[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:46:
Je kan hem 5 keer gebruiken. Zodra je hem gebruikt kan je de volgende pas 9(of 10?) uur later gebruiken. En na 5 keer is hij gewoon op. Beste is het om ze te bewaren als je elite gebied in gaat om ff flink wat xp te grinden, daar bewaar ik ze tenminste voor.

Weet btw niet of als je /logout doet je char in gelogt blijft als die in een shop zit. Misschien van het weekend een keer testen, durf het nu niet aan :P
daar heb je een auctionhouse voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Langzamer hand begin ik toch kriebels te krijgen voor dit spel, mede omdat ik gewoon toe ben aan wat nieuws.. waar ik echter bang voor ben is dat ik voor 50 euro het spel aanschaf en dan vervolgens erachter kom dat ik er geen zak aan ga vinden.

Kan iemand mij overhalen zonder andere mmo's te noemen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

SpoTs schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:04:
Langzamer hand begin ik toch kriebels te krijgen voor dit spel, mede omdat ik gewoon toe ben aan wat nieuws.. waar ik echter bang voor ben is dat ik voor 50 euro het spel aanschaf en dan vervolgens erachter kom dat ik er geen zak aan ga vinden.

-Toffe lore
-Wings!!!
-Diep combatsysteem (skillchains)
-Geweldige graphics
-Craften levert XP op
-GOEDE PvP (fortress sieges, etc)
-etc, etc, etc..

En ook heel belangrijk: iedereen is nog maar net begonnen, dus alles moet nog ontdekt worden! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-09-2009 10:18 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Shodan schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:57:
Bang dat je niet kan inloggen? Ik heb vreemd genoeg nog geen 1 keer problemen gehad met inloggen! (Even afkloppen)
Nee, zit momenteel op me werk. Dus beetje lastig om te proberen. En vanavond testen staat 99.9% gerant voor queue van weer 4 uur op mijn server(Perento)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:59:
[...]

daar heb je een auctionhouse voor
CBA om weer in een queue te zitten van 6 tot half 10 waarna ik 2/2,5 uur kan spelen... Ga niet weer een halve avond laten verneuken als het zo makkelijk te voorkomen is. En het is niet zo dat ik er items voor onredelijk bedrag in zet dus mensen kunnen er nog best wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22

Wat Thrace Grumble zegt: times two!
Met name het laatste puntje. Dat irriteerde me gewoon aan WoW als ik weer lekker wilde beginnen met een nieuwe char. Iedereen is zooo "imba" en shit..
Nu is alles weer leuk te ontdekken! :+

[ Voor 2% gewijzigd door RoelZ op 22-09-2009 10:27 . Reden: Zat alweer een bericht tussen... ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Verxx schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:25:
[...]

Nee, zit momenteel op me werk. Dus beetje lastig om te proberen. En vanavond testen staat 99.9% gerant voor queue van weer 4 uur op mijn server(Perento)

[...]

CBA om weer in een queue te zitten van 6 tot half 10 waarna ik 2/2,5 uur kan spelen... Ga niet weer een halve avond laten verneuken als het zo makkelijk te voorkomen is. En het is niet zo dat ik er items voor onredelijk bedrag in zet dus mensen kunnen er nog best wat aan hebben.
Ik denk trouwens, nu ik dit allemaal lees, dat wanneer ik bijna klaar met werken ben even AION opstart hier de shop open zet, naar huis ga en daar weer inlog. }:O

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54

- Leuke werelden om te beginnen
- Grafisch veel mooier waardoor de meest simple dingen als een npc quest inlever icontje al beter is
- Combo Skills met toffe effecten en af en toe dikke crit's en knockbacks etc
- Een MMO waar craftable's dikke + zijn, die je ook end game vaak nog erg maar dan ook erg goed zijn
- Makkelijke orientatie kwa quests incombinatie met je Map ( aka soort ingebouwde " questhelper " )
- Char costumizing kapsels lichaam kleur noem het maar op
- Gathering ookal ben je een proff zoals Alchemy kan je nog steeds iron halen / crystal etc om dus te verkopen of je Legion maatjes te helpen.

zal vast nog een hoop missen maar dit is wel mijn rede denk ik, tis "nieuw" anders als anderen ookal is het toch altijd bijna het zelfde brengen ze het op een leuke manier, je bent constant bezig tijdens het levelen ( wat ook hoort), en geen lagg goeie servers, alleen helaas af en toe een Que ( nu dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel vind ik dat als iedereen level 50 is, dezelfde skills zal hebben. Er is niet iets zoals stat verdeling, of je skills levelen zoals je wilt.
Uiteindelijk gaat het erom wie de beste gear heeft, want qua skills is iedereen het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Als iedereen qua skills hetzelfde is zit er nog steeds een wereld van verschil tussen een goede en slechte speler. Een goede speler zal een slechte in kunnen maken, ook al heeft die slechte goede gear.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:03:
Het nadeel vind ik dat als iedereen level 50 is, dezelfde skills zal hebben. Er is niet iets zoals stat verdeling, of je skills levelen zoals je wilt.
Uiteindelijk gaat het erom wie de beste gear heeft, want qua skills is iedereen het zelfde.
Niet juist :) Je kunt een soort van talent-tree opbouwen (het stigma systeem), waardoor dezelfde classes toch vaak een andere skill-list krijgen (klik)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan nog is het niet definitief. Want je kan die stones gewoon swappen wanneer je wilt toch? En dus je altijd aanpassen.

Bij andere spellen moet je bijv keuzes maken omdat je simpelweg geen skillpoints hebt voor alle skills.

Maar misschien oordeel ik te vroeg:P ik zie het wel.

Ik vind het wel sick trouwens dat er al gasten zijn van lvl 30+. Dan ben je volgens mij echt een kluizenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:27:
Maar dan nog is het niet definitief. Want je kan die stones gewoon swappen wanneer je wilt toch? En dus je altijd aanpassen.

Bij andere spellen moet je bijv keuzes maken omdat je simpelweg geen skillpoints hebt voor alle skills.

Maar misschien oordeel ik te vroeg:P ik zie het wel.

Ik vind het wel sick trouwens dat er al gasten zijn van lvl 30+. Dan ben je volgens mij echt een kluizenaar.
Hehe sja die blijf je altijd houden toch ? :D
Ik doe rustig aan lekker spelen met mensen, beetje rond neuzen dingen doen maken ben nu bijna lvl 18 in 2 daagjes en gewoon op het gemak dus ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Stigma stones kun je swappen (tegen een kost overigens) inderdaad. Maar in PvP is het toch bovenal de vaardigheid van de player wat de overwinnaar bepaalt, niet de gear en skills van de in-game characters.

[ Voor 57% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-09-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Mektheb schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:29:
[...]

Hehe sja die blijf je altijd houden toch ? :D
Ik doe rustig aan lekker spelen met mensen, beetje rond neuzen dingen doen maken ben nu bijna lvl 18 in 2 daagjes en gewoon op het gemak dus ja :D
2 daagjes op je gemak en lvl 18... Dat noem ik niet echt op mijn gemak ;-) Tenzij je overdags ook speelt?

Ik heb 2 avondjes gespeeld (2.5uur per avond) en ben bijna lvl 12. Dat noem ik op mijn gemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Level 18 nu :)

Ik heb mijn level 18 set gecraft.. alles gecrit nu; dus 100% groen.
Helemaal volgegooit met crit manastones..

Nu mijn gathering nog op fatsoenlijk level brengen.. zit nu pas op 72.

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2ci70ns.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door kaluro2 op 22-09-2009 13:31 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Er is nu al gewoon een wachtrij op Perento van meer dan een 2,5 uur :/ Gaat echt helemaal nergens over.

[ Voor 5% gewijzigd door DeluxZ op 22-09-2009 14:12 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik zit er al in :D

Zit alleen te denken andere server te gaan.
De server van de Tweakers legion om precies te zijn.
I dit de moeite waard gebruiken jullie bijvoorbeeld ventrilo of teamspeak wat ik egt wel een must vind om gezellig samen te spelen .

[ Voor 89% gewijzigd door Flamax op 22-09-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
DeluxZ schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:09:
Er is nu al gewoon een wachtrij op Perento van meer dan een 2,5 uur :/ Gaat echt helemaal nergens over.
Komt waarschijnlijk doordat iedereen die afk shop truc nu gaat toepassen. Dat je het gebruikt voor een 15 min pauze tussen een speelsessie lijkt me prima, maar om heel de dag een plek in te nemen waar andere eigenlijk kunnen spelen is gewoonweg asociaal. Zelfs als je uren in de queue moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat je met de retail uit de winkel nog niet kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
DeepSeven schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:16:
[...]

Komt waarschijnlijk doordat iedereen die afk shop truc nu gaat toepassen. Dat je het gebruikt voor een 15 min pauze tussen een speelsessie lijkt me prima, maar om heel de dag een plek in te nemen waar andere eigenlijk kunnen spelen is gewoonweg asociaal. Zelfs als je uren in de queue moet.
Het is gewoon stom dat het zo werkt! Private shop continu beschikbaar ok, maar je moet dan geen voorrang krijgen met het inloggen!

Ik weet niet hoe het met de anderen op Gorgos is, maar ik ben er tot nu toe steeds meteen opgekomen zonder queue (Edit: en zonder shop ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:19:
klopt het dat je met de retail uit de winkel nog niet kan spelen?
Klopt, kan pas vanaf de 25e.
Shodan schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:22:
[...]

Het is gewoon stom dat het zo werkt! Private shop continu beschikbaar ok, maar je moet dan geen voorrang krijgen met het inloggen!

Ik weet niet hoe het met de anderen op Gorgos is, maar ik ben er tot nu toe steeds meteen opgekomen zonder queue (Edit: en zonder shop ;) )
Het is ook geen voorrang, je wordt gewoon niet uitgelogd als je je private store open hebt staan en AFK gaat.

[ Voor 55% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-09-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Queues zijn idioot..sinds zondagavond slechts 30 minuten kunnen spelen, en zowel zondag als maandagavond ~4 uur wachttijd (Gorgos). Aioff zul je bedoelen.

Gewoon private stores eruit halen/disablen, dan heb je het grootste probleem opgelost volgens mij.

Als dit wel zo blijft is 't BYEon voor AIon. WoW is oud, maar in ieder geval kun je 't gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
__Tripps__ schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:30:
Queues zijn idioot..sinds zondagavond slechts 30 minuten kunnen spelen, en zowel zondag als maandagavond ~4 uur wachttijd (Gorgos). Aioff zul je bedoelen.

Gewoon private stores eruit halen/disablen, dan heb je het grootste probleem opgelost volgens mij.

Als dit wel zo blijft is 't BYEon voor AIon. WoW is oud, maar in ieder geval kun je 't gewoon spelen.
ik hoor justin timberlake ergens :D

Ach Que's heb ik ook op Grimbatol in WoW hoor alst druk is ? anderhalf uur wachten ?
Aanzetten en wat anders gaan doen :) kan best
Maar inderdaad ik be nhet wel met jullie eens die private stores eruit en gewoon AH

Zet aion wel aan als ik thius kom en dan kan ik vast wel inloggen als ik gegeten heb of gedouched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Oke, ik heb een preorder key. Netjes ingevuld in het master account. Spel geinstalleerd en als ik die inloggegevens (dezelfde als het master account) gebruikt, kom ik niet in het spel. Wat zie ik over het hoofd?
Type |Date Used |Serial Code
Preorder |Sep 22, 2009 |XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-T8H8
PS. als ik op de website van Aion inlog, lukt me dat ook niet.
PS2. Volgens mij probeer ik in te loggen op de US versie en niet op de EU versie. "Even" 6800 MB opnieuw downloaden

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 22-09-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik vind het wel grappig om te zien dat je in de begin fase al aan geeft dat je overweegt te stoppen en terug te gaan naar WoW, omdat dit wel goed werkt. Laat ik het je zo vertellen toen ik begon met WoW in het begin zaten er zoveel bugs in dat je er gestoord van werd en de qeue;s waren niet veel beter. Het feit dat Aion nu issues heeft met de qeue's neem ik voor lief. Het is wellicht vervelend om te wachten maar elke keer als ik erin zit geeft het mij weer een goed gevoel, en dat kan ik van WoW op het moment niet zeggen. Voor mij is het simpel of wachten in een qeue en andere zaken doen tot je erin bent of rondjes lopen in Dalaran. Nou laat mij dan maar even wachten, Als het spel mij, net als WoW, veel speel plezier geeft voor een aantal jaar is het voor mij even door de zure appel heen bijten.

Ik speel WoW al een heel lange tijd en voor mij is echt tijd voor iets nieuws en dit nieuws heb ik gevonden in Aion. Natuurlijk loopt WoW voor met betrekking tot development e.d. maar ja daar hebben ze ook een aantal jaar de tijd voor gehad. Als je dan gaat kijken naar de tijd die ze gehad hebben en dan hetgeen wat we ervoor terug hebben gekregen staat dit niet in verband met elkaar.

Edit: Ik ben het wel zeker met eens dat ze iets aan die AFK stores moeten doen. Het maakt me niet uit hoe of wat, maar je ziet dat mensen altijd gortig misbruik maken van de situatie en niet denken aan andere. Ik vind het idee wel goed alleen is het te gevoelig voor fraude en de minder sociale onder de spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door KingTenteehje op 22-09-2009 15:05 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax

geef het wat tijd denk dat na de release drukte dit allemaal wel over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

cardinal808 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:02:
Oke, ik heb een preorder key. Netjes ingevuld in het master account. Spel geinstalleerd en als ik die inloggegevens (dezelfde als het master account) gebruikt, kom ik niet in het spel. Wat zie ik over het hoofd?

[...]

Welke melding krijg je? Kan zijn dat je je Launcher niet op EU hebt staan: kijk eens in het settings menu van NCSoft Launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

cardinal808 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:02:

[...]

PS2. Volgens mij probeer ik in te loggen op de US versie en niet op de EU versie. "Even" 6800 MB opnieuw downloaden
Je hoeft niet opnieuw te downloaden. Ik had hetzelfde probleem en moest inde settings van de Nsoft launcher de aanpassingen in de settings te veranderen. Daarna opnieuw opstarten en de repair optie draaien. Dit duurt misschien 10 minuten of en hij werkt gewoon. Hij blijft dan wel gewoon als US staan maar je zit op de EU servers.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

KingTenteehje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:06:
[...]

Je hoeft niet opnieuw te downloaden. Ik had hetzelfde probleem en moest inde settings van de Nsoft launcher de aanpassingen in de settings te veranderen. Daarna opnieuw opstarten en de repair optie draaien. Dit duurt misschien 10 minuten of en hij werkt gewoon. Hij blijft dan wel gewoon als US staan maar je zit op de EU servers.
Reparatie optie is niet eens nodig :) Alleen de setting aanpassen is genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06
ik heb gelukkig nog niet zo veel last gehad van queue's, maar zou he took niet zo'n probleem vinden.

WoW had precies het zelfde probleem aan het begin en dat is ook opgelost. Ik geloof dat het wel goed gaat komen. Die channels ingame werken iig perfect. Is het iig niet over stervensdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in de CE edition incl pre order key en heirloom items(of hoe die dingen ook heten)? Heb alleen de beta gespeeld maar dit is niet mijn ding. Stuur me een DM en we komen er wel uit

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En straks komen ook nog is de regular spelers haha, geeft een (heel) klein beetje tevredenheid dat ik hem (nog!) niet gekocht hebt!
Toch wel beetje jaloers nu dus :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Flamax schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:04:
[...]

geef het wat tijd denk dat na de release drukte dit allemaal wel over is.
Ja zo heeft een pre-order ook lekker veel nut he ;-)
El_Presidento schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:48:
ik heb gelukkig nog niet zo veel last gehad van queue's, maar zou he took niet zo'n probleem vinden.

WoW had precies het zelfde probleem aan het begin en dat is ook opgelost. Ik geloof dat het wel goed gaat komen. Die channels ingame werken iig perfect. Is het iig niet over stervensdruk.
Klopt, maar dat waren geen pre-orders..

Zeg dat 30% van de playerbase nu een pre-order heeft.. dan komt 70% er nog bij.. dus worden de Queue's nog langer.

Op zich een goed teken, maar als dat te lang duurt raak je wel een groot deel van je playerbase kwijt.. omdat mensen willen spelen en niet naar het inlog scherm willen staren.

[ Voor 59% gewijzigd door Dakreal op 22-09-2009 17:09 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:05:
Iemand interesse in de CE edition incl pre order key en heirloom items(of hoe die dingen ook heten)? Heb alleen de beta gespeeld maar dit is niet mijn ding. Stuur me een DM en we komen er wel uit
Ik :')
Ik vond geen email adres of mogelijkheid je te contacteren op je profiel, dus doe ik het maar hier.
Je mag me altijd mailen op: nietsissimpel (apenstaartje) hotmail (punt) com

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:13:
[...]

Ik :')
Ik vond geen email adres of mogelijkheid je te contacteren op je profiel, dus doe ik het maar hier.
Je mag me altijd mailen op: nietsissimpel (apenstaartje) hotmail (punt) com

Alvast bedankt
je had me ook n DM kunnen sturen, ik mail je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Persoonlijk denk ik meer dat 80% van player base een pre-order heeft en dus maar ongeveer 20% er nu pas bij komt..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
9 uur queue time op Perento.... Gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Yup, echt belachelijk...
Omdat ik fulltime werk kon ik gister geen Aion spelen en vandaag dus blijkbaar weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Ik kom er nu meteen op @ Gorgos

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Misschien dat ik maar een Asmodian maak om te spelen op Gorgos wanneer Perento een te lange wachttijd heeft. Nog 45 minuten en ik kan eindelijk op Perento spelen, rond half 3 aangezet lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
hoe groot is de spelwereld eigenlijk in dit spel als je het naast WoW legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Verxx schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:44:
9 uur queue time op Perento.... Gezellig :P
Oftewel geen Aion voor jou vandaag. Wij zijn met onze Legion aan het kijken of we op Perento blijven of dat we andere server gaan kiezen. Nadeel is dat het straks op een server die op dit moment niet zo vol is straks wel weer vol is omdat al die mensen die Aion de 25ste gaan kopen dan naar een legere server gaan, zit je meteen in hetzelfde schuitje

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Position in Q 164 :) lekker spelen :P

Kom net thuis log in en gelijk 164e vink wel meevallen als ik eerlijk ben ( Gorgos )

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

Hmm eerste keer dat ik een queue meemaak op Gorgos.

Bij de weg, mijn karakter is Aiaxia, lvl 16 chanter op dit moment. Als er nog een volwassen legion op Gorgos een chanter kan gebruiken, hoor ik dat wel :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Ben ik 70ste in the queue na al die uren wachten word ik gedisconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik heb nooit queue's Ik kom er zo op bij Gorgos! Ze zullen mijn karakter wel mooi vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:21
Nu ook queue op Gorgos, 52 minuten :<

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

MMORPG.com:

Players experienced what were described by some of extremely long queue times to take part in Aion's head start on Sunday. Can you speak to this?
Brian Knox:

With [Sunday]'s launch, we saw a massive influx into the game when we opened the servers for Head Start. It's important to remember that this initial rush is due to everyone trying to get into the game at the same time - this isn't a scenario that's likely to be repeated regularly since it's really just about that initial rush of players trying to gain access to the game. That being said, we are actively monitoring and tracking the stats to ensure optimal experiences for players. As you well know, it's a delicate balance between keep our servers healthy and maintaining a optimal experience for players.

advertisement
MMORPG.com:

Why were queue times necessary at all. As this event was for pre-order customers only, why wasn't it easy to predict exactly how many servers would be necessary to make sure that players weren't waiting in line?
Brian Knox:

There are numbers and stats that help us predict servers. We know what our average percentage of users is per active accounts at a peak time based off our beta events and our other products. We know how many users our servers can handle at capacity, and we know how many users makes for an ideal game play experience in Aion. Most importantly we know that there will never be a time when every single Aion customer wants to log in and play all at once than when we first turn on the servers. All of these go into picking the correct server count and the right time to spin up new servers.

We had to keep max server capacity low at first because everyone was crammed at the starting area. Had we opened it up to everyone, no one could have progressed. As the day went on, we opened up the servers more and more. We want to ensure that our servers are healthy during Head Start, but also once a retail code is applied. These next few days we will be calculating data and weighing the ideal time to open more servers. I think that the community will understand that in a game with PvPvE how important a healthy populated server is and that we do not want to go down the low pop server path...
MMORPG.com:

What, to the best of your knowledge, was the average wait time for players at its height?
Brian Knox:

Our data indicates around 3 hours for the most popular servers. However, there were servers that never had a queue, as well. Our suggestion is as always go to the low pop/recommended servers.
MMORPG.com:

Does NCsoft plan to issue any kind of compensation for players who pre-ordered strictly to gain access on the 20th , two days ahead of launch, only to wait in queue?
Brian Knox:

While there are no plans for compensating players, we are monitoring this closely and do take their feedback very seriously. We're working hard to make this as great a playing experience as possible with the incredible demand we've seen.
MMORPG.com:

Does NCsoft currently have any plans to make sure that this scene isn't repeated on retail launch day?
Brian Knox:

We have preparations in place but there is some weathering of the storm that needs to take place. As players start to purchase the product and the initial first day excitement calms down I think you will see better queue times and a better play experience.

Je kan aion ook gewoon spelen, er zijn 2-3 servers zonder wachttijden. Dat jij speciaal op die server wilt spelen is jouw probleem, niet die van hun. Maar ga dan niet die queues de schuld geven.

[ Voor 9% gewijzigd door kaluro2 op 22-09-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Dat jij speciaal op die server wilt spelen is jouw probleem, niet die van hun.
Zinvolle en efficiente distributie van de spelers is beslist NCSOFTs probleem en verantwoordelijkheid. Zeker gezien pre-select, dat zou hen juist extra info moeten bieden in dat proces.

Tijdens pre-select was voor de klant niet duidelijk welke server 9 uur wachttijd (game breaking imo) zou hebben en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Phantasmagoria schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:45:
[...]

Zinvolle en efficiente distributie van de spelers is beslist NCSOFTs probleem en verantwoordelijkheid. Zeker gezien pre-select, dat zou hen juist extra info moeten bieden in dat proces.

Tijdens pre-select was voor de klant niet duidelijk welke server 9 uur wachttijd (game breaking imo) zou hebben en welke niet.
Als je je char aanmaakt, en de volgende dag op X server een 3000 queue ziet; terwijl je weet dat andere servers zonder queue zitten ,dan verhuis je daar toch heen?

Ik heb besloten op Perento te blijven aangezien daar veel hardcore pvp guilds opzitten; en ik neem de 4k queues voor lief, en ga er niet over zeuren.. als ik de queues echt zo ergerlijk zou vinden zou ik al lang en breed op de 2 queueloze servers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Dat is geen optie omdat ik al een heleboel vrienden op de server heb zitten, en om ze nou te vragen ook te verhuizen...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
kaluro2 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:07:
[...]

Als je je char aanmaakt, en de volgende dag op X server een 3000 queue ziet; terwijl je weet dat andere servers zonder queue zitten ,dan verhuis je daar toch heen?

Ik heb besloten op Perento te blijven aangezien daar veel hardcore pvp guilds opzitten; en ik neem de 4k queues voor lief, en ga er niet over zeuren.. als ik de queues echt zo ergerlijk zou vinden zou ik al lang en breed op de 2 queueloze servers zitten.
En welk zijn dat? Castor heeft primetime ook al queues hoor, ze zijn geen 8 uur, maar lopen wel op. Als de spelers zich verspreiden en ze verhogen de cap niet, dan loopt gewoon iedere server tegen 2~3 uur queue op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Maar op Castor een Asmodian gemaakt aangezien ik daar zo in kon loggen, best veel Nederlanders gezien tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Hoe is de gameplay verder? Zijn er hier nog ex WoW players op een positieve manier verrast door dit spel. Gaan de quests door tot level 50?

Als je het spel nu koopt en later er maand moet betalen. Hoe gaat dat in z'n werk? Kan het gewoon met kraskaarten als bij WoW?

[ Voor 32% gewijzigd door Omnyakom1 op 22-09-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hier een ex wower , 4 jaar wow gespeeld en ik vind het spel helemaal fantastisch. Om het een wow-killer te noemen wil ik niet zeggen omdat ik het zelf zo niet zie, ik zie het als een nieuw spel. en zeker enorm verrast op een positive manier ja. Over dat lvl 50 gebeuren kan ik niet veel vertellen, maar ik kan me wel herrineren dat er in het begin ook niet al te veel te doen was op 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Er is nog niemand lvl 50 lijkt me.... dus dat kan niemand zeggen denk ik. En ja, je kunt volgens mij gewoon gamecards kopen en die gebruiken om verder te spelen na een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik speel op Castor als asmodian.

Inderdaad al aardig wat nederlanders tegen gekomen, maar nog geen nederlandse legion.

Is er een nederlandse legion bekend?

Of is iemand hier hem van plan te maken?

Anders moeten we maar iets aanmaken voor een legion misschien.

(Forum, site, of elkaar toevoegen in friendlist in aion e.d.)

Update: Nederlandse guild gevonden:

Legion:UnDutchables
leader: asmopriest

Is alleen Nederlands-talig en tot nu toe 28 members

[ Voor 17% gewijzigd door Janusch op 22-09-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:24
Hmmz, kan iemand mij uitleggen hoe het nou zit met die pre-order key? Ik kan nu namelijk gewoon erop spelen zonder dat ik hem heb geupgraded naar retail. Zal waarschijnlijk door de head-start komen, maar vind het wel vreemd dat je daar geen retail key voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
De preorder key geeft toegang tot alle beta events (voorbij), preselection (voorbij) en headstart (nu). Retail key is niet nodig voordat de game live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

DeluxZ schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:12:
[...]

Oftewel geen Aion voor jou vandaag. Wij zijn met onze Legion aan het kijken of we op Perento blijven of dat we andere server gaan kiezen. Nadeel is dat het straks op een server die op dit moment niet zo vol is straks wel weer vol is omdat al die mensen die Aion de 25ste gaan kopen dan naar een legere server gaan, zit je meteen in hetzelfde schuitje
wat is je in-game nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 16:29
Right, took the plunge en heb Aion via Steam gekocht. Wel knap dat zij het voor elkaar krijgen om een Koreaanse versie aan te bieden, maar ook dàt is ondertussen gerepareerd.

Heb er voor gekozen een Elyos warrior aan te maken op Gorgos; type dat het beste bij mij zou moeten passen :) Eerste indruk is ok, nu maar eens spelen!

• Verxx
Nieuwe Gladiator gemaakt op Telamachus. LVL 13 inmiddels :P

Lekker rustig, was binnen een uur lvl 6 en heb nog een hoop aan me professions gedaan dus komt goed.

Loopt ook best aardig volk van wat ik tot nu toe gezien heb(hoop rerollers van Perento :P)

Ook nog koopje gevonden. lvl 22 Stigma Cripling Cut voor 22k >:) Rest van de prijzen gingen tegen de 100k aan bij de Broker dus ik ben blij :D. Nu nog 9 levels up om te gebruiken maar kan tenminste spelen op deze server.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Even nagekeken schijnt er een standaard CMS op basis van Wordpress/phpBB3 te bestaan voor Aion.
De google levert geen directe hits op, maar er is wel OnePress pakket.
Wie kan me even op pad helpen? Dan kan ik het site afmaken. :)

• Shodan
Zo gisteren weer rustig verder geleveld. Nu lvl 14 geworden, gaat nog wat langzaam, maarja ik heb ook maar wat sporadisch gespeeld, aangezien ik niet een aantal uur achter elkaar kan spelen (dan moet ik weer afwassen, dan weer was ophangen, dan vliegt de modem eruit :P...) Maar goed lekker relaxed door kabbelen. Vanavond heeft mijn vriendin een cursus en is de hele avond tot 0.30 uur weg! Dat wordt flink doorspelen :D

Even een vraagje over pre-order --> Retail. Tot wanneer loopt de headstart? donderdag 21 uur? Daarna moeten we denk ik de retail key invoeren? en ook je betaling keuze aangeven. Het is namelijk zo dat ik misschien het weekend zelf niet kan spelen, dus dan kan ik denk ik beter wachten met 30 gratis dagen tot maandag? Dat is neem ik aan geen enkel probleem? Gewoon wachten met retailcode invoeren?

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Verxx schreef op woensdag 23 september 2009 @ 00:04:
Nieuwe Gladiator gemaakt op Telamachus. LVL 13 inmiddels :P

Lekker rustig, was binnen een uur lvl 6 en heb nog een hoop aan me professions gedaan dus komt goed.
Weet iemand een goede website die alle professions etc. uitlegd, want ik snap er nog weinig van. :'(

Gisteren begonnen met spelen en ben nu al lvl 8 female Priest op Telamachus, bij Legion Nexus, samen met een kameraad. (wij zitten op deze server, omdat onze clan van Warhammer ook opzit) :9

Heb nu al zin in om lekker met z'n allen te PVP/Ganken. _/-\o_ ;)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Gisteravond, Perento -- 17:15: http://www.meepmeepvroom.com/junk/aion/Aion0006.jpg

8h 29m queue. Ben de was gaan doen, eten gemaakt, gedoucht en een film gekeken. Tegen 21:10 was ik daadwerkelijk binnen. o_o

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• DeepSeven
Zo te horen heeft Perento dus extreme queue's, als niks je aan die server bind zou ik zeggen direct rerollen. Op mijn server heb ik rond 18:00 geen queue's, pas vanaf 19:30 begint het op te lopen naar de hogere nummers.

• Dakreal
Ik heb even goed nagedacht over de pluspunten van deze game en wat ik zoek..

Uiteindelijk maar de complete box gehaald van Guildwars inclusief alle expensions. Geen monthly fee ftw. Ik hou het hier wel even in de gaten wat er allemaal rond gaat in de wereld van AION.

Cheers mensen

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Tja, ik speel momenteel ook nog Guild Wars, maar in sommige plaatsen is gewoon niemand meer te vinden. Het online gedeelte is er niet aan te merken. Gisteren ook met Aion begonnen. Ik moet zeggen dat het wel wat trekjes van Lineage II heeft (soul shards anyone?). Maar momenteel nog zeker vermakelijk.

• Flamax
Ik speel ook op perento en ben zeker van plan op deze server te blijven.
Het is dan misschien momenteel wel druk enzo maar alle nieuwe mensen gaan tog naar de med / low populated server dus de verdeling zal tog wel beter worden met de retail lauch enja dan zullen we nog wel ff wat meer last hebben van de que's.
Maar ik vind het zeker de moeite waard om aantal uurtjes van te voren me pc aan te zetten voor deze game.

Ik heb samen met een aantal maten een legion op perento genaamd EDGE.
Het is geen dutch only legion maar tweakers zijn natuurlijk altijd welkom.
Laat het maar even horen als je invite wil.

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Van aiononline.com:
We did indeed see an initial rush on the first days of Head Start which resulted in longer than desired queue times for some of our servers, and we are working around the clock to alleviate this. In fact, we are happy to confirm we have increased our server caps and are adding an additional server in both North America and Europe by this weekend, and we will continue to evaluate adding additional servers.
Dus er komt iig extra capaciteit :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Flamax
Brainstorm schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:23:
Van aiononline.com:

[...]

Dus er komt iig extra capaciteit :)
Ik he gehoord dat er 12 nieuwe servers bij komen bij de retail launch.
maar weet niet wat hier waar van is

• Brainstorm
  • Laatst online: 14-09 07:49
Nou in Amerika is de retail er al en zijn er geen extra servers. Pas met het weekend 1 extra dus en in Europa hetzelfde wss.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Flamax
Ok nouja beter als niets toCH :D

Ik blijf deze game zeker spelen.

EDIT voor SHODAN

[ Voor 14% gewijzigd door Flamax op 23-09-2009 10:57 ]

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Lord_Salo schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:27:
[...]

Weet iemand een goede website die alle professions etc. uitlegd, want ik snap er nog weinig van. :'(

Gisteren begonnen met spelen en ben nu al lvl 8 female Priest op Telamachus, bij Legion Nexus, samen met een kameraad. (wij zitten op deze server, omdat onze clan van Warhammer ook opzit) :9

Heb nu al zin in om lekker met z'n allen te PVP/Ganken. _/-\o_ ;)
And by the way The Nexus zijn ook de voormalige Bakery members van Warhammer, oftwel een oud GoT guild wat met de war headstart is gecreeerd

Heb het gisteravond voormekaar gekregen om binnen 3 uur het hele start gebied te clearen te ascenden, en mijn nieuwe gevleugelde poppeke in Altgard te parkeren :P dus gaat de goeie kant op.

Tevens geen tot weinig last van queues op Telemachus, geen oostblok geleuter in de public chans alles netjes english. En als er toch iemand dom genoeg is om native te gaan praten in public chans, dan word het hem snel afgeleerd :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Iemand die wat kan vertellen over crafting?
Ben gisteravond zeker een uur bezig geweest met alchemy levelen en ben maar tot 35 gekomen... schiet echt NIET op met die work orders...

Hierna moet ik nog een tweede profession kiezen. Ik neig naar Armorcrafting maar ik lees dat Cooking veel beter is voor een Cleric... keuzes...

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• Shodan
Flamax schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:30:
Ok nouja beter als niets tog :D

Ik blijf deze game zeker spelen.
Sorry, Ik kan het niet laten maar toch is met ch, niet met een g. Tweakers moet wel een beetje op niveau blijven he ;)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Potame schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:42:
Iemand die wat kan vertellen over crafting?
Ben gisteravond zeker een uur bezig geweest met alchemy levelen en ben maar tot 35 gekomen... schiet echt NIET op met die work orders...

Hierna moet ik nog een tweede profession kiezen. Ik neig naar Armorcrafting maar ik lees dat Cooking veel beter is voor een Cleric... keuzes...
Je MOET niets ;) Craften is toch echt het snelst met die work orders, maar het gaat gewoon niet echt snel. Neem je wel steeds de hoogste work order?

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Thrace Grumble schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:49:
[...]

Je MOET niets ;) Craften is toch echt het snelst met die work orders, maar het gaat gewoon niet echt snel. Neem je wel steeds de hoogste work order?
Ja natuurlijk. Wilde gisteren eigelijk een voorraadje MP potions aanleggen voor tijdens het levelen, maar dat kwam er dus niet van :P
Ben er ook nog niet uit welke manastones nou het beste zijn voor m'n cleric. Magic boost LIJKT mij het beste (voor het levelen), maar lees ook overal dat +HP beter zou zijn, dit ivm ganking etc op iets latere levels.
Al met al nog een hoop te leren :D

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Wat een quest object stealers zijn die <Vliegende Hollan> gasten :p Maar dat komt denk vooral omdat we toevallig met een groepje in dezelfde channel zaten (was zelfs toen nog één van de rustigste voor dat gebied).

Dit is de eerste keer dat ik met een open world mmo tegelijk start met het merendeel en moet zeggen dat het soms toch erg irritant kan zijn, maarja er is ook weinig aan te doen.

Als alles goed gaat wordt OM NOM NOM vandaag level 2 en dan wordt het abbys points farmen voor level 3 en onze awesome cape. :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• DeepSeven
Ik vind het juist prettig als het druk is, iedereen is lekker zijn ding aan het doen en het voelt als een levende wereld. Die paar kill steals neem ik dan wel voor lief. Een grote stad binnen lopen en alleen maar npc's zien vind ik geen bal aan.

Verwijderd

DeepSeven schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:28:
Ik vind het juist prettig als het druk is, iedereen is lekker zijn ding aan het doen en het voelt als een levende wereld. Die paar kill steals neem ik dan wel voor lief. Een grote stad binnen lopen en alleen maar npc's zien vind ik geen bal aan.
Druk ok. Alleen die queu's kunnen erg lang zijn :S

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Over dat crafting, wanneer krijg je dat eigenlijk? Ben bijna level 14.

• Shodan
ixl85 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:41:
Zodra je in Artisian district in de hoofdstad je bij een crafter aanmeldt

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Vanaf level 10 kun je ermee beginnen, maar het is stervens duur na de gratis eerste paar punten. Zorg ervoor dat je een paar 100,000 kinah hebt om te verbranden. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ow, damn, dan moet ik dat maar eens snel gaan doen!
Weet iemand wat alles ongeveer inhoud ten opzichte van de classes (wat potame: Potame in "[MMORPG] AION" ook vroeg)
Ben ranger en heb natuurlijk niks aan weaponcrafting..

/edit
Ow zoveel geld heb ik niet :D

[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 23-09-2009 11:46 ]

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
ixl85 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:41:
Kan je leren in Pandemonea ( sp? ). In de Temple of Artisans heeft iedere crafting profession een plekje, daar kan je ook mats kopen en de workorders starten.

Even over mezelf: Kom hier vooral lezen ( Silent type :P ), speel dus ook Aion op de server Gorgos, Asmodian Sorcerer level 12 op dit moment.

/edit: slowpoke :<

• Mektheb
volgens mij is het straks Dutch Legion Vs Dutch Legion als we rifts ondekken hehe xD

"Gniffel Gniffel"

Verwijderd

Kun je trouwens als Elyos ook naar de wereld van de Asmodions op een gegeven moment?

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:15:
Kun je trouwens als Elyos ook naar de wereld van de Asmodions op een gegeven moment?
Ja, er komen op random places soort "rifts" ik zie het als scheuren in een demensie en dan groepje snel vormen en de enemy bashe...

Dit is random en je weet nooit waar of wanneer :)

Verwijderd

Dat is wel gaaf :P Wist ik niet. Sneaky naar het noob gebied van die wereld en al die lui bashen :+

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:44:
Dat is wel gaaf :P Wist ik niet. Sneaky naar het noob gebied van die wereld en al die lui bashen :+
Let er wel op zodra je gespot ben je er zo'n 30 op je dak krijgt als je alleen bent dan verzamelen hun namelijk ook he ;) krijg je counters

Dus be stealth in your actions young one xD

Verwijderd

Kun je ook zeg maar in hun gebied blijven? Stel ik ga zo'n rift in, en de rift verdwijnt. Blijf ik dan gewoon in hun wereld? En kan ik hun steden in? En teleports gebruiken? :P

Het lijkt me best mogelijk om via allerlei omweggetjes een stad in te komen. Maar wat dan? :9

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:58:
Kun je ook zeg maar in hun gebied blijven? Stel ik ga zo'n rift in, en de rift verdwijnt. Blijf ik dan gewoon in hun wereld? En kan ik hun steden in? En teleports gebruiken? :P

Het lijkt me best mogelijk om via allerlei omweggetjes een stad in te komen. Maar wat dan? :9
Return stone gebruiken, of rennen voor je leven :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:58:

Kisk, soort van mobile resurection stone.

en nee je kunt hun teleports niet gebruiken maar sommige gebieden hebben een "pathway" naar een andere zone

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Voor degene die iets meer wilt weten over crafting

http://www.aionfly.com/2009/06/aion-crafting-guide/

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• Ditvoorst
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11-2018
Ik als ex-hardcore wower, vroeg me af op welke server meeste nederlands/engelse/scandanaviers zitten?

Thanks!

• Verxx
Perento, maar denk dat het dan vooral veel hardcore je plek in de queue bekijken wordt :P

Zit nu op Telemachus en zie van alle nationaliteiten rondlopen en wordt gewoon netjes engels gesproken 95% van de tijd dus ik zit er best :)

• Dakreal
Ditvoorst schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:43:
Ik als ex-hardcore wower, vroeg me af op welke server meeste nederlands/engelse/scandanaviers zitten?

Thanks!
Prolly diegene met de hoogste queue :P

Verwijderd

Thanks

Is er ook ergens een database met welke materials beesten droppen?
Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.