Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.104 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nondeju!!! :(

in mn friendly word mn halve A-team van het veld getrapt... al drie geblesseerde spelers, waaronder weer eens mn keeper, mn beste spits en een top-verdediger.

daar gaat mn hoop op een goed begin van de competitie, op deze manier.

edit: mwah, de schade valt nog een beetje mee, in totaal slechts 6 weken schade en de spelers zijn nog jong... toch vermoed ik dat ik het halen van de tweede ronde in de beker op me buik kan schrijven, en ik enkel kan hopen dat die spelers netaan voor het seizoensaanvang weer een pleistertje krijgen (ik heb niet erg ruim ingekocht en ben zeer kwetsbaar voor blessures, enkel op het middenveld heb ik een rserve en evt. in de verdediging nog een alternatief qua trainee's)

[ Voor 49% gewijzigd door RM-rf op 01-10-2008 22:08 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij is er ook schade. Maar het valt mee, keeper 2 weken en een jonkie (trainee) 1 week. Die speelt volgende week wel weer, mijn keeper gaat denk ik het begin van de competitie missen. Ik was eigenlijk vergeten een opstelling te maken, de standaardopstelling die nu speelde was ook mijn hele a-team. Maakt ook niet zo veel uit, als ik het niet vergeten was dan was het bijna dezelfde opstelling geworden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Vraagje: is er een manier om in te schatten hoeveel toeschouwers naar een Bekerwedstrijd zullen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kijken naar je wedstrijd van vorig seizoen? In de eerste bekerwedstrijden komen er niet zo heel veel bezoekers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Marzman schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:20:
Kijken naar je wedstrijd van vorig seizoen? In de eerste bekerwedstrijden komen er niet zo heel veel bezoekers.
Ik heb geen eerdere bekerervaring. Is het vergelijkbaar met een competitiewedstrijd of minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:34:
[...]

Ik heb geen eerdere bekerervaring. Is het vergelijkbaar met een competitiewedstrijd of minder?
zeer waarschijnlijk aardig wat minder, in mn eerste bekerwedstrijd vorig seizoen kwamen minder dan 2/3 van het aantal bezoekers van mn laatste thuiswedstrijd in het voorgaande seizoen..

je ontvangt ook slechts 2/3e van de inkomsten.... je kunt er dus van uitgaaan dat je ongeveer de helft verdient van wat je normaal met een competitie-thuiswedstrijd verdient, tenzij je een heel erg klein stadion hebt (dan zou uitbreiding zeer goed te overwegen zijn)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Naja ook een friendly gedaan, slechts 1 geblesseerde, maar volgens mij zou ik met mijn team met gemak kampioen in IX moeten kunnen worden. Zou ook niet best zijn als dat niet lukt, want het niveau in IX is gewoon triest.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

De eerste bekertegenstander wordt toch geen Bot bij mij. Dat maakt de wedstrijd leuker maar wel minder goals.
Mijn team is er in ieder geval klaar voor, het nieuwe seizoen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 02:46:
[...]

zeer waarschijnlijk aardig wat minder, in mn eerste bekerwedstrijd vorig seizoen kwamen minder dan 2/3 van het aantal bezoekers van mn laatste thuiswedstrijd in het voorgaande seizoen..

je ontvangt ook slechts 2/3e van de inkomsten.... je kunt er dus van uitgaaan dat je ongeveer de helft verdient van wat je normaal met een competitie-thuiswedstrijd verdient, tenzij je een heel erg klein stadion hebt (dan zou uitbreiding zeer goed te overwegen zijn)
Vorig jaar twee bekerwedstrijden thuis gespeelt tegen sterkere tegenstanders en toen was mijn stadion 2x (bijna) uitverkocht. Ik speel in 7e en schakelde een 6e klasser uit (26500 supps / 27000 capaciteit). De volgende ronde waar ik roemloos ten onder ging tegen een 4e klasser zat het tjokvol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Vroeger was het altijd het advies om bij een trainingintensiteit van 100% je 10 fysiotherapeuten moest inhuren om veel blessures te voorkomen. Is dit nog steeds zo eigenlijk? Of kan ik mijn 10 fysio's wel ontslaan? :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik spel nu 2 seizoenen hattrick, ben ongeslagen 2x kampioen geworden, nu ik in de VIII zit, vraag ik me af waarom ik geen beker speel, zie andere teams van mijn divisie VII12.42, dat die wel in de beker gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:04:
Hallo, ik spel nu 2 seizoenen hattrick, ben ongeslagen 2x kampioen geworden, nu ik in de VIII zit, vraag ik me af waarom ik geen beker speel, zie andere teams van mijn divisie VII12.42, dat die wel in de beker gaan spelen
Alle teams tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit de VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.

Dus al je net gepromoveerd bent naar de VIII zul je nog een seizoen moeten wachten (tenzij je weer degradeert natuurlijk maar daar gaan we maar even niet van uit :P ).

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Voorbeschouwing Ronde 1

Het is weer zover. Er staat een nieuw seizoen voor de deur en dus ook een een nieuwe beker. Zoals gebruikelijk de afgelopen seizoenen kan je weer via dit bekernieuws volgens hoe de leden van onze federatie in de beker presteren.Ik zal ieder week ook een wedstrijd van de week er uitlichten en samenvatting geven van andere noemenswaardige wedstrijden.

Statestieken

Aantal deelnemers Nederland: 112 (17 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Belgie: 5 (2 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Duitsland: 1

Wedstrijd van de week

RoMar MFC - SC Destiny ( 190584841 )

De keuze voor de eerste ronde was niet zo moeilijk want er staat een echte GoT-battle op het programma in de eerste ronde van de beker. RoMar MFC is afgelopen seizoen gepormoveerd naar de VII. Dat is dezelfde divisie waar SC Destiny net zijn eerste seizoen met een derde plaats heeft afgesloten. Kijkend naar de ratings die beide teams vorig seizoen hebben gehaald zou SC Destiny als lichte favoriet aangeduidt kunnen worden, maar beide teams zullen in de tussentijd niet stil gezeten hebben. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen en in ieder geval een GoTter in de volgende ronde.

Overzicht

Het overzicht is bijgewerkt qua divisies. Supporters die de federatie hebben verlaten zijn uit het overzicht gehaald. De teams die geen supporter meer hebben staan er nog wel tussen. Echter van deze groep weet ik niet zeker of er daar nog teams van weg kunnen. Dus kom je in het overzicht nog teams tegen die er niet in thuis horen of mis je een team dat er nog wel bij moet. Laat het mij weten en ik verwijder of voeg het team toe.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik speel het ondertussen ook al een paar jaar, maar heb me de laatste maanden nauwelijks met mijn team beziggehouden. Misschien ga ik het nieuwe seizoen de draad maar weer helemaal oppakken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:59:
Vroeger was het altijd het advies om bij een trainingintensiteit van 100% je 10 fysiotherapeuten moest inhuren om veel blessures te voorkomen. Is dit nog steeds zo eigenlijk? Of kan ik mijn 10 fysio's wel ontslaan? :)
Blessures voorkom je nooit :'(

Heb er 3 en train 100%, al vele seizoenen en heb IMO een gemiddeld aantal blessures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn middenvelder van 23 met reusachtig positiespel vanwege zijn leeftijd verkocht en er mooi nog 4.5M voor gevangen. Nu opzoek naar een nieuwe trainee van 17 jaar en maximaal 17 jaar en 60 dagen met uitstekend positiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
even een vraagje:

Hoe kan ik mijn jeugdopleiding stopzeggen, ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd / zin voor. Kan je momenteel nog steeds gebruik maken van de oude jeugdopelding ?

PS. Ik heb nog wat leuke vleugelspelers te koop staan :9 teamnaam: vanaalst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mich schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:53:
even een vraagje:

Hoe kan ik mijn jeugdopleiding stopzeggen, ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd / zin voor. Kan je momenteel nog steeds gebruik maken van de oude jeugdopelding ?

PS. Ik heb nog wat leuke vleugelspelers te koop staan :9 teamnaam: vanaalst
Je kan hem opzeggen als je competitie afgelopen is. Ik heb het ook gedaan, doe gewoon weer de oude jeugdopleiding. Kost inderdaad minder tijd ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe functie die er voor vriendschappelijke wedstrijden is ingebouwd is wel een nuttige toevoeging. Hoef je in ieder geval niet in paniek te gaan zoeken mocht je laat zijn met het regelen van een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Idd, lijkt me erg handig.
En scheelt mij enorm veel tijd, als flagchaser zoek in soms ook friendlies@home met iemand van een groter land.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja voor flagchasing is het alleen interessant bij grote landen, want kleinere landen worden toch al overspoeld met uitdagingen en die hoeven echt niet zelf te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand een jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van Godenzonen Amsterdam

Daag maar uit, liefst zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik lig al weer uit de beker.... vorig seizoen was het nog heel leuk, maar nu ben ik gewoonweg met 7-0 afgedroogt; niet zo gek met drie A-team-spelers geblesseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
Brainpower schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:29:
Iemand een jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van Godenzonen Amsterdam

Daag maar uit, liefst zaterdag.
Done, zaterdag ochtend bij mij thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen succes vanmiddag in de beker en vergeet niet te kijken naar de GoT-battle in de beker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op een stuntje, maar dat zal er niet inzitten me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

We zijn begonnen en de site is als vanouds met de eerste ronde beker weer traag. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Imperial_Master schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

Done, zaterdag ochtend bij mij thuis ;)
Top! Geaccepteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Woei, in de cup verloren met 3-0, wel meteen 2 spelers die weer stijgen in ervaring, dus dat is mooi. (Helaas niet m'n pas aangekochte toekomstige coach, maar die heeft nog een aantal weken te gaan!)

Kom maar op met die GoT-cup inschrijving! ;)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een botje met 0-10 aan de kant gezet, maar jammer genoeg wel een verdediger er met +3 vanaf. Had gelukkig nog 10 doktoren aan het werk dus die hoef ik daarvoor in ieder geval niet aan te nemen.

Mijn PIC werd gelijk weer ongedaan gemaakt door mijn nieuwe trainee die ik aangetrokken heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verloren, maar dat was te verwachten. Speel tenslotte in IX :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Loont het als je 10 mjn euro hebt om van die economen aan te nemen ? Krijg je dan veel extra per week? En hoeveel moet ik er dan nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Volgens mij kan het bijna nooit uit, die economen.
Je maakt ook heel weinig winst, je kunt beter een betere trainee kopen. Dat levert meer op geloof ik.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mich schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:42:
Loont het als je 10 mjn euro hebt om van die economen aan te nemen ? Krijg je dan veel extra per week? En hoeveel moet ik er dan nemen ?
Die jongens heten vanaf nu Accountants (idd wel wat meer terechtere benaming, 'economen' hebben nu juist in een spel als hattrick weinig lol te beleven ;))
volgens de berekening op wiki.hattrick.org krijg je met 10 miljoen op de bank en 1 accountant 3.750 € rente
dat kost je dan wel €1800 aan loon, dus onder de streep hou je per week €1950 eraan over
(2 accountants leveren je €5.250 per week op, maar kosten €3600, en dan win je slechts 1650 per week )

om je uiteindelijk winst per week te berekenen moet je echter ook meerekenen dat het ontslaan van een accountantje nóg een week loon kosten en dus van je winst per week ook nog eens het bedrag 1800/[aantal-weken-in-dienst] afgaat ....
heb je dus slechts een paar weekjes een accountant ingehuurd is de winst erg minimaal, zeker als je het als percentage van je inleg ziet....

dan kun je bv veel beter daytraden, of investeren in coaches of jonge zeventien-jarigen vor de herverkoop en die weer te op de TL zetten met winstverwachting... daarme is makkelijk een hoger rendement dan iets van €1500 per week te behalen, als je toch 10 miljoen daarvoor beschikbaar hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Haha als ik dat lees hoef ik me voorlopig niet te verdiepen in het nut van accountants. 10 miljoen heb ik voorlopig niet, en zelfs dan zijn de winsten nog minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

En ook dit seizoen weer kansloos in de beker. 3-2 verloren en een rode kaart *zucht*. Hopelijk gaat het in de competitie wat beter.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

tja bekeravontuur zit er al weer op. tegenstander was sterker als ik had verwacht op het mid.
hij had slim zijn centrale verdediging versterkt, tja....
Competitie zal ook overleven worden, zal heel lastig worden.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
RM-rf schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:36:
[...]

Die jongens heten vanaf nu Accountants (idd wel wat meer terechtere benaming, 'economen' hebben nu juist in een spel als hattrick weinig lol te beleven ;))
volgens de berekening op wiki.hattrick.org krijg je met 10 miljoen op de bank en 1 accountant 3.750 € rente
dat kost je dan wel €1800 aan loon, dus onder de streep hou je per week €1950 eraan over
(2 accountants leveren je €5.250 per week op, maar kosten €3600, en dan win je slechts 1650 per week )

om je uiteindelijk winst per week te berekenen moet je echter ook meerekenen dat het ontslaan van een accountantje nóg een week loon kosten en dus van je winst per week ook nog eens het bedrag 1800/[aantal-weken-in-dienst] afgaat ....
heb je dus slechts een paar weekjes een accountant ingehuurd is de winst erg minimaal, zeker als je het als percentage van je inleg ziet....

dan kun je bv veel beter daytraden, of investeren in coaches of jonge zeventien-jarigen vor de herverkoop en die weer te op de TL zetten met winstverwachting... daarme is makkelijk een hoger rendement dan iets van €1500 per week te behalen, als je toch 10 miljoen daarvoor beschikbaar hebt
Tnx voor de berekening.

Ik kan idd wel gaan daytraden, maar ik heb niet zoveel tijd meer helaas. Dus mijn plan was om nu mijn geld te bewaren, en weer nieuwe spelers te trainen en te verkopen om nog een x 10 mjn bij elkaar te krijgen, en dan een top elftal kopen ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-4 in de beker en een rode kaart, kansloos eruit dus.
Wel ruim 17000 bezoekers met bewolking. :)

Aankomende zondag gelijk uit tegen de nummer 3 van vorig seizoen, ik was vierde. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:02
GRMBL, met 0-5 gewonnen.
Maar was wel tegen een bot, om te schamen. :o

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Een uitwedstrijd in de eerste speelronde van het seizoen vindt ik altijd lastig. Je wilt graag piccen maar ook het seizoen goed beginnen.

Wat hebben jullie liever de eerste speelronde Uit of Thuis? En waarom?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Liever thuis, lekker piccen idd :)
Dan de volgende bekerwedstrijd ook piccen (in totaal 3x op rij) voor een lekkere teamspirit.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Quintus schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:21:
Een uitwedstrijd in de eerste speelronde van het seizoen vindt ik altijd lastig. Je wilt graag piccen maar ook het seizoen goed beginnen.

Wat hebben jullie liever de eerste speelronde Uit of Thuis? En waarom?
Uit, je hoeft niet te winnen, dus je kan piccen. Inderdaad 3 keer achter elkaar. Gewoon lekker op de counter en kijken hoe hoog je je TS kan krijgen :) Alleen financieel is het altijd ruk om de eerste wedstrijd uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Pewwy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:50:
[...]

Uit, je hoeft niet te winnen, dus je kan piccen. Inderdaad 3 keer achter elkaar. Gewoon lekker op de counter en kijken hoe hoog je je TS kan krijgen :) Alleen financieel is het altijd ruk om de eerste wedstrijd uit te spelen.
Als je 3x PICt maar daardoor verlies je wel een keer meer, is het dan nog steeds rendabeler om een hoge teamspirit te hebben ondanks 3 verliespunten ? Betaald dat zich terug later in het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Mich schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:12:
[...]

Als je 3x PICt maar daardoor verlies je wel een keer meer, is het dan nog steeds rendabeler om een hoge teamspirit te hebben ondanks 3 verliespunten ? Betaald dat zich terug later in het seizoen?
Dat is ook voor mij de afweging, gaat zich dat terugbetalen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

Dat is ook voor mij de afweging, gaat zich dat terugbetalen.
Als je het vast kan houden wel, het scheelt superveel in middenveld als je alles picced en een coach hebt die dat vast kan houden. Zeker zolang je in de beker zit want dan heb je twee stijgingen per week en is de tijd tussen de stijgingen korter.

Ligt aan je coach dus :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een team :)

Ik ga voor een 4-1-3-2 formatie. Ik wil iedere wedstrijd de eerste 20 minuten pressen. Zodat de tegenstander moe wordt. Dan wissel ik 2 spelers voor technische jongens.
Ook wil ik de jeugdopleiding maximaliseren door jeugdtrainers persoonlijk op te leiden. Ik zal kaarten om de wedstrijd te bezoeken in prijs doen verlagen, van 5 naar 2 euro p/ kaartje.
EN ik hoop de bosmanregel te omzeilen door mensen "stiekem" een Nederlands paspoort te geven.

Goede plannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:46:

Ik ga voor een 4-1-3-2 formatie. Ik wil iedere wedstrijd de eerste 20 minuten pressen. Zodat de tegenstander moe wordt. Dan wissel ik 2 spelers voor technische jongens.
Ook wil ik de jeugdopleiding maximaliseren door jeugdtrainers persoonlijk op te leiden. Ik zal kaarten om de wedstrijd te bezoeken in prijs doen verlagen, van 5 naar 2 euro p/ kaartje.
EN ik hoop de bosmanregel te omzeilen door mensen "stiekem" een Nederlands paspoort te geven.

Goede plannen?
Vast wel, alleen denk ik dat je het over een ander spel hebt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Goede plannen?
Je ben BRILJANT :+

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Goede plannen?
Ik wist niet dat je gestopt was.

Ik laat mijn spelers altijd in een hoek van 90graden spelen zodat ik altijd met de stelling van Pythagoras de afstand die de bal af moet leggen kan berekenen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De afgelopen seizoenen heb ik elke wedstrijd PIC gespeeld. Wanneer je een coach hebt met matig leiderschap of hoger is mijn idee dat je beter elke week PIC kunt spelen dan dat je normaal speelt. Je middenveld is hoger met PIC + TS=In de Wolken, dan met Normal + TS=Bedaard.

Wat zijn jullie ervaringen/ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03
Brainpower schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:09:
De afgelopen seizoenen heb ik elke wedstrijd PIC gespeeld. Wanneer je een coach hebt met matig leiderschap of hoger is mijn idee dat je beter elke week PIC kunt spelen dan dat je normaal speelt. Je middenveld is hoger met PIC + TS=In de Wolken, dan met Normal + TS=Bedaard.

Wat zijn jullie ervaringen/ideeen?
Ligt helemaal aan je tegenstander. Elke week PIC spelen tegen tegenstanders die op een hoog niveau spelen welke jij alleen op normaal kunt behalen (met hoog TS), levert je ook niet direct punten op. Maar op het moment dat je duidelijk beter bent dan je tegenstanders en verstandiger kunt omgaan met PIC, dan zou het best mogelijk zijn. Maar het ligt echt compleet aan je tegenstanders.

Ik zou het me bijvoorbeeld niet kunnen veroorloven om elke week PIC te spelen. Daarvoor halen mijn tegenstanders te hoge middenveld ratings. Het zal dus tussendoor en in bekerwedstrijden hoog gehouden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Iemand nog een oefenwedstrijd ?

Fc Kaat 1 (211338)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mich schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:12:
[...]

Als je ver genoeg komt in de beker betaalt het zich terug omdat je langer een hogere ts hebt dan de rest. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan de beker. Ik heb natuurlijk met mijn def training het geluk dat ik kan counteren en piccen en dan regelmatig nog win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Fresh T. schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

Ligt helemaal aan je tegenstander. Elke week PIC spelen tegen tegenstanders die op een hoog niveau spelen welke jij alleen op normaal kunt behalen (met hoog TS), levert je ook niet direct punten op. Maar op het moment dat je duidelijk beter bent dan je tegenstanders en verstandiger kunt omgaan met PIC, dan zou het best mogelijk zijn. Maar het ligt echt compleet aan je tegenstanders.

Ik zou het me bijvoorbeeld niet kunnen veroorloven om elke week PIC te spelen. Daarvoor halen mijn tegenstanders te hoge middenveld ratings. Het zal dus tussendoor en in bekerwedstrijden hoog gehouden moeten worden.
Mijn ervaring is dat je juist hogere midfield ratings haalt door altijd te piccen, dan normal te spelen.
Dus je middenveld rating is hoger wanneer je altijd PICt en op wedstrijddagen je TS op bv In de Wolken staat, dan wanneer je altijd normaal speelt je TS op bedaard staat.

Vroeg me af of jullie dit ook zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:07:
[...]

Mijn ervaring is dat je juist hogere midfield ratings haalt door altijd te piccen, dan normal te spelen.
Dus je middenveld rating is hoger wanneer je altijd PICt en op wedstrijddagen je TS op bv In de Wolken staat, dan wanneer je altijd normaal speelt je TS op bedaard staat.

volgens mij heb je daarin gelijk, zolang de coach idd beter leiderschap heeft, om de TS in de wolken te houden heb je echt een coach met goed leiderschap nodig... zelfs met redelijk leiderschap hou je je TS niet boven de dolgelukkig een week na de PIC-wedstrijd.

Verder is wat mij betreft altijd nog de factor aanwezig van welke tegenstanders je een week later of mogelijk zelfs twee weken later treft:
Op basis daarvan heb ik besloten vanavond geen PIC maar normaal te spelen, omdat ik volgende week toch een botje tref en de week erop het allersterkste team van mn liga (waarvan ik waarschijnlijk toch niet ga winnen en dus wel PIC speel) .... nu te PIcen zou weinig tot geen positieve invloed hebben, erwijl ik vanavond tegen de mede-promovendus juist de punten het allerhardste kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03
Brainpower schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:07:
[...]

Uiteraard, als je het zo met elkaar gaat vergelijken (PIC met TS in de wolken vs normaal met TS op bedaard), dan is het inderdaad wel waar. Je wedstrijden altijd op PIC spelen zal inderdaad meer opleveren dan je wedstrijden altijd op normaal spelen.

Waar ik echter op doel, is dat het afwisselend gebruiken van PIC en normaal in bepaalde gevallen meer winst oplevert. Een wedstrijd op normaal met je TS in de wolken levert natuurlijk een beter resultaat op dan een PIC en in bepaalde gevallen is dat gewoon nodig (kijkend naar niveau tegenstander, je gebruikte tactiek e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede plannen?
Klinkt als een strak plan, wou dat ik er zelf op was gekomen :+

Welkom terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:34

Goede plannen?
Zoo, je kent het spel nog niet Cker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ja, Thije is totaal onbekend met het spel :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
3x is scheepsrecht?

Het publiek vond dat Randy van Gogh een penalty had moeten krijgen in de 2e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Jos de Zwarte bij een poging langs hem te komen. Het publiek vond dat Randy van Gogh een penalty had moeten krijgen in de 20e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Jos de Zwarte bij een poging langs hem te komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Wat een slagveld zeg. Eerst een winger eruit geschopt. Dan een Mid en nu mijn keeper. Mag hopen dat het wat mee gaat vallen. Schrale troost dat er voor woensdag net een andere mid weer hersteld is en een tweede zijn schorsing heeft uitgezeten. Gelukkig heb ik intussen al wel 1-1 kunnen maken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de competitie met een 5-0 overwinning begonnen. Dat is in ieder geval een beter begin dan vorig seizoen toen verloor ik van dezelfde tegenstander met 0-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Woei, verloren vanavond. Helaas teveel Special Events tegen gekregen. (3 v/d 4 goals waren SE). De stats waren wel in mijn voordeel, maar daar koop je helaas niet zo heel veel voor.

Oh ja, en natuurlijk m'n beste verdediger eruit getrapt, maar dat hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

begonnen met een 4-0 thuis overwinning van een directe concurrent voor de strijd tegen degredatie.
het had slechter kunnen beginnen, wel een beetje weinig toeschouwers...

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:34:
Ja, Thije is totaal onbekend met het spel :P
in dat geval is het natuurlijk wel netjes om je als newbie eerst voor te stellen in de thread: eventjes netjes te vragen met een zinnetje als "zoo? niemand kent het cker?" :P

Ik heb het weekend een rot-wedstrijd gehad... thuis verloren van juist mn medeconcurrent voor lijfsbehoud.
had me compleet vergokt op zijn middenveldstats... had hem veel sterker ingeschat en dus zelf ook net wat meer power op mn middenveld gezet....
echter, nu hij uiteindelijk zelfs een lagere middenveldrating dan mij haalde werd mn counter opeens erg fout,,,
had ik geen counter gekozen had ik zeer waarschijnlijk wel gewonnen, eveneens had ik counter kunnen spelen als ik een middenvelder naar de vleugel had gezet en dan wat meer aanvalskracht en minder middenveld.

Gezien de ratings die de andere teams halen, maak ik niet direkt veel kans tegen de andere teams, al is er natuurlijk altijd een kans dat ik met behulp van counter wat puntjes bijeen schaar.
enkel mn tegenstander van vandaag en nog een ander team (dat echter uitspeelde) halen hatstat-ratings in mijn bereik,d e rest haalt allemaal 200 of mer hatstats, wat ik voorlopig nog niet kan bijbenen.

gelukkig kan ik wel volgende week tegen het enige botteam (het gaat dus om één degradatieplek) en dan en beetje opkrabbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Hay,

Ik heb een vraagje wat jullie een goede team-opstel-manager beschouwen. Ik gebruik hattrick-control en hattrick-forever. Alleen nu kan ik bij hattrick-forever niet meer inloggen.

Hattrick forever gebruikte ik om een team me op te stellen. Heeft iemand ervaring met een ander programma die dit redelijk kan (er is zoveel keus namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 1

De wedstrijd van de week werd in de eerste helft beslist. Beide elftallen speelde op de counter en RoMar MFC benutte er eentje meer dan SC Destiny. RoMar MFC scoorde 2 keer in de eerste half uur en die twee waren genoeg om de winst zeker te stellen.

Een hoop van de teams hebben zich geplaatst voor de volgende. De ene plaatste zich wat makkelijker dan de andere. Fc Strijen bijvoorbeeld had er penalties voor nodig om zich te plaatsen voor de volgende ronde. Gezien het verschil in kracht was dat ook het maximaal haalbare voor zijn tegenstander. Ook zagen we deze ronde oud GoT-winnaar (F.C. Flower Power) die zijn team op een heel laag pitje heeft staan hard onderuit gaan en met een 12-0 uitgeschakeld worden. Boer Harmsen nam zelfs de moeite niet om genoeg spelers in dienst te nemen om een opstelling te kunnen maken. J-Unit wist zijn thuisvoordeel het meest optimaal uit te buiten en zette zijn tegenstander met 7-1 aan de kant. Het meest ongelukkige team moet wel Santo Boma zijn geweest. Zij zagen drie van hun spelers geblesseerd het veld verlaten. Desondanks stapte het team wel met een overwinning van het veld.

Voorbeschouwing Ronde 2

Deze ronde zullen 85 teams weer de eer van de federatie gaan verdedigen. Voor de 3 teams die nog actief zijn vanuit de VIII zal het zware opgaven worden om de volgende opgaven worden. Dat in tegenstelling tot Santo Boma, FC KoelKast en FCThe_Blade die in deze ronde een van de weinige overgebleven BOTS treffen. Zij zullen naar alle waarschijnlijk zonder al te veel problemen de volgende ronde halen. De rest van de ploegen zullen zich in de nu nog grote zee er tussen begeven. Iedereen succes met hun wedstrijd en mogen er maar veel doorgaan naar ronde 3.

Statestieken

Aantal deelnemers Nederland: 80 (2 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Belgie: 5 (1 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de week

FC Railrunner - Panthera (202297142)
FC Railrunner had moeite in de eerste ronde om de winst mee naar huis te nemen. Ze hadden een verlenging nodig om deze ronde te bereiken. Nu mogen ze zelf proberen om het de bezoekers zo lastig mogelijk te maken in de eerste thuiswedstrijd van de beker. Panthera had in wat minder moeite om deze ronde te bereiken. In de eerste ronde werd er in iets meer als 60 minuten af gerekend met een veel mindere tegenstander. Kijkend naar de behaalde stats in de eerste ronde zou dit wel eens de laatste ronde kunnen worden voor FC Railrunner, maar mogelijk weet hij het thuisvoordeel optimaal te benutten.

Overzicht

Ik zal in de loop van de week het overzicht eens na gaan lopen of ik nieuwe leden over het hoofd heb gezien of dat er mensen nog tussen staan die er uit kunnen.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Frenzy_LS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:29:
Hay,

Ik heb een vraagje wat jullie een goede team-opstel-manager beschouwen. Ik gebruik hattrick-control en hattrick-forever. Alleen nu kan ik bij hattrick-forever niet meer inloggen.

Hattrick forever gebruikte ik om een team me op te stellen. Heeft iemand ervaring met een ander programma die dit redelijk kan (er is zoveel keus namelijk).
Probeer HattrickOrganizer eens.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo mensen ben weer terug van vakantie :)

Lig al uit de beker, eerste match al verloren het gaat dus weer aardig voor de wind :)
Doel is dit seizoen 40 miljoen bij elkaar te schrapen :) Hopelijk lukt het. Ook wil ik degradatie vermijden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43

Superflip

*pwiet*

Bah eerste rotmatch...

Stond met 0-3 voor en in de het laatste kwartier nog met 4-3 verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

zoek nog een vriendschappelijke wedstrijd voor mijn jeugd.
daag me maar uit!

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:02
Vanavond tweede bekerronde.

Aangezien lijfsbehoud en training belangrijker is mogen mijn trainees de wei in en ga ik niet alles opzij zetten voor de winst.

[ Voor 6% gewijzigd door Primator op 15-10-2008 10:02 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij geld hetzelfde alleen hoop ik dat de strijd bij mij om het kampioenschap gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Jeej, ik ben genoemd! Niet echt om trots op te zijn natuurlijk, hoewel 64 hatstats verschil normaal gesproken toch wel een zekerheidje is om het in 90 minuten af te ronden :P
Had eigenlijk zonder na te denken counter aangezet, wel met PIC natuurlijk, maar ook (omdat het de enige match was die week) mijn basis middenvelders. Haalde dus wat teveel middenveld om goed te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd gewonnen van het enige NIET-botteam. 6-1. Wel met een MOTS, want ja mijn enige concurrent moet je wel goed aan te kant zetten he :)

Overigens ga ik geen geld steken in mijn jeugd, (zowel jeugdteam als makelaars) in mijn vorige carrière weinig productief dus hoop is weg. Jullie zouden mij natuurlijk nog kunnen overtuigen dat wel te doen.

Ennuh, conditietrainen... 22% is dat veel weinig, betekent dat dat ik nog maar 78% scoren train?

p.s. niemand kent het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08 16:08
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:39:

Ennuh, conditietrainen... 22% is dat veel weinig, betekent dat dat ik nog maar 78% scoren train?

p.s. niemand kent het zeker?
22% is sowiezo te veel, verder hangt het af van hoe oud je spelers zijn, ik zou iig onder de 20% gaan zitten. Met een jonge spelersgarde is 10-15% meer dan genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

22% is veels teveel conditietraining, tenzij je 30 jarigen probeert op te trainen tot coach oid ...

er bestaat wel een tabel van de benodigde conditie-training om een bepaalde leeftijd op een bepaald conditie.niveau te krijgen te krijgen:
http://www.hattricknews.o...needed-to-retain-stamina/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na een half uur spelen staan we 2-0 achter. Heb dan ook wel mijn b-keus de wei ingestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43

Superflip

*pwiet*

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:45:
zo na een half uur spelen staan we 2-0 achter. Heb dan ook wel mijn b-keus de wei ingestuurd.
Mijn B-team heeft vandaag een groot pak slaag gehad. Met 9 - 0 de mist ingegaan (wel tegen 2 klasses hoger) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

1-4 voor. En voor de verandering nog geen blessures.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
Zoals verwacht *(ook al hoop je atlijd op een stuntje) roemloos ten onder gegaan.. einde beker verhaal, kijken of ik mee kan gaan doen voor de schaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
ffkes een vraagje heren,

Ik ben dit seizoen ook weer begonnen met mijn team. Nu is mijn echter de vraag hoe hebben de mensen hier hun stats weergaven? Is dit nog op de oude manier zoals redelijk of matig middenveld of gebruiken de mensen hier de nieuwe weergaven?

Ik snap echt vrij weinig van de nieuwe stats weergaven ik weet niet hoe of wat dit te vergelijken is met de oude weergaven die ik nu nog steeds gebruik. Moet ik de nieuwe gebruiken om een beter beeld te krijgen van de tegenstanders of hoe staat dat tot verhouding tegenwoordig? Hoe zijn deze dan ook het makkelijkst te lezen en te vergelijken want wat is nu het verschil tussen een slecht ( laag ) of een slecht ( hoog )

Kan iemand dit hier wat makkelijker maken of is der een linkje waarin dit rustig uitgelegd staat?

bvd!

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Blijft een mooie start van een hele lange reeks HT threads ;)

Vandaag gewonnen, durfde niet te piccen, dus zondag wordt al belangrijk voor de rest van de competitie. Normaal heb ik al een flinke ts, valt nu een beetje tegen. Wel gewonnen met 4-0, dus we gaan nog minstens een weekje door in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIC en counter was voldoende 2-3 gewonnen ;-) Wel zweten als je 0-3 voor staat en ZIJ komt sterk terug :P

@ Thije: heb zelf mijn conditie op 12% staan.
@Salv: Alle ratings zijn gelijk gebleven, alleen die van het middenveld zijn gehalveerd. Ik denk dat 99% de nieuwe ratings gebruikt, oude ratings zijn zo 2006 (welk jaar was het eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

chario2 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:16:
zoek nog een vriendschappelijke wedstrijd voor mijn jeugd.
daag me maar uit!
IEMAND ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik kwam weer leuke meldingen tegen:

In de 17e minuut sprintte Lucas Tuck van TH0Rretjes als Marc Overmars in zijn beste dagen op volle snelheid langs Joona Patrakka. Hij remde nog net op tijd af voor de achterlijn, flitste ook de keeper voorbij en scoorde de 0-2.

De vrije trap van TH0Rretjes in de 36e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Fernando Velho, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 0 - 4! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!

Het mooie is:
die eerste was een snelheids-event. Terwijl de andere spits (ook met snel) zelfs een weer-event tegen kreeg. En die tweede: ik train helemaal niet op vrije trappen :P

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Volgens mij voor het eerst in mijn lange hattrick carierre, die nu al sinds 2003 duurt.

De stemming bij mijn supporters:'sturen je liefdesgedichten'. :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Een vraagje....

als ik een opstelling maak en kort voor de wedstrijd word een speler die in mn basisteam staat verkocht? wordt hij dan in de opstelling direkt vervangen door de wisselspeler voor die positie, of blijft die plek dan leeg?

ik heb voor morgen twee spelers op de TL staan die ik ook in mn basisteam wilde laten spelen, als ze niet verkocht worden, maar ik ben die dag verder weg en heb waarschijnlijk geen kans mn opstelling aan te passen, mochten ze verkocht worden, voordat de wedstrijd gespeeld wordt (ik speel altijd zaterdag-avond)..

Is het nu beter ze per definitie ook niet op te stellen, of kan ik dat risico wel aangaan (als de wisselspeler het sowieso overneemt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je een speler in je basis hebt staan die niet kan spelen ongeacht wat de rede hiervan is word hij automatisch vervangen door je wisselspeler. Nadeel ervan is natuurlijk wel dat wanneer er eentje in dezelfde linie geblesseerd word geschopt dat je dan een speler uit een andere linie op die plaats krijgt omdat je geen wissel meer hebt voor die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:13:
Zodra je een speler in je basis hebt staan die niet kan spelen ongeacht wat de rede hiervan is word hij automatisch vervangen door je wisselspeler. Nadeel ervan is natuurlijk wel dat wanneer er eentje in dezelfde linie geblesseerd word geschopt dat je dan een speler uit een andere linie op die plaats krijgt omdat je geen wissel meer hebt voor die positie.
Klopt, maar is het niet ook zo dat als je je order niet meer kunt wijzigen (en het dus < 15 minuten voor de wedstrijd is) dat deze speler dan wel meespeelt, en overgaat naar zijn nieuwe team nadat de wedstrijd is afgelopen?

Dat is iig zo wanneer de wedstrijd begonnen is, maar weet niet 100% zeker of dit ook al geldt wanneer het 15 minuten of minder voor aanvang van de wedstrijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Brainpower schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:00:
[...]

Klopt, maar is het niet ook zo dat als je je order niet meer kunt wijzigen (en het dus < 15 minuten voor de wedstrijd is) dat deze speler dan wel meespeelt, en overgaat naar zijn nieuwe team nadat de wedstrijd is afgelopen?

Dat is iig zo wanneer de wedstrijd begonnen is, maar weet niet 100% zeker of dit ook al geldt wanneer het 15 minuten of minder voor aanvang van de wedstrijd is.
Dat klopt volgens mij. 15 voor aanvang kun je niets meer wijzigen aan de opstelling en ligt de basiself vast. Wordt er dan een speler verkocht dan speelt deze die wedstrijd nog mee, mits opgesteld, en verkast dan van club.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoe zit dat nu met die nieuwe regels voor keepers? Ik zit nog met een goed keeper die ik ooit heb gekocht uit geldgebrek (hij heeft inmiddels wel magisch spelhervatten wat veel vrije trappen tegenhoudt) en die keeper is de zwakke schakel in mijn verdediging. Weet iemand hoe zwaar verdedigen meetelt voor je keeper? Ik zoek een nieuwe keeper (heb 2/2,5 mln te besteden) maar vraag me af wat de beste skills-verdeling is die ik daarvoor kan krijgen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker door een vrije trap en een discutabele penalty ben ik mijn leidende positie al weer kwijt, maar het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan na twee wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

tja 4-0 verloren, overigens terecht. Gelukkig pic gespeelt. Komende 2 thuis wedstrijden zal ik denk ik ook geen punten gaan halen. Ga maar door met Piccen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:13:
dank je voor de tip, het heeft idd gewerkt, een van die spelers werd verkocht, maar zn vervanger heeft netjes de wedstrijd gespeeld...

ik hoefde niet te gaan voor de hoogste stats, omdt mn tegenstander toch een botje was, maar juist daarvoor heb ik een aantal tweede-keus spelers laten spelen, ook om m'n blessure-risico te verlagen ... dàt had dan weer geen nut, omdat mn topspits na eerst 6 goals gescoord te hebben, er vervolgens in de 84e minuut voor 6 weken vanaf getrapt werd ...
dagdag aan iedere verwachting dat ik mn blik ook naar bovenaan de liga-tabel zou kunnen richtten en zeg maar hallo tegen een zware degradatiestrijd met twee concurrenten voor de ene open degradatieplek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zow, ook ik heb weer eens gewonnen. Was ook wel weer eens tijd. Nu gaat komende zondag weer redelijk cruciaal worden, dus ik ga hopen op een positieve vormverandering voor de verandering! Ik snap niet dat m'n spelers überhaupt nog tot scoren komen, want als je de vorm bekijkt zouden ze elke bal weer teruggeven aan de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Kan iemand mij uitleggen hoe hij hier een ster in kan zien?!!?

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Arnaud den Breems heet en 15 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

d3lph schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:44:
Kan iemand mij uitleggen hoe hij hier een ster in kan zien?!!?

Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Arnaud den Breems heet en 15 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
van dat soort idiote berichten krijg ik ook bijna iedere week.
zeg gewoon dat geen ruk is inplaats van het te benoemen als toekomstige ster

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nuja, een 15-jarige speler kan behoorlijk veel training krijgen en zo bv ook van een lagere skill redelijk stijgen... het zou kunnen zijn dat die jongen een skill PM of DEF matig heeft en dan kan hij nog heel wat worden (naar ik meen is de genoemde IS-skill in de scout-rapports een van de drie hoogste skills).

Punt is echter dat ik ook geloof dat zo'n opmerking van 'toekomstige ster' gewoonweg een random tekst is waar je verder geen waarde aan kunt hechten ...
in die zin heb je meer eraan als er wat vastere cijfers gegeven worden, in plaats van van die half-cryptische opmerkingen waarbij soms ook wat onduidelijkheid in de vertaling bestaat (ik had dat met de scout-tekst: 'Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van [SKILL]wordt! ' ... ik dacht lange tijd dat dat een melding was dat die speler kort voor die skill stond, en daarna verder getraind kon worden, terwijl het feitelijk gaat over een maximum te behalen skill, die ook nog best twee seizoenen duren kan, de engelse, originele tekst is dan wweer net at anders, maar nog steeds een beetje verwarrend)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.