Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 39.968 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

chario2 schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:57:
Even een vraag: Hoeveel 1e selectie spelers hebben jullie ?
Ik heb 1 formidabele, 1 wonderbaarlijke en 1 briljante verdedigers (speel altijd 3-4-3).
Als reserve heb ik slechts een goede verdediger achter de hand.
Ik heb wel 6 mids die ik kan gebruiken zonder kwaliteit te verliezen.
Wat houden jullie aan ?
Ik heb in totaal 20 selectiespelers en zorg dat ik voor elke linie minstens 1 behoorlijke vervanger heb bij een blessure. De rest bestaat uit trainees en jeugdspelertjes waar ik nog wel wat potentieel in zie. Bovendien telt de trainer ook mee als selectiespeler, dus eigenlijk heb ik er maar 19.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb op dit moment een ultra afgelijnde bezetting....
ik speel 5-3-2 en train verdediger s en heb voor mn niet trainingsplaatsen slechts de A-spelers die ook daadwerkelijk spelen: 2 spitsen, 2 middenvelders en 1 vleugelspeler...

mn keeper train ik mee door in de vriendschappelijke wedstrijden hem als verdediger op te stellen en als trainee's heb ik uteindelijk 9 spelers (waarvan op dit momeent 7 ook in mn A-team meekomen...

als 'opvulmateriaal' in de vriendschappelijke wedstrijden, op de niet-trainingsplaatsen, koop ik spelers met redelijk ervaring en redelijk leiderschap die met die redelijke rvaring ook al minimaal een aantal wedstrijden gespeeld hebben. Als die ervarings-poppen naar 'goed' brengen ze tegen de €93000 op, terwijl ze bij aankoop slechts tussen de 1000 en 5000 kosten.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:05
Ik speel 3-5-2 in de comp, 2-5-3 in de oefenwedstrijden

Ik train passen, dus ik heb alleen een keeper en de verdediging als niet-trainees.
Voor de verdediging heb ik mijn trainer als goede reserve (hij is maar 2-3 hoofdniveau's lager).

Voor de andere posities heb ik veel reserves, omdat het ook trainees zijn. Ze zijn dan wel een paar niveau's lager, maar halen nog steeds 4* als ze worden opgesteld.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Wedstrijd vergooit in de laatste 10 minuten :'(
1 - 0 Govert Fetter (17)
2 - 0 Bryan Teeven (69)
Blesurre Bryan Teeven (73)
2 - 1 Halil Özer (80)
2 - 2 Oleg Budnik (84)
2 - 3 Jean-Luis Rosset (85)

En voor de 3de week achtereen een speler eraf getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51
Wanneer begint de GOT cup nou precies? Met andere woorden: moet ik voor komende woensdag een friendly regelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Imperial_Master schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:47:
Wanneer begint de GOT cup nou precies? Met andere woorden: moet ik voor komende woensdag een friendly regelen of niet?
de loting begint pas op donderdag en dan sluit de inschrijving ook... dus je kunt/moet nog gewoon voor woensdag zelf een friendly regelen, als je geen training/vorm wilt verliezen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51
RM-rf schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:03:
[...]

de loting begint pas op donderdag en dan sluit de inschrijving ook... dus je kunt/moet nog gewoon voor woensdag zelf een friendly regelen, als je geen training/vorm wilt verliezen
ok, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Vicarious schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:58:
[...]

Ik heb in totaal 20 selectiespelers en zorg dat ik voor elke linie minstens 1 behoorlijke vervanger heb bij een blessure. De rest bestaat uit trainees en jeugdspelertjes waar ik nog wel wat potentieel in zie. Bovendien telt de trainer ook mee als selectiespeler, dus eigenlijk heb ik er maar 19.
Ik heb reserve verdedigers, maar alleen omdat ik def train. Voor de rest gok ik erop dat ik geen blessures oploop. Zo wel, dan koop ik over het algemeen een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 21:48

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:32:
[...]

Ik heb reserve verdedigers, maar alleen omdat ik def train. Voor de rest gok ik erop dat ik geen blessures oploop. Zo wel, dan koop ik over het algemeen een nieuwe.
dus jij heb helemaal geen reserve ? is er een uit vorm of geblesseerd dan koop je tijdelijk een ander ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Weet iemand misschien hoe dat klaverjassen ook alweer werkte? Ik ben mij er van bewust dat het nu niet meer werkt maar er was een manier om te berekenen hoever van het poppen een speler vandaan was :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Ik kijk eigenlijk zeer zelden naar vorm of ik speler wel of niet opstel. Bij blessures hangt het van de lengte van de blessure en de komende tegenstander af wat de maatregelen zijn. Uiteraard worden er een aantal doktoren aan het werk gezet om de speler weer fit te krijgen. Mochten we normaal gesproken tegen komende tegenstander kans maken dan word er een nieuwe speler aangetrokken en vaak betere dan degene die geblesseerd is geraakt. Mochten we geen schijn van kans hebben of juist het tegenovergestelde dan stel ik gewoon een mindere reserve op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:54:
Weet iemand misschien hoe dat klaverjassen ook alweer werkte? Ik ben mij er van bewust dat het nu niet meer werkt maar er was een manier om te berekenen hoever van het poppen een speler vandaan was :)
is psicoTSI niet de enige manier ongeveer te kunnen schatten hoever een speler in zn skill is?
en zelfs dat is soms erg manipuleerbaar als een speler erg hoog in een subskill zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:15:
[...]

is psicoTSI niet de enige manier ongeveer te kunnen schatten hoever een speler in zn skill is?
en zelfs dat is soms erg manipuleerbaar als een speler erg hoog in een subskill zit.
Tja maar dan kan je passen weer niet zien :) Je ziet alleen hun main skill.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Een vraag over multiskill Middenvelder
Wat draagt meer bij aan het totale team.
Als voorbeeld.
Iemand met uitmuntend positiespel en uitstekend passen.(draagt bij aan aanval)
of
Iemand met uitmuntend positiespel en uitstekend verdedigen(draagt bij aan verd.)

Voegen ze even veel toe aan resp. aanval en verdedigen?

Ze worden uiteraard aanvallend en verdedigend opgesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat dat wel hetzelfde is, maar met aanvallend spelen win je makkelijker wedstrijden dan met verdedigend spelen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
Voetbal gaat niet alleen over hoeveel doelpunten je scoort!
het gaat ook over hoeveel doelpunten je tegenkrijgt!

:)

Toch bedankt voor je reactie...

[ Voor 12% gewijzigd door HenkDeBatser op 25-11-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hattrick is dan ook geen voetbal, het is een verzameling scripts ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
Yep...en de scripts kun je beinvloeden door een zo goed mogelijk verdediging.....

AARRGHH...laat ook maar...dit zou uren kunnen duren..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je wint toch wanneer je een doelpunt meer maakt dan je tegenstander. Dus ik zou gaan aanvallen tenzij de rest van je aanval ook ruk is, want dan heeft het toch weer geen zin ;)

Als mijn berekening kloppen voor mijn nieuwe trainingsopzet dan lever ik aan het einde speler af met wereldklasse positiespel en wereldklasse passen met een marge van 1 beide kanten op afhankelijk waar de speler instroomt. Hopelijk staan er tegen de tijd dat de eerste lichting eruit komt nog steeds zo weinig op de transferlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 26445 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:00:
Ik kijk eigenlijk zeer zelden naar vorm of ik speler wel of niet opstel. Bij blessures hangt het van de lengte van de blessure en de komende tegenstander af wat de maatregelen zijn. Uiteraard worden er een aantal doktoren aan het werk gezet om de speler weer fit te krijgen. Mochten we normaal gesproken tegen komende tegenstander kans maken dan word er een nieuwe speler aangetrokken en vaak betere dan degene die geblesseerd is geraakt. Mochten we geen schijn van kans hebben of juist het tegenovergestelde dan stel ik gewoon een mindere reserve op.
je kijkt niet naar vorm 8)7 dat kan een hoop schelen hoor, maar dat wist je denk ik al. waarom kijk je dan niet naar vorm ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

HenkDeBatser schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:32:
Een vraag over multiskill Middenvelder
Wat draagt meer bij aan het totale team.
Als voorbeeld.
Iemand met uitmuntend positiespel en uitstekend passen.(draagt bij aan aanval)
of
Iemand met uitmuntend positiespel en uitstekend verdedigen(draagt bij aan verd.)

Voegen ze even veel toe aan resp. aanval en verdedigen?

Ze worden uiteraard aanvallend en verdedigend opgesteld..
volgens mij draagt de mid alleen aan de aanval bij als hij aanvallend wordt opgesteld.
bij verdedigen is dat anders dacht ik. of vergis ik me :?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chario2 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:31:
[...]

je kijkt niet naar vorm 8)7 dat kan een hoop schelen hoor, maar dat wist je denk ik al. waarom kijk je dan niet naar vorm ?
Gemiddeld zit mijn basis constant rond redelijk vorm als ik op alltid kijk. Qua stats zit er zo veel verschil tussen mijn reserves en basis dat het vormverschil wel groot moet zijn om iets te kunnen schelen. De enige waar het dus echt iets uit kan gaan maken zijn mijn trainees.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 25-11-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 7

FCThe_Blade ondervond eindelijk na een aantal ronden eindelijk eens wat tegenstand. Zoveel zelfs dat ze met een 2-1 achterstand de rust in gingen. The_Blade had schijnbaar een inspirerende speech gegeven in de rust, want in de 15 minuten na rust werd de achterstand omgebogen in een 2-4 voorsprong. Uiteindelijk kwam er een 3-5 eindstand op het bord. Tijl Boumans was de groote held met drie doelputnen. OO0nMe's Dreamteam was van te voren al een moeilijke wedstrijd voorspelt en dat bleek ook het geval. Bij rust stond het team al met 3-1 achter en de score werd in de tweede helft precies verdubbeld wat dus leide tot een 6-2 nederlaag. Fresh Kickers is daardoor de laatst overgebleven Nederlandse deelnemer. Fresh Kickers trok een gelijkopgaande wedstrijd in de 70e minuut naar zich toe door een doelpunt van Viktor Szita.

Voorbeschouwing Ronde 8

zie wedstrijden

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 1
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijden

AFC Chrysos - Fresh Kickers (203967455)
Fresh Kickers gaat het deze ronde zwaar krijgen. Zijn tegenstander toonde in de vorige ronde aan vastbesloten te zijn om ver te komen in de beker. Daarom zal Fresh Kickers ook als underdog aan de wedstrijd beginnen ondanks dat het een uitwedstrijd betreft. Hopelijk kunnen de spelers het uiterste uit zichzelf persen en voor een verassing zorgen.

The cervas - FCThe_Blade (203960048)
FCThe_Blade zal in de volgende ronde een tegenstander treffen die weer een stukje dichter bij zijn niveau komt. Echter blijft hij nog steeds favoriet in zijn wedstrijd. Zeker als hij de aanvallen door het centrum van zijn tegenstander onder controle kan houden.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:43:
[...]

Gemiddeld zit mijn basis constant rond redelijk vorm als ik op alltid kijk. Qua stats zit er zo veel verschil tussen mijn reserves en basis dat het vormverschil wel groot moet zijn om iets te kunnen schelen. De enige waar het dus echt iets uit kan gaan maken zijn mijn trainees.
Yup, hangt helemaal van je selectie af en de kwaliteiten van de betreffende spelers. Bij een keuze tussen uitstekend positiespel en slechte vorm en goed positiespel en goede vorm zou ik eerder voor de speler met goede vorm gaan, maar als ik moet kiezen tussen een wereldklasse positiespel en slechte vorm en een goed positiespel met uitstekende vorm ga ik toch echt voor de wereldklasse speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:31:
[...]

het scheelt vooral een hoop als je meerdere redelijk gelijkwaardige spelers hebt voor een positie...

bij mijn trainee's bv, waar ik 7 A-team waardige spelers heb nu, heb ik ook de mogelijkheid een speler te wisselen als hij een te lage vorm heeft.

maar of mn keeper nu hoog of laag in de vorm zit maakt voor z'n speeltijd niets uit, die speelt altijd omdat ik helemaal geen vervanger heb..
hetzelfde met m'n twee middenvelders en 1 vleugelspeler en mn twee spitsen ... allemaal spelen ze altijd, omdat de tweede keus er een heel end achter zit.

uit kostengronden is het voor mij niet effectief een erg sterke B-keus erop na te houden (ik had tot voor kort enkel wel één extra middenvelder, maar ook die heb ik maar verkocht om meer te sparen).
Dat je bij blessures in de wedstrijd wel wat risico loopt is iets dat ik nog redelijk kan accepteren.

de kosten van het aanhouden van een extra A-team-waardige speler schat ik op dit moment ongeveer in als rond de 30 tot 35.000 per week (én loon, én afschrijfkosten van de transferwaarde die verloren gaat als je hem bv een seizoen bij je houdt .. die zijn veelal nog hoger dan enkel het loon an sich)..
dat is al zeker een 7e of 8e deel van mn weekbudget (zonder inkomsten uit de verkoop van spelers/trainee's)..

In plaats daarvaan houd ik wel een spaarpotje aan met nu 2,5 miljoen euro erin... mocht ik voor een belangrijke wedstrijd een speler geblesseerd zien raken, kan ik een vervanger aankopen.

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 25-11-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste bekeroverwinning vandaag is al weer binnen. FCThe_Blade met een verlenging door naar de volgende ronde.

Go Fresh Kickers *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:51:
De eerste bekeroverwinning vandaag is al weer binnen. FCThe_Blade met een verlenging door naar de volgende ronde.

Go Fresh Kickers *O*
En hierdoor kan ik niet meedoen met de gotcup vermoed ik?

Was wel spannend matchke, 3-1 achter, nog 3-3 en verlengingen, en uiteindelijk 3-4 gewonnen.

Ik heb in compo ook nog altijd geen punten verloren in mijn eerste seizoen III, op naar II dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:04
Ik heb vandaag voor een cupje gelijk gespeeld tegen een Vde klasser. Stond de gehele wedstrijd met 1-0 achter en in de 72ste minuut scoorde ik 1-1. Ik speelde echter met centrumaanval, terwijl als ik counter had gekozen ik waarschijnlijk wel iets meer kansen kunnen hebben. Hij had namelijk een uitstekend middenveld en mijn aanval en defense was hoger dan de zijne..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:25
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:51:

Go Fresh Kickers *O*
Helaas, maar zoals vooraf beetje verwacht lig ik eruit... Al onze supporters zullen volgende week afreizen naar Belgie om daat FCThe_Blade aan te moedigen, op welke manier dan ook.

• TH0R
Vanavond de 'loting' voor de GOT-cup, als ik het goed begrijp?
Helaas maar 20 inschrijvingen (onze Belgische topper zit nog in de beker)

Trotse vader!

• Fresh T.
  • Laatst online: 01-06 21:25
TH0R schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:35:
Vanavond de 'loting' voor de GOT-cup, als ik het goed begrijp?
Helaas maar 20 inschrijvingen (onze Belgische topper zit nog in de beker)
ik heb me maar meteen nog even ingeschreven. Als het met de verdeling van de teams niet lekker uitkomt, dan zal ik me wel weer terugtrekken.

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 21:57
Staat nu op 22 inschrijvingen..

Hoop idd wel dat de groepen vandaag of morgen bekend zijn.
Want als we de GoT site mogen geloven dan gebeurd dit pas op 2-12-2008 23:00:00..
Wel héél kort dag.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Wacht, dat is waar ook volgende week begint de GoT-cup al weer. Gauw even alle 25 uitdagingen in Nigeria in getrokken, want wil natuurlijk niet met een WO beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 27-11-2008 13:21 ]

• TH0R
Ik denk er aan om weer te beginnen met de zaakwaarnemers:
- Iets leuks om te doen op zondag
- Misschien trek ik een nieuwe reserve-keeper.
- Er is winst op te halen, als ik zie dat ik al 2 jaar geen jeugdopleiding meer heb. En nog steeds geld krijg van moederclubspelers. En de gewone sales natuurlijk.
- Misschien trek ik een trainee

Maar:
Wat zijn jullie ervaringen met die zaakwaarnemers de afgelopen seizoenen?
Maken jullie nog winst?
Want een investering van 16x20k per seizoen, is nogal wat.

Ik wou ook beginnen met de jeugdopleiding. Maar ik heb daar niet genoeg tijd voor en zin in. Daarom kies ik maar voor zaakwaarnemers ipv jeugdopleiding.

[ Voor 4% gewijzigd door TH0R op 27-11-2008 14:41 ]

Trotse vader!

Je moet tegenwoordig wel een keuze tussen beide maken. Dus ik gebruik al seizoenen geen zaakwaarnemers meer.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:38:
Je moet tegenwoordig wel een keuze tussen beide maken. Dus ik gebruik al seizoenen geen zaakwaarnemers meer.
ikhad een tijdje de indruk dat het oude systeem, de zaakwaarnemers, erg succesvol was bij spelers met uiterst hoge skills en direkt tegen de 17-en-paar-dagen aan ... het viel me sterk op dat veel managers die die top-gastjes aanboden op de markt, dan geen jeugdopleiding hadden; daarentegen was het bij hen wel zo dat er dan verder niet veel jeugdspelers op hun transfergeschiedenis stonden van de afgelopen tijd ...

Ik vermoed dat de zaakwaarnemers nog veel meer 'geluksgebaseerd' geworden is en dat kan soms ook frustereren, dan moet je misschien inderdaad tot 10 weken pullen voordat je iets verkoopbaars eruit haalt (en, bij de hoogste investering in de tussentijd 200K uitgegeven hebben).

het nieuwe systeem is waarschijnlijk wat efficienter voor het pullen van veel spelers die redelijk verkoopbaar zijn, maar laag in hun skill zitten; redelijk tot netaan goed (en je kunt het dan wel wat effectiever sturen dat deze rond de 17 zijn)...

dat is alles is echter vooal gebaseerd op een gevoelswaarde, en niet daadwerkelijk feitelijk onderzoek... ik weet ook niet of iemand daar al onderzoek naar gedaan heeft, de efficientie van zaakwarnemers tegenover de jeugdacademie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 14:05

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik vermoed een klein foutje in groep C:

Ronde 1
Swanfield United Kwistenbiebels
FC Puk heracles1803
Ronde 2
heracles1803 Swanfield United
Kwistenbiebels FC Puk
Ronde 3
Swanfield United heracles1803
Kwistenbiebels FC Puk

2x tegen FC Puk lijkt me niet te kloppen ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Groep E

FCTHE_Blade zit nog in de Belgium CUP. Kan dus niet tegen Pewwy spelen woensdag.
Nu is mijn team in die groep komende woensdag vrij. Kan ik wel tegen Pewwy spelen neem ik aan?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

overigens, The_Blade is nu ingedeeld in Groep E.... waarin iedere ronde een team moet overslaan omdat er maar drie teams inzitten, maar The_Blade heeft pas vrij de laatste speelronde...
aangezien The_Blade sowieso nu nog in de beker zit en dus niet kan spelen zou die groep dan de eerste ronde geen wedstrijd kennen.

handiger zou het zijn om iig The_Blade de eerste ronde vrij te geven; alhoewel ik voor The_Blade ook wel hoop dat hij ook de volgende week beker blijft spelen, is er een kans dat hij dan gewoon 'normaal' mee kan doen met de GoT-cup

edit: wat Quintus zegt dus ;) :P

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 28-11-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 21:57
Betreffende de GOT cup;

Geen enkele loting lijkt te kloppen.
Ronde 2 & 3 zijn in groep A t/m D gelijk elkaar qua tegenstanders.
Bv;
Ronde 2
Krondorian Lancers -- HVP
E.V.V. Phenix -- SC Destiny

Ronde 3
HVP -- Krondorian Lancers
E.V.V. Phenix -- SC Destiny
Enige verschil is bij sommige wedstrijden het uit of thuis spelen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Stinger_ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:34:
Betreffende de GOT cup;

Geen enkele loting lijkt te kloppen.
Ronde 2 & 3 zijn in groep A t/m D gelijk elkaar qua tegenstanders.
Bv;

[...]

Enige verschil is bij sommige wedstrijden het uit of thuis spelen.
Ik kijk het even na. Eerste ronde klopt zowiezo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou heb het veranderd hehe. Was ook vroeg he vanochtend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heuj mn 17-jarige speler is gepopt naar Formidabel scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Bizar, de transfergeschiedenis van AL m'n spelers is verdwenen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Vicarious schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:57:
Heuj mn 17-jarige speler is gepopt naar Formidabel scoren :)
hoeveel dagen is hij ? heeft hij bijstats ?
heb maar geen hoop op u20, krijg steeds meer het idee dat het daar meer draait om vrienden diensten.
je kan hem "uploaden" op www.dutchstats.nl.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

RM-rf schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:25:
overigens, The_Blade is nu ingedeeld in Groep E.... waarin iedere ronde een team moet overslaan omdat er maar drie teams inzitten, maar The_Blade heeft pas vrij de laatste speelronde...
aangezien The_Blade sowieso nu nog in de beker zit en dus niet kan spelen zou die groep dan de eerste ronde geen wedstrijd kennen.

handiger zou het zijn om iig The_Blade de eerste ronde vrij te geven; alhoewel ik voor The_Blade ook wel hoop dat hij ook de volgende week beker blijft spelen, is er een kans dat hij dan gewoon 'normaal' mee kan doen met de GoT-cup

edit: wat Quintus zegt dus ;) :P
Hmmmm, inderdaad, even met de speeldagen switchen en ik kan waarschijnlijk wel meedoen.

Het zal zowiezo een kraker worden in de cup waar ik nu nog nie op kan zeggen of ik ga winnen of verliezen, het zal van de kleine details afhangen.

Hopelijk neemt de organisator dit toch even in acht, en kan de gotcup mogelijk toch gewoon normaal gespeeld worden.

Ik wil gerust mijn eerste ronde met laatste ronde switchen.

Maja, kan dus niets beloven, wil wel doorgaan in cup, ma krijg sterke ploeg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tuurlijk maakt de organisatie wel eens een uitzondering :)

Mochten er nog mensen zijn die interesse hebben in mijn Plan²© dan heb ik goed nieuws :)
Niet dit seizoen en ook niet volgend seizoen maar het seizoen daarna ga ik beginnen aan mijn weg naar boven.
Even afhankelijk van mijn bank saldo kijk ik even welke methode of manier ik ga gebruiken.
Ik heb een tweetal opties op dit moment en moet op het moment zelf even kijken welke haalbaar is.
In ieder geval wil ik een paar seizoenen achter elkaar gaan promoveren en zal ik volgend seizoen waarschijnlijk degraderen maar wel voor het laatst.

Eind volgend jaar in 2009 rond deze tijd weten we dan of ik goed op weg ben om mijn Plan²© te doen laten slagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

chario2 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:30:
[...]

hoeveel dagen is hij ? heeft hij bijstats ?
heb maar geen hoop op u20, krijg steeds meer het idee dat het daar meer draait om vrienden diensten.
je kan hem "uploaden" op www.dutchstats.nl.
Is al geupload.

Volledige details:

Xander Kersaan (217479265)
17 jaar en 68 dagen, goed in vorm, gezond

Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

volgende verjaardag: 11-01-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 090
Loon: 630 €/week
Eigenaar: FC Vicarious
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos

Komt nog niet in aanmerking voor U20 denk ik. Daar halen ze allemaal 5+ sterren, dat haalt deze jongen helaasch nog niet.

Wat denken jullie? Gewoon verder trainen op scoren of toch kijken of ik de bijstats wat omhoog kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Vicarious schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:58:

Wat denken jullie? Gewoon verder trainen op scoren of toch kijken of ik de bijstats wat omhoog kan krijgen?
Hoe zit het met de daadwerkelijke verkoopwaarde als je hem gaat doortrainen?

als je hem nu verkoop zou je zeker anderhalf miljoen ervoor moeten kunnen krijgen..
als je hem doortrained naar uitmuntend nog voor zn 17e is die zelfs 2 miljoen waard (daar heb je dan 7,5 week voor én moet je hopen dat )...

maar bv wonderbaarlijk voor een 19-jarige is ook maar 2,3 miljoen, wereldklasse net 6 weken langer zal ook maar 2,6 miljoen opbrengen ....
ik schat in dat de meerwaarde van doortrainen niet even hard stijgt als dat zn waarde nu enorm 'spannend' is .... de 'winst' die je daarna krijgt per pop valt best nog wel tegen en is snel afgevlakt

optrainen in subskill is volgens mij zelfs nog iets moeilijker 'financieel winstgevend' te houden, als je het enkel voor één speler doet (positiespel en passing is pas leuk als je een hoop spelers erop nahoudt)...

abstract gezien het slimste zou waarschijnlijk gewoon zijn hem nu verkocht te krijgen voor een hoge vraagprijs, ik zou hem minimaal tweemaal voor een €1,75 tot €2 miljoen op de TL zetten... biedt iemand dat haal je een swinst die je via doortrainen nooit zo makkelijk bereikt en juist met die relatief jonge 17-jarigen heb je best nog wel een kansje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker pop vandaag. Mijn vleugelspeler die al wereldklasse vleugelspel had is nu ook nog eens gestegen naar uitstekend positiespel. De enige vergelijking die ik terug krijg is 3.8 miljoen dus ga hem proberen te verkopen voor 4, want mijn tsi is hoger. Mocht het lukken dan is 1.2 miljoen winst in iets meer als 2 seizoenen op een speler die maar voor 50% getraind word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:09:
Speler waarmee je inderdaad mee mag patsen
Wow, dat is snel verdiend dan :) Wat een speler.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

RM-rf schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:43:
[...]

Hoe zit het met de daadwerkelijke verkoopwaarde als je hem gaat doortrainen?

als je hem nu verkoop zou je zeker anderhalf miljoen ervoor moeten kunnen krijgen..
als je hem doortrained naar uitmuntend nog voor zn 17e is die zelfs 2 miljoen waard (daar heb je dan 7,5 week voor én moet je hopen dat )...

maar bv wonderbaarlijk voor een 19-jarige is ook maar 2,3 miljoen, wereldklasse net 6 weken langer zal ook maar 2,6 miljoen opbrengen ....
ik schat in dat de meerwaarde van doortrainen niet even hard stijgt als dat zn waarde nu enorm 'spannend' is .... de 'winst' die je daarna krijgt per pop valt best nog wel tegen en is snel afgevlakt

optrainen in subskill is volgens mij zelfs nog iets moeilijker 'financieel winstgevend' te houden, als je het enkel voor één speler doet (positiespel en passing is pas leuk als je een hoop spelers erop nahoudt)...

abstract gezien het slimste zou waarschijnlijk gewoon zijn hem nu verkocht te krijgen voor een hoge vraagprijs, ik zou hem minimaal tweemaal voor een €1,75 tot €2 miljoen op de TL zetten... biedt iemand dat haal je een swinst die je via doortrainen nooit zo makkelijk bereikt en juist met die relatief jonge 17-jarigen heb je best nog wel een kansje erop.
Waarom verkopen jullie dan altijd? Ben zelf niet zo'n verkoper/daytrader zeg maar. Als een speler mijn team sterker maakt behoud ik hem eigenlijk liever. Wat is het nut ervan om hem te verkopen en dan een vergelijkbare speler terug te kopen, die kost dan toch ongeveer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker met speler die kans zouden maken op de U20 moet je wel aan verkoop denken. Die prijzen liggen namelijk veel hoger dan voor spelers die net iets minder zijn. Mocht hij dan ooit geblesseerd raken en daardoor de U20 toch niet halen krijg je dat bedrag er nooit meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik gooi hem wel voor 3 mil. op de transferlijst. Kijken wat de gek ervoor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:25
Hmmmm :X

Jay van Puijenbroek Zijn prestaties op het gebied van spelhervattingen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van utopisch naar magisch.

Jay van Puijenbroek Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van magisch naar utopisch.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:25
En een nieuw topic!

Hier maar weer verder :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Vicarious schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:25:
[...]

Waarom verkopen jullie dan altijd? Ben zelf niet zo'n verkoper/daytrader zeg maar. Als een speler mijn team sterker maakt behoud ik hem eigenlijk liever. Wat is het nut ervan om hem te verkopen en dan een vergelijkbare speler terug te kopen, die kost dan toch ongeveer hetzelfde?
Het gaat een beetje erom om te kijken naar het moment waarop de winst optimaal is... dan een speler te verkopen is de meeste winstgevende bezigheid en voor het geld kun je meestal wel degelijk veel betere (qua kosten/baten efficientie) spelers kopen:

zo is het, als je kijkt nar de prestatie altijd veel handiger gewoon wat oudere spelers in je A-team op niet-trainingsplaatsen te laten spelen, die zijn goedkoper én vaak zelfs wat beter qua pestaties.
wat betreft trainingsplaatsen is het zo dat te hoge kwaliteit in bv te lage divisies eigenlijk ook vaak inefficient is....

maar ik moet erbij opmerken dat het niet direkt geheel nooduzkelijk is die speler te verkopen, zelfs hem doortrainen voor anderhalf seizoen zou je nog steeds 40K tot 50K per week moeten kunnen opleveren en dat zijn prima inkomsten ..
enkel als het je lukt hem voor 2 miljoen of zelfs 2,5 miljoen te kopen, wat bij de soms overdreven bid-wars op jonge 17-jarige best kan gebeuren, zou ik het absoluut niet afslaan (3 miljoen is volgens iets te hoog ingezet, dat kan ik me niet echt voorstellen; dat lijkt me net een beetje tezeer 'over the top')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:00:
Zeker met speler die kans zouden maken op de U20 moet je wel aan verkoop denken. Die prijzen liggen namelijk veel hoger dan voor spelers die net iets minder zijn. Mocht hij dan ooit geblesseerd raken en daardoor de U20 toch niet halen krijg je dat bedrag er nooit meer voor.
dsanka er zijn betere spitsen van die leeftijd met hogere bijstats geloof me. ik zou hem persoonlijk houden en doortrainen tot reusachtig ofzo dan verkopen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat geloof ik graag en hij zit qua leeftijd waarschijnlijk net verkeerd zodat hij sowieso niet in aanmerking komt, maar goed we gingen verder in het volgende topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.