[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Conquerer schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:56:
Alles soepel bij de open beta? Toen duurde het een uur ofzo, voordat er iemand ook maar kon inloggen en daarna waren er volgens mij ook queues...
Zal wel aan de server liggen dan. Ik kon er toen een half uur na de start direct in en game draaide absoluut perfect. Er zullen wel véél meer preorders zijn dan open beta spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

28/2074, nog maar een paar minuten >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik hoop maar dat deze belachelijke q's iets tijdelijks is bij de opstartfase, en niet iets wat er altijd is als ik probeer in te loggen om 20.00 uur op een gemiddelde woensdagavond.....

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik ben er eindelijk in, nog een uurtje spelen ofzo voordat ik naar bed ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:05:
Ik hoop maar dat deze belachelijke q's iets tijdelijks is bij de opstartfase, en niet iets wat er altijd is als ik probeer in te loggen om 20.00 uur op een gemiddelde woensdagavond.....
Uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

DeepSeven schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:01:
[...]

Zal wel aan de server liggen dan. Ik kon er toen een half uur na de start direct in en game draaide absoluut perfect. Er zullen wel véél meer preorders zijn dan open beta spelers.
Ik las dat er 400.000 pre-orders verkocht waren :). Waarschijnlijk is het probleem met die queue morgen wel weg. Iedereen wil nu snel zijn Legion maken denk ik en iedereen tegelijk spelen omdat het nieuw is enzo :o

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evain
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06-2022
Kwam er redelijk snel in. Heb niets geen lag gemerkt, echt geweldig. 112 ms vertraging, niet slecht voor een (pre)launch.

"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Kom ik nu even op Gorgos, huppa, dik 2 uur wachttijd. De massale run is het zeker... Maar ik denk dat bij 25 september ineens veel minder spelers omdat niet iedereen het spel gaat kopen, maar veel mensen hebben nog wel beta key bij zich om toch nog nog een keer te profiteren van gratis spelen in headstart.
Morgen maar spelen, vandaag wordt het niks. Dan moet het rustiger gaan.

Heb wel alvast spel op laptop gezet, kan ik meenemen en kijken.
2 chars zijn al gemaakt:
- Xenosaga als mage (Elyos) op Gorgos
- Ukyou als warrior (Elyos) op Gorgos.
Allebei vrouwelijk. (je kan altijd van geslacht veranderen ingame! - er is speciale NPC voor - of dat fooi kost weet ik niet)
Dezelfde char ontwerp als in Open Beta. Vind ik wel makkelijk zo ipv priemelen aan 1001 settings van uitgebreide char generator. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik had helemaal geen wachtijden, eerste keer meteen er in. :P Daarna maar meteen naar channel 9 gegaan, want op 1 is het echt niet te doen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Hij zegt bij mij dat mij NCPatcherProductConfig.xml mist.
Zou iemand deze voor mij willen uploaden?

Of desnoods hier posten tussen [code] tags?

Edit:
Hij staat schijnbaar onder:
C:\Program Files\NCsoft\Launcher\Config\Default\NCPatcherConfig\Products\NCLauncher\Main

[ Voor 30% gewijzigd door DirkZzZ op 20-09-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Nou, bijna level 9 :) Jammer dat ik morgenmiddag pas weer verder kan gaan :(

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Level 10 alweer.
Goede launch wat mij betreft. Gaan lag en alleen heel even wachten met inloggen.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Weet iemand of het mogelijk is in/uit te zoomen met het keyboard? Ik kan nergens wat vinden. Na een van de tussenfilmpjes staat de camera op "vlak bij" en dat krijg ik dus niet meer gewijzigd (heb een muis zonder wiel). Verder een tamelijk soepele pre launch:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heerlijke game blijft het toch. :9
Me priest is chanter geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 11:23
Is het al mogelijk om je collectors edition items toe te wijzen aan je character via de ncsoft account management website, Ik zie de optie namelijk er niet tussenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
_Johannn_ schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:25:
Is het al mogelijk om je collectors edition items toe te wijzen aan je character via de ncsoft account management website, Ik zie de optie namelijk er niet tussenstaan.
Nee, dat is nog niet mogelijk (ik zie de optie iig niet).

Vannacht level 10 (drukte overal :() gehaald, straks even verder naar 16-20 oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ben level 15 nu.. heb mijn gathering even naar 60 gehaald en aether gathering naar 35; ik vond de launch soepel verlopen! ik zat er na 10 minuten al in.

[ Voor 27% gewijzigd door kaluro2 op 21-09-2009 08:19 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Balen dat ik vandaag moet werken :(. Wel tot level 10 met me gladiator gekomen gisteren. Cube al 2 keer ge expand en alchemy prof geleveld. Bijna blut, maar genoeg pots om morgen flink door te halen.

Nog uurtje of 10 voor ik weer kan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Zo mensen hebben flink doorgeleveld! Ik heb van 9 tot 11 gespeeld (kon meteen inloggen!) Echt geweldig die gigantische mensenmassa in het beginners gebied! Iedereen keek een beetje ongeloofwaardig voor zich uit haha. Ik zal vanavond wat screenshots online zetten daarvan ;-) Ben zelf tot halverwege level 7 gekomen. Vanavond even "ascenderen" Echt fijn om het eindelijk echt te spelen. Pre-order items kon ik ook niet toewijzen via de site, komt vast nog wel!

Ik wist niet dat er ook nog beta-mensen konden spelen?? Leuk om een keer meegemaakt te hebben zo'n headstart. (Wel erg jammer voor de mensen die er NIET in konden!)

Edit!: Lees nu dit in mijn mail van de headstart key: De pre-order bonussen zullen beschikbaar zijn in de volledige versie van Aion die vanaf 24 september speelbaar is.

[ Voor 12% gewijzigd door Shodan op 21-09-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Is het trouwens niet eens tijd voor een "deeltje 2" van dit topic?? Eigenlijk hadden we zelfs al in deel 3 kunnen zitten volgens mij. Had leuk geweest als de headstart in een nieuw deel begon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/jhalax.jpg

Ik heb een +10 level 3 mace gemaakt voor een vriend van me die pas vandaag kan spelen :P

20-30 damage (+30)
magic boost 100 (+200)

dus die kan vlot verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 12-09 01:36
Was er helaas pas om 9.30 +/- gewoon 3000+ in que .... :( zitten wachten tot 00.30 zonder erin te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook ergens een Stash? Zo'n kist waar je je spullen kan dumpen die je wilt bewaren? Ik ben er nog geen tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:29:
Is er ook ergens een Stash? Zo'n kist waar je je spullen kan dumpen die je wilt bewaren? Ik ben er nog geen tegen gekomen
account storage in sommige towns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Twee collega's van mij willen graag ook joinen voor AION, aangezien ik ze nu helemaal gek maak ;-) maar zij hebben niet gepre-orderd. Is het voor hen nog mogelijk om mee te doen aan deze 5 dagen headstart?

Zelf vrees ik van niet, maar wil hier even de 100% guarantee halen. :P

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Feutis991 schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:02:
Twee collega's van mij willen graag ook joinen voor AION, aangezien ik ze nu helemaal gek maak ;-) maar zij hebben niet gepre-orderd. Is het voor hen nog mogelijk om mee te doen aan deze 5 dagen headstart?

Op steam is die preorder versie niet meer tekoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Feutis991 schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:02:

Bij 12game.nl staat hij nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Edit: Wat hieronder staat ^^

[ Voor 86% gewijzigd door GonzoNL op 21-09-2009 11:29 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste legion van GoT'ers is inmiddels sinds gisteravond aanwezig op Gorgos, Elyos kant:

Kom onze site bekijken op http://omnomnom.nl en ons forum op http://omnomnom.nl/forum en als je erbij wilt kun je een berichtje sturen naar een van de officers (General en Centurions) die je vind op http://omnomnom.nl/roster

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
En mensen, hoe is de pre-release geweest? iedereen lekker kunnen spelen of server probs?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Laatst online: 23:33
Is de headstart nu 48 uur of langer? Op veel sites staat namelijk dat de headstart "2" dagen duurt?

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Hij is in amerika 48 uur, hier is hij iets langer (tot vrijdag iirc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
SpoTs schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:32:
En mensen, hoe is de pre-release geweest? iedereen lekker kunnen spelen of server probs?
Ik moet zeggen dat ik het een erg soepele release vond. 21:10 binnen en dankzij de verschillende channels was alles goed te doen. Twee quests in de start area overgeslagen omdat het druk was, alhoewel ik die later gemakkelijk had kunnen doen toen het wat rustiger was.

Vrijwel geen lag (paar spikes af en toe), geen crashes en maar weinig rare zaken/bugs tegen gekomen. Gelukkig vrijwel geen last gehad van queues, om 21:05 stond ik al in de queue (650). Toen ik bij 400 was kwam ik er plotseling meteen in. De queue achter mij was wel opgelopen, voor elke persoon die uit de queue ging kwamen er 8 bij :P

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Heb op jullie website al een berichtje achtergelaten op bij de club aan te melden!

Zag een hoop bekende namen in jullie roster die ik gisteravond al vrolijk zag rondhuppelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog echt of ik dit ga proberen, ik had geen mogelijkheid aan de beta mee te doen en ik vraag me af of een 8600m gt het wel een beetje trekt :P (het haalt de requirements wel, maar of het ook echt speelbaar is (lage settings heb ik geen probleem mee)..)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:03:
Ik twijfel nog echt of ik dit ga proberen, ik had geen mogelijkheid aan de beta mee te doen en ik vraag me af of een 8600m gt het wel een beetje trekt :P (het haalt de requirements wel, maar of het ook echt speelbaar is (lage settings heb ik geen probleem mee)..)
Moet zeker wel draaien, afhankelijk van je processor want die telt ook mee he ;-)

512mb 8600M GT werkt uitstekend.. ik zou zeggen.. gewoon proberen.. moet wel lukken met settings op low.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nog op zoek naar een asmo legion voor mn lvl 10 ranger > Subtle
iemand die nog wat aan te raden heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 06:14
Zojuist de pre-order gedaan via Steam (laat ja I know ;)) maar hoe kan ik nu mn game account maken?
Want ik heb geen beschikking over een CC en ik zie geen direct debit mogelijkheden, of ben ik nu abuis?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Je krijgt normaal gesproken een key opgestuurd naar een mail adres, maar ik weet niet hoe dat bij steam gaat, ik heb de game via 12game.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Shodan schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:18:
Je krijgt normaal gesproken een key opgestuurd naar een mail adres, maar ik weet niet hoe dat bij steam gaat, ik heb de game via 12game.nl
De key is via Steam uit te lezen, deze heb ik ook ingevuld maar daarna dien ik een game account te maken (dus geen NCsoft Master Account).
De eerste stap in dat proces is het invullen van een betaalmethode.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:15:
Zojuist de pre-order gedaan via Steam (laat ja I know ;)) maar hoe kan ik nu mn game account maken?
Want ik heb geen beschikking over een CC en ik zie geen direct debit mogelijkheden, of ben ik nu abuis?
Klopt, en die stap is verplicht. Je moet een betaalmethode kiezen alvorens je account aangemaakt wordt. Je hebt overigens ook Paypal als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:22:
[...]

Klopt, en die stap is verplicht. Je moet een betaalmethode kiezen alvorens je account aangemaakt wordt. Je hebt overigens ook Paypal als optie.
Heb inderdaad uitgevogeld dat ik via Paypal ook via internetbankieren kan betalen, alleen nu is internetbankieren niet beschikbaar }:O
Geweldig :P sorry voor de dramatische stressbui, maar ik vond het makkelijker bij WoW dat ze gewoon automatische incasso ondersteunde. Hopelijk doet NCsoft dit in de toekomst ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 14-09 07:49
Multi monitor speelt trouwens wel goed zeg. Browser rechts, game links. Je tabs naar de browser, de game rendert (5 fps) gewoon door zodat je ziet wat er gebeurt en toch <10% cpu usage.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele topic (94 paginas wtf!) doorgespit, maar helaas nog geen sluitend antwoord gevonden op mijn vragen.
De Game Mania Store bij ons in de buurt verkoopt de game aan €49,99, gamecards zijn er op dit moment niet.

Mijn vragen:
- Je krijgt bij aankoop een gratis maand. Is deze meteen bruikbaar of werkt dit volgens het WoW-systeem waar je deze pas kan gebruiken na het invoeren van een gamecard?
- Aangezien het spel officiëel de 25e maar van start gaat, en de BETA gedaan is, ga ik er van uit dat alle mensen die nu spelen in de "head start" fase zitten. Mocht ik nu vanavond deze game kopen, zit ik daar dan ook in of moet ik wachten tot de 25e?
Wat is trouwens het nut van deze head start als je de game nu al gewoon in de winkel kan kopen en spelen?
- Misschien een domme/rare vraag maar ik had het graag geweten; is er de mogelijkheid in Aion om, net zoals in WoW, een nieuwe char te maken, die langsheen een mailbox te parkeren en dan je items door te mailen van main naar dit bankje? Of is daar in dit spel geen nood aan?

bedankt voor je tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Mijn Antwoorden:
- Je krijgt bij aankoop een gratis maand. Is deze meteen bruikbaar of werkt dit volgens het WoW-systeem waar je deze pas kan gebruiken na het invoeren van een gamecard?

Ja, eerst gamecard invoeren

- Aangezien het spel officiëel de 25e maar van start gaat, en de BETA gedaan is, ga ik er van uit dat alle mensen die nu spelen in de "head start" fase zitten. Mocht ik nu vanavond deze game kopen, zit ik daar dan ook in of moet ik wachten tot de 25e?

Ligt eraan of je een pre order key erbij krijgt, dat moet je bij de winkel vragen

Wat is trouwens het nut van deze head start als je de game nu al gewoon in de winkel kan kopen en spelen?

Alleen pre-order keys komen in de headstart

- Misschien een domme/rare vraag maar ik had het graag geweten; is er de mogelijkheid in Aion om, net zoals in WoW, een nieuwe char te maken, die langsheen een mailbox te parkeren en dan je items door te mailen van main naar dit bankje? Of is daar in dit spel geen nood aan?

Je hebt een character storage en een account storage. Een mule is niet aan te raden, want je hebt een 8 character limit (across all servers(!))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:36:
Mijn vragen:
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, dus zeg ik het maar niet.
Je moet wachten tot de 25ste. Ik zelf had nog de twijfel als je hem nog op aiononline.com of 12game.nl besteld je wellicht wel nog mee kan doen. Collega van me heeft dat net gedaan, maar nogsteeds geen mail met een key. Dus het lijkt erop dat heel de pre-order over is en iedereen vanaf nu tot de 25ste moet wachten.

Daarom, er is geen nut ;)
Heb dit nog niet geprobeerd, maar het lijkt me hetzelfde te gaan werken als bij WoW. Gewoon een bankertje maken dus. Ook kun je heel leuk een char inactive neer zetten als een sales man. Gewoon op een stoeltje, standaard tekst laten roepen, en iedereen kan je good inspecten zoals bij de AH in WoW! Echt lache!

bedankt voor je tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06
Je kan het spel ook hier bestellen:

http://www.direct2drive.c...duct/Buy-Aion-EU-Download

Net zo gemakkelijk, goedkoop en direct een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:21:
Het eerste legion van GoT'ers is inmiddels sinds gisteravond aanwezig op Gorgos, Elyos kant:

Kom onze site bekijken op http://omnomnom.nl en ons forum op http://omnomnom.nl/forum en als je erbij wilt kun je een berichtje sturen naar een van de officers (General en Centurions) die je vind op http://omnomnom.nl/roster
Zodra de game geïnstalleerd is wil ich dabei!
Berichtje via jullie forum komt dus nog. :)

Ik had er zin in, had toen een dipje en had zo iets van eerst maar kijken. Maar ik wil spelen! De Chinese OBT heeft toch een behoorlijke indruk achter gelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hoe maak je eigenlijk een map pointer in Aion? Vaak worden locaties met een link doorgestuurd, maar hoe maak je zo'n pointer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shift rechtermuis klikken op map oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:07:
shift rechtermuis klikken op map oid.
En anders is het control rechtermuis klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Vast als een muur :(

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/25g3y8z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff returnstone gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Lekker is dit, net pre-order gekocht in de winkel, is de site van ncsoft down! kan zo geen account voor aion aan me masteraccount koppelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Misschien is het handig om een lijstje te maken met onze main characters erin..

Mijn main is iig Gorion op gorgos.

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Toaster - Gorgos - Asmodian

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Nog steeds een queue van 3 uur op Perento :/ En vanmiddag was er helemaal geen probleem om in te loggen, zouden er Amerikanen op Europese spelen ? :P

[ Voor 54% gewijzigd door DeluxZ op 21-09-2009 17:32 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

De preorder in game items kunnen opgehaald worden, ik heb ze in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Even mededeling:

- vergeet niet wat bonussen bij je beta key te adden aan je characters, dat moet buiten het spel in je account beheer op NcSoft site.

- er is private kanaal aangemaakt: tik dan '/joinChannel NL nl' in je chatvenster omdat er nog geen NL kanaal is.
- Belgische spelers mogen er ook komen
- tip: maak aparte tab aan en vink als enige kanaal 'channel 2' aan (foutje bij Aion, onder Channel 6 zie je niet Channel 7 maar Channel 2 staan!)
- en pas je kanaal kleur aan met zwarte blokje rechts... standaard is kanaal fontkleur zwart
- het kan zijn dat ik vanavond niet meer ben, hou aub kanaal NL in leven. Private kanaal gaat weg als er niemand is. :) Doe dan /createChannel NL nl ... dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
3 uur queue op Perento.....

Morgen me broertje maar om half 4 in laten loggen en een afk shop laten beginnen. halve avond naar de knoppen op deze manier. Me xbox maar ff afstoffen dan... :P

Edit:

Volgens mij werd er opeen een mannetje of 200 gekicked. Nu nog maar 2 uur en 30 minuten wachten o.O

[ Voor 22% gewijzigd door Verxx op 21-09-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

The following Items/Item Packs have been successfully given to the character. Please check the in game mailbox for the items.

*

Preorder Pack (Ring of Ancient Wind)

Black Cloud Hat
Lodas's Amulet (5)
Ring of Ancient Wind

*

Preorder Pack (Ring of Ancient Earth)

Black Cloud Hat
Lodas's Amulet (5)
Ring of Ancient Earth

*

Collector's Edition Pack

Black Cloud Wings
Black Cloud Earring
Dye: Rich Purple (10)
[Title Card] 'Settler of Aion™'
[Emotion Card] 'Aion™ Boogie'
[Emotion Card] 'Hip Hop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

grrr frikkin 2 uur queue :P
Tylara op Gorgos btw, en Asmodean, ga die wussie carebear Elyos lekker neerknallen :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Als morgen de headstart over is, moet je dan je "echte" serial invoeren die je bij je game krijgt, of is dat dan niet meer nodig... hier zijn wat vraagtekens over.. Heb nm nog geen mailtje gehad oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

De headstart in europe eindigt pas op de 25ste dacht ik, dus je hebt nog fftjes :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel zwaar kut zo'n queue. Beetje lame voor een paid game. Als dit elke avond zo is, dan kap ik er snel mee vrees ik

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:11:
Dit is wel zwaar kut zo'n queue. Beetje lame voor een paid game. Als dit elke avond zo is, dan kap ik er snel mee vrees ik
Doet een beetje denken aan WAR (en wow, in het begin). K8P bijvoorbeeld, als je 's avonds wilde spelen betekende dat na het werk in de queue gaan, eten etc en 2 uur later spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gekke is dat ik een 2 uur geleden er meteen op kwam :/ toen uitgelogged om te gaan sporten, kom ik terug... queue van 40 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Ja is toch wel een stuk minder, bijna 5 uur wachttijd op Perento nu lol. Nu maar een Asmodian maken op Gorgos, die heeft "maar" 1 uur wachttijd. Hoeft van mij ook niet al te lang zo doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Damn man... die auto afk kick is echt kut!
Net super lang gewacht, was ik aan het eten terwijl ik in de rij stond. Kom ik terug, ben ik gekickt omdat ik ergens tijdens mn eten ingelogd was en niks deed (bij het character selection screen nog wel, niet eens ingame).

Haat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
4 uur in de wacht XD, hehe; wordt geen Aion vandaag dus :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 12:47

Phi

787/1175 53min hier. Rond 17:00 was ik er zo in. Ach ja.

Overigens; Vandaag om 15:00 bij 12game.com besteld, kreeg uurtje later m'n pre-order key binnen. Perfect dus =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
OMG!
Mn 2e wacht ervaring:
Was ergens in de 2500 begonnen, zat een paar seconde geleden als nummer 700 in de que...... stopt aion er gewoon mee!!!!
Nooooooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 16:38
Het is logisch dat je niet meteen in Aion kan als het spel nar 3 jaar wachten net online is he.
En als je niet blij bent met NCsoft, en de queue's dan unsubscribe je toch gewoon voor Aion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

en daar ging castor :w :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Die queue is nu alleen omdat het allemaal nieuw is en iedereen perse wil spelen. Loopt allemaal wel los zodra de nieuwigheid er vanaf is.

Vind het allemaal eigenlijk wel lekker soepel gaan in vergelijking met mijn WoW launch ervaringen.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Bij mij crashte Aion toen ik mijn character koos na anderhalf uur in de wachtrij wachten, gelukkig hoefde ik niet weer te wachten toen ik het spel opnieuw startte. Blijkbaar is er een korte periode waarbij je dus een plek gereserveerd hebt op de server.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Er zit gewoon nog een softcap op de server populatie, die verhogen ze langzaam zodat niet iedereen in dezelfde level range zit, waardoor questen dus onmogelijk zou zijn.

Ik vind dit een goed principe, en per dag wordt de cap hoger; en de queues korter dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Mensen gaan die que ook weer tegenwerken.. iedereen die langer als 2min afk is ingame zet gewoon een shop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Op Gorgos is legion al een feit na overleg: Vliegende Hollanders :) (Elyos side)

Wat nog meer legions daar en op andere servers?

En NL kanaal is op Gorgos, met /joinChannel NL nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Is er ook al een Legion voor de Asmodians op Gorgos?

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon je nou niets fantasierijkers verzinnen dan "Vliegende Hollanders"? Vindt het zo afgezaagd, in elke MMO is er wel zo'n guild te vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
True, misschien een btje simpel. Maar er is geen een MMO waar deze titel zo goed in past.
Er was ook een Flying Dutchmen aangemaakt. Deze zou gaan fuseren met ons (vliegende hollanders). Ben benieuwd!

Website hebben we overigens ook al. (in aanmaak)

[ Voor 19% gewijzigd door RoelZ op 22-09-2009 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Er zijn meerdere keuzes zoals State Alchemists, maar omdat Aion ook veel vliegen kent, is de titel Vliegende Hollanders daarom meer terechte en passende keuze. Vrij universeel misschien, maar wel beter herkenbaar en begrijpelijk.
Sla je vleugels maar uit met /wings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hoe werkt het maken van zo'n afk shop eigenlijk. Alleen door jezelf afk te laten gaan terwijl je een shop hebt? Of ook als je /logout typt terwijl je een shop hebt?

Edit:
Woohoo,

Zojuist de ingame pre-order items toegewezen aan mijn karakter! Ik twijfel nog over een CE upgrade....

[ Voor 27% gewijzigd door Shodan op 22-09-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Je zet een Shop op. Gooit er een lvl 1 potion in voor 99.999.999 Kinah en je komt de volgende dag terug en je kan gelijk weer spelen...

Doe het zelf ook :$ Pak het alleen beetje anders aan. zet er nogal veel potions in met een prijs die boven de Broker price uitsteekt. Zo maak ik of vette winst, of ik kan vanavond gelijk weer spelen ;) Shop wordt teniet gedaan zodra alles is verkocht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ah, maar zodra je /logout typt blijft je shop ook bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:27:
Hoe werkt het maken van zo'n afk shop eigenlijk. Alleen door jezelf afk te laten gaan terwijl je een shop hebt? Of ook als je /logout typt terwijl je een shop hebt?

Edit:
Woohoo,

Zojuist de ingame pre-order items toegewezen aan mijn karakter! Ik twijfel nog over een CE upgrade....
Laat maar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Laat maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
Zijn de inlog servers voor de website van Aion gewoon plat ? hij zegt constant me passwoord verkeerd is terwijl het toch echt de goeie gegevens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:52:
Zijn de inlog servers voor de website van Aion gewoon plat ? hij zegt constant me passwoord verkeerd is terwijl het toch echt de goeie gegevens zijn
Staat je NCSoft Launcher wel ingesteld op Europe in plaats van North America?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 01:39:
Kon je nou niets fantasierijkers verzinnen dan "Vliegende Hollanders"? Vindt het zo afgezaagd, in elke MMO is er wel zo'n guild te vinden. :P
OM NOM NOM fantasierijk genoeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Krijg je bij een gewone pre-order ook ingame items? Dacht dat alleen CE dat kregen?
Enzo ja, wat is het? :D

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Trouwens, tijd voor een nieuwe OP? Valt me op dat de huidige aanmaker zelf al sinds 09-02-09 niet meer op tweakers is geweest. Iemand zin om er eentje bij te houden met legions, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Potame schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:06:
Krijg je bij een gewone pre-order ook ingame items? Dacht dat alleen CE dat kregen?
Enzo ja, wat is het? :D
Deze kun je activeren.. (Screenshotje)

CE items

En Aion Boogie is gay :/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hoe zit dat nu eigenlijk met Lodas's Amulet? Er staat dat je er (5) krijgt? Maar op armoury staat dat dat ding een cooldown van 9 uur heeft. Hoe vaak kan je dat ding gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Je kan hem 5 keer gebruiken. Zodra je hem gebruikt kan je de volgende pas 9(of 10?) uur later gebruiken. En na 5 keer is hij gewoon op. Beste is het om ze te bewaren als je elite gebied in gaat om ff flink wat xp te grinden, daar bewaar ik ze tenminste voor.

Weet btw niet of als je /logout doet je char in gelogt blijft als die in een shop zit. Misschien van het weekend een keer testen, durf het nu niet aan :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verxx op 22-09-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Bang dat je niet kan inloggen? Ik heb vreemd genoeg nog geen 1 keer problemen gehad met inloggen! (Even afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:55:
[...]

Staat je NCSoft Launcher wel ingesteld op Europe in plaats van North America?
Ja ik kan ook allang spelen ingame etc, ben lvl 18 nu
Maar ik kan op geen 1 website van hun inloggen
Aiononline.com niet en UK ook niet

dit krijg ik dan als ik de inlog gebruik van me ingame etc
We were unable to verify your login. Either your login information was entered incorrectly, or the account system is currently unavailable. Please check the normal downtime schedule and announcements.
Heb me wachtwoord maar laten resette,blijkbaar typ ik zelf wat verkeerd in >.>

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2009 10:03 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.