door Falconey op 31-07-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Falconey schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:35:
Zolang het maar beter is dan ongeveer 60% vs 40% met de rassen vind ik het best ;)

Met de classes zit ik nog te twijfelen tussen Templar, Cleric en Chanter, ik speel in bijna alle MMO's tank/healer als main. Wel opvallend dat cleric zo populair is, komt dit omdat healers wat makkelijker levelen in Aion?
Ik denk dat het een beetje een vertekening is omdat in 1.0 clerics gewoon dik OP waren; ze healen wat leuk is, maar daarnaast dragen ze Chain waardoor ze icm het healen redelijke tanks in PvP waren en ook hebben ze aardig wat leuke DPS skills. Ze zijn in 1.0 daardoor gewoon de holy trinity in 1. Levelt makkelijker, maar ook in PvP / 1vs1 ben je over het algemeen een stuk sterker.

Met de nieuwe patches schijnt dit een stuk minder te zijn, maar slechts een klein aandeel van de westerse spelers heeft met die nieuwe patches gespeeld. Zodra ze met launch dus daadwerkelijk meer healers zijn dan gewoon alles in 1 zal het mij niets verbazen dat cleric toch wat van zijn populariteit kwijt raakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Falconey schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:35:
En in 1.0 (wat deze beta is) zijn Clerics overpowered.
Als Aion live gaat zullen we 1.5 krijgen daar is het verandert.

Ik zal trouwens wel Cleric blijven spelen, omdat ik in elke mmo de main healer class kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was in de vorige beta Glad.. was leuk om te spelen maar wil deze keer templar wat verder exploren
Bijde zien er voor mij zeer aantrekkelijk uit aleen ben bang dat lvlen zo sloom gaat met een tank.

iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik denk dat ik mijn cleric blijf door lvlen als de chars bewaard zijn gebleven.
En misschien wil ik nog een Assassin uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BETA IS UP

en mn glad is er nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
:? Patching 438MB aan 13kB/s. Er zitten weer mussen op de kabels, zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:36:
:? Patching 438MB aan 13kB/s. Er zitten weer mussen op de kabels, zeker?
http://aion.patcher.ncsof....0.2.11To1.0.2.14.ncpatch

gaat sneller met regular downloader :P Ben er alleen nog niet achter waar ik hem neer moet kwakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:45:
[...]

http://aion.patcher.ncsof....0.2.11To1.0.2.14.ncpatch

gaat sneller met regular downloader :P Ben er alleen nog niet achter waar ik hem neer moet kwakken
Copy and paste the file into Aion directory (No need to extract the files leave it as is) e.g.: C:\Program Files\NCSoft\Aion\ (Dump it in here)

Launch the NCSoft Launcher. If you have auto update on, turn it off for this. File>Settings>Auto-Update>Turn off auto-uptdates. Turn auto update back on when you are done.

Iemand anders deed het zo:
-autoupdate shizzle OFF
-het patchbestand(438.32 MB) geplakt in C:\Program Files (x86)\NCSoft\AionEU
-version-bestandje in C:\Program Files (x86)\NCSoft\AionEU geopend met kladblok en tekst aangepast naar '14'
-restart launcher en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo druk was het niet. Ik kon gewoon gelijk beginnen met spelen en ook op de andere servers kwam ik er gewoon meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Ik heb ook toegang tot de beta echter heb ik het volgende probleem

ik draai windows 7 rtm x64, aion is redelijk langzaam met starten (dit is verbeterd na de laatste patch) echter zodra ik bij het login scherm kom en ik mn data invoer hangt het spel en speelt de audio wel gewoon verder.

als ik nu niet mn login data invoer werken alle andere knoppen (credits en options) wel gewoon. deze werken niet meer na het invoeren

iemand dezelfde ervaring of een idee waar ik moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik had de vorige beta bij het inloggen dat hij soms een minuut bleef hangen omdat de login server overbelast was.
Na die minuut kreeg ik een melding dat de login server offline was ofzo en sloot het spel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aw ik probeer steeds in te loggen maar lukt niet, heb verkeerde id or pw.. dus pw gereeset maar lukt nog steeds niet.. enig ideee wat er aan de hand is en wat ik kan doen? thxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je de settings goed staan? (europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah ja, had instelling op na staan:S maar kan ik met een eu account ook op de us servers of dat is nog niet mogelijk? (of niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal nooit kunnen :P Je moet dan een apart NA account hebben, regio's zijn gesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik kijk Aion met argus ogen.... gaat al dat mooie graphics niet ten koste van gameplay?
Hoeveel quests zijn er? Hoeveel gear items zijn er? Hoe groot is de wereld?
Vecht je met 2 spells tegen de mobs of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

MrDummy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:17:
Ik kijk Aion met argus ogen.... gaat al dat mooie graphics niet ten koste van gameplay?
Wat maakt het totaal aantal quests uit?
Genoeg items om je lang bezig te houden.
Groot genoeg om je lang bezig te houden.
Je vecht niet met 2 spells tegen mobs, dit is geen WoW.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
kaluro2 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:33:
[...]

Wat maakt het totaal aantal quests uit?
Genoeg items om je lang bezig te houden.
Groot genoeg om je lang bezig te houden.
Je vecht niet met 2 spells tegen mobs, dit is geen WoW.
Indd maar het heeft wel een gigantisch hoog hack and slash gehalte als ik de filmpjes zo kijk en dat is naar mijn mening weer minder

Verder zeg ik heb het nog niet gespeeld, sta te popelen om het te proberen :) en ga zeker de CE edition kopen als die er is.

Kwa grafische dingen en movements ziet het er echt tof uit en dat het niet ten nadeel van gameplay gaat..behalve het hack en slash ben ik echt kwijlend aant googlen en zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Mektheb schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:25:
[...]

Verder zeg ik heb het nog niet gespeeld, sta te popelen om het te proberen :) en ga zeker de CE edition kopen als die er is.
De echte CE met poppetje enzo is al lang uitverkocht, je kunt alleen nog maar een digitale CE versie kopen waar je alleen de softwarematige bonussen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Jegorex schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:33:
[...]

De echte CE met poppetje enzo is al lang uitverkocht, je kunt alleen nog maar een digitale CE versie kopen waar je alleen de softwarematige bonussen hebt.
dat is dan weer jammer maar dat neemt niet weg ik het moet en zou spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige hier die de amerikaanse versie gaat spelen? Die heeft na een jaar waarschijnlijk veel meer spelers over

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
MrDummy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:17:
Ongeveer 2500 quests waarvan zo'n 800~1200 in de laatste patch zijn toegevoegd (het genoemde nummer varieert nog een beetje, "officiele" teller qua geripte quests ter plaatsing in curse database zit iig al op bijna 500 voor die patch alleen en stijgende). Ze voegen dus ook nog een hoop quests toe, zullen ze waarschijnlijk nog wel een tijdje blijven doen.

Gear items zoals al genoemd is zat :p.

Size van de wereld is exclusief abyss zo'n 70% van een WoW vanilla continent, dus beide sides van aion samen ongeveer 1.5 WoW continent naar mijn idee. Abyss heb ik geen idee van hoe groot, het zijn een beetje los floatende eilandjes e.d. dus lastig uit te drukken. Daarnaast zijn er geloof ik ook nog grote open world instances; all in all, zat ;).

Aantal spells neemt flink toe naarmate je leveled, uiteindelijk zal je ruwweg 15 skills ofzo wss wel regelmatig gebruiken. Dankzij het chain system echter kan je het aantal gebruikte keys fllink terugdringen naar zo'n 5 stuks ofzo daarbij. Beetje afhankelijk dus van of je het spel zelf speelt of je kijkt een filmpje naar wat het lijkt te zijn; zo kan iemand een zelfde hotkey meerdere keren indrukken waardoor het met SD youtube kwaliteit lijkt op button mashing terwijl het icoontje gewoon 3 of 4 keer veranderd voor de volgende stap in de skill chain.

Het hack & slash gehalte is daarbij ook echt niet zo hoog, natuurlijk een beetje relatief bekeken. Gemiddeld MMO-achtig, dus te vergelijken met WoW, RO, wat dan ook. Maar valt in het niks bij bijv diablo terwijl het als je het naast NWN zou zetten puur hack & slash is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:37:
Ben ik de enige hier die de amerikaanse versie gaat spelen? Die heeft na een jaar waarschijnlijk veel meer spelers over
Hoe kom je aan de amerikaanse versie??!!!! ik wil het zoo graag al me vrienden zijn daar maar kan hem nergens kopen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:48:
[...]

Hoe kom je aan de amerikaanse versie??!!!! ik wil het zoo graag al me vrienden zijn daar maar kan hem nergens kopen:(
Vraag is ook, wil je het wel? Momenteel is het namelijk niet geheel zeker of EU spelers op VS servers kunnen gaan spelen en vice versa of we misschien tegen een IP block aan zullen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Als ik goed heb, is beta niet gratis omdat je eerst een spel hiervoor moet kopen.
Of is deelname aan beta toch wel gratis? Hoe kan ik dan zelf eentje bemachtigen voor even kijkje nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:06:
[...]

Vraag is ook, wil je het wel? Momenteel is het namelijk niet geheel zeker of EU spelers op VS servers kunnen gaan spelen en vice versa of we misschien tegen een IP block aan zullen lopen.
het is zeker dat het wel kan, er is geen ip block : "We no longer have any IP blocks between EU and NA, and users are free to active accounts regardless of them living in either of these two territories. They will however need to purchase a game version that is for the region they want to play in. We do not sell version of the other regions via our official NCsoft store - it will default and show only the version appropriate for the region you are located in." Probleem is alleen vanwaar ik een us key kan halen:S maar zal wel mogelijk zijn anders een vriend vragen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan er uiteindelijk ook gewoon spelen, ik heb er zelf ook een account. Maar er was merkbaar meer lag, ik hou hem als backup mocht het in europa allemaal niet zo lopen uiteindelijk :P

US heeft betere potentie om hogere spelerbase te houden, andere kant lijkt het nu in europa ook redelijk groot te worden (zie ook veel frans en duits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
SinergyX schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 01:02:
Je kan er uiteindelijk ook gewoon spelen, ik heb er zelf ook een account. Maar er was merkbaar meer lag, ik hou hem als backup mocht het in europa allemaal niet zo lopen uiteindelijk :P

US heeft betere potentie om hogere spelerbase te houden, andere kant lijkt het nu in europa ook redelijk groot te worden (zie ook veel frans en duits).
In Lineage2 (vorige echte (succesvolle) MMO van NCsoft) zijn de europese servers juist een stuk voller als de amerikaanse.
Helaas komt dit vooral door hordes bottende russen...

zoiso zijn er genoeg sites die CDkeys online verkopen. Dus als de release nabij komt kun je overal keys halen.
Als je met vrienden in de US wil spelen, dan paypal je 1 van die vrienden wat geld, en laat hem de pre-order voor je doen.

Ik heb zelf ook een hoop vrienden uit de US vanuit lineage2, die aion gaan proberen. Maar ik ga vooralsnog toch naar de EU servers. Het verschil tussen een ping van 30 en een van 200, is toch best groot. Vooral als je een assasin speelt, die mensen in hun rug moet steken voor de beste damage.

Ik heb tot nu toe de tank classe en de dagger class geprobeerd.
Tank vond ik eigenlijk niets. als je 2 mobs agro'd moet je rennen voor je leven... waarom ben je dan een tank? weet iemand of dit beter word endgame?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen last van lag op de amerikaanse servers. Voordeel is dat iedereen engels spreekt. In de Europeese servers heb je altijd weer die spanjaarden/grieken/russen/oostbloktuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
OffGamers verkoopt béta keys voor zo'n 4 euro, want naar mijn mening een aardige prijs is aangezien je het spel anders moet kopen wat toch wel een stuk duurder is. Offgamers is redelijk betrouwbaar, ik heb er al aardig wat CD-Keys gekocht en deze zonder problemen (en snel!) ontvangen.

Op OffGamers kan je trouwens ook een US CD-Keys kopen, voor de mensen die dit willen.

EDIT: Heb er net zelf een gekocht, en kan confirmen dat OffGamers legit béta keys verkoopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Accesteam op 02-08-2009 01:54 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.