[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

welke guide gebruik jij nu? ik had eerst een guide van inferno, maar die is offline nu

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Ik kijk voornamelijk op dit forum. Ook had ik een guide die de eerste quests een beetje uitlegde, maar die kan ik ff niet vinden.
Hier staan ook nog wel interessante dingen.

Het is maar goed dat je op de radar kunt zien waar je heen moet voor een quest, anders zou het niet te doen zijn. :P

Ik ben btw begonnen aan de Asmodian kant op de eerste server, waarom weet ik niet want ik klikte op goed geluk. Wel weet ik dat ik een mage ben en vanaf lvl 9/10 een sorcerer wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 07-03-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de engelse versie uit dan? Ik dacht dat dat begin 2009 was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens pas tegen Q3 van dit jaar, mischien nog wel later.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
SinergyX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:26:
De wereld:
Is groot, best heel groot. Helaas is niet de hele wereld 'free roaming', als je van 1 continent doorloopt naar de ander krijg je even kort een laadscherm. Elk continent is weer verdeeld in gebieden, welke flink verschillen van elkaar. Van een verdorde woestijn achtige omgeving tot een bosrijke omgeving, het vliegen is per gebied ingesteld, al lijkt het dat je dit later vrij kan spelen oid. Het verplaatsen tussen plekken gaat via portals en een soort van 'vogel', portal voor lange afstanden tussen continenten, vogel voor de kortere binnen een continent.
Hm, merk toch wel dat, hoewel de wereld op zich groot is, de zones het toch wel een stuk kleiner doen aanvoelen.
De zones zijn mooi maar gewoon erg klein en vaak is er maar één pad die van de ene naar de andere kant gaat. Ik mis gewoon de uitgestrekte gebieden! Hopelijk dat het in de Abyss anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Even een kick voor het Aion topic. De Chinese OBT is er en er is al een english patch uit! Dus je kunt nu vrijwel volop van de game genieten, ik heb nog geen idee of het vertaalwerk van goede kwaliteit is, maar van de screenshots heb ik wel af kunnen leiden dat het goed gedaan is.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=357662

Daar staat de guide ;) Good luck.

Edit: Snellere mirrors: http://games.on.net/filelist.php?app=1565&menu=1

[ Voor 9% gewijzigd door WolfsRain op 10-04-2009 14:56 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hm, eens testen of die language patch ook werkt op de koreaanse versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik heb hem nog niet werkende gekregen voor de Koreaanse versie, maar misschien dat ik het niet goed gedaan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik wilde Aion wel eens proberen, maar het gebruikt gameguard, wat niet werkt op windows 7. Verder is gameguard sowieso rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameguard is een rootkit :(

Verder heb ik China OB gedaan van het weekend en kan niet wachten tot hij uit komt in in US/EU :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enig succes met die language pack zonder teveel gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 20:26:
Al enig succes met die language pack zonder teveel gedoe?
Werkte perfect. Tot level 25 was alles ondersteund. Daarna niet meer, omdat men niet verwacht dat je verkomt dan 25 in een test van 1week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan dit spel te gaan spelen :)

Jammer dat we nog een half jaar moeten wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerion404 schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:11:
Ik wilde Aion wel eens proberen, maar het gebruikt gameguard, wat niet werkt op windows 7. Verder is gameguard sowieso rommel.
Ik heb windows 7, en gameguard werkt zonder enige problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb geprobeerd die chinese versie van Aion goed te krijgen, maar helaas ik wordt niet echt wijs met die taal. :P Blijf aan het updaten zo, en nu update de client keer op keer hetzelfde. Dus maar even wachten tot de engelse beta.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Updaten kan wel ff duren. Daarna Engelse patch downloaden en gaan met die banaan.
Op de EU/NA beta kan je lang wachten want die komt er namelijk niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah gedaan, maar alsnog blijf ik problemen houden. En sinds wanneer geen beta meer? Ik ben al eventjes journalist-af dus ik volg echt niets meer. :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Aion China is sinds een paar weken geen beta meer. Er zijn wel een paar nieuwe servers bijgekomen die tot 15 mei de beta status hebben en dus nog F2P zijn. Overigens krijg je bij de retail versie de eerste 5 uur gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik wil binnenkort ook beginnen aan een MMORPG alleen ben nog niet uit welke dat gaat worden. Ik dacht zelf aan Wow. Of is het raadzaam om hier op te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'wachten' gaat nog denk ik wel half jaartje duren, met geluk wat eerder. Speel je WoW for the time being en als Aion uitkomt kijk je alsnog welke je verder wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

superbassie schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:41:
Aion China is sinds een paar weken geen beta meer. Er zijn wel een paar nieuwe servers bijgekomen die tot 15 mei de beta status hebben en dus nog F2P zijn. Overigens krijg je bij de retail versie de eerste 5 uur gratis.
Ja dat Aion China niet meer in beta stage zit dat wist ik allang. Ik doel dus het wachten op Europa.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
EU heeft geen beta en zal er ook niet komen. De retail versie komt rond september 2009 uit.
Aion is meer hardcore dan WoW, zeker de aziatische versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

'k Heb de Chinese versie met Engelse vertaling ook gespeeld, en ga er zeker op wachten!
Trouwens over GameGuard en Windows Seven, dat werkt prima als je de RC van W7 hebt. Wel moet je je snelkoppeling in Vista compatibiliteitsmodus zetten.

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

superbassie schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:00:
EU heeft geen beta en zal er ook niet komen. De retail versie komt rond september 2009 uit.
Beta informatie spreekt erg tegen merkte ik. In de Q1 reports van NCsoft wordt enkel 2H aangegeven zonder beta informatie, waar veel uit concluderen dat er geen beta komt. Maar tijdens de conference call wordt aangegeven dat de 'launch' met testfase wel geplanned staan in 2de helft dit jaar.

Mijn ticket by NCsoft werd ook aangegeven dat het 'to be announced' is, nav mijn CB acces en 1 maand gratis play.

Taiwan en japan hebben al definitieve data, dus kan je daar CB/OB bij vermelden. Maar zolang er geen datum is voor de launch van EU/US, is er ook nog geen beta bekend.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Enige wat er is, is een Family&Friends event, daar kan verder dus niemand aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En je bron is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Liv van NC Europe. Was verder ook gewoon een algemeen nieuwsbericht, is verder niets speciaals aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:26:
Liv van NC Europe. Was verder ook gewoon een algemeen nieuwsbericht, is verder niets speciaals aan hoor.
Liv is de CM voor NCwest US ( voor EU is het Ayase voor engels, Ambosse voor duits, frans is onbezet op het moment ).

Ook heeft Ayase inmiddels gehint dat er een Beta gaat komen maar niet bevestigd of het inderdaad zo is. Op dit moment zit Aion EU/NA inderdaad in de F&F fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

superbassie schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:26:
Oh ik bedoelde het niet achterdochtig hoor :> Laatste tijd is er mi beetje teveel tegenspraak bij NCsoft. (zo ook recent die Going Rogue addon van CoX, GM zegt A, CM zegt B, info-email zegt C).

Maar het zint me niet echt, omdat ik met sluiten van Tabula een pakketje 'oprotpremie' kreeg, waaronder early acces Aion en 1 maand gratis. Wil ik natuurlijk wel gebruik van mogen maken, zou naaistreek zijn als het uiteindelijk dus niet geval is.

(net als die 2 maanden gratis CoX, die ik zelf al 4 jaar speel, mag je die 2 maanden dus niet op je actieve account toevoegen.. nee dan heb ik er veel aan zeg :/ ).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:26:
[...]

Liv is de CM voor NCwest US ( voor EU is het Ayase voor engels, Ambosse voor duits, frans is onbezet op het moment ).

Ook heeft Ayase inmiddels gehint dat er een Beta gaat komen maar niet bevestigd of het inderdaad zo is. Op dit moment zit Aion EU/NA inderdaad in de F&F fase.
Dan was het Ayase, ach ze komen allebei op Aion-Source, waar ik het vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Laatst online: 23-08 22:34
Wie spelen er en waar..

Ik heb de Chinese versie werkend gekregen, tevens een 1e betaling gedaan om te zien of dat ook werkt en dat ging goed.

Heb nu de noord china server te pakken. Maar vind niet erg om van server te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Met Noord China zit je al goed. Ik zou dan de server Azariel nemen omdat daar de meeste niet-Chinezen spelen, er zijn dan ook veel engelstalige legions.
Ik zit daar ook met een assassin, Skeltah, aan de Asmodian kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nog op de koreaanse, account had ik gekregen dus vind het wel best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ja daar heb ik ook nog een lvl25 sorcerer ofso, mja, werd gek van die koreaanse taal en de Chinese versie kan je met de Engelse patch spelen en dat maakt het hele spel al gelijk 10x leuker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Laatst online: 23-08 22:34
Nog ff een vraagje....

Hoe kan ik zeg maar een global chat eruit gooien.. ik snap niet hoe ik een normaal bericht kan versturen..

NVM ondertussen al gevonden...

[ Voor 11% gewijzigd door RaymondG op 16-05-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En het nadeel van de koreaanse versie, krijg een foutmelding en weet totaal niet wat het betekend :P

Ach ja, wacht ik wel tot het hier uit komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince.
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 21:05
Dit spel wordt echt vet.
Ben WoW nu wel moe, beetje COD4 maar wordt ook saai.

Hopelijk komt Aion al voor Q3/Herfst uit, dus in het 2de half jaar (2H zoals hier onder genoemd)
Hier is het release schema

Afbeeldingslocatie: http://www.aionsource.com/forum/attachments/news-announcements/2050-ncsoft-released-q1-earning-report-clipboard01.jpg

(www.aionsource.com)

Een andere Nederlandse (officiële) Aion fansite is http://www.legionsofaion.com/ (LoA)

Hoe komen jullie eigenlijk aan een account / engelse patch? Wat ik gehoord had was dat je ID papieren nodig had om een account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Daar is genoeg van te vinden op Google en nee je hebt geen ID enzo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince.
Waar gaan jullie Aion kopen (/preorder), ik kocht WoW TBC bij Bol.com vroeger maar had hem pas 1 dag na de release binnen. Sommige mensen hadden TBC al 1 dag voor de release binnen (dan installeren en op 00:00 spelen). Graag zou ik Aion ook 1 dag voor de release datum (nog niet bekend) of zeker OP de release datum in mijn bezit hebben.

Iemand een goede site/winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan hem wss kopen via Steam ( aangezien NCsoft nu de SW via Steam aanbiedt ) of anders gcshop.nl wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Volgens jou is de Aziatische versie anders dan de EU/US release van Aion?
In welk opzicht zouden de 2 clients verschillen dan?
En heb je hier een bron van?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Aion voor EU/NA zou aangepast worden naar westerse MMO maatstaven.
Geen zin om de bron te zoeken, werd gezegd door een CM ergens op Aion-Source.

/edit
Dit wordt nu overigens door sommigen weer ontkent.

[ Voor 30% gewijzigd door superbassie op 19-05-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince.
Waarschijnlijk is het net zoiets als bij WoW, in China weinig bloed / botten zichtbaar etc.
Er zullen misschien wat quest / teksten aangepast zijn, maar het blijft waarschijnlijk het zelfde. (misschien dat China eerder een nieuwe patch krijgt, maar dat weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft WoW bloed en botten dan? :+

Zover ik Q1 conferance call heb kunnen volgen zou enkel dus de taal en betaalsysteem per continent/land worden aangepast. (zoals korea die time/hour cards hebben, waar wij gewoon 1 month play krijgen).

Grappig dat diverse winkels de client op medio september hebben staan als release.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 19-05-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince.
Zeker wel botten (undeads werden in China veranderd zodat je geen botten meer zag)
http://www.sk-gaming.com/...World_of_Warcraft_license

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince.
http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=74885

Een Nederlandse webshop die dit aan bied?

Edit: het gaat me vooral om de bonus;

"Reserve Aion and receive exclusive in-game items as well as early access to Aion. The preorder bonus comes with:

* Access to all Aion Beta events, and early head-start access to Aion live game.
* Access to Aion server and character preselection.
* Exclusive in-game items including the Dark Cloud Helmet (stat boost), Talisman of Lodas (XP boost), and the GameStop Exclusive Ancient Ring of Fire.

Available for online and in-store customers only while supplies last."

[ Voor 70% gewijzigd door Vince. op 21-05-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pre-order kit, denk wel dat diverse shops die dit gaan aanbieden, ik verwacht hem zelf van NCstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dat is dacht ik voor de NA release, voor de EU is er nog geen pre-order pakket bekend, maar die zal er ook wel komen neem ik aan.
Volgende week horen we er meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:55
Is inderdaad een leuk bonus pakket, die ga ik zeker in de gaten houden want was toch al van plan om vanaf launch te spelen.
Chinese OBT beviel goed, enige wat echt miste was het sociale aspect maarja dat was te verwachten.
Heb best hoge verwachtingen maar we gaan het beleven :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geruchten dat September release meer waarschijnlijk is: pc.ign.com/articles/985/985368p1.html

tijd om de recruitment op te schroeven voor mijn legion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik loop m'n collega's al te pushen, stagiaires willen mij alleen niet als leader :< bastards

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
superbassie schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:26:
Aion voor EU/NA zou aangepast worden naar westerse MMO maatstaven.
Geen zin om de bron te zoeken, werd gezegd door een CM ergens op Aion-Source.

/edit
Dit wordt nu overigens door sommigen weer ontkent.
"The localization effort is enormous, with a vast amount of content. Aion is not simply being translated, a team of dedicated content writers are re-creating the written dialogue and content to provide AAA quality and to ensure that it is culturally relevant for our audience. We are going to do this launch "right" rather than fast."

Komt van A letter to our fans.

Qua gameplay zal er daardoor niet veel veranderen denk ik, meer in trend van begrijpelijkheid als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Aion heeft inmiddels patch 1.2, patch die je naar lvl 50 laat lvl'en, meer xp en meer quests. C-Aion heeft dit niet hierdoor is er een grotere grind in C-Aion vanaf lvl 30.

Als N/E-Aion gereleased word zit de 1.2 patch er al in, maw het word voor de westerse markt gemakkelijker gemaakt om te levelen. Naar mijn menig is lvl'en in Aion super makkelijk ( in vergelijking met L2 ). zorg dat je in een grp. kan lvl'en, ga vanaf lvl 25 naar de abyss, doe wat quests etc en het is simpel.

Westerse markt is door wow te veel ingesteld op makkelijk lvl'en met quests en niet ervoor werken. Iets wat NCsoft door de 1.2 patch te implementeren met launch gaat opvangen. Dit is ook een onderdeel van de localization.

Localization is niet alleen de vertaling ( die is al zo goed als klaar ( zie de verschillende enu.pak's voor C-Aion ). Het is ook de gameplay meer voor de westerse markt maken.

@Fanatix: laat maar weten of je Elyos of Asmodian gaat, zou leuk zijn om tegen of met een tweakers.net legion te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:44:

Westerse markt is door wow te veel ingesteld op makkelijk lvl'en met quests en niet ervoor werken. Iets wat NCsoft door de 1.2 patch te implementeren met launch gaat opvangen. Dit is ook een onderdeel van de localization.
Dat is wel terug te zien in WoW (Ben toevallig enkele dagen geleden gekapt) content wordt steeds makkelijker, en natuurlijk heeft ieder z'n ding in zo'n spel maar dan nog moet er een uitdaging zijn en als levelen lekker lang en enigsinds moeilijk word dan is de beloning des te groter @ max level.
@Fanatix: laat maar weten of je Elyos of Asmodian gaat, zou leuk zijn om tegen of met een tweakers.net legion te spelen
Ik heb geen voorkeur, lijkt mij ook leuk om met een groep tweakers en RL vrienden van hun een legion te beginnen als is het maar om te levelen hangt er natuurlijk vanaf wat iedereen op max level wilt gaan doen hoe het dan verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aion=Ncsoft=Veel bots. Kijk maar naar Lineage 2. Een fantastische MMORPG maar vol met bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Weet niet of Lineage 2 gebruikt maakt van software als Gameguard, dat doet Aion wel (wat ook resulteerde dat bepaalde software als virus werd gezien en opeens was verdwenen van m'n hdd :s

Edit:

Lineage 2 heeft dit schijnbaar ook, ben er verder niet mee bekend maar neem aan als ze een MMO uitbrengen dat ze hier ook redelijk tegen in zullen gaan.
Maarja met WoW gebeurt het ook nog steeds, helemaal verhelpen kan nooit.

[ Voor 38% gewijzigd door Fanatix op 21-05-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:26:
Ik heb geen voorkeur, lijkt mij ook leuk om met een groep tweakers en RL vrienden van hun een legion te beginnen als is het maar om te levelen hangt er natuurlijk vanaf wat iedereen op max level wilt gaan doen hoe het dan verder gaat.
Begrijpelijk ;)

Ik ben inmiddels bezig met een legion die al volop aan het recruiten is ( als je info wil PM me maar ). En ik merk dat als je een beetje active bent op de benodigde sites het wel goedkomt. Ook is de game zeer spelbaar op de C-Aion servers ( heb inmiddels een lvl 26 templar maar ik wil niet teveel grinden aangezien ik geen zin heb om straks met EU retail mijn max lvl char te verliezen en het weer te moeten doen.
Fanatix schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:31:
Weet niet of Lineage 2 gebruikt maakt van software als Gameguard, dat doet Aion wel (wat ook resulteerde dat bepaalde software als virus werd gezien en opeens was verdwenen van m'n hdd :s

Edit:

Lineage 2 heeft dit schijnbaar ook, ben er verder niet mee bekend maar neem aan als ze een MMO uitbrengen dat ze hier ook redelijk tegen in zullen gaan.
Maarja met WoW gebeurt het ook nog steeds, helemaal verhelpen kan nooit.
L2 maakte ook gebruik van Gameguard, maar Gameguard is inmiddels al redelijk stabiel ( werkt zelfs op windows 7 al )

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Die sites moeten nog komen bij mij, zoals ik zei ik ben net gekapt met WOW dus die sites staan nog in m'n grijze massa geprint :p Ik zal je meteen ff een DM sturen ben wel benieuwd, goede voorbereiding is half werk he.

Ik was een Spiritmaster ( Ex melee dps van WoW dus nu wat anders graag :p ) op C-Aion, level 15 ofzo wou niet teveel spelen.

Edit:

Psyblade heb je DM wel aan staan? Kan het zo één, twee drie niet vinden om er jou een te sturen :p

[ Voor 13% gewijzigd door Fanatix op 21-05-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:36:
Die sites moeten nog komen bij mij, zoals ik zei ik ben net gekapt met WOW dus die sites staan nog in m'n grijze massa geprint :p Ik zal je meteen ff een DM sturen ben wel benieuwd, goede voorbereiding is half werk he.

Ik was een Spiritmaster ( Ex melee dps van WoW dus nu wat anders graag :p ) op C-Aion, level 15 ofzo wou niet teveel spelen.

Edit:

Psyblade heb je DM wel aan staan? Kan het zo één, twee drie niet vinden om er jou een te sturen :p
haha, ik ken het gevoel ;) en SM zijn leuk om te spellen... ben inmiddels aan het kijken waar ik de DM's aanzet ;)

check DM fanatix, heb er een gestuurd, als het goed is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:30:
Aion=Ncsoft=Veel bots. Kijk maar naar Lineage 2. Een fantastische MMORPG maar vol met bots
En city of heroes, zie daar maar eens een bot te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:51:
[...]

En city of heroes, zie daar maar eens een bot te vinden ;)
Ja maar daar is geen reden om te botten. Lineage 2 heeft meer bots dan echte spelers en NCsoft doet er niks aan omdat die bots gewoon maandelijks betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:06:
[...]

Ja maar daar is geen reden om te botten. Lineage 2 heeft meer bots dan echte spelers en NCsoft doet er niks aan omdat die bots gewoon maandelijks betalen
Je hebt er geen harde bewijzen voor dus laten we het erop houden dat dat gewoon jouw interpretatie is in plaats van harde feiten shall we? ;) Je zegt het alsof het keer op keer bewezen is. En ja er zijn veel bots maar ook veel spelers, dus of er meer bots zijn zou ik niet zo zeker zijn als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:15:
[...]

Je hebt er geen harde bewijzen voor dus laten we het erop houden dat dat gewoon jouw interpretatie is in plaats van harde feiten shall we? ;) Je zegt het alsof het keer op keer bewezen is. En ja er zijn veel bots maar ook veel spelers, dus of er meer bots zijn zou ik niet zo zeker zijn als ik jou was.
Harde feiten? Log maar is in op een lineage 2 server en ga naar een populaire level spot voor jouw level. Je zal echt meer bots zien dan normale spelers. soms zitten ook nog in een party met z'n 6en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:20:
[...]

Harde feiten? Log maar is in op een lineage 2 server en ga naar een populaire level spot voor jouw level. Je zal echt meer bots zien dan normale spelers. soms zitten ook nog in een party met z'n 6en
als een echte speler wel eens heeft gebot, maar ook gewoon echt speelt, valt het dan onder een botter of een echte speler?

De actieve spelers zitten end-game trouwens; early/midgame wordt er inderdaad veel gebot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:44:
Westerse markt is door wow te veel ingesteld op makkelijk lvl'en met quests en niet ervoor werken.
Dit is zeker zo ja. Daarom moeten ze dus wel voor meer quests en hogere exp rewards zorgen (wat ze in patch 1.2 gedaan hebben). Anders houdt menig ex-WoW'er het niet lang vol. :P
Localization is niet alleen de vertaling ( die is al zo goed als klaar ( zie de verschillende enu.pak's voor C-Aion ). Het is ook de gameplay meer voor de westerse markt maken.
Volgens mij is de vertaling van de ENU.pak niet de precieze vertaling die we krijgen in de EU versie. Ik dacht dat oa de NPC namen ook nog anders zouden worden ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:44:
Volgens mij is de vertaling van de ENU.pak niet de precieze vertaling die we krijgen in de EU versie. Ik dacht dat oa de NPC namen ook nog anders zouden worden ofso.
de eerste gelekte enu.pak was van de EU/NA F&F van Aion. De 2de is daar weer een update van. Bij de 2de update van de Enu.pak waren de quests ook vanaf lvl 30+ in het engels en was de tekst van Abyss quests aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Wat die release datum betreft, die is nog niet officieel door NCsoft aangekondigd dus dat is nog een open vraag. Ja veel shops zetten al data erop en veel geruchten gaan rond, maar vertrouw daar best niet op tot NCsoft zelf met iets komt.

Vince da's wel een geinig pakket dat je daar post, maar het roept een hoop vraagtekens op. Ten eerste zou onze release al geen beta meer hebben, da's bekend. Dus die beta events en early access kun je al schudden. En ingame items aanbieden bij de client (dat los staat van de account) vind ik ook maar beetje vreemd.
Daarbij wacht ik wel tot het zo ver is. Misschien hoeven we de client niet eens te kopen voor 70 Eur, in China is die gewoon vrij te downloaden.

Dayuum heeft helaas wel gelijk met die bots. Ik speel zelf Cabal Online, die gebruikt ook GameGuard. Maar 't zit vol met bots, 't is triest gewoon. Ik ben niet iemand die snel conclusies trekt maar ze zijn gewoon makkelijk te herkennen.
Van die maandelijkse betalingen zijn inderdaad geen harde bewijzen maar ik zou er op zich niet van staan te kijken. Simpelweg omdat de actie die ertegen ondernomen wordt verre van voldoende is. En waarom pakken ze overigens de bronnen niet aan? 2 minuten Google tijd en 'k heb een hele lijst van "bedrijven" die ingame geld verkopen of bot software aanbieden. Waarom stappen ze niet naar de providers ervan en laten ze de boel sluiten? Enkel bannen heeft geen enkele zin, en elke GG update wordt in minder dan een week met een update van de bots weer ongedaan gemaakt :(

Maar goed ik ga eens verder klooien, ben druk bezig aan 'n mooie website voor m'n Aion legion :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse99 op 22-05-2009 11:48 ]

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Tja, GameGuard helpt idd geen fuck en bots zijn in China vrij normaal, dat halve land leeft van die industrie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse99 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:46:
Wat die release datum betreft, die is nog niet officieel door NCsoft aangekondigd dus dat is nog een open vraag. Ja veel shops zetten al data erop en veel geruchten gaan rond, maar vertrouw daar best niet op tot NCsoft zelf met iets komt.
Het is een datum die is gemeld bij een meeting in griekenland waar NCsoft een demo gaf van Aion. Dus die is redelijk correct
Jesse99 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:46:
Vince da's wel een geinig pakket dat je daar post, maar het roept een hoop vraagtekens op. Ten eerste zou onze release al geen beta meer hebben, da's bekend. Dus die beta events en early access kun je al schudden. En ingame items aanbieden bij de client (dat los staat van de account) vind ik ook maar beetje vreemd.
Daarbij wacht ik wel tot het zo ver is. Misschien hoeven we de client niet eens te kopen voor 70 Eur, in China is die gewoon vrij te downloaden.
Preview events zijn hernoemd naar Beta events. En ook is het zo dat wat er gepost is door Gamestop is een CE voor de US en is bevestigd door Ayase die verteld heeft dat EU een update krijgt volgende week voor de CE's.

En de items die je kunt krijgen zijn ook al gedaan bij WoW, WAR, AoC maw elke game doet het om je CE te laten kopen met extra ingame items. En waarschijnlijk zullen de mensen die hem pre-orderen een access krijgen om de client te downloaden... maar wacht... die mensen hebben hem al omdat ze mee kunnen doen aan de beta events... dus ze kunnen dan al char maken, naam reserveren en als servers open gaan meteen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Bij WOW waren het pets, geen beneficial items.
Terwijl beide leuk zijn heb ik liever items die me een kleine boost geven (en die natuurlijk unieke looks hebben) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal niet.
Volgens de community coordinator van Aion wordt het GEEN chinese grinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:54:
[...]

helemaal niet.
lees wat er gezegd word... hij zegt chinese versie is meer een grinder dan de westerse versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:54:
[...]

helemaal niet.
Waar zeg ik dan dat het een grind spel wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince.
Zweedse site geeft beta keys weg, wanneer doen de Nederlanders dat!

http://www.aionsource.com...vent-key-sweepstakes.html

[ Voor 23% gewijzigd door Vince. op 23-05-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nederland is daar veel te klein voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Zei hier laatst niet iemand dat er geen beta gaat komen voor de EU?

er komt nu uiteindelijk dus toch een beta?

edit:

[ Voor 73% gewijzigd door kaluro2 op 24-05-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:34:
Zei hier laatst niet iemand dat er geen beta gaat komen voor de EU?

er komt nu uiteindelijk dus toch een beta?

edit:

[...]
Nee, er komen beta events... geen beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:56:
[...]

Nee, er komen beta events... geen beta
hmm en wat moet ik onder beta events verstaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:15:
[...]

hmm en wat moet ik onder beta events verstaan :o
preview events waar mensen toegang tot de server hebben en tot lvl x kunnen levellen, zo is er eentje binnenkort waar een zweedse website 250 keys voor weggeeft. Men kan Elyos spelen en tot lvl 20 gaan in 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Xerion404 schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:11:
Ik heb de Chinese OBT uiteindelijk toch nog gespeeld op een andere computer onder XP. Ondertussen loopt het wel op windows 7, geen idee of gameguard is geupdate of dat het aan mijn win7 build/installatie op dat moment lag. Gisteren kwam ik erachter dat je voor de chinese client niet hoeft te betalen en je alleen gametime hoeft te kopen. Nadat ik een site had gevonden waar je dit kunt doen en met paypal kunt betalen heb ik eens om te proberen een klein beetje gametime gekocht en het werkt perfect. Ik zou alleen wel eens met wat mensen willen spelen die ik kan verstaan ;) Ik speel op dit moment verder met mijn character uit de open beta, in de North China region op de Zenkaka server, maar ik wil best ergens anders opnieuw beginnen als ik daar wat mensen van hier kan ontmoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je beter toch wachten op de Europese versie, beetje jammer nu geld uit te geven aan iets wat je straks helemaal niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Mwah of ik nu een beetje de chinese Aion speel, of een andere betaal-mmo maakt ook niet uit, ik zal toch uiteindelijk switchen naar de europese Aion, en dan weet ik iig al een beetje hoe het spel in elkaar zit he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
En met dat Chinese betaal systeem kost het ook geen drol (je betaalt alleen de tijd die je echt speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerion404 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:57:
[...]

Ik heb de Chinese OBT uiteindelijk toch nog gespeeld op een andere computer onder XP. Ondertussen loopt het wel op windows 7, geen idee of gameguard is geupdate of dat het aan mijn win7 build/installatie op dat moment lag. Gisteren kwam ik erachter dat je voor de chinese client niet hoeft te betalen en je alleen gametime hoeft te kopen. Nadat ik een site had gevonden waar je dit kunt doen en met paypal kunt betalen heb ik eens om te proberen een klein beetje gametime gekocht en het werkt perfect. Ik zou alleen wel eens met wat mensen willen spelen die ik kan verstaan ;) Ik speel op dit moment verder met mijn character uit de open beta, in de North China region op de Zenkaka server, maar ik wil best ergens anders opnieuw beginnen als ik daar wat mensen van hier kan ontmoeten :)
Windows 7 32bit and gameguard don't work... windows7 64bit and gameguard do work ( this is from personal experience )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
oeps dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Hurtebise op 24-05-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
"QVS International announced this week that it will be distributing Aion: The Tower of Eternity in Australia this September. Aion is a massively multiplayer online role playing game developed by NCsoft, and since its launch in Asia in March, has built up 3.5 million subscribers. The game apparently has 1,500 story-driven quests, with players fighting in an "epic celestial war", with a choice between two divine factions: the Asmodians and the Elyos."
http://www.aionsource.com...alia-then-your-hands.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:55:
[...]

Waar zeg ik dan dat het een grind spel wordt?
In het algemeen was er wel uit jou post te halen dat je aion een grinder vindt.. maargoed, niet in de aanval springen O.o

trouwens ik zag iets over private servers, de mensen die geinttereseerd (waarom heb ik nou weer engelse spelling check?!) zijn, http://aion-extreme.net/ is een private server ( werkt idd nog niet ) maar aangezien ze screenshots hebben van dat hun server online was, zal die toch wel binnenkort moeten gaan werken..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:42:
En met dat Chinese betaal systeem kost het ook geen drol (je betaalt alleen de tijd die je echt speelt).
in het chinese systeem ben je duurder uit als je veel uurtjes speeld.

als jij 3 uur per dag speelt, en dan nog meer in het weekend, dan denk ik dat per maand betalen toch goedkoper uitkomt. ( gelukkig ) :D

En voor ( alweer ) geinttereseerden (ja alweer geen spellings controle) heb ik een quiz gemaakt over Aion :)
Het is niet bepaald een grote quiz, maar het heeft wel de hoofdlijnen er in staan.

De URL is: http://www.quizcabin.com/...ion-the-tower-of-eternity !!!Je hebt 2 minuten de tijd!!!

Je kan hem ook vanaf mijn eigen fansite starten, http://members.chello.nl/f.verstraten1/pagina63.html
Overigens is alle informatie die aan bod komt, ook op mijn fansite te bekijken.

Ricardo.

PS: indien je hem niet vanaf mijn eigen website start dan heb je dit plaatje nodig bij vraag 5:Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.verstraten1/wpimages/wp351fc88e.png

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Ik heb zo'n 20 uur gekocht voor EUR 1.81, op een site waar hoe meer je bestelt hoe lager de prijs per unit wordt. Dus het valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerion404 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:36:
Ik heb zo'n 20 uur gekocht voor EUR 1.81, op een site waar hoe meer je bestelt hoe lager de prijs per unit wordt. Dus het valt wel mee.
tja, dat valt inderdaad mee.
7.2 euro voor een maand en dus 80 uur..

Hoe dan ook, ik zou niet blij zijn als dit bij europa kwam (gebeurd ook niet), houd het liever bij duidelijke vaste kosten :- )

wat ik me afvraag, zorgt dit betaal systeem er voor dat er dus geen enkele kip met een private shop in een town staat?
je gaat toch niet 5 uur afk zijn, terwijl je voor die 5 uur moet betalen? ook al is het maar 50 cent?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:25:
[...]

als jij 3 uur per dag speelt, en dan nog meer in het weekend, dan denk ik dat per maand betalen toch goedkoper uitkomt. ( gelukkig ) :D

En voor ( alweer ) geinttereseerden (ja alweer geen spellings controle) heb ik een quiz gemaakt over Aion :)
Het is niet bepaald een grote quiz, maar het heeft wel de hoofdlijnen er in staan.

De URL is: http://www.quizcabin.com/...ion-the-tower-of-eternity !!!Je hebt 2 minuten de tijd!!!

Je kan hem ook vanaf mijn eigen fansite starten, http://members.chello.nl/f.verstraten1/pagina63.html

Ricardo.

PS: indien je hem niet vanaf mijn eigen website start dan heb je dit plaatje nodig bij vraag 5:[afbeelding]
Goh, jouw website lijkt wel erg veel op die van de officiële Nederlandse fansite van Aion. :o
Maar goed, dat is verder niet mijn probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:02:
[...]

Goh, jouw website lijkt wel erg veel op die van de officiële Nederlandse fansite van Aion. :o
Maar goed, dat is verder niet mijn probleem...
I know, mja het is een free template dusja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ah I see.
Wat je over die private shop zei klopt wel, die zie je in de Chinese versie ook niet veel :P omdat je idd gewoon door betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:25:
[...]

Ricardo.

PS: indien je hem niet vanaf mijn eigen website start dan heb je dit plaatje nodig bij vraag 5:[afbeelding]
/mierenneuker mode on

1 van je vragen over de daeva quest / wings quest is fout ;) het juiste antwoord staat er niet tussen

/mierenneuker mode off

Ook is de release date vraag een beetje jammer, had daar better Q1 / Q2 / Q3 of Q4 van kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je eigelijk de chinese versie vrij spelen? Dacht dat ze daar altijd IP-blocks etc gebruikte? Krijg nu best wel de pest in het boxbox taaltje, en engelse patch lijkt niet te werken op de koreaanse versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:57:
Kan je eigelijk de chinese versie vrij spelen? Dacht dat ze daar altijd IP-blocks etc gebruikte? Krijg nu best wel de pest in het boxbox taaltje, en engelse patch lijkt niet te werken op de koreaanse versie :P
ja en nee,

spel kopen voor $5 en dan kan je 5uur spelen, wil je langer dan moet je meer uren kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik bedoelde vrij als in 'zonder vage tunnel of proxy programmas' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:27:
Ik bedoelde vrij als in 'zonder vage tunnel of proxy programmas' :P
dan is het antwoord, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 07:27:
[...]

/mierenneuker mode on

1 van je vragen over de daeva quest / wings quest is fout ;) het juiste antwoord staat er niet tussen

/mierenneuker mode off

Ook is de release date vraag een beetje jammer, had daar better Q1 / Q2 / Q3 of Q4 van kunnen maken
Kan je mij utileggen waarom de vraag van de wings fout is?
Je kan toch pas vanaf level 10 vliegen/ quest doen?

Dat heb ik immers gelezen :O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 9 dan krijg je de Daeva quest, moet dan wat rondrennen, word naar sanctum gestuurd en je hebt de vleugels. 1 kill later en je bent lvl 10 :)
Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.