Pfff, ik heb vandaag mijn key gekregen van gamemania, engelse Aion geinstalleerd, probeer die te starten, krijg ik dezelfde (onleesbare) gameguard error 0, die ik een tijd geleden met de chinese beta kreeg. Alleen werkt die chinese client dus tegenwoordig wel onder win7, dus het lijkt erop dat ze behalve een niet-engelse, ook nog een oude versie van gameguard gebruiken in de engelse client
EDIT: Heb de gameguard bestanden in de engelse client vervangen door die van de chinese, engelse weer opgestart, nu gaat gameguard wel gewoon bestanden downloaden en uiteindelijk werkt de client gewoon. Wellicht dat dit nog iemand kan helpen
EDIT2: Blijkbaar staat de ncsoft launcher hier standaard op North America region, die ik dus niet moet hebben, wanneer ik hem echter op europe zet en de launcher opnieuw start, staat onder installed opeens 'Aion (US)' ipv. 'Aion', en onder not installed staat weer 'Aion', en deze kan ik dus niet downloaden, door dezelfde error als roodbwoy al heeft gemeld.
Wanneer ik echter Aion (US versie) start terwijl launcher op Europe staat en probeer in te loggen zegt die dat mijn account geen toegang tot Aion heeft, maar wanneer de launcher op US staat, accepteert het spel mijn login helemaal niet (ID/Pass onjuist). Denk dus dat het niet uitmaakt of je US of europe versie installeert, en dat deze hetzelfde zijn, alleen de launcher moet goed staan. We zullen het iig bij het volgende event vanzelf merken he?
[
Voor 61% gewijzigd door
Xerion404 op 25-06-2009 20:03
]