[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het gewoon als je pre-ordered(dus normaal of CE). Maar dat weet ik niet 100% zkr

Trouwens op welke server zitten jullie(mensen die de EU beta spelen)?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:31:
Volgens mij is het gewoon als je pre-ordered(dus normaal of CE). Maar dat weet ik niet 100% zkr

Trouwens op welke server zitten jullie(mensen die de EU beta spelen)?
volgens mij maakt dat idd niet uit, je krijgt de code als je Aion pre-ordered, normaal of CE maakt niet uit.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik net in de mail.

Hey Gamer,

Vanaf vandaag kunnen jullie een beta-key code verkrijgen voor Aion. Hiervoor dienen jullie een mail met jullie klantengegevens te sturen naar betakey@gamemania.nl.

Dit terwijl ik al een beta key van hun heb gekregen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
En ik heb, omdat iemand dit al eerder meldde gisteren al een mail naar dat adres gestuurd, maar nog niks terug gehoord. Ik wacht dus maar weer verder af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:57
Nhaixatael schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:11:
Voor mensen die absoluut geen zin hebben om te preorderen, g2play.org verkoopt pre order keys voor €5.49
Dus dan kan je Aion als spelen voor maar 5 euro ipv nog eens de client te moeten kopen van minimaal 50 euro?

Of zie ik hier iets over het hoofd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

hah, ik krijg net de beta-key binnen, alles geregistreerd enzo, check forums, blijkt beta vanavond te eindigen... volgende sessie is pas de 3e van Juli volgens mij... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
nemo55 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:04:
[...]

Dus dan kan je Aion als spelen voor maar 5 euro ipv nog eens de client te moeten kopen van minimaal 50 euro?

Of zie ik hier iets over het hoofd? :?
Euhm, je bent volgens mij alleen maar speelgerechtigd tijdens de beta-events. Dus als je straks - als het spel uit is - verder wil spelen, zul je je account waarschijnlijk moeten upgraden.. denk ik. ;)
roodbwoy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:25:
hah, ik krijg net de beta-key binnen, alles geregistreerd enzo, check forums, blijkt beta vanavond te eindigen... volgende sessie is pas de 3e van Juli volgens mij... jammer
Klopt, beta eindigt vanavond.. maar gaat weer door volgend weekend en dan kun je hoger dan level 10 worden (de limiet is voor nu nog t/m level 10 dacht ik te hebben gelezen) :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beta was wel grappig, je kon dus ook gewoon met beide kanten spelen t/m 10, characters van beta ervoor kon je blijven spelen maar gingen geen lvl up. Iedereen die vorige beta erin zat kon nu ook weer spelen, stond op de NC launcher ofzo.

Spirit master wordt wat saai, nonstop mana problemen en je begint standaard met een bergje dots, je pet laten agro'en en dan wat random spammen. Daarbij kunnen ze niets bij die veteran mobs, waar dus priest/warrior de voorkeur hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

CaptainCharisma schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:30:
[...]

Euhm, je bent volgens mij alleen maar speelgerechtigd tijdens de beta-events. Dus als je straks - als het spel uit is - verder wil spelen, zul je je account waarschijnlijk moeten upgraden.. denk ik. ;)

[...]

Klopt, beta eindigt vanavond.. maar gaat weer door volgend weekend en dan kun je hoger dan level 10 worden (de limiet is voor nu nog t/m level 10 dacht ik te hebben gelezen) :)
ah bagger, laat de weekenden nou net de dagen zijn dat ik minder tijd heb om te spelen :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
CaptainCharisma schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:30:
[...]

Lijkt me ook waarschijnlijk, maar hoe komt een derde partij aan keys die alleen voor de beta's geldig zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
nemo55 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:50:
[...]

Lijkt me ook waarschijnlijk, maar hoe komt een derde partij aan keys die alleen voor de beta's geldig zijn dan?
Dat zijn gewoon die pre-order keys ;). Je kunt ze kopen op bv. www.g2play.net of www.onlinekeystore.com. Voor ongeveer 5 euro kun je dan alle beta-events spelen. Of bedoel je dat niet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die keys zijn hoofdzakelijk 'opgekochte' keys, van beta acties (zowel ingame als op conferenties) en oud TR spelers. Ze hebben pas later voor veel mensen met een NCaccount de beta zelf toegevoegd ipv CD key te sturen om dit tegen te gaan.

Zover ik weet heeft Aion nog geen 'pre order' kit, zoals bv nightfall van Guildwars had (apart doosje etc) - waarna je weer 5 euro korting kreeg ofzo op de definitieve client.

Reservering van Aion lijkt enkel te gaan via 'trusted' parties (Bol, gamemania) en ook de NCstore heeft geen Aion pre-order.

edit, en het is weer over met de lage-lag chinese server, bagger zooi :/

edit2: ik heb de CE bij bol.com besteld, maar nog niets gekregen.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 22-06-2009 18:21 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Weet iemand of bol.com al beta keys ter beschikking heeft gesteld bij het pre orderen van Aion?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat bij bol.com alleen dat je eerder acces krijgt en niet dat je nu al kan spelen ofzo. Dus ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09-2024
Antwoord van Bol:

Geachte heer XXXX,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 23 juni 2009.

U heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com. Hierbij geeft u aan graag te willen weten of bol.com een pre-order actie zal voeren voor de game 'Aion: Tower Of Eternity - Collectors Edition'.

Wij doen helaas niet mee aan de "beta key actie" in tegenstelling tot wat de website van de uitgever vermeld.

De actie waar wij aan meewerken is alsvolgt:

Krijg 3 weken eerder toegang tot de servers zodat je een wereld kan kiezen en een character kan aanmaken, begin 48 uur eerder met spelen en krijg 3 unieke items die je character sterker maken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

-------- Tijd om te annuleren en elders te bestellen lijkt me ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij verkopen enkel gamemania en bol.com de CE editie, weet niet of gamemania meedoet aan de beta key gebeuren. (ik heb toch al toegang dus maakt mij niet zo uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

oakie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:43:
Antwoord van Bol:

Geachte heer XXXX,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 23 juni 2009.

U heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com. Hierbij geeft u aan graag te willen weten of bol.com een pre-order actie zal voeren voor de game 'Aion: Tower Of Eternity - Collectors Edition'.

Wij doen helaas niet mee aan de "beta key actie" in tegenstelling tot wat de website van de uitgever vermeld.

De actie waar wij aan meewerken is alsvolgt:

Krijg 3 weken eerder toegang tot de servers zodat je een wereld kan kiezen en een character kan aanmaken, begin 48 uur eerder met spelen en krijg 3 unieke items die je character sterker maken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

-------- Tijd om te annuleren en elders te bestellen lijkt me ;(
Hmm dat is zonde. Is het enige Nederlandse alternatief om de retail game te kopen dan gamemania? Wat voor mij ook niet echt een alternatief is, omdat hun winkel in Breda pas in augustus van dit jaar wordt geopend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:36:
Volgens mij verkopen enkel gamemania en bol.com de CE editie, weet niet of gamemania meedoet aan de beta key gebeuren. (ik heb toch al toegang dus maakt mij niet zo uit).
Bij Game Mania krijg je gelijk een betakey als je gaat pre-orderen.
Bol.com geeft idd een aantal weken van te voren een early access code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oakie
superbassie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:00:
[...]

Bij Game Mania krijg je gelijk een betakey als je gaat pre-orderen.
Bol.com geeft idd een aantal weken van te voren een early access code.
Is early access niet een onderdeel van de preorder en niet alleen voor Bol klanten? Er zal vast wel iemand hier de forums lezen die een bestelling bij Gamemania gedaan heeft en naast de beta ook weet of er early access beschikbaar is voor hun klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Oakie:

Aion (Europe) Preorder Activation (Beta Invitiation Included) <--

Ik heb de gamemania key geactiveerd en het is een preorder activation met bijgevoegde beta access.

- Access to all available Aion beta weekends
- Acess to server and character preselection
- Access to headstart

- Exclusive digital items including:
- Talisman of Lodan (1 hour XP +20% )
- Dark Cloud Hat (Attribute booster)
- Ancient Ring elemental effect

Nu vraag ik me af of dit ook gelijk de echte key is, dat ik een officiele account heb met maand gratis of dat het echt alleen maar die preorder items en 48 uur eerder beginnen zijn? en dat de eigenlijke key pas later komt?

[ Voor 30% gewijzigd door kaluro2 op 23-06-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
oakie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:09:
[...]

Is early access niet een onderdeel van de preorder en niet alleen voor Bol klanten? Er zal vast wel iemand hier de forums lezen die een bestelling bij Gamemania gedaan heeft en naast de beta ook weet of er early access beschikbaar is voor hun klanten?
Ja het is een onderdeel van de pre-order.
Wilde alleen maar zeggen voor de mensen die het nog niet begrepen dat je bij Bol.com dus wel gewoon die early access krijgt, alleen geen beta key. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oakie
bedankt voor de bevestiging, straks na werk maar even een bestelling plaatsen bij gamemania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
kaluro2 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:37:
Oakie:

Aion (Europe) Preorder Activation (Beta Invitiation Included) <--

Ik heb de gamemania key geactiveerd en het is een preorder activation met bijgevoegde beta access.

- Access to all available Aion beta weekends
- Acess to server and character preselection
- Access to headstart

- Exclusive digital items including:
- Talisman of Lodan (1 hour XP +20% )
- Dark Cloud Hat (Attribute booster)
- Ancient Ring elemental effect

Nu vraag ik me af of dit ook gelijk de echte key is, dat ik een officiele account heb met maand gratis of dat het echt alleen maar die preorder items en 48 uur eerder beginnen zijn? en dat de eigenlijke key pas later komt?
nee, dit is een pre order key, je hebt alsnog een retail key nodig om hem om te zetten naar een full.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aion Launches This September!

Your adventures in Aion begin this September! NCsoft is proud to announce that Aion launches in North America on September 22, 2009 and makes its official debut in Europe starting September 25, 2009.

Not only can you find the game at your favorite retail store, Aion will also be available as a digital download at NCsoft.com, Direct2Drive, and through Steam this September.

Don't forget to take advantage of the special preorder promotion at participating retailers now to receive access to the Closed Beta events as well as a head start to your journeys in Atreia.

Take to the skies and become a part of a stunning world brimming with otherworldly inhabitants, mysterious enemies, and ancient secrets. Become a part of Aion this fall!
Original article can be found here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:25:
[...]

Original article can be found here
Dus die datum die bol.com al een tijdje hanteert bleek correct. :) Jammer dat dan net weer de school druk begonnen is :/ maarja, een launch in de zomer zou het toch al niet worden, dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb maar meteen ticket aangemaakt om maar iets van een melding bij die bol.com te laten zetten dat dit dus exclusief beta-periode is. Ook leuk dat je dus niet vooraf wordt gemeld dat je ook daadwerkelijk een CE gaat krijgen, maar gewoon maar moet afwachten. Had ik nu toch maar bij gamemania besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-08 10:55
Noes! :( geen Beta... tjuah... Wilde toch een CE doos hebben (pure game download mis ik de boek en muziek cd, en beeldje ofcourse) daar ik toch die doos wil hebben. heb hem dus maar bij Bol.com besteld...
wel grappig dat ie 10 euro duurder staat dan geadverteerd bij NCsoft zelf.. of heb ik dat nou mis?

[ Voor 23% gewijzigd door LXSJason op 23-06-2009 20:23 ]

Failure is the mother of success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:45:
Heb maar meteen ticket aangemaakt om maar iets van een melding bij die bol.com te laten zetten dat dit dus exclusief beta-periode is. Ook leuk dat je dus niet vooraf wordt gemeld dat je ook daadwerkelijk een CE gaat krijgen, maar gewoon maar moet afwachten. Had ik nu toch maar bij gamemania besteld :/
Je kunt toch gewoon je bestelling annuleren? Doe ik ook wel eens, heb tot nu toe altijd m'n geld netjes binnen 5 werkdagen terug op m'n rekening gestort gekregen.

En hoe bedoel je dat ze zeggen dat je moet afwachten? Heeft BOL straks naar verwachting niet genoeg CE's ofzo en moet men daarom maar zien of ze ook daadwerkelijk krijgen wat ze besteld hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden maar 50.000 CE's gemaakt dus moet je er snel bij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
CaptainCharisma schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:30:
[...]

Je kunt toch gewoon je bestelling annuleren? Doe ik ook wel eens, heb tot nu toe altijd m'n geld netjes binnen 5 werkdagen terug op m'n rekening gestort gekregen.

En hoe bedoel je dat ze zeggen dat je moet afwachten? Heeft BOL straks naar verwachting niet genoeg CE's ofzo en moet men daarom maar zien of ze ook daadwerkelijk krijgen wat ze besteld hebben? 8)7
Bij Game mania staat er een mooie "sold out" over het CE-box-plaatje... ik neem dus aan dat je daar die niet meer kan bestellen, en als je dan toch dat boek enzo wilt hebben wordt t voor ons NL'ers dan denk ik toch Bol.com ( en hopen dat ze niet "overboekt" zijn....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik volgde netjes de aangemerkte leveranciers en besloot een CE te bestellen bij Bol.com.
Toen ik na betaling geen beta key binnen kreeg wist ik eigenlijk al genoeg.
Ik heb toen een reactie getsuurd naar de klanten service en kreeg een mail terug met de melding dat ik binnen 48 uur een reactie zu krijgen.
Met een beta die binnen 24 uur zou starten ben iik vervolgens naar de PlayNC gegaan en daar kon ik tot mijn verbazing ook de CE bestellen(echter zonder de metal cased box en het nutteloze beeldje'.
Maar wel 20 euro goedkoper en na aankoop kreeg ik direct mijn key en toegang tot de beta.
Heb dus gewoon de 2de beta fase kunnen spelen en kreeg vrijdagavond een reactie van Bol.com waarin ze aangaven op 22 juni een reactie te geven op de pre order voor aion.
Inderdaad is het zo dat ze pas drie weken voor de retail release je key aanleveren.
Te laat in mijn opinie.Drie weken voor de release gebeurt er niet veel meer en als je dan start is iedereen al max lvl,terwijl jij op lvl 1 start.
Zoals blijkt was dit weekend 1-10 volgende beta weekend ga je van 10-20 dan 20-25 etc.
Ik ben dus blij dat ik een digitale game heb gekocht en vindt eigenlijk dat dit duidelijker had moeten worden gecommuniceerd.
Ik zie op iedere aion gerelateerd forum teleurgestelde mensen.
Het goede neuws is dat iedereen die nog niet betaald heeft voor zijn gameshop game de game ook nog kan kopen bij playNC en dan in ieder geval de closed beta fases tot 22 september alsnog kan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:12:
Er worden maar 50.000 CE's gemaakt dus moet je er snel bij zijn :)
correctie 50000 voor heel NA en EU,waarvan er 35000 voor NA zijn en maar 15000 voor EU:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 00:16:

Zoals blijkt was dit weekend 1-10 volgende beta weekend ga je van 10-20 dan 20-25 etc.
Dit weekend was 1-20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kaluro afgelopen weekend was 1 - 10 asmodian ( men kon uiteindelijk ook elyos spelen ) weekend van 03/07 is 1 - 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 06:46:
@kaluro afgelopen weekend was 1 - 10 asmodian ( men kon uiteindelijk ook elyos spelen ) weekend van 03/07 is 1 - 20
volgens mij hebben jullie beide gelijk. Wat ik gehoord heb is dat als dit je eerste beta was kon je tot level 10 komen en als je al eerder had meegedaan kon je tot level 20 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik dacht dat Asmo dit weekend 1-10 was en elyos 1-20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik ze heb meegemaakt, was de eerste beta 1-20 Elyos, dit weekend beide kanten 1-10, maar kon je doorspelen op je eerdere characters. (maar tot 99% exp gaan, geen ding).

Ben nu nog rustig aan het doorspelen op chinese server, beetje op zoek naar welke class ik uiteindelijk ga spelen op de europe servers. Spiritmaster heb ik nog mijn twijfels over, maar zal deels met lag te maken hebben, chanter en templer staan nog bovenaan :P

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 00:16:
........
Met een beta die binnen 24 uur zou starten ben iik vervolgens naar de PlayNC gegaan en daar kon ik tot mijn verbazing ook de CE bestellen(echter zonder de metal cased box en het nutteloze beeldje'.
Maar wel 20 euro goedkoper en na aankoop kreeg ik direct mijn key en toegang tot de beta.
Heb dus gewoon de 2de beta fase kunnen spelen en kreeg vrijdagavond een reactie van Bol.com waarin ze aangaven op 22 juni een reactie te geven op de pre order voor aion.
............
Behalve de box, en beeldje mis je volgensmij ook een dubbelzijdige poster en Soundtrack CD.....
en met een beetje geluk :p zit er ook een mooi artwork boek bij net als bij de CE van WoW en WAR!.

Denk dat ik maar zo'n key van 6 eurie koop om de beta te spelen.... of gewoon lekker wacht tot 3 weken voor....
Heeft opzich ook wel z'n charme's... al weet ik natuurlijk al dat ik me enorm ga vervelen deze vakantie dan.

vraag me alleen af of ik dan mn (early access) key via email krijg of gewoon de doos netjes via de post, hehe. denk het 1e... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

News
Closed Beta News and ScheduleAyase | Wednesday, 17 June 2009

The second Aion closed beta event kicks off this weekend Friday, June 19th (12:00 PM PT, 9:00 PM CEST, 8:00 PM BST) and ends Monday, June 22nd (12:00 PM PT, 9:00 PM CEST, 8:00 PM BST).

For this event, enthusiastic testers will focus on beginning player experience for the Asmodians as well as testing server stability and live launch simulation. Take the time to read the story of your quests, pay close attention to the words of the NPCs sharing their knowledge with you, and explore the first ten levels in the shadowy world of Asmodae during this weekend’s exciting beta event.

If you’re a part of this weekend’s closed beta event, drop by the official beta forums beginning on June 18 to share your reports and experiences.

Thanks to the diligence and reporting from the first closed beta event, this weekend’s event also features several updates and changes in the game content:

Updated with culturalized content for Asmodian levels 1-10
Updated UI at login screen
Localization fixes for various in game maps
Fixed various NPC messages
Initial zone channels increased from 4 to 10
Server queue added

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Waar kan je die beta-key aanschaffen? Wil ook gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Hurtebise schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:29:
Waar kan je die beta-key aanschaffen? Wil ook gaan testen.
www.g2play.net

of

www.onlinekeystore.com

Er zullen misschien ook wel andere (goedkopere) aanbieders zijn, maar deze twee ken ik iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
CaptainCharisma schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:32:www.g2play.net of www.onlinekeystore.com. Er zullen misschien ook wel andere (goedkopere) aanbieders zijn, maar deze twee ken ik iig ;)
Zijn deze voldoende betrouwbaar? Dus als je dokt, dat je ook meteen een key hebt die toegang tot de beta geeft? Want het aantal keys is toch beperkt, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die 2de site hoorde ik dat registratie niet werkte, even snel getest en na signup krijg je inderdaad een 404 fout. G2play ken ik, die zit in Singapore. Ze kopen daar gewoon keys op en verkopen ze weer door.

deze is nog wel handig voor de startpost:
http://www.aionwiki.net/tiki-view_articles.php

Hebben ze ook per class wat combo's staan, met wat extra informatie erover en heeft de complete lijst van skills en stigma's inclusief trage video's.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dan vraag ik me af hoe ik een 18 cleric heb gekregen ;) en tegen een level 20 assassin heb gevochten.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 24-06-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:22:
[...]

Dan vraag ik me af hoe ik een 18 cleric heb gekregen ;) en tegen een level 20 assassin heb gevochten.
Omdat jij de eerste beta event ook hebt bijgewoond en daar was het nog niet restricted tot 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:46:
[...]

Omdat jij de eerste beta event ook hebt bijgewoond en daar was het nog niet restricted tot 10.
Ik heb de eerste beta event niet bijgewoont. Afgelope weekend was de eerste beta event die ik heb gedaan, ik heb een warrior tot level 6 geleveled en toen de priest class tot level 18. Hoewel, de priest was Elyos? misschien dat het daaraan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam niet verder met mijn warrior XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welk lvl was je priest? Elyos kan ik met zekerheid zeggen dat je boven de 10 niet meer dan je huidige lvl rest-exp erbij kreeg, zat met met mijn spiritmaster en chanter vast op 12 resp 13. Asmodyan ben ik maar tot lvl4 gekomen dus weet ik niet hoe dat na lvl10 was.

Uit de mail:
*First Closed Beta Event*
*Dates: June 5, 2009 -- June 7, 2009*
*Features: Elyos race, levels 1 -- 20*

*Second Closed Beta Event*
Dates: June 19, 2009 – June 21, 2009
Features: Asmodian race, levels 1 – 10

Maar, kan mogelijk zijn dat characters aangemaakt uit 2de beta dus wel tot lvl20 konden, maar characters uit beta 1 dus gelockt waren op hun lvl.

Maargoed, op naar de volgende beta :+

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Hurtebise schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:45:
[...]

Zijn deze voldoende betrouwbaar? Dus als je dokt, dat je ook meteen een key hebt die toegang tot de beta geeft? Want het aantal keys is toch beperkt, niet?
SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:02:
Die 2de site hoorde ik dat registratie niet werkte, even snel getest en na signup krijg je inderdaad een 404 fout. G2play ken ik, die zit in Singapore. Ze kopen daar gewoon keys op en verkopen ze weer door.
Met www.g2play.net heb ik geen ervaring en dat er bij www.onlinekeystore.com atm geen registratie mogelijk is, was ik me niet van bewust. Zelf heb ik daar namelijk wel al een tijdje een account en ook m'n FM2009 Steam Key en Aion Closed Beta-Events key vandaan gehaald. Gewoon betaald met PayPal en kreeg keurig meteen m'n werkende key in de mailbox. ;)

edit: Weet iemand eigenlijk hoe het zit met maandelijkse betalingen straks? Komen er gamecards in de winkel zoals bij WoW of kun je gewoon op internet betalen (via PayPal, iDeal o.i.d.) ?

[ Voor 11% gewijzigd door WickedWizard op 24-06-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:43
edit: Weet iemand eigenlijk hoe het zit met maandelijkse betalingen straks? Komen er gamecards in de winkel zoals bij WoW of kun je gewoon op internet betalen (via PayPal, iDeal o.i.d.) ?
Het zal wel via PayPal en cc kunnen, ook een mogelijkheid is NCSoft Time Card(Bol.com) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Timecards zijn gelukkig al weer tijdje 'universeel', werken op elk spel van NCsoft. Nadeel dat ik ze in de winkels amper heb gezien (lees: nog nooit), andere kant heb ik paypal en een CC dus weinig problemen :)

offtopic:
Ik wil echt niet weten hoeveel NCsoft al van mij heeft gekregen in de afgelopen jaren aan clients, keys en sub :X

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ryla schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:24:
[...]

Het zal wel via PayPal en cc kunnen, ook een mogelijkheid is NCSoft Time Card(Bol.com) :)
Ah, PayPal zou wel handig zijn. Aangezien die Time Cards toch wel duurder zijn (NCSoft praat over 12.99 EUR per 30 dagen, terwijl die Time Card 29.99 EUR kost voor 60 dagen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hopelijk is er iDeal support.. heb het altijd gebruikt bij WoW om er een maandje aan vast te boeken ofzo als ik weer zin had. ik heb verder geen paypal of creditcard en timecards bestellen is niet echt praktisch wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Your adventures in Aion begin this September! NCsoft is proud to announce that Aion launches in North America on September 22, 2009 and makes its official debut in Europe starting September 25, 2009.

Bron

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay!
Nog 3 maandjes wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Kan het kloppen dat de download server al een paar dagen down zijn? Als ik in mijn NCSOFT installer kies om de europe version van Aion te downloaden krijg ik de melding dat de server geen antwoord geeft (of sta ik misschien op /ignore? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die gaan meestal plat nadat de beta weer over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Yup, en voor diegene met een early access, de EU headstart begint tegelijk met die van de US, oftewel, wij hebben een headstart van 5 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik weer niet, ik ben precies die week op vakantie :/ (en grote kans dat ze daar geen aion hebben - tunesie :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Pfff, ik heb vandaag mijn key gekregen van gamemania, engelse Aion geinstalleerd, probeer die te starten, krijg ik dezelfde (onleesbare) gameguard error 0, die ik een tijd geleden met de chinese beta kreeg. Alleen werkt die chinese client dus tegenwoordig wel onder win7, dus het lijkt erop dat ze behalve een niet-engelse, ook nog een oude versie van gameguard gebruiken in de engelse client :S

EDIT: Heb de gameguard bestanden in de engelse client vervangen door die van de chinese, engelse weer opgestart, nu gaat gameguard wel gewoon bestanden downloaden en uiteindelijk werkt de client gewoon. Wellicht dat dit nog iemand kan helpen :)

EDIT2: Blijkbaar staat de ncsoft launcher hier standaard op North America region, die ik dus niet moet hebben, wanneer ik hem echter op europe zet en de launcher opnieuw start, staat onder installed opeens 'Aion (US)' ipv. 'Aion', en onder not installed staat weer 'Aion', en deze kan ik dus niet downloaden, door dezelfde error als roodbwoy al heeft gemeld.

Wanneer ik echter Aion (US versie) start terwijl launcher op Europe staat en probeer in te loggen zegt die dat mijn account geen toegang tot Aion heeft, maar wanneer de launcher op US staat, accepteert het spel mijn login helemaal niet (ID/Pass onjuist). Denk dus dat het niet uitmaakt of je US of europe versie installeert, en dat deze hetzelfde zijn, alleen de launcher moet goed staan. We zullen het iig bij het volgende event vanzelf merken he? ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Xerion404 op 25-06-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Xerion404 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:46:
Wanneer ik echter Aion (US versie) start terwijl launcher op Europe staat en probeer in te loggen zegt die dat mijn account geen toegang tot Aion heeft, maar wanneer de launcher op US staat, accepteert het spel mijn login helemaal niet (ID/Pass onjuist). Denk dus dat het niet uitmaakt of je US of europe versie installeert, en dat deze hetzelfde zijn, alleen de launcher moet goed staan. We zullen het iig bij het volgende event vanzelf merken he? ;)
Dit klopt, had ik zelf ook ondervonden. Als je launcher maar op "Region: Europe" staat, kun je gewoon spelen door "Aion (US)" op te starten en in te loggen met je EU account. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Xerion404 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:46:
Yup, US versie is EU versie en andersom. Alleen je settings moeten op de juiste regio staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Van de officiele website word ik niet zo vrolijk ivm de nieuwe Beta phase :'(

"For this event, participants must have a full-access beta key or have received an invitation for the third closed beta event specifically. (Single event keys for the first two beta events are no longer valid.)"

Ik keek er nog naar uit om nog wat meer classes te proberen etc.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Tr!gger schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:19:
Van de officiele website word ik niet zo vrolijk ivm de nieuwe Beta phase :'(

"For this event, participants must have a full-access beta key or have received an invitation for the third closed beta event specifically. (Single event keys for the first two beta events are no longer valid.)"

Ik keek er nog naar uit om nog wat meer classes te proberen etc.
Als je de game pre-ordert, dan heb je toch zo'n full-access beta key? En je kunt ze ook los kopen voor nog geen 6 euro geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
Ja maar... aan de andere kant...
Wel weer een hoop kansen om in de beta te komen:

http://eu.aiononline.com/...closed_beta_3_coming_soon

.....
* LXSJason heeft weer een dagvullende taak voor de komende tijd....
Sites afstruinen / refreshen tot er iets over een key te voorschijn komt.. heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
CaptainCharisma schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:22:
[...]

Als je de game pre-ordert, dan heb je toch zo'n full-access beta key? En je kunt ze ook los kopen voor nog geen 6 euro geloof ik.
niet als je heb bij bol.com hebt ge-preordert :(

Mjah los kopen kan ook nog... maar ik zou toch eerst proberen te gokken op de give-away keys... (6 euro is 6 euro ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

NCsoft West

Ayase's Avatar

Ayase is on a distinguished road

Character: Ayase
Legion: NCsoft West
Race: Undecided

I looked into Bol.com with our sales team last week to confirm that they were doing it right, and it seems there's been some progress. They should however be giving out pre-order keys providing beta access, so it seems this needs further investigation. Thanks for your feedback, guys.
Ayase heeft gezegd dat Bol.com pre-order keys wel degelijk beta access moeten verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo'n reactie kreeg ik ook op m'n ticket, ze gaan uitzoeken of bol.com alsnog de pre-order keys zou gaan uitgeven.

En dan zit bol.com met een probleem, gezien je pas 'betaald' op het moment dat het product verstuurd wordt. Moest al mijn betaalgegevens invullen, maar mijn CC wordt pas belast wanneer ze de CE versturen. Gaan ze dus die pre-order keys versturen nav die bestellingen, lijkt me niet dat ze dit 'gratis' gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
SinergyX schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:15:
Zo'n reactie kreeg ik ook op m'n ticket, ze gaan uitzoeken of bol.com alsnog de pre-order keys zou gaan uitgeven.

En dan zit bol.com met een probleem, gezien je pas 'betaald' op het moment dat het product verstuurd wordt. Moest al mijn betaalgegevens invullen, maar mijn CC wordt pas belast wanneer ze de CE versturen. Gaan ze dus die pre-order keys versturen nav die bestellingen, lijkt me niet dat ze dit 'gratis' gaan doen.
met i-deal wordt er wel meteen afgeschreven....
hoop dat ncsoft t snel oplost met bol.com en wij toch nog optijd onze pre-order keys krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
http://www.direct2drive.c...r-of-Eternity-EU-Download

Geprobeerd aan te kopen, maar zowel via PayPal als via CC pakt hij niet. Zijn geen limieten aan aankoop qua zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
Hurtebise schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:30:
http://www.direct2drive.c...r-of-Eternity-EU-Download

Geprobeerd aan te kopen, maar zowel via PayPal als via CC pakt hij niet. Zijn geen limieten aan aankoop qua zone.
dan kan je hem beter direct bij ncsoft kopen... als je hem digitaal wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
LXSJason schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:53:
[...]

dan kan je hem beter direct bij ncsoft kopen... als je hem digitaal wilt....
k, maar is wel maar 30 pond (35 euro) via D2D. Met eveneens beta-toegang.
Maar wegens al het geprul met D2D, ook in het verleden, heb ik maar meteen via NC Soft gekocht, wel pak duurder.

Via NC Soft staat er Aion (US). Argll. Prob? Bij settings en zone zegt mijn NC account wel UK.

[ Voor 28% gewijzigd door Hurtebise op 27-06-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://secure.ncsoft.com...tion=viewItem&item_id=138
Europe CE

https://secure.ncsoft.com...tion=viewItem&item_id=137
Europe normaal

In je account zelf moet wel expliciet Aion® (Europe) staan, anders heb je een US versie te pakken. Als je de NC launcer bedoelt, daar staat de (US) achter de games als je correct op je UK/EU settings staat.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 28-06-2009 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
overigens....
een ieder die problemen heeft met hun Bol.com pre-order... (als in, preorder key nogsteeds niet ontvangen)

http://www.aionsource.com...blems-pre-order-list.html

hij staat er al bij, maar met meer mensen enzo is er natuurlijk meer "druk" vanuit NCSoft om eens een hartig woordje met Bol.com te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:32
Deze game ziet er echt heel gaaf uit !!!
Aan youtube filmpjes te zien lijkt het WoW gameplay te evenaren, kan ik eindelijk op een nieuwe game overstappen.
WoW ken ik nu wel na meer als 4 jaar gespeeld te hebben.

Weet iemand hoe zwaar dit spel ongeveer is ?
Het schijnt op de Far Cry 2 engine te draaien, heeft het dan ook dezelfde systeem specs nodig als Far Cry 2 ?

If so moet ik toch een nieuwe pc gaan kopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet echt, ze hebben de engine enorm schalend gemaakt dat je ook met oudere systemen aardig goed kan draaien. Zelfs alles max draai ik meestal 60fps, met hier en daar uitzondering. WoW moet je het op dit moment nog niet vergelijken, of enkel toen WoW net uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Reveal! schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:52:
(...)
Weet iemand hoe zwaar dit spel ongeveer is ?
Het schijnt op de Far Cry 2 engine te draaien, heeft het dan ook dezelfde systeem specs nodig als Far Cry 2 ?
(...)
Het is gebaseerd op de CryEngine die in de eerste Far Cry is gebruikt. Far Cry 2 gebruikt de Dunia engine die weliswaar gebaseerd is op de CryEngine maar behoorlijk is gemodificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
SinergyX schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:53:
Niet echt, ze hebben de engine enorm schalend gemaakt dat je ook met oudere systemen aardig goed kan draaien. Zelfs alles max draai ik meestal 60fps, met hier en daar uitzondering. WoW moet je het op dit moment nog niet vergelijken, of enkel toen WoW net uitkwam.
mja ok vond Vanilla WoW ook leuker dan alle expansions die erachter aan zijn gekomen......
Wat heb jij voor een systeem ?

Ik heb een c2d 2.33Ghz met een x1600 vid kaart dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een C2D 2.66 GHZ en een 8800 GT. Het spel loopt zo vloeiend als maar kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:20:
Ik heb een C2D 2.66 GHZ en een 8800 GT. Het spel loopt zo vloeiend als maar kan
Ok nou is de 8800 sneller dan die van mij, maar als alles op max goedloopt dan zal het hier ook wel ok zijn eventueel op iets lagere kwaliteit :)

cool scheelt weer een upgrade!

Hoe komen jullie aan de Beta key nu eigenlijk?
Of beter gezegd hoe zou ik het nu al kunnen spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
op gamer.nl en insidegamer.nl zijn in ieder geval beta keys te winnen voor 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Dit spel lijkt wel of het met de guildwars engine is gemaakt, vind het namelijk af en toe erg veel op lijken :) Dit is voor mij trouwens een voordeel want vond guildwars erg goed :).

Guildwars engine was erg goed, draaide zo'n beetje op alle systemen. Maar dit spel lijkt me wel grappig, maar heb eigenlijk geen zin om 60 (of 40) euro te dokken om het te proberen, zo'n beta lijkt me wel wat. Misschien een betrouwbare website om nog zo'n beta key te krijgen, of lukt dat nu niet meer?

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Gorion3 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 17:33:
Dit spel lijkt wel of het met de guildwars engine is gemaakt, vind het namelijk af en toe erg veel op lijken :) Dit is voor mij trouwens een voordeel want vond guildwars erg goed :).

Guildwars engine was erg goed, draaide zo'n beetje op alle systemen. Maar dit spel lijkt me wel grappig, maar heb eigenlijk geen zin om 60 (of 40) euro te dokken om het te proberen, zo'n beta lijkt me wel wat. Misschien een betrouwbare website om nog zo'n beta key te krijgen, of lukt dat nu niet meer?
Ga voor de China versie anders, zie hier de handleiding:
http://forums.f13.net/index.php?topic=16646.0

Als je dan na installatie 1 van de laatste servers pakt, waarin iets tussen haakjes achter staat met chinese karakters, kun je gratis spelen. Het houdt er na een tijdje wel mee op, maar voorlopig gaat het.

Op de 3 na laatste heb ik zo gedurende 2 weken kunnen spelen en toen zei het dat mijn tijd op was. Daarna kon ik vrolijk verder spelen op de laatste.

En als alternatief kun je altijd nog zo'n key proberen te kopen, of zo'n beta contest aan deel te nemen volgende keren. G2play.net verkoopt keys voor 5 euro ofzo, over het algemeen werkt G2play goed maar kan in geval van die Aion keys echter niets garanderen aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb :).

Naast dit alles heeft Japan en Taiwan versie binnenkort een open beta geloof ik, dus je zou daar nog even voor kunnen zoeken op Google of je wat meer info kunt vinden en evt daar een kijkje nemen. Alhoewel ik niet weet of die English patch daar ook nog zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Speel nu al weer tijdje Chinese Aion, stiekem blijf ik mijn twijfels houden over de hele economie en het gespam. Soms lijkt een GM actief geweest te zijn en zijn alle 'sell/pl/timecard' spammers weg, maar meestal binnen paar uur komen de eerste alweer.

Daarbij lijkt de economie nu steeds verder te focussen op end-gaming, waardoor de lage gear 'bijna' onbetaalbaar is. De droprate van items van mobs is bijzonder laag, dropt er eindelijk eens wat is het een white item of item die bergen lvls lager/hoger is. Quest reward items zijn meestal al verouderd als je eenmaal de quest-chain klaar hebt, enkel uitzondering die je dan nog voor de time being kan gebruiken.

Botters kom ik apart genoeg steeds minder tegen, al zijn ze er zeker nog wel. Hopelijk blijven ze op de europese server wel extra actief, of je krijgt Cabal situaties waar je tekst in je chat niet meer kan lezen puur door het gespam (wat nu al bij chinese versie vaak het geval is). Vreemd genoeg is er geen /ignore optie, enkel een friendlist block, wat enkel is voor invite/whisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:17:

Daarbij lijkt de economie nu steeds verder te focussen op end-gaming, waardoor de lage gear 'bijna' onbetaalbaar is. De droprate van items van mobs is bijzonder laag, dropt er eindelijk eens wat is het een white item of item die bergen lvls lager/hoger is. Quest reward items zijn meestal al verouderd als je eenmaal de quest-chain klaar hebt, enkel uitzondering die je dan nog voor de time being kan gebruiken.
Als de quest rewards altijd verouderd zijn als je ze krijgt; betekend dat dat je nog steeds je gear kan vernieuwen omdat quest A al een verouderde item gaf en even later quest B ook, maar dan is die item wel beter ;) oftewel.. alle quest rewards zijn in dat opzicht bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:38:
Als de quest rewards altijd verouderd zijn als je ze krijgt; betekend dat dat je nog steeds je gear kan vernieuwen omdat quest A al een verouderde item gaf en even later quest B ook, maar dan is die item wel beter ;) oftewel.. alle quest rewards zijn in dat opzicht bruikbaar.
Zover ik nu alle quests ken uit eerste 9 lvls, krijg je nooit wat dubbel, buiten je wapen dacht ik.

Daarnaast zijn NPC prijzen van items best pittig, met enkel quest reward and drops kom je er imho niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar dit spel. Vanmiddag net mijn beta key via een Insidegamer "opt-in" gekregen, dus van het weekend eens kijken!

Begin WoW een beetje beu te worden de laatste tijd. En ben nogal een fan van Japanse games e.d. , dus ik ben benieuwd of dit een goede WoW vervanger gaat worden :)

Guild Wars was fun, maar het heeft me nooit echt vreselijk in het verhaal weten te slepen. Hopelijk is dit toch net even wat beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Reken er maar op dat bol de pre-order keys niet gaat versturen ondanks herhaaldelijk aandringen. Ik heb vorige week Aion CE besteld bij ze. Vraag mij af of ik überhaupt wel een CE krijg. Betaald via IDEAL dus ze kunnen maar rente trekken van mijn centen, wat ik overgens niet erg vind mits ik de CE maar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Kan je nu inloggen voor beta? Of is die reeds afgelopen?
Wanneer is de volgende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit weekend is de volgende beta, 2 t/m 6 juli, lvl20 voor beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
:) Net tweede betakey binnen. Gewonnen met GUNK-wedstrijd. Had al beta pre-purchase sleutel.

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 01-07-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Ben heel erg benieuwd !
Maak aub een review na het weekend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Reveal! schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:00:
Ben heel erg benieuwd !
Maak aub een review na het weekend :9
NDA, of is die al lifted? Waarschijnlijk wel, gezien het aantal screen en vids die online staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Hurtebise op 01-07-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nope NDA is al opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Laatst online: 28-08 10:44
NDA zou ook een beetje raar zijn aangezien het spel al uit is in meerdere landen.. en NCSoft heeft al gemeld dat EU/NA de 1.5 versie als release krijgen oftewel er zijn al wat kinderziekten uit. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal wel weer afgeladen druk zijn dit weekend, maar nu wel de kans bergje characters naar de 20 te schoppen en eens te kijken welke class ik nu definitief wil gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:01
Het mooie eraan is, als het spel ingame te druk is kan je altijd nog switchen naar 1 van de 8 of 10 andere channels ingame.

Dit is misschien ook handig voor mensen met eens slechte pc, immers minder mensen in een bepaald gebied is minder character models, vandaar is het dus wat milder voor de hardware.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom worden er dan niet leuke screens gepost door de mensen die met de beta meedoen?
Zou wel leuk zijn iig, er zullen vast wel genoeg screens in de omloop zijn op Inet, omdat het spel al lang uit is, maar dan nog, altijd leuk om screens te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Welke boodschap krijgen jullie als je nu probeert in te loggen. Iets in de aard van 'We are sorry but this account does not currently have access to Aion.'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Oggy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:21:
Het mooie eraan is, als het spel ingame te druk is kan je altijd nog switchen naar 1 van de 8 of 10 andere channels ingame.

Dit is misschien ook handig voor mensen met eens slechte pc, immers minder mensen in een bepaald gebied is minder character models, vandaar is het dus wat milder voor de hardware.
Dit kan echter enkel in de low level zones, daarna houden de channels ermee op. Zou PvP wss in de weg staan :).
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.