Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.103 views

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Geaccepteerd!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Ze hebben het hele uiterlijk van het uitdagen voor friendlies aangepast. Je moet nu eerst op een link klikken voordat je uit kunt dagen en dan krijg je gelijk ook info over het stadion. In plaats van de standaard waarden thuis, daag je nu standaard uit voor een uitwedstrijd. Het overzicht van je uitdagingen is helemaal op de schop en staan duidelijker onder elkaar. Het is denk ik even wennen, maar het zal waarschijnlijk alvast een stap in de richting van de nieuwe lay-out.

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Ze hadden het vannochtend aangepast, terwijl ik bezig was met het regelen van friendlies. Wel grappig.

Je moet nu wel een extra keer klikken als je iemand wilt uitdagen. Wel lastig.

Maar het ziet er wel beter uit!

Trotse vader!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Nog iemand die een friendly wil?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:12
Heb net een team aangemaakt, hoop dat ik die beetje snel krijg!

• Swanfield
Tommzz schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:03:
Heb net een team aangemaakt, hoop dat ik die beetje snel krijg!
Ja joh! Gaat tegenwoordig snel :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

nog ergens een jeugd team dat een uitdaging kwijt moet / wil ? MniRail (1961) wil wel onderuitgeschopt worden :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

lameeuw schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:28:
nog ergens een jeugd team dat een uitdaging kwijt moet / wil ? MniRail (1961) wil wel onderuitgeschopt worden :P
Uitgedaagd

Unknown

• lameeuw

lameeuw

En geaccepteerd, mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Damnit een 0 te veel bij het op de transfermarkt zetten :'( nu staat mijn speler te koop voor 30 miljoen ipv 3 mil hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er toevallig iemand langs komt die net zo scheel kijkt en genoeg geld op de bank heeft dan is het toch geen probleem neem ik aan :9

Ben al vast aan het rondkijken naar spelers die het team moeten gaan versterken voor volgend seizoen. Wil mijn team rond hebben voordat de prijzen begin volgend seizoen weer omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:25:
Als er toevallig iemand langs komt die net zo scheel kijkt en genoeg geld op de bank heeft dan is het toch geen probleem neem ik aan :9
Dan is de kans groot dat die transfer door de mods terugedraaid wordt of iig er een andere vergoeding voor gegeven wordt
Ben al vast aan het rondkijken naar spelers die het team moeten gaan versterken voor volgend seizoen. Wil mijn team rond hebben voordat de prijzen begin volgend seizoen weer omhoog schieten.
ik zou zeker niet te lang wachten... zelf heb ik deze week voor 6,2 miljoen al uitgegeven en 3 spelers daarvoor gekocht die ik als ik enkel naar de TL-vergelijking _nu_ kijk al 6.8 miljoen zouden hebben moeten kosten en alledrie hebben ze extra pluspunten (specaliteiten, hoge subskills/TSI en/of lage leeftijd; dingen die meestal in de TL-vergelijking slechts deels meegenomen worden waardoor er daarin ook wat onderscheid zit; bepaalde typen spelers scoren nu eenmaal beter afgaande op de TL-vergelijking en die is voor een hoop managers bij het kopen nu eenmaal erg belangrijk)

grootste voordeel van de transfermarkt op dit moment is dat momenteel er vrijwel niet doorgeboden wordt ... er zijn verdomd weinig bieders en vooral veel 'uit-de-kast-kijkers' ;
Als je nu een speler ziet die tegen een erg lage vraagprijs aangeboden wordt, is de kans groot dat hij niet erg ver boven die vraagprijs weggaat of iig ver onder zn eigenlijk waarde...

het merendeel dat nu op de transferlijst staat, stat daar tegen en relatief hoge vraagprijs die erg dicht in de buurt van hun uiteindelijke waarde zit, maar er zijn ook een paar managers die niet zo slim zijn en denken dat een erg lage vraagprijs bieders zou aanlokken en die zetten speler tegen zeer lage vraagprijs op de TL, (in de beginweken werkt dat prima, als bijen op de honing komen ze dan, maar tegen het einde van het seizoen is het aantal bieders een stuk lager en veel van de bieders zoeken gewoon snel een speler en bieden niet echt door of zoeken gewoon versterking op de korte termijn zonder de tijd te nemen, dan heeft dat lokken vrijwel geen uitwerking )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik heb wel maar een krappe 3 miljoen om te besteden en de spelers die nog als versterking gelden liggen de prijzen al iets hoger dan 3 miljoen. Dus moet sowieso een koopje zien te vinden. Er gaat er natuurlijk vervolgens wel weer eentje uit die ruim 2 miljoen oplevert, maar ga dat niet in zijn geheel in nieuwe spelers steken.

Misschien dat ik de speler die vervangen gaat worden na zondag wel te koop zetten en vervolgens wat meer financiele ruimte heb bij het aantrekken van zijn vervanger. Ik ga niet eerder dat risico nemen indien ik nog niet 100% zeker ben van handhaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Na vrijwel mijn hele team verkocht te hebben moet ik me toch maar eens roeren op de transfermarkt voor het komende seizoen.

Wat voor spelers (verdedigers + mids) moet ik ongeveer kopen om mee te kunnen in de VI? Iemand die daar een idee over heeft? Is alweer jaren geleden dat ik in de VI heb gezeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hoger dan uitmuntend en briljant zowiezo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
Damien2004 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:46:
Hoger dan uitmuntend en briljant zowiezo :)
Ik denk dat je in een gemiddelde VI wel wonderbaarlijke spelers nodig hebt om mee te kunnen doen. Zelf zit ik op wereldklasse/bovennatuurlijk/buitenaards en daarmee wordt je kampioen in de VI. Met uitmuntend/briljant ga je denk ik fors te kort komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij op alle posities hoger als briljant neerzet is er waarschijnlijk een kans dat hij direct weer promoveert en ik weet niet of dat nu gelijk de bedoeling is.

Ik zelf zit gemiddeld rond wereldklasse en kan handhaven in de V, maar verbouw mijn team regelmatig dus kan er ook naast zitten :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:23:
Als hij op alle posities hoger als briljant neerzet is er waarschijnlijk een kans dat hij direct weer promoveert en ik weet niet of dat nu gelijk de bedoeling is.

Ik zelf zit gemiddeld rond wereldklasse en kan handhaven in de V, maar verbouw mijn team regelmatig dus kan er ook naast zitten :P
Promoveren met 11 briljante spelers in de VI? In jouw vroegere Mickey Mouse competitie misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

guys, zit met een dilemma, het verhaal:

ik promoveer naar de 6e. ik wil volgend seizoen er gewoon in blijven en heb nu geen geld voor versterkingen (ja 3 ton). vandaag is mijn 21 jarige (ja te oud om te trainen) spits gepopt naar uitmuntend heeft reusachtig spelhervatting. Hij heeft veel gescoord en me vaak gered met zijn vrije trap of harde schot.
Wat te doen, verkopen en team verder versterken of doortrainen en hopen dat hij ook in de 6e regelmatig een vrije trap er in peert?

Chario2 (818126)

• Sandyman538
Zulke dingen blijven vrij lastig. Zou een andere speler het over kunnen nemen (de vrije trappen?). Mijn spelhervatter (tevens coach) goddelijk+15 ofzo kan eigenlijk qua mainskill niet meer mee met de rest van het team (briljant verdedigen) maar heeft dit seizoen al 22x in een officiele wedstrijd gescoord. Zolang hij dat blijft doen vergeef ik hem het feit dat hij niet zo goed kan verdedigen O-) Ik ben van mening dat je minimaal 1 goede spelhervatter in je team moet hebben (natuurlijk omdat ik het zelf ook train :/ ), maar als ik zie hoeveel voordeel ik er de afgelopen jaren van gehad heb is dat enorm.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:07:
guys, zit met een dilemma, het verhaal:

ik promoveer naar de 6e. ik wil volgend seizoen er gewoon in blijven en heb nu geen geld voor versterkingen (ja 3 ton). vandaag is mijn 21 jarige (ja te oud om te trainen) spits gepopt naar uitmuntend heeft reusachtig spelhervatting. Hij heeft veel gescoord en me vaak gered met zijn vrije trap of harde schot.
Wat te doen, verkopen en team verder versterken of doortrainen en hopen dat hij ook in de 6e regelmatig een vrije trap er in peert?
essentieel daarbij zou zijn hoe de lines zich verhouden..... is je middenveld dusdanig zwak dat je per definitie ieder spel puur op middenveld dik gaat verliezen (tegenstanders die 60% balbezit halen of meer) , heeft een stevige aanval ook weinig zin.

anderszijds, juist spelhervatting is ook een uitstekende wijze om toch te scoren als je verder geen overwicht hebt ... wat dat betreft kan en verkoop juist nu (met de TL-prijzen op hun natuurlijke dieptepunt) zelfs leiden tt een overall verzwakking en da wil je volgens mij al helemaal niet..

Op dat punt denk ik ook dat je domweg een beetje te laat bent om te realiseren dat je geen geld hebt, zoiets moet e al minstens en half seizoen vooraf incalculeren en meer vooruit rekenen, zodat je dan extra kunt besparen (eventueel me het risico dat je de promotie misloopt, maar dan liever een seizoen erna promoveren als je wel 'voorbeeid' bent)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hoe zat het ook weer met die spelhervatter, dat mag toch niet meer je keeper zijn?

• Sandyman538
Brainpower schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:27:
Hoe zat het ook weer met die spelhervatter, dat mag toch niet meer je keeper zijn?
Nee dat klopt. Maar als je een keeper hebt met hoog spelhervattingen dan is die keeper wel beter bestand tegen vrije trappen van de spelhervatter van de tegenpartij!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Sandyman538 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:04:
[...]

Nee dat klopt. Maar als je een keeper hebt met hoog spelhervattingen dan is die keeper wel beter bestand tegen vrije trappen van de spelhervatter van de tegenpartij!
Verkooppraatjes :P
spoiler:
maar het is wel zo :D

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 03:21:
Zulke dingen blijven vrij lastig. Zou een andere speler het over kunnen nemen (de vrije trappen?). Mijn spelhervatter (tevens coach) goddelijk+15 ofzo kan eigenlijk qua mainskill niet meer mee met de rest van het team (briljant verdedigen) maar heeft dit seizoen al 22x in een officiele wedstrijd gescoord. Zolang hij dat blijft doen vergeef ik hem het feit dat hij niet zo goed kan verdedigen O-) Ik ben van mening dat je minimaal 1 goede spelhervatter in je team moet hebben (natuurlijk omdat ik het zelf ook train :/ ), maar als ik zie hoeveel voordeel ik er de afgelopen jaren van gehad heb is dat enorm.
Heb wel een mythische mid met wereldklasse spelhervatting, die zou het ook wel over kunnen nemen maar heeft dan weer geen scoren. Mijn mid kan nog wel mee in de 6e, kampioen wordt ik er niet mee. Ik hou hem todat hij briljant is dan maar.

Chario2 (818126)

• lameeuw

lameeuw

Nou, transfermarkt is wel compleet snert zeg maar op dit moment.... Hele team in de verkoop en een aantal spelers gaat niet weg.... Dag later wordt er het dubbele geboden van mijn vraagprijs op vergelijkbare spelers die ik te koop had staan.... dikke mik, gare zooi. Nu maar een aantal spelers gehaald waar ik niet veel aan heb in de VI maar je moet toch wat...... af en toe snap ik er echt niks meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zo, ik ben kampioen. Vandaag laatste wedstrijd gespeelt, mots en met 7-0 gewonnen. Speel hattrick nou sinds dit begin seizoen weer actief. Nouja, actief, ik train maar 3 spelers ipv 6, dat vind ik net weer iets teveel tijd kosten.. O-) Train dus scoren. Zit in IX, en ga nu dus, met 17 of 18 officiele duels gewonnen door naar VIII.

Eens kijken hoe het daar gaat verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Felicitaties aan alle kampioenen d:)b

Dat de transfermarkt snert is komt me wel goed uit. Ik moet een nieuwe trainee hebben en moet twee spelers kwijt maar daar kan ik eventueel ook wel twee weken mee wachten omdat ik niet direct geld nodig heb.

Ik heb met 4-0 gewonnen, niet eens gemotst omdat het toch niks uitmaakte voor de competitie. Ik degradeer evengoed keihard. Mijn team was ook te zwak nog voor VI (het was niet eens een zware VI) sinds de wederopbouw.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43

Superflip

*pwiet*

Ik gewoon rustig gespeeld. 5-0 gewonnen en 2e in mijn reeks. Ik ben dit seizoen terug beginnen spelen en heb al mijn matchen gewonnen in IX. Er is echter wel heel wat veranderd in HT zodat ik terug heel wat onder de knie moet krijgen.

Even gaan rekenen hoe ik nu ideel train om centjes te verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik mag een P/D-duel spelen.
Dit seizoen een paar keer verneukt door de matchengine, anders was ik gewoon 4e geworden. Nu dus 5e.

Ik denk dat ik het wel kan redden, we zien het dus wel.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:47:
[...]

Promoveren met 11 briljante spelers in de VI? In jouw vroegere Mickey Mouse competitie misschien ;)
Klopte wel inderdaad het was wel een Mickey Mouse competitie, stond volgens alltid bij de laatste 24 van 1024 :P

Gisteren wedstrijd gelijk gespeeld waardoor ik 3e blijf en dus rechtstreeks handhaaf en mijn tegenstander ontloopt daardoor op doelgemiddelde directe degradatie. De club die aan het begin van het seizoen uit de IV was gekomen zakt daardoor naar plaats 7 en degradeert dus in 1 stuk door naar VI.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gisteren MOTS gespeeld en met 5-1 gewonnen. 39 punten gehaald en deze ronde was ik op 6 teams na het beste team in de VI. Hoop dat ik in de V.42 ook lekker mee kan doen, want daar promoveer ik naar toe. Voor alle andere kampioenen gefeliciteerd en voor alle mensen die nog een p/d duel moeten spelen heel veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Van het weekend met een vereranen-elftal (gemiddeld boven de 35 jaar oud) gewonnen van een botteam...
Voor het allereerst trouwens een speler gehad die in de competitie een hattrick scoorde (een 34-jarige spelhervatter met TSI:20 en wereldklasse spelhervatting die in de laatste 5 wedstrijden voor mij al 8 goals gescoort heeft, alhoewel hij verder natuurljk nutteloos, hoop ik hem wel nog een ervarings-pop te kunnen geven en dan als toekomstige coach verkopen)

Qua promotie naar de VII heb ik het uitstekend getroffen:
alhoewel die liga nu wel erg sterk staat (36/1024 op Alltid) verdwijnt daar de allersterkste, en ook de degradanten waren nog relatief sterk... wat er nieuw inkomt is vele malen zwakker, een botteam en een relatief zwakke VI-degradant ...

volgend seizoen hoop ik voor plaats drie te gaan, en misschien zelfs te overwegen een direkte doorpromotie te wagen, als ik financieel aan het einde meen de ruimte voor een versterking te hebben en ook taktisch de omstelling kan inplannen (dat zou namelijk betekenen dat ik ook mn trainingsmethode behoorlijk moet omplannen en niet meer met het lang doortrainen van erg jonge spelers me zou kunnen standhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Ik heb net supporter aangeschaft (en betaald via CC) maar dat is nog niet actief. Duurt het altijd even eer dat actief wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Godver.. gedegradeerd :( Er was maar 1 manier waarop dat lukte: ik moest verliezen en 2 andere tegenstanders onder mij moesten winnen, en precies dat gebeurde... Nouja, maar hopen dat ik snel weer terugpromoveer dan. IX is toch wel zo droevig laag :(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Gepromoveerd, maar wel de laatste wedstrijd verloren waar ik erg van baal. Anders was ik de nummer 1 geweest in de competitie.

Reserve verdediger was geblesseerd en me nummer 1 verdediger was geblesseerd geraakt tijdens de wedstrijd, oftwel geen goede vervangende verdediger en de vervangende verdediger liet veel steken vallen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Gisteren gemotst en nipt verloren. Gegokt en nu heb ik rechtstreekse promotie net gemist op doelsaldo. Niet getreurd, want we spelen tegen een WO team met 1 speler. Dus 99% kans dat we volgende week zondag om 20.01 alsnog officieel gepromoveerd zijn naar IV.

Deze week nog maar weer eens rustig verder bouwen aan een team dat in IV weer fatsoenlijk mee moet kunnen draaien. Top4 wordt dan het doel bij promotie.

[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 22-09-2008 13:18 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:17:
Gisteren gemotst en nipt verloren. Gegokt en nu heb ik rechtstreekse promotie net gemist op doelsaldo. Niet getreurd, want we spelen tegen een WO team met 1 speler. Dus 99% kans dat we volgende week zondag om 20.01 alsnog officieel gepromoveerd zijn naar IV.
dan heb je eigenlijk dubbel geluk :)
nog eens een extra inkomsten-bonus én nog eens een experience-bonus (die gelijk is aan beker-ervaring) en je kunt je team ook een extra week training geven....
ik zou het er graag voor doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:06:
[...]

dan heb je eigenlijk dubbel geluk :)
nog eens een extra inkomsten-bonus én nog eens een experience-bonus (die gelijk is aan beker-ervaring) en je kunt je team ook een extra week training geven....
ik zou het er graag voor doen ;)
Ik speel uit, dus helaas geen extra inkomsten maar inderdaad wel ervaring en training. Ben er erg blij mee. ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de wiki mag geloven dan is het bij een kwalificatie wedstrijd zo dat de inkomsten 50-50 worden verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:12:
Als ik de wiki mag geloven dan is het bij een kwalificatie wedstrijd zo dat de inkomsten 50-50 worden verdeeld.
Inderdaad ja >:)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn team heeft zich gehandhaafd in de V, door met pic en counter te winnen van te nummer 7 :) (wilde niet het risico op een waardeloze ts in een p/d lopen). Twee strakke counters en naar huis met de winst. Plek 4 is een stuk beter dan vooraf gehoopt, dus dat valt niet tegen. Nu kijken hoe we volgend seizoen beter kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Paar dagen terug een team aangevraagd, vanmorgen mail dat ik een team gekregen heb. Sneller dan vroegâh. :) Kwam er wel achter dat gisteren de laatste wedstrijden van het seizoen waren en ik dus gedegradeerd ben uit de IX.885. :p

Heb het al twee keer gespeeld, laatste keer net voor de nieuwe jeugdopleiding geïntegreerd werd. Ben destijds een paar jaar op rij kampioen geworden en verloor de interesse in de meeste Hattrick-achtige spellen die ik speelde, maar ga me er weer eens aan wagen.

Heb nog wel een paar vraagjes.
- In hoeverre is een sterk middenveld (3-5-2) en middenveldtraining nog the way to go?
- Welk programma is op het moment het beste voor opstellingen, trainingen en dat soort dingen? (gebruikte vroeger HT Ratings geloof ik)
- Hoe check ik ook alweer in welke divisie ik terecht kom?

Ben me voorlopig in ieder geval aan het vermaken met de startpost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Exitium schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:07:

Heb nog wel een paar vraagjes.
- In hoeverre is een sterk middenveld (3-5-2) Check!en middenveldtraining nog the way to go?nope
- Welk programma is op het moment het beste voor opstellingen, trainingen en dat soort dingen? (gebruikte vroeger HT Ratings geloof ik) Hattrick Organizer
- Hoe check ik ook alweer in welke divisie ik terecht kom? www.alltid.org

Ben me voorlopig in ieder geval aan het vermaken met de startpost. :)
Succes!

P.S. Vergeet dode links in de startpost vooral niet te melden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 22-09-2008 22:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Geen middenveldtraining. Wat dan? Trainde vroegâh aanvallers in een 3-4-3 met drie centrale middenvelders, maar denk dat het handigste dan 3-5-2 op zondag, 5-4-1 / 5-3-2 op woensdag en verdedigers trainen is? Moet zeggen dat ik maar één aardige verdediger heb gekregen (goed, maar ook goed scoren, leuke voor de verkoop met het salaris dat 'ie vangt dus), terwijl ik wel een mid met redelijke conditie/positiespel en goed passen, een vleugelspeler met redelijke conditie/positiespel/vleugelspel en een andere spits met goed scoren heb. Die vleugelspeler is 21, spits is bijna 22, dus al te oud voor training en verder heb ik alleen maar ondermaatse jonge spelers. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Volgens mij is het middenveld nog steeds redelijk belangrijk. De meeste teams spelen nog steeds 3-5-2.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Middenveld is nog wel belangrijk, de inkomsten uit de training van mids is veel minder dan wat het geweest is.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk anders eens naar de nieuwere trainingsvormen

Short passes Passing Inner midfielders, wingers and forwards ((All players playing match))
Through passes Passing Defenders, inner midfielders and wingers ((All players playing match))
Defensive positions Defending (Goalkeepers, defenders, inner midfielders and wingers) ((All players playing match))

misschien zit daar een uitdaging voor je tussen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo er zijn weer twee nieuwe schermen ter show. Vind het er nog steeds allemaal erg blij uitzien, maar het zal wel een kwestie van gewenning zijn. Bij dit soort wijzigingen mis je heel soms de ongezouten mening van H3!N. Die was tenslotte al tegen de nieuwe ratings laat staan dat hij een hele nieuwe lay-out had geaccepteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dit had H3!N inderdaad niet getrokken, ha ha ;) Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook nog seizoenen langs de oude ratings heb gebruikt, maar ben vorig seizoen (na het meerdere keren geprobeerd te hebben) toch definitief overgestapt op de nieuwe ratings.

Verwijderd

Ik ga mijn 3de seizoen in de VIII in. Wordt nu toch wel tijd om eens te promoveren. :P
Dit seizoen door domme pech 4de geworden.
Ik ga volgend seizoen 3-5-2 spelen ipv 4-5-1 omdat ik toch wel erg weinig scoor.

• Swanfield
Voor een ieder die het nog niet uit zijn HT mailbox heeft :) http://www.htzone.nl/

• Sandyman538
Damien2004 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:17:
Voor een ieder die het nog niet uit zijn HT mailbox heeft :) http://www.htzone.nl/
Dat topscorer gaat alleen over de competitie of alle officiele duels, anders ken ik er ook nog wel 1 O-)

• Exitium
Vandaag eerste wedstrijd gespeeld, oefenduel tegen het team van een collega die in de 8e divisie speelt. Heb hem net maar even duidelijk gemaakt dat het niet handig is om met maar één centrale middenvelder te spelen, had dik 60% balbezit. :p Wel nipt verloren, maar al met al niet slecht. :)

• Swanfield
Sandyman538 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:21:
[...]

Dat topscorer gaat alleen over de competitie of alle officiele duels, anders ken ik er ook nog wel 1 O-)
Dat weet ik eigenlijk niet :) Pak gewoon die van Alltid....

• Sandyman538
Damien2004 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:37:
[...]

Dat weet ik eigenlijk niet :) Pak gewoon die van Alltid....
Dan gaat het alleen om de competitie omdat een speler van mij 24x gescoord heeft dit seizoen 16x competitie + 8x beker, vandaar ;)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

leuk :) FC_The_Blade gefeliciteerd met de meest prestigieuze Award :)

Qua jeugdopleiding heb ik net weer een bevestiging gekregen dat de huidige opzet nog altijd aan flinke verbeteringen toe is:
gisteren en friendly gespeeld en nu de Trainer-boodschappen gezien...

Op het eerste gezicht fantastisch omdat ik wel 7!! meldingen over spelers kreeg.....
maar bij beschouwing blijken ze allemaal vrijwel waardeloos:
2 meldingen die ik in voorgaand weken al gehad heb
1 melding van een specialiteit die je domweg ook uit het scout-rapport kan afleiden
1 melding van skill-waarde die die speler dus helemaal niet traint of nodig heeft (en die ook slecht is)
1 melding over een stijging in skill (vermoedelijk naar redelijk),
1 melding van de huidige waarde (de meest zinnige, alhoewel niet zo leuk en een fikse tegenvaller; want dat betekent dat ik die speler voorlopig nog niet moet pullen, terwijl hij net 17 geworden is en ik dat wel graag zou willen doen; verder is deze volledig in tegnsrpaak met zn scout-melding, die zei dat deze speler 'in no-time goed zou zijn'... en nu, na een jaar trainen waarin hij minimaal 12x op die skill getrained is zou hij op redelijk staan?)

en als toefje op de slagroom:
1 melding die compleet als verrassing komt, nl. dat een speler grote potentie in spelhervatting heeft .... hardstikke leuk, ware het niet dat die speler al bijna 18 is en eigenlijk zo goed als uitgetraind... hem nu verder trainen in juist die skill heeft geen enkele zin meer... als die melding nu bv aan het begin van zn jeugdcarriere gekomen was had het zin gehad, maar nu is het eerder een soort van trap-na...: "oja, die ene jeugdspeler had je dus ook leuk kunnen optrainen in SH, als je toevallig eerder had 'geweten', maar dat vertellen we nu pas als het geen zin meer heeft..:)".

Op die manier frustreren die trainingsreports eerder, 75% is nutteloos, 22% is domweg negatief/tegenvallend en slechts 3% is nuttig of echt handig (iets van 1 op de dertig).
Ik kan me best voorstellen dat die jeugdopleiding niet _kan_ functioneren als iedere jeugdpull ook een succesje en geldbrenger blijkt te zijn (dat is economisch gezien desatreus voor het spel omdat dan de markt van onderop 'kapot' wordt gemaakt door steeds betere spelers) maar het zou eigenlijk gewoon an sich wel een leuk 'spel' moeten zijn waarin je dus je jeugdspelers ook beter moet kunnen zien worden, en de 'random-factor' wat minder allesbepalend is.

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 25-09-2008 09:41 ]

Verwijderd

Ziet er weer netjes uit en jammer genoeg weer geen award :P

De mening over de nieuwe lay-out ben ik het grote lijnen eens, maar de lay-out was niet oorzaak dat de veranderingen er aan gaan komen. Ze zijn gaan herontwerpen om de onderliggende code makkelijker te kunnen onderhouden en uitbreiden. Gelijk daarmee nemen ze de lay-out mee, maar goed het blijft daarbij nog steeds te speels.

De nieuwe opzet van de GoTcup ziet er goed uit. Enige waar je een probleem mee zou krijgen is het aantal deelnemers. De afgelopen twee seizoen haalde we de 32 niet, maar daarvoor zaten we er overheen. Wie weet dat het met de nieuwe opzet wel aantrekt, maar ja dan is het wie het eerst komt die speelt mee.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het scheelt sowieso dat de GoT cup nu weer later begint. In week 9 liggen de meesten er wel uit. In week 6 en 7 zijn er vaak nog een aantal potentiele Got Cup deelnemers die dan nog KNVB spelen.

Unknown

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:50:
Het scheelt sowieso dat de GoT cup nu weer later begint. In week 9 liggen de meesten er wel uit. In week 6 en 7 zijn er vaak nog een aantal potentiele Got Cup deelnemers die dan nog KNVB spelen.
Week 9 da moet wel lukken denk ik ja :)

Voor het eerste naar III, mijn pic/mots planneke is dus redelijk goed gelukt, 39 punten, wel zwakke reeks, ma toch :)

Op het eerste zicht moet top 4 te halen zijn.

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:38:
[...]

leuk :) FC_The_Blade gefeliciteerd met de meest prestigieuze Award :)

Qua jeugdopleiding heb ik net weer een bevestiging gekregen dat de huidige opzet nog altijd aan flinke verbeteringen toe is:
gisteren en friendly gespeeld en nu de Trainer-boodschappen gezien...

Op het eerste gezicht fantastisch omdat ik wel 7!! meldingen over spelers kreeg.....
maar bij beschouwing blijken ze allemaal vrijwel waardeloos:
2 meldingen die ik in voorgaand weken al gehad heb
1 melding van een specialiteit die je domweg ook uit het scout-rapport kan afleiden
1 melding van skill-waarde die die speler dus helemaal niet traint of nodig heeft (en die ook slecht is)
1 melding over een stijging in skill (vermoedelijk naar redelijk),
1 melding van de huidige waarde (de meest zinnige, alhoewel niet zo leuk en een fikse tegenvaller; want dat betekent dat ik die speler voorlopig nog niet moet pullen, terwijl hij net 17 geworden is en ik dat wel graag zou willen doen; verder is deze volledig in tegnsrpaak met zn scout-melding, die zei dat deze speler 'in no-time goed zou zijn'... en nu, na een jaar trainen waarin hij minimaal 12x op die skill getrained is zou hij op redelijk staan?)

en als toefje op de slagroom:
1 melding die compleet als verrassing komt, nl. dat een speler grote potentie in spelhervatting heeft .... hardstikke leuk, ware het niet dat die speler al bijna 18 is en eigenlijk zo goed als uitgetraind... hem nu verder trainen in juist die skill heeft geen enkele zin meer... als die melding nu bv aan het begin van zn jeugdcarriere gekomen was had het zin gehad, maar nu is het eerder een soort van trap-na...: "oja, die ene jeugdspeler had je dus ook leuk kunnen optrainen in SH, als je toevallig eerder had 'geweten', maar dat vertellen we nu pas als het geen zin meer heeft..:)".

Op die manier frustreren die trainingsreports eerder, 75% is nutteloos, 22% is domweg negatief/tegenvallend en slechts 3% is nuttig of echt handig (iets van 1 op de dertig).
Ik kan me best voorstellen dat die jeugdopleiding niet _kan_ functioneren als iedere jeugdpull ook een succesje en geldbrenger blijkt te zijn (dat is economisch gezien desatreus voor het spel omdat dan de markt van onderop 'kapot' wordt gemaakt door steeds betere spelers) maar het zou eigenlijk gewoon an sich wel een leuk 'spel' moeten zijn waarin je dus je jeugdspelers ook beter moet kunnen zien worden, en de 'random-factor' wat minder allesbepalend is.
Ah, ik heb iets gewonnen? :)
Ens zien op die website dan ;)

Ik wil nie zagen, maar de link op die website naar mijn team op alltid is wel naar één of ander nederlands team....

Dit is dus mijn team id : 514209

En bedankt voor de award :) Nu de got cup nog ens winnen :-)

Tja de jeugdopleiding, da ze maar zoiets maken dat je kan aanduiden welke spelers je info over wilt krijgen, want zo is het soms wel iets te random waardoor je van tijd 5 keer te horen krijgt dat ne stomme speler uitgetraind is op iets.

Ik heb nu ne 8 sterren winger rondlopen, heeft zeker redelijk pm, redelijk wing en redelijk passen, hij is uitgetraind op passen en pm, en ik ben hem nu nog wa wing aant trainen, achter 3 weken pullen en dan maar heel hard hopen dat hij toch nog goed wing haalt, ma ik vrees er voor.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 20:30 ]

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:42:
[...]

Ziet er weer netjes uit en jammer genoeg weer geen award :P

De mening over de nieuwe lay-out ben ik het grote lijnen eens, maar de lay-out was niet oorzaak dat de veranderingen er aan gaan komen. Ze zijn gaan herontwerpen om de onderliggende code makkelijker te kunnen onderhouden en uitbreiden. Gelijk daarmee nemen ze de lay-out mee, maar goed het blijft daarbij nog steeds te speels.

De nieuwe opzet van de GoTcup ziet er goed uit. Enige waar je een probleem mee zou krijgen is het aantal deelnemers. De afgelopen twee seizoen haalde we de 32 niet, maar daarvoor zaten we er overheen. Wie weet dat het met de nieuwe opzet wel aantrekt, maar ja dan is het wie het eerst komt die speelt mee.
Het scheelt in ieder geval dat we laat beginnen. Mijnkeeper heeft wel een award gescoord :) Beetje jammer dat er staat dat ik helaas vierde werd met deze man. Toen ik hem binnenhaalde stond ik lager ;) Volgend jaar helpt hij me aan een vrijwel volledig counterkampioenschap 8)7

• Sandyman538
Ik wil niet zeuren natuurlijk, maar ik vind het wel jammer dat de GoT cup pas in ronde 9 begint. De meeste deelnemers liggen er bij ronde 5 wel uit en daar was het hele oude concept op gebaseerd. :/ De 'standaard' manier die toen door mij en brain ontwikkeld is werd dan zo gespeeld dat ook na ronde 14 de finale gespeeld was, maar dat je wel meer teams kwijt zou kunnen en in ieder geval veel vriendschappelijk wedstrijden alvast geregeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:09:
Ik wil niet zeuren natuurlijk, maar ik vind het wel jammer dat de GoT cup pas in ronde 9 begint. De meeste deelnemers liggen er bij ronde 5 wel uit en daar was het hele oude concept op gebaseerd. :/ De 'standaard' manier die toen door mij en brain ontwikkeld is werd dan zo gespeeld dat ook na ronde 14 de finale gespeeld was, maar dat je wel meer teams kwijt zou kunnen en in ieder geval veel vriendschappelijk wedstrijden alvast geregeld had.
Eens. Maar er zijn nog mogelijkheden om dus meer teams kwijt te kunnen hoor. Kijk het is zo vorig seizoen 20 deelnemers ofzo? Dat seizoen er voor 24 ofzo? Boven de 32 komen we al een tijd niet meer. Om toch wat meer mensen binnen te halen moet je wat later beginnen. Een hoop gotters hebben goede cup runs en die willen ook graag mee doen.

Mocht er een kans bestaan dat we over de 32 zullen komen dan zal ik daar zowiezo wat over verzinnen. Maar ik denk zelf dat 32 meer dan voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 08:27:
[...]

Eens. Maar er zijn nog mogelijkheden om dus meer teams kwijt te kunnen hoor. Kijk het is zo vorig seizoen 20 deelnemers ofzo? Dat seizoen er voor 24 ofzo? Boven de 32 komen we al een tijd niet meer. Om toch wat meer mensen binnen te halen moet je wat later beginnen. Een hoop gotters hebben goede cup runs en die willen ook graag mee doen.

Mocht er een kans bestaan dat we over de 32 zullen komen dan zal ik daar zowiezo wat over verzinnen. Maar ik denk zelf dat 32 meer dan voldoende is.
Vergeten niet dat die 20 een extreme dip was ten opzichte van de seizoenen er voor. Je krijgt er door het verschuiven van de begindatum weer meer deelnemers. Maar waarschijnlijk gaat het wel genoeg zijn en dan is er de eerste keer gewoon wie het eerst komt wie het eerst speelt.

Seizoen 22: 33 deelnemers
Seizoen 23: 38 deelnemers
Seizoen 24: 30 deelnemers
Seizoen 25: 20 deelnemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag 10 passing pops. :9
Zoveel heb ik er nog _nooit_ gehad.
Voorgaande 4 weken waren het er steeds 2, 3 of 4 en verschillende,die deze week gepopt zijn, waren vorige week ook gepopt.

Niet dat ik dit erg vind maar kan et zijn dat dit een bugje is?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:02:
Ik heb vandaag 10 passing pops. :9
Zoveel heb ik er nog _nooit_ gehad.
Voorgaande 4 weken waren het er steeds 2, 3 of 4 en verschillende,die deze week gepopt zijn, waren vorige week ook gepopt.

Niet dat ik dit erg vind maar kan et zijn dat dit een bugje is?
Ik hoorde toevallig ook van een collega van mij dat hij in positiespel 2 pops achter elkaar had van de zelfde speler.
Dus ja een zeer aangename bug als je er "last" van heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ook lekkah!

De eerste trainee die ik getrained heb op passen word nu verkocht:
Fausto Ranzani
Vorige club: 3,5%

Prijs is 4 mil transfer vergelijking is 4,2/4,5 mil. Dus bij 4 mil krijg ik 150.000,- Dat is best lekker dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:16:
[...]

Ik hoorde toevallig ook van een collega van mij dat hij in positiespel 2 pops achter elkaar had van de zelfde speler.
Dus ja een zeer aangename bug als je er "last" van heb :)
Trouwens even over de gotcup. Ik denk/vermoed dat de vakantieperiode ook wel wat te maken heeft met het lage aantal deelnemers. Nou kon ik zelf ook niet meedoen, maar dat had andere redenen. Dit keer wordt de enigste doelstelling die telt door de groepsronde komen van de cup. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien als er heel veel animo is kan het in de groepsronde komen wel een doelstelling zijn, maar ik verwacht wel op tijd uit de beker te zijn om op tijd in te kunnen schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:28:
Misschien als er heel veel animo is kan het in de groepsronde komen wel een doelstelling zijn, maar ik verwacht wel op tijd uit de beker te zijn om op tijd in te kunnen schrijven :P
Even ter verduidelijking :) Mocht het zo zijn dat er veel meer deelnemers zijn dan 32 dan zal er een wachtlijst worden gemaakt. Mocht het dan zinvol zijn om het aantal deelnemers te vergroten omdat het animo zo groot is (dus niet bij 1 of 2 maar minimaal 4) dan zal ik daar aanpassingen op maken. Echter blijft de start datum het zelfde er zal dan wat aan de finales gerommeld worden. Dus bijvoorbeeld geen uit en thuis wedstrijden.

Kortom no-worries ik heb het onder controle en ik zal er alles aan doen om een ieder die mee wilt doen mee te laten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:04:
[...]

Vergeten niet dat die 20 een extreme dip was ten opzichte van de seizoenen er voor. Je krijgt er door het verschuiven van de begindatum weer meer deelnemers. Maar waarschijnlijk gaat het wel genoeg zijn en dan is er de eerste keer gewoon wie het eerst komt wie het eerst speelt.

Seizoen 22: 33 deelnemers
Seizoen 23: 38 deelnemers
Seizoen 24: 30 deelnemers
Seizoen 25: 20 deelnemers
Heb toch al ne keer of 2-3 nie kunnen meedoen door de beker. Maja vorig seizoen lag ik er dan weer uit in ronde 3 ofzo(dank u klote ME :)), en dit seizoen geraak ik dan weer in ronde 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:35:
[...]

Even ter verduidelijking :) Mocht het zo zijn dat er veel meer deelnemers zijn dan 32 dan zal er een wachtlijst worden gemaakt. Mocht het dan zinvol zijn om het aantal deelnemers te vergroten omdat het animo zo groot is (dus niet bij 1 of 2 maar minimaal 4) dan zal ik daar aanpassingen op maken. Echter blijft de start datum het zelfde er zal dan wat aan de finales gerommeld worden. Dus bijvoorbeeld geen uit en thuis wedstrijden.

Kortom no-worries ik heb het onder controle en ik zal er alles aan doen om een ieder die mee wilt doen mee te laten doen!
Ik wist dat er gerommeld werd met de finales. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:52:
[...]

Ik wist dat er gerommeld werd met de finales. :+
In overleg met de HT's hebben we een speciale bug geschreven zodat jij nooit een finale kan winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verklaart gelijk waarom ik de finale ooit van je heb verloren. Jij spant gewoon samen met de HT's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:07:
Dat verklaart gelijk waarom ik de finale ooit van je heb verloren. Jij spant gewoon samen met de HT's ;)
DSanka: een collega van mij komt volgens Alltid bij jou in de league.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal proberen niet al zijn spelers doormidden te schoppen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Eindelijk... we hebben de gelden ontvangen van't einde seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

aik0n schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:28:
Eindelijk... we hebben de gelden ontvangen van't einde seizoen!
Eindelijk? Dat was tot op de dag te voorspellen. Diegenen die hun promotiewedstrijd winnen krijgen na de wedstrijd nog een bonus.

Mijn match vanavond wordt geen probleem. Intussen hebben we mooi de tijd om het team IV waardig te maken. Een aantal aan en verkopen zijn al gedaan. Met de laatste 8mln moet nog een Mid en een Def worden aangetrokken. Afhankelijk van de kosten komt daar nog wel een midje bij.
Heerlijk als je tegen het eind van het seizoen een rustig programma hebt en daarnaast de tijd om de Transfermarkt af te struinen. Nu nog twee weken te gaan om het team rond te maken voor komend seizoen. Ja, want niet alleen de PD is BOT ook de beker begint BOT.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Na 2001 heb ik eindelijk een nieuwe teamnaam. Helaas vertegenwoordig ik dus niet meer GoT, maarja, er moest weereens wat nieuws komen.

Kortom, een nieuwe teamnaam. Godenzonen Amsterdam is het geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Met een heerlijke 10-0 winst is vanavond opnieuw promotie naar IV een feit geworden.

Alle andere kampioenen en promovendi gefeliciteerd!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ugh, mijn nieuwe competitie: ik en zeven bot teams. ;( Hoop dat dat nog gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:25:
Na 2001 heb ik eindelijk een nieuwe teamnaam. Helaas vertegenwoordig ik dus niet meer GoT, maarja, er moest weereens wat nieuws komen.

Kortom, een nieuwe teamnaam. Godenzonen Amsterdam is het geworden :)
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh wat een vreselijke naam :(
groeten uit rotterdam ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zo, ik zit nu in de 8e divisie met 2 botteams... Heb nog even gekeken op altid, en ben bang dat dit seizoen echt 3x niets gaat worden.. Nog maar even doorsparen voor nieuwe spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:19:
[...]

aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh wat een vreselijke naam :(
groeten uit rotterdam ;)
Hahaha geloof het graag dat je dat vreselijk vind. Dat maakt het juist nog leuker ;)
Groeten uit Amsterdam dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Dit seizoen wordt zwaarder dan vorig seizoen :(

De degradant vanuit de III is vrij zwak en ik ben gelijk aan twee gasten die in de divisie zijn blijven steken.

De twee promovendi hebben een beter team, vooral op middenveld :(

Naja, ben al lang blij dat ik nog een seizoen in de IV zit :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De twee promovendi lijken ongeveer gelijkwaardig te zijn aan mijn team. De degradant uit IV lijkt zwakker te zijn en als ik zijn persbericht mag geloven houd hij uitverkoop en laat zich terugzakken. Ben nog steeds opzoek naar nog een versterking voor de verdediging. Heb nog geen volledig seizoen gespeeld met mijn huidige voorhoede dus die kunnen er nog wel even tegen.

Begin volgend seizoen gaat er een middenvelder uit omdat ik die niet meer verder wil trainen vanwege zijn leeftijd. Hopelijk kan ik dat opvangen met een speler uit de eigen jeugdopleiding en anders moet er een vervanger voor worden aangeschaft. Dus zal qua middenveld weer iets terug zakken met het uitzicht om er aan het einde van het seizoen beter voor te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Eerste seizoen meteen kampioen in de 10, maar wat wil je ook met alleen maar botjes. Nu hoopte ik eindelijk een echt seizoen te kunnen spelen maar dat feestje gaat helaas niet door want ik zit alweer in een competitie met alleen maar botjes..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

d3lph schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:55:
Eerste seizoen meteen kampioen in de 10, maar wat wil je ook met alleen maar botjes. Nu hoopte ik eindelijk een echt seizoen te kunnen spelen maar dat feestje gaat helaas niet door want ik zit alweer in een competitie met alleen maar botjes..... :-(
Houd de moed erin! Ook al speel je nu tegen botjes, wat zwaar klote is, volgend seizoen zit je hoe dan ook in de VIII.

Ikzelf heb 1 bot vanuit de VII gekregen en 2 (zwakkere) teams uit de IX. Alleen zit ik nog steeds in een league waarbij nu 3 partijen kans maken om kampioen te worden. Van die drie ben ik over het algemeen de zwakste, maar misschien kan ik binnenkort weer wat trainees verkopen voor wat meer inkomsten en een goede verdediger.

En DSanka: het team van mijn collega heet "The Duncies".

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Geen botjes komend seizoen..... wel exact de divisie die Alltid voorspeld had dus maar weer rechtstreeks terug naar de VII einde seizoen..... Gelukkig zijn de fans zich daar al bewust van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mijn fans niet.
Seizoensverwachting : we moeten vechten om ons te handhaven
In een competitie met zeven botjes waarin niet gedegradeerd kan worden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:02:
[...]
En DSanka: het team van mijn collega heet "The Duncies".
Als ik alltid zo bekijk dan is het een goed team wat wel gelijk mee moet kunnen draaien. Beetje weinig Nederlandse speler, maar ja hij zal wel geld genoeg hebben ;)

Verwacht al met al niet dat de competitie er niet zwakker op gaat worden. Dus dat zal wel weer bij de top 50 V worden op alltid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm, ben serieus aant twijfelen over YA speler, om hem nog verder te trainen in zijn vleugelstat, of mijn basis training(pm,passen) door te zetten.

Dit is de speler in kwestie =>

Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Kean Maurissen heet hij en hij is 16.

Zonder extra training blijft hij wellicht matig wat betreft Spelmaken. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij redelijk in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.

Mag hij zijn krabbel zetten, baas?

Wat weet ik over hem => Haalt 8 sterren als aanvallende winger.

Is nu 17 en 8 dagen en kan pas gepuld worden op 17 en 29 dagen.

Heeft zeker goed wing nu(Coach heeft tijdje terug al gezegd dat hij redelijk was,laatste match zondag is hij gestegen)
Heeft zeker redelijk pm(coach heeft dit gezegd, en is uitgetraind op pm).
Heeft zeker redelijk passen(coach heeft dit gezegd, scout zei dat hij redelijk kon halen).

Zijn defskill is laag want haalt pak minder sterren als verd winger.

De week voordat hij popte kreeg ik nog dit bericht :

25-09-2008 08:45
Wedstrijd Van Kean Maurissen moet je zeker geen wonderen verwachten. In zijn geheel kan hij wel beter worden, maar daar zal hij hard voor moeten trainen.

Door dat het nu tussenseizoen is, kan ik een week minder trainen , maja da geld voor iedereen.

Ik zou dus nog wing en wingattacks kunnen trainen, dan zou achter een 5 tal weken klaar moeten zijn op zijn max.

Nog even dit terzijde, ik train dus normaal pm,passen, nu wing,pm door die speler, ik heb al 2 nieuwe talenten voor pm posities die rond 6 sterren zitten maar één is net 16 en één 15 en 30 dagen, dus kan wel wat pm training missen.

Wat denken jullie? Door trainen of gewoon pullen op 17 en 29 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik zou hem over drie weken gewoon netjes pullen, de belangrijkste reden daarvoor is dat dat een optimaal moment is om een hoge prijs te vangen (de beginweken van een seizoen liggen de prijzen overall een stuk hoger, om gedurende het seizoen ietwat af te zakken)

spelers onderin de 17 halen ook substantieel betere prijzen.
dus wat dat betreft denk ik dat de prijs die je kan vangen eerder zou dalen als je langer wacht, zelfs als de overall skills die die speler zou kunnen halen netaan wat beter zou kunnen zijn (maar dat blijven dan bijskills, wat voor de prijs minder uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Exitium schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:13:
Mijn fans niet.

[...]

In een competitie met zeven botjes waarin niet gedegradeerd kan worden. :p
Zegt ook heel veel over het niveau van jouw team natuurlijk :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:
[...]

Het zou pas echt wat over zijn niveau zeggen als hij er wel uit wist te degraderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:41:
ik zou hem over drie weken gewoon netjes pullen, de belangrijkste reden daarvoor is dat dat een optimaal moment is om een hoge prijs te vangen (de beginweken van een seizoen liggen de prijzen overall een stuk hoger, om gedurende het seizoen ietwat af te zakken)

spelers onderin de 17 halen ook substantieel betere prijzen.
dus wat dat betreft denk ik dat de prijs die je kan vangen eerder zou dalen als je langer wacht, zelfs als de overall skills die die speler zou kunnen halen netaan wat beter zou kunnen zijn (maar dat blijven dan bijskills, wat voor de prijs minder uitmaakt)
Da is mijn redenering ook langs één kant.....

Ma langs de andere kant moet ik hem zowiezo nog 2 weken trainen, en nog 2 weken meer dan zou hij al op uitstekend kunnen zitten.....

Speler blijft zowiezo onder de 17 jaar, zal rond 17 en 40-50 dagen hangen eer hij uitstekend heeft in week 4 ofzo. Naar mijn weten beginnen prijzen pas te stabiliseren rond week 6 en zijn ze top in week 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:
[...]

Was dat maar waar. :p Enige waar ik nog spelers met hoofdstat redelijk heb, is achterin (trainees) en twee middenvelders. (met wel uitstekende conditie en matige bijstat) Als ik niet vierkant kampioen word, kan ik beter weer stoppen met Hattrick. :9

@ hierboven: Ik weet dat ik wel op leeftijden let met het aantrekken van trainees. Eén kon ik goedkoop halen en is halverwege 17, de rest is net 17.

[ Voor 14% gewijzigd door Exitium op 30-09-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Quintus schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:53:
Met een heerlijke 10-0 winst is vanavond opnieuw promotie naar IV een feit geworden.

Alle andere kampioenen en promovendi gefeliciteerd!
Toevallig, ik heb net vanmorgen jouw wedstrijd zitten bekijken nadat ik op je logo had gestemd.

Mijn competitie is er bepaald niet sterker op geworden. Een van mijn rivalen is voor het eerst gedegradeerd; seizoenen lang kampioenskandidaat, en een keertje je team reorganiseren en keihard gebokt worden in de p/d-wedstrijd... nou ja, his loss is my gain. De degradant heeft nog geen spelers gekocht, afwachten hoeveel geld hij in kas heeft. Blijf er nog een concurrent over. Gelijkwaardig, maar zo krap bij kas dat hij ieder seizoen voor de laatste wedstrijd z'n hele team al verkoopt. Misschien gaat hij wel failliet :+

Ik hoop dat ik het seizoen niet weer begin met 4+ weken blessures bij meerdere basisspelers...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn versterking voor de verdediging is binnen. Heb mijn wonderbaarlijke verdediger voor 2.7M verkocht en heb een bovennatuurlijk verdedigen + goed passen voor 3.1 terug gehaald. Dan hou ik nog 2.1M over op de bank die ik aan kan gaan spreken zodra ik mijn oudste middenvelder (23) verkoop. De vergelijking geeft nu 4M aan en hoop nog een paar ton er bij aan het begin van het seizoen.

Nu reserveer ik ongeveer 1 tot 1.5 miljoen voor een goed met bijstats of uitstekend positiespel trainee van 17 jaar. Geen U20 prospect, maar in ieder geval dat ik hem tot bovennatuurlijk/reusachtig op kan trainen.

Dan moet ik eens gaan kijken waar ik kan versterken met de overige 4M, maar eerst eens kijken hoe we het seizoen starten en welke spelers niet presteren enzo.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.