Ik begin nu wel heel erg pissig op NCSoft te worden, het is toch van de zotte dat als alles werkt, je de volgende dag weer een reinstall kan uitvoeren. Laat het me even uitleggen.
PC paar dagen geleden opnieuw geinstalleerd, Aion gedownload van NG en deze geinstalleerd. Netjes gepatched naar de laatste versie.
De volgende dag zet ik mijn pc aan en wil mijn char aanmaken, ineens staat Aion bij "Not installed". Ja leuk.... not
De game was toch bij mij geleverd dus ik de game geinstalleerd vanaf de DVDS, deze DVDS laat de taal gewoon op US staan (ook al stom). Wederom gepatched en ik mocht inloggen om mijn char te maken, dit is perfect verlopen.
Vandaag wil ik een char weghalen, en eens met de sliders klooien. Wederom staat de game bij "Not installed". What the hell?
Weer geinstalleerd van de DVD's, weer gepatched. Dit is op dezelfde manier gedaan als de vorige keren, en nu is alles koreaans! Ik snap het niet meer, en het kost mij veel teveel tijd. Ik vind het echt niet grappig meer.
Waarom zijn er zoveel problemen met het installeren van deze game? Ik snap het echt niet...
Update: Aion via NCSoftLauncher eraf gehaald, vanaf de launcher opnieuw install. Downloading....Hopelijk werkt dit dan wel.
Opgelost na het downloaden van NCSoft, zo traag ging dat niet namelijk (1800 kbs). Hopelijk is het morgen nog steeds geinstalleerd heh.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 19-09-2009 18:26
]