[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de 3 chars die ik heb was het toch echt lvl10. Bij lvl9 krijg je de quest, cinema stukje en wordt je automatisch lvl 10. In die stad naar die gast toe, dan pas krijg je je wings.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:26:
Van de 3 chars die ik heb was het toch echt lvl10. Bij lvl9 krijg je de quest, cinema stukje en wordt je automatisch lvl 10. In die stad naar die gast toe, dan pas krijg je je wings.
lvl 9 krijg je de quest, die brengt je uiteindelijk naar sanctum / pandemonium en dan krijg je de wings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woensdag nieuwe pc binnen, jammer dat ik nog geen aion kan spelen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inmiddels chinese client erbij, uit nood maar mijn koreanse client moeten deinstalleren vanwege de taalinstellingen. Moet zeggen dat ik stuk meer lag ondervind op de chinese servers dan op de koreaanse, al maakt het engels veel goed :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gametijd is nu dus ook verlopen. Nu wil ik wat gametijd kopen maar ik moet invullen op welke server ik zit. De naam van de server weet ik wel maar de REGIO waar de server instaat niet. Naja die bestaat uit Koreaanse tekens (net als het hele lijstje waar je uit kan kiezen bij het 1e opstart scherm van de game) dus hoe zijn jullie er ooit achtergekomen op welke server je precies zit?
Hopelijk iemand me snel helpen, dan kan ik verder met gamen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koreanse heeft toch maar 1 'server'? Of bedoel je de chinese server? (deze kan je uit je account gegevens halen als je ingelogt bent op de website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me aangemeld via deze website
http://translate.google.c...nputinfo1.asp%3Ffrom%3D78
En vervolgens via deze website de game werkend gekregen.
http://www.leakerz.com/cm...lle-nachrichten&Itemid=56
Bij stap 4 moet er een server gekozen worden, daar heb ik de bovenste gekozen (regio is dat volgensmij waar je in speelt), maar geen idee welke regio dat nou is. Dus ik zou echt niet weten in welke server ik zit aangezien ik op die vage website waar ik me geregistreerd heb ook niet veel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
In de chinese versie kun je in ieder geval links in de plaync launcher je gekozen regio zien, en ook door op de knop te drukken van regio veranderen geloof ik.

EDIT: en de site waar ik gametime kocht had de regio's in het engels en in het chinees in het keuzelijstje staan, dus kon ik de chinese tekens gewoon vergelijken.

[ Voor 34% gewijzigd door Xerion404 op 26-05-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/315/regionsf.jpg

Volgens mij was het zo

[ Voor 16% gewijzigd door superbassie op 26-05-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekkere guide, als ze de char-set niet geinstalleerd hebben :/ (box box taaltje).

Ik zit of op de 2de of op de 1-na-laatste (huisje xx noem ik die :P).

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt superbassie, nu weet ik dus dat ik op de central China server zit.
Als iemand me nu nog een goeie site kan geven waar je gametijd kan kopen ben ik helemaal blij. Ik heb er zelf ook twee gevonden alleen ik vertrouw het niet helemaal.
Kan iemand mij een site posten waar gametijd kopen goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
cn-usa.com
Betrouwbaar en zeer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de site, helaas zijn alle units out of stock, hopelijk worden ze snel weer bijgevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op welke server zit jij btw bassie? ik zit dus op north, maar heb echt enorme lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
North China - Azariel.
Maar ik ben inmiddels gestopt (lvl30). Eén van de redenen was dus de lag waardoor oa je skill chains niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat deze mmorpg echt gaat doorbreken , dat komt mede doordat het zo populair is in china . Daar zijn de meeste WoW spelers wow zat want ze hebben nog steeds geen update wat niet zo leuk is en geven deze mmorpg een kans , wat de laatste mmorpg's niet hebben gehad .

En ik zelf ben ook WoW een beetje zat en zoek iets anders en volgens mij gaat dit spel em worden , alleen vraag ik me af wanneer kunnen wij het spel official spelen ?
En ik zie dat hier al mensen zijn die het hebben gespeeld wat zijn jullie ervaringen in het spel want ik lees erg veel goede dingen erover .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel opmerkelijk hoe makkelijker het is nu alles in het engels is :D Tegen lvl15 liep ik aardig vast in korea omdat ik totaal niet meer wist wat ik nu precies moest doen (buiten die quest locators), ben ik maar gaan grinden om zo nog lvl20 te halen met gladiator en die enchants op je items 1 groot vraagteken was :P

Dus nu maar spiritmaster, met die pet heb ik wat meer ruimte voor lag, mede door die taunt skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:26:
North China - Azariel.
Maar ik ben inmiddels gestopt (lvl30). Eén van de redenen was dus de lag waardoor oa je skill chains niet lekker werken.
Ah, dan lag dat toch niet aan mij. Heb het ook eens geprobeerd en heel vaak druk je op je skill en duurt het vervolgens vaak zelfs enkele seconden voor je skill ook wordt uitgevoerd. Combo's zijn dan inderdaad niet te doen en soms ga je zelfs bijna dood doordat je zit te wachten tot alles wordt uitgevoerd en als het dan uitgevoerd wordt, gaat het zo snel dat je met je eigen skills achterloopt op je tegenstander..nu ben ik nog niet zo ver (lvl 4) maar toch...zal op latere levels vast nog veel vervelender zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zeker later in PvP is het zeer vervelend ja en het haalt gewoon veel Aion plezier weg (maar het blijft een topgame!).
Ach, die Chinese servers zijn ook niet voor ons bedoeld dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Viel me trouwens wel op dat ze bij korea aion de stemmen hier en daar hebben aangepast, bij spellcasting. Bij China aion gebruiken ze nog de 'oude' stemmen, bij korea klinken de dames een stuk 'hoger'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aion startdatum eindelijk bevestigd door NCsoft.

http://eu.aiononline.com/...est_weekend_starts_june_5

>:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Van een beta event, he mensen, niet de releasedatum dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik ga toch een potje rellen als ik niet in de beta zit :(
(alle ex TR spelers zouden toegang krijgen tot de beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik het woord releasedatum gebruikt bassie:P

De start datum van de eu/us service van de game aion :)
Dus 3 dagen closed voor family en friends en daarna worden alle longterm customers van NCsoft benaderd om mee te gaan testen.

De releasedatum van de retail zal gewoon zoals aangekondigd in de herfst zijn,maar zoals iedereen weet is er ook zoiets als open beta(en als er geen grote bugs worden gevonden dan gaat je beta account gewoon over in de retail zonder wipe ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nee maar ook het woord 'beta' niet en er zijn genoeg mensen die dan gelijk aan nemen dat Aion al uitkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok Bassie daar zit wat in,maar toch ben ik blij dat er eindelijk licht aan het eind van de twee jaar durende tunnel is gekomen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
Spam

[ Voor 98% gewijzigd door PromoX op 04-06-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar een ticket naar NCsoft gestuurd, ben nu wel benieuwd wie nu wat gaat krijgen. Als ze de chineze concept aanhouden (geen betaling voor client) ben ik weer een puntje op mijn 'lijst' kwijt, hou ik enkel nog 1 maand gametime over. Naja, en een pre-order, maar die kan zo goed als iedereen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik heb inmiddels m'n betakey, nu nog wachten tot 'ie begint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik vond dat bericht van AlexOo niet echt spam.
Heb er toch mooi een all event beta key gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Hier toch ook mensen met een key?

Ik had even niet op Aion gelet aangezien er al een hele poos alleen nieuws was over Korea.. en dan zijn er direct geen betakeys meer. :(
Beetje frustrerend sinds ik al sinds eind 2006 op het spel aan het wachten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Speel het momenteel een beetje op de Chinese public test server. Dusver free of charge en aangezien ik toch richting EU versie ga zodra deze gereleased wordt is de mogelijkheid tot loss of character nou ook niet echt iets waar ik me zorgen om maak :p.

Moet zeggen dusver is de game iig erg goed. Ziet er goed uit, omgevingen zijn mooi vormgegeven en goed gedetaileerd. Qua stabiliteit ligt de game gewoon echt prachtig, fps rates van zo'n 60~100 ook al is het druk op het scherm. Plenty of quests, met goede rewards van wat ik zover heb kunnen zien. Vele grafisch mooi uitgewerkte effecten, etc.

Al in al is het gewoon een complete game, zeer goed gedaan. Laat WAR waar ik vandaan kom lijken op het spelen van een alfa game, lol. Zodra het uit komt zal ik het iig aanschaffen, heeft zeker potentie dit spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik op die chinese server heb, en of dat nu aan mijn PC ligt geen idee...mijn framerate is geweldig goed...altijd rond de 60 fps...maar regelmatig heb ik toch een enorme lag bij het spelen. Ik klik iets aan, loop daar vervolgens heen...loop er nog een keer heen, nog een keer en nog een keer en als ik dan eindelijk op de plek ben aangekomen blijk ik soms weer helemaal terug bij het begin van mijn wandeling te staan en kan het nog eens doen.

Of ik wil een quest afronden, dus inleveren bij de rewarder...maar die kan ik aanklikken..wachten, meer wachten..nog meer wacht...en nog meer wachten en dan ineens kan ik toch mijn quest afronden. Zelfde geldt voor de gevechten, waardoor de combo's vaak al niet eens uit te voeren zijn.

Maar consistent is deze lag niet, heb ook momenten gehad dat het zeker een half uur lang behoorlijk soepel liep. Nog niet kunnen ontdekken waar het aan ligt. Het is op die momenten namelijk ook niet drukker dan de momenten dat het wel soepel loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is zo'n beetje bij iedereen die de chinese versie speelt, het zijn enorme spikes. Het is jammer, korea speelt een stuk fijner maar snap je de ballen niet van, chinese is leesbaar maar weer niet speelbaar. Einde van de rit: Kom maar op met die Aion voor US/EU :) (ik ga ws US spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dat is het nadeel van de Chinese versie ja.
Ik heb net ff de EU beta gespeeld en het voelt echt heerlijk aan! Geen lag of wat dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En wat krijg ik net in mijn mailbox? Aion beta invite :P

Downloaden en spelen maar :+
Space in the closed beta is very limited, but you won't need to hunt through the Internet to find a key—we have applied an access key already to your NCsoft Master Account!
Dat is wel liev :> Volgende beta is 19 t/m 21 juni, Asmodian kant lvl1 t/m 10.

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 06-06-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Heb je ook een bron daarvan?
Gister dus ff de beta gespeeld, maar het begin gebied is echt overvol :P Dus dit beta event laat ik maar ff gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat in de NCsoft email naar oud-TR spelers:
*Second Closed Beta Event*

*Dates: June 19, 2009 -- June 21, 2009*

*Features: Asmodian race, levels 1 -- 10*
Preorder Aion to ensure access to this and all future beta events.
Vraag ik me alleen op welke server ik nu precies zit, lijkt erop dat ik op de US zit. Normaal staat er achter de game in NCsoft launcher (EU), en die mis ik bij Aion.

Edit: opgelost:
If you are trying to log in to the client and getting an error message telling you that your username or password are incorrect, please try one of the below fixes:

1) You may have the wrong region selected on your NCsoft Launcher.
Go to your NC Launcher application.
Click on File > Settings.
Click on the Advanced tab.
Select the correct region and click OK.
Restart the NC Launcher and try again.

2) You may have downloaded the incorrect client early on accident.
Download the latest launcher here: http://aion.patcher.ncsoft.com/liteinstaller/Aion.exe

Let dus goed op welke settings je launcher hebben, zodat je niet op de verkeerde server terecht komt :P

[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 06-06-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
EU en US client zijn allebei hetzelfde. En als je niet kan inloggen moet je ff kijken of bij instellingen in NCsoft launcher je Region op Europe hebt staan als je een EU key hebt en op North America als je een US key hebt.

Edit: je hebt het al gevonden zie ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door superbassie op 06-06-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Wel jammer dat er geen pve end game in komt, het spel zelf heeft absoluut potentieel maar nu zal het weer de zoveelste pvp mmo worden (en dus niet concurreren met wow, wat gezien het dalende niveau absoluut wat competitie nodig heeft)
Ik moet zeggen dat ik t questen wel leuk vind (chinese beta), alleen die suffe xp limitatie die die chinezen na een aantal uren spelen krijgen :S

[ Voor 15% gewijzigd door blouweKip op 07-06-2009 04:27 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
blouweKip schreef op zondag 07 juni 2009 @ 04:27:
Wel jammer dat er geen pve end game in komt, het spel zelf heeft absoluut potentieel maar nu zal het weer de zoveelste pvp mmo worden (en dus niet concurreren met wow, wat gezien het dalende niveau absoluut wat competitie nodig heeft)
Ik moet zeggen dat ik t questen wel leuk vind (chinese beta), alleen die suffe xp limitatie die die chinezen na een aantal uren spelen krijgen :S
Ik spreek geen woord Koreaans, maar dit lijkt mij ergens wel duiden op iets van PvE endgame. http://power.plaync.co.kr/aion/인드라투+요새

Sowiezo heb ik al wel wat filmpjes gezien van wat lvl 50 raid bosses ofzo, geen idee waar ze precies zitten en al maar er is iig al wel iets in de trend van PvE. Waarschijnlijk zal het allemaal een stuk duidelijker worden zodra we meer informatie krijgen in een taal welk we ook daadwerkelijk kunnen begrijpen :p. Dusver is en blijft het meeste Koreaans of Chinees.

As for dat laatste moet je bij de Chinese regering zijn met hun stomme regelgeving, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister een Chanter gemaakt, enorm druk maar in de late uurtjes was het wel wat beter te doen. Het heeft voordeel als je al wat 'bekender' ben met het spel, lvl9 en meteen quest/wings halen en weg van de starter zone. Chanter wordt denk toch mijn favo, beetje buffen, beetje healen en lekker meppen.

Snap nu ook iets meer van het verhaal, best interessant. Ik krijg wel random messages van 'instance will be reset in XX minutes', dus er zitten wel al instances in. Samen met die eerste boss net buiten de 2de 'level' stad, verwacht ik wel end-game PvE content. Maar in die trand, WoW heeft wel een aardig stukje 'elitair' raiding content, die imho nog steeds enorm saai is.

Ik verwacht, naja hoop eigelijk, dat hier de classes veel meer benut worden, dat het niet enkel het RPS heal/dps/tank is, maar dat alles een rol gaat spelen. In de US/EU versie heb ik in iedergeval geen XP limitatie gevonden, heb toch aardig wat uurtjes al gelvled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Sowiezo heb ik al wel wat filmpjes gezien van wat lvl 50 raid bosses ofzo, geen idee waar ze precies zitten en al maar er is iig al wel iets in de trend van PvE. Waarschijnlijk zal het allemaal een stuk duidelijker worden zodra we meer informatie krijgen in een taal welk we ook daadwerkelijk kunnen begrijpen :p. Dusver is en blijft het meeste Koreaans of Chinees.
Waarschijnlijk betrof dat een worldboss, ik las ergens dat er geen instances gepland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
blouweKip schreef op zondag 07 juni 2009 @ 04:27:
Moet je een adult account van je huidige account maken, heb je dat probleem niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Moet je een adult account van je huidige account maken, heb je dat probleem niet. :)
Bedankt voor de tip, net gedaan en dat scheelt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch nog even lvl13 weten aan te tikken en meteen even die professions even geleerd. Nu even verder proberen op de koreaanse kant, heb bergen screenshots gemaakt om bepaalde quests wat makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Welk level ben je nou @ K-Aion? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog niet zo bijzonder hoog, ik zat enorm vast op die quests, gladiator is dacht 19 en spiritmaster 14.

Probleem was dat mijn Korea en Chinese niet naast elkaar wilde draaien, dus het was puur gokken met die quests. (en helemaal met de skills en die enchants op je items).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hm, had op de Koreaanse servers niet zo'n probleem met questen. Gewoon de questnaam kopiëren en in dat witte balkje plakken @ http://power.plaync.co.kr/aion/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je de tekst kopieren? Weer wat nieuws geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ja, in quest menu, Ctrl+rechtermuisknop (kan ook een andere combo zijn, weet ik niet meer) op de quest dan kopieert 'ie hem. Dan dus plakken op die site en dan krijg je met plaatjes en al uitgelegd wat je moet doen. Desnoods de pagina vertalen met Google translate. Zo kom je een heel eind. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooi, dan ga ik daar weer even aan de slag :D Vond de chinese versie iets te veel lag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat er een 2e open beta kwam, van 19 - 21 juni?
Toen had ik even opgezocht hoe je eventueel een key kan krijgen. Bleek dat je een RP verhaal over je char moest beschrijven om een kans te maken, of zijn er ook andere mogelijkheden?
Ik ben niet zo erg into roleplay, d.w.z. een verhaal verzinnen over m'n char boeit me niet zo :) roleplaying games dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mailtje van NCsoft is wat vaag daarover:
The second Aion closed beta event begins on June 19, 2009. Preorder Aion to ensure access to this and all future beta events.
Als ik dit lees kan je dus ook toegang krijgen middels de pre-order, maar ik zie dat ding nog nergens beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, pre-order zou ik best willen plaatsen.
Vraag me alleen af of m'n computer dit spel kan gaan draaien. Wel ga ik voor die tijd m'n RAM upgraden van 1 naar 2GB minimaal. Verder is het een 3200+ Athlon en één of andere Geforce FX videokaart, waar ik de specificaties niet van weet, maar ik geloof een 6800 (van een maat gekregen). Ben geen typische Tweaker die al z'n specs uit z'n hoofd weet :P
Maar ik had begrepen dat de systeemeisen niet vreselijk hoog zullen liggen, dus ik heb hoop :)

Edit: Zo te zien wel, al kom ik net boven de minimale eisen te liggen denk ik... beetje extra RAM zal wel veel doen. Veel geld heb ik er (nog) niet voor over, kan ik aan betere dingen besteden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heel veel mensen zijn juist verbaasd over hoe 'soepel' het draait met alle toeters en bellen aan, het lijkt aardig 'oudere' PC vriendelijk. Al wordt een 3200 Athlon toch wel erg krap, je kan altijd eventueel chinese of koreaanse versie proberen, maar als ik zo de graphic settings bekijk kan je echt een enorme hoeveelheid uitschakelen.

(ben ik trouwens de enige die bij de engelse versie wat scheef keek naar de plaats 'poeta'? :P).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Onder andere Game Mania biedt de pre-order nu al aan.
Eigenlijk zou vandaag de pre-order officieel worden, maar dat is verschoven naar 17 juni. Dan komen er vast ook meer bedrijven die de pre-order zullen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerd topic. :)

edit.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lokale gameshop hier was altijd betrouwbaar voor preorders van veel games, morgens eens vragen daar of ze al wat meer weten :) Anders toch maar de NCstore zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem nu bij gamemania pre-ordert krijg je dan beta acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, er is 'pre order' en 'pre order' :P
Een winkel waar je hem gewoon reserveert tot de client arriveert is niet echt een preorder, denk dat je echt de pre-order client nodig hebt om in de volgende beta te komen. Volgens mijn TR lijstje hoor ik hem in iedergeval te krijgen, maar ze zijn erg tegenstrijdig. (supportticket zegt geen beta, dezelfde dag krijg ik beta acces).

De tekst zegt 'ensure to have acces', dus een soort van zekerheid dat je er in iedergeval in komt, verwacht dus dat er gewoon ook weer website beta keys worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Als je bij Game Mania een key wil moet je hem in de winkel zelf reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Vraag me alleen af of m'n computer dit spel kan gaan draaien. Wel ga ik voor die tijd m'n RAM upgraden van 1 naar 2GB minimaal.
Het draait echt supergoed, tot nu toe ben ik onder de indruk hoe lekker ze die farcry engine hebben draaien.
Omgevingen zijn misschien wat minder gedetailleerd maar water/structures/characters zijn echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Zit even te kijken om te pre-orderen.
Klopt het dan dat ik mee kan doen met het volgende beta event?
En in de NCStore kan ik nergens iets van pre-order vinden :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is nog minimaal 3 maanden niet uit begrijp ik, dus ik durf het wel aan om dit spel te gaan pre-orderen, na alle berichten (ook op andere fora) dat het op mindere systemen nog steeds draait. Een kleine upgrade van m'n computer kan ik wel verzorgen, maar een nieuwe mobo+cpu+videokaart zit er bijvoorbeeld niet in (krijg je met heel huishouden+kind+auto+etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga helemaal niets pre-orderen.
Ik ga geen game bestellen die nog lang niet uit is, en uit ervaring kun je weten dat vele games als geweldig worden bestempeld op het moment dat de release datum nog een tijdje op zich laat wachten. :)
Ik laat me ook niet op naaien met in game items en zo die je meestal met een pre order krijgt. In tegen deel zelfs, als het te veel verschil maakt is het een reden om de game niet te kopen. :p

Ik heb te veel hypes in de games wereld mee gemaakt, en keer op keer had ik de games (als ze echt goed bleken te zijn) op tijd in huis en zaten de mensen met pre order te wachten op de "volgende lading".
Die bedrijven bewijzen zich eerst maar eens eerst ipv in hun mooie blauwe ogen te vertrouwen, teveel games die gewoon weer het zelfde brengen atm. :)

Ik houd dus ook dit forum enzo in de gaten, dan mogen jullie lekker hypen met z'n alle. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je weet dat dit spel wel al uit is zeker 6 maanden, alleen nog niet hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
blouweKip schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:42:
[...]

Het draait echt supergoed, tot nu toe ben ik onder de indruk hoe lekker ze die farcry engine hebben draaien.
Omgevingen zijn misschien wat minder gedetailleerd maar water/structures/characters zijn echt super
Omgevingen zijn juist goed gedetailleerd in AION, vergelijk het met de kale werelden van vele recente MMO's als WAR springt het er echt ver bovenuit. Enige uitzondering welk ik kan bedenken van een recente MMO met free roaming world welk er voorbij gaat is AoC maar daar houdt het dan ook mee op.

Vooral het weinige repetitiviteit van meshes ivm andere games helpt er echt bij, bossen bijvoorbeeld in welk je niet gewoon copy paste trees hebt maar verschillende bomen, bosjes, etc. Plus de grote variatie in omgevingen per map, etc. Er is veel op dat soort details gelet en het geeft een mooie spelwereld.

Uiteraard is het geen grafisch hoogstandje als je het vergelijkt met recente PC games non-MMO, maar als altijd is dat ook eigenlijk niet te verwachten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:55:
Je weet dat dit spel wel al uit is zeker 6 maanden, alleen nog niet hier?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Omgevingen zijn juist goed gedetailleerd in AION, vergelijk het met de kale werelden van vele recente MMO's als WAR springt het er echt ver bovenuit. Enige uitzondering welk ik kan bedenken van een recente MMO met free roaming world welk er voorbij gaat is AoC maar daar houdt het dan ook mee op.
Ik had t meer over de textures, welke absoluut niet van dezelfde kwaliteit zijn als objecten en npc/spelers, verder voelt de wereld leger aan dan bijvoorbeeld wow.
Staat tegenover dat het questen/etc zeer goed gedaan is, jammer dat er waarschijnlijk geen fatsoenlijk pve in zal zitten (en daarom concurreren ze dus niet met wow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit weekend volgt de 2de closed beta, communicatie met NCsoft gaat als vanouds weer compleet bagger. Support grappig genoeg verteld per ticket steeds wat anders, pre-order komt niet, komt wel, spelers krijg wel EU/US keuze, moeilijk gebeuren.

Wel even mogen genieten van een rebooted server op chinese server, even momentje van haast geen lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Gamemania.nl kan je aion pre-orderen.

als je daarna betakey@gamemania.nl mailt met alle details van de order krijg je beta key, die geeft toegang tot alle events.

succes !!

Als iemand nog in een legion is geïnteresseerd bezoek mijn website eens hier.

We hebben aardige doelstellingen en op dit moment nog wel 0 members. ben ook op zoek naar mensen die kunnen helpen opzetten.

Elsavita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Aion open beta test in augustus (bron: Eurogamer en Massively)
Dates have surfaced for the closed and open beta tests of Aion: The Tower of Eternity, NCsoft's next MMO, indicating that the game could well be ready for an early autumn release.

Having already tested the game extensively before its Korean launch last year, NCsoft is contenting itself with a series of short weekend tests in the West. The first phase of closed beta took place at the end of E3 week, which explains why we missed it. Sorry.

According to Beckett Massive Online Gamer magazine (spotted by Massively), open beta testing takes place between August 14th and 23rd, indicating that an early autumn release is very much on the cards for the sumptuous, East-meets-West MMO.

Here's the full list of upcoming dates, with the parts of the game being tested each time:

* 19th to 21st June: Closed beta, Asmodian faction, levels 1-10
* 3rd to 5th July: Closed beta, Asmodian faction, level cap increase
* 17th to 19th July: Closed beta, The Abyss (high-level player-versus-player zone)
* 14th to 16th August: Open beta, phase one
* 19th to 23rd August: Open beta, phase two

These dates are "accurate as of press time", according to Beckett, and the closed beta dates certainly tally with what Eurogamer has heard from NCsoft privately.

You can find out more and get involved with beta testing at the Aion website, or explore some previews and luscious media at our own Aion gamepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had mijn onvrede geuit bij community manager, diezelfde avond nog mail:
As a dedicated Tabula Rasa subscriber, you were promised a cornucopia of Aion benefits:
-Aion beta event access
-Aion preorder benefits
-30 free days of Aion, including digital client
Ik hoef dus niets meer te doen, client, preorder en beta acces in de pocket :D

Dan wat meer info over de pre-order:
To be specific, you will receive all the same benefits as someone who has preordered the Aion game:
-Access to all closed and open beta events
-Headstart access
-Character and server preselection access
-Several in-game digital items, including the Dark Cloud Hat, Amulet of Lodas,
-and the Ancient Ring of Wind
En meteen de CE besteld bij Bol.com, samen met gamemania de samenwerkende verkopers van Aion. Totaal komen er 15.000 CE exemplaren, dus maar hopen dat ik er eentje krijg :)

De chinese server op het moment is stuk minder laggy, af en toe kleine spike maar verder gaat het goed. Snap nu eindelijk ook wat al die skills doen van spiritmaster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Die melding op de beta accounts (china obt) mbt de resterende speeltijd, valt daar wat aan te doen? (behalve een nieuwe account aan te maken)

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 18-06-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net AION CE gepre-orderd en ook een beta key ontvangen.

Dat wordt morgen ff helemaal doodspelen :P

Duurt wel lang voor het gedownload is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Is er al iets bekend over hoe je aan de beta key komt als je bij bol.com besteld hebt?
Ben erg benieuwd naar deze game en na WoW, WAR etc. wel weer eens toe aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scim schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:08:
Is er al iets bekend over hoe je aan de beta key komt als je bij bol.com besteld hebt?
Ben erg benieuwd naar deze game en na WoW, WAR etc. wel weer eens toe aan iets anders.
bij Bol.com krijg je geen preview key, beste wat je kan doen is bestellen via NCsoft of via game mania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
laat maar het gaan om een week pass zie ik nu :P

[ Voor 79% gewijzigd door Wognummer op 19-06-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:25:
[...]

bij Bol.com krijg je geen preview key, beste wat je kan doen is bestellen via NCsoft of via game mania
Hmm, vreemd, ze staan namelijk wel erbij op de preorder site van Aion. Dan cancel ik dus maar mijn versie bij Bol.com en bestel ik hem ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond om 20.00 uur is de beta toch weer open?

Edit: Ja om 21.00 uur begint ie. Had het verkeerd gelezen

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
De closed beta ja, 21:00 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel schijnbaar op chinese versie op een rustige server, lag is al paar dagen enorm stuk minder. Dus nog lekker doorgaan op mijn spiritmaster, gaat nog moeilijke keuze worden welke class ik uiteindelijk wil gaan spelen.

Die pets van spiritmaster zien er echt stoer uit (die laatste earth spirit, woei), maar chanter bevalt me ook enorm. Als laatste templer, de tanker, al is die voor solo iets minder qua lager dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gisteren kreeg ik ook deze email zonder wat te kopen, helemaal gratis

Congratulations! You are invited to the Aion closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion.

The second Aion beta event begins this Friday, June 19th, 2009 (12:00 PM PT, 9:00 PM CEST, 8:00 PM BST) and runs through June 22nd, 2009 (12:00 PM PT, 9:00 PM CEST, 8:00 PM BST). In this second event, beta testers will play Aion as the Asmodians, who occupy the top half of Atreia, known as Asmodae.

Ik ben gelijk aan het downloaden maar hij stopte op 97%. Ik heb gekeken of er nog schijfruimte was en er was nog 10 GB over. Heb hem maar overnieuw laten downloaden en is op dit moment op 73% en ik hoop dat het werkt want

AION _/-\o_

Edit: Stopt weer op 97%, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:25:
[...]

22 juni gaat Bol.com een soort pre-order actie houden waar ze waarschijnlijk wel keys gaan weggeven. Maar goed, daar is verder nog niet veel over bekend.

Anders kan je hem ook bij Game Mania bestellen, dan krijg je gelijk een key. Nadeel is wel dat je de box zelf zal moeten ophalen aangezien ze niet bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:03
Wat grappig. Aangezien ik tabula rasa gespeeld heb, kreeg ik gisteren een closed beta key + gratis spel + gratis 30 dagen gametime als de game uit is. Goeie service van ncsoft!

/edit
Oh joepie, 5.3 gig downloaden. Of mag ik dat niet zeggen van de NDA? :P

[ Voor 18% gewijzigd door kramon op 19-06-2009 21:40 ]

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Let wel op je NC launcher, dat hij wel op Europe staat, anders zit je dus op de verkeerde server, kan je hele client opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
kramon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:40:
/edit
Oh joepie, 5.3 gig downloaden. Of mag ik dat niet zeggen van de NDA? :P
Mag je zeggen hoor, NDA is vorige week opgeheven. :P
SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:48:
Let wel op je NC launcher, dat hij wel op Europe staat, anders zit je dus op de verkeerde server, kan je hele client opnieuw downloaden.
EU of US client maakt niets uit, is allebei hetzelfde, je moet alleen de region in de NC launcher ff op Europe zetten en niet op North America.

[ Voor 47% gewijzigd door superbassie op 19-06-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel leuk dat je ook nog kan spelen op de characters van vorige beta, maar je geen lvl up meer krijgt.

Ik trachte wat stemmen op te nemen, gameguard dacht er helaas iets anders over, dus maar korte omschrijving:

male
voice 1: zware stem, simpel
voice 2: normale stem
voice 3: bruce lee style woaaaahhh
voice 4: hoge stem, normaal

female
voice 1: normaal
voice 2: liets lager, schor
voice 3: hoog stemmetje
voice 4: hoog anime stem (eeee eeee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb het nu een paar uur gespeeld maar ik weet niet wat ik van moet denken. Het is steeds van, maak 5 monsters af, krijg reward, maak 10 monsters af, krijg reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:22:
Ik heb het nu een paar uur gespeeld maar ik weet niet wat ik van moet denken. Het is steeds van, maak 5 monsters af, krijg reward, maak 10 monsters af, krijg reward
De eerste paar missies misschien, maar ik was nu al weer bij een missie waarbij ik een portal moest vernietigen door middel van 3 energy generators.

Dit is ook nog maar een beta en pas het begin van het spel, later komen de betere missies wel(hoop ik)

[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:22:
dit gebeurt niet in wow... oh snap wow heeft precies hetzelfde... en de quests worden anders naarmate je hoger lvl wordt, lvl 1 - 10 is geen indicatie van de quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Ik wil ook een CE gaan pre-orderen, maar ik vraag me nu af bij welke winkel ik dit het beste kan doen. bol.com geeft kennelijk geen preview keys uit en bij game mania kun je wel pre-orderen, maar er wordt voorzover ik kan zien nergens een prijs genoemd. Iemand die daar gepre-ordered heeft een idee wat ze vragen?

Play.com is een van mijn favoriete winkels en daar hebben ze de CE voor € 64,95, alleen kan ik ook daar niets vinden over preview keys. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
XXlerator schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:27:
Ik wil ook een CE gaan pre-orderen, maar ik vraag me nu af bij welke winkel ik dit het beste kan doen. bol.com geeft kennelijk geen preview keys uit en bij game mania kun je wel pre-orderen, maar er wordt voorzover ik kan zien nergens een prijs genoemd. Iemand die daar gepre-ordered heeft een idee wat ze vragen?

Play.com is een van mijn favoriete winkels en daar hebben ze de CE voor € 64,95, alleen kan ik ook daar niets vinden over preview keys. :?
Bij Game Mania wordt hij waarschijnlijk ook 79 euro, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Je krijgt daar wel sowieso een beta key.
Maar ik zou even wachten, morgen schijnt Bol.com met een beta key actie te komen dus dan zou je daar ook een key krijgen als je hem gaat pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:43
Ik heb een aantal dagen geleden ook de CE bij bol.com gepreorderd, nu staat er dus ook op de website

"Pre-order nu en begin eerder met spelen!
Krijg 3 weken eerder toegang tot de servers zodat je een wereld kan kiezen en een character kan aanmaken, begin 48 uur eerder met spelen en krijg 3 unieke items die je character sterker maken."

dus ook met bol.com kan je eerder spelen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:01
Hmm, als je de "engelen" kant speelt krijg je een paar opmerkelijke titels....

Tot zo ver 3 titels gekregen.

Lichte spoiler.
spoiler: Okeeehh....
Animal Lover, Tree-hugger, Poeta's Protector

Dan zet ik er wat vraagtekens bij..

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Oggy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:25:
Hmm, als je de "engelen" kant speelt krijg je een paar opmerkelijke titels....

Tot zo ver 3 titels gekregen.

Lichte spoiler.
spoiler: Okeeehh....
Animal Lover, Tree-hugger, Poeta's Protector

Dan zet ik er wat vraagtekens bij..
hmm, creatief team.. :')
Wat krijg je als je 'exhalted'-status? Prinses Margriet als companion?

[ Voor 8% gewijzigd door Macchill op 22-06-2009 10:36 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:43
heb kort bij een vriend de beta mogen spelen, maar inderdaad je hebt als je de meeste quests heb gedaan op level 10 al 3 titles. vraag me dan af hoeveel titles je hebt als je level 50 bent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Voor mensen die absoluut geen zin hebben om te preorderen, g2play.org verkoopt pre order keys voor €5.49

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ondanks dat ik mijzelf heb voorgenomen NOOIT meer mee te doen aan een MMO launch omdat deze altijd tegen vallen en er ALTIJD problemen zijn (SWG, WoW, AoC, WAR etc) heb ik toch maar een pre-order gedaan... :-)

Maarum vraagje (omdat ik te lui ben om hetzelf uit te zoeken) kom je ook in aanmerking voor een beta-key als je de standaard versie pre-ordered ipv van de CE?
Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.