[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.260 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:55:
[...]

Als ik de Regional Settings op North America zet, krijg ik het spel wel in het engels.
Ja dat rare probleem had ik ook :S.

Als er nog wat mensen elyos willen spelen. We hebben nog een paar plekjes over.

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Om eerlijk te zijn wacht ik nog heel ff met een legion :) Of er moeten bepaalde mensen, die ook in de GoT guild zaten van GW, een legion maken :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

1d 4h 13m 34s :)

Verwijderd

Ik begin nu wel heel erg pissig op NCSoft te worden, het is toch van de zotte dat als alles werkt, je de volgende dag weer een reinstall kan uitvoeren. Laat het me even uitleggen.

PC paar dagen geleden opnieuw geinstalleerd, Aion gedownload van NG en deze geinstalleerd. Netjes gepatched naar de laatste versie.

De volgende dag zet ik mijn pc aan en wil mijn char aanmaken, ineens staat Aion bij "Not installed". Ja leuk.... not

De game was toch bij mij geleverd dus ik de game geinstalleerd vanaf de DVDS, deze DVDS laat de taal gewoon op US staan (ook al stom). Wederom gepatched en ik mocht inloggen om mijn char te maken, dit is perfect verlopen.

Vandaag wil ik een char weghalen, en eens met de sliders klooien. Wederom staat de game bij "Not installed". What the hell?

Weer geinstalleerd van de DVD's, weer gepatched. Dit is op dezelfde manier gedaan als de vorige keren, en nu is alles koreaans! Ik snap het niet meer, en het kost mij veel teveel tijd. Ik vind het echt niet grappig meer.

Waarom zijn er zoveel problemen met het installeren van deze game? Ik snap het echt niet...

Update: Aion via NCSoftLauncher eraf gehaald, vanaf de launcher opnieuw install. Downloading....Hopelijk werkt dit dan wel.
Opgelost na het downloaden van NCSoft, zo traag ging dat niet namelijk (1800 kbs). Hopelijk is het morgen nog steeds geinstalleerd heh.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 18:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 16:52:
Ik begin nu wel heel erg pissig op NCSoft te worden, het is toch van de zotte dat als alles werkt, je de volgende dag weer een reinstall kan uitvoeren. Laat het me even uitleggen.

PC paar dagen geleden opnieuw geinstalleerd, Aion gedownload van NG en deze geinstalleerd. Netjes gepatched naar de laatste versie.

De volgende dag zet ik mijn pc aan en wil mijn char aanmaken, ineens staat Aion bij "Not installed". Ja leuk.... not

De game was toch bij mij geleverd dus ik de game geinstalleerd vanaf de DVDS, deze DVDS laat de taal gewoon op US staan (ook al stom). Wederom gepatched en ik mocht inloggen om mijn char te maken, dit is perfect verlopen.

Vandaag wil ik een char weghalen, en eens met de sliders klooien. Wederom staat de game bij "Not installed". What the hell?

Weer geinstalleerd van de DVD's, weer gepatched. Dit is op dezelfde manier gedaan als de vorige keren, en nu is alles koreaans! Ik snap het niet meer, en het kost mij veel teveel tijd. Ik vind het echt niet grappig meer.

Waarom zijn er zoveel problemen met het installeren van deze game? Ik snap het echt niet...
Als je even had gewacht met het opnieuwe installeren, had je de nieuwe patch kunnen installeren waarbij het probleem dat aion bij niet geinstalleerd stond was opgelost. Met het koreaans zijn ze bezig en zal denk snel een patch voor komen. Beetje geduld dus.

Verwijderd

Dit heeft bij mij geholpen op het koreaanse taal probleem op te lossen:

1) Closed NCSoft launcher and renamed Aion into something else, like AionTest
2) Ran NCSoft launcher and clicked on Aion (which doesn't have North America) and chose the directory as AionTest (via rechter muis en dan properties).
3) NCSoft Launcher downloaded a 300MB patch and patched the game, I checked it, it works.
4) Closed NCsoft Launcher and Steam and renamed the AionTest back to Aion, with this, Aion shows as north america again on Launcher
5) Double clicked on "normal" Aion again and selected the Aion folder as install directory. Now it only shows "normal" Aion on launcher.

Nu start Aion op in het Engels :D

Verwijderd

http://www.aionsource.com...nitys-server-choices.html

We zitten wel met Polen en Portugeese....

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Care, word toch gewoon engels gepraat..:) mag ik hopen :|

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Mijn ervaring is dat Polen heel gebrekkig Engels praten.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Verwijderd

ToasterxD schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:37:
Mijn ervaring is dat Polen heel gebrekkig Engels praten.
Diezelfde ervaring heb ik met Portugesen.

• FoXgun
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07 19:07
Oftewel beide spreken gewoon bagger Engels :P

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:47:
[...]

Diezelfde ervaring heb ik met Portugeszen.
Meh, mijn ervaring is dat sommige Nederlanders al moeite met Nederlands hebben :P

Met andere woorden, laten we maar niet gaan zeuren over de taalvaardigheden van anderen als we zelf onze eigen taal niet machtig zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Zer0 op 19-09-2009 20:02 ]

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Zit al de halve dag te zoeken op internet naar een mogelijkheid om (even voor vanavond en morgen) AION op een eigen server te spelen.

Weten jullie of dit mogelijk is? Ik hoef geen directe linkjes, maar wat namen in de goede richting wellicht?
Ik wil niets gaan hosten ofzo, wil gewoon even kijken hoe die game speelt.

Heb hem vandaag gepreorderd en al twee chars aangemaakt op Gorgos maar kan gewoon ECHT niet wachten en vandaag heb ik de tijd om effe lui te gamen ;)

Dus iemand hier met wat own private server ervaring?

- Creating more joy for people who interact with our digital world

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is geen private serversoftware gelekt. Er is wel iemand die een emulator heeft geschreven, althans, een framework dat je connectie accepteert en dergelijke, maar dit is nog te primitief om speelbaar te noemen. Pak eventjes een boek of film erbij en wacht tot morgenavond zou ik zeggen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 19-09-2009 21:10 ]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
Je kunt beter eventjes googlen voor Aion China Guide ofzo, en daar wat uurtjes spelen. Kunt namelijk gewoon een aantal uur daar gratis spelen; althans tot vorige maand maar denk niet dat dat veranderd is.

Als je een private server host kun je momenteel niet veel meer namelijk dan rond lopen in het Aion landschap, zonder verder ook maar iets te doen te hebben :p. Zal je niet echt een indruk geven van het spel, en zeker niet veel te gamen bieden ;).

Dus voor die 24 uur, is het een beetje zinloos om voor private te kiezen :p.

Edit: Boek of film kan idd ook ;) :p.

[ Voor 3% gewijzigd door psychodude op 19-09-2009 21:11 ]

• RoelZ
Haha goede opties mensen! ;) En trouwens Laurent, je bedoeld vast deze: http://code.google.com/p/aion-emu/. Deze kwam tijdens mijn zoektocht ook voorbij idd.
Had het boek al klaar liggen totdat ik op een website stuikte (<- is dat wel goed NL?)

Kan nu dus gewoon online spelen met een tros andere mensen! En echt.. wauw wat ziet het er goed uit! Ook geen serverlag btw! Dusss.. mijn avond kan beginnen!!

[ Voor 20% gewijzigd door RoelZ op 19-09-2009 21:32 ]

Verwijderd

Zer0 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 19:59:
[...]

Meh, mijn ervaring is dat sommige Nederlanders al moeite met Nederlands hebben :P

Met andere woorden, laten we maar niet gaan zeuren over de taalvaardigheden van anderen als we zelf onze eigen taal niet machtig zijn.
Wat een gelul,
Als een Pool/Portugees naar jou toe komt met zwaar gebrekkig engels is het niet leuk samen spelen.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:27:
[...]

Wat een gelul,
Als een Pool/Portugees naar jou toe komt met zwaar gebrekkig engels is het niet leuk samen spelen.
Tugaaa's !!! haha :D ach komt vast goed je zult alle soorten mensen hebben op een server :P

Verwijderd

Zer0 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 19:59:
[...]

Ik geef toe dat mijn Nederlands niet perfect is maar mijn Engels is wel beter dan dat van de meerderheid van de Nederlands/Polen/Portugezen. Ik zie nog steeds Nederlanders die ik als i vertalen inplaats van I en mensen die u ipv you gebruiken zijn nog erger en laten we maar niet over you or you're beginnen

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:47:
[...]

Ik geef toe dat mijn Nederlands niet perfect is maar mijn Engels is wel beter dan dat van de meerderheid van de Nederlands/Polen/Portugezen. Ik zie nog steeds Nederlanders die ik als i vertalen inplaats van I en mensen die u ipv you gebruiken zijn nog erger en laten we maar niet over you or you're beginnen
Het irritante in gebrekkig Engels is niet zozeer de kleine foutjes zoals een i ipv I gebruiken, maar als van de hele zin gewoon helemaal niks te maken is, dan is het irritant. Ik bedoel als iemand een i gebruikt ipv I kan je er nog wat van maken. Maar als de hele zin(sbouw) naar de klote is dan is het pas irritant.

• FoXgun
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:47:
[...]

Wat nog erger is, dat zijn mensen die zeiken over i dat eigenlijk een I moet zijn. Dan versta ik ze toch liever niet in plaats van dat gezeik aan te horen.

Maar ja... ik kan nog steeds niet wachten op Aion. Vervelend dat ze het zondag avond vrijgeven. Ik moet maandag weer vroeg op om te gaan werken :'(

Verwijderd

FoXgun schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:34:
[...]

Wat nog erger is, dat zijn mensen die zeiken over i dat eigenlijk een I moet zijn. Dan versta ik ze toch liever niet in plaats van dat gezeik aan te horen.

Maar ja... ik kan nog steeds niet wachten op Aion. Vervelend dat ze het zondag avond vrijgeven. Ik moet maandag weer vroeg op om te gaan werken :'(
Zo is dat. ;)

Idd jammer dat het pas in de avond open gaat. Maar goed, vanaf die avond kunnen we AION eindelijk door spelen zonder char wipes. :)

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 16:52:

[knip]
Volgende keer gewoon aangeven waar je Aion hebt geïnstalleerd...lijkt me een stuk makkelijker dan alles opnieuw installeren.....

Dit had ik ook NA de patch. Voor de patch stond Aion helemaal niet in de lijst daar was de patch voor. Na de patch opeens bij niet installed. Dus rechtermuisknop..zoeken naar ...bin (waar Aion is geïnstalleerd) en gaan met de banaan...klein tippie mocht het weer eens gebeuren

[ Voor 16% gewijzigd door alwinus op 19-09-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:55
Denna (Priest) Gorgos
Darkenrahl (warrior) Gorgos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kidh0tsh0t (Warrior/Templar) Gorgos
Tesaro (Priest/Cleric) Gorgos

Allebei zijn elyos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
Dit heeft bij mij geholpen op het koreaanse taal probleem op te lossen:

1) Closed NCSoft launcher and renamed Aion into something else, like AionTest
2) Ran NCSoft launcher and clicked on Aion (which doesn't have North America) and chose the directory as AionTest (via rechter muis en dan properties).
3) NCSoft Launcher downloaded a 300MB patch and patched the game, I checked it, it works.
4) Closed NCsoft Launcher and Steam and renamed the AionTest back to Aion, with this, Aion shows as north america again on Launcher
5) Double clicked on "normal" Aion again and selected the Aion folder as install directory. Now it only shows "normal" Aion on launcher.

Nu start Aion op in het Engels
Ik had m opnieuw gedownload en geinstalleerd maar ook die versie was in t koreaans, deze stappen hebben t gelukkig inderdaad gefixt

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
sander_dr schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:00:
Denna (warrior) Gorgos
Darkenrahl (mage) Gorgos
fixed :)

[ Voor 4% gewijzigd door estrion op 20-09-2009 09:26 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 11 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme snelle vraag tussendoor voordat ik hem eventueel nu nog bestel via steam.

Maar is dit spel voornamelijk gericht op pvp
of lekker pve met dungeons raids etc?

graphics zien er namelijk erg gelikt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:48:
Misschien een stomme snelle vraag tussendoor voordat ik hem eventueel nu nog bestel via steam.

Maar is dit spel voornamelijk gericht op pvp
of lekker pve met dungeons raids etc?

graphics zien er namelijk erg gelikt uit
Eigenlijk beidden!

Om bepaalde Raidinstances te unlocken moet je in een giebied genaamd: The Abbys PvP doen om ertoe toegang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:56:
[...]

Eigenlijk beidden!

Om bepaalde Raidinstances te unlocken moet je in een giebied genaamd: The Abbys PvP doen om ertoe toegang te krijgen.
maar als ik wil kan ik lekker lvlen en dungeonen tot ik een ons weeg zonder me druk te maken over pvp tot ik max lvlcap haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:55

g0tanks

Moderator CSA
Om toegang te krijgen tot die dungeons moet je juist PVP'en, dat is wat ph4nt0m zegt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Mwa, als een groep bij elkaar hebt voor de dungeon zal pvp ook makkelijker gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Priest(Chanter) - Chantra/Gorgos
Warrior(Gladiotor) - Gladia/Gorgos

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:54

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

2 characters:
Priest(Fearless) - Gorgos
Warrior(Deandra) - Gorgos

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nadeling om vanaf het begin een party te maken met een buddy? om zo samen te spelen?
Kun je dan nog wel quests doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Waarom zou je geen quests kunnen doen? Als jullie bijvoorbeeld dezelfde quest doen waarbij jullie een aantal monsters moeten doden, zal een kill voor jullie beide mee tellen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
zit er eigenlijk een voicechat in het spel, of moet ik ventrilo maar weer van stal halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 11:23
sander_dr schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:00:
Denna (Priest) Gorgos
Darkenrahl (warrior) Gorgos
Iemand heeft de wetten van de magie gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
_Johannn_ schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:56:
[...]

Iemand heeft de wetten van de magie gelezen :P
maar houd zich alleen niet aan de lore :P

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
sander_dr schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:53:
zit er eigenlijk een voicechat in het spel, of moet ik ventrilo maar weer van stal halen?
Ventrillo van stal halen, helaas geen geintegreerd voice chat :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
estrion schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:08:
[...]

maar houd zich alleen niet aan de lore :P
Want? Ik kies twee slechte karakters... Ik vind Richard te algemeen en Cara... tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik zit samen met mn vriendin en een vriend heel erg te twijfelen over de servers.
We hebben nu characters op Spatalos maar Gorgos blijkt ook heel erg in trek.
In het AionArmory topic zegegn ze dat de verdeling een hoop bull* is. Maar we willen wel zo veel mogelijk engelsse en nederlandse spelers.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ixl85 schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:44:
Ik zit samen met mn vriendin en een vriend heel erg te twijfelen over de servers.
We hebben nu characters op Spatalos maar Gorgos blijkt ook heel erg in trek.
In het AionArmory topic zegegn ze dat de verdeling een hoop bull* is. Maar we willen wel zo veel mogelijk engelsse en nederlandse spelers.
:|
Tsja, voor beide servers is dan wel iets te zeggen; maar in the end is de actieve community welk nu hun stem laat horen maar een klein deel van wat het uiteindelijk wordt. Dus welk van de 2 servers heet meest Engels/Nederlands wordt blijft lastig te zeggen tot een paar weken post-launch.

Ik zit iig op Spatalos :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
TJa inderdaad. Ik hoor wel overal dat Spatalos groot is. Dus opzich zit ik dan wel goed.
Ben je asmo of Elyo (en als je een leuke guild hebt gevonden DM me maar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
sander_dr schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:29:
[...]

Want? Ik kies twee slechte karakters... Ik vind Richard te algemeen en Cara... tja...
naja dena is nu ook niet helemaal slecht. zeker in de latere delen. maar dat was niet mijn punt.
wat wel mijn punt was van Darken Rahl een warrior maken :+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb besloten op Perento te gaan spelen, dat is de server waar een groot aantal hardcore PvP guilds naartoe zijn gegaan dus het lijkt me wel leuk om daar mee te draaien.

Gorgos is 3x niks met hun RP en softcore guilds.

Mijn gladiator die kont gaat schoppen:

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/6tfm82.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door kaluro2 op 20-09-2009 14:37 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ixl85 schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:56:
TJa inderdaad. Ik hoor wel overal dat Spatalos groot is. Dus opzich zit ik dan wel goed.
Ben je asmo of Elyo (en als je een leuke guild hebt gevonden DM me maar ;))
Ben Asmo :), en hehe, zal ik doen. Denk niet dat ik heel snel een guild zal joinen echter, eerst een beetje kijken welk van de guilds sowiezo over blijven en niet na de 1e maand dood zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van mij wil ook spelen en heeft alleen de open beta client.

Zou het spel werken als je alleen een key koopt?
http://www.mmoga.com/Aion...Online-Pre-order-Key.html

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Als je die key koopt zou je dan kunnen spelen totdat het spel uitkomt, want dat is de pre-order key die je toegang geeft tot de beta's, pre-selection en headstart. Als je daarna verder wil spelen moet je dan een retail key hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
g0tanks schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:12:
Als je die key koopt zou je dan kunnen spelen totdat het spel uitkomt, want dat is de pre-order key die je toegang geeft tot de beta's, pre-selection en headstart. Als je daarna verder wil spelen moet je dan een retail key hebben.
Hoe zit het met de pre-order op de website zelf dan? Ik heb hem daar gekocht nml. Je gaat toch niet menen dat ik nu alleen de 5 dagen kan spelen en daarna weer moet dokken? Heb € 49,95 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Als jij €49,95 hebt betaald dan heb je dus het spel zelf gekocht, daarbij kreeg je een pre-order key waarmee je dus mee kon doen aan de beta's, pre-selection en headstart. De headstart gaat tot de 25ste, dan krijg jij je spel thuisgestuurd met daarin de retail key, die vul je dan in op de NCSoft site zodat je verder kan spelen met je huidige account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Website ligt er al uit. Niet echt een goed voorteken als ik mijn account vanavond om 21:00 pas kan activeren en er nu al niet in kan. Iemand anders dit probleem ook?

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Je account hoef je niet te activeren vanavond, pas als het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
g0tanks schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:16:
Je account hoef je niet te activeren vanavond, pas als het spel uit is.
Dat is goed om te horen :) haha kan ik om 2100 gelijk aan de slag heb 2 dagen vrij dus gelijk knallen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Dus je kan gewoon je pre order key gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik betwijfel of je om negen uur meteen kan inloggen, aangezien het bij de beta en pre-selection ook even duurde voordat je op de server kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Website is down voor maintenance. Niet stressen mensen :p
NL feestje op Gorgos vanavond :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Het grappige was dat ik ook een beta key had, alleen geen tijd gehad om het spel uit te proberen. Vorige week had ik de tijd alleen was de open beta afgelopen :D Het zal dan ook pas volgende week zijn dat ik de items van de collector's edition kan activeren en zo. Het is toch niet zo dat ik een nieuw accoutn moet maken of wel? Ik kan toch gewoon mijn pre release account gebruiken en deze dan volgende week activeren? Dit is in ieder geval wel wat ik had begrepen na wat nalezen op het internet en op de website.
Ik hoop dat ik vanavond online kan, ik kan niet wachten. heheh Vol verwachting klopt mijn hart, ik voel me gewoon weer een klein kind dat moet wachten tot hij de cadeau's open mag maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoXgun
Nowa schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:32:
Haha! Ik kan niet wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Nowa schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:32:
en waar gaat het feestje gehouden worden vanavond ? :)

edit:
nog maar 2uur en 6 minuten te gaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door estrion op 20-09-2009 18:53 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoXgun
g0tanks schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:29:
Ik betwijfel of je om negen uur meteen kan inloggen, aangezien het bij de beta en pre-selection ook even duurde voordat je op de server kon.
Ja precies. Maar misschien hebben ze ervan geleerd. Ik weet wel dat ik ongeduldig genoeg ben om het 10 voor 9 al te proberen. Haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

g0tanks schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:29:
ik kon tijdens de open beta na 10 minuten inloggen, 10 minuten vertragen is z.g.a. niks.
preselection had ik pas later de tijd om in te loggen dus van eventuele vertraging heb ik niks gemerkt hm.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Is er al een Legion op Gorgos geplanned voor Tweakers ? xD

altijd gezellig namelijk : Mektheb mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoXgun
Mektheb schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:24:

If so... dan willen ToasteR en ik er ook wel bij :D
Als het een Asmondian Legion wordt dan.

[ Voor 6% gewijzigd door FoXgun op 20-09-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
Komen jullie inmiddels al weer bij het character creation scherm?

Ik krijg nog steeds cannot connect authorization server ofziets :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Laatst online: 05-08 20:11
FoXgun schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:45:
[...]

If so... dan willen ToasteR en ik er ook wel bij :D
Als het een Asmondian Legion wordt dan.
Ik en een goede vriend gaan een Asmodian Legion maken op Gorgos. Het is niet exclusief voor GoT maar wel alleen voor nederlanders/belgen laat maar even als je interesse hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Mektheb schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:24:

Ik ben vanavond op Gorgos op mijn priest: fearless of mijn warrior deandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben aanwezig op mn toekomstige hunter > subtle [asmo gorgos] voeg me toe etc als je een legion hebt oid

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Blijf het zonde vinden dat ze pas om 9 uur de deuren opengooien, maarja... 45 min en het is zover! :)

Cerise @ Gorgos (elyos), tot straks!

[ Voor 16% gewijzigd door Mnstrspeed op 20-09-2009 20:17 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Robertreyez schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:53:
Komen jullie inmiddels al weer bij het character creation scherm?

Ik krijg nog steeds cannot connect authorization server ofziets :s
Volgens mij was character creation mogelijk tot 18:00 vandaag, daarna pas weer om 21:00.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tellurian @ Gorgos (elyos), zie jullie ingame ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
vestras schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:55:
[...]

Ik en een goede vriend gaan een Asmodian Legion maken op Gorgos. Het is niet exclusief voor GoT maar wel alleen voor nederlanders/belgen laat maar even als je interesse hebt ;)
ik heb ook wel interesse opzich als jullie nog een sorcerrer nodig hebben :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoXgun
Ah de website is online en vernieuwd, ziet er goed uit.

http://search.uk.aiononli...in_charlist&where=aionweb^user&fex1=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Lol, er zijn blijkbaar twee andere mensen die Yoko heten en ze zijn toevallig scout ook nog. :P

http://search.uk.aiononli...?query=Yoko&where=aionweb^tsearch&sid=

edit: Oh, dat zijn er maar 3 van de 65. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door g0tanks op 20-09-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Zo te zien was deze nog niet gepost: http://uk.aiononline.com/livestatus/server/

46% Elyos tegenover 54% Asmodians op Gorgos

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
nieuwe site ziet er aardig goed uit.

ow je kan op de site ook je open staande auctions bij houden :o

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

PatchServerCommunicationsError @ launch + login servers lijken nog niet up te zijn

Ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren :+

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Laatst online: 03-02-2022
En we wachten geduldig af... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Server is full, altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
zo sta je toch meteen in een flinke queue zeg, en zo laat was ik er toch neit bij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avg wait time 2 h
LOL
\

oooh nu raced ie naar beneden!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Position in Queue: 1366/1366
Estimated Wait Time: About 1 hr 54 min...

Thank you for your patience?! :(

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

euhhh wacht tijd 2 uur...joepie :P

ah loopt heeeeeel snel af nu :)

[ Voor 33% gewijzigd door alwinus op 20-09-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat dit gewoon een startup ding is zodat die server niet gelijk een oplazer krijgt

hij telt goed ens nel af nu
5-10 plekken epr sec iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
lol wut, 645/645 que op gorgos :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

wtf que! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Que ? Que ? Wat Que ? You cannot connect to the server because there are too many users right now.

Kom niet eens in de wachtrij.. :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ugh, eerst moest ik 7 minuten wachten, daarna ging het opeens naar 22 minuten...
Nu nog 15 minuten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
412/1343 hier nu. schiet opzich wel aardig op. en de servers waren al om 21:10 online. das best netjes toch.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op Gorgos :P

Als je de southpark episode met de Goobacks kent, zo ziet het er nu uit... een plek waar IEDEREEN spawnt :P plop plop plop echt honderden mensen met dezelfde kleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

1207/2000, 1uur wachte :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
178/2001, en we zijn dr bijna :) al meer mensen binnen op gorgos?

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Mijn vriendin is al een tijdje binnen, zij had geluk, maar ik ben nog steeds aan het wachten, 204/1991 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
Brainstorm schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:19:
[...]

Volgens mij was character creation mogelijk tot 18:00 vandaag, daarna pas weer om 21:00.
Thanks dat zal het geweest zijn :) Sta nu in een queue van nog 1700 mensen.. oftewel 2 uur :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
"You cannot connect to the server because there are too many users right now"
Euh... kansloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
nog 55 wachtende voor u :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Mja goed, ik begin morgen wel. Beetje flauw dat met de open beta alles wel soepel liep (half uur na de start direct erin zonder lag of iets) en er nu queues zijn van uren.

[ Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 20-09-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Alles soepel bij de open beta? Toen duurde het een uur ofzo, voordat er iemand ook maar kon inloggen en daarna waren er volgens mij ook queues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00dle
  • Laatst online: 29-03-2017
nog 1400 wachtende voor u... volgens mij gaat dit nog ages duren. Ben bang dat ik vanavond niet eens meer aan de beurt kom. Hoeveel mensen laten ze eigenlijk per server toe?
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.