Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 2

FC Railrunner - Panthera eindigde jammer genoeg in een nederlaag voor FC Railrunner. Het team wist het thuisvoodeel en het balbezit niet uit te drukken in de score. Het tweede en laatste tegendoelpunt frustreerde de Roemeense verdediger zo dat hij bijna direct zijn tweede gele kaart pakte. FC Railrunner moest dus de laatste 25 minuten met 10 man verder. Die 10 man waren niet in staat de keeper van de bezoekers te passeren.

Het overige veld van Nederlandse deelnemers werd flink uitgedund. Van de 80 teams die aan deze ronde begonnen haalde slechts 47 de volgende ronde. De meeste uitschakelingen kwamen voor in divisie VI en VII, maar ook de eerste 3 teams uit V sneuvelde waaronder ondergetekende. Uit divisie IV wisten wel alle teams de volgende ronde te bereiken.

In België vond een regelrechte slachting plaats van onze deelnemers. Waar er 5 deelnemers aan deze ronde begonnen stond er nog maar 1 overeind nadat de wedstrijden waren gespeeld. Na zijn lange bekerrun vorig seizoen is FCThe_Blade de enige Belgische deelnemer die over blijft.

Voorbeschouwing Ronde 3

De 47 teams die aan deze ronde beginnen zullen vanaf nu voor welke ronde moeten gaan knokken in Nederland. FCThe_Blade zal als enige nog de buitenlandse eer gaan verdedigen deze week. Hopelijk zal een groot deel van de federatie die nog actief zijn ook de volgende ronde halen. Echter zal dat steeds moeilijker worden voor de lager geplaatste teams.

Statestieken

Aantal deelnemers Nederland: 47
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de week

Real 1.FC Dongen '29 United Boys - HVP (202595574)
Het team met een van de kortste, zo niet de kortste naam binnen federatie mag deze ronde op bezoek naar een team met een naam om U tegen te zeggen. Hopelijk word de verhouding in het scorenverloop niet gelijk aan het aantal letters in de naam, want dan krijgt de keeper van HVP het druk.

HVP haalde deze ronde met een groote overmacht (7-1) en zal ook in deze wedstrijd weer favoriet zijn, maar het is en blijft natuurlijk bekervoetbal. Er zal op elke vierkante meter strijd geleverd moeten worden. Real wist in de vorige ronde met een zeer sterke as een hoger geplaatst team uit de beker te knikkeren. Hopelijk voor HVP kan hij deze stunt niet nog een keer herhalen.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:41
Ik speel al 92 minuten met 10 man... arghh.. Ze moeten scoren!

/edit

kutzooi. 2-1 verloren. Teringlijers.

[ Voor 28% gewijzigd door Sandyman538 op 22-10-2008 19:04 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Zonde sandy!

Zelf 2-3 gewonnen dus ben wel tevreden.

Zit met een klein dilemma. Heb nu een goed coach en matig leiderschap. Is tevens een oudje maar kan nog wel aardig ballen op het middenveld. Nu heb ik een uitstekend/goed speler die ik speciaal heb om coach te worden. Hij is nu net uitstekend geworden. Zal ik nog een seizoen wachten tot ie nog een level stijgt in ervaring? Of kan ik beter mn goed/matig coach vervangen door deze voor 650k?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 12:24
Brainpower schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:30:
Zonde sandy!

Zelf 2-3 gewonnen dus ben wel tevreden.

Zit met een klein dilemma. Heb nu een goed coach en matig leiderschap. Is tevens een oudje maar kan nog wel aardig ballen op het middenveld. Nu heb ik een uitstekend/goed speler die ik speciaal heb om coach te worden. Hij is nu net uitstekend geworden. Zal ik nog een seizoen wachten tot ie nog een level stijgt in ervaring? Of kan ik beter mn goed/matig coach vervangen door deze voor 650k?
Tja... wat wil je er precies mee? Zie je jezelf dit seizoen veel gebruik maken van PIC/MOTS of juist niet? En als hij net uitstekend is geworden, zal het 1,5-2 seizoenen (gemiddeld) nog wel duren voordat hij weer een level stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Fresh T. schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:40:
[...]

Tja... wat wil je er precies mee? Zie je jezelf dit seizoen veel gebruik maken van PIC/MOTS of juist niet? En als hij net uitstekend is geworden, zal het 1,5-2 seizoenen (gemiddeld) nog wel duren voordat hij weer een level stijgt.
Over het algemeen PIC ik alle wedstrijden dus ik denk dat het wel verstandig is om op korte termijn hem als coach te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
Brainpower schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:12:
[...]

Over het algemeen PIC ik alle wedstrijden dus ik denk dat het wel verstandig is om op korte termijn hem als coach te promoveren.
Uiteraard ja, had ik moeten weten... Ga op je gevoel af, als je het je kunt veroorloven. Ik weet niet zeker of het verschil tussen matig en goed zeer merkbaar is wanneer je elke wedstrijd PICt, maar zal er vast wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn team is ook door. Volgende week krijg ik een lastige tegenstander, dus dat wordt nog bikkelen. Al met al is het nog geen jaar een om gooi te doen naar het kampioenschap, dus ik leg de prio de komende 2 weken nog even bij de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

:O

Wat een rust hier! Nog boeiende wedstrijden vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Trouwens, deze jongen net uit mn jeugdopleiding gepromoveerd:

Loïc van Tarel
TSI = 2 100, 17 jaar en 58 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Snel]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig

Beste speler ooit sinds 2002 :)

Wat kan ik ervoor krijgen?
1,5m of nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Blijft humor, dat wedstrijd commentaar:
Ondanks de bewolking en de financiële crisis kwamen er toch nog 17004 toeschouwers naar kleine kuip.

:P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hilgo schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:32:
Blijft humor, dat wedstrijd commentaar:
Ondanks de bewolking en de financiële crisis kwamen er toch nog 17004 toeschouwers naar kleine kuip.

:P
Hadden ze beter kunnen zeggen:
Ondanks de slechte prestaties en sportieve crisis kwamen er toch nog 17004 toeschouwers naar kleine kuip.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Brainpower schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:45:

Loïc van Tarel

1,5m of nog meer?
Persoonlijk denk ik dat je nog wel wat meer ervoor kunt krijgen. Een hele mooie speler, met goede skills voor een spits (passen & winger) en hij heeft ook nog een redelijke bijdrage voor het middelveld met een "zwak" positiespel. Alleen die conditie is momenteel kut.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:42

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Loïc van Tarel

1,5m of nog meer?
is en hele mooie jongen, uitstekend scoren, snel én mét 2 prima relevante bijstats (passen redelijk en vleugelspel matig) en nog redelijk laag in de 17 jaar (58 dagen.... wel volgens mij net te oud om een U20 prospect te zijn)... 1,5 miljoen zou zeker een minimum moeten zijn em volgens mij kun je die het beste ook als minimum-bod instellen..

De TL-waarde die aangegeven wordt is eerder t laag, omdat die nooit dingen als specialiteiten meewegen en bv de bijstat vleugelspel enkel als een 'niet-hoger-als' ... tevens wordt hij dan makkelijk vergeleken met spelers die kort voor de 18 jaar zijn, geen specialiteit hebben en bv irrelevante bijstats of gewoonweg een veel lagere TSI

verder zou ik hem zeker een advertentie gunnen (een uurtje voor het aflopen van de Deadline) en een paar keer vermelden in de daarvoor geeigende threads op het forum, die threads waar je sterke jeugdpulls kunt melden..als je twee of drie goede bieders kunt lokken die tegen elkaar opbieden zou je misschien tot rond de 2 miljoen kunnen krijgen..

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 28-10-2008 10:39 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zal ik zeker doen!
Kun je aangeven welke topics op het forum hiervoor in aanmerking komen? Zit daar eigenlijk nooit meer dus weet niet waar ik dat allemaal vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Ik ben ook wel nieuwsgierige welke topics dat zijn.
Deze heb ik gister gepromoveerd, helaas geeft de TL vergelijking weinig tot geen info.
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond

Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 15-02-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 413 €/week

Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Nederlandse forum is een topic genaamd [YP] goed/uitstekend Dit is echter geen transfer ad topic, maar kan wel meer aandacht genereren. Je kan natuurlijk ook nog even gaan juichen in het topic [Vreugdemuur] 12
Daarbij kom je binnen sommige federatie forums nog wel eens transfer-ad topics tegen.

Dan hebben we natuurlijk ook nog het algemene add gedeelte te vinden onder forums >> advertenties en daar kan je ook nog eens aangeven dat je hem te koop hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Stinger_ schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:45:
Ik ben ook wel nieuwsgierige welke topics dat zijn.
Deze heb ik gister gepromoveerd, helaas geeft de TL vergelijking weinig tot geen info.

[...]
probleem is mogelijk dat veel van zn bijstats allemaal waardeloos zijn, dat hem in de TL-vergelijking een nadeel geeft, doordat er niet zoveel anbod zal zijn dat ook allemaal niet beter dan 'waardeloos' heeft...

ik zou zulk een speler inschatten op 150.000... (specialiteit is wel leuk, maar krachtig doet nietzoveel voor een verdediger, enkel wat voordeel bij het spelen van pressie)
Echter, door zn zeer lage leeftijd (en mogelijk een via PsicoTSI aan te tonen hogere skill-waarde in verdedigen, dus snel een pop) kun je het voordeel hebben dat dat juist veel bieders aanlokt die tegen elkaar op gaan bieden en misschien haal je alsnog 2ton of hoger (al zou dat ook geluk zijn).

Ik zie trouwens in Stage (de debugging-preview, waar ik toegang heb nadat je die mocht aanvragen) dat ze de Transferlijst zoekmogelijkheid gaan re-stylen...
best wel een goede verbetering... direkt de leeftijd in dagen kunnen zien en veel exactere zoekmogelijkheden

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 28-10-2008 10:39 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 13:31
Hmm, dat klinkt wel goed.
Zoeken op de transferlijst is soms erg irritant.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan je dan ook over alle werelddelen te gelijk zoeken in plaats allemaal apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:03:
Hopelijk kan je dan ook over alle werelddelen te gelijk zoeken in plaats allemaal apart ;)
Nee, dat weer net niet .... dat dacht ik gelijk ook (enkel staat het nu verborgen onder extra opties, maar standaard zoek je dan op je eigen wereldregio)

verder kun je ook niet specifiek zoeken op geblesseerde spelers, maar je ziet deze wel direkt in de resultaatlijst met een kruisje staan.

verder blijft ook dat nieuwe zoekformulier een beetje een overvloed aan opties die lang niet altijd 'even' duidelijk zijn... zelfs nog erger dan voorheen, ook al zijn (of juist omdat) bepaalde opties nu eerst verborgen...
vanuit usability-zichpunt kunnen ze wel dat nieuwe formulier een beetje beter reorganiseren

[ Voor 135% gewijzigd door RM-rf op 28-10-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Alweer een tijdje geleden maar druk druk druk :)

Anyhow, ik wil morgen weer aan een nieuwe HTZone werken. Heeft iemand nog tips of ideën?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook druk gehad maar er komt vanavond en anders morgenochtend een verhaaltje aan voor de komende bekerronde.

Nog een paar weken kunnen we "genieten" van de oude lay-out. De competitiepagina waar nu een plaatje van te zien is ziet er redelijk overzichtelijk uit, maar vind de kleurstelling nog steeds niet iets waar ik voor sta te juichen. Daar kunnen we hopelijk met skins uiteindelijk wel wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Loïc van Tarel

1,5m of nog meer?
1 890 000 is geboden!
Nog een dag te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RM-rf schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:31:

standaard zoek je dan op je eigen wereldregio
herstel, dat heb ik net een stukje zitten testen, als je geen specifieke zoekregio aangeeft zoekt hij overal ... dus in alle regionen... dat is iig een leuke extra functionaliteit..
verder zit er wel een automatische 'cap' in van een te 'brede' zoekopdracht je met bij het aangeven van min en max binnen een zeker bereik blijven.

tevens een leuke extra is het nieuwe biedoverzicht...spelers waarop je geboden hebt blijven staan als een ander je overboden heeft (zodat je deze als een soort van 'bookmarks' kunt blijven benutten) en je kunt zelfs de hele biedgeschiedenis terugslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tering, of de prijzen van trainees zijn weer aan het stijgen, of ik heb teveel geboden op spelers... :S

Nou ja, ik kan weer verder met trainen. :)

Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk een beetje een hekel krijg aan het bied systeem wat Hattrick momenteel heeft. De enige manier om het echt te kunnen omzeilen is gaan hopen dat je een leuke speler vindt heel laat 's avonds of 's ochtends vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 17:37

Superflip

*pwiet*

CoRrRan schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:49:
Tering, of de prijzen van trainees zijn weer aan het stijgen, of ik heb teveel geboden op spelers... :S

Nou ja, ik kan weer verder met trainen. :)

Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk een beetje een hekel krijg aan het bied systeem wat Hattrick momenteel heeft. De enige manier om het echt te kunnen omzeilen is gaan hopen dat je een leuke speler vindt heel laat 's avonds of 's ochtends vroeg.
zelfs dat helpt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zolang je maar de tijd ervoor neemt, niet gaat doorbieden boven een door jezelf vastgestelde grens, zijn er mogelijkheden genoeg... het biedsysteem vind ikzelf ook vol makken zitten, maar zolang er tevens geklaagd wordt door aanbieders dat ze niet de beste prijs gekregen hebben of bv daytraders goede zaken kunnen doen, zijn er ook mogelijkheden om spelers duidelijk onder de prijs te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Klik maar op transfervergelijking dan zie je dat het anderen wel gelukt is een speler goedkoper te krijgen. Of niet en dan betaal je gewoon de goede prijs :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:02:
[...]

1 890 000 is geboden!
Nog een dag te gaan :D
wat een prijs zeg ! ik zou het er nooit voor geven.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

wat een prijs zeg ! ik zou het er nooit voor geven.
Nee ik ook niet. Had hem er voor die prijs ook opgezet in de hoop dat een gek het ervoor zou bieden. Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 3

De wedstrijd van de week van vorige week eindigde in een succes voor HVP. Ze liepen in de eerste helft uit naar een 0-3 voorsprong. Echter in de tweede helft toonde de tegenstander Real 1.FC Dongen '29 United Boys veerkracht en wist terug te komen tot 2-3. Echter tien minuten voor tijd deelde HVP de genadeklap uit door er 2-4 van te maken. Na dat doelpunten vonden bijna teams het wel genoeg en kabbelde de wedstrijd naar het einde. HVP wist dus zijn overmacht om te zetten in de cijfers.

HVP is 1 van 26 teams die deze ronde wisten te overleven in Nederland. Jammer genoeg betekend dat ook dat voor 21 teams deze ronde het eindstation. Meest opmerkelijke uitschakeling was wel die van AFC Hulstje. Daarmee is hij het eerste team uit divisie IV dat uitgeschakeld word. Het tegenovergestelde is de overwinning van Haga_ander. Hij is als laatste team uit divisie VII nog over. Watson Wunderers werd als laatste team uit divisie VIII uitgeschakeld in deze ronde.

In België houd FCThe_Blade nog steeds stand en wist . Hij zette in deze ronde zijn tegenstander met 1-3 opzij en is nog steeds onderweg om zijn run van vorig seizoen te evenaren.

Voorbeschouwing Ronde 4

De 26 teams die aan deze ronde beginnen zullen vanaf nu voor welke ronde moeten gaan knokken in Nederland. Divisie VI raakt langzaam ook uitgedunt, maar er is wel de hoop dat er een aantal de volgende ronde gaan halen. De teams uit divisie V en IV spelen voor de meeste gevallen allemaal nog een uitwedstrijd en zullen nog even door moeten knokken voordat ze een bekerwedstrijd in eigen huis mogen afwerken. FCThe_Blade zal nog steeds de buitenlandse eer gaan verdedigen deze week.

Statestieken

Aantal deelnemers Nederland: 26

Wedstrijd van de week

Haga_ander - Fc Wolphaartsdijk (202906018)

Haga_ander krijgt deze speelronde wel de zwaarste wedstrijd van allemaal. Zijn tegenstander Fc Wolphaartsdijk speelt in divisie II en staat onder leiding van MOD-Kevin. Dus het is niet alleen een hooggeplaatst team, maar ook een manager die hoge aanzien kan genieten door zijn titel. De 0-11 overwinning van Fc Wolphaartsdijk in de vorige ronde doet ook al geen goed aan het vertrouwen. De supporters zullen voor de 100% achter hun team moeten gaan staan en dan nog zal het een zeer zware opgaven worden.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben bang dat het hem niet gaat worden vanavond, mijn tegenstander heeft een bijzonder goed team voor de VI en speelt thuis. Mocht ik het wel halen dan ga ik voor mijn record. Zondag thuis tegen de degradant die steevast 300 hatstats weet te scoren, dus dat wordt, in geval van doorgaan in de beker, een pic met counter voor mij :)

Het is dus klaar, 1-0 verloren. Volgend seizoen misschien beter. Nu weer friendlies zoeken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 29-10-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 16:27

Quintus

Eg wel! Dus....

2-3 gewonnen na een 0-2 achterstand. Gelukkig gewoon weer door.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 13:31
Ik redelijk gemakkelijk met PIC door.
Volgende tegenstander wordt vrij moeilijk. Hoog middenveld voor een VIer, volgens mij.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Hurray, voor het eerst door naar ronde 5!
Weinig kans vrees ik, volgens mij hecht mijn tegenstander meer aandacht aan de beker dan aan zijn competitie.
Laatste 5 seizoenen in de beker de volgende ronde gehaald:
Sprotclub Rijssen: 2, 2, 3, 2, 2.
Picasso1: 8, 8, 7, 10, 9.

Tja, de voortekenen zijn niet best :)

[ Voor 4% gewijzigd door sarinsarin op 30-10-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

DSanka weer bedankt voor de fantastische overzichten .... :)
is inderdaad een leuke manier zo de bekerprestaties van de anderen ook nog te kunnen volgen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zou alleen leuk zijn dat de overzichten wat eerder in de week komen.. Nu lees ik ze donderdags meestal pas, en dan zijn we in HT al weer twee ronden verder.

Maar keep up the good work.

Er liggen steeds meer teams uit de beker. duh :+ Dus gaat het bijwerken vast ook sneller

Edit: Wat is volgens jullie de beste manier om een ouderwets AO team aan te pakken wanneer je zijn hoge mid niet kan overtreffen?

Mijn team is vrij gebalanceerd over alle linies. MatchID: 200045630

[ Voor 54% gewijzigd door Quintus op 31-10-2008 16:54 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Quintus schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:50:

Edit: Wat is volgens jullie de beste manier om een ouderwets AO team aan te pakken wanneer je zijn hoge mid niet kan overtreffen?
Counteren lijkt mij. En anders pressie spelen om het aantal kansen te verminderen, maar dan krijg je zelf ook minder kansen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Wicher van Otterlo.

Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

16 en 32 dagen uiteindelijk, maar eens zien of dat wat wordt. Eerste keer dat ik een speler krijg waarbij de overall vaardigheden op redelijk worden ingeschat.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
GIsteren met 1-2 gewonnen van de 2de van vorig seizoen. Nu voor het eerst in deze divisie sta ik op de eerste plaats.
Nu zo houden en dan kunnen we eens een feessie vieren.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op zondag 02 november 2008 @ 08:56:
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Wicher van Otterlo.

Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

16 en 32 dagen uiteindelijk, maar eens zien of dat wat wordt. Eerste keer dat ik een speler krijg waarbij de overall vaardigheden op redelijk worden ingeschat.
Interessant ... ben wel een beetje benieuwd wat die algemene vaardigheden 'redelijk' nu daadwerkelijk inhoudt .... als dat een gemiddelde is van alle vaardigheden zou dat bijna moeten betekenen dat andere skills dan scoren en vleugelspel nóg beter moeten zijn.....

Wat mn prestaties in de competitie betreft zit ik zwaar aan de kant waar het geluk niet schijnt te zijn... mn derde thuiswedstrijd al en weer verloren ... weer eens netaan en het had ook net zo goed andersom kunnen zijn, net als de andere drie wedstrijden...
Ik begin echter op deze manier wel in de problemen te komen, er zijn drie teams die strijden om één degradatieplek ... ik ben van die andere teams de sterkste maar heb juist al van één van mn concurrenten verloren (eigenlijk onterecht) en moet over twee weken tegen de andere, die dan eerst tegen het botteam mag spelen en dan kan PICen ... ik _moet_ die wedstrijd echter winnen om de kansen in eigen hand te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Bah, laat ik mijn team piccen tegen het botje in de competitie worden toch nog alle twee mijn spitsen eruit geschopt voor 2 en 3 weken.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ole. onverwachte overwinning gehaald, speelde tegen een een counter team, dus ik pic.
win ik met 4-2. gaat lekker zo!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:50:
Zou alleen leuk zijn dat de overzichten wat eerder in de week komen.. Nu lees ik ze donderdags meestal pas, en dan zijn we in HT al weer twee ronden verder.

Maar keep up the good work.
Zal die van deze ronde vanavond wel maken en zal voortaan proberen ze op zondag maken. Hoef ik niet alleen naar die tekst te kijken tijdens de wedstrijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier de 4e wedstrijd op rij in de competitie gewonnen. Sta dus (verrassend) gedeeld eerste, mijn supporters hebben er in ieder geval nog steeds geen vertrouwen in, "Seizoensverwachting : we moeten vechten om ons te handhaven".

We zullen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nieuwe transfer systeem!! Eindelijk zeg! Ziet er goed uit!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:15:
Nieuwe transfer systeem!! Eindelijk zeg! Ziet er goed uit!
Damien, er moest toch wat veranderd worden aan de gotcup opzet op GoTtrick? Kan je even aangeven wat precies dan zal ik dat even herprogrammeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Nou ik zit weer een paar dagen met de nieuwe stats maar ik kan het nog steeds niet goed aflezen, ik zou het denk ik wel niet snappen... :S met de nieuwe stats heb ik dan bv een waardeloos ( zeer hoog ) en dan staat dan weer gelijk aan een matig in de oude stijl ratings?

[ Voor 32% gewijzigd door Salv op 03-11-2008 23:55 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:21:
[...]

Damien, er moest toch wat veranderd worden aan de gotcup opzet op GoTtrick? Kan je even aangeven wat precies dan zal ik dat even herprogrammeren.
De startdatum is later maar dat is niet zo schokkend maar we spelen een return in de finale rondes.
Stel bij gelijk aantal doelpunten uit en thuis dan tellen de punten in de groepsronde. Indien gelijk dan tellen de doelpunten voor, dan doelpunten tegen, dan het verschil en dan of ik je mag of niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Echte vergelijking is er niet maar wat ken ik vragen voor een spelertje als deze:

Leonard van Hattum (56181830)
28 jaar en 102 dagen, goed in vorm, gezond

Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en is een goed leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:35:
Echte vergelijking is er niet maar wat ken ik vragen voor een spelertje als deze:

Leonard van Hattum (56181830)
28 jaar en 102 dagen, goed in vorm, gezond

Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en is een goed leider

Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
goed ervaring en goed leiderschap is al een standaard 6 ton zonder verdere skills...
briljant verdededigen is dan weer tegen 1,5 miljoen waard.....
in theorie kun je hem dus best pogen voor rond de 2 miljoen te verkopen (enkel kan het best zijn dat je hem daarvoor langer/meerdere malen op de Transferlijst moet plaatsen tegen een relatief hoge vraagprijs ... in de TL-vergelijking wordt nl de ervaring en het leiderschap niet meegenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:53:
Nou ik zit weer een paar dagen met de nieuwe stats maar ik kan het nog steeds niet goed aflezen, ik zou het denk ik wel niet snappen... :S met de nieuwe stats heb ik dan bv een waardeloos ( zeer hoog ) en dan staat dan weer gelijk aan een matig in de oude stijl ratings?
De ratings voor het middenveld zijn gehalveerd, dacht ik, het is alweer een paar jaar geleden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik gebruik eigenlijk nog voornamelijk de hatstats. Dat is veel makkelijker om je team te vergelijken met de concurrentie. Met de ratings zou je nog een beetje kunnen zien welke speler (links/rechts) maar dat spreekt eigenlijk ook wel voor zich.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:56

Nikooos

huizenlol.nl

Ik heb me vandaag ook aangesloten bij de GoT federatie. :)

Ik speel al een tijdje hattrick. Dus ik ken het klappen van de zweep wel, ik zit inmiddels in divisie V en sta daar heel verrassen op de eerste plek. Sinds zondag 3 punten los.
16-01-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: psychonikeo nam het roer over en veranderde de naam van de club in insane ones.
Ik ben ook oprichter van de Fok! federatie, maar de oudgedienden haken daar nu allemaal een beetje af en ik ben dus op zoek naar een actieve federatie waar ik weer wat nieuwe dingen zou kunnen leren.

Vandaar dat ik me nu dus heb aangesloten bij de GoT federatie. Natuurlijk ben ik verder ook al wel regelmatig actief of GoT, dus ik ben geen pure Fok!-er ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Nikooos op 04-11-2008 11:03 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vandaar dat ik me nu dus heb aangesloten bij de GoT federatie. Natuurlijk ben ik verder ook al wel regelmatig actief of GoT, dus ik ben geen pure Fok!-er ;)
4-10-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Damien79 nam het roer over en veranderde de naam van de club in FC Schiedam.
Welkom welkom! :)
Hou de got cup in de gaten als je mee wilt doen met de federatie beker :)

Ik zal die speler eens op de TL zetten. Denk dat 2,5 wel een redelijke prijs is :) Hij is pas 28 en kan nog aardig wat ervaring opdoen. Wat scheelt het effectie in trainen als je een uitstekend coach heb? 1 week of 0, nog wat?

[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 04-11-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Damien2004 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:54:
[...]

[...]

Ik zal die speler eens op de TL zetten. Denk dat 2,5 wel een redelijke prijs is :) Hij is pas 28 en kan nog aardig wat ervaring opdoen. Wat scheelt het effectie in trainen als je een uitstekend coach heb? 1 week of 0, nog wat?
dankje! Voorlopig zit ik nog in de beker en hoop het morgen nog een keertje vol te houden.
Daarna kijk ik wel even verder. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die oefenpot/speelvijver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:54:

Misschien dat ik hem wel koop. Mijn coach is aan het aftakelen en mijn verdediging is mijn zwakke plek momenteel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels 3 spelers bij mijn reserves zitten die elkaar opgaan volgen als coach zijnde. Ze moeten eerst nog even een jaar in mijn team zitten en nog wat stijgen in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 4

De wedstrijd van de week van vorige week eindigde in een meer als verwachte nederlaag (0-6) voor Haga_ander. Voor de rust zat de wedstrijd al op slot met 0-5 achterstand voor onze fed-genoot. Jammer genoeg betekend dit ook het einde van de teams uit divisie VII. Echter de run is wel noemenswaardig indien hij voor dit seizoen niet verder kwam dan ronde 2. Met ronde 4 dit seizoen zet hij dus een nieuw persoonlijk record neer. Applaus daarvoor.

In de Nederlandse beker zagen we 12 teams stranden, daarvan kwamen er 9 uit divisie V. Dit geeft nog maar eens aan hoe knap de overwinningen waren van 4 van de 5 teams uit divisie VI. Ronald Koeman keek met zijn team na 90 minuten ook tegen een achterstand aan en was daarmee het enige team uit divisie IV die deze ronde uitgeschakeld werd.

In België houd FCThe_Blade nog steeds stand en wist overweldigend met 0-8 de winst mee naar huis te nemen. De doelpunten werden netjes over beide helften verdeeld 4 in elk. De tegenstander was al gebroken bij de rust waardoor FCThe_Blade gemakkelijk uitkon lopen naar een monsterzege.

Voorbeschouwing Ronde 5

Voor degene die een rekensom maken en denken dat de statistieken voor deze ronde niet kloppen komen bedrogen uit. Deze ronde hebben we versterking gekregen van de Isane Ones die nog actief zijn in de beker. Verder komen er in Nederland nog teams uit drie divisies in actie te weten IV, V en VI. Ons hoogst geplaatste team zal echter nog steeds de eer hoog moeten gaan houden in de Belgische beker.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 15

Wedstrijd van de week

Kostelijk Vermaak - OO0nMe's Dreamteam (203167431)

OO0nMe's Dreamteam is naar ervaring en divisie favoriet, maar Kostelijk Vermaak lijkt een geheim wapen achter de hand te hebben als we naar het logo kijken. De mannen van OO0nMe zullen het moeilijk gaan krijgen als de tegenstanders er zo uit zien. De concentratie van zijn spelers zou voor de wedstrijd al nergens meer te bekennen zijn. Hopelijk weten zijn mannen zich te bedwingen en deze tegenstander van het veld te spelen.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:07:
[...]

Misschien dat ik hem wel koop. Mijn coach is aan het aftakelen en mijn verdediging is mijn zwakke plek momenteel.
Denk dat hij vanaaf er op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk er even over na, heb hem al gebookmarked :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Leuk dat bekernieuws :D

Ik hoop het nog zeker een rondje vol te houden. Deze 5e ronde is voor mij al een record, maar mijn doelstelling was minimaal 1 thuiswedstrijd. Ik moet dus eigenlijk wel winnen, maar ik ga er niet mijn PIC reeks voor opgeven, maar ook dan moet ik nog kunnen winnen.

Komende zondag ook nog eens een makkie in de competitie tegen een team dat aan het vernieuwen is en zijn hele selectie heeft verkocht. Hij heeft me verzekerd volgende week nog niets goeds op het veld te zetten, dus hoef ik in ieder geval tot die zondag niet te stoppen met PIC spelen.

Die 4 zondagen daarna krijg ik de 2 sterkste teams als tegenstanders. Met een TS die ik hopelijk nog een beetje hoog kan houden met mijn coach met slechts matig leiderschap, maar dat wordt wel moeilijk als ik dan ook uit de beker lig. Die 4 wedstrijden worden wel beslissend voor het kampioenschap waarin ik tot nog toe ongeslagen ben.

[ Voor 99% gewijzigd door Nikooos op 04-11-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben dus vorig seizoen op de laatste speeldag een beetje triest gedegradeerd naar IX, ik zit nu met 6 botteams in een competitie. Als er iets suf is, is dat het wel :{

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me er bijna geen voorstelling van maken hoe suf dat moet zijn. Het grootste aantal bots in mijn competitie ooit zijn 2 geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vicarious schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:57:
Ik ben dus vorig seizoen op de laatste speeldag een beetje triest gedegradeerd naar IX, ik zit nu met 6 botteams in een competitie. Als er iets suf is, is dat het wel :{
Dan moet je de lol uit andere dingen halen. Vlaggetjes verzamelen of optimale trainingsresultaten, ver komen in de beker (al lijkt me dat lastig in IX door de ongunstige loting)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Vicarious schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:57:
verschrikkelijk ja.. Ik heb het geluk om nooit meer dan 1 botje tegengekomen te zijn, maar zoals gezegd moet je dan andere doelen gaan stellen, anders raak je het plezier in het spelletje wel kwijt!

In ieder geval zorgen dat je zo snel mogelijk weer promoveert en dan weer knallen met je team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Mijn wedstrijdverslag van zondag was echt rot! Héééél rot! In de eerste helft slechts 2 acties van mijn tegenstrever en niets van mij, en in de 2e helft werd er zelfs helemaal niets gezegd. Ik heb met 0 - 1 verloren en bovendien heb ik 31,5 sterren gehaald en mijn tegenstanders slechts 25. Een match die ik echt had moeten winnen.

Ik weet niet eens waar het fout gelopen is, want m'n spelers hebben bovendien echt goede ratings gehaald :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
aik0n schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:20:
Mijn wedstrijdverslag van zondag was echt rot! Héééél rot! In de eerste helft slechts 2 acties van mijn tegenstrever en niets van mij, en in de 2e helft werd er zelfs helemaal niets gezegd. Ik heb met 0 - 1 verloren en bovendien heb ik 31,5 sterren gehaald en mijn tegenstanders slechts 25. Een match die ik echt had moeten winnen.

Ik weet niet eens waar het fout gelopen is, want m'n spelers hebben bovendien echt goede ratings gehaald :|
Misschien een wedstrijdID posten, zodat wij, kenners O-), eens kunnen kijken waaraan het heeft kunnen liggen, of dat het gewoon pech was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

aik0n schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:20:

Zonder matchID hebben we hier niets aan, helaas. :) Tenzij je je eigen teamnaam bekend maakt natuurlijk.
edit:
OK, ok, snot in m'n hoofd. * CoRrRan votes spuit11

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 04-11-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:20:
[...]

Dan moet je de lol uit andere dingen halen. Vlaggetjes verzamelen of optimale trainingsresultaten, ver komen in de beker (al lijkt me dat lastig in IX door de ongunstige loting)
je kunt met zoveel bots kijken of je niet ook veteranen kunt optrainen met goed leiderschap en redelijk ervaring...

die kun je pogen te kopen voor tegen de 2 tot 3 ton, als ze in ervaring popen leveren ze het dubbele op ... als je ze een beetje slim inkoopt zodat ze al 10-15 wedstrijden achter de rug hebben kun je ze best in een seizoen laten poppen ...
voor je non-trainingsplekken haal je dan ook nog eens een leuke winst binnen (aangenomen dat je 5 tot 6 non-trainingsplekken hebt, levert dat je dat tot 1,5 miljoen op per seizoen, naast je normale training)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Sandyman538 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:11:
[...]

Misschien een wedstrijdID posten, zodat wij, kenners O-), eens kunnen kijken waaraan het heeft kunnen liggen, of dat het gewoon pech was.
CoRrRan schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:14:
[...]

Zonder matchID hebben we hier niets aan, helaas. :) Tenzij je je eigen teamnaam bekend maakt natuurlijk.
edit:
OK, ok, snot in m'n hoofd. * CoRrRan votes spuit11
Hier gaan jullie jongens : 198707621

Mijn ploeg is Rapid Wilrijk... Ik ben wel eens benieuwd waar jullie denken dat het aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Oke de nieuwe ratings moet je dus gewoon opnieuw lezen, maar waar lig dan het verschil tussen een waardeloos laag en een waardeloos hoog?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:37:
Oke de nieuwe ratings moet je dus gewoon opnieuw lezen, maar waar lig dan het verschil tussen een waardeloos laag en een waardeloos hoog?
je kunt die clasissifcaties zien als 5.50 (redelijk zeer laag) 5.75 (redelijk laag) 6.00 (redelijk hoog) of 6.25 (redelijk zeer hoog)

of juist bv redelijk zeer laag als 21, redelijk laag als 22, redelijk hoog als 23, redelijk zeer hoog als 24
http://wiki.hattrick.org/Hatstats

vergeet verder het idee van 'oude' of 'nieuwe' stats ... volgens mij verwart dat vooral... het zijn gewoon cijfergebaseerde classificaties die op een bepaalde sterkte wijzen die vooral interssant is vergeleken met je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
RM-rf schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:54:
[...]

je kunt die clasissifcaties zien als 5.50 (redelijk zeer laag) 5.75 (redelijk laag) 6.00 (redelijk hoog) of 6.25 (redelijk zeer hoog)
Is dat wel zo? Is het niet 6.00 (redelijk zeer laag) 6.25 (redelijk laag) 6.50 (redelijk hoog) of 6.75 (redelijk zeer hoog)? Dat lijkt me meer in de lijn liggen van de benaming namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Fresh T. schreef op woensdag 05 november 2008 @ 01:13:
[...]

Is dat wel zo? Is het niet 6.00 (redelijk zeer laag) 6.25 (redelijk laag) 6.50 (redelijk hoog) of 6.75 (redelijk zeer hoog)? Dat lijkt me meer in de lijn liggen van de benaming namelijk.
het zijn geen middelbare school cijfers natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Fresh T. schreef op woensdag 05 november 2008 @ 01:13:
[...]

het s gewoon een persoonlijke interpretatie hoe je die cijfers voorstelt... maar idd, in theorie is er natuurelijk een niet-bestaand zeer laag die dan voor '0' zou moeten staan en die als 'nulpunt' kan gelden...

het blijft echter gewoon een persoonlijke interpretatie hoe je die benaming door hattrick zelf opvat .... ik vind, tegenover de telling van 21 - 22 - 23 - 24 voor de verschillende 'redelijk'-waardes (die Hatstats gebruikt) het ietwat eenvoudiger om het me voor te stellen als integers met een decimale waarde en onderverdeeld in kwarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

psychonikeo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:13:
[...]

het zijn geen middelbare school cijfers natuurlijk ;)
Maar hij heeft wel gelijk :)

6 redelijk
5 matig
4 zwak
3 slecht
2 waardeloos
1 rampzalig
0 niet-bestaand

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Marzman schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:30:
[...]

Maar hij heeft wel gelijk :)

6 redelijk
5 matig
4 zwak
3 slecht
2 waardeloos
1 rampzalig
0 niet-bestaand
als je het zo bekijkt wel :+
Dacht dat zijn argument van de benaming te maken had met redelijk is een 6je en een 5 onvoldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Dsanka: wanneer mag ik toetreden tot de Wall of Fame ?:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft al weer een tijdje stil gelegen eigenlijk, maar was net bezig met een andere opzet aan de hand van onderstaande eisen. Daarnaast had ik het inmiddels al omgedoopt naar een Hall Of Fame.

Federatie
1 De manager is minimaal 2 jaar lid van de federatie
2 De manager heeft minimaal de rol van Tweaker

Prestaties
1 Het behalen van een nationale titel
2 Het winnen van de nationale beker
3 Voor de derde keer behalen van ronde 10 in de nationale beker
4 Het behalen van minimaal 4 divisietitels (V en hoger)
5 Het behalen van minimaal 6 divisietitels (VII en hoger)

Hall of Fame

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zo veel managers die aan die prestaties voldoen hebben we niet denk ik.

[edit]Laat maar, dat is ook het idee met zo'n wall natuurlijk :)

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 05-11-2008 10:59 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben een team dat aan 4 van de 5 prestaties voldoet, maar een enkele prestatie is al voldoende om opgenomen te worden. Daarmee kwam ik vorig seizoen ook nog maar tot 6 teams.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Twee keer winnen van de jeugdere en 3x Got Cup is eruit gegooid?

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 05-11-2008 17:42 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat er hier iemand was die daar commentaar op had dat het winnen van met name de GoT Cup niet in vergelijking kan worden getrokken met de prestatie die je in de competitie dan wel beker neer zet.

Dus moet even bedenken of er een mogelijkheid is om ze er weer in op te nemen. Misschien dat bijvoorbeeld de prestaties met 1 mogen verlaagd als een van de federatie gebonden doelstelling word behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

aik0n schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:25:

Hier gaan jullie jongens : 198707621

Mijn ploeg is Rapid Wilrijk... Ik ben wel eens benieuwd waar jullie denken dat het aan ligt...
OK, je hebt inderdaad last gehad van de MatchEngine die je een heel klein beetje benadeeld heeft. Echter, balbezit was in feite 50-50, dus dan komen er voor beide kanten minder kansen. In feite zou een gelijkspel of kleine overwinning beter zijn geweest. Echter een van je verdedigers had een "ervarings"-event, waardoor die ene goal gescoord werd. (De aanvaller heeft ervaringsniveau "4" en jouw beide verdedigers hebben ervaringsniveau "1".)

In feite had je dit misschien kunnen winnen, door ipv 4-3-3 te spelen over te gaan naar 3-4-3. Op die manier krijg je waarschijnlijk een beter middenveld, meer kansen en die kansen zouden je spitsen dan makkelijk moeten hebben kunnen maken, aangezien die wel beter zijn dan je tegenstanders defensie. Je had ook de aanvaller met de beste positiespel-eigenschappen op "verdedigend" kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

verloren in de beker vanavond ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:09:
Ik geloof dat er hier iemand was die daar commentaar op had dat het winnen van met name de GoT Cup niet in vergelijking kan worden getrokken met de prestatie die je in de competitie dan wel beker neer zet.

Dus moet even bedenken of er een mogelijkheid is om ze er weer in op te nemen. Misschien dat bijvoorbeeld de prestaties met 1 mogen verlaagd als een van de federatie gebonden doelstelling word behaald.
Die behoren dan ook in een Federatie sub groep te staan. Het winnen van 5 kampioenschappen vind ik ook niet in vergelijking staan tot het winnen van de Eredivisie of de beker om maar een voorbeeld te noemen. ;)

Edit: HT engine zat weer eens flink tegen vanavond 1-2 verloren in de beker

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 05-11-2008 19:08 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een leuk keepertje.
Budget is zo'n 500.000 kan ik het beste een jonkie met mindere base stat kopen of een oude met wat betere base stat.

Ik hoef er geen dikke winst op te maken, ik train ook niet op keepen en ben dat voorlopig ook niet van plan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:41:
Ik ben op zoek naar een leuk keepertje.
Budget is zo'n 500.000 kan ik het beste een jonkie met mindere base stat kopen of een oude met wat betere base stat.
Mijn idee is dat oudere keepers veel beter presteren, goedkoper zijn, en hun ervaring best wel sterk meeweegt.
enkel heb ik nu een jonge keeper die ik ook regelmatig meetrain met verdedigen, maar ik betwijfel of ik dat op blijf houden en niet voor de volgende weer terugga naar een oude keeper.

mijn vorige keeper had keeper-skills formidabel en had ik voor 500.000 gekocht (met een beetje geeluk en toen de keeperprijzen nog niet zo sterk gestegen waren, kort erop schoten die de lucht in) en had goed ervaring .... zn sterren zaten meestal tussen de 4,5 en 5.
mn huidige keeper heeft uitmunted keeper maar haalde tot nu toe niet hoger dan 4.0 sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:07:
[...]

Die behoren dan ook in een Federatie sub groep te staan. Het winnen van 5 kampioenschappen vind ik ook niet in vergelijking staan tot het winnen van de Eredivisie of de beker om maar een voorbeeld te noemen. ;)
Goed dan moet ik het anders in gaan delen, zodat het een beter verdeeld word. Suggesties?

Om eredivisie te winnen heb je al sowieso die 5 kampioenschappen V en hoger. Dan moet het hoger zijn dus zo iets van 7 (V en hoger) en 11 (VII en hoger). Blijven er denk ik nog maar 2 teams over van diegene die er nu inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zal vanavond maar eens een spelertje verkopen, namelijk deze.;

Florian Delaruelle (151585155)
23 jaar en 71 dagen, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen

Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig

Wat zou ik er ongeveer voor kunnen vangen, denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch minimaal 3M opleveren. Heb je al bij de transfervergelijking gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:54:
Moet toch minimaal 3M opleveren. Heb je al bij de transfervergelijking gekeken?
Jep, zit tussen de 3,1 miljoen en 4,2 miljoen.

Doe hem alleen vanavond pas weg ,anders kan hij a.s. zondag niet meer meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip

Superflip

*pwiet*

CoRrRan schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:42:
[...]

OK, je hebt inderdaad last gehad van de MatchEngine die je een heel klein beetje benadeeld heeft. Echter, balbezit was in feite 50-50, dus dan komen er voor beide kanten minder kansen. In feite zou een gelijkspel of kleine overwinning beter zijn geweest. Echter een van je verdedigers had een "ervarings"-event, waardoor die ene goal gescoord werd. (De aanvaller heeft ervaringsniveau "4" en jouw beide verdedigers hebben ervaringsniveau "1".)

In feite had je dit misschien kunnen winnen, door ipv 4-3-3 te spelen over te gaan naar 3-4-3. Op die manier krijg je waarschijnlijk een beter middenveld, meer kansen en die kansen zouden je spitsen dan makkelijk moeten hebben kunnen maken, aangezien die wel beter zijn dan je tegenstanders defensie. Je had ook de aanvaller met de beste positiespel-eigenschappen op "verdedigend" kunnen zetten.
Hmm bedankt voor de tips... Ik ga het eens verder moeten bekijken... M'n ploeg staat ook helemaal nog niet op punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Snik, ik had de hoop dat zo'n speler nog wel dikke knaken op zou leveren...
Eerst 5 miljoen gevraagd, toen 4, en nog niet weg :( Toch maar geen vleugels meer proberen op te trainen...

Robert Uddstål (144134602)
23 jaar en 57 dagen, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 41 340
Loon: 8758.20 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het toch gewoon nog eens proberen, deze spelers zijn niet heel dik gezaaid, er moet alleen wel even een koper voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mocht er iemand zijn die nog een jeugd vriendschappelijke wedstrijd wil, mijn team is beschikbaar.

Hekje mag niet (726762) (M'n team speelt vanavond in de competitie, dus waarschijnlijk kan ik pas maandag of dinsdag een wedstrijd aannemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

CoRrRan schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:57:
Mocht er iemand zijn die nog een jeugd vriendschappelijke wedstrijd wil, mijn team is beschikbaar.

Hekje mag niet (726762) (M'n team speelt vanavond in de competitie, dus waarschijnlijk kan ik pas maandag of dinsdag een wedstrijd aannemen.)
ik heb wel interesse, maar de nieuwste feature van Hattrick zorgt ervoor dat ik niks kan. Hoe die nieuwe feature heet ?? Traag als dikke str*nt.

Edit: uitdaging geplaatst, woensdag dus omdat ik op maandag competitie speel.

[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 08-11-2008 18:55 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jep, ook last van. Maar het was al ergens aangegeven dat ze problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Als ik rood sta, kan ik dan geen spelers meer kopen? Ik probeer een bod te doen op verschillende spelers en sta 190k rood. Het enige wat ik te zien krijg is dat ik genoeg geld moet hebben voor prijs en salaris...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.